Blog Σελίδα 4786

Ο ΣΚΑΪ ξεκαθαρίζει την θέση του για την αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη

0

Απάντηση για τα όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες για για επικείμενη αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, έδωσε το κανάλι του Φαλήρου.

«Πρόκειται για ανυπόστατες φήμες, οι οποίες δεν γνωρίζουμε γιατί και πώς προέκυψαν» σχολίασαν στελέχη του ΣΚΑΪ βάζοντας τέλος στα σενάρια για «εισόδους και εξόδους δημοσιογράφων», όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν.

Τις τελευταίες ώρες η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ έχει δεχθεί δεκάδες τηλεφωνήματα σχετικά με το τηλεοπτικό της μέλλον, μετά τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να αποχωρεί δυσαρεστημένη.

Οι ψίθυροι για την αποχώρηση της

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Τίνας Μεσσαροπούλου, tinasmess.gr δύσκολα είναι τα πράγματα για τη Σία Κοσιώνη, της οποίας η παρουσία στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού δεν έφερε -ούτε αναμένεται να φέρει- τα επιθυμητά ποσοστά τηλεθέασης.

Υπάρχει πρόβλημα με τις σχέσεις της Σίας Κοσιώνη με σημαντικά στελέχη του σταθμού, οι οποίες λέγεται πως περνούν σοβαρή κρίση.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ το τελευταίο διάστημα η πόρτα της Εύης Κουτσαφτάκη δεν είναι διάπλατα ανοικτή για τη Σία Κοσιώνη, όπως συνέβαινε στο παρελθόν.

 

Ο ΣΚΑΪ θέλει πίσω τον Νίκο Μουτσινά

0

Πρόταση-σφήνα, που ενδέχεται να αλλάξει την τροχιά επιστροφής του στην τηλεόραση, δέχθηκε ο Νίκος Μουτσινάς.

Την ώρα που ο παρουσιαστής βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με το Mega για την ανάληψη βραδινής εκπομπής, την πόρτα του χτυπά εκ νέου ο ΣΚΑΪ, με ανοιχτή πρόταση επιστροφής.

nikos moutsinas 2

Έξι μήνες μετά την αποχώρησή του από το κανάλι του Φαλήρου, οι δύο πλευρές συνεχίζουν να διατηρούν πολύ καλές σχέσεις, έχοντας ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη του ΣΚΑΪ τρέφουν ιδιαίτερη συμπάθεια προς το πρόσωπο του Ν. Μουτσινά. Σύμφωνα με πληροφορίες της Reallife, η πρόταση του ΣΚΑΪ αφορά την επιστροφή του στη μεσημεριανή ζώνη για μια ανανεωμένη εκδοχή της εκπομπής «Καλό μεσημεράκι».

Από την πλευρά του, ο Ν. Μουτσινάς φέρεται να θέτει κάποιους όρους για συμβόλαιο στα πρότυπα των «Ράδιο άρβυλα», με μικρότερης διάρκειας σεζόν (από Οκτώβριο έως Απρίλιο) και δυνατότητα να μη βγαίνει η εκπομπή του στον αέρα αν προκύψουν ημέρες πολύ «βαριάς» επικαιρότητας. Οι επαφές του καναλιού του Φαλήρου με τον παρουσιαστή βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ η διεκδίκησή του από ΣΚΑΪ και Mega εξελίσσεται σε… ντέρμπι.

Ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει το νέο «Στην υγειά μας» χωρίς τον Σπύρο Παπαδόπουλο – Αυτός θα είναι ο παρουσιαστής του

0

Μετά από 1,5 σχεδόν χρόνο, όταν είχε πρωτοακουστεί η είδηση ότι ο ΣΚΑΪ ετοιμάζεται να επαναφέρει μία δοκιμασμένη συνταγή βραδινής μουσικής εκπομπής στα πρότυπα του «Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά», το poject αυτό που καθυστερούσε θα πάρει τελικά σάρκα και οστά, αφού βρέθηκε, ύστερα από μεταγραφή ο κατάλληλος άνθρωπος για να το παρουσιάσει.

Ο λόγος για τον Χρήστο Φερεντίνο, τον πρώην παρουσιαστή του Deal που άφησε τον ALPHA και υπόγραψε στον ΣΚΑΪ αναλαμβάνοντας δύο εκπομπές. Η πρώτη, το τηλεπαιχνίδι «Μονομάχος», έγινε γνωστή εδώ και καιρό ενώ η δεύτερη θα είναι η μουσική εκπομπή πολλών καλεσμένων, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη από τον Σπύρο Παπαδόπουλο που είχε αυτόν τον ρόλο πάνω από 17 χρόνια.

Ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει το νέο «Στην υγειά μας» χωρίς τον Σπύρο Παπαδόπουλο - Αυτός θα είναι ο παρουσιαστής του

Εξάλλου η εμπειρία του παρουσιαστή εγγυάται την επιτυχία, αφού δεν είναι εξειδικευμένος μόνο σε τηλεπαιχνίδια έχοντας περάσει από την παρουσίαση ριάλιτι εγκλεισμού, ταξιδιωτική εκπομπή, εκπομπή συνεντεύξεων δρόμου, μέχρι και πρωινάδικο και talent shows.

Επίσημη ανακοίνωση δεν υπάρχει ακόμα για τον τίτλο της εκπομπής, ούτε για το ποια ημέρα θα προβάλλεται. Οι πρώτες πληροφορίες όμως δείχνουν ότι θα παραμείνει σε ένα από τα δύο βράδια, της Παρασκευής ή του Σαββάτου, αυτά τα δύο δηλαδή που είχε χτίσει το κοινό της το «Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά».

Αν τελικά η απόφαση του ΣΚΑΪ είναι για το Σάββατο, ο Χρήστος Φερεντίνος θα βρει απέναντί του τον Νίκο Κοκλώνη, στη μάχη των βραδινών μουσικών σόου.

Ο ΣΚΑΙ έκοψε στον αέρα ιερέα γιατί χαρακτήρισε προδότη τον υπουργό Δημόσιας Τάξης

0

Άρον άρον έκοψαν τον πατέρα Αθανάσιο στο ΣΚΑΙ, ο οποίος χαρακτήρισε… προδότη τον υπουργό Δημόσιας Τάξης Γιάννη Μπαλάφα.

Σε ζωντανή σύνδεση με το Αίγιο ο πατήρ Αθανάσιος μιλάει για την απόφαση του Μητροπολίτη να χτυπούν μια εβδομάδα πένθιμα οι καμπάνες για το νομοσχέδιο της αλλαγής φύλου.

Τα λεγόμενα του κληρικού δεν αρέσαν στους παρουσιαστές της εκπομπής του ΣΗΜΕΡΑ και έτσι τον πίεζαν να ολοκληρώσει στα λεγόμενα του ο πατήρ.

«Είχατε πριν τον κύριο Μπαλάφα που μίλαγε για αρκετή ώρα» «Είναι υπουργός είναι κάτι διαφορετικό» του του απάντησαν οι 2 παρουσιαστές!

«Υπουργός είναι αλλά είναι προδότης της χωράς» είπε ο πατήρ Αθανάσιος με αποτέλεσμα να τον κλείσουν άρον άρον.

Δείτε το βίντεο:

Ο ΣΚΑΪ είναι τόσο αντικειμενικός που δεν μετέδωσε τη συνέντευξη Τσίπρα στη ΔΕΘ

0

Η… αντικειμενική παρουσίαση είναι ένα από τα γνωστά χαρακτηριστικά του ΣΚΑΪ των τελευταίων ετών και προφανώς στο πλαίσιο αυτό το κανάλι δεν έκρινε ότι χρειαζόταν να μεταδώσει ολόκληρη την ομιλία Τσίπρα στη ΔΕΘ.

Ο σταθμός «αφιέρωσε»… μισή ώρα στην ομιλία του πρωθυπουργού το μεσημέρι, θεωρώντας ότι η εκπομπή μαγειρικής που ακολούθησε θα ήταν πιο σημαντική, ενώ και στο κεντρικό του δελτίο το βράδυ προέταξε ως πρώτο θέμα τον τυφώνα Ίρμα στις ΗΠΑ…

Στο θέμα αναφέρθηκε ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος, που εμφανίσθηκε στο κανάλι, για να πάρει την απάντηση του Βασίλη Οικονόμου ότι «είναι επιλογές που γίνονται δεν πειράζει. Δεν χρειάζεται να είμαστε σε ευθεία γραμμή όλοι. Ο καθένας ας έχει τις επιλογές του. Δεν είναι κακό.»

Ασφαλώς και το κάθε ΜΜΕ δικαιούται να αποφασίζει τι και πώς θα προτάξει, αλλά επειδή και οι κρίνοντες κρίνονται, αναμένουμε και την κάλυψη της επίσκεψης Μητσοτάκη το επόμενο Σαββατοκύριακο στη ΔΕΘ.

Λογικά θα μεταδοθεί το πρώτο εικοσάλεπτο και θα ακολουθήσει εκπομπή μαγειρικής.

Τι, όχι;

Πηγή: documentonews

Ο ΣΚΑΪ δεν σεβάστηκε τίποτα και μπήκε μέσα στην εντατική COVID του Ασκληπιείου Βούλας

0

Τα νοσοκομεία της Αττικής αντέχουν, ωστόσο είναι παραπάνω από 150 οι ασθενείς που δίνουν μάχη για τη ζωή τους στις εντατικές. Ο Δημήτρης Πανόπουλος μαζί με την κάμερα του ΣΚΑΪ μπήκαν στην εντατική του Ασκληπιείου Βούλας και κατέγραψε καρέ καρέ τον αγώνα στον οποίο επιδίδονται ασθενείς και προσωπικό. 

Στην εντατική COVID οι ασθενείς δίνουν μάχη για τη ζωή τους. Ένας ασθενής που είναι σε καταστολή ανοίγει τα μάτια του οι γιατροί προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί του ζητώντας του τη συνεργασία του αλλά και να μην πιέζεται. Εδώ υπάρχουν 12 κλίνες ΜΕΘ, και όλες είναι κατειλημμένες από ασθενείς με κορωνοϊό. Όλοι οι ασθενείς είναι διασωληνωμένοι και με μηχανική υποστήριξη.

«Είναι ένας συνεχόμενος αγώνας. Δεν ξέρουν πού βρίσκονται είναι τρομαγμένοι το πρώτο πράγμα που κανείς να εξηγήσεις τοποθεσία, το χρόνο την ημέρα και γιατί ήρθαν εδώ» διηγείται υγειονομικός στον ΣΚΑΪ.

«Είναι και οι 12 είναι πολύ σοβαρά… Σήμερα δεν επίκειται καμία προσπάθεια να βγει κάποια αποσωλήνωση. Δεν πληροί κανένας τα κριτήρια αποσωλήνωσης» επισήμανε γιατρός.

pat 4

Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό βρίσκεται στη ΜΕΘ όλο το 24ωρο, αφού εδώ κάθε στιγμή είναι κρίσιμη. Αυτό που παρατηρούν είναι ότι ο ιός έχει γίνει πιο επιθετικός και οι ασθενείς μπορούν να παρουσιάσουν πιο ραγδαία επιδείνωση.

«Προειδοποιούμε αν θα ξαναμπεί σε καταστολή κάποιος, έκτος αν είναι κάτι αιφνίδιο και επείγον» δηλώνει νοσοκόμα.

«Κάθε φόρα που εκκενώνεται μια κλίνη ΜΕΘ δυστυχώς δε γεμίζει την επόμενη μέρα, δεν γεμίζει την επόμενη ώρα, γεμίζει το επόμενο λεπτό παρότι έχουμε τον εξοπλισμό, παρότι έχουμε το προσωπικό, δυσκολευόμαστε να τους αντιμετωπίσουμε πια έχει αλλάξει η νόσος είναι πολύ πιο επικίνδυνη» αναφέρει χαρακτηριστικά υγειονομικός.

Οι γιατροί που εφημερεύουν εδώ πρέπει να μείνουν ακόμα και 12 ώρες συνεχόμενα.

«Έχουμε αγχωθεί όταν βλέπουμε νέες ηλικίες να καταλήγουν στην εντατική χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα, αθλητικοί, με ένα πολύ καλό τρόπο ζωής και λίγο μπαίνουμε σε δεύτερες σκέψεις για το πώς μπορεί να κινδυνέψει κάποιος» δηλώνει στον σταθμό μας η νοσηλεύτρια Μαντώ Σπυρέλου.

pat 3

Μεγάλο είναι το βάρος και στις κλινικές κορωνοϊού. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο αναπληρωτής διοικητής του Ασκληπιείου Βούλας Αιμίλιος Βουγιουκλάκης επισημαίνει ότι «βρισκόμαστε σε μια από αυτές τις κλινικές δυναμικότητας 10 κλινών που από χθες τίθεται κι αυτή στη διάθεση του ΕΚΑΒ στη διάθεση των συμπολιτών μας».

«Ζούμε μια δύσκολη πανδημία κι έχουμε σύμμαχους τη δουλειά που έχει συντελεστεί τους τελευταίους μήνες στο ΕΣΥ, τα νέα μηχανήματα, το νέο προσωπικό. Μεγαλύτερο σύμμαχος όμως, και γι αυτό κάνουμε έκκληση, θα είναι οι ίδιοι οι πολίτες με το να τηρήσουν τα μέτρα» υπογραμμίζει.

Αυτό ζητούν άλλωστε και οι ήρωες της πρώτης γραμμής. Τήρηση των μέτρων απ’ όλους για να μπορέσουν κι αυτοί με τη σειρά τους να σώσουν όσο μπορούν περισσότερες ζωές.

Δείτε το βίντεο με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ μέσα στην… εντατική:

Ο ΣΚΑΙ άλλαξε λογότυπο μετά από 9 χρόνια – Δείτε τη νέα του εικόνα

0

«Μετά από 9 χρόνια, ο ΣΚΑΪ αλλάζει λογότυπο και η εικόνα του γεμίζει με χρώμα και τρισδιάστατη κίνηση. Η πρωτοπορία και η πολυμορφία του σταθμού εκφράζονται από τα νέα σήματα και γραφικά, που θα βλέπετε από σήμερα Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου στον αέρα του ΣΚΑΪ

Για τη νέα εικόνα του σταθμού, το τμήμα Marketing του ΣΚΑΪ συνεργάστηκε με την εταιρεία ΝΟ ΜΙΝΤ, μια ομάδα Ελλήνων με έδρα το Λονδίνο και πελάτες μεγάλες εταιρείες της Ευρώπης και των ΗΠΑ», ανέφερε η Σία Κοσιώνη στο δελτίο ειδήσεων του σταθμού.

skai1

Μια μικρή γεύση της νέας εικόνας μπορείτε να πάρετε στο βίντεο:

skai 1

Ο ΣΚΑΪ «βάφτισε» βίντεο με ατύχημα στη Ρώμη ως «τρόμο στα καταφύγια» της Ουκρανίας!

0

Ισχυρισμός: Στα πλάνα διακρίνονται Ουκρανοί πολίτες οι οποίοι προσπαθούν να βρουν καταφύγιο στο μετρό του Κιέβου.

Συμπέρασμα: Πρόκειται για πλάνα από ατύχημα που έλαβε χώρα στο μετρό της Ρώμης, στις 23 Οκτωβρίου του 2018.

Σύμφωνα με τα ellinikahoaxes.gr σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού αναμεταδόθηκαν στις 25/2 πλάνα που, σύμφωνα με τη ρεπόρτερ, απεικονίζουν κατοίκους του Κιέβου, οι οποίοι προσπαθούν για να βρούν καταφύγιο στο μετρό. Ωστόσο, αυτός ο ισχυρισμός δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας δούμε τι ισχύει.

image 31 1024x576 1

Το επίμαχο απόσπασμα από το δελτίο ειδήσεων:

Τι ισχύει

Αρχικά, παρότι παρουσιάζεται ως πρόσφατο και σχετικό, το εξεταζόμενο απόσπασμα δεν έχει καμία σχέση με την Ουκρανία ή με τα όσα εκτυλίσσονται τα τελευταία εικοσιτετράωρα στην πρωτεύουσά της. Τα πλάνα προβλήθηκαν σε ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ, στις 25 Φεβρουαρίου του 2022.

Στο σχετικό ρεπορτάζ αναφέρονται τα εξής:

Σειρήνες ηχούν και σπέρνουν τον πανικό στο κέντρο του Κιέβου. Κάτοικοι της περιοχής απελπισμένοι, τρέχουν πανικόβλητοι να βρουν καταφύγιο στο μετρό. Με το που μπαίνουν μέσα τρέχουν ακόμη πιο γρήγορα για να προλάβουν. Ο ένας πέφτει πάνω στον άλλον. Κάποιοι μάλιστα κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά.

Στην πραγματικότητα, στο βίντεο διαδραματίζονται σκηνές από ατύχημα που έλαβε χώρα στον αστικό σιδηρόδρομο της Ρώμης, στις 23 Οκτωβρίου του 2018.

Πιο συγκεκριμένα, στις κυλιόμενες σκάλες του σταθμού “Piazza Repubblica” επέβαιναν οπαδοί της CSKA Μόσχας, οι οποίοι κατευθύνονταν προς το Stadio Olimpico για να παρακολουθήσουν τον ποδοσφαιρικό αγώνα ανάμεσα στην ομάδα τους κι εκείνη της Ρόμα.

 

screenshot twitter

https://twitter.com/RBWorldorg/status/1054789992613068800?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1054789992613068800%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.ellinikahoaxes.gr%2F2022%2F02%2F26%2Fnews-channel-footage-showing-ukrainian-citizens-searching-for-cover-in-metro-station-fake-news%2F

 

image 32 1024x432 1

Σύγκριση ανάμεσα στην αρχική πηγή και το ρεπορτάζ που είδαν οι τηλεθεατές του ΣΚΑΪ στις 25/2/2022.

Ο Σιλβέστερ Σταλόνε πριν γίνει διάσημος ήταν άστεγος και πούλησε τον σκύλο του για 50 δολάρια.

0

Αναμφισβήτητα, είναι πολύ θλιβερό το σενάριο του να είσαι απένταρος και να πρέπει να πουλήσεις το αγαπημένο σου κατοικίδιο. Είτε το πιστεύετε, είτε όχι ο αγαπημένος σταρ του Χόλιγουντ, Σιλβέστερ Σταλόνε έχει περάσει μια τέτοια άσχημη περίοδο στην ζωή του.

Σε κάποιο σημείο στην αρχή της καριέρας του είχε τόσο μεγάλη ανάγκη από χρήματα, που η μόνη του επιλογή ήταν να πουλήσει τον αγαπημένο του σκύλο, τον Μπούτκους.

“Έδεσα τον σκύλο μου έξω από ένα κατάστημα με μια πινακίδα που ζητούσα 100 δολάρια. Τελικά, πήρα 50 δολάρια από έναν τύπο που τον έλεγαν Μικρό Τζιμ”, είχε δηλώσει ο Σιλβέστερ Σταλόνε.

Γεννημένος στην Νέα Υόρκη, ο Σταλόνε είχε ένα σοβαρό ατύχημα κατά την διάρκεια της γέννησής του, το οποίο παρέλυσε μόνιμα κάποια σημεία του προσώπου του, όπως το πιγούνι, την γλώσσα και τα χείλη. Ωστόσο, δεν άφησε αυτό το περιστατικό να σταθεί εμπόδιο στις επιδιώξεις του, ένα από τα οποία ήταν το γράψιμο.

Αργότερα, έγραψε το σενάριο για την ταινία Ρόκι και κατάφερε να το πουλήσει. Χρησιμοποίησε τα χρήματα για να πάρει πίσω τον σκύλο του.

1

Ο Σταλόνε θυμάται:

“Όταν πούλησα το σενάριο της ταινίας Ρόκι, πήγα στον Μικρό Τζιμ και τον ικέτευσα να μου δώσει πίσω τον σκύλο μου. Εκείνος μου έδειξε τα παιδιά του και μου είπε: “Τα παιδιά μου έχουν λατρέψει τον σκύλο.” Του απάντησα “Τζιμ, τον έχεις μόνο μια βδομάδα.”

“Ο Τζίμι ήθελε να παλέψουμε και μου είπε, ότι θα με σκότωνε. Ήταν τρελός. Δεν μπορούσα να παλέψω μαζί του, γιατί θα με συλάμβαναν, οπότε προσφέρθηκα να του δώσω 3.000 δολάρια.”

Ο Σταλόνε και ο Μπούτκους έπαιξαν μαζί στις ταινίες “Ρόκι.”

2

Όσο για τον Μικρό Τζίμ, ο Σταλόνε έκανε κάτι καλό για αυτόν:

“Τελικά, τον έβαλα στην ταινία. Θυμάστε στην ταινία Ρόκι, που ένας μικρόσωμος άντρας λέει “Τι έγινε; Κέρδισες;” και εγώ είπα “Είσαι κουφός;” και εκείνος μου απάντησε “Όχι, είμαι κοντός.” Αυτός ήταν ο μικρός Τζιμ.

Πραγματικά, ο Σταλόνε είναι υπόδειγμα επιμονής για την επίτευξη των ονείρων μας. Όπως αναφέρει ο ίδιος:

“Ατυχήματα συμβαίνουν σε όλους μας. Αν τα αφήσετε να γίνουν η αδυναμία σας, δεν θα καταφέρετε τίποτα στην ζωή σας, αλλά αν μετατρέψετε σε κινητήρια δύναμη, δεν υπάρχει τίποτα στην ζωή που να μην μπορείτε να πετύχετε.”

Ο Σιακαντάρης της ΕΛΑΣ προτείνει την αυτοδιάλυση ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ: «Είναι τοξικά, έχουν τελειώσει πολιτικά»

0

«Ο Αλέξης Τσίπρας δεν δείχνει δείγματα αλαζονείας, δεν είναι αλαζονεία να λες ότι είσαι δεύτερο κόμμα ενώ είσαι», ανέφερε

Ως «τοξικά κόμματα» που έχουν «τελειώσει πολιτικά» χαρακτήρισε το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιώργος Σιακαντάρης, στέλεχος της ΕΛΑΣ (Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη) και συντονιστής της 13μελούς ομάδας που επεξεργάστηκε το Μανιφέστο του Ινστιτούτου Τσίπρα. Μιλώντας στο One, υποστήριξε ότι η πολιτική ανασύνθεση που επιχειρεί ο πρώην πρωθυπουργός προϋποθέτει την υπέρβαση των υφιστάμενων κομματικών σχηματισμών.

Δείτε το βίντεο:


«Το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ είναι δυσοίωνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Σιακαντάρης, προσθέτοντας πως τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και το ΠΑΣΟΚ «έχουν τελειώσει πολιτικά». Ο ίδιος αποκάλυψε ότι είχε ταχθεί υπέρ της αυτοδιάλυσης των δύο κομμάτων ήδη πριν από τη συγκρότηση της ΕΛΑΣ (Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη) από τον Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας πως την άποψη αυτή είχε μεταφέρει τόσο στη Φώφη Γεννηματά όσο και αργότερα στον Νίκο Ανδρουλάκη.

«Είναι τοξικά στην ελληνική κοινωνία», υποστήριξε, εξηγώντας ότι η τοξικότητα δεν αφορά τη συνολική ιστορική τους διαδρομή αλλά τον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτά σήμερα από σημαντικό τμήμα των πολιτών.

«Το ΠΑΣΟΚ έχει ένα θετικό αποτύπωμα, ίσως το πιο θετικό απ’ όλους», σημείωσε, για να προσθέσει ωστόσο ότι «όπως έτσι το έφερε η πολιτική διαδικασία, στη συνείδηση του κόσμου θεωρείται τοξικό».

Κάνοντας αναφορά στην πορεία της ΔΗΜΑΡ, σχολίασε ότι «μπήκε στην κυβέρνηση και έχασε το μισό κοινό, βγήκε από την κυβέρνηση και έχασε το υπόλοιπο».

giorgos siakantaris elas 1200x675 1

Ερωτηθείς, τέλος, για επικρίσεις περί αλαζονείας στην ΕΛΑΣ, ο Γιώργος Σιακαντάρης εμφανίστηκε κατηγορηματικός. «Αλαζονεία από πού; Δεν συμμερίζομαι αυτές τις απόψεις», είπε, προσθέτοντας ότι «Δεν είναι αλαζονεία να λες ότι είσαι δεύτερο κόμμα ενώ είσαι. Ότι ενδεχομένως να υπάρχουν διαδικασίες από κόσμο που κινείται γύρω από τον Αλέξη Τσίπρα και θέλει να υπερθεματίσει και να γίνει τσιπρικότερος του Τσίπρα μπορεί να φαίνεται, αλλά ο Αλέξης Τσίπρας δεν δείχνει δείγματα αλαζονείας».

«Εδώ είμαστε, όλοι κρίνουμε και όλοι κρινόμαστε», κατέληξε.