Blog Σελίδα 10637

Γράμμα μόνης μαμάς: «Γιατί ρε φίλε να σου στείλω το παιδί μου να υπηρετήσει την πατρίδα; Ποια πατρίδα;»

0

Γράμμα μητέρας: Μιλά για τον γιο της που επρόκειτο να καταταγεί για να υπηρετήσει την πατρίδα

Από τα 33 μου είμαι χήρα και αγωνίζομαι με τα 2 παιδιά μου. Το κράτος μάλιστα, θεωρεί ότι έχω και μια ότι δεν έχω, γιατί παίρνουν την κατώτατη σύνταξη απο τον πατέρα τους. Αυτό τα καθιστά ανεξάρτητα με 400 ευρώ που παίρνουν μαζί οπότε εγώ για την εφορία δεν έχω προστατευόμενα μέλη, όμως στη δουλειά μου φορολογούμαι, γιατί έχω 2 παιδιά. Στα επιδόματα οικογενειακό κλπ δεν τα δικαιούμαι, γιατί ενώνουν το εισόδημα μου με των παιδιών, διότι τότε είμαστε οικογένεια και τα προστατεύω….σας μπέρδεψα??? και εγώ 8 χρόνια τώρα αυτό παθαίνω…

Πάνω κάτω στο ίδιο καζάνι βράζουμε σχεδόν όλοι. Άλλοι λίγο πιο πάνω άλλοι παρακάτω ναι, αλλά στο ίδιο. Ζούμε σε μια χώρα που μόνο ζητάει χωρίς ποτέ να δίνει. Σαν γκόμενα που έρχεται μόνο για σeξ και φεύγει, έτσι και η…»πατρίδα». Μας πηδάει όποτε θέλει και την κάνει, αφού πρώτα πάρει και την είσπραξη. Κι εμείς το δεχόμαστε. Μήπως κάπου φταίμε κι εμείς;

Πάμε και πληρώνουμε εφορία, γνωρίζοντας πως τα λεφτά μας δεν θα φτάσουν ποτέ εκεί που πρέπει. Θα γίνουν ταγεράκια Βουλευτίνων και πολυτελή διαμερίσματα Υφυπουργών αλλά εκεί που πρέπει δεν θα φτάσουν. Πλέον τα ιδρύματα, το Χαμόγελο, η Κιβωτός και οι ελάχιστοι φορείς που προσφέρουν έργο, συντηρούνται από δωρεές και εθελοντική βοήθεια πολιτών. Δηλαδή και πληρώνουμε και προσφέρουμε για τα πληρωμένα. Γιατί να παίρνει επτά χιλιάρικα πρώτο μισθό ένας καινούριος βουλευτής; Με ένα χιλιάρικο, δεν βγαίνει; Όλοι αυτοί που ψηφίζουν και ξαναψηφίζουν νέα μέτρα, γιατί εξαιρούνται από αυτά; Για εκείνους δεν ισχύει η λιτότητα και οι περικοπές; Τί λέω τώρα, ε;

Η απόγνωση και το γράμμα μιας μάνας

Πάμε και στέλνουμε φαντάρους τα παιδιά μας με δικά μας έξοδα, στην άλλη άκρη της χώρας και όχι μόνο, να τρώνε στη καλύτερη ληγμένα και να υπηρετούν σε τραγικές συνθήκες, τις οποίες έχουμε χρυσοπληρώσει με φόρους, πανωφόρους και δεν συμμαζεύεται. Πάμε και στέλνουμε δασκάλους τα παιδιά μας να μορφώσουν άλλα παιδιά στην άλλη άκρη της Ελλάδας, όπου της κ@υλώσει της «πατρίδας» να τα στείλει και για ευχαριστώ, τους δίνει 700 ευρώ και άμα καμιά αναπληρώτρια τολμήσει να μείνει έγκυος τη διώχνει. Μη μου πείτε το κλασσικό «επιλογή τους ήταν» να χαρείτε δηλαδή. Ναι επιλογή τους ήταν, αλλά να διδάξουν. Όχι να πεθάνουν.

Να μην ξαναπληρώσουμε εφορία. Να μην ξαναστείλουμε φαντάρους τα παιδιά μας. Παιδιά με πτυχία και μεταπτυχιακά που προορίζονται για δούλοι με ατελείωτα 12ωρα, Σάββατα και Κυριακές με 400 ευρώ το μήνα και διαλείμματα του πεντάλεπτου στις τουαλέτες των πολυκαταστημάτων. Γιατί ρε φίλε να σου στείλω το παιδί μου να υπηρετήσει την πατρίδα; Ποιά πατρίδα;

Θυμόμαστε την πατρίδα όταν μας καίνε καμιά σημαία ή όταν διαβάζουμε ειδήσεις hoax για ψεύτικα εμπάργκο του Σκλαβενίτη στα Τούρκικα προϊόντα και χοροπηδάμε σαν τα πιθήκια απ’ τα pc μας και νιώθουμε Εθνικόφρονες στη τοποθεσία (γ)Ελλάδα και στο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει παλιοΤουρκόσπορε γιου μαδαφακα.

Γιατί κατά τ’ άλλα, χώρα που ξεζουμίζει τα παιδιά της κι ύστερα τα στέλνει αλλού, μακριά από φίλους γονείς και συγγενείς που απαυτώθηκαν να τα σπουδάσουν για να τα χαιρετάνε στ’ αεροδρόμια, δεν είναι πατρίδα. Δεν ήταν ποτέ.

Δεν ξέρω αν θα υπάρχει στρατός και φανταριλίκι σε 17 χρόνια από τώρα, τότε που ο μικρός θα κλείνει τα 18. Αν υπάρχει όμως -πιστέψτε με- μία που θα έρθει το χαρτί να παρουσιαστεί και μία που θα τους φωνάξω ala Πρέκας «Ελάτε να τον πάρετε!».

Όχι για να μην φύγει από την αγκαλιά της Ελληνίδας μανούλας, όχι γι’ αυτό. Δεν είμαι τέτοιος τύπος μάνας. Αλλά γιατί πιστεύω ότι αξίζει να υπηρετείς ό,τι σε υπηρετεί. Κι αυτή η πατρίδα δεν σε υπηρετεί.

Σε δουλεύει.

Γράμμα ενός πνευμονολόγου: «Ρε μπαγάσες, δεν ξέρετε τη διαφορά μεταξύ DNA & RNA και ξαφνικά τι..γίνατε εντατικολόγοι;»

0

Γράμμα ενός πνευμονολόγου:

«Ρε μπαγάσες, εσείς το τερματίσατε ρε φίλε; Σε αυτά που χρειάζονται κανά δυο χρόνια μέχρι να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ DNA και RNA, βακτηρίων και ιών, μεταγραφής και μετάφρασης, θνησιμότητας και θνητότητας;

Στα ιατρικά ρε φίλε; Που στα κανονικά σου δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το Depon από το Stedon; Που παίρνεις αντιυπερτασικό και γράφεις στο κουτί “για την καρδιά”; Που χαπακώνεις Amoxil για ιούς, βακτήρια, μύκητες, περονόσπορους και δάκους;

Που μέχρι πρόσφατα η πομφόλυγα και η βλατίδα ήτανε “σπυράκι”, η φλεγμονή “κοκκινίλα” και η κρεατινίνη “βρε αδερφέ, τι είναι αυτό που μαυρίζει στις εξετάσεις μου;”; Και ξαφνικά τι; Ήρθε το περιστέρι της επιφοίτησης, σε κουτσούλησε και την είδες μέγας λοιμωξιολόγος, επιδημιολόγος, ολίγον παθολόγος και κάτι σε εντατικολόγος;

Όχι αδερφέ. Δεν στο παίζω έξυπνος. Κι εγώ όταν ανοίγω το καπό από το αμάξι, το μόνο που μπορώ να διακρίνω είναι το καπάκι για να βάλω νερό για τους υαλοκαθαριστήρες, μαυρίζει η οθόνη του υπολογιστή και ρίχνω κλωτσιά στον πύργο μπας και πάρει ξανά μπροστά, πάω να κουρέψω μόνος το μαλλί και βγαίνω από το μπάνιο χειρότερος και από κατσίκι κουρεμένο, πάω να το παίξω εκπαιδευτικός στο παιδί μου και καταλήγουμε τσακωμένοι εγώ στο ένα δωμάτιο αγκαλιά με τη Λόλα και αυτό στο δικό του…

Όχι λοιπόν. Δεν στο παίζω έξυπνος και υπεράνω γιατί ο καθένας έχει το δικό του βάρος σε αυτή τη ζωή. Απλά ρε φίλε, εδώ μιλάμε για Ιατρική.

Και η Ιατρική είναι πείραμα, δοκιμή, παρατήρηση, μελέτη. Η Ιατρική είναι εμπεριστατωμένη γνώση, τεκμηρίωση, πρωτόκολλα, διαδικασίες. Η Ιατρική είναι εκατοντάδες χιλιάδες ερευνητές σε όλο τον κόσμο που εργάζονται νυχθημερόν, προκειμένου να αποκρυπτογραφήσουν μηχανισμούς, σηματοδοτικά μονοπάτια, κινάσες, φωσφορυλιώσεις , υποδοχείς, κυτταροκίνες, αποπτώσεις και τόσα άλλα.

Η Ιατρική είναι διάολε κάτι πολύ παραπάνω από το βοτάνι της θείας σου της Μαρίκας και την παρόλα του κάθε αποψάκια που νομίζει ο καημένος πως αποδομεί όλο αυτό το θαυμαστό οικοδόμημα της επιστήμης με ένα “τα εμβόλια σκοτώνουν”.

Η Ιατρική είναι ορθός λόγος, είναι επιστήμη, είναι αποκάλυψη ενός κόσμου που προκαλεί ρίγη συγκίνησης σαν αντιληφθείς το μέγεθος του.

Δεν είναι θεωρία συνωμοσίας, δεν είναι σενάριο στο Netflix, δεν είναι κοινοποίηση, δεν είναι like, δεν ειναι καρδούλα. Ξεκόλλα λοιπόν και άσε την Ιατρική στην ησυχία της».

από το προφιλ (fb) του Κώστα Ντίνα / Εφημερίδα Κοζάνη efkozani.gr

Γράμμα ενός ντελιβερά στον Κυριάκο Μητσοτάκη: «Τα tips μου θα σώσουν την ελληνική οικονομία;»

Γράμμα ενός ντελιβερά στον Κυριάκο Μητσοτάκη: «Τα tips μου θα σώσουν την ελληνική οικονομία;»

«Μπορείτε να μπείτε στη θέση ενός παιδιού 25 χρονών, που είμαι εγώ με δύο πτυχία, και ρισκάρω τη ζωή μου;»

Τεράστια συζήτηση έχει σηκώσει η απόφαση του Αρείου Πάγου να αντιμετωπίζει πλέον το φιλοδώρημα ως «μισθό», με εργαζόμενους στην εστίαση να εναντιώνονται ευθέως και να στρέφουν τα βέλη τους προς την κυβέρνηση.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, λάβαμε ως AthensMagazine.gr γράμμα από διανομέα, που όντας αγανακτισμένος με τις εξαγγελίες για φορολόγηση των tips, μιλά ευθέως στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη!

Δείτε το βίντεο:



Αυτούσιο το γράμμα που λάβαμε από ντελιβερά:

«Κύριε πρωθυπουργέ! Διάβασα και δεν ξέρω αν είναι “ράδιο αρβύλα”, πως σκέφτεστε να φορολογείσετε τα tips, δηλαδή το φιλοδώρημα που παίρνω εγώ όταν πηγαίνω μια παραγγελία. Να σας ρωτήσω κάτι; Αλήθεια τώρα εγώ είμαι το πρόβλημα σας; Δηλαδή το ευρώ που θα πάρω tips από έναν πολίτη που σέβεται τον κόπο και την δουλειά μου!

Έχετε σκεφτεί ποτέ τι τραβάω εγώ και οι συνάδελφοι μου για να βγάλουμε 20€ tips στην βάρδιά μας; Μπορείτε να μπείτε στη θέση ενός παιδιού 25 χρονών, που είμαι εγώ, με δύο πτυχία, που αναγκάζομαι να κάνω αυτή τη δουλειά για να συντηρήσω το σπίτι και την οικογένειά μου;

Για εμένα τα tips είναι η διέξοδος μου για να μπορέσω να επιβιώσω και αυτά έρχεστε να τα φορολογείσετε, αλήθεια με ποιο σκεπτικό; Θα σώσουν τα tips, τα δικά μου και χιλιάδων εργαζομένων, την ελληνική οικονομία;

Δηλαδή με λίγα λόγια, για τι ποσά μιλάμε; Ποιο είναι το οικονομικό όφελος μιας κυβέρνησης όταν φορολογεί τα φιλοδωρήματα;

Εδώ έχουμε χιλιάδες Έλληνες που δηλώνουν πενιχρά εισοδήματα και βγάζουν εκατομμύρια και αντί να κυνηγάμε αυτούς τους επαγγελματίες… χαραμοφάηδες και απατεώνες, κυνηγάμε τα παιδιά που παίρνουν μισθό 700-800€! Εμείς ξέρετε κύριε πρωθυπουργέ κάθε μέρα, εκτός του ότι ρισκάρουμε τη ζωή μας πάνω στο μηχανάκι, δουλεύουμε και με εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.

Είμαστε εκεί στον καύσωνα, στην καταιγίδα, στην πλημμύρα, στο κρύο, είμαστε εκεί όλες τις ώρες της ημέρας από το ξημέρωμα μέχρι και τα μεσάνυχτα και δεν αξίζουμε να πάρουμε ένα φιλοδώρημα που ο Έλληνας το δίνει από την ψυχή του και το υστέρημά του, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία μας;

Εμείς ξέρετε κύριε Μητσοτάκη δεν έχουμε μπάρμπα στην Κορώνη για να διοριζόμαστε στο Δημόσιο. Δεν έχουμε τον πατέρα μας ούτε βιομήχανο, ούτε δικηγόρο, ούτε μεγαλογιατρό.

Εμείς ανήκουμε στην κατηγορία των Ελλήνων που παλεύουμε καθημερινά για το μεροκάματο. Αντιμετωπίστε μας με ανθρωπιά και φιλότιμο. Σας ευχαριστώ πολύ, δεν περιμένω φυσικά απάντηση, αλλά ελπίζω στην κατανόησή σας!»

Πηγή: athensmagazine.gr

Γράμμα από ένα πρώην παιδί: «Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα»

0

Ένα μήνυμα που κάθε ενήλικας πρέπει να γνωρίζει, γιατί τα παιδιά παραδειγματίζονται από αυτά που βλέπουν, όχι μόνο από αυτά που τους λέγονται!

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να φτιάχνεις για μένα το αγαπημένο μου γλυκό, και έμαθα ότι μικρά πράγματα μπορεί να έχουν ξεχωριστή σημασία στη ζωή.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε παρακολουθούσα, και έμαθα τα περισσότερα «μαθήματα ζωής», εφόδια για να γίνω καλύτερο και παραγωγικότερο άτομο όταν μεγαλώσω.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να κρεμάς τη ζωγραφιά μου στο ψυγείο, και αμέσως ήθελα να ζωγραφίσω την επόμενη.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, ενώ ήσουν θυμωμένη με συμβούλεψες ήρεμα και απλά για να καταλάβω το γιατί, κι έτσι έμαθα ότι ο διάλογος και η επικοινωνία είναι σημαντικά ακόμη κι όταν τα πράγματα είναι δύσκολα.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να φτιάχνεις φαγητό για κάποιο φίλο που ήταν άρρωστος, και έμαθα ότι όλοι μας πρέπει να νοιαζόμαστε και να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να φροντίζεις το σπίτι και όσους ζούμε σε αυτό, και έμαθα ότι πρέπει να εκτιμάμε ό,τι μας προσφέρεται.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να φροντίζεις ένα αδέσποτο γατάκι, και έμαθα ότι είναι καλό να είσαι ευγενικός με τα ζώα.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, ένιωσα ότι νοιαζόσουν, και ήθελα να γίνω καλύτερος.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να κλαις, και έμαθα ότι κάποια πράγματα στη ζωή πληγώνουν αλλά έχεις δικαίωμα να είσαι στενοχωρημένος.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιτούσα, σε είδα να αναλαμβάνεις τις ευθύνες ακόμα κι όταν οι καταστάσεις ήταν δύσκολες, και έμαθα ότι πρέπει να είμαι υπεύθυνο άτομο.

fb8490a9504a36c212b5a1be7b4ca7e4

BΑΣΙΑ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ – Ψυχολόγος – Σύμβουλος Ανθρωπίνων Σχέσεων 

Γράμμα άνεργου 23χρονου: «Χωρίς λεφτά τι κάνεις; Νιώθω άχρηστος, γερασμένος»

0

«Σήμερα γύρισα Αθήνα. Το πρωί στα ΚΤΕΛ ο πατέρας έκανε να βάλει το χέρι στην τσέπη, «Δεν χρειάζομαι» ψέλλισα και του πιασα το χέρι «Ε, σε παρακαλώ» μου είπε, «23 χρονών γομάρι έφτασα, ντρέπομαι που σου ζητάω όταν έχω ανάγκη, θα σου παίρνω και για καφέ;» Κοίταξε κάτω. Πια δεν έλεγε «κάτι θα βρεις»…

Μια μέρα σε μια συζήτηση μου είπαν «μικρός είσαι, τράβα μείνε με τους δικούς σου». Ωραία. Καθολική αποδοχή της ήττας. «Όταν ξεμείνω, θα πάω» είπα για να τελειώνουμε, μα έτσι ήταν όντως. Δεν πλήρωνα νοίκι, μα τα λεφτά στην τράπεζα τελείωναν.

Ήμουνα τον προηγούμενο μήνα στον Ευαγγελισμό, για εξαγωγή φρονιμήτη. Σαράντα εφτά ευρώ. Κοίταξα το πορτοφόλι μου έξω από το ΜΕΤΡΟ καθώς γυρνούσα. Έξι και κάτι ψιλά μου είχαν μείνει μέχρι να μπει το επόμενο επίδομα. Ωραία.

Τι μιζέρια θεε μου… Είχα μαζέψει δυο-τρία σακουλάκια από καπνό και τον γέμιζα με λαμιώτικο ακατέργαστο. Έβηχα μια βδομάδα, «κόψτο ρε», «θα το κόψω για μένα, όχι για αυτούς.» Και στα τέλη του μήνα, οι έξοδοι μετριούνται σε μπριζόλες, ένα ουίσκι δακρύβρεχτο, έτσι είναι. Έτσι.

Γ… την αξιοπρέπεια μας, ίσως, ίσως αν παρακαλούσα… Τι κάθομαι και σκέφτομαι. Εδώ θα φανούνε κούτελα, τέσσερις μήνες χωρίς ξυπνητήρι το πρωί και δεν έχω παιδιά, δεν έχω γυναίκα να στηρίζεται πάνω μου. Θα αντέξω. Θα πουλήσω λίγο πιο φτηνά την υπεραξία μου, λίγες περισσότερες ώρες, λίγο πιο μακριά… Προσλαμβάνουνε πτυχιούχους ΑΕΙ στα Οινόφυτα;

Δεν κλαίμε. Δακρύζουμε καμιά φορά. Σαν θυμάμαι τι λέγανε δασκάλες και συγγενείς για το μέλλον. Χωρίς λεφτά να κάνεις κάτι ενδιαφέρον και χωρίς δουλειά, νιώθω άχρηστος. Γερασμένος.

Χτυπάει το τηλέφωνο. Καθάρισα τη φωνή μου.

«Ναι πατέρα έφτασα… Όχι, έχω, μην ανησυχείς.»

Κ.Β , 23 χρ., Αττική

[aftodioikisi] [kriti24]

Γράμμα 8χρονου στον Αϊ-Βασίλη: «Φέρε μου φαγητό να μην κλαίει η μαμά μου»

0

Συγκλονίζει το γράμμα ενός μαθητή της Δ’ δημοτικού προς τον Άγιο Βασίλη. Ο μικρός Αλέξης ζητά να του φέρει ως δώρο για τις γιορτές πολύ φαγητό για να μην κλαίει η μητέρα του.

«Ήμουν καλό παιδί. Θέλω να μου φέρεις για φέτος πολύ φαγητό για να μην κλαίει η μαμά μου, δεν έχει δουλειά. Και αν θέλεις να μου φέρεις ένα δώρο για τον άρρωστο αδερφό μου. Σε αγαπώ πολύ» γράφει ο Αλέξης, μαθητής της Δ’ δημοτικού, στο γράμμα που δημοσιοποίησε ο Σύλλογος To Φωτεινό Αστέρι, που εδρεύει στην Πάτρα.

61838a87314f25ebac55071719d501af

tofoteinoasteri

Δείτε το γράμμα που ανέβασε ο Σύλλογος στο λογαριασμό του στο Facebook.

[tofoteinoasteri]

Γράμμα 27χρονης που πέθανε από καρκίνο κάνει τους ανθρώπους να εκτιμήσουν την ζωή

Μπορεί να είστε δυσαρεστημένοι με την ζωή σας, αλλά τις περισσότερες φορές αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια διαφορετική προοπτική.

“Αν κάτι σας κάνει δυστυχισμένους, έχετε την δύναμη να το αλλάξετε. Να έχετε το θάρρος να το αλλάξετε. Δεν ξέρετε πόσο χρόνο έχετε σε αυτόν τον πλανήτη, οπότε μην τον σπαταλάτε όντας δυστυχισμένοι.” Αυτά ήταν μερικά από τα λόγια της Χόλι Μπούτσερ, η οποία πρόσφατα έχασε την μάχη από το Σάρκωμα του Ewing, μια σπάνια μορφή καρκίνου που εμφανίζεται σε νεαρούς ανθρώπους.

Η Χόλι αποφάσισε να γράψει ένα ανοιχτό γράμμα σχετικά με τα μαθήματα που έμαθε και τα όσα βίωσε. Τα λόγια της Χόλι βγαίνουν μέσα από την καρδιά της και με αυτά θέλει να παρακινήσει τους ανθρώπους να ζήσουν την ζωή τους στο έπακρο.

Αυτή είναι η Χόλι Μπούτσερ. Πρόσφατα δημοσίευσε την τελευταία της ανάρτηση στο Facebook.

c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b 120

Την επόμενη μέρα έχασε την μάχη με τον καρκίνο, έχοντας την οικογένειά της στο πλευρό της. Ήταν μόλις 27 ετών.

c81e728d9d4c2f636f067f89cc14862c 81

Το μήνυμά της κυκλοφόρησε σε όλο τον κόσμο, αφού οι άνθρωποι ταυτίστηκαν με την αγάπη της για την ζωή. Διαβάστε το γράμμα που έγραψε η Χόλι.

“Μια μικρή συμβουλή από την Χολ:

Είναι παράξενο να συνειδητοποιείς και να αποδέχεσαι την θνησιμότητά σου στα 26 σου. Είναι ένα από τα πράγματα που αγνοείς. Οι μέρες περνάνε και νομίζεις ότι θα ξαναγυρίσουν μέχρι να συμβεί το αναπάντεχο. Πάντα φανταζόμουν ότι θα γεράσω μαζί με τον έρωτα της ζωής μου και θα έχουμε μια μεγάλη οικογένεια. Το θέλω τόσο πολύ που με πονάει.

Αυτό είναι το θέμα με την ζωή. Είναι εύθραυστη, πολύτιμη και αναπάντεχη.

Είμαι 27 ετών. Δεν θέλω να φύγω. Αγαπώ την ζωή μου. Είμαι ευτυχισμένη και αυτό το οφείλω στους αγαπημένους μου ανθρώπους. Αλλά δεν μπορώ να ελέγξω τα πάντα.

Θέλω να σταματήσουν οι άνθρωποι να ανησυχούν και να αγχώνονται τόσο πολύ για μικρά και ασήμαντα πράγματα στην ζωή και να θυμηθούν ότι όλοι άνθρωποι στο τέλος έχουμε την ίδια μοίρα. Οπότε, κάντε ό,τι μπορείτε για να δώσετε νόημα στην ζωή σας.

Να είστε ευγνώμονες για τα μικρά θέματα στην ζωή σας και να τα ξεπερνάτε. Είναι φυσιολογικό να ενοχλείστε από διάφορα πράγματα, αλλά προσπαθήστε να μην τα κουβαλάτε μέσα σας για πολύ και να ξεσπάτε σε άλλους ανθρώπους.

Μόλις το κάνετε αυτό, βγείτε μια βόλτα στην φύση και πάρτε μια βαθιά ανάσα. Εκτιμήστε την ομορφιά της φύσης. Σκεφτείτε πόσο τυχεροί είστε που μπορείτε να βλέπετε αυτή την θέα.

Μπορεί να είχατε μια άσχημη μέρα σήμερα, αλλά αφήστε την πίσω σας. Όλα τα μικροπράγματα που μας στεναχωρούν δεν θα έχουν κανένα απολύτως νόημα, όταν κάνετε τον απολογισμό της ζωής σας. Βλέπω το σώμα μου να φθείρεται και να δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γιορτάσω τα γενέθλιά μου ή τα Χριστούγεννα μαζί με την οικογένεια μου για μια ακόμη φορά.

Ακούω τους ανθρώπους να παραπονιούνται για το πόσο δύσκολη είναι η δουλειά τους ή πόσο κουράζονται με την γυμναστική. Αντίθετα, πρέπει να είστε ευγνώμων που μπορείτε να δουλεύετε και να γυμνάζεστε.

Να είστε ευγνώμονες για τις μέρες που δεν νιώθετε πόνους ή ακόμα και για τις μέρες που έχετε γρίπη. Αυτά τα πράγματα είναι παροδικά.

Να γκρινιάζετε λιγότερο και να βοηθάτε ο ένας τον άλλον περισσότερο.

Η αλήθεια είναι ότι κερδίζετε περισσότερα πράγματα και νιώθετε πιο ευτυχισμένοι, όταν κάνετε πράγματα για τους άλλους παρά για τον εαυτό σας. Μακάρι να το είχε κάνει και εγώ περισσότερο αυτό.

Είναι περίεργο να έχεις χρήματα για ξόδεμα, ενώ πεθαίνεις. Δεν μπορείς να βγεις έξω ή να πάρεις ένα ωραίο φόρεμα. Έτσι, σκέφτεσαι πόσο χαζός ήσουν όταν πίστευες ότι τα υλικά αγαθά έχουν αξία.

Να εκτιμάτε τον χρόνο των άλλων ανθρώπων. Μην τους αφήνετε να περιμένουν, επειδή εσείς δεν μπορείτε να είστε στην ώρα σας. Να εκτιμάτε τον χρόνο που σας διαθέτουν οι φίλοι σας και έτσι θα αποκτήσετε τον σεβασμό τους.

Φέτος, με την οικογένειά μου αποφασίσαμε να μην πάρουμε δώρα ο ένας στον άλλον. Παρόλο που το δέντρο έδειχνε κάπως άδειο περάσαμε υπέροχα, γιατί κανένας δεν είχε το άγχος και την πίεση να αγοράσει δώρα.

Χρησιμοποιήστε τα χρήματά σας για να αποκτήσετε εμπειρίες ή τουλάχιστον μην χάνετε εμπειρίες, επειδή ξοδέψατε όλα σας τα χρήματα σε υλικά αγαθά.

Προτιμήστε να ζείτε τις στιγμές από το να τις βγάζετε φωτογραφία. Ξυπνήστε νωρίς, ακούστε τα πουλιά, ενώ θαυμάζετε τα χρώματα του ήλιου.

Ακούστε μουσική. Η μουσική είναι θεραπεία.

Κάντε αγκαλιές και παίξτε με τον σκύλο σας.

Μιλήστε με τους φίλους σας και ταξιδέψτε, αν το θέλετε.

Πραγματικά, κάντε ό,τι σας κάνει ευτυχισμένους.

Φάτε γλυκά χωρίς ενοχές.

Πείτε όχι στα πράγματα που δεν σας αρέσουν.

Μην νιώθετε πίεση από τις προσδοκίες που έχουν οι άλλοι άνθρωποι για εσάς.

Πείτε στους αγαπημένους σας ότι τους αγαπάτε, γιατί δεν ξέρετε πότε θα έχετε ξανά την ιστορία.

Επίσης, να θυμάστε ότι αν δεν σας αρέσει η ζωή σας έχετε την δύναμη να την αλλάξετε.

Και ένα τελευταίο πράγμα, αν θέλετε να κάνετε ένα καλό στην ανθρωπότητα, δωρίστε αίμα. Θα σας κάνει να νιώσετε καλά και θα σώσει πολλές ζωές. Νιώθω ότι κανείς δεν δίνει πολύ σημασία σε αυτό το γεγονός, όμως, από μια δωρεά αίματος μπορούν να σωθούν 3 ζωές.

Η δωρεά αίματος με βοήθησε να μείνω ζωντανή για έναν παραπάνω χρόνο. Έναν χρόνο για τον οποίο θα είμαι πάντα ευγνώμων. Αυτόν τον χρόνο έζησε τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου.

Εις το επανιδείν

Χόλι”

Η Χόλι διαγνώστηκε με Σάρκωμα του Ewing, μια σπάνια μορφή καρκίνου που εμφανίζεται σε νεαρούς ανθρώπους.

eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3 78

“Πάντα φανταζόμουν ότι θα γεράσω μαζί με τον έρωτα της ζωής μου και θα έχουμε μια μεγάλη οικογένεια. Το θέλω τόσο πολύ που με πονάει.”

a87ff679a2f3e71d9181a67b7542122c 73

“Αυτό είναι το θέμα με την ζωή. Είναι εύθραυστη, πολύτιμη και αναπάντεχη.”

e4da3b7fbbce2345d7772b0674a318d5 67

“Πείτε στους αγαπημένους σας ότι τους αγαπάτε με κάθε ευκαιρία και να τους αγαπάτε με ό,τι έχετε.”

1679091c5a880faf6fb5e6087eb1b2dc 60

“Προτιμήστε να ζείτε τις στιγμές από το να τις βγάζετε φωτογραφία. Ξυπνήστε νωρίς, ακούστε τα πουλιά, ενώ θαυμάζετε τα χρώματα του ήλιου.”

8f14e45fceea167a5a36dedd4bea2543 56

Γραβάνης: «Οι ανεμβολίαστοι οδηγούν σε κλείσιμο τη χώρα – Έρχονται χρεοκοπίες»

0

Έκρηξη κρουσμάτων κορωνοϊού προβλέπει στο αμέσως προσεχές διάστημα ο καθηγητής Φαρμακολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, Αχιλλέας Γραβάνης λέγοντας ότι οι ανεμβολίαστοι οδηγούν σε κλείσιμο τη χώρα.

Στην ανάρτησή του αναφέρει ότι η οικονομία θα δεχτεί μεγάλο πλήγμα από την αύξηση των κρουσμάτων και την κύρια ευθύνη θα την έχουν όσοι αρνούνται να εμβολιαστούν. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως όσοι συμβάλλουν σε αυτή την κατάσταση είναι και αυτοί που διχάζουν την κοινωνία. «Σε αυτούς θα οφείλεται η δυστυχία αυτή, σε αυτούς θα σταλεί ο λογαριασμός της οικονομικής δυσπραγίας, της οσμής αρρώστιας και θανάτου.», είπε χαρακτηριστικά.

Η ανάρτηση:

«Όταν σε 2-3 βδομάδες τα κρούσματα θα ξεπερνούν ίσως και κατά πολύ τις 6.000-7.000 ημερησίως και σε 4-6 βδομάδες οι κλινικές COVID-19 και οι ΜΕΘ θα αρχίσουν να γεμίζουν, οι τουρίστες θα ελαττώνονται τάχιστα (η Γερμανία ετοιμάζει οδηγία …), η οικονομία θα φρενάρει (ποιος άραγε θα έχει όρεξη για ψώνια και διασκέδαση). Οι ανεμβολιαστοι θα οδηγούν την χώρα σε κλείσιμο (έστω τοπικά), πάλι σε απώλειες δουλειών, σε χρεοκοπίες. Αυτή τη φορά δίχως σημαντική οικονομική στήριξη από την πολιτεία. Την κοινωνία την διχάζουν αυτοί που θα συμβάλουν σε αυτήν την κατάσταση, δηλαδή οι ανεμβολιαστοι και οι εμφανείς και αφανείς υποστηρικτές τους. Σε αυτούς (πολίτες, πολιτικούς, επιστήμονες) θα οφείλεται η δυστυχία αυτή, σε αυτούς θα σταλεί ο λογαριασμός της οικονομικής δυσπραγίας, της οσμής αρρώστιας και θανάτου. Καθαρές κουβέντες, όχι πολιτικά ορθές ανευθυνότητες. Η μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας θα έχει κάνει το καθήκον της, ως όφειλε και θα ζητά εξηγήσεις. Η πολιτεία επίσης θα πρέπει με θάρρος και υπευθυνότητα να επεκτείνει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και σε άλλες επαγγελματικές ομάδες (εκπαιδευτικοί, σώματα ασφάλειας όπως έκανε στη ΕΜΑΚ, επαγγελματίες εστίασης, οδηγοί ταξί λεωφορείων, επαγγελματίες κοσμητικης/αισθητικής/άθλησης). Και επιτέλους, οι ακαδημαϊκοί επιστημονικοί φορείς να ζητήσουν από τους ‘επιστήμονες’ και τους επιστημονιζοντες εμπόρους της δυστυχίας να τεκμηριώσουν τις επικίνδυνες για την δημόσια υγεία απόψεις τους».

Γραβάνης προς γονείς: «Τα παιδιά δεν κινδυνεύουν από το εμβόλιο, αλλά από τον κορωνοϊό»

0

Μήνυμα στους γονείς που είναι επιφυλακτικοί στον εμβολιασμό των παιδιών τους στέλνει ο Λαρισαίος καθηγητής Φαρμακολογίας Αχιλλέας Γραβάνης, σημειώνοντας ότι ο κορωνοϊός που κυκλοφορεί σήμερα είναι πιο επικίνδυνος από αυτόν που ξέραμε πριν από ένα χρόνο, καθώς μολύνει το 25 με 30% των παιδιών.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3, ο καθηγητής αναφέρει ότι θα πρέπει να καταλάβουν οι γονείς πως τα παιδιά τους δεν κινδυνεύουν από το εμβόλιο, κινδυνεύουν από τον ιό.

Ο κ. Γραβάνης δήλωσε ότι οι γονείς θα πρέπει να δείξουν εμπιστοσύνη στους γιατρούς και να εμβολιάσουν τα παιδιά τους για να προστατέψουν τα ίδια, όχι το κοινωνικό σύνολο.

Πηγή: thetoc.grαναισθησία

Γρ. Πετράκος: «Μετά το καλοκαιράκι θα συμβούν δυσάρεστα και συνταρακτικά γεγονότα»

Η ανάρτηση του

Νέα παρέμβαση και μήνυμα από τον καλλιτέχνη Γρηγόρη Πετράκο, που έστειλε πολλαπλό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση.

«Αγαπητοί συνάνθρωποι. Ξέρω, θα θέλατε πολύ, όλα να τελειώνουν και να έρθουμε πάλι “στα ίσα μας”. Αυτό ελπίζατε από την πρώτη στιγμή που σας είπαν για τις “δύο κρίσιμες βδομάδες”…
Επειδή λοιπόν δε θα τελειώσει τίποτα, αντιθέτως είναι ακόμα στην αρχή, θα πρέπει να αποκτήσετε μια πιο συνειδητή στάση απέναντι σε αυτό που μας συμβαινει!

Ξέρω, είστε κουρασμένοι, είναι καλοκαιράκι κλπ.

Όμως θα πρέπει να βρείτε επιτέλους λίγο χρόνο να κάνετε τη δική σας έρευνα, να διαβάσετε με τα ίδια σας τα μάτια τα στοιχεία, να ανοίξετε μόνοι σας τα μάτια σας για να δείτε το προφανές.
Το προφανές είναι ότι η ανθρωπότητα δέχεται μια άνευ προηγούμενου επίθεση. Στόχος αυτής της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, όπως την ονομάζουν, είναι όχι μόνο να αλλάξει το σύστημα διακυβέρνησης και εξουσίας του ανθρώπου, αλλά να αλλάξει ο ιδιος ο άνθρωπος!

Μετα το καλοκαιράκι (ή και μέσα σε αυτό αν και το απεύχομαι) θα συμβούν δυσάρεστα και συνταρακτικά γεγονότα (σα να μην έφταναν ήδη αυτά που έχουμε). Προετοιμαστείτε!
Και όταν λέω προετοιμαστείτε, δεν εννοώ πηγαίνετε να πάρετε χαρτιά τουαλέτας… Εννοώ προετοιμαστείτε νοητικά, ψυχολογικά και κυρίως πνευματικά.]

Εσείς, η μεγάλη μερίδα εκεί στη μέση… Που δεν έχετε πάρει θέση… ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΠΆΡΕΤΕ.
Φροντίστε να πάρετε τη σωστή. Όχι για κανέναν άλλον. Για τον εαυτό σας.
Σοβαρευτείτε! Καλό μπάνιο τώρα».

screenshot 2022 06 23 at 19.39.30