Blog Σελίδα 10574

Δ. Κουτσούμπας: «Το ΚΚΕ θα συνεχίσει να παλεύει για τα αιτήματα των μεταναστών»

0

Τη Διεύθυνση Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Αθηνών, Κεντρικού Τομέα και Δυτικής Αττικής επισκέφθηκε σήμερα ο γγ του ΚΚΕ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστευσης στις 18 Δεκεμβρίου και με δεδομένες τις σοβαρές εξελίξεις στο προσφυγικό – μεταναστευτικό ζήτημα, το ΚΚΕ έχει προγραμματίσει σειρά παρεμβάσεων. Σήμερα, ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ επισκέφθηκε τη Διεύθυνση Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Αθηνών, Κεντρικού Τομέα και Δυτικής Αττικής.

Ο Δ. Κουτσούμπας συναντήθηκε με τον διευθυντή της υπηρεσίας, Ηλία Χρονόπουλο και με προϊσταμένους τμημάτων.

Το βασικό πρόβλημα που συζητήθηκε είναι αυτό της υποστελέχωσης της υπηρεσίας, ενώ λόγος έγινε και για την αναγκαιότητα μονιμοποίησης των συμβασιούχων εργαζομένων στην υπηρεσία.

Ένα άλλο πρόβλημα αφορά το κτιριακό και τις υποδομές. Οι εργαζόμενοι επισήμαναν, χαρακτηριστικά ότι με έναν τέτοιο όγκο δουλειάς έχουν οικιακό ίντερνετ που «σέρνεται».

Επισήμαναν, ακόμα, ότι η υπηρεσία «περνάει» στην ψηφιακή εποχή, όμως, «είναι ψευδαίσθηση ότι «μετάβαση στην ψηφιακή εποχή» σημαίνει «πατάω ένα κουμπί» και εξαφανίζονται οι ουρές, αν η μετάβαση αυτή δεν συνοδεύεται από στελέχωση της υπηρεσίας.

Τονίστηκε επίσης, ότι η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως δικαιολογία για να μην στελεχώνεται η υπηρεσία με το αναγκαίο προσωπικό, δεδομένου ότι από τους 550.000-600.000 μετανάστες στην Ελλάδα, στο Δήμο Αθήνας διαμένουν πάνω από 120.000 και η συγκεκριμένη υπηρεσία πρέπει να εξυπηρετήσει το 40%-50% όσων έχουν άδεια διαμονής.

Στη συνέχεια ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ μίλησε σε σύσκεψη με εργαζόμενους και εκπροσώπους κοινοτήτων μεταναστών.

Στην σύσκεψη καλωσόρισαν τον Δ. Κουτσούμπα οι Γαβριήλ Ιωαννίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ελλάδας και Αλέξης Δρόσος πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων Αττικής οι οποίοι επισήμαναν τόσο το γεγονός ότι πρώτη φορά αρχηγός κόμματος επισκέπτεται την Διεύθυνση Αλλοδαπών και Μετανάστευσης. Ταυτόχρονα, έκαναν μνεία για την στήριξη του ΚΚΕ στα αιτήματα των εργαζομένων καθώς και τις πολλές παρεμβάσεις του σε ό,τι αφορά την στήριξη των μεταναστών.

Τόνισαν επίσης την αλληλεγγύη των σωματείων στους πρόσφυγες και μετανάστες. Οι εργαζόμενοι έθεσαν ως βασικά προβλήματα την υποστελέχωση της υπηρεσίας, την αναγκαιότητα μονιμοποίησης των 150 πανελλαδικά συμβασιούχων και το κτιριακό.

Οι μετανάστες που πήραν το λόγο, ανέδειξαν το πρόβλημα της υποστελέχωσης, το οποίο έχει σοβαρές συνέπειες, καθώς μπορεί να περιμένουν χρόνια για να πάρουν την άδεια διαμονής.

Όπως ανέφεραν, μεταξύ άλλων, η λήξη της άδειας διαμονής τους δημιουργεί πλήθος προβλημάτων, «χωρίς χαρτιά δεν προχωράει η ζωή μας» είπαν χαρακτηριστικά. Συμπληρώνοντας ανέφερε πως, ενώ καταθέτουν έγκαιρα τα δικαιολογητικά και το αντίστοιχο παράβολο για την απόκτηση άδειας διαμονής, η καθυστέρηση στην έκδοσή της, οδηγεί στην υπέρβαση των χρονικών ορίων, οπότε η άδεια λήγει και προκειμένου να ανανεωθεί, η διαδικασία επαναλαμβάνεται εξαρχής.

Επιπλέον, έθεσαν τα ζητήματα της ενσωμάτωσης στην ελληνική κοινωνία, της εκπαίδευσης των παιδιών τους και της συμμετοχής τους στα σωματεία.

Ο Δ. Κουτσούμπας εξέφρασε τη στήριξη του ΚΚΕ στα αιτήματα των εργαζομένων και των μεταναστών και δεσμεύτηκε ότι το Κομμουνιστικό Κόμμα, «όπως κάνει μέχρι τώρα, θα συνεχίσει να παλεύει για την ικανοποίηση τους».

Υπογράμμισε επίσης τη σημασία της αλληλεγγύης προς τους μετανάστες, τονίζοντας ότι «είναι ταξικά αδέρφια των Ελλήνων εργαζομένων». Όπως είπε, «το προσφυγικό-μεταναστευτικό δεν αφορά μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον, γιατί όσο οξύνονται οι ανταγωνισμοί, θα φέρνουν νέους πολέμους και επεμβάσεις και αυτό θα δημιουργεί προσφυγιά».

Τέλος, ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ τόνισε την αναγκαιότητα του κοινού αγώνα Ελλήνων και μεταναστών εργαζομένων κατά του φασισμού και του ρατσισμού.

Δ. Κουτσούμπας: «Στηρίζουμε τον αγώνα του Παλαιστινιακού λαού»

0

Ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας παραβρέθηκε το βράδυ της Κυριακής σε εκδήλωση-συναυλία της ΚΟΒ Αταλάντης του ΚΚΕ.

Παραβρέθηκαν επίσης ο Κώστας Παπαδάκης, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και ευρωβουλευτής, οι Κώστας Μπασδέκης και Παναγιώτης Πολίτης, μέλη της ΚΕ του ΚΚΕ και η Ανδριάνα Μπαφούτσου, γραμματέας της Τομεακής Επιτροπής Φθιώτιδας του ΚΚΕ.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε συναυλία με τον Δημήτρη Μπάση και την Βίκυ Καρατζόγλου και στην συνέχεια γλέντι με παραδοσιακά – δημοτικά τραγούδια.

Δείτε το βίντεο:

Ο Δ. Κουτσούμπας προσερχόμενος στην εκδήλωση έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εκφράζουμε τη διεθνιστική μας αλληλεγγύη προς τον σκληρά αγωνιζόμενο Παλαιστινιακό λαό. Τώρα είναι η στιγμή της πιο μεγάλης λαϊκής κινητοποίησης σε όλη τη χώρα, σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, για να πιεστούν οι κυβερνήσεις, για να μη γίνουν πράξη τα επόμενα βρώμικα σχέδια του Νετανιάχου.

Στηρίζουμε τον αγώνα του Παλαιστινιακού λαού, έχει όλο το δίκιο με το μέρος του. Θα βρισκόμαστε μπροστά σε όλες τις κινητοποιήσεις, σε όλη την Ελλάδα, για να υλοποιηθεί η ομόφωνη απόφαση της ελληνικής Βουλής του 2015 για την αναγνώριση ανεξάρτητου Παλαιστινιακού κράτους, κάτι που δεν το κάνει μέχρι σήμερα η ελληνική κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη που έχει τεράστιες εγκληματικές ευθύνες για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Εδώ και τώρα να σταματήσει κάθε συνεργασία, ιδιαίτερα η στρατιωτική συνεργασία, με το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ, ιδιαίτερα όσο συνεχίζεται αυτό το έγκλημα, η γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού.

Απόψε, εδώ από την Αταλάντη, όπως και σε άλλες κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, διατρανώνουμε, ενώνουμε τη φωνή μας με όλο το λαό, με όλους τους λαούς του κόσμου».

Δ. Κοργιαλάς: Συγκλονιζει η εξομολόγηση του για το σοβαρό πρόβλημα υγείας του γιου του

0

Ο Δημήτρης Κοργιαλάς μίλησε στο Happy Day και τον Μιχάλη Πλεμμένο για τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε πρόσφατα ο γιος του, όταν μετά από μια λάθος διάγνωση χρειάστηκε να νοσηλευτεί για 15 ημέρες στην εντατική!

«Τις μέρες του Πάσχα χτύπησε το κουτελάκι του λίγο, μια μικρή αμυχή. Πήρε ένα μικρόβιο, αλλά δεν φαινόταν στην αρχή κάτι σοβαρό. Εμφανίστηκαν κάποια σπιθουράκια στο πρόσωπο, πήγαμε στο νοσοκομείο και μας είπαν πως ήταν τσιμπήματα. Πηγαίνοντας σπίτι γινόταν χειρότερα, την επόμενη ημέρα είχαν κλείσει και τα δυο του μάτια. ήταν κατακόκκινο, είχε πυρετό. Πήγαμε και σε άλλο γιατρό και μας είπε να πάμε Αθήνα. Πηγαίνοντας στην Αθήνα, ξαφνικά το μωρό ήταν πάνω στα χέρια μου και λιποθυμούσε. Δεν μπορείς να φανταστείς την εικόνα. Δεν ήξερες αν προλαβαίνεις να πας στην Αθήνα. Λέω στη Φωτεινή «σταμάτα στην άκρη και ζήτα βοήθεια από την αστυνομία». Τους ακολουθήσαμε και μας έφεραν σφαίρα στην Αθήνα!

Το έβαλαν το παιδί σε μονάδα εντατικής φροντίδας. Από το σκίσιμο που είχε το μωρό κόλλησε σταφυλόκοκκο. Αυτό με το χεράκι του το έβαλε στο μάτι και από εκεί πέρασε στο αίμα. Ήμασταν στη φάση για πολλές μέρες αν θα φύγουμε από το νοσοκομείο τρεις ή δυο. Έμεινε 15 μέρες. Όλα καλά τώρα. Μην τύχει σε κανέναν. Αυτό που πέρασα εγώ δεν θέλω να το περάσει άλλος!» ανέφερε ο Δημήτρης Κοργιαλάς.

Δ. Καμμένος: «Παίζουμε με το μέλλον της πατρίδας, όχι με την καρέκλα»

0

“Πρέπει να αποτρέψουμε με κάθε τρόπο να υπογραφεί η σύμβαση από τον κ. Κοτζιά” δήλωσε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ενώ ερωτηθείς τι θα πράξει στην ψηφοφορία για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης, τόνισε: “Θα κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, θα αποφασίσω και την ώρα της ψήφου θα πάω να ψηφίσω”.

Ο κ. Καμμένος αναφέρθηκε στο άρθρο 8 της συμφωνίας και είπε ότι ουσιαστικά ξαναγράφει την ιστορία της Ελλάδας. “Από πού και ως πού; Έχω αλυτρωτικά στοιχεία στο δικό μου βιβλίο, γιατί να το αλλάξω; Αυτό είναι εχθρικό προς την ελληνική ιστορία και παράδοση”.

Έντονη ήταν η αντίδρασή του εξέφρασε και για το άρθρο 6. “Λέει ότι απαγορεύεται να συναθροιστούν ιδιώτες οι οποίοι θα διαδηλώσουν κατά των Σκοπιανών στην Ελλάδα, εάν το άλλο μέρος σε καταγγείλει για εχθρότητα , βία, μίσος, σωβινισμό, προπαγάνδα . Θα έρθει κάποιος που πιθανόν πιστεύει ότι υποδαυλίζω το σωβινισμό και δεν θα μου επιτρέψει να διαδηλώσω και να έχω άποψη στη χώρα μου. Θα έρθουν να μου αλλάξουν την ιστορία και θα μου πουν δεν θα βγεις στον δρόμο; Από πού κι ως πού; είπε, χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι.

“Απαγόρευση διαδήλωσης και συναθροίσεων είχαμε μόνο στη χούντα” ανέφερε χαρακτηριστικά.

“Ο καθένας θα λάβει τις αποφάσεις του. Εδώ παίζουμε με το μέλλον της πατρίδας όχι με την καρέκλα και σε όποιον αρέσει” τόνισε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ και αντιπρόεδρος της βουλής, “Τους δώσαμε υπόσταση έθνους, μεγαλύτερο σφάλμα δεν υπάρχει. Θέλω να μου πει κάποιος ποιο είναι το πρόβλημα που λύσαμε και τι κερδίσαμε” συμπλήρωσε αναφερόμενος στη συμφωνία.

Δείτε το βίντεο του ΣΚΑΙ

Δ. Καμμένος: «Να κάνουμε κοινές ασκήσεις με τους Τούρκους και όχι να χάνονται τα στελέχη μας»

0

Το δικό του μήνυμα θέλησε να στείλει στον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Δημήτρης Καμμένος. “Είναι κρίμα να χάνουμε τα παιδιά μας χωρίς λόγο στο Αιγαίο” δήλωσε, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6.

Στέλνοντας τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του αδικοχαμένου Σμηναγού, ο Δημήτρης Καμμένος προέτρεψε την ηγεσία της γειτονικής χώρας να προχωρήσει σε ειρηνικές ενέργειες και κινήσεις καλής θέλησης.

“Μια καλή κίνηση από τον κ. Ερντογάν θα ήταν να απελευθερώσει τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς, που κρατούνται στις φυλακές Αδριανούπολης. Να πάμε σε μια κατάσταση ειρήνης στο Αιγαίο. Δεν έχουμε τίποτα να κερδίσουμε με αυτές τις τακτικές. Αντιθέτως, έχουμε μόνο να κερδίσουμε οι δύο χώρες από μια ειρηνική συνύπαρξη. Να κάνουμε κοινές ασκήσεις και όχι να χάνονται τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεών μας χωρίς λόγο” τόνισε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ.

Δ. Καμμένος: «Καλύτερα να παίρνει τα λεφτά το κράτος από τον παππού παρά ο εγγονός»

0

Μια δήλωση που θα συζητηθεί έκανε ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Δημήτρης Καμμένος.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, είπε πως είναι καλύτερο το κράτος να παίρνει τα 100 ευρώ από τον παππού παρά ο εγγονός που θέλει να παίζει τάβλι και να πίνει καφέδες αφού τα συγκεκριμένα χρήματα θα γίνουν εργοδοτική εισφορά για «να βρω εγώ δουλειά στο παιδί να μην πίνει φραπέ»!

Δείτε το βίντεο

Η συγκεκριμένη άστοχη δήλωση του Δημήτρη Καμμένου έγινε σε μία προσπάθεια υπεράσπισης των δυσβάσταχτων μέτρων που παίρνει η κυβέρνηση.

Ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων χρησιμοποίησε ως επιχείρημα το χαρτζιλίκι που δίνουν οι παππούδες στα εγγόνια τους και κυρίως σε εκείνα που είναι άνεργα, λέγοντας πως είναι καλύτερο να μην παίρνουν τα εγγόνια τίποτα αφού τα χρησιμοποιούν για να πίνουν καφέδες!

«Όταν κόψω τη φορολογία από το 29% στο 26% δεν έχει άμεσο αντίκτυπο σε αυτόν που στο ΑΤΜ θα πάρει 40 ή 20 ευρώ λιγότερα το μήνα. Έχει όμως διότι τα παιδιά του παππού ή οποιουδήποτε τη σύνταξη την κόβω, εάν καταφέρουμε και εξηγήσουμε στον κόσμο ότι από το να έχει τη σύνταξη ο παππούς και να του παίρνει ένα 100αρικο το μήνα ο εγγονός, να πίνει φραπέ και να παίζει τάβλι, προτιμώ να του πάρω εγώ σαν κράτος, εφόσον είμαι σοβαρό, το 100αρικο και να το κάνω εργοδοτική εισφορά, να πάω να βρω δουλειά στο παιδί για να μην πίνει φραπέ», είπε ο Δημήτρης Καμμένος.

[eleftherostypos] [newsittv]

Δ. Καμμένος: «Η κυβέρνηση έχει συνεννοηθεί να πέσει και να μην περάσει η συμφωνία για το Σκοπιανό»

0

Για παρασκήνιο και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι έκανε λόγο ο ανεξάρτητος βουλευτής Δημήτρης Καμμένος ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ. Ο κ. Καμμένος είπε ξεκάθαρα ότι Αλέξης Τσίπρας και Πάνος Καμμένος έχουν συνεννοηθεί να ρίξουν την κυβέρνηση πριν κυρωθεί στην Ελλάδα η συμφωνία με την πΓΔΜ.
Ο Δημήτρης Καμμένος μιλώντας στον ΣΚΑΙ και αναφερόμενος στην συνεδρίαση της Κ.Ο. των ΑΝΕΛ επέμεινε ότι μέσα σε αυτήν είχε συμφωνηθεί να κατατεθεί πρόταση μομφής κατά του κ. Κοτζιά. «Την επόμενη ημέρα η Ελλάδα είπε δια στόματος του συγκυβερνώντος κόμματος το οποίο μπορεί να ρίξει ή να φέρει αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό ότι δεν θα περάσει από την Βουλή. Ότι θα κάνω το παν, θα γίνουν εκλογές είπε, σε συννενόηση με τον κύριο Τσίπρα για να μην ψηφιστεί και να μην κυρωθεί η σύμβαση στην Ελλάδα. Άρα, η σύμβαση είναι εν δυνάμει άκυρη κ. Ζάεφ. Σας το λεω νομικά να το ξέρετε.

Μάλιστα απευθυνόμενος στον κ. Ζάεφ νωρίτερα είπε: «Την ίδια ημέρα που υπογράψατε κ. Ζάεφ το πολιτικό σκηνικό είχε συνεννοηθεί ότι θα ρίξει την κυβέρνηση. Για να μην υπογραφεί στην Ελλάδα η συμφωνία. Να μην κυρωθεί».

Και όταν ρωτήθηκε αν ο κ. Καμμένος είπε στους βουλευτές του ότι είναι σε συνεννόηση με τον κ. Τσίπρα για να πάει σε εκλογές, ο Δημήτρης Καμμένος απάντησε: «Βεβαίως».

Ο Δημήτρης Καμμένος αναφορικά με το ενδεχόμενο παραίτησής του από την θέση του Αντιπροέδρου της Βουλής είπε ότι ενώ είχε συνεννοηθεί με τον Πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, όταν πήγε στο γραφείο του οι συνάδελφοί του των ΑΝΕΛ ήθελαν να τον πετάξουν έξω με τις κλωτσιές. Εγώ έχω κάθε καλή πρόθεση να παραιτηθώ και έχω στείλει και επιστολή στον Πρόεδρο της Βουλής.

Δείτε το βίντεο

Δ. Καμμένος: «Είμαστε συνεργάτες με ΣΥΡΙΖΑ δεν θα μας λένε τι θα κάνουμε»

0

Οι ΑΝΕΛ απαιτούν σεβασμό από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ανέφερε ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Δημήτρης Καμμένος, εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση κατά βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που χαρακτήρισαν ακροδεξιούς τους βουλευτές του συγκυβερνώντος κόμματος που συμμετείχαν στο συλλαλητήριο της προηγούμενης εβδομάδας.

Μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο κ. Καμμένος είπε: «Δεν φτάσαμε στη ζωή μας εδώ πέρα για να μας κάνει κριτική ο Μπαλαούρας. Που θα ήταν ο κ. Μπαλαούρας χωρίς τους Ανεξάρτητους Έλληνες;».

«Είμαστε συνεργάτες, δεν θα μας λένε οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τι θα κάνουμε. Δεν μπορεί κάποιος να μας κάνει τον δάσκαλο και να μας λέει να κάτσουμε καλά», είπε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ.

Και συνέχισε: «Μας κάνει κριτική ο Σκουρλέτης γιατί πήγαμε στο συλλαλητήριο ενώ εμείς ποτέ δεν μιλήσαμε για βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Να μην πιάνουν στο στόμα τους τον Πάνο Καμμένο. Ο Πάνος είναι ένας υπεύθυνος άνθρωπος και δεν θα φύγει από την κυβέρνηση». Ο κ. Καμμένος επίσης επιτέθηκε προσωπικά και κατά του κ. Παπαδημούλη σημειώνοντας: « Ο κ. Παπαδημούλης προέβη σε πολιτικό χαφιεδισμό. Έβγαλε τους βουλευτές που συμμετείχαν στο συλλαλητήριο φωτογραφίες και τους έστειλε στους Ευρωπαίους.

Προσωπικά εχθές με χαρακτήρισε ακροδεξιό. Αν είμαι ακροδεξιός επειδή κάνω τον σταυρό μου και συμμετέχω σε συλλαλητήρια και δεν κάνω παρέα με ακροαριστερούς και δεν μου αρέσει που βγαίνει έξω ο Κουφοντίνας ας είναι. Δεν είμαστε άνθρωποι που θα πατροναριστούμε. Αν δεν μας θέλουν επειδή είμαστε δεξιοί ας πάνε με την Φώφη. Κακώς μιλούν κάποιοι έτσι για τους ΑΝΕΛ που τρία χρόνια με 9 βουλευτές δίνουν βήμα στην κυβέρνηση. Όταν είσαι με κάποιον στο ίδιο τραίνο δεν γίνεται να κάνεις μαθήματα. Ποιος είναι αυτός με την αριστερή κελεμπία που θα μας κάνει μάθημα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Είμαστε συνεργάτες και απαιτούμε σεβασμό στην αξιοπρέπειά μας. Ακόμη κι αν γίνω υπουργός δεν θα σταματήσω να αντιδρώ. Θα βγάλουμε την Ελλάδα από την κρίση προς πείσμα όλων, εσωτερικών και εξωτερικών εχθρών της κυβέρνησης».

Για το όνομα των Σκοπίων τόνισε πως σε οποιαδήποτε πρόταση με όνομα Μακεδονία δεν θα ψηφιστεί τουλάχιστον από τον ίδιο προσωπικά.

Πηγή: liberal.gr

Δ. Καμμένος: «Δώσαμε το όνομα γιατί υπήρχαν ανταλλάγματα στην οικονομία»

0

Νέες δηλώσεις έκανε ο πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος σχετικά με το παρασκήνιο της συμφωνίας για το Σκοπιανό. Ο Δημήτρης Καμμένος μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε ότι πείστηκαν οι συνάδελφοί τους να μην ψηφίσουν την πρόταση μομφής καθώς μπήκε στη ζυγαριά το θέμα του χρέους, των συντάξεων και τον ΕΝΦΙΑ. «Δώσαμε το όνομα γιατί υπήρχαν ανταλλάγματα στα θέματα της οικονομίας» ανέφερε.

Όπως είπε: «Υπήρξαν διαφωνίες στους ΑΝΕΛ, αλλά μεταπείστηκαν. Ο κ. Παπαχριστόπουλος και μια ακόμη βουλευτίνα μας είπαν ότι είναι μια πολύ καλή συμφωνία. Είχανε και επιχειρήματα σε σχέση με την οικονομία. Ειπώθηκε ότι δεν θα μειωθούν και οι συντάξεις, αλλά και ο ΕΝΦΙΑ. Δηλαδή η συμφωνία με το Σκοπιανό μπήκε στη ζυγαριά με την οικονομία».

Παράλληλα, ο κ. Καμμένος σημείωσε ότι είχε ζητηθεί στην ΚΟ των ΑΝΕΛ να γίνει πρόταση μομφής κατά του κ. Κοτζιά: «Είχαμε συζητήσει να κάνουμε πρόταση μομφής στον κ. Κοτζιά, προς το θεσμό που εξουσιοδοτείται για να πάει να υπογράψει. Ήταν ο μόνος τρόπος για να αποτρέψουμε την παράδοση της Μακεδονίας. Ήταν παρόντες όλοι οι Βουλευτές και αποφασίστηκε ομόφωνα. Δεν προχώρησε η απόφαση αυτή διότι έπρεπε να μαζέψουμε 50 υπογραφές και δεν είχαμε τον χρόνο. Αν γίνονταν αυτό θα έπρεπε να πάει να υπογράψει μόνο ο κ. Τσίπρας».

Δ. Καμμένος για ληστείες: «Να μαθαίνουν οι παππούδες και οι γιαγιάδες αυτοάμυνα»

0

Ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος μίλησε στον Realfm 97,8 και την εκπομπή των Δημήτρη Καμπουράκη και Βασίλη Λυριτζή.

“Άλλο η άμυνα και άλλο η αυτοδικία. Άμυνα είναι όταν μπαίνει κάποιος στο σπίτι σου, στο αυτοκίνητό σου, σε βουτάει στο δρόμο, δεν μπορείς να ξεφύγεις από τα χέρια του ή από απειλή όπλου και πρέπει να αμυνθείς για τη ζωή σου. Αυτό είναι άμυνα. Αυτοδικία σημαίνει παίρνω το όπλο και λύνω εγώ τη διαφορά μου με αυτόν που μου επιτίθεται, ενώ πρέπει να το λύσει ένα δικαστήριο ή ένας αστυνομικός” είπε αναφορικά με τα τελευταία κρούσματα εγκληματικότητας.

“Το κράτος δεν μαθαίνει αυτοάμυνα στους εφοριακούς που κάνουν ντου και ορθώς στα μαγαζιά; Γιατί το κάνει το κράτος στους εφοριακούς; Γίνονται μαθήματα αυτοάμυνας επίσημα. Και λέω, ο δήμος και η κοινότητα το να κάνουν πιλάτες και ζούμπα, πολύ καλά είναι όλα αυτά, αλλά επειδή έχει αλλάξει το έγκλημα, δεν είναι κακό να μάθουν αυτοάμυνα τα ΚΑΠΗ, οι παππούδες ή οι γιαγιάδες ή οι οικογένειες στα σπίτια τους πως πρέπει να συμπεριφερθούν όταν δεχθούν μια απειλή ή ακούσουν κάτι μέσα στο σπίτι. Όπως αμύνεσαι για την πατρίδα σου, έτσι πρέπει να αμύνεσαι και για το σπίτι σου” συμπλήρωσε.

“Δεν μπορεί η αστυνομία να είναι παντού” κατέληξε.

Ακούστε το ηχητικό: