Blog Σελίδα 7649

Αθώος δηλώνει ο 16χρονος – «Είναι ένας από τους δυο που χρησιμοποίησαν σκουπόξυλο», λέει το 15χρονο θύμα

0

Την δική του εκδοχή για την υπόθεση του ομαδικού βιασμού του 15χρονου από το Ίλιον έδωσε ο προφυλακιστέος πλέον 16χρονος, δηλώνοντας αθώος.

«Συνέβη κάτι πολύ κακό. Ήμουν εκεί, άκουσα το παιδί να φωνάζει, είπα στους άλλους να σταματήσουν και αυτός με το σκουπόξυλο τρόμαξε και σταμάτησε».

Ο 16χρονος είχε διαφύγει της σύλληψης στα πλαίσια του αυτοφώρου και σήμερα μαζί με τους γονείς και τον δικηγόρο του, παρουσιάστηκε στα δικαστήρια για να δηλώσει αθώος. Τα όσα όμως έχει αναφέρει για εκείνον στην κατάθεσή του το 15χρονο θύμα, είναι εντελώς αντίθετα απ’ ό,τι ισχυρίζεται ο νεαρός κατηγορούμενος.

«Ο (…) είναι ο ένας από τους δύο που χρησιμοποίησαν το σκουπόξυλο. Η τελευταία φορά (του βιασμού) ήταν στις 19 Νοεμβρίου. Εκείνη τη μέρα ο (…) έβαλε ένα (…). Εκείνος είχε την ιδέα και όλα τα έκανε εκείνος. Τον έχω δει να μου το κάνει άλλη μία φορά».

Αρνείται τα πάντα

Ο 16χρονος προφυλακιστέος πλέον, νεαρός, περιέγραψε την σχέση του με το θύμα ως μια φιλική σχέση μεταξύ δύο εφήβων. Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει, οι δυο τους αντάλλασσαν μηνύματα για το Μουντιάλ, που αποδεικνύουν το καλό κλίμα μεταξύ τους, σε ημερομηνίες ακόμη και μετά τον τελευταίο βιασμό στις 19 Νοεμβρίου, όπως τον τοποθετεί το 15χρονο θύμα.

Για πρώτη φορά το LIVE NEWS αποκαλύπτει τις συνομιλίες:

 

15χρονος: Το πήραμε το πρώτο «σιγουράκι».

Κατηγορούμενος: Έπρεπε να βάλω κι άλλα να πάρουμε 200 ευρώ.

15χρονος: Χάσαμε την Βραζιλία.

Κατηγορούμενος: Πού να ξέρω ότι θα χάσει.

15χρονος: Να ξαναπαίξουμε τη Δευτέρα αλλά να το σκεφτούμε καλά.

 

«Μαζί μου μίλαγε και μετά τις 21 Νοεμβρίου. Λέγαμε διάφορα πράγματα, αγορίστικα και τέτοια. Ήμασταν φίλοι, εγώ πιστεύω ότι οι άλλοι προσπάθησαν να κάνουν πράγματα που είχαν δει», αναφέρει ο 16χρονος.

Στην κατάθεσή του το 15χρονο θύμα ωστόσο, ισχυρίζεται ότι ο συγκεκριμένος συμμαθητής του ήταν εκείνος που τον ξεγελούσε κάθε φορά που προσπαθούσε να «ξεκόψει» από τους βιαστές του και τον γύρναγε πίσω.

«Με τους υπόλοιπους που δεν πηγαίναμε μαζί σχολείο, έπαψα να τους μιλάω. Με τον (…) όμως, που ήμασταν στην ίδια τάξη στο φροντιστήριο, μιλάγαμε και μου ορκίστηκε, όταν ξέκοψα από την παρέα, να ξαναγυρίσω, γιατί δε θα το ξανακάνουν και ότι έκανα βλακεία που έφυγα. Επέμενε δηλαδή ότι δε θα το ξανακάνουν και ότι με ήθελαν πίσω. Ήταν κάτι που μου το είχε ξαναπεί στο παρελθόν, αλλά δεν το τήρησε».

Ο κατηγορούμενος δήλωσε στον ανακριτή ότι έχει μηνύματα με το θύμα, που παρουσιάζουν αντίθετη εικόνα.

 

15χρονος: Στείλε μου τι ασκήσεις έχουμε να κάνουμε, να τις κάνω μία.

Κατηγορούμενος: Έλα στα σκαλιά αν θες. Αράζουμε γειτονιά.

15χρονος: Μόνος σου είσαι; Με ποιους;

Κατηγορούμενος: Εγώ, ο (…), ο (…) και η (..)

15χρονος: Κομπλέ. Αλλά θα κάνω πρώτα τις ασκήσεις.

 

Ο 16χρονος προφυλακιστέος, αρνείται την όποια εμπλοκή του στους βιασμούς και εμφανίζεται μετανιωμένος για όσα συνέβησαν στον συμμαθητή του.

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη και από τον ίδιο και από τους γονείς του».

Παρά τους ισχυρισμούς του στον ανακριτή, ο νεαρός οδηγήθηκε στις φυλακές με τη σύμφωνη γνώμη και του εισαγγελέα.

«Καίει» τον 16χρονο το θύμα

Το 15χρονο θύμα έρχεται να αναιρέσει τα όσα υποστηρίζει ο 16χρονος κατηγορούμενος με την κατάθεσή του:

«Ο (…) είναι αυτός που είχε όλα τα βίντεο, τα έδειξε σχεδόν σε όλους και έτσι, εξαιτίας του, το έμαθαν όλοι. Πολλοί είναι εκείνοι που μου έχουν πει ότι αυτός το κυκλοφόρησε. Στο ένα από τα τρία αυτά βίντεο, μάλιστα, μου έχουν πει ότι φαίνεται και ο ίδιος. Να είναι από κάτω μου και να με χτυπάει. Αλλά αυτό το βίντεο ο (…) δεν το έχει πια. Το έστειλε στον (…) και ύστερα το έσβησε από παντού. Δεν θέλει να υπάρχει βίντεο που να φαίνεται αυτός. Αυτό ήταν το μοναδικό βίντεο που φαινόταν και το έσβησε.

Εριέττα Λάτση: Ο έρωτας με τον φτωχό λιμενεργάτη που την «έκλεψε» και της πρόσφερε μια παραμυθένια ζωή

0

Θλίψη στον εφοπλιστικό, και όχι μόνο, κόσμο προκάλεσε η είδηση του θανάτου της Εριέττας Λάτση, συζύγου του εφοπλιστή, Γιάννη Λάτση.

Στα 97 της χρόνια, έφυγε από τη ζωή, πλήρης ημερών και αναμνήσεων από μια ζωή σαν παραμύθι. Ήταν το στήριγμα του σπουδαίου εφοπλιστή και η γυναίκα που ήταν πάντα στο πλευρό του σε όλες τις μεγάλες στιγμές, αλλά και τις… φουρτούνες.

Την… έκλεψε για να την παντρευτεί

87687aa80f6b4f8a8fbb4582b0ebc1d2

Η Εριέττα Λάτση γεννήθηκε το 1925. Ήταν κόρη ευκατάστατου φούρναρη από τον Πύργο, την οποία ερωτεύτηκε ο γιος ενός φτωχού παντοπώλη από το Κατάκολο, ο Γιάννης Λάτσης.

Όμως, ο πατέρας της δεν ήθελε να… συμπεθεριάσει με μια φτωχή οικογένεια, ούτε φυσικά είχε ιδέα για την πορεία του νεαρού Λάτση ο οποίος αναγκάστηκε να δουλέψει από πολύ μικρή ηλικία, κυρίως σε εργασίες στο λιμάνι του Κατακόλου ως λιμενεργάτης. Όπως δεν μπορούσε να προβλέψει και το λαμπρό μέλλον της κόρης του στο πλευρό του…

Τα δύο νεαρά παιδιά όμως ήταν ερωτευμένα, έτσι ο Λάτσης αποφάσισε να κλέψει την Εριέττα και ο γάμος τους έγινε το 1940 όταν αυτή ήταν 16 ετών.

Αμέσως μετά ο Γιάννης Λάτσης κατετάγη στο Πολεμικό Ναυτικό, καθώς η Ελλάδα συγκρούστηκε με την Ιταλία. Στη διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής στην Ελλάδα, ο Λάτσης παρέμεινε στην Αθήνα μαζί με το μεγαλύτερο μέρος της οικογένειας. Μια φορά είχε συλληφθεί με την υποψία ότι βοήθησε στρατιώτες των Συμμάχων που είχαν παγιδευτεί στην Ελλάδα.

Επίσης προσπάθησε να στήσει μια μικρή επιχείρηση παρασκευής ζυμαρικών στην Αθήνα αλλά αυτή πήρε τέλος το 1945 όταν μια πυρκαγιά κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις και έπρεπε να αρχίσει από το μηδέν σε ένα δύσκολο μεταπολεμικό κλίμα.

Μαζί απέκτησαν τρία παιδιά, τον Σπύρο, τη Μαριάννα και τη Μαργαρίτα. Η Εριέττα ήταν η μεγάλη αγάπη της ζωής του, γι’ αυτό και φρόντισε να δώσει το όνομά της σε ένα από τα πλοία του.

Το 1959, ίδρυσε τη Latsis Line, αγοράζοντας δύο 30 χρόνων πλοία, το Highland Brigade και το Highland Princess από την Nelson Line. Το πρώτο το μετονόμασε σε “Henrietta” και το δεύτερο “Marianna”, το όνομα της μιας από τις κόρες του.

6306b43f63d9404a9d3fdd8cb42a5711

Πάντα στο πλευρό του Γιάννη Λάτση η Εριέττα

Η αυτοκρατορία του Γιάννη Λάτση μεγάλωνε και αναπτυσσόταν, με την Εριέττα πάντα στο πλευρό του. Μαζί και σε κοσμικές εκδηλώσεις και συναντήσεις, όπως αυτή με το βασιλικό ζεύγος, τον πρίγκιπα Κάρολο και την πριγκίπισσα Νταϊάνα.

Το 1957 το πλοίο “Νεράιδα” συμμετείχε στη χολιγουντιανή παραγωγή “Το Παιδί και το Δελφίνι” του Jean Negulesco, με πρωταγωνιστές τη Sophia Loren, τον Alan Ladd και τον Clifton Webb, με τον οποίο φωτογραφήθηκε το ζεύγος Λάτση.

ac6f3e656d7b4566b09e436bfc560be8

Η Εριέττα Λάτση στήριξε τον σύζυγό της σε όλες τις επιχειρηματικές του επιλογές, μένοντας στο πλάι του Γιάννη Λάτση έως και τον θάνατό του, το 2003. Μάλιστα, υπήρξε συνιδρύτρια και πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου του “Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση”.

Τα τελευταία χρόνια η Εριέττα Λάτση έκανε σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις, κυρίως συνοδευόμενη από την κόρη της Μαριάννα Λάτση. Η εγγονή της, καρπός του γάμου της Μαριάννας με τον ηθοποιό Νίκο Κούρκουλο, πήρε το όνομά της.

b8c9f3d0d9424310acee1a04ea63fc9e 019066e140f94599823f319e7ab07931 f93bb534a5764877b1ac58eed953bfd3 c4b77d53268348448766730f3fbf0d3e

Η Εριέττα Λάτση με τον ηθοποιό Κώστα Καρράf2115ca7c51b4ee4b6be4d93b1318c3c

Με τον Κώστα Καίσαρη

c9940c72e6b743d7a865cc3364cdd2a7

11 ετών τότε, 29 σήμερα: Η μικρή Στέφανι από το «Η ώρα η καλή» μεγάλωσε και είναι από τις πιο όμορφες Ελληνίδες

0

Αποκαλύψεις για την επιτυχημένη σειρά του Mega «Η ώρα η καλή» έκανε η «Στέφανι» ή κατά κόσμον Ούρσουλα Βλάχου, 15 χρόνια μετά το τέλος της.

Η μικρή «Στέφανι» αποκάλυψε στον δημοσιογράφο Φίλιππο Ηρειώτη και την εκπομπή «Πάμε Δανάη!» άγνωστες πτυχές από τα γυρίσματα και την συνεργασία με αγαπημένους ηθοποιούς.

«Περνάγαμε πολύ ωραία στα γυρίσματα της σειράς. υπήρχε πολύ ωραίο κλίμα μεταξύ μας. Ο Πάνος Μιχαλόπουλος ήταν εξαιρετικός. Για έμενα κάθε ατάκα και κίνησή του ήταν ξεκαρδιστική. Έκανα φωτογραφίσεις και διαφημίσεις για παιδικά ρούχα από πολύ μικρή ηλικία. Στη συνεχεία έπαιξα στη σειρά “Μετράω στιγμές” με την Ελένη Ζιώγα και τον Στέλιο Μάινα. Μετά από αυτή τη σειρά προέκυψε “Η ώρα η καλή”. πέρασα από casting και πήρα το ρολό της ”Στεφάνι”», ανέφερε αρχικά η Ούρσουλα Βλάχου.

«Στο σχολείο υπήρχαν παιδιά που ήθελαν να μάθουν για τα γυρίσματα και το πώς είναι από κοντά οι ηθοποιοί, υπήρχαν όμως και παιδιά που ήταν επιφυλακτικά. Τα παιδιά είναι γενικά πολύ αυστηροί κριτές. Θυμάμαι ότι με πλησίαζαν, μου ζητούσαν αυτόγραφα και εγώ ντρεπόμουν. Ήμουν πολύ μικρή και το θεωρούσα αστείο», συμπλήρωσε για την εποχή που έπαιζε στη σειρά «Η ώρα η καλή».

oursoula vlachou 273832318 1032139324041555 3856012911866359864 n

Ποιες είναι οι αντιδράσεις του κόσμου στον δρόμο;

Η Ούρσουλα Βλάχου δήλωσε πως, «ο κόσμος που με συνάντα στο δρόμο μου λέει ότι δεν έχω αλλάξει καθόλου. Συνήθως με ρωτάνε: “Από που σε ξέρω;” και εγώ ντρέπομαι να τους πω. Έχει τύχει να χάσω φίλους λόγω της δημοσιότητας που είχα εκείνη την εποχή. Δεν σε πλησιάζουν όλοι επειδή θέλουν να είναι φίλοι σου. Κάποιοι θέλουν κάτι απώτερο από εσένα, ίσως λίγη από τη δημόσια προβολή που έχεις, παίζοντας σε μία σειρά. Τα γυρίσματα ήταν πολύωρα, άλλα για έμενα ήταν ξεκούραση, ήταν η χαρά μου».

«Η ώρα η καλή»: Η συνεργασία με τον Πάνο Μιχαλόπουλο

«Μάθαινα τα λόγια μου στον δρόμο, την ώρα που με πήγαινε η μητέρα μου στα γυρίσματα. Μου άρεσε τόσο πολύ η διαδικασία, που συνήθως μάθαινα και τα λόγια των άλλων ηθοποιών. Η πιο αστεία σκηνή που θυμάμαι είναι όταν με είδε ο Πάνος Μιχαλόπουλος αγκαλιά με τον Ορφέα Παπαδόπουλο, τον οποίο εγώ υποτίθεται ότι αποχαιρετούσα», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Για την συνεργασία της με τον Πάνο Μιχαλόπουλο, υπογράμμισε πως, «ξαφνικά ο Πάνος Μιχαλόπουλος είπε: “Άσε κάτω την κόρη μου”, αρπάζει τον Ορφέα Παπαδόπουλο και τον πέταξε έξω από την πόρτα στο σκηνικό. Ο Ορφέας Παπαδόπουλος έπεσε κάτω εκείνη την ώρα και εγώ τελείως αυθόρμητα άρχισα να γελάω. Ήταν τόσο αστείο που τελικά την κρατήσαμε. Ο ρόλος μου στη σειρά είχε ένα μαϊμουδάκι. Την πρώτη μέρα που έφερα το μαϊμουδάκι στο σπίτι η Κάρμεν Ρουγγέρη, η Αριέττα Μουτούση και οι φίλες τους στη σκηνή ήταν σε παροξυσμό και ούρλιαζαν».

Η πορεία της μετά τη σειρά του Mega

«Αφού ολοκληρώθηκε η σειρά, τέλειωσα δραματική σχολή και στη συνέχεια συμμετείχα σε κάποια επεισόδια της σειράς “Κλεμμένα όνειρα”. Αργότερα συμμετείχα με τον Τόνι Σφήνο στην εκπομπή “Supermarket sweep”. Σήμερα, έχω παντρευτεί και πρόσφατα μάλιστα απέκτησα ένα κοριτσάκι», είπε κλείνοντας.




oursoula vlaxou victor apostolou 28

Μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό: Η άγνωστη αδερφή της Ματίνας Νικολάου που όλοι τις μπερδεύουν

0

Τρομερή ομοιότητα με την αδερφή της έχει η Ματίνα Νικολάου, με την οποία δείχνουν να είναι αρκετά αγαπημένες και δεμένες.

Την Ματίνα Νικολάου την παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια μέσα από την εκπομπή «Καλό Μεσημεράκι» και η αλήθεια είναι ότι την έχουμε αγαπήσει πάρα πολύ!

Την γνωρίσαμε ως τηλεοπτική Βάνια και έχουμε λατρέψει τις μεταμφιέσεις της αλλά και τους ξέφρενους χορούς της κάθε μεσημέρι μέσα από το «Καλό Μεσημεράκι».

959 585x729 1

Την φετινή σεζόν μάλιστα, την παρακολουθούμε κάθε Σάββατο και μέσα από το J2US, στο οποίο συμμετέχει με τον Βασίλη Πορφυράκη και έχουν φτάσει μέχρι και τον μεγάλο τελικό, που θα τους δούμε το ερχόμενο Σάββατο 31 Δεκεμβρίου, να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό επί σκηνής, για να καταφέρουν να κατακτήσουν την πρώτη θέση στο μουσικό show του Νίκου Κοκλώνη.

Λίγα λόγια για την Ματίνα Νικολάου

960 819x1024 1

  • Η Ματίνα Νικολάου γεννήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου του 1977 στο Μαρκόπουλο Αττικής όπου και μεγάλωσε.
  • Ολοκληρώνοντας το σχολείο ξεκίνησε να σπουδάζει υποκριτική στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν από όπου και αποφοίτησε το 2001.
  • Αμέσως μετά το τέλος των σπουδών της ξεκίνησε να εργάζεται κυρίως στο θέατρο.
  • Από το 2010 ξεκίνησε την συνεργασία της με τον Νίκο Μουτσινά αρχικά ως βοηθός σκηνοθέτη στις παραστάσεις του ενώ το 2012 ξεκίνησε να παίζει σε αυτές.
  • Έκανε το τηλεοπτικό της ντεμπούτο στην δραματική σειρά του Mega Channel «Γη και Ουρανός» τη σεζόν 2005-2006 παίζοντας μαζί με τους Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, Νίκο Κουρή, Θάλεια Ματίκα, Γιώργο Μακρή και άλλους.
  • Ακολούθησε μία guest εμφάνιση στη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη «Δυο μέρες μόνο» το 2006.
  • Το 2007 έπαιξε σε μία ιστορία της σειράς «Επτά Θανάσιμες Πεθερές» ενώ τη σεζόν 2007-2008 συμμετείχε σε κάποια επεισόδια της σειράς Big Bang.
  • Το 2009 έλαβε μέρος σε μία ακόμη ιστορία των Επτά Θανάσιμων Πεθερών ενώ έπαιξε μαζί με την Ελένη Ράντου σε ένα επεισόδιο της σειράς «Εργαζόμενη Γυναίκα».
  • Τη σεζόν 2016-2017 η Ματίνα Νικολάου επέστρεψε τηλεοπτικά μέσω της μαύρης κωμωδίας του Λευτέρη Παπαπέτρου «Στο καλό γλυκιά μου συμπεθέρα» που προβλήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό ANT1.
  • Από το 2018-2019, ύστερα από πρόταση του Νίκου Μουτσινά, δέχτηκε να συνεργαστεί στην παρουσίαση της ψυχαγωγικής εκπομπής του Open TV «Για την παρέα». Εκεί υποδύεται έναν φανταστικό χαρακτήρα με το όνομα Βάνια. Η προέλευση και η δημιουργία του χαρακτήρα είχε γίνει το 2016 για τις ανάγκες της παράστασης «Κοκομπλόκο» που σκηνοθετούσε και συμπρωταγωνιστούσε μαζί με τον Νίκο Μουτσινά. Η εκπομπή προβάλλεται τα τελευταία 2 χρόνια από τον ΣΚΑΪ, με την ονομασία «Καλό Μεσημεράκι».

Η ομοιότητα με την αδερφή της

Παρ’ όλες τις υποχρεώσεις της, η Ματίνα Νικολάου πάντοτε προσπαθεί να βρίσκει χρόνο για την οικογένειά της, στην οποία και έχει πολύ μεγάλη αδυναμία. Κάνοντας ένα scroll down στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, την είδαμε να ποζάρει με την αδερφή της, Φιλίτσα Νικολάου, με την οποία και είναι πολύ αγαπημένες. Οι δυο τους μοιάζουν πολύ εμφανισιακά και είναι κούκλες!

961 960x960 1

«Τον νιώθω – Είναι έντονος»: Η αντίδραση της Ελένης Μενεγάκη όταν έγινε ο σεισμός, την ώρα της εκπομπής της

0

Μια μικρή αναστάτωση δημιουργήθηκε στον αέρα της εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη την ώρα που γινόταν ο σεισμός, που ταρακούνησε την Αττική.

Η Ιουλία Βελισσαράτου ήταν αυτή που ανέφερε τη δόνηση που γινόταν εκείνη τη στιγμή λόγω του σεισμού στην Εύβοια, ενώ η παρουσιάστρια ήταν αρκετά χαλαρή.

Ιουλία Βελισσαράτου: Έχει σεισμό Ελένη τώρα. Γίνεται ένας σεισμός.

Ελένη Μενεγάκη: Ναι, το νιώθω, το νιώθω, αλλά εντάξει. Είναι λίγο έτσι ένα κουνηματάκι.

Ιουλία Βελισσαράτου: Είναι λίγο έντονος, με αυτά που λέμε έγινε σεισμός.

Η Ελένη Μενεγάκη είπε επίσης: «Εντάξει παιδιά, εδώ μέσα είμαστε καλά. Δεν έγινε κάτι τρομερό, ελπίζω έξω από εδώ να είναι τα πράγματα έτσι ήρεμα, όπως είναι εδώ μέσα».

Δείτε το βίντεο

Ανακοίνωσε τα ευχάριστα με μία φωτογραφία: Χαρές για την Τάμτα μετά από 23 χρόνια που έγινε Ελληνίδα

0

Ιστορική μέρα για την Τάμτα που έπειτα από 23 ολόκληρα χρόνια προσπάθειας κατάφερε να πάρει στα χέρια της την ελληνική ταυτότητα.

Η δημοφιλής pop τραγουδίστρια έκανε σχετική ανάρτηση στα social media, κρατώντας στα χέρια της τη νέα της ταυτότητα, φανερά ευδιάθετη.

«Μετά από 23 χρόνια επιτέλους… Μεγάλη χαρά και συγκίνηση», έγραψε η Τάμτα στη νέα της ανάρτηση.

chares gia tin tamta meta apo 23 chronia anakoinose ta eycharista me mia fotografia sto instagram

Σε αρκετές από τις συνεντεύξεις της, η pop star έχει μιλήσει ανοιχτά για τα δύσκολα χρόνια στην Γεωργία αλλά και τα όσα αντιμετώπισε ερχόμενη στην Ελλάδα, σε μια περίοδο γεμάτη οικονομικές δυσκολίες για την οικογένειά της

«Όταν ήρθαμε στην Ελλάδα μέναμε σε ένα υπόγειο στους Αμπελόκηπους με δύο δωμάτια. Μέναμε εγώ, η μαμά μου και η κόρη μου. Η μαμά μου φιλοξενούσε πολλές κυρίες από τη Γεωργία που έπαιρναν ρεπό από τα σπίτια που δούλευαν», είχε εξομολογηθεί η Τάμτα για τα πρώτα δύσκολα χρόνια στην Ελλάδα.

«Έκανα το αυτονόητο ως πατέρας, σ’αγαπώ!» Ο Ιαβέρης δώρισε το νεφρό του στο γιο του

0

«Σ’ αγαπώ». Αυτή ήταν η πρώτη λέξη που είπε ο Ιαβέρης στον γιο του μόλις ξύπνησαν επτά ώρες μετά την μεταμόσχευση νεφρού που υποβλήθηκαν στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

20211001 615703fb603ab

Η συγκλονιστική πράξη του Ιαβέρη

Ο θρύλος των αγώνων ράλι Τάσος Μαρκουίζος, γνωστός ως Ιαβέρης, συγκλόνισε με την πράξη του να δωρίσει τον ένα νεφρό στον γιο του Κωνσταντίνο, ο οποίος διαγνώσθηκε τον Ιανουάριο του 2014 με νεφρική ανεπάρκεια. Όμως για τον ίδιο ήταν μια αυτονόητη πράξη που θα έκανε κάθε πατέρας.

«Περίμενα αυτή τη στιγμή και τη σκεφτόμουν πάνω από 4 χρόνια, που θα ξύπναγα από τη νάρκωση και ο Κωνσταντίνος θα είχε πάρει ένα νεφρό που θα τον βοηθούσε να επανέλθει, να αναγεννηθεί. Το πρώτο πράγμα που ακούστηκε, ήταν “σε αγαπώ”. Έκανα το αυτονόητο, έδωσα ως πατέρας στον γιο μου το νεφρό μου. Αν τολμούσε και μου έλεγε ότι δεν το θέλει, θα γινόμουν ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης.

Το μήνυμα για δωρεά οργάνων

Μάλιστα έστειλε και ένα ηχηρό μήνυμα για τη δωρεά οργάνων καθώς ο ίδιος είναι παράδειγμα προς μίμηση: «Θα έπρεπε να συζητάνε οι οικογένειες. Μπορεί να συμβεί κάποιο ατύχημα. Τα ζωτικά τους όργανα, τα μάτια τους, τα νεφρά τους, είναι κρίμα να πετιούνται. Εκατοντάδες ζωές θα μπορούσαν να γλιτώνουν».

103004 768x762 1

Ο γιος του Ιαβέρη αναφέρει

«Στις 15 Δεκεμβρίου (ημέρα του χειρουργείου) ξαναγεννήθηκα. Είμαι πολύ χαρούμενος, πολύ συγκινημένος και πολύ τυχερός που έχω έναν πατέρα, ο οποίος θα έδινε το νεφρό του όχι μόνο σε εμένα, αλλά και σε ένα καλό του φίλο. Τέτοιος άνθρωπος είναι. Και αισθάνεται πιο ευτυχισμένος και από εμένα, διότι κάθε γονιός θέλει να βλέπει τα παιδιά του ευτυχισμένα» δήλωσε από την πλευρά του ο γιος του Ιαβέρη, Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, που νοσηλεύεται στη Μονάδα Μεταμόσχευσης Οργάνων.

Η οικογένειά του, προσθέτει, είναι πολύ αγαπημένη και μόλις ο ίδιος διαγνώσθηκε με νεφρική ανεπάρκεια, αμέσως όλοι προσφέρθηκαν να δώσουν το νεφρό τους, για να επιλεχθεί τελικά ως δότης ο πατέρας του. «Το “σ’ αγαπώ” το λέμε καθημερινά και με τον πατέρα μου και με τη μητέρα μου, που είναι μια ηρωίδα καθώς έχει σήμερα δυο ανθρώπους στο νοσοκομείο. Το “σ’ αγαπώ” το έχουμε σε καθημερινή βάση όπως και την αγκαλιά. Πες με “μπαμπάκια” πες με “μαμάκια”, αυτή είναι η διαδικασία, αυτή είναι η δεμένη οικογένεια και έτσι είμαστε χρόνια» είπε χαρακτηριστικά ο γιος του Ιαβέρη.

103005

“Διαμάντια” χαρακτήρισε ο Ιαβέρης τους γιατρούς που πραγματοποίησαν τη μεταμόσχευση νεφρού.. Στη φωτογραφία ο Διευθυντής της Μονάδας Μεταμόσχευσης Οργάνων του Ευαγγελισμού Δρ. Βασίλης Βουγάς (κέντρο) με τους χειρουργούς Δρ. Βασίλη Δρακόπουλο (αριστερά) και Δρ Νικόλαο Ρουκουνάκη (δεξιά).

103006 103007

Ζούσα σε ξενώνα κακοποιημένων γυναικών. Εκεί γνώρισα τον άντρα μου και άρχισα μια νέα ζωή

0

Ζούσα σε ξενώνα κακοποιημένων γυναικών αφού ο άντρας μου με έσπασε στο ξύλο. Έτρωγα ξύλο πολλά χρόνια ακόμα και έγκυος αλλά δεν μπορούσα να φύγω. Όσοι ρωτάνε “μα γιατί δεν έφευγες;” απαντώ πάντα ότι αν δεν το ζήσεις, δεν μπορείς να ξέρεις.

Είναι σαν να χεις παραλύσει σαν να μην είσαι εσύ. Σαν κάποιος να σε κρατάει με μια αόρατη αλυσίδα. Έφτασα στα όριά μου όταν με έστειλε στο νοσοκομείο και για ένα μήνα έτρωγα φαγητό με καλαμάκι. Μπήκε φυλακή αλλά το παιδί μου, 5 χρονών τότε, τί θα γινόταν όταν είχε μόνο εμένα; Αυτό με ξύπνησε και με έκανε να φύγω. Έπιασα τον πάτο και σηκώθηκα.

Και μετά; Μετά ξενώνας κακοποιημένων γυναικών. Σχεδόν δύο χρόνια εκεί μέσα μαζί με τη μικρή μου. Θυμάμαι όταν πρωτομπήκα, ένιωθα ντροπή και απόγνωση μαζί. Γιατί να μην μένουμε σε ένα σπίτι εγώ και το παιδί μου και να πρέπει να στοιβαχτούμε με άλλους δέκα; Τί θα κάναμε όλη μέρα εκεί μέσα; Πώς θα ζούσαμε με το παιδί μου χωρίς δουλειά, χωρίς λεφτά;

Σύντομα όλα αυτά άλλαξαν. Γνώρισα γυναίκες πονεμένες, εγκλωβισμένες μέσα στον εαυτό τους, που πάλευαν να ξεφύγουν. Κάποιες έφευγαν από τον ξενώνα και μαθαίναμε ότι γύριζαν πίσω στους βασανιστές τους.

Κάποιες κατάφεραν να φύγουν και μετά από καιρό μαθαίναμε ότι ζούσαν καλά. Μέσα στον ξενώνα κάναμε διάφορες δουλειές και σιγά σιγά φτιάξαμε και δημιουργικό τμήμα. Πλέκαμε, κάναμε μπομπονιέρες, κάναμε ότι μπορούσαμε και τα πουλάγαμε για να ζήσουμε. Ο ξενώνας δεν έπαιρνε χρήματα, εμείς τα μοιραζόμασταν για να μπορέσουμε να φύγουμε.

Όσο κι αν σας φανεί περίεργο έτσι μάζεψα κάποια λίγα χρήματα αλλά όχι μόνο έτσι…

8 μήνες μετά από την πρώτη μέρα που περνούσα την πόρτα του ξενώνα, γνώρισα τον Στέλιο. Δούλευε υπάλληλος σε κάτι γραφεία λίγο πιο πέρα. Περίμενα μια μέρα έξω από τον ξενώνα την μικρή μου να βάλει τα παπούτσια της και μου ζήτησε φωτιά. Περνούσε από τότε κάθε μέρα στις 2 και πιάναμε την κουβέντα. Σιγά σιγά μιλήσαμε και για περισσότερα πράγματα.

Ήταν κι εκείνος χωρισμένος με ένα παιδάκι που η γυναίκα του το είχε πάρει στο εξωτερικό και δεν τον άφηνε να το δει. “Υπάρχει το ξύλο στο σώμα αλλά υπάρχει και το ξύλο στην καρδιά. Κι οι δυο δαρμένοι είμαστε αλλά με άλλο τρόπο” μου έλεγε. Δεν ξέρω αυτή του η κουβέντα με άγγιξε. Τον ερωτεύτηκα. Προσπάθησα να τον αποφύγω στην αρχή, εδώ δεν είχαμε να φάμε για έρωτες ήμασταν; Όμως δεν μπορούσα να το αποφύγω.

Μετά από ένα χρόνο σχέσης μου ζήτησε να μείνουμε μαζί. Δίσταζα γιατί δεν τον ήξερα για να τον βάλω στη ζωή του παιδιού μου. Τελικά το τόλμησα και δεν το μετάνιωσα.

Είμαστε μαζί παντρεμένοι 5 χρόνια. Η κόρη μου τον λατρεύει και εκείνος τον μεγαλώνει σαν δικό του παιδί, αφού το βιολογικό του παιδί ακόμα παλεύει δικαστικά να το δει και δεν τα έχει καταφέρει.

Αυτά τα Χριστούγεννα είπαμε να βάλουμε μπρος και για ένα δικό μας παιδάκι. Ίσως αυτό του απαλύνει λίγο και την πληγή του αποξενωμένου παιδιού του. Επίσης άνοιξα επιχείρηση με μπομπονιέρες και ο Στέλιος έρχεται τα απογεύματα και με βοηθάει. Προσέλαβα κορίτσια από τον ξενώνα ενώ κάθε τόσο περνάω και τους δίνω χρήματα.

Δεν ξεχνώ ποτέ, ούτε εσείς να ξεχνάτε.

Οι φύλακες Άγγελοι έρχονται στη ζωή μας για να μας κάνουν φύλακες Αγγέλους άλλων και να γίνεται η αγάπη αλυσίδα.

Καλές γιορτές με υγεία και ελπίδα σε όλους!

Κλειώ

Πηγή: singleparent.gr

Παντρεύτηκα μικρή, χήρεψα μικρή και από τότε κάνω ΜΟΝΟ ελεύθερες σχέσεις

0

Όταν πέθανε ο άντρας μου ορκίστηκα να μην ξαναπαντρευτώ ποτέ όχι τόσο επειδή με πόνεσε ο χαμός του αλλά επειδή όλο αυτό ήταν κάτι που δεν με ενδιέφερε να κάνω ξανά. Ο γάμος μου ήταν τραυματικός κατά κάποιο τρόπο κάτι που δεν γνώριζα μέχρι που τελείωσε απότομα και η ανάγκη μου να μεγαλώσω τα τέσσερα παιδιά μου σε μία οικογένεια χωρίς τοξικότητα έγινε η πρώτη μου προτεραιότητα.

Ο όρκος μου να παραμείνω ανύπαντρη δεν θα σήμαινε και αιώνια αποχή από το σεξ. Ο γάμος ήταν αυτό που δεν με ενδιέφερε, όχι τα υπόλοιπα. Ήθελα να κάνω σχέση αρκεί να ήταν ελεύθερη. Δεν ήθελα δεσμεύσεις αλλά μια βραχυπρόθεσμη σχέση, στην οποία θα πέρναγα καλά. Ήθελα εραστές και όχι συζύγους.

Γρήγορα ανακάλυψα ότι αυτή μου η απόφαση, η οποία με απομάκρυνε από το είδος των σχέσεων που έπρεπε να αποδεχτώ ως status quo θα οδηγούσε σε λιγότερο τοξικές και περισσότερο ευεργετικές σχέσεις. Δεν ήμουν μονογαμική. Ήμουν κυνηγός και αποζητούσα το σεξ και με περισσότερους από έναν συντρόφους. Δεν ντρέπομαι να το πω. Ήταν ό, τι πιο ειλικρινές έχω κάνει στη ζωή μου γιατί εκτός από ειλικρίνεια μεταξύ μας υπήρχε σεβασμός. Είχαμε θέσει όρια και ένιωθα ασφαλής, απελευθερωμένη και παραδόξως μία σταθερότητα που είχα χρόνια να νιώσω και όλα αυτά… έξω από το σπίτι μου.

Μέσα σε λίγους μήνες όμως ερωτεύτηκα. Ήρθε στο σπίτι μου, γνώρισε τα παιδιά μου αλλά επειδή ζούσε μακριά και δεν βρισκόμασταν συχνά εξακολουθούσα να αισθάνομαι ασφαλής γιατί μεταξύ μας υπήρχε μία απλή σχέση και όχι το δέσιμο που τόσο φοβόμουν. Ήμουν του περιστασιακού και όχι του μόνιμου γι’ αυτό και εγώ και ο σύντροφός μου βλέπαμε παράλληλα και άλλους ανθρώπους, όταν όμως μετακόμισε στην πόλη μου κάτι άλλαξε.

Εκεί είναι που συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν για μία φυσιολογική σχέση και ότι τα όρια που είχαμε βάλει εξαρχής δεν ήταν αρκετά. Η σχέση μας είχε αρχίσει να μοιάζει με αυτό που δεν ήθελα γι’ αυτό και τον χώρισα. Όπως αποδείχθηκε ασφάλεια για μένα σε μία σχέση υπήρχε μόνο όταν υπήρχε απόσταση και όρια. Εραστές και τίποτα παραπάνω. Ελεύθερες σχέσεις και μέχρι εκεί. Από τότε προσπάθησα και τα κατάφερα να κρατήσω κάθε μου σχέση μακριά από τα παιδιά μου.

Τα στερεότυπα λένε το εξής: όταν είσαι γυναίκα και συγκεκριμένα μόνη μαμά λαχτάρας τη σταθερότητα και ψάχνεις να βρεις αυτόν τον ένα και μοναδικό για να αράξεις στο πλευρό του με τη διαφορά ότι αυτού του είδους οι συμβατικές σχέσεις δεν ωφελούν πάντα τις γυναίκες. Στην καραντίνα είδα πολλούς γάμους να διαλύονται.

Οι γυναίκες απομακρύνονται γιατί δεν έχουν την ενέργεια και τη δύναμη να στηρίξουν τις συναισθηματικές απαιτήσεις των συζύγων ειδικά όταν έχουν φορτωθεί το μεγαλύτερο μέρος των οικιακών εργασιών για να μην αναφέρουμε την ενδεχόμενη διακοπή της εργασίας τους.

Πέρα απ’ αυτό υπάρχουν πάρα πολλές μόνες γυναίκες που έχουν πληγωθεί από τις προηγούμενες σχέσεις τους. Γνωρίζουν τι θέλουν και σίγουρα τι δεν θέλουν αλλά φαίνεται να μην είναι σίγουρες για το πώς να το ζητήσουν ή ακόμα και αν είναι, αυτό που ψάχνουν είναι εκεί έξω και πρέπει να το βρουν.

Ξέρω πολύ καλά ότι σε αυτό το στάδιο της ζωής μου χρειάζομαι στήριξη και κάποιον να νιώσω οικεία. Θέλω σεξ, όχι να ξαναπαντρευτώ ή να σπιτώσω το νέο μου σύντροφο. Ξέρω ότι μπορώ να έχω αυτό που θέλω χωρίς να χρειαστεί να ξαναπαντρευτώ.

Είναι σύνηθες φαινόμενο μία γυναίκα να έχει εραστή ή μία βραχυπρόθεσμη σχέση με κάποιον που δεν χρειάζεται να γίνει κάτι περισσότερο απ’ αυτό που είναι, και όμως τα στερεότυπα που θέλουν τις μαμάδες να πηγαίνουν πακέτο με έναν και μόνο άντρα καθιστά σχεδόν αδύνατο να κοιτάξουμε πέρα από τις κοινωνικές προσδοκίες και να δημιουργήσουμε ανθρώπινες σχέσεις που πραγματικά μας ωφελούν.

Η πατριαρχία μας έχει «ρυθμίσει» με τέτοιο τρόπο ώστε να αισθανόμαστε ανασφαλείς αν δεν έχουμε τη μονιμότητα ενός άντρα δίπλα μας αναγκάζοντάς μας να κάνουμε κάτι που δεν θέλουμε μόνο και μόνο για να κερδίσουμε μία υποτιθέμενη σταθερότητα ακόμα και αν αυτός που είναι δίπλα μας είναι αναξιόπιστος. Όταν μία γυναίκα αρνείται να συμμορφωθεί με αυτό συχνά θεωρείται ασταθής, αλλοπρόσαλλη ή πόρνη.

Ήμουν μικρή όταν παντρεύτηκα και απέκτησα παιδιά και το ίδιο μικρή ήμουν όταν έμεινα χήρα. Έχω περάσει τα τελευταία δύο χρόνια μιλώντας με τις ώρες με γυναίκες όλων των ηλικιών, ανύπαντρες και παντρεμένες, που είναι πρόθυμες να πειραματιστούν σεξουαλικά. Όλες τους θέλουν να αφήσουν πίσω τους τους πατριαρχικούς κανόνες που ισχύουν από τότε που γεννήθηκαν για το ποιες είναι και για το τι πρέπει να κάνουν.

Καθώς οι γυναίκες αναλογίζονται τι μπορούν να κάνουν, δίνουν προτεραιότητα στην ευχαρίστησή τους και μαθαίνουν να μην κάνουν πίσω στην επιθυμία τους για μη παραδοσιακές σχέσεις μετά από μακροχρόνιες μονογαμικές σχέσεις. Θέλουν να επενδύσουν χρόνο εκεί που θέλουν εκείνες όσον αφορά τις σχέσεις. Ανέκαθεν υπήρχε η πίεση για μακροχρόνιες, μονογαμικές σχέσεις και χλευασμός απέναντι στο σεξ της μιας βραδιάς.

Μας έμαθαν ότι μία μεγάλη ιστορία αγάπης είναι πιο δυνατή από 12 μικρότερες και ότι για να βρούμε την ευτυχία πρέπει να συνεργαστούμε και να μείνουμε μαζί ακόμα και όταν τα πράγματα γίνονται χειρότερα απ’ ότι μπορούμε να φανταστούμε. Με αυτά τα «πιστεύω» μας πότισαν, ότι η επιμονή και η επιμονή έχει μόνο σημασία, ότι πρέπει να θυσιαστούμε ακόμα και αν δεν είμαστε ευτυχισμένες και ότι αποχώρηση σημαίνει αποτυχία.

Οι εφήμερες σχέσεις ακόμα και αυτές της μιας βραδιάς είναι στην πραγματικότητα ένα απίστευτα απελευθερωτικό συναίσθημα. Αναμφισβήτητα έχω ωριμάσει πολύ μέσα από τις σχετικά μικρές σχέσεις που έχω κάνει από τότε που ο σύζυγός μου πέθανε απ’ ότι ωρίμασα στα 13 χρόνια γάμου μου γιατί τώρα για πρώτη φορά μπορώ να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου. Ζω χωρίς να ντρέπομαι μέσα στα όρια που εγώ έχω θέσει για τον εαυτό μου βάζοντας στην άκρη τα κοινωνικά πρέπει τα οποία με έκαναν πάντα να νιώθω άβολα.

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε τη δική μας εκδοχή για το τι λειτουργεί καλύτερα για εμάς πρέπει να έχουμε φαντασία. Εκεί βρίσκεται η ομορφιά των βραχυπρόθεσμων σχέσεων, των εραστών και του σεξ της μιας νύχτας. Μπορούμε να δώσουμε ότι θέλουμε ο ένας στον άλλον χωρίς να αισθανόμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε κάτι παραπάνω.

Αυτή η ελευθερία που σου προσφέρει αυτό το είδος σχέσης ειδικά μετά από μία αποτυχημένη μακροχρόνια σχέση είναι απίστευτη. Η δημιουργία ασφαλών σχέσεων με ακόμα πιο ασφαλή όρια και με τους δικούς μας όρους είναι προτιμότερο από το να ξοδέψουμε πολλά χρόνια με επικίνδυνα άτομα.

Η επιθυμία μου να κάνω ελεύθερες σχέσεις ήταν άκρως αποκαλυπτική, πάνω απ’ όλα όμως έπρεπε να διαχωρίσω το ρόλο μου ως μητέρα και ως ερωμένη και αυτό ήταν κάτι όχι μόνο απαραίτητο αλλά και φυσικό.

Ως μόνη μαμά που είμαι η παραμονή δίπλα στα παιδιά μου είναι αδιαπραγμάτευτη. Όταν είμαι σπίτι είμαι δικιά τους και επειδή είμαι ο μόνος εν ζωή γονέας τους είναι ακόμα πιο σημαντικό για μένα να είμαι κοντά τους και σε αυτό με βοηθάει πάρα πολύ η «αδυναμία» μου στις ελεύθερες σχέσεις γιατί λείπει το στοιχείο της δέσμευσης και το ότι πρέπει να δίνομαι σε κάποιον τόσο όσο δίνομαι στα παιδιά μου.

Κάποιοι μπορεί να πιστέψουν ότι μου λείπει η αγάπη αλλά στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο. Για πρώτη φορά στη ζωή μου ό, τι κάνω είναι για την αγάπη, για την αγάπη της οικογένειάς μου και για την αγάπη του εαυτού μου. Είμαι σχεδόν 40 ετών και μπορώ επιτέλους να αναγνωρίσω τι είναι αυτό που πραγματικά θέλω και πόσο διαφέρει από αυτό που περίμενα.

Ζω μία ζωή στην οποία οι μόνοι όρκοι που είμαι πρόθυμη να δώσω είναι στον εαυτό μου και στα παιδιά μου, τα οποία είμαι περισσότερο από ικανή να μεγαλώσω μόνη μου με την υποστήριξη των φίλων και της οικογένειάς μου που είναι οι πραγματικοί μου σύντροφοι και συνοδοιπόροι στη ζωή.

Οι ελεύθερες σχέσεις δεν είναι κάτι για το οποίο θα έπρεπε να ντρεπόμαστε αντίθετα θα έπρεπε να είναι μία φυσιολογική επιλογή που δεν θα σνομπάρεται και δεν θα χλευάζεται από κανέναν. Όλοι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να αναζητήσουν το είδος της σχέσης που τους ικανοποιεί. Αυτό που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει είναι ο εαυτός μας και όχι οι κοινωνικοί κανόνες.

Πηγή: refinery29.com – singleparent.gr

18χρονη έγκυος με επιθετική λευχαιμία αποφάσισε να θυσιαστεί η ίδια για να σώσει τη ζωή του μωρού της

0

Έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο να τερματίσει την εγκυμοσύνη της και να βελτιώσει τις πιθανότητες της για επιβίωση ή στο να σώσει το παιδί της.

Αυτοθυσία μητέρας: Η 18χρονη Brianna Rawlings ήρθε αντιμέτωπη με μια πολύ δύσκολη και σκληρή απόφαση. Να τερματίσει την εγκυμοσύνη της ή να προσπαθήσει να βελτιώσει τις πιθανότητες της να επιβιώσει.

Αυτοθυσία μητέρας: Τα άσχημα νεα και η δύσκολη απόφαση

Η 18χρονη Brianna Rawlings έμαθε τα άσχημα νέα. Στους τέσσερις μήνες από την έναρξη της εγκυμοσύνης της, της είπαν ότι πάσχει από μια επιθετικής μορφής λευχαιμία.

“Τα αποτελέσματα των εξετάσεων αποκάλυψαν αρχικά μια μόλυνση κάπου στο σώμα μου. Οι γιατροί δεν μου επέτρεψαν να φύγω μέχρι να βρουν για ποιο λόγο πονούσα. Έλεγχαν την καρδιά μου και όλα τα άλλα όργανα, αλλά δεν έβγαζαν άκρη, έτσι πρότειναν βιοψία μυελού των οστών.”

Αυτός ήταν ο τρόπος με τον οποίο διέγνωσαν τη λευχαιμία, ανακαλύπτοντας ότι το σώμα της πάλευε για μήνες.

Έπρεπε σε εκείνο το σημείο να αποφασίσει: είτε να γεννήσει το παιδί της και, ως εκ τούτου, να βάλει τη ζωή της σε κίνδυνο, είτε να τερματίσει την εγκυμοσύνη της, ώστε να ενισχύσει τις δικές της πιθανότητες επιβίωσης.

ezgif.com webp to jpg 9 4

ezgif.com webp to jpg 10 4

Η νεαρή κοπέλα από το Colyton του Σίδνεϊ, πήρε αμέσως την απόφασή της. Έβαλε την υγεία του μωρού της πρώτη. Επέλεξε να προχωρήσει στη γέννα και να δώσει στον γιο της την ευκαιρία να ζήσει και αφήφισε τις δικές της πιθανότητες επιβίωσης, αφού έπρεπε να αναβάλει την θεραπεία για την λευχαιμία.

“Η απόφασή μου ήταν μόνο για τον Kyden. Ήταν ο γιος μου, το μικρό μου θαύμα,” είπε η νεαρή μητέρα. Υποβλήθηκε σε επείγουσα καισαρική τομή τρεις μήνες νωρίτερα.

ezgif.com webp to jpg 12 3 ezgif.com webp to jpg 11 3

Αυτοθυσία μητέρας: Οι 12 καλύτερες μέρες της ζωής μου

Παρά την έκτακτη καισαρική τομή εξαιτίας της λευχαιμίας, ο γιος της ανέπνεε κατευθείαν από μόνος του και έκλαψε αμέσως. “Αυτές τις 12 ημέρες ήμουν σε θέση να περάσω χρόνο με το αγόρι μου, τον Kyden, μπόρεσα να τον κρατήσω, να του μιλήσω όπως του μιλούσα όταν ήταν στην κοιλιά μου. Ήταν τόσο ξεχωριστό, ήταν οι καλύτερες 12 μέρες της ζωής μου!”

“Τότε, μου είπαν ότι το μωρό μου είχε μια λοίμωξη στο στομάχι. και μέσα σε λίγες ώρες μου είπαν ότι δεν τα κατάφερε…”

ezgif.com webp to jpg 14 2 ezgif.com webp to jpg 13 2

“Ήταν μια πολύ σκληρή, εξαντλητική και επώδυνη διαδικασία. Παρόλο που ο Kyden δεν είναι πλέον μαζί μας, μου έδωσε τη δύναμη να συνεχίσω,” είπε η μητέρα. “Ήμουν πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη που έγινα μητέρα – το μόνο που ήθελα πάντα ήταν να έχω είναι μια οικογένεια.”

Αυτοθυσία μητέρας: Η βελτίωση στην υγεία της

Μετά από μερικούς μήνες, η κα Rawlings είπε ότι η υγεία της έγινε «καλύτερη από ποτέ». Παρά την ψυχική και σωματική ταλαιπωρία της, είναι σε θέση να βγαίνει από το νοσοκομείο και εργάζεται σκληρά για να γίνει και πάλι εντελώς καλά.

Τώρα σκοπεύει να σταματήσει τη χημειοθεραπεία και να κάνει μια επιτυχημένη μεταμόσχευση. “Θέλω να νικήσω αυτή τη φρικτή ασθένεια. Πιστεύω ότι μπορώ να το κάνω αυτό και έδωσα μια υπόσχεση στον γιο μου. Ελπίζω να περάσω τα Χριστούγεννα με την οικογένεια και τα ζώα μου.”

ezgif.com webp to jpg 15 2

Η περίπτωση της κ. Rawlings είναι τόσο σπάνια και επιθετική που έχει μελετηθεί από φοιτητές και γιατρούς σε όλο τον κόσμο.

“Η περίπτωσή μου ελπίζω να βοηθήσει κάποιον άλλον στο μέλλον. Λέω την ιστορία μου, έτσι ώστε να δώσω ελπίδα σε άλλους εκεί έξω που δίνουν τη δική τους μάχη. Σε οποιονδήποτε εκεί έξω που πολεμάει με κάτι τέτοιο και διαβάζει αυτό το κείμενο, θέλω να πω να παραμείνει θετικός, δυνατός και είναι δίπλα σε υποστηρικτικούς ανθρώπους και μακριά από κάθε αρνητικότητα, να αγαπά τις καλές μέρες και αγωνίζεται με τις κακές.

“Να είσαι ευγνώμων για αυτό που έχεις μπροστά σου.”