Blog Σελίδα 10517

Απαγόρευση κυκλοφορίας στις 6 τα Σαββατοκύριακα: «Κλείδωσε» η εισήγηση των ειδικών για την Αττική

0

Σε εξέλιξη βρίσκεται η κρίσιμη συνεδρίαση των λοιμωξιολόγων του υπ. Υγείας από το πρωί της Παρασκευής, στην οποία θα αποφασίσουν τα νέα αυστηρά μέτρα τόσο στην πρωτεύουσα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, ώστε να ανακοπεί η ραγδαία εξάπλωση του κορονοϊού.

«Κλείδωσε», σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η απαγόρευση της κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα έως τις 5 το πρωί τα Σαββατοκύριακα.

Η επιτροπή των λοιμωξιολόγων θα κάνει την εισήγησή της στον Πρωθυπουργό αργότερα, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει τον τελικό λόγο.

Στις 6 το απόγευμα, οι ανακοινώσεις και η εξειδίκευση των μέτρων θα γίνει από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκο Χαρδαλιά.

Έτσι, αν τελικά αποφασιστεί η απαγόρευση κυκλοφορίας τα Σαββατοκύριακα από τις 6 αυτό σημαίνει ότι τα καταστήματα θα κλείνουν το Σάββατο στις 5 το απόγευμα.

Για το λιανεμπόριο προτείνεται η λειτουργία μόνο μόνο με τη μέθοδο του click away.

Στο «τραπέζι» των ειδικών βρίσκεται και το θέμα των σχολείων και σύμφωνα με πληροφορίες επικρατεί η άποψη να παραμείνουν προς το παρόν ανοιχτά Γυμνάσια και Δημοτικά.

Παράλληλα δεν αποκλείεται να ληφθούν μέτρα τοπικού χαρακτήρα, σε περιοχές όπως η Πάτρα, που εμφανίζουν βαρύ επιδημιολογικό φορτίο. Ενώ, η Θεσσαλονίκη θα «κοκκινίσει» ξανά.

Η απόφαση για τη Θεσσαλονίκη και τα νέα περιοριστικά μέτρα λήθηκε προληπτικά για να μην υπάρξει περαιτέρω επιβάρυνση του ιικού φορτίου και πίεση στο ΕΣΥ, δεν είχε να κάνει όμως με τον αριθμό των κρουσμάτων που εμφανίζει η συγκεκριμένη περιοχή. Θυμίζουμε ότι την Πέμπτη η Θεσσαλονίκη είχε 87 κρούσματα, ωστόσο, υπήρξε συγκεκριμένος λόγος που ελήφθη η απόφαση για να μπει στις «κόκκινες» περιοχές.

Αυτό που οδήγησε σε αυτή την κίνηση ήταν ο γρήγορος ρυθμός αύξησης των νέων μολύνσεων και κυρίως το μεγάλο ιικό φορτίο που καταγράφεται στα λύματα της πόλης. Τα δεδομένα τέθηκαν υπόψη του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκου Χαρδαλιά, αλλά και της ειδικής υποεπιτροπής που συνεδρίασε την Τετάρτη (03.02) και έτσι αποφασίστηκε να μπει στη ζώνη επιτήρησης Β’ η Θεσσαλονίκη.

Σταρόβας: «Μου γράφουν «Χοντρέ, να βιάσουν την κόρη σου» – Είστε αρπακτικά, άρρωστα ζώα»

0

Ο Δημήτρης Σταρόβας έγινε δέκτης πλήθος αρνητικών σχολίων τις τελευταίες ημέρες. Ο αγαπημένος καλλιτέχνης και ηθοποιός θέλησε να απαντήσει σε όλους τους χαρακτηρισμούς, με ένα βίντεο στο κανάλι του στο Youtube, αποσπάσματα του οποίου προβλήθηκαν σήμερα στο Πρωινό στον ANT1.

“Πέρασα μια εβδομάδα δύσκολη, περίεργη, διαβάζοντας τα σχόλια σας. Να πω για πολλοστή φορά πως όλα τα σχόλια επιτρέπονται. Κανένα σχόλιο δεν σβήνω, και όλα τα διαβάζω. Υπάρχουν κάποιοι τύποι και ένας συγκεκριμένα που μπαίνει εδώ μέσα και διαβάζει χιλιάδες σχόλια και φτάνει στο σημείο να γράφει κάτω από όλα τα θετικά σχόλια “όχι δεν είναι, ψέμματα λέει”. Παιδιά αυτό είναι άρρωστο. Είσαι άρρωστος ή άρρωστη. Δεν ξέρω τι είσαι. Αυτός ο τύπος χρειάζεται βοήθεια, είναι άρρωστο αυτό που κάνεις. Δεν έχεις ζωή να ασχοληθείς με κάτι άλλο; Θα κοπεί το Internet και θα σας κοπεί το οξυγόνο. Υπάρχει ζωή και εκτός διαδικτύου.

Έχουν φτάσει στο σημείο να γράφουν “Ρε π@@@τη, χοντρέ να βιάσουν την κόρη σου!”. Το διανοείστε; Τι φταίει αυτό; Αυτό είναι χειρότερο από τη σεξουαλική παρενόχληση. Ξόδεψα μέρες και ώρες για να δω το κίνητρο, τι είναι αυτό που αναγκάζει έναν άνθρωπο να φτάσει στο σημείο να γράψει κάτι τέτοιο. Προσπάθησα να τους δικαιολογήσω… Καμία δικαιολογία! Για να φτάσει κάποιος σε αυτό το σημείο, σημαίνει ότι είστε αρπακτικά ζώα, χωρίς μυαλό.

Κάντε μου μια χάρη, πηγαίντε στην ευχή της Παναγίας. Αφήστε τους υπόλοιπους να κάνουμε αυτό που μας αρέσει. Δεν έχω καμιά ανάγκη από στήριξη. Έχω ταραχτεί, δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι ζούμε ανάμεσα σε τέτοια κτήνη, σε τέτοια ζώα και φτάνουμε σε τέτοιο επίπεδο εκδίκησης. Τι είπα ρε εσεις; Δεν βλέπετε;”

Δείτε το βίντεο

Απαγόρευση κυκλοφορίας στις 18:00 τα Σαββατοκύριακα λένε οι λοιμωξιολόγοι

0

Κλειδώνει η απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00 τα Σαββατοκύριακα, σύμφωνα με πληροφορίες, στις κόκκινες περιοχές. Σε αυτή την εισήγηση καταλήγει η επιτροπή λοιμωξιολόγων, η οποία συνεδριάζει από νωρίς το πρωί και το απόγευμα αναμένονται σχετικές ανακοινώσεις από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά.

Φαίνεται πως κλειδώνει η απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00 στην Αττική και σε άλλες κόκκινες περιοχές. Αυτή θα είναι, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, η εισήγηση της επιτροπής Λοιμωξιολόγων προς την κυβέρνηση και πιθανότατα θα γίνει δεκτή με σκοπό να ανακοπεί η αυξητική τάση Που έχουν τα κρούσματα κυρίως στην Αττική.

Νωρίς το πρωί, είχε φωτογραφίσει την εισήγηση της επιτροπής ο καθηγητής Γώγος ο οποίος τόνισε πως «είναι «έξυπνη λύση η απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00».

Ο κ. Γώγος τόνισε: «Αυτό που έχει πολύ μεγάλη σημασία είναι η δυναμική της επιδημίας σε ορισμένες περιοχές. Το θέμα είναι ότι σε μερικές κόκκινες περιοχές μπορεί επιδημιολογικά τα πράγματα να είναι λίγο χειρότερα», σημείωσε ο καθηγητής, διευκρινίζοντας ότι υπάρχει δυναμική αύξησης.

«Εάν έχουμε σε κάποια περιοχή, πχ. στην Αχαϊα ή το κέντρο της Αθήνας διπλασιασμό κρουσμάτων σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα, τότε πιθανώς να χρειαστεί να πάρουμε επιπλέον μέτρα, που θα φροντίσουν να ανακόψουν αυτή τη δυναμική. Δηλαδή, να παραμείνουμε στο “κόκκινο”, αλλά να μην υπάρχει αυτή η αυξητική τάση που υπάρχει».

Παράλληλα, τόνισε πως είναι ύψιστης σημασίας η μείωση της κινητικότητας και σε αυτό το πλαίσιο χαρακτήρισε ως «έξυπνη λύση» την απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00, σημειώνοντας πως πρόκειται για ένα «σχετικά ανώδυνο μέτρο».

Πάει για σκληρό lockdown η Αχαΐα

Παράλληλα, η κατάσταση στην Αχαΐα μέρα με μέρα χειροτερεύει και βαίνει προς σκληρό lockdown. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το απόγευμα, στις ανακοινώσεις από τον Νίκο Χαρδαλιά δεν αποκλείεται να ανακοινωθεί το κλείσιμο όλων των σχολικών βαθμίδων, συνεπώς να κλείσουν δημοτικά και γυμνάσια που είναι ανοιχτά.

Κλείνουν εντελώς τα καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές

Πιθανά μέτρα μπορεί να τεθούν σε ισχύ και για τα καταστήματα. Αν και τίποτα δεν έχει κλειδώσει, ορατό είναι το ενδεχόμενο να κλείσουν εντελώς τα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και γενικά σε όλες τις κόκκινες περιοχές της Ελλάδας.

Παγώνη: «Το να κλείσεις από τις 18:00 η ώρα την Αττική δεν έχει κανένα νόημα»

0

Νέα μέτρα φέρνουν τα συνεχή τετραψήφια νούμερα για να αντιμετωπιστεί το νέο κύμα κορoνοϊού.

Κρίσιμη θεωρείται η σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής των λοιμωξιολόγων, οι οποίοι θα θέσουν επί τάπητος την κατάσταση που επικρατεί στις «κόκκινες» περιοχές, στις υποψήφιες για… αλλαγή χρώματος, αλλά και στα νέα σκληρότερα μέτρα για να αντιμετωπιστεί το κύμα του κορoνοϊού που τρομάζει ειδικούς και κυβέρνηση.

«Να εφαρμοστούν τα ήδη υπάρχοντα μέτρα»

Σύμφωνα με τη Ματίνα Παγώνη, πρόεδρο νοσοκομειακών γιατρών, η λήψη νέων μέτρων δεν είναι αναγκαία.

«Τα μέτρα που υπάρχουν μέχρι τώρα δεν έχουν εφαρμοστεί. Ας εφαρμόσουμε αυτά που έχουμε».

Η σταθεροποίηση που υπάρχει τις τελευταίες ημέρες στον αριθμό των κρουσμάτων, μαρτυρά ότι η πανδημία βρίσκεται υπό διαχείριση οπότε καινούργια μέτρα στην παρούσα φάση θα ήταν περιττά.

«Το να ανακοινώνουμε κάθε δυο μέρες μέτρα δεν έχει κανένα νόημα αν δεν τα εφαρμόζουμε».

Η επιτροπή των ειδικών παρακολουθεί καθημερινά την εξέλιξη του ιού στη χώρα και βήμα βήμα αποφασίζει τις επόμενες κινήσεις.

«Όχι» στην απαγόρευση κυκλοφορίας στις 18:00 για την Αττική

Σχετικά με τις σκέψεις για απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00 το απόγευμα στην Αθήνα, η κ. Παγώνη είπε ότι δεν είναι καλή ιδέα.

«Το να κλείσεις από τις 18:00 η ώρα την Αττική δεν έχει κανένα νόημα».

Το ζητούμενο είναι η τήρηση των μέτρων και η ατομική ευθύνη που φέρουν οι πολίτες, η οποία θα πρέπει να έρθει στο προσκήνιο και όλοι να αναλογιστούν την κρισιμότητα της κατάστασης.
«Η λύση είναι τα εμβόλια»

Μεγάλο είναι το ζήτημα που παραμένει γύρω από το πρόγραμμα εμβολιασμού.

Οι λιγοστές δόσεις που έχουν παραλάβει οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν πάει πίσω τα προγράμματα εμβολιασμού, με αποτέλεσμα αρκετοί πολίτες που θα έπρεπε να έχουν εμβολιαστεί να περιμένουν στην ουρά.

Σχετικά με τον εμβολιασμό των υγειονομικών υπαλλήλων, η κ. Παγώνη τόνισε ότι περίπου το 80% των νοσοκομειακών γιατρών έχουν ήδη εμβολιαστεί ενώ συνεχίζονται κανονικά και οι εμβολιασμοί των υπολοίπων.

Τα τελευταία νούμερα της πανδημίας έχουν αυξήσει σε μικρό ποσοστό την εισαγωγή ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία, ωστόσο βρίσκονται σε καλή κατάσταση.

Υπάρχουν κενές κλίνες ΜΕΘ, τόσο στην Αττική όσο και στην Περιφέρεια, με το ποσοστό τους να αγγίζει το 57%.
«Κοκκινίζει» η Θεσσαλονίκη

Μετά την Αττική που είναι στο «κόκκινο», οι ειδικοί αποφάσισαν την Πέμπτη να «κοκκινίσουν» και τη Θεσσαλονίκη η οποία έχει άνοδο στα κρούσματα.

Η απόφαση για τη Θεσσαλονίκη και τα νέα περιοριστικά μέτρα λήφθηκε προληπτικά για να μην υπάρξει περαιτέρω επιβάρυνση του ιικού φορτίου και πίεση στο ΕΣΥ, δεν είχε να κάνει όμως με τον αριθμό των κρουσμάτων που εμφανίζει η συγκεκριμένη περιοχή.

Αυτό που οδήγησε σε αυτή την κίνηση ήταν ο γρήγορος ρυθμός αύξησης των νέων μολύνσεων και κυρίως το μεγάλο ιικό φορτίο που καταγράφεται στα λύματα της πόλης.

Το ιικό φορτίο χρειάζεται χρόνο για να αποκλιμακωθεί σύμφωνα με την κ. Παγώνη, ενώ η εικόνα της Θεσσαλονίκης δε δικαιολογεί νέα μέτρα επισήμανε ο Στέργιος Λογοθετίδης, καθηγητής Νανοτεχνολογίας και διευθυντής εργαστηρίου Νανοτεχνολογίας ΑΠΘ.

Ο κ. Λογοθετίδης πρότεινε «κόφτη» στα SMS που μπορούν να σταλθούν έτσι ώστε να περιορίζεται κατά κάποιον τρόπο η κίνηση των πολιτών, ενώ τόνισε ότι τα μέτρα προστασίας θα πρέπει να εφαρμόζονται κατά γράμμα.

Και οι δύο ειδικοί, υπογράμμισαν την ατομική ευθύνη που φέρει κάθε πολίτης για την τήρηση των μέτρων και επισήμαναν ότι αν τηρούνται τα ήδη υπάρχοντα δεν υπάρχει ανάγκη για νέα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Παπαχαραλάμπους – Δροσάκη: Αποσπάσματα των καταγγελιών τους εις βάρους του Φιλιππίδη

0

Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Λένα Δροσάκη κατήγγειλαν χθες στο ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών), όπως έγινε γνωστό, τον πασίγνωστο ηθοποιό για αντισυναδελφική και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που προσέβαλε τη γενετήσια αξιοπρέπεια.

Σήμερα στην εκπομπή Πάμε Δανάη, η Δανάη Μπάρκα και ο Άρης Καβατζίκης διάβασαν αποσπάσματα των κατηγοριών από το επίσημο έγγραφο.

Τα όσα αναφέρθηκαν στον «αέρα» ανατριχιάζουν…

Αναλυτικά, οι κατηγορίες από τις δύο ηθοποιούς:

Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους για το συμβάν που συνέβη στην παράσταση Ηλίθιοι, σε ηλικία 24 ετών: «Ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.

Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου μια συνεχή ανησυχία που έφτανε πολλές φορές στα όρια του τρόμου. Δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του.

Μια σκηνή με ένα τρυφερό φιλί εκείνος χρησιμοποιούσε βία, αφήνοντας έκπληκτο το κοινό. Όταν ερχόταν ο πρώην σύντροφός μου να δει την παράσταση με έπιανε σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντας ακόμα με περισσότερο πάθος αυτά τα ανάρμοστα φιλιά.

Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν».

Ο Άρης Καβατζίκης αναφέρθηκε και σε ένα άσχημο περιστατικό στο καμαρίνι που της έδωσε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, αλλά το κλειδί το κρατούσε ο ίδιος σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, όσο κράτησε η παράσταση.

Λένα Δροσάκη σε ηλικία 24 ετών: «Κάποια στιγμή επισκέφθηκα γυρίσματα γνωστής σειράς όπου πρωταγωνιστούσε ο καταγγελλόμενος. Με ξεχώρισε. Άρχισε να με παρενοχλεί σεξουαλικά στην αρχή πιο διακριτικά, στη συνέχεια ολοένα και με πιο ανάρμοστο τρόπο. Κάποια στιγμή άρχισε να με απειλεί ανοιχτά ότι αν δεν συνευρεθούμε ερωτικά θα φροντίσει να μην περάσω ως φοιτήτρια στις εξετάσεις του Υπουργείου. Την μέρα των εξετάσεων στο Υπουργείο, τον είδα απέναντί μου, πάγωσα, δεν περίμενα να φτάσει σε αυτό το σημείο όταν ανέβηκα στη σκηνή για να εξεταστώ, είδα τον καταγγελλόμενο να εισέρχεται στην αίθουσα του θεάτρου και να κατευθύνεται προς το μέρος της εξεταστικής επιτροπής χαιρετώντας εγκάρδια και συνομιλώντας θερμά με τα μέλη της. Μου έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση “Είδες που στα έλεγα;”. Δεν πέρασα στις εξετάσεις του Υπουργείου… Αν και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό οφείλετε σε ενέργειες του καταγγελλόμενου ή στο ότι η απόδοσή μου δεν ήταν η επιθυμητή λόγω της ταραχής μου είχε προκληθεί»

Το 2019, στην παράσταση Έγκλημα στο Όριαντ Εξπρές που ανεβάζει η Κάτια Δανδουλάκη, άρχισαν τα ίδια περιστατικά, άλλες φορές κατ’ ιδίαν άλλες μπροστά σε όλο τον θίασο. Μία μέρα χωρίς κανέναν λόγο επιτέθηκε λεκτικά και με απίστευτη ένταση ενώπιον όλου του θιάσου σε εμένα και στον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, προφανώς θεωρώντας ότι έχουμε μεταξύ μας κάποιου είδους ερωτική σχέση. Πράγμα που δεν ίσχυε. Η πρόβα διακόπηκε και η κ. Δανδουλάκη του ανακοίνωσε ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του ως σκηνοθέτη. Αποχωρεί ο ισχυρός και όχι ο αδύναμος».

Καθηγητής Νομικής παραιτήθηκε και κατηγορεί την Κεραμέως ως σατανίστρια

0

«Αρνούμαι να αυτοεξευτελίζομαι αυτό τον τρόπο», είπε ο κ. Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Την παραίτησή του αποφάσισε να καταθέσει ένας καθηγητής Νομικής, καθώς, όπως λέει ο ίδιος, η Νίκη Κεραμέως ακολουθεί παγκόσμιες σατανικές οδηγίες.
Ένας καθηγητής Νομικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο της Θράκης παραιτήθηκε από τη θέση του καθώς, όπως ισχυρίζεται, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ακολουθεί παγκόσμιες σατανικές οδηγίες.

Πιο συγκεκριμένα, σημείωσε πως «ήρθε σήμερα η ώρα του τελευταίου μαθήματος μου, το οποίο δεν θα διεξαχθεί ούτε στο αμφιθέατρο ούτε στην μπροστά αισχρή τηλεοθόνη… στο ψηφιακό κελί που έχτισε η κα. Κεραμέως ακολουθώντας τις παγκόσμιες σατανικές οδηγίες. Το μάθημα το τελευταίο θα διεξαχθεί ενώπιον των αυτιών των ακροατών σας. Το μάθημα αυτό είναι η προαναγγελία της εντός ολίγων ωρών παραιτήσεως μου από τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του ΔΠΘ».

Στη συνέχεια τόνισε πως «κάθε λεπτό που χάνεται είναι υπερπολύτιμο και πρέπει ο ελληνικός λαός να καταλάβει πού βρισκόμαστε. Τα πράγματα δείχνουν ότι επίκειται νέα αναβαθμισμένη επίθεση κατά των Ελλήνων. Δεν μπορώ να συνεχίσω εσώκλειστος, παγιδευμένος σε ένα ψηφιακό κελί αρνούμαι να αυτοεξευτελίζομαι με αυτόν τον τρόπο».

Γιούλικα Σκαφιδά: «Έφευγα κάθε μέρα κλαίγοντας από το θέατρο – Δεν άντεχα άλλο την πίεση»

0

Η ηθοποιός Γιούλικα Σκαφιδά, αναφέρθηκε στην απαξίωση και την προσβλητική συμπεριφορά που έχει δεχθεί από σκηνοθέτες που συνεργάστηκε.

Η ηθοποιός Γιούλικα Σκαφιδά, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Τηλέραμα”, στην απαξίωση και την προσβλητική συμπεριφορά που έχει δεχθεί από σκηνοθέτες που συνεργάστηκε.

“Έχω αντιμετωπίσει πολύ δύστροπο σκηνοθέτη. Και έναν άντρα και μια γυναίκα, και τηλεοπτικά και θεατρικά. Μου έχει τύχει να κάνω πρόβες στο θέατρο και να φεύγω κάθε μέρα κλαίγοντας, γιατί δεν άντεχα άλλο την πίεση και τον άσχημο τρόπο. Αποφάσισα να δω αν θα το καταφέρω, το έφερα εις πέρας και βγήκα πιο δυνατή. Ήταν λίγο μόδα κάποτε να έχεις να κάνεις με προσβλητικούς σκηνοθέτες. Θεωρούνταν πως, αν δούλευες με αυτούς, ήσουν και καλός ηθοποιός. Είναι όμως κάτι που δεν θέλω πια και το έχω διώξει από πάνω μου. Δεν είναι ταμπού να περνάς καλά στη δουλειά, δεν σημαίνει αυτό ότι την ευτελίζεις ή δεν την κάνεις καλά.

Για μένα είναι πια πολύ βασικό με ποιους θα συνεργαστώ. Πριν από χρόνια δεν με ένοιαζε, έλεγα πως ακόμα και τον πιο τρελό θα τον κουμαντάρω. Άλλωστε, όταν είσαι νέος, θες να πειραματιστείς, να δεις ως πού μπορείς να πας. Τώρα πια δεν με ενδιαφέρει να τσεκάρω τα όριά μου, δεν θέλω εντάσεις, γκρίνιες, προσβολές, κλάματα… Θέλω να είμαι επικεντρωμένη μόνο στη δουλειά και όχι στο πώς θα κουμαντάρω έναν σκηνοθέτη για να μη μου μιλήσει άσχημα ή πώς δεν θα βάλω τα κλάματα μπροστά στον θίασο όταν με προσβάλουν””, είπε η αγαπημένη ηθοποιός.

Ερωτηθείσα για τις αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών για περιστατικά σεξουαλικής, λεκτικής και ψυχολογικής βίας στον χώρο του θεάτρου, η Γιούλικα Σκαφιδά είπε: “Από τη μία χαίρομαι, γιατί σιγά σιγά κάθε άνθρωπος βρίσκει το θάρρος να μιλήσει για όσα τον πονάνε, βάζοντας το δικό του λιθαράκι για ένα καλύτερο αύριο, όπως το ονειρευόμαστε εμείς οι ρομαντικοί. Από την άλλη δυσαρεστούμαι, γιατί η κοινωνία είναι ακόμα συντηρητική και σεξιστική. Δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί κάποιος ασχολείται με το γιατί μίλησαν τώρα οι Σοφία Μπεκατώρου, Ζέτα Δούκα, Ευδοκία Ρουμελιώτη και όχι με το τι είπαν. Είναι σαν να θέλουμε να φύγουμε από την ουσία και να κατηγορήσουμε και πάλι τη γυναίκα”.

Μουτίδου κατά Φασουλή: «Πιστεύετε ότι σπουδάσαμε θέατρο για να μας πιάνουν τα β@@@ και τους κ@@ους;»

0

Η Σοφία Μουτίδου, σε ένα νέο βίντεο διάρκειας 20 λεπτών στο κανάλι της στο Youtube, θέλησε να μιλήσει γι’ άλλη μια φορά «έξω από τα δόντια».

Η γνωστή ηθοποιός παραδέχεται ότι μίλησε με πολύ κόσμο τις προηγούμενες ημέρες, ο οποίος όμως φοβάται να μιλήσει για διάφορους λόγους και “τα έβαλε” με τον Σταμάτη Φασουλή, με αφορμή την πρόσφατη συνέντευξή του για τις εξελίξεις στον χώρο του θεάτρου.

«Την εβδομάδα που πέρασε πολλοί με πήραν τηλέφωνο. Με πήραν άνθρωποι του χώρου, μου έστειλαν μηνύματα ευχαριστίας και ευγνωμοσύνης, θαυμασμού. Κάποιοι με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συνέντευξη. Κάποιοι με πήραν τηλέφωνο για να με ψαρέψουν σε περίπτωση που θυμάμαι κάτι που θα μπορούσε να… δεν ξέρεις καμιά φορά. Μίλησα και με αυτούς. Έκανα κι εγώ ένα τηλεφώνημα σε κάποιον, ο οποίος κατά τη γνώμη μου έχει πάρα πολλά στοιχεία, ο οποίος όμως δεν θέλει να μιλήσει. Ήταν παρών σε πάρα πολλά πράγματα, όμως δεν θέλει να μιλήσει και όταν έκλεισα το τηλέφωνο ήμουν προδομένη θαρρείς και ήταν υποχρεωμένος να μου μιλήσει, προδομένη που αρνήθηκε αυτός που ήξερε τα πάντα, που ήταν πραγματικά μια αδιάσειστη μαρτυρία να μην πει τίποτα. Πάσο.

Και ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που προκύπτει, είναι ο φόβος. Ο φόβος να μιλήσουν οι άνθρωποι που είναι θύματα από διάφορες καταστάσεις. Άνθρωποι λοιπόν που έχουν εμπλακεί δεν μιλάνε. Δε μπορώ να καταλάβω τώρα που το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα ασφαλές για να εξοβελίσει και τους παραμικρούς φόβους, γιατί οι άνθρωποι δε βγαίνουν να μιλήσουν.
Έχω μιλήσει με ανθρώπους, έχω μιλήσει με το σωματείο, με θύματα που με ρωτάνε “τι να κάνω;”. Τι να πω; Χωρίστηκαν σε διάφορες κατηγορίες οι άνθρωποι. Μου λένε ότι δεν παίρνουν για καταγγελίες παιδιά που είναι στρέιτ γιατί αν μάθουν ότι τους την έπεσε γκέι οι οικογένειές τους θα θορυβηθούν και θα πουν “μήπως τα ήθελες;”. Βρωμίζει αυτός που το έκανε. Με ποιον μαγικό τρόπο έχετε συνδέσει ότι θα βρωμίσει το όνομά σας εάν βγείτε και μιλήσετε, δεν το καταλαβαίνω.

Αν αυτή τη στιγμή που όλοι οι άνεμοι είναι ευνοϊκοί για να βγει όλη η σαπίλα στη φόρα δε βγείτε να μιλήσετε όσοι έχετε πληχθεί, τότε είστε και είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Γιατί ατομική ευθύνη δεν είναι μόνο στη μάσκα.

Πάμε και σε μια δήλωση που έκανε ο Σταμάτης Φασουλής που με θορύβησε πάρα πολύ. Ήταν μια δήλωση για τα τρέχοντα ζητήματα, στην οποία είπε: “Καθίστε φρόνιμα”. Κύριε Φασουλή καθίστε εσείς φρόνιμα, εμάς βράζει το αίμα μας ακόμα. Μην χρησιμοποιείτε προστακτικές σε τέτοιους καιρούς και ειδικά προστακτικές που έχουν να κάνουν με ευνουχισμό, ησυχία και κουκούλωμα. “Το θέατρο δεν είναι μόνο αυτό” είπε ο Σταμάτης Φασούλης. Εννοείτε κύριε Φασουλή. Πιστεύετε ότι σπουδάσαμε θέατρο για να μας πιάνουν τα β@@@ και τους κ@@ους; Για να μας βρίζουν; Όχι, δεν θα κάτσουμε φρόνιμα. Παραπέμπετε τον κόσμο στη δικαιοσύνη. “Ποιος ζήτησε τη γνώμη των social media. Τα social media να σας ενημερώσω είναι ένα μέσο στο οποίο έχει ο κάθε άνθρωπος δικαίωμα πρόσβασης. Μην υποτιμάτε το κοινό που παρακολουθεί τις παραστάσεις σας. Από τα social μας ζητάτε να μας προωθήσουμε τις παραστάσεις μας. Τώρα από τα social ήρθε η ώρα να βγάλουμε κάποιους ανθρώπους. (…)

Και επίσης κύριε Φασουλή δεν έχουμε όλη την τύχη να έχουμε τη δική σας ζωή. Δεν έχουμε ένα καμαρίνι σαν μικρό πεντάστερο ξενοδοχείο με μόνιμες προδιαγραφές. Εμείς φτιάχνουμε τα καμαρίνια μας για έξι μήνες, δεν τα φτιάχνουμε για μια ζωή. Δεν είμαστε παράγοντες, ούτε αφεντικά, ούτε υπάλληλοι».

Δείτε όλο το βίντεο από το κανάλι της παρακάτω:

Καίτη Κωνσταντίνου: «Είδαν αφίσα του Οικονομόπουλου και νόμιζαν ότι είμαι εγώ»

0

Η πολυαγαπημένη “Σωσώ” από τα “Εγκλήματα”, Καίτη Κωνσταντίνου αυτοσαρκάστηκε όταν ρωτήθηκε για την ομοιότητά της με τον γνωστό τραγουδιστή, ενώ αναφέρθηκε και σε ένα περιστατικό από τότε που τους… μπέρδεψαν.

Τον “χορό” των καλεσμένων στο “2Night Show” της Πέμπτης άνοιξε η Καίτη Κωνσταντίνου, η οποία χάρισε αρκετές στιγμές γέλιου αλλά και αναμνήσεων από τότε που υποδυόταν την πολυαγαπημένη “Σωσώ” στη σειρά “Εγκλήματα”.

Μία από αυτές τις στιγμές ήταν όταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου σχολίασε την ομοιότητά της με τον Νίκο Οικονομόπουλο, αναφέροντας ένα περιστατικό από τότε που τους είχαν μπερδέψει. Η ίδια μάλιστα, δεν δίστασε να αυτοσαρκαστεί, ενώ έδωσε και περισσότερες λεπτομέρειες:

«Είδαν την αφίσα και είπαν “Α, τραγουδά η Καίτη”», θυμήθηκε, για να σχολιάσει και τα μαλλιά του Νίκου Οικονομόπουλου λέγοντας «Ευτυχώς βάφτηκε», εκθειάζοντας πάντως τη φωνή του γνωστού τραγουδιστή.

Γώγος: «Έξυπνη λύση η απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00»

0

Προτείνει τον έλεγχο της μετακίνησης από Δήμο σε Δήμο, μέσω του sms στο 13033

Στο ενδεχόμενο επιβολής απαγόρευσης κυκλοφορίας από τις 18:00 τα Σαββατοκύριακα στις «κόκκινες» όπως είναι η Αττική και η Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε ο καθηγητής Παθολογίας και μέλος της επιτροπής των ειδικών για τον κορωνοϊό, Χαράλαμπος Γώγος.

Όπως είπε ο καθηγητής μιλώντας στον ΑΝΤ1, πρόκειται για μία «έξυπνη λύση», συμπληρώνοντας πως αυτό που έχει πολύ μεγάλη σημασία είναι η δυναμική της επιδημίας σε ορισμένες περιοχές.

«Το θέμα είναι ότι σε μερικές κόκκινες περιοχές μπορεί επιδημιολογικά τα πράγματα να είναι λίγο χειρότερα», είπε ο Χαράλαμπος Γώγος αναφέροντας πως σε περίπτωση που σε κάποια περιοχή αυξηθούν ραγδαία τα κρούσματα τότε θα πρέπει να ληφθούν επιπλέον μέτρα.

Όπως είπε ο καθηγητής, είναι ύψιστης σημασίας η μείωση της κινητικότητας, ενώ παράλληλα, εξέφρασε την κατανόησή του στην κόπωση των πολιτών.

Την ίδια ώρα, ο καθηγητής πρότεινε τον έλεγχο της μετακίνησης από Δήμο σε Δήμο, μέσω του SMS στο 13033, ενώ όσον αφορά στα σχολεία ο καθηγητής τόνισε πως «δεν οδηγούν την επιδημία, την ακολουθούν».