Οι αποδράσεις στις παραλίες της, άλλωστε, πάντα προσέφεραν την ψευδαίσθηση ενός σύντομου ταξιδιού… Πάμε λοιπόν να ταξιδέψουμε μέσα στο νομό μας!
Επειδή ακόμα δεν μπορούμε να πάμε σε νησιά γιατί οι περισσότεροι δεν έχουμε άδεια και επειδή ο καιρός «μύρισε» για τα καλά καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες, υπάρχει τρόπος για μια μικρή …«νησιωτική» απόδραση. Που; Στην Αττική που έχει παραλίες που θυμίζουν πραγματικά Κυκλάδες!
Παραλία Χάρακας
Οδηγώντας προς Σούνιο, μετά την Παλαιά Φώκαια και το Θυμάρι, λίγα μέτρα μετά την ταμπέλα «παραδοσιακός οικισμός Χάρακα» που θα βρείτε στο αριστερό σας χέρι, στρίψτε δεξιά και ακολουθήστε το χωματόδρομο.
Ψιλή άμμος, καθαρά νερά και δύο beach bars συνθέτουν το σκηνικό της παραλίας του Χάρακα. Εδώ θα έχετε την αίσθηση ότι βρίσκεστε σε νησί – κι αυτό δεν αποτελεί σχήμα λόγου, ούτε υπερβολή.
Άγιος Νικόλαος Αναβύσσου
Ο Άγιος Νικόλαος Αναβύσσου έχει επιλογές για όλα τα γούστα. Στα δεξιά της παραλίας, βρίσκεται το beach bar «Loca» που μαγνητίζει τη νεολαία με τις ξαπλώστρες, τη μουσική και το vibe του διατηρώντας ένα σχετικά χαμηλό προφίλ. Στα αριστερά, τα πράγματα είναι πιο παρεΐστικα, οικογενειακά και… pet friendly σχεδόν σε ίσες δόσεις.
Η περιοχή πάντως κρύβει κι ένα μικρό θησαυρό: Ανηφορίζοντας προς το πέτρινο εκκλησάκι και ακολουθώντας το μονοπάτι από την πίσω πλευρά, θα βγείτε σε ένα μικρό προστατευμένο κολπίσκο με βράχια και γαλαζοπράσινα νερά που χωρά το πολύ τρεις παρέες.
Παραλία ΚΑΠΕ
Αμέσως μετά τον Χάρακα με κατεύθυνση το Σούνιο στρίβετε δεξιά. Στο τέρμα του χωματόδρομου, θα βρείτε ένα μικρό χώρο πάρκινγκ. Στα δεξιά του βρίσκεται η παραλία των γυμνιστών και στα αριστερά το ΚΑΠΕ ( Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ).
Αφήστε εκεί το αυτοκίνητό σας, κατεβείτε μερικά σκαλάκια μέχρι την καντίνα και παραδοθείτε στα βαθιά γαλάζια νερά του Σουνίου. Ιδανική τις καθημερινές, με πολυκοσμία τα σαββατοκύριακα.
Η Ερωτοσπηλιά
Αγαπημένη παραλία της ανατολικής Αττικής με ψιλό βότσαλο, δύο χιλιόμετρα μετά το Πόρτο Ράφτη, η Ερωτοσπηλιά διαθέτει καντίνα για τις απαραίτητες ανάσες δροσιάς, αλλά όχι και ξαπλώστρες, γι’ αυτό εξοπλιστείτε καταλλήλως. Αν θέλετε φυσική δροσιά επιλέξτε την αριστερή πλευρά στην οποία πέφτει πρώτα ο ίσκιος το απόγευμα.
Η μαγική Χαμολιά
Κατευθυνόμενοι από το Μαρκόπουλο προς το Πόρτο Ράφτη, στρίψτε αριστερά στη διασταύρωση προς Βραυρώνα ακολουθώντας τις ταμπέλες για Χαμολιά. Την ήσυχη αυτή παραλία προτιμούν συνήθως όσοι διαθέτουν εξοχικά στη γύρω περιοχή. Λίγο μετά υπάρχει κι ένα απόμερο σημείο στο οποίο συχνάζουν γυμνιστές.
Στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρίσκονται τις τελευταίες ώρες ο Αλέξανδρος Τσουβέλας και η σύντροφός του, Εύα Καρύδη, μετά την κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν μέσω του δικηγόρου τους για τα προσβλητικά και σεξιστικά σχόλια που δέχθηκαν στα social media και στο διαδίκτυο.
Το ζευγάρι, που διατηρεί εδώ και χρόνια μία σταθερή σχέση, έχει επιλέξει να κρατά χαμηλούς τόνους στην προσωπική του ζωή, αποφεύγοντας τις δημόσιες εμφανίσεις και την υπερβολική έκθεση. Ωστόσο, η πρόσφατη δημοσιότητα γύρω από το όνομά τους έκανε πολλούς να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για τη γυναίκα που βρίσκεται στο πλευρό του γνωστού stand up comedian.
Και μπορεί το ευρύ κοινό να τη γνώρισε ως τη σύντροφο του Αλέξανδρου Τσουβέλα, όμως η Ευαγγελία (Εύα) Καρύδη έχει χαράξει εδώ και χρόνια τη δική της σπουδαία πορεία στον χώρο της τέχνης, αποτελώντας μία από τις πιο αναγνωρισμένες Ελληνίδες γλύπτριες της γενιάς της.
Η Κέρκυρα που διαμόρφωσε την καλλιτεχνική της ταυτότητα
Η Εύα Καρύδη γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1972 και από πολύ μικρή ηλικία ανέπτυξε ισχυρούς δεσμούς με την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού της. Η ίδια έχει αναφερθεί πολλές φορές στην ιδιαίτερη σχέση που διατηρεί με τον τόπο καταγωγής της, τονίζοντας πως η Κέρκυρα δεν είναι απλώς η πατρίδα της, αλλά ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καλλιτεχνικής και προσωπικής της ταυτότητας.
Η αγάπη της για την τέχνη την οδήγησε στο Παρίσι, όπου σπούδασε στην περίφημη Ακαδημία Julien υπό την καθοδήγηση του Almo Del Debbio. Εκεί απέκτησε τα εφόδια που τη βοήθησαν να διαμορφώσει το προσωπικό της καλλιτεχνικό ύφος, συνδυάζοντας τη γλυπτική με τη ζωγραφική και σύγχρονες μορφές εικαστικής έκφρασης.
Η πορεία της Ευαγγελίας Καρύδη δεν άργησε να ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα. Το 2005 τιμήθηκε με το Χρυσό Μετάλλιο στην Μπιενάλε της Φλωρεντίας, μία από τις σημαντικότερες διεθνείς διακρίσεις στον χώρο των εικαστικών τεχνών.
Έκτοτε, τα έργα της έχουν παρουσιαστεί σε σημαντικές εκθέσεις σε πόλεις όπως το Παρίσι, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, η Μπολόνια, το Λέτσε και η Αθήνα, κερδίζοντας την εκτίμηση της διεθνούς καλλιτεχνικής κοινότητας.
Κάθε δημιουργία της αποτελεί μια προσπάθεια σύνδεσης της μνήμης, της ιστορίας και της ταυτότητας με τη σύγχρονη καλλιτεχνική έκφραση, κάτι που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της δουλειάς της.
Τα έργα της που κοσμούν την Κέρκυρα
Η παρουσία της στην Κέρκυρα είναι έντονη και μέσα από τα έργα της. Ανάμεσα στις πιο γνωστές δημιουργίες της συγκαταλέγονται η προτομή του Γεωργίου Ράλλη στην Κοφινέτα, οι προτομές των αδελφών Ντάρελ στο Μποσκέτο, αλλά και η προτομή του Ιωάννη Καποδίστρια στην Ιόνιο Ακαδημία.
Ξεχωριστή θέση κατέχει και το γλυπτό του Ιωάννη Καποδίστρια που βρίσκεται στον αερολιμένα της Κέρκυρας, υποδεχόμενο καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει συνδεθεί με τη σύγχρονη εικόνα του νησιού και αποτελεί σημείο αναφοράς για κατοίκους και επισκέπτες.
Η Ευαγγελία Καρύδη δεν έχει περιορίσει τη δράση της μόνο στον χώρο της τέχνης. Στις τελευταίες εθνικές εκλογές ήταν υποψήφια βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στην Κέρκυρα, επιδιώκοντας να συμβάλει ενεργά στην πολιτιστική και κοινωνική ανάπτυξη του τόπου της.
Σε δημόσιες τοποθετήσεις της είχε τονίσει πως στόχος της είναι η πολιτιστική αναβάθμιση της Κέρκυρας και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.
Η σχέση με τον Αλέξανδρο Τσουβέλα
Παρά το γεγονός ότι προέρχονται από διαφορετικούς καλλιτεχνικούς χώρους, η Εύα Καρύδη και ο Αλέξανδρος Τσουβέλας έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μία δυνατή σχέση που μετρά ήδη περίπου 13 χρόνια.
Οι δυο τους κρατούν την προσωπική τους ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και σπάνια μιλούν δημόσια για τη σχέση τους. Ωστόσο, ο γνωστός κωμικός δεν έχει κρύψει τον θαυμασμό που τρέφει για τη σύντροφό του.
Σε συνεντεύξεις του έχει χαρακτηρίσει την Ευαγγελία Καρύδη «συνοδοιπόρο» της ζωής του και έχει δηλώσει πως θεωρεί τιμή του που τον έχει επιλέξει να βρίσκεται στο πλευρό της.
«Είμαστε συνοδοιπόροι, είναι τιμή μου, γιατί αυτή είναι κορυφαία γλύπτρια και έχει κερδίσει βραβεία, παγκόσμια χρυσά μετάλλια και έχει αγάλματα παντού. Ντρέπεται να το λέει και, όταν το λέω εγώ στις συνεντεύξεις, το πάει παρακάτω, γιατί δεν μπορεί την προβολή. Τη θαυμάζω γι’ αυτό που κάνει, γι’ αυτό που είναι», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
Σε άλλη του συνέντευξη είχε εκφράσει τον θαυμασμό του για το έργο της λέγοντας: «Είναι φοβερό το ότι παίρνει μια άμορφη μάζα και δημιουργεί αγάλματα. Είναι ωραίο να περπατάς στην Κέρκυρα και να βλέπεις κόσμο να φωτογραφίζεται δίπλα σε κάτι που μένει για πάντα στον χρόνο».
Όσο για το ενδεχόμενο γάμου, ο Αλέξανδρος Τσουβέλας έχει ξεκαθαρίσει πως δεν θεωρεί απαραίτητη μια τυπική τελετή, τονίζοντας ότι οι δυο τους ζουν ήδη σαν παντρεμένοι και πως η ουσία της σχέσης τους δεν εξαρτάται από ένα χαρτί.
Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά με κοινό παρονομαστή την αγάπη για την τέχνη, τη δημιουργία και τον αλληλοσεβασμό, η Εύα Καρύδη και ο Αλέξανδρος Τσουβέλας συνεχίζουν να πορεύονται μαζί, αποτελώντας ένα από τα πιο διακριτικά ζευγάρια της ελληνικής showbiz.
Η Ζέτα Δούκα ποζάρει χωρίς φίλτρα στα 52 της χρόνια, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα για την αποδοχή του γυναικείου σώματος
Η έλευση του καλοκαιριού συνοδεύεται συχνά από μια έντονη κοινωνική πίεση γύρω από την εξωτερική εμφάνιση και τα πρότυπα ομορφιάς, ειδικά μέσα από την πλατφόρμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η Ζέτα Δούκα πέρασε ένα υπέροχο μήνυμα. Σε αυτό το πλαίσιο, η γνωστή ηθοποιός επέλεξε να κάνει μια απόλυτα ειλικρινή κίνηση, δημοσιεύοντας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία της με μαγιό, στην οποία απεικονίζεται το σώμα της στην ηλικία των 52 ετών, χωρίς ίχνος ψηφιακής επεξεργασίας ή χρήσης φίλτρων.
Μέσα από το κείμενο που συνόδευε τη φωτογραφία, η ηθοποιός ρίχνει φως στις σοβαρές προκλήσεις και τις διατροφικές διαταραχές που σημάδεψαν το παρελθόν της, καθώς η ίδια εξομολογήθηκε ότι νόσησε από νευρική ανορεξία και βουλιμία.
Το μήνυμα της Ζέτας Δούκα
«Αυτό είναι το σώμα μου. Χωρίς κανένα φίλτρο και καμία επεξεργασία. Με μία πόζα που ίσως κολακεύει αλλά σε καμία περίπτωση δεν παραποιεί την πραγματικότητα. Είναι το σώμα μιας γυναίκας 52 χρονών, με καλά γονίδια, που έχει περάσει διά πυρός και σιδήρου σε σχέση με την αποδοχή του, έχει νοσήσει από ανορεξία και βουλιμία, έχει φέρει στον κόσμο ένα παιδί πριν 10 χρόνια και πλέον φλερτάρει με την εμμηνόπαυση και σχεδόν όλα τα παρελκόμενα. Και επειδή πλέον έχουμε κατακτήσει το δικαίωμα να μιλάμε ανοιχτά για το τέλος της εμμήνου ρύσης μας και για τις επιλογές που έχουμε προκειμένου να περάσουμε τις ορμονικές αλλαγές με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο, να κάποια πράγματα που κάνω κι έχουν αποτέλεσμα σε μένα σε αυτή τη φάση της ζωής μου:
Δείτε το βίντεο:
1/ Τακτική αλλά ήπια άσκηση, αεροβική για εξισορρόπηση ορμονών και πιλάτες για το μυϊκό όγκο που χάνεται ραγδαίως 2 / Περιορισμός των υδατανθράκων (με συμβουλή του γυναικολόγου μου @eliashintipas ) και επεξεργασμένων τροφίμων. Δίνω βάση στις πρωτεΐνες, όσπρια, λαχανικά, φρούτα και κάνω διαλειμματικη νηστεία 16:8 όταν μπορώ. 3/ Πολύ νερό, λίγο αλκοόλ (έχω λατρέψει τα alcohol free ποτά) 4/ Συμπληρώματα διατροφής για ενέργεια, γερά οστά και καλό ύπνο (το πιο σημαντικό!) κατόπιν συμβουλής γυναικολόγου πάλι. 5/ Μπάνιο στη θάλασσα (ή σε παγωμένα ποτάμια) και λίγη ηλιοθεραπεία το πρωί όταν προλαβαίνω… 6/ Ωραίες και δημιουργικές συναναστροφές, με επιλεγμένους φίλους και συνεργάτες. 7/ Βιβλία, ξεκούραση όσο μπορώ (το πιο δύσκολο απ όλα!) και σχέδια για ταξίδια, με και άνευ παρέας 8/ Όλα τα προηγούμενα αλλά κυρίως αγάπη για τον μοναδικό εαυτό μας και λιγότερη – αν όχι καθόλου- αυτοκριτική για το πώς είναι και φαίνεται. Για την κριτική των άλλων, ούτε λόγος! Φορέστε το μαγιό που γουστάρετε λοιπόν και καλό καλοκαίρι», έγραψε.
Χαλκίδα: Γιατρός υπέστη εγκεφαλικό μέσα στο Νοσοκομείο – Είχε μόλις επιστρέψει από αναρρωτική άδεια
Αναστάτωση προκλήθηκε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, όταν μία γιατρός του ιδρύματος υπέστη αιφνίδιο εγκεφαλικό επεισόδιο ενώ βρισκόταν στον χώρο του νοσοκομείου για να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις. Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό στην τοπική κοινωνία αλλά και στους συναδέλφους της, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με μία εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση. 
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε τοπικά και πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης, η γιατρός είχε επιστρέψει μόλις μία ημέρα μετά από αναρρωτική άδεια προκειμένου να πραγματοποιήσει προγραμματισμένες εξετάσεις. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αισθάνθηκε αδιαθεσία και διαπιστώθηκε ότι είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο. 
Άμεσα κινητοποιήθηκε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, παρέχοντας τις πρώτες απαραίτητες ιατρικές φροντίδες. Λόγω της σοβαρότητας του περιστατικού κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου υποβλήθηκε σε περαιτέρω εξετάσεις και εξειδικευμένη ιατρική παρακολούθηση, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια που οδήγησαν στο επεισόδιο. 
Οι τελευταίες πληροφορίες εμφανίζονται καθησυχαστικές, καθώς η κατάσταση της υγείας της φέρεται να είναι καλή και δεν εμπνέει ιδιαίτερη ανησυχία. Οι θεράποντες ιατροί συνεχίζουν να παρακολουθούν στενά την πορεία της, ενώ συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι αναμένουν με αισιοδοξία τα νεότερα για την πλήρη αποκατάστασή της. 
Το περιστατικό έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία το Νοσοκομείο Χαλκίδας βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο συζητήσεων σχετικά με τις συνθήκες εργασίας και την πίεση που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες υγείας. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Σύλλογος Εργαζομένων έχει εκφράσει κατά καιρούς ανησυχίες για την επιβάρυνση του προσωπικού και τις απαιτητικές συνθήκες που επικρατούν στο νοσηλευτικό ίδρυμα. 
Το συμβάν υπενθυμίζει με τον πιο έντονο τρόπο ότι ακόμη και οι άνθρωποι που βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή της υγειονομικής φροντίδας δεν παύουν να είναι ευάλωτοι σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Η τοπική κοινωνία της Εύβοιας παρακολουθεί με ενδιαφέρον την εξέλιξη της υγείας της γιατρού, ευχόμενη ταχεία ανάρρωση και σύντομη επιστροφή στα καθήκοντά της. 
Η Bárcena de Bureba, ένα μικρό χωριό στην επαρχία Μπούργος της Ισπανίας, έμοιαζε για δεκαετίες με τόπο ξεχασμένο από τον χρόνο.
Πέτρινα σπίτια χωρίς στέγες, δρόμοι γεμάτοι χόρτα, εγκαταλειμμένα χωράφια και μια σιωπή που θύμιζε περισσότερο σκηνικό ταινίας τρόμου παρά ένα μέρος όπου κάποτε ζούσαν άνθρωποι.
Το χωριό άρχισε να αδειάζει από τη δεκαετία του 1970, όταν η έλλειψη ηλεκτρισμού και ευκαιριών οδήγησε τους κατοίκους στην έξοδο. Περισσότερα από 50 χρόνια αργότερα, η Maaike Geurts και ο Tibor Strausz, ένα ζευγάρι από την Ολλανδία, αποφάσισαν να αγοράσουν μεγάλο μέρος του οικισμού, πληρώνοντας περίπου 350.000 ευρώ. Με τα σημερινά δεδομένα των ακινήτων, δηλαδή, πήραν σχεδόν ένα χωριό στην τιμή ενός καλού διαμερίσματος στην Αθήνα.
Από ερείπιο σε οικολογικό χωριό
Η αγορά περιλαμβάνει περίπου 60 πέτρινα σπίτια σε ερειπιώδη κατάσταση. Δεν πρόκειται, βέβαια, για έτοιμη επένδυση, αλλά για ένα τεράστιο έργο αποκατάστασης. Τα περισσότερα κτίσματα χρειάζονται σοβαρές εργασίες, ενώ η περιοχή πρέπει ουσιαστικά να αποκτήσει ξανά βασικές υποδομές για να μπορέσει να κατοικηθεί.
Το σχέδιο του ζευγαριού δεν είναι να φτιάξει ένα τουριστικό χωριό πολυτελείας, αλλά μια αυτάρκη οικολογική κοινότητα. Στόχος είναι η χρήση ηλιακής ενέργειας, η δημιουργία κοινοτικών κήπων, η αναγεννητική καλλιέργεια, η αξιοποίηση του νερού της περιοχής και η σταδιακή επιστροφή της ζωής σε έναν τόπο που είχε μείνει για χρόνια στο περιθώριο.
Ένα από τα πρώτα βήματα ήταν η εγκατάσταση τοπικού συστήματος ηλεκτροδότησης με ηλιακά πάνελ και μπαταρίες. Δεν είναι λεπτομέρεια. Η έλλειψη ρεύματος ήταν ένας από τους λόγους που το χωριό εγκαταλείφθηκε. Τώρα, η ίδια πληγή επιχειρείται να κλείσει με έναν πιο σύγχρονο και βιώσιμο τρόπο.
Στο πλάνο υπάρχει επίσης η δημιουργία ενός «βρώσιμου δάσους», δηλαδή μιας έκτασης με φυτά και δέντρα που θα προσφέρουν τροφή, θα στηρίζουν τη βιοποικιλότητα και θα λειτουργούν ως μέρος της καθημερινής ζωής της κοινότητας. Το ζευγάρι θέλει να προσελκύσει οικογένειες και ανθρώπους από διαφορετικές χώρες, που θα συμμετάσχουν στην ανακατασκευή και θα ζήσουν με πιο συλλογικό και αυτάρκη τρόπο.
Η ιστορία έχει κάτι από όνειρο, αλλά και πολλή σκληρή δουλειά. Γιατί άλλο να αγοράζεις ένα εγκαταλελειμμένο χωριό και άλλο να το ξανακάνεις κατοικήσιμο. Θέλει χρήματα, τεχνική γνώση, ανθρώπους, άδειες, επιμονή και αντοχές.
Δείτε το βίντεο:
Αν πετύχει, η Bárcena de Bureba μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω από ένα ωραίο viral θέμα. Μπορεί να γίνει παράδειγμα για το πώς ένας ξεχασμένος τόπος μπορεί να αποκτήσει δεύτερη ζωή. Όχι με φαραωνικές υποσχέσεις, αλλά με πέτρα, χώμα, ήλιο και ανθρώπους που αποφάσισαν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό.
Κάκια Κοντοπούλου: Η πολυτάραχη ζωή της ηθοποιού που άφησε το θέατρο για τον έρωτα
Φτωχότερος είναι ο χώρος του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου, καθώς έφυγε την Τετάρτη 3 Ιουνίου από τη ζωή η ηθοποιός Κάκια Κοντοπούλου, μία από τις χαρακτηριστικές μορφές της χρυσής εποχής της επιθεώρησης και του παλιού ελληνικού σινεμά.
Η ηθοποιός Κάκια Κοντοπούλου που έφυγε από τη ζωή σήμερα, γεννήθηκε στην Κυπαρισσία Μεσσηνίας και μεγάλωσε σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Προερχόταν από οικογένεια αντιφρονούντων, με τη ζωή της να σημαδεύεται από πολιτικές διώξεις. Ο πατέρας της πέθανε, η ίδια γνώρισε τη φυλάκιση, ενώ ο αδελφός της εξορίστηκε στη Μακρόνησο.
Μέσα από τις δυσκολίες ανακάλυψε την αγάπη της για το θέατρο και σπούδασε στη Σχολή Μουσικού Θεάτρου του Τάκη Μουζενίδη, ανοίγοντας τον δρόμο για μια μακρά καλλιτεχνική πορεία.
Δείτε το βίντεο:
Η χρυσή εποχή στο Ακροπόλ και οι μεγάλες συνεργασίες
Για δεκατέσσερα χρόνια υπήρξε βασικό στέλεχος του μουσικού θεάτρου Ακροπόλ, συνεργαζόμενη με κορυφαία ονόματα της εποχής, όπως η Σοφία Βέμπο, ο Κώστας Χατζηχρήστος και ο Βασίλης Αυλωνίτης.
Παράλληλα, άφησε το στίγμα της στον ελληνικό κινηματογράφο συμμετέχοντας σε ταινίες που αγαπήθηκαν από το κοινό, όπως «Η Μουσίτσα», «Ζητείται Τίμιος», «Καπετάνιος για Κλάματα», «Μια του Κλέφτη», «Ο Διάβολος κι η Ουρά του», «Το Κορίτσι της Γειτονιάς» και «Αλύγιστη στη Ζωή».
Η ιδιαίτερη σκηνική της παρουσία και το αυθεντικό της ταμπεραμέντο την καθιέρωσαν ως μία από τις πιο αναγνωρίσιμες φυσιογνωμίες του λαϊκού θεάτρου και του κινηματογράφου των δεκαετιών του ’50 και του ’60.
Η μεγάλη αγάπη για την επιθεώρηση
Η Κοντοπούλου συνδέθηκε στενά με το είδος της επιθεώρησης, συμμετέχοντας σε παραστάσεις που άφησαν εποχή, όπως «Πρώτη Νύχτα Γάμου», «Τέντυ Μπόυς», «Μοντέρνες Γυναίκες», «Μπετόβεν και Μπουζούκι», «Απόψε Διασκεδάζουμε», «Αρχοντορεμπέτισσα», «Κύπρος Γιοκ…!» και «Φωνή Λαού».
Υπηρέτησε για χρόνια ένα θεατρικό είδος που συνδύαζε τη σάτιρα, τη μουσική και τη λαϊκή έκφραση, αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της μεταπολεμικής ελληνικής ψυχαγωγίας.
Ο άνδρας που εγκατέλειψε για χάρη του το θέατρο
Η προσωπική της ζωή υπήρξε εξίσου θυελλώδης με την καλλιτεχνική της πορεία. Υπήρξε αρραβωνιασμένη με τον ηθοποιό Αλέκο Λειβαδίτη, ωστόσο η σχέση τους δεν οδηγήθηκε στον γάμο.
Αργότερα γνώρισε τον βιομήχανο Αλέκο Δενδρινό, με τον οποίο παντρεύτηκε ύστερα από επίμονες προσπάθειες του ίδιου να την πείσει. Για χάρη του εγκατέλειψε το θέατρο, όμως η κοινή τους ζωή σημαδεύτηκε από σοβαρά προβλήματα, καθώς εκείνος αντιμετώπισε κατάθλιψη, αλκοολισμό και εθισμό στον τζόγο. Έπειτα από τέσσερις δεκαετίες κοινής πορείας, ο σύζυγός της έδωσε τέλος στη ζωή του.
Η ίδια βρέθηκε στη συνέχεια αντιμέτωπη με νέες περιπέτειες, όταν κληρονόμησε ένα ιδιωτικό νησί στην Ικαρία και, σύμφωνα με όσα έχει περιγράψει, ήρθε αντιμέτωπη με κυκλώματα που επιχείρησαν να εκμεταλλευτούν την περιουσία της.
Η «Ζωή μιας Αντιστάρ»
Τις εμπειρίες, τις δυσκολίες και τις μεγάλες ανατροπές της ζωής της κατέγραψε στο βιβλίο «Η Ζωή μιας Αντιστάρ», που συνέγραψε μαζί με τον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου ξεδιπλώνεται η πορεία μιας γυναίκας που έζησε μακριά από τη λάμψη της σταρ, αλλά με ένταση, αξιοπρέπεια και αυθεντικότητα.
Ανοίγουν τα στόματα στην Καλαμάτα μετά τη γυναικοκτονία της 39χρονης από τον 41χρονο
Νέα στοιχεία και πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη μεταξύ τους σχέση που είχε το ζευγάρι στην Καλαμάτα.
Ο 41χρονος και καθ’ ομολογίαν συζυγοκτόνος κατακρεούργησε την 39χρονη με 45 μαχαιριές την ώρα που τα παιδιά τους κοιμόντουσαν στο διπλανό δωμάτιο.
Δείτε το βίντεο:
Ο 41χρονος οδηγήθηκε σήμερα ενώπιων του εισαγγελέα, επιμένοντας προκλητικά στον ισχυρισμό ότι η 39χρονη σύζυγός του ήταν εκείνη που του επιτέθηκε πρώτη.
Στο μεταξύ, η θεία του 39χρονου θύματος το πρωί του Σαββάτου ξέσπασε μιλώντας στο Mega, αποκαλύπτοντας ότι ο 41χρονος δεν δίσταζε να την κακοποιεί ακόμα και όταν ήταν έγκυος.
«Όταν ήταν έγκυος την χτύπαγε στην κοιλία και έχανε τα παιδιά»
«Ξέρω ότι τη ζήλευε πολύ αυτός. Μου το ‘χε πει κι η μαμά της που κουβεντιάζαμε καμιά φορά, μου το ‘χε πει και η αδερφή της. Εν τω μεταξύ βγαίνει ο πατέρας του, και λέει τις βλακείες του. Μέχρι το νοίκι του πληρώνανε, και πήγαινε η συννυφάδα μου το φαΐ στην κατσαρόλα να φάει αυτός, και το παιδί της το χτύπαγε. Το καθίκι. Και μετά βγαίνει ο ίδιος ο πατέρας, «δε το ‘ξερα’ λέει, ‘δε το ΄ξερα’» Τι δεν ήξερες ρε ηλίθιε; Δεν τα ΄βλεπες τόσα χρόνια που χτύπαγε το παιδί;», ανέφερε αρχικά η θεία της 39χρονης.
Δείτε το βίντεο:
Στη συνέχεια η θεία της Βασιλικής προσπάθησε να εξηγήσει γιατί δεν ζήτησε βοήθεια ή έστω κάποια στήριξη για όλα όσα βίωνε.«Είχαμε χαθεί. Όταν έφυγε από το σπίτι, όταν πέθαναν γονείς της και έφυγε από το σπίτι και η Βασιλική, χαθήκαμε μετά. Δεν έβγαινε και το κοριτσάκι καθόλου έξω για να μπορέσω να το συναντήσω κάπου. Δεν σήκωνε το τηλέφωνο. Την είχε αποκόψει από όλους. Γιατί αν ερχότανε σε μένα και τα έλεγε, εγώ θα την βοηθούσα. Ντρεπότανε να έρθει να μου πει και επειδή τον ήξερε ότι αγριεύω με το παραμικρό, δεν έλεγε τίποτα», σημείωσε και συνέχισε: «Την είχε δει η μάνα της χτυπημένη. Τη χτύπαγε στην κοιλιά, κι η Βασιλική έχει χάσει δυο παιδιά. την χτύπαγε στην κοιλιά και έχανε τα παιδιά. Έγκυος που ήτανε σε αγόρια, τη χτύπαγε κι έχασε τα παιδιά. Είχε μείνει έγκυος πάλι δυο φορές, και τα ‘χε χάσει. Και μου το ‘λεγε η μάνα της, έλεγα “πώς πάει η Βασούλα;”, “το ‘χασε” μου λέει “το παιδί”. Και το άλλο, δύο».
Η θεία της Βασιλικής αναφέρθηκε και στην οικογένεια του δράστη:«Τι να πει τώρα; Ότι ο γιος του τη σκότωσε; Τι να πούνε γι’ αυτό; Εδώ αυτοί δεν πήγανε ούτε στην κηδεία. Έψαχνα… ανάμεσα στον κόσμο. Έτσι και τους έβρισκα μέσα στον κόσμο, θα μας είχανε γράψει οι εφημερίδες. Θα τους πέταγα με κλωτσιές έξω. Και άκουσα… που λέγε, ‘θα πληρώσουμε εμείς την κηδεία’. Τι να πληρώσεις ρε ηλίθιε την κηδεία; Να πληρώσεις! Τη σκότωσε το παιδί σου. Κοίτα να βοηθήσεις τα εγγόνια σου τώρα που θα πάνε σε ιδρύματα».
Η θεία της 39χρονης αναφέρθηκε και στα παιδιά της οικογένειας, αποκαλύπτοντας πως η κακοποίηση που δεχόταν η 39χρονη ήταν κοινόμυστικό.«Το κοριτσάκι το μεγάλο έλεγε στο σχολείο στα παιδιά ότι “δεν μπορώ να ακούω τις φωνές τους, ότι ο μπαμπάς μου βαράει τη μαμά μου”. Τα έλεγε το παιδί, μου το ‘πανε μανάδες, που πηγαίναν τα παιδιά στο σχολείο μαζί. Έλεγε να τα πάρει η Ν. Τώρα δεν ξέρω αν θα της τα δώσουνε. Εκείνη τα λατρεύει. Τα έχει βαφτίσει και τα δύο. Τα αγαπάει, θα προσπαθήσει να τα πάρει», σημείωσε.
Δείτε το βίντεο:
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το αν τα παιδιά γνωρίζουν ότι η μητέρα τους δολοφονήθηκε είπε: «Έμαθα ότι το παιδί το μεγάλο το ‘πε, ότι η μαμά πέθανε. Δεν ξέρει όμως πώς πέθανε. Έμαθε το παιδί ότι η μαμά του πέθανε, αλλά δεν τους έχουνε πει με ποιον τρόπο πέθανε».
Η θεία του θύματος στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μοιραίο βράδυ και τα παιδιά που βρέθηκαν να κοιμούνται στο διπλανό δωμάτιο που σημειώθηκε το έγκλημα από τους αστυνομικούς:
«Εγώ λέω ότι τα καταλάβανε γιατί τα παιδιά ήτανε μέσα. Αφού φωνάζανε, ακούγανε δίπλα φωνές. Μία κυρία στην κηδεία έλεγε “άκουγα τις φωνές, άκουγα το ξύλο, τη βοήθεια”. Και της είπα: “Και δεν παίρνεις εσύ ένα τηλέφωνο την αστυνομία;”. και μου απάντησε “Α για να μπλέξουμε;” “Να μπλέξεις” της λέω. Άφησες δυο παιδιά ορφανά. Εάν η Βασιλική ερχόταν σε μένα, εγώ θα τη βοήθαγα. Και δουλειά θα της έβρισκα και τα παιδιά θα βοήθαγα να πηγαίνουν σχολείο, κι όλα. Δεν ήρθε να με ζητήσει. Γι’ αυτό κλαίω. Γιατί μπορούσα να τη βοηθήσω».
Τέλος, η θεία της 39χρονης σχολίασε και την ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη που αναμένεται να ζητήσει ο καθ΄ομολογίαν δράστης: «Να τον βγάλουν ψυχοπαθή για να γλιτώσει; Ας πάει, αν νομίζει ο δικηγόρος ότι πρέπει να το κάνει αυτό».
Τα σενάρια που έχει σε ετοιμότητα η Αθήνα εν αναμονή του κυοφορούμενου τουρκικού νομοσχεδίου
Με τουλάχιστον τέσσερα σενάρια σε ετοιμότητα προς ενεργοποίηση πορεύεται η Αθήνα εν αναμονή του κυοφορούμενου τουρκικού νομοσχεδίου, το περιεχόμενο του οποίου βρίσκεται ακόμη υπό διαμόρφωση, με τις όποιες πληροφορίες έχουν γίνει έως τώρα γνωστές να κινούνται σε επίπεδο δημοσιογραφικών πληροφοριών τις οποίες η Αθήνα αποφεύγει να σχολιάσει έως ότου έχει στα χέρια της την επίσημη εκδοχή του.
Δείτε το βίντεο:
Παρά την αρχική εντύπωση που είχε διαμορφωθεί μέσω των τουρκικών ΜΜΕ, που καθημερινά τροφοδοτούσαν τη δημόσια σφαίρα με προκλητικές λεπτομέρειες γύρω από τις διατάξεις του νομοσχεδίου το οποίο, όπως γινόταν αντιληπτό, θα μετέτρεπε σε νόμο του τουρκικού κράτους την ανυπόστατη θεωρία της «Γαλάζιας Πατρίδας», το σχετικό κανονιστικό κείμενο βρίσκεται προσώρας υπό επεξεργασία χωρίς να έχει περάσει από το προβλεπόμενο στάδιο της συζήτησης σε επίπεδο κοινοβουλευτικής επιτροπής, γεγονός που μεταθέτει την υποβολή του σε χρόνο μεταγενέστερο.
Εξού και τα τελευταία 24ωρα εξασθενεί διαρκώς η φημολογία για ένα «θερμό καλοκαίρι» στο Αιγαίο αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, ολοένα και κερδίζει έδαφος η εκδοχή πως το νομοσχέδιο πρόκειται εν τέλει να κατατεθεί στην τουρκική Εθνοσυνέλευση εκτός θέρους, με πιθανότερη περίοδο, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, το τελευταίο τρίμηνο του 2026. Αυτό επιβεβαίωσε χθες και ο Γιώργος Γεραπετρίτης στη Βουλή, όπου, μεταξύ άλλων, σημείωσε πως «διαφαίνεται ότι θα υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση στην κατάθεση ή και ψήφιση του νομοσχεδίου».
Δείτε το βίντεο:
Ανοικτοί δίαυλοι
Παρά την κορύφωση της λεκτικής έντασης που έχει προηγηθεί από πλευράς Αγκυρας όλο το προηγούμενο διάστημα, οι λειτουργικοί δίαυλοι που έχουν εγκαθιδρυθεί την τελευταία τριετία μεταξύ των δύο πλευρών παραμένουν ανοιχτοί, χωρίς ωστόσο να έχει χρειαστεί – όπως σημειώνει η Αθήνα – να σηκώσουν μέχρι στιγμής τα τηλέφωνα οι δύο υπουργοί Εξωτερικών για κάποια απευθείας επικοινωνία.
Βέβαιο, ωστόσο, θεωρείται πως ο Γιώργος Γεραπετρίτης και ο Χακάν Φιντάν θα έχουν την ευκαιρία (ασχέτως αν θα την αξιοποιήσουν) για μια κατ’ ιδίαν συνάντηση στις 7 και 8 Ιουλίου, στο περιθώριο της συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ που διεξάγεται στην Αγκυρα — εκτός αν συμπέσουν νωρίτερα σε υπουργική συνάντηση της Διαδικασίας Συνεργασίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης στις 10 Ιουνίου στη Σόφια. Μέχρι το συγκεκριμένο νατοϊκό ορόσημο πάντως, η ελληνική πλευρά (και όχι μόνο) αποπνέει βεβαιότητα πως δεν αναμένεται κάποια εξέλιξη σε ό,τι αφορά έναν πιθανό αιφνιδιασμό από τουρκικής πλευράς μέσω πρόωρης κατάθεσης του συγκεκριμένου νομοσχεδίου προς ψήφιση.
Και τούτο γιατί μια τέτοια κίνηση θα προκαλούσε τη σφοδρή διπλωματική αντεπίθεση από πλευράς Ελλάδας στο πλαίσιο της νατοϊκής συνόδου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει να τιναχθεί η νατοϊκή συνάντηση κορυφής στον αέρα, αφού θα άλλαζαν άρδην η ατζέντα και οι στόχοι της, εάν το επίκεντρο της συζήτησης μετατοπιζόταν σε μια διένεξη μεταξύ δύο συμμάχων, εξέλιξη που η Τουρκία και τα άλλα μέλη της Συμμαχίας θα απεύχονταν. Οπως έχει επισημοποιηθεί, άλλωστε, στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ θα συμμετάσχει και ο αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ.
Δείτε το βίντεο:
Τα μηνύματα των συμμάχων
Ανεξάρτητα πάντως από τις προθέσεις ή τις αποφάσεις της Αγκυρας, η Αθήνα δεν έχει σταματήσει να μεριμνά για την πλήρη ενημέρωση όλων των φορέων, εταίρων και συμμάχων, σχετικά με την πιθανότητα τουρκικής πρόκλησης στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, και τη βεντάλια των ελληνικών αντιδράσεων, με την τουρκική πλευρά να έχει γίνει ήδη αποδέκτης των πρώτων προειδοποιητικών μηνυμάτων από πλευράς Ευρώπης σχετικά με τις πιθανές κυρώσεις με τις οποίες θα βρεθεί αντιμέτωπη. Αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία και λειτουργώντας παρασκηνιακά με στόχο την αποφυγή έκθεσης σε περίπτωση που τελικά το περιεχόμενο του τουρκικού νομοσχεδίου δεν είναι κατά την υποβολή του αυτό που επί του παρόντος διαρρέει, ο επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας έχει ενημερώσει αρμοδίως την ευρωπαϊκή οικογένεια, διαμηνύοντας και σε δημόσιες τοποθετήσεις του εσχάτως με τρόπο εμφατικό πως απαιτείται αλληλεγγύη, τήρηση σε καθολικό επίπεδο του Διεθνούς Δικαίου και άρθρωση ενιαίας ισχυρής φωνής κατά οποιουδήποτε αναθεωρητισμού.
Μία-μία, ήδη οι ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό του Βερολίνου, έχουν αρχίσει να μεταφέρουν στην Αγκυρα (που πάντως διατείνεται πως το τουρκικό νομοσχέδιο θα πατά πάνω στο Διεθνές Δίκαιο) πως τυχόν μονομερείς ενέργειες που παραβιάζουν τη διεθνή νομιμότητα θα έχουν άμεσες συνέπειες από πλευράς Βρυξελλών, οι οποίες, μάλιστα, δεν θα είναι αμελητέες.
Την ίδια ώρα βεβαίως που η Τουρκία λαμβάνει το ένα μετά το άλλο τα σαφή μηνύματα των ευρωπαϊκών χωρών, από το εσωτερικό της γείτονος επιχειρείται μια αποκλιμάκωση της έντασης μέσω της διαβεβαίωσης πως πρόκειται για έναν νόμο τύπου «Μανιάτη του 2011» που θα σκιαγραφεί βάσει Διεθνούς Δικαίου τα όρια δυνατοτήτων του τουρκικού κράτους σε ό,τι αφορά τη θαλάσσια δικαιοδοσία. Παράλληλα, ωστόσο, επιμένει και η «σκληρή» τουρκική γραμμή που κάνει λόγο για «εκπλήξεις» και «παγίδες» που θα γίνουν αντιληπτές αργότερα, κατά την εφαρμογή των διατάξεων, οι οποίες στην πράξη θα εξουσιοδοτούν τον τούρκο πρόεδρο να δίνει εντολές για δράσεις στη θαλάσσια περιοχή με τρόπο παράνομο και προκλητικό.
Δείτε το βίντεο:
Οι «κεραίες» της Αθήνας, πάντως, που είναι ανοιχτές και συλλέγουν αθόρυβα πληροφορίες σε καθημερινή βάση σχετικά με το επικείμενο νομοσχέδιο, στα τελευταία στοιχεία που έχουν καταγράψει δεν έχουν εντοπίσει τον όρο «Γαλάζια Πατρίδα» εντός των διατάξεων αλλά ούτε και την ανυπόστατη θεωρία των «γκρίζων ζωνών». Μένει να φανεί αν θα επαναλαμβάνεται η αναφορά στο casus belli στο Αιγαίο – για το οποίο ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ζητήσει δημοσίως από τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να αρθεί κατά το πρόσφατο ελληνοτουρκικό ΑΣΣ στην Αγκυρα – καθώς και αν θα επαναχαράσσεται το άκυρο τουρκολιβυκό μνημόνιο. Σε κάθε περίπτωση, η Ελλάδα αναμένεται να έχει τον τελευταίο λόγο, με τις πληροφορίες που καταγράφουν «ΤΑ ΝΕΑ» να αποτυπώνουν τουλάχιστον τέσσερα σενάρια αντίδρασης απέναντι σε πιθανή τουρκική προκλητικότητα μέσω του εν λόγω νομοσχεδίου.
Οι επιλογές αντεπίθεσης
Οπως, δε, τονίζουν τις τελευταίες ώρες αρμόδιες πηγές, οι επιλογές αντεπίθεσης της ελληνικής πλευράς οι οποίες βρίσκονται, μετά λόγου γνώσεως, αυτή τη στιγμή στο τραπέζι, αφορούν από θεσμοθέτηση θαλασσίου πάρκου στο Ανατολικό Αιγαίο έως και το αναφαίρετο δικαίωμα της Ελλάδας, με βάση τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα νοτίως της Κρήτης στα 12 ναυτικά μίλια. Και στη μία και στην άλλη περίπτωση εξάλλου, η Αθήνα, με τον πιο επίσημο τρόπο έχει καταστήσει σαφές πως και το Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο στα Δωδεκάνησα έπεται αμέσως μετά τη δημιουργία του Εθνικού Θαλασσίου Πάρκου σε Νότιο Αιγαίο και Ιόνιο (τα οποία θεσμοθετούνται άμεσα) ενώ, επίσης, έχει ξεκαθαρίσει επανειλημμένα πως η επέκταση των χωρικών της υδάτων αποτελεί νόμιμο δικαίωμα που θα ασκηθεί στον κατάλληλο χρόνο.
Με περιπολικό αντί πεζή αποχώρησε η Έλενα Τοπαλίδου από την Ευελπίδων μετά την αναβολή της δίκης της–Τι δήλωσε η ηθοποιός για τη σύλληψη για αλκοόλ
Για την προσεχή Δευτέρα, 8 Ιουνίου, αναβλήθηκε η δίκη της Έλενας Τοπαλίδου στο Αυτόφωρο, μετά τη σύλληψή της τα ξημερώματα της Παρασκευής (5/6) για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
Δείτε το βίντεο:
Η γνωστή ηθοποιός και χορεύτριααφέθηκε ελεύθερη, ωστόσο η αποχώρησή της από τα δικαστήρια της Σχολής Ευελπίδων προκάλεσε έντονη εντύπωση και ποικίλα σχόλια.
Αντίθετα με ό, τι συμβαίνει συνήθως, με τους κατηγορούμενους να αφήνονται ελεύθεροι να αποχωρούν πεζή από τον χώρο, η ΈλεναΤοπαλίδουεπιβιβάστηκε σε περιπολικό της Αστυνομίας, το οποίο και την απομάκρυνε από τα δικαστήρια, αποφεύγοντας έτσι τις κάμερες.
Το χρονικό της σύλληψης και οι μετρήσεις
Η σύλληψη της καλλιτέχνιδας σημειώθηκε στις 02:20 τα ξημερώματα επί της οδού Πατησίων, όταν άνδρες της Τροχαίας ακινητοποίησαν το όχημά της για τυπικό έλεγχο.
Το αλκοτέστ στο οποίο υποβλήθηκε έδειξε σημαντική υπέρβαση του ορίου των 0,25 mg/lt.
Συγκεκριμένα, η πρώτη μέτρηση κατέγραψε 0,80 mg/lt και η δεύτερη 0,77 mg/lt, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί αμέσως στο αυτόφωρο λίγο πριν τις 11:00 το πρωί.
Δείτε το βίντεο:
«Ήταν μια κακή στιγμή, ο γιος μου δίνει Πανελλήνιες»
Λίγο μετά την απελευθέρωσή της, η Έλενα Τοπαλίδου έσπασε τη σιωπή της μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, κάνοντας λόγο για μια ατυχία από την οποία θα μάθει, ενώ απηύθυνε έκκληση να πέσουν οι τόνοι για χάρη του παιδιού της.
«Κάποια πράγματα συμβαίνουν, κάποιες ατυχίες συμβαίνουν. Συνέβη και σε μένα ένα ατύχημα. Μαθαίνουμε απ’ τα λάθη μας. Θα μάθω. Παρακαλώ πάρα πολύ να προστατέψουμε το γεγονός ότι ο γιος μου αυτή τη στιγμή δίνει Πανελλήνιες εξετάσεις. Ήταν μία κακή στιγμή, δεν θα επαναληφθεί και να πέσουν οι τόνοι», δήλωσε χαρακτηριστικά η ηθοποιός, ζητώντας από όσους τη σέβονται, να δείξουν κατανόηση.
Η Μαριλού Κατσαφάδου έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, αυτή την εβδομάδα, στο ένθετο Enjoy και τη δημοσιογράφο Μαρία Ανδρέου.
Μέσα σε όλα, δε, η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στην τηλεοπτική της παρουσία στο σίριαλ “Σέρρες” αλλά και στον ορισμό της ζωής.
Η τηλεοπτική σειρά “Σέρρες” τι ήταν για σένα;
Για μένα είναι όλες οι άλλες τηλεοπτικές μου δουλειές και οι “Σέρρες”. Οι “Σέρρες” είναι ένα άλλο κεφάλαιο. Τότε είχα χάσει και τη μαμά μου και ήθελα να την πάρω τηλέφωνο, να της πω τι έγινε σε κάθε γύρισμα, αλλά δεν μπορούσα πια. Από τις Σέρρες, όμως, πήρα πολλή αγάπη από τον κόσμο. Θυμάμαι ότι με σταματούσαν στον δρόμο και μου έλεγαν “να ξέρεις ότι θα σε ήθελα για φίλη ή για φιλενάδα μου. Είσαι αυθεντικός τύπος, τόσο γλυκιά. Η Χρύσα είναι πρώτη”.
Οι “Σέρρες” αγαπήθηκαν σε όλες τις σεζόν από τον κόσμο και ήταν μια σειρά από τις λίγες που μπήκαν μέσα στο σπίτι μας και μας άλλαξαν τον τρόπο σκέψης. Μιλούσαν για ήρωες που από επιλογή γύρισαν στον τόπο τους και θέλησαν να τον κάνουν καλύτερο, παρόλο που στην αρχή δεν τους ήθελαν και τόσο. Αυτοί γύρισαν στην πατρίδα τους για να μείνουν, για να τους αποδεχτούν και να περάσουν όμορφα. Η σειρά ήταν πολύ επιδραστική και βοήθησε πολύ στις σχέσεις γονιών και παιδιών. Και για μένα είναι μια σειρά – είδος, “Σέρρες” και τέλος.
Τι είναι για σένα η ζωή;
Η ζωή είναι πάλη, αλλά είναι και χαρά. Γιατί σε αυτόν τον κόσμο πήραμε το δώρο της ζωής και πρέπει να το χαρούμε κιόλας. Και δεν μου αρέσει αυτό που λένε “να είμαστε καλά εμείς, η οικογένεια μας και οι φίλοι μας και να καεί όλο το άλλο σύστημα”. Όχι, θέλω όλη η γειτονιά μου, η χώρα μου, ο κόσμος να είναι καλά, ειρηνικά. Να υπάρχουν αγάπη, ηρεμία και ευτυχία. Γιατί αν ο διπλανός σου δεν έχει να φάει, οργίζεται, έχει νεύρα κι εσύ δεν είσαι καλά.