Πάτρα 3 παιδιά: Εξελίξεις νεότερες «βλέπει» στην υπόθεση με τα 3 νεκρά κορίτσια της οικογένειας Δασκαλάκη ο Θανάσης Κατερινόπουλος, μια μέρα μετά τη σύλληψη της 33χρονης μητέρας Ρούλας Πισπιρίγκου, που κατηγορείται για τη δολοφονία της 9χρονης κόρης της, Τζωρτζίνας, χορηγώντας της δόσεις κεταμίνης.
Μεταξύ άλλων, ο απόστρατος ταξίαρχος της ΕΛ. ΑΣ. χαρακτήρισε «προφητικό» το παιχνίδι των κοριτσιών, όπου το ένα έκλεινε τη μύτη στο άλλο, λέγοντας με νόημα ότι τα παιδιά αντιγράφουν τις κινήσεις που βλέπουν στο σπίτι.
Ζήτησε επίσης να ερευνηθεί η εμπλοκή άλλων προσώπων στη δολοφονία της Τζωρτζίνας ή και των άλλων παιδιών, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θα έχουμε εκπλήξεις».
Μάλιστα ο συνεργάτης του Star δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η Ρούλα Πισπιρίγκου να έχει κάνει «συμφωνία σιωπής» με άλλους συμμετέχοντες στην υπόθεση.
Εξάλλου, ο Θανάσης Κατερινόπουλος αναφέρθηκε και στην επίσης «χαλαρή» στάση του πατέρα των παιδιών, Μάνου Δασκαλάκη, που προκαλεί κατάπληξη καθώς αντιδρά με μεγάλη ψυχραιμία στο γεγονός ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου σκότωσε τουλάχιστον το ένα παιδί τους.
«Δήλωνε πως ‘’εγώ με τα χέρια μου θα τη σκότωνα αν μάθαινα ότι ευθύνεται για το θάνατο των παιδιών’’ και αντιδρά τώρα με αυτόν τον τρόπο; Τι τον θέλει τον δικηγόρο, κατηγορούμενος είναι; Που είναι το πατρικό ένστικτο, που είναι η αντίδρασή του ως πατέρας;», διερωτήθηκε ο κ. Κατερινόπουλος και συνέχισε:
«Τι είναι αυτά να περιμένει τη δικογραφία, να περιμένει το δικηγόρο για να κάνει δήλωση, σιγά ρε φίλε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας είσαι;».
Τέλος, αναφέρθηκε και στο θάνατο της σπιτονοικοκυράς, λέγοντας πως θα πρέπει να ερευνηθεί και αυτή η υπόθεση εις βάθος και ότι πρέπει να δοθεί πλήρη απάντηση.
Πάτρα 3 παιδιά: Μέσα στο σπίτι της στην Πάτρα βρίσκεται η οικογένεια της Ρούλας Πισπιρίγκου, μετά τις δραματικές εξελίξεις στην υπόθεση των θανάτων των τριών παιδιών στην Πάτρα.
«Τη συνέλαβαν, είναι ύποπτη» δήλωσε σε δημοσιογράφο του Alpha η αδερφή της Ρούλας Πισπιρίγκου.
«Έχω αναγκαστεί να κλειδαμπαρώσω, έχει μαζευτεί κόσμος» πρόσθεσε.
Την ίδια ώρα, γείτονας περιέγραψε τι συνέβη στον σύντομο χρόνο της αποχώρησης της Ρούλας Πισπιρίγκου. Αστυνομικοί επέβαιναν με όχημα που είχε τζάμια φιμέ και χτύπησαν την πόρτα του σπιτιού. Λίγο αργότερα, η μητέρα των τριών κοριτσιών βγήκε από το σπίτι κρατώντας φακέλους στα χέρια και ακολούθησε τους αστυνομικούς.
Πάτρα 3 παιδιά: Εξελίξεις και με τον θάνατο της σπιτονοικοκυράς «βλέπει» και ο Θανάσης Κατερινόπουλος στην υπόθεση – θρίλερ με τα 3 νεκρά κορίτσια της οικογένειας Δασκαλάκη μέσα σε 3 χρόνια, στην Πάτρα, και ενώ η Ρούλα Πισπιρίγκου έχει ήδη συλληφθεί κατηγορούμενη για τον θάνατο της 9χρονης κόρης της, της Τζωρτζίνας.
Ειδικότερα, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star για την υπόθεση της Πάτρας και το θάνατο των 3 παιδιών, συνδέοντας τις εξελίξεις με τον θάνατο της σπιτονοικοκυράς «πέταξε τη βόμβα».
Όπως είπε χαρακτηριστικά «έχω δυο πληροφορίες».
«Η μια πληροφορία είναι πως 2,5 μήνες πριν τον θάνατό της, πωλήθηκε ένα διαμέρισμα περίπου 200.000 ευρώ σε κάποιο άλλο σημείο στην Πάτρα και όχι εκεί που έμεναν η Ρούλα Πισπιρίγκου και ο Μάνος Δασκαλάκης», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κατερινόπουλος, ο οποίος, αφού ανέφερε πως ο Μάνος Δασκαλάκης είχε πληρεξούσιο της σπιτονοικοκυράς, διερωτήθηκε:
«Που πήγαν τα 200.000€ από την πώληση ακινήτου της σπιτονοικοκυράς;»
«Που πήγαν αυτά τα χρήματα από την πώληση του ακινήτου; Πρέπει να διερευνηθεί» σημείωσε χαρακτηριστικά ο ταξίαρχος ε.α.
«Η δεύτερη πληροφορία»-όπως είπε- είναι πως ««υπάρχει μακρινή συγγένεια της σπιτονοικοκυράς και της Ρούλας, από τον Βάλτο Αιτωλοακαρνανίας».
Εξάλλου, ο κ. Κατερινόπουλος σχολίασε την πρώτη συνέντευξη της Ρούλας Πισπιρίγκου μετά τη σύλληψη, κατά την οποία η κατηγορούμενη άφησε αιχμές κατά του Μάνου Δασκαλάκη αλλά και του πεθερού της.
«Δύο είναι οι εξηγήσεις για αυτό που είπε η Ρούλα. Από την μία μπορεί να το είπε για επικοινωνιακούς λόγους, καθώς είναι ένας πανέξυπνος άνθρωπος, και να “πέταξε τη μπάλα στην εξέδρα”, αφήνοντας όλους τους αστυνομικούς να ψάχνουν», είπε αρχικά και συνέχισε:
«Από την άλλη, μπορεί να το είπε γιατί μπορεί όντως να υπάρχει κάτι από πίσω και έμμεσα ο Μάνος να απάντησε, όπως απάντησε. Αν είναι το δεύτερο τότε υπάρχει πρόβλημα».
«Κατά τα λεγόμενα της κυρίας Πισπιρίγκου, ο Μάνος προσφέρθηκε να τη βοηθήσει οικονομικά. Όσο υπήρχα παιδιά βεβαίως και όφειλε να συνεισφέρει οικονομικά. Τώρα έχει κάποια υποχρέωση να βρει δουλειά για να βοηθήσει τη Ρούλα; Αυτή η διαμάχη θα βγάλει στη φόρα αλήθειες από τη Δευτέρα και μετά», σχολίασε ο Θ. Κατερινόπουλος.
Σχετικά με το γεγονός πως ο Μάνος αργά το απόγευμα της Παρασκευής αποκάλεσε τη Ρούλα «κατηγορούμενη», ο Θ. Κατερινόπουλος σχολίασε πως «δεν νομίζω πως η δήλωση που έκανε ο ίδιος είναι γραμμένη από τον ίδιο, αλλά από δικηγόρο. Δεν αρνείται όμως την επικοινωνία μαζί της».
«Καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται. Κάτι άλλο υπάρχει, κάτι φοβούνται μεταξύ τους (σ.σ. του Μάνου και της Ρούλας). Για να θυμηθώ την παλιά αστυνομική μου γλώσσα, θα αρχίσει το κελάϊδισμα και όχι το τιτίβισμα», είπε στο τέλος ο Θ. Κατερινόπουλος.
Λίγες ώρες μετά τη σύλληψη της Ρούλας Πισπιρίγκου, η μητέρα και η αδερφή της -που ήταν παρούσα στο σπίτι- «έσπασαν» τη σιωπή τους.
Μιλώντας στον Πάνο Σόμπολο και στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», η μητέρα και η αδερφή δείχνουν τη συμπαράστασή τους στη 33χρονη.
«Ήμουν εδώ στο σπίτι, με ειδοποίησε η μικρή κόρη μου που ήταν στο σπίτι, ότι ήρθαν κάποιοι από τη ΓΑΔΑ, την πήραν για να της κάνουν κάποιες ερωτήσεις και ότι το βράδυ θα είναι στο σπίτι της. Έτρεξα κατευθείαν, έφτασα στο σπίτι της, δεν το περίμενα αυτό που συνέβαινε απ’ έξω. Σοκαρίστηκα, τι να πω. Μου είναι πολύ δύσκολο, δε μπορώ να πιστέψω αυτά που φώναζε ο κόσμος και αντηχούν στο κεφάλι μου γιατί ξέρω το παιδί μου.
Δε θα το υπερασπιστώ γιατί είναι παιδί μου, αλλά είναι το παιδί που μεγάλωσα σαν πατέρας και μάνα μαζί» είπε αρχικά η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου.
Σε ερώτηση για τη σχέση που είχε η ίδια με τα εγγόνια της, απάντησε πως «τα εγγόνια μου έμεναν συχνά εδώ, γιατί είμαστε λίγο έξω από την Πάτρα. Τα παίρναμε αρκετές φορές και ειδικά όταν δεν είχαν σχολείο. Τα παιδιά μας έχουν στοιχίσει τόσο πολύ που πλέον ζούμε για να πούμε ότι ζούμε. Τα παιδιά είναι όχι μία τραγωδία, κάτι παραπάνω για μένα. Κάτι παραπάνω».
Ακόμη, σε ερώτηση για το γεγονός πως η Ρούλα Πισπιρίγκου δεν πενθούσε όταν έχανε τα παιδιά της, η μητέρα της σημείωσε πως «είναι λάθος. Έκλαιγε, πονούσε, δεν είναι ο άνθρωπος που θα φωνάξει, θα ουρλιάξει, θα κάνει… Και όμως το έκανε στην Τζωρτζίνα που δεν το περίμενε κανένας! Ζούσε μόνο από το χαμόγελο της Τζωρτζίνας, είχε χάσει δύο ήδη παιδάκια και όπως και να ήταν η Τζωρτζίνα, που δε μπορούσε να επικοινωνήσει με τη μητέρα, μιλούσαν με τα μάτια. Την κοιτούσε και καταλάβαινε η μητέρα τι ήθελε το παιδί. Αυτό σημαίνει ότι το παιδί έψαχνε τη μητέρα και στις εντατικές και παντού. Γι’ αυτό το παιδί είχε κάποιο σοκ, όπως μας είπαν γιατί είχε χάσει τη μητέρα του. Χωρίς τη μητέρα του κανένα παιδί, δεν ζούσε».
Σε ερώτηση σχετικά με αυτούς που υποστηρίζουν ότι η κόρη της σκότωνε τα παιδιά της, για να κρατήσει κοντά τον άντρα της. «Ο νοών νοείτω. Θέλω να πω ότι αν η Ρούλα ήθελε να κρατήσει τον άντρα της περισσότερο και να τον κάνει μέσω της Τζωρτζίνας να είναι μαζί της, δεν θα σκότωνε την Τζωρτζίνα. Αυτό που λένε είναι ανυπόστατο, δεν ισχύει. Θα κράταγε περισσότερο στη ζωή την Τζωρτζίνα, εφόσον είχε την υπερβολική αγάπη του συζύγου, όχι δεν θα σκότωνε την Τζωρτζίνα, δε θα είχε κανένα κέρδος».
Η μητέρα της Ρούλας τόνισε ξανά και ξανά ότι δεν της έχει περάσει καν από το μυαλό ότι η κόρη της έχει βλάψει τα παιδιά της, καθώς τα υπεραγαπούσε.
Στη συνέχεια, η αδερφή της, Δήμητρα Πισπιρίγκου είπε: «Γύρω στις 17.00 ήρθαν οι αστυνομικοί στο σπίτι και είπαν στη Ρούλα ότι πρέπει να πάει μαζί τους για να τους δώσει κάποιες διευκρινήσεις και σε δυο ώρες θα είναι πίσω. Εκεί κατάλαβα και εγώ ότι κάτι δεν πάει καλά, ενημέρωσα τον δικηγόρο, τον κύριο Λύτρα και από εκεί και πέρα δεν είχα καμία επικοινωνία με την Ρούλα.
Ενημέρωσα τον θείο μου που ήταν πιο κοντά, τον πατέρα του Μάνου, την μητέρα μου και τον πατριό μου, και ήρθαν εδώ στο σπίτι. Ο πατέρας μου ήρθε αλλά δεν μπόρεσε να μπει με όλο αυτό που γινόταν το οποίο ήταν ανεπίτρεπτο και τραγικό. Ότι και να έχει γίνει, που δεν έχει γίνει, αυτό το πράγμα δεν το δέχομαι. Που είναι η αστυνομία; Ποιος μας προστάτεψε;» είπε αρχικά η αδερφή της Ρούλας Πισπιρίγκου για τη στιγμή που η αστυνομία χτύπησε την πόρτα της και την οδήγησε στην ΓΑΔΑ και συνέχισε σχολιάζοντας όσα ακολούθησαν της σύλληψής της.
«Παρακαλάγαμε τους αστυνομικούς χθες να έρθουν να μας προστατεύσουν γιατί σπάσανε την πόρτα. Έσπασαν την πόρτα και δεν ήταν κανένας εκεί να μας προστατέψει. Ήρθαν μετά από μια ώρα. Και από τις 5 που ξεκίνησε όλο αυτό, καταφέραμε και βγήκαμε στις 4 τα ξημερώματα από το σπίτι» είπε.
Όσο για το πως ήταν η Ρούλα ως μάνα, η αδερφή της ανέφερε: «Ο κόσμος δεν την έχει ζήσει τη Ρούλα και όποιος δεν την έχει ζήσει δεν έχει και δικαίωμα να εκφράζει άποψη. Ήμασταν μια οικογένεια γύρω στα 10 άτομα και η δική μας και του Μάνου που βλέπαμε πως ήταν η Ρούλα με τα παιδια. Δεν ήταν ποτέ κακοποιημένα, δεν ήταν ποτέ παραμμελλημένα.
Ήταν όπως είναι τα παιδιά σε όλες τις οικογένειες. Ήταν τρελαμένα με τη Ρούλα. Η Τζωρτζίνα είχε μια αδυναμία στον Μάνο αλλά είχε και σε εμάς τους υπόλοιπους. Δε ξέρω που το βασίζουν αυτό χωρίς να την έχουν ζήσει. Όποιος την είχε ζήσει ξέρει πως ήταν η Ρούλα σαν μάνα».
Για τη σχέση της Ρούλας με τον σύζυγο και πατέρα των παιδιών της, τον Μάνο, η αδερφή της ανέφερε: «Ο Μάνος και η Ρούλα ήταν ένα κανονικό ζευγάρι όπως όλα. Είχαν και τους τσακωμούς τους. Δυο γονείς που λάτρευαν τα παιδιά τους, που ήταν κατά πάνω τους. Η Ρούλα πολύ περισσότερο γιατί ο Μάνος δούλευε όλη μέρα. Αυτό που λένε ότι ήταν συνέχεια εκείνη μαζί τους, ποιος θα ήταν αν δεν ήταν η μάνα τους; Ήταν μια οικογένεια εντελώς φυσιολογική».
«Η Ρούλα σε καμία περίπτωση δε μπορεί να σκότωσε το παιδί της. Λένε ότι έβαλε μια ουσία. Που την προμηθεύτηκε; Αφού δε βγήκε στιγμή από το νοσοκομείο. Είναι κάποια πράγματα που θα φανούν σε βάθος χρόνο. Είναι μεγάλη αδικία αυτό που έχει συμβεί στη Ρούλα γιατί είναι μια μάνα χτυπημένη από τη μοίρα που δεν έχει προλάβει, όχι να ξεσπάσει αλλά ούτε να συνειδητοποιήσει ότι έχει χαθεί και η μεγάλη μεγάλη της αγάπη, η Τζωρτζίνα.
Αυτό οφείλεται στον κόσμο και σε μερίδα δημοσιογράφων που προσπαθούν να τη χτυπήσουν και να τη στοχοποιήσουν. Είναι ξεκάθαρη αδικία αυτό. Ήταν μια μάνα υπόδειγμα. Εξακολουθώ να τη στηρίζω και θα τη στηρίζω μέχρι τελικής πτώσεως» κατέληξε η Δήμητρα Πισπιρίγκου.
Πάτρα – Πέτρος Κουσουλός: Και στα ούρα της άτυχης Τζωρτζίνας βρέθηκε ο μεταβολιτης της κεταμινης η νορκεταμινη. Όπως αποκάλυψε ο δημοσιογραφος και εκδότης της «ΜΠΑΜ στο Ρεπορταζ» Πετρος Κουσουλος από τις εξετάσεις οι οποίες έγιναν από το εργαστήριο της Θεσσαλονίκης ανιχνεύθηκε η συγκεκριμένη ουσία εκτός από το αίμα και στα ουρα του άτυχου κοριτσιού. Όπως μάλιστα είπε αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τους ειδικούς, ότι η κεταμίνη χορηγήθηκε όταν η άτυχη Τζωρτζινα ήταν εν ζωη και αποδομεί τον ισχυρισμό της κατηγορούμενης ότι ενδεχομένως χορηγήθηκε από ιατρικό λάθος κατά τη διάρκεια της ανάνηψης.
Ο έμπειρος ιατροδικαστής και πρόεδρος της Ελληνικής Ιατροδικαστικής Eταιρείας Γρηγόρης Λέων με μια νέα ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ταράζει τα νερά. Συγκεκριμένα το μεσημέρι στην εκπομπή “Αλήθειες με την Ζήνα”, απαντώντας σε ερώτηση, ο συνήγορος της Ρούλας Πισπιρίγκου κ. Όθων Παπαδόπουλος εξήγησε ότι οι έξι τεχνικοί σύμβουλοι εργάζονται αφιλοκερδώς για την υπόθεση, λέγοντας μάλιστα ότι για την ακρίβεια οι τέσσερις είναι αφιλοκερδώς, ο ένας έχει λάβει πολύ μικρή αμοιβή και με τον έκτο είναι σε διαπραγματεύσεις. Ο κ. Λέων σχολίασε το γεγονός λέγοντας μεταξύ άλλων ότι μπορεί φορολογικώς να δουλεύουν αφιλοκερδώς.
Πριν από λίγο όμως με νέα ανάρτηση του επανέρχεται στο θέμα γράφοντας ότι: Το ότι βρέθηκαν 6 επιστήμονες και μάλιστα αυτοβούλως για να υποστηρίξουν επιστημονικά την κατηγορούμενη για το τρίτο παιδί όταν ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική έκθεση, αλλά υπάρχουν μόνο δημοσιογραφικές πληροφορίες, είναι πρωτότυπο!
Δείτε την ανάρτηση του:
Το ότι βρέθηκαν 6 επιστήμονες και μάλιστα αυτοβούλως για να υποστηρίξουν επιστημονικά την κατηγορούμενη για το τρίτο παιδί όταν ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική έκθεση, αλλά υπάρχουν μόνο δημοσιογραφικές πληροφορίες, είναι πρωτότυπο! #πατρα
Για άλλη μία φορά τα σχόλια του κόσμου είναι άκρως θετικά και πολλοί θεωρούν ότι κάθε παρέμβαση του στην υπόθεση του θανάτου των τριών παιδιών στην Πάτρα είναι ένα “κέντημα”.
Για άλλη μία φορά ο πολύ έμπειρος και μαχητικός ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων που αγωνίζεται όλο αυτό το διάστημα για να βρεθεί η πραγματική αιτία του θανάτου και των τριών παιδιών και του τι μπορεί να πέρασαν μέχρι να φύγουν από τη ζωή κεντά άλλη μια φορά με νέα ανάρτηση του. Γιατί δεν αφήνει πλέον τίποτα να “πέσει κάτω” μια που είναι αρκετοί αυτοί που προσπαθούν να τον λοιδορήσουν.
Για αυτό δεν αφήνει τίποτα αναπάντητο και πάντα με στοιχεία. Πριν από λίγα λεπτά σε ανάρτηση του απάντησηε χρήστη του τουίτερ αναφέρει:
«Κουκουλοφόρος επιστήμονας» έχει δήθεν απόλυτη γνώση για την υπόθεση και αμφισβητεί την ιατροδικαστική έκθεση της Τζωρτζίνας και συγκεκριμένα την πρόταση του ιατροδικαστή Μπουζιάνη περί εκταφής και ανάλυσης τριχών…
Δείτε την απάντηση που δίνει σε χρήστη του twitter:
«Κουκουλοφόρος επιστήμονας» έχει δήθεν απόλυτη γνώση για την υπόθεση και αμφισβητεί την ιατροδικαστική έκθεση της Τζωρτζίνας και συγκεκριμένα την πρόταση του ιατροδικαστή Μπουζιάνη περί εκταφής και ανάλυσης τριχών… pic.twitter.com/zamzixn1cK
Σε θρίλερ εξελίσσεται η πολύωρη παρουσία της Δήμητρας Πισπιρίγκου στη ΓΑΔΑ. Και ενώ στις 20:00 ο δικηγόρος της Όθωνας Παπαδόπουλος ενημέρωνε ατύπως τους δημοσιογράφους ότι η κατάθεση της είχε ολοκληρωθεί και απέμεναν μόνο τα διαδικαστικά, εν τούτοις δυο ώρες μετά (22:30) η αδελφή της προφυλακισμένης Ρούλας Πισπιρίγκου παραμένει στο αστυνομικό Μέγαρο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η παραμονή της Δήμητρας Πισπιρίγκου στη ΓΑΔΑ οφείλεται στο γεγονός ότι έμπειροι αξιωματικοί του ανθρωποκτονιών έχουν εντοπίσει αντιφάσεις στην κατάθεση της και της έχουν ζητήσει περαιτέρω διευκρινίσεις.
Ευχάριστα είναι τα νέα για την εξέλιξη της υγείας του 2,5 μηνών βρέφους από το Αγρίνιο, το οποίο νοσηλεύεται διασωληνωμένο στην Πάτρα.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο διευθυντής της ΜΕΘ ανέφερε πως έχει καλυτερεύσει η οξυγόνωση του παιδιού, με την εξέλιξη αυτή να αποτελεί μικρό αλλά θετικό σημάδι.
Υπενθυμίζεται πως το βρέφος μολύνθηκε με κορονοϊό και διασωληνώθηκε μετά από σοβαρές επιπλοκές στην υγεία του.
Πολλά γράφτηκαν και ακόμα περισσότερα ακούστηκαν σχετικά με το θάνατο της σπιτονοικοκυράς της οικογένειας Δασκαλάκη στην Πάτρα, που έχασε 3 παιδιά σε 3 χρόνια και ενώ το Τμήμα Ανθρωποκτονιών ερευνά την περίεργη αυτή υπόθεση.
Κάποιοι στο διαδίκτυο διασύνδεσαν τα δυο γεγονότα, με τους γονείς των παιδιών, στη σημερινή τους συνέντευξη στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», στο Star, να ξεκαθαρίζουν πως «η σπιτονοικοκυρά μας είχε πολλά προβλήματα υγείας και δεν πέθανε αιφνίδια. Είχε άλλη κυρία στο πλευρό της. Η γυναίκα έφυγε από τελικό στάδιο καρκίνου».
Όπως αναφέρθηκε, τώρα, στην εκπομπή της Στεφανίδου στον Alpha, η σπιτονοικοκυρά που έφυγε από τη ζωή πρόσφατα, ονομαζόταν Ευγενία Κούτρα, ήταν συνταξιούχος φιλόλογος και ήταν σαν οικογένεια με τους γονείς, ενώ είχε ιδιαίτερη αδυναμία στην 9χρονη Τζωρτζίνα, που «έφυγε» πριν μερικές εβδομάδες.
Οι γονείς φρόντιζαν την κα Νία, όπως την φώναζαν, η οποία είχε και γυναίκα στο σπίτι να την προσέχει, ενώ η σπιτονοικοκυρά φαίνεται πως είχε υπογράψει πληρεξούσιο στον Μάνο Δασκαλάκη να για να πληρώνει και να αναλαμβάνει τις συναλλαγές της με Υπηρεσίες και Τράπεζες, καθότι η ίδια, λόγω προβλημάτων υγείας, δεν μπορούσε να το κάνει.