Blog Σελίδα 11081

Γ. Καραϊσκάκης: «Ρώτησα τον μποúτσоν μου και μου είπε να μη σε προσκυνńσω»

0

Ο Καραϊσκάκης ήταν γενναίος, ζούσε για τη νίκη και όλοι είχαν να λένε για την αθυροστομία του. Γεννημένος το 1782 σε μια σπηλιά και αφού η μάνα του ήταν καλόγρια, τον ακολουθούσε πάντα η φράση:«Ο γιος της καλογριάς».

Από νεαρή ηλικία έδειξε την επαναστατική του διάθεση. Φυσικά, έγινε κλεφτόπουλο και η επανάσταση τον βρήκε καπετάνιο. Ωστόσο, τον πρώτο καιρό της επανάστασης, δεν πήρε μέρος, γιατί πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν πως βρισκόταν σε συνεννόηση με τους Τούρκους, επειδή είχε θητεύσει στην αυλή του Αλή Πασά των Ιωαννίνων.

0c6889d30d21097d593f725c29fb3aaf

Μάλιστα, ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος τον κατηγόρησε, πως είχε: «μυστικήν ανταπόκρισην (καπάκια) με τον Ομέρ Βρυώνη και ότι συμφώνησε… να του παραδώσει Μεσολόγγι και Αιτωλικό».

Γρήγορα όμως, ο Καραϊσκάκης απάντησε με πράξεις στους επικριτές του. Έλαβε μέρος στην επανάσταση και διακρίθηκε για την αγωνιστικότητά, τις ηγετικές και στρατηγικές του ικανότητες. Ξεχώριζε όμως και για το πλούσιο υβρεολόγιό του.

60f299188fc8a956ebaa99f59e21719e

Το 1823, έστειλε την εξής απάντηση στον Μαχμούτ Πασά:

«Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω».

c01588f0940af295bb5a139d3776b4d4

Πέθανε τον Απρίλιο του 1827, ανήμερα της ονομαστικής του εορτής, μετά από τραυματισμό του σε μία συμπλοκή, στην περιοχή του σημερινού Φλοίσβου (Νέου Φαλήρου). Κανείς δεν είπε με βεβαιότητα ποιός τον πυροβόλησε. Έλληνας ή εχθρός;

Πολλοί συγγραφείς-ερευνητές μιλούν για δολοφονία οργανωμένη από τον Μαυροκορδάτο, αλλά τα στοιχεία είναι ελλιπή. Ο Καραϊσκάκης, όταν τον ρώτησαν ποιος ήταν ο δολοφόνος του, αν κι ετοιμοθάνατος, φέρεται να είπε:

«Ξέρω ποιος το ‘κανε. Ας ζήσω και θα μου κλάσει τον μπούτσον».

Όταν ο Κολοκοτρώνης έμαθε τον θάνατο του Καραϊσκάκη, έκατσε και άρχισε να μοιρολογά «σαν γυναίκα». Ίσως τον Καραϊσκάκη να τον λάβωσε θανάσιμα χέρι εχθρού κι όχι Έλληνα, αλλά και μόνο η πίστη πολλών, πως σκοτώθηκε από ελληνικό όπλο, δείχνει πόσο βαθιά ήταν η αρρώστια του διχασμού, που στοίχισε πολύ στην επανάσταση και προφανώς μας στοιχίζει ακόμη….

dd3d4113f4951a5f9e84ae9d35f8a7f9

[diadrastika] [mixanitouxronou]

Γ. Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά: «Λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»

Γ. Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά: «Λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»

Ο Καραϊσκάκης είχε ανυπότακτο χαρακτήρα, ζούσε για τη νίκη και όλοι είχαν να λένε για την παροιμιώδη αθυροστομία του. Είχε γεννηθεί το 1782 σε μια σπηλιά πάνω από το Μαυρομάτι Καρδίτσας και τον ακολουθούσε πάντα η φράση: «Ο γιος της καλογριάς», καθώς η μάνα του είχε βρει καταφύγιο στο κοντινό μοναστήρι.

Η ίδια είχε γεννηθεί στην Σκουληκαριά της Άρτας. Το παιδί ήταν καρπός της σχέσης του αρματολού Δημήτρη Καραΐσκου και της μοναχής Ζωής Ντιμισκή, αδελφής του κλέφτη Κώστα Ντιμισκή και εξαδέλφης του οπλαρχηγού Γώγου Μπακόλα. Μεγάλωσε με τους θετούς γονείς του, μία οικογένεια Σαρακατσάνων, αφού η μητέρα του τον εγκατέλειψε μη αντέχοντας τον διασυρμό μιας παράνομης σχέσης και πέθανε όταν αυτός ήταν οκτώ ετών Από νεαρή ηλικία έδειξε την επαναστατική του διάθεση. Έγινε κλεφτόπουλο και η επανάσταση τον βρήκε καπετάνιο.

Ωστόσο, τον πρώτο καιρό της επανάστασης, δεν πήρε μέρος, γιατί πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν πως βρισκόταν σε συνεννόηση με τους Τούρκους, επειδή είχε θητεύσει στην αυλή του Αλή Πασά των Ιωαννίνων. Μάλιστα, ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος τον κατηγόρησε, πως είχε: «μυστικήν ανταπόκρισην (καπάκια) με τον Ομέρ Βρυώνη και ότι συμφώνησε… να του παραδώσει Μεσολόγγι και Αιτωλικό».

Γρήγορα όμως, ο Καραϊσκάκης απάντησε με πράξεις στους επικριτές του. Έλαβε μέρος στην επανάσταση και διακρίθηκε για την αγωνιστικότητά, τις ηγετικές και στρατηγικές του ικανότητες. Ξεχώριζε όμως και για το πλούσιο υβρεολόγιό του. Το 1823, έστειλε την εξής απάντηση στον Μαχμούτ Πασά:

«Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»

Πέθανε τον Απρίλιο του 1827, ανήμερα της ονομαστικής του εορτής, μετά από πυροβολισμό στην περιοχή του σημερινού Φλοίσβου (Νέου Φαλήρου). Κανείς δεν είπε με βεβαιότητα ποιός τον πυροβόλησε. Έλληνας ή εχθρός; Πολλοί συγγραφείς-ερευνητές μιλούν για δολοφονία οργανωμένη από τον Μαυροκορδάτο, αλλά τα στοιχεία είναι ελλιπή.

Ο Καραϊσκάκης, όταν τον ρώτησαν ποιος ήταν ο δολοφόνος του, αν κι ετοιμοθάνατος, φέρεται να είπε: «Ξέρω ποιος το ‘κανε. Ας ζήσω και θα μου κλάσει τον μπούτσον». Όταν ο Κολοκοτρώνης έμαθε τον θάνατο του Καραϊσκάκη, έκατσε και άρχισε να μοιρολογά «σαν γυναίκα». Ίσως τον Καραϊσκάκη να τον λάβωσε θανάσιμα χέρι εχθρού κι όχι Έλληνα, αλλά και μόνο η πίστη πολλών, πως σκοτώθηκε από ελληνικό όπλο, δείχνει πόσο βαθιά ήταν η αρρώστια του διχασμού, που στοίχισε πολύ στην επανάσταση και προφανώς μας στοιχίζει ακόμη.

Γ. Καββαθάς: «Ένα βήμα πιο κοντά στο οριστικό λουκέτο η εστίαση»

0

Ένα βήμα ακόμη πιο κοντά στο οριστικό λουκέτο βρίσκονται χιλιάδες επιχειρήσεις της εστίασης, κάθε φορά που αναστέλλεται το άνοιγμα των καταστημάτων.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις που έκανε στο real.gr ο πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργος Καββαθάς, σύμφωνα με τον οποίο «όσο αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού, όσο επιδεινώνεται η κατάσταση, η εστίαση πάει προς τα πίσω στο άνοιγμά της. Αυτό έχει τεράστιες συνέπειες για τον κλάδο, ο οποίος είναι υπερχρεωμένος με υποχρεώσεις οι οποίες σε λίγο καιρό θα είναι ληξιπρόθεσμες».

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με έρευνα της ΓΣΕΒΕΕ 1 στις 2 επιχειρήσεις έχουν ταμειακά διαθέσιμα για έναν μήνα και 1 στις 4 μηδενική ρευστότητα με τον Γ. Καββαθά να επισημαίνει ότι πλέον 1 στις 2 επιχειρήσεις της εστίασης κινδυνεύουν με οριστικό λουκέτο.

Ο κλάδος της εστίασης που αριθμεί περισσότερες από 80.000 επιχειρήσεις και 350.000 εργαζομένους έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα από την πανδημία του κορωνοϊού, καθώς για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα τον τελευταίο χρόνο οι επιχειρήσεις του κλάδου είτε είναι κλειστές, είτε υπολειτουργούν.

Μάλιστα, πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις, βρίσκονταν ήδη σε δεινή οικονομική κατάσταση και πριν από την πανδημία, καθώς στα χρόνια της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, προσπάθησαν να επιβιώσουν με νύχια και με δόντια, με πολλές από αυτές να καλούνται να ανταπεξέλθουν στην πληρωμή συσσωρευμένων οφειλών προ το Δημόσιο.

Γ. Ιωαννίδης: «0,04% η θνητότητα της Covid-19 στα άτομα κάτω των 70»

0

Μία νέα μελέτη ενός διακεκριμένου Έλληνα επιστήμονα της διασποράς, του καθηγητή Γιάννη Ιωαννίδη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, που δημοσιεύθηκε στο «Bulletin of the WHO», το επίσημο επιστημονικό περιοδικό του ΠΟΥ και η οποία συνθέτει δεδομένα από 82 μελέτες σχετικά με τη θνητότητα του κορονοϊού, καταλήγει στην εκτίμηση ότι η διάμεση θνητότητα είναι 0,23% στο γενικό πληθυσμό και 0,05% στα άτομα κάτω των 70 ετών.

Αν γίνει διόρθωση για το γεγονός ότι οι έως τώρα μελέτες αφορούν περισσότερο πληθυσμούς σε χώρες με υψηλό φορτίο θανάτων (αν δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να λάβει υπόψη του δείγματα του πληθυσμού εξίσου από κάθε γωνιά της Γης), ο Γ. Ιωαννίδης υποστηρίζει ότι η πραγματική μέση θνητότητα της Covid-19 στις περισσότερες χώρες πιθανότατα είναι κάτω του 0,20%. Σε παγκόσμιο επίπεδο θεωρεί ότι είναι ίσως 0,15% συνολικά (ανεξαρτήτως ηλικίας) και 0,03% έως 0,04% στα άτομα κάτω των 70.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στους 1.000 ανθρώπους στον κόσμο που έχουν κολλήσει τον κορονοϊό, πεθαίνουν περίπου οι δύο, ενώ στους ανθρώπους έως 70 ετών η αναλογία είναι πολύ μικρότερη (περίπου τέσσερις θάνατοι ανά 10.000 κρούσματα). Όπως πιστεύει, με τα κατάλληλα μη φαρμακευτικά μέτρα για την προστασία των πιο ευπαθών ομάδων, η πραγματική θνητότητα μπορεί να μειωθεί περαιτέρω στο μέλλον.

Η μελέτη του δείχνει ότι η θνητότητα της Covid-19 μπορεί να διαφέρει σημαντικά από περιοχή σε περιοχή, ακόμη και μέσα στην ίδια χώρα (π.χ. στη Γαλλία). Αυτό, μεταξύ άλλων, αντανακλά διαφορές στην ηλιακή κατανομή του πληθυσμού, στο πόσα γηροκομεία υπάρχουν, πόσο βεβαρημένα είναι τα νοσοκομεία, πόσο πιστά τηρούνται οι προφυλάξεις, σε ποιο βαθμό υπάρχει συννοσηρότητα (συνύπαρξη άλλων παθήσεων στο ίδιο άτομο), πόσο φτωχός είναι ένας πληθυσμός, καθώς και σε άλλους τοπικούς ή γενετικούς παράγοντες. Γι’ αυτό, επισημαίνει ότι η εκτίμηση ενός μοναδικού και ενιαίου δείκτη πραγματικής θνητότητας για μια ολόκληρη χώρα αναπόφευκτα μπορεί να μη δίνει την πραγματική εικόνα, όταν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις από περιοχή σε περιοχή.

Τονίζει ακόμη ότι οι εκτιμήσεις του για τη θνητότητα τείνουν να είναι πολύ χαμηλότερες από εκείνες που είχαν γίνει στην αρχή της πανδημίας, σχετικά με το πόσο φονικός είναι ο νέος κορονοϊός SARS-CoV-2. Οι πρώτες εκτιμήσεις από την Κίνα ανέβαζαν τη θνητότητα στο 3,4%, καθώς δεν είχε γίνει ακόμη αντιληπτό πόσο μεγάλος είναι ο αριθμός των ασυμπτωματικών φορέων του ιού. Αργότερα, άλλα μοντέλα εκτίμησαν τη θνητότητα γύρω στο 1%. Μετά από τις νέες χαμηλότερες εκτιμήσεις του, ο Γ. Ιωαννίδης για μια ακόμη φορά τάσσεται εναντίον μιας επανάληψης των μέτρων lockdown στις διάφορες χώρες.

Η εκτίμηση για την πραγματική θνητότητα (infection fatality rate), δηλαδή την πιθανότητα να πεθάνει κάποιος που μολύνεται από τον κορονοϊό, αφορά την αναλογία των θανάτων σε σχέση με τον πραγματικό αριθμό των κρουσμάτων (όχι μόνο των διαγνωσμένων). Ο Γ. Ιωαννίδης βασίζεται κυρίως σε μελέτες ανίχνευσης αντισωμάτων έναντι του κορονοϊού (seroprevalence studies), που έγιναν έως το Σεπτέμβριο σε ομάδες από όλο τον κόσμο, από τις οποίες στη συνέχεια γίνεται εκτίμηση για το πόσο ποσοστό ανθρώπων του γενικού πληθυσμού έχει πραγματικά μολυνθεί.

Τα σενάρια της πανδημίας έως το 2024

Σε μια άλλη δημοσίευση του στο ευρωπαϊκό περιοδικό «European Journal of Clinical Investigation», ο Γ. Ιωαννίδης, ο οποίος είναι διεθνώς γνωστός στο πεδίο της ιατρικής στατιστικής, επιχειρεί μια συνολική εκτίμηση της επιδημιολογίας της Covid-19 στον πλήρη πανδημικό κύκλο (2020-2024). Μεταξύ άλλων, εκτιμά ότι έως το τέλος του 2024 θα έχουν πεθάνει από κορονοϊό 1,58 έως 8,76 εκατομμύρια άνθρωποι (έχουν ήδη πεθάνει λίγο πάνω από ένα εκατομμύριο).

Όπως αναφέρει, πόσοι τελικά θα είναι οι θάνατοι, θα εξαρτηθεί από μια πλειάδα παραγόντων, όπως κατά πόσο θα προστατευθούν αποτελεσματικά οι ηλικιωμένοι και άλλες ομάδες υψηλού κινδύνου, πόσο γρήγορα και ευρέως διαθέσιμα θα είναι τα εμβόλια και οι άλλες θεραπείες, πόσο σωστά μέτρα θα ληφθούν, ποια θα είναι η αλληλεπίδραση κορονοϊού και ιών της γρίπης, πόσο συχνές θα είναι οι επαναληπτικές λοιμώξεις Covid-19 στα ίδια άτομα κ.α.

Ο Ιωαννίδης επισημαίνει τις μεγάλες διαφορές στη θνητότητα της Covid-19: στις αρχές Οκτωβρίου 66 χώρες κατέγραφαν λιγότερο από ένα θάνατο ανά 100.000 πληθυσμού, ενώ 17 χώρες ξεπερνούσαν τους 50 θανάτους ανά 100.000 κατοίκους. Τονίζει ότι, εξαιτίας και αυτών των διαφορών, παραμένει άγνωστο πόσο χρόνο θα χρειαστεί η πανδημία για να κάνει ένα πλήρη κύκλο παγκοσμίως (μπορεί να ολοκληρωθεί πριν ή μετά το 2024).

Ο πραγματικός αριθμός των κρουσμάτων εκτιμά ότι είναι περίπου 20 φορές μεγαλύτερος από τα διαγνωσμένα παγκοσμίως, δηλαδή ήδη περίπου το 10% του παγκόσμιου πληθυσμού. Περίπου το 40% των λοιμώξεων είναι τελείως ασυμπτωματικές, ενώ αβέβαιο παραμένει, όπως λέει, πόσο είναι το «κατώφλι» του πληθυσμού που πρέπει τελικά να μολυνθεί, για να επιτευχθεί η «ανοσία της αγέλης» για τους υπόλοιπους.

Αν μολυνθεί το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού, εκτιμά ότι οι θάνατοι από την πανδημία διεθνώς θα φθάσουν τελικά σχεδόν τα 8,8 εκατομμύρια. Αν το ποσοστό μόλυνσης δεν ξεπεράσει το 30% (κάτι που θεωρεί πιο εύλογο), οι θάνατοι δεν θα ξεπεράσουν τα 4,4 εκατομμύρια. Αν το ποσοστό μολύνσεων ειδικότερα στις ομάδες υψηλού κινδύνου (ηλικιωμένοι κ.α.) περιοριστεί στο 10% του παγκόσμιου πληθυσμού, τότε ακόμη κι αν μολυνθεί το 60% του παγκόσμιου γενικού πληθυσμού, εκτιμά ότι οι θάνατοι δεν θα ξεπεράσουν τα 1,8 εκατομμύρια.

Σχετικά με τη γρίπη, ο Γ.Ι ωαννίδης εκτιμά ότι, αν δεν υπήρχε η Covid-19, η γρίπη αναμενόταν να προκαλέσει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια θανάτους παγκοσμίως μέσα στην επόμενη πενταετία, μεταξύ των οποίων 150.000 παιδιά κάτω των πέντε ετών. Όπως επισημαίνει, «θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά οι θάνατοι από γρίπη της περιόδου 2020-2024 θα είναι πραγματικά μικρότεροι λόγω εμφάνισης της Covid-19. Το αισιόδοξο σενάριο είναι ότι η γρίπη θα υποχωρήσει στη διάρκεια των κυμάτων Covid-19, ενώ το απαισιόδοξο ότι η γρίπη και η Covid-19 θα χτυπήσουν βαριά και ταυτόχρονα».

Γ. Γεροτζιάφας: «Μαζικός υποχρεωτικός εμβολιασμός τώρα ή σκληρό lockdown»

0

Την πεποίθηση του ότι η Ελλάδα θα μπει μέχρι τα Χριστούγεννα σε lockdown, εάν δεν υπάρξει άμεσος μαζικός εμβολιασμός, εξέφρασε γι’ ακόμη μια φορά ο καθηγητής Αιματολογίας στην Ιατρική Σχολή της Σορβόννης, Γρηγόρης Γεροτζιάφας, ο οποίος τάσσεται ανοιχτά υπέρ της υποχρεωτικότητας των εμβολιασμών.

«Αν δεν υπάρξει άμεσος και μαζικός εμβολιασμός στη χώρα μας, δυστυχώς, πριν από τα Χριστούγεννα, θα πάμε για σκληρό lockdown γιατί κανείς δεν μπορεί να αντέξει το ηθικό κόστος χιλιάδων νεκρών» είπε ο Γ.Γεροτζιάφας.

Άλλωστε, όπως λέει, τα μέτρα που ανακοινώθηκαν είναι μια μορφή lockdown για τους ανεμβολίαστους. «Αν υπάρχουν στην Ελλάδα περιοχές όπου το 50% και το 60% του πληθυσμού είναι ανεμβολίαστοι τότε δεν είναι για lockdown;», σχολιάζει.

Υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού πριν να είναι αργά

Εν μέσω υγειονομικής κρίσης πρέπει, σύμφωνα με τον Καθηγητή Αιματολογίας στην Ιατρική Σχολή της Σορβόννης, να υπάρξει υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού. «Υπάρχει το ατομικό δικαίωμα αλλά και η υποχρέωση προστασίας των συνανθρώπων μας. Στη Γαλλία δε συμμετέχει κανείς σε απεργιακά κινήματα αν δεν είναι εμβολιασμένος. Δεν κάθεται για καφέ αν δεν έχει πιστοποιητικό εμβολιασμού. Όλα αυτά είναι μια μορφή υποχρεωτικότητας και τα εφάρμοσαν οι Γάλλοι ήδη από το καλοκαίρι. Η πανδημία είναι μείζον υγειονομική κρίση με οικονομικές συνέπειες. Το να μείνουμε ζωντανοί είναι καθήκον μας», αναφέρει.

«Έξυπνα» μέτρα αποστασιοποίησης για να ελαττωθεί η κυκλοφορία του ιού

Για να αποτραπούν τα εφιαλτικά σενάρια που περιγράφουν στις καθ’ όλα έγκυρες (;), όπως λέει, εκθέσεις τους οι Καθηγητές κ.κ. Σαρηγιάννης και Τζανάκης θα πρέπει εκτός από τον μαζικό και ταχύτατο εμβολιασμό να εφαρμοστούν και άλλα «έξυπνα» μέτρα αποστασιοποίησης ώστε να ελαττωθεί η κυκλοφορία του ιού. Στο πλαίσιο αυτό προτείνει, μεταξύ άλλων, την ελάττωση των μαθητών ανά τάξη και των φοιτητών στα αμφιθέατρα, την εισαγωγή τηλεργασίας, την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, την υποχρεωτική χρήση μάσκας και σε εξωτερικούς χώρους και τον συστηματικό και αυστηρό έλεγχο.

Παράλληλα, ο κ. Γεροτζιάφας σημειώνει ότι πρέπει να γίνει καμπάνια για την τρίτη δόση του εμβολίου, καθώς ακόμη ένα πανδημικό κύμα, το τέταρτο κατά σειρά, είναι μπροστά μας. «Υπάρχει επίσης το διάστημα διάρκειας ανοσίας των εμβολιασμένων. Στους 9 μήνες η αποτελεσματικότητα της δεύτερης δόσης, σύμφωνα με έρευνα του ΕΚΠΑ, έχει πέσει στο 40-50%. Αυτό σημαίνει ότι όσοι εμβολιάστηκαν πρώτοι, στις αρχές του χρόνου, είναι ουσιαστικά ακάλυπτοι και διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο να νοσήσουν όπου υπάρχει υψηλό ιικό φορτίο», καταλήγει.

Γ. Γεραπετρίτης: «Είμαστε η χώρα η οποία ενίσχυσε με τα μεγαλύτερα ποσά τους πολίτες»

0

«Αυτή τη στιγμή υπάρχει έλεγχος επιτόπιος από κλιμάκιο το οποίο συνδέεται με την χημική ανάλυση των γεγονότων για την περίπτωση που έχουμε οποιοδήποτε συμβάν διαρροών. Θα έχουμε νεότερα εντός της ημέρας και θα ενημερωθούν οι πολίτες. Είναι προφανές ότι θα εξαντληθεί, και ήδη συμβαίνει, κάθε δυνατότητα που υπάρχει ώστε να περιχαρακωθεί το όποιο γεγονός. Ακόμη δεν έχουμε ενημέρωση παρά μόνο από τη σερβική πλευρά. Η εκτίμησή μας είναι ότι θα έχουμε περισσότερα δεδομένα εντός της ημέρας» τόνισε ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης σε συνέντευξή του στο Κανάλι 1 του Πειραιά σε ερώτηση για το αεροπορικό δυστύχημα στην Καβάλα.

Αναφερόμενος στο Power pass αφού σημείωσε ότι δυστυχώς στην πολιτική αρένα έχει χαθεί το αληθές νόημα των λέξεων και χρησιμοποιούνται με πολύ μεγάλη ευκολία λέξεις ιδιαίτερα βαριές και απαξιωτικές, πράγμα το οποίο μετατοπίζει την όποια ορθολογική συζήτηση είπε «όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός θα αναπληρωθεί το 60% της επιπρόσθετης επιβάρυνσης που έχουν υποστεί τα νοικοκυριά. Αυτή η τοποθέτηση στηρίζεται σε συγκεκριμένα αντικειμενικά δεδομένα. Υπολογίστηκε από τους ανεξάρτητους φορείς εποπτείας και ρύθμισης ποια ήταν η επιπλέον επιβάρυνση, η οποία υπολογίστηκε περίπου στα 450 εκατομμύρια. Επί αυτής της βάσης το 60% αναπληρώνεται ήδη με την ενίσχυση, και μάλιστα υπάρχει μεγαλύτερη ενίσχυση από αυτή που είχε αρχικά προγραμματιστεί καθώς περιλαμβάνεται και ο Ιούνιος».

«Οι πολίτες βλέπουν για το συγκεκριμένο επτάμηνο την αναπλήρωση του 60% της αύξησης που είχαν» σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι αυτό που λέγεται από την πλευρά της αντιπολίτευσης ότι οι πολίτες δεν βλέπουν τα 600 ευρώ είναι ένα τεράστιο σφάλμα.

«Όλοι οι πολίτες θα δουν την αναπλήρωση στο 60%. Καμία χώρα δεν έχει αναπληρώσει όλες τις απώλειες που υπάρχουν εξαιτίας της αύξησης του ρεύματος. Αυτό θα ήταν εντελώς αδύνατο διότι όπως καταλαβαίνουν όλοι θα ήταν μια δημοσιονομική βόμβα. Η Ελλάδα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΕΕ και του ΟΟΣΑ είναι η χώρα η οποία κατά αναλογία του ΑΕΠ έχει δώσει την μεγαλύτερη ενίσχυση στους πολίτες για την αναπλήρωση της ενεργειακής αύξησης. Αυτά είναι αντικειμενικά δεδομένα δεν επιδέχονται αμφισβήτηση» τόνισε ο κ. Γεραπετρίτης.

Ο υπουργός Επικρατείας υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση ήταν συνεπής στην εξαγγελία για έως 600 ευρώ αναπλήρωση και έως το 60%. «Επίσης είμαστε η χώρα η οποία ενίσχυσε με τα μεγαλύτερα ποσά τους πολίτες και αυτό κατέστη δυνατό εξαιτίας του γεγονότος ότι πηγαίνουν καλά τα οικονομικά μας μεγέθη» είπε.

«Όσος δημοσιονομικός χώρος δημιουργείται επιπλέον θα διοχετεύεται στους πολίτες και επιπλέον εμείς δεν πρόκειται να διακινδυνεύσουμε την δημοσιονομική ισορροπία της χώρας» πρόσθεσε.

Επιπλέον ο κ. Γεραπετρίτης ξεκαθάρισε ότι τα πειράματα που έχουμε ζήσει στο πρόσφατο παρελθόν με εκτροχιασμό της ελληνικής οικονομίας με άκρατα επιδόματα τα οποία, όπως είπε χαρακτηριστικά, τορπιλίζουν την σταθερότητα της οικονομίας με αποτέλεσμα τεράστιες αυξήσεις φόρων, δεν θα τα δούμε από την παρούσα κυβέρνηση.

Τέλος αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης στον τομέα της ενέργειας και κατέληξε λέγοντας «εμείς θα δουλεύουμε στην υπηρεσία των πολιτών, εξασφαλίζοντας πάντοτε την ενίσχυση των πιο ευάλωτων και την αυτάρκεια και αυτοδυναμία της χώρας».

 

Γ. Βαλλιανάτος: «Ο Σφακιανάκης είναι ένας φασίστας γνωστός και πολύ περήφανος»

0

Ένας εξ αυτών και ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος, ο οποίος τοποθετήθηκε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου.

«Ο Νότης Σφακιανάκης είναι ένας φασίστας γνωστός και πολύ περήφανος.Δεν έχει κρύψει ποτέ τις απόψεις του και δεν χάνει ευκαιρία σε κάθε θέμα ευαισθησίας να λέει τα χειρότερα, τα πιο μαύρα, αυτά που μας έχουν φέρει στα χάλια που ζούμε σήμερα. Από την άλλη σε μία εκπομπή λέχθηκαν και ειπώθηκαν και μερικές υπερβολές. Το γεγονός ότι τον λέει μικροτσουτσουνο ας πούμε, θα μπορούσε να θεωρηθεί ρατσιστικό. Όμως προκάλεσε γέλιο. Θα μπορούσε να πει κανείς, ότι θα μπορούσε να προσβληθεί, μπορεί να προσβληθεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε τις δηλώσεις του στο βίντεο:

Πηγή: peoplegreece

Γ. Moυκίδης: «Δεν μπορούμε να βάλουμε τον Αργυρό κοντά στον Σφακιανάκη. Ο Αργυρός διαφημiζει χάμποuργκερ και ο Νότης τραγουδάει»

0

Ο Γιώργος Μουκίδης παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή του MEGA «Χαμογέλα και πάλι» και τον Οδυσσέα Μητσόπουλο.

Ο γνωστός συνθέτης μίλησε μεταξύ άλλων για το Νότη Σφακιανάκη, τον Κωνσταντίνο Αργυρό και τη Δέσποινα Βανδή.

«Όλοι θέλουν να επιστρέψει ο Νότης και εγώ παραπάνω. Για μένα το πρόσφατο βίντεο με τον Νότη Σφακιανάκη δε σημαίνει ότι είναι διατεθειμένος να επιστρέψει μουσικά.

Οι δηλώσεις του για την Χρυσή Αυγή παρεξηγήθηκαν από την κοινή γνώμη, δεν ήξερε για ποιους μίλαγε, και εκτέθηκε. Οι δημοσιογράφοι δεν είστε και τα καλύτερα παιδιά, όταν “τσίμπησαν” τον Νότη, αποκάλυψαν το όνομά του. Για άλλον, θα έλεγαν γνωστός τραγουδιστής», σχολίασε ο Γιώργος Μουκίδης.

«Δεν μπορούμε να βάλουμε τον Αργυρό κοντά στον Σφακιανάκη. Ο Αργυρός διαφημίζει χάμπουργκερ και ο Νότης τραγουδάει. Τόση ανάγκη από λεφτά έχει;

Αυτά τα τραγουδιστάκια δεν είναι αληθινοί καλλιτέχνες. Ο Σφακιανάκης, για μένα, είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών. Δύσκολα θα βγει καλλιτέχνης που να έχει τόσο βάρος» πρόσθεσε.

Τέλος, ο Γιώργος Μουκίδης ανέφερε: «Δε θέλω να δώσω τραγούδια μου στη Δέσποινα Βανδή. Είχαμε προσπαθήσει να δουλέψουμε μετά τον Φοίβο αλλά δεν προχώρησε και καλύτερα που δεν προχώρησε. Μακριά και αγαπημένοι».

Δείτε όλα όσα είπε στο σχετικό βίντεο:

Βυτιοφόρο που μετέφερε υγρή ζεστή σοκολάτα τούμπαρε και πλημμύρισε τον δρόμο

Ένα βυτιοφόρο που μετέφερε δώδεκα τόνους ζεστής, ρευστής… σοκολάτας ανατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο της Πολωνίας μετατρέποντας την άσφαλτο σε ένα καφετί, γλυκό ποτάμι.

Δείτε το βίντεο

Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία το όχημα, που ανήκει σε μια εταιρεία παρασκευής ζαχαρωτών, προσέκρουσε στα κιγκλιδώματα ασφαλείας του αυτοκινητοδρόμου Α2, μεταξύ των πόλεων Βρέσνια και Σλούπκα, στην ανατολική Πολωνία. Το βυτιοφόρο έγειρε στο πλάι, κλείνοντας και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

ef5024f6a99fdb124336b3bb8fe3beaa

Πριν προλάβουν οι αρχές να διακόψουν την κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο, η σοκολάτα που χυνόταν στο οδόστρωμα έφτασε σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων, από τις ρόδες των άλλων αυτοκινήτων.

be771094e84edc1da8884cec485421af

Το καθάρισμα του δρόμου, με σκούπες αλλά και μηχανικά μέσα, ενδέχεται να διαρκέσει πολλές ώρες γιατί στο μεταξύ η σοκολάτα κρύωσε και σκλήρυνε.

0e34ce9d75c351033dc0b30afa5a46f2

Η πυροσβεστική υπηρεσία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει καθαριστικά μηχανήματα υψηλής πίεσης με ζεστό νερό για να λύσει το πρόβλημα, όπως ανέφερε ένας εκπρόσωπός της, ο Μπογκντάν Κοβάλσκι.

4fbd9820d3657762d542a6eb0f6de06c

“Η σοκολάτα που σκληραίνει είναι χειρότερη κι από το χιόνι”, σχολίασε μιλώντας στο ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι TVN 24.

3e810f4ff60cb5015a38af602889f627

Ο οδηγός του οχήματος έσπασε το χέρι του και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο.

3f387f815d9045de2016d1bbf5f189b8

[dailymail]

Βύρωνας: Την ενόχλησαν τα παιδιά που έπαιζαν κάτω από το σπίτι της και τους πέταξε πετρέλαιο

0

Σε μια απίστευτη επίθεση με πετρέλαιο σε βάρος δύο κοριτσιών προχώρησε μια 37χρονη στον Βύρωνα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, πληροφορίες της οποίας επικαλείται το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγο πριν από τις 21:00 τα κορίτσια βρίσκονταν στην οδό Καλλιπόλεως, όταν ξαφνικά η 37χρονη, που ενοχλήθηκε από την παρουσία τους, βγήκε στο μπαλκόνι του σπιτιού της και τους έριξε πετρέλαιο. Αμέσως μετά, μία 13χρονη και μία 14χρονη, που ένιωθαν έντονες ενοχλήσεις στο πρόσωπο, διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων.

Η 37χρονη συνελήφθη και πρόκειται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα με την κατηγορία της πρόκλησης επικίνδυνων σωματικών βλαβών.