Blog Σελίδα 10627

Γρηγόρης Πετράκος: «Δεν υπάρχουν άφυλα παιδιά, υπάρχουν μόνο δύο φύλα και αυτό είναι νόμος της δημιουργίας»

0

«Υπάρχουν δύο φύλα μόνο και αυτό είναι νόμος της δημιουργίας», λέει ο Γρηγόρης Πετράκος.

Συνέντευξη στην εκπομπή «Γεια σου» και τον Κωνσταντίνο Αρτσίτα έδωσε ο Γρηγόρης Πετράκος. Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για τη σύντροφό του, Θεοφανία Παπαθωμά, αλλά και τις δηλώσεις που έκανε η Έλενα Παπαρίζου.




«Με την Θεοφανία μάς ένωσε η φιλοσοφία, με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Αυτό ερωτεύτηκα πάνω της. Θέλω η γυναίκα να είναι πάνω από μένα. Δεν είμαι το είδος άντρα που θέλει μια υποτακτική γυναίκα. Θα παντρευτούμε πιστεύω. Δεν ξέρω γιατί δεν το έχουμε κάνει ποτέ. Είμαστε λίγο τσίου, δεν προγραμματίζουμε ποτέ. Έχουμε φτάσει κοντά κάνα δυο φορές να παντρευτούμε. Είμαστε πνευματικά παντρεμένοι από τότε που γνωριστήκαμε», είπε αρχικά ο Γρηγόρης Πετράκος για τη Θεοφανία Παπαθωμά.

Ο Γρηγόρης Πετράκος είπε στη συνέχεια: «Υπάρχει μια ποπ κουλτούρα που προσπαθεί να μας πείσει ότι σύσσωμοι οι άντρες είναι κακά όντα και ότι υπάρχει η τοξική αρρενωπότητα. Τα μόνα γεγονότα που επισημαίνονται στη δημοσιότητα είναι η βία από άντρες. Αυτό πολώνει τις οικογένειες απέναντι στο ανδρικό φύλο. Τι πιο σεξιστικό από αυτό;».

Για την πρόσφατη δήλωση της Έλενας Παπαρίζου, ο Γρηγόρης Πετράκος είπε: «Η Έλενα Παπαρίζου είναι ένα πολύ αγαπημένο μου άτομο γιατί είναι από τα ελάχιστα αγνά, καλά άτομα που έχω γνωρίσει τόσα χρόνια στη δουλειά. Όχι, δεν γεννιούνται τα παιδιά άφυλα, δεν υπάρχει άφυλο πράγμα. Υπάρχουν δύο φύλα μόνο και αυτό είναι νόμος της δημιουργίας. Το κοινωνικό φύλο είναι μια θεωρία, δεν είναι κάτι που υπάρχει στα αλήθεια. Δεν μπορώ να πω όχι σε δυο άνδρες να υιοθετήσουν ένα παιδί, αλλά μελλοντικά δεν θα κάνει καλό στην ανθρωπότητα».

Γρηγόρης Πετράκος: «Δεν θα ξαναπώ το Μητσοτάκη δικτάτορα γιατί πλέον, τον ψήφισε ο Ελληνας ενώ είδε τι έκανε 4 χρόνια τώρα και του άρεσε»

0

Ο τραγουδιστής, Γρηγόρης Πετράκος σχολίασε το αποτέλεσμα των εκλογών 2023 με εκτενή ανάρτησή του στο Facebook

Μάλιστα όπως αναφέρει δεν θα ξαναπεί «δικτάτορα» τον Κυριάκο Μητσοτάκη όπως συνήθιζε να κάνει στα γνωστά του παραληρήματα στα social media, καθώς πλέον τον έχει ψηφίσει ο ελληνικός λαός.

Την ίδια στιγμή ο Γρηγόρης Πετράκος υψώνει και «λάβαρο» αντίστασης, υποστηρίζοντας ότι η αλήθεια δεν το φοβίζει και αυτό εννοούσε όταν έλεγε ότι ο αγώνας δεν σταματάει καθώς έχει «καθήκον» να συνεχίσει.

Μάλιστα στην ανάρτησή υπεραμύνεται των απόψεών του λέγοντας πως το 80% βλέπει τηλεόραση και αποκαλεί τις ελεύθερες πηγές ενημέρωσης «συνωμοσιολογίες». Ακόμα θεωρεί ότι έγινε νοθεία στις εκλογές αναφέροντας πως «όση νοθεία και αν εγινε (που σίγουρα έγινε) , τίποτα δε δικαιολογεί το 41% της ΝΔ».

Αναλυτικά η ανάρτηση

«Ξέρω ότι ο ανθρώπινος μηχανισμός είναι να βλέπει αυτό που θέλει, για να μπορέσει ν αντέξει, όταν η πραγματικότητα είναι βαριά. Όλοι εμείς, λοιπόν, λέγαμε:

‘ο κόσμος τους σιχάθηκε, όλοι τους βρίζουν, έγινε αφύπνιση’ και άλλα τέτοια.

Και ξεχάσαμε ότι 80% των Ελλήνων εμβολιάστηκαν, μασκοφορέθηκαν κι έκατσαν σπιτάκι, με τρέλα και κορδέλα!

Ξεχάσαμε ότι γινόταν πορεία ή διαμαρτυρία και ήμασταν κάθε φορά 300 νοματαίοι…

Ξεχάσαμε ότι στο σούπερ μάρκετ μας κυνηγούσε η πλειοψηφία να ανεβάσουμε τη μάσκα πάνω απ τη μύτη.

Ξεχάσαμε ότι το 80% βλέπει τηλεόραση και αποκαλεί τις ελεύθερες πηγές ενημέρωσης ‘συνωμοσιολογίες’.

Αφήστε λοιπόν την άρνηση και δείτε την πραγματικότητα. Όση νοθεία και αν εγινε (που σίγουρα έγινε) , τίποτα δε δικαιολογεί το 41% της ΝΔ.

Δεν έχω δικαίωμα να ξαναπώ το Μητσοτάκη δικτάτορα γιατί πλέον, τον ψήφισε ο Ελληνας ΕΝΏ ΕΊΔΕ ΤΙ ΈΚΑΝΕ 4 ΧΡΟΝΙΆ ΤΩΡΑ. Και του άρεσε!

Αυτό μη βιάζεστε κάποιοι να νομίσετε ότι με απογοητεύει. Η αλήθεια δε με απογοητεύει ποτέ. Επίσης δε με απογοητεύει τίποτα εξωτερικό. Μόνο ο εαυτός μου.

Καμία απογοήτευση λοιπόν.

Εκτίμηση, απλά, της πραγματικότητας και αναδίπλωση.

Όταν έλεγα ΚΆΘΕ ΦΟΡΆ στις συνεντεύξεις μου ότι κάνω τον αγώνα χωρίς να με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, αυτό ακριβώς εννοούσα.

Θα συνεχίσω να λέω την αληθεια, όπως την αντιλαμβάνομαι ακόμα κι αν μαζί μου συμφωνεί μόνο ένας.

Σε απόλυτα νούμερα είμαστε πολλοί αλλά σε αναλογία είμαστε λίγοι και αυτό οποιος συνεχίσει να το αρνείται θέλει ψυχανάλυση για να καταλαβει ότι βρίσκεται σε άρνηση. Είναι αρνητής δηλαδή
Κανένας αγώνας δε σταματάει.

Τίποτα δεν αλλάζει για εμάς.

Όμως βεβαιωθείται ότι ο αγώνας γίνεται με το σωστό κίνητρο.

Σωστό κίνητρο δεν είναι ΠΟΤΕ η νίκη.

Είναι ΜΟΝΟ το καθήκον.

Εμείς λοιπόν θα κάνουμε το καθήκον μας απέναντι στη συνείδησή μας, βρέξει χιονίσει…

Το δίδαγμα όμως των εκλογών ήταν «μην πετάτε ψηλά γιατί η πτώση θα είναι μεγάλη». Θα τους σκίσουμε, θα τους κάνουμε, θα τους δείξουμε…

Πάρτε τωρα το 41% για άσκηση ταπείνωσης. Πολύ χρήσιμο!

Η ζωή συνεχίζεται!».

Γρηγόρης Πετράκος: «Δεν θα έκανε καλό στην ανθρωπότητα να υιοθετήσουν παιδί δύο άνδρες»

0

Με αφορμή τις δηλώσεις της Έλενας Παπαρίζου περί «άφυλων παιδιών» ο Γρηγόρης Πετράκος αναφέρθηκε στο θέμα της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια υποστηρίζοντας ότι κάτι τέτοιο μελλοντικά «δεν θα έκανε καλό στην ανθρωπότητα»

«ΗΈλενα Παπαρίζου είναι ένα πολύ αγαπημένο μου άτομο γιατί είναι από τα ελάχιστα αγνά, καλά άτομα που έχω γνωρίσει τόσα χρόνια στη δουλειά. Όχι, δεν γεννιούνται τα παιδιά άφυλα, δεν υπάρχει άφυλο πράγμα. Υπάρχουν δύο φύλα μόνο και αυτό είναι νόμος της δημιουργίας», είπε αρχικά ο τραγουδιστής μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

«Το κοινωνικό φύλο είναι μια θεωρία, δεν είναι κάτι που υπάρχει στα αλήθεια», πρόσθεσε ο Γρηγόρης Πετράκος και αναφέρθηκε και στο ζήτημα της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, λέγοντας ότι «δεν μπορώ να πω όχι σε δυο άνδρες να υιοθετήσουν ένα παιδί, αλλά μελλοντικά δεν θα κάνει καλό στην ανθρωπότητα».

Επιπλέον ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στα σχόλια που έκανε για το Maestro, τη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, εξηγώντας ότι «με το σχόλιό μου για το “Maestro” ήθελα να στηλιτεύσω μια ατάκα κατά των ανδρών, γιατί αν ακούγαμε μια ατάκα κατά των γυναικών, θα έλεγαν όλοι ότι είναι σεξιστική».

«Υπήρχε πάντα βία, αλλά τώρα τα μόνα γεγονότα που επισημαίνονται στη δημοσιότητα είναι η βία από άντρες. Αυτό πολώνει τις οικογένειες απέναντι στο ανδρικό φύλο. Τι πιο σεξιστικό από αυτό;», αναρωτήθηκε..

Για τη σχέση του με τη Θεοφανία Παπαθωμά, εξομολογήθηκε ότι «μας ένωσε η φιλοσοφία, με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Αυτό ερωτεύτηκα πάνω της. Θέλω η γυναίκα να είναι πάνω από μένα. Δεν είμαι το είδος άντρα που θέλει μια υποτακτική γυναίκα. Θα παντρευτούμε, πιστεύω. Δεν ξέρω γιατί δεν το έχουμε κάνει ποτέ. Είμαστε λίγο “τσίου”, δεν προγραμματίζουμε ποτέ. Έχουμε φτάσει κοντά κάνα δυο φορές να παντρευτούμε. Είμαστε πνευματικά παντρεμένοι από τότε που γνωριστήκαμε».




Γρηγόρης Πετράκος: «Από το βλεννογόνο της μύτης μου δεν περνάει όχι κορονοϊός, ούτε ο τιτανικός»

0

Στο Πρωινό μίλησε ο Γρηγόρης Πετράκος, για τις απόψεις του για τον κορονοϊό, τα εμβόλια, τις προτάσεις που δέχτηκε από αρκετά κόμματα τα οποία «είναι απέναντι σε αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή», καθώς και για την συμπόρευση του με το κόμμα του Γιώργου Τράγκα

«Από το βλεννογόνο της μύτης μου δεν περνάει όχι κοροναϊός, ούτε ο Τιτανικό!»

«Εγώ δεν έκανα ποτέ τον επιστήμονα. Έκανα τον δημοσιογράφο. Έπαθα μια συμφόρηση με αυτά που έβλεπα το πρώτο εξάμηνο. Άρχισα να ψάχνω πάρα πολύ. Έβλεπα συνεντεύξεις επιστημόνων από όλο τον κόσμο. Κάτι δεν μου κολλούσε εσωτερικά. Όταν άρχισα να βλέπω δεκάδες ξένους επιστήμονες να λένε άλλα πράγματα, είπα πως αυτό που λένε αυτοί εμένα μου κολλούσε περισσότερο από αυτό που ακούω από το επίσημο αφήγημα. Όταν μάζεψα πολλές τέτοιες γνώμες, άρχισα να τις δημοσιεύω. Όχι δικές μου, των επιστημόνων.

Εγώ δεν το χρειάζομαι το εμβόλιο. Μου το έχουν πει τρεις καθηγητές πανεπιστημίου. Επειδή έχω τον ψευδάργυρο και την D3 στα 80, εμένα μου έχει πει καθηγητής πανεπιστημίου ότι από το βλεννογόνο της μύτης μου δεν περνάει όχι κοροναϊός, ούτε ο τιτανικός. Αυτά είναι πράγματα γνωστά στην ιατρική. Εγώ δεν προσπαθώ να παρασύρω κάποιον άλλο. Αυτή είναι προσωπική μου επιλογή. Εγώ δεν έχω αρρωστήσει ποτέ τα τελευταία 20 χρόνια. Δεν παίρνω φάρμακα. Κάνω μια άλλη ζωή. Εγώ έκανα τον δημοσιογράφο, γιατί στα δελτία δεν είδα να τον κάνει κάποιος άλλος. Αρνούμαι τον όρο αντιεμβολιαστής και αρνητής. Δεν αρνούμαι τον ιό, αρνούμαι τη σοβαρότητα και τα μέτρα. Έχω κάνει όλα τα εμβόλια. Θέλω το εμβόλιο να είναι ασφαλής και να έχω την επιλογή. Παλεύω για τα δικαιώματα…

Εγώ δεν καταφέρθηκα προσωπικά κατά του Πάνου Κιάμου, αλλά της συγκεκριμένης απόφασής του, που έχει μεγάλη διαφορά από αυτό που ζούμε τώρα. Τότε τα μαγαζιά είχαν την επιλογή. Η μομφή δεν ήταν στο ότι εργάστηκε, αλλά ότι επέλεξε να εργαστεί με τον διαχωρισμό. Δεν του τον είχαν επιβάλλει ακόμη. Μετά από μια εβδομάδα η κυβέρνηση το πήρε πίσω» είπε, μεταξύ άλλων, ο Γρηγόρης Πετράκος, που πρόσθεσε πως αυτή τη στιγμή είμαστε σε πόλεμο και πως δε θέλει να παιδιά του να μεγαλώσουν με πιστοποιητικά.

Γρηγόρης Πετράκος: «Αν σε μια εβδομάδα τα νοσοκομεία δεν είναι γεμάτα διασωληνωμένους Πακιστανούς να παραιτηθεί η Επιτροπή»

0

Την εικόνα με τους Πακιστανούς στο Σύνταγμα την Πρωτοχρονιά σχολίασε ο Γρηγόρης Πετράκος με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook τονίζοντας ότι την Πρωτοχρονιά είδε στο Σύνταγμα και σε άλλα κεντρικά σημεία χιλιάδες Πακιστανούς να κάνουν όσα μας απαγορεύονται και “την αστυνομία δίπλα να παρακολουθεί τη φιέστα“.

Αναλυτικά επισημαίνει:

Αν σε μια εβδομάδα τα νοσοκομεία δεν είναι γεμάτα με διασωληνωμένους Πακιστανούς
θα ήθελα την παραίτηση της επιτροπής και της κυβέρνησης για εμπαιγμό και εξαπάτηση.
Να θυμίσω σε αυτό το σημείο ότι δεκάδες χιλιάδες μουσικοί μείναμε άνεργοι πριν την Πρωτοχρονιά για να “προστατευθεί” η κοινωνία.
Να θυμίσω ότι απαγορεύτηκε στους Έλληνες να είναι όρθιοι στα μαγαζιά…
Να θυμίσω ότι απαγορεύτηκε η μουσική.
Να θυμίσω ότι απαγορεύτηκε 3η χρόνια το Πατρινό καρναβάλι.
Να θυμίσω ότι 3 μέρες έπαιζαν τα κανάλια την είδηση πως εμφανίστηκα στην κηδεία του αειμνήστου Γ. Τραγκα “χωρίς μάσκα” σε εξωτερικό χώρο με 100 άτομα γυρω…
Να θυμίσω ότι η Ελληνική αστυνομία έκανε “εκστρατεία” μέσα στις γιορτές (σύμφωνα με τα κανάλια) για να πιάσει τους Έλληνες που δεν τηρούν τα μέτρα.
Να θυμίσω ότι στα σπίτια επιτρέπονται 9 άτομα
Εγώ λοιπόν ήμουν εκεί, στο Σύνταγμα, την Πρωτοχρονιά. Και είδα με τα μάτια μου πανω από 300.000 άντρες (αυστηρά) όλων των φυλών
(πλην της Ελληνικής) να κάνουν όλα όσα μας απαγορεύονται. Και την Αστυνομία δίπλα να παρακολουθεί τη φιέστα.
Δεν ήταν μόνο το Σύνταγμα. Ήταν το Θησείο, το Μοναστηράκι, η Ακρόπολη, η Ομόνοια και όλοι οι κεντρικοί και παραπλευροι δρόμοι!
Θυμίστε μου εγώ γιατί είμαι άνεργος;
Θυμίστε μου γιατί είναι οι υγειονομικοι σε αναστολή;
Θυμίστε μου πάλι περί ιϊκού φορτίου…
Θυμίστε μου για τις μετρήσεις στα λύματα…

Γρηγόρης Πετράκος εναντίον Λιάγκα: «Πληρώνεστε εκατομμύρια για να επηρεάζετε κόσμο»

0

Δριμεία επίθεση του Γρηγόρη Πετράκου στον Γιώργο Λιάγκα μετά τα πρόσφατα σχόλια του παρουσιαστή για τις αιχμηρές αναρτήσεις του τραγουδιστή.

Ο τελευταίος φανερά ενοχλημένος από τον συγκεκριμένο σχολιασμό στην εκπομπή Πρωινό τις προηγούμενες μέρες, θέλησε να τοποθετηθεί επί του θέματος μέσα από ανάρτησή του στα social media, κατά την οποία… στολίζει κανονικά τον Γιώργο Λιάγκα. Επιπλέον, τον προκαλεί να μιλήσουν οι δυο τους δημόσια στην τηλεόραση επί του θέματος, αν και άτοπο πλέον εφόσον η πρωινή εκπομπή έριξε χθες τίτλους τέλους για τη φετινή σεζόν.

Ο τραγουδιστής αναφερόμενος στον παρουσιαστή (σ.σ. τον οποίο μάλιστα λανθασμένα αποκαλεί Λιάγκο και όχι Λιάγκα), έγραψε στην ανάρτησή του για εκείνον:

«Μου είπαν ότι ο δημοσιογράφος κύριος Λιάγκος που εργάζεται στο πάνελ της εκπομπής της συμπαθέστατης κυρίας Σκορδά, κάθε μέρα με τιμάει με τις αναφορές του και θέτει κάποια ερωτήματα και αμφιβολίες ως προς αυτά που λέω. Κύριε Λιάγκο είμαι εδώ και σας δίνω το ελεύθερο να με καλέσετε ζωντανά σε μία συνέντευξη τετ-α-τετ οι δυο μας. Υπόσχομαι να απαντήσω σε όλα τα ερωτήματα σας ώστε να μη χρειάζεται να με σχολιάζετε εν τη απουσία μου.

Επίσης βλέπω τα πετσωμένα κυβερνητικά site να έχουν βγάλει αφρούς απ’ το στόμα αυτές τις μέρες βλέποντας τη δυσαρέσκεια του κόσμου να φουντώνει… Αφού λοιπόν εγώ και κάποιοι άλλοι που βγαίνουμε και μιλάμε είμαστε – κατά τη γνώμη σας- τόσο ανάξιοι λόγου, γιατί ασχολείστε μαζί μας κύριοι συνεχώς;;;; “Γιατί λέει επηρεάζουμε κόσμο”…. Δηλαδή σας παίρνουμε τη δουλειά…;;; Μόνο που εσείς πληρώνεστε εκατομμύρια για να “επηρεάζετε κόσμο” κατά πως σας παραγγέλνουν οι εντολείς σας… Ενώ εμείς το κάνουμε τσάμπα και με προσωπικό κόστος, για την ελευθερία και τα δικαιώματά μας!!! 

Αυτή είναι η διαφορά μας… Γι’ αυτό βγάζετε αφρούς… Καλό Σαββατοκύριακο!».

petrakos status

Γρηγόρης Πετράκος για τα νέα μέτρα με τα 100 ευρώ πρόστιμο: «Έχουμε επίσημα δικτατορία»

0

Ο Γρηγόρης Πετράκος «ξαναχτύπησε» με αφορμή το νέο μέτρο της κυβέρνησης για την επιβολή προστίμου 100 ευρώ στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών.

Οτραγουδιστής ανέβασε ένα νέο βίντεο στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, στο οποίο λέει μεταξύ άλλων ότι “έχουμε επίσημα δικτατορία”.

“Μόλις διάβασα το αδιανόητο μέτρο που εξήγγειλε η κυβέρνηση, ότι θα έχει πρόστιμο 100 ευρώ τον μήνα, όποιος άνω των 60 ετών δεν δέχεται να εμβολιαστεί. Έχουμε ανεχτεί πάρα πολλά. Να εκβιάζεται ο πατέρας μας και η μάνα μας, εμένα η ψυχή μου δεν το δέχεται. Tους εύπορους δεν θα τους νοιάξει. Μιλάμε, όμως, για τους απλούς συνταξιούχους. Αυτούς που μια ζωή δουλεύουν και η πενιχρή σύνταξη δεν τους φτάνει ούτε για καφέ. Έχουμε επίσημα δικτατορία. Για μένα προσωπικά. Τώρα το σπίτι μου δεν με χώρεσε. Είμαι ένας βαθιά ειρηνικός άνθρωπος. Δεν έχω ασκήσει βία ούτε σε μυρμήγκι”, είπε ο Γρηγόρης Πετράκος και πρόσθεσε:

“Βγήκα στην πλατεία του Γέρακα ολομόναχος και εδώ θα κάτσω μέχρι το βράδυ. Επειδή δεν το αντέχει η συνείδησή μου να αφήσω αυτούς τους ανθρώπους στη μοίρα κάθε δικτάτορα. Θα κάτσω εδώ και όποιος θέλει ας έρθει να μου κάνει παρέα. Ειρηνικά ας κάτσει όποιος θέλει στο παγκάκι και να δείξει τη βαθιά του θλίψη για αυτό που συμβαίνει. Αυτό δεν θα περάσει. Τους γέρους μας δεν θα τους εκβιάσετε. Θα τους βοηθήσουμε όλοι μαζί”.

Δείτε το βίντεο:

Γρηγόρης Πετράκος για κορονοϊό: «Ωραίο το έργο, αλλά ο δράκος δεν είναι ο ιός»

0

Μια νέα ανάλυση για όσους έχουν νοσήσει από κορονοϊό και βρίσκονται στις ΜΕΘ κάνει ο Γρηγόρης Πετράκος. «Ωραίο το έργο που κράτησε δύο χρόνια ήδη αλλά ο δράκος δεν είναι ο ιός», σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο τραγουδιστής, σε ανάρτησή του στα social media.

Ο Γρηγόρης Πετράκος αποδίδει την διασπορά του κορονοϊού στις ελλείψεις και τις αδυναμίες του Εθνικού Συστήματος Υγείας, λέγοντας – μεταξύ άλλων – ότι «οι 150 που θα κατέληγαν παρόλα αυτά είναι οι άνθρωποι που κάθε χρόνο καταλήγουν δυστυχώς από λοιμώξεις γιατί δυστυχώς ο άνθρωπος είναι θνητός.

«Από τα 11 εκ. Έλληνες, αυτή τη στιγμή 600 βρίσκονται σε ΜΕΘ. Από αυτούς οι 150 δε θα είχαν νοσήσει καν, αν πριν νοσήσουν είχαν πάρει Ιατρικές συμβουλές για τόνωση ανοσοποιητικού.

Από τους 450 που θα νοσούσαν έτσι κι αλλιώς, άλλοι 150 δεν θα εξελίσσονταν σε βαριά νοσηση αν υπήρχε σωστή Πρωτοβάθμια και έπαιρναν έγκαιρα τα σωστά φάρμακα και συμπληρώματα» γράφει ο Γρηγόρης Πετράκος, σε ανάρτησή του στο Facebook.

Και προσθέτει: «Από τους 300 που θα νοσούσαν βαριά έτσι κι αλλιώς, οι 150 θα είχαν σωθεί αν τα νοσοκομεία μας λειτουργούσαν με ικανό και έμπειρο προσωπικό σε πλήρη στελέχωση και πλήρη εξοπλισμό, έχοντας διαμορφώσει τα ΣΩΣΤΑ πρωτόκολλα θεραπείας.

Οι 150 που θα κατέληγαν παρόλα αυτά είναι οι άνθρωποι που κάθε χρόνο καταλήγουν δυστυχώς από λοιμώξεις γιατί δυστυχώς ο άνθρωπος είναι θνητός.

Ωραίο το έργο που κράτησε δύο χρόνια ήδη αλλά ο δράκος δεν είναι ο ιός. Ο ιός υπάρχει, έχει μια πρωτεΐνη ακίδα τροποποιημενη σε εργαστήριο (όπως έχουν παραδεχτεί επιστήμονες) που μπορεί να σκοτώσει ευπαθείς ομάδες και να ταλαιπωρήσει νεότερους, αλλά μετά από δύο χρόνια η (αληθινή) επιστήμη έχει πολλά όπλα!

Ο δράκος είναι το ανύπαρκτο σύστημα υγείας και τα λάθος μέτρα.

Είτε από αμέλεια, είτε από δόλο. Αυτό θα το κρίνετε εσείς και ο καιρός…».

Δείτε την ανάρτηση του Γρηγόρη Πετράκου:

Γρηγόρης Πετράκος για Γιώργο Καπουτζίδη: «Αναρωτιέται γιατί έχει, λέει, τα λιγότερα δικαιώματα;»

0

Ο Γρηγόρης Πετράκος είναι ένα από τα πρόσωπα που τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές φορές αντικείμενο σχολιασμού κυρίως λόγω των απόψεών τους. Πολλές φορές έχει εκφράσει τις απόψεις του εναντίον της κυβέρνησης και του τρόπου με τον οποίο διαχειρίζεται την πανδημία. Αυτή τη φορά όμως, στο στόχαστρό του μπήκε ο Γιώργος Καπουτζίδης.

Ο ηθοποιός πολλές φορές στον δημόσιο λόγω του έχει μιλήσει για τα ίσα δικαιώματα που πρέπει να έχουν όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως σεξουαλικών προτιμήσεων, εθνικότητας, και φύλου. Με αφορμή και την πρόσφατη τοποθέτησή του και του ερωτήματος που έθεσε στον Έλληνα πρωθυπουργό “γιατί ένας ομοφυλόφιλος άνδρας να μην έχει τα ίδια δικαιώματα” ο Γρηγόρης Πετράκος ξέσπασε μέσω μιας ανάρτησής του στο instagram.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ο Καπουτζίδης αναρωτιέται γιατί έχει, λέει, τα λιγότερα δικαιώματα; Μήπως δεν ξέρει για μένα ότι δεν έχω δικαίωμα να μπω να φάω σ ένα ταβερνάκι, να ακούσω live μουσική ή να τον δω στο θέατρο; Μήπως δεν ξέρει για 7000 υγειονομικούς ότι δεν έχουν δικαίωμα να πάνε στη δουλειά τους και να ταΐσουν τα παιδιά τους;

Μήπως δεν ξέρει ότι δεν έχουμε το δικαίωμα του ελεύθερου λόγου ούτε καν στα κοινωνικά μας δίκτυα και τρώμε λογοκρισία; Μήπως δεν ξέρει ότι στον Βόβολη αφαίρεσαν την άδεια και στον καθηγητή Κούβελα ασκείται δίωξη απλά επειδή εκφέρουν επιστημονική άποψη διαφορετική απ της δικτατορίας;

Μήπως δεν ξέρει ότι οι ηλικιωμένοι μας δεν έχουν δικαίωμα να επιβιώσουν γιατί τρώνε πρόστιμο 100 ευρώ έχοντας σύνταξη 450; Πες μια κουβέντα και γι αυτά τα δικαιώματά βρε αδερφούλη μου. Τα μεγάλα, τα βασικά, τα αυτονόητα… Τα δικά σου δικαιώματα έχουν εδώ και καιρό αποκατασταθεί. Δόξα τω Θεώ τα πας πολύ καλά. Για την τρέλα που ζούμε τίποτα;;;; Κουβέντα;;;» έγραψε ο Γρηγόρης Πετράκος.

Γρηγόρης Πετράκος για Βασίλισσα Ελισάβετ: «Σε ποιο σώμα θα μπει να κατοικήσει η σκοτεινή οντότητα που ήταν μέσα της»

0

Κι ενώ ο πλανήτης πενθεί για τον θάνατο της Βασίλισσας Ελισάβετ, ο Γρήγορης Πετράκος… ξαναχτυπά.

Ο γνωστός για τις αιρετικές του απόψεις τραγουδιστής μετά τον κορονοϊό και τα εμβόλια αποφάσισε να ασχοληθεί με τη Βασίλισσα Ελισάβετ.

«Όλοι ασχολούνται με το θάνατο της βασίλισσας και κανένας δεν αναρωτήθηκε τώρα που αυτή πέθανε, σε ποιο σώμα θα μπει να κατοικήσει η σκοτεινή οντότητα που ήταν μέσα της…» έγραψε ο Γρηγόρης Πετράκος με τα σχόλια να πέφτουν… βροχή.