Blog Σελίδα 4773

Ο Στέφανος Κασσελάκης αποχαιρέτησε τον Τάιλερ πριν παρουσιαστεί στη Θήβα

Ο Στέφανος Κασσελάκης μία μέρα πριν παρουσιαστεί στη Θήβα για τη στρατιωτική του θητεία, αποχαιρέτησε τον σύζυγό του, Τάιλερ ΜακΜπεθ, ο οποίος αναχώρησε για Νέα Υόρκη.

Ο σύζυγος του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Τάιλερ ΜακΜπεθ πετάει για Νέα Υόρκη στην οποία θα παραμείνει λίγες μέρες και στη συνέχεια θα επισκεφτεί τους γονείς του στο Μαϊάμι, όπως αποκάλυψε ο Γιώργος Λιάγκας στην εκπομπή «Πρωινό». Ο Στέφανος Κασσελάκης θα μείνει στην Ελλάδα, αφού αύριο (15.03.24) θα παρουσιαστεί στο στρατόπεδο της Θήβας για την στρατιωτική του θητεία.

Το ζευγάρι φωτογράφισε γνωστός του Γιώργου Λιάγκα, ο οποίος τυχαία βρέθηκε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Δείτε το βίντεο:



«Ακούστε πώς σπάει ο διάολος το ποδάρι του δημοσιογραφικά. Σήμερα στις 10:45 αναχώρησε από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με την πτήση της Delta ο κύριος Τάιλερ Μακμπέθ για τη Νέα Υόρκη», είπε αρχικά ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1.

«Θα μείνει στη Νέα Υόρκη για μερικές ημέρες για να… αερίσει το σπίτι και λίγο αργότερα θα μεταβεί στο Μαϊάμι και εκεί θα μείνει με τους γονείς του για όλη τη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας που θα κάνει ο Στέφανος Κασσελάκης», συμπλήρωσε ο Γιώργος Λιάγκας στο «Πρωινό».

«Σήμερα το πρωί τον Τάιλερ τον συνόδευσαν στο αεροδρόμιο ο Στέφανος Κασσελάκης και η Φάρλεϊ, το σκυλί τους. Έλα όμως που την ώρα που έκαναν το check-in στον γκισέ, στον διπλανό γκισέ βρίσκεται φίλος μου που πετούσε εκείνη την ώρα και μας έστειλε τις φωτογραφίες που θα σας μεταδώσουμε τώρα σε αποκλειστικότητα», ανέφερε αμέσως μετά ο παρουσιαστής.

Ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε το λογότυπο του Κινήματος Δημοκρατίας – Το λουλούδι και το χρώμα

0

«Η τεράστια συμμετοχή των μελών στη διαδικασία επιλογής δείχνει τη δημοκρατική προσέγγιση του κινήματος και τη σημασία της»

Ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης, αποκάλυψε το βράδυ της Κυριακής (22.12.2024) το λογότυπο του κόμματος, έμβλημα το οποίο ψηφίστηκε από τα μέλη.

Η παρουσίαση του λογότυπου του Κινήματος Δημοκρατίας από τον Στέφανο Κασσελάκη πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια χριστουγεννιάτικου πάρτι, όπου συγκεντρώθηκαν πολλά παιχνίδια και ρούχα για παιδιά.

KINIMA DIMOKRATIAS2 LOGO EUROKINISSI 22122024

KINIMA DIMOKRATIAS3 LOGO EUROKINISSI 22122024

Σύμφωνα με τα στελέχη του κόμματος, «η τεράστια συμμετοχή των μελών στη διαδικασία επιλογής δείχνει τη δημοκρατική προσέγγιση του κινήματος και τη σημασία της».

Ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε γιατί παντρεύεται ξανά τον Τάιλερ Μακμπέθ


Συνέντευξη στον Γιώργο Λιάγκα έδωσε για ακόμη μια φορά ο Στέφανος Κασσελάκης, μιλώντας – μεταξύ άλλων – για τον γάμο του με τον Τάιλερ Μακμπέθ αλλά και για τον τρόπο που γνωρίστηκαν.

Ο Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας στον Γιώργο Λιάγκα είπε: «Ουδέποτε σκέφτηκα αν πρέπει ή όχι να μιλήσω για τον Τάιλερ. Δεν πρόκειται να κρύψω τον άνθρωπο που αγαπώ και που είμαι υπερήφανος. Θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο εκλογικά ή πολιτικά αν το έκρυβα, αλλά αυτή είναι η αλήθεια μου. Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος έπρεπε να κρυφτεί για να πετύχει έναν σκοπό. Έχει έρθει κόσμος που μου έχει πει να μη δείχνω τόσο πολύ τον Τάιλερ δίπλα μου. Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι δεν θα αλλάξω το ποιος είμαι. Τέλος!».




«Είμαστε μία μονάδα εγώ και ο Τάιλερ, δε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εκείνον! Υπάρχει το για πάντα. Ο κόσμος πρέπει να παντρεύεται το άτομο χωρίς το οποίο δε μπορεί να φανταστεί τη ζωή του. Το να παντρεύεσαι επειδή τσεκάρετε κουτάκια για εμένα δεν είναι το ιδανικό σενάριο. Ερωτεύτηκα στον Τάιλερ την καρδιά του. Είναι παιδί διαμάντι και νομίζω ότι το βλέπει αυτό σιγά σιγά η χώρα. Δεν έπρεπε να κρύψω τον Τάιλερ, ξεκολλήστε εσείς!» είπε.

Περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο γνωρίστηκαν λέγοντας πως: «Γνωριστήκαμε στην Αμερική, ήρθε στις Σπέτσες ως φίλος και εδώ συνάψαμε τη σχέση μας. Ερωτευτήκαμε εδώ, μετά από δύο μήνες γίναμε ζευγάρι. Είμαστε πέντε χρόνια μαζί».

Αποκάλυψε, δε, τον λόγο για τον οποίο ξαναπαντρεύεται τον σύζυγό του στην Ελλάδα: «Στην Αμερική δε μπορέσαμε να παντρευτούμε με τις συνθήκες που φανταζόμασταν. Διότι έγινα αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ πριν παντρευτούμε, έτσι έγινε χρονικά. Άρα μετακομίσαμε στην Ελλάδα πριν παντρευτούμε. Νομικά τότε δεν επιτρεπόταν στην Ελλάδα να παντρευτούμε. Εμείς λοιπόν παντρευτήκαμε στις Ηνωμένες Πολιτείες νομικά. Ήμασταν οι δυο μας και ένας μάρτυρας. Εντελώς ιδιωτική στιγμή. Και για όσους κατηγορούν ότι προβάλαμε το lifestyle μας, ούτε μία φωτογραφία από τον γάμο δε διέρρευσε. Θέλαμε υπό κανονικές συνθήκες να κάναμε μία μικρή γιορτή, ένα τραπέζι με τις οικογένειές μας και τους στενούς μας φίλους. Δε θα γίνει άλλος πολιτικός γάμος».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε «λυπηρό» το γεγονός ότι διέρρευσε το προσκλητήριο του γάμου του.




Ο Στέφανος Κασσελάκης αντάλλαξε γραβάτες με τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

0

Ο Στέφανος Κασσελάκης, παραβρέθηκε σήμερα στο πανευρωπαϊκό συνέδριο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και της ΓΣΕΒΕΕ για την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και απεύθυνε ομιλία.

Μάλιστα, στο τέλος κατά την διάρκεια των κοινών δηλώσεων με τον πρόεδρο της ΕΕΑ, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου οι δύο άντρες αντάλλαξαν γραβάτες.

«Κάθε μικρή επιχείρηση έχει δικαίωμα σε ίσες ευκαιρίες να γίνει μεγάλη. Δυστυχώς, τα ολιγοπώλια, οι τράπεζες, οι διαχρονικές ιδεοληψίες και κρατικές ατολμίες, υπονομεύουν τον δικό σας “ελληνικό όνειρο”. Για να σταματήσει αυτό, πρέπει να θεσπίσουμε κανόνες», ανέφερε ο κ. Κασσελάκης στην περίπου δεκάλεπτη ομιλία του.

Ο ίδιος υπογράμμισε πως «την προσεχή πενταετία, η Ελλάδα θα διαχειριστεί περισσότερα από 60 δισ. ευρώ και ο σημερινός σχεδιασμός έχει θέσει στο περιθώριο τις μικρές επιχειρήσεις, αναπαράγοντας παθογένειες χωρίς θεραπεία».

grabkas chatzitheodosiou kasselakis

Όπως σημείωσε: «Το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της χώρας, σύντομα θα αναγκαστούν να αλλάξουν και θα βρούμε χώρο για να κάνετε πραγματικότητα το δικό σας “ελληνικό όνειρο”. Τι να τους κάνετε τους πολιτικούς αν λειτουργούν ως εντολοδόχοι των μεγάλων που σας θέλουν μικρούς;».

Σε αυτό το πλαίσιο, μεταξύ των προτάσεων που επεξεργάζεται, όπως ανέφερε ο ίδιος, είναι η ανάγκη προώθησης της ολοκληρωτικής αναδιάρθρωσης των δανειακών χαρτοφυλακίων επαγγελματιών, εμπόρων και βιοτεχνών, με μελέτες βιωσιμότητας, ειδική ποσόστωση κρατικά εγγυημένης πρόσβασης στις χρηματοδοτήσεις των τραπεζών, για τις επιχειρήσεις που προωθούν την καινοτομία ή/και παράγουν υψηλή προστιθέμενη αξία σε κρίσιμους τομείς της οικονομίας, ολιστική προσέγγιση στο πρόβλημα των χρεών προς Δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία, με γενναίες διαγραφές χρεών χωρίς αστερίσκους και ολοκληρωτική άρση των κατασχέσεων των επαγγελματικών λογαριασμών για τα ποσά που αφορούν στην επιχειρηματική λειτουργία, διασύνδεση των σχολών πληροφορικής των δημόσιων Πανεπιστημίων και των τμημάτων Διοίκησης Επιχειρήσεων, δημιουργώντας συμπράξεις μεταφοράς δωρεάν τεχνογνωσίας και ψηφιακής εργαλειοθήκης στις μικρές επιχειρήσεις και, επιπλέον, να προχωρήσει η διασύνδεση των ελληνικών μικρών επιχειρήσεων με μεγάλες επιχειρήσεις του εξωτερικού που προμηθεύουν το κράτος.

Ο Στέφανος Κασσελάκης «σκiζει» τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη:«Άχρnστος κομματικός σωλήνας της ΟΝΝΕΔ»

0

Η ακατανόητη δήλωση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την τραγωδία στο Blue Horizon, ότι υπάρχουν “αυτοί που θρηνούν τον αδικοχαμένο και υπάρχουνε κι αυτοί που θρηνούνε για αυτούς που πήγαν να κάνουν τη δουλειά τους, να φέρουν πίσω ένα μισθό, ένα μεροκάματο και σήμερα βρίσκονται κατηγορούμενοι για δολοφονία”, προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων.

Μεταξύ αυτών που εξοργίστηκαν με τη δήλωση, που μοιάζει να βάζει στην ίδια μοίρα τον νεκρό με τους αυτουργούς του εγκλήματος, ήταν και ο Στέφανος Κασσελάκης. Που σχολίασε και το γεγονός ότι ο υπουργός Ναυτιλίας προέρχεται από τον κομματικό σωλήνα και όχι από την αγορά και είναι και γόνος παλαιού πολιτικού.

“Αχρηστο κομματικό σωλήνα” τον αποκάλεσε ενώ έκανε λόγο για “ασυναίσθητες βαρονίες”:

“Όταν μου μετέφεραν τη δήλωση του υπ. Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, νόμιζα ότι ήταν fake news. Είδα το βίντεο τρεις φορές για να το πιστέψω. Πώς να συλλάβει ο άχρηστος κομματικός σωλήνας της ΟΝΝΕΔ την ανθρώπινη ανάγκη; Η Ελλάδα πρέπει να τελειώνει με τις ασυναίσθητες βαρονίες.”

Ο Στέλιος… Υπάρχει: Ο Χρήστος Μάστορας μεταμορφώθηκε σε Καζαντζίδη και ανατρίχιασε όλους τους Έλληνες

Ο Χρήστος Μάστορας θα ενσαρκώσει τον σπουδαίο Στέλιο Καζαντζίδη σε νεαρή ηλικία στη νέα ταινία που θα είναι βασισμένη στη ζωή του.

Αυτή την εβδομάδα, η νέα παραγωγή της Tanweer ξεκίνησε τα γυρίσματά της, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος και το σενάριο η Κατερίνα Μπέη.

Το πρωί της Παρασκευής, κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του δημοφιλή τραγουδιστή… ως Στέλιο Καζαντζίδη.

Διάβασε την ανάρτηση του Χρήστου Μάστορα:

«ΥΠΑΡΧΩ» Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της μεγαλύτερης ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής της χρονιάς, βασισμένη στη ζωή του σπουδαίου λαϊκού τραγουδιστή Στέλιου Καζαντζίδη. H συγκινητική ιστορία ενός παιδιού μιας οικογένειας προσφύγων του Πόντου που κατάφερε να επιβιώσει και να μεγαλουργήσει χάρη στο τεράστιο ταλέντο του και κόντρα σε κάθε κοινωνική και προσωπική δυσκολία.

Μουσική, έρωτες, οικογένεια, φίλοι, ψάρεμα, δημιουργία, μπράβοι της νύχτας, φανατικοί θαυμαστές, μεγάλες διαμάχες, δημιουργούν το ψηφιδωτό της ζωής του. Μία ταινία – αφιέρωμα στον τεράστιο Στέλιο Καζαντζίδη που η φωνή του «μίλησε» στις καρδιές όλων των Ελλήνων, σε όλο τον Κόσμο. Για όσους τον αγάπησαν και για όσους θέλουν να τον γνωρίσουν».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christos Mastoras (@xmastoras)

Δείτε τις φωτογραφίες:

1 49 2 34 3 26 4 18 5 19 6 15 7 9

yparxo marilena anastasiadou photography 3

Ο Στέλιος Χατζηιωάννου φέρνει στην Ελλάδα σούπερ μάρκετ με προϊόντα των 30 λεπτών

0

Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyjet, του Ομίλου easyGroup και του Ιδρύματος Stelios Philanthropic Foundation βρέθηκε στην Αθήνα πριν λίγο καιρό για την επίσημη τελετή απονομής των βραβείων «Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2016» και μίλησε για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης.

30cf48d500000578-3427353-image-a-26_1454419434075

Αναφέρθηκε αναλυτικά στον ρόλο του Ιδρύματος Stelios Philanthropic Foundation και στους τομείς που δραστηριοποιείται, επισημαίνοντας ότι οι δράσεις θα συνεχιστούν, όσο οι άνθρωποι στην Ελλάδα έχουν ανάγκη.

30cf459200000578-3427353-image-a-35_1454419484429

Επίσης, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να φέρει και στην Ελλάδα, μετά τη Βρετανία, τα σούπερ μάρκετ των φτωχών «easyfoodstore» αποκαλύπτοντας ότι βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του κατάλληλου χώρου όπου θα στεγάσει τη συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα.

30cf468000000578-0-image-a-49_1454420500093

Ειδικότερα στην ερώτηση αν υπάρχει σκέψη να φέρει στην Ελλάδα τα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» easyfoodstore ο κ. Χατζηιωάννου ανέφερε ότι: «Τα easyfoodstore λειτουργούν στο Λονδίνο και σκέφτομαι να φέρω το συγκεκριμένο brand στην Ελλάδα.

30cf47f100000578-3427353-image-a-18_1454419433988

Βλέποντας την ανάγκη αυτών των ανθρώπων εκτιμώ, ότι αν έχεις 100 προϊόντα όλα μακράς διαρκείας σε μια τιμή 35-40 λεπτά σίγουρα θα έχει μεγάλη ανταπόκριση. Το έχω σκεφτεί…Easyfoodstore στην Ελλάδα.

30d0f42100000578-3427353-image-a-4_1454437669942

Προσπαθώ να αποφασίσω αν θα το έκανα στο κέντρο ή στον Κηφισό σε μια περιοχή με μεγάλους δρόμους και πάρκινγκ. Ωστόσο, πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο. Στο κέντρο η τροφοδοσία γίνεται πολύ δύσκολα και δημιουργούνται προβλήματα. Το μέλλον θα δείξει».

30cf45de00000578-3427353-image-a-50_1454420533233

Επίσης, αναφέρει ως επενδυτική ευκαιρία τα ακίνητα στην Ελλάδα, ένα εκ των οποίων απέκτησε πρόσφατα για την στέγαση του Stelios Philanthropic Foundation, στην οδό Ευριπίδου.

30cf45c800000578-3427353-image-a-52_1454420541072

Δείτε στο βίντεο ένα παρόμοιο κατάστημα στην Βρετανία.

[economy365] [easyfoodstore]

Ο Στέλιος Χανταμπάκης αποχώρησε οικειοθελώς από το Survivor

Απρόσμενη τροπή πήρε το συμβούλιο του νησιού στο Survivor All Star, το βράδυ της Τετάρτης, το οποίο και προβλήθηκε μέσα από το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ. Μπορεί σε αυτό, ως είθισται, οι παίκτες της κόκκινης και της μπλε ομάδας να συνάντησαν τον παρουσιαστή του ριάλιτι επιβίωσης, Γιώργο Λιανός αλλά έμελλε να μην έχει τον πρώτο ρόλο οι δύο νέοι υποψήφιοι προς αποχώρηση.

Και αυτό γιατί ένας παίκτης του Survivor All Star εξέφρασε ανοικτά την επιθυμία να αποχωρήσει άμεσα και οικειοθελώς από τον Άγιο Δομίνικο. Ο λόγος για τον Στέλιο Χανταμπάκη.

Αυτή ήταν άλλωστε και η δεύτερη φορά στον φετινό κύκλο του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ που ένας παίκτης ζητάει από τοξ παρουσιαστή και την παραγωγή να αποχωρήσει οικειοθελώς. Πρώτη τον συγκεκριμένο… χορό έσυρε, νωρίς νωρίς, η Βρισηίδα Ανδριώτου.

«Ήθελα να έρθω στο παιχνίδι για τον κόσμο, να ξαναπροσπαθήσω. Όμως αυτό το διάστημα ήταν πάρα πολύ δύσκολο για μένα και περίμενα τη στιγμή που η ομάδα θα με βγάλει υποψήφιο για να πάρω και γω από τον κόσμο τη δύναμη για να μπορώ να συνεχίσω. Γιώργο, θα ήταν άκομψο και άδικο για την επιβεβαίωση πως θα παραμείνω στο παιχνίδι να περιμένω την ψηφοφορία του κόσμου, από τη στιγμή που δεν μπορώ ψυχολογικά να συνεχίσω στο παιχνίδι γιατί πέρασαν τεσσεράμισι μήνες μακριά από την οικογένεια μου. Οπότε το να χρησιμοποιήσω τον κόσμο για να πάρω μια επιβεβαίωση ή να το ακούσουν κάποιοι δεν θα το ήθελα. Σήμερα λοιπόν έχω αποφασίσει να αποχωρήσω από το παιχνίδι» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Στέλιος Χανταμπάκης με τους περισσότερους από τους συμπαίκτες του να μην μπορούν να διαχειριστούν την συναισθηματική τους φόρτιση. Κάτι που ενισχύθηκε όταν ο παρουσιαστής επέμεινε στην απόφαση του και επιβεβαίωσε στον Γιώργο Λιανό πως αυτή είναι και η τελική του απόφαση.

«Ξέρω ότι ο κόσμος με αγαπάει, μου ζήτησε να έρθω στο παιχνίδι και μου το έδειξε έξι χρόνια που τελείωσε το Survivor του ’17 αν με αγαπάει και αν με στηρίζει. Όμως εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο, πραγματικά δεν έχω άλλα ψυχικά αποθέματα. Δεν μπορώ να είμαι μακριά από τα παιδιά μου και τη μέρα που ψηφίστηκα ήταν τελειωτικό χτύπημα γιατί ένιωσα ότι είμαι ήδη στο αεροπλάνο και τρεις μέρες τώρα νομίζω ότι κοιμάμαι με τα παιδιά μου» συμπλήρωσε, επίσης, ο παρουσιαστής και πρώην παίκτης της κόκκινης ομάδας.

Έτσι, ο Στέλιος Χανταμπάκης αποτελεί πια παρελθόν από το Survivor All Star.




Ο Στέλιος Ρόκκος μίλησε για πρώτη φορά μετά τον θάνατο του αδελφού του – «Η θάλασσα τελείωσε για μένα»

«Η θάλασσα τελείωσε για μένα. Έχω βάλει αγγελία το σκάφος, έχω δώσει όλο τον εξοπλισμό, έχει τελειώσει, κι εγώ μαζί», είπε ο Στέλιος Ρόκκος μιλώντας για πρώτη φορά μετά τον θάνατο του αδερφού του στη Λήμνο.

Δίνοντας συνέντευξη στον Γιώργο Λιάγκα και στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στην απώλεια που βιώνει, αποκαλύπτοντας πως η θάλασσα που τόσο έχει αγαπήσει τελείωσε γι’ αυτόν, ενώ έχει φτάσει στο σημείο να σκεφτεί το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη Λήμνο.

Δείτε το βίντεο



«Η θάλασσα τελείωσε για μένα. Έχω βάλει αγγελία το σκάφος, έχω δώσει όλο τον εξοπλισμό, έχει τελειώσει, κι εγώ μαζί. Δεν είμαι τσαντισμένος. Πήγα την τελευταία φορά και δεν πέρασα καθόλου καλά. Με αυτόν τον άνθρωπο, τον αδελφό μου, μοιραζόμουν πολλά πράγματα. Κάνω πολύ άσχημες σκέψεις, σκέψεις που δεν υπολόγιζα ποτέ ότι θα κάνω στη ζωή μου. Η Λήμνος ήταν αυτός, ή μάλλον και αυτός, είναι η μάνα μου, η αδελφή μου, οι φίλοι μου. Τώρα δεν είναι τίποτα το ίδιο. Σκέφτομαι να φύγω από τη Λήμνο. Είναι δύσκολο για μένα να μείνω εκεί. Άσ’ το, είναι δύσκολο», είπε αρχικά ο τραγουδιστής.

Στη συνέχεια και εμφανώς συγκινημένος ανέφερε: «Προσπαθώ πολύ. Ο πόνος δεν θα σταματήσει ποτέ. Προσπαθώ πολύ, γιατί πρέπει, είναι δύσκολο πολύ. Η μητέρα μου άσ’ το, είναι δύσκολο παιδιά. Όταν μου είπαν ότι μάλλον έφυγε, δεν το πίστεψα. Ήταν πολύ φρέσκος ο χαμός του άλλου αδελφού μου, του Κώστα, ήταν πριν δύο χρόνια, για να μπορέσω να διαχειριστώ και αυτό. Με τον Κώστα δεν ήμασταν τόσο κολλητοί όσο με τον Νίκο. Με τον Κώστα μάλωνα συνέχεια για τον Νίκο. Πάντα τον Νίκο υποστήριζα, όσο άδικο κι αν είχε. Ήταν ο μικρός»

«Δεν μπήκα στη λογική “γιατί σ’ εμένα”, ήταν και είναι βαρύς ο πόνος. Πονάς πολύ για να ζητήσεις εξηγήσεις. Πονάς. Έκλαψα πολύ. Ο Νίκος έρχεται στο μυαλό μου όταν τραγουδάω. Πολλές φορές μου έρχεται στο μυαλό και γελάω. Μου λείπουν οι πλάκες που κάναμε. Εκείνη τη μέρα που έφυγε, είχε πάει για ψάρεμα, να ψαρέψει για να φιλέψει το χωριό που τον ψήφισε για πρόεδρο. Είχε φτιάξει έναν χώρο στο χωριό για τα γεροντάκια, να πηγαίνουν τον χειμώνα, γιατί τα καφενεία κλείνουν τον χειμώνα», συμπλήρωσε ο τραγουδιστής.

Κλείνοντας ο Στέλιος Ρόκκος είπε: «Το άσχημο είναι ότι όποιος με βλέπει στον δρόμο μου λέει συλλυπητήρια, και μου τον φέρνουν συνέχεια στο μυαλό, το καταλαβαίνω γιατί το κάνουν, είναι αγάπη αυτό, αλλά δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο νευριάζω μέσα μου. Θέλω να ηρεμήσω και να προχωρήσω. Τόση αγάπη δεν περίμενα ότι θα νιώσω ποτέ από τον κόσμο… Δεν θέλω να μου ξαναπούν τίποτα. Τη βάρκα είναι οριστικό ότι θα την πουλήσω, τελείωσε για μένα, δεν θέλω να ξανακάνω τίποτα»

Ο Στέλιος Ρόκκος αποδόμησε τον Κασσελάκη με μια λέξη: «Ένα άρλεκιν που μας βοηθάει να ξεχαστούμε»

0

Για το φαινόμενο «Στέφανος Κασσελάκης» τοποθετήθηκε ο γνωστός τραγουδιστής Στέλιος Ρόκκος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Fay’s Time» και τον Χρήστο Λυσσέα.

Ο Στέλιος Ρόκκος χαρακτήρισε τον νέο Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ… «άρλεκιν», καθώς είναι κάτι που κάνει τον ελληνικό λαό να ξεχνάει τις υπόλοιπες τραγωδίες που βιώνει τα τελευταία χρόνια.

«Θα ήθελα να μιλήσω για το πρόβλημα στην Θεσσαλία και όχι για ένα άρλεκιν που μας βοηθάει να ξεχαστούμε. Να μιλήσουμε για το πότε θα αποκατασταθούν οι ζημιές αυτών των ανθρώπων που αυτή τη στιγμή έχει καταστραφεί η ζωή τους και όχι για το άρλεκιν που θέλουν να μας κάνουν να ξεχαστούμε πάλι και να πάμε σε μια άλλη τραγωδία για να ξεχάσουμε τελείως την προηγούμενη» τόνισε ο Στέλιος Ρόκκος.