Blog Σελίδα 10641

Γονίδης: «Αν δεν υπήρχε η απαγόρευση στους ανεμβολίαστους δε θα υπήρχε κάθισμα κενό»

0

Ο Σταμάτης Γονίδης μίλησε για τα εμβόλια, για ενδεχόμενο lockdown αλλά και για το πως άλλαξε η πίστη του και πιστεύει στους Αγίους.

Δείτε το βίντεο:

Γονίδης για Σερβετάλη: «Ποιεί ήθος! Σέβεται τον Θεό… τι να πω του βγάζω το καπέλο»

Ο τραγουδιστής είπε στο Πρωινό: «Ο άνθρωπος αυτός ποιεί ήθος, είναι ηθοποιός και ποιεί το ήθος και είναι μια γομολάστιχα που σβήνει την μαυρίλα που αφήσανε κάποιοι άλλοι που κάνουν το ίδιο επάγγελμα και δίνει στον κόσμο να καταλάβει ότι υπάρχουν και κάποιοι αρκετοί σε αυτό το επάγγελμα που έχουνε ήθος.»!

Και τόνισε ο Σταμάτης Γονίδης: « Ο άνθρωπος αυτό που κάνει το σέβεται, σέβεται τον Θεό… τι να πω του βγάζω το καπέλο. Ο άνθρωπος αυτός είχε προαναγγείλει από πριν ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω, δεν μπορώ να ξεχωρίσω τον κόσμο, σε αυτούς που έχουν κάνει το εμβόλιο και σε αυτούς που δεν το έχουν κάνει».

Γονίδης για Πρωτοψάλτη: «Μου είναι τελείως αδιάφορη η κυρία αυτή, δεν μου αρέσει η μουσική της»

0

Στο επίκεντρο του σχολιασμού βρέθηκε σήμερα (19/12) η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, μετά από τηλεφωνική συνέντευξη που έδωσε ο Σταμάτης Γονίδης στο Πρωινό.

Μάλιστα, όταν ο κ.Γονίδης ρωτήθηκε σχετικά, απάντησε ότι:

«Μου είναι τελείως αδιάφορη η κυρία αυτή, δεν με ενδιαφέρει, ούτε καν ασχολούμαι. Δεν με ενδιαφέρει καν.

Μου είναι εντελώς αδιάφορη, ούτε τη μουσική της ακούω, ούτε τα τραγούδια της ακούω, τελείως αδιάφορη. Δεν ασχολούμαι ούτε με τα προσωπικά της, ούτε με τα καλλιτεχνικά της.

Δεν με ενδιαφέρει, ούτε μου αρέσει η μουσική της».

-Δεν θα έδινες ποτέ τραγούδι στου στην Πρωτοψάλτη;

«Μα δεν μπορεί να πει λαϊκό τραγούδι η κυρία. Λέει κάποιου άλλου είδους τραγούδια, τα οποία δεν αφορούν νομίζω τη μεγάλη μερίδα του λαού. Εγώ αυτό που ζητάω από έναν τραγουδιστή δεν το έχει».

Επέλεξε η Άλκηστις Πρωτοψάλτη να αλλάξει μια λέξη από το τραγούδι.

«Αν ήμουν εγώ ο δημιουργός θα της το απαγόρευα αν δεν με είχε ρωτήσει. Θα έπρεπε να με ρωτήσει και να πάρει την άποψή μου, τη γνώμη μου και το ΟΚ από εμένα να το κάνει.

Ο Κραουνάκης όταν το έγραψε αυτό ήταν σε φάση χιουμοριστική, ήταν στην τρέλα του απάνω και έγραψε αυτό το κομμάτι. Δεν το ανέφερε ρατσιστικά νομίζω γιατί δεν είναι ρατσιστής ο Σταμάτης».

Δείτε το βίντεο



Γονίδης για Παγώνη: «Την έχω δει σε κανάλι να μιλάει για νεκρούς και να γελάει»

0

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μεταξύ του Σταμάτη Γονίδη και της Ματίνας Παγώνη.

Όλα ξεκίνησαν από μια ανάρτηση του τραγουδιστή, στην οποία έγραψε:

«Φίλοι μου είναι να γελάς και να κλαις μαζί… Ένα είναι σίγουρο ότι σε λίγα χρόνια θα απορούμε πως ανεχτήκαμε να μας συμβουλεύουν για την υγεία μας κάποιοι γραφικοί τύποι, όπως Βασιλακόπουλος, Παγώνη… Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό; Μήπως θέλουν να μας τρελάνουν; Μήπως μας έχουν δει ότι έχουμε ίδιο επίπεδο με αυτούς; Ρε τι ζούμε! Σταμάτης».

Η απάντηση της Ματίνας Παγώνη

Στη συνέχεια η Ματίνα Παγώνη απαντώντας στον Σταμάτη Γονίδη τόνισε μεταξύ άλλων: “Το επίπεδο του καθενός έχει κριθεί. Ο κ. Γονίδης δεν είναι γιατρός, δεν μπορεί να αποφασίζει για ιατρικά πράγματα και δεν πρέπει να επηρεάζει και τους υπόλοιπους, εάν θέλει να τον σέβονται. Γιατί διαφορετικά, όπως καταλαβαίνετε, υποβαθμίζεται ο ίδιος”, συμπλήρωσε. Όσο για το εάν ενοχλήθηκε που την αποκάλεσε γραφική, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ σχολίασε: “Ούτε που ασχολήθηκα, ειλικρινά”.

Ο Σταμάτης Γονίδης επανήλθε με νέες δηλώσεις

“Ήθελα να διευκρινίσω κάποια πράγματα και να τα βάλω στη θέση τους. Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είμαι γιατρός, ούτε επηρέασε κάποιον να το κάνει το εμβόλιο ή να μην το κάνει», είπε ο Σταμάτης Γονίδης μιλώντας σήμερα στο Πρωινό και πρόσθεσε: Εγώ μίλησα και είπα για τον τρόπο, ότι είναι γραφικός, ο τρόπος που παρουσιάζει τα θέματα υγείας στον κόσμο και ακόμα θα πω και το άλλο, ότι φάσκει και αντιφάσκει σε πολλές φάσεις και την έχω δει και σε ένα κανάλι που ενώ μιλάει για πόσους νεκρούς, η κυρία γελάει”.

Μάλιστα, ο τραγουδιστής ερωτήθηκε συγκεκριμένα για το εάν αναφέρεται στην πρόεδρο της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη. “Ναι, στην κυρία Παγώνη μιλάω. Για την κυρία Παγώνη που είδα την εκπομπή. Δεν είπα ότι είμαι γιατρός, ούτε είπα ότι η κυρία δεν είναι γιατρός. Μίλησα για τον τρόπο, λέω ξανά. Ο τρόπος που λες κάτι στον κόσμο δείχνει την μόρφωσή σου, το επίπεδό σου. Λοιπόν… Αυτή η γραφικότητα εμένα με βρίσκει αντίθετο. Εγώ ήθελα σοβαρούς ανθρώπους να μου μιλάνε για την υγεία. Εκείνη είναι που παρασύρει τον κόσμο και τον κάνει να μην θέλει να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, κατά τα λεγόμενά της”, κατέληξε ο Σταμάτης Γονίδης.

Γονείς: «Να παρθούν μέτρα για την ασφάλεια στις σχολικές εκδρομές» – Μαθητικό συλλαλητήριο για τα Τέμπη

0

Συγκλονισμένο και παγωμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο τις δραματικές εξελίξεις στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα μας. Συρμοί, που ταξίδευαν σε αντίθετες κατευθύνσεις στην ίδια γραμμή, συγκρούστηκαν μετωπικά περίπου 350 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα με ταχύτητα, 160 χιλιομέτρων την ώρα, μετατρέποντας τους σε μια άμορφη μάζα από ατσάλι.

“Να παρθούν όλα τα μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών στις σχολικές εκδρομές”

1100 421087ae 6566 435d 8b19 67d3b06b370f 1024x440 1

Το ΔΣ της ΑΣΓΜΕ εκφράζει τη θλίψη του για όλους τους αδικοχαμένους συνανθρώπους μας και απαιτούμε να μην συγκαλυφθεί καμία από τις αιτίες του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Εκφράζουμε όμως και την οργή μας για το τραγικό αυτό δυστύχημα που είναι αποτέλεσμα της διαρκούς απαξίωσης της ανάγκης μας για ασφαλείς μεταφορές.

Οι ζωές μας, οι ζωές των παιδιών που χάθηκαν, οι ζωές και των δικών μας παιδιών ΑΞΙΖΟΥΝ! Δεν σας ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ άλλο να παίζετε μαζί τους

Και η ασφάλεια στις μετακινήσεις μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και στις σχολικές εκδρομές.

Μάθαμε με τον δύσκολο τρόπο όλα αυτά τα χρόνια ότι τα μέτρα προστασίας της υγείας μας, τα ασφαλή σχολικά κτίρια, η ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών μας και τόσα άλλα απαραίτητα για μια αξιοπρεπή ζωή για τα παιδιά και τις οικογένειές μας, για σας είναι κόστος…”

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

thumbnail 1024x1024 1

Η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών της Αθήνας με σχετική της δημοσίευση καλεί όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στην κινητοποίηση για τα θύματα της τραγωδίας στα Τέμπη.

Η κινητοποίηση θα γίνει σήμερα Παρασκευή 3 Μαρτίου και ώρα 12:00 στα Προπύλαια. Ενώ παράλληλα έχει καλεστεί συγκέντρωση και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Δείτε τη δημοσίευση:

3/3 ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Για τα παιδιά στα Τέμπη… Για τις οικογένειές τους… Και για εμάς…

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΦΩΝΗ! ΑΘΗΝΑ 12:00 ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

ΟΡΓΗ, ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΔΕ ΞΕΧΝΩ, ΤΕΜΠΗ, ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ- ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.

Αυτά γράφτηκαν σήμερα στα σχολεία όλης της χώρας μήπως και καταφέρουμε με αυτές τις λέξεις να περιγράψουμε τα συναισθήματά μας για το τραγικό δυστύχημα, αυτό το έγκλημα, που συνέβη στα Τέμπη με δεκάδες νεκρούς και τραυματίες ανάμεσά τους πολλά παιδιά, φοιτητές.

Εκφράζουμε τα πιο βαθιά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων. Ευχόμαστε να γίνουν γρήγορα καλά οι τραυματίες.

Σε αυτό το τρένο θα μπορούσε να ήταν ο καθένας και η καθεμία από εμάς, από τα αδέρφια μας, τους φίλους μας. Μόνο οργή και θλίψη αισθανόμαστε για τους δεκάδες νεκρούς, τις οικογένειές τους.

Ακόμα μια φορά, φάνηκε με τον πιο τραγικό τρόπο πως οι ανθρώπινες ζωές, οι ζωές μας δεν μετράνε καθόλου μπροστά στα κέρδη των εταιριών, τα κόστη που υπολογίζουν οι κυβερνήσεις και το κράτος.

Διαβάζουμε τα λόγια των εργαζόμενων του χώρου που εδώ και πολύ καιρό προειδοποιούσαν ότι πρέπει να γίνει κάτι για να μην υπάρξει ατύχημα αλλά – όπως πάντα- οι κυβερνήσεις, το κράτος και οι εταιρείες δεν έδωσαν ούτε ευρώ για την ασφάλεια στις λειτουργίες και τις υποδομές των μετακινήσεων!

ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ. Στα θύματα, στις οικογένειές τους, σε όλους μας. Αυτές τις μέρες να μην σωπάσουμε. Αντίθετα, να ακουστεί όσο πιο δυνατά γίνεται:

  •     Καμία συγκάλυψη στο έγκλημα.
  •     Να δοθεί όλη η αναγκαία βοήθεια στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.
  •     Να ενταθούν οι προσπάθειες εντοπισμού και απεγκλωβισμού των αγνοούμενων.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

ΑΘΗΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 12:00 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ- ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Γονείς, το να πηγαίνετε στους αγώνες του παιδιού σας έχει μεγαλύτερη σημασία από όσο νομίζετε

0

Αν ήσασταν από τα παιδιά που ασχολούνταν με κάποιο άθλημα και είχαν πάντα την στήριξη των γονιών τους ή αν έχετε δικά σας παιδιά που δίνουν την ψυχή τους στο άθλημα που έχουν επιλέξει και βρίσκεστε πάντα εκεί στους αγώνες και τις προπονήσεις τους, θα καταλάβετε απόλυτα τι θέλει να πει η παρακάτω μαμά και διαβάζοντάς το σίγουρα θα συγκινηθείτε…

«Όσο ήμουν μικρή και οι δύο γονείς μου εργάζονταν σκληρά. Το σπίτι μας ήταν αρκετά μακριά από τις δουλειές τους και έπρεπε να περνούν καθημερινά πολλές ώρες στους δρόμους (η μαμά μου δούλευε σε εφημερίδα και ο μπαμπάς μου ήταν δικηγόρος). Και σα να μην έφτανε αυτό, συχνά είχαν να κάνουν και δουλειά στο σπίτι, όταν επέστρεφαν αργά το απόγευμα. Τώρα που το σκέφτομαι, όμως, τόσο εγώ όσο και η αδερφή μου, δε νιώσαμε ποτέ έντονη την απουσία τους ως παιδιά. Ξέραμε πάντα ότι οι γονείς μας είναι εκεί… για ό,τι κι αν τους χρειαζόμασταν.

Το σημαντικό άθλημα στην οικογένειά μας ήταν το μπάσκετ. Ο μπαμπάς μου έπαιζε σε ομάδα όταν ήταν μικρός και σχεδόν φυσικά το ίδιο έκανα και εγώ –ακόμα και σε αθλητικά camp με μπάσκετ πήγαινα τα καλοκαίρι. Όταν πήγα στο Γυμνάσιο το μπάσκετ έγινε βασική μου προτεραιότητα (καταλαμβάνοντας μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου μου). Στην διάρκεια των 15 χρόνων της ενασχόλησής μου με το άθλημα, οι γονείς μου ήταν πάντα εκεί σε κάθε αγώνα. Σε κάθε έναν αγώνα!

Και παρόλο που μου άρεσε που έβλεπα τα πρόσωπά τους στις κερκίδες, χρειάστηκε να μεγαλώσω πολύ για να συνειδητοποιήσω πόσο δύσκολο πρέπει να τους ήταν όλο αυτό. Ξέρω ότι πολλές φορές αναγκάστηκαν να φύγουν από τη δουλειά τους νωρίτερα, να υπομείνουν τρομερή κίνηση στον δρόμο και πολλά χιλιόμετρα διαδρομών, πολλές βενζίνες, με ζέστη, με κρύο ή με βροχή και να βάλουν στην άκρη όποιο ‘ζόρι’ κι αν ‘τραβούσαν’ εκείνη τη στιγμή προκειμένου να ζητωκραυγάσουν για εμένα. Και όταν μεγάλωσε η αδερφή μου και άρχισε και εκείνη να έχει τους δικούς της αγώνες, ακολουθούσαν πάντα τη λογική ‘διαίρει και βασίλευε’ και φρόντιζαν να είναι εκεί, ο ένας για τη μία και ο άλλος για την άλλη. Ό,τι κι αν συνέβαινε την ίδια ώρα στη ζωή τους, εκείνοι πάντα, χωρίς ποτέ να αποτύχουν, έβαζαν την παρουσία τους στους αγώνες μας σε προτεραιότητα. Είτε επρόκειτο για το τελικό πρωτάθλημα της χρονιάς ή για έναν απλό φιλικό αγώνα, οι γονείς μου ήταν εκεί.

Όταν ανατρέχω σε εκείνα τα χρόνια συνειδητοποιώ, ότι η παρουσία τους σε κάθε αγώνα μου είχε τρομερά μεγάλη σημασία για εμένα. Ήθελα να δείξω στον μπαμπά μου, ότι είχα προσέξει τις συμβουλές που μου έδινε κάθε φορά που έπαιζα μαζί του μπάσκετ. Ήθελα να δείξω στη μαμά μου, ότι παίζω συγκεντρωμένη, όπως της είχα υποσχεθεί. Ήθελα να αποδείξω στην αδερφή μου ότι… είμαι καλύτερη (συγγνώμη αδελφούλα –σ’αγαπώ!). Ήθελα να τους κάνω υπερήφανους.

Σε κάθε αγώνα αναζητούσα τα πρόσωπά τους στις κερκίδες. Και όταν τα έβρισκα, ήξερα ότι είχα σημασία. Ήξερα ότι τα όνειρά μου, όσο υπερβολικά ή αστεία κι αν ακούγονταν, είχαν σημασία. Όποτε έβαζα καλάθι ή έκανα καλή άμυνα, κοίταζα τον μπαμπά μου και περίμενα να δω τον σηκωμένο του αντίχειρα ή άκουγα τη (λίγο ντροπιαστική πίστευα τότε) κραυγή της μαμάς μου. Όπως σε κάθε άλλη πτυχή της ζωής μου, οι γονείς μου για μία ακόμα φορά αποδείκνυαν ότι μπορώ να βασιστώ πάνω τους. Και αυτό το συναίσθημα έχει ριζώσει μέσα μου, σε όλη τη ζωή μου.

Ξέρω ότι δεν είναι πάντα εύκολο να είστε εκεί σε κάθε αγώνα των παιδιών σας, όμως, γονείς, αν πιστεύετε ότι δεν έχει και τόση σημασία (ή αν έτσι σας λένε τα παιδιά σας), να ξέρετε ότι έχει! Κι αν δεν μπορείτε να είστε εκεί, έχει σημασία έστω να προσπαθείτε. Δεν θυμάμαι ιδιαίτερα τα δώρα που μου έπαιρναν καθώς μεγάλωνα ή το πόσα γλυκά έτρωγα, αλλά θυμάμαι έντονα τη μαμά και τον μπαμπά μου, με τα κοστούμια και τα ρούχα της δουλειάς, να μπαίνουν στο γήπεδο και να πιάνουν θέση σε κάθε αγώνα που έπαιζα.»

Πηγή: popsugar.com

Γονείς, μεγάλη προσοχń: Τα τpώνε όλα τα παιδιά, είναι επικiνδuνα – Αποσúρονται από την αγορά δnμοφιλή σνακ

Φεύγουν από τα ράφια των σούπερ μάρκετ τα πλέον πασίγνωστα σνακ Takis, τα οποία είχαν γίνει ανάρπαστα το τελευταίο διάστημα.

Συγκεκριμένα, η Γερμανική Πύλη για τις ανακλήσεις επικίνδυνων προϊόντων, εξέδωσε ειδοποίηση ανάκλησης, για τα πολύ δημοφιλή στους Έλληνες εφήβους σνακ, Takis. Η ανάκληση αφορά όλες τις παρτίδες “Made in Mexico”. Τα σνακ Takis που παράγονται στο Μεξικό και είναι πιο ακριβά από τα υπόλοιπα σνακ που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά, κάνουν θραύση στην νεολαία η οποία τα έχει ξεχωρίσει για την τραγανότητά τους, για την σιελόρροια που προκαλούν, τα έντονα χρώματα, αλλά κυρίως για τις καυτερές γεύσεις τους.

fototakisfuegochips

Οι λόγοι που προκάλεσαν την ανάκληση των συγκεκριμένων σνακ

Σύμφωνα με την περιγραφή του προϊόντος σε ιστότοπους ελληνικών σουπερμάρκετ τα Takis δεν είναι απλά snack. Περιέχουν πολλά πρόσθετα, μεταξύ των οποίων μαλτοδεξτρίνη καλαμποκιού, ενισχυτές γεύσης (γλουταμινικό μονονάτριο, χλωριούχο κάλιο, ινοσινικό δινάτριο, γουανυλικό δινάτριο, άρωμα, καλαμποκάλευρο, ρυθμιστή οξύτητας (κιτρικό οξύ), ζάχαρη και, χρώματα. Αυτό όμως που περιέχουν επίσης, αλλά δεν αναφέρεται στα συστατικά στο πίσω μέρος της σακούλας, σύμφωνα με τις αναλύσεις των Γερμανών, είναι οι αζωχρωστικές Ε 110 και Ε 129.

Αυτά τα πρόσθετα εάν υπάρχουν σε κάποιο προϊόν, όχι μόνο είναι υποχρεωτική η αναγραφή τους αλλά επιπλέον πρέπει να υπάρχει και η προειδοποίηση: «Μπορεί να βλάψει τη δραστηριότητα και την προσοχή στα παιδιά». Επίσης η Αρχή της Γερμανίας αναφέρει πως στο προϊόν δεν αναγράφονται τα αλλεργιογόνα.

Να σημειωθεί πως τον Νοέμβριο αποσύρθηκαν από την αγορά της Ιρλανδίας αναψυκτικά Fanta Orange που περιείχαν πολύ υψηλή ποσότητα του πρόσθετου Sunset Yellow (Ε110) και δεν έφεραν και σχετική πληροφορία στους καταναλωτές ενώ τον Αύγουστο ανακλήθηκαν σνακ Cheetos λόγω του Ε110.

Τα προβλήματα υγείας που ενδέχεται να προκαλούν

Κατά καιρούς έχουν δημοσιοποιηθεί πολλοί ισχυρισμοί στο διαδίκτυο ότι τα Takis προκαλούν έλκη και καρκίνο. Αν και αυτοί οι ισχυρισμοί δεν έχουν επιβεβαιωθεί, επιστήμονες και γιατροί έχουν αποδώσει στα Takis προβλήματα που σχετίζονται με το στομάχι, αν και αυτό έχει καταγραφεί ότι συμβαίνει μόνο όταν καταναλώνεται υπερβολική ποσότητα από το σνακ. Είναι λογικό όμως, πως η υπερκατανάλωση των «φλογερών» αυτών σνακ μπορούν να αυξήσουν το επίπεδο οξύτητας στο στομάχι, οδηγώντας σε στομαχόπονο.

Τι είναι οι αζωχρωστικές Ε 110 και Ε 129 που εντοπίστηκαν στα σνακ

Το Sunset Yellow με αριθμό Ε, Ε110 χρησιμοποιείται σε τρόφιμα ως χρωστική ουσία που δίνει πορτοκαλί ή κίτρινο-πορτοκαλί χρώμα συνήθως σε καραμέλες, επιδόρπια, σνακ, σάλτσες και κονσερβοποιημένα φρούτα. Η αποδεκτή ημερήσια πρόσληψη (ADI) είναι 0–4 mg/kg σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές τόσο της ΕΕ όσο και του ΠΟΥ/FAO. Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί απαιτούν όλα τα προϊόντα που περιέχουν E110 να φέρουν προειδοποιήσεις για πιθανές επιπτώσεις στην υπερκινητικότητα των παιδιών.

Το πρόσθετο τροφίμων Ε129 Αllura Red ή FD&C RED 40 χρησιμοποιείται ευρέως για χρωματισμό πολλών ειδών διατροφής, μεταξύ των οποίων καραμέλες, αναψυκτικά, γαλακτοκομικά και ζελέδες. Σύμφωνα με έρευνα , η μακροχρόνια κατανάλωση της χρωστικής τροφίμων Allura Red μπορεί να αποτελέσει πιθανό έναυσμα για φλεγμονώδεις νόσους του εντέρου (IBDs), νόσο του Crohn και ελκώδη κολίτιδα.. Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA), με μεγαλύτερη έμφαση στην αρχή της προφύλαξης , απαίτησε την επισήμανση του Ε129 και μείωσε προσωρινά την αποδεκτή ημερήσια πρόσληψη (ADI) για τις χρωστικές τροφίμων. Το Allura Red AC απαγορεύεται στη Δανία , το Βέλγιο , τη Γαλλία , την Ελβετία και τη Σουηδία.

Γονείς, μεγάλη προσοχń: Νεαρός κατέληξε στο νοσοκομείο αφού τα έφαγε – Δυστuχώς, κάνουν θραύση στους εφήβους

0

Σαλαμίνα: 20χρονος έφαγε ζελεδάκια κάνναβης που αγόρασε στο περίπτερο και κατέληξε στο νοσοκομείο

Ο 20χρονος μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Σαλαμίνας αλλά κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στο Τζάνειο – Προβληματισμός στις αρχές για την ελεύθερη πώληση προϊόντων κάνναβης

Έντονες ζαλάδες και εμετούς εμφάνισε ένας 20χρονος που επισκέφθηκε στις 9 Νοεμβρίου το Κέντρο Υγείας Σαλαμίνας σε άσχημη κατάσταση και με έντονα συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.




Ο 20χρονος είπε στους γιατρούς που τον εξέτασαν ότι νωρίτερα είχε φάει ζελεδάκια κάνναβης με HHC, ένα κανναβιδοειδές που έχει γίνει πολύ δημοφιλές τα τελευταία δυο χρόνια και πωλείται τόσο στα ειδικά καταστήματα με προϊόντα κάνναβης, όσο και σε περίπτερα και μίνι μάρκετ.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα που πωλούνται πλέον ελεύθερα έχουν προκαλέσει προβληματισμό στις αρμόδιες Αρχές. Κι αυτό διότι για τον έλεγχό τους απαιτείται μια ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία χημικής επεξεργασίας, με στόχο να διαπιστωθεί αν η περιεκτικότητά τους σε ενεργή ουσία είναι εντός των περιορισμών που θέτει ο νόμος.

zeledakia kannabis 696x391 1

Κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του 20χρονου στο Τζάνειο

Οι γιατροί του Κέντρου Υγείας Σαλαμίνας χορήγησαν στο νεαρό ενεργό άνθρακα που χρησιμοποιείται ως αντίδοτο για τις περιπτώσεις δηλητηριάσεων από ουσίες που έχουν προσληφθεί από το στόμα. Στα επόμενα 20 λεπτά ο νεαρός άρχισε να αισθάνεται καλύτερα όμως λίγο αργότερα, παραπονέθηκε στους γιατρούς ξανά για έντονη ζαλάδα και εμετούς με αποτέλεσμα να κριθεί αναγκαία η διακομιδή του με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο.

«Μπορεί τα συγκεκριμένα προϊόντα κάνναβης που πωλούνται ελεύθερα να έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε HHC όμως φανταστείτε τι μπορεί να συμβεί αν καταναλώνονται σε ποσότητες» λέει στο protothema.gr ο Επιμελητής Α του Κέντρου Υγείας Σαλαμίνας, Δημήτρης Μανάρας.

shutterstock 1301469856

Προβληματισμός για την κατανάλωση βρώσιμων κανναβιδοειδών

Το ζήτημα με τα ακατάλληλα για κατανάλωση βρώσιμα κανναβιδοειδή συνεχίζει να απασχολεί τις αρμόδιες αρχές ασφάλειας τροφίμων σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Η πιο πρόσφατη περίπτωση αφορά τις ιρλανδικές αρχές, οι οποίες είχαν εκδώσει σχετική προειδοποίηση μετά από μια σειρά νοσηλειών πριν από ένα περίπου χρόνο.

Το Εθνικό Γραφείο Κοινωνικής Ένταξης του Εκτελεστικού Υπηρεσιών Υγείας της Ιρλανδίας (HSE) δήλωσε πως ο κίνδυνος αφορά συνθετικά κανναβινοειδή ζελεδάκια και γλυκά που πωλούνται ως προϊόντα κάνναβης, υποκατάστατα της τετραϋδροκανναβινόλης (THC).

Οι νοσηλείες, οι οποίες ευτυχώς ήταν λίγες, φαίνεται να σημειώθηκαν μετά την κατανάλωση ζελεδάκια Jolly Rancher τον Δεκέμβριο του 2022 σε ιρλανδική περιοχή. Ανάλυση από την Forensic Science Ireland βρήκε ότι τα βρώσιμα προϊόντα περιείχαν ουσίες γνωστές ως συνθετικά κανναβινοειδή, χημικές ουσίες που μιμούνται τις επιδράσεις της THC, της κύριας ψυχοδραστικής ένωσης στην κάνναβη, αλλά παράγουν πιο έντονες δυσμενείς επιπτώσεις, σύμφωνα με αξιωματούχους υγείας.

Παρασκευάζονται σε χημικά εργαστήρια

Σύμφωνα με ειδικούς ασφάλειας τροφίμων της Ιρλανδίας, τα βρώσιμα κανναβιδοειδή παρασκευάζονται σε μυστικά εργαστήρια, οπότε το περιεχόμενο και οι ποσότητες των χημικών δεν είναι εγγυημένα. Για παράδειγμα, ορισμένα από τα προϊόντα που κατασχέθηκαν και αναλύθηκαν από την Forensic Science Ireland περιείχαν μόνο συνθετικά κανναβινοειδή και όχι THC, όπως αναγραφόταν στη συσκευασία.

Το ζήτημα με τα βρώσιμα κανναβιδοειδή δεν περιορίζεται μόνο στην Ιρλανδία, αλλά απασχολεί τις αρχές και άλλων χωρών. Έρευνα στις ΗΠΑ κατέγραψε περισσότερες από 7000 επιβεβαιωμένες περιπτώσεις παιδιών κάτω των 6 ετών που έφαγαν βρώσιμα προϊόντα με μαριχουάνα που έμοιαζαν με κανονικά γλυκίσματα. Στην Αγγλία έχουν επίσης σημειωθεί αντίστοιχα περιστατικά, ενώ το 2022 η φοιτήτρια νομικής Damilola Olakanmi, 23 ετών, πέθανε αφού έφαγε ένα ζελεδάκι κάνναβης.

Γονείς-βιαστές Λέρου: Χτυπούσαν και με καρέκλες στο κεφάλι τα παιδιά τους

0

Η σύλληψη του ζευγαριού από τη Λέρο που κακοποιούσε σεξουαλικά τα δυο τους παιδιά ενώ ξυλοφόρτωναν τα άλλα τους δυο έκανε τα ερμητικά κλειστά στόματα της μικρής κοινωνίας της Λέρου να ανοίξουν.

Ήδη συγγενείς του σατανικού ζευγαριού, που ικανοποιούσε τις αρρωστημένες σεξουαλικές του φαντασιώσεις πάνω στα αθώα κορμάκια της 13,5 κόρης και του 24χρονου γιού τους, που πάσχει και από νοητική καθυστέρηση «σπάνε» τη σιωπή τους και αποκαλύπτουν λεπτομέρειες από όσα δραματικά ζούσαν τα τέσσερα παιδιά στα χέρια των γονιών-τεράτων.

5f52e9973d1f87f6553daae492e7d983
«Ο πατέρας πολλές φορές χτυπούσε τα παιδιά και μάλιστα είχε τύχει να βρεθώ μπροστά σε ένα περιστατικό που χτυπούσε με καρέκλα στο κεφάλι τον γιο του με νοητική υστέρηση. Όταν έτυχε να μπω στη μέση για να τα σώσω, με απείλησε και μου είπε: «στην οικογένειά μου κάνω κουμάντο εγώ» Το ξύλο ήταν η καθημερινότητά του και τα παιδιά τα είχε κάνει να βλέπουν τον κόσμο και να φοβούνται, θα πει στο protothema.gr θεία των παιδιών, η οποία μάλιστα αποκαλύπτει πως μια φορά το ένα παιδί της είχε αποκαλύψει πως ο πατέρας εκτός από ξύλο το κακοποιούσε και σεξουαλικά.

ae16ef2824b9ff7cb0f1fa33716e781c

Ήταν κοινό μυστικό στο νησί η κακοποίηση των παιδιών αλλά κανείς δεν τολμούσε να παρέμβει λόγω του φόβου που προκαλούσε ο πατέρας της οικογένειας. Μάλιστα όπως έγινε γνωστό από τις καταθέσεις τους οι δυο γονείς απολάμβαναν τη σεξουαλική κακοποίηση και σταματούσαν μονάχα όταν τα παιδιά άρχιζαν να κλαίνε!

Το σατανικό ζευγάρι πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Πέμπτη ενώ κρατούνται σε διαφορετικά αστυνομικά τμήματα.

Παρέμβαση εισαγγελέα για την τύχη των παιδιών

Παρέμβαση της Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ξένης Δημητρίου προκάλεσε το θέμα των φρικιαστικών καταγγελιών για κακοποίηση των τριών παιδιών στη Λέρο από τους γονείς τους.

Ειδικότερα, η κυρία Δημητρίου έδωσε παραγγελία στην Εισαγγελέα της Κω για να:

-Εξεταστούν τα παιδιά από ειδικούς παιδοψυχιάτρους,
-Φύγουν από τη Λέρο και να εγκατασταθούν σε εδική δομή ώστε να λάβουν την αναγκαία φροντίδα που απαιτείται και να
-Ερευνηθεί, εφόσον υπάρχει, και τέταρτο μεγαλύτερο παιδί της οικογένειας το οποίο πάσχει από νοητική στέρηση, εάν αυτό έχει κακοποιηθεί.

[protothema] [vimatisko]

Γονείς-βιαστές Λέρου: «Σταματούσαμε μόνο όταν έβαζαν τα κλάματα»

0

«Βιάζαμε τον 24χρονο γιο μας που έχει νοητική υστέρηση και την κόρη μας και το απολαμβάναμε» είπαν στην αστυνομία τα τέρατα της Λέρου- Φρικιαστικές λεπτομέρειες από τη δράση τους – Λύγισαν οι αστυνομικοί που τους ανέκριναν

Δεν χωράει ανθρώπινος νους τα όσα ζούσαν επί χρόνια δύο ανήμπορα πλάσματα στη Λέρο: Όπως πλέον ξεκαθαρίζεται, θύματα των τεράτων της Λέρου ήταν το δεύτερο από τα τέσσερα παιδιά τους, ένα αγόρι, 24 ετών σήμερα με νοητική υστέρηση  και η ηλικίας 13,5 ετών κόρη τους. Ο μεγαλύτερος γιος, δεν άντεξε την κακοποίηση και έφυγε από το σπίτι, ενώ το μικρότερο παιδί, ένα αγόρι οκτώ ετών βρίσκεται πλέον στο σπίτι συγγενικού προσώπου. Πέρσι, ωστόσο, τόσο αυτό το παιδί, όσο και η αδελφή του είχαν νοσηλευθεί σε νοσοκομείο Παίδων με εισαγγελική εντολή.

Δείτε βίντεο από τη μεταγωγή των τεράτων της Λέρου στον εισαγγελέα στην Κω:

Τα όσα είπαν στις προανακριτικές τους απολογίες στην αστυνομία έκαναν ακόμη και τους αστυνομικούς να λυγίσουν, από τα όσα άρρωστα και αποτρόπαια άκουγαν στις περιγραφές των τεράτων της Λέρου, που αμετανόητοι έλεγαν με φρικιαστικές λεπτομέρειες πως κακοποιούσαν τα παιδιά τους.

Τα όσα έχει καταθέσει μέχρι στιγμής το σατανικό ζευγάρι συγκλονίζουν αφού όπως χαρακτηριστικά είπαν στους αστυνομικούς: «Βιάζαμε τον 24χρονο γιο μας, που έχει νοητική υστέρηση και το 13,5 χρονών κορίτσι μας και το απολαμβάναμε. Σταματούσαμε μονάχα όταν έβαζαν τα κλάματα. Πολλές φορές χρησιμοποιούσαμε και διάφορα αντικείμενα, ενώ ο ένας από εμάς αυνανιζόταν».

Από τα τέσσερα παιδιά ο 27χρονος γιος δεν άντεξε τους ξυλοδαρμούς και έφυγε από το σπίτι, ενώ ο 24χρονος γιος με το 13,5 ετών κορίτσι κακοποιούνταν και σεξουαλικά. Ενώ αρκετό ξύλο φαίνεται πως είχε φάει από τους δυο γονείς και ο 8χρονος γιος τους.

Το ανήλικο κοριτσάκι που από χθες βρίσκεται στο σπίτι της θείας του, μαζί με τον 8χρονο αδερφό της δεν έχει μιλήσει και κάθεται σιωπηλό βγάζοντας μουγκρητά, αρνούμενη να φάει και να πιεί, αφού αδυνατεί να πιστέψει πως ο εφιάλτης της τελείωσε.

Πηγή: protothema