Blog Σελίδα 7656

Οι μανούλες του 2022: 9 Ελληνίδες διάσημες που γέννησαν ή ανακοίνωσαν την εγκυμοσύνη τους την χρονιά που μας πέρασε

0

Καινούργες μανούλες η Μαίρη Συνατσάκη, η Λάουρα Νάργες, η Αντιγόνη Ψυχράμη και όλες οι διάσημες που υποδέχθηκαν, ή περιμένουν, τον πελαργό.

Το 2022 πολλές επώνυμες Ελληνίδες έφεραν στον κόσμο τα παιδάκια τους και θα γιορτάσουν τα φετινά Χριστούγεννα με το νέο μέλος της οικογένειας. Την ίδια ώρα άλλες αγαπημένες celebrities μετρούν αντίστροφα για την ημέρα του τοκετού.

Μέσα από τα προφίλ τους στο Instagram και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι διάσημες Ελληνίδες μοιράζονται με τους ακολούθους τους τρυφερά στιγμιότυπα από την εγκυμοσύνη τους και εικόνες από τα παιδικά δωμάτια που ετοιμάζουν για τα μωράκια τους. Ας δούμε όμως ποιες διάσημες Ελληνίδες έγιναν μανούλες μέσα στο 2022 μέχρι στιγμής…

9 διάσημες που έγιναν μανούλες τo 2022

Μαίρη Συνατσάκη

Στις 5 Δεκεμβρίου η Μαίρη Συνατσάκη έγινε μαμά για πρώτη φορά, φέροντας στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της με τον Ίαν Στρατή. Όπως ανακοίνωσε πρώτο το Πρωινό ΑΝΤ1, η Μαίρη έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι και βιώνει πολύ τρυφερές στιγμές στο σπίτι με την μονάκριβή της

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mary Synatsaki (@mairiboo)

Λάουρα Νάργες

Γονείς έγιναν στις 21 Σεπτεμβρίου η Λάουρα Νάργες και ο Χρήστος Σαντικάι. Η 32χρονη παρουσιάστρια και ραδιοφωνική παραγωγός και ο 28χρονος τραγουδιστής απολαμβάνουν τον νέο τους ρόλο και ετοιμάζονται να περάσουν τις γιορτές με το 3 μηνών αγοράκι τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Laura Narjes (@lauranarjes)

Αντιγόνη Ψυχράμη

Στις 23 Νοεμβρίου η παρουσιάστρια της εκπομπής «Ποιος είναι πρωινιάτικα», Μπέττυ Μαγγίρα, με την οποία συνεργάζεται ο Δημήτρης Μακαλιάς για δεύτερη χρονιά στο Open, έκανε την ανακοίνωση της άφιξης του δεύτερου παιδιού του ζευγαριού και έδωσε μαζί με τους συνεργάτες της τις πιο πρωτότυπες ευχές.

 

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι, πολύ ευτυχισμένοι, πολύ κουρασμένοι, αλλά είναι υπέροχο. Είχαμε αγωνία, η μπέμπα δεν έκλαψε καθόλου, μόνο εγώ και η Αντιγόνη κλαίγαμε. Μοιάζει με τον γιο μας τον Χάρη, αλλά είναι το μόνο που δεν μας απασχολεί αυτή τη στιγμή», είχε δηλώσει ο ευτυχής μπαμπάς, Δημήτρης Μακαλιάς.

 

Χρύσα Μιχαλοπούλου

Η νεαρή ηθοποιός και σύντροφος του Λεωνίδα Κουτσόπουλο γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι στις 16 Σεπτεμβρίου. Το ερωτευμένο ζευγάρι βιώνει μια από τις ωραιότερες περιόδους της ζωής τους και ετοιμάζονται να υποδεχθούν το 2023 με το νέο μέλος της οικογένειας.

Μαντώ Γαστεράτου

Η παρουσιάστρια έγινε για δεύτερη φορά μαμά τον Αύγουστο του 2022 και πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Η Μαντώ Γαστεράτου και ο σύζυγός της, Νίκος Ισηγόνης έχουν αποκτήσει ένα 2χρονο αγοράκι και ζουν την απόλυτη οικογενειακή ευτυχία.

Μελίνα Μακρή

Η γνωστή τραγουδίστρια έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί τον Απρίλιο του 2022. Η Μελίνα Μακρή γέννησε σε ιδιωτικό μαιευτήριο των Αθηνών ένα υγιέστατο αγοράκι, αλλά λόγω των μέτρων κατά του covid δεν μπόρεσε να έχει στο πλευρό της τα αγαπημένα της πρόσωπα, παρά μόνο τον σύζυγό της.

Διάσημες μανούλες του Εξωτερικού

Αshley Graham

Το διάσημο plus size model έγινε ξανά μητέρα στις 7 Ιανουαρίου, φέρνοντας στον κόσμο τα δίδυμα αγοράκια της. Το μοντέλο και ο σύζυγός της, Justin Ervin έχουν αποκτήσει έναν 2χρονο γιο.

Jennifer Lawrence

Tον περασμένο Φεβρουάριο η διάσημη ηθοποιός έγινε μητέρα για πρώτη φορά, φέρνοντας στον κόσμο τον καρπό του έρωτα με τον σύζυγό της, Cooke Maroney. Η Jennifer Lawrence γέννησε σε ιδιωτική κλινική του Los Angeles και απέφυγε έξυπνα τους παπαράτσι.

Rihanna

Η Rihanna και ο A$AP Rocky έγιναν γονείς τον Μάιο του 2022 με την τραγουδίστρια να φέρνει στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι. Η star κοινοποίησε ένα βίντεο στο TikTok το Σάββατο (17/12) στο οποίο δείχνει για πρώτη φορά το πρόσωπο του γιου της και τα νάζια που της κάνει στην κάμερα.

@rihanna

hacked

♬ original sound – Rihanna

Οι διάσημες Ελληνίδες που ανακοίνωσαν φέτος την εγκυμοσύνη τους

Ιωάννα Τούνη

Στα μέσα του Ιουλίου, η Ιωάννα Τούνη και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου έκαναν unfollow ο ένας τον άλλον στο Instagram, με τους fans να το ανακαλύπτουν αμέσως και τις φήμες περί χωρισμού να αρχίζουν να κάνουν τον γύρου του διαδικτύου. Η influencer μάλιστα έβγαλε και τις φωτογραφίες τους από τα highlights στον λογαριασμό της.

Λίγες ημέρες μετά ήρθε και η ανακοίνωση της εγκυμοσύνης χωρίς ωστόσο να κάνει αναφορά ή tag στον αγαπημένο της Δημήτρη Αλεξάνδρου. Το ζευγάρι είναι ξανά μαζί και αγαπημένοι και μετρούν αντίστροφα για τον ερχομό του πρώτου τους παιδιού.

Μια μακροσκελής ανάρτηση στο Instagram συνοδευόμενη από μια γλυκιά φωτογραφία της μέλλουσας μανούλας, αποκάλυψαν το ευτυχές γεγονός.

 

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου

H Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έχει πολλούς λόγους για να είναι χαρούμενη αυτή τη σεζόν, με τις αλλαγές στην ζωή της να είναι ριζικές. H παρουσιάστρια παντρεύτηκε ον εκλεκτό της καρδιάς της Βασίλη Σταθοκωστόπουλο και από μέρα σε μέρα θα γίνουν για πρώτη φορά γονείς. Η παρουσιάστρια και ο επιχειρηματίας μετακόμισαν πρόσφατα σε νέο σπίτι και περιμένουν με ανυπομονησία τον πελαργό.

Με μία σχετικά μεγάλη λεζάντα και δύο φωτογραφίες της, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της τον Σεπτέμβριο, κάνοντας το πρώτο post με φουσκωμένη κοιλίτσα.

«ΝΑΙ. Η απάντηση είναι Ναι. Αυτό το ναι που πολλές φορές παλεύουμε για μια ολόκληρη ζωή να ακούσουμε με κάθε θυσία. Και άλλοτε είναι τόσο εύκολο και απλό. Δεν έχει όμως σημασία, γιατί αυτό σου δίνει δύναμη. Και μόλις το ακούσεις και αισθανθείς ανακούφιση τότε σε περιμένει κάτι άλλο. Φόβος, άγχος, αγωνία, δεύτερες σκέψεις και αυτό το Αν που είναι μονίμως καρφωμένο στο μυαλό σου. Από την άλλη, ευγνωμοσύνη και ένα απλόχερο Και τεράστιο ευχαριστώ για τη ζωή που έρχεται Δεν υπάρχει γυναίκα που να μην θέλει να το φωνάξει τόσο δυνατά και να γιορτάσει με τη χαρά της. Χρειάζεται όμως χρόνο, να προετοιμαστεί για αυτή την αλλαγή, να αισθανθεί έτοιμη να το μοιραστεί, δεν το κρύβει απλά φοβάται, είναι τόσο εύθραυστο, το κρατά σαν φυλαχτό. Μη βιαστείτε να την κρίνετε, δεν ξέρετε τι περνάει. Χαίρομαι που σήμερα ανήμερα της Παναγίας Τσαμπίκας μπορώ πλέον να το μοιραστώ μαζί σας », έγραψε χαρακτηριστικά η μέλλουσα μανούλα.

 

Ελένη Φουρέιρα

Την ωραιότερη περίοδο της ζωής της διανύει η Ελένη Φουρέιρα αφού σε περίπου 2 μήνες θα φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί, καρπό του έρωτα με τον σύντροφό της, Αλμπέρτο Μποτία. Το ερωτευμένο ζευγάρι ανυπομονεί για τον ερχομό του μωρού τους, το οποίο θα ολοκληρώσει την ευτυχία τους και θα τους φέρει ακόμη πιο κοντά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eleni Foureira (@foureira)

Σε συνέντευξή της στον Νίκο Χατζηνικολάου και την εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» η τραγουδίστρια είχε αναφέρει: «Ιδανικά θα ήθελα να έχω ήδη δύο παιδιά. Το θέλω πάρα πολύ, ιδανικά θα ήθελα να έχω γίνει μητέρα. Δεν είναι εύκολο για όλες τις γυναίκες αυτό, ο γάμος με το παιδί είναι δύο διαφορετικά πράγματα, ένα χαρτί, μια σύμβαση είναι ο γάμος και μπορεί να ταλαιπωρηθείς στο τέλος».

Η ιστορία αγάπης τους τούς έβγαλε από τη δυστυχία – Παραμένουν παντρεμένοι 91 χρόνια

0

Το ζευγάρι μετρά 91 χρόνια έγγαμου βίου – Έχουν 11 παιδιά και 64 εγγόνια και δισέγγονα

Ο Zechariah και η Shama’a είναι ένα ζευγάρι διαφορετικό από τα άλλα: Όχι μόνο παραμένουν παντρεμένοι εδώ και 91 χρόνια αλλά δηλώνουν και αγαπημένοι. Σε ένα αφιέρωμα που τούς έκανε το BBC, ο Zechariah λέει: «Να θυμάστε, αυτή είναι η πρώτη και τελευταία γυναίκα που παντρεύτηκα και δεν άφησα ποτέ. Οι γυναίκες έρχονταν κατά πάνω μου σαν ένα κοπάδι πρόβατα, αλλά εγώ δεν ήθελα καμία άλλη».

Και οι δύο ορφανοί από μητέρα, γνωρίστηκαν όταν ήταν ακόμα παιδιά και παντρεύτηκαν πολύ μικροί, όταν εκείνος ήταν 12 και εκείνη 10 ετών. Ο γάμος σε πολύ μικρή ηλικία ήταν συνηθισμένος ανάμεσα σε ορφανά, καθώς τούς επέτρεπε να παραμείνουν εντός της εβραϊκής κοινότητας. «Δεν υπάρχουν χειρότερα βάσανα από αυτά που ζήσαμε εμείς» θυμάται σήμερα η Shama’a.

«Οι γυναίκες έρχονταν κατά πάνω μου σαν ένα κοπάδι πρόβατα, αλλά εγώ δεν ήθελα καμία άλλη».

Το 1948 δραπέτευσαν από την Υεμένη, όπου είχαν γεννηθεί και μεγαλώσει, και εγκαταστάθηκαν στο νεοσύστατο τότε κράτος του Ισραήλ. Απέκτησαν 11 παιδιά και 64 εγγόνια και δισέγγονα. Όταν ο δημοσιογράφος ρωτάει τον Zechariah ποιο είναι το μυστικό ενός ευτυχισμένου γάμου, εκείνος απαντάει: «Ο Θεός μου έστειλε τη Shama’a κι εγώ ήμουν τυχερός που την κέρδισα». Η Shama’a, με τη σειρά της, σχολιάζει: «Δεν καβγαδίζουμε, απολαμβάνουμε το χρόνο που περνάμε μαζί».

Δείτε το βίντεο:

Φονική κακοκαιρία στις ΗΠΑ: 22χρονη πέθανε μέσα στο όχημά της που θάφτηκε στο χιόνι

0

Υπολογίζεται ότι έμεινε αβοήθητη μέσα στο παγιδευμένο όχημα της για 18 ώρες – Έστειλε βίντεο στην οικογένειά της λίγο πριν αφήσει την τελευταία της πνοή

Μια 22χρονη γυναίκα εντοπίστηκε από τους διασώστες νεκρή μέσα στο αυτοκίνητό της, στο Μπάφαλο των ΗΠΑ, το οποίο έχει κυριολεκτικά θαφτεί στο χιόνι από την πρωτοφανή και ιστορική χιονοθύελλα που πλήττει τις βόρειες πολιτείες.

Ο απολογισμός των θυμάτων της «χιονοθύελλας του αιώνα» ανέρχονται σε τουλάχιστον 60 και εκφράζονται φόβοι πως θα αυξηθεί περαιτέρω, καθώς τα σωστικά συνεργεία προσπαθούν να «ξεθάψουν» σπίτια και αυτοκίνητα.


ezgif 3 111f29d1ef

Στο «μάτι» του κυκλώνα βρίσκεται το Μπάφαλο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Νέας Υόρκης. Σε μια τέτοια επιχείρηση, οι διασώστες βρήκαν νεκρή μέσα στο αυτοκίνητό της την 22χρονη Τέιλορ Αντέλ.

Η 22χρονη Τέιλορ ακινητοποιήθηκε στα χιόν.ια την Παρασκευή το απόγευμα και υπολογίζεται ότι έμεινε αβοήθητη μέσα στο παγιδευμένο όχημα της για 18 ώρες

Μάλιστα, έστειλε βίντεο στην οικογένεια της μέσα από το αυτοκίνητό της, λίγο πριν αφήσει την τελευταία της πνοή:



Επιμένει στην αθωότητά της η Πισπιρίγκου – Πώς επιχειρεί να ακυρώσει το πόρισμα για τον ασφυκτικό θάνατο Μαλένας – Ίριδας

0

Σειρά καταθέσεων από ειδικούς επιστήμονες που αμφισβητούν το πόρισμα-γνωμοδότηση των ιατροδικαστών Καρακούκη-Καλόγρηα για τους θανάτους των δύο μικρότερων παιδιών της Ρούλας Πισπιρίγκου έχει πλέον στη διάθεσή της η υπεράσπιση της κατηγορουμένης.

  • Ο συνήγορός της Αλέξης Κούγιας από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την 33χρονη, η οποία ήδη έχει παραπεμφθεί σε δίκη για τη δολοφονία της μεγάλης της κόρης Τζωρτζίνας, επιχειρεί να αποδομήσει το εις βάρος της κατηγορητήριο, υποστηρίζοντας ότι στην περίπτωσή της έχουν γίνει σειρά λαθών.

Βασικά «χαρτιά» στα χέρια του αποτελούν οι καταθέσεις έξι ιατροδικαστών, οι οποίες, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, αποτελούν «ένα εξαιρετικό υπερασπιστικό οπλοστάσιο», καθώς καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι θάνατοι των δύο παιδιών οφείλονται σε παθολογικά αίτια.

Παράλληλα, προτάσσει κυρίως το ιατροδικαστικό υπόμνημα της ιατροδικαστού Ουρανίας Δημακοπούλου.

  • Αναφερόμενη στη γνωμοδότηση-πόρισμα των Καρακούκη-Καλόγρηα η Ουρ. Δημακοπούλου κάνει λόγο για «εσφαλμένο επιστημονικά πόρισμα», σημειώνοντας ότι για τη μεν Ιριδα «δεν μπορεί να σταθεί η ασφυξία ως αιτία θανάτου», ενώ για τον θανάτο της Μαλένας καταλήγει πως η ασφυξία «έχει αποδομηθεί ήδη, καθώς ούτε οι κακώσεις ούτε η ιστολογική εξέταση ανέδειξαν ειδικά ευρήματα ασφυξίας».

Ειδικότερα, η Ουρ. Δημακοπούλου, ξεκινώντας το πόρισμά της με την επισήμανση πως «θέλω να καταθέσω επιστημονικά δεδομένα-στοιχεία, παρατηρήσεις, ερωτήματα, που ανατρέπουν την από 20 Ιουνίου 2022 έγγραφη ιατροδικαστική γνωμοδότηση των Καρακούκη και Καλόγρηα» σημειώνει:

«Αναφορικά με τον θάνατο των παιδιών, Μαρίας-Ελένης, Ιριδας:

Η αιτία θανάτου για την Ιριδα είναι: Απροσδιόριστη, αποκλειομένων των κακώσεων και της δηλητηρίασης (για τα δηλητήρια που αναζητήθηκαν).
Κακώσεις που να συμμετέχουν σε μηχανισμό θανάτου -δηλαδή προθανάτιες- δεν αναβρέθηκαν και δεν προκύπτουν από τις υπάρχουσες φωτογραφίες που έχουμε στη διάθεσή μας.
Η επέλευση των θανάτων των παιδιών εν μέσω εγκληματικής ενέργειας δεν στοιχειοθετείται.
Ο ασφυκτικός μηχανισμός θανάτου καταρρίπτεται εφόσον δεν υπάρχουν εξωτερικές κακώσεις προθανάτιες, ενώ από τη γνωμοδότηση των Καρακούκη-Καλόγρηα ανακύπτει το συμπέρασμα ότι η αιτία θανάτου προέκυψε σχεδόν αποκλειστικά από την τεχνοτρόπο δημιουργία των ιστολογικών ευρημάτων της Ιριδας… Τα συμπεράσματα των πραγματογνωμόνων συγκρούονται με τα πραγματικά δεδομένα (διερεύνηση του ατομικού ιστορικού των παιδιών, ορθή αξιολόγηση νεκροψίας-νεκροτομής, πορίσματα ιστολογικών εξετάσεων, πορίσματα τοξικολογικών εξετάσεων), που δεν αναζήτησαν, δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους και συνεπώς οδηγήθηκαν σε εσφαλμένο επιστημονικά πόρισμα. Οπως και το ότι τα όσα αναγράφουν δεν αναφέρονται σε βιβλιογραφία εγχώρια ή διεθνή».
Κατά την Ουρ. Δημακοπούλου, οι δύο ιατροδικαστές «δεν απαντούν σε βασικά ερωτήματα που προκύπτουν αυθόρμητα σε καθέναν από εμάς όταν διενεργεί αμερόληπτα».

Ερωτήματα

Μεταξύ άλλων, η ιατροδικαστής ρωτά:

Γνώριζαν ότι η Μαρία-Ελένη έπασχε από λευχαιμία;
Τι τύπο λευχαιμίας είχε η Μαρία-Ελένη και ποιο θεραπευτικό σχήμα είχε λάβει εντός του νοσοκομείου;
Αυτό το φάρμακο αναζητήθηκε από τον τοξικολόγο;
Θα μπορούσε να σχετίζεται με την ανευρεθείσα κενοτοπιώδη εκφύλιση του ήπατος; Αποκλείστηκε αυτό το ενδεχόμενο;
Η κενοτοπιώδης εκφύλιση του ήπατος δημιουργείται πέριξ της στιγμής του θανάτου, δηλαδή 3 λεπτά από την εκπνοή του θανόντος; Σε πόσες παθολογοανατομικές εκθέσεις στην επαγγελματική τους πορεία έχει ανερευθεί η ως άνω κυτταρική βλάβη του ήπατος και την έχουν συνδέσει με βίαιο στερητικό θάνατο (ασφυξία);
Θα μπορούσε η ως άνω βλάβη να έχει επέλθει εν μέσω μεταβολικών διαταραχών; Το απέκλεισαν, έστω θεωρητικά, ή όχι; Δεν αναγράφεται, άρα δεν συνεκτιμήθη», συμπεραίνει η Ουρ. Δημακοπούλου.

Κατόπιν των παραπάνω, η ιατροδικαστής με απόλυτο τρόπο σημειώνει:

«Καταρρίπτω τους ως άνω ισχυρισμούς σας καθώς δεν προκύπτει να έχετε αποκλείσει στη Μαρία-Ελένη:

– Γονιδιακό έλεγχο.

– Μεταβολικές διαταραχές.

– Φάρμακο που μπορεί να έδρασε ως τοξικός παράγοντας και επέφερε την κενοτοπιώδη εκφύλιση του ήπατος.

– Αναζητήσατε άλλες φωτογραφίες της Ιριδας όπου φαίνεται ότι το βρέφος είχε μια δερματίτιδα πέριξ της στοματικής κοιλότητας, ειδικά αριστερά;».

Όσον αφορά στο 6,5 μηνών βρέφος της οικογένειας, η ιατροδικαστής επισημαίνει πως «η ανθρωποκτονία στην Ίριδα αναγράφεται ότι στηρίχθηκε στην “εντύπωση”, όπου συγκεκριμένα αναγράφεται: “Δίδεται η εντύπωση δύο εκδορών”! Ποιες είναι οι κακώσεις κατά τον στοματικό βλεννογόνο; Διευκρινίστε, καθώς το ‘‘-ώσεις’’ αφορά πληθυντικό αριθμό! Διαστάσεις γιατί δεν αναφέρετε; Το θεωρείτε ανούσιο όταν μιλάτε για ανθρωποκτονία και μάλιστα περιγράφετε και το μέσο που χρησιμοποιήθηκε; Αφού δεν ξέρετε τι διάσταση ήταν το “τραύμα” όπως αναφέρετε, πώς ξέρετε ότι είχε ικανή διαπότιση αίματος στο πανάκι; Εάν, όπως λέτε, βγάζετε πόρισμα από φωτογραφίες που δεν έχουν καν ληφθεί από ιατροδικαστή, εξηγήστε μας αν εσείς κατά τη διενέργεια κάθε νεκροψίας-νεκροτομής λαμβάνετε φωτογραφίες για το αρχείο σας.

Αυτό το οποίο επικαλείστε στη γνωμοδότηση έρχεται σε αντίφαση με τη συνήθη τακτική σας εντός του ιερού χώρου του νεκροτομείου και σημαίνει ότι κάθε ιατροδικαστής, σε ανάλογη θέση, θα μπορεί να αμφισβητήσει από τις φωτογραφίες πόρισμά σας που στηρίζεται σε κακώσεις. Εάν, ωστόσο, λαμβάνετε, καλώ να μας υποδείξετε φωτογραφικό υλικό περιστατικού».

Τέλος, η Ουρ. Δημακοπούλου καλεί τους ιατροδικαστές, αφού απαντήσουν στα παραπάνω ζητήματα και προχωρήσουν σε επαναξιολόγηση, «να ταχθούν υπέρ της ιατροδικαστικής επιστήμης», ούτως ώστε να δουν πως «δεν θα μπορεί να σταθεί η ασφυξία ως αιτία θανάτου της Ίριδας» και πως «το πανάκι που ανευρίσκεται σε κάθε παιδική κούνια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πειστήριο ασφυξίας ελλείψει άλλων ειδικών ευρημάτων, παρά μόνο ως πειστήριο “σεναρίου”».

Σχετικά, δε, με τον θάνατο της Μαλένας, είναι απόλυτη, καθώς όπως αναφέρει: «Η αιτία θανάτου της Μαρίας-Ελένης έχει αποδομηθεί ήδη, καθώς ούτε οι κακώσεις ούτε η ιστολογική εξέταση ανέδειξαν ειδικά ευρήματα ασφυξίας, ούτε, όμως, υπήρξε και αποκλεισμός των υπόλοιπων αιτιών της κενοτοπιώδους εκφύλισης (όπου να διευκρινιστεί αφορά συνθήκες υποξίας και όχι ασφυξία). Τέλος, η αυτοψία στον χώρο του δωματίου που εξέπνευσε η Μαρία-Ελένη στο νοσοκομείο σε τι εξυπηρετούσε πέραν των εντυπώσεων; Παροτρύνω να μη ληφθεί υπ’ όψιν ο θάνατος του τρίτου παιδιού της οικογένειας, καθώς επιφυλάσσομαι εκ νέου!».

«Ανορθόδοξη θεμελίωση»

Και ο ειδικός ιατροδικαστής Χρήστος Κραββαρίτης κάνει λόγο στην κατάθεσή του «για τουλάχιστον ανορθόδοξη θεμελίωση», αναφερόμενος στη γνωμοδότηση των δύο ιατροδικαστών. «Με όλα αυτά που έχουν γίνει και βγήκαν στο φως, χωρίς τον δεοντολογικό τρόπο θεμελίωσής τους, φρονώ το παθολογικό υπόβαθρο ως το επικρατέστερο, αλλά για λόγους κλινικοεργαστηριακού αδιεξόδου κρίνεται αδιευκρίνιστο, κάτι που δεν είναι σπάνιο στην ιατροδικαστική», κατέθεσε ο Χρ. Κραββαρίτης. Παρόμοια είναι και η διαπίστωση του ιατροδικαστή Συμεών Μεσογίτη, σύμφωνα με τον οποίο «τα ευρήματα δεν συνάδουν με θάνατο, που ο τρόπος τέλεσής του είναι η απόφραξη ανωτέρω αεροφόρων οδών».

Από την πλευρά του, ο ιατροδικαστής Σωκράτης Τσαντίρης, ο οποίος ως πραγματογνώμονας συνέταξε στις 14/4/2021 ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη για τη Μαλένα, κατέθεσε:

«Από το υλικό που είχα λάβει υπ’ όψιν μου, δεν μου είχε προκύψει εικόνα εγκληματικής ενέργειας. Αυτός είναι ο λόγος που είχα χαρακτηρίσει τον θάνατο αδιευκρίνιστο και είχα ζητήσει περαιτέρω ενέργειες… Η αιτία θανάτου της Μαρίας-Ελένης για εμένα παραμένει αδιευκρίνιστη, αλλά θα πρέπει να συνδυαστεί με τους θανάτους των δύο άλλων. Τρεις θάνατοι στην ίδια οικογένεια, χωρίς ιστορικό, είναι εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο να συμβούν. Η συνδυαστική γνώση των τριών θανατηφόρων συμβάντων με προβληματίζει».

«Μάχη» ιατροδικαστών για Ίριδα και Μαλένα

Αναντίρρητα, το πόρισμα της ιατροδικαστού Ουρανίας Δημακοπούλου, που επελέγη ως πραγματογνώμονας, αποτελεί το μεγαλύτερο όπλο για την υπεράσπιση της Ρούλας Πισπιρίγκου. Πρόκειται για την ιατροδικαστή που έπαιξε κομβικό ρόλο για να καταδικαστεί ο «ψευτογιατρός» Νίκος Κοντοστάθης, ενώ έχει συμβάλει και σε άλλες πολύκροτες υποθέσεις, όπως τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα με θύματα τον Παντελή Παντελίδη και τον εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκο.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews, από την έρευνά της η ιατροδικαστής Ουρ. Δημακοπούλου ισχυρίζεται ότι οι κακώσεις στο πρόσωπο των δύο παιδιών φαίνεται να προκλήθηκαν μετά τον θάνατό τους. Παράλληλα, στην περίπτωση της Ίριδας εντοπίστηκε ένα ματωμένο πανάκι. Η ιατροδικαστής καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ποσότητα αίματος στο πανάκι είναι υπερβολική και δεν δικαιολογείται από τις περιορισμένες κακώσεις στο στοματάκι της Ίριδας, επομένως δεν συνετέλεσε στον μηχανισμό θανάτου.

Στο κάδρο της αντιπαράθεσης των δύο πλευρών μπαίνει και ο παθολογοανατόμος Χρήστος Ευτυχιάδης, που πραγματοποίησε ιστολογική εξέταση για την Ίριδα. Ο δικηγόρος της 33χρονης, Αλέξης Κούγιας, κατηγορεί τον παθολογοανατόμο ότι δεν χρησιμοποίησε συγκεκριμένη μέθοδο (χρώση fibronectin) για να καταλήξει στο συμπέρασμά του. Η πλευρά του Χρ. Ευτυχιάδη ισχυρίζεται ότι δεν διενήργησε την ιστολογική εξέταση στο εργαστήριο παθολογικής ανατομίας του ΕΚΠΑ, αλλά στο εργαστήριο του ΚΑΤ όπου εργάζεται, κάτι που αμφισβητεί ο Αλ. Κούγιας, υποστηρίζοντας ότι ο παθολογοανατόμος δεν προσκόμισε έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλλου ότι έγινε δεκτή από το ΚΑΤ η ανωτέρω διερεύνηση, αλλά ούτε και πρακτικό εργαστηρίου, από το οποίο να προκύπτει ότι διενεργήθηκε η εν λόγω μέθοδος. Σύμφωνα με πληροφορίες της «R», η ιατροδικαστής Ουρ. Δημακοπούλου επισημαίνει στο πόρισμά της ότι η χρώση fibronectin δεν χρησιμοποιείται σε κανένα εργαστήριο στην Ελλάδα.

«Επιστημονικά ορθό το πόρισμα Καρακούκη – Καλόγρηα»

Σύμφωνος με το πόρισμα Καρακούκη – Καλόγρηα δηλώνει ο πρόεδρος της Ελληνικής Ιατροδικαστικής Εταιρείας Γρηγόρης Λέων και καλεί όποιον συνάδελφό του το αμφισβητεί να απαντήσει γιατί πέθαναν η Μαλένα και η Ίριδα.

«Το πόρισμα Καρακούκη-Καλόγρηα είναι επιστημονικά ορθό, έχει χρησιμοποιήσει σωστή επιστημονική μεθοδολογία και καταλήγει σε συμπέρασμα συμβατό με τα ευρήματα, όπως αυτά έχουν δημοσιευθεί. Σε κάθε περίπτωση, οι ιατροδικαστές είμαστε υπεύθυνοι για να αποδίδουμε την ορθή αιτία θανάτου και -αν υπάρχει δυνατότητα από τα στοιχεία- και το είδος θανάτου. Οποιοσδήποτε συνάδελφος επιχειρήσει ένα διαφορετικό πόρισμα θα πρέπει να ακολουθήσει την ίδια μεθοδολογία και κυρίως να στηρίξει μια διαφορετική αιτία θανάτου για τα δύο παιδιά», λέει στην «R» ο Γρ. Λέων.

Η αδερφή μου αγόρασε το εξοχικό των γονιών μας και μας ζητάει ενοίκιο για να πάμε εκεί για διακοπές

0

Ενοίκιο για διακοπές: Όπως κάθε χρόνο το καλοκαίρι, μια οικογένεια έκανε διακοπές στο εξοχικό της. Ωστόσο, αυτή τη φορά είναι διαφορετική η κατάσταση.

Ενοίκιο για διακοπές: Αγόρασε το σπίτι η αδερφή μου

Κάθε καλοκαίρι, η οικογένειά μου πηγαίνει για μια εβδομάδα στο εξοχικό μας, στην παραλία. Ο αδερφός μου, η αδερφή μου και εγώ, μαζί με τις οικογένειές μας, πηγαίνουμε στο σπίτι κάθε χρόνο για διακοπές. Τα αδέρφια μου και εγώ αγοράζουμε φαγητό, μαγειρεύουμε, καθαρίζουμε και φτιάχνουμε ό,τι μπορούμε, ως αντάλλαγμα που μένουμε εκεί τζάμπα.

Το περασμένο καλοκαίρι, οι γονείς μου προσφέρθηκαν να πουλήσουν το σπίτι σε έναν από εμάς και η αδερφή μου μπόρεσε και το αγόρασε. Είναι μόνο μια ώρα μακριά, ενώ ο αδερφός μου και εγώ μπορούμε να το επισκεπτόμαστε μόνο το καλοκαίρι. Ένιωσα ανακουφισμένη: ένας τόπος γεμάτος αναμνήσεις θα παρέμενε στην οικογένεια.

Ενοίκιο για διακοπές: Μας ζήτησε να πληρώνουμε την διαμονή μας

Όπως κάναμε σχέδια για αυτό το καλοκαίρι, ρώτησα την αδερφή μου τι να φέρουμε μαζί. Μου έδωσε μια λίστα με ψώνια, αλλά πρόσθεσε ότι τα πράγματα θα ήταν «λίγο διαφορετικά» φέτος, καθώς ο αδερφός μου και εγώ θα έπρεπε να πληρώσουμε για τη διαμονή μας. Χρεώνει περίπου το μισό από την τιμή ενός ξενοδοχείου στην περιοχή, αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να μείνω για περισσότερο από δύο ή τρεις νύχτες.

Δεν ξέρω τι να κάνω. Έβλεπα πάντα αυτό το σπίτι ως μέρος της οικογένειας. Είναι νόμιμα στο όνομα της αδερφής μου και δέχομαι ότι θα κάνει αλλαγές. Αλλά το να μου ζητάει λεφτά για να μένω ουσιαστικά, στο πατρικό μου ναι με ενοχλεί, επειδή με κάνει να νιώθω σαν επισκέπτης και όχι ως μέλος της οικογένειας.

Πώς μπορώ να μιλήσω γι’ αυτό στην αδερφή μου; Δεν θέλω ο χρόνος που θα περάσουμε μαζί στις διακοπές να είναι με μούτρα.

Μήπως να μιλήσω στους γονείς μου;

Μαρία

«Δε μπορεί να περπατήσει ούτε 5 μέτρα»: Συγκινεί η σύντροφος του Γιώργου Δασκαλάκη για τη δύσκολη μάχη του

0

Ο Γιώργος Δασκαλάκης συνεχίζει να δίνει μάχη με τον καρκίνο και με μία νέα του δημοσίευση στο Facebook, ενημέρωσε τους διαδικτυακούς του φίλους για την κατάσταση της υγείας του.

Ο τραγουδιστής, ενημέρωσε τους διαδικτυακούς του φίλους πώς τις γιορτινές αυτές ημέρες πέρασε δύσκολα αφού υποτροπίασε.

«Καλημέρα Αγάπες μου και χρόνια καλύτερα!!! Χαθήκαμε τελείως αυτές τις Άγιες ημέρες αλλά ο φίλος σας υποτροπίασε… Και εκεί που λες έχω τη δύναμη έχω τα κότσια να αντέξω τα πάντα τρως ένα Χαστούκι και σε καθηλώνει πάλι σε ένα κρεβάτι και νοιώθεις άχρηστος και Ανήμπορος να κάνεις οτιδήποτε με αγκαλιά τους πόνους και τις σκέψεις για το μέλλον…

Δεν κλαίγομαι ξέρω την κατάσταση…είμαι απόλυτα Ρεαλιστής… Απλά λυγίζεις… και όσοι περνάμε τον ίδιο Γολγοθά γνωρίζουν πολύ καλά τα εννοώ!!! Εύχομαι Υγεία σε όλο το Κόσμο και του χρόνου απλά να είναι ένα κακό όνειρο!!! Η Παναγία μαζί μας ΑΜΗΝ» έγραψε ο Γιώργος Δασκαλάκης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Δίπλα του βρίσκεται συνεχώς η σύντροφός του, Μαρία Ντινόρη, που τον στηρίζει σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.

Μαρία Ντινόρη: Η σύντροφος του Γιώργου Δασκαλάκη αποκαλύπτει πώς και γιατί χειροτέρεψε η υγεία του

Μιλώντας στο okmag.gr αποκάλυψε πώς και γιατί χειροτέρεψε η υγεία του.

«Συνεχίζει τις χημειοθεραπείες. Έπαθε θρόμβωση στο αριστερό του πόδι και αυτό τον πήγε πίσω στις θεραπείες. Είναι δύσκολη η κατάσταση αλλά έχει πίστη στο θεό και θα τα καταφέρουμε».

904

«Λόγω της θρόμβωσης δεν μπορεί να περπατήσει ούτε 5 μέτρα χωρίς βοήθεια. Είναι δύσκολα τα πράγματα και έχει πέσει πολύ η ψυχολογία του δυστυχώς. Το κακό είναι ότι έχει δυνατούς πόνους. Μέσα όμως σε αυτή την δύσκολη κατάσταση πιστεύουμε και οι δυο ότι τελικά θα βγει νικητής. Θα νικήσει τον καρκίνο. Γιατί το έχει υποσχεθεί και δημόσια. Στο πρώτο βίντεο που έκανε όταν έμαθε ότι έχει καρκίνο. Θέλω να γίνει πρώτα καλά για τα παιδιά του και μετά για μένα. Τον έχω τάξει σε όλους τους Αγίους», λέει η σύντροφος του Γιώργου Δασκαλάκη στο okmag και συνεχίζει:

«Είναι πιο δύσκολα γι’ αυτόν γιατί έχει θέμα και με το στομάχι του και δεν τρώει κανονικά όπως όλος ο κόσμος. Κάνει πολλούς εμετούς και αυτό δυσκολεύει την θεραπεία και χάνει κιλά γρήγορα.

Τον Φεβρουάριο θα κατέβουμε στην Αθήνα και θα κάνουμε την ειδική εξέταση (pet scan) για να δούμε αν ο οργανισμός του Γιώργου έχει δεχθεί τις χημειοθεραπείες καθώς και σε ποια φάση βρισκόμαστε. Βέβαια υπάρχουν ακόμα πολλοί κύκλοι χημειοθεραπειών.Οι γιατροί είπαν ότι θα πάρει το λιγότερο ενάμισι χρόνο η θεραπεία» λέει η σύντροφος του Γιώργου Δασκαλάκη στο okmag.

Σάλος με όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την Εύα Καϊλή

0

Μέσω της εκπομπής του στο newsbreak.gr ο Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε το σκάνδαλο των ημερών, ενώ έσφαξε με το γάντι την πρωταγωνίστρια, Εύα Καϊλή.

Όλα όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την Εύα Καϊλή

83 eyro eiche to koritsi o lakis lazopoylos eipe se 2 lepta osa kanenas den tolma gia tin eya kaili 1920x1080 1

«Η Καϊλή, το καϊλό κορίτσι αυτό, πήγε στις Βρυξέλλες, την πιάσαν, δηλαδή, εκείνη τη στιγμή, προσπαθούσε να περάσει ένα νομοσχέδιο, δεν ξέρω τι έκανε, και την πήγαν, λοιπόν, και έλεγε στον άνθρωπο, δηλαδή, ήταν ταραγμένη, είμαστε, πώς έλεγε η Βασιλειάδου, βέρι, βέρι χολοσκασμένοι, και γυρνάει, λέει, στο σπίτι μου έλεγε αυτή δηλαδή, γυρνάω στο σπίτι μου, του λέει, και πάω να πέσω στο κρεβάτι μου, κύριε ανακριτά, και λέω, εδώ κάτι, σκλήρυνε το στρώμα απότομα; Το πιστεύετε, κύριε ανακριτά;

Κάποιος πήρε το σεντόνι μου και έβαλε ενάμιση εκατομμύριο από κάτω! Να μην μπορώ να κλείσω μάτι όλη νύχτα! Σηκώνομαι πρωί πιασμένη, του λέει, και λέω, ρε πατέρα, πάρ’ τα 600.000 να τα πας μια βόλτα. Άσε εμένα τα 400.000 στις μαξιλαροθήκες και αυτά τα 600.000 δώσ’ τα για κλινοσκέπασμα κάπου σε κάποιον άστεγο. Εμείς είμαστε, πώς να το πω, σοσιαλιστές, δηλαδή, ληστές σόσιαλ. Ληστεύουμε το μυαλό της κοινωνίας. Ή η κοινωνία παίζει τον ανήξερο νου που ληστεύεται;

83 ευρώ είχε η κοπέλα στο πορτοφόλι της και έψαχνε 2 ευρώ να πάρει λαχανάκια Βρυξελλών και βρήκε κάτι 500ευρα στο χαρτί υγείας. Και ο πατέρας της έκανε ντελίβερι στο άγνωστο Βέλγιο μία τσάντα με λεφτά. Αυτός ο Ιταλός δεν είχε πατέρα κι έβαλε τον δικό σου;

Είναι πολλά τα λεφτά, Εύα. Πόσες μαλ@@ιες θα ακούσουμε, πόσο μαλ@@ες θα γίνουμε, πόσο αστόχαστοι γίναμε; Πώς έχει μετατραπεί ένας λαός σε τόσο μαλ@@α; Απαγορεύεται οποιαδήποτε αλήθεια, οποιαδήποτε σάτιρα.

Συμπτωματικά μιλούσε υπέρ του Κατάρ, συμπωματικά συναντούσε το Κατάρ, αλλά το καταραμένο το χρήμα το έπαιρνε ο άνδρας της. Συμπτωματικά…» 

Ακούστε όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την Εύα Καϊλή

«Ζητώ συγγνώμη, πάγωσα, ένιωσα αδύναμος»: Ξέσπασε ο ένας από τους βιαστές του 15χρονου στο Ίλιον

0

Τι δήλωσε ένας από τους κατηγορούμενους για τη σοκαριστική υπόθεση του βιασμού στο Ίλιον.

Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία στο Ίλιον – και όχι μόνο – μετά τις αποκαλύψεις για την υπόθεση των επαναλαμβανόμενων βιασμών 15χρονου από ομάδα συμμαθητών του στο Ίλιον. Οι ανήλικοι φαίνεται ότι κατέγραφαν τα μαρτύρια του συμμαθητή τους και να αντάλλασσαν τα βίντεο στο σχολείο.

Στην εκπομπή T-Live και τη Ρένα Κουβελιώτη μίλησε ένας από τους κατηγορούμενος για τη σοκαριστική υπόθεση.

«Ένιωθα πολύ ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Ήθελα πολύ να τον βοηθήσω», δήλωσε ο εμπλεκόμενος στην υπόθεση βιασμού του 15χρονου. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Πάγωσα, τρόμαξα για 1-2 δευτερόλεπτα και όπως φαίνεται στο βίντεο, υπάρχουν πολλές φωνές και φώναξα γιατί ένιωσα αδύναμος. Μετά το τελευταίο περιστατικό, η παρέα διαλύθηκε. Το θύμα είπε ότι δεν θέλει να έχει επαφή με κανέναν από εμάς. Πήρε τηλέφωνο ένα παιδί της παρέας και είπε ότι δεν θέλει να έχει καμία επαφή, ούτε να βρεθεί ξανά με κανέναν.

Εγώ με το θύμα κράταγα φιλικές και καλές σχέσεις. Μιλάγαμε με μηνύματα μέχρι και τις 6 Δεκεμβρίου. Στις 21 Δεκεμβρίου μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Μιλάγαμε για αγορίστικα πράγματα, για το ποδόσφαιρο, πράγματα άσχετα με το περιστατικό».

«Ζήτησα συγγνώμη»

Έπειτα, ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι σε επικοινωνία που είχε με τον 15χρονο, του ζήτησε συγγνώμη. «Του ζήτησα συγγνώμη που δεν μπόρεσα να κάνω κάτι. Του είπα ότι μπροστά μου δε θα ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο, να μη φοβάται. Όταν του ζήτησα συγγνώμη μου απάντησε με ένα απλό “εντάξει”», είπε χαρακτηριστικά.

Τι υποστήριξε η μητέρα του εμπλεκόμενου

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και η μητέρα του εμπλεκόμενου στην υπόθεση του βιασμού του 15χρονου η οποία δήλωσε ότι φοβούνται να γυρίσουν σπίτι τους μετά την αποκάλυψη του περιστατικού.

«Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από αυτή τη μητέρα, τον πατέρα, το παιδί, για όλα αυτά που περνάνε. Ο γιος μου, μου είπε πως μίλησε με το παιδί. Το περιστατικό πρέπει να έγινε το Σάββατο. Πως μπορεί να σκεφτεί ένα παιδί να κάνει αυτό το πράγμα; Ποιος έδωσε αυτή την ιδέα; Πότε πήγαιναν; Φροντιστήριο έχουν μέχρι τις 10 το βράδυ. Πότε πήγαιναν εκεί;

Εμείς είμαστε 23 χρόνια στην Ελλάδα. Έχουμε αγοράσει ένα σπίτι με πολύ κόπο και τώρα φοβόμαστε να πάμε σπίτι μας. Χθες που πήγε η κόρη μας εκεί, είδε γραμμένη στον τοίχο τη φράση, “θα σε σφάξουμε”. Μηνύματα, συνθήματα, φωτογραφίες του παιδιού μου στο διαδίκτυο… Αυτό το παιδί πως θα βγει εκεί έξω; Μένουμε σε ξένο σπίτι αυτή τη στιγμή. Από την Πέμπτη το πρωί που ήρθαμε στην Ελλάδα, μένουμε σε ξένο σπίτι», είπε η μητέρα του κατηγορούμενου.

«Ο 15χρονος δεν μίλησε στην οικογένειά του. Το βίντεο έφτασε στα χέρια του ξαδέρφου του και αυτός ενημέρωσε. Εγώ έμαθα ότι ειδοποιήθηκαν οι Αρχές στις 21 του μήνα. Ήμασταν ταξίδι με την οικογένειά μου σε μια χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης. Μας ενημέρωσε ένας γείτονας ότι μας ψάχνει η Αστυνομία. Κλείσαμε εισιτήρια και επιστρέψαμε την επόμενη κιόλας μέρα στην Ελλάδα αλλά είχε ήδη λήξει το αυτόφωρο», είπε ο κατηγορούμενος.




Στη φυλακή άλλοι δυο ανήλικοι για τον ομαδικό βιασμό του 15χρονου στο Ίλιον

0

Μετά την απολογία τους σήμερα στο ανακριτικό γραφείο, οι τελευταίοι δύο από τους έξι συλληφθέντες ανήλικους για την φρικιαστική υπόθεση βιασμού και κακοποίησης ενός 15χρονου στο Ίλιον, κρίθηκαν προφυλακιστέοι.

Έτσι, συνολικά οι πέντε από τους έξι συλληφθέντες βρίσκονται, ή θα βρεθούν σύντομα στη φυλακή (σε ειδικό κατάστημα κράτησης νέων στον Αυλώνα σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ), ενώ ο έκτος είχε μείνει ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, καθώς δεν είχε συμπληρώσει ακόμα (για λίγες ημέρες) τα 15 έτη.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, δρούσαν ως εγκληματική ομάδα που βιντεοσκοπούσε τις πράξεις της. Οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τη χρήση βίας, παραδέχθηκαν τις σεξουαλικές πράξεις, ωστόσο, τις απέδωσαν σε «σεξουαλικό πειραματισμό» και πως οι ρόλοι σε όλο αυτό που εκτυλίσσονταν επί σχεδόν ένα μήνα «ήταν εναλλασσόμενοι», την ώρα που οι συνήγοροί τους προσπαθούν να δώσουν στις πράξεις χαρακτήρα «οπαδικών διαφορών».

Προσεχώς αναμένονται κι άλλα εντάλματα σύλληψης, για δύο αγόρια που αναζητούνται, αν και το ένα εξ αυτών (εκτιμάται πως είναι εκ των «εμπνευστών» της ιδέας κακοποίησης του 15χρονου), ένας 16χρονος, φέρεται να έχει διαφύγει στην Αλβανία. Το αγόρι φέρεται σύμφωνα με τον 15χρονο καταγγέλλοντα, να έχει σημαντικό ρόλο στις πράξεις που αποδίδονται στην ομάδα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι από όσα κατήγγειλε ο 15χρονος, προκύπτει εμπλοκή και άλλων ανηλίκων στην υπόθεση, μεταξύ των οποίων και κορίτσια τα οποία φέρονται να βρίσκονταν μπροστά σε πράξεις που λάμβαναν χώρα στο εγκαταλελειμμένο σπίτι, όπου επί ένα μήνα βασανίζονταν το αγόρι, χωρίς να έχουν ενεργό ρόλο, όπως κατέθεσε το θύμα.




Κάρμεν Ρουγγέρη για πτυχία ηθοποιών: Διαμαρτυρία επί σκηνής – «Κάναμε τρομερές σπουδές και μας βάζει στο επίπεδο ανειδίκευτου εργάτη» 

0

Στην κυβερνητική απόφαση που ισοσταθμίζει τα πτυχία των ηθοποιών με αυτά των αποφοίτων Λυκείου αναφέρθηκαν οι συντελεστές της παιδικής παράστασης «Οδύσσεια» πάνω στη σκηνή.

«Παρότι πτυχιούχοι τριετούς φοίτησης πλέον, θεωρείται ότι έχουμε απολυτήριο λυκείου» είπαν χαρακτηριστικά οι ηθοποιοί της παράστασης απευθυνόμενοι στο κοινό τους, ενώ στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η Κάρμεν Ρουγγέρη, επικεφαλής του θιάσου, εξηγώντας στους θεατές: « Ο νόμος που ψηφίστηκε τώρα μας υποβιβάζει όλους τους ηθοποιούς ενώ έχουμε κάνει τρομερές σπουδές και μας βάζει στο επίπεδο του ανειδίκευτου εργάτη. Αυτό είναι πάρα πολύ κακό».

Επισημαίνεται ότι με Προεδρικό Διάταγμα η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξισώνει τα πτυχία των καλλιτεχνών με τα απολυτήρια λυκείου, καθιστώντας τους ανειδίκευτους εργάτες.

Όπως επεσήμανε ο ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ, με τον τρόπο αυτό “ορίζει τις σχέσεις όλων των εργαζομένων του πολιτισμού με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και για πρώτη φορά οι απόφοιτοι καλλιτεχνικών σχολών ορίζονται ως απλοί απόφοιτοι λυκείου”

Κάρμεν Ρουγγέρη: «Έβγαζα 50.000 ευρώ τον μήνα από αυτό»

Καλεσμένη στην εορταστική εκπομπή του «Status» στο AstraTV ανήμερα των Χριστουγέννων βρέθηκε η Κάρμεν Ρουγγέρη. Η σπουδαία ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στον Κωνσταντίνο Καμέα για την πορεία της στο θέατρο και την αγάπη της για τις παιδικές παραστάσεις που ανεβάζει με επιτυχία επί σειρά ετών.

«Το σπίτι μου το έκανα από τη Ζωγραφική. Κάποια στιγμή δεν μας έφταναν τα χρήματα για να πληρώσουμε τα γραμμάτια για το δάνειο του σπιτιού και έβαλα μπροστά τη ζωγραφική στο ύφασμα, έκανα ζωγραφιστά νυφικά. Κι από ‘κει που έπαιρνα 3.500 ευρώ μισθό στο Εθνικό Θέατρο, έβγαζα 50.000 από τη ζωγραφική» αποκαλύπτει η Κάρμεν Ρουγγέρη.

«50.000 ευρώ τον μήνα. Κι έτσι έκανα το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου, όλα από αυτό. Το έκανα για 8 χρόνια, δούλεψα πολύ. Βέβαια, μετά βγήκαν και ανταγωνιστές, γιατί πρώτη το είχα λανσάρει εγώ. Η αλήθεια είναι ότι πάντοτε έβρισκα τρόπο να βρω κάτι καινούργιο για να μπορέσω να τα βγάλω πέρα καλύτερα στη ζωή μου. Και οτιδήποτε έβαζα με τον νου μου αποδεικνυόταν ότι θα πάει καλά» ανέφερε στη συνέχεια.

«Ζωγράφισα το νυφικό μου και πήγα με μία φίλη μου σε ένα κατάστημα και τους λέω: γιατί να έχετε ένα κεντημένο νυφικό και να μην έχετε ένα ζωγραφιστό; Λέει αυτός «ενδιαφέρομαι, έχω παλιά νυφικά και δεν ξέρω τι να τα κάνω». Τα παίρνω εγώ, ζωγράφισα 1-2 νυφικά, τα έβαλε στη βιτρίνα κι έγιναν ανάρπαστα. Με έπαιρναν μέχρι από τη Λάρισα και μου ζητούσαν νυφικά» περιγράφει η Κάρμεν Ρουγγέρη.