Blog Σελίδα 4787

Ο Σιακαντάρης της ΕΛΑΣ προτείνει την αυτοδιάλυση ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ: «Είναι τοξικά, έχουν τελειώσει πολιτικά»

0

«Ο Αλέξης Τσίπρας δεν δείχνει δείγματα αλαζονείας, δεν είναι αλαζονεία να λες ότι είσαι δεύτερο κόμμα ενώ είσαι», ανέφερε

Ως «τοξικά κόμματα» που έχουν «τελειώσει πολιτικά» χαρακτήρισε το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιώργος Σιακαντάρης, στέλεχος της ΕΛΑΣ (Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη) και συντονιστής της 13μελούς ομάδας που επεξεργάστηκε το Μανιφέστο του Ινστιτούτου Τσίπρα. Μιλώντας στο One, υποστήριξε ότι η πολιτική ανασύνθεση που επιχειρεί ο πρώην πρωθυπουργός προϋποθέτει την υπέρβαση των υφιστάμενων κομματικών σχηματισμών.

Δείτε το βίντεο:


«Το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ είναι δυσοίωνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Σιακαντάρης, προσθέτοντας πως τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και το ΠΑΣΟΚ «έχουν τελειώσει πολιτικά». Ο ίδιος αποκάλυψε ότι είχε ταχθεί υπέρ της αυτοδιάλυσης των δύο κομμάτων ήδη πριν από τη συγκρότηση της ΕΛΑΣ (Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη) από τον Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας πως την άποψη αυτή είχε μεταφέρει τόσο στη Φώφη Γεννηματά όσο και αργότερα στον Νίκο Ανδρουλάκη.

«Είναι τοξικά στην ελληνική κοινωνία», υποστήριξε, εξηγώντας ότι η τοξικότητα δεν αφορά τη συνολική ιστορική τους διαδρομή αλλά τον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτά σήμερα από σημαντικό τμήμα των πολιτών.

«Το ΠΑΣΟΚ έχει ένα θετικό αποτύπωμα, ίσως το πιο θετικό απ’ όλους», σημείωσε, για να προσθέσει ωστόσο ότι «όπως έτσι το έφερε η πολιτική διαδικασία, στη συνείδηση του κόσμου θεωρείται τοξικό».

Κάνοντας αναφορά στην πορεία της ΔΗΜΑΡ, σχολίασε ότι «μπήκε στην κυβέρνηση και έχασε το μισό κοινό, βγήκε από την κυβέρνηση και έχασε το υπόλοιπο».

giorgos siakantaris elas 1200x675 1

Ερωτηθείς, τέλος, για επικρίσεις περί αλαζονείας στην ΕΛΑΣ, ο Γιώργος Σιακαντάρης εμφανίστηκε κατηγορηματικός. «Αλαζονεία από πού; Δεν συμμερίζομαι αυτές τις απόψεις», είπε, προσθέτοντας ότι «Δεν είναι αλαζονεία να λες ότι είσαι δεύτερο κόμμα ενώ είσαι. Ότι ενδεχομένως να υπάρχουν διαδικασίες από κόσμο που κινείται γύρω από τον Αλέξη Τσίπρα και θέλει να υπερθεματίσει και να γίνει τσιπρικότερος του Τσίπρα μπορεί να φαίνεται, αλλά ο Αλέξης Τσίπρας δεν δείχνει δείγματα αλαζονείας».

«Εδώ είμαστε, όλοι κρίνουμε και όλοι κρινόμαστε», κατέληξε.

Ο Σημίτης στο συνέδριο της ΔΗΣΥ: «Απαιτείται άμεσα ενότητα όλων των δυνάμεων»

0

Μιλώντας στο Συνέδριο της ΔΗ.ΣΥ., ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, κάλεσε για άμεση ενότητα όλων των δυνάμεων στο χώρο της Κεντροαριστεράς, που θα υπηρετήσουν μια πολιτική που θα βγάλει τη χώρα από την κρίση.

Χωρίς να φεισθεί επικρίσεων για τις διαφωνίες και τις ατέλειωτες συζητήσεις, ο κ. Σημίτης ανέφερε ότι «το Συνέδριο είναι μια ευκαιρία για τη διαμόρφωση θέσεων και κυρίως συσπείρωσης, όσων θεωρούν ότι πρέπει να υπάρξει μια ενιαία ισχυρή μεταρρυθμιστική δύναμη στη χώρα. Μια τέτοια δύναμη είναι αναγκαία, αφού το 70% των πολιτών δηλώνει στις δημοσκοπήσεις ότι η πορεία της χώρας ακολουθεί λάθος κατεύθυνση».

fba9937a1a9be9a12107a1c031e7486c

Ασκώντας δριμεία κριτική για τη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, ο κ. Σημίτης αμφισβήτησε την αισιοδοξία του κυβερνητικού επιτελείου για την έξοδο στις αγορές: «Πρόκειται για μια ελπίδα, που είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα πραγματοποιηθεί. Τα γνωστά προβλήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν έντονα. Με άλλα λόγια, η χώρα θα βρίσκεται σε στενωπό και τα προσεχή χρόνια. Η πρόσβασή μας στο ξέφωτο δεν είναι νομοτελειακή.

Απαιτεί σχέδιο, προσπάθεια, κυρίως όμως απαιτεί ευθύνη – από την κυβέρνηση και από τα κόμματα. Στο πλαίσιο του θεσμικού του ρόλου, ο κάθε φορέας πρέπει να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων», τόνισε ο κ. Σημίτης.

Σύμφωνα με τον πρώην πρωθυπουργό, η δέσμευση για πρωτογενή πλεονάσματα ύψους 3,5% του ΑΕΠ μέχρι το 2022 (για μια περίοδο δηλαδή που εκτείνεται μετά το τέλος του μνημονίου) συνεπάγεται ανυπέρβλητες δυσκολίες για τους πολίτες κι ένα δυσμενές πλαίσιο για την προσπάθεια της ανάπτυξης. Το ίδιο και η υπόδειξη του Eurogroup για πρωτογενή πλεονάσματα ύψους 2% από το 2022 ως το 2060, επίσης συνεπάγεται δυσκολίες για την εμπέδωση συνθηκών ανάπτυξης. «Η χώρα μας θα συνεχίσει να σέρνεται» σημείωσε.

Για το χρέος, ο κ. Σημίτης υπογράμμισε ότι πρόκειται να συζητηθεί ουσιαστικά μετά το τέλος του Μνημονίου τον Ιούλιο του 2018 και η σχετική διευθέτηση πρέπει να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ώστε να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των επενδυτών και των αποταμιευτών. «Χωρίς επάνοδο της εμπιστοσύνης, η κρίση θα συνεχίζεται.

Πώς όμως θα επανέλθει η εμπιστοσύνη, όταν επικρατεί στη διεθνή κοινότητα η εντύπωση ότι η Ελλάδα, είτε αμφισβητεί τα συμφωνηθέντα, είτε καθυστερεί την εκτέλεσή τους;» επισήμανε ο κ. Σημίτης, συμπληρώνοντας ότι από την απόφαση του Εurogroup προκύπτει, πως οι Ευρωπαίοι επιφυλάσσονται να δεσμευθούν στα πιο σοβαρά θέματα.

«Η παρατεινόμενη επί μήνες τώρα συζήτηση για το πότε θα πραγματοποιηθεί η οργάνωση ενός ευρύτερου σχήματος, δείχνει στους πολίτες ότι οι υπεύθυνοι δεν έχουν αντιληφθεί την επιταγή των καιρών. Το κύριο θέμα είναι η ευρύτερη δυνατή συσπείρωση χωρίς διαχωριστικές γραμμές, χωρίς συζητήσεις για το ποιος προσχώρησε σε ποιόν, για το ποιος δικαιούται και ποιος δεν δικαιούται να επικαλείται το παρελθόν. Νέα κόμματα δεν προέρχονται από το μηδέν.

0599b6708fdce1b25c9ae3180e89d583

Χτίζονται σε προσπάθειες και απόψεις που υπάρχουν ήδη. Αλλά η δημοσκόπηση επιβεβαιώνει την επικρατούσα αίσθηση ότι επιβάλλεται αλλαγή, μια νέα προσπάθεια απελευθερωμένη από δεσμεύσεις του παρελθόντος. Εδώ και τώρα πρέπει να λύσουμε το πρόβλημά μας. Να προσδιορίσουμε το μέλλον σε αντιπαράθεση με το σήμερα και το παρελθόν. Να ενώσουμε όλες τις δυνάμεις που θέλουν να υπάρξει προοπτική για τη χώρα στο σύγχρονο κόσμο» ανέφερε ο κ. Σημίτης και συνέχισε:

«Η ελληνική κοινωνία και πολιτική ζωή έχουν ανάγκη από μια δύναμη εκσυγχρονισμού και μεταρρύθμισης που μάχεται τη συντηρητική στασιμότητα, τις χωρίς σχέση με την πραγματικότητα ιδεολογικές φαντασιώσεις μιας αυτοαποκαλούμενης αριστεράς και την εθνικολαϊκιστική νοοτροπία και πολιτική που στοχεύει αποκλειστικά στην παραμονή και εκμετάλλευση της εξουσίας.

Η χώρα έχει την ανάγκη να πληροφορηθεί την αλήθεια, τους εφικτούς δρόμους ανάπτυξης, τις υπάρχουσες ή αναμενόμενες αντιδράσεις, τα εμπόδια, τις δυνατότητες επιλογών, να αισθανθεί ότι υπάρχει ρεύμα με γνώση και δύναμη για να ανατρέψει την χωρίς τέλος πορεία στα όρια της ύφεσης με άγνωστη κατάληξη. Πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε αν πραγματικά το θελήσουμε. Να προσπαθήσουμε αποφασιστικά τώρα».

[real] [efsyn]

Ο Σημίτης στο πλευρό Μητσοτάκη κατηγορεί Τσίπρα και Φώφη για «άρνηση»

0

Ο Κώστας Σημίτης «ξαναχτύπησε» με νέες νουθεσίες και για να υπερασπιστεί το εκσυγχρονιστικό «επιτελικό κράτος». Δεν είναι μυστικό ότι ο πρωθυπουργός είναι μεγάλος θαυμαστής του Κώστα Σημίτη και περιβάλλεται από γνωστούς σημιτικούς, πράγμα που βεβαίως προκαλεί ανατριχίλες στον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας, ωστόσο, οι νεοδημοκράτες δεν φημίζονται για την ελευθεροφροσύνη τους, όπως οι πρώην ΠΑΣΟΚοι, δηλαδή ο κόσμος της δημοκρατικής παράταξης, που προτίμησαν να διαλύσουν το ΠΑΣΟΚ από το να ανέχονται τον κάθε εκσυγχρονιστή και τον κάθε τζιτζιφιόγκο να διασύρει τη χώρα. Οι νεοδημοκράτες, ενώ βρέθηκαν να κυβερνώνται από την αυλή του Σημίτη και ολημερίς μουρμουρίζουν, ως δεξιοί έχουν μάθει να είναι υπάκουοι στους «βαρώνους» τους, όπως τον μεσαίωνα οι κολίγοι στους ευγενείς, εξάλλου αυτής της νοοτροπίας διάδοχοι είναι.

Στην εξέλιξη της πανδημίας του κορωνοϊού και στη στάση των κομμάτων της Αντιπολίτευσης αναφέρεται με άρθρο του στην εφημερίδα «Νέα Σαββατοκύριακο» ο Κώστας Σημίτης.

Ο πρώην πρωθυπουργός, ο άνθρωπος που μετέτρεψε τη χώρα σε γερμανικό προτεκτοράτο, όσον αφορά την επιδημία και το lockdown, κατηγορεί τα κόμματα της αντιπολίτευσης ότι δεν παρουσίασαν ένα δικό τους σχέδιο με βάση διεθνή δεδομένα. Λέει φυσικά ψέμματα. Αλλά τι σχέση έχει άραγε ο Σημίτης με την αλήθεια;

«Δεν εξήγησαν από την αρχή της πανδημίας ποια πολιτική θα έπρεπε να ακολουθηθεί με βάση τα επιστημονικά δεδομένα και τις υπάρχουσες εμπειρίες.

»Απλώς παρακολουθούν και αρνούνται.

»Αλλά η κοινή γνώμη δεν χρειάζεται την άρνηση» γράφει για να προσθέσει:

«Για να απαιτήσει τα αναγκαία και σωστά από την κυβέρνηση χρειάζεται πληροφόρηση, τεκμηρίωση, δημιουργικότητα.

»Τότε μόνο θα είναι πρόθυμη να ακολουθήσει δρόμους άλλους από εκείνους που της υπαγορεύει η κυβέρνηση και να αναθέσει σε όσους έχουν διαφορετικές ευθύνες την εξουσία».

Απίστευτος Σημίτης; 84 ετών και παραμένει ειλικρινής προβοκάτορας της δημοκρατικής παράταξης.

Ολόκληρο το άρθρο του Κώστα Σημίτη

Στις εφημερίδες διαβάζουμε και στο ραδιόφωνο ακούμε μετά τις κυβερνητικές δηλώσεις και τις σχετικές απαντήσεις της αντιπολίτευσης.

Αυτή η ανταλλαγή απόψεων έχει ελάχιστο ενδιαφέρον.

Η αντιπολίτευση θα έπρεπε να βοηθήσει σε μια πληρέστερη εικόνα της αντιμετώπισης των προβλημάτων αντί να επιβεβαιώνει κάθε φορά μια γνωστή αντιπαλότητα, χωρίς να αναδεικνύει το ουσιαστικό περιεχόμενο των διαφορών.

Ενα παράδειγμα είναι οι δηλώσεις του Πρωθυπουργού για το νέο lockdown και τα πολιτικά σχόλια που ακολούθησαν.

Το κύριο κόμμα της αντιπολίτευσης προσωποποιεί το θέμα.

Θεωρεί ότι ο Πρωθυπουργός «δεν θέλει να βρεθεί στη δύσκολη θέση να υπάρχει αντίλογος… για τις παλινωδίες που οδήγησαν στο νέο lockdown».

Ποια γεγονότα θεωρεί ως παλινωδία;

Τον τουρισμό, τις καλοκαιρινές διακοπές;

Αλλά αυτά υπήρχαν και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Όπως και σε άλλα κράτη, οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν και εφαρμόζονται συναρτώνται με τις εξελίξεις όσο και την ανάγκη οι δομές της κοινωνίας να εξακολουθούν να λειτουργούν.

Άλλο κόμμα της αντιπολίτευσης κατήγγειλε «τους αυτοσχεδιασμούς της κυβέρνησης που αποτυγχάνουν και τη χρησιμοποίηση ως ασπίδας τους επιστήμονες».

Ποιοι είναι οι «αυτοσχεδιασμοί» της κυβέρνησης δεν αναφέρεται.

Όσον αφορά την «επίκληση» της γνώμης των επιστημόνων, τα κράτη της Ευρώπης ζήτησαν και ζητούν την εισήγηση των επιστημόνων.

Συζητούν μαζί τους, προσπαθούν να διαμορφώσουν με βάση τις εισηγήσεις τους, που δεν συμπίπτουν πολλές φορές, τα αναγκαία μέτρα λαμβάνοντας υπόψη και τις οικονομικές και κοινωνικές παραμέτρους, που είναι υποχρέωση κάθε κυβέρνησης να εξετάζει.

Οι δηλώσεις αυτές της αντιπολίτευσης δεν είναι εξαίρεση σε σχέση με δηλώσεις της και για άλλα θέματα.

Ο τρόπος αυτός αντίδρασης δείχνει μία από τις μεγάλες αδυναμίες της ελληνικής πολιτικής ζωής.

Η αντιπολίτευση πρέπει να εκφράζεται.

Αλλά χρέος της είναι επίσης, όταν επισημαίνει τις αρνητικές πλευρές της κυβερνητικής δραστηριότητας, να έχει και η ίδια στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία ένα κατανοητό και εφαρμόσιμο σχέδιο αντιμετώπισης.

Σχέδιο εφικτό και σε θέση να βελτιώνει τις εσφαλμένες κυβερνητικές πολιτικές.

Όσον αφορά την επιδημία και το lockdown τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν παρουσίασαν ένα δικό τους σχέδιο με βάση διεθνή δεδομένα.

Δεν εξήγησαν από την αρχή της πανδημίας ποια πολιτική θα έπρεπε να ακολουθηθεί με βάση τα επιστημονικά δεδομένα και τις υπάρχουσες εμπειρίες.

Απλώς παρακολουθούν και αρνούνται. Αλλά η κοινή γνώμη δεν χρειάζεται την άρνηση.

Για να απαιτήσει τα αναγκαία και σωστά από την κυβέρνηση χρειάζεται πληροφόρηση, τεκμηρίωση, δημιουργικότητα.

Τότε μόνο θα είναι πρόθυμη να ακολουθήσει δρόμους άλλους από εκείνους που της υπαγορεύει η κυβέρνηση και να αναθέσει σε όσους έχουν διαφορετικές ευθύνες την εξουσία.

Ο σημαντικός λόγος που οι Βρετανοί έχουν μία βρύση για κρύο και μία για ζεστό νερό

0

Πολλές φορές οι επισκέπτες της Μεγάλης Βρετανίας εκπλήσσονται από την αριστερή οδήγηση, το κακό φαγητό, ή την αγάπη που τρέφουν οι Αγγλοι για τη Βασίλισσά τους.

Κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι εν έτει 2017 πολλά σπίτια στην Αγγλία έχουν 2 βρύσες στο νεροχύτη, τον νιπτήρα και τη μπανιέρα. Μία για ζεστό και μία για κρύο νερό. Και πολύ λογικά αναρωτιέται κάποιος.

«Μα γιατί δεν χρησιμοποιούν μία βρύση με τις δύο επιλογές όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη; Όχι, δεν είναι γιατί μπορεί να είναι τσιγγούνιδες και θέλουν να πλένουν τα χέρια τους με κρύο.

Υπάρχει ένας πολύ σημαντικός λόγος και τον εξηγεί με μεγάλη σαφήνεια ο Βρετανός Τομ Σκοτ.

Αυτό λοιπόν που λέει στο βίντεο ο Τομ είναι ότι πρέπει να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω, λίγο μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο, και συγκεκριμένα στον τρόπο που κατασκευάζονταν τα σπίτια τότε.

Κάθε σπίτι στη Μ.Βρετανία διέθετε μία δεξαμενή κρύου νερού η οποία βρισκόταν στο πατάρι. Αυτή η δεξαμενή τροφοδοτούσε μία μικρότερη με νερό που θερμαινόταν από το μπόιλερ της κεντρικής θέρμανσης και κατέληγε στη βρύση με το ζεστό.

Ωστόσο το νερό της δεξαμενής σε ορισμένες περιπτώσεις λίμναζε, η δεξαμενή μπορεί να σκούριαζε ή ακόμη και να μάζευε τρωκτικά (έχει συμβεί και αυτό) πράγμα, που το έκανε ακατάλληλο για πόση.

Οπότε κανείς -μα κανείς δεν έπρεπε να πιει το ζεστό νερό. Αντίθετα, το νερό που έβγαινε από την βρύση με το κρύο, ήταν απόλυτα ασφαλές, αφού η υδροδότηση γίνεται και γινόταν κάτω από απόλυτη ασφάλεια.

Κανείς Βρετανός λοιπόν δεν χρησιμοποιούσε τη βρύση-μείκτη, αφού το καθαρό κρύο νερό θα μπερδευόταν με το ζεστό που δεν ήταν ασφαλές για πόση. Mάλιστα υπήρχε και σχετική νομοθεσία, που απαγόρευε τη μίξη, όπως διαβάζουμε στη WSJ.

Ο ίδιος ο Τομ Σκοτ, εξηγεί ότι μέχρι και σήμερα (και παρά τον τεχνολογικό εξοπλισμό) του είναι αδύνατο να  πιει νερό από τη βρύση με το ζεστό.

[bvry] [tom Scott]

Ο σημαντικός λόγος γιατί το διάβασμα στο σπίτι στην ουσία βλάπτει το παιδί σας.

0

‘Δεν υπάρχει ένδειξη ότι κάθε όγκος εργασίας που γίνεται στο σπίτι βελτιώνει την ακαδημαϊκή επίδοση των μαθητών στο δημοτικό’

Αυτή είναι η δήλωση του Harris Cooper, από το πανεπιστήμιο Duke, ερευνητή πάνω στην εργασία στο σπίτι που παίρνουν οι μαθητές.

Προκαλεί μεγάλη έκπληξη αφού εκατομμύρια οικογένειες κάθε μέρα μπαίνουν σε αυτήν την διαδικασία με πολύωρες προσπάθειες να τελειώσουν τα παιδιά τους τις ασκήσεις τους στο σπίτι. Όλα αυτά για το τίποτα; Οι ασκήσεις στο σπίτι είναι μια τόσο καλά καθιερωμένη τακτική που οι περισσότεροι ενήλικες δεν το συζητούν καν.

Εάν όμως δείτε τα γεγονότα θα ανακαλύψετε ότι η εργασία στο σπίτι έχει οφέλη αλλά τα οφέλη της εξαρτώνται από την ηλικία.

Για τους μαθητές του δημοτικού η έρευνα έδειξε ότι η μελέτη στην τάξη έχει ανώτερα μαθησιακά αποτελέσματα ενώ η έξτρα σχολική εργασία στο σπίτι είναι απλά…έξτρα.

Ακόμη και στο Γυμνάσιο η σχέση ανάμεσα στην εργασία στο σπίτι και την ακαδημαϊκή επιτυχία είναι ελάχιστη στην καλύτερη περίπτωση. Όταν τα παιδιά φτάσουν στο Λύκειο τότε η εργασία στο σπίτι παρέχει ακαδημαϊκά οφέλη αλλά μόνο με το μέτρο. Μόνο δυο ώρες την νύχτα.

Μετά από τις δυο ώρες τα οφέλη ελαττώνονται. ‘Η έρευνα είναι ξεκάθαρη,’ συμφωνεί η   Etta Kralovec καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο της Αριζόνα. ‘Δεν υπάρχει όφελος στο επίπεδο του Δημοτικού.’

Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι τα αποτελέσματα της έρευνας δεν βασίζονται σε μια ή δυο έρευνες. Ο Cooper έχει συγκεντρώσει 120 μελέτες του 1989 και άλλες 60 του 2006. Αυτή η λεπτομερής ανάλυση πολλαπλών ερευνών δεν βρήκε καμία ένδειξη για το ακαδημαϊκό  όφελος  στην βασική εκπαίδευση. Ωστόσο, αυτό που βρήκε είναι την αρνητική επίδραση πάνω στο παιδί σε σχέση με την στάση του προς το σχολείο.

Αυτό είναι το ανησυχητικό. Η εργασία στο σπίτι έχει επίδραση στον νεαρό μαθητή αλλά δεν είναι καλή. Ένα παιδί που αρχίζει μόλις το σχολείο δικαιούται την ευκαιρία να αναπτύξει την αγάπη για την μάθηση.

Αντίθετα, η εργασίες στο σπίτι στην νεαρή ηλικία κάνει πολλά παιδιά να στραφούν εναντίον του σχολείου, της μελλοντικής εργασίας στο σπίτι και της ακαδημαϊκής μάθησης. Και είναι μακρύς ο δρόμος αφού ένα παιδί του νηπιαγωγείου έχει να αντιμετωπίσει 13 χρόνια εργασιών.

Έπειτα είναι η καταστροφή των προσωπικών σχέσεων. Χιλιάδες οικογένειες  δίνουν μάχη κάθε νύχτα με τις εργασίες. Οι γονείς γκρινιάζουν και μαλώνουν. Εξουθενωμένα παιδιά διαμαρτύρονται και κλαίνε. Αντί να έρχονται κοντά με τους γονείς τους και να υποστηρίζονται μεταξύ τους, μπαίνουν στον κύκλο ‘έκανες τις εργασίες σου;’

Όταν η εργασία έρχεται νωρίτερα, είναι δύσκολο για το παιδί να αντεπεξέλθει σε αυτές χωρίς την βοήθεια κάποιου ενήλικα. Οι γονείς συχνά αναλαμβάνουν τον ρόλο του αστυνομικού. Είναι ένας άσχημος ρόλος που συχνά φτάνει μέχρι το Λύκειο.

Εξ’ άλλου, η διαρκής διαμάχη και η αστυνόμευση στο σπίτι υπονομεύει έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς της εργασίας στο σπίτι: Υπευθυνότητα.

[duke.edu]

Ο σημαντικός λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να βάζετε άρωμα στον λαιμό σας, σύμφωνα με τους ειδικούς

0

Η χρήση αρώματος αποτελεί συνήθεια στην καθημερινή ρουτίνα πολλών ανθρώπων.

Ωστόσο, ένας αυξανόμενος αριθμός ειδικών υγείας και ευεξίας εγείρει ανησυχίες για μία συγκεκριμένη συνήθεια: το να ψεκάζετε άρωμα στον λαιμό.

Αυτό που μπορεί να φαίνεται ακίνδυνο, θα μπορούσε στην πραγματικότητα να έχει επιπτώσεις στην υγεία του θυρεοειδούς σας. Δείτε γιατί ίσως θα πρέπει να επανεξετάσετε πού εφαρμόζετε το άρωμά σας – και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει το σώμα σας.

Ο Θυρεοειδής και ο Ρόλος του

dsc 484

Ο θυρεοειδής είναι ένας μικρός, σε σχήμα πεταλούδας αδένας που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του λαιμού σας. Παρά το μικρό του μέγεθος, έχει κρίσιμο ρόλο στη λειτουργία του σώματός σας.

Παράγει ορμόνες που ρυθμίζουν τον μεταβολισμό, τα επίπεδα ενέργειας, την ανάπτυξη και την εξέλιξη. Όταν ο θυρεοειδής δεν λειτουργεί σωστά, μπορεί να προκαλέσει σοβαρές καταστάσεις όπως υποθυρεοειδισμό ή υπερθυρεοειδισμό – που και τα δύο επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα ζωής.

1. Χημικές Ουσίες στα Αρώματα

Τα αρώματα αποτελούνται από διάφορα χημικά συστατικά. Πολλά από αυτά είναι συνθετικά και μπορεί να περιέχουν ουσίες όπως φθαλικές ενώσεις (phthalates), parabens και άλλες ενώσεις που έχουν εγείρει ανησυχίες σχετικά με την υγεία.

Ορισμένες μελέτες υποδεικνύουν ότι συγκεκριμένα χημικά που βρίσκονται στα αρώματα μπορεί να επηρεάσουν το ενδοκρινικό σύστημα του σώματος, στο οποίο ανήκει και ο θυρεοειδής.

Γιατί να Αποφεύγετε τον Λαιμό;

istockphoto 1772604575 612x612 1

Κοντά στον Θυρεοειδή: Ο ψεκασμός αρώματος στον λαιμό σημαίνει άμεση εφαρμογή κοντά στον θυρεοειδή αδένα, αυξάνοντας την πιθανότητα απορρόφησης χημικών ουσιών και ενδεχόμενης παρέμβασης στη λειτουργία του θυρεοειδούς.

Ευαίσθητο Δέρμα: Το δέρμα στον λαιμό είναι λεπτότερο και πιο ευαίσθητο σε σχέση με άλλα σημεία του σώματος. Τα συστατικά του αρώματος μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμούς ή αλλεργικές αντιδράσεις, οδηγώντας σε φλεγμονές ή άλλα προβλήματα δέρματος.

Ταχεία Απορρόφηση: Ο λαιμός έχει υψηλή συγκέντρωση αιμοφόρων αγγείων, επιτρέποντας στις ουσίες να εισέρχονται ταχύτερα στην κυκλοφορία του αίματος, αυξάνοντας τον κίνδυνο συστημικών επιδράσεων από συγκεκριμένες χημικές ουσίες.

2. Έρευνες και Ευρήματα

Ένας αυξανόμενος όγκος ερευνών εξετάζει τη σχέση μεταξύ χημικών των αρωμάτων και ορμονικής υγείας. Για παράδειγμα, η έκθεση σε φθαλικές ενώσεις έχει συνδεθεί με αλλαγές στα επίπεδα των θυρεοειδικών ορμονών σε κάποιες μελέτες.

Αν και χρειάζονται περισσότερες έρευνες για να επιβεβαιωθεί η άμεση σύνδεση, τα υπάρχοντα ευρήματα είναι αρκετά ανησυχητικά ώστε να δικαιολογούν πιο προσεκτική χρήση.

3. Γνώμες Ειδικών

Ενδοκρινολόγοι και τοξικολόγοι έχουν εκφράσει ανησυχίες για τη χρήση αρωμάτων κοντά στον λαιμό. Πολλοί συνιστούν τη μείωση έκθεσης σε δυνητικά επιβλαβείς χημικές ουσίες ως μέτρο προστασίας της ορμονικής υγείας.

Μερικοί ειδικοί προτείνουν να εφαρμόζετε το άρωμα σε λιγότερο ευαίσθητες περιοχές όπως οι καρποί ή πίσω από τα αυτιά.

fc0fd5 b9f93dacd45b485798a8f5781

4. Ασφαλέστερες Εναλλακτικές

Εάν δεν μπορείτε να εγκαταλείψετε το άρωμα εντελώς, δοκιμάστε τις παρακάτω ασφαλέστερες επιλογές:

Φυσικά αρώματα: Επιλέξτε αρώματα από φυσικά συστατικά για να μειώσετε την έκθεση σε συνθετικές ουσίες.

Ενυδατικές κρέμες με άρωμα: Αυτές συνήθως περιέχουν λιγότερες πτητικές ενώσεις.

Στρατηγική εφαρμογή: Αλλάξτε το σημείο εφαρμογής και αποφύγετε τον λαιμό, επιλέγοντας τους καρπούς ή το στήθος.

5. Επιπλέον Συμβουλές

Χρησιμοποιήστε μικρές ποσότητες: Έτσι μειώνετε τη συνολική έκθεση στα χημικά.

Τεστ ευαισθησίας: Δοκιμάστε νέα αρώματα σε μικρό τμήμα του δέρματος πριν τα χρησιμοποιήσετε τακτικά.

Διαβάστε τις ετικέτες: Επιλέξτε προϊόντα χωρίς parabens και φθαλικές ενώσεις.

Ο ψεκασμός αρώματος στον λαιμό μπορεί να φαίνεται αθώος, αλλά αξίζει να ληφθούν υπόψη οι πιθανοί κίνδυνοι για την υγεία, ιδιαίτερα όσον αφορά τον θυρεοειδή. Μια πιο συνειδητή χρήση βοηθά στην προστασία της υγείας σας χωρίς να χάσετε την απόλαυση των αγαπημένων σας αρωμάτων.

Σύνοψη

Τι ισχύει:

  • Η εφαρμογή αρώματος στον λαιμό μπορεί πράγματι να προκαλέσει ερεθισμούς ή αλλεργικές αντιδράσεις, ειδικά σε άτομα με ευαίσθητο δέρμα.

  • Ο θυρεοειδής αδένας όντως βρίσκεται μπροστά στον λαιμό και παράγει κρίσιμες ορμόνες για τη λειτουργία του σώματος.

  • Πολλά αρώματα περιέχουν χημικές ουσίες όπως οι φθαλικές ενώσεις (phthalates) και τα parabens, για τις οποίες υπάρχουν έρευνες που συνδέουν την έκθεση σε αυτές με διαταραχές στο ενδοκρινικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένου του θυρεοειδούς.

Τι χρειάζεται προσοχή:

  • Παρότι υπάρχει ανησυχία από ειδικούς για πιθανές επιπτώσεις των αρωμάτων στην ορμονική υγεία, οι μέχρι στιγμής επιστημονικές έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε οριστικά συμπεράσματα για μια άμεση και αποδεδειγμένη σύνδεση μεταξύ της χρήσης αρωμάτων στον λαιμό και σοβαρών προβλημάτων του θυρεοειδούς.

  • Οι συμβουλές για την εφαρμογή αρώματος σε άλλα σημεία του σώματος (π.χ. καρποί ή πίσω από τα αυτιά) είναι γενικά ασφαλείς και ενδεχομένως προληπτικά χρήσιμες, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο ψεκασμός στον λαιμό είναι επικίνδυνος για όλους.

Ο Σημαιοφόρος Γιώργος Λυκάκης που τον ξέχασαν όλοι – Τι έγραψαν οι γονείς του στον τάφο του

0

Τέτοιες μέρες, πριν λίγα χρόνια, μια μάνα θρηνούσε την απώλεια του παιδιού της. Στις 19 Αυγούστου 2010, ο σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού Γιώργος Λυκάκης έπεσε στο κενό από ύψος 22 μέτρων στη δύσκολη δοκιμασία της «αράχνης», κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του, στη Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών. Το διπλό δίχτυ ασφαλείας δεν λειτούργησε. Σκίστηκε (προφανώς από κακή συντήρηση), και το κορμί του αξιωματικού έπεσε με δύναμη στο έδαφος.
Ήταν 24 ετών.

Για μια-δυο μέρες έγραψαν σχετικά οι εφημερίδες και τα blogs, και αυτό ήταν. Το θέμα ξεχάστηκε. Η υπόθεση όμως είχε συνέχεια. Ο διοικητής της Μονάδας και ο υπεύθυνος εκπαιδευτής κάθισαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Τα κομματιασμένα σκοινιά ήταν μάρτυρες βαριάς αμέλειας.
Στο δικαστήριο όμως, υπήρχε ένας απρόσμενος μάρτυρας υπεράσπισης: Η μάνα του άτυχου αξιωματικού!
Κανείς δεν την είδε ποτέ. Δεν βγήκε στα κανάλια, ούτε στις εφημερίδες. Η κυρία Ελένη Λυκάκη.

«Δεν ζητώ την τιμωρία κανενός. Κανένας δεν ήθελε το θάνατο του παιδιού μου. Ζητώ μόνο να μην θρηνήσει άλλη μάνα εξαιτίας ενός λάθους… Ο γιος μου τίμησε την πατρίδα, και αυτή τη στάση θα ήθελε να κρατήσω». Αυτά είπε, μεταξύ άλλων, στο δικαστήριο. Λόγια που κανένας, εκτός αίθουσας, δεν πληροφορήθηκε καθώς κανένα μέσο ενημέρωσης δεν παρουσίασε το θέμα.

Στην αγόρευσή του ο στρατιωτικός εισαγγελέας ήταν καταπέλτης. Κρατώντας στο χέρι του το κομμένο σκοινί, είπε στους κατηγορούμενους ότι με αυτό το σκοινί έπρεπε να τους κρεμάσει. Και κατέληξε: «Αυτή η γυναίκα σήμερα έδωσε σε όλους μαθήματα ήθους!». (Το δικαστήριο τελικά αθώωσε τους κατηγορούμενους).

Στον τάφο του 24χρονου παλικαριού είναι σκαλισμένες λίγες λέξεις. Κρατάω αυτές:

«Γιε μας… Για την πατρίδα τα νιάτα σου!»

(ευχαριστώ για τις πληροφορίες την εξαδέλφη του Γιώργου Λυκάκη)

komanto18 600x518 1

komanto18 600x518 1 1

Ο Σεφερλής μεταμφιέζεται σε Στέλλα του Power of Love αλλά και Ιβάν Σαββίδη

0

Όταν είδαμε πρώτη φορά τις φωτογραφίες δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε στα μάτια μας. Για την ακρίβεια, αδυνατούσαμε να διακρίνουμε κάτι το… drag στο όλο κόνσεπτ. Κι όμως ο Παύλος Πολάκης, δεν είναι ο Παύλος Πολάκης και ο Ιβάν Σαββίδης, δεν είναι ο Ιβάν Σαββίδης. Πρόκειται για τον Μάρκο Σεφερλή που μας έχει συνηθίσει στις μεταμφιέσεις επί σκηνής, όχι όμως σε τέτοια πραγματική μεταμόρφωση.

Η νέα επιθεώρηση του Μάρκου Σεφερλή, ο οποίος όπως θα καταλάβατε ως τώρα, κρύβεται πίσω από τις μεταμφιέσεις έχει τίτλο “Greece, the musicult” στο Δελφινάριο από την Παρασκευή.

4ad64b76698ec8d7cecf3af07553457c

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Μάρκος Σεφερλής

Κείμενα-Στίχοι Τραγουδιών: Μάρκος Σεφερλής, Στέλος Παπαδόπουλος

Σκηνικά: Δέσποινα Βολίδη

Ρούχα Χορού: Έλενα Παπανικολάου,

Θεατρικά κοστούμια: Σύλια Δεμίρη,

Ενδυματολογική επιμέλεια: Γεωργία Παντελε – Penny Ιωαννίδου,

Μουσική Επιμέλεια: Μάρκος Σεφερλής

Χορογραφίες: Αντώνης Βλάσσης

Σχεδιασμός Φωτισμού: Μελίνα Μάσχα

Ήχος: Δημήτρης Σεφερλής

Βοηθός Σκηνοθέτη: Αρετή Ζαχαριάδου

Μουσική Παραγωγή: Θοδωρής (TED) Ζωγράφος – Μανώλης Καλλίτσης

Ενορχηστρώσεις: Λεωνίδας Τζίτζος,

Rec/Mix/Master/ Sound FX/ Visual FX/Graphics: MINUS 2 PRODUCTIONS

Πρωταγωνιστούν: Μάρκος σεφερλής, Γιάννης Καπετάνιος, Θοδωρής Ρωμανίδης, Αρετή Zαχαριαδου, Μάκης Πατέλης, Βασιλική Αγγελή, Γιάννης Αγριόμαλλος, Ανάργυρος Βαζαίος, Ζωζα Μέταξα, Ηλίας Παπακωνσταντινου, Χριστιάνα Καρνέζη, Νίκος Χατζηπαπάς

Συμμετέχει 12μελές μπαλέτο

Έναρξη Παραστάσεων: Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Τρίτη έως Κυριακή 9:15 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων: Από 10,00 €

Ο Σεφερλής έχει σήμερα γενέθλια – Η εντυπωσιακή τούρτα και η αποκάλυψη της ηλικίας του

0

Γεννημένος στις 8 Σεπτεμβρίου 1968, ο Μάρκος Σεφερλής έχει σήμερα τα γενέθλιά του.

Ο αγαπημένος ηθοποιός “έκλεισε” τα 52 του χρόνια και, όπως ήταν αναμενόμενο, από νωρίς το πρωί δεν έχει σταματήσει να δέχεται ευχές από συγγενείς, φίλους και θαυμαστές στα social media.

Το μεσημέρι της Τρίτης, λοιπόν, ο ίδιος δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία που έβγαλε κρατώντας την εντυπωσιακή τούρτα του, που φτιάχτηκε ειδικά για εκείνον, έχοντας πάνω μόνο ένα κεράκι.

markos seferlis real 119097479 114970353538520 1216921282298239488 n

“52 χρόνια σ’ αυτόν τον κόσμο! 52 χρόνια γεμάτα αγάπη! Από τους γονείς μου, τ’ αδέρφια μου, τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, τη γυναίκα μου, τον γιο μου και φυσικά απ’ όλους εσάς! Ευχαριστώ όλους όσους πέρασαν απ’ τη ζωή μου όλα αυτά τα χρόνια (κάτι μου δίδαξαν, καλό ή κακό), όσους υπάρχουν ακόμα στη ζωή μου (και την κάνουν ευτυχισμένη) και ανυπομονώ να γνωρίσω καινούριους ανθρώπους, που κι αυτοί σίγουρα κάτι θα με διδάξουν (ελπίζω μόνο καλό)! Σας αγαπώ τόσο πολύ όσο κι εσείς!” , έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα που την συνόδευε.

https://www.instagram.com/p/CE35RpHjA93/

Πηγή: tlife

Ο Σεφερλής επιστρέφει στον ΑΝΤ1 – Οι πρώτες δηλώσεις του με μάσκα στο… πρόσωπο

0

Ναι, ο Μάρκος Σεφερλής επιστρέφει στον ΑΝΤ1. Ο ίδιος ο ηθοποιός επιβεβαίωσε την είδηση μιλώντας στο Πρωινό και τον Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα, αποκαλύπτοντας και τα project που θα αναλάβει.

«Αισθάνομαι παιδί του ΑΝΤ1 και επιστρέφω πιο ώριμος πια, για να κάνω αρκετά πράγματα. Το πρώτο που θα κάνω θα είναι το τηλεπαιχνίδι Family Feud, ένα τηλεπαιχνίδι που παίζεται με αντιπάλους οικογένειες. Θα παίζεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Έχουμε ήδη συμφωνήσει για τον χειμώνα του 2021, στο νέο πρόγραμμα του καναλιού να κάνω ένα show που παίζεται στο BBC με μεγάλη επιτυχία. Είναι sitcom, έχει ιστορία, συγκεκριμένους ρόλους, αλλά η διαφορά είναι ότι γυρίζεται μπροστά σε ζωντανό κοινό -κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Αυτό θα βγει τον Οκτώβρη του 2021.

Δείτε το βίντεο: