O ηθοποιός Στέλιος Μάινας βρέθηκε στον ιστορικό Ιερό ναό της Παναγίας στο Ναύπλιο, το βράδυ της Μεγάλης Τετάρτης, και απήγγειλε Παπαδιαμάντη.
Ο ηθοποιός «συνάντησε» τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη και διάβασε μερικά από τα αριστουργηματικά του διηγήματα.
Ο σαγηνευτικός λόγος του Παπαδιαμάντη μαζί με την υποκριτική του Στέλιου Μάινα, σε συνδυασμό με τους μαγικούς ήχους των ψαλτάδων και των μουσικών, έμπλεξαν γλυκά με τα πρώτα αρώματα της Άνοιξης.
Ο ιερός ναός γέμισε ασφυκτικά, αφού την εκδήλωση παρακολούθησε πλήθος Ναυπλιέων, οι οποίοι είχαν μαγευτεί από την κατάνυξη της στιγμής και τους ονειρικούς ήχους. Στην εκδήλωση περευρέθηκε επίσης και ο δήμαρχος Ναυπλίου, Δημήτρης Κωστούρος.
Τον Στέλιο Μάινα συνόδεψαν οι ψαλτάδες και μουσικοί π. Διονύσιος Ταμπάκης, Κώστας Κωσταντάτος και Ουρανία Πάντζιου.
Η καταγγελία τη Ζέτας Δούκα προς τον Γιώργο Κιμούλη για λεκτική και ψυχολογική βία, σόκαρε τον καλλιτεχνικό χώρο, με τον γνωστό ηθοποιό να περνάει στην αντεπίθεση με αγωγές και μηνύσεις.
Ο σκηνοθέτης μάλιστα δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «έγιναν “της μόδας” οι καταγγελίες όπως αυτή που έκανε η Σοφία Μπεκατώρου», γεγονός το οποίο προκάλεσε αντιδράσεις.
Ο Στέλιος Κουδουνάρης ακούγοντας τη συγκεκριμένη φράση έγινε έξαλλος και τοποθετήθηκε επί του θέματος μέσω μίας ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, γράφοντας χαρακτηριστικά:
«Όχι δεν είναι γιατί “είναι της μόδας”. Είναι γιατί αυτές οι γυναίκες μεγάλωσαν, έγιναν μάνες, έκαναν σπίτια κι δε φοβούνται πια να χάσουν τη δουλειά τους. Δεν φοβούνται ότι θα στιγματιστούν. Το θύμα σήμερα δεν μπαίνει στο περιθώριο. Οι γυναίκες αυτές ήταν έτοιμες να μιλήσουν. Η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη να τις ακούσει. Κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και μιλήστε. Γυναίκες και άνδρες. Μπράβο @zetadouka που τράβηξες την κουρτίνα.»
Περίπου 2000 χρόνια μετά, το Ακάνθινο Στεφάνι, το Τίμιο Ξύλο και η Χλαμύδα υπάρχουν ακόμη, για να μας θυμίζουν το Γολγοθά, τον πόνο, την αδικία και κατ΄ επέκταση την Ανάσταση, την ελπίδα, τη δύναμη.
Πρόκειται για τα Άχραντα Πάθη του Κυρίου, τμήμα του ακάνθινου στεφάνου, τεμάχιο του Τιμίου Ξύλου, του Σπόγγου και από τη Χλαμύδα από το φρικτό μαρτύριο του Ιησού Χριστού. Βρίσκονται στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας, και αποτελούν θησαυρό και καύχημα της μονής. Δώρο των Θωμά και Δημήτριου Παλαιολόγων στον κτήτορα της μονής, ανιψιό τους, Όσιο Λεόντιο.
Ο Ηγούμενος της Μονής Αρχιμανδρίτης Καλλίνικος Πουλής μας ξεναγεί στην ιερά μονή, μας περιγράφει την ιστορία της και μας μιλάει για θαύματα που γίνονται στους πιστούς κατά την προσκύνηση των Άχραντων Παθών. Το Ακάνθινο Στεφάνι έγινε σύμβολο στην Ορθόδοξη Εικονογραφία. Σύμφωνα με την παράδοση βρέθηκε στο λόφο του Γολγοθά μαζί με τα καρφιά της Σταύρωσης καθώς και τον Τίμιο Σταυρό. Σήμερα, οι πιστοί μπορούν να προσκυνήσουν μέρος του Ακάνθινου Στεφάνου στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας.
Η ιστορία της Μονής αρχίζει με τον Όσιο Λεόντιο, ο οποίος υπήρξε και ο κτήτοράς της. O Όσιος Λεόντιος γεννήθηκε στην Μονεμβασία της Πελοποννήσου από τον Ανδρέα και την Θεοδώρα. Ο πατέρας του ήταν αρκετά πλούσιος και επίσημος άνδρας. Ο βασιλιάς Ανδρόνικος Β’, ο Παλαιολόγος ανέθεσε σ’ αυτόν σπουδαία θέση στην κεντρική διοίκηση του Μοριά. Ο Λέων λοιπόν, έτσι ονομαζόταν πριν, έτυχε μεγάλης φροντίδας από τους γονείς του και σπούδασε στην Κωνσταντινούπολη ξένες γλώσσες, φιλοσοφία και θεολογία. Μετά το θάνατο της μητέρας του έγινε μοναχός. Ο Λεόντιος απεβίωσε ειρηνικά και η φήμη της αρετής του παρέμεινε και μετά τον θάνατο του. Οι δε αδελφοί Παλαιολόγοι, Θωμάς και Δημήτριος, προς τιμήν του οσίου, έκτισαν Μονή στον τόπο της ασκήσεώς του, στο όνομα του αρχαγγέλου Μιχαήλ.
Ο θαυμασμός των Παλαιολόγων για την αρετή του οσίου Λεοντίου ήταν μεγάλος και δωρίζουν στην Μονή τα Άχραντα Πάθη του Σωτήρος Χριστού, τα οποία σώζονται άθικτα μέχρι σήμερα. Μέσα σε υστεροβυζαντινό κιβώτιο και σε λαξευμένο μάρμαρο από τον Πανάγιο Τάφο φυλάσσονται μεγάλα τεμάχια Τίμιου ξύλου, Ακάνθινου στεφάνου, Χλαμύδας και Σπόγγου. Οι χριστιανοί της περιοχής τρέφουν μεγάλη ευλάβεια στο μεγάλο αυτό θησαυρό της πίστης, ώστε ανέκαθεν όταν έχουν προβλήματα επιδημιών, ξηρασίας, ή άλλων προβλημάτων, ζητούν τη μεταφορά των «Αγίων Παθών» στο χωριό τους και έχουν άμεσο αποτέλεσμα. Τα θαύματα δε που επιτελούνται σε ασθενείς ακόμα και μπροστά στα μάτια προσκυνητών είναι αναρίθμητα.
Η αρχική αυτή Μονή του Αρχάγγελου Μιχαήλ, καταστράφηκε δύο φορές από τους Τούρκους το 1500 και 1620. Μετά τη δεύτερη αυτή καταστροφή κτίζεται η Μονή στη σημερινή επίπεδη τοποθεσία κοντά στον Σελινούντα, επ’ ονόματι των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ και γίνεται πλέον γνωστή σαν Μονή των Ταξιαρχών. Καταστρέφεται και πάλι το έτος 1772 από τους Τουρκαλβανούς κατά τα Ορλωφικά.
Σε διάστημα τριών ετών – δηλαδή το 1775 κτίζεται η σημερινή μορφή της Μονής. Από το σχέδιο του B.G. Barsky, γνωρίζουμε την προγενέστερη μορφή της Μονής. Το καθολικό της είναι Σταυρόσχημο, τετρακίονο, καμαρωτό, με οκταγωνικό τρούλο και μαρμαροσκάλιστα παράθυρα, ενώ στολίζεται με αγιογραφίες των Δ.Κ.Φάνελλη, Α. Μανέλη και Ι. Οικονόμου.
Στην Ιερά Μονή, εκτός από τα Άχραντα πάθη τίθεται προς προσκύνηση η Κάρα Του Οσίου Λεοντίου, Xρυσοκέντητα Άμφια Και Καλύμματα, μια θαυμάσια αρχιερατική στολή του μαρτυρικού Πατριάρχη Γρηγορίου Ε’, το Ωμοφόριο και επιμάνικα Nεοφύτου, ωμοφόριο Μεθόδου Μητροπολίτη Αγκύρας, επιμάνικα Παλαιών Πατρών, επιτάφιος του κεντητή Αρσενίου, επιτάφιος της κεντήτριας Δέσποινας του 1685, συλλογή σταυρών και ευαγγελίων και πολλά ακόμη.
Τα Άχραντα Πάθη του Χριστού κατά καιρούς μεταφέρονται σε διάφορους ναούς σε όλη την Ελλάδα, για να μπορούν οι πιστοί όλης της χώρας, να προσκυνούν και να παίρνουν δύναμη, για να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες της εποχής.
Ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αρχιμανδρίτης Καλλίνικος Πουλής ανέφερε στην εφημερίδα «Ορθόδοξη Αλήθεια» ότι επιτελούνται θαύματα κατά την προσκύνηση των Αχράντων Παθών και που ο ίδιος έχει δει και τα οποία αυτά μας στηρίζουν στη πίστη. Επίσης αναφέρθηκε και στα πολλά λείψανα Αγίων που ανήκουν στην μονή και τίθενται σε προσκύνηση για τους ευλαβείς προσκυνητές. Η σιαγόνα του Αποστόλου Παύλου, ο οφθαλμός του Αγίου Παντελεήμονος, τμήμα της Κάρας της Αγίας Κυριακής, τμήμα της Κάρας του Οσίου Στεφάνου του Νέου είναι μερικά εξ αυτών που τίθενται σε προσκύνημα. Επίσης από κειμήλια υπάρχουν και τα θαυμάσια χρυσοκέντητα πετραχήλια της κεντήστριας Κοκώνας.
Τις ημέρες αυτές τα Άχραντα Πάθη φιλοξενούνται σε αρκετές Μητροπόλεις ανά την Ελλάδα για να τα προσκυνουν χιλιάδες πιστοί χριστιανοί.
του Μάκη Αδαμόπουλου για την εφημερίδα Ορθόδοξη Αλήθεια
Περίπου 2000 χρόνια μετά, το Ακάνθινο Στεφάνι, το Τίμιο Ξύλο και η Χλαμύδα υπάρχουν ακόμη, για να μας θυμίζουν το Γολγοθά, τον πόνο, την αδικία και κατ΄ επέκταση την Ανάσταση, την ελπίδα, τη δύναμη.
Πρόκειται για τα Άχραντα Πάθη του Κυρίου, τμήμα του ακάνθινου στεφάνου, τεμάχιο του Τιμίου Ξύλου, του Σπόγγου και από τη Χλαμύδα από το φρικτό μαρτύριο του Ιησού Χριστού. Βρίσκονται στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας, και αποτελούν θησαυρό και καύχημα της μονής. Δώρο των Θωμά και Δημήτριου Παλαιολόγων στον κτήτορα της μονής, ανιψιό τους, Όσιο Λεόντιο.
Ο Ηγούμενος της Μονής Αρχιμανδρίτης Καλλίνικος Πουλής μας ξεναγεί στην ιερά μονή, μας περιγράφει την ιστορία της και μας μιλάει για θαύματα που γίνονται στους πιστούς κατά την προσκύνηση των Άχραντων Παθών. Το Ακάνθινο Στεφάνι έγινε σύμβολο στην Ορθόδοξη Εικονογραφία. Σύμφωνα με την παράδοση βρέθηκε στο λόφο του Γολγοθά μαζί με τα καρφιά της Σταύρωσης καθώς και τον Τίμιο Σταυρό. Σήμερα, οι πιστοί μπορούν να προσκυνήσουν μέρος του Ακάνθινου Στεφάνου στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας.
Η ιστορία της Μονής αρχίζει με τον Όσιο Λεόντιο, ο οποίος υπήρξε και ο κτήτοράς της. O Όσιος Λεόντιος γεννήθηκε στην Μονεμβασία της Πελοποννήσου από τον Ανδρέα και την Θεοδώρα. Ο πατέρας του ήταν αρκετά πλούσιος και επίσημος άνδρας. Ο βασιλιάς Ανδρόνικος Β’, ο Παλαιολόγος ανέθεσε σ’ αυτόν σπουδαία θέση στην κεντρική διοίκηση του Μοριά. Ο Λέων λοιπόν, έτσι ονομαζόταν πριν, έτυχε μεγάλης φροντίδας από τους γονείς του και σπούδασε στην Κωνσταντινούπολη ξένες γλώσσες, φιλοσοφία και θεολογία. Μετά το θάνατο της μητέρας του έγινε μοναχός. Ο Λεόντιος απεβίωσε ειρηνικά και η φήμη της αρετής του παρέμεινε και μετά τον θάνατο του. Οι δε αδελφοί Παλαιολόγοι, Θωμάς και Δημήτριος, προς τιμήν του οσίου, έκτισαν Μονή στον τόπο της ασκήσεώς του, στο όνομα του αρχαγγέλου Μιχαήλ.
Ο θαυμασμός των Παλαιολόγων για την αρετή του οσίου Λεοντίου ήταν μεγάλος και δωρίζουν στην Μονή τα Άχραντα Πάθη του Σωτήρος Χριστού, τα οποία σώζονται άθικτα μέχρι σήμερα. Μέσα σε υστεροβυζαντινό κιβώτιο και σε λαξευμένο μάρμαρο από τον Πανάγιο Τάφο φυλάσσονται μεγάλα τεμάχια Τίμιου ξύλου, Ακάνθινου στεφάνου, Χλαμύδας και Σπόγγου. Οι χριστιανοί της περιοχής τρέφουν μεγάλη ευλάβεια στο μεγάλο αυτό θησαυρό της πίστης, ώστε ανέκαθεν όταν έχουν προβλήματα επιδημιών, ξηρασίας, ή άλλων προβλημάτων, ζητούν τη μεταφορά των «Αγίων Παθών» στο χωριό τους και έχουν άμεσο αποτέλεσμα. Τα θαύματα δε που επιτελούνται σε ασθενείς ακόμα και μπροστά στα μάτια προσκυνητών είναι αναρίθμητα.
Η αρχική αυτή Μονή του Αρχάγγελου Μιχαήλ, καταστράφηκε δύο φορές από τους Τούρκους το 1500 και 1620. Μετά τη δεύτερη αυτή καταστροφή κτίζεται η Μονή στη σημερινή επίπεδη τοποθεσία κοντά στον Σελινούντα, επ’ ονόματι των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ και γίνεται πλέον γνωστή σαν Μονή των Ταξιαρχών. Καταστρέφεται και πάλι το έτος 1772 από τους Τουρκαλβανούς κατά τα Ορλωφικά.
Σε διάστημα τριών ετών – δηλαδή το 1775 κτίζεται η σημερινή μορφή της Μονής. Από το σχέδιο του B.G. Barsky, γνωρίζουμε την προγενέστερη μορφή της Μονής. Το καθολικό της είναι Σταυρόσχημο, τετρακίονο, καμαρωτό, με οκταγωνικό τρούλο και μαρμαροσκάλιστα παράθυρα, ενώ στολίζεται με αγιογραφίες των Δ.Κ.Φάνελλη, Α. Μανέλη και Ι. Οικονόμου.
Στην Ιερά Μονή, εκτός από τα Άχραντα πάθη τίθεται προς προσκύνηση η Κάρα Του Οσίου Λεοντίου, Xρυσοκέντητα Άμφια Και Καλύμματα, μια θαυμάσια αρχιερατική στολή του μαρτυρικού Πατριάρχη Γρηγορίου Ε’, το Ωμοφόριο και επιμάνικα Nεοφύτου, ωμοφόριο Μεθόδου Μητροπολίτη Αγκύρας, επιμάνικα Παλαιών Πατρών, επιτάφιος του κεντητή Αρσενίου, επιτάφιος της κεντήτριας Δέσποινας του 1685, συλλογή σταυρών και ευαγγελίων και πολλά ακόμη.
Τα Άχραντα Πάθη του Χριστού κατά καιρούς μεταφέρονται σε διάφορους ναούς σε όλη την Ελλάδα, για να μπορούν οι πιστοί όλης της χώρας, να προσκυνούν και να παίρνουν δύναμη, για να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες της εποχής.
Ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αρχιμανδρίτης Καλλίνικος Πουλής ανέφερε στην εφημερίδα «Ορθόδοξη Αλήθεια» ότι επιτελούνται θαύματα κατά την προσκύνηση των Αχράντων Παθών και που ο ίδιος έχει δει και τα οποία αυτά μας στηρίζουν στη πίστη. Επίσης αναφέρθηκε και στα πολλά λείψανα Αγίων που ανήκουν στην μονή και τίθενται σε προσκύνηση για τους ευλαβείς προσκυνητές. Η σιαγόνα του Αποστόλου Παύλου, ο οφθαλμός του Αγίου Παντελεήμονος, τμήμα της Κάρας της Αγίας Κυριακής, τμήμα της Κάρας του Οσίου Στεφάνου του Νέου είναι μερικά εξ αυτών που τίθενται σε προσκύνημα. Επίσης από κειμήλια υπάρχουν και τα θαυμάσια χρυσοκέντητα πετραχήλια της κεντήστριας Κοκώνας.
Τις ημέρες αυτές τα Άχραντα Πάθη φιλοξενούνται σε αρκετές Μητροπόλεις ανά την Ελλάδα για να τα προσκυνουν χιλιάδες πιστοί χριστιανοί.
του Μάκη Αδαμόπουλου για την εφημερίδα Ορθόδοξη Αλήθεια
Ο Σταύρος Ξαρχάκος ζει την απόλυτη ευτυχία με τη σύζυγό του και μητέρα των παιδιών του Ηρώ Σάϊα.
Πρώτη φορά απαντά στους επικριτές του για την απόκτηση παιδιών σε αυτή την ηλικία και μιλάει για τις μούσες της ζωής του στο ένθετο BHMAgazino.
“Δεν είμαι αισιόδοξος, είμαι υπεραισιόδοξος, διότι στα 78 μου απέκτησα δίδυμα. Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό. Πόση αισιοδοξία πρέπει να κουβαλάω μέσα μου για να φέρω στον κόσμο δυο ψυχές” δηλώνει και προσθέτει:
“Δεν έχω να απαντήσω τίποτα σε αυτούς που με επικρίνουν, διότι θεωρώ κακόγουστα αυτά τα σχόλια. Θα με επικρίνει ο οποιοσδήποτε για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζομαι την ζωή μου; Δεν χρειάζεται να πω τίποτα”.
Όσο για τις γυναίκες της ζωής του εάν υπήρξαν και μούσες του λέει χαρακτηριστικά:
“Δεν θα το έλεγα. Αυτά που ακούμε και διαβάζουμε είναι νομίζω παραμύθια. Όταν έχεις έναν έρωτα πραγματικό, κάποια στιγμή αρχίζεις να υποφέρεις, αλλά δεν ζούμε και στην εποχή που κόβανε τις φλέβες τους οι άνθρωποι, όλα αυτά είναι ωραία για να γίνονται βιβλία, όπερες, τραγούδια. Το παράφορο πάθος μπορεί να βγει καμιά φορά στη δημιουργία, αυτή η τρέλα δεν είναι όμως έρωτας, ο αληθινός έρωτας είναι ήρεμος”.
Έπειτα από 15 χρόνια το Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού θα ανοίξει και πάλι τις πόρτες του και μάλιστα έχοντας επί σκηνής τον Σταύρο Ξαρχάκο. Ο Δήμος Αθηναίων διεκδίκησε και ανέλαβε την ανακατασκευή του εμβληματικού θεάτρου, το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον πολιτισμό της πρωτεύουσας και τις μνήμες των Αθηναίων. Η ανακατασκευή προχωρά και το θέατρο διαμορφώνεται όπως ακριβώς το είχε σχεδιάσει ο σπουδαίος αρχιτέκτονας Τάκης Ζενέτος, παράλληλα με τη συνολική ανάπλαση του λόφου του Λυκαβηττού.
Η επαναλειτουργία του εμβληματικού θεάτρου της πόλης μετά από 15 ολόκληρα χρόνια θα εορταστεί τον Σεπτέμβριο με ένα πλούσιο πρόγραμμα και μία μεγάλη συναυλία αφιερωμένη στο σπουδαίο συνθετικό έργο του Σταύρου Ξαρχάκου.
Μία μουσική γιορτή θα στηθεί την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, στις 21:00, στον πλήρως ανανεωμένο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου, το οποίο θα υποδεχτεί ξανά το κοινό για μία συναυλία-ορόσημο στα χρονικά της πόλης. Στην επιστροφή του στον αττικό λόφο, ο Σταύρος Ξαρχάκος θα παρουσιάσει το πρόγραμμα «Γιορτή στον Λυκαβηττό» συνοδεία πολυμελούς ορχήστρας, η οποία θα αποδώσει κορυφαίες στιγμές της καριέρας του σε νέες ενορχηστρώσεις. Μαζί του θα βρίσκονται και τέσσερις σπουδαίες φωνές, η Ελευθερία Αρβανιτάκη, ο Μανώλης Μητσιάς, η Ηρώ Σαΐα και ο Ζαχαρίας Καρούνης.
Γι’ αυτό το ιστορικό για την πόλη πολιτιστικό γεγονός, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που ανακατασκευάζουμε το θέατρο και θα παραδοθεί έτοιμο στους κατοίκους και επισκέπτες της Αθήνας με ένα υπέροχο φεστιβάλ. Και είναι τιμητικό και συγκινητικό που τα εγκαίνια του Θεάτρου θα γίνουν από τον μεγάλο μας συνθέτη Σταύρο Ξαρχάκο και οι μελωδίες του θα πλημμυρίσουν και πάλι τον Λυκαβηττό μετά από 45 χρόνια.
Γυρνώντας από τις διακοπές μας, το φεστιβάλ υπόσχεται ότι θα απολαύσουμε μαγικές βραδιές και θα ψυχαγωγηθούμε και πάλι σ’ αυτόν τον ιστορικό χώρο-έμβλημα για τους Αθηναίους, έναν πόλο πολιτισμού και τουριστικής ανάπτυξης που μας είχε λείψει. Παράλληλα με τη συνολική ανάπλαση του λόφου και των υποδομών του, θα είναι ένα κόσμημα για την πρωτεύουσα και όλη τη χώρα».
Η συναυλία, που θα σημάνει τη νέα εποχή πολιτιστικής δραστηριότητας του Δημοτικού Θεάτρου Λυκαβηττού, θα αποτελέσει παράλληλα και την επιστροφή του Σταύρου Ξαρχάκου στο θέατρο μετά από 45 χρόνια. Το καλοκαίρι του 1978 είχε δώσει έντεκα συναυλίες στον Λυκαβηττό, με αφορμή τις θερινές εκδηλώσεις του ΕΟΤ στην Αθήνα, συνδέοντας έντονα το όνομά του με τον συγκεκριμένο χώρο, που αναδείχθηκε σε τοπόσημο του ελληνικού τραγουδιού της μεταπολιτευτικής πραγματικότητας. Σε αυτές τις αξιομνημόνευτες μουσικές παραστάσεις, ο Σταύρος Ξαρχάκος παρουσίασε εναλλασσόμενα προγράμματα, παίζοντας από Βιβάλντι μέχρι λαϊκά τραγούδια. Μάλιστα, κάποια από αυτά τα στιγμιότυπα ηχογραφήθηκαν και συγκεντρώθηκαν σ’ έναν δίσκο που κυκλοφόρησε στα τέλη του ’78 με τίτλο «Ξαρχάκος – Στον Λυκαβηττό».
Όπως ανακοινώθηκε, οι τιμές των εισιτηρίων θα έχουν ως εξής:
Βράδυ Δευτέρας 11 Νοεμβρίου και ο Σταύρος Ξαρχάκος περπατούσε με την παρέα του στο κέντρο της Αθήνας. Είχε προηγηθεί η συναυλία που έδωσε στο Μουσείο της Ακρόπολης Ακρόπολης με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και την Ηρώ Σαΐα.
Ο σπουδαίος μουσικός βρισκόταν στη συμβολή της οδού Πανεπιστημίου με τη Βουκουρεστίου όταν άκουσε έναν πλανόδιο μουσικό να ερμηνεύει ένα τραγούδι του και συγκεκριμένα το «Ήτανε μια φορά».
Όπως φαίνεται στο βίντεο που ανέβασε στο Facebook ο μουσικός παραγωγός, Ξενοφών Ραράκος, που ήταν στην παρέα του Σταύρου Ξαρχάκου, ο τελευταίο στάθηκε με σεβασμό μπροστά στον μουσικό του δρόμου και τον άκουσε να ερμηνεύει το τραγούδι του.
«Μια ωραία έκπληξη και μεγάλη συγκίνηση για τον Μαέστρο που τη μοιραστήκαμε μαζί του. Μικρές ευτυχίες της ζωής!», έγραψε στην ανάρτησή του ο Ξενοφών Ραράκος.
Ειδικότερα, στην ανάρτηση γράφει τα εξής:
ΑΠΙΘΑΝΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ !
Το βράδυ της Δευτέρας 11/11/24 ο Σταύρος Ξαρχάκος έδωσε μια ακόμη υπέροχη συναυλία στο Μουσείο της…
Το βράδυ της Δευτέρας 11/11/24 ο Σταύρος Ξαρχάκος έδωσε μια ακόμη υπέροχη συναυλία στο Μουσείο της Ακρόπολης με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και την Ηρώ Σαΐα. Μετά τη συναυλία και ένα ποτό στο κέντρο της Αθήνας επιστροφή στο σπίτι. Περιμένοντας το φανάρι στη διάβαση Πανεπιστημίου και Βουκουρεστίου, ακουγόταν από απέναντι το τραγούδι που έκλεισε την παράσταση. Ένας πλανόδιος μουσικός με την κιθάρα του λίγο πριν τα μεσάνυχτα, έπαιζε και τραγουδούσε το “Ήτανε μια φορά”! Δείτε αυτό το απροσδόκητο στιγμιότυπο, όπως ακριβώς συνέβη και την συνάντηση του συνθέτη με τον μουσικό. Μια ωραία έκπληξη και μεγάλη συγκίνηση για τον Μαέστρο που τη μοιραστήκαμε μαζί του. Μικρές ευτυχίες της ζωής!».
«Είμαι τίγκα στην τρίχα, αλλά δεν γουστάρω να την κόβω», σχολίασε ο ο αστυνομικός αναλυτής
Μία… αναπάντεχη στιγμή χάρισε ο αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας, στον τηλεοπτικό αέρα του ΑΝΤ1.
Στην έναρξη της εκπομπής, ο Γιώργος Λιάγκας αποκάλυψε πως κατά τη διάρκεια βραδινής του εξόδου, η κουβέντα με την παρέα του στράφηκε γύρω από τον ίδιο τον Μπαλάσκα. «Χθες που έτρωγα με κάτι φίλους, για σένα μιλάγαμε. Μου έλεγαν καλά πράγματα. Το γεγονός ότι χωρίς να έχουμε συνεννοηθεί, φοράμε ή σκούρα ή ανοιχτά και οι δύο, πώς σου φαίνεται;», ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας με τον Σταύρο Μπαλάσκα να του απαντά: «Χημεία είναι αυτό».
Δείτε το βίντεο:
Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής της εκπομπής «Το Πρωινό» σχολίασε: «Ο κόσμος σε συγκρίνει με τον Γιώργο Καλλιακμάνη, είστε οι δύο αστυνομικοί που βγαίνουν και ενημερώνουν τον κόσμο. Ο Καλλιακμάνης έχει βγει γυμνός να μαζέψει σοδειές και υπάρχει απαίτηση να σε δουν σε αντίστοιχες αγροτικές εργασίες κατά τέτοιο τρόπο».
Τότε, ο Μπαλάσκας απάντησε: «Ο Καλλιακμάνης δεν έχει κάτι που έχω εγώ» και σήκωσε την μπλούζα του, δείχνοντας το στέρνο του. «Είμαι τίγκα στην τρίχα, αλλά δεν γουστάρω να την κόβω», σχολίασε, αιφνιδιάζοντας όλους στο πλατό της εκπομπής του ΑΝΤ1.
«Παναγιά μου και Χριστέ μου. Το είδαμε και αυτό! Ζητώ συγγνώμη από το κοινό», είπε ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος έμεινε άφωνος με την κίνηση του Σταύρου Μπαλάσκα.
“Μαζί σου Τσιόδρα!” είναι το σύνθημα του Σταύρου Θεοδωράκη που φωτογραφήθηκε με το φανελάκι και ανέβασε τη φωτογραφία του στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.
Ηταν η δική του απάντηση στα ειρωνικά σχόλια που κατέκλυσαν το διαδίκτυο για το φανελάκι με το οποίο φωτογραφήθηκε ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας κατά τον εμβολιασμό του.
Τις διακοπές του στο Οίτυλο απολαμβάνει μαζί με την σύντροφό του ο Δημήτρης Σταρόβας και δεν διστάζει να πει, για άλλη μία φορά, πόσο ερωτευμένος είναι.
Ο Σταρόβας, που αυτή την περίοδο βρίσκεται σε περιοδεία με την παράσταση «Εκκλησιάζουσες», προσπαθεί να ξεκλέψει λίγο χρόνο για ολιγοήμερες διακοπές.
Έτσι, ανέβασε μια φωτογραφία στο λογαριασμό του στο Instagram, με την αγαπημένη του να χαμογελά και υπέροχο φόντο και έγραψε στη λεζάντα: «Ακυρώνεις τοπίο μωρό μου».