Blog Σελίδα 10528

Άριελ Κωνσταντινίδη: «Έχω υποστεί σeξουαλική κακοποίηση από γυναίκα συνάδελφο»

0

Για τη σeξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση που έχει δεχτεί μίλησε η Άριελ Κωνσταντινίδη, σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή Pop Up και την Χριστιάνα Κοχλατζή. Η γνωστή ηθοποιός, μάλιστα, βγήκε και στον αέρα, όπου μίλησε με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και τους συνεργάτες της.

Ενώ στο βίντεο η Άριελ Κωνσταντινίδη αντιμετώπιζε τελείως διαφορετικά τα όσα έλεγε, και προσπαθούσε να μην συγκινηθεί, μόλις βγήκε στον αέρα του Pop Up, δεν άντεξε και ξέσπασε σε δάκρυα.

«Έχω δεχτεί σeξουαλική και εκβιαστική παρενόχληση. Κανένας δεν έχει εξουσία πραγματικά, εμείς του δίνουμε τα «κλειδιά» για την εξουσία είπε μεταξύ άλλων και τόνισε ότι: «Δεν φοβάμαι τίποτα. Δεν φοβάμαι ότι κάποιος θα μου κάνει κακό. Είμαι ανακουφισμένη ότι κάτι αρχίζει να γίνεται»

Όπωε είπε η ίδια: «Έχω υποστεί σeξουαλική κακοποίηση πάνω στη σκηνή, την ώρα της παράστασης, κάθε μέρα, με ένα φιλί. Κλεινόμουν στο καμαρίνι και στις τουαλέτες. Έτρεμα σαν τον ψάρι. Ήταν θέμα επιβίωσης, όχι αξιοπρέπειας», είπε αρχικά η Άριελ Κωνσταντινίδη.

«Ο άνθρωπος αυτός ήθελε να με ξεφτιλίσει πριν την παράσταση επειδή δεν ήξερα τα λόγια. Με έπαιρνε τηλέφωνο η γυναίκα του για τον δικαιολογήσει. Γυναίκα συνάδελφος την ώρα της παραστάσης με κακοποιούσε σωματικά γιατί ένιωθε ανταγωνισμό πρόσθεσε. «Έτρωγα ξύλο», είπε η Άριελ Κωνσταντινίδη.

Δείτε το βίντεο:

Με φουλάρι 1821 συνάντησε η Γαλλίδα Υπουργός Αμύνης Παρλί τον πρωθυπουργό

0

Με το φουλάρι του ’21 συνάντησε η Παρλί τον πρωθυπουργό

Της το δώρισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας

Το τετ α τετ του Νίκου Παναγιωτόπουλου με τη Γαλλίδα ομόλογό του Φλοράνς Παρλί κράτησε σαράντα πέντε λεπτά. Στη συνάντηση ήταν αυστηρά οι δυο τους, χωρίς να παρίσταται κανείς άλλος.

Με το πέρας της συνάντησης, ο υπουργός της δώρισε ένα γαλλικής κατασκευής αεροπλάνο που χρησιμοποιούσε η Ελλάδα στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά και ένα επετειακό φουλάρι, το οποίο είχε πάνω Εύζωνες, με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, σύμφωνα με πληροφορίες του «Θεωρείου» της «Καθημερινής».

Esvb4qFWMAAhWIC

Με αυτό, μάλιστα, το φουλάρι εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μαξίμου η κ. Παρλί για να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό.

Αυτοί οι πέντε έκλεβαν ηλικιωμένους με τη μέθοδο της απασχόλησης

0
Τα μέλη της συμμορίας που διέπραττε διακεκριμένες κλοπές

Δίνονται στη δημοσιότητα, μετά από σχετική Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες πέντε ημεδαπών, κατηγορούμενων ως μελών συμμορίας που διέπραττε διακεκριμένες κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων με τη μέθοδο της απασχόλησης και η οποία εξαρθρώθηκε την 22-1-2021 από το Τμήμα Ασφαλείας Κηφισιάς.

Πρόκειται για τους συλληφθέντες:

1) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ιωάννη του Χρήστου και της Μαρίας-Κανάλλας, γεννηθέντα την 14-5-1995 στην Αθήνα,

27 ian 2021 xristodoyloy 1

27 ian 2021 xristodoyloy 2

2) ΜΟΥΣΤΟ Βλάσιο του Λουκά και της Δήμητρας, γεννηθέντα την 1-4-1993 στην Αθήνα,

27 ian 2021 moystos 1

27 ian 2021 moystos 2

3) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ευάγγελο του Ιωάννη και της Στέλλας, γεννηθέντα την 17-5-1988 στην Αθήνα,

27 ian 2021 xristodoyloy e 1

27 ian 2021 xristodoyloy e 2

4) ΜΟΥΣΤΟ Νικόλαο, αγνώστου πατρός και της Βασιλικής, γεννηθέντα την 31-5-2002 στην Αθήνα

27 ian 2021 moystos n 1

27 ian 2021 moystos n 2

Και για το μη συλληφθέντα:

ΣΑΪΝΗ Ελευθέριο του Χρήστου και της Βασιλικής, γεννηθέντα την 5-4-1996 στην Αθήνα

27 ian 2021 sainhs 1

27 ian 2021 sainhs 2

Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων, καθώς και στη διερεύνηση της συμμετοχής αυτών και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.

Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6234457 του Τμήματος Ασφαλείας Κηφισιάς και 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

Κίνα: Πpωκτικό τεστ για κορονοϊό στους ταξιδιώτες από το εξωτερικό

0

Το μέτρο αυτό επιβάλλεται επίσης σε όσους βρίσκονται σε υποχρεωτική καραντίνα στα ξενοδοχεία, ιδιαίτερα στους ταξιδιώτες που φθάνουν από το εξωτερικό.

Η Κίνα καταφεύγει όλο και περισσότερο στα πpωκτικά διαγνωστικά τεστ Covid-19 για να ελέγχει πρόσωπα που διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο μόλυνσης, καθώς και τους ταξιδιώτες που φθάνουν από το εξωτερικό, καθώς η μέθοδος είναι περισσότερο αξιόπιστη, αν και επικρίνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

httpsspecials

Η χώρα κατάφερε από την άνοιξη του 2020 να περιορίσει σε σημαντικό βαθμό την επιδημία χάρη σε αυστηρούς περιορισμούς: από τον Μάιο έχουν καταγραφεί μόνο δύο θάνατοι. Όμως μικρές εντοπισμένες εστίες έχουν εκδηλωθεί τις τελευταίες εβδομάδες.

Οι εστίες αυτές έκαναν τις υγειονομικές αρχές να πραγματοποιήσουν μαζικά και γρήγορα διαγνωστικά τεστ PCR σε δεκάδες χιλιάδες κατοίκους. Τα δείγματα λαμβάνονται γενικά από το επίχρισμα στη μύτη ή τον φάρυγγα.

Σύμφωνα πάντως με το δημόσιο τηλεοπτικό δίκτυο CCTV, το 2021 έχει μετατραπεί ήδη σε μια φρικτή χρονιά για τους κατοίκους συνοικιών του Πεκίνου, στις οποίες ανακαλύφθηκαν πρόσφατα νοσούντες: όλοι τους υποβλήθηκαν σε πpωκτικό διαγνωστικό τεστ με ειδική μπατονέτα.

Το μέτρο αυτό επιβάλλεται επίσης σε όσους βρίσκονται σε υποχρεωτική καραντίνα στα ξενοδοχεία, ιδιαίτερα στους ταξιδιώτες που φθάνουν από το εξωτερικό.

Το πpωκτικό διαγνωστικό τεστ «επιτρέπει να αυξηθεί το ποσοστό εντοπισμού των προσώπων που έχουν μολυνθεί» επειδή ο κορονοϊός παραμένει παρών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στον πpωκτό απ’ ό,τι στις αναπνευστικές οδούς, δήλωσε στο CCTV ο γιατρός Λι Τονγκζένγκ του νοσοκομείου Γιουχαν του Πεκίνου.

Στο Ίντερνετ, οι αντιδράσεις κυμαίνονται σήμερα από τον φόβο μέχρι τον χλευασμό.

«Ανακουφισμένος που επέστρεψα στην Κίνα!», γράφει ένας χρήστης του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης Weibo.

«Δεν είναι υπερβολικά οδυνηρό, όμως είναι ασφαλώς σούπερ ταπεινωτικό», εκτιμά ένας άλλος.

52fcbe88 dcce 484a 817c 6c8ecf475f6e

Μερικοί που έχουν ήδη υποστεί το πpωκτικό τεστ, συνέρχονται χρησιμοποιώντας το χιούμορ.

«Έκανα δύο πpωκτικά διαγνωστικά τεστ. Μέσα στη φούρια, μου πήραν επίσης δείγμα από τον φάρυγγα. Κάθε φορά, φοβόμουν πως η νοσηλεύτρια θα ξεχάσει να αλλάξει την ειδική μπατονέτα από το ένα στο άλλο», αστειεύεται ένας χρήστης του Weibo.

Το CCTV διευκρίνισε την Κυριακή πως δεν υπάρχει τάση γενίκευσης των πpωκτικών τεστ, επειδή «δεν είναι αρκετά πρακτικά».

Με την επιδημία της Covid-19 να εξακολουθεί να μαίνεται σε πολυάριθμες περιφέρειες του κόσμου, η Κίνα, η οποία από τον Μάρτιο 2020 έχει ήδη περιορίσει σημαντικά τις διεθνείς αφίξεις, ενίσχυσε τους τελευταίους μήνες τους περιορισμούς.

Όσοι θέλουν να μεταβούν στη χώρα οφείλουν να παρουσιάζουν πριν από την επιβίβαση δύο αρνητικά τεστ για την Covid (PCR και αντισωμάτων) και, μόλις αφιχθούν, να παραμείνουν σε καραντίνα τουλάχιστον 14 ημερών –ή και περισσότερο– σε ξενοδοχείο με δικά τους έξοδα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ, forbes

Συγκλονίζει ο Καλλιάνος για τη μάχη του αδελφού του με τον κορονοϊό: «Έκλαιγα σαν μικρό παιδί»

0

Συγκλονίζει ο βουλευτής της ΝΔ, Γιάννης Καλλιάνος, ο οποίος αναφέρθηκε στη μάχη που δίνει με τον κορονοϊό ο αδελφός του. Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο αδελφός του νοσηλεύεται στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό και δύσπνοια. Ο κορονοϊός έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα στον οργανισμό του. “Προχθές δεν πήγαινε καλά. Δεν έπεφτε ο πυρετός για 10η μέρα και ο κορεσμός του οξυγόνου του συνεχώς μειωνόταν. Χθες και σήμερα είναι ελαφρώς καλύτερα. “Άκουσε” καλύτερα ο οργανισμός του στην αλλαγή του “κοκτέιλ” αντιβιώσεων που του έδωσαν” περιγράφει. Ο Γιάννης Καλλιάνος τόνισε ότι είναι θυμωμένος με τους αρνητές της μάσκας και όσους δεν πιστεύουν ότι υπάρχει κορονοϊός.

“Εύχομαι κάνεις άνθρωπος στον κόσμο να μην ξαναπεράσει αυτή τη στεναχώρια και την αγωνία που βιώνει η οικογένεια μου και η δική του αυτές τις μέρες. Προχθές έκλαιγα μόνος μου σαν μικρό παιδί γιατί τον πήρα τηλέφωνο και λαχάνιαζε για να μου πει έστω και μια λέξη. Μου είπε ότι δεν πάει καλά και ότι φοβάται πολύ. Ένιωθα ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βοηθήσω, ούτε καν να πάω να τον δω” αναφέρει.

Δείτε αναλυτικά όσα λέει:

“Προσπάθησα να μη μιλήσω όλες αυτές τις μέρες γιατί ψυχολογικά δεν είμαι καθόλου καλά αλλά ο θυμός μου είναι μεγάλος προς τους αρνητές της μάσκας και όλους όσοι πιστεύουν ότι δεν υπάρχει κορονοϊός.

Ο αδερφός μου νοσηλεύεται εδώ και μέρες με κορονοϊό, με παροχή οξυγόνου λόγω έντονης δύσπνοιας, με 40 πυρετό για αρκετές ημέρες, με πνευμονία και τραχειοβρογχίτιδα, με 2 ενδοφλέβιες αντιβιώσεις, με ενδοφλέβια κορτιζόνη και ενέσεις ινσουλίνης γιατί απορρυθμίστηκε εκτός των άλλων και το σάκχαρο του. Επίσης έχει και υγρό στην καρδιά λόγω της λοίμωξης. Ο βήχας είναι έντονος και δεν μπορεί χωρίς το οξυγόνο να κάνει βήμα διότι λαχανιάζει στο δευτερόλεπτο.
Προχθές δεν πήγαινε καλά. Δεν έπεφτε ο πυρετός για 10η μέρα και ο κορεσμός του οξυγόνου του συνεχώς μειωνόταν. Χθες και σήμερα είναι ελαφρώς καλύτερα. “Άκουσε” καλύτερα ο οργανισμός του στην αλλαγή του “κοκτέιλ” αντιβιώσεων που του έδωσαν.
Ευχαριστώ όλους τους γιατρούς που κάνουν τα πάντα! Να τους έχει ο Θεός καλά, είναι το λιγότερο που μπορώ να πω! Να τους δίνει δύναμη ο Θεός να σώζουν καθημερινά χιλιάδες ζωές σε όλο τον κόσμο. Είμαι σε καθημερινή επαφή μαζί τους και με ενημερώνουν κάθε 8 ώρες για την κατάσταση της υγείας του. Μου λένε ότι περάσαμε την “ανηφόρα” αλλά ότι θα αργήσει πολύ για να συνέλθει πλήρως.
Εύχομαι κάνεις άνθρωπος στον κόσμο να μην ξαναπεράσει αυτή τη στεναχώρια και την αγωνία που βιώνει η οικογένεια μου και η δική του αυτές τις μέρες. Προχθές έκλαιγα μόνος μου σαν μικρό παιδί γιατί τον πήρα τηλέφωνο και λαχάνιαζε για να μου πει έστω και μια λέξη. Μου είπε ότι δεν πάει καλά και ότι φοβάται πολύ. Ένιωθα ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βοηθήσω, ούτε καν να πάω να τον δω. Ήταν πολύ τρομαγμένος, σε ένα δωμάτιο μαζί με ένα άλλο παιδί και δίνανε τη μάχη μαζί. Ευτυχώς βελτιώνονται και οι δύο τους πολύ αργά αλλά σταθερά.
Είναι τραγικό αυτό που ζούμε με την πανδημία.
Σας παρακαλώ πολύ να προσέχετε, δεν φαντάζεστε πόσα παράλληλα προβλήματα δημιουργεί ο κορονοϊός από τη στιγμή που θα χρειαστεί κάποιος να νοσηλευτεί.
Εμβολιαστείτε όταν έρθει η ώρα σας. Προσέξτε, φορέστε μάσκες, μην ξεχνάτε ούτε δευτερόλεπτο να είστε υπεύθυνοι. Σας ικετεύω, το ζω από κοντά!
Ας έρθει να μου μιλήσει εκείνη η κυρία που πατούσε τις μάσκες έξω από το Σύνταγμα και όλοι οι άλλοι που ήταν μαζεμένοι γύρω της και χειροκροτούσαν. Έχω να τους εξηγήσω πολλά! Όλοι εσείς που είστε αρνητές θα σας παρακαλέσω να σοβαρευτείτε!
Είναι ένας εφιάλτης αυτός ο ιός. Να είστε υπεύθυνοι και να προστατεύετε τους εαυτούς σας και τους δικούς σας ανθρώπους σας παρακαλώ πάρα πολύ.
Όλοι εσείς οι αρνητές ελάτε μια μέρα να καλέσουμε στο τηλέφωνο τον αδερφό μου για να δείτε πως μιλάει. Θα σας κοπεί ο τσαμπουκάς και η εξυπνάδα δια παντός…
Ευχαριστώ τους γιατρούς και το Θεό…”

Νέα απάντηση Κιμούλη για Ζέτα Δούκα: «Δεν ήταν και κοριτσάκι, έλα σε παρακαλώ…»

0

“Ήταν μεγάλη κυρία που συμμετείχε σε μια δουλειά- Μετά από δεκατέσσερα χρόνια ορκίζομαι πως δεν θυμάμαι”, είπε ο Γιώργος Κιμούλης.

O Γιώργος Κιμούλης, μετά τα όσα κατήγγειλε η Ζέτα Δουκα στην εκπομπή “Πάμε Δανάη”, δίνει τη δική του απάντηση στην εφημερίδα ΟΝ Time και τη Σάσα Σταμάτη.

Ολη η συνέντευξη:

– Γιώργο βγήκε η Ζέτα Δουκα και έκανε κάτι δηλώσεις ότι την έβρισες και τη χτύπησες κιόλας και θα ήθελα τη δική σου απάντηση.

Είναι απαίδευτο και κινήθηκα νομικά αλλά αυτό είναι το ένα πρόβλημα και αφορά εμένα και εκείνη και αυτό που έκανε εκείνη προς εμένα το να αναφερθεί ψευδώς για ένα γεγονός που ουδέποτε συνέβη. Το δεύτερο που είναι το επικίνδυνο είναι να χρησιμοποίει τη πολύ σημαντική πράξη της κυρίας Μπεκατώρου λέγοντας πως αυτό που βίωσε μαζί μου κινείτο στο επίπεδο της κακοποίησης η της ψυχολογικής βίας… Ήταν μεγάλη κυρία που συμμετείχε σε μια δουλειά που αν της συμβεί κάτι – που μετά δεκατέσσερα χρόνια ορκίζομαι πως δεν θυμάμαι. έλεος αν θυμάσαι πάνω στη δουλειά εάν έχεις τσακωθεί… Πάνω στη δουλειά πάντα.

– Ναι άλλα κάποιοι λένε τώρα γιατί δεν είπε τότε κάτι… Εντάξει μπορεί να θέλει τώρα να το πει…

Εγώ δεν είπα γιατί το είπε τώρα και όχι τότε, τώρα ας μιλήσει οιοσδήποτε να μιλήσει απ’ τη στιγμή που πραγματικά έχει κακοποιηθεί άλλα όχι ο οποιοσδήποτε για να κερδίσει 10 λεπτά δημοσιότητας να καταγγέλλει κάποιον που μπορεί να τη θύμωσε, να τη στεναχώρησε… μειώνεται η σημαντική πράξη της κυρίας Μπεκατώρου…

– Στεναχωρήθηκες εσύ;

Στεναχωρήθηκα και θύμωσα. Είναι δυνατόν ότι της τράβηξα το νερό και ήταν ψυχολογική βία και να προσθέτει και το ψευδαίστατο ότι την κλότσησα;

– Γιατί όμως να βγει να το πει τώρα;

Αν ήξερα θα το έλεγα… καλά εύκολο δεν είναι να σκεφτεί κάποιος τα γιατί. Και αυτό ακριβώς δημιουργεί το απαράδεκτο, το να γίνει η πράξη της κυρίας Μπεκατώρου κάτι το μοδάτο. Γιατί η πράξη της είναι πολύ σημαντική, το να ανοίξεις μια ανθρωποφαγική ατμόσφαιρα τώρα που καθόμαστε σπίτι λόγω πανδημίας… Βγαίνω εγώ, προσθέτω γεγονότα, υπερβάλλω στην περιγραφή, κατά τη δήλωσή μου συγκινούμαι και καταστρέφω και προσωπικότητες

– Η σχέση σας είχε πρόβλημα;

Αν θυμόμουν ότι είχε γίνει ένας φοβερό καβγάς θα το έλεγα. Δεν θυμάμαι πριν 14 χρόνια αν έχει γίνει κάποιος καβγάς… Έλεος δηλαδή, είσαι μέσα στη δουλειά και ξέρεις πως άπειροι καβγάδες γίνονται. Εδώ δεν μιλάμε για καβγά. Περιέγραψε μια ψυχολογική βία και περιέγραψε και χρονικά και αυτό είναι το περίεργο γιατί στο διαδίκτυο κυκλοφορεί μια φωτογραφία που είμαστε μαζί όλοι μαζί, που η κοπή σε σχέση με τα γεγονότα της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου, το μεν ένα έγινε τον Ιανουάριο και το άλλο τον Δεκέμβριο. Αν ήταν ένα ενήλικος άνθρωπος που εισέπραττε ψυχολογική βία δεν θα έμενε στη δουλειά. Δεν ήταν κάνα κοριτσάκι που ήταν σε κάποια σχολή οπότε ο κακός θιασάρχης της είπε μη σου καταστρέψω τη καριέρα. Μπορούσε να φύγει ή να πει στον παραγωγό πως θα φύγω αν συνεχίσει αυτός. Εγώ πήρα τον κύριο Παυλάκη τον παραγωγό και του λέω “Κάρολε θυμάσαι να σου είχε πει κάτι” και μου είπε “Δεν θυμάμαι να είχε κάνει παράπονο”.

-Σε εσένα είχε πει κάτι; Γιατί μου μιλάς έτσι για παράδειγμα.

Αν θυμόμουν πως είχε γίνει κάτι γεγονός που να διακινδύνευε και την ίδια τη παράσταση, δηλαδή έντονο γεγονός όχι αν είπε κάποιος κάτι στον άλλον… 14 χρόνια; Αυτό είναι και το επικίνδυνο. Όποιος έχει ένα πρόβλημα με ένα επώνυμο θα βγαίνει και θα λέει αυτός μου φέρθηκα άσχημα, θα υπερβάλει θα προσθέτει ψευδή γεγονότα και μετά θα τα παίρνει πίσω ενώ η ρετσινιά θα έχει μείνει.

-Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, ο Κιμούλης είναι ο Κιμουλης… σου λέει θα μπορώ να βάλω εγώ με τον Κιμούλη; Τότε!

Χωρίς να θέλω… Αυτό είναι και αγένεια… δες πόσο χρονών ήταν. Δεν είναι ένα κοριτσάκι αγάπη μου γλυκιά… Έλα σε παρακαλώ. Ήταν πρωταγωνίστρια.

Φαίη Ξυλά: «Η συνεργασία μου με τον Γιώργο Κιμούλη ήταν από τις πιο δύσκολες»

0

Για τη δική της εμπειρία από τη συνεργασία της με τον Γιώργο Κιμούλη μίλησε στην εκπομπή “Ευτυχείτε” και τον Γιάννη Πουλόπουλο, η Φαίη Ξυλά. Η ηθοποιός που είχε συνεργαστεί σε δυο θεατρικά έργα με τον Γιώργο Κιμούλη ανέφερε πως αυτές η συνεργασίες της ήταν από τις πιο δύσκολες στη ζωή της και κάποια στιγμή είχαν φτάσει σε σημείο να μη μιλάνε καν παρά μόνο πάνω στη σκηνή.

“Ήταν από τις πιο δύσκολες ίσως η χειρότερη συνεργασία μου αυτή με τον Γιώργο Κιμούλη. Από εκεί και πέρα έβαλα τα όρια μου με αποτέλεσμα να έχουμε μια συνεργασία χωρίς καμία επαφή, που δεν είχαμε καμία συνομιλία. Διεκπαιρεώθηκε η συνεργασία, πολύ δύσκολα. Θεωρώ απαράδεκτο ο οποιοσδήποτε να εκμεταλλεύεται τη θέση του ως σκηνοθέτης ή θιασάρχης. Αν η κοπέλα δέχτηκε σωματική ή λεκτική βία ή όλα αυτά που περιγράφει είναι καταδικαστέο… Εμείς με τον Γιώργο Κιμούλη είχαμε άλλα ζητήματα που αν τα πω μειώνουμε το περιστατικό” ανέφερε η Φαίη Ξυλά παίρνοντας ως αφορμή τα όσα είπε η Ζέτα Δούκα το μεσημέρι της Τρίτης στην εκπομπή της Δανάης Μπάρκα..

Δείτε το βίντεο

Μητροπολιτης Μεσογαίας: «Το εμβόλιο δεν έχει τσιπάκι – ‘Τσιπάκι’ είναι το κινητό»

0

Δεν υπάρχει αντίστοιχη τέτοια τεχνολογία που να γίνεται έλεγχος, απάντησε για το περίφημο “τσιπάκι” ο Μητροπολιτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος σε διαδικτυακή συνάντηση για το θέμα των εμβολίων, συμπλήρωσε ωστόσο ,πως το “μεγαλύτερο “τσιπάκι” είναι το κινητό μας και όλα γίνονται καλύτερα μέσω των εφαρμογών παρά πως θα μπορούσε να γίνει με ένα νανοσφαιρίδιο το οποίο ενδεχομένως θα μπορούσε να μπει μέσα με το εμβόλιο στο σώμα μου”.

Στην παρέμβαση του ο Μητροπ. Μεσογαίας και Λαυρεωτικής στην 3η Ιερατική Διαδικτυακή Σύναξη με θέμα «Πανδημία Covid-19 και εμβόλια» της Ι.Μ.Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως αναφέρθηκε στον τρόπο που εργάστηκε η επιτροπή Βιοηθικής, στα ερωτήματα που αντιμετώπισε και απάντησε καθώς και στον θόρυβο που δημιουργήθηκε σχετικά με συγκεκριμμένες εμβρυϊκές κυτταρικές σειρές και εν κατακλείδι δήλωσε: «Αν κάνει κάποιος το εμβόλιο, ούτε σώζεται ούτε κολάζεται. Και το ίδιο συμβαίνει αν δεν το κάνει».

“Δεν έχουν κανέναν λόγο να μας ξεγελάσουν” είπε για όσους επιστήμονες κάλεσαν οι Ιεράρχες στην επιτροπή. “Το συμπέρασμά μας ήταν πως το θέμα δεν είναι θεολογικό ούτε εκκλησιαστικό, αλλά θέμα υγείας, άρα άλλοι είναι αρμοδιοι. Δεν μπορεί να βγει η Εκκλησία με σημαία αντι-εμβολιαστική” σημείωσε.

“Δεν πρέπει να είμαστε αφελείς αλλά δεν πρέπει να είμαστε και καχύποπτοι. Να μάθουμε να εμπιστευόμαστε όσους έχουν την ειδική γνώση” πρόσθεσε.

Για τις ενστάσεις του Μητροπολίτη Κυθήρων σχετικά με τα έμβρυα στα εμβόλια ο Μητροπολίτης Μεσογαίας απάντησε πως “κάναμε βιαστική μελέτη λόγω χρόνου. Μπήκαμε στα κείμενα του Βατικανού κλπ. Άποψή μας είναι πως δεν είναι θέμα που πρέπει να απασχολήσει την Σύνοδο. Δεδομένου πως στα εμβόλια της Pfizer & Moderna δεν περιλαμβάνουν” κι έδωσε διευκρινίσεις γιατί δεν υπάρχουν ηθικά εμπόδια.

Πηηή: ekklisiaonline.gr

Πάμε για Lockdown τουλάχιστον μέχρι τέλη Φεβρουαρίου

0

Η αυξητική τάση που παρουσιάζουν τα κρούσματα, δείχνει οτι η παράταση του lockdown πάει τουλάχιστον μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

Το χαλαρό lockdown και τα περιοριστικά μέτρα, με την απαγόρευση κυκλοφορίας, δεν θα τα ξεφορτωθούμε σχετικά γρήγορα. Πόσω μάλλον μετά και τον χθεσινό αριθμό των κρουσμάτων που ανακοινώθηκε που πλησιάζει εκ νέου το ψυχολογικό όριο των 1.000.

Μάλιστα η ανησυχία για το τί θα γίνει τις επόμενες ημέρες, μεγαλώνει ακόμα περισσότερο, καθώς από Δευτέρα, θα αυξηθεί η κινητικότητα των πολιτών, καθώς την 1η Φεβρουαρίου είναι προγραμματισμένο να ανοίξουν το λουκέτο τους γυμνάσια και λύκεια, προκειμένου να υποδεχθούν τους μαθητές.

Οι ανακοινώσεις της Παρασκευής

Σε δύο μέρες, την Παρασκευή δηλαδή, είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί η καθιερωμένη εβδομαδιαία σύσκεψη της επιτροπής των λοιμωξιολόγων που θα συζητήσει την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα.

Ανάλογα με την πορεία των κρουσμάτων μέχρι τότε, ενδεχομένως να εισηγηθεί αυστηρότερα μέτρα σε κάποιες περιοχές που είναι στο κόκκινο. Αυτό πάντως που είναι σίγουρο είναι οτι το απόγευμα της ίδιας ημέρας, ο Νίκος Χαρδαλιάς θα ανακοινώσει την καθιερωμένη πλέον παράταση του lockdown.

Αυτή και πάλι θα είναι για μία εβδομάδα, ωστόσο έτσι όπως πάνε τα κρούσματα είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο οτι θα ακολουθήσουν και άλλες παρατάσεις τουλάχιστον μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου.

Και δεν μιλάμε για την χρήση της μάσκας που θα μείνει στην ζωή μας για αρκετούς μήνες ακόμα, αλλά με την αναγκαστική χρήση του δικαιολογητικού μετακίνησης και της βραδινής απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Κραουνάκης: «50 χρόνια φίλοι με τον Κιμούλη δεν θυμάμαι περιστατικά βίας»

0

Ο μουσικοσυνθέτης αναφέρει περιστατικά οργής από πασίγνωστες προσωπικότητες του καλλιτεχνικού χώρου
Θέση για τις καταγγελίες που έχουν έρθει στο φως σχετικά με τον Γιώργο Κιμούλη παίρνει ο μουσικοσυνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης.

Με ανάρτησή του στο Facebook ο κ. Κραουνάκης αναφέρει πως με τον Γιώργο Κιμούλη είναι φίλοι περίπου 50 χρόνια σημειώνοντας πως «δε θυμάμαι ποτέ μα ποτέ περιστατικά βίας και κακεντρέχειας».

Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης αναφέρει δε πως δύσκολες «ώρες υπήρχαν» καθώς και «σημεία διαφωνίας πολλά», καθώς και «τσαντίλες και καμώματα αλλά και χιούμορ» ωστόσο σημειώνει ότι «ο καθένας μπορεί να έχει άλλη γνώμη, άλλες εμπειρίες, αλλά σκοτάδια, αλλά φώτα, άλλες παραμέτρους, αλλά παράπονα, αλλά την ώρα που σηκώνεται ένας αέρας να τον σκίσει όπως πιο παλιά με τα χρέη του, με πιάνει αφόρητη στεναχώρια….. Λυπάμαι πολύ την ώρα που βασανίζεται το σπίτι μας».

Ο καλλιτέχνης στην συνέχεια περιγράφει περιστατικά οργής από πασίγνωστες προσωπικότητες του καλλιτεχνικού χώρου καταλήγοντας πως πάντα πρέπει κάποιος να «κρατά το ζύγι».

Δείτε την ανάρτηση του Σταμάτη Κραουνάκη: