Η χειρονομία του γιου της Άννας Μαρίας στην αγαπημένη του θεία, βασίλισσα Σοφία, που κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός.
Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 19 Ιανουαρίου, το “τελευταίο αντίο” στην πριγκίπισσα Ειρήνη, πολυαγαπημένη αδερφή της Σοφίας της Ισπανίας.
Δείτε το βίντεο:
Όπως ήταν φυσικό, σύσσωμη η οικογένεια Ντε Γκρες και η βασιλική οικογένεια της Ισπανίας έδωσε το παρών με τη Σοφία της Ισπανίας να καταφτάνει στη Μητρόπολη Αθηνών με τις δύο κόρες της, Infanta Elena και Infanta Christina, λίγο πριν από τις 12:00.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε μία κίνηση του Παύλου Ντε Γκρες στην αγαπημένη του θεία, βασίλισσα Σοφία. Όπως μπορεί να παρατηρήσει κανείς, ο γιος της Άννας Μαρίας και του εκλιπόντος τέως βασιλιά Κωνσταντίνου προχώρησε σε μία στοργική υπόκλιση στη Σοφία της Ισπανίας, η οποία έχει δεκτή με χειροκροτήματα από τον κόσμο.
Η Ειρήνη υπήρξε μία διακριτική παρουσία, αφοσιωμένη στην αγάπη της για την τέχνη και τη μουσική. Η σχέση της με τη βασίλισσα Σοφία υπήρξε κάτι παραπάνω από δυνατή. Η μία ήταν το στήριγμα της άλλης μέχρι και την τελευταία στιγμή.
Τα τελευταία χρόνια η υγεία της Ειρήνης είχε επιδεινωθεί με την αγαπημένη αδερφή της βασίλισσας Σοφίας να καλείται να δώσει τη δική της μάχη με τη γνωστική διαταραχή, μία πάθηση που επηρεάζει τη νοητική ικανότητα και τη μνήμη, η οποία τους είχε επιδεινωθεί. Νεότερες πηγές υποστήριξαν στο HOLA! ότι η Ειρήνη έπασχε και από δυσφαγία, δημιουργώντας προβλήματα στην κατάποση τροφών. Μάλιστα, πηγή από το περιβάλλον του ισπανικού Παλατιού ανέφερε ότι η κατάσταση έγινε χειρότερη μετά τον θάνατο της πολυαγαπημένης τους φίλης, Tatiana Radziwill, γεγονός που επηρέασε τόσο την Ειρήνη όσο και τη βασίλισσα Σοφία.
Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό ΟPEN, η Μαρία Καρυστιανού ανέφερε μεταξύ άλλων το πρωί της Δευτέρας (19/01) ότι επιθυμεί το Κίνημα των Πολιτών να κυβερνήσει.
Η ίδια δεν απάντησε αν θα είναι αυτό το όνομα του κόμματος και σε ερώτηση των δημοσιογράφων αν θέλει να παίξει ρόλο στην κυβέρνηση της χώρας, απάντησε: «Βεβαίως. Πώς θα υπάρχει η αλλαγή; Η φιλοδοξία είναι η κοινωνία να βρει εκπροσώπους στη Βουλή. Δεν ξέρω αν θα κυβερνήσω εγώ, γιατί δεν ξέρω αν θα είμαι αρχηγός. Θέλω να κυβερνήσει το Κίνημα. Να δω τους πολίτες στη Βουλή να προσφέρουν έργο».
Δείτε το βίντεο:
“Καμία συνεργασία με κανένα κόμμα”
Αναφερόμενη στη δημιουργία κόμματος, στον λόγο πίσω από αυτό και στο ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποιο κόμμα, ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει «καμία συνεργασία με κανένα κόμμα. Μπορεί το αποτέλεσμα να εκπλήξει όλους».
Απαντώντας στον Νίκο Πλακιά που έχει δηλώσει αντίθετος με την κίνησή της για δημιουργία κόμματος στην παρούσα συγκυρία, ισχυριζόμενος πως πρέπει πρώτα να κριθεί η υπόθεση των Τεμπών στο δικαστήριο, η Μαρία Καρυστιανού είπε: «Δεν ξέρω αν θα υπάρξει άνθρωπος ο οποίος θα μπορεί με επιχειρήματα να πει ότι δεν έχω κάνει όποιες νομικές κινήσεις θα μπορούσα να κάνω. Δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Δεν υπάρχει εισαγγελέας στη χώρα μου, που με τη διαδικασία του Αυτοφώρου, άρα χωρίς ασυλία, να φέρει τον αρμόδιο υπουργό να δώσει εξηγήσεις. Μετά από 3 χρόνια οι πολιτικοί είναι μια χαρά. Πιστεύω ότι δεν θα ξεκινήσει η δίκη, θα υπάρχουν συνεχόμενες αναβολές. Να περιμένω τι; Στη δίκη δεν είναι άνθρωποι από τη Hellenic Train, όσοι ευθύνονται για την πυρόσφαιρα. Ακόμα και στην Ισπανία, στη σύγκουρση τρένων, που έγινε χθες, πυρόσφαιρα δεν υπήρξε».
“Καινούργια κυβέρνηση με ανεξάρτητη δικαιοσύνη”
Στην ερώτηση των δημοσιογράφων «Τι απαντάτε στους συγγενείς, που λένε ότι ζημειώνετε τον αγώνα τους;», η Μαρία Καρυστιανού απάντησε: «Σας εξήγησα τα γεγονότα. Πού υπάρχει δικαιοσύνη; Έχω χιλιάδες επιχειρήματα για να το αποδείξω. Απόδειξη το τελευταίο θέμα με τις εκταφές. Επιβεβαιώνει ότι ούτε σε αυτό το απλό γίνεται κάτι. Το να περιμένω άλλα 4 χρόνια να τελειώσει μια σικέ δικη, η οποία θα βάλει την ταφόπλακα στο θέμα συγκάλυψης, δεν έχει νόημα. Προσπαθώ να κάνω κάτι άλλο, το οποίο έχει την πιθανότητα να φέρει τη δικαίωση στο παιδί μου και στα παιδιά όλων. Μια καινούργια κυβερνηση με ανεξάρτητη Δικαιοσύνη».
Δείτε το βίντεο:
Επίθεση στον Τσίπρα
Αναφερόμενη στον Αλέξη Τσίπρα και τον χαρακτηρισμό «χρυσόψαρο», που αφορά εκείνη, η Μαρία Καρυστιανού εξαπέλυσε επίθεση, αναφέροντας μεταξύ άλλων «Σε ποιες μελέτες στηρίχτηκε για το 3ο μνημόνιο στη χώρα;». Σε σχόλιο των δημοσιογράφων «η Καρυστιανού απέναντι σε όλο το πολιτικό σύστημα», είπε: «Ναι, σε ποιους θα πρέπει να απευθυνθώ για τη δικαιοσύνη;».
Έχει δεχθεί προτάσεις από πολιτικούς αρχηγούς
Η Μαρία Καρυστιανού έχει δεχθεί προτάσεις από πολιτικούς αρχηγούς κομμάτων για να ενταχθεί σε κάποιο αυτό, όπως αποκάλυψε, τονίζοντας ότι «δεν είναι θέμα φιλοδοξίας. Σημασία έχει να μπορέσεις να προσφέρεις. Εμείς πάμε να δημιουργήσουμε κάτι καινούργιο. Θα πάρουμε τα πραγματικά προβλήματα και θα δώσουμε λύσεις».
Σχετικά με την ανακοίνωση του κόμματος, ζήτησε λίγη υπομονή. Σχολιάζοντας τις κινήσεις του Ντόναλντ Τραμπ, είπε ότι το σημαντικότερο είναι η διατήρηση της ειρήνης.
“Παίρνω δύναμη από την πίστη μου”
Για τη συνέντευξη σε περιοδικό της Κύπρου και τη σχέση της με τη θρησκεία, είπε: «Το ότι φωτογραφήθηκα δίπλα σε εικόνες, δεν σημαίνει κάτι», συμπληρώνοντας ότι δεν ήταν πολύ κοντά στη θρησκεία. «Μετά τον χαμό της κόρης μου παίρνω δύναμη από την πίστη μου. Δεν θεωρώ ότι είναι θέμα δημόσιας διαβούλευσης».
«Δεν είμαι κοντά στο κόμμα Νίκη, ούτε σε άλλο κόμμα», ξεκαθάρισε η Μαρία Καρυστιανού, προσθέτοντας ότι τα τελευταία χρόνια έχει δηλώσει ότι δεν πήγαινε να ψηφίσει, λέγοντας πως «δεν με εξέφραζε κάποιο κόμμα». Όσον αφορά στις αμβλώσεις, είπε ότι είναι θέμα δημόσιας διαβούλευσης και λόγω της ιδιότητάς της, ως παιδίατρος, καταλαβαίνει και τις δύο πλευρές.
Δείτε το βίντεο:
“Οι συγγενείς κάποια στιγμή θα είμαστε όλοι μαζί”
Στα όσα λέει κατά διαστήματα ο Νίκος Καραχάλιος για μια γερόντισσα στη Συρία, που συμβουλεύει τη Μαρία Καρυστιανού, η ίδια είπε: «Εγώ θέλω να φύγει η σκιά πάνω από τον Σύλλογο. Είναι ίσως ο μοναδικός που ξεκίνησε πάνω σε κάτι άσχημο, αλλά ξέφυγε από αυτό και έδωσε μια ελπίδα στην κοινωνία, επιζητώντας το κράτος δικαίου. Θέλω να μείνει με αυτήν την εικόνα ο κόσμος. Έχουμε δουλέψει όλοι για να έχει αυτή τη μορφή ο Σύλλογος και να μείνει με αυτό. Προβληματάκια και διαφωνίες υπάρχουν, αλλά δεν είναι σοβαρά αυτά. Εγώ τον στηρίζω τον Συλλογο και οι συγγενείς κάποια στιγμή θα είμαστε όλοι μαζί και πολύ φοβάμαι ότι θα είμαστε μαζί με το Κίνημα των Πολιτών».
Σε ερώτηση των δημοσιογράφων «Απευθύνετε κάλεσμα, τους λέτε “ελάτε μαζί μου;”», απάντησε: «Πάντα τους το έλεγα αυτό, δεν τα έχω ξεχωριστά».
“Να παραμείνετε δίπλα μας στον αγώνα για την απελευθέρωση της χώρας”
Τέλος, ξεκαθάρισε ότι η λέξη «οξυγόνο» δεν θα είναι σίγουρα στον τίτλο του κόμματος, γιατί «αυτή η λέξη ειπώθηκε από τα παιδιά μας λίγο πριν ξεψυχήσουν. Δεν θα είναι αυτή η λέξη στον τίτλο». Κλείνοντας έστειλε μήνυμα στους πολίτες λέγοντας μεταξύ άλλων: «Θέλουμε να παραμείνετε δίπλα μας στον αγώνα για τη δικαίωση και την απελευθέρωση της χώρας».
Ο αγροτοσυνδικαλιστής έχει τεθεί εκτός τόσο από την κυβερνητική πλευρά όσο και από το μπλόκο των Μαλγάρων, το οποίο έως πρόσφατα εκπροσωπούσε
Λίγα λεπτά πριν από τις 12:30 πέρασαν το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου οι αγρότες για να συναντηθούν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Έξω από το κυβερνητικό μέγαρο βρέθηκε και ο αγροτοσυνδικαλιστής Κώστας Ανεστίδης, ο οποίος έχει τεθεί εκτός τόσο από την κυβερνητική πλευρά όσο και από το μπλόκο των Μαλγάρων, το οποίο έως πρόσφατα εκπροσωπούσε.
Δείτε το βίντεο:
Σε δηλώσεις του, ο Κώστας Ανεστίδης ζήτησε την επιστροφή χρημάτων που, όπως υποστήριξε, στερήθηκαν οι αγρότες τα προηγούμενα χρόνια, επικαλούμενος τη βελτιωμένη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ. «Να μας δώσει τα κλεμμένα λεφτά που μας έτρωγαν έξι χρόνια. Κατά ομολογία του πρωθυπουργού, με την καλύτερη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ φέτος περίσσεψαν γύρω στα 160 με 180 εκατομμύρια. Αν όλα τα χρόνια που φωνάζαμε παίρναμε αυτά τα λεφτά, είναι περίπου 1.200.000. Εμείς ζητάμε αυτά τα λεφτά και όταν τα πάρει από τους κλέφτες ας τα συμπληρώσει στον κορβανά. Αυτή είναι η απώλεια του χαμένου εισοδήματος που ζητάμε για να ξεκινήσουμε τη φετινή χρονιά για να σπείρουμε» δήλωσε ο Κώστας Ανεστίδης, που μέχρι πρότινος εκπροσωπούσε το μπλόκο των Μαλγάρων.
Μητσοτάκης σε αγρότες: «Δεν έχω την απαίτηση να συμφωνήσουμε σε όλα – Να προχωρήσουμε, όμως μπροστά»
Να μπεί τέλος σε μια περίοδο μεγάλης έντασης, που δεν εξυπηρέτησε ούτε τα συμφέροντα των αγροτών ούτε και της κοινωνίας ζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την έναρξη της συνάντησης με τους εκπροσώπους των αγροτών.
Δείτε το βίντεο:
«Δεν έχω την απαίτηση να συμφωνήσουμε σε όλα, αλλά πιστεύω ότι θα έχουμε μία ουσιαστική συζήτηση έτσι ώστε να μπει ένα τέλος σε μία περίοδο μεγάλης έντασης, που δεν εξυπηρέτησε ούτε τα δικά σας δίκαια -και είναι αρκετά- ούτε την κοινωνία, η οποία νομίζω ότι αναζητά σε αυτή τη φάση να προχωρήσουμε μπροστά» ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.
«Προσβλέπω σε μία ανοιχτή και πολύ ειλικρινή συζήτηση» είπε χαρακτηριστικά.
«Νομίζω ότι έχουμε ήδη κινηθεί σε πολλά επίπεδα κι έχουμε αντιμετωπίσει ζητήματα τα οποία διαχρονικά έχετε θέσει, όπως παρεμβάσεις στο αγροτικό ρεύμα αλλά και τη δυνατότητα να επιστρέφεται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στην αντλία, που ήταν ένα πάγιο αίτημά σας, το οποίο είμαστε σε θέση να ικανοποιήσουμε και μπορούμε να συζητήσουμε και λεπτομέρειες υλοποίησης» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.
«Έχουμε συζητήσει και ζητήματα υποστήριξης τιμών σε καλλιέργειες που αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα, μέσα από ανακατανομή κονδυλίων τα οποία εξοικονομήθηκαν από τη μετάπτωση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ» τόνισε.
Δείτε το βίντεο:
Η κρίσιμη συνάντηση
Η συνάντηση ξεκίνησε λίγο μετά τις 13 το μεσημέρι. Στη συνάντηση συμμετέχουν και κυβερνητικά στελέχη αλλά και από την ΑΑΔΕ, ενώ από την πλευρά των αγροτών η αντιπροσωπεία αποτελείται από 25 εκπροσώπους και έξι παρατηρητές.
Οι αγρότες θέτουν επί τάπητος ζητήματα όπως το κόστος παραγωγής, η αντιμετώπιση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων αλλά και η αναπλήρωση του χαμένου εισοδήματος.
Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός, στην κυριακάτικη ανάρτηση του σημείωσε ότι «οι αγρότες γνωρίζουν ότι το πλαίσιο των παρεμβάσεων που μπορεί να κάνει η κυβέρνηση έχει πρακτικά ήδη ανακοινωθεί. Και το πλαίσιο αυτό ορίζεται με σαφήνεια από τα δημοσιονομικά περιθώρια, τα οποία εξαντλήσαμε, την κοινωνική δικαιοσύνη και τους ευρωπαϊκούς κανόνες».
Τα αιτήματα των αγροτών
Οι αγρότες αναμένεται να θέσουν στον Κυριάκο Μητσοτάκη το σύνολο των αιτημάτων τους για τα οποία όπως υποστηρίζουν υπάρχουν τα δημοσιονομικά περιθώρια για να δοθούν λύσεις.
Συνολικά στο τραπέζι τους διαλόγου βάζουν 14 αιτήματα με έμφαση στη συμφωνία με τη Mercosur, στο φθηνότερο ρεύμα και πετρέλαιο για όλους τους αγρότες, στις αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ για όλες τις νόσους αλλά και στην αναπλήρωση χαμένου εισοδήματος.
Δείτε το βίντεο:
Οι Θεσσαλοί αγρότες σύμφωνα με πληροφορίες διεκδικούν περισσότερες ενισχύσεις ειδικά για το σιτάρι και το βαμβάκι, διαγραφή των δικογραφιών για τις κινητοποιήσεις, μεγαλύτερες εκπτώσεις στο αγροτικό πετρέλαιο, αλλά και εκκίνηση και ολοκλήρωση αντιπλημμυρικών έργων που θα θωρακίσουν τη Θεσσαλία.
Για τον Ιανουάριο του 2026, τρία ζώδια φαίνεται να βρίσκονται κάτω από ιδιαίτερα ισχυρές επιρροές τύχης και ευημερίας, σύμφωνα με την αστρολογική ερμηνεία.
Θα μπορούσαν αυτή την περίοδο να ευνοηθούν ιδιαίτερα στο κομμάτι των ευκαιριών, στις οικονομικές ιδέες ή στις διαισθητικές αποφάσεις και γι’ αυτό, να έχουν αυξημένες πιθανότητες ακόμη και για το τζακποτ.
Τρία ζώδια που περιμένουν μεγάλες εκπλήξεις μέσα στον Ιανουάριο
Ταύρος
Ο Ταύρος θεωρείται το κατεξοχήν ζώδιο της υλικής ευημερίας και της σταθερότητας. Τον Ιανουάριο του 2026 δέχεται επιπλέον αρμονικές επιρροές από την Αφροδίτη, οι οποίες ενισχύουν τα οικονομικά θέματα, προσφέρουν το αίσθημα ασφάλειας που χρειάζεται και φέρνουν σταθερότητα. Για το συγκεκριμένο ζώδιο, αυτή μπορεί να είναι μια περίοδος όπου όχι μόνο έχουν τύχη, αλλά παίρνουν και ιδιαίτερα έξυπνες αποφάσεις. Σχεδιάζουν μεθοδικά, δεν χάνουν την ψυχραιμία τους και κάνουν επιλογές στα οικονομικά τους με λογική, αλλά και με ένστικτο για το σωστό timing. Ιδιαίτερα προς το τέλος του μήνα τα πράγματα μπορεί να αποδειχθούν ευνοϊκά, καθώς αστρολογικά συμπίπτει μια φάση εσωτερικής ηρεμίας με εξωτερικές ευκαιρίες. Κάποιοι Ταύροι μπορεί να διαπιστώσουν ότι η προσπάθεια, η υπομονή και η συνέπεια αρχίζουν επιτέλους να αποδίδουν καρπούς με πιθανές απολαβές και αποδόσεις από αποφάσεις που προετοιμάζονταν εδώ και καιρό.
Λέων
Για τον Λέοντα, ο Ιανουάριος του 2026 φέρνει δυναμικές και φωτεινές πλανητικές συγκυρίες που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, τη χαρά και την προσωπική του λάμψη. Το ζώδιο αυτό βρίσκεται τον πρώτο μήνα του χρόνου κάτω από επιρροές που ευνοούν τη δύναμη της υλοποίησης, το θάρρος και την αισιοδοξία.
Πολλοί Λέοντες μπορεί να νιώσουν ότι έχουν μια ιδιαίτερη ακτινοβολία που προσελκύει ευκαιρίες, είτε σε επαγγελματικό και οικονομικό επίπεδο είτε μέσα από ξαφνικές τυχερές στιγμές. Όταν οι Λέοντες πιστεύουν σε κάτι αυτή την περίοδο, συχνά ενισχύουν αυτή την ενέργεια με τις πράξεις τους, τη φαντασία τους και την ισχυρή τους θέληση και κάνουν κάτι σαν manifest.
Μπορεί να είναι μια φάση όπου συνειδητοποιούν ότι η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από την τύχη, αλλά και από τη στάση ζωής, τις πεποιθήσεις και τη συνέπειά τους. Στους Λέοντες συνιστάται τον Ιανουάριο να κάνουν συχνά μικρά βήματα και δοκιμές, αντί να τα ποντάρουν όλα σε μία και μοναδική στιγμή. Μέσα από τη συνεχή δράση, είναι πιθανό να προκύψουν μέσα στον μήνα αρκετές μικρές τυχερές στιγμές που συνολικά μπορεί να οδηγήσουν σε μια σίγουρη επιτυχία.
Τοξότης
Ο Τοξότης αυτή τη περίοδο μπορεί να ωφεληθεί ιδιαίτερα από την επίδραση του κυβερνήτη πλανήτη του, του Δία, ο οποίος συνδέεται με την επέκταση, την τύχη και την εξέλιξη. Αυτή η συγκυρία μπορεί να οδηγήσει στο να ανοίξουν νέες πόρτες, που αρχικά φαίνονται απρόσιτες. Οι Τοξότες αναπτύσσουν αυτή την περίοδο ένα έντονο ένστικτο και κάπως φροντίζουν να βρίσκονται στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Οικονομικές ευκαιρίες, έμπνευση ή ένα αίσθημα τύχης που οδηγεί στη σωστή απόφαση θεωρούνται αστρολογικά πιθανά. Επιπλέον, αυτές οι επιρροές ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, με αποτέλεσμα πολλοί Τοξότες να εμφανίζονται πιο τολμηροί, να πιστεύουν περισσότερο στις δυνατότητές τους κι έτσι να πετυχαίνουν ενδεχομένως σε κάτι που πριν δεν θα τολμούσαν καν να φανταστούν.
Γιώργος Μαζωνάκης: Ο εισαγγελέας ζητά διευκρινίσεις από τον Στέφανο Παπαδόπουλο για τη μήνυση σε βάρος του τραγουδιστή
Διευκρινίσεις φαίνεται πως ζήτησε ο εισαγγελέας από τον Στέφανο Παπαδόπουλο για τη μήνυση που κατέθεσε μέσα στον Δεκέμβριο κατά του Γιώργου Μαζωνάκη για ασέλγεια και απρεπή συμπεριφορά.
Δείτε το βίντεο:
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά το πρωί της Δευτέρας 19 Ιανουαρίου μέσα από την εκπομπή Buongiorno και το ρεπορτάζ του Αργύρη Ηλιάδη, την προηγούμενη Τετάρτη ο εισαγγελέας με έγγραφο που απέστειλε στον Στέφανο Παπαδόπουλο, ζητά να μεταβεί ο ίδιος στην Ευελπίδων προκειμένου να δώσει κάποιες διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της μηνύσεώς του.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ η διάθεση του μηνυτή είναι να μην παραστεί αυτοπροσώπος ενώπιων του εισαγγελέα αλλά να απαντήσει στα ερωτήματά του μέσω υπομνήματος.
Σε περίπτωση που ο εισαγγελέας μετά τις διευκρινίσεις που θα λάβει, αποφασίσει να προχωρήσει τη διαδικασία και να μην πάει η υπόθεση στο αρχείο, τότε ενδεχομένως να έχουμε και τη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που είχε προαναγγείλει ο δικηγόρος του Γιώργου Μαζωνάκη κατά του Στέφανου Παπαδόπουλου.
Δείτε το βίντεο:
Στην πρωινή εκπομπή του Mega μάλιστα αναφέρθηκε ότι από τη στιγμή που ο νεαρός τραγουδιστής υπέβαλλε τη μήνυση κατά του Γιώργου Μαζωνάκη. δεν έχει κάνει καμία εμφάνιση σε νυχτερινό κέντρο και έχει επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη και την οικογένειά του ενώ ένας από τους δυο ανθρώπους που διαχειρίζονταν τις εμφανίσεις του, προχώρησε σε λύση της συνεργασίας τους.
Ο Γιώργος Λιάγκας καλωσόρισε τον Τέρενς Κουίκ, με τον οποίο -όπως ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα- ξεκινούν συνεργασία στο Πρωινό του ΑΝΤ1.
Ο Τέρενς Κουίκ βγήκε στον αέρα λίγα λεπτά πριν τις 10, δηλαδή σχεδόν μία ώρα μετά την έναρξη της εκπομπής, με αποτέλεσμα να μετακινηθεί στο γραφείο του.
Δείτε το βίντεο:
«Πάμε να καλημερίσουμε και να καλωσορίσουμε στην εκπομπή μας τον Τέρενς Κουίκ και είμαι πάρα πάρα πολύ χαρούμενος που αποδέχτηκες την πρότασή μου. Τι έγινε;» είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας
«Τι έγινε; Εγώ νόμιζα ότι θα βγω κατά τις 9 η ώρα και αναγκάστηκα να μετακινηθώ στο γραφείο μου εδώ στη HuffPost, οπότε σου μιλάω τώρα με το κινητό τηλέφωνο. Φαντάζομαι ότι από Τετάρτη θα τα πάμε καλύτερα» σημείωσε ο Τέρενς Κουίκ.
«Δεν πειράζει, δεν πειράζει, ακούγεσαι κανονικά. Λοιπόν, ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που δέχτηκες…» απάντησε ο Γιώργος Λιάγκας, με τον δημοσιογράφο να σημειώνει: «Αλλά είχες πλακώσει μισή ώρα το θέμα του Αγρινίου και λέω άντε επιτέλους πότε θα σταματήσει αυτό το μελό.
Δείτε το βίντεο:
«Ε τι να κάνω; Εσύ που είσαι δημοσιογράφος, στο αίμα σου ρέει η δημοσιογραφία, αντιλαμβάνεσαι ότι το θέμα του Αγρινίου έχει ένα τεράστιο, πέραν του ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος, και ένα τεράστιο κοινωνικό ενδιαφέρον γιατί μιλάμε για ένα ερωτικό τρίγωνο» υπογράμμισε ο Γιώργος Λιάγκας.
Νωρίτερα, ο Γιώργος Λιάγκας είχε πει στο πάνελ της εκπομπής του:
«Έχουμε και Τέρενς Κουίκ, όπου ξεκινάμε σήμερα αυτή τη συνεργασία. Θα βγαίνει να κάνει πολιτικό σχόλιο και κοινωνικό σχόλιο στην εκπομπή μας ο αγαπημένος μας Τέρενς. Και τα έχουμε πει, μπορεί να τον εκτιμούμε και να τον σεβόμαστε, ωστόσο, το έχω πει για όλους εδώ ότι αν διαφωνούμε, θα διαφωνούμε και έντονα. Εξάλλου, το κάνουμε έτσι κι αλλιώς. Δηλαδή, θα τον σέβεστε σε προσωπικό επίπεδο, αλλά δεν θα τον σέβεστε με τη λογική να μην αντιπαρατίθεστε με τις απόψεις του. Το θέλει και ο ίδιος εξάλλου».
Παύλος Ντε Γκρες, Νικόλαος Ντε Γκρες και Φίλιππος Ντε Γκρες έφτασαν λίγα λεπτά πριν από τις 10.30 στη Μητρόπολη Αθηνών για την κηδεία της πριγκίπισσας Ειρήνης.
Τα τρία αδέλφια, συγκινημένα από την απώλεια της θείας τους -αδελφής του πολυαγαπημένου τους πατέρα, τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου- την αποχαιρετούν σήμερα για τελευταία φορά.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Μιλώντας στη δημοσιογράφο, Αναστασία Ζάρκα, ο Παύλος Ντε Γκρες εξομολογήθηκε για την πριγκίπισσα Ειρήνη: «Ήταν κάτι που περιμέναμε εδώ και καιρό για τη θεία μου Ειρήνη. Ήταν άρρωστη, είχε δυνατή καρδιά και έζησε πιο πολύ από ό,τι περιμέναμε. Πρέπει να πω ότι χαρήκαμε που την είδαμε πριν κάποιους μήνες, όταν είχαμε ταξιδέψει για τα γενέθλια της Σοφίας».
Δείτε τα στιγμιότυπα από την άφιξή τους:
Παύλος Ντε Γκρες, Νικόλαος Ντε Γκρες και Φίλιππος Ντε Γκρες συνόδευσαν τη σορό της θείας τους, πριγκίπισσας Ειρήνης από το παρεκκλήσι του Αγίου Ελευθερίου, δίπλα στη Μητρόπολη.
Από τις 8.30 έως τις 10.30 βρισκόταν για λαϊκό προσκύνημα.
Ποια ήταν η πριγκίπισσα Ειρήνη
H πριγκίπισσα Ειρήνη «έφυγε» από τη ζωή την προηγούμενη Πέμπτη 15 Ιανουαρίου σε ηλικία 83 ετών.
Ήταν η μικρότερη αδελφή του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου και της Σοφίας και δεν παντρεύτηκε από επιλογή. Δεν έγινε βασίλισσα ποτέ και αφοσιώθηκε σε πράγματα που την γέμιζαν.
Στην αυτοβιογραφία της και σε μία σπάνια εξομολόγηση στο MEGA και τον Σταύρο Θεοδωράκη το 2007, μίλησε για όλους και για όλα. Για τη λάμψη των παιδικών χρόνων στα παλάτια, το δημοψήφισμα του 1974 που ανέτρεψε τους υπολογισμούς που έκανε, τη μάχη της με τον καρκίνο και τη φιλοσοφία της ζωής της.
«Δεν διαμαρτύρομαι που δεν έκανα παιδιά. Εγώ είμαι επαναστάτρια και ενδιαφερόμουν πάντοτε για πολλά πράγματα. Αν είχα κάνει παιδί, θα τα είχα αφήσει όλα. Επιπλέον, για να είχα γνωρίσει έναν σύζυγο, θα έπρεπε να είναι ‘Άγιος’, κανείς δεν θα μπορούσε να με αντέξει».
Για χρόνια μετά το 2000 ζούσε σε ένα διαμέρισμα που είχε νοικιάσει στην πλατεία Μαβίλη. Το 2018 απαρνήθηκε την ελληνική υπηκοότητα και απέκτησε την ισπανική.
Ο θάνατος του αδερφού της την έφερε ξανά στην Αθήνα. Υποβασταζόμενη από τις ανιψιές και τη Μαρί Σαντάλ λίγο πριν την ταφή του Κωνσταντίνου, σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της, μίας πορείας ξεχωριστής, δίχως συμβιβασμούς για τη μοναδική πριγκίπισσα που έγραψε τη δική της ιστορία στον χρόνο.
Τουλάχιστον 39 οι νεκροί – «Ο αριθμός των νεκρών δεν είναι ο τελικός», δηλώνει ο υπουργός Μεταφορών, Όσκαρ Πουέντε – Σοκάρουν τα βίντεο
Ανείπωτη τραγωδία στην Ισπανία. Ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται μετά το φονικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε την Κυριακή (18.01.2026), όταν δύο τρένα υψηλής ταχύτητας συγκρούστηκαν στη νότια χώρα, κοντά στην πόλη Adamuz, στην επαρχία της Κόρδοβα, βυθίζοντας στο πένθος την Ισπανία και προκαλώντας παγκόσμιο σοκ.
Δείτε το βίντεο:
Σύμφωνα με το Sky News, που επικαλείται τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης της χώρας, οι νεκροί ανέρχονται σε 39 και οι τραυματίες σε 125. Οι δεκαπέντε έχουν τραυματιστεί σοβαρά, τέσσερις εκ των οποίων είναι παιδιά. «Ο αριθμός των νεκρών δεν είναι ο τελικός», δηλώνει ο υπουργός Μεταφορών, Όσκαρ Πουέντε που βρίσκεται ήδη στην Κόρδοβα και κατευθύνεται στο σημείο του δυστυχήματος με τρένα στην Ισπανία.
Τρένο υψηλής ταχύτητας που εκτελούσε το δρομολόγιο Μάλαγα-Μαδρίτη εκτροχιάστηκε με τα βαγόνια του να πέφτουν πάνω σε άλλο τρένο που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση, σε άλλη γραμμή, και εκτελούσε το δρομολόγιο Μαδρίτη-Ουέλβα, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί και το δεύτερο τρένο.
Το δυστύχημα σημειώθηκε την Κυριακή και ακόμα καταβάλλονται προσπάθειες να απεγκλωβιστούν τυχόν επιζώντες από το ένα τρένο.
Σωστικά συνεργεία στο σημείο της Τουλάχιστον 39 νεκροί από την σιδηροδρομικής τραγωδίας στην Ισπανία / REUTERS / Susana Vera
Μετά τη σύγκρουση, δύο βαγόνια του ενός τρένου έπεσαν από ένα τεχνητό ανάχωμα ύψους 4 μέτρων. Σε αυτά τα δύο βαγόνια υπάρχουν οι περισσότεροι νεκροί και τραυματίες.
Τα ακριβή αίτια παραμένουν άγνωστα και, σύμφωνα με τις αρχές, η έρευνα δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν περάσει τουλάχιστον ένας μήνας.
Ο υπουργός Μεταφορών της Ισπανίας, Όσκαρ Πουέντε, χαρακτήρισε το περιστατικό «εξαιρετικά παράξενο», επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο τμήμα της γραμμής είχε ανακαινιστεί μόλις τον Μάιο του 2025.
Πώς έγινε το δυστύχημα
Η ισπανική εταιρεία σιδηροδρομικών υποδομών Adif εξέδωσε ανακοίνωση, εκφράζοντας τη θλίψη της για το δυστύχημα και παραθέτοντας όσα είναι γνωστά μέχρι τώρα για τα γεγονότα της μοιραίας νύχτας:
19:45: Τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Μάλαγα–Μαδρίτη εκτροχιάστηκε στην περιοχή Adamuz, κοντά στην πόλη της Κόρδοβας, περνώντας στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή.
Την ίδια στιγμή, εκτροχιάστηκε και δεύτερη αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Μαδρίτη–Ουέλβα, η οποία κινούνταν στην παρακείμενη γραμμή.
20:00: Η εταιρεία σιδηροδρομικών υποδομών Adif συγκρότησε επιτροπή διαχείρισης κρίσης.
Τα δρομολόγια υψηλής ταχύτητας μεταξύ Μαδρίτης, Κόρδοβας, Σεβίλλης, Μάλαγας, Ουέλβας, Κάδιθ, Αλχεθίρας και Γρανάδας παραμένουν σε αναστολή τουλάχιστον για το υπόλοιπο της ημέρας. Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί Madrid Puerta de Atocha, Κόρδοβα και Seville Santa Justa παρέμειναν ανοιχτοί καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας για την εξυπηρέτηση επιβατών που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν.
Η εταιρεία σιδηροδρομικών υποδομών Adif και η εθνική σιδηροδρομική εταιρεία Renfe δημιούργησαν χώρους υποστήριξης στους σταθμούς Atocha, Σεβίλλης, Κόρδοβας, Μάλαγας και Ουέλβας, παρέχοντας βοήθεια στους συγγενείς των θυμάτων και ψυχολογική υποστήριξη.
Η εταιρεία Iryo, της οποίας τρένο ενεπλάκη στο δυστύχημα, δημιούργησε επίσης χώρους υποστήριξης για τις οικογένειες των θυμάτων στους σταθμούς Atocha, Σεβίλλης και Κόρδοβας.
Σιδηροδρομική τραγωδία στην Ισπανία / REUTERS / Susana Vera
Δεκάδες τραυματίες παραμένουν στο νοσοκομείο
Σύμφωνα με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης της Ανδαλουσίας:
48 τραυματίες εξακολουθούν να νοσηλεύονται. Ανάμεσά τους βρίσκονται πέντε ανήλικοι.
Έντεκα ενήλικες και ένας ανήλικος νοσηλεύονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας.
Συνολικά, 122 άτομα έλαβαν ιατρική φροντίδα.
74 τραυματίες έχουν ήδη πάρει εξιτήριο.
Τουλάχιστον 39 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους από τον εκτροχιασμό.
Το τρένο της εταιρείας Iryo που ενεπλάκη στο δυστύχημα είχε ελεγχθεί για τελευταία φορά πριν από τέσσερις ημέρες, σύμφωνα με την ιταλική μητρική εταιρεία Trenitalia, η οποία επιβεβαίωσε την πληροφορία στο Sky News. Η εταιρεία δήλωσε «βαθιά συγκλονισμένη» από το τραγικό συμβάν και τόνισε ότι συνεργάζεται πλήρως με τις τοπικές αρχές.
Την ίδια ώρα, πηγές του ισπανικού Υπουργείου Εσωτερικών ανέφεραν στο Sky News ότι οι εισαγγελικές αρχές αναμένουν την έκθεση της αστυνομίας και στη συνέχεια προτίθενται να ξεκινήσουν ποινική έρευνα το συντομότερο δυνατό.
Σοκαριστικές εικόνες από το σημείο του φονικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στη νότια Ισπανία έρχονται στο φως της δημοσιότητας, λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση δύο τρένων υψηλής ταχύτητας κοντά στην πόλη Αδαμούθ.
Βίντεο που τραβήχτηκε αμέσως μετά το δυστύχημα και μετέδωσε το CNN, καταγράφει διασώστες να επιχειρούν στο σημείο, ενώ ένας επιβάτης φαίνεται να σκαρφαλώνει έξω από αναποδογυρισμένο και κεκλιμένο βαγόνι, προσπαθώντας να απομακρυνθεί από τα συντρίμμια.
Την ίδια ώρα, έχουν καταγραφεί πλάνα με επιβάτες να εγκαταλείπουν τα βαγόνια.
Un héroe este trabajador (interventor) de uno de los trenes siniestrados en Adamuz, Córdoba. Mantener la calma en medio de esta terrible tragedia también salva vidas. Gracias.pic.twitter.com/TeYFLJ7v8m
Οι έρευνες για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ οι εικόνες από το σημείο αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής και τις δραματικές στιγμές που έζησαν οι επιβάτες.
«Οι αξίες δεν μπορούν να έχουν συγκεκριμένη ταμπέλα» είπε η πρώην πρόεδρος του συλλόγου «Τέμπη 2023», ξεκαθαρίζοντας πως «δεν θα υπάρξει καμία συνεργασία με κανένα κόμμα»
Ένα κόμμα χωρίς ταμπέλες, με συγκεκριμένες αξίες και χωρίς τη συμμετοχή ενεργών πολιτικών περιέγραψε η Μαρία Καρυστιανού, μιλώντας στην εκπομπή «10 Παντού» στο Open το πρωί της Δευτέρας (19.1.26) για το υπό διαμόρφωση πολιτικό κίνημα που έχει προαναγγείλει.
Δείτε το βίντεο:
«Δεξιά και Αριστερά είναι χαρακτηρισμοί από το παρελθόν. Δεν θα ήθελα να βάλω ταμπέλες γιατί συνεργάζομαι με ανθρώπους από όλα τα κόμματα», τόνισε η Μαρία Καρυστιανού για το κόμμα, την ίδρυση του οποίου θα ανακοινώσει το επόμενο χρονικό διάστημα.
«Οι αξίες δεν μπορεί να έχουν συγκεκριμένη ταμπέλα», υπογράμμισε, επισημαίνοντας πως το νέο κίνημα δεν είναι μονοθεματικό.
«Το κύριο και το πρωτεύουν είναι να μπορέσει η Ελλάδα να γίνει ένα κράτος δικαίου», ανέφερε.
«Η φιλοδοξία δεν είναι να αλλάξουμε το επάγγελμά μας αλλά να μπει στη Βουλή το κίνημα των πολιτών. Θέλω να κυβερνήσει το κίνημα των πολιτών, ανεξάρτητους πολίτες που δεν θα έχουν βγει από τον πολιτικό σωλήνα», τόνισε και ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει καμία συνεργασία με κανένα κόμμα.
«Δεν θα είμαστε κόμμα διαμαρτυρίας. Με τα κόμματα διαμαρτυρίας απλά δεν αλλάζει τίποτα. Εμείς θα έχουμε επιχειρήματα», είπε.
Σε σχετική ερώτηση για τη στάση που έχουν απέναντί της πλέον τα κόμματα της αντιπολίτευσης είπε ότι «δεν άλλαξα εγώ θέση, άλλαξαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης και γι’ αυτό υπάρχει αυτή η επίθεση».
Αναφερόμενη σε όσα δήλωσε για την κριτική που της άσκησε ο Αλέξης Τσίπρας, μετά τις δηλώσεις της για το τρίτο μνημόνιο, σχολίασε:
«Εμείς οι πολίτες που βιώσαμε όλες τις συνέπειες αυτής της διαχρονικής πολιτικής που μας έφερε στα μνημόνια δεν ξεχνάμε. Ο κ. Τσίπρας με ειρωνεύτηκε και είπε για “χρυσόψαρο”. Θα ήθελε να μας πει σε ποιες μελέτες και αναλύσεις βασίστηκε για να υπογράψει το τρίτο μνημόνιο. Άρα η κριτική μου είναι δίκαιη».
Δείτε το βίντεο:
«Δεν μας χρηματοδοτεί κανένας. Όταν χρειαστούμε χρήματα θα γίνει με έναν τρόπο δημοκρατικό. Αν χρειαστούμε ενίσχυση θα ζητήσουμε τη βοήθεια των πολιτών», απάντησε σε ερώτηση για τους τρόπους χρηματοδότησης από τον πολιτικό σχηματισμό.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το αν της είχαν της είχαν προτείνει να συμμετάσχει σε κάποιο πολιτικό κόμμα, πριν αποφασίσει να μπει ενεργά στην πολιτική, υπογράμμισε: «Μου είχαν προτείνει να πολιτευτώ περισσότερα από ένα κόμματα. Αισθάνομαι άσχημα όταν συγκρίνεται αυτό το νέο που δημιουργείται που θέλει να φέρει κάτι καινούργιο στην Ελλάδα με τα όσα υπήρχαν».
«Η λέξη “Οξυγόνο” δεν θα είναι στον τίτλο του κόμματος. Η λέξη αυτή ειπώθηκε από τα παιδιά μας λίγο πριν ξεψυχήσουν», είπε εμφανώς συγκινημένη.
Δείτε το βίντεο:
«Ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους τους πολίτες που είναι μαζί μας εδώ και τρία χρόνια. Στο κίνημα των πολιτών και στον σύλλογο προσπαθούμε να φέρουμε τη Δικαιοσύνη στη χώρα και πιστεύω ότι θα τη φέρουμε. Ότι θα φέρουμε την απελευθέρωση της χώρας», κατέληξε.