Για τα κιλά της αλλά και τον εθισμό στο αλκοόλ μίλησε ανοιχτά η Γωγώ Τσαμπά σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Λοιπόν».
Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξής της στον Παναγιώτη Βαζαίο:
Βλέπω ότι η εμφάνισή σας είναι αρκετά ανανεωμένη μετά την απώλεια κιλών. Ήταν εύκολο για εσάς να αλλάξετε ριζικά το σώμα σας;
Περίσσευαν περίπου 22 κιλά, τα οποία δεν είχα τι να τα κάνω. Άρα, τα έδιωξα από πάνω μου. Μέχρι και σήμερα έχω χάσει 22 κιλά. Επειδή έχω βρογχικό άσθμα και ζω με αυτό, σίγουρα τα 22 κιλά που έχασα έφεραν καλυτέρευση στην υγεία μου και με βοήθησαν να βρίσκω ρούχα. Βελτιώθηκε η εμφάνισή μου και νιώθω καλύτερα κι εγώ με τον εαυτό μου. Ο τρόπος που τα έχασα ήταν ένας: Έβαλα «φερμουάρ» στο στόμα μου, δεν γίνεται αλλιώς. Επίσης, έκανα πολύ περπάτημα και αθλητισμό γενικά… Τώρα προσπαθώ να διατηρούμαι στα κιλά που πρέπει.
Γωγώ Τσαμπά: Πώς απεξαρτητοποιήθηκε από το αλκοόλ
Στην απώλεια των κιλών έπαιξε ρόλο ότι κόψατε και το αλκοόλ;
Είχατε δώσει μάχη με τον εαυτό σας για να κόψετε το ποτό;
Το έκοψα μια μέρα μαχαίρι. Δεν μου άρεσε αυτό που έβλεπα. Δεν μου άρεσε ο εαυτός μου δηλαδή. Δεν θα ρίξω ποτέ την ευθύνη για τον εθισμό μου στο αλκοόλ στη νύχτα ή τη δουλειά μου. Σίγουρα επηρεάζει, αλλά είναι τα θέλω. Το έκοψα λοιπόν εντελώς. Είναι αυτό που είπα, είναι να το θες. Αν θες να κόψεις κάτι, θα το κόψεις. Μου δίνουν να πιω στα πανηγύρια αλλά αν πω όχι, θα είναι όχι. Το σέβονται. Τώρα στις γιορτές, αν βγω και θέλω να πιω ένα ποτό θα το πιω. Ξέρω πού να σταματήσω.
Πλέον έχω τρομερή αυτοσυγκράτηση. Έπινα σε μόνιμη καθημερινή βάση, κάθε βράδυ τόσο στη δουλειά όσο και εκτός δουλειάς. Θεωρώ ότι ήταν εθισμός, γιατί το έκανα για αρκετά χρόνια. Παραλίγο να προκαλέσω και ένα ατύχημα όταν πήγα να πέσω πάνω σε ένα διερχόμενο αυτοκίνητο με τέσσερις ανθρώπους μέσα. Ευτυχώς το κακό δεν έγινε. Ε, μετά από όλα αυτά, δεν γινόταν άλλο, έκοψα το ποτό για πάντα!
«Έχω τραγουδήσει κι άλλα είδη μουσικής και μπορώ να σου πω ότι αρέσει και στον κόσμο. Ποτέ δεν ξέρεις, στον μέλλον μπορεί να ετοιμάσω και κάποια τραγούδια – έκπληξη…» αποκάλυψε η Γωγώ Τσαμπά
Στο περιοδικό «Λοιπόν» και τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Βαζαίο μίλησε η αγαπημένη τραγουδίστρια της δημοτικής μουσικής, Γωγώ Τσαμπά.
Η Γωγώ Τσαμπά αναφέρθηκε στις ακραίες αντιδράσεις θαυμαστών που της έχουν συμβεί, ενώ αποκάλυψε και την αγάπη της για την τραπ.
Αν και είστε η βασίλισσα του δημοτικού τραγουδιού, σας έχουν προτείνει ποτέ να τραγουδήσετε κάποιο άλλο είδους μουσικής;
«Ακούω τραπ και ήμουν κολλημένη με τον Mad Clip και το τραγούδι “Κότερα”. Έχω τραγουδήσει κι άλλα είδη μουσικής και μπορώ να σου πω ότι αρέσει και στον κόσμο. Ποτέ δεν ξέρεις, στον μέλλον μπορεί να ετοιμάσω και κάποια τραγούδια – έκπληξη που να είναι εντελώς διαφορετικά από το είδος που τραγουδάω συνήθως».
Είναι αλήθεια ότι θαμώνες των πανηγυριών έχουν εκφράσει ακραία τη λατρεία τους στο πρόσωπό σας;
«Οι εκδηλώσεις θαυμασμού στο πρόσωπό μου μού προκαλούν συγκίνηση. Κάποιος είχε βγάλει τη μπλούζα του μέσα στον κόσμο για να υπογράψω στην πλάτη του, επίσης έχω υπογράψει και στο στήθος ενός παλικαριού. Έχουν συμβεί τέτοια αλλά δεν ξεφεύγει η κατάσταση.
Βέβαια το ποτό θα σε κάνει αυτό που έχεις μέσα σου να το βγάλεις ευκολότερα. Υπάρχουν κι αυτοί που μας έχουν βρίσει ή έχουν προκαλέσει καβγάδες και προσπαθώ από το μικρόφωνο να κάνω τον πυροσβέστη. Άλλο σκηνικό που συμβαίνει πολύ συχνά είναι να πίνουν σαμπάνια από το γοβάκι μου. Και τα πόδια μου έχουν πλύνει σε πανηγύρι.
Ένας άλλος ήπιε ουίσκι από τη γόβα μου και μετά πήρε και τα παπούτσια μου στο σπίτι του (γέλια). Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι, συνέχισα να τραγουδάω κανονικά ξυπόλυτη στη σκηνή» δήλωσε η Γωγώ.
Ο Τζώρτζης Παπανικολάου, κέρδισε το Τεστ Δημιουργικότητας και έγινε αρχηγός στην κόκκινη ομάδα. Ως αρχηγός του δόθηκε η δυνατότητα να επιλέξει τον αρχηγό της μπλε ομάδας.
Η επιλογή του ήταν η Γωγώ. Για πρώτη φορά η ξανθιά παίκτρια του
«Είστε όλοι άντρες, είμαι μια γυναίκα, οπότε δεν είμαι πολύ στα καλά μου και πρέπει να με ακούτε.» είπε η Γωγώ στην μπλε ομάδα.
Αργότερα στη συνέντευξη στην κάμερα του MasterChef συμπλήρωσε:
«Δεν θα είμαι όπως τις περισσότερες φορές, εάν κάποιος δεν κάθεται καλά μπορώ και να τον δείρω αν χρειαστεί!»
Βγήκαν τα μαχαίρια στην κουζίνα του MasterChef. Οι σχέσεις των παικτών είναι σε τεντωμένο σχοινί με τις αντιπαραθέσεις να είναι έντονες.
Η επιλογή του Τιμολέοντα να μιλήσει ανοιχτά μετά την παραμονή του στο παιχνίδι για ορισμένους παίκτες προκάλεσε αντιδράσεις. Στο στόχαστρό του βρέθηκε η πλειοψηφία των παικτών ενώ με τον Σάββα λίγο έλειψε να πιαστούν στα χέρια.
Λίγο αργότερα ο Τιμολέων τα έβαλε και με την Γωγώ. Η νεαρή παίκτρια χαρακτηρίστηκε ως «δορυφόρος» και ότι πηγαίνει από ομάδα σε ομάδα. Η ίδια προσπαθώντας να υπερασπιστεί τον εαυτό της ανέφερε ότι δεν έχει κάνει φίλους μέσα στο παιχνίδι.
Επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν εξέδωσε το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, λίγες ώρες μετά τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα σε ηλικία 56 ετών.
Το πρώην μοντέλο και γυμνάστρια έδωσε τη δική της πολυετή μάχη, ωστόσο δεν τα κατάφερε κι έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Δευτέρας 25 Μαϊου.
Δείτε το βίντεο:
Τι αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν
«Σήμερα, 25/05/2026 και κατά τις πρώτες πρωινές ώρες, στο Νοσοκομείο ΓΝΑ “Ευαγγελισμός”, απεβίωσε η Γεωργία Μαστροκώστα μετά από πολυετή μάχη και παρά τις προσπάθειες των θεραπόντων ιατρών. Εκφράζουμε τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας στους οικείους της» αναφέρεται.
Πότε και πού θα γίνει τελικά η κηδεία της – Ποια η επιθυμία της οικογένειάς της
Την Τετάρτη στις 12:00 το μεσημέρι, στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό, θα τελεστεί η κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα, όπως έγινε γνωστό μέσω σχετικής ανακοίνωσης.
Σύμφωνα με ανάρτηση της κόρης της, Βικτώριας, στα social media, ωστόσο η ταφή θα πραγματοποιηθεί στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, τόπο καταγωγής της εκλιπούσας.
Η οικογένεια της Γωγώς Μαστροκώστα εξέφρασε την επιθυμία, αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στο Ίδρυμα «Φλόγα». Για τον σκοπό αυτό θα υπάρχει ειδικό κυτίο στον ναό την ημέρα της τελετής.
Δείτε το βίντεο:
Ο Τραϊανός Δέλλας στο πλευρό της
Κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς της, ο Τραϊανός Δέλλας δεν έφυγε στιγμή από δίπλα της.
«Άγγελε μου, αγάπη μου, πετά ψηλά, πετά μακριά, πήγαινε στο φως, αυτό το φως που σε φώτιζε και εδώ κάτω, αυτό το φως που γέμιζε το χαμόγελο σου και φώτιζε την ζωή μας. Αλλά όσο μακριά και να πετάξεις η αγάπη μου θα σε φθάνει. Να μας προσεχείς Άγγελε μου από εκεί ψηλά και περισσότερο την Βικτωριά μας!
Ευχαριστώ τον θεό που μου χάρισε έναν από τους αγγέλους του για να με συντροφεύει όλα αυτά τα χρόνια και να με κάνει καλύτερο άνθρωπο αλλά τον ήθελε πίσω νωρίς, σε αυτό μόνο ήμουν άτυχος. Αυτός σε έφερε στον δρόμο μου αυτός σε παίρνει πίσω.. Καλό ταξίδι αγάπη μου! Καλό ταξίδι Άγγελε μου! Πετά ψηλά» έγραψε.
Δείτε το βίντεο:
Σου θυμίζουμε, ότι ο Τραϊανός Δέλλας παραιτήθηκε από προπονητής του ΟΦΗ το 2024 για να βρίσκεται κοντά στη Γωγώ Μαστροκώστα, στη μάχη που έδινε με την υγεία της.
«Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον προπονητή κ. Τραϊανό Δέλλα, έπειτα από παραίτηση που υπέβαλλε για προσωπικό του λόγο, η οποία έγινε αποδεκτή από τη διοίκηση» έκανε λόγο η ανακοίνωση.
Στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό, έφτασε πριν λίγη ώρα η σορός της Γωγώς Μαστροκώστα σε ένα λευκό φέρετρο.
Τη σορό της Γωγώς Μαστροκώστα συνόδευε ο Τραϊνος Δέλλας, ο οποίος εμφανίστηκε συντετριμμένος. Ο Τραϊνός Δέλλας που υπήρξε παντρεμένος με τη Γωγώ Μαστροκώστα από το 2008, στάθηκε δίπλα της μέχρι το τελευταίο λεπτό στηρίζοντάς τη σε κάθε δυσκολία.
Τα λόγια άλλωστε με τον οποίο επέλεξε να την αποχαιρετήσει στην ανάρτησή τoυ στο instagram περιγράφουν το μέγεθος της αγάπης του για εκείνη.
«Άγγελε μου, αγάπη μου, πετά ψηλά, πέτα μακριά, πήγαινε στο φως, αυτό το φως που σε φώτιζε και εδώ κάτω, αυτό το φως που γέμιζε το χαμόγελο σου και φώτιζε την ζωή μας. Αλλά όσο μακριά και να πετάξεις η αγάπη μου θα σε φθάνει. Να μας προσεχείς Άγγελε μου από εκεί ψηλά και περισσότερο την Βικτωρια μας!
Ευχαριστώ τον θεό που μου χάρισε έναν από τους αγγέλους του για να με συντροφεύει όλα αυτά τα χρόνια και να με κάνει καλύτερο άνθρωπο αλλά τον ήθελε πίσω νωρίς, σε αυτό μόνο ήμουν άτυχος. Αυτός σε έφερε στον δρόμο μου αυτός σε παίρνει πίσω. Καλό ταξίδι αγάπη μου! Καλό ταξίδι Άγγελε μου!»
Κατά την έλευσή του στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος ο Τραϊανός Δέλλας αγκάλιασε την πεθερά του.
Συγκλονίζει η αδερφή της Φώφη – «Δεν πιστεύαμε ποτέ ότι ο καρκίνος θα συμβεί και σε εμάς»
Η σχέση της Γωγώς Μαστροκώστα και της Φώφης Μαστροκώστα ήταν πάντοτε κάτι περισσότερο από ένας απλός αδελφικός δεσμός. Από τα παιδικά τους χρόνια μέχρι σήμερα, οι δύο γυναίκες έμαθαν να πορεύονται μαζί, να μοιράζονται τις χαρές, τις απώλειες, τις αγωνίες και τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής τους, δημιουργώντας μια σχέση βαθιάς αγάπης, αφοσίωσης και αληθινής στήριξης.
Τις τελευταίες ώρες, η Φώφη Μαστροκώστα παραμένει σχεδόν αδιάκοπα στο πλευρό της αδελφής της στον «Ευαγγελισμό», βιώνοντας με αγωνία μία από τις πιο δύσκολες περιόδους που έχει περάσει ποτέ η οικογένειά τους. Άνθρωποι που γνωρίζουν καλά τις δύο αδελφές περιγράφουν τη Φώφη ως τη σκιά της Γωγώς μέσα στο νοσοκομείο. Διακριτική, σιωπηλή αλλά συνεχώς παρούσα, δεν σταματά να προσεύχεται και να ελπίζει, προσπαθώντας να αντλήσει δύναμη για να στηρίξει όχι μόνο την αδελφή της αλλά και ολόκληρη την οικογένεια.
Όσοι τις γνωρίζουν μιλούν για μια σχέση ζωής που βασίστηκε από την πρώτη στιγμή στην αμοιβαία προστασία και την άνευ όρων αγάπη. Η Φώφη ήταν πάντα ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους για τη Γωγώ Μαστροκώστα, ιδιαίτερα στις δύσκολες στιγμές που έφερε η περιπέτεια της υγείας της. Η δοκιμασία αυτή, αντί να τις λυγίσει, φαίνεται πως τις έδεσε ακόμη περισσότερο.
Η ίδια η Φώφη Μαστροκώστα είχε μιλήσει στο παρελθόν στο People με βαθιά συγκίνηση για το σοκ που βίωσε η οικογένειά τους όταν ήρθε αντιμέτωπη με τον καρκίνο, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Ο καρκίνος ήταν κάτι που ακούγαμε να συμβαίνει στους γύρω μας, αλλά δεν πιστεύαμε ποτέ ότι θα συμβεί και σε εμάς, στο σπίτι μας. Ήταν ένα γεγονός που με στιγμάτισε, κάτι που ταρακούνησε όλη την οικογένειά μας”. Λόγια που σήμερα αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο βάρος, καθώς η αγωνία όλων κορυφώνεται.
Η οικογένεια Μαστροκώστα έχει βιώσει αρκετές δύσκολες στιγμές στο παρελθόν, με την απώλεια του πατέρα τους να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα τραύματα που κλήθηκαν να διαχειριστούν μαζί. Ίσως γι’ αυτό οι δύο αδελφές έμαθαν από νωρίς να στηρίζεται η μία στην άλλη με έναν σχεδόν μοναδικό τρόπο. Η Φώφη δεν υπήρξε ποτέ απλώς η αδελφή της Γωγώς, αλλά ένα από τα πιο σταθερά της στηρίγματα σε κάθε κρίσιμη καμπή της ζωής της.
Από την πρώτη στιγμή που η Γωγώ Μαστροκώστα χρειάστηκε να δώσει τη δύσκολη μάχη με την ασθένεια, η οικογένεια έμεινε ενωμένη, προστατεύοντας όσο μπορούσε την ιδιωτικότητά της και αντιμετωπίζοντας την κατάσταση με αξιοπρέπεια και πίστη. Η ίδια η Γωγώ είχε μιλήσει ανοιχτά στο παρελθόν για τον φόβο, την αγωνία αλλά και τη δύναμη που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να σταθεί απέναντι σε μια τόσο μεγάλη δοκιμασία. Όπως είχε εξομολογηθεί: «Δεν είναι δυνατόν να μη λιγοψυχήσεις, ούτε μία στο εκατομμύριο». Παράλληλα, είχε περιγράψει και το σοκ που βιώνουν όσοι έχουν περάσει αντίστοιχες εμπειρίες όταν χάνεται κάποιος άνθρωπος από την ίδια ασθένεια, λέγοντας πως «δεν έχει τελειώσει ποτέ».
Σήμερα, η Φώφη συνεχίζει να στέκεται δίπλα στην αδελφή της με την ίδια πίστη και αφοσίωση που χαρακτήριζε πάντοτε τη σχέση τους. Μέσα στους διαδρόμους του νοσοκομείου, οι προσευχές της, η αγωνία της αλλά και η ανάγκη της να κρατηθεί δυνατή για τη Γωγώ αποτυπώνουν τον βαθύ δεσμό δύο αδελφών που έμαθαν να αντιμετωπίζουν μαζί κάθε δυσκολία της ζωής.
Και ίσως τελικά αυτό να είναι και το πιο συγκινητικό στοιχείο της σχέσης τους: πως, ακόμη και στις πιο σκοτεινές στιγμές, η μία παραμένει το μεγαλύτερο στήριγμα της άλλης.
H ταφή της θα γίνει στον τόπο καταγωγής της στο Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας – Η Γωγώ Μαστροκώστα θα ταφεί δίπλα στον πατέρα της στο Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι
Αύριο Τετάρτη 27 Μαΐου, όλοι οι άνθρωποι που αγάπησαν το χαμογελαστό κορίτσι της ελληνικής τηλεόρασης, την Γωγώ Μαστροκώστα θα την αποχαιρετήσουν για τελευταία φορά στο Ελληνικό, όπου και θα πραγματοποιηθεί η εξόδιος ακολουθία.
Δείτε το βίντεο:
H ταφή της θα γίνει στον τόπο καταγωγής της, στο ΕυηνοχώριΑιτωλοακαρνανίας σε στενό οικογενειακό κύκλο και συγκεκριμένα στο ξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου.
Η γενέτειρά της έχει βυθιστεί σε βαρύ πένθος από τη στιγμή που μαθεύτηκε ο θάνατος της αγαπημένης τους συμπολίτισσας. Όλοι έχουν μια καλή ανάμνηση από την Γωγώ Μαστροκώστα…
«Ένας καλός άνθρωπος «έφυγε» από το χωριό μας. Μια νέα γυναίκα. Η Γωγώ είναι δικό μας κορίτσι, πήγαινε με τον άντρα μου στο σχολείο. Έδωσε τον δικό της αγώνα με αξιοπρέπεια» αναφέρει κόσμος που την γνώριζε από το Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας στο Live News.
Δείτε το βίντεο:
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ελένης Ασημακοπούλου στην εκπομπή του Mega, η Γωγώ Μαστροκώστα θα ταφεί δίπλα στον πατέρα της. Το συγκεκριμένο ξωκλήσι, η ίδια το λάτρευε και το επισκεπτόταν αρκετά συχνά είτε μόνη της είτε με τον σύζυγό της, Τραϊνό Δέλλα.
Γωγώ Μαστροκώστα: Η γυναίκα που “έσωσε” από τον καρκίνο πριν πεθάνει και η υπόσχεση που δεν πρόλαβε να τηρήσει
Ο πολύ στενός φίλος της Γωγώς Μαστροκώστα, Χάρης Σιανίδης, ο οποίος ήταν από τα πιο κοντά της πρόσωπα όλα αυτά τα χρόνια που έδινε σιωπηλά και με αξιοπρέπεια τον δικό της αγώνα, δημοσίευσε στο προφίλ του στο Instagram ένα μήνυμα που δέχτηκε από μία γυναίκα που είχε βοηθήσει η Γωγώ Μαστροκώστα το 2019.
Όπως εξομολογήθηκε, χωρίς εκείνη δεν θα μάθαινε πως είχε καρκίνο του μαστού. Ωστόσο, μια υπόσχεση που δόθηκε αλλά δεν πρόλαβαν να πραγματοποιήσουν, ήταν να μπορέσουν να συναντηθούν.
Το μήνυμα που έλαβε ο Χάρης Σιανίδης έγραφε χαρακτηριστικά: “Αν δεν ήταν η Γωγώ το 2019 δεν θα πήγαινα ποτέ στον γιατρό και να μάθω ότι είχα καρκίνο του μαστού. Ήταν δίπλα μου στην περιπέτεια (από μακριά) αυτή και με βοήθησε να μην φοβηθώ στιγμή. Είχαμε υποσχεθεί να πιούμε ένα κοκτέιλ όταν θα γινόμουν καλά αλλά η ζωή τα έφερε έτσι και δεν κατάφερα να έρθω ποτέ στην Αθήνα! Όμως κρατάω τα λόγια της, την σκέψη της! Ζω σε μικρή κοινωνία και χάρη στο κουράγιο που μου έδινε εξωτερίκευσα την κατάστασή μου χωρίς ντροπή, χωρίς φόβο! Να την θυμάστε με αγάπη και να νιώθετε υπερήφανη για την φίλη σας. Ήταν ο πιο όμορφος άνθρωπος και ο πιο δυνατός. Σήμερα χάσαμε όλες έναν δικό μας άνθρωπο και πονάμε πολύ. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια, καλό παράδεισο να έχει! Κουράγιο σε όλους σας”.
Οταν η Γωγώ Μαστροκώστα μίλησε για τη μάχη με τον καρκίνο του μαστού
Η Γωγώ Μαστροκώστα είχε μιλήσει με περίσσιο θάρρος και θαυμαστή ειλικρίνεια για τη μάχη της με τον καρκίνο του μαστού, ο οποίος διαγνώσθηκε δύο μέρες μετά τη γέννηση της κόρης της, το 2008.
“Είναι η αντίθεση της χαράς με τη λύπη, που είναι δύο τεράστια συναισθήματα, στο πικ είναι το μεγαλύτερο που μπορεί να νιώσει μια γυναίκα. Τότε το μωρό ήταν δύο ημερών. Εγώ δεν μένω σε αυτό, μένω στο ότι είμαι καλά και γενικά πρέπει νομίζω να προσπερνάμε πράγματα”, είχε πει.
Στα βραβεία “Γυναίκες της Χρονιάς”, τον Μάρτιο του 2010, η δημόσια εξομολόγησή της είχε καθηλώσει. “Πραγματικά πάντα ήμουν άνθρωπος που πατούσα στη γη και δεν μπορούσα να καταλάβω όλη αυτή τη δημοσιότητα. Δηλαδή εντάξει, μου φαινόταν λίγο αστεία, πολλή δημοσιότητα χωρίς λόγο. Μέσα από αυτή την περιπέτεια, έχω καταλάβει τελικά γιατί. Είναι ακριβώς γι’ αυτή τη στιγμή, γι’ αυτή τη στιγμή που θα παρουσιάσω τη δική μου ιστορία στον κόσμο, με την ελπίδα ότι κάποιες γυναίκες που δεν είναι καθόλου υποψιασμένες, όπως ήμουν και εγώ, θα ψαχτούν”, είχε πει χαρακτηριστικά.
Η Γωγώ Μαστροκώστα είχε βγει νικήτρια από εκείνη τη μάχη. “Σε όσους με λένε μαχήτρια, τους λέω ότι απλά ήμουν τυχερή”, είχε πει στην εκπομπή “Το Πρωινό”, το 2021.
Το τελευταίο αντίο στη Γωγώ Μαστροκώστα είπαν σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου, συγγενείς, φίλοι και αγαπημένα της πρόσωπα στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας στο Ελληνικό.
Ανάμεσα σε εκείνους που βρέθηκαν εκεί για να την αποχαιρετήσουν ήταν και ο πρώην σύντροφός της, Κώστας Σόμμερ.
Ο επιχειρηματίας έδωσε διακριτικά το «παρών» στην κηδεία, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Βαλεντίνη Παπαδάκη, θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη της Γωγώς Μαστροκώστα σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές για την οικογένειά της.
Η Γωγώ Μαστροκώστα και ο Κώστας Σόμμερ υπήρξαν ζευγάρι στις αρχές των 00s και είχαν απασχολήσει αρκετά τα media της εποχής με τη σχέση τους. Παρότι ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους στην προσωπική τους ζωή, φαίνεται πως η εκτίμηση και ο σεβασμός παρέμειναν όλα αυτά τα χρόνια.
Η παρουσία του στην εξόδιο ακολουθία ήταν μία ήρεμη αλλά ιδιαίτερα συγκινητική κίνηση, που δεν πέρασε απαρατήρητη.
Αν και η είδηση ότι η Γωγώ Μαστροκώστα βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση κυκλοφόρησε πρόσφατα, σύμφωνα με πληροφορίες νοσηλεύεται εδώ και πολλούς μήνες στο νοσοκομείο και δεν έχει επικοινωνία με το περιβάλλον.
Στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» νοσηλεύεται η Γωγώ Μαστροκώστα, με την κατάσταση της υγείας της να χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα κρίσιμη.
Η πρώην γυμνάστρια και μοντέλο δίνει εδώ και αρκετά χρόνια μάχη με σοβαρό πρόβλημα υγείας, ωστόσο το τελευταίο διάστημα υπήρξε σημαντική επιδείνωση. Σύμφωνα, μάλιστα, με ασφαλείς πληροφορίες του TLIFE, από την προηγούμενη Κυριακή, η Γωγώ Μαστροκώστα δεν έχει επικοινωνία με το περιβάλλον.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η εισαγωγή της στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός έγινε πριν από αρκετούς μήνες. Δίπλα της σε όλη αυτή τη δύσκολη μάχη με την υγεία της βρίσκονται διαρκώς ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, η 18χρονη κόρη τους, Βικτώρια καθώς και στενοί φίλοι της οικογένειας.
Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της Γωγώς Μαστροκώστα με την κόρη της και τον Χάρη Σιανίδη τον Σεπτέμβριο του 2024
Οι γιατροί συνεχίζουν να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της Γωγώς Μαστροκώστα, με την αγωνία να κορυφώνεται τα επόμενα 24ωρα.
Το πρώην μοντέλο, sex symbol της δεκαετίας του ’90 και γυμνάστρια έχει επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια να κρατά χαμηλούς τόνους αναφορικά με την προσωπική της ζωή και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, μακριά από τη δημοσιότητα.