Blog Σελίδα 10626

Γρηγόρης Πετράκος: Έτοιμος να κάνει δικό του κόμμα για να μπει στη βουλή

0

Καλεσμένος στο Πρωινό του AΝΤ1 βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης (12/1) ο Πάρις Κουρτζίδης, ο οποίος μετά τον θάνατο του Γιώργου Τράγκα, ανέλαβε τη θέση του προσωρινού προέδρου του κινήματος Κ.ΕΝ.ΑΛ.

Ο Πάρις Κουρτζίδης ρωτήθηκε για τη νέα δράση του Γρηγόρη Πετράκου, ο οποίος φέρεται να κάνει περιοδείες στην επαρχία και να κάνει ομιλίες σχετικά με τις απόψεις του, περί ελευθερίας, πανδημίας κ.ο.κ.

Ο Γρηγόρης Πετράκος είχε γίνει μέλος του κινήματος Κ. ΕΝ. ΑΛ από το καλοκαίρι του 2021 με τον Γιώργο Τράγκα να αναφέρει τότε σε ανάρτησή του στο Facebook:

«Ο γνωστός καλλιτέχνης Γρηγόρης Πετράκος, είναι ένας ελεύθερος και δημοκρατικός άνθρωπος. Από τους πρώτους στη χώρα μας που αντέδρασαν και φώναξαν δυνατά εναντίον των ακραίων, περιοριστικών μέτρων, των lockdown και της παράλογης και τυραννικής φυλάκισης των Ελλήνων, που ισοπέδωσε την οικονομία και τον πολιτισμό.

Ζητήσαμε ως Κίνημα Ελευθέρων Ανθρώπων από τον Γρηγόρη Πετράκο να ενταχθεί στη δομή του Κινήματος, ως αναπληρωτής Γραμματέας και Εκπρόσωπος. Για να λέει τις απόψεις του όπως πάντα, ελεύθερα και δημοκρατικά.

Με χαρά πήραμε τη θετική απάντησή του και υποδεχόμαστε στο Κίνημα Ελεύθεροι Άνθρωποι, έναν καλλιτέχνη, μια ελεύθερη φωνή επισημαίνοντας ότι περίπου δύο χρόνια ο πολιτισμός στην πατρίδα μας και ιδιαίτερα ο χώρος της μουσικής, δέχεται συντριπτικά πλήγματα, καταγράφοντας χιλιάδες ανέργους».

Πλέον φαίνεται πως ο πρώην παίκτης του Fame Story δημιουργεί δικό του κίνημα και έχει ήδη ξεκινήσει ομιλίες σε περιοχές της επαρχίας.

Ο προσωρινός πρόεδρος του Κ. ΕΝ.ΑΛ, Πάρις Κουρτζίδης ανέφερε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά πως ο Πετράκος δεν δρα ως μέλος του κινήματος του Τράγκα, αλλά ως μονάδα.

Μάλιστα, ο κ. Πάρις Κουρτζίδης ανέφερε πως του έστειλε μήνυμα για να τον ρωτήσει για τις νέες δραστηριότητες, λέγοντας και ευχές για τη νέα χρονιά, και δεν πήρε καμία απολύτως απάντηση.

Γρηγόρης Πετράκος: Έξαλλος για την ακύρωση της μαθητικής παρέλασης λόγω του θανάτου της Φώφης Γεννηματά – «Δε θα σας περάσει»

0

Ο Γρηγόρης Πετράκος έκανε ένα νέο διαδικτυακό ξέσπασμα, με αφορμή την ακύρωση της παρέλασης, λόγω του θανάτου της Φώφης Γεννηματά.

Μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο facebook, ο τραγουδιστής θέλησε να τοποθετηθεί σχετικά με την ακύρωση της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου, λόγω του εθνικού πένθους για τον θάνατο της Φώφης Γεννηματά.

Πιο συγκεκριμένα, ο Γρηγόρης Πετράκος έγραψε: «Όχι κύριοι. Το πένθος για το θάνατο ενός πολιτικού προσώπου δεν είναι λόγος να μη γίνει η μαθητική παρέλαση της Εθνικής επετείου. Αν θέλατε να τιμήσετε το πρόσωπο, να γινόταν η παρέλαση και προς τιμήν του!

Είναι πλέον απροκάλυπτο. Θέλετε να σβήσετε την Εθνική μας ταυτότητα. Το έχουν δοκιμάσει και πιο ικανοί από εσάς. Δε θα σας περάσει».

Δείτε την ανάρτησή του:

Γρηγόρης Πετράκος: Διασωληνώθηκαν τα όνειρά του για Βουλή

0

απο το koolnews.gr

Διασωληνώθηκαν σε μονάδα εντατικής θεραπείας τα όνειρα του Γρηγόρη Πετράκου και κάθε Πετράκου για είσοδο στη Βουλή!

Την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να πάρει κεφάλι ούτε καν τις δημοσκοπήσεις έχοντας ακόμα πρωτοπαλήκαρο έναν πρώην Υπουργό υγείας που καπνίζει σε κλειστό χώρο και δημόσιες εμφανίσεις και έκανε το εμβόλιο κατά του κορονοιου δύο-τρεις μήνες πριν o λαλίστατος Γρηγόρης Πετράκος έχει σταματήσει κάθε δημόσια ανάρτηση στο Facebook.

Eντύπωση προκαλεί η αντίδραση του αναπληρωτή γραμματέα του κόμματος, Γρηγόρη Πετράκου- ή, ακριβέστερα, η μη αντίδρασή του μετά την εισαγωγή του Γιώργου Τράγκα στο νοσοκομείοΟ γνωστός για τις απόψεις του περί πανδημίας τραγουδιστής δεν έχει «ανεβάσει» τίποτα στο του προφίλ στο Facebook αναφορικά με το γεγονός της εισαγωγής του κ. Τράγκα σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, αν και συνήθως είναι εξαιρετικά ενεργός στα social media.

Τελευταία του ανάρτηση, χρονικά, είναι μία που αφορούσε σε δύο ιπποπόταμους στο Βέλγιο, που βρέθηκαν θετικοί στον covid. Το συγκεκριμένο ποστάρισμα είναι στις 4 Δεκεμβρίου κι έκτοτε δεν βλέπουμε κάτι άλλο.

Ελπίζω η σιωπή να είναι και σιωπηλή αποδοχή του λάθους και ένδειξη συμπαράστασης στη μεγάλη μάχη που δίνει ο Γιώργος Τράγκας αυτή τη στιγμή για τη ζωή του και όχι θλίψη για την ενδεχόμενη ταφόπλακα που μπαίνει στα όνειρά τους για είσοδο στη Βουλή.

ΣΙΛΑΝΣ

Γρηγόρης Πετράκος: Απαντά στις αντιδράσεις που προκάλεσε η ανάρτησή του για την αφρικανική σκόνη – «Βpε γλυκούληδες»

Αντιδράσεις προκάλεσε πριν λίγες ημέρες ο Γρηγόρης Πετράκος με την ανάρτηση που έκανε για την αφρικανική σκόνη, στην οποία μεταξύ άλλων αμφισβητούσε τους τρόπους με τους οποίους προκλήθηκε αυτό το καφέ σύννεφο στη χώρα μας

Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν όμως, ο Γρηγόρης Πετράκος προχώρησε σε μια νέα μακροσκελή ανάρτηση.

«Έγραψα προχθές για το φαινόμενο που ζήσαμε, κι έγινε χαμός στα ΜΜΕ. Άραγε για ποιό λόγο; Έχει κάποιος μια άποψη για ένα θέμα. Γιατί αυτό να αποτελεί είδηση και αιτία τρομακτικής επίθεσης; Είπα κάτι που απειλεί τη δουλειά τους; Που προσβάλει την προσωπικότητα τους; Κάτι που θίγει τα συμφέροντα τους; Δεν εξηγείται αλλιώς η λυσσαλέα επίθεση και τα πρωτοσέλιδα για μια απλή παρατήρηση δύο παραγράφων στο Fb…

Λίγο υπερβολικό… Δε βρίσκετε…; Εκτός βέβαια και αν… σπρώχνει κόσμο να σκεφτεί κάτι που επουδενί δεν πρέπει! Για παράδειγμα αν εγώ κάνω μια απάτη και κάποιος πάει να την ξεσκεπάσει, τότε θα επιτεθώ με λύσσα για να τον εμποδίσω! Προφανώς λοιπόν τα τσιράκια των κυβερνήσεων που έχουν καταντήσει τα mainstream ΜΜΕ έχουν εντολή να ορμούν με λύσσα σε όποιον αντιτίθεται στο επίσημο αφήγημα. Είτε πρόκειται για τεχνητές πανδημίες, είτε για τεχνητές τροποποιήσεις καιρού, είτε για τεχνητές οικονομικές κρίσεις, είτε για τεχνητούς πολέμους, είτε για τεχνητή ακρίβεια.

Αλλιώς δεν εξηγείται να ασχολούνται πρωτοσέλιδα, πρωινάδικα αλλά ακόμα και δελτία ειδήσεων με το τι έγραψε στο Fb ένας τραγουδιστής… Τί ενοχλεί τόσο πολύ βρε παιδί μου;;; Εγώ ξέρω ότι αυτή τη λύσσα μπορεί να την προκαλέσει μόνο ένα πράγμα. Ή ΑΛΗΘΕΙΑ! Ειδικά όταν κάποιος τη λέει και από κάτω συμφωνούν 12.000 άνθρωποι… Το μόνο θλιβερό είναι ένας αριθμός ιδρυματοποιημένων τηλεθεατών που νιώθουν υποχρέωσή τους να υπερασπιστούν κι αυτοί το αφήγημα και να επιτεθούν με βρισιές σε οποιονδήποτε διατυπώνει μια άποψη που διαφωνούν.

Ποιός σας πείραξε κι εσάς βρε γλυκούληδες; τί μύγα σας τσιμπάει; Οι άλλοι στα ΜΜΕ πληρώνονται τουλάχιστον.. Εσείς;; Τί κέρδος έχετε; Σε τι ακριβώς σας θίγει να έχει κάποιος άλλη άποψη; Μήπως… Λέω μήπως… Κι εσάς σας καίει η αλήθεια σαν το βιτριόλι; και για ποιο λόγο;» έγραψε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.

Γρηγόρης Πετράκος: «Μου άρεσαν πάντα οι γυναίκες που είχαν ήδη παιδιά. Με την Τάμτα μεγαλώναμε μαζί την κόρη της»

0

Πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη ο Γρηγόρης Πετράκος. Ο τραγουδιστής που έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό από το Fame Story, μίλησε για τη σχέση με τις κόρες του αλλά και για τον γιο της συντρόφου του Θεοφανίας Παπαθωμά, από τον πρώτο της γάμο με τον Πασχάλη Τσαρούχα.

«Τα τελευταία χρόνια που η Θεοφανία έχει ξαναμπεί δυναμικά στη δουλειά είναι ευχής έργον το ότι εγώ είμαι μαζί τους σχεδόν όλη μέρα γιατί δεν θέλουμε να τα αφήνουμε πουθενά. Όταν δεν είμαι μαζί τους νιώθω ότι είμαι στο λάθος μέρος», είπε αρχικά ο γνωστός τραγουδιστής.

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΕΤΡΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΘΩΜΑ

Αναφερόμενος στη Θεοφανία Παπαθωμά είπε: «Ήθελα δυναμική γυναίκα, να έχει όνειρα, φιλοδοξίες και δραστηριότητες. Μου αρέσει να νιώθω ότι η γυναίκα είναι πιο πάνω από εμένα. Ισότητα υπάρχει πάνω από όλα. Η Θεοφανία τα έχει όλα αυτά στον υπερθετικό βαθμό, τα κορίτσια είναι επίσης έτσι. Αν η Θεοφανία είναι πριγκίπισσα των Αμαζόνων οι κόρες μου είναι οι βασίλισσες».

Μιλώντας για τον γιο της Θεοφανίας Παπαθωμά από τον πρώτο της γάμο με τον Πασχάλη Τσαρούχα εξομολογήθηκε ότι ήταν κάτι που ποτέ δεν τον άγχωσε και μεταξύ τους υπάρχει μια ιδιαίτερη σχέση: «Δεν αισθάνθηκα καθόλου άγχος με το παιδί της Θεοφανίας από τον πρώτο της γάμο, μου φάνηκε σαν μπόνους, έχω ένα έξτρα παιδί, μου άρεσαν πάντα οι γυναίκες που είχαν ήδη παιδιά. Είχα και μια μεγάλη σχέση πριν με την Τάμτα που είχε ήδη ένα παιδί 6-7 ετών και για έξι χρόνια μεγαλώναμε μαζί την κόρη της. Μου φαινόταν καταπληκτικό.

Όταν γνώρισα τον γιο της Θεοφανίας τον αγάπησα αμέσως, έπρεπε και εκείνος όμως να με αγαπήσει. Δεν ξέρω αν με αγάπησε εύκολα αλλά το ελπίζω. Είναι 14 χρονών πλέον και τώρα κάνουμε άλλου είδους συζητήσεις».

Γρηγόρης Πετράκος: «Κάνω εμετό στη μούρη σας»

0

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η είδηση ότι ο Γρηγόρης Πετράκος, παρά τις απόψεις του για τον κορωνοϊό, θα τραγουδήσει σε νυχτερινό κέντρο της Πάτρας μόνο για εμβολιασμένους.

Σε νέο του βίντεο στο Facebook ξεσπάει εναντίον όλων τα καναλιών που επικρίνουν το γεγονός ότι θέλει να εργαστεί σε Covid-free μαγαζί.

«Μετά από τόσο καιρό ανεργίας εχθές ανακοίνωσε ο χώρος στην Πάτρα, με τον οποίο έχω μια άριστη συνεργασία εδώ και οκτώ χρόνια, ότι θα ξεκινήσουμε πάλι τις χειμερινές μας εμφανίσεις. Πάρα πολύ στεναχωρήθηκαν εκεί στα κανάλια. Γιατί να δουλέψει ο Πετράκος; Τι; Θα δουλέψει ο Πετράκος μετά από ενάμισι χρόνο; Κωλοτούμπα! Γιατί ο Πετράκος ήταν που έλεγε στον Κιάμο να μη δουλέψει! Άρα κωλοτούμπα! Κάποιοι λίγοι από τους φίλους μου -εντός εισαγωγικών- μου έστειλαν μήνυμα ότι τους πρόδωσα. Καταρχήν δε ζητάω από κανέναν την άδεια να εργαστώ. Και οικονομικά και καλλιτεχνικά έχω ανάγκη να εργάζομαι», δήλωσε.

«Εγώ δεν έχω επιλογή, μη ρίχνετε πάνω μου αυτή την επιλογή. Ο Πετράκος θα τραγουδήσει μόνο για εμβολιασμένους; Αλήθεια; Κάνω εμετό πάνω στη μούρη σας με αυτό που είπατε. Αν είχα επιλογή δε φαντάζεστε που θα πέταγα αυτή την απόφαση. Αλλά τι ζητάτε από εμένα; Να κλείσω το μαγαζί που δουλεύω; Να μην επιβιώσω; Να μη συντηρήσω την οικογένεια μου;», συμπλήρωσε στο βίντεό του ο Γρηγόρης Πετράκης.

Δείτε το βίντεο:

Γρηγόρης Πετράκος: «Η τεκνοθεσiα από ομόφuλους οδηγεί στην πλήρn διάλuση της οικογένειας»

0

O Γρηγόρης Πετράκος σήμερα το πρωί 05.02.2024 μίλησε σχετικά με τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία από αυτά.

Ο Γρηγόρης Πετράκος αρχικά ανέφερε ότι «δεν έχει πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, ωστόσο δε συμφωνεί με το νομοσχέδιο υπέρ του γάμου και της τεκνοθεσίας καθώς όπως λέει αυτό θα οδηγήσει σε διάλυση ολόκληρης της κοινωνίας».
«Η ανθρωπότητα όσο περνάνε οι δεκαετίες και οι αιώνες εκτρέπεται από τη φυσική της ροή γιατί ο άνθρωπος έχει προικιστεί με την ελεύθερη βούληση να κάνει ό,τι θέλει. Αλλά η ελευθερία έχει μια πολύ μεγάλη προϋπόθεση, θέλει παιδεία. Όταν λοιπόν ο άνθρωπος με την ελεύθερή του βούληση επιλέγει να πηγαίνει κόντρα στη φύση, σε αυτό που είναι φυσικό να συμβαίνει, έχει το δικαίωμα να το κάνει και είμαι ο πρώτος που θα διαφυλάξει το δικαίωμα του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, πρέπει να ξέρουμε ότι αυτό θα έχει επιπτώσεις», είπε στην τηλεόραση του Alpha.

«Να κάνεις ό,τι θέλεις, θέλω να αισθάνεσαι ελεύθερος γιατί είσαι συνάνθρωπός μου και σε αγαπώ. Πρέπει όμως να δούμε τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στο σύνολο της κοινωνίας, αν το απλώσουμε. Όταν κάτι το απλώσεις και το γενικεύσεις βλέπεις αν κάτι είναι καλό ή όχι. Όλοι έχουμε φίλους που είναι ομοφυλόφιλοι, και είναι υπέροχοι άνθρωποι. Αν αυτό γίνει γενίκευση τότε η ανθρωπότητα τελείωσε. Εκτός αν πάμε στο επόμενο βήμα, που κάποιοι προβλέπουν ότι τα παιδιά θα γεννιούνται σε τεχνητές μήτρες».

Δείτε το βίντεο



«Είχα πει ότι θα συγκινηθώ με την πρόθεση δυο ανθρώπων να δώσουν την αγάπη τους σε ένα παιδί. Φυσικά και είναι συγκινητικό να δω δυο ομοφυλόφιλους, που θα είναι υπέροχοι άνθρωποι, να δίνουν την αγάπη τους σε ένα παιδί. Είναι άλλο αυτό και άλλο το αν είναι σωστό και αν πρέπει να νομοθετηθεί. Ο νομοθέτης πρέπει να είναι σοφός και να βλέπει πολύ μέσα στα πράγματα, και όχι επιφανειακά και με το συναίσθημα», ανέφερε αρχικά ο Γρηγόρης Πετράκος.

«Μιλάω πάντα ευγενικά και προασπίζω την ελευθερία. Αυτό που πάμε να ανοίξουμε τώρα οδηγεί στην πλήρη διάλυση της οικογένειας. Γιατί η οικογένεια έχει ήδη τεθεί υπό διάλυση εδώ και δεκαετίες, μεθοδευμένα, με το εργασιακό, το φεμινιστικό – και δε το λέω με την κακή πλευρά, εγώ είμαι πιο φεμινιστής από όλους. Η πρόθεση αυτών που συντονίζουν όλα αυτά τα κινήματα δεν είναι ποτέ από αγάπη για όλες αυτές τις ομάδες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δε λέω να μη δουλεύουν οι γυναίκες, αλλά όλα έχουν μια επίπτωση. Θέλει μια ισορροπία. Όταν χάνουμε αυτή την ισορροπία, έρχεται μπούμερανγκ κάτι πολύ σοβαρό. Το ίδιο συμβαίνει κι εδώ, δε μπορώ να μην πω την αλήθεια κι ας στεναχωρήσει κάποιους ανθρώπους που λένε “είναι η ζωή μου”. Δεν είναι μόνο η ζωή σου, είναι ολόκληρη η ανθρωπότητα. Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα αυτής της κοινωνίας μετά από 30 χρόνια; Μακάρι όλοι αυτοί οι άνθρωποι να μπορούσαν να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς αυτό να έχει επιπτώσεις», πρόσθεσε.

Γρηγόρης Πετράκος: «Η Ματίνα Παγώνη δεν έχει ιδέα για τα εμβόλια»

0

Ο Γρηγόρης Πετράκος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή “Love it” και μίλησε για την πανδημία του κορονοϊού, τη Ματίνα Παγώνη και το ενδεχόμενο να συνεργαζόταν με τον Πάνιο Κιάμο.

«Το βίντεο που ανέβασα μιλούσε για πράγματα που θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά σύμφωνα με τη συνείδησή μου. Δεν λέω πράγματα επίτηδες για να ασχοληθούν μαζί μου. Είναι φυσιολογικό να μου κάνουν επίθεση για τα λεγόμενά μου και δεν κρατάω κακία», είπε o Γρηγόρης Πετράκος και πρόσθεσε: «Είναι εύκολο να πεις ότι κάποιος που δεν έχει σχέση με την ιατρική γιατί μιλάει τώρα. Όλοι όμως έχουμε άποψη γιατί είμαστε πολίτες. Η κυρία Παγώνη δεν έχει καμία ειδικότητα ώστε να μπορεί να ξέρει για εμβόλια, ιδέα δεν έχει».

«Δεν είμαι σε κάποιο σχήμα αυτό το διάστημα γιατί δεν γίνονται μεγάλα σχήματα που να με αφορούν. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να είμαι δεύτερο όνομα σε κάποιο σχήμα, δεν με ενδιέφερε ποτέ η μαρκίζα. Με τον Πάνο Κιάμο δεν νομίζω να μπορούσα να συνεργαστώ γιατί ρεπερτοριακά δεν συμπίπτουμε, αλλά έχω ακούσει ότι είναι φανταστικό παιδί», κατέληξε ο Γρηγόρης Πετράκος.

Δείτε το βίντεο:

Γρήγορης Πετράκος: «Είμαι χριστιανός μέχρι το κόκκαλο και μελετώ τα λόγια του Ιησού»

0

Ο Γρηγόρης Πετράκος μίλησε στο «MEGA Καλημέρα» για τον κεραυνοβόλο έρωτα με την Θεοφάνια Παπαθωμά, την μελέτη του λόγου του Ιησού και την σχέση του με την εκκλησία.

Ο τραγουδιστής μίλησε για τη σχέση του με την Θεοφανία Παπαθωμά, αλλά και για την ατάκα της όταν πρωτοσυναντήθηκαν.

«Η σχέση μου με τον Πασχάλη είναι ιδανική. Η Θεοφάνια έπεσε στο κεφάλι μου σαν κεραμιδί, μπήκε κατά λάθος εκεί που τραγουδούσα. Την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε η Θεοφάνια μου είπε “αγόρι μου, τι φωνάρα είσαι εσύ;”», είπε αρχικά ο Γρηγόρης Πετράκος.

«Περνούσαμε έξω από την εκκλησία, είπαμε δεν βαφτίζουμε εδώ το παιδί; Και την βαφτίσαμε την επόμενη ημέρα. Στην Θεοφάνια μου αρέσει η ακεραιότητά της και η πνευματικότητά της, εκτός από την τρομερή ομορφιά της», πρόσθεσε.

Για τα ταμπού και την σχέση του με την εκκλησία ο Γρηγόρης Πετράκος δήλωσε πως, «η Θεοφάνια γέννησε στο σπίτι και την επόμενη ημέρα πήγαμε για μπάνιο με το μωρό, τα ταμπού δεν τα μπορώ. Είμαι χριστιανός μέχρι το κόκκαλο και μελετώ τα λόγια του Ιησού»

Δείτε το βίντεο




Γρήγορης Πετράκος: «Είμαι χριστιανός μέχρι το κόκκαλο και μελετώ κατα γράμμα τα λόγια του Ιησού»

0

Ο τραγουδιστής από την Πάτρα, αναφέρθηκε στην πίστη που έχει αλλά και στο ποσό βαθιά θρησκευόμενος είναι, μιλώντας μάλιστα ανοιχτά για το θέμα.

Είμαι χριστιανός μέχρι το κόκκαλο υπό την έννοια ότι ακολουθώ κατά γράμμα και μελετώ τα λόγια του Ιησού αλλά θεωρώ ότι ο Χριστιανισμός μέσα έχει υποστεί τρομερές παραχαράξεις και τρομερές προσθήκες» ανέφερε ο τραγουδιστής Γρηγόρης Πετράκος μιλώντας στο Mega για την πίστη του στον Θεό, αλλά και την αγάπη του προς την σύζυγό του, Θεοφανία Παπαθωμά, και την οικογένεια που έχουν δημιουργήσει.

Αφορμή για αυτή την επισήμανση στάθηκε μία ανάμνηση που θυμάται με το νεογέννητο τότε παιδί του: «Η Θεοφάνια γέννησε στο σπίτι και την επόμενη ημέρα πήγαμε για μπάνιο με το μωρό, τα ταμπού δεν τα μπορώ. Είμαι χριστιανός μέχρι το κόκκαλο υπό την έννοια ότι ακολουθώ κατά γράμμα και μελετώ τα λόγια του Ιησού αλλά θεωρώ ότι ο Χριστιανισμός μέσα έχει υποστεί τρομερές παραχαράξεις και τρομερές προσθήκες. Δηλαδή πολλές αλήθειες κρύφτηκαν και πολλές αλλοιώθηκαν».

Πως γνωρίστηκαν Γρηγόρης Πετράκου και Θεοφανία Παπαθωμά;

Ακόμη, ο τραγουδιστής μοιράστηκε και το πώς γνωρίστηκαν με την σύζυγό του Θεοφανία Παπαθωμά: «Η Θεοφανία έπεσε στο κεφάλι μου σαν κεραμιδί, μπήκε κατά λάθος εκεί που τραγουδούσα. Τραγουδούσα σε μια μουσική σκηνή, που ήταν στον πρώτο όροφο. Κάτω είχε εστιατόριο. Εκείνη έτρωγε στο εστιατόριο με τον θίασο που έπαιζε εκείνη την εποχή και ανέβηκε γιατί τουαλέτα ήταν μόνο πάνω. Και ανέβηκε, και είδε ότι γινόταν ένα live και για να μην ενοχλήσει, έμεινε να βλέπει τρία τραγούδια μέχρι να γίνει παύση ώστε να μπορέσει να περάσει και να πάει στην τουαλέτα. Μου είπε ότι μαγεύτηκε από τη φωνή μου. Της έφυγε ένα επιφώνημα, γιατί είναι αυθόρμητη και μου είπε “αγόρι μου, τι φωνάρα είσαι εσύ;” Έμεινα και της είπα ευχαριστώ», είπε ο Γρηγόρης Πετράκος.