Blog Σελίδα 10518

Θήβα: Πέθανε 15χρονη κοπέλα που νοσηλευόταν με κορωνοϊό

0

Πρόκειται για το νεότερο θύμα κορωνοϊού στη χώρα μας – Το κορίτσι έπασχε από υποκείμενα νοσήματα – Θετικός και ο πατέρας της νεαρής κοπέλας – Τι δηλώνουν στο protothema. gr ο δήμαρχος της Θήβας και ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ

Σοκ προκαλεί η είδηση του θανάτου μιας 15χρονης κοπέλας στη Θήβα, η οποία έχασε τη ζωής της σήμερα από κορωνοϊό. Ο επικίνδυνος ιός την χτύπησε απότομα με αποτέλεσμα μέσα σε λίγες ημέρες να χάσει τη ζωή της με τους γιατρούς να δίνουν μάταια τη μάχη για να την κρατήσουν ζωντανή.

Πρόκειται για το νεότερο θύμα κορωνοϊού στη χώρα μας.

Όπως λένε πηγές από την περιοχή η άτυχη Μαργαρίτα είχε υποκειμενα νοσήματα (καρδιακά προβλήματα και σάκχαρο). Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες διαγνώστηκε θετική την Παρασκευή μετά από τεστ που έκανε και οι γιατροί της συνέστησαν να παραμείνει στο σπίτι της σε καραντίνα.

Ωστοσο γρήγορα η κατάσταση της υγειας της χειροτέρεψε. Σήμερα το πρωί κρίθηκε απαραίτητο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο καθώς ανέβασε υψηλό πυρετό και η υγεία της επιδεινώθηκε. Ένας αναισθησιολόγος της έδωσε τις πρώτες βοήθειες όμως μέσα σε λίγη ώρα άφησε την τελευταία της πνοή.

Την ίδια ώρα διασωληνωμένη με κορωνοϊό στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» νοσηλεύεται και η μητέρα της νεαρής κοπέλας.

O δήμαρχος της Θήβας, κ. Γιώργος Αναστασίου μίλησε στο protothema.gr και ανέφερε ότι η 15χρονη κοπέλα είχε διαγνωσθεί με κορωνοϊό αρκετές μέρες νωρίτερα και παρέμενε στο σπίτι ώσπου σήμερα το πρωί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με έντοπνα συμπτώματα δύσπνοιας.

«Είχε διαγνωσθεί θετική στον κορωνοϊό πριν από μερικές μέρες. Τα συμπτώματα έγιναν έντονα με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Θήβας με έντονα συμπτώματα δύσπνοιας και πνευμονίας. Από όσο γνωρίζω το παιδί διασωληνώθηκε αλλά λίγο αργότερα κατέληξε. Η μητέρα του νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στον Ευαγγελισμό. Έχουμε συγκλονιστεί γιατί είμαστε μικρή κοινωνία».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ) Μιχάλης Γιαννάκος αναφέρει στο protothema.gr:

«Μπαμπάς, μαμά και κόρη πήγαν την Παρασκευή στο νοσοκομείο και στο τεστ κορωνοϊού, όπου τους έγινε διαγνώστηκαν και οι τρεις θετικοί. Ήταν όμως καλά γι αυτό και επέστρεψαν στο σπίτι τους. Την Δευτέρα η μητέρα και η κόρη πήγαν ξανά στο νοσοκομείο της Θήβας γιατί δεν αισθάνονταν καλά. Η μητέρα παρέμεινε στο νοσοκομείο με βαριά συμπτώματα, όπου χρειάστηκε να διασωληνωθεί και να μεταφερθεί στην εντατική του Ευαγγελισμού. Στις εξετάσεις που έκαναν στην κόρη την Δευτέρα, όλα έδειχναν πως πήγαιναν μια χαρά με αποτέλεσμα να την στείλουν πάλι στο σπίτι της».

Οι κρίσιμες ώρες και το τέλος:

«Σήμερα στις 5 το πρωί το κορίτσι εμφανίστηκε στο νοσοκομείο με δύσπνοια και χωρίς να αισθάνεται καθόλου καλά με αποτέλεσμα να την διασωληνώσουν. Μέχρι να την μεταφέρουν στην Αθήνα πέθανε. Το κορίτσι όπως μαθαίνω είχε διαβήτη και ήταν υπέρβαρη. Αυτό δείχνει το πόσο ύπουλη είναι η αρρώστια αυτή»,
είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννάκος.

Θήβα: Συγκλονίζει ο αδερφός της 15χρονης – «Είχε κορονοϊό και ο παιδίατρος της είπε ότι έχει φαρυγγίτιδα»

Καταγγελίες – «φωτιά» από τον αδερφό της 15χρονης που πέθανε από κορονοϊό, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή Tlive. «Στέρεψαν τα δακρυά μου. Ήμουν κι εγώ αρνητής του κορονοϊού, όσοι τα πιστεύουν αυτά να τα κόψουν». Όλο το χρονικό της τραγωδίας.

Το μικρότερο ηλικιακά θύμα που καταγράφεται στην Ελλάδα από τον κορωνοιό, είναι η 15χρονη που εξέπνευσε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο της Θήβας.

Ένα 15χρονο κορίτσι που μεταφέρθηκε εσπευσμένα σήμερα το πρωί στο νοσηλευτικό ίδρυμα της Θήβας με του γιατρούς με σοβαρά συμπτώματα του ιού με τους γιατρούς να υπερβάλουν εαυτό για να τη σώσουν. Αμέσως η ανήλικη διασωλήνωθηκε, ωστόσο ο οργανισμός της δεν ανταποκρίθηκε στην αγωγή που της παρείχαν οι γιατροί.

Η μικρή και οι γονείς της είχαν επισκεφτεί την περασμένη Παρασκευή το νοσοκομείο της Θήβας προκειμένου να εξεταστούν εάν φέρουν τον ιό. Εκεί διαπιστώθηκε ότι και οι τρεις τους έχουν προσληφθεί από τον κορονοιό, ωστόσο δεν είχαν κάποια σοβαρά συμπτώματα. Οι γιατροί τους σύστησαν να παραμείνουν στο σπίτι σε καραντίνα. Ωστόσο η κατάσταση, είχε πολύ χειρότερη κατάληξη.

«Παιδίατρος της είπε ότι έχει φαρυγγίτιδα»

Μιλώντας στον Alpha και στην εκπομπή «Tlive», ο αδερφός της κοπέλας έκανε καταγγελίες «φωτιά», καθώς όπως είπε, ενώ η 15χρονη είχε κορονοϊό, παιδίατρος της είπε ότι έχει φαρυγγίτιδα.

Συγκεκριμένα, με το τεστ να έχει βγει θετικό, ο παιδίατρος της είπε ότι έχει φαρυγγίτιδα και της έδωσε φάρμακα. Με λίγα λόγια δεν της δόθηκε η πρέπουσα προσοχή, και ενώ η 15χρονη έπασε από σοβαρό υποκείμενο νόσημα( διαβήτη) κάτι που την έκανε πολύ ευάλωτη στον ιό.

«Αν τον δω μπροστά μου να κρυφτεί» έλεγε φανερά εκνευρισμένος ο νεαρός. «Είχε τα πιο κλασσικά συμπτώματα κορονοϊού, βήχα και πυρετό, που μας τα λένε και τα ξέρουμε από την αρχή» είπε.

«Όσοι είναι αρνητές του κορονοϊού να το κόψουν»

Ο αδερφός της άτυχης κοπέλας αναφέρθηκε επίσης και στους αρνητές του κορονοϊού. Όπως είπε, ήταν κι ο ίδιος αρνητής στην αρχή.

Ωστόσο κάλεσε όσους αρνούνται ακόμα να δουν την πραγματικότητα, να σταματήσουν.

«Τα συλλυπητήρια είναι μια πολύ μικρή λέξη για να περιγράψω το δράμα που ζει ο πατέρας μου στη Θήβα και το δράμα που έχω περάσει εδώ και δύο μέρες εγώ. Αρχικά θα ήθελα να τονίσω ότι όλος ο κόσμος πρέπει να αφήσει αυτά που κάνει και πιστεύει για τον κορονοϊό και να προσέξει την υγεία του και την οικογένειά του. Ο θάνατος δεν κάνει διακρίσεις, δεν είναι δίκαιος, ούτε ευγενικός. Παραδέχομαι ότι κι εγώ υπήρξα αρνητής της πανδημίας λόγω του νεαρού της ηλικίας μου, η πανδημία ζει ανάμεσά μας τόνισε.

Έχει νοσήσει και ο πατέρας και η μητέρα

Όπως τόνισε ο νεαρός, και ο πατέρας του και η μητέρα του έχουν νοσήσει. Στον επανέλεγχο που έγινε τη Δευτέρα, η μητέρα βρέθηκε με χαμηλό οξυγόνο γι’ αυτό και νοσηλεύτηκε στον Ευαγγελισμό.

Ο πατέρας του ήταν ασυμπτωματικός, ενώ για την 15χρονη έγινε η λάθος διάγνωση. «Στέρεψα από δάκρυα, σκέφτομαι τη μάνα μου στο νοσοκομείο» είπε ο νεαρός, συγκλονίζοντας.

Μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή

Όταν σήμερα το πρωί η ανήλικη κοπέλα μπήκε τελικά στο νοσοκομείο, γιατροί προσπάθησαν να βελτιώσουν την πορεία της υγείας τους, όμως δεν τα κατάφεραν με αποτέλεσμα η ανήλικη να χάσει τη ζωή της.

“Οι γιατροί τήρησαν όλα τα πρωτόκολλα που ισχύουν σε αυτές τις περιπτώσεις είπε στο newsit.gr ,o Μιχάλης Γιαννάκος της ΠΟΕΔΗΝ.

Ζέτα Δούκα: Το νέο μήνυμα αισιοδοξίας μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του θεάτρου

0

Οι εξελίξεις τις τελευταίες ημέρες στο θέατρο, μετά την συγκλονιστική εξομολόγηση της Ζέτας Δούκα κατά του Γιώργου Κιμούλη, είναι καταιγιστικές. Ακολούθησαν η Αγγελική Λάμπρη, η Τζένη Μπότση και η Λουκία Μιχαλά που κατήγγειλαν άλλο πρόσωπο, ενώ αποκαλύψεις έγιναν και για τον γνωστό σκηνοθέτη Κώστα Ζάπα από τρεις άντρες ηθοποιούς.

Η ηθοποιός που έκανε την αρχή για να σπάσει η σιωπή και ο φόβος που επικρατούσε όλα αυτά τα χρόνια, από εκείνη τη μέρα δεν έχει σταματήσει να δέχεται μηνύματα στήριξης και αγάπης.

Σήμερα, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram θέλησε να στείλει στους διαδικτυακούς της φίλους ένα μήνυμα αισιοδοξίας τονίζοντας πως πάντα ότι κι αν γίνεται κάποια στιγμή βρίσκουμε τη δύναμη να το ξεπεράσουμε.

“Καλημέρα κόσμε. Ότι κι αν σε βαραίνει έχεις πάντα τη δύναμη να σηκωθείς” έγραψε χαρακτηριστικά η Ζέτα Δούκα.

doykaaaa

 

Συγκλονίζει η Ελένη Φιλίνη: «Μέσα στο γραφείο του μου χίμηξε γuμνός και μεθυσμένος»

0

“Βρίσκω ένα μπουκάλι μπροστά, γιατί είχε πιει προφανώς, με ουίσκι, του το φέρνω στο κεφάλι, ουρλιάζω, γίνεται χαμός”, αποκαλύπτει η Ελένη Φιλίνη.

Η Ελένη Φιλίνη, μια από τις αγαπητές ηθοποιούς, ανοίγει την καρδιά της στην ΟΝ time και την Σάσα Σταμάτη και μιλάει πρώτη φορά για τη σeξουαλική παρενόχληση που έχει δεχτεί, αλλά και το περιστατικό με γνωστό επιχειρηματία που εμφανίστηκε μπροστά της γυμνός όταν εκείνη είχε πάει στην εταιρεία του για δειγματισμό ρούχων.

Έχεις δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση όλα αυτά τα χρόνια που δουλεύεις στο χώρο αυτό;
Έχουν συμβεί διάφορα, πιστεύω ότι δεν είναι κάτι που ανακαλύφθηκε τώρα, αυτό υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, είναι θέμα εξουσίας. Είναι κοινωνικό φαινόμενο, έχω χάσει αρκετές δουλειές και ειδικά αυτό συμβαίνει όταν ξεκινάς σε μια δουλειά, όταν είσαι νέο κορίτσι ή αγόρι, γιατί συμβαίνει και στα δύο φύλα.

Τι ακριβώς σου έχει συμβεί;
Εμένα μου έχουν πει ξεκάθαρα ή έρχεσαι μαζί μου ή χάνεις τη δουλειά. Εν ψυχρώ. Και έχω χάσει πολλές σημαντικές δουλειές.

Ποιοι σου το είπαν αυτό;
Σκηνοθέτες και μάλιστα δύο.

Στην αρχή της καριέρας σου, ως μοντέλο, είχες δεχτεί σeξουαλική παρενόχληση;
Στο modeling όταν ήμουν μια φορά σε δειγματισμό, που δούλευα σ’ αυτή την εταιρεία, κάποια στιγμή φόρεσα το ρούχο και πήγα να δειγματίσω να με δει και αυτός που είχε την εταιρεία και δίπλα στο γραφείο του ήταν οι υπάλληλοί του και συνεργάτες του. Δεν ήμουν σε καμία ερημιά. Ξαφνικά μπήκα στο γραφείο του και τον βλέπω τσίτσιδο και παθαίνω σοκ. Και λέω μέσα μου «τώρα ουρλιάζεις» και βρίσκω ένα μπουκάλι μπροστά, γιατί είχε πιει προφανώς, με ουίσκι, του το φέρνω στο κεφάλι, ουρλιάζω, γίνεται χαμός, μαζεύτηκαν όλοι και φυσικά τελείωσε εκεί η ιστορία, δεν ξαναπήγα ποτέ. Μέχρι να πάω να αλλάξω, αυτός είχε ξεβρακωθεί. Είναι τραγικό όταν το ζεις, παγώνει το αίμα σου. Εγώ έκανα έκρηξη, θα γινόταν ο χαμός εκεί μέσα.

Ονόματα έχεις σκοπό να πεις;
Όχι.

Γιατί;
Γιατί πρώτα απ’ όλα είναι πάρα πολλά χρόνια πριν, άμα ήταν θα το είχα κάνει τότε θέμα. Τώρα δεν υπάρχει λόγος, δύο από αυτούς τους ανθρώπους έχουν «φύγει».

Γιώργος Καπουτζίδης: «Δεν θέλω να είμαι σε ένα κανάλι που δεν θέλουν ένα γκέι»

0

Ο Γιώργος Καπουτζίδης ήταν ο καλεσμένος της εκπομπής «Αυτός και ο Άλλος» και παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη. Ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε μεταξύ άλλων για το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης, με αφορμή τις καταγγελίες της Σοφίας Μπεκατώρου, καθώς αναφέρθηκε ανοιχτά στις σεξουαλικές του προτιμήσεις και δήλωσε αποφασισμένος να αγωνιστεί για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ ανθρώπων στην Ελλάδα.

«Θαυμάζω απεριόριστα τη Σοφία Μπεκατώρου. Είναι πρότυπο. Η ισότητα δεν έχει γίνει πραγματικότητα. Πρέπει να μάθει ένας άντρας πως να συμπεριφέρεται σε μια γυναίκα. Έχω δεχθεί χυδαία σχόλια στα social media. Αλλά δεν πρέπει να το σκεπτόμαστε αυτό. Αν είσαι καλά με τον εαυτό σου και είσαι ευτυχισμένος δεν χρειάζεται να στεναχωρηθείς για αυτά που σου γράφουν κάτω από μια φωτογραφία. Το κοιτάς μόνο για να δεις πόσο πίσω είναι ένα μέρος της κοινωνίας μας.

Αυτό που με έκανε εσωστρεφή, είναι η σεξουαλικότητά μου. Όταν το συνειδητοποίησα κλείστηκα. Δυσκολεύτηκα τότε όταν το κατάλαβα. Τη δεκαετία του ΄80 ένας γκέι ήταν ένας άνθρωπος από το περιθώριο. Δεν ήταν αποδεκτός ή ήταν αυτός που έτρωγε σφαλιάρες στις ελληνικές ταινίες και τον κορόιδευαν.

Δε θέλω να δίνω συμβουλές γιατί πρέπει για να δώσεις συμβουλή να ξέρεις τον άνθρωπο. Δε θέλω να δίνω συμβουλές αλλά θέλω να βοηθήσω τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα στην Ελλάδα. Είμαι αποφασισμένος γι΄αυτό!», είπε ο ηθοποιός.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε για το πως ένιωσε όταν μίλησε πρώτη φορά για την σεξουαλικότητά του: «Νιώθω ότι είμαι πάντα ξεκάθαρος με τον κόσμο. Όλοι οι γκέι είναι ανοιχτοί με το περιβάλλον τους. Δεν θέλω να είμαι σε ένα κανάλι που δεν θέλουν ένα γκέι, η σε μια διαφήμιση που δεν θέλουν ένα γκέι. Το μόνο που με απασχολούσε είναι να μην ταλαιπωρηθούν με το σούσουρο οι γονείς μου. Όταν κατάλαβα ότι οι γονείς μου έκαναν πέρα, όσους έκαναν σούσουρο ηρέμησα. Τους αγαπώ πολύ και μου έχουν λείψει.»

Δείτε το βίντεο

Δημόπουλος: «Στο τραπέζι ένα σκληρό lockdown»

0

Στο τραπέζι είναι το ενδεχόμενο ενός αυστηρού lockdown, όπως επιβεβαίωσε και ο Θάνος Δημόπουλος, πρύτανης ΕΚΠΑ.

Μιλώντας στο MEGA, ο κ. Δημόπουλος έκανε λόγο για «αγώνα δρόμου» για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, με πρωταγωνιστές τις μεταλλάξεις και τα εμβόλια.

«Δεν υπάρχει κάποια λύση μαγική» ανέφερε, ωστόσο τόνισε πως υπάρχει προβληματισμός για την αύξηση των κρουσμάτων και γι αυτό εξετάζεται το να επιβληθεί ένα πιο σκληρό lockdown.

Ωστόσο τόνισε πως «αυτό είναι κάτι που θα αποφασιστεί από την αρμόδια επιτροπή αφού συνυπολογιστούν πολλοί παράγοντες».

Τόνισε πως αντίδοτο στην καραντίνα αποτελούν οι εμβολιασμοί, η αύξηση των διαγνωστικών τεστ και φυσικά η τήρηση των μέτρων.

Για τις πρακτικές αυτές χρησιμοποίησε ως παράδειγμα τις ΗΠΑ και το τι εφαρμόζεται εκεί.

Κάλεσμα Τσίπρα σε παλλαϊκό κίνημα κατά του νομοσχεδίου για την Παιδεία

0

Επίθεση στην κυβέρνηση για το αντικεπαιδευτικό νομοσχέδιο το οποίο έχει ως μόνο στόχο «να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα κολεγίων και να μεγαλώσει την πελατεία τους» εξαπέλυσε ο Αλέξης Τσίπρας.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία μιλώντας σε εκδήλωση του «Παρατηρητηρίου για την Παιδεία» μαζί με πανεπιστημιακούς, φοιτητές και συνδικαλιστές έκανε λόγο για απαράδεκτη μεθόδευση ενάντια στα δημόσια πανεπιστήμια ενώ τόνισε ότι η κυβέρνηση το φτάνει στα άκρα ιδρύοντας πανεπιστημιακή αστυνομία.

«Έχουμε μία επίθεση στη δημόσια Παιδεία και στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Δε χρειαζόμαστε απλά ένα φοιτητικό κίνημα αλλά ένα παλλαϊκό κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας» υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας.

Ειδικότερα, ο Αλέξης Τσίπρας ξεκινώντας την παρέμβασή του ανέφερε με νόημα ότι «δε ξέρω τι θα πρέπει να πρωτοκαταργήσουμε όταν ο ελληνικός λαός δώσει την εντολή για μία προοδευτική διακυβέρνηση στον τόπο. Έχουμε μία κυβέρνηση που ακόμα και στον κρίσιμο χώρο εκπαίδευσης ενδιαφέρεται περισσότερο για να εξυπηρετήσει συμφέροντα ιδιωτών παρά τις κοινωνικές ανάγκες».

Όπως σημείωσε, στον χώρο της παιδείας φαίνεται ότι αυτό που ενδιαφέρει την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είναι να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα κολεγίων και να μεγαλώσει την πελατεία τους. «Το 2021 οι εισακτέοι θα είναι 25.000 λιγότεροι σε σχέση με πέρυσι. 34% δηλαδή θα μείνει εκτός των δημόσιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Αυτό που λέει η κυβέρνηση είναι “ότι αν θέλετε να σπουδάσετε πρέπει να βρείτε μερικές χιλιάδες ευρώ για να πάτε σε κάποιο αμφιβόλου ποιότητας κολέγιο ή να βγείτε στο εξωτερικό”».

Συνεχίζοντας, ο Αλέξης Τσίπρας τόνισε ότι στα ιδιωτικά κολέγια δε θα υπάρχει κανένα κριτήριο εισαγωγής παρά μόνο η συνεπής πληρωμή διδάκτρων. «25.000 νέοι θα γίνουν η νέα πελατεία μίας βιομηχανίας που η κυβέρνηση είναι πολύ πρόθυμη να εξυπηρετήσει»,

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία υπογράμμισε ότι «αυτή η απαράδεκτη μεθόδευση ενάντια στα δημόσια πανεπιστήμια» θα προκαλέσει:

  • Αύξηση της μαθητικής διαρροής στο λύκειο
  • Αύξηση της φοίτησης σε φροντιστήρια και των σχετικών δαπανών των νοικοκυριών
  • Την πλήρη ακύρωση του μορφωτικού ρόλου του λυκείου σε όλες τις τάξεις
  • Μείωση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων δεδομένου ότι αυτή έχει συνδεθεί με τον αριθμό των φοιτητών
  • Κλείσιμο ή συγχώνευση τμημάτων
  • Περιορισμό του παραγόμενου ερευνητικού έργου και αύξηση του του brain drain

«Έχουμε χρέος να ενημερώσουμε την ελληνική κοινωνία. Είναι αλλαγές που θα επιβαρύνουν τον οικονομικό προϋπολογισμό των νοικοκυριών και θα διευρύνουν τις ανισότητες» σημείωσε.

«Η κυβέρνηση θέλει να χαϊδέψει τα αυτιά ενός συντηρητικού ακροατηρίου, για να αποπροσανατολίσει από την εξυπηρέτηση των κολεγίων και τη διεύρυνση των ανισοτήτων. Η ίδρυση πανεπιστημιακής αστυνομίας είναι μία ακραία πράξη ιδεοληπτικής εμμονής. Η αντιμετώπιση των κρουσμάτων βίας και παραβατικότητας μπορούν να αντιμετωπιστούν με τις προτάσεις της ίδιας της πανεπιστημιακής κοινότητας. Τα όποια υπαρκτά κρούσματα δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν με ένοπλους, ανεκπαίδευτους ειδικούς φρουρούς» τόνισε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Ο Αλέξης Τσίπρας έκανε λόγο για ένα «μείζον αντιπερισπασμό από την κυβέρνηση η οποία επιλέγει να το φτάσει στα άκρα. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Χρυσοχοΐδη αναφορικά με τους πρυτάνεις. Είναι μία επίτηδες προσβλητική δήλωση».

Η απάντηση που πρέπει να δοθεί δεν πρέπει να είναι μία απάντηση ίδιου επιπέδου συμπλήρωσε ο Αλέξης Τσίπρας και τόνισε: «Απέναντι στην πρόκληση, επιχειρήματα και όχι συνθήματα. Η ασφάλεια φοιτητών, καθηγητών, εργαζόμενων στα ΑΕΙ αποτελεί προτεραιότητα. Χρέος και ευθύνη του κράτους είναι να παρέχει τους πόρους στα ΑΕΙ ώστε οι πρυτανικές αρχές να κάνουν έργα αναβάθμισης, να έχουν τη δυνατότητα ώστε να συμπεριλαμβάνονται και συγκεκριμένες οργανικές θέσεις για την αποτελεσματική φύλαξη των ιδρυμάτων σε 24ωρη βάση».

«Πώς αυτοί που απέλυσαν χιλιάδες φύλακες θα λύσουν το πρόβλημα με ένοπλους φρουρούς σε πανεπιστημιακά ιδρύματα;» διερωτήθηκε.

«Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να αφήσει το καταστροφικό αποτύπωμα και στην παιδεία. Εδώ πρέπει να μπει ένας φραγμός. Οφείλουμε να κινητοποιηθούμε για να βάλουμε αυτό τον φραγμό. Θέλει μία ισχυρή και μαζική απάντηση από το φοιτητικό κίνημα. Έχουμε μία επίθεση στη δημόσια Παιδεία και στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Δε χρειαζόμαστε απλά ένα φοιτητικό κίνημα αλλά ένα παλλαϊκό κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας» κατέληξε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία.

Ανάρτηση για Φιλιππίδη από Ελληνίδα πρώην ηθοποιό που μένει στο Λονδίνο

0

O ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης χθες Δευτέρα εξέδωσε ανακοίνωση διά των πληρεξούσιων δικηγόρων ζητώντας  να μην εμπλέκεται το όνομά του σε περιστατικά που, όπως τονίζει, ο ίδιος αγνοεί.

Νωρίτερα το απόγευμα της Τρίτης μία κοπέλα που ζει στο Λονδίνο ανάρτησε στο προφίλ της στα social media ένα μακροσκελές κείμενο στο οποίο περιγράφει τη γνωριμία της με τον ηθοποιό καθώς και την παρενόχληση που υπέστη. Μάλιστα παραθέτει και την ανακοίνωση που εξέδωσε ο ηθοποιός.

Η κοπέλα τονίζει ότι τον γνώρισε στο τελευταίο έτος της σχολής της και την επόμενη χρονιά δούλεψε ως ταξιθέτρια σε θέατρο όπου πρωταγωνιστούσε ο ηθοποιός. Όπως σημειώνει «μετά από κάποιο καιρό, 1-2 μήνες, κι ενώ, όπως νόμιζα, με βοηθούσε με φωνητικές ασκήσεις, μου επέτρεπε να πηγαίνω σε πρόβες κ.α., μου πιάνει το χέρι και με χαιδεύει. Πάγωσα. ”Τι έγινε?” μου λεει. ”Τίποτα” του λέω. Μου λεει ”Θα σταματήσω αν δε θέλεις.” Με βλέπει που ήμουν σαστισμένη και μου λεει ”Κοίτα, έχω μια γυναίκα και ένα παιδί, ας μη το κάνουμε θέμα. Δε θέλεις, δε θέλεις”.

Εγώ έπρεπε να σκεφτώ ότι έχει γυναίκα, παιδί, καριέρα, φήμη? Μετά από λίγο καιρό, και άλλων περιστατικών, γιατί δε σταμάτησε εκεί η εκμετάλευση, και με άλλους ανθρώπους να εμπλέκονται..δήλωσα την παραίτηση μου στον υπεύθυνο του θεάτρου. Με ρώτησε ”Σε πείραξε, πές μου. Ξέρω τι κάνει”. Ο φωτιστής και ο μουσικός του θεάτρου επίσης ήξεραν. Μου το είπαν. Όλοι ήξεραν τι έκανε και για ποιό λόγο πολλές ταξιθέτριες έφευγαν μέσα σε λίγους μήνες από το θέατρο».

nancy markou 2 1

nancy markou 1 1

«Θέλεις να μιλήσεις με λεπτομέρειες, Πέτρο, για το τι έχεις κάνει σε μένα? Θέλεις να μιλήσεις και να εξηγήσεις την ημέρα που γύρισα σπίτι και είπα στη μητέρα μου ότι φεύγω από το θέατρο και δε θέλω να δουλέψω σαν ηθοποιός και να περιγράψεις το τι έβλεπαν τα μάτια της? Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ γι αυτό το θέμα, η οικογένεια μου το μαθαίνει τώρα, με αυτήν την ανάρτηση. Η μητέρα μου όμως το ήξερε, είμαι σίγουρη. Ήξερε ότι κάτι είχε γίνει. Θέλεις να αναφερθείς στην κοροιδία που μου πουλούσες πως αν κάνουμε σεξ θα μου δώσεις ρόλους σε θέατρα? Θέλεις να αναφερθείς στις λεπτομέρειες αυτές?», προσθέτει ακόμη η κοπέλα.

«Είσαι ένας γελοίος ανθρωπάκος. Κι εσύ και οι ομοίοι σου. Άλλαξα χώρα για να ξεφύγω αλλά οι σκέψεις του τι γινόταν εκείνα τα βράδια στο θέατρο είναι ακόμα μαζί μου και δε θα φύγουν ποτέ. Εκμεταλεύτηκες ένα κορίτσι 22 χρονών τότε που ήθελε τι? Να γίνει ηθοποιός. Μπράβο σου….για εμένα και για όλα τα κορίτσια στα οποία έχεις κάνει το ίδιο. Είμαι γεμάτη οργή αυτή τη στιγμή. Αλλά να ξέρεις πως αν είναι να πάει παρακάτω αυτή η ιστορία, εγώ θα είμαι στην πρώτη γραμμή να σε παλέψω με ό,τι έχω», καταλήγει.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

Με αφορμή το παρακάτω γράμμα, μοιράζομαι κι εγώ με τη σειρά μου την εμπειρία μου με αυτόν τον άνθρωπο – τον μεγάλο μας Έλληνα ηθοποιό. Δεν ξέρω αν θα βγεί κάτι από αυτήν την ιστορία αλλά, το να μιλάς, να τα βγάζεις από μέσα σου, θεωρώ ότι είναι λίγο καθυσηχαστικό. Ενημερώνεις τον κόσμο και ελπίζεις ότι ίσως και κάτι να γίνει, ίσως να ανοίξουμε όλοι μας τα μάτια και δούμε ποιούς ανθρώπους εξισώνουμε και χαρίζουμε το σεβασμό μας.

Αυτοί που με γνωρίζουν, ήξεραν ότι από μικρή ηλικία, 14-15, ήθελα να γίνω ηθοποιός. Μετά από πολλές συζητήσεις με τους γονείς μου για την επιλογή μου αυτή, πήγα σε δραματική σχολή μετά το λύκειο. Εκεί, είχα την τύχη να γνωρίσω σπουδαίους ανθρώπους, ηθοποιούς σκηνοθέτες, σκηνογράφους, χορευτές….πολλούς! Μέσα σε αυτούς ήταν και ο Κ. Φιλιππίδης.

Τότε, τον θεωρούσα μεγάλο δάσκαλο. Κάναμε μαθήματα στο τελευταίο έτος της σχολής και τον επόμενο δούλεψα ως ταξιθέτρια σε μια από τις παραστάσεις που σκηνοθετούσε και πρωταγωνιστούσε. Την πρώτη μέρα, η ημέρα της δοκιμής των ρούχων μου, και καθώς κατεβαίναμε τις σκάλες του θεάτρου και προς την έξοδο μου είπε ”χαίρομαι πολύ που είσαι εσύ εδώ”. Σκεπτόμενη πως μπορεί και να αναφέρεται στο ταλέντο μου (!!!!!!) του είπα σας ευχαριστώ πολύ Και τότε μου είπε ότι μπορώ να του μιλάω στον ενικό. Δεν είπα κάτι.

Μετά από κάποιο καιρό, 1-2 μήνες, κι ενώ, όπως νόμιζα, με βοηθούσε με φωνητικές ασκήσεις, μου επέτρεπε να πηγαίνω σε πρόβες κ.α., μου πιάνει το χέρι και με χαιδεύει. Πάγωσα. ”Τι έγινε?” μου λεει. ”Τίποτα” του λέω. Μου λεει ”Θα σταματήσω αν δε θέλεις.” Με βλέπει που ήμουν σαστισμένη και μου λεει ”Κοίτα, έχω μια γυναίκα και ένα παιδί, ας μη το κάνουμε θέμα. Δε θέλεις, δε θέλεις”.
Εγώ έπρεπε να σκεφτώ ότι έχει γυναίκα, παιδί, καριέρα, φήμη? Μετά από λίγο καιρό, και άλλων περιστατικών, γιατί δε σταμάτησε εκεί η εκμετάλευση, και με άλλους ανθρώπους να εμπλέκονται..δήλωσα την παραίτηση μου στον υπεύθυνο του θεάτρου. Με ρώτησε ”Σε πείραξε, πές μου. Ξέρω τι κάνει”.

Ο φωτιστής και ο μουσικός του θεάτρου επίσης ήξεραν. Μου το είπαν. Όλοι ήξεραν τι έκανε και για ποιό λόγο πολλές ταξιθέτριες έφευγαν μέσα σε λίγους μήνες από το θέατρο.
Θέλεις να μιλήσεις με λεπτομέρειες, Πέτρο, για το τι έχεις κάνει σε μένα? Θέλεις να μιλήσεις και να εξηγήσεις την ημέρα που γύρισα σπίτι και είπα στη μητέρα μου ότι φεύγω από το θέατρο και δε θέλω να δουλέψω σαν ηθοποιός και να περιγράψεις το τι έβλεπαν τα μάτια της? Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ γι αυτό το θέμα, η οικογένεια μου το μαθαίνει τώρα, με αυτήν την ανάρτηση. Η μητέρα μου όμως το ήξερε, είμαι σίγουρη. Ήξερε ότι κάτι είχε γίνει. Θέλεις να αναφερθείς στην κοροιδία που μου πουλούσες πως αν κάνουμε σεξ θα μου δώσεις ρόλους σε θέατρα? Θέλεις να αναφερθείς στις λεπτομέρειες αυτές?

Είσαι ένας γελοίος ανθρωπάκος. Κι εσύ και οι ομοίοι σου. Άλλαξα χώρα για να ξεφύγω αλλά οι σκέψεις του τι γινόταν εκείνα τα βράδια στο θέατρο είναι ακόμα μαζί μου και δε θα φύγουν ποτέ. Εκμεταλεύτηκες ένα κορίτσι 22 χρονών τότε που ήθελε τι? Να γίνει ηθοποιός. Μπράβο σου….για εμένα και για όλα τα κορίτσια στα οποία έχεις κάνει το ίδιο. Είμαι γεμάτη οργή αυτή τη στιγμή. Αλλά να ξέρεις πως αν είναι να πάει παρακάτω αυτή η ιστορία, εγώ θα είμαι στην πρώτη γραμμή να σε παλέψω με ό,τι έχω.

Πηγή: protothema.gr

Αθήνα: 35χρονη καθηγήτρια κατηγορείται για αποπλάνηση 13χρονου μαθητή της

0

Καθηγήτρια φιλόλογος, 35 ετών, κατηγορείται για αποπλάνηση 13χρονου μαθητή. Η καθηγήτρια δεν συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου και πήρε προθεσμία από τον ανακριτή για να απολογηθεί.

Φωτογραφίες ερωτικού περιεχομένου με πρωταγωνιστές τον 13χρονο και την εν λόγω καθηγήτρια, φιλόλογο, που του έκανε ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι, σε περιοχή της Αθήνας, βρήκε η μητέρα του ανήλικου μαθητή στον υπολογιστή του, πριν από λίγες ημέρες, στα τέλη Ιανουαρίου.

Αμέσως ενημέρωσε την υποδιεύθυνση προστασίας ανηλίκων και αποκάλυψε την σχέση της 35χρονης με το παιδί της, την οποία εμπιστεύτηκαν σαν οικογένεια και έβαλαν στο σπίτι τους.

Όπως αποδείχτηκε η 35χρονη είχε ολοκληρωμένη σχέση με τον ανήλικο και μάλιστα, βρίσκονταν σε ξενοδοχεία.

Λόγω παρέλευσης αυτοφώρου η 35χρονη δεν συνελήφθη, οδηγήθηκε όμως στον εισαγγελέα και τον ανακριτή.

Δείτε το βίντεο:


Πηγή: ert.gr

Κικίλιας: «Σίγουρα τα πράγματα δεν πάνε καλά – Aνοιχτό το ενδεχόμενο σκληρού lockdown»

0

«Σίγουρα τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά» τόνισε ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, σχετικά με την εξέλιξη των κρουσμάτων του κορoνοϊού στην Ελλάδα. Μάλιστα δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο για απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18.00 στην Αττική ο Βασίλης Κικίλιας αν το εισηγηθούν οι ειδικοί.

Ο κ. Κικίλιας άφησε μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο για πιο αυστηρά μέτρα, με ένα σκληρό lockdown αν χρειαστεί, αν και παρέπεμψε στην Επιτροπή Λοιμωξιολόγων.

«Ορθώς λαμβάνονται μέτρα για να πάρει ανάσα η οικονομία,  αλλά για το Υπουργείο Υγείας προέχει η προστασία της ανθρώπινης ζωής» τόνισε σχετικά με το άνοιγμα των καταστημάτων, έστω και με click in shop και click away στο λιανεμπόριο την τελευταία εβδομάδα.

«Το πρώτο μέλημα είναι να προστατέψουμε αλλήλους» υπογράμμισε ο Υπουργός, ο οποίος απαντώντας σε σχετική ερώτηση της Μ. Ζαχαρέα, για το ενδεχόμενο  να υπάρξει «σκληρό» lockdown,  παρέπεμψε στη συνεδρίαση της Επιτροπής την Παρασκευή, η οποία εισηγείται στην κυβέρνηση ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα.

«Σίγουρα τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά» παραδέχθηκε ο κ. Κικίλιας, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, αλλά επισήμανε ότι είναι καλύτερη η κατάσταση στην Ελλάδα από ό,τι σε πολλά άλλα κράτη. «Βλέπουμε τι συμβαίνει στις υπόλοιπες χώρες, ο κακός χαμός» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο Υπουργός Υγείας αναφέρθηκε και σε «τεράστια προβλήματα σε άλλες χώρες με τις αντιδράσεις κατά των μέτρων» επισημαίνοντας ότι «αυτό δε συμβαίνει στην Ελλάδα».

Όσον αφορά το ενδεχόμενο τα μέτρα να είναι «ακορντεόν» (δηλαδή να εναλλάσσονται άνοιγμα με κλείσιμο καταστημάτων) ο κ. Κικίλιας ανέφερε πως θα ληφθούν αποφάσεις για ό,τι «είναι θεμιτό και λογικό» και κατέληξε στο πρώτο μέρος της συνέντευξής του στο Star:   «Πρέπει να τα καταφέρουμε, μπορούμε να τα καταφέρουμε και θα τα καταφέρουμε».

Πηγή: star.gr

Εμπρηστική επίθεση στο αυτοκίνητο του Κωνσταντίνου Μπογδάνου

0

Διπλή εμπρηστική επίθεση πραγματοποίησαν άγνωστοι λίγο μετά τις 19:30 σε οχήματα του βουλευτή της ΝΔ Κωνσταντίνου Μπογδάνου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες τοποθέτησαν μπουκάλια με εύφλεκτο υγρό στους πίσω τροχούς των οχημάτων και έβαλαν φωτιά.

Από την επίθεση προκλήθηκαν ζημιές στα οχήματα, αλλά και μαύρισμα στην τοιχοποιία του σπιτιού του βουλευτή της ΝΔ.

Στο σημείο έφθασαν αμέσως δυνάμεις της Πυροσβεστικής και έσβησαν την φωτιά πριν πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις.

Οι δράστες κινήθηκαν με άνεση και μάλιστα μία ώρα που η κίνηση είναι ακόμα αυξημένη, ενώ φαίνεται να αδιαφορούσαν για το εάν θα γίνουν αντιληπτοί από τον οποιονδήποτε.

Με την υπόθεση ασχολείται η Κρατική Ασφάλεια και αναζητά τους δράστες στον αντιεξουσιαστικό χώρο.

Ανακοίνωση από τη ΝΔ:

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για την τρομοκρατική επίθεση στον βουλευτή κ. Μπογδάνο, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Οι υποστηρικτές των τρομοκρατών και του κατά συρροή δολοφόνου επιτίθενται διαρκώς στον κοινοβουλευτισμό. Σήμερα απείλησαν τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Μπογδάνου και της συζύγου του χτυπώντας με διπλό εκρηκτικό μηχανισμό το σπίτι και τα αυτοκίνητά τους. Το αυτοκίνητο του κ. Μπογδάνου καταστράφηκε ολοσχερώς και από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα.

Επιθέσεις τέτοιου είδους, εναντίον μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου στρέφονται κατά της Δημοκρατίας και αναμένουμε την ομόθυμη καταδίκη της δολοφονικής επίθεσης από ολόκληρο το πολιτικό σύστημα. Ας κάνουν κάποιοι, έστω και καθυστερημένα, ό,τι δεν έκαναν στις προηγούμενες κλιμακούμενες επιθέσεις κατά των στελεχών και των βουλευτών του κόμματός μας. H σιωπή αποθρασύνει τους εχθρούς της Δημοκρατίας. Η οργανωμένη πολιτεία θα πράξει ό,τι χρειάζεται ώστε οι δράστες να οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης».

Άγνωστοι το απόγευμα της Δευτέρας τοποθέτησαν εμπρηστικούς μηχανισμούς στο σπίτι του βουλευτή της ΝΔ, Κωνσταντίνου Μπογδάνου.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι δράστες τοποθέτησαν εμπρηστικούς μηχανισμούς στην είσοδο του σπιτιού του, στην Κηφισιά, αλλά και στο αυτοκίνητό του. Το αυτοκίνητο του βουλευτή φέρεται να κάηκε ολοσχερώς.

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Λύσης

Απερίφραστη καταδίκη εξέφρασε με ανακοίνωσή της και η Ελληνική Λύση.

«Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ καταδικάζει απερίφραστα την επίθεση στην οικία του βουλευτή της ΝΔ Κωνσταντίνου Μπογδάνου. Παρά τις πολιτικές διαφωνίες με τον βουλευτή, που στηρίζει μία επικίνδυνη κυβέρνηση, είναι αδιανόητο κάποιοι, ακόμα κι αν «διαφωνούν», να επιχειρούν να τον τρομοκρατήσουν. Με επίθεση μάλιστα κατά του απαραβίαστου της εστίας. Καταδικαστέα και βάρβαρη πράξη», αναφέρει η ανακοίνωση του κόμματος.

Πηγή: skai.gr