Blog Σελίδα 5362

Παντρεύεται ο 83χρονος Κωνσταντίνος Πλεύρης την 49χρονη σύντροφο του

0

Πλεύρης και Τζόρτζια εις… σάρκαν μίαν: Ο 83χρονος δικηγόρος υμνητής της “4ης Αυγούστου” επισημοποιεί τη σχέση του με τη 49χρονη τραγουδίστρια, μοντέλο, ηθοποιό και αισθητικό.

Τι λέει ο νομικός και πολιτικός, Κωνσταντίνος Πλεύρης στην κάμερα του #ToPrwino για τον γάμο του με την Τζόρτζια Σιακαβάρα

Σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας #OnTime θέλει τον Κωνσταντίνο Πλεύρη, πατέρα του βουλευτή και πρώην υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη να παντρεύεται με την 49χρονη τραγουδίστρια Γεωργία ή Τζόρτζια Σιακαβάρα που έχει συμμετάσχει το 2020 στο #MyStyleRocksGR.

ont 1910 001 cmyk 1 1

Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει πως ο 83χρονος νομικός και πολιτικός που δεχτεί έντονη κριτική για τις θέσεις του, τον τελευταίο καιρό είναι σε σχέση με την καλλιτέχνιδα και μάλιστα σκέφτεται σοβαρά να ενωθεί μαζί με τα ιερά δεσμά του γάμου.

Δείτε όλα όσα είπε o Κωνσταντίνος Πλεύρης στην κάμερα του #ToPrwino

«Με την κυρία Σιακαβάρα έχω μια σχέση αλλά αυτά είναι προσωπικά μου θέματα και δεν θέλω να τα δημοσιοποιώ. Έχω μια ειλικρινή φιλία με την κυρία που αναφέρατε και δεν έχουμε να δώσουμε λογαριασμό σε κανένα.

Αυτά είναι η προσωπική μου ζωή, είστε πανέξυπνος και μου θέτετε ερωτήσεις αλλά επειδή εγώ είμαι έμπειρος στα δημοσιογραφικά, επανέρχομαι στο ότι ο καιρός θα δείξει.

Εάν υπάρξει κάποια εξέλιξη θα βρω το τηλέφωνο σας και θα σας πάρω» είπε ο Κωνσταντίνος Πλεύρης.

Δείτε το βίντεο




Ποια είναι η Τζόρτζια Σιακαβάρα

Εκτός από το καλλιτεχνικό της ταλέντο και τη φωνή της, η Τζόρτζια Σιακαβάρα έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων σε αγγλόφωνο κολλέγιο. Έχει τελειώσει αισθητικός σε ΙΕΚ και στα 43 της σπούδασε υποκριτική. Νωρίτερα, είχε πάει σε πρακτορείο μοντέλων ενώ έχει συμμετάσχει σε διαφημίσεις ως μοντέλο χεριών και ποδιών

untitled 3yob6v2.width 800 1
.

Σε ηλικία 20 ετών καταπιάστηκε με το τραγούδι με το οποίο ασχολήθηκε για περίπου 15 χρόνια. Το σταμάτησε όταν έφυγε από τη ζωή ο πατέρας της, λόγω προβλημάτων που εμφάνισε στη φωνή της από τη στενοχώρια.

Γάμος Κασσελάκη- Τάιλερ: Πού θα γίνει το γλέντι

0

Σε στενό οικογενειακό κύκλο θα παντρευτούν σήμερα, Πέμπτη στα Χάμπτονς ο Στέφανος Κασσελάκης και ο σύντροφός του Τάιλερ Μάκμπεθ, με την ανακοίνωση να γίνεται χθες στην Πολιτική Γραμματεία από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ.

H εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Δώρα Αυγέρη έδωσε σήμερα σε συνέντευξή της στο Open νέες λεπτομέρειες για τον γάμο, αλλά και το πάρτι που θα ακολουθήσει.




Ο γάμος θα είναι πολιτικός και όπως είπε η κυρία Αυγέρη, «θα είναι ένας πολιτικός γάμος που μπορεί να γίνει στις ΗΠΑ, με βάση τον ισχύοντα νόμο εκεί, αλλά δεν μπορεί να γίνει στη χώρα μας. Δεν υπάρχει αυτό το νομικό πλαίσιο στη χώρα μας».

Η σημερινή τελετή θα είναι σε πολύ κλειστό κύκλο με έναν μόλις μάρτυρα, αλλά θα υπάρχουν κάποια ενσταντανέ.

Χάρης Δούκας: «Θα ανοίξω τη Βασιλίσσης Όλγας»

0

Tο πρώτο πράγμα που θα κάνει ως δήμαρχος είναι να ανοίξει τη Βασιλίσσης Όλγας στο κέντρο της Αθήνας και να δημιουργήσει ένα γραφείο καταπολέμησης της ενεργειακής φτώχειας, δημιουργώντας μια ενεργειακή κοινότητα.

Αυτά εξήγγειλε ο νέος δήμαρχος Αθήνας, Χάρης Δούκας, σε συνέντευξη του στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.




Παράλληλα, διαβεβαίωσε πως θα συνεχιστεί στη θητεία του η διπλή ανάπλαση με το γήπεδο του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό, σημειώνοντας την ίδια ώρα ότι για ιστορικούς λόγους πρέπει να παραμείνει μια κερκίδα στη Λεωφόρο.

Ερωτηθείς αν η νίκη του σηματοδοτεί κάτι πολιτικά, απάντησε πως είναι νίκη της Αθήνας.

«Πρέπει να υπάρχει αστυνόμευση για την αποτροπή του εγκλήματος»




Σχετικά με το θέμα της τοποθέτησης καμερών ο κ. Δούκας δήλωσε πως «Δεν είναι η προτεραιότητά μου, στο Βέλγιο είδαμε ότι υπήρχαν κάμερες και είδαμε τους πυροβολισμούς. Το θέμα είναι να υπάρχει αστυνομία προκειμένου να αποτρέψουμε το έγκλημα, στόχος είναι η ασφάλεια. Φώτα, κοινωνική ένταξη, αστυνόμευση και κάμερες. Ένα συνολικό πακέτο που εγώ προσωπικά θα δώσω μάχη για αυτό», εξήγησε.

«Εγώ πλέον είμαι δήμαρχος Αθηναίων, το χρέος μου είναι να λύσω προβλήματα στις γειτονιές, με αυτό ξυπνάω και με αυτό κοιμάμαι», συμπλήρωσε στην εκπομπή Αταίριαστοι.

Ερωτηθείς για το αν αισθάνεται ότι είναι μία προσωπική νίκη των αυτοδιοικητικών εκλογών δήλωσε: «Η νίκη είναι νίκη της Αθήνας, το μήνυμα από εμένα είναι ότι τα προβλήματα της Αθήνας δεν έχουν χρώματα και κόμματα, είναι όλων των πολιτών. Θέλουμε να συνεργαστούμε με όσους πολίτες θέλουν να λύσουμε προβλήματα».

Έλενα Ακρίτα: Η ευχή της σε Κασσελάκη και Τάιλερ για τον γάμο τους

0

Ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε χθες (18/10) γνωστό προς τα κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ότι παντρεύεται σήμερα με πολιτικό γάμο τον σύντροφο του, Τάιλερ Μακμπεθ, στις ΗΠΑ, καθώς είχαν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.

Μάλιστα, ο γάμος θα λάβει χώρα στη Νέα Υόρκη, με τον κ. Κασσελάκη να ενημερώνει για το ευτυχές γεγονός τα κορυφαία στελέχη, κατά την χθεσινή εισήγηση του, στην Πολιτική Γραμματεία, λέγοντας τους πως για αυτό το λόγο πήγε στην Αμερική.

Σήμερα (19/10) η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Έλενα Ακρίτα ευχήθηκε στον πρόεδρο του κόμματος για τον γάμο του με μια ανάρτηση στο Facebook.

«Καλοστέριωτοι! Να ζήσετε και να γεράσετε στο ίδιο μαξιλάρι», έγραψε.

Πού βρίσκονται τα «καλά» μικρόβια που αδυνατiζoυν και ωφελούν την υγεία

0

Γιαούρτι, κεφίρ και ξινολάχανο θα μπορούσαν να κρύβουν το μυστικό για να είμαστε πάντα υγιείς και να διατηρούμε ένα υγιές βάρος. Ποιoς είναι όμως ο λόγος που τα καθιστά τόσο πολύτιμα;

Παραδοσιακά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το κεφίρ και το ξινολάχανο, ή και πιο σύγχρονα, όπως το κίμτσι και το κομπούχα, θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για την υγεία του εντέρου και την ισορροπία του μικροβιώματος. Μια νεότερη μελέτη, όμως, εμβαθύνει περισσότερο στο πώς η υψηλότερη κατανάλωση τροφίμων με ζωντανούς μικρο-οργανισμούς θα μπορούσε να προάγει τη συνολικότερη υγεία και τον έλεγχο του βάρους.

Μια ομάδα ερευνητών, με επικεφαλής τη Διεθνή Επιστημονική Ένωση για τα προβιοτικά και τα πρεβιοτικά (ISAPP), ταξινόμησε πάνω από 9.000 μεμονωμένα τρόφιμα που αναφέρονται στην Εθνική Έρευνα Υγείας και Διατροφής των ΗΠΑ (NHANES) σε τρεις κατηγορίες με βάση την αφθονία των ζωντανών μικροβίων τους και στη συνέχεια χρησιμοποίησε στοιχεία από τους συμμετέχοντες στη μελέτη σχετικά με τις τροφές που κατανάλωναν, με στόχο να ποσοτικοποιήσει που περιείχαν μεσαία ή υψηλά επίπεδα μικροβίων.

Στη συνέχεια, προσδιόρισαν πώς η πρόσληψη των τροφίμων συσχετιζόταν με διάφορους δείκτες υγείας, όπως η αρτηριακή πίεση και το βάρος.

Τα αποτελέσματα τους είναι άκρως ενδιαφέροντα, καθώς συμπέραναν ότι η αυξημένη κατανάλωση ζωντανών μικρο-οργανισμών συσχετίστηκε με αρκετούς δείκτες καλής υγείας: φυσιολογική αρτηριακή πίεση, καλύτερες τιμές της γλυκόζης και της ινσουλίνης στο αίμα, χαμηλότερη φλεγμονή, καθώς και μικρότερη περιφέρεια μέσης και δείκτη μάζας σώματος.

Αν και η επιστημονική προσέγγιση δεν επέτρεψε στους ερευνητές να συμπεράνουν ότι οι ζωντανοί μικροοργανισμοί προσφέρουν άμεσα τα οφέλη αυτά στην υγεία, τα αποτελέσματα συνάδουν με το εύλογο συμπέρασμα ότι οι ζωντανοί μικροοργανισμοί θα μπορούσαν σε γενικό πλαίσιο να ωφελήσουν την υγεία, αυξάνοντας την ποικιλομορφία των μικροβίων στο έντερο, υποστηρίζοντας παράλληλα την ανοσολογική λειτουργία. Αυτό συμβαίνει διότι η υγεία του εντέρου παίζει ρόλο και στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος.

«Παρότι οι συνδέσεις μεταξύ των τροφίμων και των πλεονεκτημάτων τους ήταν σχετικά μέτριες, θεωρείται αξιοσημείωτο το γεγονός ότι αυτά τα εκτιμώμενα οφέλη προσέφεραν σημαντική βελτίωση στην υγεία του κάθε ατόμου, ανεξάρτητα μάλιστα από άλλους παράγοντες, όπως ο δείκτης μάζας σώματος» σημειώνει ο συν-επικεφαλής συγγραφέας καθηγητής Dan Tancredi, PhD, του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια – Davis.

Όπως καταλήγει, «οι έρευνες θα πρέπει να συνεχιστούν και σε άλλους πληθυσμούς, που ενδεχομένως θα αποκαλύψουν ισχυρότερους αιτιώδεις ισχυρισμούς».

Πηγή: ygeiamou.gr

Αποθέωσε τη χώρα μας η Αντζελίνα Τζολί: «Τιμή μου να υποδύομαι τη Μαρία Κάλλας και να δουλεύω με Έλληνες»

0

Λίγο πριν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα έκανε μία δήλωση για το ρόλο της

Αποθέωσε τη χώρα μας η Αντζελίνα Τζολί. «Τιμή μου να υποδύομαι τη Μαρία Κάλλας και να δουλεύω με Έλληνες» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Λίγο πριν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα της ταινίας “Μαρία” στο Κατάκολο Ηλείας, η Αντζελίνα Τζολί, η οποία υποδύεται τη μεγάλη σοπράνο Μαρία Κάλλας, έκανε μία δήλωση για τον σπουδαίο αυτόν ρόλο.

Κατόπιν δική της επιθυμίας, η δήλωσή της στάλθηκε σε τρία ενημερωτικά portal της Ελλάδας, εκ των οποίων και στο iliaenimerosi.gr, το τοπικό της Ηλείας όπου πραγματοποιούνται τα γυρίσματα της ταινίας από την περασμένη Κυριακή (15/10).

Στη δήλωση της, η διάσημη Αμερικανίδα ηθοποιός αναφέρει μεταξύ άλλων ότι “είναι τιμή μου να υποδύομαι τη Μαρία Κάλλας”.

anjelina jolie pyrgos

Ειδικότερα στο e-mail που απέστειλε η διάσημη Αμερικανίδα ηθοποιός μέσω της εταιρείας Fremantle (Λονδίνο) που συνεργάζεται με την ελληνική Heretic για τα γυρίσματα του “Maria” στην Ελλάδα, αναφέρει τα εξής:

“Είναι τιμή μου να υποδύομαι τη Μαρία (Κάλλας). Το να κάνεις γυρίσματα στην Ελλάδα με ελληνικό καστ και συνεργείο, να δουλεύεις μαζί τους προκειμένου να αφηγηθείς την ιστορία της και να μπορέσεις να αξιοποιήσεις στοιχεία από το πνεύμα και την κληρονομιά της πατρίδας της, το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό για μένα”.

To “Maria” είναι μια παραγωγή της The Apartment (μέλος της Fremantle Company), της Fabula και της Komplizen Film. Στην Ελλάδα η ταινία είναι μια συμπαραγωγή της Heretic με Έλληνα παραγωγό τον Γιώργο Καρναβά.

Βασισμένη σε αληθινές μαρτυρίες, η ταινία “Maria” (“Μαρία”) αφηγείται την πολυτάραχη, όμορφη και τραγική ιστορία της ζωής της μεγαλύτερης τραγουδίστριας της όπερας στον κόσμο, την οποία ξαναζεί και φαντάζεται ξανά τις τελευταίες της μέρες στο Παρίσι της δεκαετίας του 1970. Τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν συνολικά σε διάστημα 8 εβδομάδων και μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων στην Ελλάδα (Ηλεία), η παραγωγή θα μεταφερθεί στη Βουδαπέστη και το Μιλάνο.

Ευρυδίκη Παπαδόπουλου: «Δεν κάνω δουλειές στο σπίτι, δεν μαγειρεύω, ξεκουράζω τον σύντροφό μου πνευματικά»

0

Η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου περνάει μία πολύ όμορφη φάση στη ζωή της, καθώς ζει έναν μεγάλο έρωτα, τον οποίο κρύβει καθώς φοβάται το «κακό μάτι».

Η πρώην παίκτρια του Survivor μίλησε για τον αγαπημένο της στο Mega Καλημέρα, ενώ αναφέρθηκε και στις «φίλες» από το reality επιβίωσης που την πρόδωσα.

Ευρυδίκη Παπαδόπουλου: «Δεν κάνω δουλειές στο σπίτι, δεν μαγειρεύω»

«Ο σύντροφός μου δεν είναι άνθρωπος που του αρέσει να εκτίθεται. Υπάρχει πολύ «κακό μάτι» γι΄αυτό προστατεύω την προσωπική μου ζωή. Θέλω η σχέση που είμαι τώρα να είναι και η τελευταία μου. Το μονόπετρο ήταν ένα δώρο, δεν θα αναφερθώ σε αυτό. Ο άνθρωπος που είμαι τώρα με κάνει να θέλω οικογένεια, είναι πολύ κάλος», είπε αρχικά η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου.

Για το ενδεχόμενο απόκτησης παιδιών, αποκάλυψε: «Δεν είχα σκεφτεί την κατάψυξη ωαρίων και ήταν λάθος. Είμαι 39 ετών ακόμα, έχω θετική σκέψη για την απόκτηση παιδιών. Δεν κάνω δουλειές στο σπίτι, δεν μαγειρεύω. Θέλω να στηρίζω και να ξεκουράζω τον σύντροφό μου πνευματικά. Ο σύντροφός μου ταιριάζει σε όλα με τον πάτερα μου. Ακόμη και πως κυνηγάνε κουνούπια».

«Η Σοφία Χατζηπαντελή είναι μία persona και αυτό πουλάει, καλά κάνει. Αρέσει στον ελληνικό λαό το να μιλάει κάποιος σπαστά ελληνικά, όπως κάνει και η Καλομοίρα», πρόσθεσε αναφορικά με τα τηλεοπτικά πρόσωπα που απασχολούν.

Η Ευρυδίκη Παπαδόπουλου αναφέρθηκε και στις «φίλες» της που την προδώσαν

«Δεν θέλω να ασχοληθώ καθόλου με την Ελευθερία Ελευθερίου. Δεν μετράει μόνο να έχεις καλή ψυχή, μετράει να έχεις κάλο λόγο και να μην ζηλεύεις. Είχα στηρίξει την Ελευθερία Ελευθερίου στο παιχνίδι, άλλα… καλή καρδιά. Αγάπησα την Βρισηίδα, άλλα με στεναχώρησε πολύ με αυτά που έγιναν. Έχει κλείσει ο κύκλος «Βρισηίδα» για έμενα», τόνισε κλείνοντας η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου.




Όλοι μιλάνε για την Σάσα Σταμάτη: Είπε για την Σία Κοσιώνη το αυτονόητο και αποθεώθηκε

0

Η δημοσιογράφος Σάσα Σταμάτη θέλησε να πάρει θέση για τα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε η Σία Κοσιώνη.

Το βράδυ της Κυριακής (15/10) ο Κώστας Μπακογιάννης έχασε τη δημαρχεία της Αθηνάς από τον Χάρη Δούκα. Το βλέμμα αρκετών όμως ήταν στραμμένο όχι τόσο στο αποτέλεσμα του β’ γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών όσο στο πώς αντιδρούσε η σύζυγος του απερχόμενου δημάρχου, Σία Κοσιώνη, η οποία βρισκόταν στον «αέρα» του ΣΚΑΪ και μετέδιδε τα αποτελέσματα.

Μέσω μιας ανάρτησης στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Σάσα Σταμάτη έγραψε:

«Η Σία Κοσιώνη δεν είναι φίλη μου, ούτε κολλητή μου. Την γνώρισα όταν εργαζόμουν στον ΣΚΑΪ και είναι μία άριστη επαγγελματίας και συνάδελφος. Θεωρώ ότι η “επίθεση” και τα σχόλια που δέχεται τις τελευταίες μέρες για τη μη εκλογή του συζύγου της Κώστα Μπακογιάννη είναι πάνω απ’ όλα άδικη. Η συναισθηματική της φόρτιση τη βραδιά των αποτελεσμάτων είναι απολύτως λογική αφού είναι ο άνθρωπός της. Και κάτι τελευταίο, η Σία Κοσιώνη υπήρχε και πριν τον Κώστα Μπακογιάννη».

stamata 768x1378 1 1

Αδιανόητο: Σταμάτησαν τα αντιπλημμυρικά έργα στη Θεσσαλία – Επικαλούνται προφορική εντολή Αγοραστού, παρέμβαση Κουρέτα

0

Πρωτοφανής και πέρα από κάθε λογική κατάσταση επικρατεί στη Θεσσαλία, μετά την εκκωφαντική ήττα του Κώστα Αγοραστού και την εκλογή του Δημήτρη Κουρέτα στις περιφερειακές εκλογές.

Διασταυρωμένες πληροφορίες, αναφέρουν ότι από το βράδυ της Τρίτης ότι τα αντιπλημμυρικά έργα που ήταν σε εξέλιξη σε Καρδίτσα και Τρίκαλα κυρίως, έχουν σταματήσει!

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εργολάβοι επικαλούνται προφορική εντολή του ίδιου του κ. Αγοραστού, ενώ τοπικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο και για ανάλογη εντολή από τον αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη.

Υπό τη σκιά αυτών των πληροφοριών ο κ. Κουρέτας επισκέφτηκε το πρωί της Τετάρτης χωριά που πλημμύρισαν τον Σεπτέμβριο, όπως ο Βλοχός, η Μεταμόρφωση, η Μαραθέα και άλλα, όπου και διαπίστωσε ότι πράγματι τα μηχανήματα έχουν σταματήσει!

Ο νεοεκλεγείς περιφερειάρχης, ο οποίος μίλησε στο topontiki.gr και επιβεβαίωσε την εικόνα αυτή, κάλεσε ήδη για το πρωί της Πέμπτης τη διευθύντρια της τεχνικής υπηρεσίας της περιφέρειας για να ενημερωθεί επισήμως και αναλυτικά για το τι συμβαίνει.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιεύει energospolitis.gr«θέλουν τον Χρήστο Μιχαλάκη να έχει δώσει εντολή στους εργολάβους των έργων… να σταματήσουν γιατί… δεν μπορεί να τους πληρώσει αφού αυτοί ουσιαστικά προσλήφθηκαν άρον – άρον λόγω των καταστροφών και απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα δεν έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις».

Παππάς: «Ο κ. Αγοραστός είναι ενώπιον τεράστιων ευθυνών»

Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο δημοσίευμα του topontiki.gr, o τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, είπε:

«Υπάρχει ένα δημοσίευμα στο topontiki.gr το οποίο λέει ότι οι εργολάβοι στα αντιπλημμυρικά σταμάτησαν να εκτελούνε. Με προφορική εντολή Αγοραστού. Ο κ. Αγοραστός είναι ενώπιον τεράστιων ευθυνών. Αυτό το δημοσίευμα θα πρέπει να διαψευστεί άμεσα. Αλλιώς θα μιλάμε για μία τακτική μαυρογιαλουρισμού… Να μας κάνουν λίγο σοφότερους, ο Αγοραστός ή ο Σταϊκούρας. Ειλικρινά αδυνατώ να πιστέψω ότι θα ζήσουμε τέτοιου είδους εκτροχιασμό».

ΣΥΡΙΖΑ: Ανοιχτό το ενδεχόμενο αποχώρησης άφησε ο Τσακαλώτος – «Καρφıά» σε Κασσελάκη, αιχμές για Τσίπρα

0

Στο λόγο που οδήγησε στην απόφαση του να μην συγχαρεί τον πρόεδρο Στέφανο Κασσελάκη τη βραδιά της εκλογής του, αλλά και στα στοιχεία που δείχνουν ότι η επίκληση στην ενότητα από την πλευρά της ηγεσίας είναι προσχηματική αναφέρθηκε κατά την τοποθέτησή του στην Πολιτική Γραμματεία ο πρώην ΥΠΟΙΚ Ευκλείδης Τσακαλώτος.

«Πολιτικά, αλλά και ανθρώπινα, με επηρέασε πολύ η ίδια η ομιλία του Προέδρου εκείνο το βράδυ, όπου αφού ευχαρίστησε τους χιλιάδες ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ που προσήλθαν στις κάλπες, μας είπε ότι κέρδισε το φως. Τι ήθελε να πει; Ότι η Έφη Αχτσιόγλου ή εγώ αντιπροσωπεύαμε το σκοτάδι;» είναι η εξήγηση που έδωσε ενώπιον του οργάνου. Επίσης, σημείωσε πως «αν ο νέος πρόεδρος επιμένει στην αδιαμεσολάβητη σχέση του με τον λαό, στην ουσία καταργούνται όλα τα ενδιάμεσα όργανα».

Ενδιαφέρον έχει η αναφορά του στον Αλέξη Τσίπρα με την υπογράμμιση πως θεωρεί ότι ήταν λάθος του που δεν παρενέβη έγκαιρα, πριν ακόμη και από τον πρώτο γύρο ,ώστε να ξεκαθαρίσει τη στάση του απέναντι στις κατηγορίες περί «υπονομευτών». Υπήρχε τρόπος αυτό να γίνει χωρίς να σπάσει την ουδετερότητά του υποστήριξε το στέλεχος της ΠΓ. Κλείνοντας ανέφερε πως «η ενότητα θα δοκιμαστεί τις επόμενες εβδομάδες» και πως ο ίδιος δεν είναι αισιόδοξος με βάση τις πρώτες κινήσεις της ηγεσίας.

«Δεν θεωρώ ότι χάθηκε η υπόθεση, αλλά ούτε είμαι και αισιόδοξος μετά από τις πρώτες κινήσεις της νέας ηγεσίας» είπε. Άφησε δε ανοιχτό το ποιες θα είναι οι κινήσεις του στο μέλλον σε σχέση με την παραμονή του στο κόμμα ή μη:

«Παραμένω στρατευμένος στην υπόθεση της ανανεωτικής και ριζοσπαστικής Αριστεράς. Την επόμενη περίοδο θα φανεί αν αυτή η υπόθεση έχει μέλλον εντός του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις είναι μπροστά μας. Υπάρχουν πολλοί που μπορούν να διαφωνήσουν μεταξύ τους για το ποια είναι η σωστή απόφαση. Αλλά είμαι σίγουρος ότι με πολλούς και πολλές συντρόφους και συντρόφισσες θα παραμείνει η σχέση που έχουμε οικοδομήσει εδώ και δεκαετίες».

Αναλυτικά η τοποθέτησή του στην ΠΓ:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ βγαίνει από τις δύο εθνικές εκλογές, τις προεδρικές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές βαριά τραυματισμένος. Μέσα σε αυτή την ατμόσφαιρα ακούω τις εκκλήσεις για ενότητα.

Αλλά δεν θα έρθει η ενότητα αν δεν δούμε σοβαρά τους λόγους που έχουν δημιουργήσει τα τραύματα.

Η έκκληση για ενότητα έρχεται από δύο πλευρές. Η μία πλευρά αφορά τους συντρόφους και συντρόφισσες που πραγματικά αγωνιούν για την ενότητα του κόμματος. Η άλλη πλευρά όμως είναι αυτή που θέλει να επιβληθεί η πλειοψηφία στην μειοψηφία με όρους νικητή-ηττημένου, εκμηδενίζοντας ουσιαστικά τη δεύτερη και παραβιάζοντας τη δημοκρατική αρχή που στηρίζεται σε μία διαλεκτική σχέση πλειοψηφίας και μειοψηφίας, με συντροφικότητα και σεβασμό.

Ως γνωστόν εγώ δεν συνεχάρην το νέο πρόεδρο το βράδυ των προεδρικών εκλογών. ‘Έλλειψη αστικής ευγένειας μου είπαν, χωρίς να λείψουν και πάλι οι ανθρωποφαγικές επιθέσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Πολιτικά, αλλά και ανθρώπινα, με επηρέασε πολύ η ίδια η ομιλία του Προέδρου εκείνο το βράδυ, όπου αφού ευχαρίστησε τους χιλιάδες ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ που προσήλθαν στις κάλπες, μας είπε ότι κέρδισε το φως. Τι ήθελε να πει; Ότι η Έφη Αχτσιόγλου ή εγώ αντιπροσωπεύαμε το σκοτάδι;

Και ούτε αυτό βέβαια είναι το σημαντικό. Το σημαντικό είναι τι είχε γίνει όλο το προηγούμενο διάστημα. Το σημαντικό είναι ότι σε όλη την προεκλογική του καμπάνια άφηνε διάφορες αιχμές που δεν είχαν καμία βάση στην πραγματικότητα. Ένα παράδειγμα:  η αιχμή ότι στη δική του ομάδα δεν είχε κανέναν βουλευτή που αναφερόταν στη μειονότητα στη Θράκη ως τουρκική μειονότητα. Χωρίς ονόματα βέβαια. Ας παραδεχθούμε σήμερα ότι τέτοιες τακτικές δεν υπηρετούν ούτε τη συντροφικότητα ούτε τη λογική της ενότητας. Εξάλλου για τα ζητήματα της μειονότητας έχουμε ως ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ συγκεκριμένες θέσεις. Οι θέσεις του Συνεδρίου μας δεν έχουν καμία σχέση με εκείνους που εργαλειοποιούν το θέμα, ούτε με εκείνους που αναζητούν πρόσημα πατριωτισμού.

Σημαντικότερο ακόμα είναι ότι η ομάδα που τον υποστήριζε -και σε επίπεδο κεντρικών στελεχών, αλλά και σε επίπεδο μεσαίων στελεχών- έκανε έναν απαράδεκτο  πόλεμο ενάντια σε άλλες υποψηφιότητες. Μαθαίναμε ότι ο ίδιος ήταν ο εκλεκτός του Αλέξη Τσίπρα, ότι πρέπει το κόμμα να προβεί σε αποπαρασίτωση – γλώσσα προερχόμενη ευθέως από τη ρητορική της ακροδεξιάς. Άλλοι μας εύχονταν καλή μετανάστευση. Δεν τις λες και παρεμβάσεις που στόχευαν στην ενότητα. Σε συνέντευξή μου στον ΑΝΤ1 ζήτησα από τον τότε υποψήφιο πρόεδρο να αποκηρύξει τέτοιες επιθέσεις, να πει δηλαδή ότι δεν έχουν καμία σχέση με τη δική του υποψηφιότητα, με το δικό του όραμα. Ποτέ δεν υπήρξε μια τέτοια διάψευση.

Το λάθος του Αλέξη

Και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω ότι ήταν λάθος που ο σύντροφος Αλέξης δεν πήρε θέση. Θα μπορούσε πριν από την πρώτη εκλογή να κάνει μια ανάρτηση που θα ξεκαθάριζε δύο πράγματα, χωρίς να «σπάει» την ουδετερότητά του, αλλά απεναντίας θα την ενίσχυε: πρώτον ότι «παραμένω ουδέτερος σε αυτή την εκλογική διαδικασία» και δεύτερον ότι «δεν επιτρέπω σε κανέναν υποψήφιο ή υποστηρικτές κάποιου υποψήφιου να λένε ότι τους στηρίζω, αλλά ούτε θεωρώ ότι κάποιοι άλλοι υποψήφιοι με υπονόμευαν». Δεν ξέρω γιατί δεν το έκανε, αλλά και αυτό είναι μέρος του τραύματος.

Αλλά και τις τελευταίες εβδομάδες δεν θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι οι πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί, διαφυλάσσουν την ενότητα του κόμματος. Αλλά για αυτές δεν θα μιλήσω σήμερα καθώς συνυπογράφω το κείμενο των 9 που καταθέσαμε στην Πολιτική Γραμματεία. Να πω μόνο τούτο: αν ο νέος πρόεδρος επιμένει στην αδιαμεσολάβητη σχέση του με το λαό, στην ουσία καταργούνται όλα τα ενδιάμεσα όργανα, καταργείται και η σημασία της Πολιτικής Γραμματείας, καταργείται η δυνατότητα μιας μειοψηφίας να έχει λόγο.

Σύντροφοι και συντρόφισσες, ήμουν μέλος του ΚΚΕ εσωτερικού από τα μέσα της δεκαετίας του ’80. Είχα την τύχη να συναντήσω, έστω και για λίγο, εμβληματικές μορφές της ανανεωτικής αριστεράς, όπως ο Μπάμπης Δρακόπουλος, ο Λεωνίδας Κύρκος, ο Κώστας Φιλίνης, ο Γιάννης Μπανιάς και ο Τάκης  Μπενάς. Και μέσα από αυτούς να ακούσω ιστορίες από την προηγούμενη γενιά. Μια γενιά που έδωσε μάχες για την κριτική αριστερά. Που για να υποστηρίξουν αυτή την αριστερά ήταν εξόριστοι ανάμεσα στους εξόριστους. Πώς φαντάζεται ο σύντροφος ναύαρχος ότι αισθανόμουν όταν άκουγα να λέει ότι με τη νέα κατάσταση δεν υπάρχουν πια τάσεις μέσα στο κόμμα, και όποιοι δεν αντέχουν να κάτσουν στην άκρη; Μια θέση που ουσιαστικά ακυρώνει την κριτική αριστερά, συνδέοντας τις χειρότερες παραδόσεις και του σταλινισμού και των αστικών μη δημοκρατικών κομμάτων. Δεν είναι πλούτος τα ιδεολογικά ρεύματα; Οι ιδέες, οι προτάσεις, οι αναλύσεις της Αριστεράς αποτελούν λόγο απομόνωσης;

Όλοι χρειάζεται να κάνουμε κριτική και αυτοκριτική. Η δική μου είναι ότι στην περίοδο 2019-2023 αυτολογοκρίθηκα. Προσπάθησα αλλά όχι όσο έντονα απαιτούσαν οι καιροί να θέσω θέμα για το αντιΣΥΡΙΖΑ ρεύμα, για ποιο λόγο είχαμε ένα έλλειμα αξιοπιστίας και πάνω από όλα με ποιο πολιτικό σχέδιο θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα που φαινόταν και στις δημοσκοπήσεις και στην ίδια την κοινωνία. Όχι παραφωνίες όπως ακούγεται αλλά η έλλειψη σοβαρής κριτικής είναι αυτό που μας κόστισε.

Εν κατακλείδι, η ενότητα θα δοκιμαστεί τις επόμενες εβδομάδες. Δεν θεωρώ ότι χάθηκε η υπόθεση, αλλά ούτε είμαι και αισιόδοξος μετά από τις πρώτες κινήσεις της νέας ηγεσίας. Παραμένω στρατευμένος στην υπόθεση της ανανεωτικής και ριζοσπαστικής Αριστεράς. Την επόμενη περίοδο θα φανεί αν αυτή η υπόθεση έχει μέλλον εντός του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις είναι μπροστά μας. Υπάρχουν πολλοί που μπορούν να διαφωνήσουν μεταξύ τους για το ποια είναι η σωστή απόφαση. Αλλά είμαι σίγουρος ότι με πολλούς και πολλές συντρόφους και συντρόφισσες θα παραμείνει η σχέση που έχουμε οικοδομήσει εδώ και δεκαετίες».

Συνέδριο 23-25 Φεβρουαρίου προτείνει ο Κασσελάκης, Νοέμβριο θέλει η Ομπρέλα

Υπενθυμίζεται ότι η εισήγηση Κασσελάκη στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας προκειμένου όπως αναφέρει «να προηγηθεί ένας συγκροτημένος και αναλυτικός διάλογος. Έκανε λόγο για «Συνέδριο το οποίο θα εκφράσει την ενότητα, τη σύνθεση και τη φυγή προς τα εμπρός» και το οποίο «θα μας οδηγήσει σε μια ανοδική πορεία που θα καταγραφεί και στις ευρωεκλογές».

Για το ενδιάμεσο διάστημα προανήγγειλε την διοργάνωση 13 περιφερειακών αναπτυξιακών Συνεδρίων που θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο και θα ολοκληρωθούν τον Γενάρη, με τον ίδιο να επισκέπτεται και τις 13 Περιφέρειες, ενώ ταυτόχρονα, ξεκαθάρισε ότι στρατηγικός στόχος του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ «είναι και πρέπει να είναι ο σχηματισμός αυτοδύναμης προοδευτικής κυβέρνησης».

Κείμενο κριτικής προς την νέα ηγεσία κατέθεσαν νωρίτερα στην Πολιτική Γραμματεία 9 μέλη της εσωκομματικής αντιπολίτευσης που πρόσκεινται στην Ομπρέλα. Τα στελέχη που υπογράφουν είναι η Αννέτα Καββαδία, η Έφη Καλαμαρά, η Κατερίνα Κνήτου, ο Πάνος Λάμπρου, η Χάρις Ματσούκα, ο Ανδρέας Ξανθός, ο Πάνος Σκουρλέτης, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο Νίκος Φίλης.

Με αφορμή και τις αυτοδιοικητικές εκλογές μιλούν για στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ που πρέπει να ανακοπεί και η οποιαδήποτε πιθανή συνεργασία με όμορους πολιτικούς χώρους προϋποθέτει ισχυρό ΣΥΡΙΖΑ και ανασύνταξη της Αριστεράς. Ζητούν συνέδριο τον Νοέμβριο επισημαίνοντας πως η πορεία προς αυτό «δεν πρέπει να σφραγιστεί από πραξικοπηματικές κινήσεις και αρχηγικές-μεσσιανικές πρακτικές που περιθωριοποιούν το κόμμα».

Τέλος παραθέτουν τα σημεία κριτικής προς τον ίδιο τον πρόεδρο και την ηγετική ομάδα από την ομιλία στον ΣΕΒ και την ανακοίνωση για το Παλαιστινιακό όσο και τις «απειλές» προς τους υποτιθέμενους υπονομευτές ανάμεσα στους δύο γύρους των αυτοδιοικητικών εκλογών και τα υβριστικά σχόλια των τρολ και οπαδών του προέδρου, προς στελέχη, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να υπάρχει δημόσια αποκήρυξη τους.