Blog Σελίδα 7699

Με άνδρες η καλλιτεχνική κολύμβηση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού

0

Οι άντρες αθλητές θα αγωνιστούν στην καλλιτεχνική κολύμβηση για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024, όπως ανακοίνωσε η διεθνής ομοσπονδία για τα αθλήματα του υγρού στίβου, FINA.

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, οι άνδρες θα μπορούν να συμμετάσχουν στο ομαδικό αγώνισμα της καλλιτεχνικής κολύμβησης, του αθλήματος που ήταν γνωστό ως συγχρονισμένη κολύμβηση μέχρι το 2017. Κάθε ομάδα αποτελείται από οκτώ αθλητές και θα επιτρέπονται έως και δύο άνδρες ανά ομάδα.

«Αυτή είναι μια ημέρα γιορτής για όσους έχουν αγωνιστεί για την ένταξη των ανδρών στο άθλημα στους Ολυμπιακούς Αγώνες και πρωτοστάτησαν στη συμμετοχή των ανδρών», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η FINA.

Από το 2015 επιτρέπεται στους άνδρες να αγωνίζονται στο συγκεκριμένο άθλημα, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου.

Γυναικοκτονία στη Φολέγανδρο: Ομόφωνα ένοχος ο 30χρονος δολοφόνος της Γαρυφαλλιάς Ψαράκου

0

Ομόφωνα ένοχος κρίθηκε σύμφωνα με το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Σύρου ο 30χρονος που κατηγορείται για την δολοφονία της Γαρυφαλλιάς Ψαράκου στη Φολέγανδρο το καλοκαίρι του 2021.

Υπενθυμίζεται ότι οι δικαστές είχαν υιοθετήσει πλήρως την εισαγγελική πρόταση και είχαν παραπέμψει σε δίκη τον 30χρονο για το κακούργημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, απορρίπτοντας τους υπερασπιστικούς του ισχυρισμούς.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της εξέτασης της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Πειραιά, με επικεφαλής τον ιατροδικαστή Ηλία Μπογιόκα, το άψυχο κορμί της Γαρυφαλλιάς, το οποίο είχαν ανασύρει από τη θάλασσα λιμενικοί, έφερε μώλωπα από γροθιά στο δεξί μάτι, είχε γδαρσίματα στη δεξιά πλευρά, αλλά και στην πλάτη, καθώς και ένα τραύμα 4-5 εκατοστών στη δεξιά πλευρά του κεφαλιού της.

Επίσης, από τα χτυπήματα στα βράχια είχαν ανοίξει οι βρεγματικές ραφές του κρανίου ενώ όλα τα χτυπήματα, αλλά και το σύρσιμο στα βράχια έγιναν, ενώ η Γαρυφαλλιά βρισκόταν εν ζωή. Σύμφωνα με το συμπέρασμα του κ. Μπογιόκα, οι κακώσεις που έφερε η 26χρονη φαρμακοποιός και κυρίως αυτές στο κεφάλι ήταν ικανές να προκαλέσουν αναισθησία και έντονο άλγος προσθέτοντας ότι στη θάλασσα την είχε ρίξει ο δράστης και ο θάνατος της άτυχης κοπέλας είχε προέλθει από πνιγμό.

H δίκη είχε ξεκινήσει μετά τη διακοπή της, στις 17 Νοεμβρίου με τους γονείς της άτυχης κοπέλας να ζητούν δίκαιωση για τη μνήμη του παιδιού τους.

Το σκεπτικό

Σύμφωνα με το σκεπτικό του δικαστηρίου, που μεταφέρει το logostypos.gr, το έγκλημα στη Φολέγανδρο έγινε έξω από το αυτοκίνητο με δυο σπρωξίματα (το ένα στο αυτοκίνητο και το δεύτερο εκεί που βρέθηκαν τα προσωπικά αντικείμενα της Γαρυφαλλιάς). Το λεκτικό επεισόδιο μεταξύ του θύτη και του θύματος ξεκίνησε μέσα στο αυτοκίνητο.

Το δικαστήριο αποφάσισε ομόφωνα ότι τα τραύματα στο πρόσωπο του θύματος προέρχονται πιθανότατα πάλι από τον δράστη. Παράλληλα ο δράστης κατηγορείται ότι δεν έκανε άμεση προσπάθεια διάσωσης του θύματος. Τα λίγα ευρήματα που βρέθηκαν στο σημείο του εγκλήματος μαρτυρούν ότι έγινε πάλη μεταξύ των δυο πλευρών.

Το δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς των συνηγόρων υπεράσπισης περί μειωμένου καταλογισμού του δράστη, αν και παραδέχθηκε ότι επισκεπτόταν κάποιον ψυχίατρο, χωρίς όμως να παρουσιάσει ποτέ κατά την διάρκεια της ζωής του κάποιο σοβαρό ψυχολογικό επεισόδιο.

Επίσης το δικαστήριο ομόφωνα απέρριψε το άρθρο 36 για απαλλαγή με το αιτιολογικό ότι ο 30χρονος δεν είχε εκδηλώσει ποτέ επιθετική συμπεριφορά, ενώ απέρριψε και την αιτίαση περί βρασμού ψυχής.

Οι γονείς του δράστη

Στο δικαστήριο είχε καταθέσει η οικογένεια του κατηγορούμενου με τη μητέρα του να τον χαρακτηρίζει «άριστο μαθητή», ο οποίος «ουδέποτε είχε δώσει αφορμή με τη συμπεριφορά του τόσο στο σπίτι του όσο και ζωή του». Η ίδια είπε ότι πρόκειται για ένα παιδί που δεν έπαιρνε καμία πρωτοβουλία αν κάτι του συνέβαινε, ενώ σύμφωνα με την ίδια ήταν ιδιαίτερα κλειστός χαρακτήρας, μέχρι που απέφευγε να βρίσκεται και με συγγενείς.

Όπως κατέθεσαν οι γονείς και η αδερφή του κατ’ ομολογίαν δράστη, σύμφωνα με το cyclades24, ο 30χρονος από το 2014 παρουσίαζε ψυχωσικά επεισόδια, τα οποία παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, με αποτέλεσμα η μητέρα του να τον επισκέπτεται συχνά στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο 30χρονος παρουσίαζε μία ψυχική αστάθεια -κάτι το οποίο τον οδήγησε πολλές φορές να επισκεφθεί ειδικούς, οι οποίοι αποφάνθηκαν ότι έπασχε από διπολική διαταραχή, ενώ δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τις αγωγές των δύο ψυχολόγων και ενός ψυχιάτρου, που τον παρακολουθήσαν.

Όσον αφορά στη σχέση του με τη Γαρυφαλλιά την οποία γνώρισε μέσω κοινής παρέας, οι γονείς του κατηγορούμενου είπαν ότι την είχαν δει όταν ερχόταν στο σπίτι τους, ενώ για τις διακοπές στη Φολέγανδρο, προσπάθησαν να τον αποτρέψουν, προτείνοντας του τις παραλίες της Μεσσηνίας και της Λακωνίας.

Αναφερόμενοι για το τι ακολούθησε μετά το έγκλημα στη Φολέγανδρο, υποστήριξαν ότι ο 30χρονος δεν είχε καμία επαφή με το περιβάλλον. «Μας πήραν τηλέφωνο και μας ενημέρωσαν ό Δημήτρης κατηγορείται για δολοφονία. Την επόμενη ημέρα φύγαμε για την Φολέγανδρο, παρόλα αυτά δεν μας επέτρεψαν να τον δούμε. Όταν καταφέραμε να τον δούμε, διαπιστώσαμε ένα παιδί φοβισμένο και ταραγμένο, το οποίο ούτε που μας γνώρισε» κατέθεσε ο πατέρας του.

Απίστευτη υπόθεση δικαστικής πλάνης στην Αθήνα: Έμεινε 3 χρόνια φυλακή για ληστεία που δεν έκανε – Του ζήτησε συγγνώμη ο δικαστής

0

Μετά την δικαίωσή του κινήθηκε δικαστικά κατά του Δημοσίου και του επιδικάστηκε αποζημίωση 50.000 ευρώ

Μια απίστευτη υπόθεση δικαστικής πλάνης που θα μπορούσε να είναι σενάριο δικαστικού θρίλερ στην μεγάλη οθόνη παραπέμποντας σε υπόθεση Ντρέιφους (μία από τις γνωστότερες κακοδικίες στην ιστορία) εκτυλίχθηκε στην Αθήνα με πρωταγωνιστή τον κύριο Σήφη που υποχρεώθηκε να μείνει στη φυλακή για τρία ολόκληρα χρόνια για μια ληστεία που δεν έκανε ποτέ.

Η πόθεση ξεκίνησε το 2007. Εκείνη τη χρονιά στο κέντρο της Αθήνας έγινε μία ληστεία σε ταξί με την απειλή μαχαιριού. Ο δράστης πήρε από τον οδηγό 100 ευρώ και εξαφανίστηκε. Δώδεκα χρόνια αργότερα και ενώ η υπόθεση φαίνεται πως θα έμπαινε στο αρχείο, ένα δακτυλικό αποτύπωμα στο πίσω κάθισμα του οχήματος οδήγησε τις αρχές στην έκδοση εντάλματος σύλληψης εις βάρος του Σήφη όπως μετέδωσε το STAR.

Απίστευτη υπόθεση δικαστικής πλάνης: Ο δικαστής του ζήτησε συγγνώμη

Κατά του λειτουργεί ότι έχει ποινικό μητρώο. Ο ίδιος αγνοεί τα όσα γίνονται. Ώσπου ξαφνικά μαθαίνει ότι κατηγορείται για ληστεία. Το δικαστήριο σε πρώτο βαθμό τον καταδίκασε σε επτά χρόνια κάθειρξη. Τρία χρόνια βρέθηκε μεταξύ δύο φυλακών, του Κορυδαλλού και της Δομοκού. Η δικαίωση ήρθε στο Εφετείο, το οποίο τον κήρυξε αθώο. Μάλιστα, ο πρόεδρος του δικαστηρίου του ζήτησε συγγνώμη.




Μετά την δικαίωσή του, ο Σήφης κινήθηκε κατά του Δημοσίου ζητώντας χρηματική αποζημίωση, για το λάθος που έκαναν και τον έστειλαν φυλακή και του στέρησαν την ελευθερία του για τρία ολόκληρα χρόνια. Το ποσό που του επιδικάζεται ήταν τελικά 50.000 ευρώ.

“Επέμενα ότι δεν είμαι εγώ. Δεν με άκουσαν”

«Φυλακίστηκα για κάτι που δεν είχα κάνει. Αυτά τα τρία χρόνια ήταν ότι χειρότερο έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου και ότι χειρότερο μπορεί να περάσει ένας άνθρωπος. Μου ζήτησε συγγνώμη ο ίδιος ο πρόεδρος μπροστά στο ακροατήριο και είπε ότι αυτό είναι πρωτόγνωρο. Επέμενα ότι δεν είμαι εγώ. Δεν με άκουσαν και σε δύο μέρες με προφυλάκισαν. Χωρίς να απολογηθώ σε κανέναν εισαγγελέα χωρίς να απολογηθώ σε κανέναν ανακριτή. Πάω στο πρωτόδικο. Η αστυνομία καλεί να έρθει ο συγκεκριμένος ταξιτζής. Ρωτάει ο πρόεδρος και το δικαστήριο αρκετές φορές αν με γνωρίζει και αν είμαι εγώ αυτός που έκανε την ληστεία. Απάντησε αρνητικά», είπε ο Σήφης μιλώντας για την περιπέτειά του.

Η ζωή του άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα. «Χώρισα με την αρραβωνιαστικιά μου, έκλεισα ένα μαγαζί που ήμουν στα σκαριά. Θεώρησε ο κόσμος ότι ήμουν ένας ληστής, ένας κλέφτης, ένας που σκοτώνει και μαχαιρώνει», είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή: dikastiko

Φρική: Οκτώ 15χρονοι βίαζαν συμμαθητή τους επί έναν μήνα – «Το κάναμε για πλάκα»

0

Άγριο bullying και κατ’ επανάληψη βιασμοί σε άδειο κτίριο – Για έναν μήνα ζούσε τον εφιάλτη ο 15χρονος που φέρεται να έπεσε θύμα βιασμού από συμμορία οχτώ συμμαθητών του.

Θύτες και θύμα πήγαιναν στο ίδιο σχολείο στο Ίλιον, ωστόσο, οι επιθέσεις σε βάρος του 15χρονου γίνονταν εκτός σχολείου και συγκεκριμένα σε εγκαταλελειμμένο κτίριο που βρίσκονται κοντά στα σπίτια των εμπλεκομένων στην υπόθεση. Ο εφιάλτης για τον ανήλικο ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου και διήρκεσε μέχρι τις αρχές του Δεκεμβρίου. Το διάστημα αυτό οι δράστες φέρονται να έκαναν άγριο bullying στο θύμα, προκειμένου να μη μιλήσει για όλα όσα βίωνε.

Οι δράστες είναι οχτώ, ηλικίας 15 και 16 ετών. Φέρονται να είχαν στοχοποιήσει τον 15χρονο εδώ και αρκετό καιρό. Οι έξι από τους δράστες συνελήφθησαν. Οι πέντε είναι Έλληνες και ο ένας Αλβανός. Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρονται να βίασαν τον 15χρονο τουλάχιστον τέσσερις φορές μέσα σε διάστημα ενός μήνα. Οι βιασμοί γίνονταν, σύμφωνα με πληροφορίες, με τη χρήση αντικειμένων.

Όταν έγιναν οι συλλήψεις, κάποιοι εκ των δραστών φέρονται να είπαν προφορικά στους αστυνομικούς ότι «το έκαναν πλάκα» και ότι δεν κατάλαβαν ότι κάνουν κάτι τόσο κακό.

Η ανακοίνωση της Αστυνομίας αναφέρει:

Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών συνελήφθησαν πρωινές ώρες προχθές, Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022, έξι (6) ανήλικοι για υπόθεση βιασμού ανηλίκου.

Σε βάρος τους, καθώς και σε βάρος ακόμη δύο ανηλίκων, τα στοιχειά των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί, σχηματίστηκε δικογραφία -κατά περίπτωση- για συμμορία που διέπραξε βιασμό, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, πορνογραφία ανηλίκων καθώς και για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα.

Τις πράξεις αυτές κατηγορούνται ότι διέπραξαν τουλάχιστον από αρχές Νοεμβρίου 2022 έως και αρχές Δεκεμβρίου 2022, σε βάρος ανηλίκου.

Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στις οικίες τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κινητά τηλέφωνα, ζυγαριά ακριβείας, νάιλον συσκευασία με 5,12 γραμμάρια κάνναβη, μεταλλικός τρίφτης με υπολείμματα κάνναβης καθώς και άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την υπόθεση.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ οι έρευνες για την ταυτοποίηση και άλλων μελών της συμμορίας συνεχίζονται.

Το φρικώδες «παιχνίδι βιασμού» – Βίντεο στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ.

Ένα φρικώδες «παιχνίδι» περιγράφεται από κάποιους εκ των δραστών που συνελήφθησαν για το βιασμό κατ’ εξακολούθηση ενός 15χρονου σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στο Ίλιον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιοι εκ των συλληφθέντων υποστηρίζουν ότι όλο αυτό ήταν ένα «παιχνίδι» και ότι και οι ίδιοι έπεσαν θύματα, όπως και ο 15χρονος που τους κατήγγειλε στην Αστυνομία.

Οι έξι συλληφθέντες, οι οποίοι θα οδηγηθούν αύριο Σάββατο 24/12 στον Ανακριτή, φέρονται να υποστηρίζουν ότι η παρέα έπαιζε συχνά ένα συγκεκριμένο «παιχνίδι» και ότι συχνά ο «στόχος» (δηλαδή το παιδί που έπεφτε θύμα βιασμού με αντικείμενο) άλλαζε. Χαρακτηριστικό είναι ότι ένας από τους ανήλικους που εμφανίζεται σε βίντεο να κακοποιεί τον 15χρονο, φέρεται να υποστηρίζει ότι στο παρελθόν ήταν ο ίδιος στη θέση του 15χρονου και κακοποιούνταν «με τη μορφή παιχνιδιού» (όπως φέρεται να περιγράφει).

Οι δράστες βιντεοσκοπούσαν το «παιχνίδι», με την ΕΛ.ΑΣ. να έχει συμπεριλάβει στη δικογραφία βίντεο.

«Ας μας λυπηθεί κάποιος φέτος»: Δύσκολες μέρες για την Σία Κοσιώνη και τον γιο της, η αρρώστια και η φωτογραφία

0

Ανησυχία για τον μικρό της γιο έχει η Σία Κοσιώνη αυτές τις μέρες, καθώς ταλαιπωρείται από μια ίωση που εμφανίζεται συχνά.

Από την έξαρση των ιώσεων της εποχής δεν γλίτωσε και ο μονάκριβος γιος της παρουσιάστριας ειδήσεων. Ο μικρός Δήμος είναι άρρωστος και όπως είναι επόμενο η μητέρα του δεν φεύγει στιγμή από το πλάι του!

Η Σία Κοσιώνη προσπαθεί να βρει ευφάνταστους τρόπους να περάσει ευχάριστα η ώρα με τον γιο της, ο οποίος ταλαιπωρείται από ίωση.

Το απόγευμα της Τετάρτης, η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια δημοσίευσε μια φωτογραφία με τον μικρό Δήμο, όπου μαμά και γιος παίζουν με αυτοκόλλητα στο σπίτι, περιμένοντας να περάσει η περιπέτεια υγείας.

«Προσπαθώντας να βρεις τρόπους να περάσεις ευχάριστα με το παιδί σου στην ίωση νούμερο 817… Ας τα (και μας) λυπηθεί κάποιος φέτος…», έγραψε η Σία Κοσιώνη στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Δείτε την φωτογραφία

as mas lypithei kapoios fetos dyskoles meres gia tin sia kosioni kai ton gio tis i arrostia kai i fotografia 1

Παλεύει για τη ζωή του ο Νίκος Ξανθόπουλος: Οι γιατροί τον διασωλήνωσαν

0

Ο δημοφιλής ηθοποιός βρίσκεται διασωληνωμένος σε ιδιωτική κλινική στο Αιγάλεω.

Ο 88χρονος ηθοποιός και αγαπημένος πρωταγωνιστής του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια, καρδιολογικά προβλήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η οικογένειά του είχε απευθυνθεί στο ΕΚΑΒ πριν μία εβδομάδα. Εκείνη την ημέρα, αν κι εφημέρευε το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, δεν διακομίστηκε εκεί και νοσηλεύεται σε κεντρική κλινική της Αθήνας .

Λόγω μάλιστα της προχωρημένης ηλικίας του οι γιατροί, έκριναν σκόπιμο ο Νίκος Ξανθόπουλος να νοσηλευτεί σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, προκειμένου ο οργανισμός του να επανέλθει στο προηγούμενο επίπεδο.

Η κόρη του, Μαρία, επιβεβαίωσε ότι ο 88χρονος χρειάστηκε να περάσει την πόρτα του νοσοκομείου, ωστόσο δεν προχώρησε σε διευκρινήσεις.

Σημειώνεται ότι η υγεία του Νίκου Ξανθόπουλου κλονίστηκε όταν η σύζυγός του τον περασμένο Μάιο αρρώστησε βαριά. Όλη η οικογένεια όμως είναι στο πλευρό του τού δίνει κουράγιο και δύναμη και αναμένει την ημέρα που θα πάρει εξιτήριο.

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες της εφημερίδας Espresso, δυστυχώς τα νέα για την υγεία του δεν είναι καλά και ο ηθοποιός βρίσκεται διασωληνωμένος σε ιδιωτική κλινική στο Αιγάλεω, με τους θεράποντες ιατρούς να κάνουν τα πάντα ώστε να αντιμετωπίσουν τα πολλά και σοβαρά καρδιολογικά προβλήματά του.

Τόσο τα παιδιά, όσο και τα εγγόνια του, βρίσκονται συνεχώς μεταξύ της οικίας τους στην Παιανία, και το νοσοκομείου, κοντά στον δικό τους άνθρωπο, με την αγωνία να τους έχει κυριεύσει. Μαζί με τη Γέννηση του Θεανθρώπου ελπίζουν να αναγεννηθεί από το κρεβάτι της εντατικής και ο άνθρωπός τους να σηκωθεί ξανά στα πόδια του.

Χθες, 22/12, ο παλαίμαχος δημοσιογράφος και φίλος του, Τάσος Κοντογιαννίδης, επισκέφθηκε τον φίλο του. Η ανάρτηση στο προφίλ του στο facebook συγκλονίζει.

Προσευχήσου για όλους αυτούς που κάνουν Χριστούγεννα στο νοσοκομείο

0

Δεν είναι όλα δεδομένα στην ζωή. Όπως δεδομένο δεν είναι ότι όλοι κάνουν γιορτές στα σπίτια τους, μαζί με την οικογένειά τους. Υπάρχουν πολλοί ασθενείς που και φέτος θα κάνουν Χριστούγεννα στο «κρύο» δωμάτιο του νοσοκομείου.

Προσευχήσου για όλους αυτούς.

Μια προσευχή δεν είναι τίποτα για εσένα, αλλά για όλους εκείνους είναι ένα δώρο, ίσως το πιο ακριβό που μπορείς να τους κάνεις. Το βράδυ πριν πέσεις για ύπνο μέσα στην προσευχή σου βάλε τους συνανθρώπους μας. Είναι άνθρωποι που έχουν οικογένειες και δεν μπορούν να πάνε σπίτι τους αυτές τις Άγιες μέρες, να παρευρεθούν στο γιορτινό τραπέζι. Δεν μπορούν, διότι η υγεία τους δεν τους το επιτρέπει. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ανάψουμε ένα κεράκι υπέρ υγείας για τους νοσούντες.

Μπες για λίγο στην θέση αυτών των ασθενών.

Ίσως είναι μια νέα μητέρα που φέτος θα κάνει γιορτές μακριά από το μωρό της…

Σκέψου πως θα ένιωθες αν ήσουν στην θέση αυτής της γυναίκας που είναι μια νέα μαμά και αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Η συγκεκριμένη δεν θα αγκαλιάσει το μωρό της μπροστά από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, δεν θα μπορέσει να του τραγουδήσει παιδικά γιορτινά τραγουδάκια. Αυτή η μαμά θα κάνει Χριστούγεννα σε ένα νοσοκομείο. Αξίζει, λοιπόν, την προσευχή σου.

Κάνε μια προσευχή για τα άρρωστα παιδάκια.

Όλα τα παιδάκια περιμένουν τον Άγιο Βασίλη να τους φέρει το δώρο τους. Τον περιμένουν σπίτι τους, όχι στον θάλαμο του νοσοκομείου. Κάνε μια προσευχή για όλα τα παιδάκια που δεν μπορούν να βρίσκονται στο σπίτι τους. Που δεν θα ανοίξουν κάτω από το δέντρο το δώρο τους. Έλα στην θέση εκείνων των γονιών που δεν θα καταφέρουν να απολαύσουν τις γιορτινές μέρες με τα παιδάκια τους και θα τις περάσουν σε ένα νοσοκομείο.

Έλα λίγο στην θέση αυτών των ανθρώπων. Νιώσε έστω και λίγο το μαρτύριό τους και την θλίψη τους. Ίσως τότε σκεφτείς πόσο ευτυχισμένος είσαι.

Τι θέλει ένας άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος αυτές τις μέρες;

«Όχι μόνο αυτές τις μέρες, αλλά όλες τις μέρες του χρόνου», αυτή είναι η σωστή απάντηση. Την οικογένειά του χρειάζεται, να έχουν την υγεία τους όλα τα μέλη και ένα σπίτι. Αυτά είναι τα πιο βασικά «πλούσια» αγαθά.

Γι’ αυτό, λοιπόν, να νιώθεις ευτυχία αν εσύ τα έχεις όλα τα παραπάνω, γιατί κάποιοι άλλοι παλεύουν για αυτά. Να προσεύχεσαι καθημερινά για τους συνανθρώπους σου, γιατί μπορεί να ήσουν εσύ στην δική τους θέση.

Είμαστε όλοι ίδιοι, έχουμε μια καρδιά, μια ψυχή και ένα μέλλον που δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει…

Καλές γιορτές με υγεία για όλον τον κόσμο!

Πηγή: nancysblog.gr

Ελληνίδα έγινε γιαγιά στα 33 και συμβουλεύει: «Μην παντρεύεστε νέες. Σπουδάστε, ζήστε, δουλέψτε»

0

Γιαγιά 33 ετών: Ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε στα 16. Στην ίδια ηλικία ο γιος της άφησε έγκυο την κοπέλα του. Γνώρισα την Παγώνα Νικολάου πριν από λίγες ημέρες σε κάποια γειτονιά της Αγίας Βαρβάρας. Την πρόσεξα όταν άκουσα την προσφώνηση «γιαγιά» από ένα κοριτσάκι που έτρεχε ξωπίσω της γελώντας. «Γιαγιά;», της είπα αυθόρμητα.

Έγνεψε το κεφάλι καταφατικά, δυο τρεις κουβέντες σκόρπιες μαζί με την αποκάλυψη της ηλικίας της: «Σε λίγο κλείνω τα 36. Έγινα γιαγιά στα 33». Δεν άρθρωσα κουβέντα. Ήθελα αλλά δεν μπορούσα. Μπορούσα αλλά δεν ήθελα. Μπέρδεμα μυαλού. Κι ύστερα, με κάλεσε σπίτι της για να με κεράσει καφέ -μαζί με την ιστορία της ζωής της

ellinida giagia eton 33 symvoyleyei min pantreyeste mikres spoydaste doylepste ziste

Γιαγιά 33 ετών: «Ερωτεύτηκα σαν τρελή κι ακόμη ερωτευμένη είμαι μαζί του.»

Μοιάζει με κοριτσάκι. Στο τρόπο που κινείται και βλέπει τα πράγματα, στον τόνο που γελάει -απενοχοποιημένα δυνατός-, στην αισιοδοξία με την οποία αντιμετωπίζει τα πάντα γύρω της. Είναι κοριτσάκι. Στην εμφάνιση, στη ζωντάνια, στη σπιρτάδα, σ’ εκείνο το «έλα να κάτσουμε στο τζάκι να μιλήσουμε για άντρες και για έρωτες». Τον δικό της τον γνώρισε λίγο πριν τα δεκαέξι «νορμάλ για μία τσιγγάνα, τον ερωτεύτηκα σαν τρελή κι ακόμη ερωτευμένη είμαι μαζί του.

Κάναμε μαζί δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, κάναμε δουλειές, κάναμε τα κέφια μας, κάναμε ταξίδια όπου μπορείς να φανταστείς, κι έχουμε ακόμη πολλά να κάνουμε. Τα όποια δύσκολα τα ξεπεράσαμε με διάλογο και με αγάπη γι’ αυτό και συμβουλεύω τα νέα παιδιά να μιλάνε μεταξύ τους. Να φύγουν από τις οθόνες των υπολογιστών και να μπουν στον κόσμο τον πραγματικό. Μόνο έτσι χτίζονται οι σχέσεις ανάμεσα στους ανθρώπους. Όλα τα άλλα είναι συντρίμμια… Κάτσε να βάλουμε ένα ποτήρι κρασί και λίγη μουσική…»

ellinida giagia eton 33 symvoyleyei min pantreyeste mikres spoydaste doylepste ziste 1

Σερβίρει σε κρυστάλλινα ποτήρια την στιγμή που με το ένα χέρι πατάει το on «στο στέρεο» και με άλλο σηκώνει από το χαλί έναν κόκκο σκόνης: «Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Όλες οι Ελληνίδες τσιγγάνες έχουμε τρέλα να λαμποκοπούν τα πάντα γύρω μας. Καθαρό σπίτι-Πεντακάθαρη ψυχή, λέμε στα μέρη μας. Ακόμη και σε καταυλισμούς δεν θα δεις βρώμικο σπίτι. Δεν μιλάω γενικά για τους Ρομά, αλλά για τους έλληνες τσιγγάνους. Η καθαριότητα είναι η μισή μας αρχοντιά».

Η άλλη μισή; Την ρωτάω αυθόρμητα, χωρίς καν να υπολογίσω στην απάντηση: «Η άλλη μισή είναι η υπερηφάνεια μας. Είμαστε περήφανη ράτσα, με τα καλά και τα στραβά μας όπως όλοι οι άνθρωποι. Αν βάλουμε κάποιον όμως στο σπίτι και στην ψυχή μας, του φερόμαστε σαν να είναι άρχοντας κι αρχόντισσα… Πες μου τώρα τι φαγητό σου αρέσει να φτιάξω κάτι να φάμε μαζί. Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει…». Γελάω δυνατά, λίγο θέλω να την ακολουθήσω έτσι όπως την παρακολουθώ να λικνίζεται στον σκοπό του κάποιου γνωστού τσιφτετελιού «Να χορεύεις κοπέλα μου! Είναι οξυγόνο ο χορός…»

ellinida giagia eton 33 symvoyleyei min pantreyeste mikres spoydaste doylepste ziste 2

Γιαγιά 33 ετών: «Μην παντρεύεστε μικρές. Σπουδάστε, δουλέψτε, ζήστε…»

Παίρνω βαθιά ανάσα. Η κουβέντα επιστρέφει στον λόγο της συνάντησής μας «Γιαγιά, ετών 36». Φέρνει το χέρι της στο μέτωπο και βγάζει βαθύ αναστεναγμό πριν ο τελευταίος χαθεί σε ένα πλατύ χαμόγελο: «Όταν ο γιος μου γνώρισε τη νύφη μου ήταν ακόμη παιδιά. Εκείνος κοντά στα δεκαεπτά εκείνη στα δε
κατέσσερα. Όταν έμαθα πως η κοπέλα ήταν έγκυος, μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι. Ήταν και οι δυο τους τόσο μικροί, έπρεπε να ζήσουν τη ζωή τους πριν το μεγάλο βήμα. Ωστόσο, δεν άκουγαν κανέναν.

Ο έρωτας και ο νεανικός αυθορμητισμός δεν παίρνουν από λόγια. Τι να πούμε; Τι να κάνουμε; Σαν το αποφάσισαν τίποτα δεν είπαμε παρά κάναμε έναν μεγάλο γάμο με γλέντι τρικούβερτό. Όχι. Δεν είμαι σύμφωνη με τις παραδόσεις μας που παντρεύουν τα κορίτσια μικρά. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Τα παιδιά πρέπει να τελειώνουν το σχολείο, να σπουδάζουν, να στέκονται στα πόδια τους κι ύστερα να προχωρούν σε γάμους και παιδιά. Ήμουν αρνητική. Το θετικό στην δική μου περίπτωση είναι ότι σήμερα έχω την εγγόνα μου, μία κούλα αληθινή με την οποία δεν παύω να ασχολούμαι στιγμή».

ellinida giagia eton 33 symvoyleyei min pantreyeste mikres spoydaste doylepste ziste 3

Μας διακόπτει το χτύπημα του κουδουνιού και η τρίχρονη εγγόνα: «Αυτή είναι το καμάρι μου. Για τούτη εδώ ζω και υπάρχω. Κοίτα την πόσο χαριτωμένη είναι. Το καλοκαίρι πήγαμε μαζί διακοπές στην Μύκονο… Πάντα μαζί θα πηγαίνουμε διακοπές. Ε, καμάρι μου;». Το καμάρι της τρέχει σε ολόκληρο το σπίτι με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Θέλει παιχνίδια κι αγκαλιές.

Η Παγώνα δεν της στερεί ούτε το ένα ούτε το άλλο. Στροβιλίζεται μαζί της στο πάτωμα, την κάνει «νταχτιρτντί» στον καναπέ, την ρωτάει περί τις εκατό φορές εάν πεινάει, «θα βάλουμε την μάσκα να πάμε να τρέξουμε πιο μετά. Έτσι, καμάρι μου;». Το καμάρι της, της δίνει ένα μεγάλο φιλί μαζί με μία μεγαλύτερη αγκαλιά. Η… γιαγιά γελάει όλο καμάρι. Δεν μοιάζει πάνω από τριάντα ετών…

ellinida giagia eton 33 symvoyleyei min pantreyeste mikres spoydaste doylepste ziste 4

Βαρύ πένθος για τον θάνατο του γιατρού Ζαχαρία Αθουσάκη που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή

0

Άφησε την τελευταία του πνοή στις ελιές ο γιατρός Ζαχαρίας Αθουσάκης

Θλίψη στον ιατρικό κόσμο του Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης έχει σκορπίσει η είδηση του ξαφνικού θανάτου του ιατρού, Ζαχαρία Αθουσάκη.

Ο γνωστός Χειρουργός Ορθοπεδικός στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο “έσβησε” ξαφνικά το πρωί της Πέμπτης και ενώ βρισκόταν σε λιόφυτο στο χωριό Βασιλική.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εκλιπών συνομιλούσε με τους εργάτες στο χωράφι, όταν έπαθε την ανακοπή.

Οι διασώστες του ΕΚΑΒ που έφτασαν στο σημείο προσπαθούσαν για αρκετή ώρα να τον επαναφέρουν χωρίς όμως αποτέλεσμα με συνέπεια στο νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε να διαπιστωθεί ο θάνατος του.

kideia

Τραγική λεπτομέρεια: Αυτές τις ημέρες ο γνωστός γιατρός ήταν σε άδεια, καθώς έβγαινε στη σύνταξη στις 31 Δεκεμβρίου…

Η κηδεία του θα γίνει στις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής από τον Ιερό Ναό του Αγίου Τίτου στο Ηράκλειο.

Πυροσβέστες ντυμένοι Αγιοβασίληδες μοίρασαν δώρα από αέρος στο Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα»

0

Μια ακόμη όμορφη έκπληξη είχαν την Πέμπτη (22/12) τα παιδιά που δίνουν καθημερινό αγώνα για τη ζωή τους στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα».

Τα μέλη της Πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ διοργάνωσαν μια μικρή χριστουγεννιάτικη γιορτή και με τον τρόπο που έφτασαν στο Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα» κατάφεραν να σκορπίσουν χαμόγελα στους μικρούς ήρωες.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα», πραγματοποιήθηκε μια μαγική χριστουγεννιάτικη γιορτή, με τον αληθινό Αϊ Βασίλη, από το Ροβανιέμι της Φινλανδίας, και το άναμμα του πιο φωτεινού και αισιόδοξου χριστουγεννιάτικου δέντρου.

Κατά την εξέλιξη της εκδήλωσης το βράδυ, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τους πυροσβέστες να πραγματοποιούν επίδειξη επιχειρήσεων, καθώς η μπάντα του Πυροσβεστικού Σώματος παιάνιζε χριστουγεννιάτικες μελωδίες.

Ο Άγιος Βασίλης και οι καλικάντζαροι μοίρασαν δώρα στο προαύλιο του νοσοκομείου και «ιπτάμενοι» πυροσβέστες κατέβαιναν με σχοινιά από όροφο σε όροφο για να μοιράσουν δώρα. Τα παιδιά χάρηκαν και εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους, με το δικό τους μοναδικό τρόπο.

Πυροσβεστική: Για τέταρτη δοαδοχική χρονιά η εκδήλωση στο Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα»

Τους «ιπτάμενους» Αγιοβασίληδες που προσγειώθηκαν στον προαύλιο χώρο της Ογκολογικής Μονάδας, υποδέχτηκαν οι μικροί ασθενείς με τον διοικητή του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία και Π&Α Κυριακού, Εμμανουήλ Παπασάββα, τη γενική γραμματέα του συλλόγου, Τζωρτζίνα Έλληνα, και τον συντονιστή Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος στην Αττική, υποστράτηγο Παναγιώτη Νιάφα, ως εκπρόσωπο του αρχηγού Π.Σ., αντιστράτηγου Αλέξιου Ράπανου, συνοδευόμενο από τον Διοικητή της 1ης ΕΜΑΚ, αρχιπύραρχο Αθανάσιο Μπαλάφα.

Η κυρία Έλληνα, κατά την έναρξη της εκδήλωσης δήλωσε: «Είναι χαρά μας που υποδεχόμαστε τους πυροσβέστες μας. Σας ευχαριστούμε γιατί ήρθατε να σκορπίσετε χαμόγελα χαράς, αισιοδοξίας και ελπίδας στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα”. Συγχαρητήρια για το έργο που επιτελείται στην κοινωνία. Τις καλύτερες ευχές μας για τη νέα χρονιά! Χρόνια Πολλά!»

Στη συνέχεια, ο κύριος Νιάφας, τόνισε μεταξύ άλλων: «Νοιώσαμε για μια ακόμη φορά την ανάγκη να παρευρεθούμε σήμερα στο χώρο που η λέξη «ΕΛΠΙΔΑ» είναι ουσιαστική για το μέλλον της κοινωνίας και κυριολεκτική για τα παιδιά που φιλοξενούνται εδώ. Είναι χαρά μας να βρισκόμαστε κοντά σας, γιατί η καθημερινή σας προσπάθεια, μας εμπνέει και μας δείχνει την οδό για να επανεκτιμήσουμε την αξία όσων θεωρούμε δεδομένα. Είναι για εμάς σημαντικό να νοιώθουμε απλά χρήσιμοι στην τεράστια δική σας προσπάθεια. Σας ευχαριστούμε. Χρόνια πολλά σε όλους! Συγχαρητήρια για ό,τι κάνετε!».

Αμέσως μετά, με χριστουγεννιάτικες μελωδίες να ηχούνται από την μουσική μπάντα του Πυροσβεστικού Σώματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δούνε από κοντά τους «ιπτάμενους» πυροσβέστες να κατεβαίνουν με σχοινιά από όροφο σε όροφο, αλλά και από την πυροσβεστική κλίμακα, χαρίζοντάς τους δώρα. Σε αυτή τη χριστουγενιάτικη ατμόσφαιρα, οι πυροσβέστες εισέπραξαν τα ομορφότερα χαμόγελα από όλα τα παιδικά πρόσωπα.

Στο τέλος της εκδήλωσης ο κύριος Παπασάββας ευχαρίστησε τον κύριο Νιάφα και του ανέφερε ότι «με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε τους «ιπτάμενους Αγιοβασίληδες», που για μια ακόμη φορά επισκέφτηκαν το Ογκολογικό μας Νοσοκομείο “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη” για να χαρίσουν στα παιδιά μας και στις οικογένειές τους μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, με πλούσια δώρα και εκπλήξεις. Θερμές ευχαριστίες στο Πυροσβεστικό Σώμα για το πολύτιμο έργο του και για το μοναδικό θέαμα που χάρισαν στους δικούς μας ήρωες!!!».

Η συγκεκριμένη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση πραγματοποιείται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, στον προαύλιο χώρο της Ογκολογικής Μονάδας Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα», με πρωτοβουλία του Πυροσβεστικού Σώματος και με στόχο να φτάσει παντού το μήνυμα της αγάπης, της αισιοδοξίας και της ελπίδας για τη Νέα Χρονιά.