Blog Σελίδα 4765

Ο σύζυγός μου αpνεiται να πει την μαμά μου «μητέρα». Πως να την φωνάζει;

0

Συμφωνώ πως μάνα  είναι μόνο μια, αλλά η δική μου μητέρα έχει σταθεί στον σύζυγό μου καλύτερα και από την μάνα του, που ζει μακριά μας και δεν εμφανίζεται ποτέ!

Τον αγαπάει σαν γιό της και φροντίζει πάντα να του φτιάχνει τα αγαπημένα του φαγητά.Δεν είναι λοιπόν τόσο τρομερό να την φωνάζει ‘μητέρα’.Του είπα ότι αφού παντρευτήκαμε, οι γονείς μου είναι και δικοί του γονείς.Γιατί να είναι δύσκολο;

Μου είπε ότι του είναι αδύνατον να την αποκαλεί ‘μητέρα’. Απλά δεν του βγαίνει! Δεν είναι ότι δεν την νοιάζεται και δεν την συμπαθεί.Το αντίθετο μάλιστα! Ξέρει ότι τον αγαπά σαν παιδί της και ότι γίνεται χαλί να την πατήσει.

Νιώθει όμως άβολα να την αποκαλεί ‘μητέρα’ και περιορίζεται μόνο να της μιλάει στον πληθυντικό φωνάζοντάς την ‘κυρία Μαρία’. Αυτό όμως με κάνει να αισθάνομαι ότι την κρατά σε απόσταση, πράγμα που με στεναχωρεί.

Η μητέρα μου δεν μίλησε ποτέ για αυτό το θέμα,γιατί γενικά είναι διακριτική, αλλά καταλαβαίνω πως θα ήθελε να την φωνάζει ‘μητέρα’. Καμιά φορά, του ξεφεύγει κανένα ‘κυρα Μαρία φτιάξε μου ένα καφέ με τα χεράκια σου’, αλλά εγώ θέλω να την λέει ‘μητέρα’.

Πως να την φωνάζει δηλαδή;

Καίτη

Ο σύζυγος είναι αλκοολικός, γυρνάει μεθυσμένος και ξυπνάω φοβισμένη. Αν πάρω τα παιδιά και φύγω είμαι καλυμμένη νομικά;

0

Ο σύζυγος είναι αλκοολικός. Δεν το παραδέχεται. Γυρνάει τα βράδυα μεθυσμένος κοπαναει στα έπιπλα κ ξυπνάω με ταχυκαρδία κ φοβισμένη…. Τα παιδιά μου είναι 13 κ 10.

Ζω στην επαρχία κ θέλω να φύγω να γυρίσω Αθήνα μ τ παιδιά. Είναι δύσκολο. Θ τα καταφέρω γιατί δεν βάζει μυαλό…. Αν τα πάρω κ φύγω είμαι καλυμμένη νομικά; Αν έχω όλα τα χαρτιά του παρελθόντος με τους εθισμους του τις διαταραχές κ τα φάρμακα που έπαιρνε; Δεν θέλω να του το πω γιατί θα αυτοκτονήσει κ θ κάνει κακο μπροστά στα παιδιά για ν μην φύγω

Απαντάει η δικηγόρος Θεσσαλονίκης κυρία Ειρήνη Καψάλη

Αγαπητή αναγνώστρια,

Ο νόμος δεν σας παρέχει το δικαίωμα να εγκαταλείψετε την οικογενειακή
στέγη και να μετοικήσετε αυτοβούλως μαζί με τα τέκνα σας, ούτε μπορείτε
να ασκήσετε την γονική μέριμνα και επιμέλεια αποκλειστικά εσείς, χωρίς
να σας την παραχωρεί δικαστική απόφαση.

Με τα δεδομένα που μου περιγράφετε, κρίνεται σημαντικό να προβείτε στην
άσκηση ασφαλιστικών μέτρων εις βάρος του συζύγου σας, αιτούμενη την
μετοίκηση αυτού από την οικία σας, την ανάθεση της επιμέλειας των τέκνων
σε εσάς και τον καθορισμό της μηνιαίας σε χρήμα διατροφής των παιδιών
που θα πρέπει να καταβάλει ο πατέρας. Υπό την προϋπόθεση αποδείξεως των
όσων επικαλείστε, θα μπορούσατε να ζητήσετε και τη λήψη ασφαλιστικών
μέτρων σε βάρος του, ώστε να μην σας πλησιάζει σε ορισμένη απόσταση.

Αν πράγματι υπάρχουν παλαιότερα έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι ο
σύζυγός σας πάσχει από κάποια ανίατη ψυχική ασθένεια, ή υπάρχει
υφιστάμενη εξάρτηση από ουσίες, οι πιθανότητες το Δικαστήριο να
αποφανθεί υπέρ σας είναι πολλές.

Σημαντική απόδειξη επίσης θα συνιστούσε η ύπαρξη ενδεχόμενης μήνυσης σε
βάρος του συζύγου σας για τυχόν διαπαραχθέντα ποινικά αδικήματα, σε
περίπτωση ενδοοικογενειακής απειλής και εξύβρισης ή σε περιπτώσεις
άσκησης σωματικής, λεκτικής ή ψυχολογικής βίας.

Σε κάθε περίπτωση, επειδή τα δεδομένα που παραθέτετε δεν είναι επαρκή,
θα χρειαστείτε την σύμπραξη εξειδικευμένου στο οικογενειακό δίκαιο
δικηγόρου, που θα σας κατευθύνει βάσει των ειδικότερων λεπτομερειών της
υπόθεσης που θα του γνωστοποιήσετε.

Ειρήνη Καψάλη
Δικηγόρος
Βασιλέως Ηρακλείου 25
Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 54624
Τηλέφωνο: 2310-225738
Web: http://ekapsali.gr/

Ο σύζυγος δεν μου επιτρέπει να έχω φίλες και είμαι κλεισμένη σπίτι. Αν φύγω θεωρείται εγκατάλειψη συζυγικής στέγης;

0

Πριν 8 μήνες μετακομίσαμε στο χωριό του συζύγου μου για οικονομικούς λόγους, μένουμε με τη μητέρα του αυτούς τους μήνες.

Ο σύζυγός μου δεν μου επιτρέπει να έχω κοινωνικό κύκλο και είμαι κλεισμένη στο σπίτι με το μωρό όλη μέρα χωρίς να μπορώ να εργαστώ, να βγαίνω μια βόλτα και ορισμένες φορές συμπεριφέρεται ιδιαίτερα άσχημα.

Η πεθερά μου αρνείται να βοηθήσει και λείπει όλη μέρα από το σπίτι αφήνοντας σε μένα τη φροντίδα και του σπιτιού.

Έχω προσπαθήσει να μιλήσω στο σύζυγό μου για όλο το βάρος που πέφτει πάνω μου χωρίς όμως να δείξει ενδιαφέρον ούτε να πράξει κάτι, κοινώς δεν ενδιαφέρεται ούτε για εμένα ούτε για το παιδί και δεν μου επιτρέπει να πάω στη μητέρα μου ούτε για μία μέρα.

Τον τελευταίο καιρό νιώθω την ψυχολογία μου να κλονίζεται σοβαρά και σκέφτομαι να φύγω με το παιδί μου να πάω στη μητέρα μου.

Αυτό θεωρείται εγκατάλειψη συζυγικής στέγης; Μπορούν να μου κάνουν μήνυση ή κάτι τέτοιο; Υπάρχει κάποια λύση;

Απαντάει η δικηγόρος κυρία Κωνσταντίνα Αθανασίου

Η συμβίωση αποτελεί απαραίτητο συστατικό του γάμου, στην οποία υποχρεούνται οι δυο σύζυγοι αμοιβαία.

Η παραβίαση της υποχρέωσης αυτής, δηλαδή η διακοπή της συμβίωσης από τον ένα σύζυγο χωρίς εύλογη αιτία, συνιστά εγκατάλειψη.

Η εγκατάλειψη, κατά το νόμο, κλονίζει την έγγαμη συμβίωση και μπορεί να στοιχειοθετήσει λόγο διαζυγίου.

Κατά το άρθρο 1439 ΑΚ: καθένας από τους συζύγους μπορεί να ζητήσει το διαζύγιο, όταν οι μεταξύ τους σχέσεις έχουν κλονιστεί τόσο ισχυρά από λόγο που αφορά στο πρόσωπο του εναγομένου ή και των δύο συζύγων, ώστε βάσιμα η εξακολούθηση της έγγαμης σχέσης να είναι αφόρητη για τον ενάγοντα.

Εφόσον ο εναγόμενος δεν αποδεικνύει το αντίθετο, ο κλονισμός τεκμαίρεται μεταξύ άλλων και σε περίπτωση εγκατάλειψης του ενάγοντος.

Αυτό σημαίνει, ότι ο σύζυγός σας, μπορεί να ασκήσει εναντίον σας αγωγή διαζυγίου λόγω ισχυρού κλονισμού, που τεκμαίρεται από την εγκατάλειψη και σε περίπτωση που δεν ανταποδείξετε ότι η αιτία της εγκατάλειψης ήταν εύλογη, (οι λόγοι που αναφέρετε είναι σοβαροί και κλονιστικοί της έγγαμης συμβίωσης, όπως έχει κριθεί νομολογιακά σε παραπλήσιες υποθέσεις) να πετύχει την έκδοση της απόφασης αυτής λόγω δικής σας υπαιτιότητας.

Μια τέτοια απόφαση πιθανόν να έχει επιπτώσεις θεωρητικά στο θέμα της διατροφής μεταξύ συζύγων, που ενδεχομένως να ανακύψει στο μέλλον.

Συνήθως ο/η σύζυγος, που αποχωρεί από την συζυγική οικία φροντίζει για παν ενδεχόμενο να προβεί σε εξώδικη δήλωση προς τον άλλο σύζυγο σχετικά με τις συνθήκες αποχώρησής του και εκθέτοντας τους λόγους αυτής, ώστε η κίνησή του να μην θεωρηθεί εγκατάλειψη και δη χωρίς εύλογη αιτία.

Ωστόσο θα πρέπει να τονιστεί ότι η εγκατάλειψη της συζυγικής στέγης δεν συνιστά ποινικό αδίκημα.

Στην δική σας περίπτωση και εφόσον επιθυμείτε να πάρετε το παιδί μαζί σας, είναι αναγκαίο να το γνωστοποιήσετε στον σύζυγό σας.

Αν θεωρείτε ότι για οποιονδήποτε λόγο κινδυνεύετε και σας ασκείται ψυχολογική βία, είναι καλό να το αναφέρετε στις αρχές.

Θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον δικηγόρο σας, που, λαμβάνοντας γνώση όλων των παραμέτρων, θα σας υποδείξει τις ενδεδειγμένες νομικές ενέργειες για την περίπτωσή σας.

Κωνσταντίνα Αθανασίου
Δικηγόρος
Πατησίων 154, Αθήνα
Τ.Κ 11257
Τηλ: 210 – 8675160
Κινητό: 6944 620176
Fax: 210 – 8676521
Email: [email protected]
Web: http://avlawyers.gr/

Ο συγκινητικός διάλογος μπαμπά και 5χρονης κόρης έξω από την Ογκολογική του Παίδων μετά την μάχη με τον καρκίνο

0

Ο καρκίνος της παιδικής ηλικίας είναι κύριος λόγος παιδικής θνησιμότητας σε πολλές χώρες. Τουλάχιστον 400.000 παιδιά, από νεογνά έως 19 ετών, διαγιγνώσκονται με καρκίνο κάθε χρόνο ενώ είναι γεγονός ότι αποτελεί μια πολύπλευρη νόσο, που η εμφάνισή της συνεχώς αυξάνεται.

H ιστορία της 5χρονης Ερατούς κόρη του γνωστού δημοσιογράφου και συγγραφέα, Ηλία Μαγκλίνη. Η γενναία Ερατώ το 2020 διαγνώστηκε με λευχαιμία και μετά από πολύμηνη νοσηλεία στο ΤΑΟ της Ογκολογικής Μονάδας Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη- ΕΛΠΙΔΑ», κέρδισε τη μάχη και πλέον μπορεί να απολαμβάνει ανέμελη τη ζωή, χωρίς να είναι κλεισμένη στο δωμάτιο του νοσοκομείου.

Με αφορμή τη σημερινή μηνιαία επίσκεψη για τον καθιερωμένο έλεγχο υγείας της μικρής, ο δημοσιογράφος σε ανάρτησή του στο Facebook μοιράζεται τις σκέψεις της Ερατούς για το πώς βίωσε την μάχη της με τον παιδικό καρκίνο. Η ατάκα της «Απαίσια ήταν» αποτυπώνει με όλη της την αθωότητα και την ωμή ειλικρίνεια όλα όσα ένιωσε αντιμετωπίζοντας κατάματα τον καρκίνο. Το μέλλον όμως είναι μπροστά της, φωτεινό και αισιόδοξο.

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΩΝ

240413366 10158571247756699 59250328488555867 n 1024x478 1

«Μπαμπά, θυμάσαι τότε που μείναμε εδώ πολύ καιρό; Που κοιμόμασταν εδώ;»

«Βέβαια».

«Απαίσια ήταν».

«Γελάσαμε όμως και πολύ μεταξύ μας».

«Ναι, μαμά. Γελάσαμε…»

(Σε αυτά τα δωμάτια του ισογείου, στο ΤΑΟ του «Ελπίδα», φάγαμε το 2020: δύο συνεχείς μήνες στο 19, άλλον έναν στο 17 πέρσι τετοιες μερες, και βέβαια πολλά πενθήμερα στο 18, στο 16, στο 12, τρεις νύχτες στο 29, από την πλευρά των ογκολογικών, σύνολο νοσηλείας τέσσερις μήνες από τους οκτώ της βαριάς χημειοθεραπείας. Το παιδί καλά το θυμάται).

ΤΟ POST ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΗΣ ΕΡΑΤΟΥΣ:


screenshot 2021 08 26 00 37 19 503 com.facebook.orca 01 1024x930 1

Ο συγκινητικός δεσμός ενός αυτιστικού αγοριού με τον σκύλο του.

Μπορεί ο 9χρονος James Isaac να δυσκολεύεται να μιλήσει και να επικοινωνήσει με την οικογένειά του, αλλά έχει έναν ισχυρό δεσμό με τον σκύλο του, τον Mahe.

9e3fdf0d24ab7a867f2977a80b5d9e89

Ο James πάσχει από αυτισμό και ο Mahe είναι ο ειδικά εκπαιδευμένος σκύλος που τον βοηθά να παραμένει ήρεμος, ενώ ταυτόχρονα τον προστατεύει.

eefa005805108bd54754093177e2f037

Πριν από λίγες μέρες ο μικρός χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο προκειμένου να κάνει μαγνητική τομογραφία για να «ρίξουν φως» οι γιατροί στις κρίσεις που παθαίνει τελευταία.

Ο 9χρονος έπρεπε να κάνει γενική αναισθησία πριν μπει στον μαγνητικό τομογράφο, επειδή λόγω του αυτισμού δεν θα μπορούσε να παραμείνει κλεισμένος στον τομογράφο και ακίνητος.

H φωτογράφος του νοσοκομείου, Louise Goossens, απαθανάτισε τη στιγμή που γίνεται στον μικρό η αναισθησία και ο σκύλος του βρίσκεται δίπλα για να του κρατήσει συντροφιά και να τον κάνει να νιώσει πιο άνετα με την διαδικασία.

f6a51c8f3599fc3bb5696712982aa071

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Stuff, η μητέρα του James ανέφερε ότι ο πιστός σκύλος κοιτούσε με ανησυχία τον γιο της προκειμένου να βεβαιωθεί ότι είναι καλά. Επιπλέον, ανέφερε ότι πριν έρθει ο Mahe στη ζωή τους τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα.

9a6f09579c96f51555e8b267bf02a9ab

«Δεν μπορούσαμε να πάμε ούτε για καφέ ως οικογένεια. Ο James γινόταν πολύ νευρικός και ήθελε να φύγει αμέσως, αλλά όταν πήραμε τον Mahe, καθόταν και μας περίμενε να τελειώσουμε».

b86d89024ae998cc8648f243febad7bc

Πηγή: huffingtonpost

Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός του Κώστα Αποστολίδη στον Χρήστο Σιμαρδάνη

0

Σε θλίψη βρίσκεται από τα ξημερώματα της Τρίτης ο καλλιτεχνικός και -όχι μόνο- κόσμος, μετά τη ξαφνική είδηση του θανάτου του Χρήστου Σιμαρδάνη. Ο αγαπημένος ηθοποιός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 60 ετών, και όπως είχε γίνει γνωστό, τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας.

Ένας από τους ρόλους που σημάδεψε αναμφίβολα τον Χρήστο Σιμαρδάνη, ήταν αυτός του Διονύση, στην κωμική σειρά του Mega, Η Νταντά. Ο συμπρωταγωνιστής του στην σειρά, Κώστας Αποστολίδης μίλησε στην εκπομπή του Star, Αλήθειες με τη Ζήνα με συγκινητικά λόγια για τον ηθοποιό.

«Ήταν ένα υπέροχος άνθρωπος. Ένα γλυκό παιδί. Μια παιδική ψυχή, με μια αθωότητα και μια αγάπη για τον άνθρωπο δίπλα του. Και αυτό είναι σπάνιο πράγμα στις μέρες μας», είπε χαρακτηριστικά ο Κώστας Αποστολίδης.

Δείτε το βίντεο

Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός του Blue Star Ithaki στο λιμάνι του Πειραιά (βίντεο)

0

Αφού πρώτα το αποχαιρέτησαν οι κάτοικοι του Αιγαίου, πριν από μερικές εβδομάδες, ήρθε η στιγμή να το αποχαιρετήσει και το λιμάνι του Πειραιά, μια για πάντα.

Χθες το απόγευμα, λίγο πριν από τις 7, όλα τα πλοία που βρίσκονταν στο λιμάνι του Πειραιά  αποχαιρετούσαν για πάνω από 10 λεπτά το Blue Star Ithaki χτυπώντας τις κόρνες τους.

Το Canada 2014, όπως λέγεται πλέον το πρώην Blue Star Ithaki, έφυγε από τη χώρα με προορισμό τον Καναδά, όπου εφεξής θα προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Ο συγκεκριμένος πατέρας βρήκε τον καλύτερο τρόπο για να ανακουφίζεται από το στρες και το άγχος.

0

Έχετε ακούσει ποτέ την έκφραση “να αφήσεις τα προβλήματα στην πόρτα του σπιτιού”. Εύκολο στην θεωρία, δύσκολο στην πράξη. Δυστυχώς, πολύ συχνά τα προβλήματα της δουλειάς μας ακολουθούν στο σπίτι, παρά τις προσπάθειές μας να τα αφήσουμε πίσω μας.

Ο πατέρας στην συγκεκριμένη ιστορία βρήκε ένα καταπληκτικό τρόπο να μην μεταφέρει τα προβλήματα της δουλειάς στο σπίτι. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια γρήγορη στάση σε ένα ιδιαίτερο δέντρο.

Ο συγκεκριμένος πατέρας είχε μια δύσκολη μέρα… Αυτό που κάνει, όταν γυρίζει σπίτι είναι απίστευτο.

O ξυλουργός που προσέλαβα για να μου φτιάξει μια παλιά φάρμα, είχε μόλις τελειώσει την πρώτη δύσκολη μέρα στην δουλειά. Του έσκασε το λάστιχο και καθυστέρησε μια ώρα να πάει στην δουλειά, το ηλεκτρικό πριόνι του χάλασε και τώρα το παλιό αυτοκίνητο που έχει δεν παίρνει μπρος. Ενώ τον πήγαινα στο σπίτι του, ήταν απόλυτα σιωπηλός.

Όταν φτάσαμε με προσκάλεσε να γνωρίσω την οικογένειά του. Όπως προχωρούσαμε προς την μπροστινή πόρτα, σταμάτησε για λίγο δίπλα σε ένα μικρό δέντρο και ακούμπησε τις άκρες των κλαδιών και με τα δυο χέρια του.

Μόλις περάσαμε από την πόρτα και μπήκαμε μέσα, έγινε ένας τελείως διαφορετικός άνθρωπος. Το μαυρισμένο του πρόσωπο πλημμύρισε με ένα τεράστιο χαμόγελο, αγκάλιασε τα δυο μικρά παιδιά του και έδωσε ένα φιλί στην γυναίκα του.

Αργότερα, όταν ήρθε η ώρα να φύγω, με συνόδευσε στο αυτοκίνητό μου. Περάσαμε μπροστά από το δέντρο και γεμάτη περιέργεια των ρώτησα για αυτό που έκανε, όταν μπαίναμε μέσα στο σπίτι.

“Ααα, αυτό είναι το δέντρο των προβλημάτων μου”, αποκρίθηκε. “Ξέρω πολύ καλά, ότι δεν γίνεται να μην παρουσιαστούν προβλήματα στην δουλειά. Ένα πράγμα, όμως, είναι σίγουρο, τα προβλήματα αυτά δεν έχουν καμία θέση στο σπίτι μου και στην οικογένειά μου. Οπότε, απλά τα κρεμάω στο δέντρο κάθε βράδυ που γυρίζω και τα ξαναπαίρνω το πρωί, όταν φεύγω”.

Έκανε μια παύση. “Το αστείο είναι ότι, όταν πηγαίνω να τα πάρω το πρωί δεν είναι τόσα πολλά όσα είχα κρεμάσει το προηγούμενο βράδυ”.

Ο στυγερός “εκτελεστής” των iPhone ξαναχτυπά…

0

… μέσα από ένα καινούριο βίντεο αυστηρώς ακατάλληλο για τους φανατικούς του κινητού!

Αν ανήκεις στην κατηγορία όσων αναμένουν εναγωνίως κάθε καινούρια έκδοση του iPhone, τότε θα πρέπει να προσπεράσεις το πείραμα που έκανε ο χρήστης του YouTube “TechRax”. Απεναντίας, οι ορκισμένοι εχθροί του κολοσσού που ακούει στο όνομα “Apple” μπορούν να πάρουν την εκδίκησή τους.

Έχοντας “προϋπηρεσία” στον βασανισμό του τηλεφώνου που άλλαξε τα δεδομένα στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, αποφασίζει να πειραματιστεί με το καινούριο iPhone, βράζοντάς το σε Coca-Cola. Η διαδικασία είναι ένα αργό βασανιστήριο ενώ το κινητό σιγά-σιγά λιώνει. Και μπορεί η Siri να μην φωνάζει βοήθεια, ωστόσο, ο “βασανιστής” χρειάστηκε αρκετές δόσεις υπομονής και καθαρού αέρα καθώς το σπίτι του για 2 ώρες μετά το πείραμα, βρωμούσε φοβερά.

Τι κατάφερε; Θα το παρακολουθήσετε στο βίντεο που ακολουθεί καθώς και τι συνέβη όταν έψησε ένα iPhone μαζί με μία γαλοπούλα (επίκαιρο) στον φούρνο ή όταν με ένα τρυπάνι προσπάθησε να το διαλύσει.

Οι απόπειρές του, όπως είναι αναμενόμενο, βρίσκουν θερμή ανταπόκριση από τους χρήστες του διαδικτύου οι οποίοι δεν σταματούν να κλικάρουν στα βίντεό του.

Καλή απόλαυση!