Blog Σελίδα 10526

Σύψας: «Εξετάζεται απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18.00»

0

O καθηγητής Λοιμωξιολογίας και μέλος της επιτροπής των ειδικών για τον κοροναϊό, Νίκος Σύψας, μιλώντας στο OPEN ανέφερε πώς η Αττική μπαίνει στο «κόκκινο» και πως μια από τις σκέψεις που εξετάζονται είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας να ισχύει από τις 18:00 το απόγευμα.

Παράλληλα, τα καταστήματα, εφόσον μπει όλος ο νομός σε κόκκινο συναγερμό, θα επανέλθουν στη μέθοδο του click away.

Ο κ. Σύψας δήλωσε πως σήμερα η επιτροπή των ειδικών για τον κορονοϊό θα συνεδριάσει εξ ολοκλήρου για τις «κόκκινες» περιοχές, διευκρινίζοντας πως τα όποια μέτρα θα διαρκέσουν αρχικά για δύο εβδομάδες και στη συνέχεια θα επανεξεταστούν. Σημείωσε πως στην Αττική δεν έχουν ξεφύγει ακόμη τα πράγματα, ωστόσο θέλουν να προλάβουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο και γι’ αυτό συζητούν από τώρα πιο ενισχυμένα μέτρα. Διευκρίνισε, δε, πως οι δύο δείκτες που ανησυχούν τους ειδικούς είναι η αύξηση των νοσηλειών και η αύξηση των ασθενών στις ΜΕΘ, η οποία και έχει ξεπεράσει το 60%.

Σε ό,τι αφορά τα σχολεία και το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων, ο καθηγητής ανέφερε πως προκρίνεται το άνοιγμα μόνο της Γ’ Λυκείου.

Σχετικά με τις μεταλλάξεις, ο κ. Σύψας τόνισε πως υπάρχει ανησυχία για εκείνη της Αφρικής ότι δεν καλύπτεται από τα υπάρχοντα εμβόλια.

Τέλος, αναφορικά με την κολχικίνη, δήλωσε πως δεν είναι «πολύ αισιόδοξος» για την αποτελεσματικότητά της.

Το κόλπο σκηνοθέτη για να πλαγιάζει με καλλιτέχνιδες – Στον εισαγγελέα Ελληνίδες ηθοποιοί

0

Μεγάλο όνομα από τον χώρο του θεάτρου και της τηλεόρασης πρόκειται να δώσουν στον εισαγγελέα μέσα στα επόμενα εικοσιτετράωρα πέντε Ελληνίδες ηθοποιοί, κατηγορώντας τον για σεξουαλική παρενόχληση.

Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε από την αποκάλυψη της Πηνελόπης Αναστασοπούλου ότι πασίγνωστος ηθοποιός και σκηνοθέτης αυνανίστηκε μπροστά της σε οντισιόν την ώρα που εκείνη -ως νέα στο επάγγελμα τότε- έκανε τον αυτοσχεδιασμό που της είχε ζητήσει προκειμένου να κρίνει αν ήταν η κατάλληλη για τη δουλειά, βγήκαν στη φόρα οι προθέσεις της να τον καταγγείλει έστω και ετεροχρονισμένα!

Μαζί της έχουν συμμαχήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, ακόμη τέσσερις συνάδελφοί της, οι οποίες βίωσαν αντίστοιχες εμπειρίες από τον ίδιο άνθρωπο και όλες σαν μια γροθιά πλέον έχουν απευθυνθεί σε δικηγόρο προκειμένου να περάσουν πιο οργανωμένα σε νομικές κινήσεις εναντίον του. Οπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Espresso», πρόκειται για κορυφαίο όνομα στον χώρο της υποκριτικής, με τα φώτα να είναι στραμμένα πάνω του εδώ και αρκετά χρόνια. Προβεβλημένος από τα media για τις δουλειές του τόσο στην τηλεόραση όσο και στο θέατρο, έχοντας πρωταγωνιστικούς ρόλους αλλά και σκηνοθετώντας και παραστάσεις που σημείωσαν εισπρακτικές επιτυχίες! Μάλιστα, για τον συγκεκριμένο πασίγνωστο ηθοποιό και σκηνοθέτη αυτό που σιγοψιθυριζόταν στα παρασκήνια και στα καλλιτεχνικά στέκια είναι πως σκαρφιζόταν μέχρι και… ψεύτικες οντισιόν προκειμένου να ρίχνει στο κρεβάτι νεαρές ηθοποιούς!

Δυσάρεστη ιστορία

Οπως ακούγεται, ο άνθρωπος που θα ονοματίσουν οι πέντε γυναίκες, περιγράφοντας καθεμιά τη δική της δυσάρεστη ιστορία μαζί του, έχει ήδη χάσει τον ύπνο του και δικαιολογημένα. Βλέπετε, η εν λόγω αποκάλυψη πρόκειται να σκάσει σαν βόμβα μεγατόνων στην εγχώρια showbiz, ανατρέποντας τα πάντα στη ζωή και την καριέρα του! Ο εν λόγω κύριος, όπως προαναφέραμε, έχει τύχει «ύμνων» για το ταλέντο του και προς τα έξω βγάζει την εικόνα ότι χαίρει της εκτίμησης του κοινού και των συναδέλφων του, αφού η δημόσια εικόνα του είναι αλέρωτη, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Αναμένεται, λοιπόν, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον η αντίδρασή του στις καταγγελίες των πέντε γυναικών για σεξουαλική παρενόχληση!

Πηγή: espressonews

Μάρκος Σεφερλής: Τι απαντά ο δικηγόρος του στους ισχυρισμούς του Γιώργου Λαμπάτου

0

Τι ισχυρίζεται ο Γιώργος Λαμπάτος και τι απαντά ο δικηγόρος του Μάρκου Σεφερλή;

Ο Γιώργος Λαμπάτος καταγγέλλει πως ο Μάρκος Σεφερλής, κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους στη θεατρική παράσταση «Ο Ηλίας του 16ου», του έριχνε πραγματικά χαστούκια. Ο δικηγόρος του Μάρκου Σεφερλή, Μιχάλης Σαρρής, σε τηλεφωνική του επικοινωνία με το Happy Day, δήλωσε τα εξής:

«Ο ισχυρισμοί αυτοί δεν είναι καινούργιοι. Είχε βγει και το 2019 σε δύο τηλεοπτικές εκπομπές. Ο κ. Σεφερλής υπερασπίστηκε τα δικαιώματά του, θεωρούσε ότι είναι απολύτως συκοφαντικοί και ψευδείς οι ισχυρισμοί αυτοί και έκανε αγωγή. Η αγωγή αυτή έχει δικαστεί και δημοσιευτεί.

Σε ένα δικαστήριο που ο κ. Λαμπάτος κλητεύθηκε νόμιμα και δεν ήρθε καν, το δικαστήριο έκρινε ότι είναι ψευδείς και συκοφαντικοί οι ισχυρισμοί του, τον υποχρέωσε να αποκαταστήσει την ηθική βλάβη του κ. Σεφερλή, καταδικάζοντάς τον σε χρηματική αποζημίωση. Με τη βούλα του δικαστηρίου έχουν κριθεί ότι αυτοί οι ισχυρισμοί είναι ψευδείς, συκοφαντικοί και δυσφημιστικοί.

Με λύπη μου λέω ότι όχι μόνο ο κ. Λαμπάτος αυτά που το δικαστήριο τον υποχρέωσε, αλλά από εσάς μαθαίνω ότι επαναλαμβάνει τους ισχυρισμούς».

Ο Γιώργος Λαμπάτος, παρενέβη στη συνέχεια και υποστήριξε ότι σήμερα μαθαίνει πως έχει καταδικαστεί για συκοφαντία εναντίον του Μάρκου Σεφερλή.

«Με κλείδωσε στο σπίτι του και με κυνηγούσε γυμνός» – Νέα καταγγελία από την ερμηνεύτρια Λυδία Σέρβου

0

Νέα καταγγελία έρχεται αυτή τη φορά από τον χώρο του ελληνικού τραγουδιού.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η ερμηνεύτρια Λυδία Σέρβου με ανάρτηση της στο προσωπικό της προφίλ στο Facebook γνωστό μουσικοσυνθέτη την παρενόχλησε σεξουαλικά και μάλιστα έφτασε στο σημείο να την κλειδώσει σπίτι του και να την κυνηγάει γυμνός.

Η Λυδία Σέρβου, που μεταξύ άλλων, έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του μουσικού πενταγράμμου, όπως ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, η πίτσα Παπαδοπούλου, ο Μανώλης Μητσιάς, ο Γιώργος Θεοφάνους, περιγράφει με λεπτομέρειες τα όσα έζησε στο σπίτι του εν ζωή μουσικοσυνθέτη, σε ηλικία μόλις 15 ετών.

Αναλυτικά η ανάρτησή της:

Και ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ τι φορούσα τη μέρα που ΣΑΚΑΤΕΨΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!
Ήταν Φεβρουάριος του 1992 όταν ο πατέρας μου, εφημέριος στην Αγία Μαρινα στο Θησείο τότε, ήρθε σπίτι και μου ανακοίνωσε με χαρά πως γνώρισε έναν συνθέτη – μεγάλο όνομα με τεράστιες επιτυχίες και συνεργασίες- ο οποίος ήθελε να κάνει μια συναυλια στο Αρχαιολογικό χώρο που βρίσκεται πίσω από τον Ιερό Ναό. Ο πατέρας μου λοιπόν γνωρίζοντας την αγαπη μου για τη μουσική και ιδιαίτερα για το τραγούδι, αφού από πολύ μικρή ηλικία είχα δηλώσει ότι θα ασχοληθώ με τον συγκεκριμένο χώρο, ζήτησε από τον μεγαλοσυνθέτη να με ακούσει και να μας πει την γνώμη του. Ο συνθέτης δέχτηκε με μεγάλη χαρά και έδωσε το τηλέφωνο του ( σημ. δεν είχαμε κινητά τότε) για να του τηλεφωνήσω και να κανονίσουμε ραντεβού όπως και έγινε!

Ήμουν δεν ήμουν 15 χρόνων λοιπόν και ξεκίνησα για την οδό Πόντου, πίσω από την Μιχαλακοπούλου για το πολυπόθητο ραντεβού χωρίς να ξέρω τι με περιμένει. Χτύπησα το κουδούνι και μπήκα σε ένα σπίτι από εκείνα τα παλιά, με τα κάγκελα στα παράθυρα…! Με υποδέχθηκε με ένα τεράστιο χαμόγελο και μόλις μπήκα μέσα κλείδωσε την πόρτα. Αμέσως αντέδρασα… «γιατί κλειδώσατε ρώτησα;;»… «από συνήθεια μου λέει… πάντα κλειδώνω». Χαμπάρι εγώ τον πίστεψα. Ανεβαίνουμε σε ένα χώρο σαν σαλόνι με πολλά καβαλέτα, μπογιές, παρτιτούρες, ένα πιανο, ένα βιολι, μια κιθαρα. Χάρηκα εγώ.. σκεφτόμουν τι ωραιααα! Με ρωτάει… «θέλεις ένα τσάι;;; Έναν χυμό;;;» «Ένα ποτήρι νερό σας παρακαλώ του είπα». Έφυγε και πήγε να φέρει υποτίθεται το νερό… και εδώ ξεκινάει το μαρτύριο. Γύρισε ολόγυμνος και άρχισε να με κυνηγάει μέσα στο σαλόνι θέλοντας να ικανοποιήσει τις ορέξεις του. Άρχισα να φωνάζω, να τον παρακαλώ να με αφήσει να φύγω, να του λέω να σεβαστεί τον πατέρα μου αλλά εκείνος ατάραχος συνέχιζε να με κυνηγάει γύρω από την τραπεζαρία και να μου λέει «όσο και να φωνάζεις δεν θα σε ακούσει κανείς». Το αποτέλεσμα;

Να κατσω σε μια άκρη του σαλονιού κουβαριασμένη και να κλαίω και αυτός στην άλλη άκρη, μπροστά σε έναν καθρέφτη αφού αυτόικανοποιήθηκε, γύρισε με απίστευτο θράσος και μου είπε… « τώρα έλα να μου τραγουδήσεις γιατί χρωστάω μιαν απάντηση στον πατέρα σου». Δεν ξέρω που βρήκα τη δύναμη και το κουράγιο και συνέχισα να τον παρακαλώ να ξεκλειδώσει την πόρτα για να φύγω χωρίς βέβαια να τραγουδήσω. Κάποια στιγμή- ούτε ξέρω πόση ώρα μετά- ξεκλείδωσε αφού βέβαια πρώτα με είχε ξεφτιλίσει ότι είμαι μια άχρηστη, χαζή και χωρίς μυαλό κοπελίτσα που δεν πρόκειται να κανω τίποτα στη ζωή μου. Γιατί μου είπε «αν μου καθόσουν απόψε, αύριο το πρωί θα σου έκανα συμβόλαιο με τη warnermusic». Και βεβαίως κατάφερε να με φοβίσει με χίλιους δυο τρόπους ώστε να μην πω τίποτα σε κανέναν για πολλά χρόνια.

Από τη μια ήταν ο πατέρας μου, ιερέας, τι να πάω να του πω;;; Ότι ο άνθρωπος που εμπιστεύθηκες και με έστειλες να με ακούσει, προσπάθησε να με βιάσει; Φοβόμουν… για την υγεία του, για το πως θα το πάρει, για το αν θα με πιστέψει! …από την άλλη πήγαινα σχολείο στην «ελληνική παιδεία», ακόμα χειρότερα… σε ποιον να μιλήσω και να με πιστέψει.

Θυμάμαι ότι μπήκα σε ένα ταξί κλαίγοντας και του είπα να με αφήσει στο Μαρούσι ώστε να περπατήσω από το Μαρούσι μέχρι την Πευκη για να καταφέρω να βρω μια δικαιολογία να πω στους γονείς μου. Και βρήκα… «είχε παρά πολύ κρύο αυτό το σπίτι και δεν κατάφερα να τραγουδήσω». Αυτό ήταν αρκετό!

Από τότε η ψυχή μου δεν ήταν ποτέ ίδια! Και ορκίστηκα στον εαυτό μου ότι θα τα καταφέρω μέσα σε αυτό τον χώρο, χωρίς να χρειάζομαι δεκανίκια και χωρίς να θέλω επιβεβαίωση από κανέναν για το αν αξίζω ή όχι! ΑΞΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΓΩ και αυτό μου φτάνει! Και έδωσα υπόσχεση ότι δεν θα τραγουδήσω ποτέ δικά του τραγούδια και ας είναι εξαιρετικος δημιουργός και ας έχει συνεργαστεί με τους καλύτερους στιχουργούς, κάτι που έχω κρατήσει 25 χρόνια τώρα που τραγουδάω επαγγελματικά! Και υποσχέθηκα επίσης ότι πάντα θα είμαι δίπλα στους μαθητές μου και θα τους κρατώ το χέρι για να μην βρεθεί ποτέ ένα τέτοιο κτήνος να τους ρημάξει την δική τους ψυχή!

Και εγώ θυμάμαι τι φορούσα εκείνη τη μέρα… και τα πέταξα τα ρούχα… αλλά τις μνήμες δεν μπόρεσα ποτέ να τις πετάξω! Γιατί οι μνήμες είναι που πονάνε!

Δεν λέω το όνομα του επειδή σήμερα είναι 82 χρόνων και αν του συμβεί κάτι με το να δημοσιοποιήσω το ονομά του δεν ξέρω αν μπορώ να το διαχειριστώ!

ΜΙΛΗΣΤΕ… δεν έχει ώρα! Τώρα είναι η ώρα!

Να θυμάστε τους στίχους του Νίκου Γκάτσου

…και μέσα από βροχή κι ανεμοζάλη… το ΦΩΣ μου ακολουθώ κι όπου με βγάλει!!…

Και ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ τι φορούσα τη μέρα που ΣΑΚΑΤΕΨΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!
Ήταν Φεβρουάριος του 1992 όταν ο πατέρας μου, εφημέριος…

Δημοσιεύτηκε από Λυδία Σέρβου στις Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021

Λαμπάτος για Σεφερλή: «Ο Μάρκος Σεφερλής μου έριχνε 15 σφαλιάρες κάθε βράδυ και ήταν αληθινές»

0

Ο ηθοποιός μιλώντας στην εφημερίδα ONtime, αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που έζησε όταν συνεργάστηκε με τον Μάρκο Σεφερλή.

Ο Γιώργος Λαμπάτος αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο Μάρκος Σεφερλής μου έριχνε 15 σφαλιάρες κάθε βράδυ και οι σφαλιάρες αυτές ήταν αληθινές».

Γιώργο, είχες βγει στο παρελθόν και είχες μιλήσει για τη συνεργασία σου με τον Μάρκο Σεφερλή. Είχες εκφράσει παράπονα. Τι είχε συμβεί;

Είχαν συμβεί σε αυτή τη συνεργασία τραγικά πράγματα. Η μεγαλύτερη τραγωδία που είχε συμβεί σε μένα ήταν στην παράσταση «Ο Ηλίας του 16ου» που είχε ανέβει στο Θέατρο «Μινώα» σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας. Εγώ έπαιζα το ρόλο του Βέγγου, συμπρωταγωνιστικό ρόλο δηλαδή, και ο Σεφερλής έπαιζε το ρόλο του Χατζηχρήστου. Στο ρόλο αυτό ο Βέγγος «τρώει» σφαλιάρες για να φύγει από το Τμήμα όπως θυμάστε. Αυτές οι σφαλιάρες ήταν αληθινές. Έπρεπε δηλαδή στην παράσταση αυτή να φάω 10-12 σφαλιάρες όπως ήταν σκηνοθετημένο το έργο, οι οποίες η μία ήταν πιο δυνατή από την άλλη. Ήμουν παιδί, μόλις έβγαινα στο θέατρο καλά καλά, και άρχισε να με πονάει αυτό το πράγμα και διαμαρτυρήθηκα.
Του είπα: «Μάρκο, τι γίνεται, ρε συ, πονάω», μου απάντησε: «Μου ξέφυγε». Δίναμε 7 παραστάσεις την εβδομάδα την εποχή αυτή σ’ ένα θέατρο γεμάτο. Την άλλη μέρα, πιο δυνατές οι σφαλιάρες. Να έχω φτάσει σ’ ένα σημείο να μην ξέρω τι να κάνω. Διότι αν αντιδρούσα με κάποιον τρόπο άσχημο, θα σταμάταγα μια παράσταση γεμάτη από κόσμο. Βγάζανε πολλά λεφτά και πίστευα ότι θα καταστραφούμε ακόμα χειρότερα. Θα μου λέγανε: «Του ξέφυγε μια σφαλιάρα κι εσύ αντέδρασες με τέτοιον τρόπο; Και δημιουργείς πρόβλημα στον πρωταγωνιστή;». Ήμουν υποχρεωμένος να κάθομαι να τρώω 15 σφαλιάρες τη μία πιο δυνατή από την άλλη σε σημείο που να πηγαίνω σπίτι μου και όταν έφτανε η ώρα να πηγαίνω στην παράσταση, να πηγαίνω με κλάματα, διότι θα έπρεπε να υποστώ το ξύλο.

labatos 4

Στα παρασκήνια τι σου έλεγε ο Μάρκος;

Δεν είχαμε πολλά πολλά. Ήταν απόμακρος, δεν είχαμε και σχέσεις ιδιαίτερες. Εγώ για το ρόλο αυτό ήμουν επιλογή της Τίνας Σακελλάριου, που του έδωσε το έργο. Αυτός δεν είχε σκοπό να πάρει εμένα, προφανώς από εκεί ξεκίνησε αυτό το μένος εναντίον μου, γιατί μάλλον είχε άλλον να πάρει για το ρόλο του Βέγγου.
Πήγαινα με κλάματα στην παράσταση. Έπρεπε να υποστώ ένα ψυχολογικό θρίλερ, όπου δεν ήξερα πώς να αντιδράσω και εγώ έριχνα και το βάρος στον εαυτό μου, που δεν έκανα κάτι παραπάνω. Είχα σοκαριστεί με αυτό το πράγμα. Αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω και την παράσταση. Έφτασα όμως στο σημείο, εκτός από τον Μάρκο, να πάω και στον επιχειρηματία, τον Γιαννακό που είχε τότε το Θέατρο «Μινώα», να διαμαρτυρηθώ για αυτό το πράγμα. Να του μιλήσει κάποιος αυτού του ανθρώπου να σταματήσει να με βαράει για την παράσταση. Του μίλησε προφανώς, αλλά ήταν τέτοια η «δύναμη» του Μάρκου, ήταν και γεμάτο το θέατρο και δεν μπορούσανε να του επιβληθούν.

Σκέφτηκες να το καταγγείλεις;

Πού να το καταγγείλω; Το είπα στον επιχειρηματία του θεάτρου. Τι άλλο να κάνω; Αλλιώς έπρεπε να κατεβάσω μια παράσταση που έπαιζαν 15 ηθοποιοί.

labatos 1

Οι άλλοι ηθοποιοί τι σου έλεγαν;

Δεν μπορούσα να τους έχω με το μέρος μου, γιατί, όπως καταλαβαίνεις, οι ηθοποιοί ήταν υπάλληλοί του.

Οι σχέσεις σου με τον Μάρκο πώς είναι;

Δεν μιλάμε. Αν τον συναντήσω, θα του πω ένα γεια. Εγώ είχα βγει από τότε και μίλησα.

Μάρκος Σεφερλής: Τι απαντά ο δικηγόρος του στους ισχυρισμούς του Γιώργου Λαμπάτου

Τι ισχυρίζεται ο Γιώργος Λαμπάτος και τι απαντά ο δικηγόρος του Μάρκου Σεφερλή;

Ο Γιώργος Λαμπάτος καταγγέλλει πως ο Μάρκος Σεφερλής, κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους στη θεατρική παράσταση «Ο Ηλίας του 16ου», του έριχνε πραγματικά χαστούκια. Ο δικηγόρος του Μάρκου Σεφερλή, Μιχάλης Σαρρής, σε τηλεφωνική του επικοινωνία με το Happy Day, δήλωσε τα εξής:

«Ο ισχυρισμοί αυτοί δεν είναι καινούργιοι. Είχε βγει και το 2019 σε δύο τηλεοπτικές εκπομπές. Ο κ. Σεφερλής υπερασπίστηκε τα δικαιώματά του, θεωρούσε ότι είναι απολύτως συκοφαντικοί και ψευδείς οι ισχυρισμοί αυτοί και έκανε αγωγή. Η αγωγή αυτή έχει δικαστεί και δημοσιευτεί.

Σε ένα δικαστήριο που ο κ. Λαμπάτος κλητεύθηκε νόμιμα και δεν ήρθε καν, το δικαστήριο έκρινε ότι είναι ψευδείς και συκοφαντικοί οι ισχυρισμοί του, τον υποχρέωσε να αποκαταστήσει την ηθική βλάβη του κ. Σεφερλή, καταδικάζοντάς τον σε χρηματική αποζημίωση. Με τη βούλα του δικαστηρίου έχουν κριθεί ότι αυτοί οι ισχυρισμοί είναι ψευδείς, συκοφαντικοί και δυσφημιστικοί.

Με λύπη μου λέω ότι όχι μόνο ο κ. Λαμπάτος αυτά που το δικαστήριο τον υποχρέωσε, αλλά από εσάς μαθαίνω ότι επαναλαμβάνει τους ισχυρισμούς».

Ο Γιώργος Λαμπάτος, παρενέβη στη συνέχεια και υποστήριξε ότι σήμερα μαθαίνει πως έχει καταδικαστεί για συκοφαντία εναντίον του Μάρκου Σεφερλή.

Kαλλιτέχνης γκράφιτι γεμίζει τους τοίχους της Αθήνας με μορφές αγωνιστών του 1821

0

Ο «Εύρυτος», καλλιτέχνης γκράφιτι, γεμίζει τους τοίχους της Αθήνας με μορφές αγωνιστών του 1821.

nikitaras

Ο Εύρυτος αποτυπώνει μορφές αγωνιστικές, που εκπέμπουν όμως δυναμικότητα με την απλότητά τους. Ο Καραϊσκάκης, ο Νικηταράς και ένας απλός ιερέας είναι τα πρώτα από τα έργα του, που όπως δηλώνει στη «Δημοκρατία», γίνονται υπό καθεστώς «φόβου», καθώς υπάρχει πάντοτε το «φόβητρο» της ΕΛ.ΑΣ., που μπορεί να τον συλλάβει.

Όπως τονίζει, σκοπός των προσπαθειών του είναι να περάσουν τα ορθά μηνύματα της Επανάστασης, και όχι του γραικυλισμού και του ανθελληνισμού των διαφόρων επιτροπών. Προσπάθειες που, όπως τονίζει, θα συνεχιστούν μέχρι την 25η Μαρτίου, καθώς θα αφιερωθεί σε θέματα που έχουν να κάνουν με το 1821 και τον σκοπό της Επανάστασης.

img 20210123 095715

«Το ιδανικό θα ήταν όλα τα γκράφιτι να είναι σε κεντρικά σημεία, σε χώρους από τους οποίους περνούν χιλιάδες Έλληνες, προκειμένου να μην ξεχνούν το μήνυμα της Επανάστασης και του Αγώνα, αν και κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο, αφού, εκτός από την Αστυνομία, κάποιοι συγκεκριμένοι θα φρόντιζαν να τα βεβηλώσουν. Γι’ αυτό και οι περισσότερες δουλειές μου είναι σε σχολεία, ταράτσες, εγκαταλειμμένα κτίρια, προκειμένου να μπορώ να τα τελειώσω με ησυχία και ασφάλεια» δηλώνει ο «Εύρυτος».

Στην προσπάθειά του πάντως βρήκε ήδη συμπαραστάτες, καθώς, όπως είπε, μετά την ευρεία κοινοποίηση των έργων του στο διαδίκτυο, δεν ήταν λίγοι αυτοί που τον προσέγγισαν για να τον βοηθήσουν και να τον στηρίξουν έμπρακτα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Όλυμπος: Αυτοί είναι οι δυο γιατροί-ορειβάτες που παρασύρθηκαν από χιονοστιβάδα – Στην πρώτη γραμμή της μάχης κατά του κορονοϊού

0

Βαρύ πένθος στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας σήμερα το απόγευμα, καθώς οι δυο άνδρες που παρασύρθηκαν από μια χιονοστιβάδα στον Όλυμπο, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους, ήταν γιατροί στο Νοσοκομείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του larissanet, πρόκειται για γιατρούς, ηλικίας κοντά στα 50 έτη, οι οποίοι άφησαν την τελευταία πνοή τους, στην περιοχή Ξερολάκκι (Κόψη Ναούμ).

Οι δύο άτυχοι γιατροί που έχασαν τη ζωή τους όταν καταπλακώθηκαν από χιονοστιβάδα στον Όλυμπο είναι οι Θεόδωρος Χατζόπουλος αναισθησιόλογος και Τηλέμαχος Ζαφειρίδης παθολόγος, που εργαζόταν στη ΜΕΘ του ΓΝΛ, στην «πρώτη γραμμή» στη «μάχη» κατά του κορονοϊού δηλαδή.

Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης ενημερώθηκε μέσω ασυρμάτου από το τρίτο μέλος της ορειβατικής παρέας, που βρισκόταν σε χαμηλότερο σημείο. Άμεσα ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και κινητοποιήθηκαν η 8η και 2η ΕΜΑΚ, καθώς και ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας, όμως για τους δύο ορειβάτες ήταν ήδη αργά…

Οι συνάδελφοί τους είναι συντετριμμένοι και κάνουν λόγο για υπέροχους ανθρώπους, αλλά και εξαίρετους επιστήμονες.

Lockdown: «Κόκκινη» η Αττική, κλειστά τα Λύκεια – Ολοταχώς για click away στα καταστήματα

0

Πληροφορίες του ethnos.gr αναφέρουν ότι οι ειδικοί θα εισηγηθούν αναβολή στο άνοιγμα των Λυκείων και λιανεμπόριο με click away

Στο «κόκκινο» η Αττική λόγω των κρουσμάτων κορονοϊού. Αυτό αποφάσισαν οι ειδικοί της υποεπιτροπής που συνεδρίασαν εκτάκτως το απόγευμα της Πέμπτης, σε μία σύσκεψη που κράτησε παραπάνω από δύο ώρες.  Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του ethnos.gr, οι ειδικοί της υποεπιτροπής κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πρέπει στην Αττική να εφαρμοστούν σκληρά μέτραπροκειμένου να περιοριστεί η πανδημία του κορονοϊού.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το επιδημιολογικό φορτίο είναι αρκετά βαρύ και οι ειδικοί εισηγούνται έκτακτα μέτρα για να μην ξεφύγει η κατάσταση. Απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι τα μέτρα θα ισχύσουν για όλο το λεκανοπέδιο και όχι για μεμονωμένες περιοχές της Αττικής. Πράγμα που σημαίνει, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι στην αυριανή σύσκεψη που θα δοθούν και οι τελικές προτάσεις στην κυβέρνηση, θα εισηγηθούν το click away στα καταστήματα.

«Δεν θα διστάσουμε να περιορίζουμε τις δραστηριότητες όταν αναζωπυρώνονται τα κρούσματα», είχε δηλώσει και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντας το στίγμα ότι θα γίνουν αλλαγές λόγω των κρουσμάτων κορονοϊού. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στην τελική σύσκεψη της Παρασκευής που θα γίνει και για τα σχολεία, οι ειδικοί θα εισηγηθούν να μην ανοίξουν τα Λύκεια (ερωτηματικό παραμένει τι θα γίνει με την Γ’ Λυκείου λόγω των πανελληνίων) και ερωτηματικό παραμένει τι θα γίνει με τα Γυμνάσια. 

«Κλειδί» τα όρια του «κόκκινου» συναγερμού

Το «κλειδί» στην υπόθεση είναι ότι η Αττική θα χαρακτηριστεί «κόκκινη» στο σύνολό της. Μέχρι σήμερα, όποια περιοχή χαρακτηριζόταν «κόκκινη», έμπαινε σε πολύ αυστηρό lockdown, με μέτρα όπως η απαγόρευση κυκλοφορίας και η αναστολή του λιανεμπορίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr, στην προκειμένη περίπτωση επειδή δεν μιλάμε για περιοχή, αλλά για ολόκληρο νομό, πιθανότατα θα οδηγηθούμε στο σενάριο του click away για το λιανεμπόριο, ενώ είναι ερωτηματικό το τι θα γίνει με την απαγόρευση της κυκλοφορίας. Οι τελικές ανακοινώσεις θα γίνουν από την κυβέρνηση και συγκεκριμένα από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά, έπειτα από το τελικό ναι του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Τον «κόκκινο» συναγερμό που υπάρχει στην Αττική είχαν επισημάνει με δηλώσεις του στο OPEN TV και στο ethnos.gr ο καθηγητής και μέλος της Επιτροπής των ειδικών για τον κορονοϊό, Αχιλλέας Γκίκας, και ο καθηγητής Πνευμονολογικής Κλινικής του νοσοκομείου Ηρακλείου και αντιπρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Κλινικής του νοσοκομείου Ηρακλείου, Νίκος Τζανάκης. «Με τους δείκτες που έχουμε τώρα θα έβαζα την Αττική στο κόκκινο και δεν θα άνοιγα με τίποτα στα σχολεία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τζανάκης, αυξάνοντας έτσι τις φωνές που ζητούν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια να μείνουν κλειστά στην Αττική λόγω της αύξησης των κρουσμάτων του κορονοϊού.

Πέθανε η ηθοποιός Μιράντα Κουνελάκη

0

Θλίψη σκόρπισε στον καλλιτεχνικό χώρο η είδηση θανάτου της ηθοποιού Μιράντα Κουνελάκη.

Το θλιβερό γεγονός έκανε γνωστό ο Σπύρος Μπιμπίλας μέσω ανάρτησής του στο Facebook.

Η Μιράντα Κουνελάκη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Ελληνικού Ωδείου, απ’ όπου αποφοίτησε με άριστα το 1961. Επίσης έκανε αρκετά χρόνια σπουδές μουσικής και πιάνου.

Στο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε το 1962 με το Θίασο Κατερίνας Ανδρεάδη με το έργο ”30 δευτερόλεπτα έρωτα”.

Η Μιράντα Κουνελάκη έχει γράψει από νεαρή ηλικία θεατρικά έργα, στίχους, τηλεοπτικά σενάρια από έργα του Βιζυηνού, του Ροΐδη, του Παπαδιαμάντη, κ.ά., έχει κάνει μετάφραση και διασκευή θεατρικού έργου, επιθεωρησιακά νούμερα, χρονογραφήματα, διηγήματα, πολλά κείμενα για παιδάκια, κείμενα για θεατρικό αναλόγιο κ.λπ. Μερικές από τις σημαντικότερες παραστάσεις που έλαβε μέρος: “Τα παιδιά μας οι κέρβεροι”, “Κόκκινα φανάρια”, “Τελευταίο φθινόπωρο”, “Ο Χριστός ξανασταυρώνεται”, “Πραματευτής”, “Καληνύχτα Μαργαρίτα”, “Ο έμπορος της Βενετίας”, “Ιούλιος Καίσαρ”, “Η κυρία με το σκυλάκι”, “Το κορίτσι με το κορδελάκι” Θίασος Μάνου Κατράκη) κ.ά.

Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1960 στην ταινία Για Σένα την Αγάπη μου”. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε σε σειρές όπως “Άγνωστος πόλεμος”, “Ισιδώρα” κ.ά.

Φιλμογραφία

Το βλέμμα του Οδυσσέα / Ullyses ‘Gaze (1995)

Ο Μεγαλέξανδρος (1980)

Ισιδώρα (1975)

Αντάρτες των πόλεων (1972)

Η χαραυγή της νίκης (1971)

Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου (1969)

Ζήσε για την αγάπη μας (1968)

Τόσα όνειρα στους δρόμους (1968)

Ο νικητής (1965)

Παιδί μου δεν αμάρτησα (1964)

Πικρή μου, Αγάπη (1964)

Ο λουστράκος (1962)

Ο χρυσός και ο τενεκές (1962)

Η υπέροχη οπτασία (1962)

Η απολύτρωση (1961)

Άτλας (1961)

Για σένα την αγάπη μου (1960)

Η λίμνη των στεναγμών (1959)

Προς click away και click in shop παντού – Τέλος στα «ελεύθερα» ψώνια

0

Μετά την αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού, στο τραπέζι πέφτουν νέα μέτρα για το λιανεμπόριο, προκειμένου να μην κλείσουν εντελώς, με τις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει αυτό για επαγγελματίες και εργαζόμενους.

Όπως μετέδωσε η Μαρία Παππά από κατάστημα λιανικής στο Κολωνάκι, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star με τη Μάρα Ζαχαρέα, η λύση της παραλαβής εκτός του καταστήματος – click away – έχει επανέλθει στις συζητήσεις.

Επανέρχεται και το σενάριο των τηλεφωνικών ραντεβού –το λεγόμενο click in shop- που δεν το είδαμε να εφαρμόζεται, αν και είχε σχεδιαστεί, για καταστήματα ρούχων, παπουτσιών και κοσμημάτων. Φαίνεται πως τουλάχιστον η Αττική πάει ολοταχώς προς αυτή την κατεύθυνση και σύντομα τελειώνουν τα ψώνια με τον τρόπο που έγιναν την εβδομάδα που πέρασε.

Το Yπουργείο Aνάπτυξης επαναφέρει αυτό το πλάνο προκειμένου να μην κλείσει η αγορά σε όλη τη χώρα. Δηλαδή να λειτουργούν κανονικά τα καταστήματα όπου το επιτρέπουν τα επιδημιολογικά στοιχεία και με τη μέθοδο του click away και click in shop στις «κόκκινες» περιοχές. Στις υπόλοιπες ενδέχεται να μην αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας για τα καταστήματα, εφόσον δεν επιδεινωθούν τα επιδημιολογικά δεδομένα. Οι άνθρωποι της αγοράς είναι στα όρια νευρικής κρίσης πάντως, όπως η ιδιοκτήτρια καταστήματος Ρία Λαμπρινούδη που μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και γνωρίζει από πρώτο χέρι τι σημαίνει αυτό το «άνοιξε – κλείσε» για τις επιχειρήσεις.

«Και το click away είναι κάτι, αλλά αυτό που δεν είναι καλό είναι να ξανακλείσουν τα καταστήματα» δήλωσε η κυρία Λαμπρινούδη.

Δείτε το βίντεο: