Blog Σελίδα 10575

Δ. Θεσσαλονίκης: Κάνουν πίσω οι συμβασιούχοι υπό τον φόβο του ιδιώτη

0

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση των συμβασιούχων του δήμου με τον δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση για να ξεκινήσει η αποκομιδή των σκουπιδιών που έχουν πνίξει την πόλη από τα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας.

Μετά την απόφαση της διοίκησης του δήμου να ζητήσει τη βοήθεια ιδιωτών, οι συμβασιούχοι έκαναν ένα βήμα πίσω και υποσχέθηκαν ότι θα επιτρέψουν σε προσωπικό ασφαλείας να προχωρήσει στην αποκομιδή, με συνολικά 27 απορριμματοφόρα την ημέρα (9 ανά βάρδια), με τη δέσμευση ότι δεν θα εμπλακεί ιδιώτης στη διαδικασία. Σήμερα Δευτέρα αποκομιδή θα προλάβουν να κάνουν οι εργαζόμενοι μόνο μιας βάρδιας, δηλαδή θα βγουν στους δρόμους εννέα απορριμματοφόρα.

Οι συμβασιούχοι κάλεσαν τον Γιάννη Μπουτάρη να παγώσει τη διαδικασία ανάθεσης της αποκομιδής σε ιδιώτες, ωστόσο, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απάντησε ότι δεν μπορεί να λάβει μόνος του μια τέτοια απόφαση και πρόσθεσε ότι θα θέσει το θέμα στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 16.00, ώστε να αποφασίσει το Σώμα.

H διαδικασία για τον ιδιώτη έχει ξεκινήσει και ανάλογα με το σε τί κατάσταση θα είναι η πόλη, θα προχωρήσουμε. Εάν τα πράγματα είναι καλά, δεν θα χρησιμοποιήσουμε ιδιώτη. Εάν  δεν είναι, θα προχωρήσουμε. Υπάρχουν ακόμη σημεία τριβής. Η πρόταση δεν με ικανοποιεί 100%. Θα αποφασιστεί τί θα πεί ενισχυμένο προσωπικό. Το θέμα είναι να αρχίσει να κινείται το σύστημα” σχολίασε σε δηλώσεις του μετά τη συνεδρίαση ο Γιάννης Μπουτάρης.

Από την πλευρά της, η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Θεσσαλονίκης, Κλεοπάτρα Χοροζίδη, σχολίασε μετά τη συνάντηση: “Προσπαθούμε με κάθε τρόπο να ανακουφίσουμε την πόλη. Είμαστε σε κινητοποιήσεις. Απόλυτα καθαρή δεν μπορεί να είναι η πόλη. Μιλάμε για 1000 οικογένειες. Αφορά μεγάλο κομμάτι της πόλης μας. Όταν βγάζαμε όμως αυτοκίνητα, καθαριζόταν μόνο το κέντρο και όχι οι συνοικίες. Τώρα είπαμε στον δήμαρχο να πάρει πίσω την απόφαση για ιδιώτες. Πληρώνει 192.000 ευρώ για τρεις ημέρες. Θα βγουν αυτά τα χρήματα από τις τσέπες των δημοτών. Εμείς είπαμε, να βγει προσωπικό ασφαλείας, αλλά να πάει εκεί που πρέπει να πάει“.

Τέλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στον δήμο Θεσσαλονίκης, Κώστας Ξανθόπουλος, τόνισε ότι θα επιστρατευτεί ενισχυμένο προσωπικό ασφαλείας, σε μια κίνησης καλής θέλησης συμβασιούχων και μόνιμου προσωπικού, για να μπει μια τάξη στην πόλη. “Δεν θέλουμε να έχουμε απέναντι τους δημότες. Ήδη έχει αποφασιστεί να ενισχυθεί το προσωπικό ασφαλείας και να προχωρήσει στην αποκομιδή σε τριες βάρδιες με 25-27 απορριμματοφόρα” τόνισε ο κ. Ξανθόπουλος.

Μόνιμοι εργαζόμενοι και συμβασιούχοι πρόκειται να παραστούν και στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης που είναι προγραμματισμένη για τις 4 μετά το μεσημέρι, ώστε να ζητήσουν τη στήριξη των δημοτικών συμβούλων στον αγώνα τους.

[thestival]

Δ. Γιαννακόπουλος: «Ο Πούτιν πολεμά το Παγκόσμιο Οικονομικό Forum για να μας σώσει – Του οφείλουμε μία συγγνώμη»

0

Ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, αναμένεται να σηκώσει θύελλα αντιδράσεων, για μία ακόμα φορά.

Νέο «χτύπημα» μέσω Instagram από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος εδώ και καιρό έχει γνωστοποιήσει την παύση της ενασχόλησής του με τον Παναθηναϊκό.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας (2/3) ο μεγαλομέτοχος της «πράσινης» ΚΑΕ θέλησε να πάρει θέση επί της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, με όσα ανέφερε να προκαλούν προβληματισμό.

 Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:

«Ο λόγος που δεν τα βάζω με τον εκάστοτε πρωθυπουργό, είναι γιατί όλοι αυτοί είναι πιόνια του συστήματος. Εντολές ακολουθούν. Μην πω κιόλας ότι τους έχουν κρατημένους κι από τα αρ#@δια κι αναγκάζονται και τα κάνουν. Το θέμα είναι ποιοι είναι από πίσω τους. Το Παγκόσμιο Οικονομικό Forum, αυτούς πολεμάει ο Πούτιν. Αυτούς προσπαθεί να ρίξει και να μας σώσει εμάς και όλη την ανθρωπότητα. Αυτό είναι που πρέπει να καταλάβετε.

Προφανώς και δεν πρέπει να πεθαίνει κόσμος. Ούτε Ουκρανός, ούτε Αφγανός, ούτε Έλληνας, ούτε Τούρκος, ούτε μουσουλμάνος, ούτε Εβραίος, κανένας! Όλες οι ανθρώπινες ζωές έχουν την ίδια αξία.

Από εκεί και πέρα όμως, διαβάστε, μάθετε τι συμβαίνει στον κόσμο, τι θέλουν να μας κάνουν και για ποιο λόγο γίνεται αυτός ο πόλεμος στη Ρωσία, προτού βγούμε όλοι με τις κιτρινομπλέ σημαίες.

Κι όσον αφορά το τι θα έκανα: Θα έστελνα μια τεράστια συγγνώμη στον Πούτιν για αυτά που έχουμε κάνει σαν χώρα τα τελευταία 24ωρα και θα του έλεγα όταν τελειώσει με όλους αυτούς τους νεοταξιστές να μας δώσει τη δυνατότητα να βγούμε μαζί με τη Ρωσία από το ΝΑΤΟ».

Δείτε τα βίντεο:

Δ. Γιαννακόπουλος: «Ζούμε τον πόλεμο των κλώνων. Τα μπολιασμένα δένδρα»

0

Ο ιδιοκτήτης της ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, προχώρησε σε μια ανάρτηση με την οποία καταγγέλλει το κόλπο που «παίζεται» πίσω από τις αναδασώσεις, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως θα γεμίσουμε τα δάση με δέντρα «πατενταρισμένα».

Αναλυτικά όσα γράφει σε ανάρτηση του
«Σε όλους όσους υπογράφουν για Avaaz κλπ.
Βλέπετε ότι παντού μιλούν για ανεμογεννήτριες και επενδύσεις.
ΟΥΤΕ ένας δεν ανέφερε ότι η ΧΟΝΤΡΗ κομπίνα είναι στην ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ.
Έκαναν τροποποίηση νόμου αναδάσωσης που γράφουν «δασικά δένδρα ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ».
Τα υβρίδια αυτά είναι ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΑ δέντρα, όχι γόνοι της ελληνικής φύσης.
Όποτε πληρώνονται πνευματικά δικαιώματα σε εταιρείες όπως η B*@yer και η Syn*G*ent@.
Θα τα χρυσοπληρώσουμε εμείς.
Θα τρέξουμε όλοι οι εθελοντές και ο στρατός να τα φυτέψουμε νομίζοντας ότι βοηθάμε.
Και θα γεμίσουμε τα δάση μας… δέντρα με ΜΠΟΛΙ.
Κοιτάξτε το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «φύτευση 3 δις δέντρων ως το 2030».
Όσοι έχετε γνωστούς δημοσιογράφους προωθείστε να το βγάλουν.
Ακόμη και ο τρόπος εμφύτευσης είναι πατέντα (άρα πληρωμένος) για να προστατεύσει το υβρίδιο από τον ανταγωνισμό από τη φυσική χλωρίδα κάτω από την καμένη γη.
ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΚΛΩΝΩΝ. Όχι στα υβριδικά!»

ezgif

Δ. Γιαννακόπουλος: «Εμβόλιο κάθε 3 μήνες δεν υπάρχει! Είναι γενετικός τροποποιητής»

0

Ο ιδιοκτήτης της φαρμακευτικής εταιρείας-κολοσσού ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε. «ξεσπάθωσε» για ακόμη μία φορά κατά των κορωνοεμβολίων.

Δείτε τι έγραψε στο Facebook, χαρακτηρίζοντας «γενετικούς τροποποιητές» τα εμβόλια κατά του covid:

image 123 1

Δ. Αλεξανδράκη: «Το νυφικό μου κοστίζει 10.000 ευρώ, με αγχώνει αν θα χωράει ο άντρας μου δίπλα μου»

0

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη μίλησε για τις πυρετώδεις προετοιμασίες για τον γάμο της και αποκάλυψε πόσο κοστίζει το νυφικό της.

Πυρετώδεις οι προετοιμασίες της Δήμητρας Αλεξανδράκη για τον γάμο της

Ειδικότερα, το μοντέλο μίλησε στην κάμερα της εκπομπής “Happy Day” και αποκάλυψε το υψηλό κόστος του νυφικού της, αλλά και στις διαστάσεις του και εξέφρασε τον φόβο της ότι δεν θα χωράει ο σύζυγος δίπλα της.

Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε «πλέον, δεν με αγχώνει κάτι περισσότερο. Μόνο να χωράει ο άντρας δίπλα μου και να μην τον εκτοπίσω με το νυφικό. Η αλήθεια είναι πως το νυφικό μου είναι ικανών διαστάσεων».

Πόσο κοστίζει το νυφικό που θα φορέσει η Δήμητρα Αλεξανδράκη

Σχετικά με το κόστος του, η Δήμητρα Αλεξανδράκη επεσήμανε «με αυτά που έχουμε ράψει επάνω του, αν το έβαζα προς πώληση, θα κόστιζε περίπου 10.000 ευρώ».

Στο μεταξύ, όπως αποκάλυψε πρόσφατα σε βίντεοκλήση που είχε με τη φίλη της, Ιωάννα Τούνη, ο γάμος της θα πραγματοποιηθεί τελικά, τον Σεπτέμβριο, ωστόσο, έχει κρατήσει τον σύντροφό της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, σεβόμενη την επιθυμία του, καθώς έχει δηλώσει πως δεν θέλει να εμπλακεί στη showbiz.

Δείτε το βίντεο:

Δ. Αβραμόπουλος για Πούτιν: «Όλοι οι δικτάτορες έχουν το ίδιο τέλος»

0

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος κατακεραύνωσε τον Βλαντιμίρ Πούτιν, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι: «Η Ρωσία δεν είναι δημοκρατική χώρα και το ξέρει πρώτα απ’ όλα ο λαός της, ο οποίος, εδώ και χρόνια, βρίσκεται στα πρόθυρα της απόγνωσης».

«ΗΡωσία έχει έναν ηγέτη, ο οποίος έχει ξεπεράσει κάθε μέτρο. Αυτή τη στιγμή, με τις πιέσεις που δέχεται ο ρωσικός λαός, να είστε σίγουροι ότι θα αναλάβει ο ίδιος πρωτοβουλίες κατά του Πούτιν. Οι τύραννοι και οι δικτάτορες έχουν όλοι το ίδιο τέλος», σημείωσε ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος, Δημήτρης Αβραμόπουλος, σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ-1, με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία.

«Η Ρωσία δεν είναι δημοκρατική χώρα και το ξέρει πρώτα απ’ όλα ο λαός της, ο οποίος, εδώ και χρόνια, βρίσκεται στα πρόθυρα της απόγνωσης. Εκδηλώνεται ήδη κύμα αμφισβήτησης στο εσωτερικό της Ρωσίας, οι πολίτες είναι στους δρόμους και ζητούν την απόσυρση των στρατευμάτων. Η αλαζονεία με την οποία συμπεριφέρεται ο Πούτιν έχει να κάνει αποκλειστικά με τον ίδιο», πρόσθεσε.

Επίσης, ο κ. Αβραμόπουλος ανέφερε ότι οι επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία επηρεάζουν σημαντικά το παγκόσμιο σκηνικό, με τη Δύση να αρχίζει να αναθεωρεί τις αντιλήψεις της για την ασφάλεια. «Η απόφαση της Γερμανίας να προχωρήσει σε εξοπλιστική δαπάνη της τάξεως των 100 δισ. ευρώ είναι ενδεικτική μιας μεγάλης στροφής. Βλέπουμε λοιπόν ότι προστίθεται η διάσταση της αμυντικής πολιτικής στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Όπως έχω ξαναπεί, η Ευρώπη δεν μπορεί να ολοκληρωθεί αν δεν αναπτύξει ενιαία εξωτερική και αμυντική πολιτική. Το Ουκρανικό λειτουργεί λοιπόν ως καταλύτης προς αυτή την κατεύθυνση», κατέληξε.

Ακόμη, επισήμανε πως «δεν μπορεί να γίνει διαπραγμάτευση, αν δεν γίνει πρώτα κατάπαυση του πυρός από την πλευρά της Ρωσίας. Ο μόνος δρόμος είναι να σταματήσει ο Πούτιν την πολεμική επιχείρηση και να ζητήσει επίσημα να καθίσουν οι δύο χώρες στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Ο Πούτιν απαιτεί από την Ουκρανία να δεχθεί τετελεσμένα. Τα τετελεσμένα δεν πρόκειται, όμως, να γίνουν αποδεκτά. Ο κόσμος, μετά το Ελσίνκι, σταθεροποιήθηκε στη βάση μιας αρχής: του απαραβίαστου των συνόρων. Εάν μια αλλαγή των συνόρων στην Ουκρανία γίνει αποδεκτή, τότε θα αρχίσει ένα ντόμινο, μεταφέροντας το πρόβλημα και σε άλλες περιοχές, όπως τα Βαλκάνια. Έτσι τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα. Αυτά που ζητάει ο Πούτιν δεν μπορούν να γίνουν και το ξέρει».

Γωνία Μεσογείων και Β. Σοφίας: Υπήρχε μια παραμυθένια βίλα, τώρα έχει ένα έκτρωμα

0

Πονάει η ιστορία της Αθήνας, ειδικά όταν ανακαλύπτουμε με πόση ευκολία εκθεμελιώθηκε και έχασε το αστικό της πρόσωπο, καθώς και τα περισσότερα στολίδια από το παρελθόν της.

Ένα τέτοιο στολίδι ήταν η γοτθικού τύπου έπαυλη στη γωνία των οδών Μεσογείων και Βασιλίσσης Σοφίας. Χτίστηκε στις αρχές του 1900, με κόκινη πελεκητή πέτρα, σε σχέδια Άγγλου αρχιτέκτονα για λογαριασμό ενός Αρμένιου εμπόρου, που είχε αγγλική υπηκοότητα και διατηρούσε παλαιοπωλείο Ερμού και Βουλής.

margarita1 3
Η έπαυλη χτίστηκε σε έκταση 1.613 τετραγωνικών, διέθετε 32 δωμάτια, πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, πυκνοφυτεμένο κήπο, είχε κωνικό τρούλο και πυργίσκους.

margarita2 2

Αργότερα, η βίλα πέρασε στην ιδιοκτησία του επιχειρηματία Ευστάθιου Λάμψα, ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του ως μάγειρας των ανακτόρων του Βασιλέως Γεωργίου Α’. Ο πύργος πήρε το όνομα της κόρης του Λάμψα, Μαργαρίτας, και τυπικά ανήκε στην γαλλικής καταγωγής σύζυγό του Παλμύρα. Όταν αυτή πέθανε το 1939, πέρασε στα χέρια της εγγονής της Σοφίας.

margarita5
Κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής το κτίσμα χρησιμοποιήθηκε ως πρεσβεία της Δανίας.

Το 1967 απαλλοτριώθηκε τμήμα του προαύλιου χώρου, ώστε να διευκολυνθεί η στροφή των αυτοκινήτων από τη Λεωφ. Μεσογείων προς τη Βας. Σοφίας (τότε η φορά της κυκλοφορίας ήταν αντίθετα από τη σημερινή σ’αυτό το σημείο).

margarita3 1

Ακολουθούν και άλλες απαλλοτριώσεις που περιορίζουν την αρχική έκταση της βίλας στα 1098 τ.μ. Έτσι το 1970 η ιδιοκτήτρια αποφασίζει την πώληση της.

Τελικά αγοραστής ήταν η Κτηματική Τράπεζα. Παρά τις προσπάθειες κατοίκων και συλλόγων των Αμπελοκήπων για τη διάσωσή της, με αιτήσεις για να χαρακτηριστεί η «Μαργαρίτα» διατηρητέο κτίριο, η κατεδάφιση της δεν απεφεύχθη.

margarita7 0

Η βίλα Μαργαρίτα γκρεμίστηκε κατά τη διάρκεια της χούντας, στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Σήμερα στην ίδια θέση βρίσκεται το 9όροφο κτίριο γραφείων της Εθνικής Τράπεζας. Την ίδια εκείνη εποχή έχτισαν ακριβώς δίπλα τον γυάλινο Πύργο των Αθηνών.

Εδώ χτίζεται ο Πύργος των Αθηνών. Στο βάθος παρατηρήστε τη Βίλα Μαργαρίτα, στέκεται ακόμη όρθια:

margarita pyrgos

Η περιοχή παραμορφώθηκε, έχασε το ειδυλλιακό της πρόσωπο και τα σημάδια του παρελθόντος. Οι Αμπελόκηποι που ήταν ένα από τα ωραιότερα προάστια, ως τις αρχές του 20ού αιώνα, γέμισε πολυκατοικίες και εμπορικά κτίρια.

margarita 9

 

Γωγώ Φαρμάκη – Η ανάρτηση της αδελφής της, Όλγας μετά την αποκάλυψη για το πρόβλημα υγείας

0

Με μια μακροσκελή ανάρτηση στο instagram η Γωγώ Φαρμάκη αποκάλυψε την περιπέτεια της υγείας της η οποία την οδήγησε πρόσφατα στο χειρουργείο.

«Πριν λίγους μήνες διαγνώστηκα με Wolf Parkinson White, που σίγουρα πολλοί δεν γνωρίζετε τι είναι, όπως κι εγώ όταν μου το ανακοίνωσαν. Έπειτα λοιπόν από φαρμακευτική αγωγή, αρκετά Holder και αφού σε ηρεμία έφτανα 212 παλμούς (χτυπούσε τόσο έντονα η καρδιά μου που κάποιες στιγμές νόμιζα ότι κάνει σεισμό), είπαμε να μπούμε χειρουργείο», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Όλο αυτό το διάστημα η αδελφή της βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό της. Λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη για την περιπέτεια της υγείας της, η Όλγα Φαρμάκη έκανε σχετική ανάρτηση δημοσιεύοντας φωτογραφία δίπλα στην αδελφή της, Γωγώ γράφοντας «Σ’ αγαπώ πολύ».

farmaki

Γωγώ Τσαμπά: «Στα πανηγύρια πίνουν σαμπάνια από τις γόβες μου»

0

Γωγώ Τσαμπά: «Κάποιος έχει βγάλει τη μπλούζα του, για να υπογράψω στην πλάτη του»

Η Γωγώ Τσαμπά σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Λοιπόν» περιέγραψε, μεταξύ άλλων, μερικές από τις πιο αξιομνημόνευτες συμπεριφορές των θαυμαστών της, όταν ανεβαίνει στην πίστα.

Η τραγουδίστρια ανέφερε αρχικά, ότι: «Είναι σύνηθες να πίνουν σαμπάνια από το γοβάκι μου, την ώρα που τραγουδάω».

Για τον αν της έχουν προτείνει να τραγουδήσει κάποιο άλλο είδος μουσικής, πέραν της δημοτικής, η ίδια απάντησε:

«Ακούω τραπ και ήμουν κολλημένη με τον Mad Clip και το τραγούδι “Κότερα”. Έχω τραγουδήσει κι άλλα ήδη μουσικής και μπορώ να σου πω ότι αρέσει και στον κόσμο. Ποτέ δεν ξέρεις, στο μέλλον μπορεί να ετοιμάσω και κάποια τραγούδια-έκπληξη που να είναι εντελώς διαφορετικά από το είδος που τραγουδάω συνήθως».

Αναφορικά με τα ακραία σκηνικά που έχει αντιμετωπίσει στα πανηγύρια από θαυμαστές, είπε:

«Οι εκδηλώσεις θαυμασμού στο πρόσωπό μου, μου προκαλούν συγκίνηση. Κάποιος έχει βγάλει τη μπλούζα του, μέσα στον κόσμο, για να υπογράψω στην πλάτη του, επίσης έχω υπογράψει και στο στήθος ενός παλικαριού. Έχουν συμβεί τέτοια, αλλά δεν ξεφεύγει η κατάσταση. Βέβαια το ποτό θα σε κάνει αυτό που έχεις μέσα σου να το βγάλεις ευκολότερα. Υπάρχουν κι αυτοί που μας έχουν βρίσει ή έχουν προκαλέσει καυγάδες και προσπαθώ από το μικρόφωνο να κάνω τον πυροσβέστη. Άλλο σκηνικό που συμβαίνει πολύ συχνά είναι να πίνουν σαμπάνια από το γοβάκι μου. Και τα πόδια μου έχουν πλύνει σε πανηγύρι. Ένας άλλος ήπιε ουίσκι από τη γόβα μου και μετά πήρε και τα παπούτσια μου στο σπίτι του (γέλια). Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι, συνέχισα να τραγουδάω κανονικά ξυπόλητη στη σκηνή».

Τέλος, η Γωγώ Τσαμπά είπε ότι: «Μου έχουν κάνει πολλές προτάσεις γάμου και τους ευχαριστώ πολύ όλους, όμως δεν έχει ευδοκιμήσει κάτι ακόμα. Με αυτόν που θα με αγαπήσει πραγματικά ίσως προχωρήσουμε. Προφανώς αυτοί οι άνθρωποι με ερωτεύτηκαν πολύ για να με θέλουν για γυναίκα τους, αλλά εγώ δεν είχα την ίδια ανάγκη και επιθυμία ώστε να πάω νύφη στην εκκλησία».

Γωγώ Τσαμπά: «Να το πω ωμά, στο κρεβάτι του ο καθένας κάνει ότι θέλει και είμαστε όλοι το ίδιο»

0

Καλεσμένη του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Τζένης Μελιτά, βρέθηκε η Γωγώ Τσαμπά το μεσημέρι της Παρασκευής όπου αναφέρθηκε στην πρόσφατη εξομολόγηση καρδιάς που έκανε όπου και μίλησε για τη διαφορετικότητα υποστηρίζοντας την ανθρώπινη ύπαρξη στο σύνολο ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού.

Η Γωγώ Τσαμπά πιο συγκεκριμένα σημείωσε χαρακτηριστικά πως «βλέπω πράγματα, βλέπω καταστάσεις, βλέπω παιδιά τα οποία έφυγαν από τον τόπο τους γιατί ήθελαν το κάτι άλλο και δεν το δέχθηκαν οι γονείς τους. Προ λίγων μηνών, μάλιστα, έτσι κατέληξε μια κοπέλα στον τόπο μου γιατί εκτός του διαφορετικού σεξουαλικού της προσανατολισμού έμπλεξε με άλλα πράγματα, με ουσίες που δεν έπρεπε. Το παιδί, όμως, δεν σώθηκε άρα η κοπέλα έφυγε για το τίποτα».

«Δεχθείτε τα παιδιά σας έτσι όπως είναι, αγκαλιάστε τα. Ίσα ίσα που τα παιδιά αυτά θέλουν πιο πολύ αγάπη. Δεν είναι κακό. Μου λένε, «βγηκες και έδωσες αυτή τη συνέντευξη, πως το τόλμησες». Παιδιά, αν δεν το τολμήσει ο ένας και δεν το τολμήσει ο άλλος, δεν γίνεται να καθόμαστε και να κοιμόμαστε όρθιοι. Καλό είναι σε αυτούς τους ανθρώπους να μιλάμε ώστε να μπορέσουν, όχι να αλλάξουν, να αρχίσουν να δέχονται τα παιδάκια τους. Γιατί είναι οι ψυχές τους και πρέπει να το καταλάβουν».

«Έχω ακούσει πολλές ιστορίες, όπως πολλοί μου λένε «κάνεις παρέα με αυτόν;». Γιατί βρε παιδιά; Είναι άνθρωπος, ό,τι είμαι και γω είναι και αυτός. Στο κρεβάτι του ο καθένας, να το πω έτσι ωμά, κάνει ότι θέλει. Δεν πάμε στο κρεβάτι του, στην καθημερινότητα είμαστε άνθρωποι και είμαστε όλοι το ίδιο» πρόσθεσε, ακόμα, η Γωγώ Τσαμπά στο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο της δημόσιας τηλεόρασης.