Blog Σελίδα 3919

Πάτρα: Γυναίκα «έφυγε» από από γρίπη – Είχε περάσει δύο μέρες στην εντατıκή

0

Η γρίπη στοίχισε τη ζωή σε ηλικιωμένη γυναίκα στην Πάτρα. Μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο, νοσηλεύτηκε στην εντατική αλλά ο οργανισμός της δεν άντεξε…

  • Η άτυχη γυναίκα πέθανε στην Πάτρα την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 2024, με την τραγική είδηση να γίνεται γνωστή τις πρώτες μέρες του νέου έτους. Η γρίπη χτύπησε τον οργανισμό της ηλικιωμένης, που όπως φαίνεται έχασε πολύτιμο χρόνο μέχρι να πάει στο νοσοκομείο. Προτίμησε λόγω των γιορτών να παραμείνει στο σπίτι της και η κατάστασή της επιδεινώθηκε. Όταν τελικά έφτασε στα χέρια των γιατρών, δεν υπήρχαν πολλά περιθώρια για την σωτηρία της. Ο οργανισμός της δεν ανταποκρίθηκε στην αγωγή και η άτυχη γυναίκα υπέκυψε.

Η γυναίκα που ήταν καλά στην υγεία της, χωρίς να έχει ιδιαίτερα προβλήματα αρρώστησε από γρίπη, έχοντας και συμπτώματα κορονοϊού, δίχως όμως να πάει στο νοσοκομείο.

  • Ωστόσο δεν αισθανόταν καλά και όταν πήγε στο νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, η γρίπη είχε μετατραπεί σε βρογχίτιδα και πνευμονία, ενώ χρειάστηκε να εισαχθεί στην ΜΕΘ.

Μέσα σε δύο μέρες η γυναίκα, παρά τις προσπάθειες των γιατρών άφησε την τελευταία της πνοή, βυθίζοντας στη θλίψη την οικογένεια της. Το τραγικό περιστατικό έγινε λίγο πριν από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Πάτρα: Γκρέμισαν λάθος σπίτι στην Πάτρα και ο ιδιοκτήτης του ήταν μέσα

0

Η κατεδάφιση παλιού οικήματος στην οδό Κορίνθου το πρωί, της Κυριακής, είχε παρενέργειες…Και δεν εννοούμε την πρόσκαιρη δυσχέρεια στην κίνηση ή τον θόρυβο και τη σκόνη.

Αλλά την κατεδάφιση και μέρους σπιτιού, που ήταν κολλητά στο σπίτι που κατεδαφίστηκε.

Ξαφνικά όταν “κάθισε” το νέφος σκόνης, αποκαλύφθηκαν τα έπιπλα που έχει ένα από τα δωμάτιο του διπλανού σπιτιού.

Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα ο ιδιοκτήτης εκείνη την ώρα ήταν μέσα.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟ

bd80e46365ad9cca92fd7d579571072e

Πηγή: thebest.gr

Πάτρα: Γιατρός βγήκε στο δρόμο με πιάνο και έκανε αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη

0

Με τον δικό του, ιδιαίτερο τρόπο αποφάσισε να αποχαιρετήσει ο γιατρός από την Πάτρα, πρώην υποδιοικητής της 6ης ΥΠΕ και μουσικός, Δημήτρης Κωστακιώτης τον Μίκη Θεοδωράκη, που έφυγε χθες από τη ζωή.

Όπως γνωστοποίησε μέσω facebook κατέβασε το πιάνο του στις 9.30 το βράδυ στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων, “για να τραγουδήσουμε όλοι μαζί τα τραγούδια του Μίκη, αυτά που μας μεγάλωσαν, που μας ένωσαν, που μας έκαναν να κλάψουμε αλλά και να ελπίζουμε για μια καλύτερη κοινωνία … Όσοι πιστοί ελάτε να τραγουδήσουμε μαζί …..”.

Δείτε εικόνες:

ΠΑΤΡΑ

Πάτρα: Γιατί ο γιατρός της Τζωρτζίνας ζήτησε να διερευνηθεί η τροπονίνη

0

Ο Ανδρέας Ηλιάδης, διευθυντής ΜΕΘ Παίδων του νοσοκομείου του Ρίου, αναφέρθηκε στην κατάθεσή του στην τροπονίνη, που βρέθηκε σε μεγάλο επίπεδο στον οργανισμό της Τζωρτζίνας, το οποίο τον οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κάποιος είχε πειράξει το οξυγόνο της 9χρονης.

«Αγωνιστήκαμε και δώσαμε μάχη για να καταφέρουμε ό,τι μπορούσαμε να περισώσουμε από την Τζωρτζίνα. Δυστυχώς η αγκαλιά μας δεν ήταν τόσο μεγάλη», δήλωσε στη συνέχεια ο κ. Ηλιάδης στους δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Δημήτρη Τριανταφυλλόπουλου, αρχισυντάκτη της εφημερίδας «Πελοπόννησος», πριν από λίγες ημέρες η οικογένεια Πισπιρίγκου ζήτησε από το νοσοκομείο τον ιατρικό φάκελο της Τζωρτζίνας.

Ο γιατρός της Τζωρτζίνας είχε ζητήσει να διερευνηθεί η εκτόξευση της τροπονίνης, του ενζύμου δηλαδή που γεννά ο οργανισμός και σχετίζεται με τη λειτουργία της καρδιάς. Η τιμή της τροπονίνης, αναφέρει ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, θα έπρεπε να είναι γύρω στο 10, ενώ στον οργανισμό της Τζωρτζίνας το επίπεδο της τροπονίνης είχε φτάσει το 480.

Μετά τον εντοπισμό της ουσίας της κεταμίνης στον οργανισμό της Τζωρτζίνας, οι έρευνες έχουν στραφεί στη διερεύνηση των αιτιών θανάτων των άλλων δύο παιδιών, της Μαλένας και της Ίριδας.

Πάτρα: Γιαγιά προσέφερε όλη τη σύνταξή της για να κάνουν Πάσχα φτωχά παιδιά

0

Συγκλονίζει η κίνηση ανθρωπιάς ηλικιωμένης γυναίκας στην Πάτρα, η οποία έδωσε ολόκληρη την σύνταξή της για να βοηθήσει φτωχά παιδάκια να περάσουν πιο όμορφα τις Άγιες μέρες του Πάσχα!

Η κ. Ευτυχία παίρνει όλα κι όλα 500 ευρώ. Με αυτή την πενιχρή σύνταξη προσπαθεί κάθε μήνα να τα βγάλει πέρα με τις υποχρεώσεις της, τους λογαριασμούς, τα καθημερινά έξοδα για την επιβίωση.

Αυτό το μήνα, όμως, αποφάσισε να «στριμωχτεί» οικονομικά, εν ανάγκη να πεινάσει, προκειμένου να γελάσουν τα χείλη άπορων παιδιών της περιοχής τις γιορτινές αυτές ημέρες.

Η φιλεύσπλαχνη γιαγιά πήγε πριν από λίγες ημέρες στα γραφεία της Εθελοντικής Ομάδας «Χέρι-Χέρι» και παρέδωσε τα χρήματα, εξηγώντας στους ανθρώπους του συλλόγου τον ιερό σκοπό για τον οποίο τα προόριζε.

Φανερά συγκινημένοι εκείνοι δέχθηκαν την γενναιόδωρη προσφορά της, που όμοιά της δεν έχουν δεχθεί ξανά μέχρι σήμερα.

«Έγινε κάτι που μας συγκίνησε ιδιαίτερα και φυσικά επιβεβαίωσε τον κανόνα. Πήγαμε να παραλάβουμε από τη φίλη μας Χαρά Λαμπροπούλου, τις πάνες που είχε αγοράσει για την ομάδα μας. Εκεί μας περίμενε μία έκπληξη, ακόμα ένα ΜΕΓΑΛΟ πακέτο. Και ξέρετε τι το έκανε μεγάλο;

Όχι το φυσικό του μέγεθος που πραγματικά είναι μεγάλο, αλλά η αγάπη και το ότι είναι από το υστέρημα μιας γιαγιάς, που παίρνει σύνταξη 500 ευρώ. Η γιαγιά Ευτυχία, που ο εγγονός της εργάζεται μαζί με τη Χαρά, όταν έμαθε για το έργο της ομάδας μας, είπε στη Χαρά, να περιμένει και το δικό της πακέτο.

Έτσι η γιαγιά Ευτυχία αγόρασε πολλά καλούδια, αν και το εισόδημα της είναι πάρα πολύ μικρό. Την ευχαριστούμε πάρα πολύ» αναφέρει η κ. Αγγελική Νικολοπούλου, ιδρυτικό μέλος της ομάδας και Διευθύντρια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κωφών Πάτρας.

Βέβαια, σε αυτό το θεάρεστο έργο της ομάδας «Χέρι- Χέρι» συνδράμουν πολλοί φιλάνθρωποι Πατρινοί, που ενισχύουν υλικά, οικονομικά και κυρίως ψυχολογικά τους αναξιοπαθούντες της αχαϊκής πρωτεύουσας.

«Ευχαριστούμε και τη φίλη μας τη Χαρά για ότι μας προσφέρει κάθε φορά, αλλά γιατί ευαισθητοποιεί κι άλλους ανθρώπους. Είναι ο καλός μας άγγελος! Μέρες που έρχονται, ας βάλουμε το χέρι μας στην τσέπη μας κι ας διαθέσουμε έστω ένα προϊόν από τα ψώνια μας για τις οικογένειες της ομάδας μας. Ας σκεφτούμε τι έκανε η γιαγιά Ευτυχία!» συμπληρώνει η κ. Νικολοπούλου.

Πηγή: koitamagazine.gr

Πάτρα: Για πειθαρχικό έλεγχο στους ιατροδικαστές της Μαλένας και της Ίριδας αποφασίζει το υπ. Δικαιοσύνης

Σε πειθαρχικό έλεγχο για τους ιατροδικαστές που ανέλαβαν την υπόθεση της Πάτρας προσανατολίζεται το υπουργείο Δικαιοσύνης.

Μετά το πόρισμα των ιατροδικαστών Νίκου Καρακούκη και Νίκου Καλογρηά για τον θάνατο της Μαλένας και της Ίριδας, το οποίο είναι αποκαλυπτικό, καθώς “δείχνουν” ότι δεν πέθαναν από παθολογικά αίτια, αλλά από ασφυκτικό θάνατο, αναμένεται να ερευνηθεί το αν έγιναν οι διαδικασίες από τις αρμόδιες αρχές όπως προβλέπεται.

Σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται να ζητηθεί πειθαρχικός έλεγχος από τον Υπ. Δικαιοσύνης αναφορικά με τους ιατροδικαστές που πρώτοι είχαν εξετάσει τις σορούς της Μαλένας και της Ίριδας.

Δείτε το βίντεo:

Πάτρα: Για απροσδιόριστη αιτία θανάτου μιλάει ο ιατροδικαστής της 9χρονης Τζωρτζίνας

0

Ο ιατροδικαστής κ. Σωτήρης Μπουζιάνης, που νεκροτόμησε το 9χρονο κοριτσάκι, μιλώντας στο «Τούνελ», τόνισε πως η ανακοπή καρδιάς είναι το αποτέλεσμα και όχι η αιτία του θανάτου.

«Είναι απροσδιόριστη η αιτία θανάτου της. Δεν υπάρχει μία σαφής εικόνα στο που μπορεί να οφείλεται. Η καρδιακή ανακοπή είναι ένας όρος άτυπος. Επόμενο είναι να σταματήσει η καρδιά να λειτουργεί. Δεν μπορούμε να πούμε ότι σώνει και καλά είναι καρδιογενής η αιτιολογία θανάτου. Μπορεί να είναι και από άλλα αίτια, τα οποία δεν γνωρίζουμε αυτήν την στιγμή.

»Από τη νεκροτομή μακροσκοπικά δεν βρέθηκε κάτι, αναμένουμε τις τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις. Τα δύο παιδιά είχαν διαφορετική αιτία. Το ένα είχε λευχαιμία, το άλλο είχε πρόβλημα στην καρδούλα του. Δεν είναι για να πάμε προς το γενετικό. Για να το πηγαίναμε προς το γενετικό έπρεπε και τα τρία παιδιά να μας βγουν με την ίδια αιτία. Με κάποια προδιάθεση μάλλον».

Ο κύριος Μπουζιάνης αναφέρθηκε και στα αίτια που πιθανόν να οφείλονται για την τετραπληγία του 9χρονου κοριτσιού.

«Για να μείνει τετραπληγικό, θα πρέπει να μην υπήρχε οξυγόνωση του εγκεφάλου. Δεν μπορώ να ξέρω που μπορεί να οφείλεται αυτό. Από την τοξικολογική και ιστολογική εξέταση, μπορούμε να πάρουμε κάποιες απαντήσει και να δούμε τι προκάλεσε το θάνατο. Το θέμα όμως είναι να βρούμε τι προκάλεσε τη μη οξυγόνωση του εγκεφάλου».

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: Βρέφος μπήκε στο νοσοκομείο με ωτίτιδα και βγήκε με ιλαρά

0

Θορυβημένη είναι η κοινωνία της Πάτρας από την καταγγελία οικογένειας ότι το 11 μηνών παιδί τους εισήχθη για νοσηλεία στο «Καραμανδάνειο» Νοσοκομείο μετά από διάγνωση ωτίτιδας και κατέληξε να προσβληθεί από ιλαρά.

«Μπήκε για ένα θέμα που είχε με το αυτάκι του στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο. Μας είπαν οι γιατροί εκεί που περιμέναμε στα επείγοντα ότι υπάρχει ένα πρόβλημα ιλαράς και εμείς αντιδράσαμε, είπαμε: “Παιδιά όχι. Να μην εξεταστούν τα παιδιά στον ίδιο χώρο, να εξεταστούν κάπου αλλού, να μην κολλήσουμε” Αυτοί εκεί πέρα οι γιατροί μου είπαν και σε εμένα και σε άλλους γονείς, που φωνάζαμε εκεί ότι “εμείς είμαστε υπεύθυνοι, εμείς είμαστε οι γιατροί, εμείς κανονίζουμε που θα εξεταστούν τα παιδιά και σας εγγυόμαστε ότι δεν θα κολλήσουν”» δήλωσε στο Star ο πατέρας του βρέφους.

1187e8d2d965409532f52481182a43b0

Οι φόβοι του πατέρα τελικά επιβεβαιώθηκαν. Το αγοράκι του, μόλις 11 μηνών, το οποίο είχε εισαχθεί με πόνους στα αυτιά στις 4 Φεβρουαρίου στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο των Πατρών, πέντε ημέρες αργότερα εμφάνισε υψηλό πυρετό και δερματικά εξανθήματα σε όλο του στο σώμα.

«Υπήρξε ανευθυνότητα από τους γιατρούς. Δεν μας άκουσαν καθόλου στα προβλήματα που είχαμε και ενώ τους είπαμε ότι είναι ευαίσθητοι ομάδα, το παιδί το συγκεκριμένο το δικό μας κι άλλο ένα παιδί που είχε αλλεργία, είναι μικρά παιδιά, δεν έχουν κάνει εμβόλια. Δεν είμαστε Ρομά» τόνισε ο πατέρας του παιδιού.

9477f48e7befe629a1b3b3e2bda43b56

Το 11 μηνών βρέφος έως και σήμερα νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο με ιλαρά, με τους γονείς του να καταγγέλλουν ότι έχουν κολλήσει άλλα δύο βρέφη ακόμα και η μητέρα του βρέφους.

Ο λοιμωξιολόγος του ΚΕΕΛΠΝΟ Σωτήρης Τσιόδρας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τα βρέφη:

«Είναι πολύ μεταδοτική νόσος, μεταδίδεται από άτομο σε άτομο και με τον αέρα και με τα σταγονίδια. Αυτό που είναι φοβερό με αυτή τη νόσο, είναι ότι μεταδίδεις τη νόσο τέσσερις ημέρες πριν εμφανίσεις τα σπυράκια. Υπάρχει πιθανότητα τις πρώτες ημέρες να εμφανιστεί η νόσος (με πυρετό, καταρροή, κόκκινα μάτια και βήχα) σαν μια γρίπη και μετά να βγει το εξάνθημα».

[star]

Πάτρα: Βρέθηκαν οι «τζαμπατζήδες» – «Να έρθουν για δουλειά, αλλιώς μήνυση» λέει ο ιδιοκτήτης της ψαροταβέρνας

Πανελλήνιο σάλο έκανε η αποκάλυψη για την παρέα των έξι ατόμων που έφαγαν «τον άμπακο» στην ψαροταβέρνα ΟΠΑΘΑ της Ηρώων Πολυτεχνείου και έφυγαν χωρίς να πληρώσουν, ενώ ο ιδιοκτήτης τους «επικήρυξε!»




Μιλώντας στην «Πολιτεία» ο Θανάσης Σγούρδος δήλωσε:

«Εγώ θέλω από τους έξι τους δύο να τους καλέσω, το κορίτσι και το αγόρι, θα τους βάλω στο ΙΚΑ, θα τους κάνω πρόσληψη και θα έρθουν να δουλέψουν στο μαγαζί ένα μήνα, να πληρωθούν κανονικά, για να καταλάβουν τι εστί δουλειά και τι εστί να παίρνεις το μεροκάματο του σερβιτόρου. Δεν τα θέλω τα λεφτά, δεν έψαξα ποτέ να βρω τα λεφτά. Έψαξα πάντοτε να βρω αυτούς, γιατί πρέπει να καταλάβουν ότι αν κάθεσαι δεν κερδίζεις τίποτα, αν δουλεύεις κερδίζεις πολλά.

Μια είναι η έννοια της μαγκιάς κι η δεύτερη είναι η κάλυψη του νόμου που δεν μπορούν να τους βγάλουν στον αέρα για πνευματικά δικαιώματα. Εμένα, το τόνισα, δεν με νοιάζει αυτό. Εμένα με νοιάζει ότι μπήκες στο χώρο μου και κορόιδεψες το σερβιτόρο μου. Και πρέπει να σέβεται το χώρο που βρίσκεται.

Μπορούσε να μου πει “δεν έχω να φάω” και θα τον ταΐσω, θα του βάλω να φάει. Το να παραγγέλνουν πράγματα που θα τα έτρωγαν 10 άτομα και να τα αφήνουν και να φεύγουν και να μην πληρώνουν είναι και αδικία και απάτη»!

Πηγή: tempo24.news

Πάτρα: Βίντεο – ντοκοuμέντο από τη σφοδρń σύγκροuση με τους δύο μοτοσικλετιστές ηλικίας 19 και 20 ετών που έχασαν τη ζωή τους

0

Σοκάρει το βίντεο – ντοκουμέντο από το τροχαίο δυστύχημα με τους δύο νεαρούς στην Πάτρα.

Τη σφοδρή σύγκρουση που στοίχισε τη ζωή σε δύο νεαρούς που επέβαιναν σε μοτοσυκλέτα -ηλικίας 19 και 20 ετών- τα ξημερώματα της Παρασκευής (23/2) στην Πάτρα, καταγράφει βίντεο-ντοκουμέντο.

Όπως διακρίνεται στο βίντεο, που δημοσίευσε το IonianTv, το τροχαίο σημειώθηκε όταν ο οδηγός ενός ΙΧ οχήματος έστριψε προς την κατεύθυνση κυκλοφορίας που κατευθυνόταν η μηχανή, με αποτέλεσμα οι δύο νεαροί να πέσουν πάνω του.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή, με αποτέλεσμα ο θάνατος των δύο νεαρών να είναι ακαριαίος.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα η αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο και παρέλαβε τα δύο νέα παιδιά, ωστόσο ήταν ήδη αργά.

Προανάκριση για τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα Τροχαίας Πατρών.

Δείτε το βίντεο

Θρήνος στην Πάτρα για τα δύο παιδιά

Στο σημείο του τροχαίου δυστυχήματος συγγενείς, φίλοι και γνωστοί των δύο νεαρών τοποθετούν από χθες λίγα φαναράκια, καθώς και κάποια από τα κομμάτια της μηχανής, τα οποία σκορπίστηκαν σε κάθε σημείο του δρόμου.

Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ, η κηδεία του 19χρονου θα γίνει στις 2 το μεσημέρι του Σαββάτου στον Ιερό Ναό Παναγίας Αλεξιωτίσσης, ενώ η κηδεία του 20χρονου θα γίνει στις 3:30 στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα στα Καμίνια.