Blog Σελίδα 4756

Ο τpομακτικός λόγος που ο σκύλος σας δεν πρέπει ποτέ να φάει σταφύλια

0

Μπορεί να μη σας έχει περάσει από το μυαλό, αλλά η κατανάλωση σταφυλιών από τους σκύλους είναι πραγματικά επικίνδυνη και μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην υγείας τους.

Σίγουρα κάποια στιγμή θα έχετε δει τον σκύλο σας να παίζει με μερικά σταφύλια που βρήκε κάτω στο δρόμο. Αυτό είναι ακίνδυνο, αλλά αν το σκύλος σας είναι περίεργος και θέλει να τα δοκιμάσει, μπορεί να αντιμετωπίσετε πρόβλημα.

Δείτε παρακάτω γιατί τα σταφύλια είναι επικίνδυνα για τα σκυλιά και τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που ο σκύλος σας καταναλώσει μερικά.

Μπορούν να σκυλιά να τρώνε σταφύλια;

c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b 160

Morgan Swofford

Όχι, τα σκυλιά δεν μπορούν να τρώνε σταφύλια. Αν δείτε τον σκύλο σας να παίζει με ένα σταφύλι και δεν το τρώει, τότε είστε τυχεροί.

Ποια είδη σταφυλιών κάνουν κακό στα σκυλιά;

c81e728d9d4c2f636f067f89cc14862c 151

Morgan Swofford

Δεν έχει σημασία αν τα σταφύλια είναι κόκκινα ή πράσινα, αν έχουν κουκούτσια ή όχι. Όλα τα σταφύλια κάνουν κακό στα σκυλιά. Επίσης, και τα παράγωγα του σταφυλιού, όπως οι μαρμελάδες, κάνουν κακό στην υγεία των σκυλιών. “Όχι, τα σκυλιά δεν πρέπει να τρώνε κανενός είδους σταφύλια”, αναφέρει η Τζέσικα Ποτόσκι.

Γιατί τα σταφύλια κάνουν κακό στα σκυλιά;

eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3 145

Morgan Swofford

Τα σταφύλια και οι σταφίδες μπορεί να προκαλέσουν νεφρική ανεπάρκεια στα σκυλιά. “Μερικά σκυλιά που τρώνε σταφύλια ή σταφίδες, μπορεί να πάθουν νεφρική ανεπάρκεια και αυτό να οδηγήσει σε έλλειψη παραγωγής ούρων”, σύμφωνα με το PetMD.

Τι συμβαίνει όταν ένα σκυλί τρώει σταφύλια;

a87ff679a2f3e71d9181a67b7542122c 135

Morgan Swofford

Η Δρ. Ποτόσκι αναφέρει ότι τα σταφύλια μπορούν να προκαλέσουν νεφρική ανεπάρκεια στα σκυλιά, αλλά “δε γνωρίζουμε το μηχανισμό πίσω από αυτό”. Οι έρευνες δεν έχουν βρει ακόμα πιο συστατικό του σταφυλιού προκαλεί αυτό το πρόβλημα.

“Ακόμα και η κατανάλωση της μικρότερης ποσότητας, μπορεί να προκαλέσει κλινικά συμπτώματα νεφρικής ανεπάρκειας”, αναφέρει η Δρ. Ποτόσκι. Ακόμα και η μικρότερη ποσότητα μπορεί να αποδειχθεί θανατηφόρα για τον σκύλο σας.

Ποια είναι τα συμπτώματα ότι κάτι δεν πάει καλά;

e4da3b7fbbce2345d7772b0674a318d5 131

Morgan Swofford

Το πρώτο σύμπτωμα όταν ένας σκύλος τρώει σταφύλια ή σταφίδες, είναι η υπνηλία ή η κούραση, που ακολουθείται από έλλειψη παραγωγής ούρων. Μπορεί ο σκύλος σας να μην παράγει ούρα, αλλά θα πίνει μεγάλες ποσότητες νερού, γιατί νιώθει αφυδατωμένος. Επίσης, μπορεί να μην έχει όρεξη για φαγητό ή να κάνει εμετό ή διάρροια. Συνήθως, όλα τα συμπτώματα θα εμφανιστούν αρκετές ώρες μετά την κατανάλωση.

Ο σκύλος μου έφαγε σταφύλια! Τι να κάνω;

1679091c5a880faf6fb5e6087eb1b2dc 127

Morgan Swofford

Η Δρ. Ποτόσκι τονίζει ότι είναι αναγκαίο να επικοινωνήσετε αμέσως με τον κτηνίατρο και εκείνος θα σας πει πόσο σοβαρή είναι η κατάσταση και αν πρέπει να επέμβετε. “Αυτό περιλαμβάνει την πρόκληση εμετού και τη χρήση ενεργού άνθρακα, για τον περιορισμό της ποσότητας απορρόφησης στο γαστρεντερικό σωλήνα.”

Επίσης, ο κτηνίατρος θα κάνει και ανάλυση ούρων και αίματος, για να δει την κατάσταση της υγείας των νεφρών. Είναι πιθανό να χρειαστούν ενδοφλέβια υγρά και νοσηλεία για να μείνει ο σκύλος ενυδατωμένος. Στη χειρότερη περίπτωση, τα κατοικίδια μπορεί να κάνουν αιμοκάθαρση μέχρι να επουλωθούν τα νεφρά τους, αλλά αυτό γίνεται μόνο σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις.

Ο τpαγικός χαμός του 14χρονου Βαγγέλη που έπεσε στο κενό από την Διώρυγα Κορίνθου

0

Στο πένθος είχε βυθιστεί το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης το 2021 η κοινωνία της Κορινθίας στο άκουσμα της είδησης του θανάτου του 14χρονου Βαγγέλη που το παιχνίδι με τους φίλους του στην Διώρυγα Κορίνθου κατέληξε σε τραγωδία.

Πώς ο 14χρονος έχασε τη ζωή του

200417192307 img 9214

Ο 14χρονος ανασύρθηκε νεκρός από φορτηγίδα της Διώρυγας της Κορίνθου το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης. Η σωρός του μικρού αγοριού μεταφέρθηκε στην ξηρά, παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μέχρι σήμερα παραμένουν αδιευκρίνιστα τα αίτιας της πτώσης του στη θαλάσσια περιοχή.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Newsauto.gr η συγκεκριμένη περιοχή προσελκύει εδώ και δεκαετίες τα μικρά παιδιά τα οποία «εξερευνούν» την δασική περιοχή που βρίσκεται δίπλα στα σπίτια τους αλλά και στη διώρυγα της Κορίνθου.

Ωστόσο το εντυπωσιακό είναι πως οι ντόπιοι γνωρίζουν πως η περιοχή είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη κυρίως για τα μικρά παιδιά που δεν έχουν την αίσθηση του φόβου και από τύχη μέχρι σήμερα δεν είχαν θρηνήσει κανένα θύμα.

Είναι ξεκάθαρο πως δεν έχει ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο ασφαλείας ώστε να προστατευθούν τόσο τα παιδιά που παίζουν στην άκρως επικίνδυνη περιοχή όσο και οι απλοί περιπατητές του μικρού δάσους που εξαπλώνεται κατά μήκος του Ισθμού. Η συγκεκριμένη περιοχή ονομάζεται «Γαλότα» και στον οικισμό ζουν πάρα πολλές οικογένειες με μικρά παιδιά τα οποία  είναι συγκλονισμένα από το χαμό του φίλου τους.

Ο 14χρονος Βαγγέλης έπαιζε ποδόσφαιρο σε τοπική ομάδα

Θρήνος στην ομάδα “Ποσειδών Κυρά Βρύσης” και μικτή ομάδα Κ14 της ΕΠΣ Κορινθίας για τον χαμό του 14χρονου στη Διώρυγα της Κορίνθου
Ένα δικό μας παιδί, ποδοσφαιριστής της Ομάδας ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗΣ και της Μικτής Ομάδας Κ14 της Ένωσης μας, ο 14χρονος Βαγγέλης Τσάκωνας, έχασε με τραγικό τρόπο την ζωή του βυθίζοντας στο πένθος τους δικούς του ανθρώπους αλλά και όλο το τοπικό ποδόσφαιρο αναφέρει το korinthostv.gr.

«ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΑ 16 – ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ»: ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ

Πέρασε 1,5 χρόνος από την τραγική είδηση του θανάτου του 14χρονου Βαγγέλη Τσάκωνα που σκοτώθηκε, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες γλίστρησε και έπεσε από ύψος 60 μέτρων στη διώρυγα της Κορίνθου.

Το μοιραίο ατύχημα συνέβη την Μεγάλη Πέμπτη του 2020 και οι γονείς του δεν μπορούν να πιστέψουν πως έχασαν το παιδί τους και το πιο εξοργιστικό όλων ότι κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει τιμωρηθεί, κανείς δεν ανέλαβε την ευθύνη την ώρα που ένα παιδί, μόλις 14 ετών έχασε τραγικά τη ζωή του.

Παρότι ο οικισμός κατοικείται από μόνιμους κατοίκους, οικογένειες με μικρά παιδιά, που παίζουν αμέριμνα, στα οικόπεδα της ΑΕΔΙΚ, παραμένουν αφύλακτα, χωρίς σήμανση, χωρίς περίφραξη ακόμα και σήμερα, παρά τις εξαγγελίες, παρά τις υποσχέσεις, παρά το θάνατο του μικρού αγοριού.

Ραγίζει καρδιές η ανάρτηση του μπαμπά για τον αδικοχαμένο γιο του

271486644 10223890940438752 7178523371001829379 n

Με αφορμή τα γενέθλια του άτυχου παιδιού, που θα έκλεινε τα 16 του χρόνια στις 7 Ιανουαρίου, ο πατέρας του ανέβασε ένα σπαρακτικό βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με φωτογραφίες από ξέγνοιαστες στιγμές του Βαγγέλη.

Οι γονείς του άτυχου παιδιού έχτισαν στο σημείο που έχασε τη ζωή του, ένα εικονοστάσι, θυμίζοντας στους περιπατητές τον τραγικό θάνατο του μικρού παιδιού.

Μάλιστα στη φετινή επέτειο από την τραγική απώλεια του γιου του ο μπαμπάς του έγραψε χαρακτηριστικά  “Αν τα δάκρυα μπορούσαν να φτιάξουν μία σκάλα και οι αναμνήσεις Έναν δρόμο Θα ανέβαινα μέσα στον παράδεισο

Και θα σε έφερνα Πίσω κοντά μας

Δεν προλάβαμε να μιλήσουμε Δεν υπήρχε χρόνος για να πούμε αντίο Έφυγες προτού προλάβω να το συνειδητοποιήσω Και μόνο ο θεός ξέρει το γιατί

Η καρδιά μου ακόμα πονάει Και ποτέ κανείς Δεν μπορεί να καταλάβει Πόσο πολύ σ’ αγαπώ Ξέρω ότι δεν θα ήθελες να στεναχωριέμαι Και θα ήθελες να χαμογελώ Και εγώ κάνω ό,τι μπορώ γι’ αυτό !!! (16/4/2020)-(16/4/2021)

Ο Σώτης Βολάνης έβγαλε τραγούδι για τα Χριστουγέννα και είναι ακριβώς αυτό που σκέφτεστε

0

Ο Σώτης Βολάνης κυκλοφόρησε ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι που δεν αντικατοπτρίζει και πολύ τόσο με το κλίμα των γιορτών.

Μπορεί τα Χριστούγεννα να είναι ημέρες αγάπης και ζεστασιάς, ωστόσο, ο τραγουδιστής αισθάνεται μόνος και στεναχωρημένος. Αυτό που του λείπει είναι μια αγκαλιά.

Ετσι, λοιπόν, μέσα από το νέο του τραγούδι ζητά από τον Αγιο Βασίλη να του φέρει «μια καρδιά να τον αγαπάει» και δώρο μια αγάπη.

Δείτε το βίντεο

Ο Σωτήρης Τσιόδρας σε νέα διαφήμιση για τον κορονοϊό

0

Η ΕΡΤ αλλάζει «πρόσωπο» από τη Δευτέρα και κυκλοφορεί διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνιστές «σιωπηλά ανώνυμους συμπολίτες μας» αλλά και «επώνυμους Έλληνες, οι οποίοι έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας». Μεταξύ αυτών και ο Σωτήρης Τσιόδρας.

Δείτε το βίντεο:

Σε νέο τηλεοπτικό μήνυμα της ΕΡΤ, το οποίο θα μεταδίδεται από αύριο, Δευτέρα, θα εμφανίζεται ο καθηγητής λοιμωξιολογίας, Σωτήρης Τσιόδρας.

Η ΕΡΤ αλλάζει σελίδα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, σήμα, πρόγραμμα… και επιλέγει σημαίνοντα πρόσωπα για το «ποδαρικό».

«Στο τηλεοπτικό σποτ, που βγαίνει στον αέρα από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, μετέχουν σιωπηλά ανώνυμοι συμπολίτες μας, αλλά και επώνυμοι Έλληνες, οι οποίοι έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας», σημειώνει η κρατική τηλεόραση.

Πλην του κ. Τσίοδρα, συμμετέχουν οι: Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός, ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT, ο Σταμάτιος Κριμιζής ερευνητής των Πλανητών, NASA και ακαδημαϊκός, η Μαρία Ναυπλιώτου, συγγραφέας-εγκληματολόγος, ο Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος, ο Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης.

Ο Σωτήρης Τσιόδρας έβγαλε σέλφι με γιαγιά θαυμάστρια

0

Δεν χάλασε το χατίρι ο Σωτήρης Τσιόδρας σε μία κυρία που θέλησε να βγάλει μαζί του σέλφι φωτογραφία.

Ο κύριος καθηγητής χαμογέλασε για την φωτογραφία και πόζαρε από απόσταση μαζί με την περαστική.

Σημειώνεται ο Σωτήρης Τσιόδρας βρέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Κυψέλη όπου έγιναν στοχευμένα τεστ κοροναϊού από κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ.

tsiodras selfie2

Μαζί του ήταν ο Βασίλης Κικίλιας και ο πρόεδρο του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας.

Ο Σωτήρης Τσιόδρας σημείωσε ότι δράσεις σαν αυτή που έγινε στην Κυψέλη με τα rapid τεστ για τον κοροναϊό είναι πολύ σημαντικές και θα συνεχιστούν.

tsiodras selfie1

«Η επιδημία είναι τοπική και πρέπει να εντείνονται οι έλεγχοι που γίνονται» είπε ο κ. καθηγητής ο οποίος όταν ρωτήθηκε αν πρέπει να ληφθούν κι άλλα μέτρα κατά του κοροναϊού απάντησε: «Αυτό το μέτρο είναι από τα πιο σημαντικά».

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας έκανε την πιο σωστή τοποθέτηση για τα Τέμπη

0

Αλήθεια, τι να πει κανείς για τον Σωτήρη Τσαφούλια; Για τον σκηνοθέτη Τσαφούλια δεν χρειάζεται να προσθέσουμε κάτι παραπάνω, το ταλέντο του και η ευφυία του μιλάνε από μόνα τους.

Όμως, εξίσου ξεχωριστός είναι και ο άνθρωπος Τσαφούλιας. Ο γνωστός σκηνοθέτης μάς είχε κάνει ευχάριστη εντύπωση την περίοδο που ξέσπασε το #Metoo στην Ελλάδα. Εκείνες τις ημέρες άκουγες πολλά, έβλεπες έναν διχασμό απόψεων, είχες ανθρώπους που περισσότερο τους ενδιέφεραν να πουν το τσιτάτο τους για να αποθεωθούν στα social media, να πάρουν likes η παραπάνω νούμερα τηλεθέασης. Και υπήρχε και ο Σωτήρης Τσαφούλιας, ο οποίος μας είχε συγκλονίσει με τις ψύχραιμες τοποθετήσεις του και όσα έλεγε ήταν αυτά που σκεφτόμασταν όλοι.

Δεν είναι κίνημα, κίνημα το κάνουν αυτοί που εκμεταλλεύονται τον ανθρώπινο πόνο κατά περίσταση για να βγάλουν likes και λεφτά. Το #MeToo είναι στάση ζωής”, είχε δηλώσει. Ο σκηνοθέτης του “Έτερος Εγώ” έγινε η φωνή της λογικής σε μια παράλογη ελληνική πραγματικότητα, όπου οι άνθρωποι με δημόσιο λόγο και βήμα, πρώτα κοιτάζουν πού κάθεται η μπίλια και τι εκφράζει τους πολλούς και μετά κάνουν την τοποθέτησή τους, πάντα με την απαραίτητη οργή, αγανάκτηση και ξεσπάσματα για να γίνουν και αρεστοί στο πλήθος. Το είδαμε με το #MeToo, το βλέπουμε και τώρα με την τραγωδία στα Τέμπη.

Αλλά ο Σωτήρης Τσαφούλιας δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Και γι΄ ακόμη μία φορά η τοποθέτησή του είναι η πιο ψύχραιμη που έχουμε ακούσει τις τελευταίες ημέρες που βιώνουμε την ανείπωτη τραγωδία. Ο σκηνοθέτης του “Έτερος Εγώ” μίλησε για το δυστύχημα στα Τέμπη στην εκπομπή «Επίλογος» στο ΕΡΤ News και τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη και μας καθήλωσε ξανά με τον λόγο του.

“Το έγκλημα αυτό είναι συλλογικής ευθύνης”

“Το δυστύχημα στα Τέμπη, κατά τη γνώμη μου, δεν ανέδειξε τίποτα άλλο από την παθογένεια και την ανικανότητα της ελληνικής Πολιτείας τα τελευταία 23 χρόνια. Το έγκλημα αυτό είναι συλλογικής ευθύνης. Και δεν είναι συλλογικής ευθύνης της πολιτικής εξουσίας, αν θέλετε. Είναι για μένα ένα δυστύχημα που έχει νεκρούς. Το μόνο χειρότερο από αυτό είναι να έχεις νέους νεκρούς. Αυτό είναι κάτι που ξεπερνιέται πολύ δύσκολα. Οι νέοι άνθρωποι, από 15 χρόνων, 20, 25… Εγώ πιστεύω ότι πλήρωσαν τις παθογένειες αυτού του κράτους και όλων μας. Δηλαδή, είναι μια στιγμή που για μένα χρειάζεται να κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας», δήλωσε.

Και συνέχισε: “Δηλαδή, όποιος ποτέ χρησιμοποίησε γνωστό για να σβήσει μια κλήση, για να βάλει το παιδί του κάπου καλά στον στρατό, για να πάρει μια θέση, έχει ευθύνη. Οι εκπομπές που ανέδειξαν το θέμα, αν το είχαν κάνει νωρίτερα και αναδείκνυαν το 1/10 από το θέμα και όχι τους παίκτες του ριάλιτι, κάτι θα είχε αλλάξει.”.

” Για τους πολιτικούς δεν το συζητάμε… Ζούμε σε μια χώρα που δυστυχώς τη λέξη φιλότιμο, ενώ την καμαρώνουμε ότι είμαστε οι μόνοι που την έχουμε, την κρατάμε μόνο στα λεξικά μας, δεν την βάζουμε καθόλου στην πολιτική ζωή. Όρος, πολιτική ευθύνη ή ευθιξία απέχει κατά πολύ”.




“Αυτό που βλέπω τώρα εγώ είναι -μου κάνει πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση- πόσο γρήγορα μπήκαν στο παιχνίδι “Εσύ φταις, εγώ φταίω”. Περίμενα ότι θα το άφηναν λίγο παραπάνω. Η ταχύτητα που μπήκαν σε αυτή τη στιχομυθία ήταν εντυπωσιακή… “.

“Όλοι μας βλέπουμε την ένταση των ανθρώπων στους δρόμους, στην οδήγηση, στο περπάτημα, στις καθημερινές επαφές”.

“Ο κόσμος είναι εξαιρετικά πιεσμένος και πιέζεται ακόμα παραπάνω όταν του υποτιμούν τη νοημοσύνη. Και το τελευταίο διάστημα και σε επίπεδο πληροφορίας και σε επίπεδο πολιτικής βλέπουμε μια προσπάθεια λες και μιλάνε σε ανθρώπους που δεν σκέφτονται” σημείωσε πολύ εύστοχα σε άλλο σημείο της συνέντευξής του.




Ο Σωτήρης Τσαφούλιας είπε δημόσια για τα Τέμπη αυτό που δεν τολμάει κανείς και όλοι τον παραδέχονται

«Χείμαρρος» ο Σωτήρης Τσαφούλιας: «Βλέπουμε έναν 17χρονο να μπαίνει φυλακή, αλλά όχι έναν υπουργό για 57 θανάτους στα Τέμπη»

«Χείμαρρος» ήταν ο Σωτήρης Τσαφούλιας, στην εκπομπή του Mega «Χαμογέλα και πάλι», όπου μίλησε για την ευθύνη που φέρουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ιδιαίτερα η τηλεόραση, για όσα δυσάρεστα ταλαιπωρούν την ελληνική κοινωνία. Αρχικά αναφέρθηκε στην απόσταση που πήρε από συνεντεύξεις στην τηλεόραση και τοποθετήθηκε για την συναυλία για τα Τέμπη στο Καλλιμάρμαρο και τους νέους που βρέθηκαν εκεί ο σκηνοθέτης τόνισε: «Την ελπίδα αυτή δεν μπορείς να την αφήσεις με τίποτα, αν δεχθούμε πως δεν θα αλλάξει ποτέ κάτι, ποιο είναι το νόημα. Και “κρατάω” γιατί πιθανόν να απασχολήσει την κουβέντα μας μετά, το θέμα της πιτσιρικαρίας και όλα αυτά που συμβαίνουν και με την νεολαία και με την βία και όλο αυτό το κομμάτι που συμβαίνει τριγύρω μας. Ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξει κάτι, το θεωρώ λίγο δύσκολο να σου πω την αλήθεια. Απλά δεν πρέπει να χαθεί ούτε η ελπίδα, ούτε η προσπάθεια ούτε η πίστη γι αυτή την αλλαγή».

Με αφετηρία την έξαρση βίας των ανηλίκων ο γνωστός σκηνοθέτης τόνισε ότι η συνεχόμενη τηλεοπτική προβολή βίας διαμορφώνει την κοινωνία.

«Για μένα η τηλεόραση έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης γι αυτό. Δεν μπορείς ας πούμε να διαφημίζεις από το πρωί μέχρι το βράδυ μπέργκερ και μετά να αναρωτιέσαι γιατί έχει ανέβει η χοληστερίνη στον γενικό πληθυσμό. Βλέπουμε την πραγματική βία, από το πρωί μέχρι το βράδυ λούπα. Πόσες φορές είδαμε τον Αντώνη να πνίγεται, πόσες φορές πρέπει να δει ο πατέρας της 14χρονης στην Γλυφάδα να κοπανάνε την κόρη του. Όταν κάτι το βλέπεις από το πρωί μέχρι το βράδυ, εξοικειώνεσαι μαζί του, δεν σου κάνει εντύπωση. Και βλέπουν και τα νέα παιδιά που η τηλεόραση πάντα ήταν ένα μέσο καταξίωσης, ότι για να βγεις εκεί κάτι πρέπει να έχεις να πεις…», ανέφερε μεταξύ άλλων.

«Βλέπουμε δημοσιογράφους, παρουσιαστές, επιχειρηματίες να καταδικάζουν την κακοποίηση των γυναικών εκτός αν το έχει κάνει φίλος τους. Να καταδικάζουμε την κακοποίηση των παιδιών εκτός αν τα έχει βιάσει ο ομόσταυλός μας φίλος μας, συνεργάτης μας. Βλέπουν τα παιδιά δρόμους στην Κρήτη, στην Αθήνα να σκοτώνονται και οι δρόμοι να μην φτιάχνονται. Να μπαίνει ένας 17χρονος στην φυλακή αλλά όχι ένας υπουργός για 57 θανάτους στα Τέμπη. Και να τον χειροκροτούμε στην Βουλή, βεβαίως, και “δεν ενδιαφέρει και κανέναν το θέμα των Τεμπών”. Εμείς τώρα ως σκεπτόμενοι -εντός εισαγωγικών άνθρωποι- πρέπει να κοιτάξουμε αυτή τη νεολαία και να τους πούμε “τα φύλα είναι δυο;”. Αυτό θα πούμε στα παιδιά μας; Για ποιο από τα προβλήματα που ανέφερα τώρα ευθύνονται τα παιδιά με τα κόκκινα και τα μπλε μαλλιά», τόνισε ο σκηνοθέτης

Δείτε το βίντεο:



Ο Σωτήρης Μουστάκας έχασε για 2 λεπτά την υποψηφιότητα για Όσκαρ για την ερμηνεία του στον “Ζορμπά”»

0

Μία άγνωστη ιστορία σχετικά με τον Σωτήρη Μουστάκα μοιράστηκε ο λογαριασμός που διατηρεί στο instagram «Το Σπίτι του Ηθοποιού».

Όπως υποστηρίζει η σχετική ανάρτηση στο Instagram, κάποτε ο γνωστός ηθοποιός έχασε για 2 λεπτά την υποψηφιότητά του στα Όσκαρ του 1964, για την ερμηνεία του στον «Ζορμπά».

Όπως εξηγεί η συγκεκριμένη ανάρτηση, τότε, υπήρχαν συγκεκριμένοι όροι για να κερδίσει κανείς το πολυπόθητο Όσκαρ και ένας από αυτούς ήταν η διάρκεια της εμφάνισης του κάθε ηθοποιού.

Ο Σωτήρης Μουστάκας εμφανίστηκε στην ταινία κατά 2 λεπτά λιγότερο, γεγονός που σύμφωνα με την εν λόγω ανάρτηση, του στέρησε το βραβείο.

Στη λεζάντα της ανάρτησης αναφέρεται χαρακτηριστικά:

«Ο Σωτήρης Μουστάκας έκανε τον ντεμπούτο του στην ταινία “Ζορμπάς” ενσαρκώνοντας τον τρελό του χωριού. Ο άγνωστος τότε ηθοποιός εντυπωσίασε με το τέμπο και την εκφραστική του δεινότητα. Η ερμηνεία του τον πήγαινε κατευθείαν για το Όσκαρ δεύτερου ανδρικού ρόλου όπως έλεγαν οι εκτιμήσεις. Δυστυχώς ο σκηνοθέτης δεν υπολόγισε αυτή τη παράμετρο καθώς υπήρχαν όροι για την διεκδίκηση του Όσκαρ. Απαράβατος όρος από την επιτροπή απονομής των Όσκαρ ήταν η χρονική διάρκεια της εμφάνισης του κάθε ηθοποιού και ο Σωτήρης Μουστάκας με την εξαιρετική του ερμηνεία υπολειπόταν κατά δύο μόλις λεπτά για να διεκδίκηση το βραβείο. Η υποψηφιότητά του ακυρώθηκε κι ο ίδιος έμεινε με την πίκρα του αποκλεισμού προτού από την κινηματογραφική δόξα».

1 20

2 20

Ο Σωτήρης Κοντίζας με πιο μακρύ μαλλί 10 χρόνια πριν εντελώς αγνώριστος

Μπορεί να τον έχουμε συνηθίσει με κοντό μαλλί και ροκ-casual στιλ, αλλά ο Σωτήρης Κοντιζάς δεν ήταν πάντα έτσι.

Εχοντας περάσει από διάφορες κουζίνες και έχοντας εργαστεί στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Λονδίνο, ο ίδιος είχε κάπως διαφορετική εμφάνιση πριν 10 χρόνια.

Συγκεκριμένα σε φωτογραφία που πόσταρε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook (το 2008), ο ίδιος έχει πιο μακριά μαλλιά, φοράει ένα μαύρο πουκάμισο με γιακά μάο και ποζάρει στον καθρέφτη του κρατώντας την φωτογραφική του μηχανή.

Βέβαια απ΄ότι φαίνεται και τότε ο διάσημος σεφ είχε το ίδιο σοβαρό, επιβλητικό ύφος που έχει και τώρα όταν κοιτάει τους παίκτες του MasterChef.

52cab264bec7ffb1b539020d07c412ee