Blog Σελίδα 3872

Πέθανε o 56χρονος εφοριακός που είχε δεχθεί επίθεση με τσεκούρι στη ΔΟΥ Κοζάνης

0

Ο άτυχος 56χρονος νοσηλευόταν σε νοσοκομειακό ίδρυμα της Θεσσαλονίκης

«Έφυγε», τελικά, από τη ζωή o 56χρονος εφοριακός Πέτρος Ξανθόπουλος, που είχε τραυματιστεί σοβαρά στην επίθεση με τσεκούρι στη ΔΟΥ Κοζάνης

Η πρωτοφανής επίθεση, η οποία είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνία και τη χώρα, είχε σημειωθεί στις 16 Ιουλίου και ο άτυχος εφοριακός νοσηλευόταν σε νοσοκομειακό ίδρυμα της Θεσσαλονίκης

Υπενθυμίζεται ότι ο 45χρονος δράστης της επίθεσης έχει κριθεί προφυλακιστέος, με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα.

ΠΗΓΗ: Kozanimedia.gr

Πέθανε 8χρονος μαθητής στη Λαμία

0

Στο πένθος είναι βυθισμένη η Λαμία, καθώς πέθανε ένας 8χρονος μαθητής, που είχε ιστορικό προβλήματος υγείας.

Σύμφωνα με το tvstar.gr, το αγόρι άφησε την τελευταία του πνοή στο Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία, το μεσημέρι της Πέμπτης.

Αρχικά είχε μεταφερθεί αργά το βράδυ της προηγούμενης μέρας από τους γονείς του στο Νοσοκομείο Λαμίας με πόνους στην κοιλιακή χώρα. Αφού εξετάστηκε από παιδίατρο και χειρούργο, αποφασίστηκε η διακομιδή του στην Αθήνα, τα ξημερώματα της Πέμπτης.

Δυστυχώς ο οργανισμός του δεν άντεξε και άφησε την τελευταία του πνοή λίγες ώρες αργότερα.

ΠΗΓΗ: tvstar.gr

Πέθανε 60χρονος λίγες ημέρες μετά τη δεύτερη δόση με AstraZeneca – Ερευνάται η εμπλοκή του εμβολίου

0

Διαβάστε το αποτέλεσμα της ιατροδικαστικής εξέτασης.

Ο 60χρονος άνδρας με καταγωγή από την Φωκίδα, άφησε χθες την τελευταία πνοή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του tvstar,gr είχε κάνει την δεύτερη δόση του εμβολίου περίπου στις 20 Ιουνίου, έχοντας εμβολιαστεί με το AstraZeneca.

Οι δικοί του άνθρωποι ζήτησαν να υποβληθεί σε νεκροψία νεκροτομή και η εξέταση έγινε σήμερα το πρωί από την προϊσταμένη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας της Λαμίας Αποστολία Ακριβούση.

Σύμφωνα με την κυρία Ακριβούση λοιπόν η προσωρινή αιτία θανάτου είναι πνευμονορραγία – ηπατική ανεπάρκεια εν αναμονή των εργαστηριακών εξετάσεων.

Πάντως δεν έχει ακόμη διαπιστωθεί αν ο θάνατος του άτυχου άνδρα οφείλεται στο εμβόλιο.

Πηγή: tvstar.gr

Πέθανε 57 ετών από κίρρωση του ήπατος ο γνωστός ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου

0

Απόστολος Αβδής: Ο ηθοποιός που άφησε εποχή στο θέατρο και «αθάνατος» ως Καλοχαιρέτας στο Στουρνάρα 288

Ο Απόστολος Αβδής, γνωστός και με το επώνυμο Αβδελόπουλος, υπήρξε μια ξεχωριστή φυσιογνωμία του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου.

1 91

Άφησε το δικό του αποτύπωμα σε μια εποχή που η σκηνή και η μεγάλη οθόνη διαμόρφωναν τη σύγχρονη πολιτιστική ταυτότητα της χώρας. Γεννήθηκε στην Πάτρα και από νωρίς φάνηκε πως η πορεία του δεν θα ήταν συμβατική.

Αρχικά, επιχείρησε να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση, φοιτώντας για σύντομο χρονικό διάστημα στη Θεολογική Σχολή του Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη συνέχεια γράφτηκε στη Σχολή Δοκίμων, ωστόσο σύντομα εγκατέλειψε και αυτή την επιλογή, καθώς τον κέρδισε οριστικά η τέχνη της υποκριτικής.

Δείτε το βίντεο:

Η πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο πραγματοποιήθηκε το 1929, όταν ερμήνευσε τον ρόλο του Κανελλάτου στο έργο «Ο θάνατος του Περικλέους» του Δημήτρης Κορομηλάς, συμμετέχοντας στον θίασο Κανελλόπουλου. Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε την απαρχή μιας πορείας που τον οδήγησε να σπουδάσει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Ωδείο Αθηνών, εδραιώνοντας τις βάσεις για μια σημαντική καριέρα.

Από το 1937 έως το 1952, ο Απόστολος Αβδής συμμετείχε σε πλήθος αξιόλογων παραστάσεων του Εθνικό Θέατρο, συνεργαζόμενος με σπουδαίους πρωταγωνιστές της εποχής. Η παρουσία του στη σκηνή ξεχώριζε για την εκφραστικότητα και τη θεατρικότητα, στοιχεία που τον καθιέρωσαν ως έναν αξιόπιστο και πολυδιάστατο ηθοποιό.

Δείτε το βίντεο:

Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε σε τρεις σημαντικές ταινίες της δεκαετίας του 1950. Συγκεκριμένα, συμμετείχε στις ταινίες «Ο άλλος» (1952), «Πρέπει να τα παντρέψουμε» (1953) και κυρίως στο «Σάτιρα, φτώχεια και αριστοκρατία» (1959), ευρύτερα γνωστό ως «Στουρνάρα 288». Στην τελευταία αυτή ταινία ενσάρκωσε τον βουλευτή Καλοχαιρέτα, έναν ρόλο που έμελλε να γίνει εμβληματικός. Με την ερμηνεία του κατάφερε να αποδώσει με καυστικό και διαχρονικό τρόπο μια χαρακτηριστική μορφή της ελληνικής κοινωνίας, κερδίζοντας τον θαυμασμό του κοινού και εξασφαλίζοντας τη θέση του στη μνήμη της ελληνικής κινηματογραφικής ιστορίας.

Το 1959 εμφανίστηκε και στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στην παράσταση της «Εύθυμης χήρας», όπου ερμήνευσε τον ρόλο του Νιέγκους, αποδεικνύοντας την ευελιξία του ως καλλιτέχνης και τη δυνατότητά του να ανταποκρίνεται σε διαφορετικά είδη θεάτρου.

3 14

Παράλληλα με την καλλιτεχνική του δράση, είχε δημιουργήσει και δικό του θέατρο, συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη της θεατρικής ζωής της εποχής. Στην προσωπική του ζωή ήταν σύζυγος της ηθοποιού Ντία Αβδή, με την οποία μοιράστηκε τόσο τη ζωή όσο και την αγάπη για την τέχνη.

Ο Απόστολος Αβδής έφυγε από τη ζωή στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών, σε ηλικία 57 ετών, έπειτα από επιπλοκές που προκάλεσε κίρρωση του ήπατος. Παρά τη σχετικά σύντομη ζωή του, η προσφορά του στο ελληνικό θέατρο και τον κινηματογράφο υπήρξε σημαντική, αφήνοντας πίσω του ένα έργο που συνεχίζει να αναγνωρίζεται και να τιμάται.

Φιλμογραφία:

  • «Σάτιρα, φτώχεια και αριστοκρατία / Στουρνάρα 288» (1959) – ρόλος: βουλευτής Καλοχαιρέτας
  • «Πρέπει να τα παντρέψουμε» (1953)
  • «Ο άλλος» (1952)

Πέθανε 56χρονη από μηνιγγίτιδα – Νοσηλευόταν διασωληνωμένη

0

Μια 56χρονη άφησε την τελευταία πνοή της στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Πύργου, καθώς είχε προσβληθεί από κεραυνοβόλο μηνιγγίτιδα.

Το απόγευμα της Παρασκευής η άτυχη γυναίκα διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο του Πύργου με εξανθήματα, ζάλη και υψηλό πυρετό. Οι γιατροί που την εξέτασαν, την διασωλήνωσαν αμέσως και τη μετέφεραν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου κατέληξε τα ξημερώματα του Σαββάτου.

kliniki 640x426 1

Αμέσως ειδοποιήθηκαν το οικογενειακό περιβάλλον της 56χρονης, το πλήρωμα του ΕΚΑΒ και οι συνάδελφοι της και δόθηκε η απαραίτητη χημειοπροφύλαξη.

Το στέλεχος μηνιγγίτιδας από το οποίο προσβλήθηκε η 56χρονη είναι το ίδιο είχε προσβληθεί τον προηγούμενο μήνα ο 20χρονος φοιτητής στην Πάτρα.

Πέθανε 51χρονος γιατρός – Τον βρήκαν νεκρό στο κρεβάτι του

0

Πένθος στη Λαμία και τον ιατρικό κόσμο από την ξαφνική απώλεια του 51χρονου γενικού γιατρού, Γιώργου Σταματόπουλου, που βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας νεκρός στο σπίτι όπου διέμενε στο κέντρο της πόλης.

Ο 51χρονος δεν απαντούσε στις τηλεφωνικές κλήσεις φιλικών του προσώπων, οι οποίοι ανησύχησαν και πήγαν στο σπίτι του να δουν τι συμβαίνει. Με τη βοήθεια της Αστυνομίας και κλειδαρά, μπήκαν μέσα και βρήκαν τον 51χρονο νεκρό στο κρεβάτι του, πιθανότατα από ανακοπή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα, lamiareport.gr.

Το προηγούμενο βράδυ ήταν μαζί με φίλο του και τίποτα δεν προδίκαζε το κακό. Από την Αστυνομία αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, ενώ το ΑΤ Λαμίας που ανέλαβε την προανάκριση, παρήγγειλε τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Λαμίας, προκειμένου να βεβαιωθούν τα αίτια που έκοψαν απότομα το νήμα της ζωής του γνωστού γιατρού.

Πέθανε 43χρονος την ώρα που έβλεπε τηλεόραση με την οικογένειά του

0

Θρήνος στον Βόλο για τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου. Ένας 43χρονος πέθανε από ανακοπή καρδιάς, όπως όλα δείχνουν, την ώρα που έβλεπε τηλεόραση με τους γονείς του στο σπίτι τους.

Κάποια στιγμή αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία και «έσβησε», σύμφωνα με την ιστοσελίδα thenewspaper.gr.

Η μητέρα του κάλεσε το ΕΚΑΒ, όμως ο 43χρονος άνδρας είχε ήδη πεθάνει όταν έφτασε το πλήρωμα του ασθενοφόρου.

Φως στα ακριβή αίτια θανάτου θα ρίξει η νεκροψία – νεκροτομή

Πέθανε 41χρονη δύο ημέρες αφότου έκανε το εμβόλιο της Pfizer

0

Συγκλονίζει η είδηση του θανάτου ανήμερα της Πρωτοχρονιάς – Η μητέρα δύο παιδών δεν υπέφερε από παρανέργειες μετά τη χορήγηση της δόσης του εμβολίου

Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει η είδηση θανάτου της 41χρονης Σόνια Ασεβέντο, από την Πορτογαλία, εργαζόμενης στον υγειονομικό τομέα, που κατέληξε δύο ημέρες αφότου έλαβε το εμβόλιο της Pfizer.

37583742 9111311 image a 25 1609773359756

Η μητέρα δύο παιδιών εμβολιάστηκε, σύμφωνα με την βρετανική Daily Mail, στις 30 Δεκεμβρίου και έφυγε από τη ζωή την πρώτη ημέρα του 2021.

Η νεκροψία αναμένεται να διαλευκάνει την αιτία του αιφνίδιου θανάτου της γυναίκας που εργαζόταν στη μονάδα Παιδιατρικής σε Ινστιτούτο Ογκολογίας στο Πόρτο.

Εκείνο που απασχολεί, σε μεγάλο βαθμό, για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πέθανε η γυναίκα, είναι ότι δεν ανέφερε παρενέργειες μετά την έγχυση της δόσης.

37583744 9111311 image a 26 1609773405765

Τον θάνατο της υγειονομικής υπαλλήλου επιβεβαιώσε και η ιατρική μονάδα στην οποία εργαζόταν, σημειώνοντας ότι δεν έχουν αποσαφηνιστεί οι αιτίες που οδήγησαν στην απώλεια της ζωής της.

Η άτυχη γυναίκα, που ζούσε με την οικογένειά της στο Πόρτο, εργαζόταν για περισσότερα από δέκα χρόνια στο Ινστιτούτο Ογκολογίας.

Όταν μάλιστα έλαβε, από τους πρώτους, το εμβόλιο της Pfizer, το ανακοίνωσε στην προσωπική σελίδα της στο Facebook αλλάζοντας την κεντρική φωτογραφία, στην οποία φαινόταν πως εμβολιάστηκε.

Σε ανακοίνωση ενδεχομένως προβεί εντός της ημέρας η Pfizer.

Πηγή: dailymail, protothema

Πέθανε 39χρονη ασθενής με κορονοϊό στο Λαϊκό

0

Μία γυναίκα 39 ετών, η οποία είχε κορονοϊό, άφησε την τελευταία της πνοή στο Λαϊκό ύστερα από επιπλοκές που παρουσίασε.

Μία γυναίκα 39 ετών είναι το νέο όνομα στη λίστα των νεκρών από την πανδημία του κορονοϊού.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Πρώτου Θέματος, η γυναίκα κατέληξε στο Λαϊκό λόγω επιπλοκών.

Όπως γίνεται γνωστό, η 39χρονη εισήχθη στο νοσοκομείο στις 29 Σεπτεμβρίου και νοσηλευόταν διασωληνωμένη.

Η ίδια πηγή σημειώνει πως είχε υποκείμενο νόσημα.

Να υπενθυμιστεί πως το Σάββατο ο ΕΟΔΥ επιβεβαίωσε 315 νέα κρούσματα της πανδημίας, με τα περισσότερα να εντοπίζονται – για άλλη μία ημέρα – στην Περιφερειακή Ενότητα Αττικής.

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στη χώρα μας είναι 17.228, εκ των οποίων το 55.8% άνδρες.

Πηγή: CNN

Πέθανε 37χρονη έγκυος- «Η γυναικολόγος της έλεγε να μην εμβολιαστεί»

0

Θλίψη επικρατεί για τον θάνατο 37χρονης ανεμβολίαστης εγκύου, η οποία προσβλήθηκε από κορονοϊό και κατέληξε στο νοσοκομείο “Ιπποκράτειο” στη Θεσσαλονίκη.

«Ούτε στον οχτρό. Αυτό που πάθαμε εμείς να μην το πάθει ούτε ο εχθρός μας», λέει ο πατέρας της.

«Γιατί τι λάθος έγινε; Γιατί χάθηκε το κορίτσι μου;», λέει η μητέρα της στην εκπομπή “Live News” του Νίκου Ευαγγελάτου στο MEGA. «Πήγαμε να πάρουμε το παιδί από τη Θεσσαλονίκη και στην επιστροφή μας τηλεφωνούν και μας λένε η κόρη μου έπαθε πνευμονική εμβολή. Βάζω του συζύγου να φάει και του λέω είναι καλά η Ελένη. Λέμε καλά – καλά δόξα τω Θεώ. Η ώρα 6 χτυπάει το τηλέφωνο και μου λένε πέθανε το κορίτσι».

«Πήγαινε στη γυναικολόγο εδώ. Μην το κάνεις το εμβόλιο, μην το κάνεις το εμβόλιο. Δεν το έκανε το κορίτσι. Δεν την άφηνε. Αυτή την πήρε στο λαιμό της», καταγγέλλει η μάνα. Ο αδερφός της εγκύου καταγγέλλει επίσης ότι η γιατρός έλεγε στην 37χρονη ότι το εμβόλιο είναι πειραματικό.

Η 37χρονη Ελένη ήταν μητέρα ενός 8χρονου παιδιού, αλλά και του -μόλις 8 μηνών- βρέφους, το οποίο δεν πρόλαβε να γνωρίσει τη μητέρα του.