Blog Σελίδα 10527

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Να πηγαίνεις σε οντισιόν και ο σκηνοθέτης να αυτοϊκανοποιείται»

0

«Έχω υποστεί ψυχολογική και λεκτική βία στον χώρο της δουλειάς μου από ανθρώπους που σας είναι ιδιαίτερα αγαπητοί», γράφει η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.

Με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου εξέφρασε την αγάπη και τη στήριξή της στη Ζέτα Δούκα, την Κατερίνα Γερονικολού και την Ευδοκία Ρουμελιώτη, ενώ αποκάλυψε και η ίδια πως έχει υποστεί ψυχολογική και λεκτική βία.

Όλα όσα έγραψε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου:

«Η Ζέτα Δούκα είναι καρδιακή φίλη, έχουμε διαλέξει η μία την άλλη σε μια σχέση βαθιάς αγάπης και αλληλεγγύης. Είναι αφοπλιστικά ειλικρινής και ευαίσθητη όσο και δυναμική. Στηρίζω δημόσια την ομολογία της και παίρνω τη δύναμη να σας πω πως έχω υποστεί ψυχολογική και λεκτική βία στον χώρο της δουλειάς μου από ανθρώπους που σας είναι ιδιαίτερα αγαπητοί. Δυστυχώς δεν είμαι η μόνη. Συσπειρωνόμαστε για να μιλήσουμε όλες μαζί. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η επιβολή βίας πάνω σε γυναίκες απο άντρες. Οι συνδυασμοί είναι πολλοί.

Και για όσους ρωτάτε γιατί τώρα, σκεφτείτε τον εαυτό σας γεμάτο όνειρα και ρομαντισμό γεμάτοι από απ’ το υπέροχο ρητό που βροντοφωνάζει πως «ο ηθοποιός σημαίνει φως» να πηγαίνετε χωρίς να το γνωρίζετε ν’ αντιμετώπισετε το μεγάλο σκοτάδι των ανθρώπων. Να πηγαίνετε με λαχτάρα στην πρόβα όπου ο τάδε ηθοποιός και σκηνοθέτης σου μιλάει με το χέρι μέσα στο παντελόνι του και μετά σου αγγίζει το πρόσωπο. Σκεφθείτε να πρέπει από αυτή τη θέση να πάτε να καταγγείλετε έναν άνθρωπο που ο κόσμος αγαπάει μέσα από την επαγγελματική του ιδιότητα.

Σκεφθείτε όλες τις πόρτες να κλείνουν γιατί τολμήσατε να απαντήσετε σ ένα τέτοιο άνθρωπο. Κάνουμε αυτή τη δουλειά για να ζήσουμε και οι πόρτες κλείνουν σαν ντόμινο όταν ανοίγεις μέτωπα σ αυτό το χώρο ακόμα κι αν όλοι γνωρίζουν ποιοι είναι οι γνωστοί-άγνωστοι. Σκεφθείτε να πηγαίνετε σε οντισιόν ως νέα ηθοποιός και ο άλλος αντίστοιχος σκηνοθέτης και συνάδελφος να αυτοικανοποιειται την ώρα που αυτοσχεδιάζεις σύμφωνα με τις οδηγίες του. Και πολλά πολλά άλλα… Γιατί είναι και τα άλλα.

Το bullying, η απαξίωση, οι χαρακτηρισμοί. Σκέψου την κούραση, την απόγνωση, την απόλυτη στενοχώρια όταν σε αντίξοες συνθήκες βάλεσαι ασταμάτητα με σχόλια και ψυχολογικό πόλεμο. Είμαι εδώ για να δηλώσω πως δεν πρέπει να μένει κανένα στόμα κλειστό όταν κάποιος σε υποτιμά και σε βασανίζει. Όποιος κι αν είναι αυτός. Μπράβο στη Δανάη Μπάρκα που γίνεται το χέρι που θα κρατήσουμε για να γίνουμε μια γερή αλυσίδα. Μια μεγάλη αγκαλιά στην Κατερίνα Γερονικολού και την Ευδοκία Ρουμελιώτη για το σθένος και τα κότσια σας».

Ράνια Τζίμα: «Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης είναι ο πιο ωραίος άντρας στην Αθήνα»

0

Η Ράνια Τζίμα ήταν το βράδυ της Τετάρτης, καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου! Με χαλαρή διάθεση, και απόλυτη ειλικρίνεια μίλησε  στον Γρηγόρη για όλους και για όλα. Η επαγγελματική της πορεία στη δημοσιογραφία και η σχέση της με την πολιτική. Η γνωριμία και ο γάμος με τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη, η κόρη της και το ενδεχόμενο να αποκτήσει δεύτερο παιδί. Το όνειρο να ζήσει στο εξωτερικό, αλλά και το παράπονο που έχει από τον πατέρα της.

Για την εικόνα της: Πολλές φορές βγάζω μια σκληρή εικόνα επειδή είμαι ευάλωτη. Είναι η άμυνά μου. Δεν έχω εγκαταλείψει την ιδέα ενός δεύτερου παιδιού. Δεν θα ήθελα να είναι μόνη της η κόρη μου. Θα το ήθελα και για μένα.

Για το γάμο και τη σχέση της με τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη: Ήταν ρομάντζο. Όταν τον γνώρισα δεν ήθελα να τον ξέρω. Πιστεύω ότι ο κόσμος με θεωρεί ξινή, σκληρή και πολλά άλλα. Ο Γαβριήλ μου λέει πολλές φορές. Δεν μπορείς να λυθείς; Στη σχέση με το σύζυγό μου δεν είμαι το αφεντικό. Εγώ θα γκρινιάξω αλλά θα υποχωρήσω. Ο Γαβριήλ είναι ένας άνθρωπος που έχει πιο έντονες γωνίες από μένα. θα τον δώσω στεγνά απόψε.

Μπορώ να μιλάω ώρες για τον Γαβριήλ. Πριν να γνωρίσω, τον έκοβα από παντού. Θεωρούσα ότι δεν είχαν να πω τίποτα με αυτό τον κύριο. Δεν κατάλαβα πως την πάτησα με τον Γαβριήλ. Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω τι συνέβη. Είναι διευθυντής του ελληνικού τμήματος διεθνούς αμνηστίας αυτή την περίοδο. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον σύζυγό μου και την κόρη μου νομίζω θα κατέρρεα. Νομίζω ότι ο Γαβριήλ το έχει καταλάβει αυτό, Ο Γαβριήλ καταρχήν είναι πολύ όμορφος. Είναι ο πιο ωραίος άντρας στην Αθήνα! Τίποτα δεν κάνει σπίτι. Όταν όμως πρέπει να πάρεις μια απόφαση που είναι δύσκολη, με στηρίζει και μου λέει κάντο! Εγώ θα είμαι εκεί. Ο Γαβριήλ με κάνει να φοβάμαι λιγότερο.

Ο μπαμπάς μου δεν συμπαθεί τους δημοσιογράφους. Ακόμα και τώρα μου λέει τι δουλειά είναι αυτή που κάνεις πουλάτε αέρα κοπανιστό. Όταν ήμουν στην ΕΡΤ, έπαιρνα 594 ευρώ μισθό και ο πατέρας μου έλεγε στη μητέρα μου “Το παιδί σου είναι χαζό”!

Για το δελτίο ειδήσεων: Για χρόνια έλεγα ότι δεν μπορώ να πω δελτία ειδήσεων. Αισθανόμουν πολύ εκτεθειμένη.

Σοκάρει η Δήμητρα Παπαδήμα: «Μου είπαν ότι αν μιλήσω θα με βρουν σε χαντάκι»

0

Στον απόηχο των καταγγελιών της Ζέτας Δούκα και άλλων ηθοποιών, σοκ προκαλεί και η καταγγελία για σεξουαλική κακοποίηση από τη Δήμητρα Παπαδήμα.

«Ελπίζω με αυτή τη νέα κίνηση να “καθαρίσει” ο τόπος. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Τα 2017 με ονόμασε κάποιος «μοναχική λύκαινα» γιατί δεν έκανα τα χατίρια κανενός. Είναι καθεστώς αυτό το πράγμα στο θέατρο, όχι ότι δεν υπάρχουν και οι λαμπρές εξαιρέσεις φυσικά. Το 99% όμως είναι έτσι. Πρόσφατα υπέπεσε στην αντίληψη μου κάποιοι καλοντυμένοι κύριοι να παρενοχλούν κορίτσια στο μετρό. Βρέθηκε και η κόρη μου σε αυτή την παρέα και ήρθε και μου το είπε. Και επειδή δεν θέλω η κόρη μου να περάσει τα ίδια με εμένα, έφτασα μέχρι το αστυνομικό τμήμα. Και βλέπω μέσα έναν ανεκδιήγητο τύπο με πολιτικά, θρασύ, απαξιωτικό, και του λέω να πάει στο μετρό που γίνονται σεξουαλικές παρενοχλήσεις. Η απάντηση; Α, δεν είναι σε εμάς η Δουκίσσης Πλακεντίας, στο Χαλάνδρι να πάτε. Κι εκείνη τη στιγμή έτρεμε το χέρι μου κι έβλεπα το τασάκι και μου ερχόταν να του το πετάξω στο κεφάλι. Εγώ θα πήγαινα φυλακή, όχι αυτός. Υποστήριξη από την κοινωνία δεν υπάρχει», είπε αρχικά η Δήμητρα Παπαδήμα.

Στη συνέχεια, η Δήμητρα Παπαδήμα πρόσθεσε: «Νομίζω ότι το θέατρο βρίσκεται σε καταβαράθρωση. Νομίζω ότι έχουν βγει διάφορες αναρτήσεις, νομίζω ότι έχει πάρει ένα δρόμο αυτή η ιστορία. Από ό,τι ενημερώνομαι από τα νέα παιδιά, ακούγονται κι άλλα. Και τα νέα παιδιά χαίρονται γιατί θα καθαρίσει το τοπίο. 30 χρόνια κάνω τηλεόραση και βλέπετε τα ίδια και τα ίδια άτομα να παίζουν, και να παίρνουν τις επιχορηγήσεις από το κράτος, τα ίδια και τα ίδια άτομα με τις παρέες τους να λειτουργούν, να με συγχωρείτε αλλά τα πράγματα είναι στο 90-99% σκάρτα. Έζησα μια πάρα πολύ δύσκολη στιγμή (αυτό περιγράφεται και στο βιβλίο Βίος Βίας), έπαιξα 2-3 παραστάσεις και δεν ακολούθησα στη μικρή περιοδεία. Δεν ζήτησα αποζημίωση. Πήρα τα ηρεμιστικά μου, κάθισα στο σπίτι μου, έφαγα τις σάρκες μου, γιατί ήθελα να ουρλιάξω, να φωνάξω, να βρίσω, έβρισα βέβαια. Χτύπησα αυτόν τον άνθρωπο που μου συμπεριφέρθηκε έτσι – και δεν ήταν η πρώτη φορά – αντέδρασα. Πριν 3-4 χρόνια έγινε αυτό. Και έχω ακούσει δύο φορές, πως αν μιλήσω θα με βρουν σε χαντάκι. Η μία είναι από αστυνομικό, και το δεύτερο είναι από κάποιον θεατρικό παραγωγό».

Ελληνίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια κωπηλασίας καταγγέλλει προπονητή για σeξουαλική παρενόχληση

0

Στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διαβίβασε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, τρεις καταγγελίες που αφορούν την Ελληνική Κωπηλατική Ομοσπονδία Φιλάθλων Ναυτικών Σωματείων (ΕΚΟΦΝΣ).

Οι καταγγελίες προέρχονται από την πρόεδρο του Κωπηλατικού Ομίλου Ελλάδος, Σεβαστή Ηλέκτρα Λάιλ, από την παγκόσμια πρωταθλήτρια, Αννέτα Κυρίδου, και από τη μητέρα της τελευταίας, Χριστίνα Κουσάρη.

Η πρώτη καταγγελία αφορά τη μη τήρηση των κανόνων διαφάνειας από πλευράς ΕΚΟΦΝΣ, λόγω μη ανάρτησης στη «Διαύγεια» ισολογισμών, προϋπολογισμών και απολογισμών. Στην αναφορά της, η κ. Λάιλ κάνει επίσης λόγο για ανάρτηση μεταχρονολογημένων δαπανών και ελλιπή στοιχεία αναφορικά με την διαχείριση των οικονομικών πόρων της ομοσπονδίας, ενώ καταγγέλλει τη διοίκηση και για απευθείας αναθέσεις, χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων από τον νόμο διατυπώσεων. Ειδική αναφορά γίνεται στον ομοσπονδιακό προπονητή, Τζιάνι Ποστιλιόνε, και τη σύζυγο και βοηθό του, Τερέζα Ντι Σάουρο, για ασάφειες σχετικά με τα ποσά που λαμβάνουν, τα οποία διαφοροποιούνται από έτος σε έτος.

Αναφορικά με την καταγγελία της Αννέτας Κυρίδου, η αθλήτρια έχει αποστείλει στον υφυπουργό Αθλητισμού πολυσέλιδο υπόμνημα, με το οποίο στρέφεται κατά του προπονητή Κωνσταντίνου Κοντομανώλη, τον οποίο κατηγορεί για σeξουαλική παρενόχληση αθλητριών, καθώς και για άσκηση ψυχολογικής βίας. Μεταξύ άλλων, αναφέρει τα εξής:

«Στο κοινόβιο του Σχινιά, όπου προπονείται η εθνική ομάδα, ο προπονητής μας, Κωνσταντίνος Κοντομανώλης, έχει την απαίτηση να έχουμε τα κλειδιά ανά πάσα στιγμή έξω από τις πόρτες μας, ώστε να μπορεί να εισέλθει οποιοσδήποτε οποτεδήποτε μέσα. Ο ίδιος προπονητής εισέρχεται εντός των δωματίων ανδρών και γυναικών, είτε χωρίς να χτυπήσει τη πόρτα, ή όταν τη χτυπάει, δίχως να περιμένει απάντηση, ή να αφήσει ικανό χρονικό διάστημα για να προετοιμαστεί να τον δεχτεί ο αθλητής. Προσωπικά έχω μαλώσει με τον Κωνσταντίνο Κοντομανώλη, γιατί το 2018 μπήκε στο δωμάτιο μου άνευ άδειας και ενώ ήμουν με τη πετσέτα μετά το μπάνιο.

Την ίδια μέρα διαμαρτυρήθηκα στον επικεφαλής προπονητή Τζιάνι Ποστιλιόνε, ο οποίος ενημερώθηκα στη συνέχεια ότι έκανε αυστηρές συστάσεις στους προπονητές, λέγοντας ότι, αν επαναληφθεί κάτι τέτοιο, όποιος προπονητής και αν το κάνει θα φύγει από την ομάδα. Έχει συμβεί να ανοίξει πόρτα και να πετύχει και άλλες αθλήτριες ημίγυμνες, ή αθλητές σε προσωπικές στιγμές, konto lisκάτι το οποίο βεβαίως δεν τον έχει πτοήσει από τον συνεχίσει τη κακιά του συνήθεια. Γενικά, οι γυναίκες αθλήτριες του κοινοβίου, ζουν με μία μόνιμη επαγρύπνηση μη τυχόν και εισέλθει ο Κωνσταντίνος Κοντομανώλης στο δωμάτιο και τις βρει υπό ακατάλληλες συνθήκες. Τα σχόλια για το σώμα ακόμα και ανηλίκων αθλητριών είναι επίσης τακτικά».

Σε άλλο σημείο αναφέρει: «Το 2018 ο Κωνσταντίνος Κοντομανώλης, βοηθώντας συναθλήτριά μας να κάνει διατάσεις, της χάιδεψε τη γάμπα με τρόπο ανεπίτρεπτο. Η αθλήτρια εκνευρισμένη εγκατέλειψε το γυμναστήριο. Για τη κίνηση αυτή απευθύνθηκα στον επικεφαλής προπονητή, Τζιάνι Ποστιλιόνε, ο οποίος σε ανάλογο περιστατικό στη συνέχεια, στο οποίο ο Κωνσταντίνος Κοντομανώλης ενώπιόν του στο γυμναστήριο άγγιξε αθλήτρια, του έβαλε τις φωνές λέγοντάς του ότι δεν αγγίζουμε αθλήτριες. Οι συμπεριφορές αυτές του Κωνσταντίνου Κοντομανώλη θεωρώ ότι δίνουν θάρρος σε άλλους ομόλογους του στην εθνική, οι οποίοι διασκεδάζουν ιδιαίτερα από αυτού του τύπου τους αστεϊσμούς, και εκδηλώνονται με αντίστοιχο τρόπο, κάτι το οποίο βέβαια είναι φυσικό, αφού κανένας δεν αντιδράει και καθόμαστε και τα ακούμε γιατί νομίζουμε ότι αυτό είναι αθλητισμός. Το καλοκαίρι του έτους 2020, ενώ η αθλήτρια Ισμήνη Νόνη καθάριζε το στρώμα στο γυμναστήριο στο κοινόβιο του Σχινιά, ο Βασίλης Χασιώτης, επίσης ομοσπονδιακός προπονητής, την είδε να είναι στα τέσσερα, και σχολίασε “έτσι γίνεται Ισμήνη η δουλειά, στα τέσσερα”. Θαρρώ πως η αθλήτρια ήταν ανήλικη. Οι συμπεριφορές αυτές ενοχλούν όλους τους συναθλητές μου, ωστόσο, δεν διαμαρτύρονται είτε γιατί θεωρούν δεδομένο ότι στον αθλητισμό είναι φυσιολογικό να τις υπομείνεις, και φοβούνται αντίποινα. Ο χώρος του ελληνικού αθλητισμού, όπως τον βίωσα εγώ, έχει υποστεί ανοσοποιητική δηλητηρίαση. Οι αθλητές υφίστανται συνθήκες προσβλητικές της προσωπικότητάς τους, και νομίζουν ότι αυτό είναι αθλητισμός, και επειδή είσαι σκληρός πρέπει να υπομείνεις. Όσοι σκέφτονται έτσι κάνουν μεγάλο λάθος».

Και καταλήγει: «Για εμένα, η απόδοση ευθυνών σε όσους έχουν εκδηλώσει αξιόμεμπτες συμπεριφορές είναι το λιγότερο σημαντικό αυτή τη στιγμή. Αυτό το οποίο πραγματικά προέχει, και αποτελεί συνέχεια του έργου της Σοφίας Μπεκατώρου, είναι να εξαλειφθούν οι συνθήκες, που επιτρέπουν στον χώρο του ελληνικού αθλητισμού την αυθαιρεσία, την απώλεια της εκπαίδευσης και την εκμετάλλευση των αθλητών, για ένα καλύτερο μέλλον».

Τέλος, η αναφορά της Χριστίνας Κουσάρη, μητέρας της Αννέτας Κυρίδου, καταγγέλλει ότι η σύζυγος του ομοσπονδιακού προπονητή, Τερέζα Ντι Σάουρο, αν και δηλώνεται από την Ομοσπονδία ως βοηθός του, οι αθλητές δεν την έχουν δει ποτέ. Επιπλέον, υπογραμμίζει σοβαρές ελλείψεις στον Σχινιά όπου προπονείται η προολυμπική ομάδα, αδιαφορία του ΔΣ της Ομοσπονδίας και ζητήματα διαχείρισης αθλητών.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Στέλιος Κουδουνάρης απαντάει στις δηλώσεις του Γιώργου Κιμούλη: «Όχι δεν είναι γιατί “είναι της μόδας”»

0

Η καταγγελία τη Ζέτας Δούκα προς τον Γιώργο Κιμούλη για λεκτική και ψυχολογική βία, σόκαρε τον καλλιτεχνικό χώρο, με τον γνωστό ηθοποιό να περνάει στην αντεπίθεση με αγωγές και μηνύσεις.

Ο σκηνοθέτης μάλιστα δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «έγιναν “της μόδας” οι καταγγελίες όπως αυτή που έκανε η Σοφία Μπεκατώρου», γεγονός το οποίο προκάλεσε αντιδράσεις.

Ο Στέλιος Κουδουνάρης ακούγοντας τη συγκεκριμένη φράση έγινε έξαλλος και τοποθετήθηκε επί του θέματος μέσω μίας ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, γράφοντας χαρακτηριστικά:

«Όχι δεν είναι γιατί “είναι της μόδας”. Είναι γιατί αυτές οι γυναίκες μεγάλωσαν, έγιναν μάνες, έκαναν σπίτια κι δε φοβούνται πια να χάσουν τη δουλειά τους. Δεν φοβούνται ότι θα στιγματιστούν. Το θύμα σήμερα δεν μπαίνει στο περιθώριο. Οι γυναίκες αυτές ήταν έτοιμες να μιλήσουν. Η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη να τις ακούσει. Κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και μιλήστε. Γυναίκες και άνδρες. Μπράβο @zetadouka που τράβηξες την κουρτίνα.»

Αλεξάνδρα Ταβουλάρη για Κιμούλη: «Αναγκάστηκα να πάρω χάπια»

0

Η γνωστή ηθοποιός κατονομάζει τον Γιώργο Κιμούλη ως την αιτία που έφτασε στο σημείο να παίρνει χάπια, λόγω της πίεσης που δέχτηκε από τον ίδιο.

Ένα “ντόμινο” καταγγελιών έχει προκαλέσει η αποκάλυψη της ηθοποιού Ζέτας Δούκα ότι έχει υποστεί ψυχολογική και λεκτική βία από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιώργο Κιμούλη.

Μετά τη Ζέτα Δούκα, την Κατερίνα Γερονικολού και την Ευδοκία Ρουμελιώτη, μία ακόμη ηθοποιός βγήκε επώνυμα και κατονόμασε τον Γιώργο Κιμούλη ως την αιτία που έφτασε στο σημείο να παίρνει χάπια, λόγω της πίεσης που δέχτηκε από τον ίδιο κατά τη διάρκεια της παράστασης «Μαυροπούλι».

“Θέλω να πω κι εγώ ένα δυνατό φτάνει πια, μετά το θαρραλέο βήμα που έκανε η Ζέτα. Υπήρξα κι εγώ τρομοκρατημένη, φοβισμένη, γεμάτη αμφιβολίες για τον ίδιο μου τον εαυτό και για την υποκριτική μου ικανότητα και η πηγή όλων αυτών των αισθημάτων στον εργασιακό μου χώρο ήταν ο ίδιος άνθρωπος, ο Γιώργος Κιμούλης”, εγραψε.

Και συνέχισε: “Η συνεργασία μας ωστόσο δεν πραγματοποιήθηκε γιατί σχεδόν μια εβδομάδα πριν την πρεμιέρα της παράστασης, σε ένα από τα πολλά ξεσπάσματα που είχε απέναντί μου, συλλογίστηκα πώς θα ήταν δυνατόν να συνεχίσω να συνεργάζομαι με έναν τόσο απρόβλεπτο, οξύθυμο και χειριστικό άνθρωπο που θα συνέχιζε να με βλάπτει ψυχικά για μια ολόκληρη σεζόν και αποχώρησα. (Τις τελευταίες μέρες της συνεργασίας μας αναγκάστηκα να πάρω χάπια για το στομάχι για να μπορώ να στέκομαι όρθια στην πρόβα)”, έγραψε στο Instagram η ηθοποιός.

Γιάννης Καλλιάνος: «Όλοι εσείς οι αρνητές, ελάτε να πάρουμε τηλέφωνο τον αδερφό μου στο νοσοκομείο»

0

Ο Γιάννης Καλλιάνος με μία ανάρτησή του στο facebook, αναφέρεται στη μάχη που δίνει ο αδερφός του με τον κορονοϊό, νοσηλευόμενος στο νοσοκομείο και παρακαλεί όλους να είναι προσεκτικοί και να τηρούν τα μέτρα.

Για όσους δε, δεν πιστεύουν στην πανδημία, η απάντησή του είναι αποστομωτική: «Όλοι εσείς οι αρνητές ελάτε να καλέσουμε στο τηλέφωνο τον αδερφό μου για να δείτε πως μιλάει. Θα σας κοπεί ο τσαμπουκάς και η εξυπνάδα δια παντός» υπογραμμίζει.

Ο θυμός μου είναι μεγάλος προς τους αρνητές της μάσκας και όλους όσοι πιστεύουν ότι δεν υπάρχει κορωνοϊός

«Προσπάθησα να μη μιλήσω όλες αυτές τις μέρες γιατί ψυχολογικά δεν είμαι καθόλου καλά αλλά ο θυμός μου είναι μεγάλος προς τους αρνητές της μάσκας και όλους όσοι πιστεύουν ότι δεν υπάρχει κορωνοϊός.

»Ο αδερφός μου νοσηλεύεται εδώ και μέρες με κορωνοϊό, με παροχή οξυγόνου λόγω έντονης δύσπνοιας, με 40 πυρετό για αρκετές ημέρες, με πνευμονία και τραχειοβρογχίτιδα, με 2 ενδοφλέβιες αντιβιώσεις, με ενδοφλέβια κορτιζόνη και ενέσεις ινσουλίνης γιατί απορρυθμίστηκε εκτός των άλλων και το σάκχαρο του. Επίσης έχει και υγρό στην καρδιά λόγω της λοίμωξης. Ο βήχας είναι έντονος και δεν μπορεί χωρίς το οξυγόνο να κάνει βήμα διότι λαχανιάζει στο δευτερόλεπτο. Προχθές δεν πήγαινε καλά. Δεν έπεφτε ο πυρετός για 10η μέρα και ο κορεσμός του οξυγόνου του συνεχώς μειωνόταν. Χθες και σήμερα είναι ελαφρώς καλύτερα. “Άκουσε” καλύτερα ο οργανισμός του στην αλλαγή του “κοκτέιλ” αντιβιώσεων που του έδωσαν.

Ευχαριστώ όλους τους γιατρούς που κάνουν τα πάντα! Να τους έχει ο Θεός καλά, είναι το λιγότερο που μπορώ να πω! Να τους δίνει δύναμη ο Θεός να σώζουν καθημερινά χιλιάδες ζωές σε όλο τον κόσμο.

Είμαι σε καθημερινή επαφή μαζί τους και με ενημερώνουν κάθε 8 ώρες για την κατάσταση της υγείας του. Μου λένε ότι περάσαμε την “ανηφόρα” αλλά ότι θα αργήσει πολύ για να συνέλθει πλήρως.

Έκλαιγα μόνος μου σαν μικρό παιδί γιατί τον πήρα τηλέφωνο και λαχάνιαζε για να μου πει έστω και μια λέξη

Εύχομαι κάνεις άνθρωπος στον κόσμο να μην ξαναπεράσει αυτή τη στεναχώρια και την αγωνία που βιώνει η οικογένεια μου και η δική του αυτές τις μέρες. Προχθές έκλαιγα μόνος μου σαν μικρό παιδί γιατί τον πήρα τηλέφωνο και λαχάνιαζε για να μου πει έστω και μια λέξη. Μου είπε ότι δεν πάει καλά και ότι φοβάται πολύ. Ένιωθα ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βοηθήσω, ούτε καν να πάω να τον δω. Ήταν πολύ τρομαγμένος, σε ένα δωμάτιο μαζί με ένα άλλο παιδί και δίνανε τη μάχη μαζί. Ευτυχώς βελτιώνονται και οι δύο τους πολύ αργά αλλά σταθερά.

Είναι τραγικό αυτό που ζούμε με την πανδημία. Σας παρακαλώ πολύ να προσέχετε, δεν φαντάζεστε πόσα παράλληλα προβλήματα δημιουργεί ο κορωνοϊός από τη στιγμή που θα χρειαστεί κάποιος να νοσηλευτεί. Εμβολιαστείτε όταν έρθει η ώρα σας. Προσέξτε, φορέστε μάσκες, μην ξεχνάτε ούτε δευτερόλεπτο να είστε υπεύθυνοι. Σας ικετεύω, το ζω από κοντά!

Όλοι εσείς οι αρνητές ελάτε να καλέσουμε στο τηλέφωνο τον αδερφό μου για να δείτε πως μιλάει

Ας έρθει να μου μιλήσει εκείνη η κυρία που πατούσε τις μάσκες έξω από το Σύνταγμα και όλοι οι άλλοι που ήταν μαζεμένοι γύρω της και χειροκροτούσαν. Έχω να τους εξηγήσω πολλά! Όλοι εσείς που είστε αρνητές θα σας παρακαλέσω να σοβαρευτείτε! Είναι ένας εφιάλτης αυτός ο ιός. Να είστε υπεύθυνοι και να προστατεύετε τους εαυτούς σας και τους δικούς σας ανθρώπους σας παρακαλώ πάρα πολύ. Όλοι εσείς οι αρνητές ελάτε μια μέρα να καλέσουμε στο τηλέφωνο τον αδερφό μου για να δείτε πως μιλάει. Θα σας κοπεί ο τσαμπουκάς και η εξυπνάδα δια παντός. Ευχαριστώ τους γιατρούς και το Θεό…», κατέληξε ο μετεωρολόγος και βουλευτής.

Ήρθε στο MasterChef για δεύτερη φορά και τρέλανε τους πάντες

0

Ο Χούλιο επέστρεψε στο MasterChef κι οι κριτές έπαθαν πλάκα με την πολυλογία του.

Ο Χούλιο είπε να βάλει τα δυνατά του για δεύτερη φορά στο MasterChef, αφού προσπάθησε και πέρυσι χωρίς επιτυχία, αλλά αυτήν την φορά ήταν ασταμάτητος μιλώντας ακατάπαυστα.

Η αμηχανία του ήταν διάχυτη στην ατμόσφαιρα αφού κάποιες φορές έλεγε πράγματα δίχως νόημα ενώ όπως δήλωσε ο ίδιος από πέρυσι μέχρι σήμερα ασχολήθηκε «και λίγο» με την μαγειρική. Ο Χούλιο έφτιαξε παλάντζα από κινόα κι ήταν σίγουρος ότι φέτος θα αποσπάσει τα τρία ναι, έχοντας περισσότερη όρεξη. Το πρώτο λάθος του ήταν ότι η κινόα έρχεται από την Κίνα κι αμέσως έσπευσε να το διορθώσει με το δικό του χιούμορ. Το δεύτερο ήταν ότι δεν έκοψε σε λεπτές λωρίδες την σαλάτα του, προσπαθώντας να κάνει τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο να μην δώσει ιδιαίτερη σημασία σε αυτό σαν δεύτερη φορά.

Τρίτο λάθος δεν του συγχώρησαν κι έτσι ο Χούλιο έμεινε με το χαμόγελο και με το να ζητά το τηλέφωνο από την κοπέλα στην παραγωγή που του έκανε τις ερωτήσεις.

MasterChef: «Ήρθε σε ρήξη η οικογένειά μου όταν τους είπα ότι είμαι γκέι»

0

Όσα αποκάλυψε η Παρασκευή στο MasterChef για τα προβλήματα που αντιμετώπισε με την οικογένειά της λόγω του σεξουαλικού της προσανατολισμού.

Η Παρασκευή βρέθηκε στο πλατό του MasterChef για να δοκιμάσει με τις μαγειρικές της δυνατότητες και αποκάλυψε την δική της προσωπική ιστορία που την στιγμάτισε.

Η ίδια δήλωσε: «Καλώς ή κακώς οι καταστάσεις με έκαναν να μεγαλώσω πιο γρήγορα. Από τα 18 μου είμαι μόνη μου, ήρθε σε ρήξη η οικογένειά μου όταν τους ανακοίνωσα ότι είμαι γκέι και μετά είχαμε τις φουρτούνες μας σαν οικογένεια. Θεώρησαν ότι ίσως φταίνε οι παρέες, ή το σχολείο ή οτιδήποτε και μετακομίσαμε για να ξαναδούμε την ζωή μας, πράγμα που δεν έπιασε. Αυτό δεν το αλλάζεις. Πιστεύω ότι αν συνεχίσω στο MasterChef θα έχω πολύ θετικό κι αρνητικό fan club.»

Λιβύη: Δικαστήριο ακύρωσε την εξωφρενική «οριοθέτηση» ΑΟΖ Τουρκίας-Τρίπολης

0

Διοικητικό Δικαστήριο στη Λιβύη (στην πόλη Αλ Μπαΐντα της Κυρηναϊκής, Βαλαγρές το ελληνικό της όνομα), ακύρωσε την Τετάρτη τη συμφωνία οριοθέτησης αποκλειστικών οικονομικών ζωνών (ΑΟΖ) της ισλαμιστικής Κυβέρνησης Εθνικής Συμφωνίας (GNA) του Φαγιέζ Αλ Σάρατζ της Τρίπολης με την Τουρκία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Βουλής των Αντιπροσώπων της χώρας.

Επίσης ακύρωσε και τη συμφωνία στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ των ισλαμιστών της Τρίπολης και της Τουρκίας.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη αντίδραση από την Τρίπολη ή την Άγκυρα.

Η Βουλή έχει καταψηφίσει εδώ κι ένα χρόνο τις συμφωνίες ως άκυρες

Να σημειωθεί ότι οι δύο έκνομες συμφωνίες της Τουρκίας με την ισλαμιστική κυβέρνηση της Τρίπολης έχουν κηρυχθεί από πέρσι τον Ιανουάριο άκυρες και έκνομες από τη Βουλή των Αντιπροσώπων της Λιβύης.

libya 1

libya eez

libya 2