Blog Σελίδα 10516

Άδωνις: «Ούτε οι ίδιοι οι εστιάτορες δεν θέλουν να ανοίξουν»

0

Το λιανεμπόριο και η συνολική λειτουργία της αγοράς ήταν από τις βασικές αλάγές στα νέα περιοριστικά μέτρα που ανακοινώθηκαν για τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Ο υπουργός ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του MEGA, σχολίασε τα νέα μέυτρα αλλά και την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην εστίαση.

«Το Υπ. Ανάπυτξης κι εγώ προσωπικά έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια να μείνει η αγορά όσο γίνεται ανοιχτή.

Εισηγηθήκαμε να μείνει η αγορά το μεγαλύτερο δυνατό ανοιχτή. Θέλαμε οι λοιμωξιολόγοι να κάτσουν μόνοι τους ανεπηράστοι γι αυτό δεν υπήρχαν Υπουργοί. Δεν θεωρώ την απόφαση αυτή καταστροφική για την αγορά στην παρούσα φάση» είπε ο κ. Γεωργιάδης.

«Είναι ένα κρίσιμο σημείο της πανδημίας και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Η δικιά μου θέση είναι η αγορά να μην κλείνει.

Αυτό πρέπει να συμβαδίζει με την πανδημία και την υγεία», πρόσθεσε, ενώ αναφέρθηκε σε συνάντησή του με εστιάτορες και όπως είπε «οι ίδιοι καταλαβαίνουν τους λόγους που μένει η εστίαση κλειστή.

Ανακοινώσαμε με τον κ. πρωθυπουργό δέσμη μέτρων επιπλέων για την εστίαση, γιατί καταλαβαίνουμε τα προβλήματα που δημιουργούν οι διαδοχικές καραντίνες στην αγορά» είπε.

Και συνέχισε: «Στη συνάντηση δεν ήταν οι θεσμικοί τους εκπρόσωποι. Αλλά συμμετείχα στη συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων (Π.Ο.Ε.Σ.Ε.) υπό τον κ. Καββαθά, για να τους εξηγήσω τη νέα δέσμη μέτρων. Ζήτησα συγγνώμη από τους θεσμικούς εκπροσώπους. Ήθελα να πω ότι οι επιχειρήσεις έχουν αξία γι αυτό μπορώ να πάρω τα κλειδιά. Ερμηνεύτηκε ανάποδα η φράση μου».

Αναφορικά στον χρονικό προσδιορισμό για το πότε μπορεί να ανοίξει η εστίαση, τόνισε: «δεν θέλω να δώσω ημερομηνία. Η πανδημία κινείται με τρόπους που δεν μπορούμε να υπολογίσουμε.

Η μέθοδος ακορντεόν στο λιανεμπόριο εν μέρει λειτουργεί. Όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει στην εστίαση. Όταν είμαστε έτοιμοι θα ανοίξουμε. Αυτή την στιγμή είναι παντελώς αδύνατο να ανοίξει η εστίαση. Ούτε οι ίδιοι δεν το θέλουν».

Ξέσπασμα Μόσιαλου: «Αρκετά με την τρομολαγνεία και την καλλιέργεια φόβου για τον κορωνοϊό»

0

«Φρένο» στην τρομολαγνεία και την καλλιέργεια του φόβου σχετικά με την πανδημία ζητά να μπει ο καθηγητής Πολιτικής της Υγείας, Ηλίας Μόσιαλος.

Με ανάρτησή του στο Facebook, αναφέρεται στην κούραση των περιορισμών λόγω του ιού, στα αποτελεσματικά εμβόλια, των οποίων τις θετικές επιπτώσεις θα δούμε σύντομα, ενώ επισημαίνει πως πρέπει να σταματήσει η τρομολαγνεία και η καλλιέργεια του φόβου. Αντ΄αυτού αναφέρει ότι αυτό που χρειάζεται είναι «η συνεχής και αντικειμενική ενημέρωση για την πανδημία και τις επιστημονικές εξελίξεις».

Η ανάρτησή του: «Ζούμε με τον ιό για ένα περίπου χρόνο. Με φόβο και πολλούς περιορισμούς. Είναι λογικό να έχουμε κουραστεί. Να μη θελουμε άλλους περιορισμούς. Να θελουμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα των κοινωνικών μας σχέσεων, στη δυνατότητα να ταξιδεύουμε, να βλέπουμε τους φίλους μας, να επισκεπτόμαστε τα αγαπημένα μας μέρη.

Τώρα όμως έχουμε αρκετά αποτελεσματικά εμβόλια. Υπάρχουν καθυστερήσεις στην παραγωγή τους και στη διανομή τους. Αλλά τους επόμενους μήνες τα προβλήματα αυτά θα ξεπεραστούν. Και θα αρχίσουμε να βλέπουμε τις θετικές επιπτώσεις των εμβολιασμών και στη χώρα μας και σε άλλες χώρες. Μέχρι τότε όμως πρέπει να συνεχίσουμε να προσέχουμε και να εφαρμόζουμε προσεκτικά τα μέτρα προστασίας της υγείας μας και της υγείας των δικών μας ανθρώπων, της υγείας όλων των Ελλήνων πολιτών.

Με συνεχή εγρήγορση και προσαρμογή των πολιτικών ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας.

Αρκετά όμως με τη συνεχή τρομολαγνεία και την καλλιέργεια του φόβου. Δεν βοηθά σε τίποτα. Αυτό που χρειάζεται είναι η συνεχής και αντικειμενική ενημέρωση για την πανδημία και τις επιστημονικές εξελίξεις.

Οι επόμενοι μήνες θα είναι μήνες ελπίδας, όχι φόβου».

screenshot 2021 02 06 at 1.25.41 am

Ορέστης Τζιόβας: «Με τον κ. Φιλιππίδη είχα πρόβλημα – Τρομοκρατία και βωμολοχία»

0

Θέση πήρε ο Ορέστης Τζιόβας για τις καταγγελίες που παίρνουν μορφή χιονοστιβάδας στον χώρο του θεάτρου, περιγράφοντας τη δική του εμπειρία από τη συνεργασία του με τον Πέτρο Φιλιππίδη τον οποίο έχουν καταγγείλει στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών οι Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Λένα Δροσάκη για “προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας”.

Μιλώντας στην εκπομπή του OPEN, “Ευτυχείτε” ο Ορέστης Τζιόβας δήλωσε πως είχε πρόβλημα στο εργασιακό περιβάλλον με τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη.

“Με τον κύριο Φιλιππίδη είχα πρόβλημα προσωπικό στο εργασιακό περιβάλλον. Τρομοκρατία, άσχημη ομιλία, βωμολοχία, με άσχημο τρόπο. Δεν μιλάω, όμως για κάποια σεξουαλική παρενόχληση που έγινε μπροστά μου και είχα την πλήρη αντίληψη. Είχα ακούσει πάρα πολλά, αλλά δεν έγινε κάτι μπροστά μου, ώστε να έχω την πλήρη αντίληψη και να το καταγγείλω” είπε χαρακτηριστικά.

“Δεν έχει να κάνει με εμένα προσωπικά, έχει να κάνει με το πώς φέρεται σε όλη την ομάδα. Και συνήθως αυτοί οι άνθρωποι φέρονται ακόμη χειρότερα σε ανθρώπους που δεν έχουν καθόλου την ανάγκη τους και δεν τους υπολογίζουν. Εκεί βλέπεις τον άνθρωπο πραγματικά, πώς φέρεται όταν έχει εξουσία σε κάποιον κατώτερό του” πρόσθεσε.

Τόνισε ότι δεν αποχώρησε από την παράσταση, αλλά τελειώνοντας τη συνεργασία μιλούσε ανοιχτά στον χώρο για εκείνον.“Έλεγα ότι δεν ξαναδουλεύω με αυτόν τον άνθρωπο” σημείωσε.

“Οι άνθρωποι που καταγγέλλονται βρίσκονται στο απυρόβλητο”

Τέλος, υπογράμμισε ότι η σεξουαλική παρενόχληση δεν υφίσταται μόνο στον χώρο του θεάτρου αλλά σε όλους.

“Αυτά συνέβαιναν στον χώρο και πάντα σε αυτόν τον χώρο σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η σεξουαλική παρενόχληση υπήρχε στον χώρο του θεάματος, αλλά και σε άλλους χώρους. Είναι πολύ καλό που καταγγέλλεται τώρα. Μέσα σε αυτόν τον χαμό, μπορεί κάποιος να σκέφτεται ότι ο καθένας θα βγει και θα πει ότι παρενοχλήθηκε. Μπορεί να συμβεί, όντως. Δεν πρέπει όμως, να χάνουμε τον προσανατολισμό μας. Το κύριο είναι ότι καταγγέλλονται” υπογράμμισε.

“Οι άνθρωποι που καταγγέλλονται και που πρόκειται να καταγγελθούν χαίρουν της αγάπης του κοινού και βρίσκονται στο απυρόβλητο και είναι σημαντικό να αμβλυνθεί η δημόσια εικόνα τους. Αυτό δεν είναι διαπόμπευση, αλλά προστασία κοινωνική και ηθική” κατέληξε.

Στήριξη του Τάσου Χαλκιά στον Φιλιππίδη: «Να σταματήσει η ανθρωποφαγία και το κουτσομπολιό»

0

Στην εκπομπή “Πάμε Δανάη!” μίλησε ο Τάσος Χαλκιάς για τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης που έχουν γίνει εις βάρος ανδρών ηθοποιών από γυναίκες ηθοποιούς.

Με αφορμή την τελευταία καταγγελία των Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Ελένη Δροσάκη και Πηνελόπη Αναστασοπούλου σε βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη, ο κ. Χαλκιάς υποστήριξε ότι η λύση σε τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν θα δοθεί με την μορφή της τιμωρίας του εκδιωγμού από το σωματείο Ελλήνων ηθοποιών.

Μίλησε επίσης για ανθρωποφαγία και κουτσομπολιό και τόνισε πως από τη στιγμή που κάποια πράγματα έχουν πάρει ή θα πάρουν το δρόμο της Δικαιοσύνης, καλό είναι να σταματήσει αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης.

Κατέληξε λέγοντας πως οι συζητήσεις και όχι το κουτσομπολιό πρέπει να συνεχιστούν εποικοδομητικά και όχι ανθρωποφαγικά.

Και τώρα ας ζητήσουμε μια μεγάλη συγγνώμη απ’ τον Σπύρο Μπιμπίλα…

0

Για χρόνια στεκόταν μπροστά στα μικρόφωνα και προσπαθούσε να εξηγήσει στους πάντες ότι έχει μια πορεία δεκαετιών που δεν συμπυκνώνεται στον ρόλο του στο Κωνσταντίνου και Ελένης.

Όμως η εικόνα δυστυχώς υπερισχύει του λόγου και όσο κυκλοφορούσαν memes με τον χαρακτήρα που υποδύθηκε, τόσο καλυπτόταν αδίκως η υποκριτική του υπόσταση και η δουλειά που κάνει στον κλάδο του ο Σπύρος Μπιμπίλας.

Μέχρι που ήρθαν οι εκλογές στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών τον περασμένο Ιούνιο και η εκλογή του στη θέση του προέδρου του Δ.Σ. ήρθε να δείξει ότι είναι ένα πρόσωπο σεβαστό στον τομέα του που μπορεί να εμπνεύσει και να συσπειρώσει.

Τις τελευταίες ημέρες είναι κεντρικό πρόσωπο, καθώς υπό την προεδρία του ήρθε ακόμα ένα μείζον-φλέγον ζήτημα για τον κλάδο, που μετά την οικονομική καταστροφή ελέω πανδημίας, εμφανίστηκε το μαζικό κύμα καταγγελιών και η αποδόμηση ανθρώπων που αποτελούν σε μεγάλο βαθμό τη βιτρίνα. Κι όταν η βιτρίνα βρωμίζει, τότε πολλοί θεωρούν πως όλο το μαγαζί είναι βρώμικο.

Η παρουσία του σε μέσα ενημέρωσης και η στάση που τηρεί από πάντοτε, αλλά περισσότερο τώρα, σε αυτό το πολύ κρίσιμο σταυροδρόμι, είναι αξιέπαινη και δεν είναι τυχαίο που όποιον και να ρωτήσεις, θα ακούσεις έναν έπαινο για τον Σπύρο Μπιμπίλα. Κι αυτός ο έπαινος δεν περιγράφει πια μόνο την πορεία του ως ηθοποιός, αλλά και την παρακαταθήκη που θα αφήσει ως μέλος του σωματείου.

Μαζί με τα άλλα 4 μέλη του Δ.Σ. και συνολικά πολλά στελέχη του σωματείου, πάνε να αλλάξουν προς το καλύτερο τον κλάδο σε πολλούς τομείς: εργασιακά, μισθολογικά, δεοντολογικά, ηθικά. Στις μέρες της δράσης τους έχουν αυξηθεί οι εγγραφές στο σωματείο, υπάρχει σύμπνοια, υπάρχει συνεργασία για την στήριξη των ανθρώπων που πλήττονται βάναυσα από την απενεργοποίηση του χώρου και φυσικά στέκονται αρωγοί στο πλάι όσων είναι θυμάτων βίας πάσας μορφής.

Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία δημιουργίας μιας νέας εικόνας στη συνείδηση του κοινού για τον Σπύρο Μπιμπίλα που τόσα χρόνια ήταν θύμα της ατεκμηρίωτης επιμονής πολλών να αδιαφορούν για τη δουλειά του και να εμμένουν σε κάτι παρελθοντικό.

Ζούμε σε εποχές που έρχεται η κατάρρευυση προτύπων όσον αφορά στον καλλιτεχνικό κόσμο και δημιουργείται αναμφίβολα ένα κενό. Ο Σπύρος Μπιμπίλας μπορεί να είναι μικρός στο μπόι, αλλά η εικόνα που βγάζει, η αξιοπρέπεια που αποπνέει είναι στοιχεία που τον μεγεθύνουν κάμποσα μέτρα και στα δικά μου μάτια τον προκρίνουν ως ένα πρότυπο ανθρώπου που μπορεί να μετουσιώσει όσα θέλουν όλοι οι άνθρωποι του θεάτρου να είναι το θέατρο.

Η επιβράβευση του με την οντισιόν και την ανάληψη ρόλου σε παραγωγή του Netflix ίσως να είναι το μικρότερο επίτευγμα για έναν άνθρωπο που, ας μην το ξεχνάμε, τα τελευταία τρία χρόνια έχει βιώσει και πολλές απώλειες προσώπων, με πιο συνταρακτική αυτή της Χρύσας Σπυλιώτη.

Από τα πιο ενδεικτικά για το ηθικό του ποιόν απορρέει από όσα είπε σε τηλεοπτική εκπομπή για την διαχείριση των προσώπων που κατηγορούν και κατηγορούνται:

«Από το πρωί μέχρι το βράδυ δέχομαι αφόρητες πιέσεις για να αποκαλύψω πράγματα και διευθύνσεις. Δεν είμαστε η γκεστάπο. Το σωματείο ηθοποιών προσπαθεί να καλύψει τα μέλη του με κάθε τρόπο να βοηθήσει νομικά, να δει ποιοι χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη και οι θύτες και τα θύματα. Θέλουμε να διορθωθεί η κατάσταση, να αποκατασταθεί η ηρεμία, να ζητηθούν ασφαλώς και συγγνώμες αλλά και έμπρακτες. Αυτά που έρχονται στα αυτιά μας είναι πάρα πολύ άσχημα και δείχνουν ότι ο χώρος μας είναι ένας «βόθρος». Αλλά δεν είναι έτσι …. ο χώρος μας είναι ένας μαγικός κόσμος υπέροχων ανθρώπων και κάπου κάποιοι διολισθαίνουν. Όλη η κοινωνία είναι έτσι δεν είναι μόνο το θέατρο».

Σε αυτό το κομμάτι της αλλαγής που επιβιώκεται, εμείς δεν είμαστε απλοί παρατηρητές, έχουμε συμμετοχή κι ας μην το γνωρίζουμε. Αυτή συνοψίζεται στην στάση μας απέναντι σε ανθρώπους όπως ο Σπύρος Μπιμπίλας, που ενδεχομένως η τηλεόραση τους κοιτούσε για χρόνια σαν καρικατούρες και αγνοούσε ότι έχουν κι άλλα να δώσουν.

Κι ο Σπύρος Μπιμπίλας, δεν ξέρω τι άλλο θα δώσει υποκριτικά στο μέλλον, μα ακόμα κι αν δε δώσει τίποτα, έχει θέσει σε εφαρμογή πράγματα – φυσικά με συμβολή πολλών ακόμα – που μπορούν να στρώσουν καλύτερους δρόμους για τους επόμενους…

Πηγή: menshouse.gr

Χάρης Ρώμας: «Σκηνοθέτης καλεί αγόρια και τους λέει να αuνανιστούν μπροστά του»

0

Θέση για τις αποκαλύψεις με πρωταγωνιστές ηθοποιούς και σκηνοθέτες που παρενοχλούν συναδέλφους τους πήρε ο Χάρης Ρώμας.

Ο ηθοποιός και σεναριογράφος τόνισε ότι πρέπει να ανοίξουν στόματα με σκοπό την τιμωρία των θυτών.

«Και παιδιά από τη σειρά, μου έχουν δηλώσει ότι έχουν υπάρξει θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης στο παρελθόν. Αυτά τα παιδιά, εμείς τα προστατεύσαμε και είναι μεγάλη χαρά για εμένα να τα ακούω να μου λένε πόσο καλά περάσανε στη συνεργασία μας και πόσο καλά αισθάνονται με αυτή την πατρική φροντίδα που τους δείχνω», ανέφερε αρχικά.

Παράλληλα αποκάλυψε ότι υπάρχει και ένα τρίτος σκηνοθέτης ο οποίος ζητάει από τους άντρες να αuνανιστούν μπροστά του. Μάλιστα, ο Απόστολος Καμιτσάκης, που υποδύεται τον παπά στο «Καφέ της Χαράς”, είχε κληθεί και αυτός να κάνει ανάρμοστες για ακρόαση πράξεις περνώντας από οντισιόν από τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη που κατήγγειλαν ήδη ο Χάρης Τζωρτζάκης, ο Γιάννης Νιάρος και ο Ερρίκος Μηλιάρης.

«Υπάρχει ένα τρίτος σκηνοθέτης, τον οποίο εγώ δεν τον γνωρίζω και ο οποίος καλεί διάφορα αγόρια και τους λέει ότι για να απελευθερωθείς πρέπει να γυμνωθείς, να αuνανιστείς ενώπιόν μου και έλεγα κι εγώ ποιος είναι αυτός και τι έργο έχει να επιδείξει. Ξαφνικά ο Απόστολος ο Καμιτσάκης, που κάνει τον παπά στο σήριαλ πετάχτηκε και μου είπε ότι “με έχει φωνάξει κι εμένα σε οντισιόν και μου ζήτησε αυτά”. Σίγουρα υπάρχει μια φοβερή αλήθεια πίσω από αυτές τις καταγγελίες» σχολίασε ο Χάρης Ρώμας.

«Η Λάμπρη ήταν στον θίασο μου και μου το είχε πει»

Μιλώντας για την καταγγελία της Αγγελικής Λάμπρη, υποστήριξε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο «Θα ξαναπώ ότι δικαστές δεν είμαστε, όμως εδώ υπάρχουν όρια. Η ίδια η ζωή σου δίνει τις απαντήσεις. Όταν υπάρχει σωρεία περιπτώσεων που βγαίνει η μία μετά την άλλη, ακόμα και ο πιο δύσπιστος αρχίζει να σκέφτεται πως εδώ κάτι συμβαίνει. Δεν μιλάμε για μία… Μιλάμε για δεκαπέντε, μιλάμε για δεκαεφτά. Είναι τυχαίο; Εμείς ξέραμε κάποια πράγματα. Η Λάμπρη ήταν στον θίασο μου και μου το είχε πει. […] Η Αγγελική μου έλεγε ότι φοβάται μην την κοροϊδεύουν. Τώρα που είναι ένα κύμα, τώρα που είναι η καβάλα στο κύμα όλες και όχι σε ένας μικρός παφλασμός, τώρα είναι η στιγμή! Και καλά κάνουν και βγαίνουν και καταγγέλλουν. Σίγουρα πρέπει να γίνει διαχωρισμός και αξιολόγηση. Μιλάμε για διασταυρωμένες καταστάσεις, μιλάμε για κατ’ επανάληψη καταστάσεις. Σίγουρα ο καθένας έχει δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Ήδη αυτοί οι άνθρωποι βιώνουν ένα διασυρμό και κάποιοι εξ αυτών έχουν παιδιά στην ηλικία αυτών των ανθρώπων που κακοποιηθήκανε, που τους κατηγορούν. Υπάρχει μεγαλύτερη τιμωρία από αυτό;» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, ο ίδιος φανερά εκνευρισμένος πρόσθεσε: «Για να πάμε στη μεγάλη εικόνα, για ανθρώπους που είναι μεγάλα ονόματα και πλέον είναι διασταυρωμένα από πάρα πολλές περιπτώσεις, από πάρα πολλά κορίτσια. […] Ακούω ότι είναι 100! Έχει κατηγορηθεί ποτέ η Δανδουλάκη, ο Βαλτινός ή εγώ για κατάχρηση εξουσίας; Όταν βλέπεις πως υπάρχει μια συρροή ανθρώπων που θέλουν να καταγγείλουν… Βλέπω ανθρώπους για την περίπτωση Κιμούλη πως όλο αυτό γίνεται επειδή τον ζηλεύουν. Μπορεί να είναι αλήθεια εν μέρει, επειδή έχει κατονομαστεί ο Γιώργος ως ο καλύτερος ηθοποιός -που κι αυτό είναι υποκειμενικό. Να δεχθώ πως είναι ο καλύτερος, είναι αρκετό αυτό για να του δώσεις συχωροχάρτι; […] Το ότι βάζουμε ψηλά τον πήχη, το κάνω κι εγώ. Έχουμε τα ίδια αποτελέσματα για κακοποίηση; Ότι ρίξαμε κλωτσιές, ότι πετάξαμε τασάκια στο κεφάλι; Όχι, φίλοι μου. Τα πράγματα πρέπει να υπάρχουν ένα όριο. Πρέπει να δημιουργηθεί κώδικας δεοντολογίας ακόμα και για τις σχολές”.

Για τον Γιώργο Κιμούλη

Στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Ακόμα και ο πιο δύσπιστος αρχίζει να καταλαβαίνει ότι εδώ κάτι συμβαίνει. Εδώ μιλάμε για διασταυρωμένες καταστάσεις, ακούς 17 άτομα, ο άλλος 100.

Αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι αυτοί το πληρώνουν με έναν διασυρμό. Κάποιοι εξ αυτών έχουν παιδιά στην ηλικία αυτών των ανθρώπων που τους κατηγορούν για κακοποίηση. Υπάρχει μεγαλύτερη τιμωρία από αυτό; Να ξέρεις ότι το παιδί σου είναι μια νέα ηθοποιός -εξαιρετική από ό,τι ακούω στην περίπτωση κάποιου-, τι θα έκανε ο συγκεκριμένος αν πήγαινε το παιδί αυτό και του έλεγε ότι μου φέρθηκε με αυτόν τον τρόπο; Ο συγκεκριμένος, επειδή ευαγγελίζεται και τσαμπουκάδες, θα πήγαινε και θα τα είχε κάνει λαμπόγυαλο! Γιατί; Γιατί μπορεί! Κάποιοι άλλοι δεν μπορούν.

Ένας άλλος που μόνος του βγήκε και είπε «Είμαι ο καλύτερος της γενιάς μου»! Αυτό τους έφαγε! Αυτή η έπαρση. Η έπαρση είναι κακός οδηγός γιατί σε κάνει να πιστεύεις ότι μπορείς να κάνει το οτιδήποτε. Πληρώνουν ήδη και έτσι πρέπει να γίνει.

Οφείλουμε να τα προστατεύσουμε αυτά τα παιδιά. Ας είναι (σ.σ. οι καταγγελλόμενοι ηθοποιοί) αποδεκτοί από τον κόσμο. Οι πράξεις αυτές δεν μπορούν να είναι αποδεκτές. Δεν μπορείς να ακρωτηριάζεις τα συναισθήματα και τις ελπίδες νέων ανθρώπων. Ακούω «με ξέρετε 35 χρόνια». Σε ξέρουμε ναι, τη μία πλευρά. Την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους δεν την ξέρουμε χρόνια;».

Γιατί η Δανδουλάκη απέλυσε τον Πέτρο Φιλιππίδη

0

Στις πρώτες της δηλώσεις προέβη η ηθοποιός Κάτια Δανδουλάκη έπειτα από τις καταγγελίες παρενόχλησης ηθοποιών στον χώρο του θεάτρου.

Σε ιδιόχειρη επιστολή της που παρουσίασε ο ΑΝΤ1, ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Σέβομαι τη σοβαρότητα του θέματος. Αυτή τη στιγμή οφείλουν να μιλούν αποκλειστικά και μόνο οι εμπλεκόμενοι και οι δικηγόροι τους. Ο εκβιασμός οποιασδήποτε μορφής δεν επιτρέπεται να γίνεται ανεκτός και να δικαιολογείται σε καμία κοινωνία».

«Δηλώνω τον απεριόριστο θαυμασμό, την εκτίμηση και τη συμπαράστασή μου στα θύματα που στην ουσία είναι οι ήρωες μιας επιβεβλημένης κάθαρσης. Ο χώρος του θεάτρου είναι ο καθρέφτης της ζωής μας και η ζωή είναι ΙΕΡΗ» καταλήγει η κα. Δανδουλάκη.

Όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη το βράδυ, οι Λένα Δροσάκη, Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους και Πηνελόπη Αναστασοπούλου κατήγγειλαν τον Πέτρο Φιλιππίδη ζητώντας τη διαγραφή του από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.

Κατά το παρελθόν η Κάτια Δανδουλάκη είχε συνεργαστεί με τον Πέτρο Φιλιππίδη και, μετά από κάποιο διάστημα, η συνεργασία τους διακόπηκε ξαφνικά. Το γιατί προκύπτει από την καταγγελία της Λένας Δροσάκη, η οποία αναφέρεται στα όσα συνέβησαν το 2019 στο θέατρο της κας. Δανδουλάκη.

«Κάποια στιγμή όλη αυτή η απαράδεκτη και προσβλητική συμπεριφορά έφθασε στο αποκορύφωμά της, όταν μια μέρα επιτέθηκε λεκτικά και χωρίς κανένα λόγο με απίστευτη ένταση σε εμένα και στον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, προφανώς θεωρώντας ότι έχουμε μεταξύ μας κάποια ερωτική σχέση, πράγμα που δεν ίσχυε. Η πρόβα διεκόπη και η Κάτια Δανδουλάκη ανακοίνωσε στον Πέτρο Φιλιππίδη ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του».

Χάρης Ρώμας καταπέλτης για τον γνωστό ηθοποιό: «Έλεγε ότι είναι ο καλύτερος της γενιάς του»

0

“Τι θα έκανε ο συγκεκριμένος αν πήγαινε το παιδί αυτό και του έλεγε ότι μου φέρθηκε με αυτόν τον τρόπο; Ο συγκεκριμένος, επειδή ευαγγελίζεται και τσαμπουκάδες, θα πήγαινε και θα τα είχε κάνει λαμπόγυαλο!”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χάρης Ρώμας.

Ο Χάρης Ρώμας, καλεσμένος στο Πρωινό την Παρασκευή, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο θέμα των ημερών, τις καταγγελίες και ψυχολογική βία και σεξουαλική παρενόχληση κατά πασίγνωστων ανθρώπων του θεάτρου. Ο δημοφιλής δημιουργός ξέσπασε στον αέρα.

Αρχικά, ο Χάρης Ρώμας είπε: «Μπορεί ο Γιώργος Κιμούλης να είναι ο καλύτερος ηθοποιός. Είναι αρκετό αυτό για να δώσεις συγχωροχάρτι όταν βγαίνει σωρεία ανθρώπων και τον καταγγέλλει»; Στη συνέχεια, αναφερόμενος σε όσα βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας αυτές τις μέρες, είπε:

«Ακόμα και ο πιο δύσπιστος αρχίζει να καταλαβαίνει ότι εδώ κάτι συμβαίνει. Εδώ μιλάμε για διασταυρωμένες καταστάσεις, ακούς 17 άτομα, ο άλλος 100…

Αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι αυτοί το πληρώνουν με έναν διασυρμό. Κάποιοι εξ αυτών έχουν παιδιά στην ηλικία αυτών των ανθρώπων που τους κατηγορούν για κακοποίηση. Υπάρχει μεγαλύτερη τιμωρία από αυτό; Να ξέρεις ότι το παιδί σου είναι μια νέα ηθοποιός -εξαιρετική από ό,τι ακούω στην περίπτωση κάποιου-, τι θα έκανε ο συγκεκριμένος αν πήγαινε το παιδί αυτό και του έλεγε ότι μου φέρθηκε με αυτόν τον τρόπο; Ο συγκεκριμένος, επειδή ευαγγελίζεται και τσαμπουκάδες, θα πήγαινε και θα τα είχε κάνει λαμπόγυαλο! Γιατί; Γιατί μπορεί! Κάποιοι άλλοι δεν μπορούν.

Ένας άλλος που μόνος του βγήκε και είπε «Είμαι ο καλύτερος της γενιάς μου»! Αυτό τους έφαγε! Αυτή η έπαρση. Η έπαρση είναι κακός οδηγός γιατί σε κάνει να πιστεύεις ότι μπορείς να κάνει το οτιδήποτε. Πληρώνουν ήδη και έτσι πρέπει να γίνει».

Ο Χάρης Ρώμας κατέληξε λέγοντας: «Οφείλουμε να τα προστατεύσουμε αυτά τα παιδιά. Ας είναι (σ.σ. οι καταγγελλόμενοι ηθοποιοί) αποδεκτοί από τον κόσμο. Οι πράξεις αυτές δεν μπορούν να είναι αποδεκτές. Δεν μπορείς να ακρωτηριάζεις τα συναισθήματα και τις ελπίδες νέων ανθρώπων. Ακούω «με ξέρετε 35 χρόνια». Σε ξέρουμε ναι, τη μία πλευρά. Την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους δεν την ξέρουμε χρόνια»;

Χρηστάκης: «Η πανδημία θα τελειώσει το 2024, ο κόσμος θα είναι όπως ήταν το 1920 μόλις τελείωσε η Ισπανική Γρίπη»

0

Ο καθηγητής του Yale Νίκολας Χρηστάκης έχει μιλήσει πολλές φορές για το πώς θα είναι η ζωή μας στην μετά – covid εποχή. Σε συνέντευξή του στο CNN αναφέρθηκε στους λόγους που η πανδημία δεν θα τελειώσει μέχρι το 2024.

Βέβαια, ο καθηγητής υποστηρίζει ότι είναι αισιόδοξος ότι θα περάσουμε σε μια νέα κανονικότητα μόλις ξεπεραστεί ο κορωνοϊός.

“Υπάρχουν τρεις φάσεις της πανδημίας. Η άμεση, που θα διαρκέσει έως τα τέλη του 2021 περίπου, η ενδημική, μέχρι το τέλος 2023 και η περίοδος μετά την πανδημία, που θα ξεκινήσει περίπου το 2024” περιγράφει.

“Στην πρώη άμεση φάση βιώνουμε το βιολογικό και επιδημιολογικό σοκ του κορωνοϊού. Ο ιός εξαπλώνεται διαρκώς, μέχρι να μολυνθούν αρκετοί άνθρωποι και να φτάσουμε στη λεγόμενη ανοσία της αγέλης. Σε αυτήν την περίοδο της πανδημίας, καλούμαστε να ζήσουμε σε έναν κόσμο αλλαγμένο, φορώντας μάσκες, τηρώντας κοινωνικές αποστάσεις, με λουκέτα σε επιχειρήσεις και σχολεία κτλ.

Σε περιόδους πανδημίας οι άνθρωποι έχουν την τάση να στρέφονται στη θρησκεία, να κλείνονται στα σπίτια τους και να γίνονται πιο απόμακροι. Θα χρειαστεί περίπου ένας χρόνος, μέχρι το τέλος του 2021, πριν φτάσουμε στο σημαντικό ορόσημο της ανοσίας της αγέλης, που θα επιτευχθεί είτε με φυσικό τρόπο, επειδή ο κορωνοϊός συνεχίζει να εξαπλώνεται, ή τεχνητά μέσω των εμβολιασμών” συμπλήρωσε.

Σχετικά με την δεύτερη φάση, την ενδιάμεση όπως την ονομάζει ο κ. Χρηστάκης αναφέρει ότι “μετά την πρώτη φάση, ακολουθεί η ενδιάμεση περίοδος. Σε αυτήν θα κληθούμε να αναρρώσουμε όχι από τις βιολογικές ή τις επιδημιολογικές επιπτώσεις αλλά από τις ψυχολογικές, κοινωνικές και οικονομικές επιδράσεις. Για κάθε άτομο που πεθαίνει από την πανδημία, πιθανώς άλλοι πέντε να αποκτήσουν σοβαρή αναπηρία.

Εκατομμύρια άνθρωποι θα χρειαστούν διαρκή ιατρική φροντίδα ακόμη κι όταν αφήσουμε πίσω μας τις άμεσες επιπτώσεις της θνησιμότητας της πανδημίας. Η πανδημία επιτάχυνε έναν αριθμό τάσεων που αφορούν στον τρόπο παροχής της υγειονομικής περίθαλψης και ανέτρεψε κάποιες άλλες τάσεις.

Έχοντας διαπιστώσει στην πράξη τη σημασία της επιστήμης στην αντιμετώπιση αυτής της παγκόσμιας απειλής, ίσως δούμε την αναγκαιότητά της και σε άλλους τομείς, όπως στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Είναι πιθανόν μια από τις μακροπρόθεσμες κληρονομιές της πανδημίας να είναι μια ανανεωμένη εκτίμηση, ένα ενδιαφέρον, μια στήριξη σε επιστημονικά εγχειρήματα”.

Η τρίτη φάση είναι η μετά – COVID εποχή.

“Στο τέλος του 2023 θα μπαίνουμε στην τρίτη φάση μετά την πανδημία. Πιστεύω ότι η εικόνα του κόσμου θα είναι διαφορετική μετά τη λήξη της δεύτερης φάσης, όπως έγινε και το 1920. Η περίοδος αυτή θα είναι κάπως σαν εκείνη της δεκαετίας του 1920 μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και την πανδημία της Ισπανικής Γρίπης.

Όλες οι δυσκολίες και τα προβλήματα κι οι αλλαγές στις ζωές μας, που κληθήκαμε να αντέξουμε και να ξεπεράσουμε αυτά τα πρώτα χρόνια, θα ανατραπούν ξαφνικά. Οι άνθρωποι δεν θα στρέφονται πλέον τόσο στη θρησκεία, θα αναζητούν διαρκώς ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση και επαφές σε νυχτερινά κέντρα, μπαρ και εστιατόρια, αθλητικές και πολιτικές εκδηλώσεις, μουσικές παραστάσεις. Μπορεί να δούμε και κάποια σεξουαλική απελευθέρωση.

Και υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να μην επιστρέψουν ποτέ, όπως οι χειραψίες, για παράδειγμα, στις δυτικές κοινωνίες, ή συγκεκριμένοι τύποι μη αναγκαίων επαγγελματικών ταξιδιών. Οι άνθρωποι διαπιστώνουν τώρα ότι μπορούν να λειτουργήσουν και με τηλεδιασκέψεις ή συγκεκριμένοι τρόποι παροχής ιατρικής φροντίδας, όταν οι άνθρωποι πήγαιναν πρώτα να συναντήσουν με φυσική παρουσία τον γιατρό τους και τώρα βλέπουν ότι δεν χρειάζεται πλέον να το κάνουν, προς όφελος όλων. Ή μοτίβα τηλεργασίας, για παράδειγμα με τους ανθρώπους να συνειδητοποιούν ότι δεν χρειάζεται να μεταβούν με μέσα μαζικής μεταφοράς στις δουλειές τους για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην” σημειώνει.

“Αν με ρωτήσετε τι μου δίνει ελπίδα, μπαίνω στον πειρασμό να αναφέρω ένα ανέκδοτο που αναφέρουν συχνά γιατροί, κάπως κυνικό και απαισιόδοξο, ότι “όλες οι αιμορραγίες σταματούν κάποια στιγμή”. Οι πανδημίες, λοιπόν, πάντα σταματούν, αλλά συχνά αφού έχουν στοιχίσει πολλές ζωές. Έρχονται κατά κύματα και κάποια στιγμή εξαφανίζονται. Είμαι, ως εκ τούτου, πολύ αισιόδοξος ότι θα βγούμε στην άλλη άκρη του τούνελ. Όσο σοβαρή κι αν είναι η απειλή του κορονοϊού, η μοίρα του στο τέλος είναι να γίνει ενδημικός, σαν ένας από τους κοινούς ιούς της γρίπης, κυκλοφορώντας ανάμεσά μας και προκαλώντας στο τέλος σχετικά ήπια συμπτώματα, αλλά έχοντάς μας επηρεάσει για πάντα” κατέληξε ο καθηγητής του Yale.

Πηγή: real.gr

Αναστέλλεται η ζωή μας η ίδια τα Σαββατοκύριακα

0

Από τις 6 το απόγευμα η απαγόρευση της κυκλοφορίας. Κλειστά και τα μαγαζιά το Σάββατο σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

Τις τελευταίες ημέρες ο καιρός στη χώρα μας είναι αρκετά καλός, τουλάχιστον στις περισσότερες περιοχές. Η θερμοκρασία είναι σχετικά υψηλή και ο ήλιος εμφανίζεται δυνατός, ειδικά αν σκεφτούμε το μήνα που διανύουμε. Με μια πρόχειρη ματιά στις μετεωρολογικές προβλέψεις, η ολιγόλεπτη βόλτα μας αυτό το Σαββατοκύριακο θα συνοδευτεί με λίγο ιδρώτα στην πλάτη μας αφού ο καθαρός ουρανός και οι βαθμοί κελσίου θα είναι και πάλι με το μέρος μας. Τα νέα μέτρα, όμως, δεν είναι, τουλάχιστον όχι έτσι όπως τα έχουμε στο μυαλό μας.

Μπορεί να μην ζούμε και στην καλύτερη περίοδο που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, αλλά τουλάχιστον οι μικρές στιγμές χαράς, όπως είναι το περπάτημα στο πάρκο ή στη θάλασσα, συνεχίζουν να μας κρατούν όρθιους. Η πανδημία, όμως, δεν λέει να μας αφήσει ήσυχους και μάλλον θα αργήσει να το κάνει. Για το λόγο αυτό, πρέπει να ληφθούν κρίσιμες αποφάσεις με στόχο την ανακοπή της διασποράς του κορονοϊού. Με λίγα λόγια, χρειάζονται νέα μέτρα. Ε, αυτά ήρθαν και μάλιστα σε βελτιωμένη έκδοση. Τα Σαββατοκύριακα στην Αττική δεν θα είναι ίδια με τα προηγούμενα καθώς τα μαγαζιά θα είναι κλειστά (και τα κομμωτήρια), όπως επίσης θα συμβεί από αύριο στην Θεσσαλονίκη και την Χαλκιδική. Επίσης, τέλος το click in shop, παραμένει ωστόσο το click away. Κλειστές και οι λαϊκές αγορές από το επόμενο Σάββατο ενώ στις τρεις αυτές περιοχές κλείνουν τα Λύκεια αλλά παραμένουν ανοιχτά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια.

Η απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα τα Σαββατοκύριακα ισχύει και για την Θεσσαλονίκη

Σημειώνεται; Μέτρα περιορισμού της κινητικότητας των πολιτών στην Αττική και στις ”κόκκινες” πλέον περιοχές όπως η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική, ενώ επικίνδυνη θεωρείται η κατάσταση στους δήμους Πατρέων, Μυκόνου, Θήρας, Χαλκιδέων και Αγίου Νικολάου Κρήτης.  Όσον αφορά την απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα στην Αττική, αυτό δεν μπορεί να γίνει τις καθημερινές λόγω του συνωστισμού στα ΜΜΜ και έτσι, στις δύο καλύτερες ημέρες για όσους δουλεύουν πενθήμερο, θα μπει χρονόμετρο. Και στο κάτω κάτω, τι να την κάνουμε τη βόλτα όταν έξω έχει βραδιάσει, έτσι δεν είναι; Όχι ακριβώς.

poli

Η αναπροσαρμογή των μέτρων έχει αρχίσει και κουράζει. Για την ακρίβεια, έχει ήδη κουράσει και το ξέρουμε όλοι, όπως και η ίδια η κυβέρνηση. Από τη μία υπάρχει η κόπωση όλων και από την άλλη το ενδεχόμενο ενός τρίτου κύματος της πανδημίας στη χώρα μου. Στη μέση, βρίσκεται η υπομονή μας η οποία έχει πια εξαντληθεί και το ”ελεύθερο” Σαββατοκύριακο, ήταν το μόνο που μας θύμιζε για λίγες ώρες την παλιά μας καθημερινότητα.

Υπέρ αυτού του μέτρου τάχθηκε ο Χαράλαμπος Γώγος, καθηγητής Παθολογίας και μέλος της επιτροπής των ειδικών, κάνοντας λόγο για μια έξυπνη κίνηση. Η Πρόεδρος της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών, Ματίνα Παγώνη, επιμένει στο να γίνει πιστή εφαρμογή των ήδη ληφθέντων μέτρων καθώς πιστεύει ότι με την σταθεροποίηση στον αριθμό κρουσμάτων, η πανδημία φαίνεται να είναι υπό διαχείριση. Επιπλέον μέτρα, θα ήταν περιττά. Μάλλον δεν είναι περιττά τελικά μετά την πολύωρη συνεδρίαση των ειδικών.

Αλλά, ξέρετε κάτι; Με αυτόν τον τρόπο, ίσως η κυβέρνηση θέλει να μας πείσει ότι ο ήλιος μας κάνει καλό. Με την απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 6 σε συγκεκριμένες περιοχές οι άνθρωποι θα αναγκαστούν να βγουν το πρωί ή το μεσημέρι. Τις καθημερινές, άλλωστε, δεν προλαβαίνουν να δουν φως λόγω της δουλειάς. Πού θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση δεν ξέρουμε, το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι ότι θα φορέσουμε τα γυαλιά ηλίου μας, κάτι είναι και αυτό.

Πηγή: Provocateur