Blog Σελίδα 7665

Ερντογάν «Η Τουρκία δεν έχει διαπράξει ποτέ σφαγή αμάχων στην ιστορία της»

0

Η Τουρκία δεν διέπραξε ποτέ σφαγές αμάχων στην ιστορία της, καθώς «δεν είναι στη φύση μας» είπε ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, την Τετάρτη, καταφερόμενος εναντίον όσων κατηγορούν τη χώρα του πως χτυπά αμάχους στο πλαίσιο της εισβολής της στη βορειοανατολική Συρία.

«Η Τουρκία ποτέ δεν διέπραξε σφαγή αμάχων στην ιστορία της, και ποτέ δεν θα το κάνει. Η θρησκεία μας και η κουλτούρα μας δεν θα μας το επέτρεπαν ποτέ» ισχυρίστηκε ο Τούρκος πρόεδρος μιλώντας στους βουλευτές του κόμματός του, ΑΚΡ, σύμφωνα με το τουρκικό πρακτορείο Anadolu.

Όπως υποστήριξε, η ιστορία αυτών που κατηγορούν την Τουρκία για σφαγές είναι γεμάτη σφαγές: «Αν ψάχνετε σφαγές αμάχων, δείτε στο Αφγανιστάν, στο Ρακίνε της Μιανμάρ, στο Άνω Καραμπάχ και στη Βοσνία», όπου σφάζονταν μουσουλμάνοι, είπε ο Ερντογάν, συνεχίζοντας «αν θέλετε να δείτε σφαγές αμάχων, δείτε στην Κύπρο πριν την τουρκική επέμβαση, δείτε στην Παλαιστίνη κάτω από τη μύτη σας, όπου μουσουλμάνοι σκοτώνονται σκόπιμα στους δρόμους».

Ο Τούρκος πρόεδρος συνέχισε λέγοντας πως η Τουρκία δεν μάχεται εναντίον των Σύριων, αλλά κατά της τρομοκρατίας που επιβάλλεται σε βάρος τους, μαζί με τον συριακό λαό. Επίσης, υποστήριξε πως στην επιχείρηση «Πηγή Ειρήνης» ο τουρκικός στρατός δεν στοχεύει εκκλησίες, ούτε καν όταν χρησιμοποιούνται ως «φωλιές» από ελεύθερους σκοπευτές.

Αναφερόμενος στις εξελίξεις στη βορειοανατολική Συρία, ο Εντογάν είπε πως από την έναρξη της επιχείρησης στις 9 Οκτωβρίου ως τώρα έχουν εκκαθαριστεί 1.220 τετραγωνικά χιλιόμετρα από «τρομοκράτες». Επίσης, απέρριψε τις προτάσεις/ προσφορές για διαμεσολάβηση, λέγοντας πως «η Τουρκική Δημοκρατία ποτέ στην ιστορία της δεν κάθισε στο τραπέζι με τρομοκρατικές οργανώσεις. Δεν ψάχνουμε διαμεσολαβητή για αυτό». Στη συνέχεια παρουσίασε μια «κόκκινη γραμμή», λέγοντας πως «μέχρι απόψε όλοι οι τρομοκράτες θα πρέπει να αφήσουν τα όπλα τους, να καταστρέψουν τις παγίδες τους και να εγκαταλείψουν την ασφαλή ζώνη που έχουμε ορίσει».

Οι δηλώσεις Ερντογάν λαμβάνουν χώρα εν όψει της επίσκεψης του αντιπροέδρου και του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ, Μάικ Πενς και Μάικ Πομπέο, στην Τουρκία, την Πέμπτη.

Τσαβούσογλου: Η Τουρκία θα απαντήσει σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ

Η Τουρκία θα απαντήσει σε ενδεχόμενη επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ, δήλωσε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου, προσθέτοντας πως όλες οι απειλές και οι κυρώσεις εναντίον της Τουρκίας είναι απαράδεκτες.

Μιλώντας στο κοινοβούλιο, ο Τσαβούσογλου δήλωσε επίσης πως η Τουρκία αναμένει από το αμερικανικό Κογκρέσο να υπαναχωρήσει από την «επιβλαβή προσέγγισή του» και πρόσθεσε πως οι σχέσεις ανάμεσα στην Άγκυρα και την Ουάσινγκτον βρίσκονται σε κρίσιμη φάση. Ο Τούρκος υπουργός είπε πως θα μεταφέρει τη διαπίστωση αυτή στην αμερικανική αντιπροσωπεία υπό τον Μάικ Πενς.

Πηγή: huffingtonpost.gr

Νικητής στη μάχη με τη λευχαιμία ο 5χρονος που η φωτογραφία με την αδερφή του συγκίνησε τον πλανήτη

0

Το αγόρι της viral φωτογραφίας, που το παρηγορεί η αδελφή του την ώρα που κάνει εμετό εξαιτίας της χημειοθεραπείας, πριν από δύο χρόνια, κέρδισε τη μάχη για τη ζωή.

Τον Σεπτέμβριο του 2019, η Κέιτλιν Μπουργκ από το Πρίνστον του Τέξας δημοσίευσε φωτογραφίες του γιου της, Μπέκετ, τότε τριών ετών, να βρίσκεται στο πλευρό του η μεγαλύτερη αδελφή του, Όμπρεϊ, τότε πέντε ετών, καθώς έκανε εμετό πάνω από μία τουαλέτα, μια αντίδραση λόγω της εξαντλητικής χημειοθεραπείας του. Η μητέρα είχε γράψει επίσης πως η Όμπρεϊ κρατούσε τον μικρότερο αδελφό της στην αγκαλιά της και τον έβαζε η ίδια στον καναπέ, καθώς ήταν πολύ αδύναμος να περπατήσει.

Ο Μπέκετ, ο οποίος διαγνώστηκε με οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία σε ηλικία δύο ετών, τον Απρίλιο του 2018, μετά από μια μόλυνση στο αυτί, είχε περάσει μήνες στο νοσοκομείο κάνοντας χημειοθεραπεία. Ωστόσο, σύμφωνα με τη μητέρα του, ο γιος της πήρε το «πράσινο φως», θεραπεύτηκε πλήρως από τη λευχαιμία και επέστρεψε στο σχολείο.

Όπως τόνισε η μητέρα του «η κατάστασή του ξεκίνησε μέσα σε μία νύχτα με λοίμωξη στο αυτί. Δεν υπήρχε κάποιο στοιχείο που να υποδήλωνε ή να μας έδειχνε ότι ήταν καρκίνος».

Η μητέρα του μικρού Μπέκετ, η οποία έχει δύο παιδιά ακόμη, αποφάσισε να δημοσιεύσει τις φωτογραφίες αυτές το 2019, για να δείξει τη σημασία της οικογένειας σε περιόδους κρίσης και όπως υπογραμμίζει “η Όμπρεϊ εξακολουθεί να παίζει τον ρόλο του προστάτη για τον αδελφό της”, αποκαλύπτοντας πως τα αδέλφια έχουν δημιουργήσει έναν «αναντικατάστατο δεσμό», λόγω της ασθένειάς του.

Το αγόρι της viral φωτογραφίας προσπαθεί να γίνει ανεξάρτητος και να σταθεί στα πόδια του

«Η Όμπρεϊ βοήθησε σημαντικά τον αδελφό της να ξεπεράσει το πρόβλημα. Την περίοδο της χημειοθεραπείας, η Ομπρεϊ ήταν για τον Μπέκετ μια μητρική φιγούρα, αλλά τώρα άρχισε να παρατηρεί ότι ο αδελφός της δεν τη χρειάζεται πια τόσο και ότι θέλει να γίνει ανεξάρτητος. Ο Μπέκετ πλέον προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του και έχει επιστρέψει και στο σχολείο, ενώ η Όμπρεϊ επέστρεψε στα δικά της χόμπι, τα οποία είχε σταματήσει λόγω της οικονομικής πίεσης που βίωνε η οικογένεια κατά τη διάρκεια της θεραπείας του αδελφού της», επεσήμανε η Κέιτλιν.

Και συμπληρώνει «τα τελευταία δύο χρόνια ο Μπέκετ έκανε καθημερινά χημειοθεραπεία. Έπαιρνε το βραδινό του χάπι και πήγαινε για θεραπεία. Στις 8 Αυγούστου σταμάτησαν οι θεραπείες. Είχε τελειώσει. Θα πηγαίνει μόνο μία φορά το μήνα για εξετάσεις, είναι ένας διαφορετικός κόσμος πλέον. Καθ’ όλη τη διάρκεια της θεραπείας του είχε θέματα με την εκπαίδευσή του. Τα πάντα μπερδεύονταν στο μυαλό του. Δεν καταλάβαινε πολλά. Αλλά τις προάλλες καθόμασταν στο τραπέζι και άρχισε να διαβάζει. Θεέ μου, πώς νιώσαμε. Βλέπουμε πλέον ένα φυσιολογικό παιδί -πράγματα που πιστεύαμε ότι δεν θα έκανε ποτέ».

Βέβαια, σημείωσε πως το αγόρι της viral φωτογραφίας “εξακολουθεί να υφίσταται κάποιες παρενέργειες από τη χημειοθεραπεία, όπως τον πόνο στα πόδια, αλλά το παλεύει. Μπορούν πλέον να παίξουν σαν κανονικά αδέλφια».

Σχετικά με τις φωτογραφίες του που είχαν γίνει viral, η Κέιτλιν είπε ότι «η Όμπρεϊ μόλις του είχε τρίψει την πλάτη και του έλεγε ότι όλα θα πάνε καλά, του καθάρισε το πρόσωπο και του έπλυνε τα χέρια. Αμέσως μετά, τον πήγε στο σαλόνι και τον έβαλε στον καναπέ. Με είχε ρωτήσει, μάλιστα, εάν θα μπορούσε να πάει να καθαρίσει και το μπάνιο, αλλά της είχα πει να πάει να καθίσει, γιατί δεν ήταν δουλειά της».

screenshot 12

O 5 ετών Άγγελος έδωσε μάχη με τον καρκίνο και επέστρεψε σπίτι του νικητής

0

O μικρός Άγγελος που πριν λίγο καιρό είχε διαγνωστεί με όγκο στον εγκέφαλo και είχε ταξιδέψει στο εξωτερικό για θεραπεία, επέστρεψε στην Ελλάδα νικητής. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Προέδρου του ΔΣ των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων 3Β, Γιώργου Ντούτσουλη, η μητέρα του μικρού Άγγελου Ρεκατσίνα ευχαρίστησε, μέσω μηνύματός της τον κόσμο ο οποίος έδειξε έμπρακτα την αγάπη του και συνέβαλε στο να μπορέσει να ταξιδέψει ο γιος της για να λάβει την απαραίτητη θεραπεία.

Υπενθυμίζεται πως ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Νηπιαγωγείου Βούλας με συναίνεση των γονέων του, γνωστοποίησε την κατάσταση, ενώ μάλιστα αποφάσισε πως τα χρήματα που έχουν μαζευτεί στο ταμείο του από συνδρομές θα δοθούν στην οικογένεια.

«Αγαπητοί φίλοι,

Με μεγάλη μας χαρά σας μεταφέρουμε μήνυμα τις μητέρας του μικρού Άγγελου ο οποίος επέστρεψε από την Ιταλία έχοντας ολοκληρώσει το κύκλο των ακτινοθεραπειών.
Συνεχίζουμε να παραμένουμε κοντά στην οικογένεια του Άγγελου όπως και σε όποιον άλλο συνάνθρωπό μας χρειάζεται ανάγκη.

”Ο Άγγελος ολοκλήρωσε τις θεραπείες του. Άντεξε και επιστρέφει σπίτι γερός και δυνατός, χάρις των ικανών γιατρών του και της αγάπης που του δείξατε.

Για εμάς είναι θαύμα που τον βλέπουμε να τρέχει και να παίζει να μη διαφέρει από τα άλλα παιδάκια. Έχουμε μπροστά μας εξετάσεις και παρακολούθηση ανά τρίμηνο και προσευχόμαστε να μην ξαναβγεί ο όγκος στη διετία και να περάσει η 5ετια χωρίς επιπλοκές.

Με τη βοήθεια του Θεού, ελπίζουμε ποτέ να μην ξαναμπεί σε τέτοιες περιπέτειες.”

Ευχαριστούμε και εμείς με την σειρά μας όλους εσάς που συνδράματε στην προσπάθεια του Συλλόγου του 6ου Νηπιαγωγείου Βούλας όπου φοιτά ο Άγγελος.

Να είστε όλοι καλά,

Με εκτίμηση,
Για την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων 3Β
Γεώργιος Ντούτσουλης
Πρόεδρος ΔΣ»

Ζευγάρι υιοθέτησε τρία αδερφάκια για να μη μεγαλώσουν χωριστά

0

Η Κate και ο Αdrian, ένα ζευγάρι από την Αγγλία, ήθελαν ένα παιδί όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Καθώς στους προηγούμενους γάμους τους δε στάθηκαν τυχεροί, όταν γνωρίστηκαν και παντρεύτηκαν αποφάσισαν ότι η υιοθεσία ήταν η καλύτερη επιλογή για να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

Το ταξίδι τους ξεκίνησε το 2013, όμως διακόπηκε απότομα όταν η Kate διαγνώστηκε με καρκίνο. Η ίδια δεν το έβαλε όμως ποτέ κάτω και πάλεψε μέχρι που έγινε καλύτερα. Δεκαοκτώ μήνες αργότερα, το ζευγάρι δέχτηκε ένα πολύ ευχάριστο τηλεφώνημα. Ένα νεογέννητο αγοράκι θα γινόταν το παιδάκι τους.

Το ζευγάρι καλωσόρισε το μωρό στο σπίτι του, όταν ήταν 10 εβδομάδων τον Ιανουάριο του 2017. «Ήταν εκπληκτικό συναίσθημα. Η υιοθεσία είχε πάει καλά» είπε η Κate αργότερα.

Αργότερα τον Μάρτιο του 2019, η Kate και ο Adrian έκαναν διακοπές στη Γαλλία με το τότε δίχρονο τους, όταν μίλησαν για την προοπτική να υιοθετήσουν ένα δεύτερο παιδί.

kateadrian 0939small 1

Ο Adrian είπε: «Όταν γυρίσαμε από διακοπές, αμέσως λάβαμε ένα τηλεφώνημα από την κοινωνική λειτουργό που έλεγε ”κάθεστε;” Η κοπέλα είναι ξανά έγκυος. Μήπως θα θέλατε να υιοθετήσετε το αδερφάκι του;». Το ζευγάρι έπαθε σοκ από τη χαρά του και αμέσως άρπαξε την ευκαιρία.

Το δεύτερο μωρό, το πήρανε όταν ήταν 12 ημερών τον Ιούνιο του 2019 και αρκετό καιρό μετά, έμαθαν για ένα ακόμα αδερφάκι που θα γεννιόταν. Τελικά, η οικογένεια έγινε πενταμελής τον Σεπτέμβριου του 2020.

Η Kate είπε: «Μου φαινόταν αδιανόητο να μεγαλώσουν χώρια. Είναι πολύ όμορφο να τους βλέπω και τους τρεις μαζί. Αγαπιούνται πολύ».

Η γιαγιά Ανθή 107 ετών που κάθε πρωί προσεύχεται για όλο τον κόσμο

0

Γνωρίστε τη υπέροχη Γιαγιά Ανθή. Σε ηλικία 107 ετών, προσεύχεται για όλο τον κόσμο κάθε πρωί μπροστά στο παράθυρό της, κοιτάζοντας τον ουρανό, στην Άρτα όπου μένει.

Η Ανθή Οικονομίδη Κατσούλη γεννήθηκε το 1915 στο χωριό Καταρράκτης Άρτας. Ήταν αγρότισσα και μητέρα 3 παιδιών. Δεν έφυγε ποτέ από το χωριό της και για χρόνια, κάθε πρωί, στέκεται μπροστά στο παράθυρο και προσεύχεται για όλο τον κόσμο. Ο εγγονός της, Δημήτρης Κατσούλης, ανέφερε στον ant1.com:

«Η γιαγιά μου Ανθή είναι πνευματικός φάρος για μένα. Κάθε πρωί προσεύχεται για όλο τον κόσμο, για την οικογένειά της, τα εγγόνια και τα δισέγγονά της. Αγαπάει πολύ και την Κύπρο. Αυτό που με συγκινεί περισσότερο είναι η δύναμη που έχει στα 107 της για να συνεχίσει να το κάνει αυτό αβίαστα, αλλά με μεγάλη αφοσίωση και χαρά! Έχει βιώσει τον ίδιο τον Θεό στην καρδιά της…

Μου δείχνει ότι η φλόγα της ψυχής δεν μπορεί να σβήσει από τη ματαιότητα αυτού του κόσμου. Μου δείχνει ότι όλα είναι δυνατά όταν υπάρχει αγάπη και αφοσίωση! Και όπως λέει: «Παιδί μου, να προτιμάς μια μέτρια ζωή, χωρίς έπαρση, να αγαπάς πολύ και να σέβεσαι» Αυτή είναι η Ανθούλα μας, η γιαγιά μου, η γιαγιά όλων μας».

anthi 3

tzoymerka

Ο εγγονός της, Δημήτρης Κατσούλης, είναι ένας ταλαντούχος και διάσημος βιολιστής στην Ελλάδα. Ο Δημήτρης έχει εμφανιστεί δίπλα σε πολλούς διάσημους μουσικούς και έχει εμφανιστεί σε διάφορα μουσικά προγράμματα της ελληνικής τηλεόρασης σε όλη την Ελλάδα. Η Γιάγια Ανθή, έχει γίνει viral επιτυχία και έχει γραφτεί για τον Ant1.com και διάφορα άλλα ελληνικά μέσα ενημέρωσης. Να τα χίλιασεις Γιαγιά!

Σuγκλονίζει ο Διονύσης Πρώιος: «Την ημέρα που σκοτώθηκε ο γιος μου, είπε σε όλους να με προσέχουν, σαν να ήξερε κάτι»

0

Ο γνωστός από την συμμετοχή του στο Mastechef, Διονύσης Πρώιος, θυμάται τις τελευταίες στιγμές του γιου του… που ήταν σαν να τον αποχαιρετούσε όπως λέει και μαρτυρεί πως τα Χριστούγεννα δεν είναι και το καλύτερο του.

Τί είπε ο Διονύσης Πρώιος για τα Χριστούγεννα και την οικογένεια του

Ο πρώην παίκτης του Masterchef, Διονύσης Πρώιος, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός μέσα από τη συμμετοχή του στο reality μαγειρικής αλλά και τις δηλώσεις του για την προσωπική του ζωή, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Open Weekend» και την Πέννυ Καβέτσου.

«Οι γιορτές δεν είναι από τα… χαρούμενά μου. Η οικογένειά μου έχει διαλυθεί, νιώθω μόνος, νιώθω ότι πάντα κάτι λείπει.

Ο Διονύσης Πρώιος και ο γιος του… που έφυγε νωρίς

Ο γιος μου είχε ξεκινήσει σαν βοηθός σεφ και μετά ανέλαβε μόνος του. Τη μέρα που σκοτώθηκε ο γιος μου, τους χαιρέτησε όλους και τους είχε πει “να προσέχετε τον πατέρα μου”.

Εμένα με φίλησε 2-3 φορές, μου έλεγε “είσαι ο καλύτερος που υπάρχει, πατέρα να το θυμάσαι αυτό”. Η τελευταία εικόνα που είχα από τον Μιχάλη ήταν σαν να μας… χαιρετούσε», είπε στην κάμερα της εκπομπής ο Διονύσης Πρώιος.

«Από τη μέρα που σκοτώθηκε ο γιος μου, όλα τα Χριστούγεννα είναι χάλια» εξομολογήθηκε ο Διονύσης Πρώιος.

Είναι πραγματικά δύσκολο να απαλύνει ο πόνος ενός πατέρα που έχασε το παιδί του. Από δύσκολο έως ακατόρθωτο.




Θλίψη για τον μεγάλο Πελέ: Έχει αρχίσει να αποχαιρετά τα αγαπημένα του πρόσωπα πριν φύγει από τη ζωή

0

Μόνο ευχάριστα δεν μπορούν να θεωρηθούν τα νέα που έρχονται από τη Βραζιλία για την κατάσταση της υγείας του θρύλου του ποδοσφαίρου Πελέ. Μετά τις δυσοίωνες αναρτήσεις των παιδιών του και τις φήμες ότι η Σάντος, η ομάδα με την φανέλα της οποίας μεγαλούργησε, ετοιμάζει την κηδεία του έρχονται φήμες ότι ήδη έχει ξεκινήσει να αποχαιρετά φίλους και τους συγγενείς από το κρεβάτι του νοσοκομείου.

Πληροφορίες από την Βραζιλία αναφέρουν ότι σύμφωνα με την οικογένειά του, η κατάσταση της υγείας του 82χρονου πράγματι έχει επιδεινωθεί ακόμα περισσότερο και αισθάνεται πως ο καρκίνος τον καταβάλει εντελώς.

Δείτε το βίντεο από το νοσοκομείο ανήμερα των Χριστουγέννων:

Από την κλινική «Άλμπερτ Αϊνστάιν» δεν υπάρχει κάποια νεότερη ενημέρωση. Το ιατρικό ανακοινωθέν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα έδειξε ότι ο 82χρονος χρειάζεται πλέον φροντίδα για καρδιακή και νεφρική δυσλειτουργία, ενώ δίνει μάχη με τον καρκίνο του παχέος εντέρου από τον Σεπτέμβριο του 2021.

Στο πλευρό του κορυφαίου αθλητή που νοσηλεύεται από τις 29 Νοεμβρίου στο νοσοκομείο του Σάο Πάολο βρίσκεται από την πρώτη στιγμή η οικογένειά του που τις γιορτές στάθηκε δίπλα του.

Η κόρη του Πελέ, Κέλι Νασιμέντο, βρίσκεται στο νοσοκομείο για μέρες και ανήμερα των Χριστουγέννων ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια οικογενειακή φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο που νοσηλεύεται ο Βραζιλιάνος.

Νάνσυ Ζαμπέτογλου: Ξέσπασε σε λυγμούς μπροστά στον Σταμάτη Κραουνάκη

0

Καλεσμένος στην εκπομπή Studio 4 της ΕΡΤ βρέθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 26/12 ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης.

Μεταξύ άλλων, ο Σταμάτης Κραουνάκης μοιράστηκε με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο τους μεγάλους σταθμούς της πορείας του στο τραγούδι και ερμήνευσε κάποιες από τις επιτυχίες που έχει γράψει.

Μία από αυτές είναι και το κομμάτι «Μαμά, γερνάω», σε στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου, το οποίο έπαιξε ζωντανά στο πιάνο και διηγήθηκε την ιστορία του.

Η συναισθηματική φόρτιση και οι στίχοι του κομματιού φαίνεται πως συγκίνησαν ιδιαίτερα τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, η οποία ξέσπασε σε λυγμούς μπροστά στην κάμερα. «Άντε στο καλό σου τώρα χριστουγεννιάτικα» είπε η παρουσιάστρια στο τέλος του τραγουδιού.

Ο Σταμάτης Κραουνάκης διηγήθηκε τότε μία άγνωστη έως σήμερα ιστορία πίσω από το συγκεκριμένο κομμάτι.

«Η Τζένη Καρέζη, τότε που φτιάχναμε τον δίσκο και παίζαμε τα τραγούδια στα ρεβεγιόν της τα θεϊκά, μας έβαζε να παίζουμε αυτό το τραγούδι πριν ακόμα βγει. Και γυρίζει ένα βράδυ και μας λέει ‘’και ευτυχής’’, ενώ ο στίχος λέει ‘’κι ατυχής’’. Από τότε ανάλογα με το κέφι το προσαρμόζω».

«Και μάλιστα δεν αλλάζω το φύλο, γιατί λέω ότι εκείνη την ώρα η μάνα μου λέει ‘’ωραία, νέα κι ευτυχής’’ στη μάνα της. Είναι τρομερό αυτό που γίνεται στο κεφάλι μας», ανέφερε κλείνοντας ο Σταμάτης Κραουνάκης.







«Πάγωσαν» μόλις είδαν ότι η Ντία Καψή είναι νεκρή: Πέθανε η γνωστή ξενοδόχος, θρήνος στον Ελληνικό τουρισμό

0

Στη θλίψη βύθισε τον χώρο του ελληνικού τουρισμού η είδηση ότι η γνωστή ξενοδόχος, Ντία Καψή, άφησε την τελευταία της πνοή.

Δεύτερη γενιά ξενοδόχων, σφράγισε με το έργο της την ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας στη χώρα μας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού στην Κρήτη και τη Ρόδο.

Οι γονείς της, Θάνος και Μαρίκα, δημιούργησαν κατά τη δεκαετία του ’60 την πρώτη ουσιαστικά ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, την οποία μοίρασαν στις δύο κόρες τους Ντία και Λένα, με την πρώτη να κρατά τα resorts στην Αγία Πελαγία στο Ηράκλειο και στην Ιξιά της Ρόδου και τη δεύτερη να διαχειρίζεται τα ξενοδοχεία στην πόλη του Ηρακλείου και στη Θεσσαλονίκη.

pagosan molis eidan oti i ntia kapsi einai nekri pethane i gnosti xenodochos thrinos ston elliniko toyrismo

Η Ντία Καψή έμεινε στο τιμόνι του ομίλου ΚΑΨΗΣ που είχε στην κατοχή του τα Capsis Agia Pelagia και Capsis Rodos, για πολλά χρόνια. Το ξενοδοχείο στην Αγία Πελαγία, μετά από μεγάλη ανακαίνιση, σταμάτησε να λειτουργεί ως συνεδριακό ξενοδοχείο και μεταμορφώθηκε σε resort πολυτελείας με το όνομα Out of the Blue Capsis Elite Resort.

Υπέρογκα χρέη σε τράπεζες και δημόσιο, είχαν ως αποτέλεσμα την τελευταία δεκαετία να χαθούν και οι δύο μονάδες. Το ξενοδοχείο της Ρόδου πέρασε στα χέρια του επιχειρηματία Νικόλαου Κούτρα, ενώ η μονάδα της Κρήτης ανήκει πλέον στο αμερικανικό fund της Hines.

H κηδεία της θα γίνει την Τετάρτη 28/12 στις 11.00 πμ στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Κυνοσάργους στην Αθήνα. Η Ντία Καψή ήταν μητέρα τριών κοριτσιών.

«Δεν το ξεπέρασα. Έκανα ψυχοθεραπεία με φάρμακα και παλεύω μέρα με την μέρα»: Καθηλώνει η Έλενα Ακρίτα

0

Κατάθεση ψυχής για την περίοδο που πέρασε το κατώφλι της κατάθλιψης έκανε η Έλενα Ακρίτα, κάτι που τη στοιχειώνει μέχρι και σήμερα.

«Η κατάθλιψη μπορεί να σε χτυπήσει όποτε γουστάρει η ίδια. Γίνεται αφεντικό της ζωής σου και του εαυτού σου. Εσύ είσαι ένα άτομο υποτελές. Δεν θέλεις να ξημερώσει το πρωί. Κοιμόμουν σκεπασμένη μέχρι επάνω κι όταν κοιτούσα την ώρα στραβά για να σηκωθώ, ήταν αδύνατο, δεν μπορούσα. Δεν το καταλαβαίνει ο άλλος αλλά δεν μπορείς να πας από την κρεβατοκάμαρά σου στην κουζίνα για να κάνεις έναν καφέ. Δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου. Είναι ένα βουνό, Γολγοθάς», είπε η Έλενα Ακρίτα.

«Η πιο μισητή μου φράση είναι “δεν υπάρχει, δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω”. Όχι, υπάρχει και “δεν μπορώ”. Συνυπήρξα πάρα πολλά χρόνια με την κατάθλιψη κι όταν έπρεπε να βγω έξω, έβρισκα δικαιολογίες. Για αυτό και δεν θα δεις για μεγάλο διάστημα να έχω φωτογραφίες, όπως π.χ. από μια πρεμιέρα. Τότε δεν υπήρχα. Έβρισκα χιλιάδες δικαιολογίες, τις οποίες σωματοποιούσα κι αρρώσταινα ακόμα περισσότερο. Πονούσαν ξαφνικά τα κόκαλα, το κεφάλι μου κι είχα συνάχι. Μόλις αποφάσιζα να δω σπίτι μου τηλεόραση, ήμουν καλά. Ούτε βιβλία μπορούσα να διαβάσω», ανέφερε η Έλενα Ακρίτα.

«Όμως πήγα στον ψυχίατρο για να το αντιμετωπίσω, ξεκίνησα με ψυχοθεραπεία και με φάρμακα. Δεν το ξεπέρασα. Πάντα είμαι μια καταθλιπτική που απλά παλεύω και κερδίζω μέρα την μέρα», κατέληξε.