Blog Σελίδα 7650

Αγοράκι 8 μηνών βγήκε νικητής από την πρώτη του μεγάλη μάχη με τον καρκίνο

0

Η μαμά ενός αγοριού 8 μηνών ευχαρίστησε δημοσίως τους ανθρώπους στο Νοσοκομείο Παίδων Alder Hey, αποκαλώντας τους «άγγελους επί γης» για όλα όσα έκαναν κατά την περίοδο που το μωρό της έδινε την πρώτη μεγάλη μάχη της ζωής του, απέναντι στον παιδικό καρκίνο.

Ο μικρούλης George διαγνώστηκε με ηπατοβλάστωμα μόλις 4 μηνών, ύστερα από εξετάσεις που του έγιναν λόγω υψηλού πυρετού και σπασμών.

Η μαμά του, Michelle Nicol, θυμάται εκείνη τη μέρα ως μια σκοτεινή στιγμή για όλη την οικογένεια: «Οι πρώτες εξετάσεις ήταν καθαρές, αλλά ένας γιατρός πρότεινε να κάνουμε κι έναν υπέρηχο στα νεφρά και εκεί ήταν που είδαμε ότι ο George είχε όγκο στο συκώτι. Πρόκειται για κάτι που συμβαίνει 1 στο εκατομμύριο (το ηπατοβλάστωμα) κι έτσι, εκτός από φόβο και άγχος, νιώσαμε και μια αγανάκτηση που έτυχε σε μας».

Παρ’ όλ’ αυτά, ο γιος της δεν έχασε το χαμόγελό του καθ’ όλη τη διάρκεια της θεραπείας του και αυτό τους έδωσε κουράγιο.

Ο George ολοκλήρωσε 6 γύρους χημειοθεραπειών και έκανε και αφαίρεση του όγκου από το συκώτι του. Τώρα οι γονείς περιμένουν να δουν τι παρενέργειες θα έχει αυτή η πρώτη του νίκη στη μάχη με τον καρκίνο και κατά πόσο οι θεραπείες έχουν επηρεάσει τα νεφρά του ή κάποιο άλλο όργανο.

«Όλη η οικογένεια έχει επηρεαστεί από την περιπέτειά του» λέει η μαμά, «αλλά ο George παραμένει χαρούμενος και δεν έχει χάσει κανένα αναπτυξιακό ορόσημο. Χρωστάμε πάρα πολλά στο προσωπικό του νοσοκομείου που δε σταμάτησαν να μας στηρίζουν και να μας δίνουν ελπίδα, είναι αληθινοί “άγγελοι επί γης”».

Μάριος Μάζαρης: Ο δάσκαλος που αντί να βαθμολογεί τα παιδιά, τον βαθμολογούν εκείνα

0

Ο Μάριος Μάζαρης είναι εκπαιδευτικός, γνωστός για την αγάπη του στα παιδιά και για την πρωτότυπη και σύγχρονη προσέγγισή του. Πολλές φορές έχουμε δημοσιεύσει δράσεις και μεθόδους διδασκαλίας του και ένας τέτοιος τρόπος είναι και αυτός που δημοσιεύουμε σήμερα.

Όπως ο ίδιος δήλωσε μες από τον λογαριασμό του στο fb “Σήμερα πήρα τους βαθμούς μου!”.

mazaris 768x1024 1

Ας δούμε αναλυτικά την ανάρτησή του!

“Σήμερα πήρα τους βαθμούς μου. φυσικά και είχα άγχος, όποιος παίρνει βαθμούς έχει άγχος. τι σημαίνει είμαι δάσκαλος; Η πιο ουσιαστική αξιολόγηση μας, έρχεται από τα παιδιά κι αυτή που έχει την πιο μεγάλη σημασία. Ζήτησα από τους μαθητές και τις μαθήτριες μου λοιπόν να με βαθμολογήσουν , να με αξιολογήσουν.

Στην αρχή σάστισαν, τους εξήγησα ότι ακόμα κι εγώ μπορεί να μην τα πηγαίνω καλά, είναι σημαντικό να μου εξηγήσουν τι δεν πήγε όπως νόμιζα. Ήμουν επεξηγηματικός; βοήθησα ; ένιωσα ; ήμουν παρών ; μάλωσα , φώναξα , κέρδισα , έχασα ;

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώρος

Πολλά ερωτήματα που πιστέψτε με δεν είχα καμία σιγουριά για το πώς θα απαντηθούν.

Τα παιδιά όμως μπήκαν στο “παιχνίδι“ μου, γιατί κανείς δεν είναι αλάθητος και τέλειος.

Το να είσαι δάσκαλος είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο. το να επηρεάζεις , να δίνεις τον ρυθμό ή να δείχνεις τον δρόμο , από τα πιο μεγάλα βάρη. σε αυτή την αξιολόγηση τα πήγα καλά μαμά , θα κάτσω να μελετήσω τους βαθμούς, τα σχόλιά τους.

Κάποια παιδιά ζήτησαν παραπάνω μπράβο, κάποια θέλουν πιο πολύ παιχνίδι μαζί μου, κάποια με ενθάρρυναν.

Σε γενικές γραμμές, θα φέρω σπίτι καλούς βαθμούς. στο επόμενο τρίμηνο ποιος ξέρει, θα προσπαθήσω!

Πηγή : singleparent.gr

Θρήνος για τον Δημήτρη: Ένιωσε αδιαθεσία και πέθανε ξαφνικά αφήνοντας πίσω ένα μικρό παιδί

0

Στη θλίψη βύθισε Αχαΐα και Ηλεία η είδηση ότι 36χρονος πατέρας έφυγε ξαφνικά από τη ζωή, κατά τη διάρκεια των γιορτινών ημερών.

Ο λόγος για τον Δημήτρη Βασιλείου, πατέρα ενός μικρού κοριτσιού, ο οποίος βρισκόταν στο Αίγιο μαζί με την οικογένειά του για τις γιορτές, όταν κατέρρευσε από καρδιακή ανακοπή χθες το βράδυ.

Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ρίου για νεκροψία και όπως απεδείχθη είχε υποστεί καρδιακή ανακοπή.

Ο άτυχος άνδρας, που καταγόταν από ορεινό χωριό της Αμαλιάδας, είχε ανοίξει στο παρελθόν κατάστημα με αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας στην Πάτρα, ενώ τελευταία δούλευε στην Αθήνα.

321954195 495275415928136 6617152693411609386 n 1024x795 1 321825449 421396076794513 3584954418215618574 n 1 768x1024 1

«Είχε μπει ο χάρος μέσα στο σπίτι μας»: Κατάθεση ψυχής από την Ζενεβιέβ Μαζαρί για τον θάνατο που την σημάδεψε

0

Συγκλονίζει η εξομολόγηση της Ζενεβιέβ Μαζαρί στην εκπομπή «Στούντιο 4» σχετικά με τη δύσκολη περίοδο προτού πεθάνει η μητέρα της.

 

Η γνωστή art director περιέγραψε, μεταξύ άλλων, την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της, όταν έχασε τη μητέρα της, η οποία έφυγε ηττημένη από τον καρκίνο.

«Όταν χάσεις αυτό το στήριγμα αλλάζεις. Και ξαφνικά αντιλαμβάνεσαι ότι τώρα πρέπει να στηρίξω εγώ. Φεύγει η γη κάτω από τα πόδια και ξαφνικά χάνεις την παιδικότητα, την αθωότητα», εξομολογήθηκε αρχικά η Ζενεβιέβ Μαζαρί.

«Δηλαδή εγώ πριν τη μαμά μου δεν φοβόμουν τίποτα, τα ταξίδια, τις μηχανές, τα αυτοκίνητα, αν και τότε τα φοβόμουν, αλλά θα έμπαινα στο πούλμαν. Τώρα να μου πεις να πάμε στην Λατινική Αμερική και να μπούμε σε πούλμαν, θα σου πω ούτε καν», συμπλήρωσε για τις αλλαγές στη ζωή της.

Και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος σχολίασε: «Νιώθεις μια υποχρέωση ότι πρέπει να μείνεις ζωντανή», βρίσκοντας σύμφωνη τη Ζενεβιέβ Μαζαρί, η οποία συμπλήρωσε για την δύσκολη περίοδο: «Είχε μπει ο χάρος μέσα στο σπίτι μας, τον βλέπαμε σαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τι γίνεται χάρε, θα πάρεις τίποτα; Μην πάρεις άνθρωπο. Είχε έρθει, τον βλέπαμε».




Για τη σχέση με τον σύζυγό της, Βασίλη Καρύδη, η Ζενεβιέβ Μαζαρί ανέφερε: «Με βοήθησε πάρα πολύ ο Βασίλης, όχι δεν πίστευα ότι σε όλα αυτά καθόταν δίπλα μου πάντα. Ακόμα και τώρα το συζητάμε πολλές φορές… τι έχουμε ζήσει μαζί; Σαν ζευγάρι ζήσαμε αυτό του θρήνου της οικογένειάς μου. Μετά, με το που έμεινα έγκυος, ζήσαμε όλη την πρώτη οικονομική καταστροφή και την ζήσαμε παράλληλα, καλλιτέχνες και οι δύο».




«Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη, φέτος θέλω να μου φέρεις μια μαμά να με αγαπά»

0

Μια φορά τον χρόνο, όλα τα παιδάκια επιστρατεύουν τη φαντασία και τη μαεστρία τους στο γράψιμο και στέλνουν γράμματα στον Άγιο Βασίλη, ζητώντας του τα δώρα που επιθυμεί η καρδούλα τους. Ένα αγοράκι ωστόσο, ζήτησε κάτι πολύ διαφορετικό: μια μαμά που να τον αγαπά και να τον φροντίζει.

Μια φορά τον χρόνο, όλα τα παιδάκια επιστρατεύουν τη φαντασία και τη μαεστρία τους στο γράψιμο ώστε να στείλουν γράμματα στον Άγιο Βασίλη, ζητώντας του τα δώρα που επιθυμεί η καρδούλα τους. Ένα αγοράκι ωστόσο, ζήτησε κάτι πολύ διαφορετικό: μια μαμά που να τον αγαπά και να τον φροντίζει.

Ο μικρούλης που έχασε και τους δυο του γονείς από όταν ήταν μωρό, είναι πλέον 6 χρονών και ακόμα περιμένει να βρεθεί η παντοτινή του οικογένεια που θα του χαρίσει την αγάπη και την ασφάλεια που τόσο πολύ έχει στερηθεί.

Το γράμμα του είναι απλό, ουσιαστικό και άκρως συγκινητικό:

«Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,

Τι κάνεις; Είσαι καλά; Ετοιμάζεσαι να φέρεις τα δώρα μας;

Αν ναι, θα ήθελα να σε παρακαλέσω εμένα να μη μου φέρεις τίποτα φέτος. Δεν θέλω δώρο. Αυτό που χρειάζομαι είναι κάτι άλλο και επειδή ξέρω ότι κάνεις και θαύματα, αποφάσισα να σου ζητήσω να κάνεις ένα και για μένα.

Θα ήθελα μια μαμά.

Δεν με νοιάζει αν θα είναι κοντή ή ψηλή, αδύνατη ή χοντρή. Αρκεί να είναι χαμογελαστή και να τις αρέσουν οι αγκαλιές. Εμένα μου αρέσουν πολύ.

Πριν από έναν μήνα ο καλύτερός μου φίλος βρήκε τη δική του μαμά και είναι πολύ χαρούμενος. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο και μου το είπε.

Είναι ωραίο να έχεις μαμά. Σε φροντίζει, σε ταΐζει λιχουδιές, σου λέει ιστορίες και παίζει μαζί σου.

Όταν χτυπάς και κλαις, σε παίρνει αγκαλιά και ο πόνος περνάει.

Όταν βλέπεις εφιάλτες, ξαπλώνει δίπλα σου και σου κρατάει το χέρι.

Όταν δεν είσαι καλά, σου λέει σ’ αγαπώ.

Καμιά φορά φωνάζει κιόλας, αλλά δεν πειράζει. Έτσι, δείχνει πόσο πολύ σε νοιάζεται.

Σου παίρνει δώρα και σε ντύνει με ρούχα που μυρίζουν πάντα ωραία. Σε διαβάζει για το σχολείο και όταν παίρνεις καλό βαθμό, σου λέει μπράβο και σου κάνει όλα τα χατίρια.

Είναι ωραίο να έχεις μαμά. Πολύ πιο ωραίο από το playstation ή το ποδοσφαιράκι. Γι’ αυτό και φέτος δεν θέλω να σου ζητήσω κάποιο παιχνίδι.

Θέλω μια μαμά να με αγαπάει και να μείνει για πάντα μαζί μου.

Τι λες; Θα με βοηθήσεις;

Με πολλή αγάπη.

Χ.

Υ.Γ. Ήμουν πάρα πολύ καλό παιδί φέτος!».

πηγή

Νεογέννητο μωράκι έπαθε ανακοπή και το έσωσε αστυνομικός με ΚΑΡΠΑ εν κινήσει

0

Μια συγκλονιστική ιστορία εκτυλίχθηκε στην Αθήνα και συγκεκριμένα εν κινήσει από την Κοκκινιά για το Νοσοκομείο Παίδων, όταν αστυνομικός έσωσε τη ζωή νεογέννητου βρέφους, χάρη στις πρώτες βοήθειες που ήξερε να δίνει σε παιδιά.

Ειδικότερα, η Άμεση Δράση έλαβε κλήση για το επείγον περιστατικό. Η μητέρα και το βρέφος μπήκαν στο περιπολικό αλλά κατά τη διάρκεια της διακομιδής το μωρό έπαθε ανακοπή και μελάνιασε.

Τότε ο συνοδός του περιπολικού έσωσε το παιδάκι αφού άρχισε να του κάνει ΚΑΡΠΑ και να του δίνει το «φιλί της ζωής», εν κινήσει καθώς γνώριζε τη μέθοδο αυτή, αν και δεν το είχε κάνει ξανά.

Μάλιστα, το περιπολικό έφτασε στο Παίδων από την Κοκκινιά σε λιγότερο από 8 λεπτά, με τη βοήθεια δικυκλιστών.

Εκεί, όπως είπαν οι γιατροί, το παιδί σώθηκε χάρη στην άμεση παρέμβαση του αστυνομικού, με τους γονείς του βρέφους να είναι ευγνώμονες για μια ζωή στον ήρωα αστυνομικό.




Σάλος με τις νέες δηλώσεις της Αφροδίτης Λατινοπούλου για τις drag queens

0

Για ακόμη μία φορά η Αφροδίτη Λατινοπούλου εμφανίζεται «έξαλλη» στα social media κατακεραυνώνοντας – αυτή τη φορά – τις drag queens αλλά και τους γονείς που θα πάνε τα παιδιά τους σε χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη – στη διάρκεια της οποίας drag queens θα διαβάζουν παραμύθια.

Την οργή της Αφροδίτης Λατινοπούλου προκάλεσε μια εκδήλωση που διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη, κατά την οποία drag queens διαβάζουν παραμύθια σε παιδιά 3-12 ετών.

Η αντιπρόεδρος του κόμματος «ΠΑΤΡΙΔΑ», με βίντεο που ανέβασε στο Instagram, «ξεσπά» – σχεδόν σύμφωνα με την «παράδοση» – και φωνάζει «κάτω τα χέρια από τα παιδιά μας».

«Είναι δυνατόν να βάζουμε τα μικρά παιδιά, πέντε, έξι, επτά και οκτώ ετών να ακούν παραμύθια από drag queens;»

Ως τι ακριβώς θα διαβάσουν παραμύθια σε μικρά παιδιά οι drag queens; Ως παιδοψυχολόγοι, ως δάσκαλοι ή ως ειδικοί; Λίγη ντροπή δεν υπάρχει;

«Ντροπή σε αυτούς που διοργανώνουν τη συγκεκριμένη εκδήλωση και ντροπή και στους γονείς που θα πάνε τα παιδιά τους εκεί. Κάτω τα χέρια από τα παιδιά μας. Κάτω τα χέρια από τα παιδιά κάτω των 18 ετών» λέει, μεταξύ άλλων, η Αφροδίτη Λατινοπούλου.

Δείτε το βίντεο:

«Θέλω να φαίνονται οι ρυτίδες μου»: Τέλος το ρετούς για την Βίκυ Καγιά, θα δείχνει την πραγματική ηλικία της

0

Τη «γυμνή» αλήθεια του προσώπου της θέλει να δείχνει η Βίκυ Καγιά, κάτι που θέτει ως απαράβατο όρο στις φωτογραφήσεις της.

Η ίδια έκανε κάτι που λίγες celebrities έχουν τολμήσει: Μίλησε «χωρίς φίλτρο» για τις ρυτίδες αλλά και τα «μποτοξάκια» που έχει κάνει, τονίζοντας πως στόχος της είναι να μεγαλώνει όμορφα, κι όχι να δείχνει 20 χρονών.

«Το φυσιολογικό είναι αυτό. Να μεγαλώνουμε και να γερνάμε. Δεν είμαι ούτε 20 ούτε 30 πια. Μου αρέσω με τις ρυτίδες μου», είπε σε συνέντευξή της στο Down Town Κύπρου. «Όποτε φωτογραφίζομαι απαιτώ να μη μου κάνουν ρετούς για να φαίνονται οι ρυτίδες μου», συνέχισε η Βίκυ Καγιά.

«Μου αρέσει που μεγαλώνω, προσέχω το πρόσωπό μου και το φροντίζω αλλά είμαι μακριά από αισθητικές παρεμβάσεις και υπερβολικά πράγματα. Τώρα ένα μποτοξάκι στο μεσόφρυδο, συχνοί καθαρισμοί και ενυδατώσεις είναι μέσα στα φυσιολογικά πράγματα. Αλλά δεν μου αρέσουν οι αλλοιώσεις, θέλω να είμαι φυσιολογική και η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου βάσει της ηλικίας μου», αποκάλυψε.

«Δεν τη φιλάει, τη γλείφει από πάνω ως κάτω – Εγώ ντρέπομαι»: Σάλος με το φιλί Βανδή – Μπισμπίκη

0

Αναστάτωση προκάλεσε στην εκπομπή «Πρωινό» το φιλί διαρκείας που αντάλλαξαν δημοσίως η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης.

Η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης περνούν ωραίες στιγμές στην Αράχωβα και μάλιστα, τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί ένα βίντεο στο διαδίκτυο, όπου δείχνει την τραγουδίστρια και τον ηθοποιό να ανταλλάσσουν ένα παθιασμένο φιλί δημοσίως.

Το βίντεο έπαιξε στο «Πρωινό» και ο Γιώργος Λιάγκας έμεινε με το στόμα ανοιχτό όταν το είδε στον αέρα. «Ρε παιδιά έλεος!», αναφώνησε.




«Τη γλείφει από πάνω μέχρι κάτω! Εδώ δε φιλιούνται, εδώ τη γλείφει!», είπε στη συνέχεια ο παρουσιαστής.

«Εγώ αυτό δεν το έχω κάνει και δεν θα το κάνω ποτέ στη ζωή μου. Εγώ ντρέπομαι να το κάνω», σημείωσε ο Γιώργος Λιάγκας.

Περικλής Κονδυλάτος: «Ο Άγιος Βασίλης υπάρχει και είναι συγγενής μου. Κατάγομαι από την Καισάρεια»

0

Συγγενής του Άγιου Βασίλη δηλώνει ο Περικλής Κονδυλάτος, ο οποίος αναφέρει ότι ήταν υπαρκτό πρόσωπο.

Σε δήλωση του στο Star ο γνωστός σχεδιαστής κοσμημάτων είπε:

«Ο Άη Βασίλης είναι συγγενής μου γιατί προέρχεται από την Καισάρεια που είναι ο τόπος καταγωγής μου. Ο Άη Βασίλης ήταν αληθινό πρόσωπο, ήταν ένας άνθρωπος που μοίραζε στους φτωχούς πράγματα και υπήρχε στην Καισάρεια. Από εκεί ήταν και ο παππούς μου.»




Ο Περικλής Κονδυλάτος, μάλιστα, είπε πόσο τον συγκινούν τα Χριστούγεννα, κάνοντας σαφές ωστόσο ότι δεν του αρέσουν τα κάλαντα.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν περιμένει να του πουν τα κάλαντα απάντησε: «Ελπίζω να μην ακούσω. Θεέ μου βοήθησέ μας.»