Blog Σελίδα 3937

Πατούλης: Καταγγέλλει τη «Νέα Οδό» γιατί «μπλόκαρε» την εθνική

0

Σε καταγγελία της εταιρείας «Νέα Οδός» που έκλεισε τον κόμβο Καλυφτάκη προχώρησε μέσω του OPEN περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης. Συγκεκριμένα, όπως είπε, η «Νέα Οδός» δεν έβγαλε τα εκχιονιστικά όπως συμφωνήθηκε στη σχετική σύσκεψη και όπως, κυρίως, έχει ευθύνη, με αποτέλεσμα να κλείσει η εθνική οδός από τη Μεταμόρφωση και πάνω.

Στην καταγγελία της «Νέας Οδού» προχώρησε και ο δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, καθώς, όπως είπε, τα ίδια συμβαίνουν στο κόμβος Κρυονερίου όπου υπάρχει μποτιλιάρισμα βαρέων οχημάτων, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να περάσουν τα εκχιονιστικά.

Υπενθυμίζεται ότι με ανακοίνωσή της η «Νέα Οδός» ενημέρωσε «τους οδηγούς ότι, λόγω εκδήλωσης Έντονων Καιρικών Φαινομένων, τίθεται σε ισχύ απόφαση της Τροχαίας για διακοπή της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων, στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε., και ειδικότερα από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Καλυφτάκη, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Λαμία, και από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Οινοφύτων στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα. Ταυτόχρονα, υποχρεωτική καθίσταται η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων για όλους τους οδηγούς ΙΧ. Παρακαλούμε όλους τους οδηγούς να συμμορφωθούν με τις εντολές της Τροχαίας», καταλήγει η «Νέα Οδός».

Πατούλης: «Την Κυριακή η απόφαση για το αν θα ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα»

0

«Το μεσημέρι της Κυριακής θα ληφθεί η απόφαση για το αν θα ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα», δήλωσε ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, με αφορμή την έλευση της κακοκαιρίας «Barbara».

«Το καιρικό φαινόμενο θα εξελιχθεί από αύριο και θα ενταθεί τη Δευτέρα. Εμείς θα το παρακολουθήσουμε. Το μεσημέρι έχουμε σύσκεψη με τους 66 δημάρχους της χώρας. Αν υπάρξει θέμα μεγάλης κακοκαιρίας σύμφωνα με τις προβλέψεις, τότε το μεσημέρι της Κυριακής θα έχουμε σχετικές ανακοινώσεις για τη Δευτέρα. Αυτό που θα κυριαρχήσει είναι προληπτικές αποφάσεις που δεν θα διακινδυνεύουν τα παιδιά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πατούλης.

«Είμαστε έτοιμοι και σε επίπεδο αλατιού και σε μηχανήματα. Κατά τη διάρκεια του φαινομένου να αποφευχθούν οι μετακινήσεις και μόνο αν υπάρχει λόγος να συμβαίνει αυτό», πρόσθεσε.

Πατούλης: «Η κοινωνία κινδυνεύει από εκείνον που δεν εμβολιάζεται»

0

«Η κοινωνία κινδυνεύει από εκείνον που δεν εμβολιάζεται» δήλωσε ο Γιώργος Πατούλης.

Επίσης επισήμανε την σπουδαιότητα του εμβολίου της γρίπης μιας και η κοινωνία έχει ανοίξει.

Η δήλωσε έγινε χτες 26/11 στην τηλεοράση του ΣΚΑΙ.

Ο ίδιος δήλωσε πως έκανε την τρίτη δόση του εμβολίου.

Δείτε το βίντεo:

Πατούλης: «Για τη Μαρίνα νιώθω αγάπη και τρυφερότητα- Είναι η μητέρα του παιδιού μας»

0

Για τα παιδικά του χρόνια αλλά και και τον χωρισμό του με την Μαρίνα Πατούλη, μίλησε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.

Ειδικότερα, αναφερόμενος στην Μαρίνα Πατούλη είπε ότι «για τη Μαρίνα νιώθω αγάπη και τρυφερότητα. Είναι η μητέρα του παιδιού μας».

Ο Γιώργος Πατούλης ρωτήθηκε αν ο θάνατος της μητέρας του σχετίζεται με το διαζύγιό του από τη Μαρίνα Πατούλη με τον ίδιο να απαντά ότι «αγγίζετε νωπές και ευαίσθητες χορδές για τις οποίες σε αυτή τη φάση δεν θα ήθελα να μιλήσω. Μπορεί να σχετίζονται και άλλα τα οποία είχαν συσσωρευτεί. Η μητέρα είναι για μένα όπως είπα μια ηρωίδα, η οποία δεν είχε στον ήλιο μοίρα και θυσίασε τη ζωή της για να μας μεγαλώσει και να μας σπουδάσει. Ήταν δίπλα μου πάντα πολύ διακριτική – και στο γάμο μου. Ίσως εξαιτίας αυτής της διακριτικότητας να μην ήμασταν τόσο κοντά στην έγγαμη ζωή μου. Υπάρχουν κάποιες στιγμές που δεν θα ήθελα να τις δημοσιοποιήσω».

Στην ερώτηση, αν θεωρεί ότι το διαζύγιό του με την Μαρίνα Πατούλη έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης, ο Γιώργος Πατούλης απάντησε «είναι σίγουρο ότι θέματα της προσωπικής ζωής ενός δημοσίου προσώπου προσφέρουν «κλειδαρότρυπα». Πίσω από αυτά μπορεί ο καθένας να βλέπει τον εαυτό του».

Τέλος, ο περιφερειάρχης Αττικής αναφερόμενος στο παιδί του με την Μαρίνα Πατούλη λέει ότι «προσπαθώ να διαφυλάξω τα προσωπικά μου διότι σχετίζονται με την ψυχοσύνθεση ενός εφήβου, όπως είναι ο γιος μας ο Αλέξανδρος. Οι γονείς του πήραν μια απόφαση και αυτή η απόφαση δεν πρέπει να τον σημαδέψει. Είναι ένα καλό και έξυπνο παιδί που ελπίζω να είναι αύριο και ένας καλός και χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία».

Πατούλης: «Oι φωτιές δεν είναι τυχαίες από πίσω υπάρχει οργανωμένο σχέδιο»

0

Για τα αλλεπάλληλα πύρινα μέτωπα στην Αττική μίλησε ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης στον ΣΚΑΙ, κάνοντας λόγο για οργανωμένο σχέδιο πίσω από τις φωτιές, ενώ αναφέρθηκε στις συλλήψεις για εμπρησμούς.

«Θα πρέπει να ελεγχθούν όλες οι καταγγελίες. Μέσα στο Πεδίο του Άρεως μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ήταν καθαρή απόπειρα εμπρησμού. Όλα αυτά φαίνεται ότι δεν είναι τυχαία. Προφανώς πίσω από αυτά υπάρχει ένα σχέδιο. Θυμίζει το 2007 με τις φωτιές και όσο περνούν οι μέρες αυτό επιβεβαιώνεται» είπε και πρόσθεσε πως η διαφορά τώρα, είναι ότι υπάρχει καλύτερη ενημέρωση στους πολίτες και με τα μηνύματα του 112.

«Υπάρχει όμως τώρα η δυνατότητα της ειδοποίησης. Ο πολίτης μπορεί να καταλάβει τι πρέπει να κάνει. Κανείς δε μπορεί να σβήσει τίποτα με ένα λάστιχο. Είναι μεγάλος ο κίνδυνος και το θερμικό φορτίο που έχει δημιουργηθεί. Άρα θα πρέπει οι οδηγίες από την Πυροσβεστική να τηρούνται».

Πατούλης σε απόγνωση: Τα ρίχνει στον οδηγό για το λεωφορείο στην Ποσειδώνος

0

Ο Περιφερειάρχης Αττικής βγήκε στα κανάλια και έριξε ευθύνες στον οδηγό του «βυθισμένου» λεωφορείου σε ένα μέτρο νερό, κάτω από γέφυρα στην παλιά Λεωφόρο Ποσειδώνος!

Ισχυρίστηκε στην ΕΡΤ ότι θα έπρεπε κι ο οδηγός να αντιληφθεί τι γίνεται σημειώνοντας: «Χωρίς να αποποιούμαι ότι το έργο αυτό τελειώνει σε δυο μήνες, πλέον σε αυτές τις ακραίες περιπτώσεις της υπερχείλισης ενός ποταμού, του Ιλισού όπου έπεσε ένας μεγάλος όγκος νερού και συνέβη αυτό το πράγμα, θα πάει ένας οδηγός να περάσει μέσα από ένα νερό που βλέπουμε ότι έχει υπερχειλίσει;».

Δείτε το βίντεο:

Πατούλης για τους κιτς πασχαλινούς λαγούς: «Τους βάλαμε για να γελάσουμε!»

0

Η Αθήνα τις τελευταίες μέρες στολίστηκε για τις πασχαλινές μέρες σε διάφορα σημεία, όπως τα Καλλιμάρμαρο, η Κηφισίας, η Πανόρμου και άλλες περιοχές με …χαρούμενα κουνελάκια που κρατούν την ταμπέλα “Περιφέρεια Αττικής” και μας εύχονται “Καλό Πάσχα”.

Ο συγκεκριμένος στολισμός, συζητήθηκε όσο λίγοι ενώ έγινε και χαμός με σχόλια στα social media! Ακόμα και πρώην αντιδήμαρχος και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του Κώστα Μπακογιάννη στις εκλογές του 2019, δεν κρατήθηκε με τον κιτς πασχαλινό στολισμό του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη.

Σήμερα, η Σίσσυ Χρηστίδου στο “Ελα Χαμογέλα“, φιλοξένησε τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη και τον ρώτησε για το στολισμό και τον λαγό με το σμόκινγκ!

Ο Πατούλης σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ισχυρίστηκε το… απίστευτο. Ό,τι τους έβαλε εκεί για να… γελάσουμε: «Αυτό που θέλαμε είναι μέσα σε αυτή τη στεναχώρια που όλοι έχουμε με την πανδημία, να δει ο κόσμος μια πασχαλινή ατμόσφαιρα από τη στιγμή μάλιστα που δεν θα φύγουν για τα χωριά τους. Οι επικρίσεις μου προκάλεσαν χαμόγελο. Αλλά είχα και θετικά σχόλια, πιστέψτε με. Αφού έκαναν το κόσμο να γελάσει πετύχαμε το στόχο μας θετικό είναι», είπε χαρακτηριστικά.

Πατούλης για τις φωτιές στην Αττική: «Εργαζόμαστε αθόρυβα»

0

Απάντηση στις επικρίσεις που δέχθηκε περί «εξαφάνισής» του τις πρώτες ημέρες των πυρκαγιών στην Αττική θέλησε να δώσει ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.

«Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, στο πλαίσιο πάντοτε των αρμοδιοτήτων μας, για να αισθάνονται οι πολίτες ασφαλείς για τις ζωές και τις περιουσίες τους», τονίζει ο περιφερειάρχης σε δηλώσεις του.

Επίσης υπογραμμίζει ότι «η σκέψη όλων μας είναι στους πυροσβέστες κι εθελοντές που δίνουν όλες αυτές τις μέρες μάχη για να προστατέψουν τις ζωές και τις περιουσίες μας. Προτεραιότητά μας είναι να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία καταγραφής των ζημιών, ώστε να αποζημιωθούν γρήγορα από την Πολιτεία όσοι συνάνθρωποί μας έχασαν σε λίγες ώρες, τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής».

Σημειώνει ότι ο ίδιος και το επιτελείο του εργάζονται «αθόρυβα, υπεύθυνα, αποτελεσματικά», «σε αντίθεση με αυτούς που κάνουν φθηνή αντιπολίτευση, ”πάνω στις στάχτες”» και παραθέτει τρεις «αλήθειες» «προκειμένου οι πολίτες να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνουμε όλες αυτές τις ημέρες ως Περιφέρεια»:

«Πρώτη αλήθεια

Εγώ, οι αντιπεριφερειάρχες μου, τα στελέχη της διεύθυνσης πολιτικής προστασίας και το προσωπικό μας, βρισκόμαστε όλες αυτές τις μέρες διαρκώς στην πρώτη γραμμή της μάχης, δίπλα στο προσωπικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Υπεύθυνα, αθόρυβα, αποτελεσματικά.

Δεύτερη αλήθεια

Η Περιφέρεια Αττικής από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος, από την 1η Μαΐου, έχει στη διάθεσή της όσα μηχανήματα και υδροφόρες χρειάζονται κατά περίπτωση, για να ενισχύσει, εφόσον μας ζητηθεί, το έργο της Πυροσβεστικής. Τις τρεις τελευταίες μόνον ημέρες διαθέσαμε 40 υδροφόρες και 10 μηχανήματα έργου, για το σκοπό αυτό.

Τρίτη αλήθεια

Μας κατηγορούν ότι δήθεν καθυστερήσαμε το διαγωνισμό για την προμήθεια του κατάλληλου εξοπλισμού για την αντιπυρική περίοδο και τον κάνουμε μέσα στον Ιούλιο.

Ξεκαθαρίζουμε. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, σε τίποτε δεν επηρεάζει την ικανότητα της Περιφέρειας και της αρμόδιας διεύθυνσης πολιτικής προστασίας να έχει στη διάθεση της τον εξοπλισμό που χρειάζεται, την ώρα που τον χρειάζεται. Έχουμε όσα μέσα χρειαζόμαστε τα οποία εξασφαλίζουμε αξιοποιώντας τη διαδικασία της πρόσκλησης μέσα από το μητρώο εργοληπτών, που προβλέπεται για έκτακτες καταστάσεις. Διαδικασία που εφαρμόζεται εδώ και πολλά χρόνια.».

Πατούλης για την κρίση στον γάμο του με τη Μαρίνα Πατούλη: «Δε θα δώσω τροφή σε αυτή την ιστορία»

0

Γύρω στους τρεις μήνες φαίνεται πως κρατάει η κρίση στον γάμο του άλλοτε αγαπημένου ζευγαριού. Η Μαρίνα Πατούλη αποκάλυψε χθες πως ο Γιώργος Πατούλης έχει φύγει από το σπίτι τους και πως δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από το Happy Day αποκάλυψε την τηλεφωνική συνομιλία που είχε με τον Περιφερειάρχη Αττικής, εχθές Δευτέρα: “Μίλησα και εγώ χθες με τον κ. Πατούλη. Του λέω “τι κάνετε κ. Περιφερειάρχα;”. Μου λέει “ψάχνω γιατρούς”. Καταλαβαίνω πως δεν έχει διάθεση για άλλη κουβέντα… Το αντιλαμβάνομαι, το σέβομαι. Υπάρχει ένα θέμα προσωπικό που έχει προκύψει με τη σύζυγό σας. Κατάλαβα ότι δεν θέλει να μιλήσει καθόλου για τα προσωπικά του, παρόλο που εκτίθενται κάποια στοιχεία για την σχέση τους. Όταν άρχισα να επιμένω μου λέει επειδή κ. Τσιμτσιλή είστε και εσείς μητέρα και επειδή θέλω να προστατεύσω το παιδί μου, εγώ δεν θα δώσω τροφή σε αυτή την ιστορία”.

Δείτε το βίντεο

Πατούλης για Δούρου: «Ας βγει να πει επιτέλους μια συγγνώμη»

0

Επίθεση κατά της Ρένας Δούρου εξαπέλυσε ο δήμαρχος Αμαρουσίου και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης, μέσω του Realfm 97,8.

Αναφερόμενος στην κακοκαιρία, που άφησε πίσω 19 νεκρούς και ανυπολόγιστες καταστροφές, ο κ. Πατούλης επισήμανε πως αυτοί οι άνθρωποι χάθηκαν άδικα και διερωτήθηκε: «Γιατί συνεχώς να βρίσκονται κάποιοι να υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια, να είναι άσχετοι με τους ρόλους τους οποίους αναλαμβάνουν και τελικά να την πληρώνουν η χώρα μας και οι άνθρωποι οι οποίοι τους εμπιστεύτηκαν;»,.

Σχολιάζοντας την επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στη Μάνδρα, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ είπε: «Δεν πήγαν για να μάθουν, πήγαν για να δείξουν μια εικόνα ότι δήθεν πέρασαν από την καταστροφή. Πέρασαν από την κυβέρνηση εκεί, δεξιά και αριστερά και δεν συνάντησαν τη Δήμαρχο».

Ο Γιώργος Πατούλης κατηγόρησε την Περιφερειάρχη Αττικής πως κάνει φιγούρα και μόνο έργα βιτρίνας: «Σου λέει (σ.σ. η κ. Δούρου) να κάνουμε κανένα έργο βιτρίνας, καμία μάντρα παιδικής χαράς να φανεί και όχι να κάνουμε έργα αντιστήριξης για το όρος Πατέρας που έχει καεί τόσες φορές.

Έγινε καμία οργανωμένη στρατηγική αναδάσωσης, πέραν των εθελοντικών, από την περιφέρεια που εισπράττει τα χρήματα και τα οποία δεν διαθέτει εκεί που θα έπρεπε; Όλο φιγούρα είναι. Αλλά τα θέματα που βρίσκονται στην καθημερινότητα δεν λύνονται με φιγούρες και αστραπές. Λύνονται με στρατηγικές και οργάνωση».

Αναφερόμενος στις του δασάρχη, στον οποίο επιρρίπτονται ευθύνες από την περιφέρεια για την αντιπλημμυρική μελέτη που έμεινε στα χαρτιά, επισήμανε: «Θα έπρεπε να χτυπήσει τις πόρτες του δασάρχη και να του πει γιατί καθυστερείς τρία χρόνια; Eτέλεσε και πάω και στον εισαγγελέα αν χρειαστεί. Είναι μικροί για μεγάλες θέσεις. Μπορούσε να του τραβήξει τα αυτιά για να κάνει γρήγορα. Γιατί μερικά πράγματα πρέπει να γίνουν σε ελάχιστους μήνες στη χώρα μας. Γιατί έχει τότε τα χρήματα του ελληνικού λαού ως θεματοφύλακας;».

«Ας βγει η κ. Δούρου να πει μια συγγνώμη επιτέλους, ως περιφερειάρχης που έχει τη μεγάλη δεξαμενή των χρημάτων εγκλωβισμένη, γιατί δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Γιατί κάποιοι έχουν μεγάλες θέσεις και είναι μικροί στην αποτελεσματικότητά τους. Θα πρέπει να λογοδοτήσουν γιατί έχουν αφήσουν ανοχύρωτες τις πόλεις, οι Περιφέρειες και η Περιφέρεια Αττικής από όμβρια ύδατα και αποστραγγιστικά έργα. Να μας απαντήσει η κ. Δούρου, αν έβαλε στο περιφερειακό της συμβούλιο φαραωνικό δημαρχείο 24 εκατ. αντί να κάνει εκείνο το έργο με 10 εκατ.;», πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ.

Πηγή: enikos.gr