Blog Σελίδα 10640

Γονική άδεια δύο μηνών και στον πατέρα όταν γεννιέται το παιδί

0

Η διάταξη θα προβλέπεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας

Σε αύξηση της άδειας πατρότητας που δίνεται με την γέννηση του παιδιού προσανατολίζεται η κυβέρνηση σε νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Εργασίας.

Παράλληλα μελετάται και η καθιέρωση της ειδικής άδειας προστασίας της πατρότητας κατ΄ αναλογίαν με την αντίστοιχη άδεια που προβλέπεται για τις μητέρες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Καθημερινή, εξετάζεται αύξηση της άδειας πατρότητας σε 10 ημέρες από δύο ημέρες που ισχύσει σήμερα ενώ για την άδεια προστασίας της πατρότητας αυτή μελετάται να είναι διάρκειας δύο μηνών (οι μητέρες λαμβάνουν άδεια 6 μηνών).

Τις σχετικές διατάξεις μελετά η Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων σε μερική προσαρμογή της οδηγίας 2019/1168 με την οποία αναγνωρίζεται το δικαίωμα και των δύο γονέων στην άσκηση της γονικής φροντίδας.

Η οδηγία πρέπει να εφαρμοστεί απο την 1η Ιουλίου 2021 ενώ ένα κράτος-μέλος μπορεί να ζητήσει διετή παράταση, δηλαδή έως την 1η Ιουλίου 2023.

Γονίδης: Η οργισμένη ανάρτηση κατά του Τατσόπουλου για τον Άγιο Παΐσιο: «Εσύ τι ξέρεις από ψυχή;»

0

Ο γνωστός τραγουδιστής Σταμάτης Γονίδης ξέσπασε κατά του συγγραφέα και πρώην βουλευτή Πέτρου Τατσόπουλου με αφορμή τα σχόλιά του για τη νέα σειρά του MEGA «Άγιος Παΐσιος», που έχει προκαλέσει την κόντρα του συγγραφέα και με Μητροπόλεις!

Ειδικότερα, ο Σταμάτης Γονίδης με μια οργισμένη ανάρτηση στα social media καταφέρεται κατά του Πέτρου Τατσόπουλου και απαντά στον συγγραφέα για τη δήλωσή του περί «αποβλάκωσης» του κόσμου:

«Όποτε με προσβάλει κάποιος, προσπαθώ να ανυψώσω την ψυχή μου τόσο ψηλά, ώστε η προσβολή να μην τη φτάνει. Για μένα, οι προσβολές είναι τα επιχειρήματα αυτών που έχουν άδικο.

Ήθελα να μάθω και έψαξα ποιος είναι αυτός ο Τατσόπουλος που υποτιμά και προσβάλει το μεγαλείο της θείας Χάρις ενός ταπεινού άγιου ανθρώπου που έζησε τον διωγμό και έπειτα αφιέρωσε την ζωή του στον Θεό.

Με δέος πολλοί Έλληνες παρακολούθησαν την σειρά του Αγίου Παΐσιου στη τηλεόραση και αυτός αποκαλεί όλο αυτό τον κόσμο αποχαυνωμένο.

Το να μην μιλάς καλά [για κάποιον] δεν είναι απλά παράπτωμα, αλλά επιπλέον ποτίζει με κακό την ψυχή σου, αλλά εσύ τι ξέρεις από ψυχή?

Όταν μικρά ανθρωπάκια αρχίζουν να ρίχνουν μεγάλες σκιές, σημαίνει ότι ο ήλιος είναι κοντά στη δύση του και εσύ Τατσόπουλε ως αριστεροδέξιος κολαούζος πολιτικός που θα ήθελε και ως συγγραφέας που επίσης δηλώνεις να είχε πουλήσει έστω το ένα χιλιοστό από τα βιβλία που έχουν γραφτεί για τον Άγιο Παΐσιο σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

Θα μείνεις στην ιστορία ως αυτός που πήδηξε την μισή Αθήνα κατά δική σου δήλωση. Τατσόπουλε,τις προσβολές σου γράψτες πάνω στην άμμο, τις ευεργεσίες σου, χάραξέ τες πάνω στο μάρμαρο.

Σταμάτης».

Γονίδης: «Περπατάω συνέχεια ξυπόλητος για να παίρνω την ενέργεια από τη γη και τον ήλιο»

0

Ο Σταμάτης Γονίδης παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Στούντιο 4» και στη δημοσιογράφο Φανή Πλατσατούρα.

Ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής μεταξύ άλλων, έκανε μία αναδρομή στη μακρόχρονη επαγγελματική του πορεία στη μουσική, αλλά και στα δύσκολα παιδικά του χρόνια.

«Δεν παραπονιέμαι για τη ζωή, δεν μου φέρθηκε άδικα. Πληγώθηκα μικρός, ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ, κοιμόμουν σε αποθήκη. Έχω περάσει πάρα πολλά αλλά νομίζω ότι αυτά με «έχτισαν». Έκανα πολλά λάθη αρκετές φορές κι έτσι έμαθα. Τώρα και να θέλω να κάνω λάθος, μου είναι δύσκολο», είπε αρχικά ο Σταμάτης Γονίδης.

Δείτε το βίντεο:



Και συνέχισε: «Είχα κι εγώ τα όνειρά μου σαν μικρό παιδί. Ήθελα να τραγουδάω και να με ακούει ο κόσμος. Οι γονείς μου έλεγαν: μην το ξαναπείς αυτό. Έφυγα στα καράβια για να μαζέψω χρήματα και να είμαι ανεξάρτητος. Φεύγοντας, δεν έκλαψε κανένας για μένα. Ήταν χαρούμενοι όταν γυρνούσα. Δεν μπορώ να σου πω παραπάνω, ο νοών νοείτο. Ήταν δύσκολα χρόνια, οι γονείς σκληροί».

«Πήγαινα σε μαγαζιά στην Αθήνα και τους έλεγα ότι είμαι τραγουδιστής. Ξεκίνησα με πολύ λίγα χρήματα, πίστευα ότι θα γίνω γνωστός. Δεν μου έδιναν τραγούδια, οπότε ξεκίνησα να γράφω τα δικά μου. Τα έδινα σε άλλους για να με παίρνουν μαζί τους στη δουλειά», περιέγραψε ο Σταμάτης Γονίδης.

«Δεν είμαι άνθρωπος της νύχτας, είμαι άνθρωπος της μέρας όταν δεν δουλεύω. Στο νησί μου λένε: να σου πάρουμε παπούτσια. Όλο το καλοκαίρι που δεν δουλεύω δεν φοράω παπούτσια, περπατάω συνέχεια ξυπόλητος και παίρνω την ενέργεια από τη γη και τον ήλιο», κατέληξε ο Σταμάτης Γονίδης.

Γονίδης: «Κοuνάω αντικεiμενα από μακριά με τα χέρια μου, έχω δει θαúματα»

0

Θέλει δουλειά και εξάσκηση ακόμα στα θαύματα ο Σταμάτης Γονίδης. Προς τον παρόν, όπως αποκάλυψε ο ίδιος κουνάει μόνο αντικείμενα χωρίς καν να χρησιμοποιήσει τα χέρα του.

Και σύμφωνα με τον ίδιον τον τραγουδιστή αυτή η ιδιότητα του προήλθε από τη βαθειά πίστη του…

Ο Σταμάτης Γονίδης εμφανίστηκς χθες βράδυ στην εκπομπή του Open “Ανοιχτά” με την Αννίτα Πάνια και δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Είμαι πολύ δύσπιστος άνθρωπος. Πρέπει να δω. Και ίσως ήμουν από τους τυχερούς που είδα πράγματα και θαύματα. Αλλά μπορώ να σου πω πως δεν πιστεύω όσο πρέπει. Γιατί είχε πει ο Χριστός πως αν πιστεύεις έστω όσο ένας κόκκος της άμμου, κινείς βουνά.

Εγώ δεν μπορώ να κουνήσω ένα χαλικάκι. Κουνάω αντικείμενα από μακριά, χαρτιά… Το κάνω, με τα χέρια μου.  Όσοι με γνωρίζουν καταλαβαίνουν».




Από τα θέματα θρησκείας και θαυμάτων ο Σ. Γονίδης πέρασε μετά στο θέματα της πανδημίας. Σχετικά με τον κορονοϊό σημείωσε πως ο ιός γεννήθηκε για να κάνουμε τα εμβόλια και σχολίασε πως μας επιβάλλουν με θράσος τον εμβολιασμό.

Γονίδης: «Η πίστη κινεί βουνά. Γιατί περιφέρουν μία κούκλα (την Αμάλ) και δεν αφήνουν να γίνει περιφορά της εικόνας της Παναγίας;»

0

Η κάμερα του MEGA Καλημέρα συνάντησε το Σταμάτη Γονίδη, ο οποίος μίλησε για τη νέα πραγματικότητα με τον κορωνοϊό, τη γέννηση της κόρης του, αλλά και τη βαθιά του πίστη στο Θεό.

«Έχουμε συχνούς ελέγχους στα μαγαζιά με τον κορωνοϊό, και με παραξενεύει που ένα θέμα υγείας μπορεί να σου στερήσει όλα τα όμορφα», ανέφερε ο γνωστός τραγουδιστής, ενώ πρόσθεσε ότι πάντα είχε στο μυαλό του ότι μπορεί κάποια στιγμή να μην έχει τη δυνατότητα να ασκήσει το επάγγελμά του.

«Όλα τα είχα στο μυαλό μου, μέχρι και να μην μπορώ να τραγουδήσω λόγω της φωνής μου. Δεν είμαι απερίσκεπτος, πάντα είχα στο νου μου να έχω οικονομίες στην άκρη», είπε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στη βαθιά του πίστη στο Θεό, ο ίδιος εξήγησε ότι «Αν δεν είχα δει πράγματα και θαύματα δε θα ήμουν ορθόδοξος όσο είμαι. Γιατί να μη γίνει μια λιτανεία και γιατί οι εκκλησίες να γίνουν εμβολιαστικά κέντρα; Δεν είναι σωστό αυτό.

Η πίστη κινεί βουνά. Έχω δει φουρτούνα να γίνεται γαλήνη μέσα σε πέντε λεπτά, μέσα από πίστη. Ενώ είχε νοτιά, και το κύμα έπεφτε στα βράχια, έγινε λίμνη».

Μιλώντας για το τραγούδι του «Γυναίκα είναι η ζωή», ο ίδιος είπε «Εξυμνώ τη γυναίκα και λέω την αλήθεια», ενώ αναφερόμενος στη σύζυγό του, είπε ότι «Με τη γυναίκα μου έχουμε να ανταλλάξουμε άσχημες κουβέντες πάνω από δέκα χρόνια. Είναι όλα κατανοητά, διαβάζει ο ένας τον άλλο. Αισθάνομαι πολύ πιο νέος από τη γυναίκα μου. Η ψυχή μου δε θα μεγαλώσει ποτέ. Αγαπώ την κάθε ρυτίδα μου και δε χαλιέμαι να πω ότι μεγαλώνω».

«Το μωράκι μας είναι εννιά μηνών. Έχω άλλα δύο κορίτσια και έχω και εγγόνια. Δεν τα μεγάλωσα, αλλά ήμουν εκεί. Αλλά το κλάμα που σε ξυπνάει, δεν το έχω ζήσει. Είναι μια εμπειρία ασύλληπτη. Θα βαφτίσουμε το μωρό Μαρία Ελένη. Όσοι τη βλέπουν λένε ότι μου μοιάζει πολύ. Τις επόμενες ημέρες θα γίνει η βάφτιση», είπε για το κοριτσάκι τους.

Τα επαγγελματικά σχέδια του Σταμάτη Γονίδη, δε σταματούν στο τραγούδι. «Έβγαλα ένα κόκκινο κρασί πριν 18 χρόνια και είχαν φύγει 10.000 μπουκάλια. Τώρα έβγαλα ένα κρασί λευκό», είπε, ενώ σε ό,τι αφορά στον τομέα του τραγουδιού ανακοίνωσε ότι «Βγάζω ένα νέο ζεϊμπέκικο που μιλάει για το πώς θα ήθελα να ζω. Λιτά και ελεύθερα».

Δείτε το βίντεο:

Γονίδης: «Έχω έρθει με μια κρυφή αποστολή που κι εγώ ο ίδιος δεν γνωρίζω»

0

Βαθιά φιλοσοφημένος, ψαγμένος, ένας ιδιαίτερος άνθρωπος αλλά πάνω απ’ όλα μεγάλος τραγουδιστής με τεράστιες επιτυχίες…

Ο Σταμάτης Γονίδης βγάζει ακόμα μία φορά τρανταχτούς τίτλους και ειδήσεις μιλώντας στο YOU. Αποκαλύπτει ότι έχει δεύτερο παιδί, ακυρώνει όσα έχει δηλώσει για τους εξωγήινους εξηγώντας το “γιατί”, θυμάται τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και γράφοντας το νέο του βιβλίο στοχάζεται σε πόσο καιρό θα φύγει από τη ζωή…

Κάθισε οκλαδόν και με κοίταξε κατευθείαν στα μάτια… Έτσι άρχισε κι έτσι τελείωσε η συνέντευξή μας. Βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ζωής του, είναι ήρεμος και δημιουργικός… Λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει το νέο του CD από τη Heaven Music και πριν ολοκληρώσει τις εμφανίσεις του στο “Frangelico” ο Σταμάτης Γονίδης δίνει την πιο ειλικρινή συνέντευξη της ζωής του…

Η πιο δύσκολη στιγμή σου ποια ήταν;

Η πίστη μου δυνάμωνε κάθε φορά που έχανα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Είμαι ευλογημένος. Αυτό που είμαι τώρα είναι ένα δώρο. Τα λόγια μου δεν θα περνάγανε στον κόσμο αν δεν έφτανα σ’ αυτό το σημείο. Είμαι σταλμένος να τα πω. Έχω έρθει με μια κρυφή αποστολή που κι εγώ ο ίδιος δεν γνωρίζω.

Γονίδης: «Έχω 2 εξαρτήσεις το τσιγάρο και την προσευχή, αυτά δε κόβονται. Δειλός όποιος βρίζει την Παναγία»

0

Καλεσμένος στον Γρηγόρη Αρναούτογλου και στην εκπομπή «The 2Night Show» βρέθηκε χθες Τετάρτη ο Σταμάτης Γονίδης.

Ο αγαπημένος λαϊκός ερμηνευτής μίλησε για όλα στον παρουσιαστή. Για την κόρη του που βάφτισε πρόσφατα, για τη σύντροφο της ζωής του, Κατερίνα, αλλά και για τις πνευματικές του αναζητήσεις.

Ο Σταμάτης Γονίδης, εκτός από την πρόσκληση του Γρηγόρη, αποδέχεται με χαρά και την πρόσκληση του μικρού Σπύρου για να περάσει από το mini studio. Η συνάντησή τους είναι απολαυστική όπως και η «ψαριά» που πιάσανε!

Οι δηλώσεις του Σταμάτη Γονίδη

«Αυτοί που με γνωρίζουν, ξεχνούν πως τραγουδώ. Τώρα ο καθένας έχει τις απόψεις του. Άλλοι λένε τι έχει πάρει αυτός. Σκέφτονται ότι επειδή λειτουργώ με ψυχή επάνω στην δουλειά μου ή λέω κάποια πράγματα που για αυτούς δεν αρμόζουν στην εποχή που ζούμε, ότι κάτι παίρνω, ουσίες. Αυτό έχουν στο μυαλό τους. Δεν με πειράζει, αν αυτό θέλουν για να με γουστάρουν, χαρά μου. Κι εγώ κάποτε δεν ήμουν έτοιμος να καταλάβω. Το γνωρίζω αυτό κι αλίμονο ο άνθρωπος αν δεν εξελίσσεται» είπε ο Σταμάτης Γονίδης και πρόσθεσε:

«Μια φορά μάλωσα για το θέμα της θρησκείας κι είπα γιατί βρίζεις την Παναγία. Πετάς πέτρες στον ουρανό και θα σου έρθουν στο κεφάλι. Βρίζεις την Παναγία γιατί είσαι δειλός και δεν μπορείς να βρίσεις αυτόν που έχεις απέναντί σου. Έχω κάνει τατουάζ τον Άγιο Στέφανο. Τον είχα δει μπροστά μου όταν ξάπλωσα και τον φοβήθηκα. Φώναξα και όταν ήρθαν οι γονείς μου, έφυγε και τους το έδειξα στα εικονίσματα. Έχω δύο εξαρτήσεις, το τσιγάρο και την προσευχή. Αυτά δεν κόβονται».

Γονίδης: «Έχουν βάλει τον κορωνοϊό στα σύννεφα για να μην τους βλέπουμε»

0

«Κάθε εκατό χρόνια γίνεται πόλεμος. Εδώ δεν πέφτουν βόμβες, έχει πέσει μια παγκόσμια βόμβα. Ο πρώτος ιός που περάσαμε ήταν σε μια μικρή δόση για να δούμε πώς θα αντιδράσουμε», δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής.

«Τώρα θα ρίξουνε μεγαλύτερη για να βγούνε ψεύτες όλοι αυτοί που ήταν εναντίον αυτού του ιού. Ότι δεν ήταν κάτι σοβαρό, ήταν μια απλή γρίπη. Ο καινούργιος ιός θα εκθέσει όλους αυτούς που είχαν αντιρρήσεις για τα μέτρα», συνέχισε.

Δήλωσε ο Σταμάτης Γονίδης: «Δεν φοβόμουν, αλλά από εδώ και πέρα έχω αρχίσει και φοβάμαι, γιατί το δεύτερο κύμα θα είναι πολύ πιο δυνατό, γιατί ο ιός έρχεται κατά την άποψή μου από τη βροχή, από τα σύννεφα, γιατί εκεί έχουν ρίξει τον ιό για να μην τους βλέπουμε και όπου πάει το σύννεφο και βρέχει, πάει και ο ιός, αυτό είναι η άποψή μου».

«Άρα, όταν βγαίνεις έξω και βρέχει, πρέπει να κρατάς ομπρέλα και αν βραχούν τα ρούχα σου και τα παπούτσια σου, να τα βγάλεις έξω και κάνεις απολύμανση. Η βροχή φέρνει τον ιό. Κανείς δεν μπορεί να τους σταματήσει. Είναι αποφασισμένοι βάσει σχεδίου, γιατί αυτό που ζούμε τώρα είναι αποφασισμένο εδώ και χρόνια, για να μειώσουν τον πληθυσμό και συγκεκριμένα, την τρίτη ηλικία, για να γλιτώσουν τις συντάξεις. Γιατί πιστεύουν ότι αυτό θα βοηθήσει πολύ για την ανάπτυξη της οικονομίας. Η κυβέρνηση ακολουθεί την πολιτική της Γερμανίας, γιατί παίρνει χρήματα γι’ αυτόν τον ιό. Εύχομαι όλα να πάνε καλά γιατί μόνο ο Θεός μπορεί να δώσει ένα τέλος σε αυτό και επειδή ο εχθρός του κακού είναι το χειρότερο, έχω την υποψία ότι θα γίνουν τεράστιες φυσικές καταστροφές. Μόνο έτσι θα ξεχαστεί αυτός ο ιός», κατέληξε.

Γονίδης: «Εξομολογούμαι και ζητώ συγχώρεση για δύο εκτρώσεις»

0

Ο Σταμάτης Γονίδης το βράδυ της Πέμπτης θα βρεθεί καλεσμένος στην εκπομπή «Ανοιχτά» με την Αννίτα Πάνια.

Το πρωί της Τετάρτης 5/1 στην εκπομπή Happy Day, προβλήθηκε ένα μικρό απόσπασμα από τη συνέντευξη του τραγουδιστή. Σε αυτό ο Σταμάτης Γονίδης μιλά για την επστήμη, την οικογένεια, και τη σχέση του με τον Θεό.

«Η εξέλιξη της επίστημης δεν είναι ό,τι το καλύτερο. Όταν ένας άνθρωπος γίνει μισός ρομπότ, παύει να έχει συναισθήματα. Η αγάπη είναι ό,τι ομορφότερο υπάρχει. Κι εγώ το κατάλαβα αργά. Ότι δεν υπάρχει τίποτα ομορφότερο από την αγάπη, την οικογένεια και τα παιδιά. Τα παιδιά είναι ευτυχία» λέει αρχικά ο τραγουδιστής.

Και συνεχίζει:

«Συνέχεια εξομολογούμαι και ζητάω συγχώρεση για δύο εκτρώσεις που έχουν γίνει και όταν βλέπω το παιδί λέω τι ευτυχίες έχασα; Πόσος χαζός ήμουν; Αλλά δεν γνώριζα Χριστό.

Έχω δει απίστευτα πράγματα. Όταν το δεις μπροστά σου το θαύμα και σου μιλήσει, λες εδώ τι γίνεται;»

Γονίδης: «Δεν είμαι μόνο εγώ που μετακινώ αντικείμενα με τη σκέψη, είναι πολλοί»

0

Για την καριέρα του αλλά και τα προσωπικά του «πιστεύω» μίλησε ο Σταμάτης Γονίδης αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων ότι πολλές φορές τού είχε περάσει από το μυαλό να μονάσει.

Ερωτηθείς σχετικά, απάντησε στην κάμερα της εκπομπής «Mega Καλημέρα» και για μια παλαιότερη δήλωσή του, σύμφωνα με την οποία ο ίδιος είναι ικανός να… μετακινεί αντικείμενα με τη σκέψη του.

«Οταν είπα με την σκέψη μπορώ να μετακινήσω αντικείμενα, θεωρήθηκα γραφικός, ποτέ δεν είπα ψέματα. Είναι πολλοί, δεν είμαι μόνο εγώ που μετακινούμε αντικείμενα με τη σκέψη, όχι τραπέζια και σπίτια, λεπτά αντικείμενα» τόνισε.