Blog Σελίδα 7657

Σάλος με όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την Εύα Καϊλή

0

Μέσω της εκπομπής του στο newsbreak.gr ο Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε το σκάνδαλο των ημερών, ενώ έσφαξε με το γάντι την πρωταγωνίστρια, Εύα Καϊλή.

Όλα όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την Εύα Καϊλή

83 eyro eiche to koritsi o lakis lazopoylos eipe se 2 lepta osa kanenas den tolma gia tin eya kaili 1920x1080 1

«Η Καϊλή, το καϊλό κορίτσι αυτό, πήγε στις Βρυξέλλες, την πιάσαν, δηλαδή, εκείνη τη στιγμή, προσπαθούσε να περάσει ένα νομοσχέδιο, δεν ξέρω τι έκανε, και την πήγαν, λοιπόν, και έλεγε στον άνθρωπο, δηλαδή, ήταν ταραγμένη, είμαστε, πώς έλεγε η Βασιλειάδου, βέρι, βέρι χολοσκασμένοι, και γυρνάει, λέει, στο σπίτι μου έλεγε αυτή δηλαδή, γυρνάω στο σπίτι μου, του λέει, και πάω να πέσω στο κρεβάτι μου, κύριε ανακριτά, και λέω, εδώ κάτι, σκλήρυνε το στρώμα απότομα; Το πιστεύετε, κύριε ανακριτά;

Κάποιος πήρε το σεντόνι μου και έβαλε ενάμιση εκατομμύριο από κάτω! Να μην μπορώ να κλείσω μάτι όλη νύχτα! Σηκώνομαι πρωί πιασμένη, του λέει, και λέω, ρε πατέρα, πάρ’ τα 600.000 να τα πας μια βόλτα. Άσε εμένα τα 400.000 στις μαξιλαροθήκες και αυτά τα 600.000 δώσ’ τα για κλινοσκέπασμα κάπου σε κάποιον άστεγο. Εμείς είμαστε, πώς να το πω, σοσιαλιστές, δηλαδή, ληστές σόσιαλ. Ληστεύουμε το μυαλό της κοινωνίας. Ή η κοινωνία παίζει τον ανήξερο νου που ληστεύεται;

83 ευρώ είχε η κοπέλα στο πορτοφόλι της και έψαχνε 2 ευρώ να πάρει λαχανάκια Βρυξελλών και βρήκε κάτι 500ευρα στο χαρτί υγείας. Και ο πατέρας της έκανε ντελίβερι στο άγνωστο Βέλγιο μία τσάντα με λεφτά. Αυτός ο Ιταλός δεν είχε πατέρα κι έβαλε τον δικό σου;

Είναι πολλά τα λεφτά, Εύα. Πόσες μαλ@@ιες θα ακούσουμε, πόσο μαλ@@ες θα γίνουμε, πόσο αστόχαστοι γίναμε; Πώς έχει μετατραπεί ένας λαός σε τόσο μαλ@@α; Απαγορεύεται οποιαδήποτε αλήθεια, οποιαδήποτε σάτιρα.

Συμπτωματικά μιλούσε υπέρ του Κατάρ, συμπωματικά συναντούσε το Κατάρ, αλλά το καταραμένο το χρήμα το έπαιρνε ο άνδρας της. Συμπτωματικά…» 

Ακούστε όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την Εύα Καϊλή

«Ζητώ συγγνώμη, πάγωσα, ένιωσα αδύναμος»: Ξέσπασε ο ένας από τους βιαστές του 15χρονου στο Ίλιον

0

Τι δήλωσε ένας από τους κατηγορούμενους για τη σοκαριστική υπόθεση του βιασμού στο Ίλιον.

Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία στο Ίλιον – και όχι μόνο – μετά τις αποκαλύψεις για την υπόθεση των επαναλαμβανόμενων βιασμών 15χρονου από ομάδα συμμαθητών του στο Ίλιον. Οι ανήλικοι φαίνεται ότι κατέγραφαν τα μαρτύρια του συμμαθητή τους και να αντάλλασσαν τα βίντεο στο σχολείο.

Στην εκπομπή T-Live και τη Ρένα Κουβελιώτη μίλησε ένας από τους κατηγορούμενος για τη σοκαριστική υπόθεση.

«Ένιωθα πολύ ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Ήθελα πολύ να τον βοηθήσω», δήλωσε ο εμπλεκόμενος στην υπόθεση βιασμού του 15χρονου. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Πάγωσα, τρόμαξα για 1-2 δευτερόλεπτα και όπως φαίνεται στο βίντεο, υπάρχουν πολλές φωνές και φώναξα γιατί ένιωσα αδύναμος. Μετά το τελευταίο περιστατικό, η παρέα διαλύθηκε. Το θύμα είπε ότι δεν θέλει να έχει επαφή με κανέναν από εμάς. Πήρε τηλέφωνο ένα παιδί της παρέας και είπε ότι δεν θέλει να έχει καμία επαφή, ούτε να βρεθεί ξανά με κανέναν.

Εγώ με το θύμα κράταγα φιλικές και καλές σχέσεις. Μιλάγαμε με μηνύματα μέχρι και τις 6 Δεκεμβρίου. Στις 21 Δεκεμβρίου μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Μιλάγαμε για αγορίστικα πράγματα, για το ποδόσφαιρο, πράγματα άσχετα με το περιστατικό».

«Ζήτησα συγγνώμη»

Έπειτα, ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι σε επικοινωνία που είχε με τον 15χρονο, του ζήτησε συγγνώμη. «Του ζήτησα συγγνώμη που δεν μπόρεσα να κάνω κάτι. Του είπα ότι μπροστά μου δε θα ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο, να μη φοβάται. Όταν του ζήτησα συγγνώμη μου απάντησε με ένα απλό “εντάξει”», είπε χαρακτηριστικά.

Τι υποστήριξε η μητέρα του εμπλεκόμενου

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και η μητέρα του εμπλεκόμενου στην υπόθεση του βιασμού του 15χρονου η οποία δήλωσε ότι φοβούνται να γυρίσουν σπίτι τους μετά την αποκάλυψη του περιστατικού.

«Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από αυτή τη μητέρα, τον πατέρα, το παιδί, για όλα αυτά που περνάνε. Ο γιος μου, μου είπε πως μίλησε με το παιδί. Το περιστατικό πρέπει να έγινε το Σάββατο. Πως μπορεί να σκεφτεί ένα παιδί να κάνει αυτό το πράγμα; Ποιος έδωσε αυτή την ιδέα; Πότε πήγαιναν; Φροντιστήριο έχουν μέχρι τις 10 το βράδυ. Πότε πήγαιναν εκεί;

Εμείς είμαστε 23 χρόνια στην Ελλάδα. Έχουμε αγοράσει ένα σπίτι με πολύ κόπο και τώρα φοβόμαστε να πάμε σπίτι μας. Χθες που πήγε η κόρη μας εκεί, είδε γραμμένη στον τοίχο τη φράση, “θα σε σφάξουμε”. Μηνύματα, συνθήματα, φωτογραφίες του παιδιού μου στο διαδίκτυο… Αυτό το παιδί πως θα βγει εκεί έξω; Μένουμε σε ξένο σπίτι αυτή τη στιγμή. Από την Πέμπτη το πρωί που ήρθαμε στην Ελλάδα, μένουμε σε ξένο σπίτι», είπε η μητέρα του κατηγορούμενου.

«Ο 15χρονος δεν μίλησε στην οικογένειά του. Το βίντεο έφτασε στα χέρια του ξαδέρφου του και αυτός ενημέρωσε. Εγώ έμαθα ότι ειδοποιήθηκαν οι Αρχές στις 21 του μήνα. Ήμασταν ταξίδι με την οικογένειά μου σε μια χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης. Μας ενημέρωσε ένας γείτονας ότι μας ψάχνει η Αστυνομία. Κλείσαμε εισιτήρια και επιστρέψαμε την επόμενη κιόλας μέρα στην Ελλάδα αλλά είχε ήδη λήξει το αυτόφωρο», είπε ο κατηγορούμενος.




Στη φυλακή άλλοι δυο ανήλικοι για τον ομαδικό βιασμό του 15χρονου στο Ίλιον

0

Μετά την απολογία τους σήμερα στο ανακριτικό γραφείο, οι τελευταίοι δύο από τους έξι συλληφθέντες ανήλικους για την φρικιαστική υπόθεση βιασμού και κακοποίησης ενός 15χρονου στο Ίλιον, κρίθηκαν προφυλακιστέοι.

Έτσι, συνολικά οι πέντε από τους έξι συλληφθέντες βρίσκονται, ή θα βρεθούν σύντομα στη φυλακή (σε ειδικό κατάστημα κράτησης νέων στον Αυλώνα σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ), ενώ ο έκτος είχε μείνει ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, καθώς δεν είχε συμπληρώσει ακόμα (για λίγες ημέρες) τα 15 έτη.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, δρούσαν ως εγκληματική ομάδα που βιντεοσκοπούσε τις πράξεις της. Οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τη χρήση βίας, παραδέχθηκαν τις σεξουαλικές πράξεις, ωστόσο, τις απέδωσαν σε «σεξουαλικό πειραματισμό» και πως οι ρόλοι σε όλο αυτό που εκτυλίσσονταν επί σχεδόν ένα μήνα «ήταν εναλλασσόμενοι», την ώρα που οι συνήγοροί τους προσπαθούν να δώσουν στις πράξεις χαρακτήρα «οπαδικών διαφορών».

Προσεχώς αναμένονται κι άλλα εντάλματα σύλληψης, για δύο αγόρια που αναζητούνται, αν και το ένα εξ αυτών (εκτιμάται πως είναι εκ των «εμπνευστών» της ιδέας κακοποίησης του 15χρονου), ένας 16χρονος, φέρεται να έχει διαφύγει στην Αλβανία. Το αγόρι φέρεται σύμφωνα με τον 15χρονο καταγγέλλοντα, να έχει σημαντικό ρόλο στις πράξεις που αποδίδονται στην ομάδα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι από όσα κατήγγειλε ο 15χρονος, προκύπτει εμπλοκή και άλλων ανηλίκων στην υπόθεση, μεταξύ των οποίων και κορίτσια τα οποία φέρονται να βρίσκονταν μπροστά σε πράξεις που λάμβαναν χώρα στο εγκαταλελειμμένο σπίτι, όπου επί ένα μήνα βασανίζονταν το αγόρι, χωρίς να έχουν ενεργό ρόλο, όπως κατέθεσε το θύμα.




Κάρμεν Ρουγγέρη για πτυχία ηθοποιών: Διαμαρτυρία επί σκηνής – «Κάναμε τρομερές σπουδές και μας βάζει στο επίπεδο ανειδίκευτου εργάτη» 

0

Στην κυβερνητική απόφαση που ισοσταθμίζει τα πτυχία των ηθοποιών με αυτά των αποφοίτων Λυκείου αναφέρθηκαν οι συντελεστές της παιδικής παράστασης «Οδύσσεια» πάνω στη σκηνή.

«Παρότι πτυχιούχοι τριετούς φοίτησης πλέον, θεωρείται ότι έχουμε απολυτήριο λυκείου» είπαν χαρακτηριστικά οι ηθοποιοί της παράστασης απευθυνόμενοι στο κοινό τους, ενώ στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η Κάρμεν Ρουγγέρη, επικεφαλής του θιάσου, εξηγώντας στους θεατές: « Ο νόμος που ψηφίστηκε τώρα μας υποβιβάζει όλους τους ηθοποιούς ενώ έχουμε κάνει τρομερές σπουδές και μας βάζει στο επίπεδο του ανειδίκευτου εργάτη. Αυτό είναι πάρα πολύ κακό».

Επισημαίνεται ότι με Προεδρικό Διάταγμα η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξισώνει τα πτυχία των καλλιτεχνών με τα απολυτήρια λυκείου, καθιστώντας τους ανειδίκευτους εργάτες.

Όπως επεσήμανε ο ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ, με τον τρόπο αυτό “ορίζει τις σχέσεις όλων των εργαζομένων του πολιτισμού με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και για πρώτη φορά οι απόφοιτοι καλλιτεχνικών σχολών ορίζονται ως απλοί απόφοιτοι λυκείου”

Κάρμεν Ρουγγέρη: «Έβγαζα 50.000 ευρώ τον μήνα από αυτό»

Καλεσμένη στην εορταστική εκπομπή του «Status» στο AstraTV ανήμερα των Χριστουγέννων βρέθηκε η Κάρμεν Ρουγγέρη. Η σπουδαία ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στον Κωνσταντίνο Καμέα για την πορεία της στο θέατρο και την αγάπη της για τις παιδικές παραστάσεις που ανεβάζει με επιτυχία επί σειρά ετών.

«Το σπίτι μου το έκανα από τη Ζωγραφική. Κάποια στιγμή δεν μας έφταναν τα χρήματα για να πληρώσουμε τα γραμμάτια για το δάνειο του σπιτιού και έβαλα μπροστά τη ζωγραφική στο ύφασμα, έκανα ζωγραφιστά νυφικά. Κι από ‘κει που έπαιρνα 3.500 ευρώ μισθό στο Εθνικό Θέατρο, έβγαζα 50.000 από τη ζωγραφική» αποκαλύπτει η Κάρμεν Ρουγγέρη.

«50.000 ευρώ τον μήνα. Κι έτσι έκανα το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου, όλα από αυτό. Το έκανα για 8 χρόνια, δούλεψα πολύ. Βέβαια, μετά βγήκαν και ανταγωνιστές, γιατί πρώτη το είχα λανσάρει εγώ. Η αλήθεια είναι ότι πάντοτε έβρισκα τρόπο να βρω κάτι καινούργιο για να μπορέσω να τα βγάλω πέρα καλύτερα στη ζωή μου. Και οτιδήποτε έβαζα με τον νου μου αποδεικνυόταν ότι θα πάει καλά» ανέφερε στη συνέχεια.

«Ζωγράφισα το νυφικό μου και πήγα με μία φίλη μου σε ένα κατάστημα και τους λέω: γιατί να έχετε ένα κεντημένο νυφικό και να μην έχετε ένα ζωγραφιστό; Λέει αυτός «ενδιαφέρομαι, έχω παλιά νυφικά και δεν ξέρω τι να τα κάνω». Τα παίρνω εγώ, ζωγράφισα 1-2 νυφικά, τα έβαλε στη βιτρίνα κι έγιναν ανάρπαστα. Με έπαιρναν μέχρι από τη Λάρισα και μου ζητούσαν νυφικά» περιγράφει η Κάρμεν Ρουγγέρη.

«83 ευρώ είχε το κορίτσι»: Ο Λάκης Λαζόπουλος είπε σε 2 λεπτά όσα κανένας δεν τολμά για την Εύα Καϊλή

0

Στις φυλακές Βελγίου παραμένει η Εύα Καϊλή. Η εισαγγελία της χώρας αποφάσισε την προφυλάκιση της πρώην αντιπροέδρου του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου μετά την απολογία της για το σκάνδαλο «Qatargate».

Ο Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε με τον δικό του μοναδικό τρόπο το σκάνδαλο με πρωταγωνίστρια την Εύα Καϊλή.

Ο ηθοποιός μέσα από τη σάτιρα που κάνει στην ιστοσελίδα newsbreak «έσφαξε με το γάντι» την ευρωβουλευτή.

«83 ευρώ είχε η κοπέλα στο πορτοφόλι της και έψαχνε 2 ευρώ να πάρει λαχανάκια Βρυξελλών και βρήκε κάτι 500ευρα στο χαρτί υγείας. Και ο πατέρας της έκανε ντελίβερι στο άγνωστο Βέλγιο μία τσάντα με λεφτά. Αυτός ο Ιταλός δεν είχε πατέρα κι έβαλε τον δικό σου;

Είναι πολλά τα λεφτά Εύα. Πόσες μαλ@@ιες θα ακούσουμε, πόσο μαλ@@ες θα γίνουμε, πόσο αστόχαστοι γίναμε; Πώς έχει μετατραπεί ένας λαός σε τόσο μαλ@@α; Απαγορεύεται οποιαδήποτε αλήθεια, οποιαδήποτε σάτιρα.

Συμπτωματικά μιλούσε υπέρ του Κατάρ, συμπωματικά συναντούσε το Κατάρ, αλλά το καταραμένο το χρήμα το έπαιρνε ο άνδρας της. Συμπτωματικά…», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λάκης Λαζόπουλος.

Βοήθεια από την Ινδία ζητάει ο Ζελένσκι για ειρήνη

0

Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι ανέφερε τη Δευτέρα ότι επιδιώκει τη βοήθεια της Ινδίας για την υλοποίηση μιας «ειρηνευτικής φόρμουλας», σε μία τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Ινδό πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι.

«Είχα ένα τηλεφώνημα με τον πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι και του ευχήθηκα μία επιτυχή προεδρία στην G20», έγραψε ο Ζελένσκι σε μία ανάρτησή του στο Twitter.

«Ήταν σε αυτή την πλατφόρμα όταν ανακοίνωσα την ειρηνευτική φόρμουλα και τώρα υπολογίζω στη συμμετοχή της Ινδίας για την εφαρμογή της.

»Ευχαριστώ επίσης για την ανθρωπιστική βοήθεια και την υποστήριξη στον ΟΗΕ», έγραψε ο Ουκρανός πρόεδρος.

zelensky

Πένθος για τον Στέφανο: Έφυγε από τη ζωή την ημέρα της γιορτής του

0

Απεβίωσε ο Στέφανος Παπανώτας σε ηλικία 58 ετών.

Η κηδεία του θα τελεστεί αύριο Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 11.00 π.μ. από τον Ιερό Ναό του Αγίου Χαραλάμπους στη Λάρισα.

«Έφυγε» από τη ζωή, σε ηλικία 58 ετών, ο Στέφανος Παπανώτας, πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και του ΚΙΝΑΛ Λάρισας. Σύμφωνα με πληροφορίες, τον τελευταίο χρόνο αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα με την υγεία του.

Η είδηση του θανάτου του έγινε γνωστή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής και σκόρπισε θλίψη στην τοπική κοινωνία -και όχι μόνον. Φίλοι και γνωστοί έγραψαν συλλυπητήρια μηνύματα στην προσωπική του ιστοσελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Τα παιδιά: Νικόλαος, Δημήτριος

Τα αδέλφια: Βασιλική και Αθανάσιος Τζιμόπουλος

Τα ανίψια και οι λοιποί συγγενείς

Σημείωση:

Η σορός θα βρίσκεται στον Ιερό Ναό από τις 10.30 π.μ.

00501135925 00000000000000000000000v

Ο Στέφανος Παπανώτας γεννήθηκε στη Λάρισα το 1964, ήταν Ελεύθερος Επαγγελματίας στον χώρο των Γραφικών Τεχνών, υπήρξε εκπαιδευτής στο 1ο και 2ο ΙΕΚ στον Τομέα των Γραφικών Τεχνών και της Γραφιστικής, ενώ τα τελευταία έτη ήταν υπεύθυνος παραγωγής ψηφιακού τυπογραφείου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Υπήρξε μέλος του συντονιστικού των εθελοντών διαδικτύου ΠΑΣΟΚ από το 2004 και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ (Ν.Ε. ΚΑ.Π), ενώ διετέλεσε και γραμματέας της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Λάρισας. Ήταν υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές το 2010 με την παράταξη “Λαρισαίων Πόλις”, καθώς και το 2014 με την “Συμπαράταξη”, οπότε και εκλέχθηκε σύμβουλος στην 1η Δημοτική Κοινότητα Λάρισας.

Ήταν υποψήφιος βουλευτής Λάρισας, το 2015, με το «Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών», του Γ.Παπανδρέου στη Λάρισα, ενώ διετέλεσε και μέλος της πρώτης Νομαρχιακής Επιτροπής του ΚΙΝΑΛ, στη Λάρισα, το 2018.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο, Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου, από τον Ι.Ν. Αγίου Χαραλάμπους στη Λάρισα.

Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Μου έκοψαν απόδειξη στο όνομα “Ευάγγελος Φατσέας”»

0

Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης την Τρίτη 27/12 βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον την μεσημβριάν».

Ο γνωστός ηθοποιός, μεταξύ άλλων μίλησε για τον ρόλο του στο «Καφέ της Χαράς» που τον ακολουθεί μετά από τόσα χρόνια και τον φέρνει σε αμηχανία.

«Τη φοβάμαι την τυποποίηση. Δεν την θέλω. Η επιτυχία του “Φατσέα” μου ήρθε μπαμ, στο κεφάλι. Δυσκολεύτηκα πολύ τα πρώτα χρόνια. Ακόμα με κάνει να νιώθω λίγο άβολα. Ποτέ δεν έκανα αυτή τη δουλειά για να αποκτήσω δημοσιότητα, να είμαι γνωστός κλπ, μου άρεσε πάντα να περνάω απαρατήρητος. Επίσης δεν είναι πολύ ευχάριστο να σε φωνάζουν με το όνομα ενός ρόλου, όσο αγαπημένος και να είναι αυτός ο ρόλος και καμιά φορά πέφτουν και στην “πατάτα” να συγκρίνουν και πράγματα που κάνεις τώρα, με τον ρόλο και λες “παιδιά μην το κάνουμε σημείο αναφοράς αυτόν τον ρόλο”», είπε αρχικά ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης.

«Ακόμα μου συμβαίνει να με φωνάζουν έτσι στον δρόμο και απαντά “γεια χαρά”. Μου έκοψαν και τιμολόγιο από εταιρεία στο όνομα “Ευάγγελος Φατσέας”», πρόσθεσε ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης.

Δείτε το βίντεο:




Το γρήγορο επίδομα των 400 ευρώ για τους εργαζομένους που δεν το ξέρει σχεδόν κανείς – Πώς θα το πάρεις

0

Διαθέσιμη η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων σχετικά με ένα νέο γρήγορο επίδομα των 400 ευρώ για τους εργαζομένους.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, συνολικά 150.000 εργαζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους. Η ΔΥΠΑ σε συνεργασία με τα Κέντρα Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης των Πανεπιστημίων, διεθνείς κολοσσούς τεχνολογίας και αδειοδοτημένα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης αναμένεται να προσφέρει στους εργαζόμενους μία μεγάλη λίστα επιμέρους προγραμμάτων κατάρτισης με έμφαση στις ψηφιακές και «πράσινες» δεξιότητες, από τα οποία θα μπορούν να επιλέξουν, ανάλογα με το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τους προφίλ. Οι επιλογές θα περιλαμβάνουν από βασικά ψηφιακά εργαλεία γραφείου, προγράμματα για social media marketing και διαχείριση e-shop, μέχρι αντικείμενα πιο υψηλής εξειδίκευσης όπως data analytics, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, logistics και υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών στον αγροτικό τομέα. Πρόκειται για το πρόγραμμα «Πάω Μπροστά» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Πώς γίνονται οι αιτήσεις για το επίδομα

Οι ενδιαφερόμενοι, μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα μέσω της ιστοσελίδας voucher.gov.gr, πατώντας στον σύνδεσμο «Εγγραφή στο Μητρώο Ωφελουμένων Εργαζομένων για κατάρτιση». Αφού οριστικοποιηθεί η πρώτη φάση του Μητρώου Ωφελουμένων, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα κατάρτισης που επιθυμούν να παρακολουθήσουν, από τη λίστα των προσφερόμενων που θα εμφανίζεται στην προαναφερόμενη ιστοσελίδα. Η επιλογή των ωφελουμένων θα γίνεται κατά σειρά προτεραιότητας υποβολής της αίτησης και μέχρι εξαντλήσεως των προσφερόμενων θέσεων. Ο κάθε ωφελούμενος θα παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης συνολικής διάρκειας 80 ωρών (διά ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης). Με την ολοκλήρωση του προγράμματος και την επιτυχία της πιστοποίησης των γνώσεων ο καταρτιζόμενος θα λάβει εκπαιδευτικό επίδομα που ανέρχεται σε 5 ευρώ/ώρα κατάρτισης. Εάν κάποιος ολοκληρώσει το πρόγραμμα 80 ωρών και πετύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης θα λάβει εκπαιδευτικό επίδομα ύψους 400 ευρώ.

Πέγκυ Ζήνα: «Θα πήγαινα οπουδήποτε για να αποκτήσω ένα μωρό, δόξα τω Θεώ με την Ηλέκτρα δεν δυσκολεύτηκα»

0

Η Πέγκυ Ζήνα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Μαμά-δες» και μίλησε για την εμπειρία της με τη μητρότητα αλλά και για τη δουλεια της.

“Είμαι απ’ τις γυναίκες που ήθελα πάντα να γίνω μαμά. Από μωράκι έπαιζα με τις κούκλες μου και έκανα ότι έχω παιδί” παραδέχεται η Πέγκυ Ζήνα.

Η δημοφιλής τραγουδίστρια μίλησε στη Τζένη Θεωνά και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη μητρότητα, την ισορροπία με τη δουλειά αλλά και την πίεση που δέχτηκε από τον κοινωνικό της περίγυρο για το θέμα του παιδιού.

«Όταν ήρθε η Ηλέκτρα, μετρούσαμε 15 χρόνια σχέσης με τον Γιώργο. Το κάναμε όταν θέλαμε να το χαρούμε, να το ζήσουμε και να το επισφραγίσουμε. Μάλλον έπαιζε και το θέμα του παιδιού, ήμασταν λίγο παραδοσιακοί σε αυτό. Αν και όταν παντρευτήκαμε, δεν είχαμε σκοπό ακόμα να κάνουμε παιδί» δήλωσε η Πέγκυ Ζήνα.

«Έζησα αυτό το «πότε θα κάνεις παιδί;», ενώ ήμουν μόλις 31-32. Δεν ήθελα να το μεγαλώσουν όμως γιαγιάδες και νταντάδες το παιδί, για να δουλεύω εγώ 5 ημέρες τη βδομάδα. Όταν όμως έγινε μετά την κρίση 2 ημέρες στη νύχτα, τότε θεώρησα ότι είμαι πολύ σωστή μαμά, που δουλεύει μόνο 2 μέρες, ήταν πιο εύκολο. Και ήθελα να αφιερωθώ πια εκεί» εξομολογείται.

Πέγκυ Ζήνα: «Είναι λίγο άδικο αυτό που συμβαίνει στις εργαζόμενες μητέρες»

Πόσο δύσκολο είναι για μία τραγουδίστρια να συνδυάσει μητρότητα και επάγγελμα; Η Πέγκυ Ζήνα απαντά: «Συνήθως οι τραγουδίστριες που γίνονται μαμάδες εξαφανίζονται. Συνήθως είναι δύσκολο να επανέλθουν μετά».

«Είναι λίγο άδικο αυτό που συμβαίνει στις εργαζόμενες μητέρες και ειδικά σε αυτές που βρίσκονται κάτω από τα φωτά. Το έφαγα λοιπόν αυτό, ενώ όλα έγιναν στην πολύ σωστή στιγμή για μένα, δηλαδή στα 35. Άρχισα να το σκέφτομαι πολύ έντονα στα 34 και στα 35 ήρθε» παραδέχεται.




«Δεν θυμάμαι πώς ήμουν πριν την Ηλέκτρα. Ήταν σαν να ξεκίνησε τότε η ουσιαστική ζωή μου. Είμαι απ’ τις γυναίκες που ήθελα πάντα να γίνω μαμά. Από μωράκι έπαιζα με τις κούκλες μου και έκανα ότι έχω παιδί. Και να μη μου τύχαινε εύκολα – δόξα τω Θεώ δεν δυσκολεύτηκα – θα το πήγαινα οπουδήποτε για να αποκτήσω ένα μωρό» εξομολογείται σε άλλο σημείο της συνέντευξης η Πέγκυ Ζήνα.