Blog Σελίδα 10665

Γλυκερία για Ισραήλ: «Δεν είναι γενοκτόνος λαός, προστατεύουν τον εαυτό τους και το κράτος τους»

0

“Δεν κατάλαβα γιατί έγινε όλος αυτός ο πόλεμος ειδικά με μένα – Εγώ έζησα τα γεγονότα της 7ης Οκτωβρίου, ήμουν εκεί και ήταν τραγικά αυτά που έγιναν” είπε η Γλυκερία

Για το Ισραήλ και για τον σάλο που προκλήθηκε λόγω συμμετοχής της σε φεστιβάλ, η οποία επέφερε την ακύρωση συναυλιών της, μίλησε η Γλυκερία.

glykeria 1 1320x880 1
Σε συνέντευξή της στο “Πρωινό” του ΑΝΤ1, η τραγουδίστρια ανέφερε ότι “δεν κατάλαβα γιατί έγινε όλος αυτός ο πόλεμος ειδικά με μένα. Εγώ κατανοώ μέχρι ένα σημείο την αντίδραση κάποιων.

Δεν ήθελα να πάρω θέση γιατί στο Ισραήλ πηγαίνω 35 χρόνια, έχω κάνει πολλούς φίλους, ανθρώπους που με αγαπάνε πάρα πολύ. Ποτέ δεν είμαι με τον πόλεμο, αλλά υπάρχουν πολλές πλευρές. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν συμμετέχουν σε καμία γενοκτονία, υπάρχουν άνθρωποι που διαμαρτύρονται για τον πόλεμο.

Δεν μπορώ να πω ότι είναι ομαδικά ένας γενοκτόνος λαός. Είναι ένας λαός που περιβάλλεται από άλλους λαούς που δεν έχουν τα καλύτερα αισθήματα γι’ αυτούς. Αυτό που κάνουν είναι για να προστατεύσουν τον εαυτό τους και το κράτος τους. Ένας πόλεμος είναι πάντα κάτι πολύ άσχημο. Εγώ πρώτη εύχομαι να βρεθεί μια λύση και να σταματήσει”.

Δείτε το βίντεο:


Η ίδια πρόσθεσε ότι ήταν παρούσα στα γεγονότα της 7ης Οκτωβρίου. “Εγώ έζησα τα γεγονότα της 7ης Οκτωβρίου. Ήμουν εκεί και ήταν τραγικά αυτά τα γεγονότα”.

Αναφορικά με τις ακυρώσεις των εμφανίσεών της, η Γλυκερία τόνισε ότι “ο καθένας μπορεί να βρει ποιος ευθύνεται για το μποϊκοτάζ που έγινε. Ακυρώθηκαν συναυλίες στις οποίες συμμετείχα. Έπαιρναν τους διοργανωτές και έλεγαν ότι δεν πρέπει να γίνει η συναυλία επειδή τραγουδάει η Γλυκερία”.

stigmiotypo othonis 2025 09 15 22.00.38

Σχολιάζοντας τη στάση των Ελλήνων συναδέλφων της, σημείωσε ότι “οι Έλληνες καλλιτέχνες δεν στάθηκαν υποστηρικτικά. Το βρίσκω πολύ άδικο αυτό που έγινε, δεν υπήρχε λόγος να γίνει όλη αυτή η ανθρωποφαγία εναντίον μου. Όμως, επειδή κατανοώ τους ανθρώπους, τους έχω συγχωρήσει”.

Γλυκά Νερά: Φωτογραφίες από την πρόβα νυφικού της Καρολάιν – «Δεν την άφηνε λεπτό μόνη» δηλώνει η σχεδιάστρια

Εικόνες από την πρόβα νυφικού της Καρολάιν έρχονται για πρώτη φορά στη δημοσιότητα μέσα από την εκπομπή “Live News”.

Η σχεδιάστρια που επιμελήθηκε το κατάλευκο νυφικό της Καρολάιν και ήρθε κοντά με το ζευγάρι στις ετοιμασίες για την πιο σημαντική στιγμή της ζωής του, μίλησε στην εκπομπή του Mega για το πόσο ερωτευμένο ήταν, το μελιστάλαχτο βλέμμα του, αλλά και το γεγονός ότι αποφάσισε να παντρευτεί μόνο του στην Πορτογαλία χωρίς τις οικογένειες του.

«Ένα ζευγαράκι γλυκύτατο, κοιταζόντουσαν στα μάτια, έσταζαν μέλι ο ένας για τον άλλον. Ένα τρελά ερωτευμένο ζευγαράκι θα τους περιέγραφες. Αποφάσισαν να κάνουν ένα γάμο έτσι ονειρικό μόνοι τους, το είχαν αποφασίσει να πάνε έτσι μόνοι τους», ανέφερε η σχεδιάστρια.

Μάλιστα με ανάρτηση της στο facebook, η γνωστή σχεδιάστρια του νυφικού της Καρολάιν εκτός από τον παραμυθένιο γάμο, κάνει λόγο και για τα πρώτα σύννεφα στη σχέση τους που ήρθαν από το οικογενειάκο τους περιβάλλον. Όπως αναφέρει, οι δικοί τους δεν ήθελαν αυτό το γάμο, αποφασίζοντας έτσι να κλεφτούν στην Πορτογαλία.

«Ένας γάμος που θύμιζε παραμύθι! Κλέφτηκαν σαν τις παλιές ταινίες και παντρεύτηκαν κρυφά στην Πορτογαλία… Οι δικοί τους δεν ήθελαν αυτόν τον γάμο, μα τίποτα δεν τους πτόησε. Μετά από καιρό, με επισκέφτηκαν με γλυκά να μου πουν τα χαρμόσυνα νέα του ερχομού του παιδιού τους και πόσο τύχη τους έφερα στο γαμήλιο ταξίδι τους! Έχω τόσο σοκαριστεί που από τόσο μακριά είδα το πρόσωπο της Καρολάιν τυχαία στις ελληνικές ειδήσεις σήμερα. Αυτό το φρικιαστικό έγκλημα που συνέβη σε αυτά τα γλυκύτατα παιδιά στα Γλυκά Νερά! Είναι απίστευτο» πρόσθεσε.

Ο έρωτας της 18χρονης τότε Καρολάιν Κράουτς και του 31 ετών Μπάμπη Αναγνωστόπουλου έμεινε χαραγμένος στη μνήμη της σχεδιάστριας νυφικών, που λόγω επαγγέλματος, βλέπει δεκάδες τέτοια ζευγάρια στις πρόβες του νυφικού.

Ωστόσο ο 33χρονος της έκανε εντύπωση, για την ευγένεια του, αλλά κυρίως για το γεγονός ότι ερχόταν στις πρόβες μαζί με την Καρολάιν. Ασφυκτικά δίπλα της, σε κάθε στιγμή, ακόμα και στην πρόβα του νυφικού.

«Έχω απλά ανατριχιάσει με την φρικαλεότητα του τέρατος που ερχόταν όλο γλύκα και ευγένεια, να μου λέει κιόλας ότι μέσα σε όλο τον πόλεμο από τους δικούς του με τον γάμο, είμαι από τους μόνους ανθρώπους που τόσο χαρωπά τους στάθηκα. Εξοργίζομαι με το θέατρο αυτού του κτήνους, γιατί θυμήθηκα ότι τις φορές που βρεθήκαμε, δεν την άφηνε λεπτό μόνη. Τον έδιωχνα στις πρόβες μας έξω, με χιούμορ βέβαια, αλλά ήθελε να είναι μέσα σε όλα ο Μπάμπης. Ήταν τόσο κόλακας που μου έφερνε και καφεδάκι! Δικαιολόγησα την συμπεριφορά, σκεπτόμενη την διαφορά ηλικίας τους και την απειρία του κοριτσιού! Κρίμα που διαπιστώνουμε πως από ένα τέρας προκαλείται τόση δυστυχία», συμπλήρωσε η σχεδιάστρια.

Εξοργισμένη με τον δολοφόνο της Καρολάιν, η σχεδιάστρια εκφράζει τα συναισθήματα που ένιωσε όταν αποκαλύφθηκε το αληθινό, όπως λέει, πρόσωπο του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου.

«Νιώθω συντετριμμένη όπως όλοι μας ζώντας τόσο καιρό όλη αυτή την ιστορία που εξελίσσεται, με πολύ άσχημο τέλος! Πάντα προσπαθώ να βλέπω την καλή πλευρά των ανθρώπων όμως δυστυχώς έπεσα πολύ έξω με αυτό το παλικάρι. Περίεργο και εξοργιστικό που βοήθησα βάζοντας το λιθαράκι μου στην ένωση αυτού του ζευγαριού. Να αναρτώ πριν από δύο χρόνια με τόση χαρά έναν υπέροχο γάμο, με το νυφικό που έφτιαξα πάνω της και το λάτρεψε και να την βλέπω τώρα να φοράει το ίδιο στην φωτογραφία πάνω στον τάφο της», υπογράμμισε η σχεδιάστρια.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.

Γλυκά Νερά: Υποβασταζόμενη η μητέρα της 20χρονης Καρολάιν συνοδεύει το φέρετρο της κόρης της στην Αλόννησο

0

Τραγική φιγούρα η μητέρα της 20χρονης Κάρολαϊν που βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής στο λιμάνι του Βόλου, συνοδεύοντας την σορό της άτυχης κόρης της, προκειμένου να μεταφερθεί με το πλοίο της γραμμής για την Αλόννησο, όπου σήμερα θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της, μετά τη δολοφονία της από ληστές-δολοφόνους την Τρίτη τα ξημερώματα στα Γλυκά Νερά Αττικής.

Νωρίς το πρωί της Παρασκευής λίγες ώρες πριν από την κηδεία της, η σορός της συνοδευόμενη από την καταρρακωμένη και υποβασταζόμενη μητέρα της, ξεκίνησε το ταξίδι για το νησί της. Εκεί όπου στις 15:00 το μεσημέρι φίλοι και συγγενείς θα την αποχαιρετίσουν για πάντα.

210514101052 karolain mitera3 1405

Ντυμένη στα μαύρα και στην αγκαλιά δικών της ανθρώπων που προσπαθούν να της συμπαρασταθούν, ανέβηκε στο καράβι της γραμμής Βόλος – Αλόννησος και απομονώθηκε σε μια καμπίνα.

210514101045 karolain mitera 1405

Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στην οποία εργάζεται ο σύζυγος της 20χρονης γυναίκας, θα παραμείνει κλειστή καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, σε ένδειξη πένθους.

«Η εταιρεία Superior Air σε ένδειξη πένθους θα παραμείνει κλειστή αύριο 14/05/2021. Δε θα εκτελεστεί καμία πτήση εκτός από τις απαιτούμενες για τη μεταφορά του προσωπικού με ελικόπτερα στην κηδεία της Κάρολαϊν στην Αλόννησο» αναφέρεται χαρακτηριστικά σε ανάρτηση στο Facebook.

H 20χρονη Καρολάιν με καταγωγή από το Ηνωμένο Βασίλειο μετακόμισε με τους γονείς της στην Αλόννησο, όπου έφτιαξαν το δικό τους σπίτι «στον παράδεισο» όπως συνήθιζε να λέει. Το κορίτσι μεγάλωσε στο νησί από την ηλικία των εννέα ετών και έφυγε πριν από λίγους μήνες, όταν αποφάσισε να κάνει οικογένεια με τον αγαπημένο της Μπάμπη.

Γλυκά Νερά: Τρεις ειδικοί αναλύουν το έγκλημα που έχει συνταράξει το πανελλήνιο

Ο κρεμασμένος σκύλος «τρόπαιο», η άνευ λόγου παράταση του πόνου, ο εκμηδενισμός της αξίας της ανθρώπινης ζωής, το cyber stalking, η πρόκληση της ασφυξίας ως μέθοδος εξουσίας πάνω στο θύμα και οι ληστείες που έχουν αλλάξει πρόσωπο στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Τρεις ειδικοί αναλύουν στο newsit.gr τα στοιχεία του εγκλήματος στα Γλυκά Νερά με θύμα μια 20χρονη μητέρα, που έχει συνταράξει το πανελλήνιο.

«Η ελληνική κοινωνία δεν είναι εξοικειωμένη με ληστείες που φέρουν τόσο έντονα το στοιχείο της βαρβαρότητας», εξηγεί στο newsit.gr η Κέλλυ Ιωάννουκλινική εγκληματολόγος και Διευθύντρια του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας (CSI Institute).about:blank

Όπως συνεχίζει να μας αναλύει το αποτρόπαιο έγκλημα στα Γλυκά Νερά: «η βίαιη αυτή ληστεία ανοίγει νέα πεδία για έρευνα και μελέτη τόσο από τις αρχές όσο και από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Και αυτό, γιατί παρουσιάζει στοιχεία παρόμοια με σεξουαλικά εγκλήματα ή με εγκλήματα ενδοοικογενειακής βίας. Σπάνια συναντάμε ανθρώπινες απώλειες ακόμη και σε πολύ καλά οργανωμένες ληστείες. Πόσο δε μάλλον, με τη μέθοδο της ασφυξίας η οποία έχει στοιχεία ελέγχου και εξουσίας πάνω στο θύμα. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ναι μεν πρόκειται για ένα καλά προμελετημένο έγκλημα καθώς οι δράστες γνώριζαν σημαντικές λεπτομέρειες για την οικογένεια (όπως πχ τις εισόδους του σπιτιού τους, το σύστημα παρακολούθησης και το κατοικίδιο), από την άλλη όμως, υπάρχουν και έντονα στοιχεία ερασιτεχνισμού. Θεωρώ ότι στην προσπάθειά τους να κάνουν τη γυναίκα να σωπάσει της στέρησαν τη ζωή της και το ίδιο συνέβη και με το κατοικίδιο. Επαγγελματίες ληστές θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει σπρέι υπνωτισμού ή άλλες σύγχρονες μεθόδους. Μάλιστα, όλες αυτές οι αποτρόπαιες κινήσεις τους θα μπορούσαν ίσως να αποδοθούν σε πανικό ή και σε αστάθεια της ψυχικής κατάστασης εκ μέρους των δραστών τη δεδομένη στιγμή».

Σημαντικό είναι για την κα Ιωάννου και το στοιχείο του cyber stalking ως ένα «όπλο» στα χέρια των κακοποιών τα τελευταία χρόνια. Κατά την ίδια, δεν είναι καθόλου απίθανο οι δράστες αυτού του εγκλήματος να είχαν κάνει προμελέτη της αποτρόπαιης πράξης τους μέσα από τα social media του ζευγαριού. Όπως εξηγεί η ίδια: «Οι νέες γενιές δραστών χρησιμοποιούν κατά κόρον το ίντερνετ και την τεχνολογία και σε μεγάλο πια βαθμό οι διαρρήξεις στηρίζονται και σε αυτά τα ‘εργαλεία’, ειδικά αν οι δράστες μπορούν να δουν στοιχεία για την περιουσιακή κατάσταση των στόχων τους».

Όπως πάντως καταλήγει η κα Ιωάννου: «Θέλω να τονίσω ότι πρέπει καθολικά να μας απασχολήσει το θέμα του βρέφους ως προς το τι λέμε και τι γράφουμε για το ζήτημα μιας και σε ένα βάθος χρόνου αυτό το μωρό θα έρθει αντιμέτωπο με αυτά τα ψηφιακά αποτυπώματα. Η τραγωδία θα αφήσει τα ίχνη της στο διαδίκτυο».

Ο σκύλος «τρόπαιο» και η απαξίωση της ανθρώπινης ζωής

«Το κρέμασμα του σκύλου παραπέμπει σε  ‘τρόπαιο’, σε  ‘λάφυρο’, σαν να ήταν αυτή η πράξη η ‘σφραγίδα τιμωρίας’ του εγκλήματος», εξηγεί με τη σειρά της στο newsit.gr, η Αγγελική Καρδαρά,  Δρ Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ ΕΚΠΑ, Φιλόλογος και Τακτική Επιστημονική Συνεργάτιδα του «Κέντρου Μελέτης του Εγκλήματος».

H κα Καρδαρά σημειώνει πως ο τρόπος της εγκληματικής δράσης (modus operandi), αλλά και η «υπογραφή» των δραστών (signature) χαρακτηρίζεται από τη χρήση υπέρμετρης βίας, όπως αυτή φάνηκε μέσα από τον βασανισμό της κοπέλας και τη θανάτωση του σκύλου, στοιχεία που σκιαγραφούν ένα σκληρό εγκληματικό προφίλ.

«Η συγκεκριμένη περίπτωση μας φέρνει στο μυαλό την υπόθεση του διπλού εγκλήματος -βιασμού και ανθρωποκτονίας- της νεαρής φοιτήτριας σε ελληνικό νησί το 2018, τότε που είδαμε ξανά σε έντονο βαθμό αυτή την πλήρη απάθεια στον ανθρώπινο πόνο», λέει η Καρδαρά και προσθέτει: «Έχουμε να κάνουμε με μια άνευ λόγου παράταση του πόνου. Η αναλγησία κι ο ‘εκμηδενισμός’ τελικά της ανθρώπινης ζωής- μας προβληματίζουν έντονα. Το γεγονός μάλιστα ότι σε αυτή την υπόθεση θύμα είναι μία τόσο νεαρή γυναίκα που πριν από μερικούς μήνες είχε φέρει στον κόσμο ένα μωρό και το έγκλημα διαπράχθηκε μπροστά στα αθώα μάτια του, μας συγκλονίζει βαθιά. Είναι σοκαριστικό ότι αυτές οι ειδεχθείς πράξεις συνέβαιναν ενώ η νεαρή μητέρα, κατά τη μαρτυρία του συζύγου της, φώναζε και είχε την τρομακτική, την ύψιστη αγωνία να σώσει το παιδί της. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να περιμένουμε την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα».

Σύμφωνα πάντως με τη κα Καρδαρά, χαρακτηριστικά αυτού του εγκλήματος έχουν καταγραφεί από την εγκληματολογική έρευνα εδώ και αρκετά χρόνια, με τους ειδικούς να εκφράζουν ανησυχία και προβληματισμό επισημαίνοντας τις σημαντικές ποιοτικές διαφοροποιήσεις στο εγκληματικό φαινόμενο και στη χώρα μας. Το έγκλημα δηλαδή  αποκτά ένα πολύ πιο σκληρό πρόσωπο, με κλιμάκωση της βιαιότητας με την πάροδο των ετών. 

Η σπάνια για τα ελληνικά δεδομένα βιαιότητα

Στο στοιχείο της εξωφρενικής βιαιότητας αυτού του εγκλήματος στάθηκε και ο Διονύσης Χιόνης, δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, ΜΔΕ Εγκληματολογίας και Πρόεδρος του «Κέντρου Μελέτης του Εγκλήματος». Όπως μας λέει ο ίδιος: «η τόσο βίαιη ζωοκτονία, με την οποία ξεκίνησε η υλοποίηση του εγκληματικού σχεδίου φανερώνει όχι μόνο αδιαφορία των δραστών για κάθε μορφής ζωής, αλλά και κάτι περισσότερο: επιδίωξη της άσκησης θανατηφόρου βίας, πέρα από το όποιο οικονομικό κέρδος ως ενδεχόμενο κύριο αντικείμενο του εγκλήματος. Και δυστυχώς η παρατήρηση αυτή επιβεβαιώνεται και από τον πρόκληση του θανάτου της νεαρής μητέρας πλησίον του βρέφους της (αντί της «εξουδετέρωσής της» με άλλον τρόπο), ενώ μάλιστα ο πατέρας ήταν δεμένος. Επομένως, οι δράστες πιθανότατα απέβλεπαν στο υλικό όφελος (χρήματα, κοσμήματα, κ.λπ.) αλλά παράλληλα επέλεξαν – όχι απειλές, αλλά – την άσκηση δυσανάλογης και ακραίας ψυχολογικής και σωματικής βίας χωρίς να διστάσουν να θανατώσουν ζώο και άνθρωπο, στερώντας από το παρών στο συμβάν βρέφος τη μητέρα του και καθιστώντας την υπόθεση, αν όχι πρωτοφανή, τότε σίγουρα σπάνιας βιαιότητας για τα ελληνικά δεδομένα».

Πως άλλαξαν τα τελευταία χρόνια οι ληστείες στην Ελλάδα

Ο κος Χιόνης εξηγεί πως ο τρόπος που γίνονται οι ληστείες τα τελευταία χρόνια στη χώρα έχουν αποκτήσει πια μια διαφορετική μορφή. Όπως μας εξηγεί: «Οι εγκληματολογικές στατιστικές, με όλες τις επιστημονικές επιφυλάξεις που ορθά τις συνοδεύουν, καταδεικνύουν την διαρκή αύξηση των ληστειών στην ελληνική κοινωνία ήδη από τη δεκαετία του 1990, παρότι προβλέπονται ποινές κάθειρξης – ειδικά δε στη διακεκριμένη περίπτωση ληστείας προβλέπεται ισόβια κάθειρξη. Παράλληλα λοιπόν με την ποσοτική αύξηση παρατηρείται προϊόντος του χρόνου και μια ποιοτική διαφοροποίηση των ληστειών που πλέον όλο και συχνότερα διαπράττονται με τη χρήση ιδιαίτερα βαριάς βίας, ενίοτε μάλιστα ιδιαίτερα δυσανάλογης με την αξία του αντικειμένου της ληστείας. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση των νεαρών δραστών αλλά και των γυναικών που τελούν ληστείες».

Για τον κο Χιόνη, τα μέτρα πρόληψης που έλαβαν οι τράπεζες (χρονοκαθυστέρηση χρηματοκιβωτίων, ειδικές θύρες εισόδου, κάμερες ασφαλείας, κ.λπ.), οι οποίες αποτελούσαν κύριο στόχο των ληστών παλιότερα, συνέτειναν, σύμφωνα και με τη λογική του εγκληματία, στη μετατόπιση της τέλεσης των ληστειών κατά ευκολότερων στόχων χαμηλού ρίσκου, όπως πρατήρια βενζίνης, φαρμακεία, σούπερ/μίνι μάρκετ. «Όμως στη συνέχεια, η λήψη μέτρων προστασίας και η εκτεταμένη χρήση του πλαστικού χρήματος στις παραπάνω επιχειρήσεις περιόρισαν τις ληστείες σε βάρος τους, εφόσον τα ταμεία τους διαθέτουν πια λιγότερα μετρητά. Οι ληστές, λοιπόν, στράφηκαν σταδιακά ολοένα και περισσότερο στις κατοικίες ως έναν περισσότερο προσοδοφόρο, λιγότερο φυλασσόμενο και σχετικά ακίνδυνο για τους ίδιους στόχο, εκμεταλλευόμενοι το ασταθές οικονομικό περιβάλλον που ώθησε πολλούς πολίτες να φυλάνε χρήματα στο σπίτι για διάφορους λόγους.  Πολλές φορές δε, διαπράττονται ληστείες σε κατοικίες, από οργανωμένες εγκληματικές ομάδες, δηλαδή από περισσότερα πρόσωπα που ενώθηκαν σε ομάδα για τη διάπραξη εγκλημάτων με διακριτούς ρόλους, συγκεκριμένη δομή και δεδομένη ιεραρχία, που εντοπίζουν προσεκτικά τον στόχο συλλέγοντας πληροφορίες και δρουν μεθοδικά κατά ευάλωτων και μη προσώπων».

Που πρέπει να στραφεί τώρα η δημόσια συζήτηση

Και τι μπορεί να γίνει εφεξής με βάση όλα τα παραπάνω δεδομένα; Η κα Καρδαρά μας δίνει την άποψη της. «Είναι σημαντικό, η δημόσια συζήτηση να εστιαστεί στην πρόληψη και μιλώντας γι αυτήν, κατά την άποψή μου, είναι αναγκαίο να εστιάσουμε και στον χώρο των φυλακών, με εξειδικευμένα προγράμματα που θα προετοιμάζουν για την κοινωνική ενσωμάτωση/επανένταξη, εφόσον οι κρατούμενοι σε μικρότερο ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αποφυλακίζονται, προκειμένου να μη λειτουργεί η φυλακή σαν ‘κολλέγιο του εγκλήματος’, όπως οι ίδιοι οι κρατούμενοι την αποκαλούν στον ιδιαίτερο γλωσσικό κώδικα επικοινωνίας τους. Είναι επίσης σημαντικό η οργανωμένη Πολιτεία να εστιάσει στην προστασία των χαρακτηριζόμενων ‘ευάλωτων στόχων’ οι οποίοι μπορούν να μπουν ευκολότερα στο στόχαστρο των κακοποιών. Μιλάω για τους εφήβους, τα άτομα τρίτης ηλικίας, τις νεαρές γυναίκες κλπ. Αναφέρω μερικά ενδεικτικά μέτρα: φωτισμός, αστυνόμευση σε περιοχές απομονωμένες, ενημερωτικά μηνύματα σε τακτική βάση για την προστασία εντός της οικίας μας, και τέλος, επένδυση στην παιδεία ώστε να αντιμετωπίσουμε την κρίση αξιών που  παίζει τον δικό της αρνητικό ρόλο  σε αυτά τα φαινόμενα ακραίας βίας».

Ρεπορτάζ: Δήμητρα Τριανταφύλλου

Πηγή:https://www.newsit.gr/

Γλυκά Νερά: Το σκίτσο του ενός δράστη και τα ίχνη DNA

0

Δέκα ημέρες μετά την άγρια δολοφονία στα Γλυκά Νερά, η Ασφάλεια Αττικής συνεχίζει τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών, εστιάζοντας στον τρόπο διαφυγή τους από το σπίτι της οικογένειας.

Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, οι αρχές έχουν το σκίτσο του ενός από τους δράστες, σύμφωνα με το οποίο ερευνώνται 30 – 35 ύποπτοι, ενώ βρέθηκαν και “ορφανά” ίχνη DNA.

Στο “μικροσκόπιο” των αρχών βρίσκεται, επίσης, το βίντεο που προβλήθηκε στην εκπομπή “Φως στο Τούνελ” και δείχνει ένα σκουρόχρωμο αυτοκίνητο να κινείται στη Λεωφόρο Λαυρίου και να στρίβει αριστερά, διασχίζοντας την κάθετα, στις 3.36 τα ξημερώματα με κατεύθυνση την οδό Διαδόχου Παύλου.

Δύο ώρες περίπου μετά, στις 5.30 το πρωί, που φέρεται να απομακρύνονται οι δράστες από το σημείο, φαίνεται το ίδιο αυτοκίνητο να βγαίνει πάλι από τη Διαδόχου Παύλου στη Λαυρίου, να τη διασχίζει κάθετα με ταχύτητα και να στρίβει προς την Αγία Παρασκευή.

Παράλληλα η εκπομπή ακολούθησε την πορεία του αυτοκινήτου στην οδό Διαδόχου Παύλου και εντόπισε σημεία ερημικά, που πιθανότατα να χρησιμοποιήθηκαν από τους δράστες για κάλυψη και παρακολούθηση.

Στην περιοχή υπάρχουν λιγοστά σπίτια και οι δράστες θα μπορούσαν να φτάσουν στη μεζονέτα πεζοί μέσα από ένα χωράφι χωρίς να τους αντιληφθεί κανένας. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι κάμερες μιας κοντινής επιχείρησης δε λειτουργούσαν, ενώ από μία άλλη μονοκατοικία οι ένοικοι που είχαν φύγει, είχαν ξηλώσει τις κάμερες που είχαν.

Η μαρτυρία για ύποπτη μοτοσικλέτα

Παράλληλα, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, εξετάζεται η μαρτυρία κατοίκου της περιοχής, ο οποίος υποστήριξε πως τις τελευταίες τρεις ημέρες πριν από το στυγερό έγκλημα, άκουγε μία μηχανή λίγο μετά τις 2.30 τα ξημερώματα.

Το χρονικό του εγκλήματος στα Γλυκά Νερά

Το έγκλημα στα Γλυκά Νερά που συγκλόνισε το πανελλήνιο έγινε τα ξημερώματα της Τρίτης 11 Μαΐου γύρω στις 04.30 τα ξημερώματα.

Σύμφωνα με τη μαρτυρία του 32χρονο πιλότου, τρεις ληστές μπήκαν από το παράθυρο του υπογείου της μεζονέτας τους, κρέμασαν το σκύλο της οικογένειας από το λουρί στην κουπαστή της εσωτερικής σκάλας και έφτασαν στη σοφίτα όπου κοιμόταν το ζευγάρι μαζί με το έντεκα μηνών κοριτσάκι τους.

Φαίνεται πως η 20χρονη Κάρολαϊν, που ήταν αθλήτρια πολεμικών τεχνών, αντέδρασε και την ακινητοποίησαν με αποτέλεσμα να πεθάνει από ασφυξία.

Ο σύζυγος αν και δεμένος και φιμωμένος, κατάφερε να επικοινωνήσει στις 06.30 το πρωί πρώτα με το 100 και στη συνέχεια με μία γειτόνισσα και φίλη τους. Οι ληστές είχαν ήδη απομακρυνθεί με λεία 10.000 ευρώ και κοσμήματα που βρήκαν στο σπίτι.

Γλυκά Νερά: Το πρωί αγκάλιαζε την μητέρα της Καρολάιν και το βράδυ ομολόγησε ότι την σκότωσε

0

«Παγωμένη» όλη η Ελλάδα παρακολουθεί τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη δολοφονία στα Γλυκά Νερά, με τον πιλότο να ομολογεί το βράδυ της Πέμπτης, ότι εκείνος σκότωσε την άτυχη σύζυγο και μητέρα του μωρού τους.

Τα ερωτήματα είναι πολλά και αναμένεται να απαντηθούν το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, ένα από τα πράγματα που έχει προκαλέσει αίσθηση, είναι και η συμπεριφορά του 32χρονου πιλότου, λίγες ώρες πριν μεταφερθεί στην Ασφάλεια και τελικά ομολογήσει το έγκλημα.

Το μεσημέρι, ήταν στην Αλόννησο για το μνημόσυνο της άτυχης Καρολάιν και στις εικόνες που προβλήθηκαν από την εκπομπή Tlive στον Alpha, με την Τατιάνα Στεφανίδου, φαινόταν ο πιλότος να παρηγορεί την μητέρα της Καρολάιν. Στις εικόνες, την κρατούσε αγκαλιά και πενθούσαν μαζί για το χαμό της. Φαινόταν και εκείνος να κλαίει…

Πού να ήξερε η χαροκαμένη μητέρα, ότι λίγες ώρες αργότερα, ο 32χρονος θα ομολογούσε ότι εκείνος σκότωσε την κόρη της…

Θυμηθείτε τις εικόνες από την Αλόννησο, το μεσημέρι της Πέμπτης:

Γλυκά Νερά: Το smartwatch της Καρολάιν έδειξε τον δράστη

0

Ραγδαίες οι εξελίξεις στην υπόθεση δολοφονίας της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά. Το smartwatch της Καρολάιν έδειξε τον δολοφόνο. Τα τρία στοιχεία που έχει συλλέξει η ΕΛΑΣ και οδηγούν εκτάκτως στην ΓΑΔΑ τον 32χρονο πιλότο.

Τρία είναι τα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι αστυνομικοί για την δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά και οδηγούν στο να ζητήσουν διευκρινίσεις και αποσαφήνιση από τον 32χρονο πιλότο, Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο.

Πρώτο στοιχείο είναι πως το ρολόι της Καρολάιν όπως και όλα τα smartwatch, καταγράφουν την αύξηση των παλμών του χρήστη.

Οι ώρες του ρολογιού που δείχνουν αύξηση των παλμών της Καρολάιν, δεν συνάδουν με τις ώρες της εισβολής των ληστών, με βάση τις περιγραφές του συζύγου της. Το smartwatch έδειξε την ώρα θανάτου της.

Σε ότι έχει να κάνει με τις κάμερες του σπιτιού το καταγραφικό δόθηκε από την ΕΛ.ΑΣ σε ειδικευμένο εργαστήριο στο εξωτερικό για ανάλυση των δεδομένων.

Από τις αναλύσεις προκύπτει ότι η ώρα που αφαιρέθηκαν οι κάρτες, δεν συνάδει με την ώρα της εισβολής, όπως είχε δηλώσει στην κατάθεσή του ο πιλότος.

Τρίτο στοιχείο, το καταγραφικό το συγκεκριμένο υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να έχει κρατήσει κάποιες εικόνες, παρά το γεγονός του αφαιρέθηκαν οι κάρτες.

Αυτό το υλικό είναι πιθανό να μας οδηγήσει στον πραγματικό δολοφόνο της Καρολάιν.

Τι είπε ο πιλότος στη μητέρα της Καρολάιν πριν τον πάρουν

Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, ο 32χρονος πιλότος φέρεται, πάντως, να είπε στη μητέρα της Καρολάιν όταν τον ρώτησε γιατί τον παίρνουν στην Αθήνα πως πάει για να αναγνωρίσει έναν ύποπτο που συνέλαβαν οι Αρχές στο αεροδρόμιο.Κλήθηκε να καταθέσει άνδρας που είχε εργασιακή σχέση με το ζευγάρι.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με όσα μετέδωσε και ο «ALPHA», εκτός από τον 32χρονο, φέρεται να έχει κληθεί για να καταθέσει ένας άνδρας ο οποίος φέρεται να είχε εργασιακή σχέση με το ζευγάρι, εκτελώντας κάποιες εργασίες στη μοιραία μεζονέτα.

Γλυκά Νερά: Τι έγραφε το τελευταίο SMS που έστειλε η Καρολάιν στον πιλότο

0

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στη δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά, με τον 32χρονο σύζυγό της να βρίσκεται από το μεσημέρι της Πέμπτης στη ΓΑΔΑ κληθείς να απαντήσει σε κρίσιμα ερωτήματα που έχουν προκύψει.

Στα τρία κομβικά σημεία που έχουν προκύψει και τα οποία χρήζουν περαιτέρω εξηγήσεων από τον πιλότο, φαίνεται να προστίθεται και ένα τέταρτο.

Σύμφωνα με το MEGA, οι αρχές έχουν στη διάθεσή τους και στοιχεία από το κινητό τηλέφωνο της 20χρονης Καρολάιν, όπου τα μεσάνυχτα της μοιραίας νύχτας διαφαίνεται ότι ίσως είχε υπάρξει μία προστριβή με τον σύζυγό της.

Όπως αποκαλύπτει ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος, ο 32χρονος βρισκόταν στο ισόγειο και η 20χρονη στη σοφίτα όταν αντάλλαξαν κάποια μηνύματα.

Από τα μηνύματα και τη φρασεολογία δημιουργείται η εντύπωση, όπως μεταδίδεται, ότι το ζευγάρι είχε προστριβή. Στα SMS υπάρχει φρασεολογία που παραπέμπει σε προστριβή, ενώ οι χαρακτηρισμοί είναι στα αγγλικά.

Μάλιστα, μία από τις λέξεις-επίθετα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν το «stupid».

Η ΕΛ.ΑΣ. φέρεται να διερευνά τι ακριβώς συνέβη.

Καταρρέει ο μύθος του αγαπημένου ζευγαριού με τον 32χρονο πιλότο

Σύμφωνα με πληροφορίες φαίνεται να καταρρέει ο μύθος του αγαπημένου ζευγαριού καθώς στα χέρια των αστυνομικών βρίσκεται μια δεκάδα από μηνύματα που έστελνε η Καρολάιν στον σύζυγό της , από τον οποίο ζητούσε επιτακτικά να απεμπλακεί από αυτόν και πλέον να ακολουθήσει τη ζωή της μαζί με το παιδί της.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στα ίδια μηνύματα φέρεται να γίνεται αναφορά και σε χρηματικά ποσά τα οποία διεκδικούσε η 20χρονη φοιτήτρια.

Γλυκά Νερά: Την σκότωσε όταν κοιμόταν – Καταιγιστικές εξελίξεις

0

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση που περιλαμβάνεται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος του πιλότου, ο οποίος ομολόγησε ότι αυτός ήταν ο δράστης του εγκλήματος.

Την ώρα που η Καρολάιν κοιμόταν φέρεται ότι ο κατηγορούμενος πιλότος τη σκότωσε, ενώ ο θάνατος της δεν ήταν ακαριαίος αλλά αγωνιώδης. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση που περιλαμβάνεται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος του πιλότου, ο οποίος ομολόγησε ότι αυτός ήταν ο δράστης του εγκλήματος .

Τα πολύτιμα συμπεράσματα για την κατάσταση που βρισκόταν η νεαρή κοπέλα αλλά και την ώρα θανάτου της που δεν συνέπιπταν με τις αρχικές καταθέσεις του συζυγοκτόνου εξήχθησαν από την επεξεργασία των δεδομένων που είχαν καταγραφεί στο smartwatch που φορούσε η Καρολάιν.

Ώρα θανάτου 4:11

Από την κατάθεση της ιατροδικαστού προκύπτει ότι αμέσως μόλις είδα το ρολόι που φορούσε το θύμα και γνωρίζοντας ότι αυτού του είδους τα ρολόγια καταγράφουν πολλαπλές παραμέτρους της δραστηριότητας και καρδιακής λειτουργίας θεώρησα ότι έπρεπε να το βγάλω αμέσως ώστε να προστατευθεί και να μεταφερθεί για αξιολόγησης στα εγκληματολογία εργαστήρια». Και σύμφωνα με την ίδια κατάθεση:

«Από τα δεδομένα λοιπόν που έχουν καταγραφεί στο smartwatch και μου εκθέτετε εκτιμώ τα ακόλουθα: Η καρδιακή συχνότητα ενός ατόμου εν ηρεμία ή σε φυσική δραστηριότητα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως την ηλικία, την κατάσταση της καρδιάς ή αν το άτομο βρίσκεται σε κατάσταση σωματικού ή ψυχικού στρες. Από τις τιμές που μου αναφέρετε θεωρώ ότι η καρδιακή συχνότητα από 48 έως 58 η οποία καταγράφεται 1:41 έως 3:51 της 11ης Μαΐου 2021 αντιστοιχεί σε περίοδο ύπνου. Το ίδιο θεωρώ και για την καταγραφή στις 3: 58 ώρα που οι παλμοί είναι 61 λεπτό. Στις 4:05 οι παλμοί αυξάνονται κατά 50 τοις 100 περίπου από τους παλμούς που είχε το άτομο εν ηρεμία στον ύπνο του. Θεωρώ ότι εκείνη τη χρονική στιγμή το άτομο βρισκόταν σε κατάσταση πολύ ισχυρού ψυχικού ή σωματικού στρες. Με δεδομένο ότι έχω προσδιορίσει την ώρα του θανάτου κατά τη στιγμή της αυτοψίας του χώρου στις πέντε με έξι ώρες από τις 10 η ώρα που ήταν η ώρα της αυτοψίας, θεωρώ απολύτως συμβατό η διαδικασία του μηχανισμού του θανάτου να έλαβε χώρα από τις 4:05 έως τις 4:11. Στις 4:11 ώρα είναι η τελευταία καταγραφή του smartwatch και θεωρώ ότι αμέσως μετά επήλθε ο θάνατος. Από την νεκροψία και νεκροτομή είχα συμπεράνει ότι διαδικασία του θανάτου πράγματι διήρκεσε μερικά λεπτά ότι δηλαδή ο θάνατος δεν ήταν ακαριαίος».

Επιπλέον τα ιατροδικαστική ευρήματα φαίνεται πως δεν είναι συμβατά με τις περιγραφές του πιλότου με βάση όσα ο ίδιος περιέγραφε στις καταθέσεις του ότι είχαν λάβει χώρα στη σκηνή του εγκλήματος . «Τον εξέτασα περί ώρα δύο 11 Μαΐου 2021 δηλαδή 8 ώρες περίπου μετά την 6:08 ώρα.Η επικοινωνία ήταν άριστη δεν έφερε κρανίο εγκεφαλικές κακώσεις ούτε εμφάνιζε ασφυκτικά σημεία. Αποκλείω την πιθανότητα ο άντρας που εξέτασα, ηλικίας 33 ετών, πιλότος στο επάγγελμα και χωρίς κρανίο εγκεφαλικές κακώσεις, να έχει παραμείνει επί 2 ώρες σε κατάσταση αναισθησίας. Η απώλεια των αισθήσεων σε ένα άτομο για οποιοδήποτε λόγο όπως φόβο, υπογλυκαιμία ή προσωρινή πρόκληση ασφυξίας, αναμένεται να διαρκέσει 10 λεπτά της ώρας και σε καμία περίπτωση 2 ώρες. Σε κάθε περίπτωση ένας νεαρός υγιής άνθρωπος δεν θα μπορούσε να παραμείνει λιπόθυμος επί 2 ώρες. Οι σωματικές του βλάβες ήταν όλως ελαφρές».

Η κατάθεση της γειτόνισσας και το κλάμα του σκύλου

Στις 17 Ιουνίου η γυναίκα που το σπίτι της βρίσκεται μεσοτοιχία με τη μεζονέτα του ζευγαριού στα Γλυκά Νερά δίνει συμπληρωματική κατάθεση που έρχεται να συμπληρώσει κομμάτια στο παζλ της προανακριτικής δικογραφίας.

«Εμένα με πήρε ο ύπνος στον καναπέ του σαλονιού του σπιτιού μου, που βρίσκεται στο ισόγειο. Σαν άνθρωπος κοιμάμαι πολύ ελαφρά. Την 4:20 ώρα άκουσε ένα θόρυβο σαν «γντουπ» και αμέσως μετά έναν ήχο που έβγαλε ο σκύλος της Καρολάιν. Αυτός ο ήχος ήταν στιγμιαίος και κατάλαβα ότι ήταν κλάμα του ζώου και όχι γάβγισμα. Αυτό σας το λέω γιατί αγαπάω πολύ τα ζώα και καταλαβαίνω πότε ένα σκυλί κλαίει. Πάντως γάβγισμα δεν άκουσα καθόλου ούτε πριν ούτε μετά το κλάμα του ζώου. Αν ο σκύλος των παιδιών δίπλα γαβγίζει θα το άκουγα σίγουρα. Ο σκύλος βέβαια ήταν ήσυχος και δεν ακουγόταν αλλά όπως σας είπα και την προηγούμενη φορά το σπίτι το δικό μου και της Καρολάιν είναι μεσοτοιχία και ακούγονται ήχοι από το ένα σπίτι στο άλλο. Για να σας δώσω να καταλάβετε ότι ακούγονται όλα αν μία γάτα της Καρολάιν νιαουρίσει εγώ την ακούω και μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις έστειλα μήνυμα στην Καρολάιν να μου πει αν όλα ήταν καλά με τα ζωάκια. Για να συνεχίσω όμως αυτό που σας έλεγα μετά το κλάμα του σκύλου το μόνο που άκουσα ήταν κάποια βήματα στην σκάλα. Απ’ όσο κατάλαβα αυτά τα βήματα ήταν από έναν άνθρωπο και μου φάνηκε σαν να κατέβαινε τη σκάλα. Στην ερώτηση που μου κάνετε σας λέω πως δεν άκουσα καθόλου ούτε φωνές ούτε ουρλιαχτά από το σπίτι των παιδιών εκείνη τη νύχτα. Αν η Καρολάιν φώναζε θα το άκουγα σίγουρα κι αυτό αφού όπως σας είπα άκουγα τα νιαουρίσματα από τις γάτες πόσο μάλλον τη νύχτα που δεν ακούγονται γενικά θόρυβοι, σίγουρα θα άκουγα ουρλιαχτά.

Γλυκά Νερά: Την επιμέλεια της Λυδίας ζητάει η μητέρα της Καρολάιν – Έχει ξεκινήσει επαφές με τον εισαγγελέα ανηλίκων

0

Σε αρχαία τραγωδία έχει εξελιχθεί η υπόθεση των Γλυκών Νερών με το ενός έτους πλέον μωρό της Κάρολαιν να έχει χάσει και τους δύο τους γονείς και τη γιαγιά της Σούζαν να μην μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι η αγκαλιά του γαμπρού της που την παρηγορούσε μέχρι πριν από έξι μέρες, ήταν αυτή του δολοφόνου της κόρης της.

Μέχρι τώρα τη μικρή Λυδία φρόντιζε η οικογένεια του καθ΄ομολογία δολοφόνου, ωστόσο η μητέρα της Κάρολαιν μέσω του δικηγόρου της εξέφρασε την επιθυμία να μεγαλώσει το παιδί μαζί της στην Αλόννησο σε ένα ιδανικό, όπως είπε, περιβάλλον…

Μάλιστα η οικογένεια της Καρολάιν έχει ήδη ξεκινήσει τις επαφές με τον εισαγγελέα ανηλίκων για την επιμέλεια του παιδιού, σε κλίμα συνεννόησης με την οικογένεια του 33χρονου πιλότου.

Καθόλου τυχαίες δεν χαρακτηρίζονται αυτές οι δηλώσεις του δικηγόρου του κατηγορούμενου, που τον εμφανίζουν σαν ένα στοργικό πατέρα που έχει ως προτεραιότητα το παιδί του, παρά το γεγονός ότι του στέρησε την 21 ετών μητέρα του.

Τα κενά του νέου νόμου της συνεπιμέλειας επισημαίνει η δικηγόρος Φανή Γιωτάκη. Όπως εξηγεί στο Live News, δίνουν πάτημα στην διατήρηση των γονικών δικαιωμάτων του 33χρονου, αρά και σε ευνοϊκότερες ρυθμίσεις αποφυλάκισης ως γονέα σε περίπτωση που καταδικαστεί.

Στο επίκεντρο η επιμέλεια της μικρής Λυδίας

Ο εισαγγελέας ανηλίκων θα αποφασίσει προσωρινά με ποια οικογένεια θα μεγαλώσει η μικρή Λυδία, ενώ η οικογένεια της Καρολάιν θα μπορούσε σε περίπτωση καταδίκης του 33χρονου, να ζητήσει να του αφαιρεθεί η γονική μέριμνα. Το ζήτημα της προσωρινής επιμέλειας της μικρής Λυδίας βρίσκεται στο επίκεντρο των ενεργειών των δύο εισαγγελέων Ανηλίκων, υπό την εποπτεία της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Σωτηρίας Παπαγεωργακοπούλου.

Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία με τους κοινωνικούς λειτουργούς και στη συνέχει θα παρθεί η απόφαση για το που θα πάει η προσωρινή επιμέλεια της μικρής Λυδίας. Μετά θα ακολουθηθεί δεύτερη διαδικασία και αφορά το δικαστήριο που θα συνεδριάσει για το που θα πάει οριστικά η επιμέλεια του παιδιού.