Blog Σελίδα 4763

Ο συμβολισμός που έχουν τα βραχιολάκια για το πόδι θα σας κάνουν να το σκεφτείτε πριν τα φορέσετε

0

Τα βραχιόλια ποδιού ή αλλιώς αλυσίδες για το πόδι ή τον αστράγαλο έχουν φορεθεί από γυναίκες σε όλη την ιστορία. Εκτός από κόσμημα ποδιού, μπορούν επίσης να δηλώσουν και την κοινωνική θέση.

Για τις περισσότερες γυναίκες, πρόκειται απλά για ένα αξεσουάρ.1

The Trendy Bride

Στην αρχαία Αίγυπτο, οι γυναίκες όλων των κοινωνικών τάξεων φορούσαν τα βραχιόλια στο πόδι ως διακοσμητικό και κατασκευαζόντουσαν από διάφορα μέταλλα. Οι πλούσιες κυρίες επέλεγαν τα χρυσά βραχιόλια σε αντίθεση με τις φτωχές που έπρεπε να φορούν τα κοσμήματα από ασήμι ή σίδερο. Μερικές πηγές ισχυρίζονται πως τα συγκεκριμένα βραχιόλια χρησιμοποιούνταν από τους λάτρεις μιας θεότητας που ονομαζόταν Βάαλ και επέβαλε τη χρήση τους στις πόρνες. Αυτή ήταν μια ένδειξη για να αναγνωρίζονται εύκολα οι ατυχείς γυναίκες.

Σήμερα, οι Αιγύπτιες δεν φορούν δημόσια τις αλυσίδες για το πόδι μιας και ο ισλαμικός συντηρητισμός θεωρεί την χρήση τους «απρεπή.» Ωστόσο, εξακολουθούν να τα φορούν οι χορεύτριες σε δημόσιες εκδηλώσεις.

Οι αλυσίδες για το πόδι με κουδουνάκια φοριούνται συχνά από χορεύτριες.2

AliExpress

Από την άλλη πλευρά, στην αρχαία κουλτούρα της Ινδίας, αυτά τα κοσμήματα επιλέγονταν επί το πλείστον από τις παντρεμένες γυναίκες. Με αυτό τον τρόπο, τα μέλη της οικογένειας καταλάβαιναν πως έρχεται από τον θόρυβο που έκαναν. Έτσι, θα την υποδεχόντουσαν με σεβασμό. Τα μέλη δεν έπρεπε να πιάνονται επ’αυτοφώρω ενώ μιλούσαν για ακατάλληλα πράγματα. Οι χορεύτριες φορούσαν αλυσίδες ποδιού με μικρά κουδουνάκια.

Τη δεκαετία του 1970, οι γυναίκες που αποτελούσαν μέλη της «σεξουαλικής επανάστασης»  φορούσαν επίσης αυτά τα βραχιόλια ποδιού.

Ίσως, ο συνδυασμός των παραπάνω πολιτισμικών επιρροών να επηρέασαν τον συμβολισμό αυτών των κοσμημάτων ως σήμερα.3

Παρόλο που πολλές γυναίκες σήμερα ίσως σκεφτούν πως πρόκειται απλά για ένα αξεσουάρ, παραμένει ένα ευρέως αναγνωρισμένο σύμβολο. Υποδηλώνει πως μια γυναίκα είναι παντρεμένη ή δεσμευμένη αλλά ακόμη διαθέσιμη σε άλλους άνδρες για σεξουαλικές δραστηριότητες με τη συγκατάθεση ή την ενθάρρυνση του συζύγου. Όταν το βραχιολάκι ποδιού φοριέται από μια παντρεμένη γυναίκα, είναι σύμβολο πως είναι ανοιχτή σε σχέσεις και σεξουαλικές επαφές με άνδρες εκτός από τον σύζυγό της.

Μια γυναίκα που παντρεύτηκε αλλά φοράει αυτό το κόσμημα συχνά αναφέρεται και ως «Θερμή σύζυγος».4

Μια τέτοια σύζυγος είναι αφοσιωμένη στον άνδρα της αλλά εκμεταλλεύεται την ελευθερία του γάμου της που έχει συμφωνηθεί για να απολαύσει προσωπικές συναντήσεις με άλλους άνδρες. Η αλυσίδα ποδιού που φορά, είναι σημάδι πως είναι διαθέσιμη μέχρι σήμερα σε άλλους άνδρες με την άδεια και την έγκριση του συζύγου της.

Για τους περισσότερους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν αυτό το συμβολισμό, ένα βραχιόλι ποδιού είναι απλά ένα κόσμημα και δεν έχει καμία άλλη έννοια. Εδώ υπάρχει μια παγίδα: Είναι δύσκολο να πει κανείς πια γυναίκα το φορά ως αξεσουάρ και ποια επειδή υποδηλώνει αυτό που είναι. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλές «θερμές γυναίκες» επιλέγουν να φορούν μια απλή αλυσίδα για να κρατούν τον τρόπο ζωής τους κρυφό.

Υπάρχουν ορισμένα κοσμήματα τέτοιου τύπου που κάνουν την παρουσία της πιο εμφανή.

2 αρσενικά σύμβολα και 1 θηλυκό σύμβολο5

Είναι αρκετά προφανές, σωστά;6

Η Ντάμα Πίκα7

Το γράμμα Q ή το σύμβολο της Ντάμας Πίκα από το χαρτί της τράπουλας συνήθως συνοδεύεται από ένα παρόμοιο τατουάζ. Αυτό σημαίνει πως η «θερμή γυναίκα» έχει προτίμηση προς τους μελαψούς άνδρες.

Καρδιές8

Αν το βραχιολάκι περιέχει καρδιές αυτό σημαίνει πως η γυναίκα είναι αφοσιωμένη στον σύζυγό της  αλλά είναι ελεύθερη να βγει ραντεβού με άλλους άνδρες και να κάνει σχέσεις με αμοιβαία οφέλη.

Το κλειδί της ευτυχίας του9

Όταν ένα βραχιόλι έχει ένα κρεμαστό κλειδί, αυτό σημαίνει πως ο σύζυγος είναι «κλειδωμένος» και η γυναίκα κρατά το κλειδί της ευτυχίας του. Δεν μπορεί να φτάσει σε ερωτική κορύφωση χωρίς την άδεια της συζύγου του.

Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά σοκαριστικά.10

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Γυμνασίου Εμπορείου για την παρέλαση στη Σαντορίνη

0

Σφραγισμένη με ηλεκτροσυγκόλληση και με λάδια ριγμένα μπροστά της βρήκαν την πόρτα του Γυμνασίου στο Εμπορειό της Σαντορίνης η διευθύντρια και οι καθηγητές ανήμερα της 25ης Μαρτίου, προκειμένου – όπως υποστηρίζει η ΕΛΜΕ Θήρας – να παρεμποδιστεί η πραγματοποίηση της παρέλασης με σημαιοφόρο μαθήτρια που κατάγεται από την Αλβανία.

Οι εκπαιδευτικοί κάλεσαν την Αστυνομία και την Πυροσβεστική, προκειμένου να ανοίξουν την πόρτα, ωστόσο η μαθητική παρέλαση ματαιώθηκε και για λόγους ασφαλείας, έγινε μόνο κατάθεση στεφάνου. Υπενθυμίζεται ότι παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και την 28η Οκτωβρίου.
Ανακοινώσεις, με τις οποίες καταδικάζουν απερίφραστα το γεγονός το οποίο «χρεώνουν» σε μέλη της Χρυσής Αυγής, εξέδωσαν η ΕΛΜΕ Θήρας, η Συντονιστική Επιτροπή Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ Θήρας και το ΚΚΕ Θήρας, ενώ από την άλλη πλευρά, το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου κάνει λόγο «για κομματικά παιχνίδια στην πλάτη των παιδιών», τονίζοντας ότι ο Σύλλογος βρίσκεται πάντα «δίπλα στα παιδιά, ανεξαρτήτου εθνικότητας».
Παραθέτουμε αυτούσιες τις ανακοινώσεις, προκειμένου να σχηματίσει ο κάθε αναγνώστης τα δικά του συμπεράσματα.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Θήρας
Η ΕΛΜΕ ΘΗΡΑΣ διαψεύδει με κατηγορηματικό τρόπο τοπικά δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι στην παρέλαση στο Εμπορείο δεν υπήρχαν απρόοπτα. Η ΕΛΜΕ επίσημα κάνει γνωστό προς κάθε κατεύθυνση για τα απρόοπτα που σημειώθηκαν:
*Το πρωί της 25ης Μαρτίου οι καθηγητές και οι Διευθύντρια του Γυμνασίου Εμπορείου βρήκαν την πόρτα του σχολείου σφραγισμένη με ηλεκτροσυγκόλληση και λάδια ριγμένα μπροστά σε αυτή ώστε να παρεμποδιστεί η πραγματοποίηση της παρέλασης με σημαιοφόρο μαθήτρια που κατάγεται από την Αλβανία. Οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν, έγινε κλήση της Πυροσβεστικής (συνημμένες φωτογραφίες), το σχολείο άνοιξε και συνόδευσαν τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες έως το χώρο κατάθεσης των στεφανιών. Ας σημειωθεί ότι πλήθος κόσμου επιδοκίμασε την έστω και καθυστερημένη εμφάνιση του Γυμνασίου με χειροκροτήματα.
*Το κλίμα ασφαλώς χαρακτηριζόταν από ένταση που είχε αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχολογία των μαθητών οι οποίοι φοβισμένοι εγκατέλειψαν το χώρο του σχολείου.
* Για ακόμη μία φορά η αστυνομία παρά την έγκαιρη ενημέρωσή της και τις προηγούμενες ρητές διαβεβαιώσεις της, δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη διεξαγωγή των προγραμματισμένων εκδηλώσεων.
Έτσι για ακόμη μία φορά οι μαθητές του Γυμνασίου Εμπορείου δεν παρέλασαν υπό την απειλή επεισοδίων.
Ως ΕΛΜΕ Θήρας και ως εκπαιδευτικοί είμαστε περήφανοι για όλες και όλους τους μαθητές/μαθήτριες ανεξαρτήτου θρησκείας και εθνικότητας και τους εκπαιδευτικούς και δηλώνουμε στη σχολική κοινότητα του Γυμνασίου Εμπορείου ότι θα έχουν την πλήρη συμπαράσταση και προστασία μας σε κάθε επίπεδο. Συγχαίρουμε το Σύλλογο Διδασκόντων για την ψύχραιμη στάση που επέδειξε και διασφάλισε ένα ήρεμο κλίμα αλλά και την προστασία των μαθητών του σχολείου.
Σε τέτοια φλέγοντα θέματα θα πρέπει να υπάρχει ειλικρινής διάλογος και επικοινωνία με όλη τη σχολική κοινότητα αφού στόχος των εκπαιδευτικών είναι η διαμόρφωση πολύπλευρης προσωπικότητας με βάση τις δημοκρατικές και αντιρατσιστικές αρχές. Σ’ ένα τέτοιο πεδίο αναφοράς, δεν έχουν θέση τακτικές διχασμού μιας σχολικής κοινότητας αφού κάθε άλλο παρά συντελεί στην προσπάθεια υπεράσπισης των δικαιωμάτων των μαθητών, πολύ περισσότερο εκείνων που προέρχονται από οικογένειες οικονομικών μεταναστών
Καταδικάζουμε κάθε έκφραση περιφρόνησης, μισαλλοδοξίας και φανατισμού και απαιτούμε σεβασμό στη δημοκρατική λειτουργία της σχολικής κοινότητας. Μαθητές, γονείς εκπαιδευτικοί μαζί θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να αποτρέψουμε στο μέλλον παρόμοια φαινόμενα εθνικισμού. Τη σημαία έχουν δικαίωμα να κρατήσουν όλα τα παιδιά που μοιράζονται στα σχολεία μας «την ελληνική παιδεία»».

Η ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ Θήρας
Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα που διαδραματίστηκαν για δεύτερη φορά στο Εμπορείο Θήρας, καταδικάζουμε το σφράγισμα της πόρτας του Γυμνασίου Εμπορείου από αγνώστους με στόχο την παρακώλυση συμμετοχής του σχολείου στις προγραμματισμένες εορταστικές εκδηλώσεις.
Είναι απορίας άξιο πώς κανείς δεν είδε τίποτα σε κεντρικό σημείο του χωριού με συνεχή κίνηση, ούτε υπέπεσε τίποτα στην αντίληψη της αστυνομίας που βασικός της στόχος ήταν η πρόληψη και όχι η καταστολή.
Είναι απορίας άξιο ποια συμφέροντα υπηρετούν αυτοί που υποδαυλίζουν τη μισαλλοδοξία με στόχο να διχάσουν την τοπική κοινωνία και για άλλη μια φορά να καταφέρουν να φέρουν στο πανελλήνιο προσκήνιο με αρνητικά δημοσιεύματα το νησί μας.
Καλούμε όλους τους πολίτες του νησιού με την καθημερινή στάση μας να περιφρουρήσουμε τη δημοκρατία και να απομονώσουμε τέτοιου είδους πρακτικές και λογικές.

emporeio 25 martioy 2018 2

Η ανακοίνωση του ΚΚΕ Θήρας
Σήμερα, 25η Μάρτη, ημέρα τιμής των αγωνιστών που πολέμησαν για την Ελευθερία και με το αίμα τους δημιούργησαν το πρώτο Ελληνικό κράτος, οι «γνωστοί- άγνωστοι» σκόρπισαν το ρατσιστικό τους δηλητήριο στο χωριό Εμπορείο Σαντορίνης. Κλείδωσαν σχολείο, τρομοκράτησαν μαθητές, προπηλάκισαν εκπαιδευτικούς και κατέληξαν σε μια πρωτοφανή παρωδία παρέλασης. Όσο κι αν προσπάθησαν να το κρύψουν, τόσο η πολυήμερη προετοιμασία όσο και η σημερινή εφαρμογή της, αποκαλύπτει τις μεθόδους της Χρυσής Αυγής στις οποίες κυριαρχεί η ρατσιστική και αντικομμουνιστική υστερία, η παραχάραξη της ιστορικής αλήθειας, οι φωνές και απειλές προς κάθε κατεύθυνση.
Τη στιγμή που στην περιοχή μας αναπτύσσεται η τουρκική επιθετικότητα απέναντι στη χώρα μας με την προστασία του «συμμαχικού» ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των αστικών τάξεων της περιοχής, την ίδια στιγμή καταπατώνται τα δικαιώματα παιδιών που έχουν γεννηθεί και έχουν μεγαλώσει στη χώρα μας και έχουν αριστεύσει στο ελληνικό σχολείο. Οι ενέργειες που οξύνουν τον εθνικισμό -όχι μόνο στη χώρα μας αλλά σε όλη την περιοχή- στρέφονται ενάντια στους λαούς που δεν θα διστάσουν να τους αιματοκυλίσουν για το στρατηγικό έλεγχό της. Αυτό το ρόλο παίζει η Χρυσή Αυγή με όποιο προσωπείο κι αν παρουσιάζεται.
Η ουσιαστική απουσία της δημοτικής αρχής και δημοτικών συμβούλων εκλεγμένων από την περιοχή δείχνει ότι η μόνη αγωνία τους είναι η διατήρηση της εκλογικής τους πελατείας. Η αστυνομία παρά την παρουσία και τις διαβεβαιώσεις της, δεν κατάφερε για μια ακόμα φορά να παίξει το ρόλο της και να διασφαλίσει την παρέλαση. Καλούμε όλους τους κατοίκους του Εμπορείου και όλου του νησιού να πάρουν θέση και να απομονώσουν τις χρυσαυγίτικες μεθοδεύσεις με όποιο μανδύα εμφανίζονται κάθε φορά.
Η αποφασιστική στάση κάθε εργαζόμενου, κάθε νέου, κάθε πολίτη που σέβεται τον εαυτό του και τιμά έμπρακτα τους αγωνιστές της Ελευθερίας είναι αυτή που θα αποδυναμώσει τις ρατσιστικές κραυγές και θα απομονώσει τα φασιστοειδή και τους εκπροσώπους τους”.

Η ανακοίνωση του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Εμπορείου Θήρας 

Εμπορείο 27/3/2018
Βαρύγδουποι τίτλοι, ψευδείς λεζάντες σε εκπομπές, διαστρέβλωση της πραγματικότητας και για άλλη μια φορά κομματικά παιχνίδια στην πλάτη των παιδιών μας.
Οι δήθεν αντικειμενικοί κύριοι και κυρίες του ΚΚΕ οι οποίοι βάφτισαν ένα ολόκληρο χωριό ρατσιστές και χρυσαυγίτες, που βαυκαλίζονται ότι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα , ας μας πούνε κι εμάς ποιοι είναι επιτέλους οι γνωστοί και ποιοι οι άγνωστοι που αμαύρωσαν «όπως λένε» την ημέρα της Εθνικής μας Εορτής, διότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που ήμασταν εκεί, για να καμαρώσουμε τα παιδιά μας στην παρέλαση, είδαμε άλλα.
Ναι, η πόρτα του σχολείου μας ήταν κλειδωμένη και οξυγονοκολλημένη για να μην μπούμε μέσα… δεν κλείδωσε ΚΑΝΕΙΣ μέσα στο σχολείο μαθητές και καθηγητές!!!
Ως Σύλλογος Γονέων καταδικάσαμε το γεγονός απ’ το πρώτο λεπτό και ζητήσαμε να έρθει ένας γονιός για να μας ανοίξει και να μπούμε να παραλάβουμε την σημαία…. αλλά ΚΑΠΟΙΟΙ για δικούς τους λόγους δεν ήθελαν (εξ ‘ου και οι φωτογραφίες με τους πυροσβέστες να ανοίγουν την πόρτα του σχολείου μας και οι ψευδείς λεζάντες από κάτω… σε εκπομπή που είδαμε σήμερα το πρωί).
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου απ’ την πρώτη στιγμή ήταν αρωγός και παρών στο σχολείο για να προστατέψει και να προφυλάξει τα παιδιά απ την οποιαδήποτε παρενόχληση μπορεί να είχαν εκείνη την ημέρα. Υπεύθυνοι για την προστασία των παιδιών μας είμαστε εμείς οι γονείς, ο Σύλλογος Γονέων και ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας… ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.
Οι μόνοι που προκάλεσαν με την συμπεριφορά τους εκείνη την ημέρα ήταν τα μέλη της ΕΛΜΕ και του ΚΚΕ οι οποίοι ΜΟΝΟ όταν υπάρχουν κομματικά και συνδικαλιστικά οφέλη παραβρίσκονται σε εκδηλώσεις του χωριού.
Στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο μας για άλλα θέματα, δεν είδαμε κανέναν κύριο ή κυρία απ αυτούς να έρθει να μας συμπαρασταθεί και να φωνάξει… ΓΙΑΤΙ άραγε;
Καταδικάζουμε ως Σύλλογος Γονέων την οποιαδήποτε παρουσία κομμάτων ή συνδικαλιστών (οποιασδήποτε παράταξης) στο σχολείο μας, με σκοπό τους τα πολιτικά παιχνίδια.
Σας θέλουμε κοντά μας ΜΟΝΟ ουσιαστικά και μακριά από κομματικές ή πολιτικές σκοπιμότητες.
Εμείς δεν θα γίνουμε αρωγοί σας σε αυτό… να πάτε αλλού, ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΕΙΟ.
Όλοι μας είμαστε δίπλα στα παιδιά, ανεξαρτήτου εθνικότητας, οφείλουμε να τα προστατέψουμε και να σταθούμε δίπλα τους και αυτό πράξαμε ως σύλλογος.
Η διεύθυνση του Γυμνασίου, μετά την αποχή του συνόλου των παιδιών από την παρέλαση και με την παρουσία μόνο τριών εξ αυτών, αποφάσισε να αποχωρήσει από την παρέλαση.
Ωστόσο πραγματοποιήθηκε παρέλαση στο χωριό μας από το Δημοτικό Σχολείο και από τον Πολιτιστικό Σύλλογο.
Στο χωριό υπήρχε μια διάχυτη ένταση και αναστάτωση εκείνη την ημέρα, όμως με την βοήθεια του Δήμου, της Τοπικής Κοινότητας και της Αστυνομίας του νησιού μας κύλισαν όλα ομαλά και τους ευχαριστούμε θερμά όλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Ο συλλέκτης των κόκκινων Ferrari! (βίντεο)

0

Δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης της νέας LaFerrari, είναι όμως ο μοναδικός που κατέφθασε στο Μαρανέλο για να την παραλάβει με συνοδεία τεσσάρων κόκκινων Ferrari.

Ο λόγος για το Βρετανό Jonathan Hunt, έναν Βρετανό κτηματομεσίτη και φανατικό συλλέκτη αυτοκινήτων του Ιταλού κατασκευαστή.

Συνοδευόμενος από τους δύο γιους του και λίγους φίλους του, ο κ. Hunt ξεκίνησε από το Λονδίνο και έφθασε οδικώς στη Μόντενα. Με πολύ στιλ βεβαίως, καθώς το κονβόι αποτελούσαν μία 288 GTO, μία F40, μία F50 και μία Enzo.

Όλες σε κόκκινο χρώμα. Η Ferrari δεν έχασε φυσικά την ευκαιρία για λίγη «διαφήμιση» και ζήτησε από τον πλούσιο Βρετανό να μοιραστεί σε ένα video το πάθος του για τα αυτοκίνητα με σήμα το αλογάκι.

«Όσον με αφορά, οι Ferrari είναι τα απόλυτα sport αυτοκίνητα. Λατρεύω να τα οδηγώ, κάθε ένα είναι διαφορετικό. Για παράδειγμα, με την Enzo έχω κάνει περισσότερα από 16.000 km. Τη LaFerrari την οδήγησα μόλις 5 λεπτά, όμως η πρώτη εντύπωση που μου άφησε ήταν εκπληκτική»,

δήλωσε ο Jonathan Hunt, που έχει κατά καιρούς ξοδέψει πολλά εκατομμύρια λίρες για να γεμίσει το γκαράζ του.

Ο σύζυγος της Σταματίνας Τσιμτσιλή, Θέμης Σοφός, στο πλευρό του Πέτρου Φιλιππίδη

0

O κατηγορούμενος ηθοποιός φέρεται να απομόνωσε τη συνάδελφό του στο καμαρίνι του και μέσω έντονων χτυπημάτων την κακοποίησε σεξουαλικά

Ο Πέτρος Φιλιππίδης από σήμερα θα έχει να αντιμετωπίσει πολλές δύσκολες στιγμές καθώς ο εισαγγελέας του άσκησε ποινική δίωξη για βιασμό και δύο απόπειρες.

Οι δύο απόπειρες βιασμού που βαρύνουν πλέον τον ηθοποιό, σύμφωνα με τις καταγγελίες, τελέστηκαν το 2010 και το 2014 με τις παθούσες να υποστηρίζουν πως ήρθαν αντιμέτωπες με βίαιες πράξεις του ελεγχόμενου, ενώ βρέθηκαν μαζί του για επαγγελματικούς λόγους. Στη μία περίπτωση, που αφορά το έτος 2010, ο κατηγορούμενος ηθοποιός φέρεται να απομόνωσε τη συνάδελφό του στο καμαρίνι του και μέσω έντονων χτυπημάτων την κακοποίησε σεξουαλικά, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, το 2014, η παθούσα κλειδώθηκε από τον δράστη μέσα στο αυτοκίνητο του σε ερημική τοποθεσία το Ψυχικό όπου ήρθε αντιμέτωπη με έντονα βίαιη συμπεριφορά.

Η γυναίκα, επίσης γνωστή ηθοποιός, καταγγέλλει ότι μετά από επαγγελματική συνάντηση που είχε με τον κατηγορούμενο αποδέχθηκε την προσφορά του να την πάει στο σπίτι της με το αυτοκίνητο του. Ο ηθοποιός, σύμφωνα με τις καταγγελίες, όταν παρά τη βία που ασκούσε δεν επιτύγχανε τον στόχο του φαίνεται να εξαπέλυε απειλές στις συναδέλφους του για επαγγελματικό αποκλεισμό τους.

Ο σύζυγός της παραπονιόταν, ότι ξόδευε πολλά λεφτά για τα Χριστούγεννα. Η απάντηση της γυναίκας του είναι τέλεια.

0

Ήταν ένας μικρός, λευκός φάκελος κολλημένος στα κλαδιά του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Δεν είχε πάνω του κανένα όνομα και καμία περιγραφή. Ήταν χωμένο ανάμεσα στα κλαδιά του Χριστουγεννιάτικου δέντρου μας για πάνω από 10 χρόνια. Όλα ξεκίνησαν εξαιτίας του άντρα μου του Mike, που μίσησε τα Χριστούγεννα. Δηλαδή, όχι γενικά τα Χριστούγεννα και το νόημα τους, αλλά το διαφημιστικό κομμάτι τους, που ωθεί την υπερκατανάλωση. Όλα αυτά τα δώρα που παίρνουμε τελευταία στιγμή για τους αγαπημένους μας και καταλήγουμε να σπαταλάμε ένα σωρό χρήματα.
Γνωρίζοντας, ότι ο άντρας μου αισθάνεται έτσι για τα Χριστούγεννα, αποφάσισα να παρακάμψω τα συνηθισμένα μπλουζάκια, πουλόβερ και γραβάτες. Ήθελα να βρω κάτι ιδιαίτερο για τον Mike. Η έμπνευση μου ήρθε με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο. Ο γιος μας ο Kevin, που τότε ήταν 12 ετών, έκανε μαθήματα πάλης στο σχολείο του. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, έγινε ένας διαγωνισμός ανάμεσα στην ομάδα του γιου μου και σε μια ομάδα, που είχε χορηγό την τοπική εκκλησία. Τα παπούτσια αυτής της ομάδας ήταν τόσο φθαρμένα, που μόνο τα κορδόνια τα κρατούσαν ενωμένα και οι στολές τους ήταν μαύρες.

Αυτό ήταν τελείως αντίθετο με τις στολές της δικής μας ομάδας, που ήταν μπλε με χρυσό και τα παπούτσια τους ήταν ολοκαίνουργια.

Όταν ξεκίνησε ο αγώνας, έμαθα, ότι η άλλη ομάδα διαγωνιζόταν χωρίς το απαραίτητο κράνος, που πρέπει να φοράνε όλοι οι παλαιστές, για να προστατεύσουν τα αυτιά τους. Προφανώς, ήταν πολυτέλεια, που η αντίπαλη ομάδα δεν μπορούσε να πληρώσει. Το αποτέλεσμα του αγώνα ήταν η ομάδα του γιου μου να κερδίσει σε κάθε κατηγορία βάρους. Δεν κέρδισαν ούτε μια μάχη.

Ο Mike, που καθόταν δίπλα μου, κούνησε το κεφάλι του και μου είπε λυπημένος: “Εύχομαι να είχε κερδίσει έστω και ένας από αυτούς. Έχουν πολλές δυνατότητες, αλλά μια τέτοια ήττα μπορεί να τους αποθαρρύνει εντελώς.” Ο Mike αγαπούσε όλα τα παιδιά και τα γνώριζε, αφού ήταν προπονητής της ομάδας ποδοσφαίρου, μπέιζμπολ και λακρός. Ακριβώς σε εκείνο το σημείο μου ήρθε η ιδέα. Εκείνο το απόγευμα, πήγα σε ένα μαγαζί με αθλητικά είδη και αγόρασα προστατευτικά κράνη για τα αυτιά και αθλητικά παπούτσια και τα έστειλε ανώνυμα στην τοπική εκκλησία, που ήταν χορηγός της άλλης ομάδας.
Την παραμονή των Χριστουγέννων έβαλα τον φάκελο μαζί με το γράμμα, που του εξηγούσα τι είχα κάνει και ότι αυτό ήταν το δώρο μου για εκείνον, ανάμεσα στα κλαδιά του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Το χαμόγελό του εκείνον τον χρόνο, αλλά και τα επόμενα που ακολούθησαν ήταν το πιο λαμπρό που είχα δει ποτέ. Κάθε χρόνο, λοιπόν, τα Χριστούγεννα ακολουθούσα την παράδοση. Έστελνα κάτι που είχαν ανάγκη σε ομάδες χόκεϊ, σε διανοητικά καθυστερημένους νέους και σε όποιον άλλον ήξερα, ότι είχε ανάγκη.

Το άνοιγμα του φακέλου αποτελούσε για την οικογένειά μας το αποκορύφωμα των Χριστουγέννων. Τα παιδιά μας αγνοούσαν τα καινούργια τους δώρα και περίμεναν με ανυπομονησία των μπαμπά τους να ανοίξει τον φάκελο και να διαβάσει το γράμμα. Όσο τα παιδιά μεγάλωναν, τα δώρα τους έγιναν πιο πρακτικά, αλλά ο φάκελος δεν έχασε ποτέ την αξία του.

Η ιστορία, όμως, δεν τελειώνει εδώ. Ο Mike πέθανε πέρσι εξαιτίας του καρκίνου και όταν ήρθαν τα Χριστούγεννα, εγώ ακόμα θρηνούσα και με ζόρι στόλισα ακόμα και το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ωστόσο, την παραμονή των Χριστουγέννων έβαλα έναν λευκό φάκελο ανάμεσα στα κλαδιά του δέντρου και το πρωί που ξύπνησα, είδα 3 ακόμη φακέλους δίπλα στον δικό μου. Κάθε ένα από τα παιδιά μας, είχε βάλει έναν φάκελο στο δέντρο, χωρίς να γνωρίζει τίποτα ο ένας για τον άλλον. Το έκαναν για χάρη του μπαμπά τους.

Διατηρούμε την συγκεκριμένη παράδοση εδώ και πολλά χρόνια και θα την μεταδώσουμε και στα εγγόνια μας, που περιμένουν και αυτά με ανυπομονησία τον μπαμπά τους να ανοίξει και να διαβάσει το γράμμα. Το πνεύμα του Mike, όπως και το πνεύμα των Χριστουγέννων, θα είναι πάντα μαζί μας.

Ο σύζυγός της λέει ότι είναι τυχερή που τον παντρεύτηκε. Η απάντησή της είναι αποστομωτική!

0

Όπως γνωρίζετε, μια γυναίκα μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην επιτυχία του άντρα της και να “βγάλει” από εκείνον τον καλύτερό του εαυτό. Το ίδιο ισχύει και για μια γυναίκα. Η συνολική δυναμική τους λοιπόν, μπορεί να ξεπερνά κατά πολύ την ατομική τους δυναμική. Έτσι γίνονται μια πάρα πολύ ισχυρή και επιτυχής “ομάδα”, που μπορεί να αντιμετωπίσει το οτιδήποτε.

Όταν όμως ένας σύζυγος ξέχασε τη συμβολή της συζύγου του στην επιτυχία του, η απάντησή της είναι απολύτως ξεκαρδιστική.

Ο Τόμας, CEO μιας επιτυχημένης, μεσαίου μεγέθους ασφαλιστικής εταιρίας της Μασαχουσέτης, και η σύζυγός του βρίσκονταν σε έναν επαρχιακό δρόμο με το αυτοκίνητο. Χρειάζονταν όμως βενζίνη. Σταμάτησαν λοιπόν στο μοναδικό βενζινάδικο που υπήρχε εκεί κοντά.

Το βενζινάδικο ήταν αρκετά παλιό και με μόνο μία αντλία. Ο Τόμας βγήκε, ζήτησε από τον υπάλληλο να του καθαρίσει επιπλέον και τα τζάμια του αυτοκινήτου και αποφάσισε να κάνει μια βόλτα γύρω για να ξεκουράσει τα πόδια του.

Από μακριά όμως είδε τη γυναίκα του και τον υπάλληλο να συνομιλούν αρκετά θερμά και να αγκαλιάζονται. Όταν βρίσκονταν ξανά στο δρόμο, τη ρώτησε αν τον γνώριζε.

Εκείνη του απάντησε ότι ήταν παλιοί συμμαθητές και ό,τι στο λύκειο “τα είχαν” για περίπου ένα χρόνο. Ο Τόμας τότε είπε αστειευόμενος, “Για φαντάσου! Είσαι τυχερή που με γνώρισες, αν δεν με είχες γνωρίσει θα είχες για άνδρα σου έναν υπάλληλο σε βενζινάδικο στην επαρχία, αντί για εμένα, έναν ολόκληρο CEO”.

Εκείνη όμως γύρισε και του απάντησε, “Αγαπητέ μου, αν δεν με είχες γνωρίσει, θα ήσουν εσύ υπάλληλος σε βενζινάδικο και εκείνος CEO!”.

Ο σύζυγός της δεν μπόρεσε να πάει μαζί της στο μήνα του μέλιτος. Εκείνη όμως δεν έκατσε να κλάψει.

0

Αποφασίζει να κάνει ταξίδι του μέλιτος σε ένα από τα πιο ρομαντικά μέρη του κόσμου. Την Ελλάδα. Όμως, παρότι έκλεισαν και πλήρωσαν για το ταξίδι ο γαμπρός δεν πήρε βίζα!

Δεν υπάρχει κάτι πιο ρομαντικό από τον μήνα του μέλιτος και φυσικά η χώρα μας είναι από τους αγαπημένους προορισμούς νεόνυμφων χάρη στο ρομαντικό τοπίο και την απέραντη γαλάζια θάλασσα. Προϋπόθεση όμως είναι να μπορούν να ταξιδέψουν και οι δύο!

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-12

Αυτό ήταν το πρόβλημα ενός ζευγαριού από την πόλη Λαχόρ του Πακιστάν. Η νεαρή Χούμα Μομπίν αναγκάστηκε να ταξιδέψει μόνη της, αφού ο σύζυγός της δεν κατάφερε να βγάλει ταξιδιωτική βίζα εγκαίρως!

Η νύφη όμως δεν το έβαλε κάτω, ούτε απογοητεύτηκε…

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-19

Παρόλο που το ταξίδι τους ήταν ένας ολόκληρος μήνας πληρωμένος, στην αρχή η νύφη δίστασε, αλλά ο σύζυγός της την ενθάρρυνε να μαζέψει τα πράγματά της και να πάει στην Ελλάδα με το σόι του…

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-8

Εκείνη τελικά πήγε, αλλά σε όλες τις φωτογραφίες έλειπε κάτι… ο σύζυγός της. Γι’ αυτό και εκείνη είχε σε καθεμία απλωμένο το χέρι της, σαν να αγκαλιάζει τον αγαπημένο της.

Ρομαντικό;

Το χαρούμενο ζευγάρι.

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-31

Και εδώ όπως βλέπετε η Χούμα ποζάρει με τον αγαπημένο της… με το πνεύμα του μάλλον.
funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-14

Πάλι εδώ αγκαλιά χωρίς… αυτόν!

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-29

Το ίδιο και εδώ!

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-5

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-13 funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-24 funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-34 funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-7

362DF05800000578-3685603-image-a-16_1468288270083 362DF01400000578-3685603-Partners_in_crime_Her_parents_in_law_took_the_photos_for_her_so_-a-13_1468288970423

Δεν ακυρώνεις ποτέ ένα ταξίδι στην Ελλάδα ότι και να γίνει!
362DF05200000578-3685603-Touching_Soon_after_posting_the_photos_to_Facebook_they_went_vir-a-11_1468288970018

362DF04500000578-3685603-Oh_no_After_this_she_started_posing_with_her_arms_around_both_he-a-14_1468288970498 362DF04B00000578-3685603-Next_time_Hopefully_the_couple_s_next_holiday_isn_t_such_a_disas-a-15_1468288970591

Η ιδέα της ήρθε από μια παρόμοια κατάσταση, όταν εκείνη δεν μπόρεσε να ταξιδέψει μαζί με τον αγαπημένο της στο παρελθόν στη Βουδαπέστη.

funny-honeymoon-photography-without-husband-huma-mobin-33

dailymail/facebook

Ο σύζυγος την εγκατέλειψε με τα έξι παιδιά αλλά η γυναίκα δεν περίμενε ποτέ αυτό που της συνέβη

0

Ξύπνησα ένα πρωί του Σεπτέμβρη 1960 με έξι παιδιά και μερικά νομίσματα στην τσέπη. Ο πατέρας τους είχε εξαφανιστεί. Τα αγόρια ήταν από 3 μηνών μέχρι 7 χρονών και η αδερφή τους ήταν δυο. Ο πατέρας τους δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ένας φόβος. ΄Όποτε άκουγαν τα λάστιχα του αυτοκινήτου του στο χαλίκι του δρόμου, έτρεχαν να κρυφτούν  κάτω από το κρεβάτι τους. Αυτός ίσα που κατάφερνε να αφήνει 15 δολάρια την εβδομάδα για ψώνια.

Τώρα που αποφάσισε να φύγει, δεν θα έτρωγαν άλλο ξύλο αλλά ούτε και φαγητό. Την εποχή εκείνη στην Ν. Ιντιάνα δεν υπήρχε καμιά προνοιακή βοήθεια. Αποφάσισε λοιπόν η γυναίκα πως έπρεπε επειγόντως να βρει δουλειά.

Έτριψα τα παιδιά μέχρι που έγιναν πεντακάθαρα, έβαλα το καλύτερο χειροποίητο φόρεμα που είχα, τα φόρτωσα στη παλιά σακαράκα, μια Chevy του 51, και έφυγα για να βρω δουλειά.

Και οι επτά μαζί πήγαμε σε κάθε εργοστάσιο,κατάστημα και εστιατόριο που υπήρχε στην μικρή πόλη μας. Καμιά τύχη.

Τα παιδιά έμεναν στριμωγμένα μέσα στο αυτοκίνητο και έκαναν ησυχία ενώ εγώ προσπαθούσα να πείσω όποιον με άκουγε ότι ήμουν πρόθυμη να μάθω ή να  κάνω  οτιδήποτε…έπρεπε να βρω δουλειά.

Ακόμη καμιά τύχη.

Το τελευταίο μέρος που πήγαμε ήταν μια παλιά μπυραρία, όπου σταματούσαν οδηγοί φορτηγών.

Είχε το όνομα ‘Big Wheel’.

Μια ηλικιωμένη γυναίκα που την φώναζαν Granny και ήταν η ιδιοκτήτρια, έριχνε ματιές κάπου κάπου έξω από το παράθυρο και κοίταζε τα παιδιά.

Η ηλικιωμένη χρειαζόταν κάποιον για την νυχτερινή βάρδια 11 το βράδυ με 7 το πρωί.

Έδινε 75 σεντς την ώρα και μπορούσα να ξεκινήσω από εκείνη την νύχτα.

Έτρεξα πίσω στο σπίτι,  φώναξα το 16άχρονο κορίτσι απέναντι στο δρόμο που έκανε την baby sitter και παζάρεψα μαζί της για να έρχεται να κρατάει τα παιδιά. Θα κοιμόταν στον καναπέ μου με τις πυτζάμες της για 1 δολάριο  την βραδιά. Τα παιδιά θα ήταν ήδη στα κρεβάτια τους. Αυτή ήταν μια καλή συμφωνία και έτσι έγινε.

Εκείνη την βραδιά,στην βραδινή προσευχή, όλοι γονατιστοί  είπαμε ευχαριστώ στον θεό που η μαμά βρήκε δουλειά.

Έτσι άρχισα να δουλεύω στο ‘Βig Wheel’. Τα πρωινά όταν γύριζα, έδινα στην baby sitter ένα δολάριο  από τα φιλοδωρήματα μου, τα μισά σχεδόν από ότι έβγαζα μέσο όρο κάθε βράδυ.

Καθώς οι εβδομάδες περνούσαν, ο λογαριασμός για την θέρμανση μου έδινε ένα επιπλέον άγχος ενώ τα λάστιχα από το παλιό αυτοκίνητο είχαν φθαρεί σε σημείο που έφευγε ο αέρας από μέσα. Έπρεπε να τα φουσκώνω όταν πήγαινα στην δουλειά και ξανά το πρωί πριν πάω στο σπίτι.

Ένα παγωμένο φθινοπωρινό πρωινό, σύρθηκα κουρασμένη μέχρι το αυτοκίνητο για να φύγω και βλέπω τέσσερα λάστιχα στο πίσω μέρος. Καινούργια λάστιχα! Δεν υπήρχε κανένα σημείωμα, μόνο τα ωραία,ολοκαίνουργια λάστιχα.

Μήπως ήρθαν άγγελοι να κατοικήσουν εδώ; Αναρωτήθηκα.

Έκανα διακανονισμό με το τοπικό γκαράζ.

Θα μου έβαζε τα λάστιχα και εγώ θα καθάριζα το γραφείο αντί να πληρώσω. Θυμάμαι ότι μου πήρε πολύ περισσότερο να τρίψω το πάτωμα από ότι έκανε ο μάστορας να μου βάλει τα λάστιχα.

Δούλευα τώρα έξι νύχτες αντί για πέντε αλλά και πάλι δεν ήταν αρκετό. Τα Χριστούγεννα πλησίαζαν και ήξερα πως δεν είχα χρήματα για παιγνίδια στα παιδιά.

Βρήκα ένα κουτί κόκκινη μπογιά,  έβαψα κάποια παλιά παιχνίδια και τα έκρυψα στο υπόγειο για να έχει κάτι να φέρει ο Άγιος  Βασίλης.

Τα ρούχα ήταν ένα πρόβλημα. Έβαζα μπάλωμα πάνω στο μπάλωμα αλλά σύντομα δεν άντεχαν άλλο.

Την νύχτα των Χριστουγέννων, οι συνηθισμένοι πελάτες έπιναν καφέ στο μαγαζί. Ήταν ο Les, ο Frank και ο Jim και ένας αστυνομικός που τον έλεγαν Joe.

Υπήρχαν και μερικοί άλλοι.

Οι περισσότεροι θαμώνες είχαν πιάσει την κουβέντα και μετά έφυγαν για το σπίτι τους πριν βγει ο ήλιος.

Όταν ήταν ώρα να φύγω και εγώ, κατά τις 7 η ώρα το πρωί, βλέπω με έκπληξη πως το παλιό αμάξι μου ήταν γεμάτο με μικρά και μεγάλα κουτιά.

Άνοιξα γρήγορα την πόρτα του οδηγού, σύρθηκα προς τα μέσα και έπιασα ένα από τα κουτιά. Άνοιξα το καπάκι.

Ένα μικρό παντελόνι τζιν! Ένα άλλο κουτί είχε πουκάμισα που ταίριαζαν με το παντελόνι.

Έριξα μια ματιά στα άλλα κουτιά. Υπήρχαν γλυκά,φρούτα και άλλα ψώνια. Ένα τεράστιο καπνιστό ζαμπόν, λαχανικά και πατάτες. Υπήρχε μια πουτίγκα,ζελεδάκια, μπισκότα και αλεύρι. Υπήρχαν πολλά καθαριστικά προϊόντα και άλλα είδη για καθάρισμα.

Υπήρχαν πέντε φορτηγά παιγνίδια και μια κούκλα.

Καθώς οδηγούσα στους άδειους δρόμους και ο ήλιος άρχιζε να ανατέλλει , έκλαιγα με λυγμούς από ευγνωμοσύνη.

Δεν θα ξεχάσω την χαρά στα πρόσωπα των μικρών μου εκείνο το αξέχαστο πρωινό.

Ναι, τελικά υπήρχαν άγγελοι στη Ιντιάνα εκείνον τον μακρινό Δεκέμβρη και σύχναζαν όλοι  στο ‘Big Wheel’, το στέκι για τα φορτηγά.

Ο σύζυγός μου πέθανε και ο νέος μου άντρας δεν θέλει το παıδί μου. Τι με συμβουλεύετε να κάνω;

0

Αληθινή ιστορία: Πρόκειται για πραγματικό περιστατικό, το οποίο δημοσιεύτηκε αρχικά στη σελίδα «singleparent». Πρωταγωνίστρια σε αυτό είναι μια γυναίκα, που έχασε τον άνδρα της. Η ίδια έφτιαξε ξανά τη ζωή της.

Όμως, τα πράγματα δεν κύλισαν ομαλά. Αυτό, διότι οι γονείς του νέου συζύγου της, δεν θέλουν το παιδί της. Αναλυτικότερα, η ιστορία της, αλλά και η απάντηση επιστήμονα:

Αληθινή ιστορία: Πώς ξεκινά

Θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας τη δύσκολη κατάσταση που βιώνω αυτή την περίοδο. Ας αρχίσουμε από την αρχή…. Όταν ήμουν 26 χρονών έχασα τον άντρα μου ενώ ήμουν έγκυος στο πρώτο μας παιδάκι. Μετά από πολύ αγώνα γέννησα ένα υγιές αγοράκι. Εννοείται με τα πεθερικά μου έχουμε επαφές, τους έχω σαν γονείς μου. Μετα απο χρόνια γνώρισα τον τωρινό μου άντρα. Από την αρχή οι γονείς του δεν ήθελαν τη σχέση μας λογω του παιδιού μου. Ύστερα από κάποιο διάστημα έμεινα έγκυος οπότε τα αφήσαμε όλα πίσω, έγινε ο γάμος, γέννησα, βαφτίσαμε και το μωρό εννοείται το όνομα του παππού του.

Αληθινή ιστορία: Η συνέχεια

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Είχα καταλάβει από την αρχή ότι οι γονείς του δεν ήθελαν τον πρώτο μου γιο… Δεν το κρύβανε κιόλας σε σημείο που κάνανε πώς δεν υπάρχει και ο άντρας μου να τους έλεγε πείτε καλημέρα και στο μικρό. Μου έλεγε ότι θα συνηθίσουν, θέλουν χρόνο και τέτοια. Ομως το δεύτερο παιδί μου κοντεύει τα δύο και αυτοί συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο… Εγώ τώρα είμαι έγκυος στο τρίτο παιδί. Εδώ και κάποιο διάστημα έχω κόψει κάθε επαφή μαζί τους… Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ πως υπάρχουν άνθρωποι που θα έρθουν σε ένα σπίτι που έχει δύο παιδιά και θα μιλάνε μόνο στο ένα και στο άλλο με το ζόρι να βγαίνει η κουβέντα. Και μετά λένε «Ε, να είναι λίγο ζωηρός». Τα βάζουν με ένα παιδί 5, 5 χρονών.

32 1

Το τέλος της αληθινής ιστορίας:

Όμως το πρόβλημά μου δεν είναι οι γονείς του, αλλά ο άντρας μου που από τη μια με υποστηρίζει και από την άλλη δεν μπορώ να είμαστε έτσι και να τα ξαναβρείτε… Όλα αυτά σε καθημερινή βάση τα έχει βάψει μαύρα… Πραγματικά έχω αρχίσει να κουράζομαι από αυτή την κατάσταση και έχω αρχίσει να μετανιώνω που ξαναέφτιαξα τη ζωή μου. Εσείς πως μου προτείνετε να διαχειριστώ την όλη κατάσταση;

Αληθινή ιστορία: Τι αναφέρει αρχικά στην απάντησή της, η ψυχολόγος, Βίκυ Μιχελή

Αγαπημένη φίλη,

καταρχήν να σου ευχηθώ με το καλό να έρθει το τρίτο παιδάκι σου στον κόσμο και να χαίρεσαι τα άλλα δύο. Είναι δύσκολο και άβολο αυτό που βιώνεις, τόσο εσύ από τη μεριά σου όσο και ο σύζυγός σου από τη δικιά του.Καταλαβαίνω την πίκρα και το παράπονο που νιώθεις, καθώς στον πρώτο σου γάμο τα πράγματα δεν πήγαν τόσο καλά όσο τα υπολόγιζες.

Ωστόσο έμεινε μια σημαντική παρακαταθήκη, το πρώτο σου παιδάκι και το μεγάλειο ψυχής των πεθερικών σου. Θα περίμενε κανείς και ίσως και εσύ, το πρόβλημα να το είχαν τα πεθερικά από τον πρώτο σου γάμο κι όχι οι γονείς του τωρινού συζύγου. όμως σε αυτή την περίπτωση βλέπουμε ότι τα πεθερικά σου του πρώτου συζύγου έχουν ένα σημαντικό ρόλο στη ζωή σου και θέλουν αυτή, δηλαδή να είσαι καλά χωρίς να βάζουν εμπόδια σε μια τόσο νέα σαν κι εσένα κοπέλα. Είναι αξιοθαύμαστο αυτό !

Αληθινή ιστορία: Τι επισημαίνει στη συνέχεια της απάντησής της, η ψυχολόγος, Βίκυ Μιχελή

Τώρα από την άλλη οι γονείς του συζύγου σου είναι πρφανώς άνθρωποι με προκαταλήψεις, με πεπαλαιωμένες αντιλήψεις και ίσως με μικρό εύρος πνευματικό να δεχθούν ότι μια γυναίκα που έχει ήδη ένα παιδί, μπορεί να κάνει το γιο τους ευτυχισμένο και να φυσικά να αγαπήσουν κι αυτό το “εγγόνι”. Φαίνεται πως οι πεποιθήσεις τους δεν τους αφήνουν να κάνουν παραδοχές.

Καταλαβαίνω σαν μάνα που είσαι να μην θες τα παιδιά σου να διαχωρίζονται και να έχουν ίση μεταχείριση. Αυτό είναι και το φυσιολογικό. Αυτό που εγώ θα σου πρότεινα, είναι να μαζέψεις τις δυνάμεις σου και όταν είσαι έτοιμη για διάλογο να μιλήσεις μαζί τους και να τους εξηγήσεις πόσο σε πονάει και σε πληγώνει αυτή τους η στάση απέναντι στο μεγάλο σου γιο και πως σαν μητέρα των παιδιών σου δεν ανέχεσαι αυτές τις διακρίσεις, κα΄τι που δεν κάνεις κι εσύ η ίδια. Βάλε όρια ότι δηλαδή τους αφήνεις ένα περιθώριο να προσαρμοστούν σε αυτη σου την απάιτηση και γίνε πολύ συγκεκριμένη ότι αν δεν δεις κάποια βελτίωση θα αναγκαστείς να λάβεις άλλα μέτρα.

Τι τονίζει στο τέλος της απάντησής της, η ψυχολόγος, Βίκυ Μιχελή:

Εξήγησέ τους πως και ο σύζυγός σου βρίσκεται σε δύσκολη θέση απέναντί σου, πώς έχεις καταλάβει ότι εκείνοι θεωρούν “κουσούρι” το γεγονός ότι υπάρχει ήδη ένα παιδάκι από προηγουμενο γάμο και πως θα ήταν τα πράγματα αν εκείνοι ήταν στη θέση σου.
Όσον αφορά στο σύζυγό σου μπορείς να του προτείνεις να κάνει κι εκείνος μαζί τους μια τέτοια συζήτηση, αν δεν θέλεις να είναι παρών σε αυτή που θα έχεις εσύ μαζί τους.

Είναι πολύ λογικό και φυσιολογικό να θες να είστε μια δεμένη οικογένεια, αλλά θέλω να σου πω πως το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι τα όρια σου κι όχι εκείνους, ειδικά αν δεν έχουν την αντιπλπτική ικανότητα να το κάνουν. Κάνε τη συζήτηση αυτή μαζί τους όσες φορές χρειαστεί δοθείσης της ευκαιρίας και μην περιμένεις να δεις αλλαγή με την πρώτη φορά, αυτό είναι το ιδανικό σενάριο που δύσκολα συμβαίνει όμως.

Σημαντικό είναι να τους “εκπλήξεις” με αυτό που έχεις καταλάβει ότι πιστεύουν για εσένα, μη φοβηθείς να το πεις γιατί τότε θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν δικαιολογίες όπως πχ ο μεγάλος ο γιος είναι ζωηρός κλπ.

Σου εύχομαι μια καλή γέννα με ένα πόνο καν να σε νοιάζει μόνο η οικογένειά σου κι αν οι άλλοι δεν μπορούν να συμβαδίσουν, δεν πειράζει, τόσο μπορούν!

Με εκτίμηση,
Βίκυ Μιχελή

* Πηγή: singleparent

Ο σύζυγός μου πέθανε και ο καινούργιος μου άντρας δεν θέλει το παιδί μου. Τι με συμβουλεύετε να κάνω;

Όταν ήμουν 26 χρονών έχασα τον άντρα μου ενώ ήμουν έγκυος στο πρώτο μας παιδάκι. Μετά από πολύ αγώνα γέννησα ένα υγιές αγοράκι. Εννοείται με τα πεθερικά μου έχουμε επαφές, τους έχω σαν γονείς μου…

Αληθινή ιστορία: Πρόκειται για πραγματικό περιστατικό, το οποίο δημοσιεύτηκε αρχικά στη σελίδα «singleparent». Πρωταγωνίστρια σε αυτό είναι μια γυναίκα, που έχασε τον άνδρα της. Η ίδια έφτιαξε ξανά τη ζωή της. Όμως, τα πράγματα δεν κύλισαν ομαλά. Αυτό, διότι οι γονείς του νέου συζύγου της, δεν θέλουν το παιδί της. Αναλυτικότερα, η ιστορία της, αλλά και η απάντηση επιστήμονα:

Αληθινή ιστορία: Πώς ξεκινά

Θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας τη δύσκολη κατάσταση που βιώνω αυτή την περίοδο. Ας αρχίσουμε από την αρχή…. Όταν ήμουν 26 χρονών έχασα τον άντρα μου ενώ ήμουν έγκυος στο πρώτο μας παιδάκι. Μετά από πολύ αγώνα γέννησα ένα υγιές αγοράκι. Εννοείται με τα πεθερικά μου έχουμε επαφές, τους έχω σαν γονείς μου. Μετα απο χρόνια γνώρισα τον τωρινό μου άντρα. Από την αρχή οι γονείς του δεν ήθελαν τη σχέση μας λογω του παιδιού μου. Ύστερα από κάποιο διάστημα έμεινα έγκυος οπότε τα αφήσαμε όλα πίσω, έγινε ο γάμος, γέννησα, βαφτίσαμε και το μωρό εννοείται το όνομα του παππού του.

Αληθινή ιστορία: Η συνέχεια

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Είχα καταλάβει από την αρχή ότι οι γονείς του δεν ήθελαν τον πρώτο μου γιο… Δεν το κρύβανε κιόλας σε σημείο που κάνανε πώς δεν υπάρχει και ο άντρας μου να τους έλεγε πείτε καλημέρα και στο μικρό. Μου έλεγε ότι θα συνηθίσουν, θέλουν χρόνο και τέτοια. Ομως το δεύτερο παιδί μου κοντεύει τα δύο και αυτοί συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο… Εγώ τώρα είμαι έγκυος στο τρίτο παιδί. Εδώ και κάποιο διάστημα έχω κόψει κάθε επαφή μαζί τους… Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ πως υπάρχουν άνθρωποι που θα έρθουν σε ένα σπίτι που έχει δύο παιδιά και θα μιλάνε μόνο στο ένα και στο άλλο με το ζόρι να βγαίνει η κουβέντα. Και μετά λένε «Ε, να είναι λίγο ζωηρός». Τα βάζουν με ένα παιδί 5, 5 χρονών.

32

Το τέλος της αληθινής ιστορίας:

Όμως το πρόβλημά μου δεν είναι οι γονείς του, αλλά ο άντρας μου που από τη μια με υποστηρίζει και από την άλλη δεν μπορώ να είμαστε έτσι και να τα ξαναβρείτε… Όλα αυτά σε καθημερινή βάση τα έχει βάψει μαύρα… Πραγματικά έχω αρχίσει να κουράζομαι από αυτή την κατάσταση και έχω αρχίσει να μετανιώνω που ξαναέφτιαξα τη ζωή μου. Εσείς πως μου προτείνετε να διαχειριστώ την όλη κατάσταση;

Αληθινή ιστορία: Τι αναφέρει αρχικά στην απάντησή της, η ψυχολόγος, Βίκυ Μιχελή

Αγαπημένη φίλη,

καταρχήν να σου ευχηθώ με το καλό να έρθει το τρίτο παιδάκι σου στον κόσμο και να χαίρεσαι τα άλλα δύο. Είναι δύσκολο και άβολο αυτό που βιώνεις, τόσο εσύ από τη μεριά σου όσο και ο σύζυγός σου από τη δικιά του.Καταλαβαίνω την πίκρα και το παράπονο που νιώθεις, καθώς στον πρώτο σου γάμο τα πράγματα δεν πήγαν τόσο καλά όσο τα υπολόγιζες.

Ωστόσο έμεινε μια σημαντική παρακαταθήκη, το πρώτο σου παιδάκι και το μεγάλειο ψυχής των πεθερικών σου. Θα περίμενε κανείς και ίσως και εσύ, το πρόβλημα να το είχαν τα πεθερικά από τον πρώτο σου γάμο κι όχι οι γονείς του τωρινού συζύγου. όμως σε αυτή την περίπτωση βλέπουμε ότι τα πεθερικά σου του πρώτου συζύγου έχουν ένα σημαντικό ρόλο στη ζωή σου και θέλουν αυτή, δηλαδή να είσαι καλά χωρίς να βάζουν εμπόδια σε μια τόσο νέα σαν κι εσένα κοπέλα. Είναι αξιοθαύμαστο αυτό !

Αληθινή ιστορία: Τι επισημαίνει στη συνέχεια της απάντησής της, η ψυχολόγος, Βίκυ Μιχελή

Τώρα από την άλλη οι γονείς του συζύγου σου είναι πρφανώς άνθρωποι με προκαταλήψεις, με πεπαλαιωμένες αντιλήψεις και ίσως με μικρό εύρος πνευματικό να δεχθούν ότι μια γυναίκα που έχει ήδη ένα παιδί, μπορεί να κάνει το γιο τους ευτυχισμένο και να φυσικά να αγαπήσουν κι αυτό το “εγγόνι”. Φαίνεται πως οι πεποιθήσεις τους δεν τους αφήνουν να κάνουν παραδοχές.

Καταλαβαίνω σαν μάνα που είσαι να μην θες τα παιδιά σου να διαχωρίζονται και να έχουν ίση μεταχείριση. Αυτό είναι και το φυσιολογικό. Αυτό που εγώ θα σου πρότεινα, είναι να μαζέψεις τις δυνάμεις σου και όταν είσαι έτοιμη για διάλογο να μιλήσεις μαζί τους και να τους εξηγήσεις πόσο σε πονάει και σε πληγώνει αυτή τους η στάση απέναντι στο μεγάλο σου γιο και πως σαν μητέρα των παιδιών σου δεν ανέχεσαι αυτές τις διακρίσεις, κα΄τι που δεν κάνεις κι εσύ η ίδια. Βάλε όρια ότι δηλαδή τους αφήνεις ένα περιθώριο να προσαρμοστούν σε αυτη σου την απάιτηση και γίνε πολύ συγκεκριμένη ότι αν δεν δεις κάποια βελτίωση θα αναγκαστείς να λάβεις άλλα μέτρα.

Τι τονίζει στο τέλος της απάντησής της, η ψυχολόγος, Βίκυ Μιχελή:

Εξήγησέ τους πως και ο σύζυγός σου βρίσκεται σε δύσκολη θέση απέναντί σου, πώς έχεις καταλάβει ότι εκείνοι θεωρούν “κουσούρι” το γεγονός ότι υπάρχει ήδη ένα παιδάκι από προηγουμενο γάμο και πως θα ήταν τα πράγματα αν εκείνοι ήταν στη θέση σου.
Όσον αφορά στο σύζυγό σου μπορείς να του προτείνεις να κάνει κι εκείνος μαζί τους μια τέτοια συζήτηση, αν δεν θέλεις να είναι παρών σε αυτή που θα έχεις εσύ μαζί τους.

Είναι πολύ λογικό και φυσιολογικό να θες να είστε μια δεμένη οικογένεια, αλλά θέλω να σου πω πως το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι τα όρια σου κι όχι εκείνους, ειδικά αν δεν έχουν την αντιπλπτική ικανότητα να το κάνουν. Κάνε τη συζήτηση αυτή μαζί τους όσες φορές χρειαστεί δοθείσης της ευκαιρίας και μην περιμένεις να δεις αλλαγή με την πρώτη φορά, αυτό είναι το ιδανικό σενάριο που δύσκολα συμβαίνει όμως.

Σημαντικό είναι να τους “εκπλήξεις” με αυτό που έχεις καταλάβει ότι πιστεύουν για εσένα, μη φοβηθείς να το πεις γιατί τότε θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν δικαιολογίες όπως πχ ο μεγάλος ο γιος είναι ζωηρός κλπ.

Σου εύχομαι μια καλή γέννα με ένα πόνο καν να σε νοιάζει μόνο η οικογένειά σου κι αν οι άλλοι δεν μπορούν να συμβαδίσουν, δεν πειράζει, τόσο μπορούν!

Με εκτίμηση,
Βίκυ Μιχελή