Blog Σελίδα 3856

Πέθανε η δημοσιογράφος Αντιγόνη Πανέλλη σε ηλικία 57 ετών

0

Η κηδεία της Αντιγόνης Πανέλλη θα τελεστεί Παρασκευή στις 11:00, στην Αγία Σκέπη Παπάγου

Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή σε ηλικία 57 ετών η δημοσιογράφος Αντιγόνη Πανέλλη, όπως έγινε γνωστό σήμερα Πέμπτη (26.2.26).

1000 1200 1200 2 0fb96fa0c0

Η δημοσιογράφος Αντιγόνη Πανέλη κάλυπτε για χρόνια το κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ, η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στην Αγία Σκέπη Παπάγου.

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ανακοινώνει με θλίψη τον αναπάντεχο θάνατο της Αντιγόνης Πανέλλη, η οποία έφυγε χθες από τη ζωή σε ηλικία μόλις 57 ετών», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ένωσης Συντακτών.

Η Αντιγόνη Πανέλλη γεννήθηκε στην Πρέβεζα το 1969 και μεγάλωσε στην Κορωνησία της Άρτας. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της, ξεκίνησε να εργάζεται στην εφημερίδα «Ελεύθερος», όπου κάλυπτε τα ρεπορτάζ των υπουργείων Μεταφορών- Επικοινωνιών και ΥΠΕΧΩΔΕ. Στη συνέχεια, εργάστηκε στην εφημερίδα «Βραδυνή» και μεταπήδησε στο κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ στο οποίο και διακρίθηκε. Ακολούθως εντάχθηκε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και στην ιστοσελίδα cnn.gr όπου παρέμεινε μέχρι και σήμερα.

antigonipanelli.jpg

Η Αντιγόνη Πανέλλη υπήρξε ιδιαίτερα αγαπητή στους συναδέλφους της δημοσιογράφους και στο ευρύ φιλικό και επαγγελματικό  της περιβάλλον. Διακρινόταν για το ήθος, την ευπρέπεια, την οξυδέρκεια, τη συνέπεια αλλά και για το φλεγματικό της χιούμορ με το οποίο αντιμετώπιζε την καθημερινότητα και τις δύσκολες καταστάσεις στην  επαγγελματική της πορεία.

Ήταν ελεύθερο πνεύμα με ισχυρή γνώμη, βασισμένη σε παραδοσιακές αξίες που της επέτρεπαν να κερδίζει τον σεβασμό και την εκτίμηση ακόμη και όσων είχαν υποστεί την αυστηρή κριτική της.

Στις προσωπικές της σχέσεις αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό, καθώς διακρινόταν για την ειλικρινή αφοσίωσή της στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους της με μια διαρκή διάθεση προσφοράς.

Το Διοικητικό Συμβούλιο συλλυπείται την οικογένεια και τους οικείους της και την αποχαιρετά με πόνο ψυχής και σεβασμό.

Ο τελευταίος αποχαιρετισμός στην Αντιγόνη Πανέλλη θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου, στις 11:00, στην Αγία Σκέπη Παπάγου.

panelli arthrou

Ανακοίνωση της ΝΔ

Ανακοίνωσε για τον θάνατο της Αντιγόνης Πανέλη εξέδωσε η ΝΔ.

«Εκφράζουμε τη βαθιά μας θλίψη για την απώλεια της Αντιγόνης Πανέλλη.   Με μακρά πορεία στο χώρο της δημοσιογραφίας ήταν επί σειρά ετών κοινοβουλευτική συντάκτρια του ΑΠΕ-ΜΠΕ και είχε βραβευθεί από το Ίδρυμα Μπότση με το βραβείο «Χρήστος Πασαλάρης» για την αντικειμενική κάλυψη των εργασιών της Βουλής των Ελλήνων», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Η Αντιγόνη υπήρξε μια εξαιρετική και πολύ αγαπητή συνάδελφος που ξεχώρισε για το ήθος, την αξιοπρέπεια, την καλοσύνη, τον επαγγελματισμό και τη συναδελφικότητά της. Στους οικείους της απευθύνουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια», καταλήγει η ανακοίνωση του κυβερνώντος κόμματος.

Παύλος Μαρινάκης: «Η παρουσία και η φωνή της θα λείψουν»

«Σοκαρισμένος πληροφορήθηκα τον θάνατο της δημοσιογράφου Αντιγόνης Πανέλλη. Υπηρέτησε τη δημοσιογραφία με συνέπεια, επαγγελματισμό και ήθος, αφήνοντας το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα στον δημόσιο λόγο. Η παρουσία και η φωνή της θα λείψουν», γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης.

«Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους συναδέλφους και στους οικείους της», αναφέρει.

Πέθανε η δημοσιογράφος Άντζελα Πεΐτση, μετά από μάχη με τον καρκίνο

0

Έφυγε από τη ζωή η δημοσιογράφος από τη Θεσσαλονίκη Άντζελα Πεΐτση. Ο θάνατός της προκάλεσε θλίψη στο δημοσιογραφικό κόσμο και πένθος στους αγαπημένους της.

Η Άντζελα που εργάστηκε σε εφημερίδες, ραδιόφωνα και στην τηλεόραση, διαγνώστηκε πριν λίγο καιρό με καρκίνο καλπάζουσας μορφής και δυστυχώς κατέληξε χθες το βράδυ 28ης Οκτωβρίου στο ΑΧΕΠΑ, όπου νοσηλευόταν τον τελευταίο καιρό σύμφωνα με το site της Θεσσαλονίκης voria.gr.

antzelape

H κηδεία της θα γίνει την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου με λίγους παριστάμενους λόγω των μέτρων προστασίας για το κορονοϊό

Πέθανε η δημοσιογράφος Αθανασία Συγγελάκη – Το τρυφερό «αντίο» του γιου της, Θεόδωρου Ανδρεάδη-Συγγελάκη

Σε ανάρτησή του στο facebook ο Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης γράφει: «Η μητέρα μου, Αθανασία Συγγελάκη, “έφυγε” για το μεγάλο ταξίδι»

Η δημοσιογράφος, Αθανασία Συγγελάκη, που εργάστηκε ως ανταποκρίτρια σε κορυφαία Μέσα έφυγε από τη ζωή. Την αποχαιρέτησε με τρυφερό τρόπο αλλά και θαυμασμό ο γιος της, επίσης δημοσιογράφος, Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης.

sigelakis1

Σε ανάρτησή του στο facebook ο Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης γράφει: «Η μητέρα μου, Αθανασία Συγγελάκη, “έφυγε” για το μεγάλο ταξίδι. Στην πρώτη της ζωή, λάτρεψε το θέατρο και συνεργάστηκε με θιάσους όπως του Αλεξανδράκη, Βανδή, Βεργή και το Εθνικό, παίζοντας σε δεκάδες θεατρικά έργα για το ραδιόφωνο. Δάσκαλός της, ο Κάρολος Κουν, στο Θέατρο Τέχνης.

Ο τρυφερός αποχαιρετισμός του γιου της Θεόδωρου Ανδρεάδη – Συγγελάκη

Στη δεύτερη ζωή της αγάπησε την δημοσιογραφια, ως ακούραστη ανταποκρίτρια της ΕΡΤ 2, οπως και του ΒΒC και της ελληνικής εκπομπής της Deutsche Welle στην Ρώμη. Συνεργάστηκε με την Rai, ως ηθοποιός και στις ξένες εκπομπές της.
Της οφείλω πάρα πολλά. Από τα ελληνικά μου, μέχρι την δουλειά μου και μια μεγάλη “μαγκιά”, που την χαρακτήριζε όσο τίποτε άλλο: την ηθική υποχρέωση να υπερασπίζεις τον ασθενέστερο, τον ξεχασμένο, αυτόν που δεν έχει υλικό αντάλλαγμα να σου προσφέρει, χωρίς να υπολογίζεις το όποιο κόστος».

Πέθανε η δημοσιογράφος Αθανασία Συγγελάκη – Το τρυφερό «αντίο» του γιου της, Θεόδωρου Ανδρεάδη-Συγγελάκη

Σε ανάρτησή του στο facebook ο Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης γράφει: «Η μητέρα μου, Αθανασία Συγγελάκη, “έφυγε” για το μεγάλο ταξίδι»

Η δημοσιογράφος, Αθανασία Συγγελάκη, που εργάστηκε ως ανταποκρίτρια σε κορυφαία Μέσα έφυγε από τη ζωή. Την αποχαιρέτησε με τρυφερό τρόπο αλλά και θαυμασμό ο γιος της, επίσης δημοσιογράφος, Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης.

sigelakis1

Σε ανάρτησή του στο facebook ο Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης γράφει: «Η μητέρα μου, Αθανασία Συγγελάκη, “έφυγε” για το μεγάλο ταξίδι. Στην πρώτη της ζωή, λάτρεψε το θέατρο και συνεργάστηκε με θιάσους όπως του Αλεξανδράκη, Βανδή, Βεργή και το Εθνικό, παίζοντας σε δεκάδες θεατρικά έργα για το ραδιόφωνο. Δάσκαλός της, ο Κάρολος Κουν, στο Θέατρο Τέχνης.

Ο τρυφερός αποχαιρετισμός του γιου της Θεόδωρου Ανδρεάδη – Συγγελάκη

Στη δεύτερη ζωή της αγάπησε την δημοσιογραφια, ως ακούραστη ανταποκρίτρια της ΕΡΤ 2, οπως και του ΒΒC και της ελληνικής εκπομπής της Deutsche Welle στην Ρώμη. Συνεργάστηκε με την Rai, ως ηθοποιός και στις ξένες εκπομπές της.
Της οφείλω πάρα πολλά. Από τα ελληνικά μου, μέχρι την δουλειά μου και μια μεγάλη “μαγκιά”, που την χαρακτήριζε όσο τίποτε άλλο: την ηθική υποχρέωση να υπερασπίζεις τον ασθενέστερο, τον ξεχασμένο, αυτόν που δεν έχει υλικό αντάλλαγμα να σου προσφέρει, χωρίς να υπολογίζεις το όποιο κόστος».

Πέθανε η δημοσιογράφος Αγγελική Βύζικα σε ηλικία 61 ετών

0

Ο ΠΣΑΤ επικοινώνησε την δυσάρεστη είδηση του θανάτου της Αγγελικής Βύζικα, που υπήρξε ταμίας του Συνδέσμου και έδινε μάχη με την επάρατη νόσο για 2,5 χρόνια.

Από τον ΠΣΑΤ υπήρξε ανακοίνωση για την απώλεια της Αγγελικής Βύζικα, της αθλητικής δημοσιογράφου η οποία απεβίωσε έπειτα από 2,5 χρόνια μάχης με την επάρατη νόσο.

anakoinwsi tou psat

Μία απώλεια που προκάλεσε θλίψη στον δημοσιογραφικό κόσμο και όσους την ήξεραν. Η ανακοίνωση:

Αντίο Αγγελική μας…

Με ανείπωτη συντριβή, το Δ.Σ. του ΠΣΑΤ αποχαιρετά την πολυαγαπημένη συνάδελφο και ταμία του Συνδέσμου Αγγελική Βύζικα, η οποία «έφυγε» τόσο πρόωρα από κοντά μας, σκορπίζοντας οδύνη σε συγγενείς και φίλους. Η δική μας Αγγελική έχασε τη μάχη που έδινε με την «επάρατη» νόσο τα τελευταία 2,5 χρόνια, έπειτα από ολιγόμηνη παραμονή στο νοσοκομείο.

Γεννήθηκε στις 29 Ιουνίου 1964 στη Θεσσαλονίκη και υπήρξε απόφοιτη του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου, ενώ ήταν δευτεροετής της σχολής Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Εργάστηκε ως συντάκτρια υγρού στίβου στις εφημερίδες «Ρεκόρ», «Φως των Σπορ», «Fun in Action», «Αδέσμευτος Τύπος», «Derby», «SportXL», καθώς και στις ιστοσελίδες «onsports.gr», «aquaticsnews.com» και «skygoal.gr». Το τελευταίο διάστημα ήταν υπεύθυνη γραφείου Τύπου της Ελληνικής Αθλητικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρίες και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αθλητισμού Κωφών.

Την τετραετία 2001-2004, εργάστηκε στο τμήμα ΜΜΕ και Επικοινωνίας της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004» και κατά τη διάρκεια των Αγώνων συνεργάστηκε με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων για την κάλυψη των ολυμπιακών και παραολυμπιακών αθλημάτων υγρού στίβου. Τη διετία 2009-2010 εργάστηκε στο Γραφείο Τύπου της ΕΡΤ ως υπεύθυνη αποστολής προγραμμάτων σε τηλεοπτικούς συντάκτες και στην παραγωγή εκπομπών για την ψηφιακή πλατφόρμα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ΠΣΑΤ (@psat_gr)

Στη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, συμμετείχε στα γραφεία τύπου μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων και υπήρξε υπεύθυνη εξέδρας Τύπου και φωτογράφων, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κολύμβησης 25άρας πισίνας, που διεξήχθη στην Αθήνα. Διετέλεσε μέλος του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, ενώ υπηρέτησε τον ΠΣΑΤ από διάφορους ρόλους ευθύνης, με κυριότερο εκείνον της ταμίας, θέση που κατείχε έως και σήμερα.

stigmiotypo othonis 2025 11 09 23.06.57

Η Αγγελική ξεχώριζε για το χαμόγελο, τον δυναμικό της χαρακτήρα και τον ενθουσιασμό της. Ήταν ένας ευσυνείδητος και δραστήριος άνθρωπος πάντοτε πρόθυμος να προσφέρει και δεν εγκατέλειπε ποτέ. Ακόμη και μέσα από το νοσοκομείο, αντιμετώπιζε την πραγματικότητα με αισιοδοξία και αξιοπρέπεια και συνέχισε να παλεύει μέχρι τέλους.

Το Δ.Σ. του ΠΣΑΤ αποχαιρετά έναν από τους πιο δικούς του ανθρώπους και απευθύνει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στον πατέρα της Μανώλη, τον αδερφό της Κυριάκο και τον ανηψιό της Μάνο. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, η σκέψη όλων μας είναι μαζί τους.

Πέθανε η Γωγώ Μαστροκώστα σε ηλικία 55 ετών

0

Η γνωστή γυμνάστρια έχασε τη μάχη με τον καρκίνο, έπειτα από δύο εβδομάδες νοσηλείας στον Ευαγγελισμό

Δυστυχώς τα τελευταία 24ωρα η υγεία της Γωγώς Μαστροκώστα είχε παρουσιάσει ραγδαία επιδείνωση και όλοι ήλπιζαν να γίνει ένα θαύμα. Έχασε τη μάχη για τη ζωή η Γωγώ Μαστροκώστα σε ηλικία 55 ετών, μετά από προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια.

stigmiotypo othonis 2026 05 25 02.10.25

Νοσηλευόταν τους τελευταίος μήνες στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» με πολύ σημαντική επιδείνωση της υγείας της το τελευταίο διάστημα. Από την Κυριακή (10.05.2026), το πρώην μοντέλο και γυμνάστρια δεν είχε επικοινωνία με το περιβάλλον, σύμφωνα με το TLIFE.

Δίπλα στη Γωγώ Μαστροκώστα βρίσκονταν συνέχεια ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, η 18χρονη κόρη τους, Βικτώρια και στενοί φίλοι της οικογένειας.

Η Γωγώ Μαστροκώστα έχει επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια να κρατά χαμηλούς τόνους για την προσωπική της ζωή και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, μακριά από τη δημοσιότητα. Το ίδιο έκανε και τώρα, παρά το γεγονός ότι εδώ και καιρό είχε γίνει γνωστό ότι περνάει δύσκολες στιγμές.

Την είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή κόρη της, Βικτώρια Δέλλα, η οποία και ανέφερε σε μία συνταρακτική ανάρτησή της, τα εξής: “Σήμερα έφυγε ο αγαπημένος μου άνθρωπος. Η πιο καλή ψυχή, η κολλητή μου, η καλύτερη γυναίκα που ήμουν τόσο τυχερή να αποκαλώ μαμά. Η μαμά μου ήταν μια μαχήτρια, ένας βράχος που δεν λύγισε ποτέ. Δεν διαμαρτυρήθηκε, δεν αναστέναξε.

Πέρασε πολλά στη ζωή της, αλλά τα αντιμετώπισε με δύναμη και αξιοπρέπεια. Μαμά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να είμαι περήφανη για σένα και να σε θαυμάζω. Στη ζωή μου ελπίζω να σου μοιάσω έστω και λίγο. Θα είσαι για πάντα το αιώνιο πρότυπό μου. Και τώρα ξέρω πως θα έχω πάντα τον φύλακα άγγελό μου να με προσέχει. Σ’ αγαπάω πολύ”.

Δείτε την ανάρτηση της Βικτώριας Δέλλα:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @_victoriadella

Ο καρκίνος που βρήκε τρεις ημέρες μετά τη γέννηση της κόρης της

Είχε συγκλονίσει η Γωγώ Μαστροκώστα όταν είχε μιλήσει στην Ελεονώρα Μελέτη για το πρόβλημα υγείας της που της ανακοινώθηκε 3 μέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της αλλά και για της σχέση της με τον Τραϊανό Δέλλα.

Ο ερχομός της κόρης της Βικτώριας, το χαρμόσυνο αυτό γεγονός επισκιάστηκε από τον καρκίνο του μαστού, με τον οποίο διαγνώστηκε η ίδια όταν ήταν μόλις τριών ημερών λεχώνα.

Δείτε το βίντεο:

«Κρατούσα το μωρό μου και κλαίγοντας σκεφτόμουν αν θα τη δω να μεγαλώνει» περιγράφει τη μάχη της με την ασθένεια, τις δύσκολες στιγμές, τις σκέψεις της κατά τη διάρκεια της θεραπείας και τον τρόπο που της συμπαραστάθηκε ο άντρας της.

«Ο καθένας το βιώνει τελείως διαφορετικά»

Η Γωγώ Μαστροκώστα καλεσμένη στο Πρωινό και είχε μιλήσει ανοιχτά για τα συναισθήματα και τους φόβους που συνοδεύουν τη συγκεκριμένη ασθένεια, στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα προς όλες τις γυναίκες να μην χάνουν την ελπίδα τους.

«Σε όσους με λένε μαχήτρια τους λέω ότι ήμουν τυχερή» είπε για την περιπέτεια υγείας της .

Πέθανε η γυναίκα του και άφησε έγκυο την… κόρη του!

0
Ο άντρας συνελήφθη και δήλωσε αθώος…

 Ένας 50χρονος πατέρας συνελήφθη στη Νιγηρία αφού άφησε έγκυο την ανήλικη κόρη του.

Σύμφωνα με την έρευνα της αστυνομίας, ο αιμομίκτης πατέρας, άρχισε να βιάζει την 14χρονη κόρη του λίγο μετά το θάνατο της γυναίκας του.

Η νεαρή κοπέλα, που είναι το μοναδικό παιδί της οικογένειας, έμεινε έγκυος μετά τους κατ ‘επανάληψη βιασμούς από τον ίδιο της τον πατέρα.

Ο δράστης δεν παραδέχτηκε την ενοχή του ενώ κρατείται στις φυλακές της Νιγηρίας, αφού δεν ορίστηκε εγγύηση.

Το παιδί φοβόταν να ομολογήσει τις αποτρόπαιες πράξεις του άντρα ενώ είπε ότι δεν θα είχε να φάει αν έμενε μόνη της. Την υπόθεση κατήγγειλαν στην αστυνομία του Λάγος, οι γείτονες της οικογένειας που άκουσαν τις κραυγές του άτυχου παιδιού.

newsbomb.gr

Πέθανε η γυναίκα που είχε καταρρεύσει σε γυμναστήριο του Ηρακλείου

Η άτυχη γυναίκα από το Ηράκλειο που κατέρρευσε την ώρα που έκανε γυμναστική, πάλεψε για μια εβδομάδα, αλλά δεν τα κατάφερε να βγει νικήτρια. Ωστόσο με το θάνατό της «προσφέρει» ελπίδα σε άλλους ανθρώπους!

Η 37χρονη γυναίκα που υπέστη εγκεφαλική αιμορραγία ενώ γυμναζόταν σε γυμναστήριο του Ηρακλείου έχασε τη μάχη για τη ζωή στην εντατική του Βενιζελείου όπου νοσηλευόταν από τις 30 Απριλίου. Η άτυχη κοπέλα, όπως έδειξαν οι εξετάσεις, είχε ανεύρυσμα εγκεφάλου χωρίς να το γνωρίζει, το οποίο έσπασε κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Αφού ολοκληρώθηκαν τα τεστ που πιστοποίησαν τον εγκεφαλικό της θάνατο, η οικογένειά της, που είχε ενημερωθεί από την πρώτη στιγμή για την εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση της υγείας της, όπως αναφέρει η εφημερίδα Πατρίς, συμφώνησε να δωρηθούν τα όργανά της.

d77a0183fbb684fabc675fe7fdda2046

Το χρονικό της τραγωδίας στο Ηράκλειο

Η γυναίκα ακολουθώντας το πρόγραμμά της, αποφάσισε να επισκεφτεί το γυμναστήριο δίχως να γνωρίζει τι επρόκειτο να συμβεί. Ξαφνικά και ενώ έκανε την προπόνησή της, αισθάνθηκε έντονο πονοκέφαλο, έχασε την επαφή με το περιβάλλον και κατέρρευσε μπροστά στα μάτια των μελών του γυμναστηρίου. Άμεσα κλήθηκε ασθενοφόρο που έσπευσε στο γυμναστήριο για να τη μεταφέρει στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε κακή κατάσταση και εκεί διαπιστώθηκε πως πρόκειται για μεγάλη εγκεφαλική αιμορραγία, με υπαρκτό κίνδυνο για μόνιμες βλάβες.

«Η 37χρονη παρελήφθη με μεγάλη εγκεφαλική αιμορραγία. Η έκταση της αιμορραγίας ήταν τέτοια που απέτρεπε την παρέμβαση των νευροχειρουργών», είπε ο διευθυντής της ΜΕΘ Βενιζελείου κ. Ανέστης Κιούλπαλης.

Οι επίμονες προσπάθειες των γιατρών δεν απέφεραν δυστυχώς το επιθυμητό αποτέλεσμα.

e4d81f13f96fb9bc905f4ad89615032b

Δώρα ζωής μετά την τραγωδία

Ήδη, σύμφωνα με τον διοικητή Βενιζελείου – ΠΑΓΝΗ, Γιάννη Τασσόπουλο, είναι σε εξέλιξη όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες μεταξύ Ηρακλείου και Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων, προκειμένου να αποφασιστεί ποια όργανα θα αφαιρεθούν και σε ποιους συνανθρώπους μας θα προσφέρουν μια νέα «ευκαιρία» ζωής.

Ο κ. Τασσόπουλος επεσήμανε ότι γίνονται επαφές και εκτός Ελλάδας, ενώ – όπως εκτίμησε – η όλης διαδικασία θα ολοκληρωθεί αργά απόψε, με την έλευση και κλιμακίου του ΕΟΜ στο Ηράκλειο. Στο μεταξύ, η κοπέλα παραμένει συνδεδεμένη στα μηχανήματα, που κρατούν την καρδιά σε λειτουργία.

Πηγή: Εφημερίδα Πατρίς, cretalive.gr

Πέθανε η γυναίκα μου και έκανα σχέση με την πεθερά μου. Τί θα σκεφτούν οι άλλοι, αν το μάθουν;

0

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας!

Θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα που έχει προκύψει και δεν ξέρω πώς ακριβώς να το χειριστώ.

Με τη γυναίκα μου ήμασταν παντρεμένοι 8 χρόνια μέχρι που αρρώστησε εντελώς ξαφνικά και έφυγε από τη ζωή τρεις μόλις μήνες μετά την πρώτη διάγνωση. Δυστυχώς ήταν πια πολύ αργά και δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι να τη σώσουμε. Το μόνο που με παρηγορεί είναι  τα δύο μας παιδάκια που είναι βάλσαμο στις πληγές μου και το ότι δεν υπέφερε. Μείναμε μόνοι με τα παιδιά και παλεύουμε να αντιμετωπίσουμε από τη μία το πένθος και την απώλειά της και από την άλλη την πανδημία που μας έχει φέρει εντελώς τα πάνω κάτω.

Το Σεπτέμβρη που άνοιξαν τα σχολεία η πεθερά μου ήρθε να μείνει σπίτι μας για να με βοηθάει με τα παιδιά και ήρθαμε κάπως πιο κοντά με αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε σχέση. Δεν είναι κάτι που περίμενα ποτέ πως θα συμβεί ούτε είχε «παιχτεί» ποτέ κάτι μεταξύ μας. Πάντα την έβλεπα σαν πεθερά μου και μόνο σαν πεθερά μου, τίποτα παραπάνω. Να όμως που ήρθαν έτσι τα πράγματα και καταλήξαμε να γίνουμε ζευγάρι.

Η βοήθειά της μου είναι πολύτιμη τόσο στο σπίτι όσο με τα παιδιά, τα οποία δεν γνωρίζουν τίποτα ακόμα και πολύ φοβάμαι τη στιγμή που η αλήθεια θα μαθευτεί. Πως θα νιώσουν τα παιδιά; Τι θα σκεφτούν; Τι θα σκεφτεί ο κόσμος; Τα βρίσκουμε σαν άνθρωποι, έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, περνάμε καλά, μας φροντίζει, μας προσέχει και με κάνει να ξεχνιέμαι, ξέρω όμως ότι παραέξω όλο αυτό θα παρεξηγηθεί.

Τί να κάνω; Τα παιδιά είναι ακόμα μικρά και ξέρω πως δεν θα καταλάβουν, όλοι οι άλλοι όμως; Θα το δουν όπως το βλέπω εγώ ή θα σπεύσουν να μας στήσουν στον τοίχο;

Μάκης

Πέθανε η γυναίκα – σύμβολο της Εθνικής Αντίστασης, Ελένη Γκελντή – Παναγιωτίδου

0

Η Ελένη (Τιτίκα) Γκελντή – Παναγιωτίδου, μια ιστορική μορφή – σύμβολο της Εθνικής Αντίστασης «έφυγε» σε ηλικία 90 χρόνων

Σε ηλικία 90 χρόνων, έφυγε από τη ζωή, η Ελένη (Τιτίκα) Γκελντή – Παναγιωτίδου, μια ιστορική μορφή – σύμβολο της Εθνικής Αντίστασης. Ήταν Αύγουστος του 1944 στη Σχολή Αξιωματικών Σαράφη της Ρεντίνας, όπου εκπαιδεύονταν και οι γυναίκες ανθυπολοχαγοί του ΕΛΑΣ και η μηχανή του Σπύρου Μελετζή είχε πάρει φωτιά καθώς φωτογράφιζε τις νεαρές κοπέλες όλες μαζί και καθεμία ξεχωριστά.

plo1

«Ήμασταν έντεκα αντάρτισσες. Εγώ ήμουν 16 χρόνων, παιδί από πόλη και το στιλ, η ομιλία μου, το ανάστημά μου ήταν διαφορετικά. Όταν έρχεται η σειρά μου, με πηγαίνει σε κατάλληλη τοποθεσία, με φόντο το βουνό, και αρχίζει να με φωτογραφίζει, προφίλ και ανφάς, μέχρι που κάποια στιγμή αναφωνεί: ‘Ναι, αυτό είναι, σε βρήκα!’».

oplo9

Η φωτογραφία του 16χρονου κοριτσιού με το δίκοχο και το όπλο στα χέρια έμελλε να γίνει το σύμβολο της ελληνικής Αντίστασης, της γυναίκας αντάρτισσας, να δημοσιευτεί σε εφημερίδες και περιοδικά, να κυκλοφορήσει στην κατεχόμενη Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, να αλλάξει τελικά τη ζωή της. «Εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσα να αντιληφθώ πόσο θα επηρέαζε τη ζωή μου αυτή η φωτογραφία. Στα δύσκολα χρόνια που ακολούθησαν, η φωτογραφία με έκανε ακόμα πιο αναγνωρίσιμη, αλλά και πιο ευάλωτη, αφού μέχρι και φυλακή πήγα. Ήταν το πικραμένο ‘ευχαριστώ’ για όσα είχαμε κάνει για την ελευθερία της πατρίδας μας» είχε πει προ ετών σε συνέντευξή της η Ελένη (Τιτίκα) Γκελντή – Παναγιωτίδου.

Η Τιτίκα Παναγιωτίδου ή αλλιώς Τίτο, ήταν μία από τις τριάντα γυναίκες που κατετάγησαν στην 9η Μεραρχία του ΕΛΑΣ στον Πεντάλοφο Κοζάνης κι ας μην είχε συμπληρώσει ακόμη τα 16. Η διμοιρία αποτελούνταν από γυναίκες 16-24 χρόνων. Υπηρέτησε ως ανθυπολοχαγός και χρημάτισε διοικητής Λόχου των Ανταρτισσών.

titika panagiotidoy 3

Όταν το 1982 αναγνωρίστηκε η Εθνική Αντίσταση, η φωτογραφία της με υπόδειξη του τότε πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου αποτυπώθηκε σε γραμματόσημο για να τιμηθεί η Ενιαία Εθνική Αντίσταση 1941-44. Όταν τελείωσε ο πόλεμος, η Τιτίκα Παναγιωτίδου σπούδασε στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και άσκησε τη δικηγορία για πάνω από τριάντα χρόνια.