Ο λόγος για τον Mohamed Bzeek (Mπζικ). Αυτός είναι ο άνθρωπος που αξίζει να γνωρίζουν όλοι σε αυτόν τον πλανήτη, αυτός ο άνθρωπος πρέπει να αποτελεί πρότυπο για την κοινωνία μας.
Λίγα λόγια για τον Mohamed Bzeek
Όποιο παιδάκι μπήκε στο σπίτι του, πέθανε. «Ο αληταράς», «ο μπιπ», «ο έτσι», «της μπιπ ο γιος» θα σκεφτεί κανείς, πριν ακούσει την ιστορία του. Και όμως…
Στα 62 του διαγνώστηκε με καρκίνο του εντέρου. Πολέμησε την κακιά αρρώστια, πάλεψε με τις πιθανότητες και -ω του θαύματος- βγήκε νικητής..!!! Έγινε εντελώς καλά αβοήθητος -η γυναίκα του είχε ήδη πεθάνει κι ο γιος του έχει κάποιου είδους σοβαρή αναπηρία.
Στο νοσοκομείο, που βρισκόταν, διαπίστωσε ότι πολλά παιδάκια στο τελευταίο στάδιο του καρκίνου αφήνονταν απ’ τους γονείς τους να πεθάνουν κυριολεκτικά μόνα τους. Ήταν μια αλήθεια, που τον εξέπληξε και ταυτόχρονα τον πείσμωσε.
Η απόφαση μετά την περιπέτεια της υγείας του
Μόλις έδιωξε από πάνω του και τα τελευταία σημάδια της νόσου, αποφάσισε το απίστευτο: να υιοθετήσει όσα παιδιά εγκαταλείπονται στα νοσοκομεία από τους γονείς τους αβοήθητα, για να πεθάνουν μόνα τους. Και το έκανε αφειδώς.
Έως τώρα έχουν πεθάνει στην μεγάλη του αγκαλιά 10 παιδιά. Δέκα εγκαταλελειμμένες παιδικές ψυχές, πριν αφήσουν το θνητό και σακατεμένο απ’ την αρρώστια κορμάκι που τους έλαχε, ένιωσαν ζεστασιά και απέραντη αγάπη.
Δέκα παιδικά, φαλακρά απ’ τις χημειοθεραπείες, κεφαλάκια ένιωσαν ένα τρυφερό χάδι, αντί για το ψυχρό μαξιλάρι του νοσοκομείου. Δέκα παιδικά ζευγάρια μάτια -πριν δουν τον κόσμο- είδαν το τρυφερό πρόσωπο της ανιδιοτελούς Αγάπης και έκλεισαν από κάποιο υγρό απ’ τα δάκρυα χέρι.
Ο ορισμός της λέξης Άνθρωπος
Δεν ξέρεις τι να πρωτοσκεφτείς για τη Μοίρα αυτών των παιδιών. Το ότι φεύγουν πρόωρα από καρκίνο ή ότι τα παρατάνε οι γονείς τους στο τελευταίο στάδιο της αρρώστιας. Η μόνη Σταθερά σ’ αυτή την ιστορία είναι η αγάπη αυτού του Ανθρώπου.
Σε μια εποχή, όπου ο κάθε ένας θαυμάζεται σαν είδωλο και ο κάθε τραγουδιστής/ηθοποιός προκαλεί φρενίτιδα, υπάρχουν περιπτώσεις που σε κάνουν να αναθεωρείς το ύψος του πήχη στο αξιακό σου σύστημα, να αναθεωρήσεις το ποιόν της έννοιας Άνθρωπος.
Δεν θα τον δείξουν τα κανάλια, θα έχει περάσει στα ψιλά γράμματα των ειδήσεων, οι περισσότεροι θ’ αδιαφορήσουν ακόμα και για την ανάρτηση αυτή -εφόσον δεν υπάρχει σέλφι ή ήλιος και θάλασσα, αλλά αυτός θα συνεχίσει να βοηθά αγγέλους και να εμπνέει ανθρωπιά.
Ελένη Χατζίδου και Ετεοκλής Παύλου καλημέρισαν το τηλεοπτικό κοινό μέσα από τη συχνότητα του Breakfast @ Star, το πρωί της Παρασκευής 23/12. Το ζευγάρι είχε ετοιμάσει μία μικρή έκπληξη, με την 3χρονη κόρη τους Μελίτα-Δήμητρα να κάνει την εμφάνισή της μέσω βίντεο.
Η κόρη της Ελένης Χατζίδου και του Ετεοκλή Παύλου τραγούδησε τα κάλαντα, με τους υπερήφανους γονείς να χαμογελούν και να συγκινούνται συνάμα. «Αύριο δεν θα είμαστε εδώ, γιατί είναι Σάββατο. Δεν θα μπορέσουμε να σας πούμε τα κάλαντα και έτσι σας έχουμε ένα βίντεο με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο να σας λέει τα κάλαντα» είπε η τραγουδίστρια.
«Χριστούγεννα είναι τα παιδάκια μας, γενικά η οικογένεια, ό,τι κι αν σημαίνει η οικογένεια για τον καθένα μας. Ό,τι μας κάνει να νιώθουμε αγάπη, νοσταλγία και μας ξυπνάει αναμνήσεις» είπε ο Ετεοκλής Παύλου.
Δες το σχετικό απόσπασμα:
Οι συνεργάτες του ζευγαριού σχολίασαν πόσο καλή φωνή έχει η μικρή Μελίτα – Δήμητρα.
Ο Βασίλης Μπισμπίκης και ο Γιάννης Στάνκογλου συνδύασαν τη δουλειά με τη διασκέδαση και το κλίμα στα γυρίσματα του «Αυτή η νύχτα μένει» έγινε γιορτινό.
Το καστ της σειράς απόλαυσε τα τελευταία γυρίσματα πριν τα Χριστούγεννα και τα βίντεο που δημοσιεύθηκαν στα social media δείχνουν τους δύο πρωταγωνιστές να χορεύουν ζεϊμπέκικο σαν να βρίσκονταν πράγματι στα μπουζούκια.
«Έτσι περνάμε εμείς στο διάλειμμα» έγραψε ο Ιωάννης Απέργης στο Instagram Story του με βίντεο, που δείχνει τον χορό του τηλεοπτικού Στρατή.
«Τέλος το γύρισμα για σήμερα, Χριστούγεννα έρχονται» επισήμανε και σε ακόμη ένα βίντεο, με τον Γιάννη Στάνκογλου να έχει ανέβει στη σκηνή.
Σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι-κολαστήριο στο Ίλιον η συμμορία των οχτώ 15χρονων βασάνιζαν και βίαζαν τον συμμαθητή τους.
Πρόκειται για μια ακατοίκητη μονοκατοικία, κοντά στη γειτονιά που μένουν οι ανήλικοι δράστες, η οποία κατά καιρούς φιλοξενεί παρέες νεαρών. Μέσα υπάρχει ένας καναπές στον οποίο οι 15χρονοι βασάνιζαν το ανυπεράσπιστο θύμα τους και διάσπαρτα αντικείμενα, από χειροπέδες μέχρι κράνη.
Το θύμα και άλλα τρία άτομα είναι μαθητές ΕΠΑΛ. Ένας από τους δράστες πηγαίνει σε γενικό λύκειο στο Ίλιον και οι υπόλοιποι είναι από σχολείο της Πετρούπολης.
Η ομάδα των 8, για εναν ολόκληρο μήνα, κακοποιούσαν και βίαζαν τον συνομήλικο τους και μάλιστα, τραβούσαν σε βίντεο την κτηνωδία και τη διακινούσαν σε τρίτα προσωπα. Η υποθεση κρίνεται απο τους αξιωματικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών ως σοβαρή. Οι δράστες ήταν όλοι μια παρέα, μαθητές της Α’ Λυκείου, σε σχολείο στο Ίλιον.
Το πρωί της Τετάρτης συνελήφθησαν οι έξι ανήλικοι ενω σε βάρος ακόμη δύο ανηλίκων, τα στοιχεία των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί, σχηματίστηκε δικογραφία -κατά περίπτωση- για συμμορία που διέπραξε βιασμό, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, πορνογραφία ανηλίκων καθώς και για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα.
Οπως προέκυψε απο την έρευνα, τις αδιανόητες αυτες πράξεις τις εκαναν τουλάχιστον από αρχές Νοεμβρίου 2022 έως και αρχές Δεκεμβρίου 2022, σε βάρος ανηλίκου.
Οι βιασμοί γίνονταν σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στη γειτονιά που ζούσαν οι μαθητές, με χρήση αντικειμένων (και συγκεκριμένα με σκουπόξυλο) και οι δράστες ασκούσαν παράλληλα πολύ άγριο μπούλινγκ στο θύμα για να μη μιλήσει. Το παιδί έζησε απίστευτα μαρτύρια και κάποια στιγμή «έσπασε» και μίλησε στην οικογένειά του.
Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στις οικίες τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κινητά τηλέφωνα, ζυγαριά ακριβείας, νάιλον συσκευασία με 5,12 γραμμάρια κάνναβη, μεταλλικός τρίφτης με υπολείμματα κάνναβης καθώς και άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την υπόθεση.
Γαλλικά χωρίς τη σωστή προφορά μίλησε ο δικηγόρος Μιχάλης Δημητρακόπουλος εξερχόμενος του δικαστικού μεγάρου στο Βέλγιο, όπου εκρίθη ότι η Εύα Καϊλή θα παραμείνει στη φυλακή για έναν ακόμη μήνα.
Στην ακροαματική διαδικασία απορρίφθηκε το αίτημα της Ελληνίδας ευρωβουλευτού, σχετικά με την αποφυλάκισή της με βραχιολάκι και χωρίς ηλεκτρονικές συσκευές. Η Εύα Καϊλή δε έπεισε το δικαστικό συμβούλιο ότι δεν είχε συμμετοχή στο σκάνδαλο Qatargate και θα κάνει Χριστούγεννα στη φυλακή.
Ο Έλληνας δικηγόρος της κυρίας Καϊλή, Μιχάλης Δημητρακόπουλος, συμμετείχε στην ακροαματική διαδικασία, στις Βρυξέλλες, και μετά την έκδοση της απόφασης προέβη σε δηλώσεις στους δημοσιογράφους. Ωστόσο τα γαλλικά του δεν είχαν την σωστή προφορά, με αποτέλεσμα μια συγκεκριμένη λέξη στη φράση του «Η Εύα Καϊλή δεν υπήρξε ποτέ corrompue (διεφθαρμένη)»να ακουστεί ως «κορωπί». Το ελληνικό Twitter επεσήμανε το γεγονός, ενώ πολλοί χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης συνέκριναν τα γαλλικά του κ. Δημητρακόπουλου με τα αγγλικά του Αλέξη Τσίπρα.
Δείτε το βίντεo:
Γελοίος ο Βέλγος εισαγγελέας
έκανε πως δεν με καταλάβαινε
όταν του μιλούσα στα Γαλλικά pic.twitter.com/rVprs3mmfo
Οκτώ μαθητές, γεννηθέντες το 2007 βίαζαν κατ’ εξακολούθηση συνομήλικο συμμαθητή τους, του ασκούσαν bullying για να μην μιλήσει και διακινούσαν το πορνογραφικό υλικό που κατέγραφαν με τα κινητά τους – Τον βίαζαν με σκουπόξυλο 6 Ελληνες και 2 Αλβανοί σε εγκατελελλειμένο σπίτι στο Ιλιον κοντά στο Λύκειο που φοιτούσαν
Tο σκηνικό της φρίκης που αποκαλύφθηκε στο Ιλιον είναι πρωτοφανές στα χρονικά και τρομάζει για το πού μπορεί να φτάσουν οι ανήλικοι εγκληματίες, με τα σχολεία να βρίθουν από παραβατικούς μαθητές. Ο ανήλικος μαθητής δεχόταν bullying από τους βιαστές του και κάποια στιγμή το παιδί «έσπασε» κι αποκάλυψε στην οικογένειά του τον εφιάλτη που ζούσε.
Τον βίαζαν, τον χτυπούσαν και μοίραζαν το βίντεο σε άλλους συμμαθητές. Δυστυχώς, όπως προκύπτει πρόκειται για μία κατάσταση που επαναλαμβανόταν και το παιδί βίωνε τον εφιάλτη για τουλάχιστον έναν μήνα. Πρόκειται για οκτώ 15χρονους μαθητές της Α’ Λυκείου σε σχολείο στο Ιλιον, που βίαζαν τον συμμαθητή τους κατ’ εξακολούθηση και τον βιντεοσκοπούσαν. Οι ανήλικοι εγκληματίες τον εξευτέλιζαν και βιντεοσκοπούσαν τα «κατορθώματά» τους. Κατά πληροφορίες οι βιασμοί γίνονταν σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στη γειτονιά που ζούσαν οι μαθητές, ενώ κατά τις ίδιες πηγές τον βίαζαν με χρήση αντικειμένων (σ.σ.: με σκουπόξυλο).
Οι αστυνομικοί σοκαρίστηκαν όταν έμαθαν την υπόθεση και σύμφωνα με πληροφορίες, ορισμένοι ξέσπασαν σε κλάματα στη θέαση των βίντεο που βρήκαν στα κινητά των βιαστών. Οι έξι εξ αυτών συνελήφθησαν κι οδηγήθηκαν χθες το βράδυ στον εισαγγελέα, ενώ αναζητούνται άλλοι δύο και είναι θέμα ωρών η σύλληψή τους.
Οι συλληφθέντες, φέρονται να είπαν στον εισαγγελέα ότι «το κάναμε για πλάκα, τα βλέπαμε στις ταινίες και κάναμε τα ίδια», ενώ όπως προκύπτει, βίασαν τουλάχιστον τέσσερις φορές τον συμμαθητή τους, στο διάστημα Νοέμβριος-Δεκέμβριος.
Ο εισαγγελέας τους άσκησε δίωξη βάσει της δικογραφίας για συμμορία που διέπραξε βιασμό, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, πορνογραφία ανηλίκων καθώς και για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα. Θεωρείται απίθανο να μην οδηγηθούν άπαντες στη φυλακή, μέχρι της εκδικάσεως της υπόθεσης. Το Σάββατο θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα.
H ταυτότητα των δραστών
Πρόκειται για παιδιά γεννημένα το 2007. Ολοι τους είναι συμμαθητές στην Α’ Λυκείου. Οι έξι εξ αυτών είναι Ελληνες και οι δύο αλλοδαποί. Αναζητούνται άλλοι δύο συνομήλικοί τους.
Το ανακοινωθέν της ΕΛΑΣ
Συνελήφθησαν πρωινές ώρες προχθές, Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022, 6 ανήλικοι για υπόθεση βιασμού ανηλίκου. Σε βάρος τους, καθώς και σε βάρος ακόμη δύο ανηλίκων, τα στοιχειά των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί, σχηματίστηκε δικογραφία -κατά περίπτωση- για συμμορία που διέπραξε βιασμό, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, πορνογραφία ανηλίκων καθώς και για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα.
Τις πράξεις αυτές κατηγορούνται ότι διέπραξαν τουλάχιστον από αρχές Νοεμβρίου 2022 έως και αρχές Δεκεμβρίου 2022, σε βάρος ανηλίκου. Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στις οικίες τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κινητά τηλέφωνα, ζυγαριά ακριβείας, νάιλον συσκευασία με 5,12 γραμμάρια κάνναβη, μεταλλικός τρίφτης με υπολείμματα κάνναβης καθώς και άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την υπόθεση.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ οι έρευνες για την ταυτοποίηση και άλλων μελών της συμμορίας συνεχίζονται
Μέσα στο εγκαταλελειμμένο σπίτι που έζησε τη φρίκη ο 15χρονος
Οργή και αποτροπιασμό προκαλούν τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας γύρω από την υπόθεση ομαδικού βιασμού ενός 15χρονου αγοριού στο Ίλιον. Το παιδί κακοποιούνταν σεξουαλικά κατ’ εξακολούθηση από συνομηλίκους του σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στην γειτονιά τους, ενώ το μαρτύριο του έχει καταγραφεί σε βίντεο που έχουν «μοιραστεί» στο σχολείο του.
Το newsit.gr βρέθηκε στο εγκαταλελειμμένο σπίτι στο Ίλιον, όπου οι οκτώ ανήλικοι βίαζαν ομαδικά τον 15χρονο. Πρόκειται για ένα κτίριο που, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω στις φωτογραφίες, φαίνεται να χρησιμοποιούνταν μόνο από την παρέα των ανήλικων παιδιών. Σε αυτό τον χώρο φέρεται να κακοποιούνταν σεξουαλικά για τουλάχιστον έναν μήνα το παιδί, το οποίο είναι σε άθλια ψυχολογική κατάσταση.
Ιδιαίτερα σοκαριστικό είναι ότι στο εγκαταλελειμμένο κτίριο βρέθηκαν ακόμα και χειροπέδες…
Δείτε φωτογραφίες:
Ίλιον: Η δικογραφία για τον ομαδικό βιασμό – «Αρχίσαμε πριν τρεις μήνες, το έχουν πάθει και άλλοι»
Η καταγγελία του πατέρα
Οπως αναφερεται στο διαβιβαστικό «στις 16 Δεκεμβρίου, ο πατέρας του ανήλικου μαθητή ανέφερε ότι την 1η Δεκεμβρίου ο γιος του μέσα σε ένα σπίτι στο Ίλιον είχε βιαστεί από συνομήλικους του κατονομάζοντας μάλιστα τους κύριους εμπλεκόμενους. (Σε αυτό το σημείο αναφέρει με λεπτομέρειες τι ακριβώς είχε υποστεί το παιδί). Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο ο ανήλικος γιος του αντιμετώπισε το συμβάν ζητώντας παράλληλα την εξέταση του απο ιατροδικαστη. Ακολούθως εξεταστηκε αρχικά στο Τμήμα Ασφαλείας Ιλίου και στη συνέχεια στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων ο μαθητής, ενώ του χορηγήθηκε υπηρεσιακό σημείωμα για εξέταση από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών.
Η εξομολόγηση του μαθητή στο Ανηλίκων
Οπως αναφέρεται στη δικογραφία εξεταζόμενος αρχικά ο μαθητής ανέφερε τα εξής στην κατάθεση των 22 σελίδων: «Έχει γίνει ένα θέμα με μία παλιά παρέα. Για αυτο το θέμα, τα έχω πει στους αστυνόμους. Και αυτό το θέμα είναι τέτοιο… Κάνανε κάτι αυτά τα παιδιά από την παρέα, την παλιά παρέα.. Έκαναν κάτι σε μένα». Στη συνέχεια ο μαθητής αναφέρει ονομαστικά τους κύριους εμπλεκόμενους των όσων έγιναν σε βάρος του καθώς και όσους ευρισκόμενους εκεί οι οποιοι δεν λειτούργησαν σαν φυσικοί αυτουργοί αλλά παρείχαν ψυχική συνδρομή κατά την τέλεση αυτών των πράξεων. Αργότερα, αναφέρθηκε σε όσα το σύνολο των κατηγορουμένων έπραξε σε βάρος του και το ρόλο εκάστου λέγοντας ενδεικτικά (σ.σ: Σε αυτό το σημείο η περιγραφή του μαθητή είναι ανατριχιαστική).
Μάλιστα το παιδι είπε στους αστυνομικούς ότι τις ζοφερές αυτές πράξεις οι δράστες τις κατέγραφαν με τα κινητά τους τηλέφωνα. Αναφέρει και το όνομα ενός παιδιού όποιος λέει ότι «δεν ήταν τόσες φορές οπως ήταν και οι άλλοι μπροστά δεν έβγαινε βόλτα μαζί μας. Και αυτές τις δύο φορές τη μία ο συμμαθητής ήταν παρών και το έβλεπε και δεν έκανε τίποτα και την άλλη με κρατούσε».
Όπως αναφέρεται στο διαβιβαστικό «τις επόμενες μέρες των επιθέσεων – βιασμών, οι κατηγορούμενοι αποκρινόταν υποτιμητικά και εξύβριζαν τον μαθητή ενώ διένειμαν το βίντεοληπτικό υλικό σε άλλους μαθητές στο σχολείο».
Στις επόμενες γραμμές αναφέρεται στο διαβιβαστικό ο εντοπισμός και η σύλληψη των μαθητών η οποία σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης: «πρωινές ώρες της 21 Δεκεμβρίου, αστυνομικοί της Υπηρεσίας μας, διενήργησαν έρευνα στις οικίες των κατηγορουμένων οδηγώντας παράλληλα τον κύριο πυρήνα αυτών στην έδρα της Υπηρεσίας μας όπου και συνελήφθησαν. Από τις έρευνες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τα κινητά τα κινητά τους τηλέφωνα τα οποία έχουν ήδη σταλεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για ανάλυση.
«Αυτο το αρχίσαμε πριν τρεις μήνες… Το έχουν πάθει και αλλα άτομα απο την παρέα»
Στις προανακριτικές καταθέσεις οι κατηγορούμενοι κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος. Ζητούν συγγνώμη απο τον μαθητή και την οικογένεια του. Ωστοσο ένας από αυτούς είναι αποκαλυπτικός: «Θέλω να ζητήσω συγνώμη από το συμμαθητή μου. Αυτό το περιστατικό το αρσίχασμε πριν τρεις μήνες, το έχουνε πάθει διάφορα άτομα από την παρέα. Μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ και πριν και μετά το βίντεο. Καταλαβαίνω το λάθος μου κάτι που δεν μπορούσα να καταλάβω όλο αυτό το διάστημα και θέλω να πω ότι δεν έχω τραβήξει, δεν έχω στείλει ακόμα ούτε έχω κάποιο βίντεο. Τα υπόλοιπα θα τα πω στην ανακρίτρια, τίποτα άλλο δεν έχω να προσθέσω».
Ενας άλλος ανέφερε πως «θέλω να ζητήσω συγνώμη από τον συμμαθητή μου και την οικογένειά του. Όλο αυτό είναι μια παρεξήγηση σχετικά με τη συμμετοχή μου. Τα υπόλοιπα θα τα πω στον εισαγγελέα. Τίποτα άλλο δεν έχω να προσθέσω».
Οι ανήλικοι δεν είχαν βρει τυχαία καταφύγιο στο εγκαταλελειμμένο κτίριο
Την ίδια ώρα, στη γειτονιά, που βρίσκεται το σπίτι-κολαστήριο για το 15χρονο θύμα, οι κάτοικοι είχαν δει παιδιά να μπαίνουν στο εγκαταλελειμμένο κτίριο αλλά νομίζαν πως παίζουν. Μια γειτόνισσα, ωστόσο, είχε παρατηρήσει μια συγκεκριμένη ομάδα παιδιών η οποία έκανε ένα “περιέργο” παιχνίδι σε ένα παιδί.
“Ήταν πολλά παιδιά, γύρω στα 10 παιδιά και. Κάθονταν μέσα, και έβαζαν και πράγματα μέσα στον κάδο βόλτα και το ξαναεφερναν πάλι. Ήταν μια παρέα όλοι, και νόμιζα ότι έκαναν πλάκα. Είναι και παιδιά της γειτονιάς. Τώρα τον τελευταίο μήνα έρχονταν συχνά και έβγαζαν πράγματα.
Ήταν μια συγκεκριμένη παρέα παιδιά, γύρω στα 6-7 παιδιά. Και αγόρια και κορίτσια. Ένα παιδί το έβαζαν μέσα στον κάδο, το έβγαζαν βόλτα και το ξαναπήγαιναν πάλι”, λέει η κάτοικος. Οι ανήλικοι δεν είχαν βρει τυχαία καταφύγιο στο εγκαταλελειμμένο κτίριο επί της οδού Μυλοποτάμου. Στο διπλανό σπίτι μένει ένας εκ των δραστών. Αυτόν θυμάται μια άλλη κάτοικος της περιοχής ανάμεσα στους περίπου 10 εφήβους που μπαινόβγαιναν στη μονοκατοικία.
“Βλέπαμε παιδιά μικρά με τσάντες σχολικές. Τους ίδιους βλέπαμε πάντα. Ήταν αρκετοί, από 5 μέχρι 10”, λέει η γειτόνισσα.
Η νομική άποψη
«Αυτή την ειλικρινή συγγνώμη μεταφέρω κι εγώ εκ μέρους του εντολέως μου και των γονιών του. Παρόλο που ο εντολέας μου αρνείται την οποιαδήποτε συμμετοχή του στις αποδιδόμενες απο την ανάκριση κατηγορίες, οι γονείς του απο την πρώτη στιγμή απευθύνθηκαν σε ειδικό παιδοψυχίατρο προκειμένου να παρακολουθεί το παιδί και να του παράσχει κάθε βοήθεια, η οποία ειναι επιβεβλημένη για όποιον ακούσια ή εκούσια, ηθελημένα ή αθέλητα συμμετέχει σε τέτοιες πράξεις» τονίζει στο protothema.gr o συνήγορος ενος εκ των κατηγορουμένων κ. Εμμανουήλ Διαμαντάρας.
«Μου κάλυπταν το πρόσωπο με μαξιλάρι για να μην φωνάζω»: Συγκλονίζει ο 15χρονος θύμα ομαδικού βισμού στο Ίλιον
Σοκ προκαλούν τα όσα φέρεται να δήλωσε στους αστυνομικούς ο 15χρονος που ζούσε ένα πραγματικό εφιάλτη σεξουαλικής κακοποίησης από συμμαθητές του στο Ίλιον.
Ο 15χρονος από το Ίλιον έζησε αυτό τον εφιάλτη τουλάχιστον 7 φορές και φέρεται να αναφέρει πως «με χτύπησαν με σφαλιάρες στο πρόσωπο. Στη συνέχεια με θώπευσαν και κάποιοι από αυτούς προχώρησαν και σε άλλες πράξεις».
Σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να περιέγραψε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τις ζοφερές αυτές πράξεις που βίωσε και δεν μπορεί να ξεχάσει.
«Υπήρχανε τρία δωμάτια. Στο κρεβάτι με παίρνανε σηκωτό με τη βία. Εκείνη τη στιγμή κάλυψαν το πρόσωπό μου με μαξιλάρι για να μην φωνάζω και ακουστώ ενώ τους έλεγα να σταματήσουν. Έκαναν χειρότερες πράξεις. Φώναζα και τους το έλεγα κιόλας “σταματήστε, σταματήστε” , δεν άκουγαν. Τους έλεγα ότι αυτό που μου έκαναν με πειράζει και να σταματήσουν και ότι πονάω και κάποιες φορές με κρατάγανε στο κεφάλι.
Ο …. συγκεκριμένα θυμάμαι, που ήταν ο ένας από αυτούς που το έκανε μου κράταγε το κεφάλι κεφαλοκλείδωμα, με είχε πιάσει και δεν μπορούσα να ανασάνω και με πίεζε εδώ στο διάφραγμα και δεν μπορούσα να ανασάνω και του έλεγα ότι “δεν μπορώ να πάρω ανάσα άφησέ με δεν μπορώ δεν μπορώ” και το έκανε επειδή είχε νεύρα. Επειδή κατά λάθος όταν κούνησα το χέρι μου για να ξεφύγω, του έβγαλα κατά λάθος τα γυαλιά νευρίασε και λέει “τώρα θα σου δείξω εγώ” και με έπιασε κεφαλοκλείδωμα».
Το ανήλικο θύμα σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να είπε ότι «μόλις τελείωσαν έμεινα λίγο μαζί τους μέχρι να ηρεμήσω και στην συνέχεια έφυγα. Τις επόμενες μέρες είχα μώλωπες και ερυθρότητα».
Μάλιστα σε όπως φέρεται να αναφέρει στην κατάθεσή του δεν ήθελε να αποκαλύψει τον εφιάλτη που ζούσε στην οικογένειά του «επειδή ντρεπόμουν δεν ήθελα να πω κάτι στους γονείς μου, ούτε να μαθευτεί κάτι στο σχολείο». Όπως φέρεται να είπε στις αρχές οι δράστες κατέγραφαν την κακοποίησή του με τα κινητά τους τηλέφωνα.
«Έμαθα από συμμαθητές μου στο σχολείο πως υπάρχει και κάποιο βίντεο, ενώ εγώ εκείνη την στιγμή δεν είχα αντιληφθεί κάτι. Και κατά το παρελθόν τα ίδια άτομα με έχουν πειράξει θωπεύοντάς με, ασκώντας βία. Ήταν ένας με δύο μήνες νωρίτερα από το περιστατικό με την άγρια κακοποίηση και όλα αυτά γίνονταν πάντα στο ίδιο σπίτι της γιαγιάς. Τα συγκεκριμένα άτομα με έχουν βρίσει και με έχουν κοροϊδέψει στο παρελθόν και αυτό συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Και στο σχολείο τις επόμενες μέρες από το περιστατικό με αποκάλεσε με έναν πολύ άσχημο χαρακτηρισμό».
Όπως φαίνεται ο 15χρονος ζει καθημερινά τις τραγικές στιγμές που έζησε στα χέρια των ανηλίκων δραστών. Σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να λέει «Τα βραδιά δεν μπορούσα να κοιμηθώ επειδή το σκεφτόμουν και έκλαιγα μόνος μου. Γενικά δεν νιώθω άγχος και νευρίαζα με τον εαυτό μου που δεν μπορούσα να κάνω κάτι εκείνη τη στιγμή και γενικά αυτή τη στιγμή δεν θέλω ούτε να τους δω μπροστά μου. Νιώθω πολύ άσχημα και δεν θέλω να πηγαίνω στο σχολείο μου. Φοβάμαι αυτά τα άτομα μήπως μου το ξανακάνουν».
Οι οκτώ μαθητές κατηγορούνται για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, βιασμό κατ’ εξακολούθηση, κατοχή ναρκωτικών και πορνογραφία ανηλίκων καθώς τραβούσαν σε βίντεο τις κτηνώδεις πράξεις τους. Κατηγορίες έχουν ασκηθεί και σε τέσσερις μαθήτριες, εκ των οποίων η μία είναι ηλικίας 14 ετών, οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες δεν είχαν ενεργό ρόλο στην σεξουαλική κακοποίηση του 15χρονου θύματος.
Οι άντρες αθλητές θα αγωνιστούν στην καλλιτεχνική κολύμβηση για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024, όπως ανακοίνωσε η διεθνής ομοσπονδία για τα αθλήματα του υγρού στίβου, FINA.
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, οι άνδρες θα μπορούν να συμμετάσχουν στο ομαδικό αγώνισμα της καλλιτεχνικής κολύμβησης, του αθλήματος που ήταν γνωστό ως συγχρονισμένη κολύμβηση μέχρι το 2017. Κάθε ομάδα αποτελείται από οκτώ αθλητές και θα επιτρέπονται έως και δύο άνδρες ανά ομάδα.
«Αυτή είναι μια ημέρα γιορτής για όσους έχουν αγωνιστεί για την ένταξη των ανδρών στο άθλημα στους Ολυμπιακούς Αγώνες και πρωτοστάτησαν στη συμμετοχή των ανδρών», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η FINA.
Από το 2015 επιτρέπεται στους άνδρες να αγωνίζονται στο συγκεκριμένο άθλημα, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου.
Ομόφωνα ένοχος κρίθηκε σύμφωνα με το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Σύρου ο 30χρονος που κατηγορείται για την δολοφονία της Γαρυφαλλιάς Ψαράκου στη Φολέγανδρο το καλοκαίρι του 2021.
Υπενθυμίζεται ότι οι δικαστές είχαν υιοθετήσει πλήρως την εισαγγελική πρόταση και είχαν παραπέμψει σε δίκη τον 30χρονο για το κακούργημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, απορρίπτοντας τους υπερασπιστικούς του ισχυρισμούς.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της εξέτασης της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Πειραιά, με επικεφαλής τον ιατροδικαστή Ηλία Μπογιόκα, το άψυχο κορμί της Γαρυφαλλιάς, το οποίο είχαν ανασύρει από τη θάλασσα λιμενικοί, έφερε μώλωπα από γροθιά στο δεξί μάτι, είχε γδαρσίματα στη δεξιά πλευρά, αλλά και στην πλάτη, καθώς και ένα τραύμα 4-5 εκατοστών στη δεξιά πλευρά του κεφαλιού της.
Επίσης, από τα χτυπήματα στα βράχια είχαν ανοίξει οι βρεγματικές ραφές του κρανίου ενώ όλα τα χτυπήματα, αλλά και το σύρσιμο στα βράχια έγιναν, ενώ η Γαρυφαλλιά βρισκόταν εν ζωή. Σύμφωνα με το συμπέρασμα του κ. Μπογιόκα, οι κακώσεις που έφερε η 26χρονη φαρμακοποιός και κυρίως αυτές στο κεφάλι ήταν ικανές να προκαλέσουν αναισθησία και έντονο άλγος προσθέτοντας ότι στη θάλασσα την είχε ρίξει ο δράστης και ο θάνατος της άτυχης κοπέλας είχε προέλθει από πνιγμό.
H δίκη είχε ξεκινήσει μετά τη διακοπή της, στις 17 Νοεμβρίου με τους γονείς της άτυχης κοπέλας να ζητούν δίκαιωση για τη μνήμη του παιδιού τους.
Το σκεπτικό
Σύμφωνα με το σκεπτικό του δικαστηρίου, που μεταφέρει το logostypos.gr, το έγκλημα στη Φολέγανδρο έγινε έξω από το αυτοκίνητο με δυο σπρωξίματα (το ένα στο αυτοκίνητο και το δεύτερο εκεί που βρέθηκαν τα προσωπικά αντικείμενα της Γαρυφαλλιάς). Το λεκτικό επεισόδιο μεταξύ του θύτη και του θύματος ξεκίνησε μέσα στο αυτοκίνητο.
Το δικαστήριο αποφάσισε ομόφωνα ότι τα τραύματα στο πρόσωπο του θύματος προέρχονται πιθανότατα πάλι από τον δράστη. Παράλληλα ο δράστης κατηγορείται ότι δεν έκανε άμεση προσπάθεια διάσωσης του θύματος. Τα λίγα ευρήματα που βρέθηκαν στο σημείο του εγκλήματος μαρτυρούν ότι έγινε πάλη μεταξύ των δυο πλευρών.
Το δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς των συνηγόρων υπεράσπισης περί μειωμένου καταλογισμού του δράστη, αν και παραδέχθηκε ότι επισκεπτόταν κάποιον ψυχίατρο, χωρίς όμως να παρουσιάσει ποτέ κατά την διάρκεια της ζωής του κάποιο σοβαρό ψυχολογικό επεισόδιο.
Επίσης το δικαστήριο ομόφωνα απέρριψε το άρθρο 36 για απαλλαγή με το αιτιολογικό ότι ο 30χρονος δεν είχε εκδηλώσει ποτέ επιθετική συμπεριφορά, ενώ απέρριψε και την αιτίαση περί βρασμού ψυχής.
Οι γονείς του δράστη
Στο δικαστήριο είχε καταθέσει η οικογένεια του κατηγορούμενου με τη μητέρα του να τον χαρακτηρίζει «άριστο μαθητή», ο οποίος «ουδέποτε είχε δώσει αφορμή με τη συμπεριφορά του τόσο στο σπίτι του όσο και ζωή του». Η ίδια είπε ότι πρόκειται για ένα παιδί που δεν έπαιρνε καμία πρωτοβουλία αν κάτι του συνέβαινε, ενώ σύμφωνα με την ίδια ήταν ιδιαίτερα κλειστός χαρακτήρας, μέχρι που απέφευγε να βρίσκεται και με συγγενείς.
Όπως κατέθεσαν οι γονείς και η αδερφή του κατ’ ομολογίαν δράστη, σύμφωνα με το cyclades24, ο 30χρονος από το 2014 παρουσίαζε ψυχωσικά επεισόδια, τα οποία παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, με αποτέλεσμα η μητέρα του να τον επισκέπτεται συχνά στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο 30χρονος παρουσίαζε μία ψυχική αστάθεια -κάτι το οποίο τον οδήγησε πολλές φορές να επισκεφθεί ειδικούς, οι οποίοι αποφάνθηκαν ότι έπασχε από διπολική διαταραχή, ενώ δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τις αγωγές των δύο ψυχολόγων και ενός ψυχιάτρου, που τον παρακολουθήσαν.
Όσον αφορά στη σχέση του με τη Γαρυφαλλιά την οποία γνώρισε μέσω κοινής παρέας, οι γονείς του κατηγορούμενου είπαν ότι την είχαν δει όταν ερχόταν στο σπίτι τους, ενώ για τις διακοπές στη Φολέγανδρο, προσπάθησαν να τον αποτρέψουν, προτείνοντας του τις παραλίες της Μεσσηνίας και της Λακωνίας.
Αναφερόμενοι για το τι ακολούθησε μετά το έγκλημα στη Φολέγανδρο, υποστήριξαν ότι ο 30χρονος δεν είχε καμία επαφή με το περιβάλλον. «Μας πήραν τηλέφωνο και μας ενημέρωσαν ό Δημήτρης κατηγορείται για δολοφονία. Την επόμενη ημέρα φύγαμε για την Φολέγανδρο, παρόλα αυτά δεν μας επέτρεψαν να τον δούμε. Όταν καταφέραμε να τον δούμε, διαπιστώσαμε ένα παιδί φοβισμένο και ταραγμένο, το οποίο ούτε που μας γνώρισε» κατέθεσε ο πατέρας του.
Μετά την δικαίωσή του κινήθηκε δικαστικά κατά του Δημοσίου και του επιδικάστηκε αποζημίωση 50.000 ευρώ
Μια απίστευτη υπόθεση δικαστικής πλάνης που θα μπορούσε να είναι σενάριο δικαστικού θρίλερ στην μεγάλη οθόνη παραπέμποντας σε υπόθεση Ντρέιφους (μία από τις γνωστότερες κακοδικίες στην ιστορία) εκτυλίχθηκε στην Αθήνα με πρωταγωνιστή τον κύριο Σήφη που υποχρεώθηκε να μείνει στη φυλακή για τρία ολόκληρα χρόνια για μια ληστεία που δεν έκανε ποτέ.
Η πόθεση ξεκίνησε το 2007. Εκείνη τη χρονιά στο κέντρο της Αθήνας έγινε μία ληστεία σε ταξί με την απειλή μαχαιριού. Ο δράστης πήρε από τον οδηγό 100 ευρώ και εξαφανίστηκε. Δώδεκα χρόνια αργότερα και ενώ η υπόθεση φαίνεται πως θα έμπαινε στο αρχείο, ένα δακτυλικό αποτύπωμα στο πίσω κάθισμα του οχήματος οδήγησε τις αρχές στην έκδοση εντάλματος σύλληψης εις βάρος του Σήφη όπως μετέδωσε το STAR.
Απίστευτη υπόθεση δικαστικής πλάνης: Ο δικαστής του ζήτησε συγγνώμη
Κατά του λειτουργεί ότι έχει ποινικό μητρώο. Ο ίδιος αγνοεί τα όσα γίνονται. Ώσπου ξαφνικά μαθαίνει ότι κατηγορείται για ληστεία. Το δικαστήριο σε πρώτο βαθμό τον καταδίκασε σε επτά χρόνια κάθειρξη. Τρία χρόνια βρέθηκε μεταξύ δύο φυλακών, του Κορυδαλλού και της Δομοκού. Η δικαίωση ήρθε στο Εφετείο, το οποίο τον κήρυξε αθώο. Μάλιστα, ο πρόεδρος του δικαστηρίου του ζήτησε συγγνώμη.
Μετά την δικαίωσή του, ο Σήφης κινήθηκε κατά του Δημοσίου ζητώντας χρηματική αποζημίωση, για το λάθος που έκαναν και τον έστειλαν φυλακή και του στέρησαν την ελευθερία του για τρία ολόκληρα χρόνια. Το ποσό που του επιδικάζεται ήταν τελικά 50.000 ευρώ.
“Επέμενα ότι δεν είμαι εγώ. Δεν με άκουσαν”
«Φυλακίστηκα για κάτι που δεν είχα κάνει. Αυτά τα τρία χρόνια ήταν ότι χειρότερο έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου και ότι χειρότερο μπορεί να περάσει ένας άνθρωπος. Μου ζήτησε συγγνώμη ο ίδιος ο πρόεδρος μπροστά στο ακροατήριο και είπε ότι αυτό είναι πρωτόγνωρο. Επέμενα ότι δεν είμαι εγώ. Δεν με άκουσαν και σε δύο μέρες με προφυλάκισαν. Χωρίς να απολογηθώ σε κανέναν εισαγγελέα χωρίς να απολογηθώ σε κανέναν ανακριτή. Πάω στο πρωτόδικο. Η αστυνομία καλεί να έρθει ο συγκεκριμένος ταξιτζής. Ρωτάει ο πρόεδρος και το δικαστήριο αρκετές φορές αν με γνωρίζει και αν είμαι εγώ αυτός που έκανε την ληστεία. Απάντησε αρνητικά», είπε ο Σήφης μιλώντας για την περιπέτειά του.
Η ζωή του άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα. «Χώρισα με την αρραβωνιαστικιά μου, έκλεισα ένα μαγαζί που ήμουν στα σκαριά. Θεώρησε ο κόσμος ότι ήμουν ένας ληστής, ένας κλέφτης, ένας που σκοτώνει και μαχαιρώνει», είπε χαρακτηριστικά.
Άγριο bullying και κατ’ επανάληψη βιασμοί σε άδειο κτίριο – Για έναν μήνα ζούσε τον εφιάλτη ο 15χρονος που φέρεται να έπεσε θύμα βιασμού από συμμορία οχτώ συμμαθητών του.
Θύτες και θύμα πήγαιναν στο ίδιο σχολείο στο Ίλιον, ωστόσο, οι επιθέσεις σε βάρος του 15χρονου γίνονταν εκτός σχολείου και συγκεκριμένα σε εγκαταλελειμμένο κτίριο που βρίσκονται κοντά στα σπίτια των εμπλεκομένων στην υπόθεση. Ο εφιάλτης για τον ανήλικο ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου και διήρκεσε μέχρι τις αρχές του Δεκεμβρίου. Το διάστημα αυτό οι δράστες φέρονται να έκαναν άγριο bullying στο θύμα, προκειμένου να μη μιλήσει για όλα όσα βίωνε.
Οι δράστες είναι οχτώ, ηλικίας 15 και 16 ετών. Φέρονται να είχαν στοχοποιήσει τον 15χρονο εδώ και αρκετό καιρό. Οι έξι από τους δράστες συνελήφθησαν. Οι πέντε είναι Έλληνες και ο ένας Αλβανός. Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρονται να βίασαν τον 15χρονο τουλάχιστον τέσσερις φορές μέσα σε διάστημα ενός μήνα. Οι βιασμοί γίνονταν, σύμφωνα με πληροφορίες, με τη χρήση αντικειμένων.
Όταν έγιναν οι συλλήψεις, κάποιοι εκ των δραστών φέρονται να είπαν προφορικά στους αστυνομικούς ότι «το έκαναν πλάκα» και ότι δεν κατάλαβαν ότι κάνουν κάτι τόσο κακό.
Η ανακοίνωση της Αστυνομίας αναφέρει:
Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών συνελήφθησαν πρωινές ώρες προχθές, Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022, έξι (6) ανήλικοι για υπόθεση βιασμού ανηλίκου.
Σε βάρος τους, καθώς και σε βάρος ακόμη δύο ανηλίκων, τα στοιχειά των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί, σχηματίστηκε δικογραφία -κατά περίπτωση- για συμμορία που διέπραξε βιασμό, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, πορνογραφία ανηλίκων καθώς και για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα.
Τις πράξεις αυτές κατηγορούνται ότι διέπραξαν τουλάχιστον από αρχές Νοεμβρίου 2022 έως και αρχές Δεκεμβρίου 2022, σε βάρος ανηλίκου.
Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στις οικίες τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κινητά τηλέφωνα, ζυγαριά ακριβείας, νάιλον συσκευασία με 5,12 γραμμάρια κάνναβη, μεταλλικός τρίφτης με υπολείμματα κάνναβης καθώς και άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την υπόθεση.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ οι έρευνες για την ταυτοποίηση και άλλων μελών της συμμορίας συνεχίζονται.
Το φρικώδες «παιχνίδι βιασμού» – Βίντεο στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ.
Ένα φρικώδες «παιχνίδι» περιγράφεται από κάποιους εκ των δραστών που συνελήφθησαν για το βιασμό κατ’ εξακολούθηση ενός 15χρονου σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στο Ίλιον.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιοι εκ των συλληφθέντων υποστηρίζουν ότι όλο αυτό ήταν ένα «παιχνίδι» και ότι και οι ίδιοι έπεσαν θύματα, όπως και ο 15χρονος που τους κατήγγειλε στην Αστυνομία.
Οι έξι συλληφθέντες, οι οποίοι θα οδηγηθούν αύριο Σάββατο 24/12 στον Ανακριτή, φέρονται να υποστηρίζουν ότι η παρέα έπαιζε συχνά ένα συγκεκριμένο «παιχνίδι» και ότι συχνά ο «στόχος» (δηλαδή το παιδί που έπεφτε θύμα βιασμού με αντικείμενο) άλλαζε. Χαρακτηριστικό είναι ότι ένας από τους ανήλικους που εμφανίζεται σε βίντεο να κακοποιεί τον 15χρονο, φέρεται να υποστηρίζει ότι στο παρελθόν ήταν ο ίδιος στη θέση του 15χρονου και κακοποιούνταν «με τη μορφή παιχνιδιού» (όπως φέρεται να περιγράφει).
Οι δράστες βιντεοσκοπούσαν το «παιχνίδι», με την ΕΛ.ΑΣ. να έχει συμπεριλάβει στη δικογραφία βίντεο.