Blog Σελίδα 4814

Ο Πολάκης στηρίζει Κασσελάκη: «Κι εγώ γουστάρω… Κι ας παρεξηγήθηκαν εκεί στην Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων»

0

Αίσθηση προκάλεσε η απάντηση του υποψήφιου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Κασσελάκη, σε προτροπή φίλης του κόμματος να… “ξεδοντιάσει το σύστημα των δικαστικών και των δημοσιογράφων”.

Πολλοί είναι αυτοί που παρομοίωσαν την αντίδραση αυτή με αυτές του Παύλου Πολάκη, ο οποίος στηρίζει με θέρμη τον Κασσελάκη για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα, ο βουλευτής Χανίων έκανε και ανάρτηση στο Facebook, αναφέροντας ότι… κι αυτός γουστάρει και ειρωνεύεται και την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων.

“”Γουσταρω” κι εγώ!!! Κι ας παρεξηγήθηκαν εκει στην Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων…Τόχουν ξαναπαθει!”, αναφέρει στην ανάρτησή του.

Συγκεκριμένα, στο βίντεο στο TikTok, ο Στέφανος Κασσελάκης, που έχει προκαλέσει τριγμούς στο εσωτερικό του κόμματος και όχι μόνο, μιλά, δίνοντας μια σειρά από υποσχέσεις.

Στο βίντεο τον βλέπουμε να λέει:

“Στα κανάλια τέλος οι επιδοτήσεις, πάνε και παίρνουν εκατομμύρια από τον ελληνικό λαό.

Οι ασυλίες των βουλευτών, τέλος και οι ασυλίες.

Τέλος και το ακαταδίωκτο στους τραπεζίτες.

Οι διορισμοί των πολιτικών στα νοσοκομεία; Τέλος και αυτό!”, είπε ο Στέφανος Κασσελάκης κουνώντας κάθε φορά χαρακτηριστικά το χέρι του.

Επιτέλους να υπάρχει καθαρότητα στον τόπο, δεν θέλει κανείς να γυρίσει πίσω, έχοντας ζήσει έξω, όταν πρέπει να μπει στη λαμογιά για να πάει μπροστά. Δεν είναι αυτή η Ελλάδα που θέλουμε, η Ελλάδα που θέλουμε είναι επιλογή μας και ο ΣΥΡΙΖΑ μεγαλώνει, μεγαλώνει μαζί σας κάθε μέρα”, συμπλήρωσε.

Τότε μια κυρία από το πλήθος του είπε: “Αν καταφέρεις να ξεδοντιάσεις αυτό το σύστημα των δικαστικών και των δημοσιογράφων τότε θα μπορέσει να πάρει μπροστά η χώρα”, με τον Στέφανο Κασσελάκη να απαντά: “Εγώ γουστάρω, εντάξει; Εγώ γουστάρω αλλά πρέπει να ψηφίσετε την Κυριακή. Πρέπει να ψηφίσετε την Κυριακή”.

Ο Πολάκης στo Facebook: «Η Σταμάτη είναι νεόπλουτο τσουλί»

0

Με αιχμηρό τρόπο, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης σχολιάζει στον λογαριασμό του στο Facebook την απρεπή χειρονομία που έκανε την Τετάρτη η Βίκυ Σταμάτη, προς τους δημοσιογράφους που την περίμεναν έξω από το σπίτι της στο Χαλάνδρι, λίγο πριν οδηγηθεί στο Εφετείο.

Συγκεκριμένα ο κ. Πολάκης έγραψε:

“Είδα τη φωτογραφία με το προτεταμένο μεσαίο δάχτυλο της (κυρίας) Σταμάτη και μου ‘ρθε στο μυαλό η εξής λεζάντα: “Όταν το φτωχό νυμφίδιο αφού γίνει νεόπλουτο τσουλί, τα χάνει όλα και (ξανα)μπαίνει φυλακή, χαιρετάει όπως έμαθε να φέρεται προς το “λαουτζίκο” όταν ήταν στο δεύτερο κλεψιμέικο στάδιο της ασήμαντης και άχρηστης ύπαρξης της”.



Ο Πολάκης πήγε στο Σωτηρία μετά την κόντρα για τις ΜΕΘ και ανάρτησε βίντεο – Δείτε το

0

Ο Παύλος Πολάκης μετά τη σφοδρή κόντρα που είχε με τον πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα, για τις κλίνες ΜΕΘ που παραχώρησε η Βουλή στο Σωτηρία, πήγε στο νοσοκομείο και μάλιστα τράβηξε βίντεο και το ανάρτησε στο προσωπικό του facebook.

ΟΚρητικός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, στάθηκε μπροστά στην κάμερα έξω από Μονάδα Εντιτικής Θεραπείας του Σωτηρία και απευθύνθηκε στον Κώστα Τασούλα, τον οποίο νωρίτερα είχε καλέσει μέσω facebook να πάνε μαζί στο νοσοκομείο.

Ο Πολάκης κράζει την Μπακογιάνη που μπέρδεψε τα Θεοφάνια με την Ανάσταση

0

Δεν χάνει ευκαιρία να μη ρίξει τις μπηχτές του ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης. Αυτή τη φορά αυτοσαρκάζεται ως “αντίχρηστος που θα πάει στην κόλαση” και τρολάρει και την Ντόρα Μπακογιάνη.

Δείτε τι έγραψε με αφορμή μια φωτογραφία από το τTwitter της Ντόρας:

Αριστεία και χριστιανοσύνη στο μέγιστο βαθμό!!!!!

……οσο θα μεγαλώνει η “παρένθεση ” τα κρούσματα θα πληθαίνουν…..

……πατέρα ΑΜΒΡΟΣΙΕ επανέφερε στη χριστιανική τάξη την περιούσια πιστή γιατί αν συνεχίσει έτσι θα μας κάνει παρέα στην κόλαση εμάς των αντίχριστων ……

Ο Πολάκης επιτέθηκε στον Πιερρακάκη και του ευχήθηκε να αποτύχει στο έργο του στο Eurogroup

0

«Από την ΠΑΣΠ της ΑΣΟΕ ,στην αυλή του Σημίτη, μετά στο γραφείο του Παπανδρέου και ύστερα στην άυλη του Βενιζέλου κλείνοντας τον πασοκικό του κύκλο ανέλιξης», γράφει μεταξύ άλλων

Ο Παύλος Πολάκης ξαναχτυπά και αυτή την φορά επιτέθηκε με ανάρτησή του στα social media στον Κυριάκο Πιερρακάκη με αφορμή την εκλογή του στην προεδρία του Eurogroup.

Δείτε την ανάρτηση του:

Στην ανάρτησή του ο Παύλος Πολάκης περιγράφει την πολιτική διαδρομή που ακολούθησε ο Κυριάκος Πιερρακάκης από την ΠΑΣΠ της ΑΣΟΕΕ, ενώ παράλληλα δηλώνει πως διαφωνεί με τα όσα είπε ο Δημήτρης Λιάκος περί «επίτευγμα της κυβέρνησης» η εκλογή του Πιερρακάκη στο Eurogroup.

stigmiotypo othonis 2025 12 13 00.56.03

Μάλιστα αναφέρει πως θα πρέπει να αποτύχει στο έργο του ο νέος πρόεδρος του Eurogroup.

«Από την ΠΑΣΠ της ΑΣΟΕ ,στην αυλή του Σημίτη, μετά στο γραφείο του Παπανδρέου και ύστερα στην άυλη του Βενιζέλου κλείνοντας τον πασοκικό του κύκλο ανέλιξης.

Από το 2017 τακιμιασε με Κυριάκο Μητσοτάκη που συμφώνησε να τον κάνει υπουργό. Έτσι έγινε αρχικά Υπουργός Ψηφιακής πολιτικής και στο όνομα της πανδημίας τρελάθηκε στις απευθείας αναθέσεις σε κολλητούς και φίλους ,σε εταιρείες που φτιάχνονταν πριν λίγες μέρες ,για το ΕΚΟΜΕ και την ψηφιοποίηση του δημοσίου(απλά υλοποιούσε αυτά που είχε δρομολογήσει και εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Νίκος Παππάς )και βεβαία έδωσε στον Πάτση 1.000.000 ευρώ μέσω ΕΛΤΑ και 50 εκατομμύρια στην ΟΝΕΧ κλπ», αναφέρει μεταξύ άλλων.

stigmiotypo othonis 2025 12 13 00.55.30

Όσον αφορά την εκλογή του στην προεδρία του Eurogroup ο Παύλος Πολάκης υποστήριξε πως «το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα τον έκανε πρόεδρο, καθώς προφανώς δέχθηκε να είναι το πειθήνιο όργανο της ευρωπαϊκής ελίτ στα μέτρα που θα συνεχίσει να λαμβάνει εναντίον της Ρωσίας, για να συνεχίζουν να στηρίζουν τον Ζελένσκι».

Και πως «έγινε γιατί δέχτηκε να κάνει αυτά που δεν δέχτηκε ο Βέλγος ομόλογός του, που ήταν η αρχική επιλογή του ΕΛΚ».

Ο Πολάκης επισκέφθηκε γηροκομείο με τη μάσκα στο… πηγούνι

0

Αρνητικές εντυπώσεις προκαλεί άλλη μια εμφάνιση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη, ο οποίος επισκέφθηκε γηροκομείο στα Χανιά και φωτογραφήθηκε… καμαρωτός με το μάσκα στο… πηγούνι.

Πέρα από τις τσικουδιές και τα κεράσματα, ο εντατικολόγος και πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας εμφανίστηκε για άλλη μια φορά να αδιαφορεί για τα μέτρα και να βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο με άτομα ευπαθούς ομάδας (ηλικιωμένοι, υπερήλικες) χωρίς να φορά καν τη μάσκα του, όπως πρέπει.

Ειδικότερα, την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου ο Βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Παύλος Πολάκης επισκέφτηκε κοινωνικές δομές του Νομού, συνοδευόμενος από το Γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής του κόμματος Ανδρέα Παπανδρέου.

Αρχικά επισκέφτηκε το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.) του Δήμου Χανίων όπου έγινε δεκτός από τους ωφελούμενους της δομής, τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Γιαννακάκη και τους εργαζόμενους, με επικεφαλής την Υπεύθυνη κα Δρουμπάκη Αργυρώ. Ο Παύλος Πολάκης αφού μοίρασε δώρα και γλυκά στους ηλικιωμένους, αντάλλαξε ευχές μαζί τους, ενώ άκουσε με ενδιαφέρον την παρουσίαση που του έγινε σχετικά με την λειτουργία και τις δράσεις του Κ.Η.Φ.Η.

Πολάκης γηροκομείο

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, συγκινητική ήταν η στιγμή που οι ωφελούμενοι του αφιέρωσαν μια Κρητική μαντινάδα, τραγούδησαν όλοι μαζί γύρω από το Χριστουγεννιάτικο δένδρο και του πρόσφεραν χειροποίητες δημιουργίες τους.

Αποχαιρετώντας τους με την υπόσχεση πως σύντομα θα τους επισκεφτεί ξανά, τους ευχαρίστησε για την θερμή υποδοχή και συνεχάρη τόσο τον Αντιδήμαρχο κ. Γιαννακάκη, όσο και την υπεύθυνη της δομής κα Δρουμπάκη για την υψηλού επιπέδου παρεχόμενη φροντίδα, που καθιστά το Κέντρο πρότυπο λειτουργίας στην χώρα.

Πολάκης γηροκομείο

Στη συνέχεια ο Βουλευτής Χανίων επισκέφτηκε το Δημοτικό Γηροκομείο Χανίων. Εκεί τον περίμεναν ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χανίων κ. Γιώργος Φραγκιαδάκης, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ιδρύματος κ. Γιάννης Σημανδηράκης, εργαζόμενοι και φιλοξενούμενοι υπερήλικες. Ο Π. Πολάκης συνομίλησε με τους ηλικιωμένους, αντάλλαξαν ευχές και δώρα, ξεναγήθηκε σε όλους τους χώρους του Γηροκομείου, ενημερώθηκε αναλυτικά από τον Πρόεδρο και τον Γενικό Γραμματέα για τις εργασίες συντήρησης που είναι σε εξέλιξη καθώς και για τα σχέδια επέκτασης του.

Πολάκης γηροκομείο

Τέλος ο Βουλευτής επισκέφτηκε το Παράρτημα Προστασίας Παιδιών και Νέων Κρήτης (πρώην Ορφανοτροφείο Αρένων Χανίων), όπου του δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρει δώρα και γλυκά στα παιδιά, να ενημερωθεί από τους εργαζόμενους για τη λειτουργία της σημαντικής αυτής δομής αλλά και να ανταλλάξει ευχές εν όψει των εορτών και της έλευσης του νέου χρόνου.

Πολάκης γηροκομείο

 

Πολάκης γηροκομείο

 

Πολάκης γηροκομείο

Ο Πολάκης διόρισε αντιπρόεδρο στο νοσοκομείο Σαντορίνης φίλο του ιδιοκτήτη βουλκανιζατέρ

0

Από ιδιοκτήτης συνοικιακού βουλκανιζατέρ αναβαθμίστηκε στη θέση του αντιπροέδρου του νοσοκομείου της Σαντορίνης ο έμπιστος συνεργάτης του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη, Χαράλαμπος Πανοτόπουλος, μηχανικός μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, με μισθό 3.897 ευρώ τον μήνα ή 46.000 ευρώ τον χρόνο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Δημοκρατία», ο κ. Πανοτόπουλος, είναι πτυχιούχος του τμήματος Μηχανολογίας της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Πειραιά. Επίσης ως επαγγελματίας μηχανικός μοτοσικλετών, το 2012, πριν ανέβει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, διατηρούσε συνεργείο βουλκανιζατέρ στην Ηλιούπολη.

Όταν ο Παύλος Πολάκης αναλαμβάνει την θέση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, στις 23 Σεπτεμβρίου του 2015, ο κ. Πανοτόπουλος ως στενός συνεργάτης του, τον ακολουθεί στο πολιτικό του γραφείο. Στις 27 Ιανουαρίου του 2016 και ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν έναν χρόνο στην κυβέρνηση, με Κοινή Υπουργική απόφαση, καθορίζεται ο μισθός του αντιπροέδρου του νοσοκομείου Θήρας στο ποσό των 3.897.07 ευρώ τον μήνα ή 46.000 ευρώ τον χρόνο.

Στις 9 Ιανουαρίου του 2018, ο στενός συνεργάτης του Παύλου Πολάκη, διορίζεται στην θέση του αντιπροέδρου του νοσοκομείου Σαντορίνης με κοινή υπουργική απόφαση Ξανθού – Πολάκη – Τζακαλώτου, η οποία αναρτάται στη Δια@υγεια. c17b7153027950e50e97e655fcbf1557 scaled
627a1f8f3e1f8a2a0cbb9aedc33ade8c scaled
eafca571714f867a9ba5002c1f39a0c1 scaled
0a5a5b82f2b96ba1a1ad4bb4ec536e77 scaled
Άμεση ήταν η απάντηση του Παύλου Πολάκη μέσω Facebook 

«Ολα τα ταϊσμένα τρωκτικά του ΚΕΕΛΠΝΟ εχουν βγει στην πίστα της λάσπης και της διαστρέβλωσης για να θολώσουν την εικόνα του σκανδάλου νοβαρτις και να μας διαβάλλουν με απίστευτα ψέμματα πιστεύοντας οι κακόμοιροι πως θα σταματήσουμε…

Σημερινο δείγμα η εφημερίδα Δημοκρατια με ενα εμετικό δημοςιευμα για το μηχανολόγο μηχανικό Πανοτοπουλο Μπαμπη συνεργάτη μου για 1,5 χρόνο στο υπουργείο με ευθύνη για τα νοςοκομεια στο Αιγαίο και το εκαβ ο οποιος σημερα ειναι εντεταλμένος σύμβουλος στην ΑΕΜΥ (ανώνυμη εταιρεία μονάδων υγείας)με αρμοδιότητα το νοσοκομείο Σαντορινης .(φωτο 1)

Ολα εξηγούνται!!!Στις επόμενες φωτο φαίνονται καθαρά μερικά απο τα ποσα που εισέπραξε η εταιρεία και οι εφημερίδες που ανήκει και η δημοκρατία το έτος 2014 απο το μαυσωλείο της διαπλοκής και του μαύρου χρήματος που λέγεται ΚΕΕΛΠΝΟ .

Μην σπρώχνεστε παληκάρια !!! Εχει για όλους….Δεν μας ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ η λαςπη σας !!!!», έγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.

Πηγή: protothema.gr

Ο Πολάκης δημοσίευσε την γνωμάτευση με την οποία αποφυλακίστηκε ο Άρης Φλώρος

0

Μέσω ανάρτησής του στο Facebook ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, αναφέρεται στην υπόθεση της αποφυλάκισης του καταδικασμένου για την υπόθεση της Energa, Άρη Φλώρου και δίνει στη δημοσιότητα το έγγραφο με το οποίο πιστοποιήθηκε η αναπηρία του.

Σύμφωνα με τον Παύλο Πολάκη, ο οποίος αναφέρει πως έχει τη σχετική γνωμάτευση στα χέρια του, η απόφαση του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) που προσδιόρισε το ποσοστό αναπηρίας του Άρη Φλώρου, αποτελεί «γνωμάτευση κατά παραγγελία».

Μάλιστα ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας τονίζει πως αυτοί που έδωσαν τη γνωμάτευση θα τιμωρηθούν.

Η ανάρτηση του Παύλου Πολάκη:

“Πριν λιγο ήρθε στα χέρια μου η γνωμάτευση με την οποια αποφυλακίστηκε το λαμόγιο που ακούει στο όνομα ΦΛΩΡΟΣ !!!!

Δεν μιλησα δυο μέρες αφενός γιατι ειμαι σε τριήμερες ” διακοπές”,αφετέρου γιατι ήθελα να δω τι συμβαίνει .
Μετα απο αυτο θα πω μια κουβέντα μόνο !!!

Αυτά τα λαμόγια που έδωσαν τέτοιες γνωματεύσεις σε εναν ΑΠΑΤΕΩΝΑ ,39 ετών για να του αθροίσουν ποσοστό αναπηρίας 70% θα ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ !!!!!

Πρωτοετής Φοιτητης της Ιατρικης καταλαβαίνει πως αυτά ειναι γνωμάτευση κατα παραγγελία προφανως με αντάλλαγμα ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΩ !!!

ΠΙΣΩ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ,δεν βάλαμε το κεφάλι μας στο ντορβά για να “καθαρίζετε” εσείς τους εγκληματίες και τους απατεώνες που ήπιαν το αίμα του ελληνικού λαού !!!”

Ο Πολάκης δεν ψnφίζει το γάμο ομόφuλων, ο Κασσελάκης τον «ξnλώνει» από συντονιστή

0

Στην απόφαση να απόσχει από την ψηφοφορία για το γάμο ομοφύλων έχει καταλήξει σύμφωνα με πληροφορίες του Dnews ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Παύλος Πολάκης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, όπως αποκάλυψε ο Βασίλης Σκουρής στα Παιχνίδια Εξουσίας, αν δεν υπερψηφίζει το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τα ομόφυλα ζευγάρια ο Παύλος Πολάκης δεν θα διαγραφεί από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ. Με απόφαση του Στέφανου Κασσελάκη, όμως, αναμένεται να εκπέσει από τη θέση του επικεφαλής των Τομεαρχών του κόμματος, από τη θέση του συντονιστή ΕΠΕΚΕ όπως είναι ο πραγματικός του τίτλος.

Ανεξαρτήτως, πάντως, της ποινής που θα επιβληθεί στον βουλευτή Χανίων εφόσον διαφοροποιηθεί από την επίσημη θέση στο νομοσχέδιο, το κυρίαρχο είναι πως θα επισημοποιηθεί η ρήξη που εδώ και ένα περίπου μήνα υπάρχει στις σχέσεις του Στέφανου Κασσελάκη με τον Παύλο Πολάκη.

Στην απόφαση αυτή αποδίδεται και το πρωινό κάλεσμα του Προέδρου του κόμματος, κ. Κασσελάκη προς τους βουλευτές του να ψηφίσουν «ναι» στο νομοσχέδιο για το γάμο ομόφυλων ζευγαριών.




Υπενθυμίζεται ότι ήδη από χθες κατά τη διάρκεια της εκρηκτικής συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, σε επίμονες ερωτήσεις του κ. Ραγκούση κατά πόσο θα υπάρξουν μέτρα για όποιους δεν υπερψηφίσουν, ο κ. Κασσελάκης απάντησε θετικά, στέλνοντας μήνυμα προς τον Παύλο Πολάκη που αποτελούσε και το μοναδικό μεγάλο ερώτημα για την τελική στάση που θα κρατήσει.

Το πρωινό μήνυμα Κασσελάκη

Στο μήνυμά του προς τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει πως η καταψήφιση είναι για την για την ακροδεξιά πτέρυγα της ΝΔ από την οποία όπως επισημαίνει τους χωρίζει ηθική και αξιακή άβυσσος, σημειώνοντας με νόημα πως «η αποχή είναι για τους Βορίδηδες»

«Σας καλώ σήμερα στη Βουλή να πείτε ένα δυνατό «ναι» περηφάνιας, αξιοπρέπειας, συμπερίληψης», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Όλο το μήνυμα:

Αγαπητοί σ. Βουλευτές/Βουλεύτριες:

Σήμερα ψηφίζεται ένα νομοσχέδιο που είναι ατελές μεν, πηγαίνει όμως την κοινωνία μας ένα μεγάλο βήμα μπροστά.

Ένα νομοσχέδιο που, χωρίς το σύμφωνο συμβίωσης του ΣΥΡΙΖΑ και χωρίς τους αγώνες μας για ορατότητα, δε θα είχε έρθει ποτέ.

Σκεφτείτε όλους τους συνανθρώπους σας που το νομοσχέδιο αυτό τους αφορά προσωπικά σαν αδέρφια σας, σαν παιδιά σας. Έχουν -έχουμε- δικαίωμα. Είμαστε πολίτες. Είμαστε κομμάτι ισότιμο της ελληνικής κοινωνίας.

Η καταψήφιση είναι για την ακροδεξιά πτέρυγα της ΝΔ.

Η αποχή είναι για τους Βορίδηδες αυτού του τόπου.

Μας χωρίζει ηθική και αξιακή άβυσσος από αυτούς.

Σας καλώ σήμερα στη Βουλή να πείτε ένα δυνατό «ναι» περηφάνιας, αξιοπρέπειας, συμπερίληψης.

Αν όχι ο ΣΥΡΙΖΑ των δικαιωμάτων, τότε ποιος;

Αν όχι εμείς οι προοδευτικοί άνθρωποι αυτού του τόπου, τότε ποιοι;




Ο Πολάκης «ανέβασε»… αποδείξεις του εμβολίου: «Ήταν προσωπική επιλογή, όχι προϊόν πίεσης»

0

Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέβασε φωτογραφία από τον εμβολιασμό του, αλλά και υπενθύμισε πως είχε γράψει ότι θα εμβολιαστεί.

Μετά την τηλεοπτική ανακοίνωση από τον Αλέξη Τσίπρα, ότι ο Παύλος Πολάκης εμβολιάστηκε, ο ίδιος ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέβασε ένα post στο facebook με την επίμαχη φωτογραφία, αλλά και μία απάντηση που είχε δώσει, πως σκόπευε να εμβολιαστεί Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, θέλοντας να τονίσει πως δεν ήταν προϊόν πίεσης αλλά προσωπική του επιλογή.

Αναλυτικά στο post του ο Παύλος Πολάκης ανέφερε:

Ξεκαθαρίζω άπαξ και δια παντός πως δεν πρόκειται για αποτέλεσμα πίεσης ή εκβιασμών αλλά για προσωπική μου επιλογή την οποία έχω ανακοινώσει εδώ και καιρό όπως φαίνεται από τη πρώτη φωτογραφία.

Το έκανα γιατί:

  • -Είμαι στα 56-57 με κάποια προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια .
  • -Είμαι ενεργός γιατρός και είμαστε μπροστά σε τέταρτο κύμα τους επομενους μηνες.
  • -Κάνοντας το τώρα θα έχω ανοσία τους επόμενους μήνες που θα είναι η όξυνση (δυστυχως πολλοί συνάδελφοι έχουν οπως φαίνεται από τις εξετασεις αντισωμάτων που κάνουν ,μηδενική προστασία μετά από 6-8 μηνες)
  • -Έκανα αυτό που φαίνεται να έχει την ψηλότερη προστασία από βαριά νοσηση για την παραλλαγή δέλτα που τώρα είναι κυρίαρχη (Το Pfizer δηλαδή που προσφέρει μια κάλυψη της τάξης του 43% όπως φαίνεται από επιστημονικές ανακοινώσεις στο Ισραήλ στην Αγγλία και αλλού )

ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΑΝΑ ,ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΑ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟΤΕ(φωτό 1)

1

Από την πρώτη στιγμή δέχομαι επιθέσεις ότι είμαι αντιεμβολιαστής, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι δέχομαι επιθέσεις γιατί ασκώ οξύτατη κριτική στην πολιτική της κυβέρνησης και στον τρόπο που αντιμετωπίζει την πανδημία με τους 14.000 νεκρους,τους 9.000 εκτος ΜΕΘ,με τη μη ενίσχυση του ΕΣΥ ,την απουσία τεστ και πρωτοβάθμιας ,τα ΜΗ μέτρα σε μέσα μαζικής μεταφοράς και εργασιακούς χώρους ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ τη ΜΗ ΧΡΗΣΗ των Μονοκλωνικων αντισωμάτων που θα ΕΣΩΝΑΝ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΖΩΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ!!

Ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι δεν θα κάνω το εμβόλιο. Ισχυρίστηκα ότι οι μεταλλάξεις μειώνουν την αποτελεσματικότητα του και ότι το εμβόλιο από μόνο του δεν είναι αρκετό για να αντιμετωπίσουμε την υγειονομική κρίση.,Ι ΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ, με την εξέλιξη της πανδημίας παγκοσμίως και στη χώρα μας!

Υπερασπίστηκα και υπερασπίζομαι ΣΘΕΝΑΡΑ την άποψη ότι μαζί με τα εμβόλια πρέπει να δώσουμε έμφαση στο φάρμακο, πρέπει να δώσουμε έμφαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα, πρέπει να δώσουμε έμφαση στην ενίσχυση του ΕΣΥ , που η κυβέρνηση ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ!

Αντίθετα με πρόσχημα την πανδημία και τον εμβολιασμό ανοίγει τις πόρτες των νοσοκομείων στα τρωκτικά του ιδιωτικού τομέα.
Ισχυρίστηκα επίσης ότι η αναστολή εργασίας είναι μέτρα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ-ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟ, που εξοντώνει τους εργαζόμενους στο χώρο της υγείας και αποδυναμώνει τα νοσοκομεία της χώρας (και ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό διαφωνεί οριζοντίως και καθέτως)

ΤΩΡΑ, χωρίς τον κίνδυνο της σπέκουλας των πολιτικών αντιπάλων, ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ πως θα υπερασπίζομαι με μεγαλύτερο πάθος αυτές τις απόψεις.

…..ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ…..όσα λεφτά και αν ρίξετε για να πετάνε λάσπη τα ΜΜΕ σας….