Blog Σελίδα 4762

Ο σύντροφός μου δεν φορά μάσκα και βάζει σε κίνδυνο εμένα και τα παιδιά μου. Να τον χωρίσω;

0

Με τον πρώην άντρα μου χωρίσαμε πριν 5 χρόνια και τα τελευταία 2 είμαι με έναν άνθρωπο που αγαπάει πολύ και εμένα και τα τρία μου παιδιά που σήμερα είναι 7, 10 και 13 ετών. Η σχέση μας μέχρι στιγμής είναι πολύ καλή, μένουμε όλοι μαζί και λίγο πριν ξεκινήσει η πρώτη καραντίνα συζητούσαμε για το γάμο μας, ο οποίος όπως φαίνεται θα πρέπει να αναβληθεί άγνωστο μέχρι πότε.

Αν ζήσουμε, ίσως παντρευτούμε. Το «αν ζήσουμε» το λέω όχι τόσο γιατί φοβάμαι τον κορονοϊό σαν ιό. Και εγώ και τα παιδιά μου στο σχολείο προσέχουμε πάρα πολύ, τηρούμε όλους τους κανόνες υγιεινής και κρατάμε αποστάσεις σε αντίθεση με το σύντροφό μου που το παίζει αρνητής του κορονοϊού και δεν προσέχει καθόλου και πουθενά.

Του έχω πει ένα εκατομμύριο φορές ότι φοβάμαι και για τη δική του υγεία και για των υπολοίπων και με γράφει κανονικά. Είναι αλουμινάς και καθημερινά συναναστρέφεται με πολύ κόσμο, με υπαλλήλους, με συναδέλφους και πελάτες και σχεδόν κανείς τους δεν φοράει ποτέ μάσκα.

Αυτή του την ανευθυνότητα δεν μπορώ να την καταλάβω. Οι άνθρωποι πεθαίνουν σαν τα κοτόπουλα και τα κρούσματα ανεβαίνουν καθημερινά. Τι πρέπει να γίνει; Να κολλήσει κάποιον από εμάς για να καταλάβει ότι ο κορονοϊός υπάρχει και ότι όλοι κινδυνεύουμε απ’ αυτόν;

Άλλο λόγο να τσακωνόμαστε δεν έχουμε. Με λέει υπερβολική, υποχόνδρια και ότι το παρακάνω. Όχι μόνο δεν φοράει μάσκα, αλλά μιλά με όλο τον κόσμο τετ α τετ, δεν τηρεί τις αποστάσεις και πολλές φορές όταν γυρνάει στο σπίτι δεν πλένει τα χέρια του και δεν βγάζει τα ρούχα της δουλειάς. «Φοράνε οι άλλοι», λέει «μάσκα. Γιατί να φοράω και εγώ;»Όταν του λέω ότι είναι εγκληματικό αυτό που κάνει, μου λέει το θεϊκό «Έλα μωρέ δεν έπιασα και τίποτα». Έστω λίγο αντισηπτικό ρε Χριστιανέ για τ’ όνομα του Θεού.

Πολύ γρήγορα το βλέπω το κακό να έρχεται και δεν θα το επιτρέψω. Ξέρετε πόσες φορές παρακαλάω να τον πιάσουν οι αστυνομικοί και να του κόψουν ένα βαρβάτο πρόστιμο, αλλά είναι τυχερός και δεν τον έχουν μπουζουριάσει ακόμα. Μία του κλέφτη, δυο του κλέφτη, θα την πατήσει και θα δει ωραία που είναι. Ίσως τότε καταλάβει ότι η κατάσταση δεν είναι παίξε-γέλασε.

Επειδή αυτό με τον κορονοϊό βλέπω ότι τραβάει και τα κρούσματα έχουν αρχίσει πάλι να ανεβαίνουν φοβάμαι μην κολλήσει και κολλήσει τα παιδιά ή εμένα εξαιτίας της ανευθυνότητάς του. Μήπως να τον χωρίσω και να τον στείλω στη μάνα του μέχρι να τελειώσει όλο αυτό και μετά βλέπουμε;

Μέλπω

πηγή : singleparent.gr

Ο σύντροφός μου δεν φέρεται καλά στο παιδί μου. Έχω άδικο που θέλω να τον χωρίσω;

0

Είμαι 24 χρονών, μόνη μαμά ενός αγοριού 5 ετών και εδώ και δύο χρόνια είμαι με έναν άντρα 32 ετών, πατέρα τριών παιδιών που όμως ούτε που πηγαίνει να τα δει. Αυτή του η αδιαφορία και η ανάγκη του για καλοπέραση χωρίς να υπολογίζει ότι είναι πατέρας θα έπρεπε από την αρχή να με είχε βάλει σε υποψίες αλλά άφησα τον εαυτό μου να τον ερωτευτεί και τον έβαλα σπίτι μου.

Ο γιος μου είναι ένα πολύ καλό παιδάκι, ήσυχο, ευγενικό, ούτε φωνάζει, ούτε ιδιαίτερες απαιτήσεις έχει, ούτε γκρινιάζει. Το μόνο που ζητάει είναι την προσοχή μας κάτι που κάνει το σύντροφό μου να εκνευρίζεται και να παραφέρεται. Του βάζει τους φωνές κάποιες φορές χωρίς λόγο, τον μαλώνει, τον βρίζει και μετά από λίγο το ξεχνά σαν να μην έγινε τίποτα. Είναι γενικά οξύθυμος ειδικά από τότε που απολύθηκε αλλά δεν τον βλέπω να προσπαθεί να βρει άλλη δουλειά και ξεσπά όποιο πρόβλημα έχει στο παιδί. Το μόνο πράγμα που κάνει είναι να τα βάζει με το γιο μου, ένα 5χρονο παιδάκι.

Προσπαθώ να ισορροπήσω τα πράγματα μήπως και καταφέρουμε να βρούμε κάπως τους ρυθμούς μας, αλλά βλέπω ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει. Ο σύντροφός μου κάπου το παρακάνει και μου ανάβουν τα λαμπάκια. Τις προάλλες είχαμε ένα καβγά και επειδή ο γιος μου έτυχε να περνάει από πίσω μου, πήρε ένα τασάκι και του το πέταξε. Ευτυχώς που δεν τον πέτυχε γιατί αλλιώς θα τον είχα θάψει ζωντανό. Το εννοώ.

Θέλω να τον χωρίσω. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Πρώτα έρχεται το παιδί μου και μετά αυτός. Δεν είναι ο γιος μου σάκος του μποξ για να βγάζει ο καθένας τα νεύρα του πάνω του. Το ότι ο γιος μου δεν έχει πατέρα δεν σημαίνει ότι μπορεί να του φέρεται έτσι. Καλύτερα που τα παιδιά του δεν τον έχουν στη ζωή τους, αν είναι να φέρεται έτσι.

Έχω αποφασίσει να κάνω μία σοβαρή και ανοιχτή κουβέντα μαζί του: Αν θέλει να μείνουμε μαζί, θα σέβεται και θα αγαπά το γιο μου σαν να είναι δικό του παιδί αλλιώς να σηκωθεί και να φύγει από το σπίτι. Τις μαγκιές του να τις κάνει αλλού. Αν δεν συμμορφωθεί, θα πάρει πόδι την ίδια κιόλας μέρα.

Μάγδα

Στοιχεία της ιστορίας έχουν αλλαχθεί για ευνόητους λόγους και τα πρόσωπα της φωτογραφίας, δεν απεικονίζουν τα πραγματικά. Σχόλια προσβλητικά και επιθετικά δεν θα δημοσιεύονται!

Ο σύντροφός μου αρνείται να χωρίσει τη γυναίκα του γιατί έχει καρκίνο. Να περιμένω;

0

Είμαι 47 ετών και τα έχω με έναν κύριο 48 ετών, ο οποίος τόσο καιρό με έχει φλομώσει στα ψέματα και μάλλον προσπαθεί να κερδίσει χρόνο. Τα τελευταία 7 χρόνια όλο λέει ότι χωρίζει από τη γυναίκα του, αλλά διαζύγιο εγώ δεν βλέπω. Το ξέρω ότι με κοροϊδεύει, το βλέπω ότι με κοροϊδεύει, αλλά είμαι πολύ ερωτευμένη για να τον αφήσω και να φύγω.

Δεν τολμώ καν να σκεφτώ ότι θα κόψω επαφές μαζί του. Ο χρόνος που περνάω μαζί του είναι για μένα πολύτιμος και δεν μου είναι ποτέ αρκετός. Θέλω να είμαι μαζί του, αλλά αμφιβάλλω αν θέλει και αυτός το ίδιο.

Την περασμένη εβδομάδα μου εξομολογήθηκε ότι ο πραγματικός λόγος που δεν αφήνει τη γυναίκα του για μένα είναι επειδή εκείνη έχει καρκίνο. Δεν μου είπε σε τι στάδιο είναι, ορκίστηκε όμως ότι μόνο μαζί μου θέλει να είναι και ότι μένει μαζί της επειδή τη λυπάται και για τα παιδιά φυσικά.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν λέει αλήθεια ή ψέματα. Αν ήταν κάτι τόσο σοβαρό δεν θα μου το ‘χε πει τόσο καιρό; 7 χρόνια είμαστε μαζί αλίμονο αν δεν μοιραζόταν μαζί μου ένα τέτοιο γεγονός.

Πολύ φοβάμαι ότι θα περιμένω για πολύ καιρό ακόμα. Αν όντως η γυναίκα του έχει καρκίνο δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να τη χωρίσει στην κατάσταση που είναι για να μείνει μαζί μου. Ξέρω ότι ο καρκίνος είναι μία ύπουλη ασθένεια και οι περισσότεροι ασθενείς δεν επιβιώνουν.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να περιμένω να δω αν θα ζήσει ή θα πεθάνει και να πράξω ανάλογα;

Μαργαρίτα

Ο συνταξιούχος Συνταγματάρχης που αντί να αυτοκτονήσει έγινε ο βασιλιάς του κοτόπουλου

0

Αυτή είναι η ιστορία επιτυχίας του ιδρυτή της αλυσίδας KFC, που από το μηδέν έφτιαξε μια περιουσία εκατομμυρίων.

Μετά από πολλά χρόνια που σέρβιρε τη μυστική του συνταγή κοτόπουλου στο μικρό, τοπικό του εστιατόριο, ο συνταξιούχος συνταγματάρχης Χάρλαντ Σάντερς, στα 65 του καταστράφηκε οικονομικά.

dc526d3ea6cbb1009cfb08c3de514e83

Στην αρχή σκέφτηκε να αυτοκτονήσει αλλά τελικά έγινε ο βασιλιάς του τηγανητού κοτόπουλου. Αυτή είναι η ιστορία επιτυχίας του ιδρυτή της αλυσίδας KFC, που από το μηδέν έφτιαξε μια περιουσία εκατομμυρίων.

Ο μικρός Χάρλαντ γεννήθηκε το 1890 και μεγάλωσε στην Ιντιάνα των ΗΠΑ με την μητέρα του, καθώς ο πατέρας του είχε πεθάνει πολύ νωρίς. Αναγκαστικά έμενε σπίτι και έκανε τις δουλειές του σπιτιού, αφού η μητέρα του δούλευε και έπρεπε να λείπει αρκετές ώρες. Τότε ανέπτυξε και τις μαγειρικές του ικανότητες, αυτός και τα αδέρφια του έπρεπε να τρώνε!

06f80b69ec742f7da699433d474e6081

Μεγαλώνοντας κατατάχτηκε στον στρατό και άλλαξε πολλές δουλειές του ποδαριού μέχρι που την εποχή της «Μεγάλης Ύφεσης», το 1930, άνοιξε ένα βενζινάδικο στο Κόρμπιν του Κεντάκυ. Δίπλα ακριβώς άνοιξε και ένα καφέ – εστιατόριο, τα κλασσικά αμερικάνικα dinning rooms που βλέπουμε στις ταινίες εποχής.

Εκεί άρχισε να σερβίρει τα πιο νόστιμα τηγανητά κοτόπουλα της επαρχίας – τόσο νόστιμα που το 1935 ο κυβερνήτης του Κεντάκυ, Ρούμπι Λαφούν, έδωσε στον 45χρονο Σάντερς τιμητικά τον τίτλο του Συνταγματάρχη!

f1ac8f7704510bbad3a9911c29de4889

Η δημοτικότητα του… Συνταγματάρχη εκτοξεύτηκε το 1939, όταν ο κριτικός τροφίμων Ντάνκαν Χάινς επισκέφθηκε το εστιατόριο του, το The Sanders Court & Café, και το συμπεριέλαβε στο Adventures in Good Eating, τον οδηγό του για εστιατόρια σε όλες τις ΗΠΑ.

Οι δουλειές πήγαιναν καλά, ο Σάντερς άνοιξε και ένα ξενοδοχείο και μέχρι το 1940 είχε τελειοποιήσει τη «Μυστική Συνταγή» του για το πανάρισμα και τηγάνισμα του κοτόπουλου σε φριτέζα – πατέντα του ίδιου για να προλαβαίνει τους πελάτες, αφού το τηγάνισμα κομμάτι-κομμάτι σε τηγάνι ήταν πολύ πιο αργή μέθοδος.

Η ώρα της πτώσης

Με το τέλος του Κραχ στις ΗΠΑ ξεκίνησε ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος – η βενζίνη σχεδόν εξέλειψε και οι τουρίστες στέρεψαν. Ο Σάντερς έκλεισε το ξενοδοχείο, το εστιατόριό του στο Κεντάκυ άφησε υπεύθυνη την τότε σύντροφό του και έφυγε για να δουλέψει ως υπεύθυνος σε άλλες επιχειρήσεις σε άλλες πολιτείες. Τα οικονομικά του είχαν στενέψει αλλά εξακολουθούσε να πουλάει τα διάσημα κοτόπουλά του.

Ο κατήφορος ήρθε στις αρχές της δεκαετίας του 50. Ο νέος αυτοκινητόδρομος περνούσε πολύ μακριά από το εστιατόριο του Συνταγματάρχη, ρίχνοντάς το στην αφάνεια.

Μπροστά στην οικονομική καταστροφή, ο Σάντερς αναγκάστηκε να πουλήσει το δημιούργημά του και να βγει στη σύνταξη. Με τα χρήματα που πήρε ξεχρέωσε όλες τους τις υποχρεώσεις και στα 65 του πια, βρέθηκε να ζει μόνο με ένα κοινωνικό επίδομα των 100 δολαρίων.

Καθώς αναρωτιόταν πώς επρόκειτο να επιβιώσει οικονομικά, σκέφτηκε ακόμα και να αυτοκτονήσει. Για μήνες ζούσε στο αυτοκίνητό του και πήγαινε πόρτα-πόρτα σε όλα τα εστιατόρια της περιοχής, προσπαθώντας να τους πουλήσει την διάσημη «Μυστική Συνταγή του», με μοναδικό αντάλλαγµα 4 σεντ για κάθε πιάτο που θα πουλούσαν!

Μετά από πολλές απορρίψεις και κοροϊδίες για την ενδυμασία του – φορούσε πάντα λευκό πουκάμισο και λευκό παντελόνι – ο Σάντερς τελικά έπεισε τον ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου εστιατορίου στο Σολτ Λέηκ της Γιούτα να συνεργαστεί μαζί του. Ξεκίνησαν το πρώτο “Kentucky Fried Chicken” το 1952 –μέσα σε ένα χρόνο η κίνηση και τα έσοδα στο μαγαζί είχαν τριπλασιαστεί.

5b814c4d2e2302d2b3fcdf919b04ecec

Μετά από αυτή την επιτυχία, οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Ο Σάντερς καθόταν στο νέο του εστιατόριο που άνοιξε στο Σέλμπιβιλ και οι υποψήφιοι συνέταιροι ερχόταν να τον βρουν – Μέχρι το 1964 σε όλες τις ΗΠΑ υπήρχαν τουλάχιστον 600 εστιατόρια KFC, µε τζίρο 36 εκατ. δολάρια ετησίως!

Τότε, σε ηλικία 73 ετών, ο Σάντερς πούλησε την εταιρία του Kentucky Fried Chicken για 2 εκατομμύρια δολάρια σε δύο επιχειρηματίες της πολιτείας και έγινε πρεσβευτής μάρκας, υιοθετώντας πλέον το ντύσιμο και το στυλ ενός πραγματικού, συνταξιούχου Συνταγματάρχη – η γνωστή εικόνα που υπάρχει στο σήμα των KFC μέχρι και σήμερα. Άλλωστε, μόλις το 1950 ο Σάντερς ονομάστηκε Συνταγματάρχης του Κεντάκυ από τον φίλο του, τον κυβερνήτη Λόρενς Γουέδερμπάι.

089f71a570afcf1db95cfb1adfb19e58

Ο ίδιος κράτησε τα καναδικά εστιατόρια και τα δικαιώματα στην Αγγλία, τη Φλόριντα, τη Γιούτα και τη Μοντάνα (τα οποία ο Σάντερς είχε ήδη πουλήσει σε άλλους).

Ωστόσο ταξίδευε συνεχώς στο εξωτερικό και έπαιζε ο ίδιος στις διαφημίσεις του KFC, μέχρι που ο κόσμος όλος τον γνώριζε χωρίς να τον έχει δει ποτέ.

982507bb547367737bf329ce03ef0592

Επίσης, έκανε αιφνιδιαστικές επισκέψεις σε διάφορα καταστήματα KFC και δοκίμαζε αν τηρούσαν την συνταγή του – τόσο για το πανάρισμα όσο και για την σάλτσα που συνόδευε το τηγανητό κοτόπουλο.

ef77352943fd3db601e50cabb06e3c00

Δυστυχώς συχνά απογοητευόταν και έλεγε δημοσίως ότι «έχουν γεύση ταπετσαρίας!». Πολλές επιχειρήσεις που πλέον δεν άνηκαν στην δικαιοδοσία, τον είχαν μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμηση.

Ο Συνταγματάρχης Σάντερς πέθανε το 1980, σε ηλικία 90 ετών, βαθύπλουτος.  Αφησε την τελευταία του πνοή στην πατρίδα του, στο σπίτι του στο Λούισβιλ του Κεντάκι, από πνευμονία και λευχαιμία. 

Όσο για το που πουλιέται το αυθεντικό κοτόπουλο KFC;

Ο Σάντερς και η σύζυγος του Κλόντια (είχε παντρευτεί στο μεταξύ ) ονόμασαν το εστιατόριό τους Shelbyville, «Claudia Sanders, The Lady of the Colonel» (Κλόντια Σάντερς, η κυρία του Συνταγματάρχη) και σέρβιραν το παραδοσιακό κοτόπουλο του Σάντερς, όπως το έφτιαχνε ο ίδιος πριν πουλήσει τα KFC.

Σήμερα λειτουργεί στο ίδιο σημείο, με άλλη ιδιοκτησία φυσικά και με το όνομα «Claudia Sanders Dinner House».

63542a131dfb8e4abdf107c8b0ce923e

Εκεί, σερβίρει την πρωτότυπη συνταγή για τηγανητό κοτόπουλο ως μέρος του μενού δείπνου και είναι το μόνο μη εστιατόριο KFC που κρατάει την αυθεντική συνταγή του ίδιου του Συνταγματάρχη.

[news] [businessinsider]

Ο συνοικιακός φούρνος στα Τρίκαλα που έγινε βιομηχανία – Πώς τα μπισκότα της έφθασαν στην άκρη του κόσμου

0

Όταν, το 2003, ο Κωνσταντίνος Τζιωρτζιώτης άνοιγε την εταιρεία μπισκότων Βιολάντα, δεν φανταζόταν ούτε στα πιο τρελά του όνειρα ότι θα ερχόταν -και μάλιστα πολύ σύντομα- μια μέρα που θα απειλούσε την παντοκυριαρχία των «big 2» του κλάδου στην Ελλάδα και ότι θα έκανε «διεθνή καριέρα». Η εταιρεία, άλλωστε, ερχόταν ως συνέχεια της αγάπης του για τη ζαχαροπλαστική που προέκυψε από την εργασία του στον φούρνο του πεθερού του, Μόδεστου Τσίνα, στα Τρίκαλα.


violanda ktirio

O φούρνος αυτός, άλλωστε, δεν ήταν σαν τους άλλους. Η φήμη του είχε ξεφύγει από τα -όχι και τόσο στενά- όρια της θεσσαλικής πόλης και στις γειτονικές του νομού. Όμως και εκεί, ο Κωνσταντίνος Τζιωρτζιώτης αισθανόταν ότι ήθελε κάτι μεγαλύτερο για τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής που δημιουργούσε. Έτσι, ξεκίνησε τη Βιολάντα, η οποία πολύ γρήγορα θα αποκτούσε φήμη. Τα πράγματα «έτρεξαν» πολύ γρήγορα για την τρικαλινή μπισκοτοποιία, η οποία βρήκε το κενό για να πάρει το δικό της μερίδιο από τους κυρίαρχους του χώρου (Παπαδοπούλου- Elbisco). Όμως αυτή, ήταν μόνο η αρχή.

Αυτές τις μέρες, ο Κωνσταντίνος Τζιωρτζιώτης πηγαινοέρχεται στη Λάρισα, από την πόλη των Τρικάλων, όπου βρίσκεται η έδρα της Βιολάντα και της Vita-free -εταιρείας που ειδικεύεται σε προϊόντα εστιασμένα στην υγιεινή διατροφή και τις φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες. Εκεί, στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας, στη ΒΙΠΕ, επιβλέπει τις εργασίες ανέργεσης του νέου εργοστασίου της μπισκοτοποιίας. Το εργοστάσιο, το τρίτο της οικογένειας, αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του ερχόμενου έτους και θα αρχίσει άμεσα να λειτουργεί για να καλύψει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση από τις αγορές του εξωτερικού.


tziortziotis kostas violanta1

Στην περιοχή των Τρικάλων, τα δύο εργοστάσιά της δουλεύουν σχεδόν νυχθημερόν για να καλύψουν τη ζήτηση. Το πρώτο και κεντρικό, παράγει 12.500 τόνους μπισκότων και ετοιμάζεται να δεχθεί νέες κτιριακές εγκαταστάσεις που θα αυξήσουν την παραγωγή στους 16.500 τόνους ετησίως. Ήδη λειτουργεί επιπλέον μια γραμμή παραγωγής γεμιστής γκοφρέτας, δυναμικότητας 800 τόνων ετησίως συν μια γραμμή παραγωγής δημητριακών, δυναμικότητας 2.000 τόνων.

Το δεύτερο, επίσης στα Τρίκαλα, λειτουργεί από το 2017, εξυπηρετώντας κατά κύριο λόγο τη Vita-Free (η οποία είχε ανοίξει έναν χρόνο νωρίτερα) και διαθέτει καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής μπισκότων και snacks, συνολικής ετήσιας δυναμικής 2.500 τόνων, την οποία, με νέες επενδύσεις, αναμένεται να διπλασιάσει.


violanda3

Στο πίσω μέρος του μυαλού του Κωνσταντίνου Τζιωρτζιώτη, ωστόσο, υπάρχει πάντα το όνειρο για την κατασκευή ενός άλλου εργοστασίου. Ναι, μπισκότα θα παράγει και αυτό, αλλά όχι για την ευρωπαϊκή αγορά. Ο λόγος για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Εκεί, άλλωστε, έχει παρουσία, όπως και σε περίπου 30 χώρες ακόμαΈχει δύο δίκτυα διανομής, ένα δικό της και ένα του Trader Joe’s. Αλλά, όσο καλά και αν πάνε τα πράγματα, η δημιουργία εργοστασίου εκεί μοιάζει με τρέλα. Όπως, άλλωστε έχει πει και ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, «δεν μπορείς να βρεις εύκολα εργάτες και, το κυριότερο, με διαχειρίσιμο κόστος. Δεν βγαίνουν οικονομικά τέτοιες επενδύσεις εκεί. Εμείς, από την πλευρά μας, δουλεύουμε με τακτικά containers και σωστές προβλέψεις πωλήσεων».

Νέα προϊόντα και αριθμοί

Εκτός από εργοστάσια, ωστόσο, η Βιολάντα προσθέτει στη γκάμα των προϊόντων της και νέα. Άλλωστε, ο πειραματισμός και η καινοτομία είναι στο DNA της εταιρείας. Τις προηγούμενες μέρες, έκανε το μεγάλο άλμα με το λανσάρισμα δικής της σοκολάτας. Ήταν άλλωστε ένα προϊόν που το παρήγαγε στις εγκαταστάσεις της, ως συμπληρωματικό για τα προϊόντα της, γιατί να μην την παρέχει και «αυτόνομα»; Στην τρικαλινή μπισκοτοποιϊα είναι ενθουσιασμένοι με την προσθήκη των δύο νέων σοκολατών στα άλλα περίπου 160 προϊόντα που παράγει. Σε αυτά, προσθέτει και γεμιστά μπισκότα και κράκερς, επεκτεινόμενη διαρκώς.


grammi paragogis violanta

«Καινούριο εργοστάσιο, λανσάρισμα νέων προϊόντων, χτίσιμο δικών της δικτύων διανομής, μπορεί η εταιρεία να τα βγάλει πέρα με νέες επενδύσεις;», θα αναρωτηθεί κανείς. Η αλήθεια είναι ότι η περίπτωση της Βιολάντα, είναι case study για την ελληνική βιομηχανία, σε ό,τι αφορά τη ραγδαία, αλματώδη, σχεδόν εξωπραγματική άνοδό της. Και καταγράφει όλο και καλύτερα στοιχεία, για παράδειγμα φέτος αναμένει αύξηση πωλήσεων που θα κυμανθεί στο 20%, ενώ ως το τέλος του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις της θα διαμορφωθούν στα περίπου 29,5 εκατ. ευρώ, έναντι περίπου 24,8 εκατ. ευρώ το 2021. Σε ό,τι αφορά τη θυγατρική της, Vita Free, αναμένεται να παρουσιάσει πωλήσεις περί τα 6,5 εκατ. ευρώ έναντι 5,32 εκατ. ευρώ το 2021.

facilities ergostasio violanta

Η εταιρεία θεωρείται -και όχι αδίκως- το «παιδί- θαύμα» (άλλωστε είναι πολύ νέα στην ηλικία) όχι μόνο της μπισκοτοποιίας, αλλά και της βιομηχανίας της Ελλάδας γενικότερα. Δεν είναι μόνο η ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία στην Ελλάδα, αλλά και, κατατάσσεται στις επιχειρήσεις με τη μεγαλύτερη εξαγωγική δραστηριότητα, αφού ήδη έχει απλώσει τα φτερά της σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Σε περισσότερες από 30 χώρες εξάγει (το 25% των πωλήσεών της γίνεται στο εξωτερικό), από την αμερικανική ήπειρο, στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Κολομβία -όπου η παραγωγή μπισκότων γίνεται δια νόμου με την προσθήκη βιταμινών που λείπουν από τον πληθυσμό, στην Κόστα Ρίκα, την αφρικανική ήπειρο (Νότια Αφρική), την Ασία, Νότια Κορέα και Ταϊλάνδη, καθώς και τη Νέα Ζηλανδία μεταξύ άλλων. Σε περισσότερα από 6.500 σημεία πώλησης διεθνώς έχουν πρόσβαση τα μπισκότα Βιολάντα, μέσα από απευθείας συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες retail όμως η μεγάλη προτεραιότητά της προς το παρόν είναι η δική της αγορά. Αυτή της Γηραιάς Ηπείρου, όπου η ελληνική βιομηχανία θέλει να έχει παρουσία σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Οι αριθμοί δείχνουν ότι η θεσσαλική μπισκοτοποιϊα πηγαίνει περίφημα. Προς το παρόν, έχει κάνει θαύματα μόνο. Όπως την αύξηση κατά 238% των ιδίων κεφαλαίων 2020 σε σχέση με το 2019 στα 24,088 εκατ. ευρώ, έναντι 13,98 εκατομμυρίων. Όμως ακόμα και στα «παιδιά- θαύματα», σε εταιρείες που γίνονται διεθνές case study και καταφέρνουν να κάνουν disrupt στην αγορά επιβάλλοντας τα προϊόντα τους, υπάρχουν δυσκολίες και κίνδυνοι.


tziortziotis kostas aristera

Όπως η Βιολάντα ευνοήθηκε από την αλλαγή των διατροφικών συνηθειών που έγινε trend των καιρών και εκμεταλλεύθηκε υπέρ της τον Covid, έτσι και τώρα οι καταναλωτές αλλάζουν διατροφικές και καταναλωτικές συνήθειες, λόγω του πληθωρισμού και της γενικότερης ανασφάλειας που επικρατεί σε γεωπολιτικό και οικονομικό επίπεδο παγκοσμίως. Επιπλέον, το λειτουργικό κόστος έχει εκτοξευθεί στις πρώτες ύλες και, καθώς ήδη η διοίκηση έχει απορροφήσει μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης, αναμένεται να ασκηθούν πιέσεις στα λειτουργικά έξοδα και τα κόστη.

Γι’ αυτό το λόγο η εταιρεία ρίχνει στην αγορά νέα προϊόντα και επενδύει σε γραμμές παραγωγής, R&D για δημιουργία νέων προϊοντων καθώς και logistics, όπως και γι αυτό το λόγο έχει κάνει stress test (πέρυσι), για τη διασφάλιση της επιχειρηματικής της συνέχειας, η Βιολάντα πραγματοποίησε οικονομικό stress test. Στο ακραίο σενάριο πτώσης του τζίρου της κατά 50%, με στόχο να ελέγξει τις αντοχές της σε κινδύνους που μπορούν να ανακύψουν από την εξάπλωση της πανδημίας. Σε εκείνο το τεστ, εξετάστηκαν οι δείκτες του κεφαλαίου κίνησης και ρευστότητας, οι οποίοι με βάση τη διοίκηση παρέμειναν θετικοί, υποδηλώνοντας την φερεγγυότητα της εταιρείας. Και αυτό, μαζί με την ενίσχυση της εξωστρέφειας, έδειξε πως η εταιρεία είναι σε καλό δρόμο. Θα συνεχίσει να έχει «γλυκά» αποτελέσματα;

Ο συνθέτης-στιχουργός Νίκος Τερζής απαγορεύει στον Ρουβά να λέει πλέον τα τραγούδια του: «Πράττει ήδη η δικηγόρος μου»

0

Ο συνθέτης-στιχουργός Νίκος Τερζής ανακοίνωσε πως θα απαγορεύσει στον Σάκη Ρουβά να λέει από δω και στο εξής τα τραγούδια του.

Οι δηλώσεις του Σάκη Ρουβά για την αγάπη που έχει στον Δημήτρη Λιγνάδη που κατηγορείται για τέσσερις βιασμούς και για την «κόλαση που ζει», έχουν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων για τον τραγουδιστή, ο οποίος μάλλον τώρα- πέρα από τα σχόλια του κόσμου στα social media (ή τρεντάρει το cancelrouvas)- θα αρχίσει να βλέπει και συνέπειες στο επαγγελματικό του κομμάτι.

Κι αυτό γιατί, ο συνθέτης-στιχουργός Νίκος Τερζής για παράδειγμα, ανακοίνωσε πως θα του απαγορεύσει να λέει από δω και στο εξής τα τραγούδια που του έχει δώσει ενώ ενημέρωσε πως ήδη πράττει η δικηγόρος του.

«Τώρα αν σου απαγορεύσω να λες οποιοδήποτε δικό μου τραγούδι, θα είμαι εγώ ο κακός και ο παράξενος;» έγραψε αρχικά στο twitter του, βάζοντας το hashtag #Ρουβάς, ενώ στη συνέχεια απάντησε σε έναν χρήστη: «Πράττει ήδη η δικηγόρος μου».

332

Μάλιστα, σε ένα σχόλιο, ότι ο Σάκης Ρουβάς έχει κάνει ήδη τα κουμάντα του, ο Νίκος Τερζής απάντησε: «Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει εκείνος. Με ενδιαφέρει η δική μου στάση».

3 41

2 58

Τα τραγούδια που έχει γράψει ο Νίκος Τερζής για τον Σάκη Ρουβά είναι τα εξής:

Shake it (Eurovision 2004)

Για μια φορά
Για φαντάσου
Γιατί γαμώτο
Γιατί έτσι μ΄αρέσει
Γουστάρω φάση ροκ εν ρολ
Γύρνα
Δες! Πες!
Δώσε μου μια νύχτα
Εγώ σε αγαπώ
Έλα σώπα
Θα είμαι εδώ
Με κομμένη την ανάσα
Μην αντιστέκεσαι
Μια βροχή
Μια παρουσία
Να ζήσεις μωρό μου
Νιώσε
Όλα είναι μια φυγή
Όνειρα τρελά
Που πας;
Σούπερ μηχανές, πέτσινα μπουφάν
Τα τρελά μας όνειρα
Το πρώτο μου λάθος
Χρόνια Πολλά
Ψεύτικα

Ο Σύνδεσμος Κληρικών κατά της αλλαγής ώρας της Ανάστασης: «Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί…»

0

Ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος εκφράζει τη ρητή αντίθεσή του στην πραγματοποίηση της τελετής και της Θείας Λειτουργίας της Αναστάσεως κατά τις απογευματινές ώρες του Μεγάλου Σαββάτου.

Σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για «απαίδευτη παρέμβαση της Πολιτείας σε θέματα αμιγώς εκκλησιαστικά» και μιλά για ρύθμιση «ανεπίτρεπτη και μη χριστιανικά αποδεκτή».

«Η Ανάσταση του Ιησού Χριστού δεν πραγματοποιήθηκε την ημέρα του Σαββάτου, αλλά την ημέρα της Κυριακής, την έναρξη της οποίας σηματοδοτεί η 12η νυχτερινή ώρα, κατά την οποία αγγέλλεται το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως επί αιώνες», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του ΙΣΚΕ.

Και συνεχίζει με ακόμα πιο αυστηρό ύφος και επίθεση στην κυβέρνηση: «Είναι παράλογη – αν όχι ύποπτη – η σπουδή της Κυβέρνησης να εστιάσει τη μεριμνά της για την καταπολέμηση της πανδημίας στους πιστούς που θα συγκεντρωθούν μία βραδιά το χρόνο, αυτή της Αναστάσεως, για να συμμετάσχουν εορταστικά προσευχόμενοι στην Λαμπροφόρο Θεία Λειτουργία, την ώρα που κάθε βράδυ γίνονται έργω επιτρεπτές και αποδεκτές τεράστιες συναθροίσεις χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι διασκεδάζουν ανενόχλητοι μέχρι πρωίας. Αναπόφευκτα έρχεται στο μυαλό και το στόμα όλων μας ο λόγος του Κυρίου: Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! (Ματθ.23,24)».

nb keimeno iske

Αναλυτικά:

Για μια ακόμα φορά, Ιερείς και πιστοί, βρεθήκαμε προ εκπλήξεως εξαιτίας της απαίδευτης παρέμβασης της Πολιτείας σε θέματα αμιγώς εκκλησιαστικά, και μάλιστα αφορώντα τον σκληρό πυρήνα της χριστιανικής λατρείας.

Με την παρούσα ανακοίνωση, ως Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος, επιθυμούμε να εκφράσουμε αφενός μεν την συμφωνία μας ως προς το να τελούνται οι ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδος νωρίτερα από την συνήθη ώρα, λόγω των έκτακτων υγειονομικών μέτρων που επιβάλλει η πανδημία της Covid-19, αφετέρου όμως υπογραμμίζουμε την βαθιά αντίθεσή μας στο να πραγματοποιηθεί η τελετή και η Θεία Λειτουργία της Αναστάσεως κατά τις απογευματινές ώρες του Μεγάλου Σαββάτου.

Η ρητή αντίθεσή μας υπαγορεύεται εξάπαντος από θεολογικούς λόγους, καθώς η Ανάσταση του Ιησού Χριστού δεν πραγματοποιήθηκε την ημέρα του Σαββάτου αλλά την ημέρα της Κυριακής, την έναρξη της οποίας σηματοδοτεί η 12η νυχτερινή ώρα, κατά την οποία αγγέλλεται το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως επί αιώνες. Κατά συνέπεια, θεωρούμε ανεπίτρεπτη και μη χριστιανικά αποδεκτή αυτή την ρύθμιση – ούτε για λόγους οικονομίας – καθώς θίγονται βασικές παράμετροι της πίστεώς μας. Επίσης, αδυνατούμε να κατανοήσουμε και να αποδεχθούμε τους προβαλλόμενους από την Πολιτεία λόγους κοινωνικού συμφέροντος, καθώς φαίνεται να περισσεύει η υποκρισία. Συγκεκριμένα, τις τελευταίες ημέρες παρατηρούμε εμβρόντητοι την Πολιτεία να παραμένει απαθής θεατής στις συναθροίσεις πολιτών σε πολλές πλατείες ελληνικών πόλεων. Οι συνωστιζόμενοι στις πλατείες αγνοούν επιδεικτικά τα υγειονομικά μέτρα και διασκεδάζουν μέχρι πρωίας προκαλώντας το κοινό αίσθημα και αψηφώντας την νομοθεσία.

Είναι παράλογη – αν όχι ύποπτη – η σπουδή της Κυβέρνησης να εστιάσει τη μεριμνά της για την καταπολέμηση της πανδημίας στους πιστούς που θα συγκεντρωθούν μία βραδιά το χρόνο, αυτή της Αναστάσεως, για να συμμετάσχουν εορταστικά προσευχόμενοι στην Λαμπροφόρο Θεία Λειτουργία, την ώρα που κάθε βράδυ γίνονται έργω επιτρεπτές και αποδεκτές τεράστιες συναθροίσεις χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι διασκεδάζουν ανενόχλητοι μέχρι πρωίας.

Αναπόφευκτα έρχεται στο μυαλό και το στόμα όλων μας ο λόγος του Κυρίου: «Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!» (Ματθ.23,24)

Θέλουμε να ελπίζουμε πως οι εμπνευστές των ρυθμίσεων αυτών είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι – ή έστω σέβονται την πίστη του λαού μας – και γνωρίζουν τη θρησκευτική και ευρύτερα πολιτισμική σημασία των ημερών του Πάσχα για την Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό.

Σε περίπτωση που δεν ισχύουν αυτές οι προϋποθέσεις, οφείλουν να ενημερωθούν από την επίσημη Εκκλησία, η οποία εκπροσωπεί το συντριπτικό ποσοστό του πληθυσμού της χώρας, και να μην προβαίνουν σε αποφάσεις που προκαλούν το ορθόδοξο αίσθημα και προσβάλλουν τη χριστιανική λατρεία. 

Ο Συμεών Παπαδόπουλος νέος Αρχιεπίσκοπος της Μονής Σινά

0

Μονή Σινά: Ο αρχιμανδρίτης Συμεών Παπαδόπουλος εξελέγη νέος ηγούμενος

Ο διάδοχος του Αρχιεπισκόπου Δαμιανού στηρίχθηκε και από τις δύο πλευρές με 19 ψήφους

Ο π. Συμεών Παπαδόπουλος εξελέγη νέος Αρχιεπίσκοπος Σινά, Φαράν και Ραϊθώ και αναλαμβάνει ηγούμενος της Μονής Αγίας Αικατερίνης στο Σινά.

dik 2 1024x511 1

Στο πρόσωπο του νέου ηγουμένου υπήρξε ομοφωνία των μελών της Ιεράς Σιναϊτικής Αδελφότητας, καθώς εξελέγη με 19 ψήφους σε σύνολο 20. Η δική του ήταν λευκή κατά το αρχαίο έθος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον νέο ηγούμενο ψήφισαν και οι δύο πλευρές και εν υπήρξε αμφισβήτηση της διαδικασίας.

papadopoulos simeon new abbot sinai 1

Η επιλογή του θεωρείται θετική εξέλιξη γιατί ο νέος Αρχιεπίσκοπος θεωρείται ήπιος και συναινετικός, ενώ είναι συνεργάσιμος με την Ελλάδα. Κυρίως όμως, με το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας τίθενται εκ νέου οι βάσεις για την επανένωση της κοινότητας, προκειμένου ο νέος Αρχιεπίσκοπος να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, με σημαντικότερη την απόκρουση της δικαστικής απόφασης για τα περιουσιακά της Μονής.

symeon moni sina 1

Ο κ. Συμεών θα είναι το πρόσωπο που θα υπογράψει τη συμφωνία με το κράτος της Αιγύπτου, που πλέον δεν θα μπορεί προσχηματικά να επικαλεστεί λόγους για να παρατείνει την εκκρεμότητα.

Με την εκλογή του νέου ηγουμένου μπήκε τέλος στην ταραχώδη διαδικασία διαδοχής του πρώην Αρχιεπισκόπου Δαμιανού, ο οποίος παραιτήθηκε επίσημα ύστερα από 52 έτη επικεφαλής της Μονής.

Ο συμβολισμός που έχουν τα βραχιολάκια για το πόδι θα σας κάνουν να το σκεφτείτε πριν τα φορέσετε

0

Τα βραχιόλια ποδιού ή αλλιώς αλυσίδες για το πόδι ή τον αστράγαλο έχουν φορεθεί από γυναίκες σε όλη την ιστορία. Εκτός από κόσμημα ποδιού, μπορούν επίσης να δηλώσουν και την κοινωνική θέση.

Για τις περισσότερες γυναίκες, πρόκειται απλά για ένα αξεσουάρ.1

The Trendy Bride

Στην αρχαία Αίγυπτο, οι γυναίκες όλων των κοινωνικών τάξεων φορούσαν τα βραχιόλια στο πόδι ως διακοσμητικό και κατασκευαζόντουσαν από διάφορα μέταλλα. Οι πλούσιες κυρίες επέλεγαν τα χρυσά βραχιόλια σε αντίθεση με τις φτωχές που έπρεπε να φορούν τα κοσμήματα από ασήμι ή σίδερο. Μερικές πηγές ισχυρίζονται πως τα συγκεκριμένα βραχιόλια χρησιμοποιούνταν από τους λάτρεις μιας θεότητας που ονομαζόταν Βάαλ και επέβαλε τη χρήση τους στις πόρνες. Αυτή ήταν μια ένδειξη για να αναγνωρίζονται εύκολα οι ατυχείς γυναίκες.

Σήμερα, οι Αιγύπτιες δεν φορούν δημόσια τις αλυσίδες για το πόδι μιας και ο ισλαμικός συντηρητισμός θεωρεί την χρήση τους «απρεπή.» Ωστόσο, εξακολουθούν να τα φορούν οι χορεύτριες σε δημόσιες εκδηλώσεις.

Οι αλυσίδες για το πόδι με κουδουνάκια φοριούνται συχνά από χορεύτριες.2

AliExpress

Από την άλλη πλευρά, στην αρχαία κουλτούρα της Ινδίας, αυτά τα κοσμήματα επιλέγονταν επί το πλείστον από τις παντρεμένες γυναίκες. Με αυτό τον τρόπο, τα μέλη της οικογένειας καταλάβαιναν πως έρχεται από τον θόρυβο που έκαναν. Έτσι, θα την υποδεχόντουσαν με σεβασμό. Τα μέλη δεν έπρεπε να πιάνονται επ’αυτοφώρω ενώ μιλούσαν για ακατάλληλα πράγματα. Οι χορεύτριες φορούσαν αλυσίδες ποδιού με μικρά κουδουνάκια.

Τη δεκαετία του 1970, οι γυναίκες που αποτελούσαν μέλη της «σεξουαλικής επανάστασης»  φορούσαν επίσης αυτά τα βραχιόλια ποδιού.

Ίσως, ο συνδυασμός των παραπάνω πολιτισμικών επιρροών να επηρέασαν τον συμβολισμό αυτών των κοσμημάτων ως σήμερα.3

Παρόλο που πολλές γυναίκες σήμερα ίσως σκεφτούν πως πρόκειται απλά για ένα αξεσουάρ, παραμένει ένα ευρέως αναγνωρισμένο σύμβολο. Υποδηλώνει πως μια γυναίκα είναι παντρεμένη ή δεσμευμένη αλλά ακόμη διαθέσιμη σε άλλους άνδρες για σεξουαλικές δραστηριότητες με τη συγκατάθεση ή την ενθάρρυνση του συζύγου. Όταν το βραχιολάκι ποδιού φοριέται από μια παντρεμένη γυναίκα, είναι σύμβολο πως είναι ανοιχτή σε σχέσεις και σεξουαλικές επαφές με άνδρες εκτός από τον σύζυγό της.

Μια γυναίκα που παντρεύτηκε αλλά φοράει αυτό το κόσμημα συχνά αναφέρεται και ως «Θερμή σύζυγος».4

Μια τέτοια σύζυγος είναι αφοσιωμένη στον άνδρα της αλλά εκμεταλλεύεται την ελευθερία του γάμου της που έχει συμφωνηθεί για να απολαύσει προσωπικές συναντήσεις με άλλους άνδρες. Η αλυσίδα ποδιού που φορά, είναι σημάδι πως είναι διαθέσιμη μέχρι σήμερα σε άλλους άνδρες με την άδεια και την έγκριση του συζύγου της.

Για τους περισσότερους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν αυτό το συμβολισμό, ένα βραχιόλι ποδιού είναι απλά ένα κόσμημα και δεν έχει καμία άλλη έννοια. Εδώ υπάρχει μια παγίδα: Είναι δύσκολο να πει κανείς πια γυναίκα το φορά ως αξεσουάρ και ποια επειδή υποδηλώνει αυτό που είναι. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλές «θερμές γυναίκες» επιλέγουν να φορούν μια απλή αλυσίδα για να κρατούν τον τρόπο ζωής τους κρυφό.

Υπάρχουν ορισμένα κοσμήματα τέτοιου τύπου που κάνουν την παρουσία της πιο εμφανή.

2 αρσενικά σύμβολα και 1 θηλυκό σύμβολο5

Είναι αρκετά προφανές, σωστά;6

Η Ντάμα Πίκα7

Το γράμμα Q ή το σύμβολο της Ντάμας Πίκα από το χαρτί της τράπουλας συνήθως συνοδεύεται από ένα παρόμοιο τατουάζ. Αυτό σημαίνει πως η «θερμή γυναίκα» έχει προτίμηση προς τους μελαψούς άνδρες.

Καρδιές8

Αν το βραχιολάκι περιέχει καρδιές αυτό σημαίνει πως η γυναίκα είναι αφοσιωμένη στον σύζυγό της  αλλά είναι ελεύθερη να βγει ραντεβού με άλλους άνδρες και να κάνει σχέσεις με αμοιβαία οφέλη.

Το κλειδί της ευτυχίας του9

Όταν ένα βραχιόλι έχει ένα κρεμαστό κλειδί, αυτό σημαίνει πως ο σύζυγος είναι «κλειδωμένος» και η γυναίκα κρατά το κλειδί της ευτυχίας του. Δεν μπορεί να φτάσει σε ερωτική κορύφωση χωρίς την άδεια της συζύγου του.

Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά σοκαριστικά.10

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Γυμνασίου Εμπορείου για την παρέλαση στη Σαντορίνη

0

Σφραγισμένη με ηλεκτροσυγκόλληση και με λάδια ριγμένα μπροστά της βρήκαν την πόρτα του Γυμνασίου στο Εμπορειό της Σαντορίνης η διευθύντρια και οι καθηγητές ανήμερα της 25ης Μαρτίου, προκειμένου – όπως υποστηρίζει η ΕΛΜΕ Θήρας – να παρεμποδιστεί η πραγματοποίηση της παρέλασης με σημαιοφόρο μαθήτρια που κατάγεται από την Αλβανία.

Οι εκπαιδευτικοί κάλεσαν την Αστυνομία και την Πυροσβεστική, προκειμένου να ανοίξουν την πόρτα, ωστόσο η μαθητική παρέλαση ματαιώθηκε και για λόγους ασφαλείας, έγινε μόνο κατάθεση στεφάνου. Υπενθυμίζεται ότι παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και την 28η Οκτωβρίου.
Ανακοινώσεις, με τις οποίες καταδικάζουν απερίφραστα το γεγονός το οποίο «χρεώνουν» σε μέλη της Χρυσής Αυγής, εξέδωσαν η ΕΛΜΕ Θήρας, η Συντονιστική Επιτροπή Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ Θήρας και το ΚΚΕ Θήρας, ενώ από την άλλη πλευρά, το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου κάνει λόγο «για κομματικά παιχνίδια στην πλάτη των παιδιών», τονίζοντας ότι ο Σύλλογος βρίσκεται πάντα «δίπλα στα παιδιά, ανεξαρτήτου εθνικότητας».
Παραθέτουμε αυτούσιες τις ανακοινώσεις, προκειμένου να σχηματίσει ο κάθε αναγνώστης τα δικά του συμπεράσματα.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Θήρας
Η ΕΛΜΕ ΘΗΡΑΣ διαψεύδει με κατηγορηματικό τρόπο τοπικά δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι στην παρέλαση στο Εμπορείο δεν υπήρχαν απρόοπτα. Η ΕΛΜΕ επίσημα κάνει γνωστό προς κάθε κατεύθυνση για τα απρόοπτα που σημειώθηκαν:
*Το πρωί της 25ης Μαρτίου οι καθηγητές και οι Διευθύντρια του Γυμνασίου Εμπορείου βρήκαν την πόρτα του σχολείου σφραγισμένη με ηλεκτροσυγκόλληση και λάδια ριγμένα μπροστά σε αυτή ώστε να παρεμποδιστεί η πραγματοποίηση της παρέλασης με σημαιοφόρο μαθήτρια που κατάγεται από την Αλβανία. Οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν, έγινε κλήση της Πυροσβεστικής (συνημμένες φωτογραφίες), το σχολείο άνοιξε και συνόδευσαν τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες έως το χώρο κατάθεσης των στεφανιών. Ας σημειωθεί ότι πλήθος κόσμου επιδοκίμασε την έστω και καθυστερημένη εμφάνιση του Γυμνασίου με χειροκροτήματα.
*Το κλίμα ασφαλώς χαρακτηριζόταν από ένταση που είχε αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχολογία των μαθητών οι οποίοι φοβισμένοι εγκατέλειψαν το χώρο του σχολείου.
* Για ακόμη μία φορά η αστυνομία παρά την έγκαιρη ενημέρωσή της και τις προηγούμενες ρητές διαβεβαιώσεις της, δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη διεξαγωγή των προγραμματισμένων εκδηλώσεων.
Έτσι για ακόμη μία φορά οι μαθητές του Γυμνασίου Εμπορείου δεν παρέλασαν υπό την απειλή επεισοδίων.
Ως ΕΛΜΕ Θήρας και ως εκπαιδευτικοί είμαστε περήφανοι για όλες και όλους τους μαθητές/μαθήτριες ανεξαρτήτου θρησκείας και εθνικότητας και τους εκπαιδευτικούς και δηλώνουμε στη σχολική κοινότητα του Γυμνασίου Εμπορείου ότι θα έχουν την πλήρη συμπαράσταση και προστασία μας σε κάθε επίπεδο. Συγχαίρουμε το Σύλλογο Διδασκόντων για την ψύχραιμη στάση που επέδειξε και διασφάλισε ένα ήρεμο κλίμα αλλά και την προστασία των μαθητών του σχολείου.
Σε τέτοια φλέγοντα θέματα θα πρέπει να υπάρχει ειλικρινής διάλογος και επικοινωνία με όλη τη σχολική κοινότητα αφού στόχος των εκπαιδευτικών είναι η διαμόρφωση πολύπλευρης προσωπικότητας με βάση τις δημοκρατικές και αντιρατσιστικές αρχές. Σ’ ένα τέτοιο πεδίο αναφοράς, δεν έχουν θέση τακτικές διχασμού μιας σχολικής κοινότητας αφού κάθε άλλο παρά συντελεί στην προσπάθεια υπεράσπισης των δικαιωμάτων των μαθητών, πολύ περισσότερο εκείνων που προέρχονται από οικογένειες οικονομικών μεταναστών
Καταδικάζουμε κάθε έκφραση περιφρόνησης, μισαλλοδοξίας και φανατισμού και απαιτούμε σεβασμό στη δημοκρατική λειτουργία της σχολικής κοινότητας. Μαθητές, γονείς εκπαιδευτικοί μαζί θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να αποτρέψουμε στο μέλλον παρόμοια φαινόμενα εθνικισμού. Τη σημαία έχουν δικαίωμα να κρατήσουν όλα τα παιδιά που μοιράζονται στα σχολεία μας «την ελληνική παιδεία»».

Η ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ Θήρας
Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα που διαδραματίστηκαν για δεύτερη φορά στο Εμπορείο Θήρας, καταδικάζουμε το σφράγισμα της πόρτας του Γυμνασίου Εμπορείου από αγνώστους με στόχο την παρακώλυση συμμετοχής του σχολείου στις προγραμματισμένες εορταστικές εκδηλώσεις.
Είναι απορίας άξιο πώς κανείς δεν είδε τίποτα σε κεντρικό σημείο του χωριού με συνεχή κίνηση, ούτε υπέπεσε τίποτα στην αντίληψη της αστυνομίας που βασικός της στόχος ήταν η πρόληψη και όχι η καταστολή.
Είναι απορίας άξιο ποια συμφέροντα υπηρετούν αυτοί που υποδαυλίζουν τη μισαλλοδοξία με στόχο να διχάσουν την τοπική κοινωνία και για άλλη μια φορά να καταφέρουν να φέρουν στο πανελλήνιο προσκήνιο με αρνητικά δημοσιεύματα το νησί μας.
Καλούμε όλους τους πολίτες του νησιού με την καθημερινή στάση μας να περιφρουρήσουμε τη δημοκρατία και να απομονώσουμε τέτοιου είδους πρακτικές και λογικές.

emporeio 25 martioy 2018 2

Η ανακοίνωση του ΚΚΕ Θήρας
Σήμερα, 25η Μάρτη, ημέρα τιμής των αγωνιστών που πολέμησαν για την Ελευθερία και με το αίμα τους δημιούργησαν το πρώτο Ελληνικό κράτος, οι «γνωστοί- άγνωστοι» σκόρπισαν το ρατσιστικό τους δηλητήριο στο χωριό Εμπορείο Σαντορίνης. Κλείδωσαν σχολείο, τρομοκράτησαν μαθητές, προπηλάκισαν εκπαιδευτικούς και κατέληξαν σε μια πρωτοφανή παρωδία παρέλασης. Όσο κι αν προσπάθησαν να το κρύψουν, τόσο η πολυήμερη προετοιμασία όσο και η σημερινή εφαρμογή της, αποκαλύπτει τις μεθόδους της Χρυσής Αυγής στις οποίες κυριαρχεί η ρατσιστική και αντικομμουνιστική υστερία, η παραχάραξη της ιστορικής αλήθειας, οι φωνές και απειλές προς κάθε κατεύθυνση.
Τη στιγμή που στην περιοχή μας αναπτύσσεται η τουρκική επιθετικότητα απέναντι στη χώρα μας με την προστασία του «συμμαχικού» ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των αστικών τάξεων της περιοχής, την ίδια στιγμή καταπατώνται τα δικαιώματα παιδιών που έχουν γεννηθεί και έχουν μεγαλώσει στη χώρα μας και έχουν αριστεύσει στο ελληνικό σχολείο. Οι ενέργειες που οξύνουν τον εθνικισμό -όχι μόνο στη χώρα μας αλλά σε όλη την περιοχή- στρέφονται ενάντια στους λαούς που δεν θα διστάσουν να τους αιματοκυλίσουν για το στρατηγικό έλεγχό της. Αυτό το ρόλο παίζει η Χρυσή Αυγή με όποιο προσωπείο κι αν παρουσιάζεται.
Η ουσιαστική απουσία της δημοτικής αρχής και δημοτικών συμβούλων εκλεγμένων από την περιοχή δείχνει ότι η μόνη αγωνία τους είναι η διατήρηση της εκλογικής τους πελατείας. Η αστυνομία παρά την παρουσία και τις διαβεβαιώσεις της, δεν κατάφερε για μια ακόμα φορά να παίξει το ρόλο της και να διασφαλίσει την παρέλαση. Καλούμε όλους τους κατοίκους του Εμπορείου και όλου του νησιού να πάρουν θέση και να απομονώσουν τις χρυσαυγίτικες μεθοδεύσεις με όποιο μανδύα εμφανίζονται κάθε φορά.
Η αποφασιστική στάση κάθε εργαζόμενου, κάθε νέου, κάθε πολίτη που σέβεται τον εαυτό του και τιμά έμπρακτα τους αγωνιστές της Ελευθερίας είναι αυτή που θα αποδυναμώσει τις ρατσιστικές κραυγές και θα απομονώσει τα φασιστοειδή και τους εκπροσώπους τους”.

Η ανακοίνωση του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Εμπορείου Θήρας 

Εμπορείο 27/3/2018
Βαρύγδουποι τίτλοι, ψευδείς λεζάντες σε εκπομπές, διαστρέβλωση της πραγματικότητας και για άλλη μια φορά κομματικά παιχνίδια στην πλάτη των παιδιών μας.
Οι δήθεν αντικειμενικοί κύριοι και κυρίες του ΚΚΕ οι οποίοι βάφτισαν ένα ολόκληρο χωριό ρατσιστές και χρυσαυγίτες, που βαυκαλίζονται ότι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα , ας μας πούνε κι εμάς ποιοι είναι επιτέλους οι γνωστοί και ποιοι οι άγνωστοι που αμαύρωσαν «όπως λένε» την ημέρα της Εθνικής μας Εορτής, διότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που ήμασταν εκεί, για να καμαρώσουμε τα παιδιά μας στην παρέλαση, είδαμε άλλα.
Ναι, η πόρτα του σχολείου μας ήταν κλειδωμένη και οξυγονοκολλημένη για να μην μπούμε μέσα… δεν κλείδωσε ΚΑΝΕΙΣ μέσα στο σχολείο μαθητές και καθηγητές!!!
Ως Σύλλογος Γονέων καταδικάσαμε το γεγονός απ’ το πρώτο λεπτό και ζητήσαμε να έρθει ένας γονιός για να μας ανοίξει και να μπούμε να παραλάβουμε την σημαία…. αλλά ΚΑΠΟΙΟΙ για δικούς τους λόγους δεν ήθελαν (εξ ‘ου και οι φωτογραφίες με τους πυροσβέστες να ανοίγουν την πόρτα του σχολείου μας και οι ψευδείς λεζάντες από κάτω… σε εκπομπή που είδαμε σήμερα το πρωί).
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου απ’ την πρώτη στιγμή ήταν αρωγός και παρών στο σχολείο για να προστατέψει και να προφυλάξει τα παιδιά απ την οποιαδήποτε παρενόχληση μπορεί να είχαν εκείνη την ημέρα. Υπεύθυνοι για την προστασία των παιδιών μας είμαστε εμείς οι γονείς, ο Σύλλογος Γονέων και ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας… ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.
Οι μόνοι που προκάλεσαν με την συμπεριφορά τους εκείνη την ημέρα ήταν τα μέλη της ΕΛΜΕ και του ΚΚΕ οι οποίοι ΜΟΝΟ όταν υπάρχουν κομματικά και συνδικαλιστικά οφέλη παραβρίσκονται σε εκδηλώσεις του χωριού.
Στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο μας για άλλα θέματα, δεν είδαμε κανέναν κύριο ή κυρία απ αυτούς να έρθει να μας συμπαρασταθεί και να φωνάξει… ΓΙΑΤΙ άραγε;
Καταδικάζουμε ως Σύλλογος Γονέων την οποιαδήποτε παρουσία κομμάτων ή συνδικαλιστών (οποιασδήποτε παράταξης) στο σχολείο μας, με σκοπό τους τα πολιτικά παιχνίδια.
Σας θέλουμε κοντά μας ΜΟΝΟ ουσιαστικά και μακριά από κομματικές ή πολιτικές σκοπιμότητες.
Εμείς δεν θα γίνουμε αρωγοί σας σε αυτό… να πάτε αλλού, ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΕΙΟ.
Όλοι μας είμαστε δίπλα στα παιδιά, ανεξαρτήτου εθνικότητας, οφείλουμε να τα προστατέψουμε και να σταθούμε δίπλα τους και αυτό πράξαμε ως σύλλογος.
Η διεύθυνση του Γυμνασίου, μετά την αποχή του συνόλου των παιδιών από την παρέλαση και με την παρουσία μόνο τριών εξ αυτών, αποφάσισε να αποχωρήσει από την παρέλαση.
Ωστόσο πραγματοποιήθηκε παρέλαση στο χωριό μας από το Δημοτικό Σχολείο και από τον Πολιτιστικό Σύλλογο.
Στο χωριό υπήρχε μια διάχυτη ένταση και αναστάτωση εκείνη την ημέρα, όμως με την βοήθεια του Δήμου, της Τοπικής Κοινότητας και της Αστυνομίας του νησιού μας κύλισαν όλα ομαλά και τους ευχαριστούμε θερμά όλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.