Blog Σελίδα 7633

Κώστας Σόμμερ – Βαλεντίνη Παπαδάκη: Η τρυφερή στιγμή που ο γιος τους φιλάει τη νεογέννητη αδερφούλα του

0

Την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωή τους περνάνε ο Κώστας Σόμμερ και η Βαλεντίνη Παπαδάκη μετά τον ερχομό και του δεύτερου παιδιού τους.

Η ευχάριστη είδηση έγινε γνωστή από τον ίδιο τον Κώστα Σόμμερ, ο οποίος δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο instagram μια φωτογραφία με τη νεογέννητη κόρη του και έγραψε, «Καλώς ήρθες στον κόσμο, καλώς ήρθες στην οικογένειά μας, θησαυρέ μου. Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψεις το συναίσθημα να σε κρατάω για πρώτη φορά».

Ο Κώστας Σόμμερ και η Βαλεντίνη Παπαδάκη, που έχουν ακόμη έναν γιο, τον ενός έτους Ιάσονα, έχουν επιστρέψει σπίτι τους και τώρα προσπαθούν να οργανώσουν τη νέα τους καθημερινότητα ως τετραμελής πλέον οικογένεια και να γιορτάσουν όλοι μαζί τα Χριστούγεννα.

Η τρυφερή μανούλα, το βράδυ της Πέμπτης 29/12, έκανε την πρώτη της ανάρτηση με τη νεογέννητη κόρη της, όπου την απαθανάτισε δίπλα στον αδερφό της, με θέα το υπέροχο στολισμένο σαλόνι τους.

Όπως θα δείτε στην πρώτη φωτογραφία, ο μικρός Ιάσονας είναι πολύ χαρούμενος με τον ερχομό της αδερφής του, ενώ την φιλά τρυφερά σε ένα πολύ γλυκό στιγμιότυπο.

«Αγαπητέ Άγιε Βασίλη, σε ευχαριστώ για τα ιδιαίτερα χριστουγεννιάτικα δώρα μου, μάλλον έχω κάνει κάτι πολύ σωστό για να αξίζω τέτοια ανεκτίμητα δώρα φέτος».

Δείτε την ανάρτηση

«Αντίκρισα ένα παιδάκι που σχεδόν είχε φύγει» λέει ο αστυνομικός που έσωσε το βρέφος μέσα στο περιπολικό

0

Ο Νίκος Φλέσσας, ο αστυνομικός που έκανε ΚΑΡΠΑ στο μωράκι, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την συγκλονιστική αυτή στιγμή.

Η καρδιά του μωρού της Καλλιόπης και του Δημήτρη σταμάτησε, αλλά ένας φύλακας-άγγελος έμελλε να σώσει τη ζωή του παιδιού τους.

Είναι ο Νίκος Φλέσσας, αστυνομικός της άμεσης δράσης. Μέσα στο περιπολικό και καθώς μετέφεραν το μόλις 35 ημερών βρέφος στο νοσοκομείο, η καρδιά του σταμάτησε να χτυπάει …η αντίδραση του αστυνομικού ήταν άμεση, πήρε το μωρό γρήγορα από την αγκαλιά της μαμάς του και του έκανε ΚΑΡΠΑ. 45 δευτερόλεπτα αργότερα το μωρό άρχισε να κλαίει και να δίνει σημάδια ζωής ξανά.

Το χρονικό

Όλα ξεκίνησαν το πρωί της Πέμπτης, το μωράκι ήταν σπίτι με τους γονείς του, όταν ξαφνικά έδειξε να μην έχει επαφή με το περιβάλλον, αμέσως η μητέρα του παιδιού κάλεσε το ΕΚΑΒ και την άμεση δράση, μέσα σε 2 λεπτά περιπολικό της περιοχής έφτασε στο σπίτι και ξεκίνησε την πορεία προς το νοσοκομείο.

Πέρα από την ηρωική αντίδραση του Νίκου, τόσο ο οδηγός του περιπολικού όσο και τα παιδιά της ομάδας ΔΙΑΣ κατάφεραν μέσα σε 10 λεπτά να μεταφέρουν το παιδί έγκαιρα στο Παίδων και να του σώσουν τη ζωή του.

Στο νοσοκομείο Παίδων οι ιατροί επιβεβαίωσαν ότι η ΚΑΡΠΑ που εφάρμοσε ο αστυνομικός στο βρέφος ήταν η κίνηση που του έσωσε την ζωή.

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος, βράβευσε τους δύο αστυνομικούς που συνέβαλαν στην διάσωση του παιδιού.

«Αντίκρισα ένα παιδάκι που σχεδόν είχε φύγει»
Ο αστυνομικός που έσωσε τη ζωή του 35 ημερών βρέφους μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» και περιέγραψε τα δραματικά λεπτά η καρδιά του μωρού είχε σταματήσει.

«Λάβαμε κλήση για περιστατικό για αιφνιδίως παθόν βρέφος, δεν γνωρίζαμε μέχρι τότε πού πηγαίναμε και μόλις φτάσαμε εκεί είδαμε τον παππού του μωρού που είχε κατέβει κάτω. Όταν επιβιβάστηκε το παιδί στο περιπολικό με την μαμά του, ζήτησα μετά από λίγα λεπτά να δω την εικόνα του παιδιού για να καταλάβω τι γίνεται», είπε αρχικά ο Νίκος Φλέσσας.

«Αντίκρισα ένα παιδάκι που σχεδόν είχε «φύγει». Ζήτησα από την μητέρα του, την Καλλιόπη, να τη βοηθήσω, της είπα «δώσε μου το παιδί να σε βοηθήσω», ήταν σαστισμένη και πίστευε ότι το παιδί είχε «φύγει» ή ότι «έφευγε» και το ήθελε στην αγκαλιά της. Εκείνη τη στιγμή αρνήθηκε μετά από λίγα δευτερόλεπτα όμως της ξαναζήτησα να τη βοηθήσω, της είπα «σε παρακαλώ άσε μου το παιδί μπορώ να σε βοηθήσω πιστεύω».

Και το πήρα το παιδί, με εμπιστεύθηκε, πήρα το παιδί στα πόδια μου. όπως φαίνεται στο βίντεο, καμία σχέση δεν είχε το παιδί όπως όταν το πήρα. Στο βίντεο πλέον έχει αρχίσει και ανακτά το χρώμα του, απλά είναι ζαλισμένο από την έλλειψη οξυγόνου. Άρχισα να κάνω βρεφική ΚΑΡΠΑ, είναι διαφορετική από αυτή που εφαρμόζεται στους ενήλικες, με προσεκτικές κινήσεις, άλλη τεχνική στο στέρνο του», συμπλήρωσε.




Σεμινάρια που σώζουν ζωές

Για το από πού έχει γνώσεις πρώτων βοηθειών, ο κ. Φλέσσας απάντησε πως, «τυγχάνει να έχω παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια στο παρελθόν, με κάποια άλλα απιδιά από τους βατραχανθρώπους. Η δουλειά μας είναι να σώζουμε ανθρώπους είτε να ασκούμε νόμιμη βία είτε με το να προβαίνουμε σε ενέργειες πρώτης βοήθειας».

Ο αστυνομικός έπειτα εξήγησε γιατί τράβηξε το βίντεο, τονίζοντας πως δεν το έκανε για αυτοπροβολή.

«Το βίντεο τραβήχτηκε για τον εξής λόγο, γιατί δεν μου αρέσει η αυτοπροβολή. Η Καλλιόπη, η μάνα του παιδιού, είχε σαστίσει τόσο πολύ, που είχε μείνει πίσω και ενώ ο μικρός είχε αρχίσει να επανέρχεται, δεν πίστευε ότι ζει. Της λέω «κοίταξε τον» και δεν τον κοίταζε γιατί δεν ήξερε τι θα αντικρίσει. Και τράβηξα το βίντεο και της λέω «να κοίτα τα ματάκια του, ξύπνησε». Πρώτα είδε το βίντεο και μετά άρχισε να πιστεύει ότι το μωρό ζει», διευκρίνισε ο Νίκος Φλέσσας.

vref

Η ανάρτηση του Τάκη Θεοδωρικάκου μετά τη συνάντηση που είχε με τους δύο αστυνομικούς:

«Σε αυτή τη συγκλονιστική υπόθεση δεν βρίσκω τα κατάλληλα λόγια για να περιγράψω αυτά που πραγματικά αισθάνομαι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Δημόπουλο και τον Νίκο Φλέσσα, δύο άξια στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, δύο σπουδαίους ανθρώπους. Έσωσαν ένα βρέφος 35 ημερών. Μετέφεραν το μωράκι μέσα σε 8 λεπτά από την Κοκκινιά στο Παίδων. Και του έκαναν ΚΑΡΠΑ μέσα στο περιπολικό γιατί η καρδούλα του είχε σταματήσει! Πολλά συγχαρητήρια επίσης στους άνδρες των ομάδων ΔΙΑΣ και ΖΗΤΑ για την καθοριστική συμβολή τους. Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο της Ελληνικής Αστυνομίας: ανθρωπιά, αλληλεγγύη, αποτελεσματικότητα. Σεβασμός, αγάπη και στήριξη στους αστυνομικούς μας που πολλές φορές υπερβαίνουν τον ίδιο τους τον εαυτό για τη ζωή των συνανθρώπων μας».

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Έφη που παντρεύτηκε τον πατέρα μου και μου στάθηκε – Η ιστορία της Νικολέτας

0

Την παρακάτω ιστορία αναδημοσιεύουμε από την ομάδα Untold Stories, με την άδεια της συντάκτριάς της Νικολέτας Π. την οποία ευχαριστούμε θερμά!

Χθες, ήταν μια πολύ φορτισμένη ημέρα, για ένα παιδί που έχασε τη μαμά του στα 8 του, μόλις, χρόνια.

Μεγάλο το σοκ, τόσο που μπορώ να πω ότι ακόμα και σήμερα στα 60 μου ποτέ δεν κατάφερα να ξεπεράσω, άσχετα αν έχω τη δική μου οικογένεια.

Κι αν αποφάσισα να γράψω, είναι γιατί οφείλω ένα τεράστιο «ευχαριστώ», σε μια γυναίκα. Ναι, σε εκείνη που παντρεύτηκε τον πατέρα μου κι ανέλαβε να μεγαλώσει ένα παιδί που δεν ήταν δικό της, που δεν είχε δικά της παιδιά, δεν είχε βιώσει την μητρότητα.

Ανέλαβε να μετριάσει τον πόνο που φώλιαζε στην ψυχή μου, καθώς προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω πως η δική μου μαμά, το στήριγμά μου, είχε χαθεί οριστικά. Θυμάμαι, πως η πρώτη μου αντίδραση όταν μου ανακοίνωσε ο πατέρας μου τον θάνατό της, ήταν «και τώρα, ποιος θα με βοηθάει στην αντιγραφή;» Δύσκολα, πολύ δύσκολα…

Και ήρθε, λοιπόν, η Εφη κι έγινε η «μαμά». Μη ρωτήσετε αν την αισθανόμουν ως μαμά μου, δεν ξέρω, δεν θυμάμαι το συναίσθημα που παράγει η λεξούλα αυτή. Νοιώθω πως είναι κενή περιεχομένου στην ψυχή μου. Όπως δε μπορώ να πω ότι η καινούργια «μαμά», τα έκανε όλα σωστά. Όμως προσπαθησε. Και συνέχισε να προσπαθεί, ακόμα κι όταν γέννησε το δικό της παιδί. Δεν με παραγκώνισε, δεν με έδιωξε… Έκανε ό,τι μπορούσε. Με μεγάλωσε, ως μη όφειλε, με τα σωστά και τα λάθη της.

Ανήκει στην κατηγορία, «δανεική μαμά» και τώρα που κι εγώ είμαι σε θέση να «μπω στα παπούτσια» της και να καταλάβω τι σημαίνει αυτό που έκανε, ναι,
Της οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, γιατί στάθηκε στο πλευρό μου…

Πηγή: singleparent.gr

Λάρισα: Κηδεύτηκε ο 55χρονος επιβάτης του μοιραίου λεωφορείου στο Βουκουρέστι

0

Πλήθος κόσμου – οικογένεια, συγγενείς και φίλοι – αποχαιρέτησαν σήμερα με βουβό πόνο και απέραντη θλίψη τον 55χρονο Νίκο Χλόψιο, τον άτυχο άνδρα που σκοτώθηκε πριν από μία εβδομάδα στο δυστύχημα με το λεωφορείο στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, αφήνοντας πίσω του σύζυγο και δύο παιδιά.

Η κηδεία του έγινε στον Ιερό Ναό Πέτρου και Παύλου στη Νεάπολη Λάρισας.

Η σορός του 55χρονου έφθασε χθες στη Λάρισα. Στη θεσσαλική πόλη έφτασε και η σύζυγός του Δήμητρα που ήταν μαζί του στο μοιραίο λεωφορείο και είχε νοσηλευτεί τραυματισμένη σε νοσοκομείο της Ρουμανίας.

Η νεκροψία στη σορό του άτυχου άνδρα έδειξε ότι έφερε πολλαπλά τραύματα σε κεφάλι και θώρακα.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: onlarissa.gr

Αλέξης Κούγιας: Η επίσημη ανακοίνωση του για την υπόθεση της κοκαΐνης που εμπλέκει τον Θέμη Αδαμαντίδη

0

«Δεν είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της», λέει ο δικηγόρος του

Ουδεμία σχέση με το κύκλωμα κοκαΐνης και την εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ έχει ο Θέμης Αδαμαντίδης.

Σε ανακοίνωσή του ο δικηγόρος του γνωστού τραγουδιστή, Αλέξης Κούγιας τονίζει ότι είναι ψευδής η είδηση που διακινείται καθώς και ότι ο κ. Αδαμαντίδης είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης.

Σύμφωνα, πάντα με τον κ. Κούγια στη δικογραφία φέρονται ότι υπάρχουν ελάχιστες συνομιλίες του κ. Αδαμαντίδη με κάποιο από τα φερόμενα μέλη της οργάνωσης, το οποίο ούτε κουμπάρος, ούτε φίλος του είναι, αλλά πιθανότατα είναι θαυμαστής.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του κ. Κούγια

Εδώ και λίγες ώρες διακινείται η ψευδής είδηση ότι δήθεν ο κ. Θέμης Αδαμαντίδης, τον οποίο έχω την τιμή να εκπροσωπώ, έχει σχέση με την εγκληματική οργάνωση, της οποίας τα μέλη συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ και κατηγορούνται για εμπορία ναρκωτικών και άλλες παράνομες πράξεις, καθώς και ότι δήθεν ο κ. Αδαμαντίδης είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης.

Η είδηση είναι εντελώς ψευδής και συκοφαντική.

Η αλήθεια είναι η εξής: Ο κ. Αδαμαντίδης δεν έχει καμία σχέση με κανένα από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης και δεν είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της, τον οποίο ούτε καν γνωρίζει.

Στη δικογραφία φέρονται ότι υπάρχουν ελάχιστες συνομιλίες του κου Αδαμαντίδη με κάποιο από τα φερόμενα μέλη της οργάνωσης, το οποίο ούτε κουμπάρος, ούτε φίλος του είναι, αλλά πιθανότατα είναι θαυμαστής του και είναι ένας από αυτούς, με τους οποίους στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας έχει τηλεφωνική επικοινωνία, η οποία ουδεμία σχέση έχει με διακίνηση ναρκωτικών, ούτε καν με αγορά ναρκωτικών.

Ο κ. Αδαμαντίδης δεν έχει συλληφθεί, είναι εντελώς ελεύθερος και έχει κληθεί μόνο ως μάρτυρας, για να δώσει κατάθεση για την υπόθεση αυτή.

Έλαβα εντολή από τον κο Αδαμαντίδη να στραφώ με μηνύσεις και αγωγές εις βάρος οιουδήποτε φυσικού προσώπου – δημοσιογράφου – παρουσιαστή οιασδήποτε τηλεοπτικής ή ραδιοφωνικής εκπομπής ή οιουδήποτε άλλου μέσου μαζικής ενημέρωσης που αναπαράγει την ως άνω ψευδή και συκοφαντική είδηση, και ήδη οι συνεργάτες μου συγκεντρώνουν στοιχεία, ώστε να στραφούμε δικαστικώς εναντίον τους.

Η Ελλάδα μικραίνει επικίνδυνα: Μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρα σε 9.716.889 άτομα

0

Σε 9.716.889 άτομα ανέρχεται ο νόμιμος πληθυσμός της χώρας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την απογραφή πληθυσμού- κατοικιών 2021, που διενήργησε η ΕΛΣΤΑΤ. Σε σύγκριση με την προηγούμενη απογραφή, αυτή του 2011, γίνεται αντιληπτό πως ο πληθυσμός της χώρας μειώθηκε κατά 1.098.308.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2011, ο μόνιμος πληθυσμός της χώρας ανερχόταν σε 10.815.197 κατοίκους, εκ των οποίων 49,2% ήταν άνδρες και 50,8% γυναίκες. Μάλιστα, σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη απογραφή, αυτή του 2001, ο πληθυσμός είχε μειωθεί ξανά κατά 148.823 άτομα.

Τα αναλυτικά στοιχεία της Στατιστικής Αρχής για το 2021 κατά περιφερειακή ενότητα, δήμο και δημοτική ενότητα, θα δημοσιευθούν σε ΦΕΚ.

Παράλληλα δε, εστάλησαν στον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, προκειμένου τον Ιανουάριο να καθοριστεί η νέα κατανομή των εδρών για τις βουλευτικές εκλογές.

Δείτε ΕΔΩ τα πλήρη στοιχεία

Καραμπόλες από την απογραφή: Αλλάζουν περιφέρεια 16 βουλευτικές έδρες

>Μεγάλες αλλαγές στην κατανομή των βουλευτικών εδρών στις εκλογικές περιφέρειες όλης της χώρας φέρνουν τα αποτελέσματα της απογραφής του 2021 με βάση τα οποία θα γίνουν οι εκλογές το 2023.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, αλλάζουν συνολικά χέρια 16 έδρες με κύρια συνέπεια την περαιτέρω ενίσχυση του αριθμού των βουλευτών που εκλέγονται στις περιφέρειες της πρωτεύουσας, στην οποία θα εκλέγονται πέντε επιπλέον βουλευτές.

Στους μεγάλους χαμένους είναι η Ήπειρος και η Δυτική Μακεδονία που χάνουν από δύο έδρες.

Ειδικότερα, με βάση τα νέα πληθυσμιακά στοιχεία κερδίζουν δύο έδρες ο Νότιος Τομέας της Β΄ Αθηνών και η περιφέρεια Ανατολικής Αττικής, ενώ μία επιπλέον έδρα θα έχουν ο Βόρειος Τομέας της Β’ Αθηνών, ο Δυτικός Τομέας της Β΄ Αθηνών, η Α΄ Θεσσαλονίκης και η Αχαΐα.

Στον αντίποδα οι έδρες αυτές θα αφαιρεθούν από την Α΄Πειραιά, τις Σέρρες, τη Φθιώτιδα, τη Μαγνησία, την Κοζάνη, την Άρτα, καθώς και την Καστοριά και τη Θεσπρωτία που γίνουμε πλέον μονοεδρικές περιφέρειες.

Αναλυτικά, τα πληθυσμιακά στοιχεία της απογραφής και οι αλλαγές που επέρχονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Δυσάρεστα νέα για την Ελλάδα: Μειώθηκε κατά 1.098.308 ο πληθυσμός της χώρας

0

Σε 9.716.889 άτομα ανέρχεται ο νόμιμος πληθυσμός της χώρας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την απογραφή πληθυσμού- κατοικιών 2021, που διενήργησε η ΕΛΣΤΑΤ. Σε σύγκριση με την προηγούμενη απογραφή, αυτή του 2011, γίνεται αντιληπτό πως ο πληθυσμός της χώρας μειώθηκε κατά 1.098.308.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2011, ο μόνιμος πληθυσμός της χώρας ανερχόταν σε 10.815.197 κατοίκους, εκ των οποίων 49,2% ήταν άνδρες και 50,8% γυναίκες. Μάλιστα, σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη απογραφή, αυτή του 2001, ο πληθυσμός είχε μειωθεί ξανά κατά 148.823 άτομα.

Τα αναλυτικά στοιχεία της Στατιστικής Αρχής για το 2021 κατά περιφερειακή ενότητα, δήμο και δημοτική ενότητα, θα δημοσιευθούν σε ΦΕΚ.

Παράλληλα δε, εστάλησαν στον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, προκειμένου τον Ιανουάριο να καθοριστεί η νέα κατανομή των εδρών για τις βουλευτικές εκλογές.

Δείτε ΕΔΩ τα πλήρη στοιχεία

Καραμπόλες από την απογραφή: Αλλάζουν περιφέρεια 16 βουλευτικές έδρες

>Μεγάλες αλλαγές στην κατανομή των βουλευτικών εδρών στις εκλογικές περιφέρειες όλης της χώρας φέρνουν τα αποτελέσματα της απογραφής του 2021 με βάση τα οποία θα γίνουν οι εκλογές το 2023.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, αλλάζουν συνολικά χέρια 16 έδρες με κύρια συνέπεια την περαιτέρω ενίσχυση του αριθμού των βουλευτών που εκλέγονται στις περιφέρειες της πρωτεύουσας, στην οποία θα εκλέγονται πέντε επιπλέον βουλευτές.

Στους μεγάλους χαμένους είναι η Ήπειρος και η Δυτική Μακεδονία που χάνουν από δύο έδρες.

Ειδικότερα, με βάση τα νέα πληθυσμιακά στοιχεία κερδίζουν δύο έδρες ο Νότιος Τομέας της Β΄ Αθηνών και η περιφέρεια Ανατολικής Αττικής, ενώ μία επιπλέον έδρα θα έχουν ο Βόρειος Τομέας της Β’ Αθηνών, ο Δυτικός Τομέας της Β΄ Αθηνών, η Α΄ Θεσσαλονίκης και η Αχαΐα.

Στον αντίποδα οι έδρες αυτές θα αφαιρεθούν από την Α΄Πειραιά, τις Σέρρες, τη Φθιώτιδα, τη Μαγνησία, την Κοζάνη, την Άρτα, καθώς και την Καστοριά και τη Θεσπρωτία που γίνουμε πλέον μονοεδρικές περιφέρειες.

Αναλυτικά, τα πληθυσμιακά στοιχεία της απογραφής και οι αλλαγές που επέρχονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Ο Θέμη Αδαμαντίδης «ψώνιζε» κοκαΐνη από τον κουμπάρο του που συνελήφθη για διακίνηση

0

Η δικογραφία για το κύκλωμα κοκαΐνης – Οι διάλογοι που «καίνε» τον Θέμη Αδαμαντίδη – Ο κουμπάρος του φέρεται ως ο εγκέφαλος της οργάνωσης – Αποκαλούσαν την κοκαΐνη «στιχάκια» και «ρεφρέν»

Delivery κοκαΐνης σε σπίτια και νυχτερινά κέντρα και πελάτες της λεγόμενης καλής κοινωνίας, έκανε κύκλωμα που «ξεδόντιασε» η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών. Οι έμπειροι αξιωματικοί της ειδικής ομάδας που στήθηκε, «έβαλαν χέρι» στη συμμορία που έσπρωχνε την «λευκή κυρία» σε ευκατάστατους πελάτες της πρωτεύουσας, ανάμεσα τους και ο τραγουδιστής Θέμης Αδαμαντίδης μέσα από παρακολούθηση που κράτησε περίπου τρεις μήνες.

Οι αστυνομικοί στο διαβιβαστικό παραθέτουν, το «ημερολόγιο» της έρευνας όπως προκύπτει από τις επισυνδέσεις. Σε αυτό ξεδιπλώνεται η δράση του κυκλώματος ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο κατηγορητήριο αναφέρονται και τα ονόματα πελατών όπως και του Θέμη Αδαμαντίδη οποίος είναι κουμπάρος του «εγκεφάλου» της οργάνωσης.

Το όνομα του τραγουδιστή είναι στο νούμερο 8 του διαβιβαστικού της ΕΛ.ΑΣ και κατηγορείται για παράβαση του άρθρου 29 του νόμου 4939/2013 περί εξαρτησιογόνων ουσιών. Μάλιστα το κύκλωμα για κάθε πελάτη χρησιμοποιούσε ειδικά συνθηματικά για την παράδοση της κοκαΐνης και συγκεκριμένα για το Θέμη Αδαμαντίδη την λευκή σκόνη την αποκαλούσαν «στιχάκια» και «ρεφρέν».

Το protothema.gr παρουσιάζει την δικογραφία της υπόθεσης και τους διαλόγους με το γνωστό τραγουδιστή όπως έχουν καταγραφεί από την παρακολούθηση που έκανε ειδική ομάδα της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών.

Οι διάλογοι που «καίνε» τον Θέμη Αδαμαντίδη

Στις 12:47, της 28ης Σεπτεμβρίου, όπως φαίνεται από το διαβιβαστικό, εγκέφαλος συνομιλεί τηλεφωνικά με τον Αδαμαντίδη Θεμιστοκλή και από τη συνομιλία προκύπτει ότι ο Αδαμαντίδης του ζητάει να βρεθούν σε συγκεκριμένη οδό για να παραλάβει μία αυτοσχέδια συσκευασία που περιέχει τουλάχιστον 5 γραμ. κοκαΐνης έναντι του χρηματικού ποσού των 35 €. Η συνομιλία έχει ως εξής:

Θέμης Αδαμαντίδης: Ελα πάνω στην Άνω Γλυφάδα.

Αρχηγός: Ε εντάξει Άνω Γλυφάδα; Θα μου δώσεις μία διεύθυνση;

Θέμης Αδαμαντίδης: Άνω Γλυφάδα εκεί που τελειώνει Γούναρη.

Σε άλλη παρακολούθηση στις 13:32 της 14/10, προκύπτει απο συνομιλία, πως αρχηγός συνομιλεί τηλεφωνικά με τον Αδαμαντίδη Θεμιστοκλή και όπως προκύπτει ο Αδαμαντίδης του ζητάει συνάντηση ώστε να παραλάβει μια αυτοσχέδια συσκευασία που περιέχει τουλάχιστον 1 γραμ. κάνναβης έναντι του ποσού των 70 €. Επίσης συζητάνε για δυο ποσότητες κοκαΐνης και ποια επιθυμεί ο Αδαμαντίδης να παραλάβει. Μάλιστα, χρησιμοποιούν τους κωδικοποιημένους όρους «στίχος» και «ρεφρέν» για να προσδιορίσουν την κοκαΐνη. Ενδεικτικά παρατίθεται το εξής απόσπασμα της συνομιλίας:

Αρχηγός: έλα.

Αδαμαντίδης: πότε θα έρθεις;

Αρχηγός: σε μισή ώρα περίπου θα είμαι σπίτι σου.

Αδαμαντίδης: άντε μπράβο ναι, δεν είναι ο ίδιος ακριβώς, είναι άλλος ο «φίλος» μας ε;

Αρχηγός: αυτό το τελευταίο δεν σου άρεσε;

Αδαμαντίδης: Ωωω καλά θα τα πούμε έλα θα τα πούμε.

Αρχηγός: περίμενε ρε έχω και το τελευταίο ακούς;

Αδαμαντίδης: ναι ναι το προτελευταίο θέλω.

Αρχηγός: και το προηγούμενο.

Αδαμαντίδης: έλα, έλα θα τα πούμε.

Αρχηγός: όταν ήρθα στο σπίτι δε μου είπες, ο τελευταίος «στίχος».

Αδαμαντίδης: ε ναι εντάξει δεν θα σου πω, σου λέω, θα σου πω.

Αρχηγός: έχω δύο στίχους.

Αδαμαντίδης: (ακατάληπτο), γεια, γεια.

Αρχηγός: και τι άλλο να κάνω (γέλια)

Αδαμαντίδης: άλλαξε το «ρεφρέν» έλα γεια.

Αρχηγός: γεια…

adamantidis synomilia 1 adamantidis synomilia 2 adamantidis synomilia 3

Δεν επαρκούσαν οι «στίχοι»

Στις 16 Δεκεμβρίου στις 21:01, ο αρχηγός του κυκλώματος συνομιλεί τηλεφωνικά με τον Αδαμαντίδη και προκύπτει από την συνομιλία ότι θα του παραδώσει στην οικία του μια αυτοσχέδια συσκευασία περιέχουσα τουλάχιστον 0,5 γραμ. κοκαΐνης έναντι του ελάχιστου χρηματικού ποσού των 35 €. Η συνομιλία έχει ως εξής:

Αδαμαντίδης: θα έρθεις μια βολτίτσα προς τα δω να σε δω λίγο;

Αρχηγός: ναι αν με χρειάζεσαι βεβαίως.

Αδαμαντίδης: το χθεσινό και θέλω να μου φέρεις και ένα πακέτο τσιγάρα κι αν μπορείς φέρε και 2,2 από εκείνα τα μωβ.

Αρχηγός: Α! Και 1000 εντάξει.

Σε συνομιλία ο αρχηγός συνομιλεί τηλεφωνικά με τον Αδαμαντίδη και από τον διάλογο προκύπτει ότι δεν επαρκούσε η ποσότητα κοκαΐνης που μετέφερε μαζί του στην οποία αναφέρει με το κωδικοποιημένο ονομα «στίχος». Η συνομιλία που είχαν οι δύο άντρες έχει ως εξής:

Αρχηγός: έχω συνεννοηθεί με τον Ηλία.

Αδαμαντίδης: με τον Ηλία;

Αρχηγός: έχω συνεννοηθεί. Γύρισα να τακτοποιηθώ και γυρίζω.

Αδαμαντίδης: δηλαδή είσαι σπίτι ακόμα;

Αρχηγός: όχι παιδί μου. Ήρθα εγώ. Ήρθα αλλά δεν επαρκούσαν οι «στίχοι».

Αδαμαντίδης: Α.

Αρχηγός: και ξανά έφυγα και θα ξανάρθω.

Αδαμαντίδης: σε πόση ώρα;

Αρχηγός: ε, μισή ώρα δεν θα κάνω;

Όπως αναφέρεται στο διαβιβαστικό στη συνέχεια των προηγούμενων συνομιλιών στις 04:54 ο αρχηγός συνομιλεί τηλεφωνικά με άγνωστη γυναίκα με το προσωνύμιο «Βαρβάρα» και από την εν λόγω συνομιλία προκύπτει ότι ο Αδαμαντίδης του ζήτησε γραμ. κοκαΐνης έναντι του χρηματικού ποσού των 600 € ενώ ο αρχηγός είχε 4 γραμμάρια μαζί του.

Πηγή: protothema.gr

Παραμονή Πρωτοχρονιάς το σπαρακτικό «αντίο» στον μικρό Κυριάκο – Η έκκληση της οικογένειας

0

Παραμονή Πρωτοχρονιάς λένε το τελευταίο αντίο στον μικρό Κυριάκο Σπάο, που έφυγε από τη ζωή την παραμονή των Χριστουγέννων, μετά από σκληρή μάχη που έδινε με τον καρκίνο. Έκκληση της οικογένειας όπως όλοι όσοι θα παραστούν, να είναι ντυμένοι στα λευκά.

  • Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση των γονιών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Σάββατο 31 Δεκεμβρίου, στις 11:00 το πρωί, θα τελεστεί η εξόδιος ακολουθία για τον 11χρονο Κυριάκο, από τον Ιερό Ναό Αναστάσεως στη Σωτήρα και ακολούθως η ταφή στο καινούργιο κοιμητήριο.

Θερμή παράκληση της οικογένειας, όπως όλοι να φοράνε άσπρη ενδυμασία γι’ αυτή την όμορφη ψυχούλα, όπως έγραψαν και αντί στεφάνων, η οικογένεια καλεί όσους θα παρευρεθούν να κάνουν εισφορά για τον Σύνδεσμο Ένα Όνειρο Μια Ευχή, ενώ δεν θα δεχθεί συλλυπητήρια.

Οι γονείς του μικρού Κυριάκου ευχαρίστησαν όλο τον κόσμο που ήταν στο πλευρό τους.

Ο μικρός Κυριάκος διαγνώστηκε με καρκίνο τον Δεκέμβρη του 2020, σε ηλικία μόλις εννιά χρονών. Μετά από ένα μεγάλο Γολγοθά που κλήθηκε να ανέβει βγήκε νικητής και τον Νοέμβριου του 2021 είχε κτυπήσει το καμπανάκι του Μακάρειου Νοσοκομείου, ωστόσο λίγους μήνες μετά κλήθηκε να δώσει μία δεύτερη μάχη με την ασθένεια.

Μάλιστα, την περασμένη Τρίτη πέρασε για ακόμη μία φορά την πόρτα του χειρουργείου, όμως δεν τα κατάφερε και έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων.

Κύπρος: Αδελφές έπεσαν σε πηγάδι 40 μέτρων – Καρέ καρέ η διάσωσή τους

0

Στιγμές αγωνίες έζησαν δύο κορίτσια από την Κύπρο ηλικίας 11,5 και 9,5 χρόνων, τα οποία καθώς έπαιζαν στην αυλή του σπιτιού τους στη Λευκωσία, το πρόχειρο κάλυμμα του πηγαδιού υποχώρησε, με αποτέλεσμα οι δύο αδελφές να πέσουν σε 40 μέτρα βάθος και να εγκλωβιστούν εκεί για 2,5 ώρες. Έπειτα από αρκετή προσπάθεια, η μικρότερη εκ των δύο κοριτσιών κατάφερε να σκαρφαλώσει και να πάει να ζητήσει βοήθεια από τους γονείς της, για να σωθεί και η αδελφή της. 

Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κύπρου, Ανδρέας Κεττής, τα δύο κοριτσάκια παρέμειναν στον πάτο του πηγαδιού για 2,5 ώρες καλώντας σε βοήθεια, χωρίς όμως ανταπόκριση. Εν τέλει, το μικρότερο παιδί σκαρφάλωσε σε σωλήνα, διανύοντας απόσταση 40 μ. μέχρι την επιφάνεια και ειδοποίησε τους γονείς τους.

Πυροσβέστες ανέσυραν την αδελφή της, 11,5 ετών, «χωρίς εμφανή σοβαρό τραυματισμό», σημείωσε ο ίδιος. «Μπράβο στα κοριτσάκια για την τόλμη και το θάρρος που επέδειξαν! Μπράβο στα μέλη μας των Πυροσβεστικών Σταθμών Λευκωσίας για την άψογη και πετυχημένη επιχείρηση διάσωσης!», συμπλήρωσε στην ανάρτησή του.