Ο τραγουδιστής Θέμης Αδαμαντίδης αρνείται κατηγορηματικά πως εμπλέκεται στο κύκλωμα κοκαΐνης ως πελάτης και απειλεί με αγωγές.
«Είναι αλλόκοτα όλα αυτά που γράφονται και αδιακρισία μεγάλη. Έχω δώσει εντολή στον δικηγόρο μου, στον Αλέξη Κούγια και θα κάνει αγωγές σε όσους έχουν εμπλέξει το όνομά μου στο θέμα αυτό», λέει ο Θέμης Αδαμαντίδης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
Μάλιστα όπως τονίζει ο δημοφιλής τραγουδιστής δεν έχει εκδοθεί ένταλμα για τη σύλληψή του και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την υπόθεση.
«Θα δουν αγωγές αυτή τη φορά γιατί τους έχω αφήσει πολλές φορές και δεν έχω ασχοληθεί, αλλά τελικά κάνουν το παν, με οποιονδήποτε τρόπο για να βγάλουν λεφτά και να κονομήσουν σε βάρος μου. Δε γίνονται αυτά τα πράγματα ρε παιδιά», σημειώνει και προσθέτει φανερά ενοχλημένος:
«Ευτυχώς που έχει φύγει η μανούλα μου από τη ζωή, γιατί εάν μάθαινε όλα αυτά αυτή τη στιγμή, θα έφευγε από αυτήν την αιτία».
Κούγιας: Εντελώς ψευδής και συκοφαντική η φημολογία
Για ψευδή δημοσιεύματα κάνει λόγο και ο Αλέξης Κούγιας σχετικά με την εμπλοκή του Θέμη Αδαμαντίδη σε υπόθεση ναρκωτικών.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Αλέξης Κούγιας αναφέρει ότι ο κ. Αδαμαντίδης δεν έχει καμία σχέση με κανένα από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης και δεν είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της, τον οποίο ούτε καν γνωρίζει.
Διευκρινίζει επίσης ότι στη δικογραφία φέρονται ότι υπάρχουν ελάχιστες συνομιλίες του κου Αδαμαντίδη με κάποιο από τα φερόμενα μέλη της οργάνωσης, το οποίο ούτε κουμπάρος, ούτε φίλος του είναι, αλλά πιθανότατα είναι θαυμαστής.
Αναφέρει ακόμα ότι ο κ. Αδαμαντίδης δεν έχει συλληφθεί και έχει λάβει εντολή από τον εντολέα του να κινηθεί νομικά κατά εκείνων που έκαναν αναπαραγωγή της είδησης.
Η ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια
«Εδώ και λίγες ώρες διακινείται η ψευδής είδηση ότι δήθεν ο κ. Θέμης Αδαμαντίδης, τον οποίο έχω την τιμή να εκπροσωπώ, έχει σχέση με την εγκληματική οργάνωση, της οποίας τα μέλη συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ και κατηγορούνται για εμπορία ναρκωτικών και άλλες παράνομες πράξεις, καθώς και ότι δήθεν ο κ. Αδαμαντίδης είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης. Η είδηση είναι εντελώς ψευδής και συκοφαντική.
Η αλήθεια είναι η εξής: Ο κ. Αδαμαντίδης δεν έχει καμία σχέση με κανένα από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης και δεν είναι κουμπάρος του φερόμενου ως αρχηγού της, τον οποίο ούτε καν γνωρίζει.
Στη δικογραφία φέρονται ότι υπάρχουν ελάχιστες συνομιλίες του κου Αδαμαντίδη με κάποιο από τα φερόμενα μέλη της οργάνωσης, το οποίο ούτε κουμπάρος, ούτε φίλος του είναι, αλλά πιθανότατα είναι θαυμαστής του και είναι ένας από αυτούς, με τους οποίους στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας έχει τηλεφωνική επικοινωνία, η οποία ουδεμία σχέση έχει με διακίνηση ναρκωτικών, ούτε καν με αγορά ναρκωτικών.
Ο κ. Αδαμαντίδης δεν έχει συλληφθεί, είναι εντελώς ελεύθερος και έχει κληθεί μόνο ως μάρτυρας, για να δώσει κατάθεση για την υπόθεση αυτή.
Έλαβα εντολή από τον κο Αδαμαντίδη να στραφώ με μηνύσεις και αγωγές εις βάρος οιουδήποτε φυσικού προσώπου – δημοσιογράφου – παρουσιαστή οιασδήποτε τηλεοπτικής ή ραδιοφωνικής εκπομπής ή οιουδήποτε άλλου μέσου μαζικής ενημέρωσης που αναπαράγει την ως άνω ψευδή και συκοφαντική είδηση, και ήδη οι συνεργάτες μου συγκεντρώνουν στοιχεία, ώστε να στραφούμε δικαστικώς εναντίον τους».
Το καμπανάκι του κινδύνου ενόψει της Πρωτοχρονιάς κρούει η Ματίνα Παγώνη την ώρα που κορονοϊός, γρίπη και ιώσεις σαρώνουν τη χώρα.
Μεγάλο προβληματισμό προκαλεί ο συνωστισμός για την αλλαγή του χρόνου με τους ειδικούς να απαγορεύουν δια ροπάλου τα φιλιά στις ευχές για την είσοδο του 2023, ενώ συστήνουν στους πολίτες να κάνουν και τεστ.
Η Ματίνα Παγώνη μιλώντας στον Alpha είπε ότι ο κόσμος είναι προβληματισμένος με τις ιώσεις να χτυπούν κυρίως τα παιδιά. «Σωστά είναι προβληματισμένος ο κόσμος και αυτό σημαίνει ότι θα προσέξει αυτές τις ημέρες. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Υπάρχουν πολλές ιώσεις, το έχουμε δει εδώ και ένα 20ημερο. Δεν είναι μόνο ο κορονοϊός, καθώς υπάρχει η γρίπη και οι υπόλοιπες ιώσεις του αναπνευστικού. Ειδικά ο συγκυτιακός αναπνευστικός ιός που χτυπά τα μικρά παιδιά. Οι εικόνες στα παιδιατρικά νοσοκομεία και στα ιατρεία των παιδιάτρων είναι ενδεικτικές. Τα παιδιά νοσούν και μεταδίδουν στους μεγαλύτερους. Αυτές τις ημέρες χρειάζεται προσοχή και να φοράμε μάσκα».
Ιδιαίτερη προσοχή συνέστησε η Ματίνα Παγώνη για την Πρωτοχρονιά λέγοντας ότι καλό είναι να κάνει ο κόσμος ένα τεστ και να αποφύγει τα φιλιά. «Να κάνουμε το τεστ και να μην φιληθούμε. Το γεγονός ότι θα είμαστε όλοι μαζί είναι το πιο σημαντικό. Αν δεν ανταλλάξουμε φιλιά δεν πειράζει. Είναι δύσκολοι μήνες ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος. Ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας της γρίπης και δυόμισι χρόνια το είχαμε ξεχάσει. Όσοι μπορούν ας σπεύσουν και αυτές τις μέρες να κάνουν το εμβόλιο της γρίπης γιατί δεν έχει πάει επαρκής αριθμός να εμβολιαστεί. Έχουμε χαλαρώσει και θέλει ιδιαίτερη προσοχή όταν θα βρεθούμε με πολύ κόσμο. Στην Ερμού για παράδειγμα να φοράμε τη μάσκα μας. Έτσι πρέπει θα κυκλοφορήσουμε. Πολύς κόσμος το έχει καταλάβει και έχει ανησυχήσει. Κάθε οικογένεια έχει και ένα περιστατικό και το μεταδίδει ο ένας στον άλλο. Δεν χρειάζεται γιορτινές μέρες να έχουμε άρρωστους στο σπίτι».
Μία μητέρα έλαβε το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων, αφού βρήκε τον γιο της, δέκα χρόνια μετά την εξαφάνισή του. Η οικογένειά του όλα αυτά τα χρόνια τον θεωρούσε νεκρό.
Είχαν περάσει δέκα χρόνια από την τελευταία φορά που η Joyce Curtis είχε δει ζωντανό τον γιο της Nicholas. Η οικογένειά του όλα αυτά τα χρόνια τον θεωρούσε νεκρό. Και τα φετινά Χριστούγεννα πήραν το καλύτερο δώρο. Τον βρήκαν ξανά ζωντανό και σχεδιάζουν την επανασύνδεσή τους.
Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 2000 που ο Nicholas έκανε οτοστόπ στη Γαλλία και την Ισπανία. Είχε χάσει τη δουλειά του και εγκατέλειψε τη γενέτειρά του, τη Γλασκόβη. Έχασε κάθε επαφή και η μητέρα του πίστευε ότι για ένα διάστημα πρέπει να ζούσε στους δρόμους του Παρισιού. Το 2009 δήλωσε την εξαφάνισή του και τον είδε τελευταία φορά ένα χρόνο αργότερα. Είχε ενημερωθεί πως βρισκόταν σε γαλλικό νοσοκομείο.
Αφού δεν είχε κανένα του μήνυμα για τα επόμενα δέκα χρόνια, η υπέθετε τα χειρότερα και θρηνούσε για τον χαμό του. Ήταν στις 19 Δεκεμβρίου που δέχτηκε ένα ακόμα τηλεφώνημα από νοσοκομείο στη νότια Γαλλία. Την ενημέρωναν πως ο Nicholas βρισκόταν εκεί. Μια είδηση που έδωσε νόημα στις φετινές γιορτές.
«Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Νόμιζα ότι με τον Covid και όσα συνέβησαν θα είχε πεθάνει. Θρηνούσα γι’ αυτόν. Όταν μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι είναι ζωντανός, έπαθα σοκ. Το μόνο που έκανα ήταν να κλαίω όλη μέρα.
Αυτή η είδηση ήταν ό,τι καλύτερο για τα φετινά Χριστούγεννα. Ειδικά μετά την απώλεια του συζύγου μου τον Ιούνιο».
«Είναι σαν θαύμα»
Είναι σαν την ταινία «Miracle on 34th Street». Είναι σαν θαύμα. Είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι είχε πεθάνει. Πραγματικά το πίστευα. Και νομίζω ότι όλοι πίστευαν το ίδιο».
Παρά το γεγονός ότι κατέληξε στο νοσοκομείο, η οικογένειά του δήλωσε πως φαίνεται υγιής μετά τη συνομιλία τους μέσω βιντεοκλήσης.
Ο Nicholas εξαφανίστηκε αφού αρχικά είχε κανονίσει να επιστρέψει στο σπίτι του το 2010. Η οικογένειά του άρχισε να αγωνιά όταν δεν μπήκε ποτέ στο αεροπλάνο.
«Θυμάμαι ότι εκείνη την ημέρα έβρεχε καταρρακτωδώς. Τηλεφώνησα σε όλα τα αεροδρόμια για να δω αν είχε μπει σε κάποια πτήση αλλά τίποτα.
Δεν ξανακούσαμε τίποτα. Αυτή ήταν η τελευταία φορά που άκουσα νέα του μέχρι τη Δευτέρα».
Ο Nicholas πλέον σχεδιάζει να επιστρέψει στην πατρίδα του, με την Joyce βέβαια να επιθυμεί να μεταβεί στη Γαλλία για να τον συναντήσει το συντομότερο δυνατό.
Η Αντιγόνη Ανδρεάκη από την ημέρα που έκανε γνωστό πως πάσχει από καρκίνο, έχει μιλήσει πολλές φορές ανοιχτά για την σκληρή μάχη που δίνει.
Η δημοσιογράφος η οποία ζει στην Κρήτη, όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα επικοινωνούσε μέσω των κοινωνικών δικτύων όλα όσα βιώνει, δίνοντας δύναμη σε όλους όσοι παλεύουν με την ίδια ασθένεια, δείχνοντας παράλληλα, πόσο δυνατά παλεύει και η ίδια σε αυτή τη μάχη.
Σήμερα, Παρασκευή 30/12 η Αντιγόνη Ανδρεάκη ολοκλήρωσε των κύκλο των χημειοθεραπειών της και το ανακοίνωσε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, στην οποία αναφέρεται σε όλα αυτά που πέρασε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, αλλά και την αγάπη που πήρε από όσους την στήριξαν σε αυτή τη δοκιμασία.
Αναλυτικά η ανάρτηση της Αντιγόνης Ανδρεάκη:
«Και κάπως έτσι κλείνει αυτή η διαδρομή…
Με το ίδιο σήμα της νίκης στα δάκτυλα …
Ίδιο με αυτό της πρώτης πτήσης από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου τον Ιούνιο όταν ξεκινούσα για το πρώτο μου χειρουργείο με συνοδοιπόρο την ελπίδα…
Μαζί της και ο φόβος, η αγνοία, η λίπη, η αγωνιά …
Αλλά μόνο για λίγο …
Είχα πει και εξακολουθώ να λέω πως αυτή την ασθένεια θα την νικήσω όρθια …
Με πίστη στον θεό, με τα αδιαμφισβήτητα όπλα της επιστήμης και την θετική ενέργεια….
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε με τόση αγάπη και με οπλίσατε με τόση δύναμη.
Είσαστε απίστευτοι!
Και χωρίς εσάς τίποτε δεν θα ήταν το ίδιο …
Μου δείξατε πως η αλληλεγγύη, ο αλτρουισμός και η αγάπη για τον διπλανό μας είναι έννοιες υπαρκτές και αυτό ήταν το μεγαλύτερο δώρο που μπορούσατε να μου κάνετε.
Δεν λυπάμαι για τίποτε από όσα έζησα …
Γιατί ήταν η αφορμή να μάθω να ζω …
Και το “κάποτε” δεν είναι πάντα μακριά».
Η Δώρα Αυγέρη μας θύμισε μία από τις μεγάλες στιγμές της πόλης αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας. Ήταν τότε που ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Χρήστος Πανόπουλος, είχε κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο, το οποίο θα φιλοξενούσε ακόμα κι άλλες ομάδες.
Ο Ιστορικός πρόεδρος της Ξάνθης λοιπόν, Χρήστος Πανόπουλος θέλησε να δώσει ακόμα πιο πανηγυρικό τόνο στο δημιούργημα του και έφερε στα εγκαίνα τον Πελέ. Τον πήρε μάλιστα δικάβαλο στη μηχανή και τον έκανε βόλτα στην πόλη γνωρίζοντας την αποθέωση…
Η βουλευτής του ΣυΡιζΑ έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, αναπολώντας την συγκεκριμένη σκηνή:
Όταν ο Πελέ βρέθηκε στην Ξάνθη.
Ήταν το 2005, για τα εγκαίνια του προπονητικού κέντρου, καλεσμένος του τότε μεγαλομετόχου της Skoda Xanthi.
Μια φωτογραφία που τώρα ανακάλυψα και δεν την είχα στο οικογενειακό άλμπουμ.
Καθώς ο κύριος με το σακάκι και το μαύρο μπλουζάκι είναι ο πατέρας μου Πέτρος Αυγέρης, ανταποκριτής της ομάδας της Ξάνθης. Θα ήταν κι αυτός σήμερα 82 ετών, αν δεν έφευγε στις 31 Δεκεμβρίου του 2018.
Δεν συγκαταλέγεται στους γνωστούς προορισμούς της Κρήτης, αλλά εκεί παραθέριζε ο Νίκος Καζαντζάκης, βάζοντας στα βιβλία του το ιδιαίτερο αξιοθέατο
Το μικρό, ορεινό Κράσι δεν θα το βρείτε στους γνωστούς και πιο τουριστικούς προορισμούς της Κρήτης. Αλλά η κεντρική του πλατεία φιλοξενεί ένα αξιοθέατο με ιδιαίτερη αξία, καθώς εκεί στέκεται ο γηραιότερος πλάτανος του κόσμου.
Ο πλάτανος στην κεντρική πλατεία του χωριού μπορεί να είναι έως και 2400 ετών
Το Κράσι βρίσκεται στην κεντρική Κρήτη, 46 χιλιόμετρα από το Ηράκλειο. Είναι χτισμένο σε υψόμετρο 600 μέτρων στους πρόποδες του όρους Σελένα και μετρά 147 μόνιμους κατοίκους, σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Είναι δε προορισμός με πολλές βουνίσιες ομορφιές, καθώς από τη μία πλευρά περιβάλλεται από πλούσιο δάσος με αζιλάκους (αριές), σφενδάμια και σπάνιους πρίνους, ενώ στα πόδια του έχει ένα μικρό μα πολύ εύφορο οροπέδιο. Χάρη στις εκεί καλλιέργειες και στην κτηνοτροφία, το χωριό είναι αυτάρκες σε μεγάλο βαθμό ως προς τις διατροφικές του ανάγκες.
Ένας κυκλικός, θολωτός τάφος στη θέση Αρμί δείχνει ότι η περιοχή του σημερινού χωριού ήταν κατοικημένη ήδη από τα προϊστορικά (πρωτομινωικά) χρόνια. Το Κράσι, ωστόσο, δείχνει να ιδρύεται κατά τον Μεσαίωνα, στα χρόνια της βυζαντινής κυριαρχίας της Κρήτης. Η πρώτη του εμφάνιση σε γραπτές πηγές ανάγεται στο 1280 και ξέρουμε ότι ήταν ακόμα ανθηρό το 1583, συνεχίζοντας να διατηρεί τον χριστιανικό του, ελληνόφωνο πληθυσμό σε όλη τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας. Έγινε τμήμα της Ελλάδας το 1913.
Ο γηραιότερος πλάτανος στον κόσμο
Στην κεντρική πλατεία του χωριού βρίσκονται τρεις αιωνόβιοι πλάτανοι, όμως αυτός που κλέβει την παράσταση είναι ο μεγαλύτερος σε μέγεθος, τον οποίον οι ντόπιοι αποκαλούν χαϊδευτικά «γερο-πλάτανο», καθώς θεωρείται το γηραιότερο πλατάνι σε όλον τον κόσμο.
Πολλοί εκτιμούν ότι μπορεί να είναι 1800 ή και 2400 ετών, αν και δεν υπάρχουν ασφαλή επιστημονικά τεκμήρια για να το πιστοποιήσουν. Σίγουρα πάντως είναι πάνω από 1000 χρονών, ενώ με περίμετρο ριζικού κορμού τα 24 μέτρα είναι ένα τα 5 μεγαλύτερα δέντρα της Ευρώπης –όπως έχει επιβεβαιώσει και ο Ολλανδός δασολόγος Jeroen Pater.
Ο Δήμος Μαλλίων τον προστατεύει κλαδεύοντας τα ξερά κλαδιά και ραντίζοντάς τον τέσσερις φορές τον χρόνο, προς αποφυγή ασθενειών. Εκτός δε από σήμα κατατεθέν του χωριού, είναι και ο κύριος λόγος που έρχονται εδώ επισκέπτες από όλον τον κόσμο (συνήθως τα καλοκαίρια), προκειμένου να τον δουν από κοντά. Από το 2011 και μετά χαρακτηρίζεται «διατηρητέο μνημείο φύσης», ύστερα από προεδρικό διάταγμα.
Ένας από τους επιφανέστερους θαυμαστές του ήταν και ο Νίκος Καζαντζάκης, ο οποίος μεταξύ 1910 και 1920 συνήθιζε να παραθερίζει στο Κράσι, καθώς ήταν το χωριό της συζύγου του Γαλάτειας. Μάλιστα, ο ξακουστός πλάτανος φιγουράρει σε κάμποσες σκηνές του βιβλίου «Καπετάν Μιχάλης» (1953). Σύμφωνα με μαρτυρίες των παλιότερων, στον σπουδαίο μας λογοτέχνη άρεσε να μελετά και να γράφει στη σκιά του, ενώ κατά καιρούς κάλεσε εκεί κι άλλους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, συγκροτώντας τη λεγόμενη «λογοτεχνική συντροφιά του Κρασίου».
Η ιστορική παρουσία της τελευταίας έπαιξε σημαντικό ρόλο για την ίδρυση ενός Σπιτιού της Λογοτεχνίας στο Κράσι (2009), ύστερα από συνεργασία των τοπικών αρχών με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Μετάφρασης. Είναι το δεύτερο που λειτουργεί στη χώρα μας –το άλλο βρίσκεται στις Λεύκες της Πάρου– και ένα από τα 13 ανάλογα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Στεγάζεται στο κτήριο του παλιού σχολείου (χτίστηκε το 1882, εγκαταλείφθηκε το 1975) και λειτουργεί ως ξενώνας. Ωστόσο μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν μόνο συγγραφείς και μεταφραστές, έκαστος ένοικος για διάστημα δύο εβδομάδων το πολύ.
Η Μεγάλη Βρύση
Με το όνομα «Μεγάλη Βρύση» είναι γνωστό ένα λιθόδμητο υδραγωγείο στο ψηλότερο σημείο του χωριού, το οποίο θεωρείται από τα ωραιότερα συγκροτήματα ύδρευσης στην Κρήτη. Κατασκευάστηκε το 1890 με κοινοτικές δαπάνες, χάρη στις οποίες ήρθαν στο Κράσι οι περίφημοι Μοχιανοί μάστορες της εποχής (από το γειτονικό χωριό Μοχός, περίπου 8 χιλιόμετρα πιο πέρα). Στις μέρες μας η πηγή εξακολουθεί να διατηρεί άφθονα νερά ερχόμενα από το όρος Σελένα, που χρησιμοποιούνται για την άρδευση καρποφόρων δέντρων (καρυδιές, κατά κύριο λόγο).
Οι γούρνες της Κάτω Βρύσης ήταν τόπος συνάντησης των γυναικών του χωριού, στα παλιότερα χρόνια. Photo: Shutterstock
Ωστόσο το όνομα αυτό κρίνεται λίγο παραπλανητικό, καθώς οι βρύσες είναι δύο –οι ντόπιοι τις αποκαλούν συνήθως «πάνω» και «κάτω» βρύση. Αμφότερες είναι θολωτές, δίπλα μάλιστα στην Κάτω Βρύση διακρίνονται και αρκετές πέτρινες γούρνες. Τα παλιότερα χρόνια ήταν ο καθιερωμένος τόπος συνάντησης των γυναικών του χωριού, αφού εκεί μαζεύονταν για το πλύσιμο των ρούχων
Καφές, φαγητό και ποτό στο Κράσι
Ερχόμενοι για εκδρομή στο Κράσι θα βρείτε κάμποσα ωραία μέρη να κάτσετε για καφέ, για φαγητό και ρακή, απολαμβάνοντας την ομορφιά ενός ορεινού χωριού της Κρήτης που διατηρεί τον παραδοσιακό του χαρακτήρα.
Το Κράσι διαθέτει καφενεία –όπου θα βρείτε και ρακή ντόπιας παραγωγής, δυνατή– αλλά και ταβέρνες που μαγειρεύουν γνήσια κρητική κουζίνα με ντόπια προϊόντα, ψήνοντας σε ξυλόφουρνους.
Όπου και να κάτσετε θα φάτε καλά, ενδεικτικά και μόνο θα αναφέρουμε εδώ το μεζεδοπωλείο-παντοπωλείο «Κρασοψυχιά» (όπου μπορείτε να νοικιάσετε και δωμάτιο, εάν επιθυμείτε να μείνετε λίγες μέρες στο χωριό), την ταβέρνα «Καρές» με τραπεζάκια κάτω από καρυδιές και υπέροχο κουνέλι με ολόφρεσκες πατάτες και την παραδοσιακή ταβέρνα «Στεφανής» όπου συστήνεται να δοκιμάσετε κότσι, οφτό, καθώς και τα χειροποίητα μπιφτέκια.
Μία «βροχή» από λούτρινα αρκουδάκια επεφύλασσαν οι φίλαθλοι της Ρεάλ Μπέτις προκάλεσαν… στο «Μπενίτο Βιγιαμαρίν», μετά την αναμέτρηση με την Αθλέτικ Μπιλμπάο για τη 15η αγωνιστική της La Liga (Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Ισπανίας).
Στόχος τους ήταν κανένα παιδί να μη μείνει χωρίς δώρο τις ημέρες των εορτών.
Η επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας μοιράστηκε βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα από την όμορφη αυτή στιγμή, με το θέαμα κατά τη ρίψη των παιχνιδιών στον αγωνιστικό χώρο να είναι εντυπωσιακό.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Again this year, SPECTACULAR. Again this year, THANK YOU SO MUCH for helping us bring toys to children in need. pic.twitter.com/YNbroX5eAB
Η δυσκολία πολλών παρόμοιων κουίζ οφείλεται σε έναν ορισμένο βαθμό πλάνης της ανθρώπινης διαίσθησης. Αυτό συμβαίνει συχνά σε γρίφους που σχετίζονται με την έννοια της δεσμευμένης πιθανότητας, επειδή ο ανθρώπινος νους έχει την τάση να εξετάζει την απόλυτη πιθανότητα αντ’ αυτής.
Ένας από τους αρχαιότερους λάτρεις των γρίφων ήταν ο Έλληνας μαθηματικός Αρχιμήδης. Επινόησε αρκετά μαθηματικά προβλήματα για να λύσουν οι σύγχρονοί του.
Αυτή την φορά θα δούμε ένα κουίζ που βασίζεται στην οπτική πλάνη όπως αναφέραμε και πιο πάνω. Ένα κρυμμένο καλά γατάκι βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα σπιτάκια.,
Μπορείτε να το βρείτε; Εάν σας παίρνει πολύ ώρα και κουραστήκατε απλά πατήστε κλικ στο τέλος της κάρτας για να αναποδογυρίσει και να σας εμφανίσει την λύση!
Την παράδοση ετών με τις σημαντικές έκτακτες παροχές προς τους εργαζόμενους της και προς κοινωφελείς φορείς ως επιστέγασμα μίας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς τήρησε και φέτος η καπνοβιομηχανία “Καρέλια”.
Το νέο ιστορικό υψηλό κύκλου εργασιών επέτρεψε στην μεσσηνιακή εταιρεία να προχωρήσει σε παροχές ύψους 4,5 εκατ. ευρώ μεταξύ αυτών και 15ος μισθός προς το προσωπικό της. Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ανδρέας Γ. Καρέλιας στο πρωτοχρονιάτικό μήνυμά του στο οποίο αναλυτικά ανέφερε:
“Σε μία ημέρα και κάτι το 2023 θα είναι μαζί μας. Μέσα από την καρδιά μου έχετε τις καλύτερες ευχές μου για υγεία και πρόοδο σε κάθε σπίτι. Εύχομαι σε όλους σας καλή Πρωτοχρονιά και να περάσετε τις μέρες αυτές ζεστά με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Ελπίζω πραγματικά αυτή η παραμονή Πρωτοχρονιάς να είναι η τελευταία χωρίς την καθιερωμένη γιορτή μας. Είναι αλήθεια ότι όλοι μας κουραστήκαμε από την πανδημία, ωστόσο όλα δείχνουν ότι βαίνουμε προς το τέλος της. Σε ότι μας αφορά, θα επαναλάβω αυτό που είπα και πέρσι, ότι νιώθω πολύ μεγάλη ανακούφιση που, για μία ακόμη χρονιά, συνεχίζουμε να είμαστε όλοι μαζί χωρίς να λείπει κανένας.
Το 2022 κρίνεται σαν μια πολύ πετυχημένη χρονιά για την εταιρεία μας. Είχαμε βάλει δύσκολους στόχους και τους περισσότερους τους πετύχαμε, φτάνοντας σε νέα αξιοζήλευτα επίπεδα πωλήσεων, κερδοφορίας και οικονομικής ευρωστίας.
Σημειώσαμε τον υψηλότερο τζίρο στην ιστορία μας, ξεπερνώντας ακόμα και την πολύ πετυχημένη περσινή χρονιά”.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣE DUTY FREE KAI ΣΗΜΑΤΑ PREMIUM
Αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας στα duty free τόνισε: “Καταφέραμε την υψηλότερη κερδοφορία στην ιστορία μας, ενισχυμένοι σημαντικά από την επανεκκίνηση του τομέα duty free στην Ελλάδα και στο εξωτερικό λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης, την ισοτιμία του δολαρίου έναντι του ευρώ, αλλά και από τις προσεκτικές και στοχευμένες αναπροσαρμογές τιμών, όπου αυτό ήταν εφικτό, αντισταθμίζοντας έτσι σε ικανοποιητικό βαθμό τις μέχρι τώρα αυξήσεις τιμών πρώτων και βοηθητικών υλών.
Μέσα στο 2022, ξεπεράσαμε τα 15 δισεκατομμύρια τσιγάρα σε συνολικό όγκο πωλήσεων.
Αυξήσαμε τον όγκο πωλήσεών μας στην Ελλάδα και κυρίως στα premium σήματά μας. Στα τσιγάρα η αύξηση ξεπερνά το 5%, ενώ στον καπνό οι πωλήσεις είναι στα περσινά υψηλά επίπεδα”.
ΟΙ “ΔΥΝΑΤΕΣ” ΑΓΟΡΕΣ
“Εκτός Ελλάδος, επιβεβαιώσαμε την ισχυρή μας θέση στις πλείστες αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε και καταγράψαμε σημαντικές αυξήσεις στην Ισπανία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Αίγυπτο, τη Σερβία, το Λουξεμβούργο, την Τσεχία και τη Μολδαβία, αντισταθμίζοντας μειωμένες πωλήσεις στην Αρμενία, την Πορτογαλία, τη Λιβύη και την Αλβανία. Στη Βουλγαρία κινηθήκαμε ελαφρά ανοδικά και διατηρήσαμε τα υψηλά μας μερίδια στα τσιγάρα και τον καπνό.
Ενισχύσαμε περαιτέρω τα ταμειακά μας διαθέσιμα και προχωρήσαμε σε επενδύσεις προκειμένου να είμαστε συμβατοί με τις ολοένα και πιο πολύπλοκες νομοθετικές απαιτήσεις των διαφόρων χωρών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που διέπουν πλέον τα προϊόντα μας, αλλά και να επεκτείνουμε την παραγωγική μας δυνατότητα για την οικογένεια Omé, ανταποκρινόμενοι στην ολοένα αυξημένη ζήτηση” σημείωσε ο κ. Καρέλιας.
Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤON OIKO DANNEMANN
“Υπογράψαμε συμφωνία με τον οίκο Dannemann για την εισαγωγή και διανομή των πούρων του στην ελληνική αγορά ενώ παράλληλα πετύχαμε σημαντικότατη αύξηση 60% στις πωλήσεις των σημάτων του οίκου Villiger. Οι δύο αυτές θετικότατες εξελίξεις καθιστούν πλέον την Καρέλια ως έναν από τους πρωταγωνιστές της συγκεκριμένης κατηγορίας στην Ελλάδα” τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και συνέχισε:
“Επιστέγασμα της παραπάνω θετικής πορείας το 2022 είναι και το γεγονός ότι η εταιρεία συνεισέφερε στα κρατικά ταμεία ποσά Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και ΦΠΑ που αναλογούν στη χρήση 2022, αλλά και κάθε άλλης μορφής φόρων που καταβλήθηκαν το 2022, συνολικού ύψους 621.000.000 ευρώ, το οποίο και είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία μας. Παράλληλα οι εισφορές σε ασφαλιστικούς οργανισμούς ξεπερνούν τα 7 εκ. ευρώ”.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Ειδικά απευθυνόμενος προς το προσωπικό ανέφερε: “Νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω όλους για μία πολύ πετυχημένη χρονιά και ιδιαίτερα εκείνους οι οποίοι, με αφοσίωση και παρά τις δυσκολίες, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας και να ανεβάσουμε την “Καρέλια” σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Παρά τα παραπάνω πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, πρέπει να παραμείνουμε προσγειωμένοι και σε ετοιμότητα. Η νέα χρονιά που ανατέλλει σε λίγες ώρες μπροστά μας είναι γεμάτη από εμπόδια και προκλήσεις, που όμοιά τους δεν έχουμε ξανασυναντήσει στο παρελθόν.
ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 2023
Ακολούθως αναφέρθηκε στις προοπτικές για το νέο έτος: “Πριν αναφερθώ στις καθιερωμένες παροχές που παραδοσιακά ανακοινώνουμε τέτοια μέρα, κρίνω απαραίτητο να κάνω μία μικρή ανάλυση στις προοπτικές που διαγράφονται μπροστά μας.
Το 2023 θα είναι από τις πιο απαιτητικές χρονιές, κατά την οποία θα πρέπει να ξεπεράσουμε, για άλλη μία φορά, τον εαυτό μας. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι έχουμε να συγκριθούμε με ένα πολύ πετυχημένο 2022. Έχουμε επιπλέον να αντιμετωπίσουμε νέες δυσκολίες και αντιξοότητες.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές των πρώτων υλών μας, είμαστε ήδη αντιμέτωποι με πρωτοφανείς αυξήσεις εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία και των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Υλικά όπως τα καπνά και τα υλικά φιλτροποιΐας έχουν φτάσει σε εξωφρενικά επίπεδα και οι νέες, ολοένα αυξανόμενες, τιμές κτήσης θα δοκιμάσουν τις αντοχές μας. Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με την τεράστια αύξηση του ενεργειακού κόστους, μας αναγκάζει να ετοιμαζόμαστε για μείωση της μικτής μας κερδοφορίας. Αντιλαμβάνεστε ότι δεν είναι δυνατόν να περάσουμε όλες αυτές τις αυξήσεις κόστους στις αγορές μας, αφού το εισόδημα σημαντικότατης μερίδας καταναλωτών, διεθνώς, υφίσταται την πίεση από τις έντονες πληθωριστικές ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών.
Η πορεία των πωλήσεων δεν θα είναι τόσο ομαλή όσο τις προηγούμενες χρονιές. Πέραν του εντονότατου ανταγωνισμού, έχουμε να αντιμετωπίσουμε πρόσθετες απαγορεύσεις, αλλά και συνεχείς μεταβολές στις καταναλωτικές συνήθειες που δημιουργούν νέες τάσεις αγοράς, ακόμα και στα καπνικά προϊόντα”.
ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
Φθάνοντας στο πολυαναμενόμενο από το προσωπικό πεδίο των παροχών τόνισε:“Σχεδιάζοντας τον πίνακα με τις παροχές του 2022, κρίναμε ότι και αυτές πρέπει να εκσυγχρονιστούν, να αλλάξουν μορφή και να ανταποκριθούν στα κελεύσματα των καιρών. Ο στόχος δεν είναι μόνο να συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στην επιτυχία της εταιρείας, αλλά και να επιβραβευθούν ιδιαίτερα εκείνοι που πραγματικά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.
Ειδικότερα για φέτος με χαρά ανακοινώνουμε:
– Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση για το εορταστικό τραπέζι ανέρχεται φέτος στα € 350 καθαρά.
– Ο κάθε λαχνός της σημερινής ημέρας για τον καθένα από τους 40 τυχερούς, θα ανέλθει σε 1.000 ευρώ καθαρά.
– Επιπλέον, ο κάθε εργαζόμενος που έχει παιδιά που σπουδάζουν σε κρατικό Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ, θα λάβει έκτακτη οικονομική ενίσχυση 1.750 ευρώ καθαρά.
– Επιπλέον, οι εργαζόμενοι, των οποίων τα παιδιά πέτυχαν στα παραπάνω Ιδρύματα μέσα στο 2022, θα λάβουν μία ακόμη πρόσθετη ενίσχυση 500 ευρώ καθαρά.
– Παράλληλα, η Εταιρεία θα κάνει δώρο έναν υπερσύγχρονο φορητό υπολογιστή Apple σε κάθε παιδί που πέτυχε την εισαγωγή του σε μία από τις παραπάνω σχολές μέσα στο 2022.
– Όλοι οι εργαζόμενοι θα λάβουν σαν έκτακτη παροχή έναν μικτό μηνιαίο μισθό, με άλλα λόγια, η εταιρεία ειδικά για φέτος και λόγω της αυξημένης της κερδοφορίας, θα δώσει 15ο μισθό σε όλους τους εργαζόμενους.
– Όλοι οι εργαζόμενοι που έχουν μισθό κάτω από 1500 ευρώ θα λάβουν επιπλέον έκτακτη οικονομική ενίσχυση 500 ευρώ καθαρά.
– 160 στελέχη και εργαζόμενοι οι οποίοι ξεχώρισαν με την απόδοσή τους μέσα στη χρονιά που πέρασε θα λάβουν το μπλε bonus 2.700 ευρώ καθαρά,
– 50 στελέχη και εργαζόμενοι, των οποίων η απόδοση κρίνεται ως εξαιρετική, θα λάβουν το χρυσό bonus 4.000 ευρώ καθαρά”.
1 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΕ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ
Τέλος όσον αφορά τις δωρεές και ενισχύεις προς κοινωφελείς φορείς ο Ανδρέας Καρέλιας ανέφερε: “Παράλληλα, όπως κάθε χρόνο, η “Καρέλια Α.Ε.” θα συνεχίσει το κοινωνικό της έργο με την οικονομική ενίσχυση των φορέων εκείνων που πραγματικά έχουν ανάγκη τη στήριξή μας. Ειδικά για φέτος, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας μας αποφάσισε να ενισχύσει με το συνολικό ποσό του 1 εκατ. ευρώ τους εξής φορείς:
1) Την Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας με το ποσό των 200.000 ευρώ εκ των οποίων 50.000 ευρώ για την ανέγερση του Ιερού Ναού της Αγίας Αικατερίνης στην πόλη μας.
2) Το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας με το ποσό των 200.000 ευρώ προκειμένου να προμηθευτεί οφθαλμολογικό χειρουργικό μικροσκόπιο καθώς και σύστημα πληθυσμογραφίας – αντιστάσεων – διάχυσης στατικών όγκων και ταλαντωσιμετρίας.
3) Την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου με ενίσχυση σε είδος αξίας 200.000 ευρώ.
4) Τον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος με το ποσό των 60.000 ευρώ.
5) Το Ίδρυμα Ευσταθίας Ι. Κωστοπούλου «Το Περιβόλι της Γιαγιάς» για την πολυετή συνεισφορά του προς το παιδί, με το ποσόν το ποσό των 70.000 ευρώ.
6) Το Σύλλογο Φίλων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Μεσσηνίας (ΣΥ.Φ.ΑΜΕΑ) με το ποσό των 50.000 ευρώ.
7) Τα Παιδικά Χωριά SOS Καλαμάτας με το ποσό των 50.000 ευρώ.
8) Το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Ναύπλιο) για τις ανάγκες υλοποίησης του προγράμματος «Αναπτύσσοντας δεξιότητες ζωής στους εγκλείστους των φυλακών Τύρινθας, Ναυπλίου, Τρίπολης και Κορυδαλλού» με το ποσό των 50.000 ευρώ.
9) Το Περιοδικό “Σχεδία” με το ποσό των 70.000 ευρώ για την υποστήριξη της προσπάθειας των αστέγων και κοινωνικά αποκλεισμένων ανθρώπων να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στον κοινωνικό ιστό.
10) Το Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Αττικής «Η Μητέρα” με το ποσό των 50.000 ευρώ.
Oι έκτακτες παροχές προς τους εργαζομένους, οι οποίες αναλύονται πιο πάνω, όπως επίσης και η συνολική ενίσχυση των κοινωφελών φορέων, ξεπερνούν τα 4.500.000 ευρώ”.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ
Κλείνοντας ο κ. Καρέλιας υπογράμμισε: “Όπως ανέφερα και προηγουμένως, αναμένουμε σημαντικές δυσκολίες τη νέα χρονιά. Με όπλα την ποιότητα των προϊόντων μας, τη φαντασία μας και τη δημιουργικότητά μας, το άριστο κλίμα μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων και την ισχυρή ταμειακή μας θέση, θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά και αυτές τις προκλήσεις.
Ξεκινώντας τη νέα χρονιά, έχουμε σαν κύριο στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας και των βαθμών αποδοτικότητας των παραγωγικών μας συγκροτημάτων. Ο κατακερματισμός της παραγωγικής διαδικασίας εξαιτίας, κυρίως, των αλλαγών στις συσκευασίες, τα προβλήματα που μας προκαλούν οι διακοπές και εκάστοτε δυσλειτουργίες του κοινοτικού συστήματος ιχνηλασιμότητας, έχουν οδηγήσει σε αποδόσεις κάτω του αναμενόμενου.
Έχουμε χρέος να προστατεύσουμε, όσο είναι δυνατόν, τα μερίδια αγοράς μας. Οι όποιες αυξήσεις τιμών πρέπει να είναι προσεκτικές, καλά μελετημένες και όχι βιαστικές κάτω από το έντονο βάρος των αυξήσεων στα κόστη προμήθειας πρώτων υλών. Η ποιότητα των προϊόντων μας πρέπει, όχι μόνον να παραμείνει στα σημερινά πολύ υψηλά επίπεδα χωρίς εκπτώσεις εις βάρος των καταναλωτών μας, αλλά να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Οι προωθητικές μας ενέργειες πρέπει να συνεχίσουν να χαρακτηρίζονται από αυξημένη καλαισθησία αλλά και από πρωτοπορία και φρεσκάδα.
Παράλληλα, θέτουμε σαν προτεραιότητα την αναβάθμιση των εργοστασιακών μας υποδομών, όπως του κτηρίου ενεργείας, του υποσταθμού ρεύματος, του λεβητοστασίου αλλά και των υπολοίπων κτηριακών εγκαταστάσεων, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο, ενώ προχωρούμε γοργά σε περαιτέρω βελτίωση της πυροπροστασίας και της αντιμετώπισης κινδύνων από έντονα καιρικά φαινόμενα.
Εξελίσσουμε ακόμα περισσότερο τα τμήματα εσωτερικού ελέγχου, πληροφορικής και ανθρωπίνων πόρων με νέες δραστηριότητες, εξοπλισμό και στελέχωση.
Παραμένουμε ενεργοί με πληθώρα δράσεων κοινωνικής αρωγής και αλληλεγγύης, τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλήνιο επίπεδο, στηρίζοντας οικονομικά φορείς και πρωτοβουλίες που δουλεύουν αθόρυβα, αλλά μεθοδικά και αποτελεσματικά, για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πιο αδύναμων συμπολιτών μας, την προστασία του κοινωνικού συνόλου και την προάσπιση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και ταυτότητας.
Μεγάλες ελλείψεις σε φάρμακα σε όλη τη χώρα. Μια επίσκεψη σε ένα φαρμακείο αρκεί για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του προβλήματος.
Η ΑΥΓΗ έκανε αυτοψία σε φαρμακεία της Αθήνας και μεταφέρει όσα είπαν οι φαρμακοποιοί.
«Στα 35 χρόνια που δουλεύω δεν το έχω ξαναδεί αυτό» λέει η Αντιγόνη Γλυκού, συμπληρώνοντας ότι το 75% των φαρμάκων που παραγγέλνουν δεν φτάνει ποτέ στα χέρια τους.
Όπως σημειώνει στην ΑΥΓΗ, ελλείψεις υπήρχαν πάντα έως έναν βαθμό, αλλά η σημερινή εικόνα είναι πρωτοφανής.
«Φτάσαμε στο σημείο μέχρι και να καλέσουμε την ίδια την παραγωγό εταιρεία για ένα πρωτότυπο φάρμακο για διαβητικούς.
»Μας είπαν ότι θα έρθει, στην καλύτερη, τέλη Ιανουαρίου!
»Τι θα κάνει μέχρι τότε ο ασθενής;» διερωτάται η φαρμακοποιός και προσθέτει πως όταν οι σύλλογοι φωνάζουν, έχουν λόγο που το κάνουν.
Υπενθυμίζει δε ότι αντίστοιχα προβλήματα συναντούσε κάποιος κάθε Δεκέμβριο.
Οι εξαγωγές πάντα γίνονταν. Ποτέ όμως δεν είχαν ξανασυναντήσει αντίστοιχα ζητήματα.
«Το χάλι που υπάρχει τώρα το βλέπω πρώτη φορά μετά από 45 χρόνια» τονίζει αγανακτισμένος στην ΑΥΓΗ φαρμακοποιός που θέλει να τηρηθεί η ανωνυμία του.
Συμπληρώνει ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει πέρα από το ανεκτό όριο, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται τόσο οι ασθενείς όσο και οι φαρμακοποιοί.
Όπως αναφέρει, ο κάθε φαρμακοποιός ξοδεύει πολύτιμο χρόνο για να βρει διαθέσιμο φάρμακο από κάποιον συνάδελφό του.
Οι προβλέψεις του δεν είναι αισιόδοξες, καθώς εκτιμά ότι δεν προβλέπεται να λυθεί το πρόβλημα, γιατί αυτό εντοπίζεται στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση, κάτι που φαίνεται στο θέμα των εξαγωγών οι οποίες συνεχίζονται σε ορισμένα φάρμακα, διογκώνοντας το πρόβλημα.
Τέλος, ακόμα ένας φαρμακοποιός επιβεβαιώνει την τραγική κατάσταση.
«Αυτά που γράφετε και ακούτε τόσο καιρό είναι αλήθεια» λέει στην ΑΥΓΗ.
Η ταλαιπωρία που βιώνουν οι ασθενείς είναι πολύ μεγάλη, καθώς -όπως επισημαίνει- αν ένας ασθενής δεν βρει το φάρμακο που χρειάζεται, θα πρέπει να γυρίσει εκατό φαρμακεία.
«Κατά πάσα πιθανότητα θα το βρει στο τέλος, αλλά με απίστευτη ταλαιπωρία, η οποία δεν θα έπρεπε να υπάρχει».
Και οι δικές του εκτιμήσεις είναι δυσοίωνες.
«Η κατάσταση δεν θα αλλάξει, γιατί για να σταματήσει πρέπει να σταματήσουν οι εξαγωγές – κάτι που δεν θα συμβεί».
Προειδοποιεί ο ΠΙΣ
Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογο (ΠΙΣ) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας, η οποία, όπως αναφέρει, «φαίνεται να κινείται προς λάθος κατεύθυνση».
Την ώρα που όλα τα κράτη προετοιμάζουν τις αγορές φαρμάκων και την εφοδιαστική αλυσίδα, «στην Ελλάδα η ηγεσία του υπουργείου Υγείας δεν δίνει τη δέουσα σημασία στις επαναλαμβανόμενες προειδοποιήσεις του ΠΙΣ, αλλά κινείται και προς την αντίθετη κατεύθυνση, επεκτείνοντας τους εμβολιασμούς χωρίς την απαραίτητη συνταγογράφηση» αναφέρει ο ΠΙΣ.
Επίσης, κάνει λόγο για «αντιεπιστημονική και άκρως επικίνδυνη πρακτική καθώς δεν ισχύουν για όλους τους πολίτες οι ίδιες ενδείξεις.
»Και αυτονοήτως μόνο ο ιατρός είναι σε θέση να αξιολογήσει και να καθοδηγήσει τους ασθενείς».