Blog Σελίδα 10664

Γλυκοπέμπτη: Το αντίπαλο δέος της Τσικνοπέμπτης που γιορτάζουν οι Πολωνοί

0

Ανήμερα της δικής μας Τσικνοπέμπτης οι Πολωνοί γιορτάζουν σήμερα, 16 Φεβρουαρίου την λεγόμενη Γλυκοπέμπτη (Fat Thursday) – μια μέρα που περιμένουν πώς και πώς κάθε χρόνο.

Εκτιμάται ότι οι κάτοικοι της Πολωνίας καταλώνουν συνήθως περίπου 100 εκατομμύρια ντόνατς συνολικά την συγκεκριμένη ημέρα, ήτοι 2,5 ντόνατας ανά άτομο κατά μέσο όρο.

Η γένεση της εν λόγω εορτής Πέμπτης ανάγεται στον παγανισμό, όταν ήταν η ημέρα γιορτής για την άφιξη τη άνοιξης, συνοδευόμενη από ένα γλέντι βασισμένο σε λιπαρά πιάτα με αλμυρούς λουκουμάδες ως σνακ.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Λούκας Μοτζέλσκι, «οι παραδοσιακοί πολωνικοί λουκουμάδες και άλλα αρτοσκευάσματα τηγανίζονται σε χοιρινό λίπος» και «χρονολογούνται τουλάχιστον από τον 16ο αιώνα».

Στις μέρες μας, η «παχιά Πέμπτη» είναι ένα παραδοσιακό χριστιανικό γλέντι που σηματοδοτεί την τελευταία Πέμπτη πριν από τη Σαρακοστή και συνδέεται με τον εορτασμό της Αποκριάς.

Το 2021, υπολογίστηκε ότι για την παραγωγή των ντόνατς της Γλυκοπέμπτης η Πολωνία κατανάλωσε περίπου 2.500 τόνους αλεύρι σίτου, 500 τόνους ζάχαρη και βούτυρο, 1,3 εκατομμύρια λίτρα γάλα και 25 εκατομμύρια αυγά.

63ee38de230000330028b431

Φέτος, λόγω της παγκόσμιας κρίσης και της αύξησης 20-30% στις τιμές των συστατικών, είναι η πιο ακριβή Γλυκοπέμπτη των τελευταίων ετών. Αλλά οι Πολωνοί εξακολουθούν να συρρέουν στα αρτοποιεία και τα ζαχαροπλαστεία για να απολαύσουν τις αγαπημένες τους λιχουδιές.

63ee38d72100005d00d7ff70

Γλυκό ψυγείου για όλες τις περιστάσεις από την Αργυρώ

0

Το απόλυτο γλυκό ψυγείου. Τρως όλο το ταψί χωρίς να το καταλάβεις.

Υλικά Συνταγής

Για την κρέμα βανίλια

1 ½ λίτρο φρέσκο γάλα

1/2 φλ. ζάχαρη

6 κ.σ. γεμάτες κορν φλάουρ

1 βανίλια (μπαστουνάκι)

1 πρέζα αλάτι

Για την κρέμα σοκολάτα

1 λίτρο φρέσκο γάλα

1/3 φλ. ζάχαρη

4 κ.σ. γεμάτες κορν φλάουρ (80 γραμ.)

1 κ.σ. κακάο

1/2 φλ. ξύσμα κουβερτούρα

1 πρέζα αλάτι

Για το στήσιμο

1½ πακέτο μπισκότα πτι μπερ

1 φλ. φρέσκο γάλα

2 κ.σ. κονιάκ

90 γραμ. τρούφα

Εκτέλεση

Για την κρέμα βανίλιας

Κρατάμε 1 φλιτζάνι γάλα. Το υπόλοιπο το βάζουμε στη φωτιά με τη ζάχαρη. Χαράζουμε το μπαστούνι της βανίλιας κατά μήκος και με τη λάμα μαχαιριού αφαιρούμε τους σπόρους. Τους ρίχνουμε στο γάλα. Το αφήνουμε να ζεσταθεί και αλατίζουμε ελαφρώς. Διαλύουμε το κορν φλάουρ στο κρύο γάλα που κρατήσαμε και το ρίχνουμε, ανακατεύοντας στην κατσαρόλα. Μόλις πήξει, αποσύρουμε από τη φωτιά.

Για την κρέμα σοκολάτας

Κρατάμε 1 φλιτζάνι γάλα από το 1 λίτρο. Το υπόλοιπο το βάζουμε σε κατσαρόλα, σε μέτρια φωτιά μαζί με τη ζάχαρη. Διαλύουμε το κορν φλάουρ και το κακάο στο γάλα που κρατήσαμε. Μόλις ζεσταθεί το γάλα στην κατσαρόλα, προσθέτουμε, ανακατεύοντας καλά με σύρμα, το διαλυμένο κορν φλάουρ και αλατίζουμε ελαφρώς. Αφήνουμε λίγα λεπτά να πήξει η κρέμα. Μόλις έρθει σε σημείο βρασμού, την αποσύρουμε. Τότε, προσθέτουμε το ξύσμα σοκολάτας κι ανακατεύουμε.

Για το στήσιμο του γλυκού

Θα χρησιμοποιήσουμε ταψάκι 24×30 εκ. Βάζουμε σε ένα μπολ το κρύο γάλα και το κονιάκ. Βουτάμε ένα ένα τα μπισκότα και τα στρώνουμε στο ταψάκι. Αδειάζουμε τη μισή κρέμα βανίλια πάνω στα  μπισκότα.  Στρώνουμε μπισκότα βουτηγμένα στο γάλα-κονιάκ. Αδειάζουμε σε μία στρώση την κρέμα σοκολάτας.

Επαναλαμβάνουμε μία στρώση μπισκότα βουτηγμένα στο γάλα-κονιάκ. Πατάμε τα μπισκότα ελαφρά, να κολλήσουν στην κρέμα. Αδειάζουμε από πάνω την υπόλοιπη κρέμα βανίλιας. Θρυμματίζουμε λίγα μπισκότα και πασπαλίζουμε το γλυκό. Αφήνουμε λίγο να κρυώσει και πασπαλίζουμε με την τρούφα.  Αφήνουμε να κρυώσει καλά και το διατηρούμε στο ψυγείο.

Δείτε το αναλυτικό βίντεο:

Γλυκιά νοστιμιά σε 5 λεπτά! Ένας ήλιος σφολιάτας με μερέντα!

0

Μια υπέροχη συνταγή σφολιάτας με μερέντα ή Nutella που δεν θα αφήσει κανέναν απογοητευμένο!

Υλικά

  • 2 φύλλα σφολιάτας έτοιμη
  • 1 φλυτζάνι Nutella/μερέντα
  • γάλα
  • άχνη ζάχαρη για γεύση

Οδηγίες

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 º. Σε ένα ταψί καλυμμένο με χαρτί ψησίματος, τοποθετήστε το πρώτο φύλλο σφολιάτας.

Αλείψτε με Nutella, αφήνοντας μισό εκατοστό ελεύθερο, γύρω από την άκρη.

Τοποθετήστε το δεύτερο φύλλο στην κορυφή.

Βάλτε ένα ποτήρι στη μέση και πιέστε ελαφρά. Χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος ενός μαχαιριού.

Χωρίζουμε τη ζύμη σε τέσσερα ίσα μέρη. Συνεχίστε να χωρίζετε την ζυμη στα 8 και μετα στα 16 , μέχρι να πάρετε όσες ακτίνες θέλετε .

Κρατήστε την άκρη του κάθε κομματιού και περιστρέψτε τρεις φορές.

sfoliatamerenta

Αλείψτε το πάνω μέρος με λίγο γάλα και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.

Ψήστε για 25-30 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει η σφολιάτα.

Αφαιρέστε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει.

Αφαιρέστε την λαδόκολλα και το μεταφέρουμε σε ένα δίσκο.

Ετοιμο για σερβίρισμα!

torta-girasole-di-pasta-sfoglia-e-nutella

 

Γλυκιά μαμά, πάντα στο πλευρό του: Αυτή είναι η άγνωστη σύζυγος του Άρη Πορτοσάλτε – Με τι ασχολείται

0

O Άρης Πορτοσάλτε είναι παντρεμένος με τη δημοσιογράφο Δέσποινα Κουτσομητροπούλου και ειναι ευτυχισμένοι γονείς ενός κοριτσιού.

Η σύζυγός του

Ο διευθύνων σύμβουλος του ραδιοφωνικού σταθμού ΣΚΑΙ 100,3 και του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ κάνει σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις.

Η πιο πρόσφατη έγινε στην θεατρική παράσταση «Η Θεία από το Σικάγο» της μη κερδοσκοπικής εταιρείας ARTE στην οποία πρωταγωνιστούσε η σύζυγος του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, Νατάσα Παζαΐτη.

Δείτε φωτογραφίες τους

arismesa2 arismesa1 scaled 1 arismesa scaled 1

Γλυκιά κόλαση: Σοκολατένιο κέικ με κρέμα!

0

 Μια πραγματικά κολασμένη συνταγή του icookgreek.com που πρέπει να δοκιμάσετε οπωσδήποτε!

Υλικά

ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΪΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

130 γρ.σοκολάτα κουβερτούρα

130 γρ.βούτυρο

130 γρ.αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

6 αυγά χωριστά οι κρόκοι από τα ασπράδια

200 γρ.ζάχαρη

λιγή κανέλα

λίγο αλάτι

ξύσμα ενός λεμονιού (προαιρετικά)

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

200 γρ.σοκολάτα κουβερτούρα

2 αυγά

300 γρ.ζάχαρη άχνη

120 γρ.βούτυρο

3 κουταλιές της σούπας ρούμι

Εκτέλεση

  1. Για το κέικ σοκολάτας: Χτυπάτε το βούτυρο με τη μισή ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν.Προσθέτετε την κανέλα, το αλάτι και το ξύσμα λεμονιού. Συνεχίζετε το χτύπημα προσθέτοντας τους κρόκους, έναν κάθε φορά.

    Λιώνετε την κουβερτούρα σε μπεν-μαρί και μόλις κρυώσει ελαφρά,την προσθέτετε στο μέιγμα συνεχίζοντας το χτύπημα.Χτυπάτε τα ασπράδια με την υπόλοιπη ζάχαρη σε σφιχτή μαρέγκα και τα προσθέτετε ανακατεύοντας απαλά. Τέλος προσθέτετε λίγο-λίγο το αλέυρι.

    Βουτυρώνετε καλά και ραντίζετε με αλεύρι ένα στρογγυλό ταψάκι.
    Μταφέρετε το μέιγμα στο ταψί και το ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 20’ -30′ (μέχρι να βγαίνει το μαχαίρι στεγνό από μέσα). Αφήνετε το κέικ να κρυώσει για 2 περίπου ώρες. Το κόβετε στη μέση οριζόντια, ώστε να δημιουργηθούν δύο δίσκοι.

  2. Για την κρέμα σοκολάτας: Χτυπάτε τα αυγά ολόκληρα. Λιώνετε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα και προσθέτετε τα χτυπημένα αυγά, τη ζάχαρη άχνη, το βούτυρο και το ρούμι. Ανακατεύετε καλά ωστέ να γίνει το μείγμα ομοιογενές και αφήνετε την κρέμα να κρυώσει.Τοποθετείτε σε δίσκο τον ένα δίσκο του κέικ και στρώνετε μία καλή στρώση κρέμας. Σκεπάζετε με το δεύτερο δίσκο του κέικ και καλύπτετε όλο το γλύκισμα με την υπόλοιπη σοκολατένια κρέμα. Αν θέλετε, πασπαλίζετε με φλούδες σοκολάτας, για διακοσμητικούς λόγους.

To αποτέλεσμα:

cake choco_d312022d90a658099f6465ad66ae8451

Γλυκιά γιορτή σήμερα Δευτέρα: Μην ξεχάσετε τις ευχές

Γλυκιά γιορτή σήμερα Δευτέρα σύμφωνα με το εορτολόγιο

Σήμερα Δευτέρα 13 Μαΐου είναι της Αγίας Γλυκερίας μάρτυρος και του Οσίου Σεργίου του ομολογητού.

Γιορτάζουν δηλαδή:

Γλυκερία
Σέργιος, Σεργία, Σεργιανή, Σεργιούλα *

Ανατολή ήλιου: 06:16 – Δύση ήλιου: 20:27
Σελήνη 5.4 ημερών

Γλυκερία: Τα όμορφα λόγια της για την Μαρινέλλα

0

Η Μαρινέλλα δίνει μια μεγάλη μάχη για τη ζωή της μετά το σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.

Συνάδελφοι και φίλοι της σπουδαίας ερμηνεύτριας, ανυπομονούν να μάθουν καλά νέα για την εξέλιξη της υγείας της, ενώ δημοσιεύουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μηνύματα συμπαράστασης και αγάπης.

Ανάμεσά τους και η Γλυκερία, η οποία έγραψε σε ανάρτησή της το πρωί του Σαββάτου: «Αγαπημένη μου Μαρινέλλα με ένα μεγάλο “σ’ αγαπώ” σου εύχομαι από καρδιάς να γίνεις καλά και να επιστρέψεις γρήγορα κοντά μας! Σε περιμένουμε να τραγουδήσουμε και πάλι παρέα!».

Δείτε τη δημοσίευση:

Γλυκερία: Ξέσπασμα για τις φωτογραφίες της από το Ισραήλ – «Για δύο λεπτά δημοσιότητας μας ξεφτıλίζετε;»

0

«Τραβάτε κρυφά με το κινητό σας και το στέλνετε στα κανάλια;» ξέσπασε η Γλυκερία

Έντονα ενοχλημένη από τις φωτογραφίες της που δημοσιοποιήθηκαν τα τελευταία 24ωρα εμφανίστηκε η Γλυκερία, μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα. Η δημοφιλής τραγουδίστρια βρέθηκε για μέρες εγκλωβισμένη στο Ισράηλ και έζησε στιγμές αγωνίας, καθώς βρισκόταν σε εξέλιξη ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή.

Λίγο πριν πατήσουν ωστόσο το πόδι τους στην Ελλάδα, κυκλοφόρησαν φωτογραφίες της τραγουδίστριας να περιμένει έξω από το πούλμαν που θα τους μετέφερε, ενώ σε άλλο πλάνο φαίνεται η Γλυκερία να κάθεται στα μπροστινά καθίσματα εμφανώς ταραγμένη και τρομοκρατημένη στο Ισράηλ.


Η Γλυκερία έχοντας πληροφορηθεί για τις φωτογραφίες αυτές, ξέσπασε! Συγκεκριμένα, δήλωσε πως ενώ εκείνη κινδυνεύει, κάποιοι την τραβάνε κρυφά φωτογραφίες και τις στέλνουν στα κανάλια, για λίγη δημοσιότητα.

«Πάτε καλά ρε; Εμένα κινδυνεύει η ζωή μου στην Ελλάδα και εσείς για δύο λεπτά δημοσιότητας μας ξεφτιλίζετε; Τραβάτε κρυφά με το κινητό σας και το στέλνετε στα κανάλια;», δηλώνει χαρακτηριστικά.

Η δημοφιλής τραγουδίστρια είναι καλά στην υγεία της και πλέον κοντά στους δικούς της ανθρώπους. Προσπαθεί να ηρεμήσει και να αφήσει πίσω τα όσα έζησε στο Ισραήλ.


Ανάμεσα στους Έλληνες τραγουδιστές που έζησαν τον τρόμο στο Τελ Αβίβ η Αρετή Κετιμέ αλλά και ο Κώστας Καραφώτης που βρήκε τρόπο να φτάσει στην Ιορδανία και από εκεί να φύγει για Κύπρο.

Γλυκερία: «Όταν τραγουδάω το “Ω γλυκύ μου έαρ”, έχω πάντα στο μυαλό τον γιο μου»

0

Η Γλυκερία μίλησε στην εκπομπή, Πάμε Δανάη για την ζωή με τις εγγονές της, την πρόσφατη απώλεια της μητέρα της, τη φθορά στις μακρόχρονες σχέσεις, αλλά και για το μεγάλο λάθος που έκανε στη ζωή της.

Τη Μεγάλη Δευτέρα και τη Μεγάλη Τρίτη 29 & 30 Απρίλιου, παρουσιάζει στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο τη μουσική παράσταση «Ω γλυκύ μου έαρ».

«Τους εκκλησιαστικούς ύμνους τους γνωρίζω από παιδί, μεγάλωσα σε χωριό, όπου το Πάσχα ήταν όμορφο, γραφικό και παραδοσιακό. Από τότε τους τραγουδούσα. Αυτοί οι ύμνοι είναι μέσα στο DNA μου, ο πατέρας μου ήταν ερασιτέχνης ψάλτης, αλλά γνώριζε τη βυζαντινή μουσική και μου το μετέδωσε. Όταν ερμηνεύω το ”Ω γλυκύ μου έαρ” ο γιος μου είναι στο μυαλό μου, αλλά και τα παιδιά όλου του κόσμου, είναι ο σπαρακτικός θρήνος μιας γυναίκας που χάνει το γιο της».

Και συμπλήρωσε: «Στο ”Ω γλυκύ μου έαρ” έρχονται στο μυαλό μου εικόνες από πολέμους, από μητέρες που έχουν χάσει τα παιδιά τους πρόωρα, είναι συγκινητικό. Όταν χάνεις τη μητέρα σου είναι ένας ξεριζωμός, είναι ορφάνια, όσο μεγάλος να είναι ο γονιός σου που φεύγει, είναι σα να κόβονται οι ρίζες σου. Όταν χάνεις κάποιον υπάρχει η παρηγοριά ότι η ψυχή του ταξιδεύει, ότι είναι κάπου καλυτέρα, αλλά μας λείπει πάρα πολύ η φυσική του παρουσία. Εγώ μιλάω με τη μητέρα μου που έφυγε από τη ζωή και τη λέω τη λέξη ”μαμά”, έχω μια εσωτερική επικοινωνία με την ψυχούλα της και αυτό με παρηγοράει».

Για τον ρόλο της γιαγιάς λέει η ίδια: «Η μεγάλη μου εγγονή η Γλυκερία θα γίνει πέντε ετών και η μικρή που έχει το όνομα της άλλης γιαγιάς θα γίνει δυο ετών. Ο ρόλος της γιαγιάς είναι ο ομορφότερος όλων, τα παιδιά είναι εν δυνάμει άγγελοι, έχουν όλη την αθωότητα μέσα τους, εμείς τα μολύνουμε και γίνονται πιο πονηρά. Η μεγάλη μου εγγονή βλέπει φουστάνια και μου λέει ”γιαγιά, θα μου το δώσεις όταν μεγαλώσω;”. Της αρέσουν όλα όσα χρησιμοποιεί ένας καλλιτέχνης».

«Αν πάρεις κατά γράμμα όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, θα έπρεπε να είσαι συνέχεια θυμωμένος, προσπαθώ να το ισορροπήσω με την ψήφο μου. Θέλω να είμαι ψύχραιμη και αισιόδοξη, ο άνθρωπος υπάρχει εδώ στη γη για να επιβιώσει, ότι θα νικήσει το δίκαιο, και ότι το φως θα νικήσει το σκοτάδι. Όσοι εργάζονται εναντίον των φωτεινών πράγματων, είναι καταδικασμένοι» δήλωσε.

Στην ερώτηση πώς αντιμετωπίζει την φθορά στις μακρόχρονες σχέσεις απάντησε: «Όπως συμβαίνει σε όλα τα ζευγάρια που περνούν πολλά χρόνιά μαζί, υπάρχει και φθορά, αλλά στο θέμα της εργασίας ο Στέλιος (Φωτιάδης) είναι απαιτητικός και καταπιεστικός. Ενώ επαγγελματικά είμαι πολύ συνεπής, δεν είμαι συνεπής με τον εαυτό μου, δεν διεκδικώ αυτά που πρέπει για τη Γλυκερία, αυτά που δικαιούται. Δεν έχω έλλειψη θάρρους, αλλά συγχωρώ τα πάντα, δείχνω καλοσύνη, δεν ξέρω αν είμαι μεγαλόψυχη, αλλά δεν θέλω να υποφέρουν οι άνθρωποι δίπλα μου. Όταν διαπίστωσα τη φθορά στη σχέση μου με το σύζυγό μου, δεν έκανα τίποτε, είναι ένας κύκλος που περνάει και κλείνει, ανθρώπινα είναι αυτά. Σε μια σχέση υπάρχουν καβγάδες και διαφορές, κανένας άνθρωπος δεν είναι ίδιος με κάποιον άλλον».

Ενώ για τον εαυτό της ανέφερε: «Παλιά, όταν ήμουν πιο νέα, είχα μέσα μου το αίσθημα της εκδίκησης, ήθελα να ανταποδώσω το κακό, τώρα δεν το έχω ούτε αυτό, μου αρέσει να συγχωρώ. Θέλω πλέον να κατανοώ για ποιο λόγο ένας άνθρωπος μπορεί να φέρθηκε άσχημα εναντίον μου. Μπορώ να αναγνωρίσω αν κάποιος φέρθηκε άσχημα για να με προσπεράσει επαγγελματικά, δεν πειράζει. Τα χρήματα είναι αναγκαία για το βιοπορισμό μας, αλλά δεν είμαι υπέρ της συσσώρευσης του χρήματος, δεν είμαι άπληστη».

Δείτε το βίντεο:

Γλυκερία για τις συναυλίες στο Ισραήλ: «Αν και δεν το χρειαζόμουν, ούτε από τον χώρο μου με στήριξαν»

0

«Νομίζω ότι στο βάθος υπάρχει και ζήλια» ανέφερε η Γλυκερία στη συνέντευξη που παραχώρησε

Η Γλυκερία έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή «Buongiorno» του Mega και μίλησε με αφορμή τα όσα έγιναν και ελέχθησαν μετά την απόφασή της να δώσει συναυλίες στο Ισραήλ, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη ο πόλεμος στη Γάζα αλλά και τα γεγονότα που ακολούθησαν.

Δείτε το βίντεο:


Η Γλυκερία ανέφερε πως δεν φοβήθηκε και δεν δίστασε να αποδεχτεί την πρόταση που της είχε γίνει. Μετά τις αντιδράσεις, η ίδια πιθανότατα περίμενε περισσότερη στήριξη από ανθρώπους του χώρου της, που όμως δεν ήρθε ποτέ. Δεν ασχολείται πλέον με αυτό το θέμα, όπως ανέφερε.

«Δεν φοβήθηκα. Θα μπορεί μια στρεβλή λογική που υπάρχει σε κάποιους ανθρώπους να επηρεάσει εμένα; Δεν θα είχα καμία δύναμη. Η στωικότητα κι η σιωπή μου έδειξαν ότι πιστεύω αυτό που είμαι κι αυτό που έχω. Σε αυτά που πιστεύω κανείς δεν μπορεί να με κουνήσει για όποιον λόγο κι αν το κάνει. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου» δήλωσε αρχικά η Γλυκερία.

Δείτε το βίντεο:


«Αν συναντήσω κάποιον που είπε όσα είπε, θα τον χαιρετήσω. Δεν θα έχουμε ιδιαίτερες σχέσεις. Γιατί να κουβαλώ βάρη; Η κακή πρόθεση είναι το θέμα. Νομίζω ότι στο βάθος υπάρχει και ζήλια. Αν και δεν το χρειαζόμουν, ούτε από τον χώρο μου με στήριξαν. Δεν με ενδιαφέρει. Γιατί να βαραίνω τον εαυτό μου με αντιπαλότητες; Όταν εξετάσω αυτό που έχω εγώ μέσα μου κι αυτό που πρεσβεύω με τα τραγούδια μου. Παίρνω μόνο τα θετικά. Έχω πάντα καλή πρόθεση.

stigmiotypo othonis 2025 11 18 17.42.42

Έχει τελειώσει η ιστορία. Συγχωρεμένοι όλοι! Η διαφορετική άποψη είναι μια άλλη άποψη και τη σέβομαι. Τα πιο πολλά από όσα συνέβησαν, ήταν παρακινημένα από κάπου. Δεν θέλω να παρακινούμαι από κάπου, αλλά να πιστεύω αυτά που θέλω. Δεν θα μου πει ο άλλος τι να κάνω, όπως δεν λέω κι εγώ» είπε παρακάτω η Γλυκερία.

Ανάμεσα στους Έλληνες τραγουδιστές που έζησαν τον τρόμο στο Τελ Αβίβ η Αρετή Κετιμέ αλλά και ο Κώστας Καραφώτης που βρήκε τρόπο να φτάσει στην Ιορδανία και από εκεί να φύγει για Κύπρο.