Blog Σελίδα 7690

Άφησε το κοντάρι και έπιασε τον πλάστη η Κατερίνα Στεφανίδη

0

Τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές της απολαμβάνει και η Κατερίνα Στεφανίδη η οποία αποφάσισε να φτιάξει τα παραδοσιακά μελομακάρονα όμως το υψόμετρο της… χάλασε τη συνταγή.

Τα μελομακάρονα δεν φούσκωσαν όσο θα ήθελε και έτσι η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήθελε να μοιραστεί με την δική της συμβουλή σε όλους όσους επιλέξουν να φτιάξουν το παραδοσιακό ελληνικό χριστουγεννιάτικο γλυκό αλλά ζουν σε υψόμετρο, όπως η ίδια!

Η Κατερίνα Στεφανίδη με ανάρτησή της δημοσίευσε τα ταψιά με τα μελομακάρονα που έφτιαξε και έγραψε χαρακτηριστικά:

«Φιλική συμβουλή. Αν ζείτε σε υψόμετρο και δεν έχετε ξανακάνει baking εκεί ρώτησε κάποιον που ξέρει πως να αλλάξετε την συνταγή και το ψήσιμο γιατί θα λέτε ότι φτιάξατε μελομακάρονα και δεν θα σας πιστεύει κανείς»!

https://twitter.com/KatStefanidi/status/1606342262912299008

«Καταστρέψατε τη ζωή ενός παιδιού για να σπάτε πλάκα;» Ξέσπασε η Ρούλα Κορομηλά για τον ομαδικό βιασμό στο Ίλιον

0

Έχει σοκαριστεί το πανελλήνιο με τις απίστευτες λεπτομέρειες από την αδιανόητη υπόθεση στο Ίλιον με τον βιασμό του 15χρονου μαθητή από την ομάδα των οκτώ συνομηλίκων του.

Σύμφωνα με τις καταθεσεις των ανηλίκων τραμπούκων «Το κάναμε για πλάκα. Δεν έγινε και τίποτα. Το βλέπαμε σε ταινίες και φαινόταν ωραίο».

Αυτά φαίνεται να είναι τα πρώτα λόγια των έξι ανηλίκων προς τους αστυνομικούς κατά τη σύλληψή τους.

Η Κορομηλά δεν άντεξε… Πήρε θέση το βράδυ της Παρασκευής γράφοντας στο twitter:

«Το κάναμε για πλάκα. Δεν έγινε και τίποτα. Το βλέπαμε σε ταινίες και φαινόταν ωραίο»…Τρομακτικές φράσεις κ πραξεις ανηλίκων. Μεγάλη η ευθύνη των οικογενειών… Καταστρέψατε τη ζωή ενός παιδιού το οποίο κακοποιουσατε για να σπάτε πλάκα; Τπτ δεν φαίνεται ωραιο! Είναι τρομακτικό. Κρίμα».

H ανάρτηση της:

choris titlo 4

Ίλιον: Στη φυλακή οι τρεις 15χρονοι για τον ομαδικό βιασμό του ανήλικου συμμαθητή τους

0

Την προφυλάκιση των τριών εκ των έξι ανήλικων που ομολόγησαν ότι βίασαν και κακοποίησαν το 15χρονο μαθητή από το Ίλιον διέταξε η Ανακρίτρια Ανηλίκων μετά την απολογία τους.

Υπενθυμίζεται ότι οι έξι κατηγορούμενοι για τον ομαδικό βιασμό σε βάρος του συνομηλίκου τους και άλλες βαριές κατηγορίες οδηγήθηκαν σήμερα το πρωί ενώπιον της Ανακρίτριας Ανηλίκων για να απολογηθούν για την υπόθεση που έχει προκαλέσει σοκ στην ελληνική κοινωνία. Ο τέταρτος κατηγορούμενος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους καθώς δεν έχει συμπληρώσει τα 15 έτη, ενώ οι άλλοι δύο ανήλικοι συνεργοί τους ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν την Τρίτη.

Κατά την απολογία τους οι τρεις ανήλικοι, στους οποίους έχουν απαγγελθεί οι κατηγορίες της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, βιασμού κατ’ εξακολούθηση, κατοχής ναρκωτικών και πορνογραφίας ανηλίκων, φέρονται να παραδέχτηκαν εν μέρεις τις πράξεις τους, αλλά και να είπαν πως ό,τι έγινε ήταν στο πλαίσιο «παιχνιδιού».

spiti viasmos 3 1 spiti viasmos 1 1 spiti viasmos 2 1

«Δεν τον βίασα. Όλοι συμμετείχαμε στις πράξεις. Πειραματιζόμασταν ερωτικά. Ο ένας το έκανε στον άλλο. Αμέσως πριν και αμέσως μετά τη σκηνή που έχει καταγραφεί στο βίντεο, ο… είχε κάνει το ίδιο σε εμένα», φέρεται να υποστήριξε στην απολογία του ο ένας κατηγορούμενος, ενώ ο δεύτερος κατέθεσε πως τη δεύτερη φορά έσβησε αμέσως το βίντεο που είχε τραβήξει.

«Αρνούμαι την πράξη του βιασμού. Δεν τον έχω αγγίξει. Δύο φίλοι μου με έπεισαν να τραβήξω βίντεο και μετά τους το έδωσα. Δε γνωρίζω τι το έκαναν από εκεί και πέρα. Τη δεύτερη φορά που κατέγραψα την πράξη, το έσβησα κατευθείαν».

https://www.youtube.com/watch?v=ADK9k28n27I

Πώς αποκαλύφθηκε ο εφιάλτης

Αποτροπιασμό προκαλούν οι λεπτομέρειες από τον εφιάλτη που έζησε ο 15χρονος από το Ίλιον στα χέρια της συμμορίας των οκτώ συμμαθητών του, οι οποίοι επί ένα μήνα τον βίαζαν και τον κακοποιούσαν. Τα βασανιστήρια που υπέστη το παιδί από τις αρχές του Νοεμβρίου μέχρι τις αρχές του Δεκεμβρίου αποκαλύφθηκαν την περασμένη Παρασκευή. Ο πατέρας του ανήλικου πήγε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αττικής και κατήγγειλε πως την 1η Δεκεμβρίου ο γιος του έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού απο συνομήλικούς του μέσα σε ένα σπίτι στο Ίλιον κατονομάζοντας μάλιστα τους δράστες.

Στη συνέχεια, ο 15χρονος κατέθεσε στους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ίλιου και της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων ενώ του χορηγήθηκε υπηρεσιακό σημείωμα για εξέταση από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών.

Το θύμα περιέγραψε πως οι οχτώ μαθητές λυκείου τον βίασαν κατ’ εξακολούθηση χρησιμοποιώντας διάφορα αντικείμενα ενώ, όπως αποκάλυψε, κατέγραψαν τις αποτρόπαιες πράξεις τους με τα κινητά τους τηλέφωνα.

Στην κατάθεση των 22 σελίδων προς τους αστυνομικούς του Ανηλίκων, ο 15χρονος αναφέρει ακόμη πως η συμμορία των οχτώ τις επόμενες ημέρες των βιασμών του μιλούσαν υποτιμητικά, τον έβριζαν και έστελναν τα βίντεο της φρίκης σε άλλους μαθητές του σχολείου. Όλο αυτό το διάστημα, το παιδί δίσταζε να μιλήσει καθώς η συμμορία του ασκούσε ενα ασφυκτικό bullying και τον απειλούσε για να κρατήσει το στόμα του κλειστό.

Ωστόσο, ο 15χρονος έσπασε τη σιωπή του και έτσι οι αστυνομικοί κατάφεραν να φτάσουν στα ίχνη έξι εκ των δραστών οι οποίοι συνελήφθησαν το πρωί της Τετάρτης. Δύο ακόμη συμμετέχοντες στους ομαδικούς βιασμούς έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητούνται.

Όλοι τους κατηγορούνται για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, βιασμό κατ’εξακολούθηση, κατοχή ναρκωτικών και πορνογραφία ανηλίκων, ενώ οι ίδιες κατηγορίες βαραίνουν και τέσσερις μαθήτριες, η μία εκ των οποίων είναι ηλικίας 14 ετών.

Το θύμα καθώς και τρία μέλη της συμμορίας είναι μαθητές Α Λυκείου σε ΕΠΑΛ του Ίλιου, ένας άλλος είναι μαθητής σε Γενικό Λύκειο της περιοχής ενώ οι υπόλοιποι φοιτούν σε Λύκειο της Πετρούπολης.

Παράλληλα, από την έρευνα της Αστυνομίας προέκυψε πως οι βιασμοί έγιναν σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι επί της οδού Μυλοποτάμου στο Ίλιον.

Οι ανήλικοι δεν είχαν βρει τυχαία καταφύγιο στη συγκεκριμένη, ακατοίκητη οικοδομή καθώς στο διπλανό σπίτι μένει ένας εκ των δραστών.

Εκεί, οι αστυνομικοί βρήκαν ένα σκουπόξυλο΄, με το οποίο οι οχτώ βίαζαν τον ανήλικο ενώ στα σπίτια τους εντόπισαν και κατάσχεσαν τα κινητά τους τηλέφωνα καθώς και μικροποσότητες κάνναβης.

Μέσα στο σπίτι-κολαστήριο υπάρχει ο καναπές στον οποίο οι 15χρονοι βίαζαν το θύμα τους και διάσπαρτα αντικείμενα, από χειροπέδες μέχρι κράνη.

Όπως είπαν οι κάτοικοι της περιοχής, είχαν δει παιδιά να μπαίνουν στο εγκαταλελειμμένο κτίριο αλλά νομίζαν πως παίζουν.

Μια γειτόνισσα, ωστόσο, είχε παρατηρήσει μια συγκεκριμένη ομάδα παιδιών η οποία έκανε ένα «περιέργο» παιχνίδι σε ένα παιδί.

«Ήταν πολλά παιδιά, γύρω στα 10 και καθόντουσαν μέσα, έβαζαν και πράγματα μέσα στον κάδο βόλτα και το ξαναεφερναν πάλι. Ήταν μια παρέα όλοι, και νόμιζα ότι έκαναν πλάκα. Είναι και παιδιά της γειτονιάς. Τώρα τον τελευταίο μήνα έρχονταν συχνά και έβγαζαν πράγματα» λέει η γυναίκα στο protothema.gr.

«Ήταν μια συγκεκριμένη παρέα παιδιά, γύρω στα 6-7 παιδιά. Και αγόρια και κορίτσια. Ένα παιδί το έβαζαν μέσα στον κάδο, το έβγαζαν βόλτα και το ξαναπήγαιναν πάλι», προσθέτει η ίδια.

Οι συλληφθέντες, όπως προκύπτει απο τη δικογραφία, ομολόγησαν την πράξη τους, την αποδίδουν σε παρεξήγηση ενω ζητούν συγγνώμη απο το συμμαθητή τους και την οικογένειά του.

Μαλιστα, ο ενας απο αυτους παραδέχεται πως «αυτό το το αρχίσαμε πριν τρεις μήνες…Το εχουν παθει και αλλα άτομα απο την παρέα»…

Η κατάθεση του θύματος

Την ίδια ώρα, ανατριχίλα προκαλούν οι λεπτομέρειες που δίνει ο 15χρονος στην κατάθεσή του στους αστυνομικούς για τη νοσηρή δράση της συμμορίας.

«Έχει γίνει ένα θέμα με μία παλιά παρέα. Για αυτο το θέμα, τα έχω πει στους αστυνόμους. Και αυτό το θέμα είναι τέτοιο… Κάνανε κάτι αυτά τα παιδιά από την παρέα, την παλιά παρέα.. Έκαναν κάτι σε μένα».

Εν συνεχεία, ο μαθητής αναφέρει ονομαστικά τους κύριους εμπλεκόμενους των όσων έγιναν σε βάρος του καθώς και όσους από τους ευρισκόμενους εκεί οι οποίοι δεν λειτούργησαν σαν φυσικοί αυτουργοί αλλά παρείχαν ψυχική συνδρομή κατά την τέλεση αυτών των πράξεων.

Αργότερα, αναφέρθηκε σε όσα το σύνολο των κατηγορουμένων έπραξαν σε βάρος του και το ρόλο εκάστου (σ.σ: Σε αυτό το σημείο η περιγραφή του μαθητή είναι ανατριχιαστική).

Αληθινό πρότυπο: H 17χρονη Όλγα από τη Θεσσαλονίκη έγινε δεκτή στο Χάρβαρντ

0

Η 17χρονη Όλγα Κεραμέως από την Θεσσαλονίκη πάντα οραματιζόταν τον εαυτό της να σπουδάζει στο εξωτερικό και τα κατάφερε, αφού έγινε δεκτή στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

«Η αλήθεια είναι ότι ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Είναι σαν να είμαι χαρούμενη αλλά χωρίς να ξέρω το γιατί. Ξεχνιέμαι και φαντάζομαι τον εαυτό μου στο campus και με πιάνει ένας ενθουσιασμός», λέει στο thestival.gr.

Όπως εξηγεί, αν και δεν έχει αποφασίσει ποιο επάγγελμα θα ακολουθήσει μελλοντικά, επέλεξε την Αμερική «που δίνει μεγάλη ευκαιρία στις επιλογές». Ωστόσο, μετά από αρκετά συνέδρια, ανακάλυψε ότι της κεντρίζουν το ενδιαφέρον οι κοινωνικές επιστήμες, που περιλαμβάνουν κοινωνιολογία, ανθρωπολογία και οικονομικά.

Φυσικά, η εισαγωγή στο Χάρβαρντ δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Η 17χρονη μαθήτρια των εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη, παρακολούθησε το πρόγραμμα Studies Abroad, το οποίο προετοιμάζει μαθητές Λυκείου για την εισαγωγή τους σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ευρώπης χωρίς International Baccalaureate (IB).

«Συμπλήρωσα την αίτηση που χρειαζόταν για να μπω στο πανεπιστήμιο την 1η Νοεμβρίου και μετά από λίγες ημέρες ένας απόφοιτος μού έστειλε μήνυμα για συνέντευξη. Τότε ήταν το μεγάλο σοκ και συνειδητοποίησα ότι μπορεί να τα καταφέρω. Μετά τη συνέντευξη, στις 16 του μηνός ήρθαν οι απαντήσεις. Ήρθαν στις 2 τα ξημερώματα και εγώ κοιμόμουν. Στο σχολείο μου είπαν να δω τα αποτελέσματα και έτσι έμαθα ότι είχα γίνει δεκτή στο Χάρβαρντ», περιγράφει ενθουσιασμένη.

Από την ηλικία των 3 ετών ξεκίνησε να μαθαίνει αγγλικά και πλέον είναι η δεύτερη μητρική της γλώσσα, ενώ οι γονείς και η αδελφή της πάντα στήριζαν τις αποφάσεις της.

«Από μικρή έκανα αιτήσεις στο εξωτερικό οπότε πάντα τους έλεγα ότι ήθελα να σπουδάσω έξω. Με υποστήριξαν σε κάθε επίπεδο. Οι γονείς μου ήταν πάντα δίπλα μου ιδιαίτερα όταν με έβλεπαν να κουράζομαι, να αγχώνομαι ή να έχω ανασφάλεια. Ακόμη και αν δεν δεχόμουν βοήθεια, την προσέφεραν πάντα», λέει.

Αν και έγινε δεκτή στο Χάρβαρντ, σκοπεύει να δώσει κανονικά Πανελλήνιες Εξετάσεις καθώς, όπως λέει, θέλει να ζήσει την εμπειρία και τον δρόμο που θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι συμμαθητές της.

Όταν ολοκληρώσει τις σπουδές της, θα την ενδιέφερε μια ακαδημαϊκή πορεί. «Θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με την έρευνα ίσως μια ακαδημαϊκή πορεία αλλά είναι νωρίς να το κρίνω. Για την ώρα οραματίζομαι τον εαυτό μου να μαθαίνω πολύ και να διαβάζω πολύ για διαφορετικά πράγματα», σημειώνει.

Την ίδια στιγμή, εκτός από το διάβασμα, έχει λάβει μέρος σε θεατρικές ομάδες, ομάδες ρητορικών στα αγγλικά (debate) που παραμένει το αγαπημένο της χόμπι, διαγωνισμούς με κωμικά ντουέτα αλλά και διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικής.

Αυτό που απομένει τώρα είναι η απόφαση για την υποτροφία, την οποία περιμένει τον Απρίλιο, στη συνέχεια θα δώσει Πανελλαδικές και τον Αύγουστο θα ετοιμάσει βαλίτσες για τις ΗΠΑ.

Η Όλγα Κεραμέως έχει λάβει αρκετές διακρίσεις. Κάποιες από αυτές είναι εύφημη μνεία στο Διεθνές Μοντέλο Διακυβέρνησης του Πανεπιστημίου Yale (YaleModelGovernmentEurope – YMGE), Λισαβώνα – Πορτογαλία (2019), 1η θέση στον 11ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοσοφικού Δοκιμίου (Διεθνές Σκέλος), με την υποστήριξη του Πανεπιστημίου Πατρών και του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών Ελλάδας του Πανεπιστημίου Harvard (2022) και συμμετοχή στη Διεθνή Ολυμπιάδα Φιλοσοφίας, Λισαβώνα – Πορτογαλία (2022).

Ήμουν 4 μηνών έγκυος στο δεύτερο παιδί μας όταν μου αποκάλυψε ότι υπάρχει τρίτο πρόσωπο

0

Δε θα τον συγχωρήσω ποτέ. Τα παιδιά μου θα μάθουν την αλήθεια, όταν θα ξέρω ότι η αλήθεια δε θα τα πληγώσει.

Είναι πολύ δύσκολο να γράψω την ιστορία μου μέχρι τώρα αλλά θα το τολμήσω.

Πρίν 2 χρόνια περίπου με χώρισε με συνοπτικές διαδικασίες ο επί 7 χρόνια σύντροφος μου κ πατέρας της τότε 3 Χρόνης κόρης μου.

Δεν ήμασταν παντρεμένοι, ούτε σύμφωνο συμβίωσης είχαμε ουτε τίποτα. Το γιατι ημουνα τόσο άνετη κ χαλαρή κ δεν επιδίωξα το κάτι παραπάνω είναι λόγω της χαμηλής αυτοεκτίμησης πού πάντα είχα. Κ αυτός εννοείται βολεύτηκε, αφου γλϊτωνε κ τα έξοδα του γάμου

Εκείνη την ημέρα λοιπόν, ο ας τον πούμε Ηρακλής, ήρθε στο σπίτι από τη δουλειά, έφαγε το φαγάκι του κ ασχολήθηκε με την μικρή. Κάποια στιγμή πήγε να βάλει το φαγητό της μικρής στο φούρνο κ του είπα να χρησιμοποιήσει σκεύος κ οχι αλουμινόχαρτο κ εκεί έκανε μια γκριμάτσα θυμου. Του είπα κ εγώ, μήπως πρέπει να μιλήσουμε? Διαισθανομαι οτι υπάρχει πρόβλημα….

Καιρό λοιπόν πριν του ζητήσω να μιλήσουμε, ένιωθα ξεγραμμένη, ένιωθα οτι δεν ήθελε να έρχεται στο σπίτι κ ότι δεν ήθελε να με βλέπει. Δεν έπαιρνε κανένα ρεπό απ τη δουλειά κ όταν πήγαινε τουαλέτα καθόταν με τις ώρες ( αυτο το επισημαίνω ως red flag για τις υπολοιπες out there)

Όταν του είπα να μιλήσουμε, δεν μπορούσε να πειρμενει λεπτό. Εγώ ήθελα να μιλήσουμε το βράδυ αφου βάζαμε την μικρη για ύπνο. Γύρισα λοιπόν απ την απογευματινή βόλτα κ μου λέει, άντε θα μιλήσουμε?

Τότε κάθομαι κ εγώ κ του λέω, οκ, ξεκινά εσύ κ θα σου πώ κ εγώ.

Οπότε όπως καταλάβατε μου είπε, δεν έχω πια αισθήματα για σένα, έχουν πεθάνει όλα μέσα μου, κ θέλω να χωρίσουμε κ επίσης υπάρχει κ 3ο πρόσωπο για μένα. Ωραία μέχρι εδώ , ε? Κάγκελο εγω!

Δεν ήξερα πως να αντιδράσω … Μου τράβηξε το χαλί κάτω απ τα πόδια.

Δεν σας ανέφερα βέβαια οτι ήμουνα κ 4 μηνών έγκυος τότε. Ναι το ήξερε. Το θέλαμε απο καιρό, κ προσπαθούσαμε όλο το καλοκαίρι.

Όταν τον ρώτησα αφού ήθελες να χωρίσουμε, γιατί μ άφησες έγκυο, η φοβερή κ αξέχαστη απάντηση του ήτανε ,για να εχει αδερφάκι η κόρη μας.

Ναι του λέω, συμφωνώ να έχει αδερφάκι η μικρή, αλλά γιατί πρέπει να είναι από τον ίδιο πατέρα? Εμένα γιατί δε με ρώτησες αν θέλω υπό αυτές τις συνθήκες να μείνω έγκυος?

Κ αν αναρρωτιεστε για ποιές συνθήκες μίλαγα, θα σας πώ. Είχα μόλις παραιτηθεί απ την δουλειά μου μετά απο προτροπη δικιά του, γιατί με είχε διαβεβαιώσει οτι θα με φρόντιζε τώρα που είχε σταθερή κ μόνιμη δουλειά, για να φτιάξουμε την οικογένεια μας.

Περιττό να σας πώ, σε τι ψυχολογική κατάσταση ήμουνα τότε. Είναι αξιοθαύμαστο, που δεν τον εδειρα, δεν του έσπασα το αμάξι(αλλά θα έβαζε μέσα την κόρη μας κ δεν ήθελα να φοβηθεί η μικρή).

Δεν ξέρω που βρήκα τη δύναμη, μάλλον στο παιδάκι μου, που δε θα του χάριζα για κανέναν λόγο καμία αιτία να διεκδικήσει επιμέλεια ή συνεπιμελεια.

Η τύπισσα λοιπόν η οποία εν μέρει έφταιγε που “διαλύθηκε” η οικογένεια μου, ήξερε οτι ήμουνα έγκυος κ οτι είχαμε κ άλλο παιδί, αλλά δεν πτοήθηκε, ο καζανόβας μάλλον την είχε διαβεβαιώσει κ εκείνη.

Εννοείται βέβαια ότι εκείνος έφταιγε κατά βάση!

Πέρασα, λοιπόν, μια εγκυμοσύνη μαύρη, με κλάμματα, με άγχος, με φόβο, με πρόβλημα υγείας, με αβεβαιότητα κτλ. Πολλές φορές σκέφτηκα πώς δεν ήμουν αρκετή, πώς κ να πέθαινα, κανένας δε θα νοιαζόταν, αλλά μετά έβλεπα την μικρή μου κ σκεφτόμουνα πως δεν φταίει σε τπτ, να μεγαλώσει με τέτοια δειλά πρότυπα.

Μία φορά με πήγε στον ιατρό κ αυτό ήτανε. Δεν τον πολυένοιαζε. Βέβαια κ εγώ με κάθε ευκαιρία σίχαμα τον ανέβαζα, σίχαμα τον κατέβαζα.

Δεν τον ήθελα στην γέννα, αλλά ήρθε.. δεν έχω ιδέα γιατί ήρθε. Για να δει το παιδί? Για να του πει αργότερα πόσο καλός πατέρας ήταν που ήρθε στην γέννα? Στην γέννα ήμουνα τόσο φοβισμένη που δεν μ έπιασε η επισκληρίδιος!!!

Μετά την γέννα, ήμουνα χάλια, άυπνη, φοβισμένη , άνεργη… Κ του ζήτησα να αναλάβει τις ευθύνες του κ να με βοηθάει λίγο στο σπίτι πχ να ετοιμάζει την μικρή κ να την πηγαίνει σχολείο το πρωί έστω! Να έρχεται δλδ για ενα 2ωρο το πρωί, οχι να γυρίσει πίσω προφανώς.

Αλλά η θεϊκή απάντηση του ήταν, οτι αυτός συμμετέχει οικονομικά κ εγώ ασκώ την επιμέλεια , κ έχουμε χωρίσει.

Εννοείται οτι δεν τον θέλω πίσω. Δεν υπάρχει κανένα συναίσθημα αγάπης για αυτόν τον “άνθρωπο”.
Τον σιχαίνομαι, κ αυτό δε θα αλλάξει ποτέ. Μακάρι να μην είχα ανάγκη τα βρωμολεφτά του. Θα γινει όμως κ αυτό!

Δε θα τον συγχωρήσω ποτέ. Τα παιδιά μου θα μάθουν την αλήθεια, όταν θα ξέρω οτι η αλήθεια δε θα τα πληγώσει.

Μου είναι τόσο δύσκολο, να προσπαθώ να είμαι πολιτισμένη μαζί του, για χάρη της κόρης μου. Όμως δεν τα καταφέρνω πάντα. Τον έχω διώξει με τις κλωτσιες απ το σπίτι μου , μπροστά της. Τον έχω βρίσει μπροστά της. Δεν το κάνω επίτηδες. Αγανακτώ εκείνη την ώρα.

Εννοείται πηγαίνω σε ψυχοθεραπεία, κ μιλάω κ με παιδοψυχολογο, αλλά χρειάζομαι δουλειά ακόμα.

Βοήθεια απ τους δικους του δεν εχω καμία. Η μητέρα του δε, μου το έπαιζε καλή στην αρχή όσο ήμουνα έγκυος, αλλά όταν της είπα πόσο απαράδεκτος είναι ο γιός της που δεν βοηθάει με το μωρό, της κακοφάνηκε που κακόλογησα τον αλήτη γιο της κ έκτοτε δεν μου μιλάει. Καλύτερα, δεν χρειάζεται να ασχολείται με τα παιδιά μου κ να μεγαλώσουν σαν τα δικά της. Στο τέλος αυτή χάνει.

Στο μόνο που είχε δίκιο ο αλήτης, ήταν ότι οταν χωρίζουν 2 ανθρωποι, ο ένας επιβαρυνεται οικονομικα κ αλλος επιβαρυνεται με την καθημερινότητα να μεγαλωνεις 2 παιδιά. Όμως, εδώ να σας πώ ,ότι η καθημερινοτητα αυτή όσο δυσκολη κ να ειναι, εγω προσωπικά δε θα την άλλαζα ποτέ.

Εύχομαι να βρω μια καλή δουλειά, για να μπορέσω να ζήσω με τα παιδιά μου, μακριά απ αυτούς τους τοξικούς ανθρώπους.

Με αγάπη,
Η άυπνη μαμά

ΑΠΟ ΤΗΝ – SleepyMama

Πηγή: ampa.lifo.gr

Άγριο ξέσπασμα της Ρούλας Κορομηλά για τον ομαδικό βιασμό του 15χρονου στο Ίλιον

0

Έχει σοκαριστεί το πανελλήνιο με τις απίστευτες λεπτομέρειες από την αδιανόητη υπόθεση στο Ίλιον με τον βιασμό του 15χρονου μαθητή από την ομάδα των οκτώ συνομηλίκων του.

Σύμφωνα με τις καταθεσεις των ανηλίκων τραμπούκων «Το κάναμε για πλάκα. Δεν έγινε και τίποτα. Το βλέπαμε σε ταινίες και φαινόταν ωραίο».

Αυτά φαίνεται να είναι τα πρώτα λόγια των έξι ανηλίκων προς τους αστυνομικούς κατά τη σύλληψή τους.

Η Κορομηλά δεν άντεξε… Πήρε θέση το βράδυ της Παρασκευής γράφοντας στο twitter:

«Το κάναμε για πλάκα. Δεν έγινε και τίποτα. Το βλέπαμε σε ταινίες και φαινόταν ωραίο»…Τρομακτικές φράσεις κ πραξεις ανηλίκων. Μεγάλη η ευθύνη των οικογενειών… Καταστρέψατε τη ζωή ενός παιδιού το οποίο κακοποιουσατε για να σπάτε πλάκα; Τπτ δεν φαίνεται ωραιο! Είναι τρομακτικό. Κρίμα».

H ανάρτηση της:

choris titlo 4

Αυτός είναι ο άντρας που έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα με το λεωφορείο στη Ρουμανία

0

Ο 53χρονος Λαρισαίος Νίκος Χλόψιος έχασε τη ζωή του χθες στο τραγικό δυστύχημα με τουριστικό λεωφορείο στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας.

Όπως δήλωσε στη Θεσσαλία τηλεόραση η αδερφή του θύματος, Βάσω Χλόψιου, η σύζυγος του νοσηλεύεται με σπασμένα πλευρά και θώρακα και ράμματα στο κεφάλι σε νοσοκομείο της Ρουμανίας.

Η ίδια είπε ακόμη ότι το ΥΠΕΞ επικοινώνησε με την κόρη του αδερφού της και την ενημέρωσαν ότι ο πατέρας της είναι νεκρός.

«Από κει και πέρα ζούμε ένα δράμα. Θέλω να βοηθήσουν τα παιδιά που έχασαν τον πατέρα τους, να στείλουν ψυχολόγο, να βοηθήσουν τη μητέρα μου που έχασε το γιο της» είπε.

Ο άτυχος Λαρισαίος διέμενε στη Νεάπολη και έχει δύο παιδιά. ήταν εργοδηγός στο επάγγελμα και το τελευταίο διάστημα δραστηριοποιούνταν επαγγελματικά στη Ρουμανία με την εταιρεία ΑΚΤΩΡ και φαίνεται ότι επιβιβάστηκε με τη σύζυγό του για να κάνουν Χριστούγεννα μαζί στο Βουκουρέστι.

Ο 55χρονος Λαρισαίος εργάζονταν ως εργοδηγός την εταιρεία Άκτωρ και τα τελευταία τρία χρόνια πηγαινοερχόταν στη Ρουμανία εξαιτίας των έργων που είχε αναλάβει η εταιρεία εκεί.

Ο εκλιπών ήταν πατέρας δύο παιδιών, 21 και 24 ετών.

00501135791 321200962 557086155928658 275388276494733219 n

00502135791 321292615 5968814229836613 8413315322245482680 n

Το τραγικό παιχνίδι που έπαιξε η μοίρα στον 53χρονο Νίκο Χλώψιο, αποκάλυψε μιλώντας στο onlarissa.gr η αδελφή του εκλιπόντα Βάσω.

Όπως εξήγησε, ο αδελφός της ήθελε να κάνει έκπληξη στη σύζυγό του με αυτό το ταξίδι αναψυχής, που όμως έμελλε να είναι εκείνο που του έκοψε το νήμα της ζωής.

Μίλησε επίσης για την ανάγκη «να δικαιωθεί ο αδελφός της» προσθέτοντας ότι «η απειρία κάποιων οδηγών που είναι άσχετοι που απορώ πώς τους ανεβάζουν επάνω στο λεωφορείο… Αυτό το πράγμα με τρελαίνει…»

Περιγράφει έναν άνθρωπο που αγαπούσε πολύ την οικογένειά του, ενώ διέψευσε τις φήμες που ήθελαν τον αδελφό της να πέθανε από καρδιακή ανακοπή, λέγοντας ότι έφερε βαρύτατα τραύματα στο κεφάλι.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: thessaliatv.gr

Τούρκος αγρότης βρήκε χρυσό αξίας 6 δις σε χωράφια και ιδρύει τράπεζα

0

Τύχη… βουνό είχε ένας Τούρκος παραγωγός ο οποίος θα αποκομίσει κέρδη 6 δισ. δολαρίων από μια πρόσφατη ανακάλυψη χρυσού, η οποία μπορεί να του να εκπληρώσει τις φιλοδοξίες του, με την ίδρυση μιας ισλαμικής τράπεζας.

Ο Φαχρετίν Πουραζ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του συνεταιρισμού Gubretas, γνωστό και ως Tarim Kredi, δήλωσε ότι το πολύτιμο μέταλλο θα εξορυχθεί από το 75% των ιδιοκτητών των γεωργικών πιστωτικών συνεταιρισμών με τη βοήθεια εξωτερικών εμπειρογνωμόνων.

Όπως έγινε γνωστό, μεταδίδει το Bloomberg, τα 3/4των εσόδων θα διατεθούν στο Tarim Kredi, το οποίο θα χρησιμοποιήσει τα μετρητά για τον «μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο στόχο της ίδρυσης τράπεζας συμμετοχής» Η εν λόγω τράπεζα θα προσφέρει στήριξη στον Προέδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προκειμένου να επεκτείνει τη χρηματοδότηση σύμφωνα με τη Σαρία, η οποία αντιπροσωπεύει μόνο περίπου το 5% των δανείων στη χώρα.

Ως μέρος της διαδικασίας εξερεύνησης χρυσού, η Gubretas, ίδρυσε μονάδα εξόρυξης τον Απρίλιο, οπου στην πόλη Σόγκουτ βρέθηκαν 1,92 εκατ, πλάκες χρυσού, ενώ αναλυτές εκτιμούν ότι προβλέπεται να εξορυχθούν άλλες 1,6 εκατ. πλάκες στο άμεσο μέλλον ουγγιές.

Τί ήταν το Άστρο της Βηθλεέμ;

0

Περισσότερα από 2.000 χρόνια έχουν περάσει από τη νύχτα που εμφανίστηκε στον ουρανό το Άστρο της Βηθλεέμ, με τους επιστήμονες και τους θεολόγους να έχουν διαφορετικές εξηγήσεις για το φαινόμενο.

Από θρησκευτικής πλευράς, το Άστρο της Βηθλεέμ αναφέρεται από τον ευαγγελιστή Ματθαίο σε μία μόνο περικοπή (κεφάλαιο Β’. 2), στην οποία αναφέρεται μόλις τέσσερις φορές. Από τα λόγια του Ματθαίου, προκύπτουν κάποια συμπεράσματα αρκετά χρήσιμα για την κατανόηση αυτού του φαινομένου.

Το Άστρο της Βηθλεέμ έπρεπε να ήταν κάτι ασυνήθιστο για να έλξει την προσοχή των Μάγων και να κάνουν ένα τόσο μακρινό ταξίδι, ενώ παράλληλα, θα έπρεπε να βρίσκεται στην ίδια θέση για εβδομάδες ή μήνες, μιας και οι Μάγοι είχαν αρκετά μεγάλη απόσταση να διασχίσουν. Επίσης, θα έπρεπε να είναι δυσδιάκριτο στο πολύ κόσμο, διότι φαίνεται πως μόνο οι Μάγοι το είχαν δει. Δεν το διέκριναν στον ουρανό ή είχαν ακούσει κάτι γι’ αυτό ούτε οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι, το ίδιο και ο Ηρώδης.

Από επιστημονικής πλευράς, ορισμένοι ερευνητές υπέθεσαν ότι το Άστρο της Βηθλεέμ ήταν κάποιο μετέωρο, φαινόμενα τα οποία δεν είναι καθόλου σπάνια και συνεπώς δεν θα είχε προκαλέσει την εντύπωση των Μάγων για να κάνουν ένα τόσο μακρινό ταξίδι.

Μια άλλη πιθανή εξήγηση είναι η εμφάνιση κάποιου κομήτη. Συνολικά, έχουν καταγραφεί από τους αρχαίους χρόνους έως και τη γέννηση του Χριστού 135  κομήτες. Όπως αναφέρει ο Ωριγένης Αδαμάντιος, μάρτυρας του Χριστιανισμού και δάσκαλος που έζησε στις αρχές του 3ου μ.Χ. αιώνα: «Έχω τη γνώμη ότι το άστρο που εμφανίστηκε στους σοφούς της Ανατολής… ήταν ένα από εκείνα τα φωτεινά σώματα που εμφανίζονται από καιρό σε καιρό και που οι Έλληνες οι οποίοι συνηθίζουν να τα ξεχωρίζουν με ονομασίες ανάλογα με τη μορφή και το σχήμα τους τα ονόμαζαν κομήτες, φωτεινές δοκούς, θυσάνους, άστρα με ουρά, καράβια και με διάφορα άλλα ονόματα».

Εν τούτοις είναι δύσκολο να θεωρηθεί ότι το Άστρο των Χριστουγέννων ήταν ένας κομήτης, αφ’ ενός μεν γιατί θα τον έβλεπαν όλοι, αφ’ ετέρου δε γιατί οι αρχαίοι λαοί θεωρούσαν τους κομήτες ως προάγγελους δυσάρεστων γεγονότων και καταστροφών.

Μήπως το Άστρο των Χριστουγέννων ήταν κάποιος νόβα, κάποιο «καινοφανές» άστρο ή μήπως σουπερνόβα; Καθώς τα άστρα γερνάνε γίνονται ασταθή στις θερμοπυρηνικές τους αντιδράσεις και φτάνει μια στιγμή που το άστρο αυτό αποβάλλει με μια ή περισσότερες εκρήξεις μερικά από τα εξωτερικά του στρώματα αερίων και έτσι παρουσιάζεται λαμπρότερο από ότι ήταν πριν. Έτσι, άστρα που ήταν πολύ αμυδρά, όταν μετατραπούν σε νόβα γίνονται εύκολα ορατά. Όταν ένα άστρο μεταβληθεί σε σουπερνόβα, διασπάται κυριολεκτικά στα «εξ ων συνετέθη» και μπορεί να εκπέμψει εκατομμύρια φορές περισσότερο φως και ακτινοβολία απ’ ότι ο Ήλιος μας.

Το Άστρο της Βηθλεέμ όμως, δεν θα πρέπει να ήταν ένα παρόμοιο άστρο, καθώς θα υπήρχε κάποια ένδειξη των αστρονόμων της εποχής εκείνης και ο κάθε άνθρωπος της εποχής θα μπορούσε να δει ένα νόβα ή σουπερνόβα, ενώ, όπως φαίνεται, το παρατήρησαν μόνο οι Μάγοι.

Μία ακόμα θεωρία για την εξήγηση αυτού του φαινομένου διατυπώθηκε από τον Γιόχαν Κέπλερ, ο οποίος υποστήριξε πως αυτό που οδήγησε τους Μάγους στον Ιησού ήταν μια σύνοδος πλανητών ή συζυγία.Οι πλανήτες, στις κανονικές τους κινήσεις γύρω από τον Ήλιο φαίνονται να κινούνται από τη Δύση προς την Ανατολή. Οι πλανήτες που βρίσκονται πλησιέστερα στον Ήλιο φαίνονται όμως να κινούνται ταχύτερα και οι πιο απομακρυσμένοι δείχνουν να κινούνται βραδύτερα. Μ’ αυτόν τον τρόπο, ένας από τους πλανήτες είναι δυνατόν να φτάσει και να προσπεράσει κάποιον άλλον. Το προσπέρασμα αυτό ονομάζεται σύνοδος ή συζυγία των δύο πλανητών. Οι πλανήτες Δίας και Κρόνος στη διάρκεια του 7 και του 6 π.Χ έλαβαν μέρος σε μία τριπλή ή μεγάλη συζυγία. Αν το Άστρο της Βηθλεέμ όμως ήταν μια συζυγία, θα το γνώριζαν οι αστρονόμοι της εποχής καθώς η μελέτη του ουρανού ήταν αρκετά ανεπτυγμένη την εποχή εκείνη.

Στην πορεία των χρόνων διατυπώθηκαν και άλλες θεωρίες για την «ταυτότητα» του Άστρου. Το 1911, ο Γερμανός Alfred Jeremias υποστήριξε πως το Άστρο της Βηθλεέμ ήταν το λαμπρότερο άστρο του αστερισμού του Λέοντος, ο Βασιλίσκος, ενώ το 1913 ο A. Stenzel υποστήριξε πως «οδηγός» των Μάγων ήταν ο κομήτης του Χάλεϊ.

Μία ακόμη θεωρία, του Έλληνα αστρονόμου Κωνσταντίνου Χασάπη υποστηρίζει πως το Άστρο της Βηθλεέμ ήταν ο πλανήτης Κρόνος τον οποίο αποκαλεί «ηγετικό πλανήτη της μεγάλης συγκεντρώσεως του 6 π.Χ.», ενώ ο αείμνηστος Κ. Χασάπης ορίζει τη γέννηση του Χριστού στις 6 Δεκεμβρίου του 5 π.Χ. και το προσκύνημα των Μάγων στις 19 του ίδιου μήνα.Αυτή η ημερομηνία γέννησης του Χριστού φαίνεται αρκετά δύσκολο να είναι και η σωστή, καθώς ο Ευαγγελιστής Λουκάς αναφέρει ότι ο Ιησούς γεννήθηκε την εποχή που οι βοσκοί «φυλλάσουν φυλακάς νυκτός επί την ποίμνην αυτών». Αυτή η εποχή είναι απίθανο να είναι οι τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου καθώς τότε η Βηθλεέμ είναι βυθισμένη στην παγωνιά και τη βροχή. Πιθανότερη εποχή να συνέβη η γέννηση του Χριστού είναι η άνοιξη, όταν τα νεογέννητα αρνάκια χρειάζονται τη βοήθεια των βοσκών, ερμηνεύοντας κατά γράμμα αυτά που αναφέρει το κατά Λουκάν Ευαγγέλιο.

Βλέπουμε πως οι θρησκευτικές και επιστημονικές αντιλήψεις και θεωρίες δεν «συμβαδίζουν» σε κάποιο σημείο για την ταυτότητα του Άστρου της Βηθλεέμ. Εμείς θα κλείσουμε με τα λόγια του Άγιου Δαμασκηνού του Στουδίτη :» Ακόμα και φυσικό φαινόμενο να ήταν, συνεβη συγκεκριμένη στιγμή μετά από παρέμβαση του θεού».

Πηγή: dogma.gr

Περίπου 200.000 υπογραφές Γάλλων για να ξαναγίνει ο τελικός του Μουντιάλ – Αναφέρουν «λάθη διαιτησίας»

0

Σχεδόν μια εβδομάδα μετά τον μεγάλο τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022, κι ακόμη κάποιοι Γάλλοι δεν μπορούν να δεχτούν ότι η κούπα «βρήκε σπίτι» στην Αργεντινή.
Συγκεκριμένα, αίτηση επανάληψης του τελικού «θρίλερ» έχει δημιουργήσει η γαλλική ιστοσελίδα «MesOpinions», βρίσκοντας υποστηρικτές πάνω από 200.000 Γάλλους, που έχουν υπογράψει.

Κατά βάση πιστεύουν – μεταξύ άλλων – πως υπήρξαν διαιτητικά λάθη ενάντια στην Τρικολόρ, χαρακτηρίζοντας το παιχνίδι «στημένο», με σκοπό να κερδίσει ο Μέσι και η παρέα του.

Να θυμίσουμε, ότι το παιχνίδι κρίθηκε 4-2 στα πέναλτι, 2-2 στην κανονική διάρκεια και 3-3 στην παράταση.

Οι Γάλλοι έχουν παράπονα και για τα τρία γκολ της Αλμπισελεστε, καθώς πιστεύουν ότι βάσει των κανονισμών δεν θα έπρεπε να μετρήσουν.

Αναλυτικά
Πιστεύουν ότι στο πρώτο γκολ, σύμφωνα με την ERT, το πέναλτι του Μέσι, ο Ανχέλ Ντι Μαρία πέφτει πολύ εύκολα και ότι δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να δώσει πέναλτι ο διαιτητής στην συγκεκριμένη φάση.

Στο δεύτερο, την τρομερή αντεπίθεση των Αργεντινών, που οδήγησε στο γκολ του Ανχέλ Ντι Μαρία, έχουν κρίνει οι Γάλλοι πως την ώρα που ο Κιλιάν Εμπαπέ χάνει την μπάλα, ο Κριστιάν Ρομέρο δεν του την έχει πάρει καθαρά, αλλά με φάουλ.

Στο τρίτο και τελευταίο, ο κανονισμός λέει πως κανείς αναπληρωματικός δεν επιτρέπεται να βρίσκεται στον χώρο του γηπέδου την ώρα που η μπάλα «καίει», με τους Γάλλους να λένε πως τρεις από τους αναπληρωματικούς της Αργεντινής να έχουν «εισβάλλει» στον αγωνιστικό χώρο πριν ο Λιονέλ Μέσι σουτάρει την μπάλα στα δίχτυα από κοντινή απόσταση.

Ο διαιτητής του αγώνα, Σίμον Μαρτσίνιακ, τον οποίο οι Γάλλοι κατηγορούν για στήσιμο του τελικού, έχει δηλώσει πως οι ίδιοι οι Γάλλοι διεθνείς τον ευχαρίστησαν στην λήξη του τελικού, μην έχοντας κανένα παράπονο.