Blog Σελίδα 3931

Πάτρα: «Έσβησε» ξαφνικά 40χρονη εμβολιασμένη από περικαρδίτιδα

0

Θρήνος στην Πάτρα μετά τον αιφνίδιο θάνατο μιας 40χρονης ανήμερα της ονομαστικής της εορτής.

Η άτυχη γυναίκα εισήχθη στο νοσοκομείο με συμπτώματα περικαρδίτιδας και μετά από λίγες ημέρες κατέληξε από αυτό. Σύμφωνα με τους συγγενείς της, δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με την καρδιά της και το εμφάνισε ξαφνικά.

Η κοπέλα είχε εμβολιαστεί για τον κορωνοϊό τον Ιούλιο με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson&Johnson. Ωστόσο, την Πέμπτη εμφάνισε συμπτώματα. Υπεβλήθη σε rapid test το οποίο βγήκε αρνητικό. Όμως τα συμπτώματα επέμεναν και έκανε και δεύτερο τεστ το οποίο βγήκε θετικό. Σε συνεννόηση με τον γιατρό της ξεκίνησε φαρμακευτική αγωγή και πήρε αντιβίωση.

61a0f69390105

Όμως το πρωί της Τρίτης η κοπέλα κατέρρευσε μέσα στο σπίτι της. Υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ότι πάσχει από περικαρδίτιδα. Οι γιατροί συνέστησαν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», όμως λίγες μέρες μετά κατέρρευσε.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: «Ερχόταν με μαγιό και πήγαινε για μπάνιο» – Nοσηλεύτρια «σταυρώνει» τη μητέρα

0

Η νοσηλεύτρια αποφασίζει να μιλήσει για την 33χρονη μητέρα και την υπόθεση με τα τρία νεκρά παιδιά από την Πάτρα…

Η νοσηλεύτρια έζησε τη μάχη της Τζωρτζίνας, της μεγαλύτερης κόρης της οικογένειας από την Πάτρα, που πέθανε τελευταία, τον περασμένο Ιανουάριο. Όπως λέει από τότε της έκαναν εντύπωση διάφορα πράγματα που τώρα τα συνδυάζει στο μυαλό της. Υποστηρίζει πως η 33χρονη μητέρα ήταν αδιάφορη σε βαθμό προκλητικό. Πήγαινε στο νοσοκομείο με μαγιό και έλεγε ακόμα και στους γιατρούς, ότι επρόκειτο να πάει για μπάνιο στη θάλασσα. Όλα αυτά την ώρα που η 9χρονη έδινε μάχη για τη ζωή της.

Αίσθηση προκαλούν οι αναφορές από πρόσωπα που φέρονται να είχαν επαφές με την μητέρα των τριών νεκρών παιδιών από την Πάτρα, σχετικά με την συμπεριφορά της νεαρής γυναίκας, ακόμη και την περίοδο που ένα από τα κορίτσια της νοσηλευόταν στο νοσοκομείο.

Στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 μίλησε μια γυναίκα που εμφανίστηκε ως νοσηλεύτρια και ισχυρίστηκε πως το διάστημα που η μεγάλη κόρη της, Τζωρτζίνα, νοσηλευόταν στο νοσοκομείο, η μητέρα της εμφανιζόταν στο θεραπευτήριο φορώντας μαγιό και λέγοντας στις νοσηλεύτριες πως το απόγευμα δεν θα βρισκόταν κοντά στο παιδί της, επειδή θα πήγαινε για μπάνιο στην θάλασσα!

Στην εκπομπή μίλησαν δημοσιογράφοι από την Πάτρα και ανταποκριτές, κάνοντας λόγο για έκδοση τουλάχιστον ενός εντάλματος σύλληψης ή προσαγωγής, ίσως και εντός της ημέρας, για την πολύκροτη υπόθεση που απασχολεί όλη την Ελλάδα.

Ακόμη, μίλησε στην εκπομπή φιλικό πρόσωπο των γονιών των νεκρών αδελφών, λέγοντας χαρακτηριστικά πως η μητέρα των κοριτσιών «πίστευε πολύ σε μάγια και σε γλωσσοφαγιά. Μετά τον θάνατο της Μαλένας έλεγε ότι κάποιοι της έκαναν μάγια και «χάθηκε» το παιδί».

Πολλές συζητήσεις στην εκπομπή προκάλεσε και το ντοκουμέντο που προβλήθηκε την Δευτέρα στο Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο. ιδιοκτήτρια κέντρου αποκατάστασης μετέφερε διάλογο που είχε με την μητέρα, ενώ το κορίτσι της ήταν σε δεινή κατάσταση και δεν τρεφόταν κανονικά, με την μητέρα να επιμένει να φροντίσει το κέντρο το παιδί, παρότι ενημερώθηκε πως λόγω απουσίας της εξειδικευμένης νοσηλεύτριας, αυτό δεν μπορούσε να γίνει. Στην αποστροφή της ιδιοκτήτριας του κέντρου πως «εγώ δεν μπορώ ούτε νερό να δώσω στο κορίτσι», η μητέρα της απάντησε, όπως ισχυρίστηκε, πως για το διήμερο, «δεν χρειάζεται να της δώσεις νερό. Δεν έχει και 40 βαθμούς Κελσίου έξω».

Πάτρα: «Ελπίζω να χυθεί…» – «Κόλαφος» ο Κουσουλός με τις δηλώσεις του για τη Πισπιρίγκου

0

Ο Πέτρος Κουσουλός έκανε κάποιες σύντομες δηλώσεις το Σάββατο 9/4 στο open weekend σχετικά με τη υπόθεση στην Πάτρα, την οποία και έχει αναλάβει προσωπικά. Ο δημοσιογράφος προκειμένου να βοηθήσει την έρευνα να φτάσει στο τέλος του θέτει σε κίνδυνο την ζωή του και αυτό στις μέρες μας είναι συγκλονιστικό.

Πιο συγκεκριμένα στη Ρούλα Πισπιρίγκου αναφέρθηκε μιας και είναι το πρόσωπο των ημερών και το κλειδί στην ιστορία, αποκαλύπτοντας πως η γυναίκα έχει άρνηση να μιλήσει σε εκείνον σχετικά με το ζήτημα.

Οι δηλώσεις του Πέτρου Κουσουλού για την Ρούλα Πισπιρίγκου

«Τη δουλειά μου κάνω όσον αφορά σε αυτήν την ιστορία και ελπίζω να χυθεί άπλετο φως στο τέλος της ημέρας », δήλωσε χαρακτηριστικά στο OPEN Weekend και συνέχισε:

«Έχω καταλάβει ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου δεν θέλει να μου δώσει συνέντευξη. Αυτό έχω εισπράξει τόσο από τις αντιδράσεις της ίδιας, όσο και των συγγενών της».

Όσον αφορά στις αποκαλύψεις της εφημερίδας που θα κυκλοφορήσει την Κυριακή, απάντησε: «Μέσα από την έρευνα θα προσπαθήσουμε να δούμε ποια είναι αυτά τα περιστατικά τα οποία συνδέουν τους τρεις θανάτους των τριών κοριτσιών από την Πάτρα».

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: «Είχε βγει για φαγητό μες στην τρελή χαρά μετά τον θάνατο του παιδιού» – Τι λέει φίλη της Ρούλας Πισπιρίγκου

0

“Δεν ήταν στα καλά του το κορίτσι – Έχει κάνει πολλές εκτρώσεις, έχει συναναστραφεί με πολλούς άνδρες – Για να κρατήσει τα αγόρια που είχε, έκανε ότι είναι άρρωστη”,

Σοκ προκαλούν οι μαρτυρίες γειτόνων και φίλων του ζευγαριού στην Πάτρα, που μιλούν για την οικογένεια και το θρίλερ με τα τρία κοριτσάκια.

Φίλες και γειτόνισσες της Ρούλας Πισπιρίγκου, που την έζησαν από τα μαθηματικά της χρόνια, μιλούν στην εκπομπή “LIVE NEWS” του Mega και την περιγράφουν ως μια ψυχρή γυναίκα με εμμονικές συμπεριφορές με τους εκάστοτε συντρόφους της και πολλά σκοτεινά σημεία στη σχέση της με τον Μάνο Δασκαλάκη.

Αναλυτικά όσα είπε η γειτόνισσα της Ρούλας Πισπιρίγκου: “Η Ρούλα με την αδελφή της πραγματικά μεγάλωσαν εδώ απέναντί μας, στην γειτονιά, με τον παππού και την γιαγιά, τους γονείς της μαμάς της. Ήταν μία κοπέλα ψυχρή, ανέκαθεν από μικρό παιδί και η αδελφή της.

Η Ρούλα πραγματικά είναι ένα κορίτσι που ήθελε να φαίνεται πάντα, δημιουργούσε ίντριγκες ακόμα και με τον ίδιο της τον εαυτό. Το είδα αυτό, ότι ήταν πάρα πολύ ψύχραιμη, γενικά αυτή η κοπέλα ήταν αγέλαστη, αλλά δεν το έζησα το παιδί, δηλαδή μην πω έστω και μία λέξη παραπάνω από ό,τι ξέρω και θα έπρεπε να πω. Πώς να το χαρακτηρίσω; Όχι αγέλαστα παιδιά, πώς να το πω ρε παιδί μου, αδιάφορα. Σαν χαρακτήρες, αυτές οι κοπέλες, αδιάφορες. Αυτό όμως που έχει προκύψει τώρα, εντάξει κοντεύουμε να τρελαθούμε”.

“Η γυναίκα αυτή έχει κάνει πολλές εκτρώσεις και απόπειρες αυτοκτονίες”

Τα όσα αποκαλύπτουν, σοκάρουν τόσο για τον χαρακτήρα της 33χρόνης όσο και για τα διάφορα προβλήματα υγείας, που έλεγε στις φίλες της ότι είχε, αλλά και τις απανωτές αμβλώσεις που έκανε από μικρή ηλικία.

Παρακάτω όσα αποκάλυψε φίλη της 33χρονης μητέρας: “Η γυναίκα αυτή έχει κάνει πολλές εκτρώσεις, έχει συναναστραφεί με πάρα πολλούς άνδρες. Για να κρατήσει τα αγόρια που είχε γενικότερα, έκανε πολλά σκηνικά του τύπου ότι είναι άρρωστη και τέτοια. Γνωρίζω απλά ότι έχει κάνει ή 5 ή 6 και της είχε πει ο γιατρός ότι δεν πρέπει να μπει στη διαδικασία να κάνει παιδί, θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάνει παιδί, αλλά τελικά έκανε”.

Τα όσα εκμυστηρεύτηκε σε μια φίλη της για τις εκτρώσεις που είχε κάνει, αλλά και τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε, τα επιβεβαιώνει και η γειτόνισσά της που έζησε από το πρώτο χέρι τα όσα βίωνε η μητέρα των τριών παιδιών.

“Η κοπέλα όμως, η Ρούλα, εγώ γνώριζα όλα αυτά τα χρόνια ότι, αυτά σαν ακούσματα από την γειτονιά γιατί είναι μέσα στη γειτονιά μας, ότι πραγματικά είχε περάσει καρκίνους, είχε περάσει διάφορα, είχε τάσεις αυτοκτονίας, είχε κάνει δύο απόπειρες. Όλη την ώρα από κάπου έμενε έγκυος, πήγαινε έκανε εκτρώσεις, μία ανακατεμένη κατάσταση” συμπληρώνει η γειτόνισσα της μητέρας.

“Δεν ήταν στα καλά του το κορίτσι”

Οι περιπέτειες υγείας της και το δράμα που την ακολουθούσε ήταν γνωστά στον κοινωνικό της περίγυρο, με την είδηση του ερχομού της Τζωρτζίνας να προκαλεί έκπληξη στην γειτονιά, αλλά και ανακούφιση που κατάφερε να δημιουργήσει τη δική της οικογένειας.

“Δεν ήταν στα καλά του το κορίτσι, δεν ήταν στα καλά του και μάλιστα είχα ακούσει από τότε, με όλα αυτά, ότι η Ρούλα μετά από τόσα προβλήματα υγείας που είχε περάσει, το κορίτσι δεν είναι να κάνει παιδιά και όταν έμαθα ότι παντρεύτηκε και είχε κάνει ήδη και την Τζωρτζίνα λέω Δόξα τω Θεώ, ό,τι και να είχε το κοριτσάκι το προσπέρασε, το έχει ξεπεράσει” προσθέτει η γειτόνισσα.

Σύγχυση επικρατεί για τις σπουδές νοσηλευτικής που ισχυριζόταν ότι είχε κάνει, με ένα πέπλο μυστηρίου να καλύπτει το αν εργαζόταν ως νοσηλεύτριας.

“Όταν έμαθα ότι η Ρούλα ήταν νοσηλεύτρια και όλα αυτά, λέω ρε παιδιά πότε τελείωσε; Το παιδί αυτό δεν έχει τελειώσει ούτε το σχολείο. Με πρόβλημα τελείωνε το σχολείο, είχε θέματα τότε, τότε είχε κάνει και τις απόπειρες αυτοκτονίας. Πότε νοσηλεύτρια; Πότε πήγε; Πότε;” δηλώνει η γειτόνισσα της μητέρας.

Οι νυχτερινές βόλτες και η διασκέδαση που φέρεται να πραγματοποιούσε μετά τους θανάτους των τριών παιδιών και τα ποστ στο facebook για χαλαρά ποτάκια και εκδρομές, προβληματίζουν γείτονες και φίλους, δημιουργώντας ερωτηματικά…

“Δεν θυμάμαι μετά από ποιο θάνατο, ποιανού παιδιού, λίγο πιο έξω από την Πάτρα, είχε βγει για φαγητό, την είχε δει η κολλητή μου φιλενάδα, μες στην τρελή χαρά, σαν να μην συμβαίνει τίποτα, όλο το μαγαζί εκείνη τη στιγμή απλά σιώπησε, γιατί όλοι γνωρίζουνε, και όταν έφυγε ξεκίνησαν το μπούρου μπούρου και συζητάγανε όλοι την κατάσταση που συμβαίνει. Όλοι πιστεύουν ότι η ίδια φταίει. Η ίδια έχει κάνει τις δολοφονίες” αποκαλύπτει η φίλη της μητέρας.

Σε άθλια κατάσταση οι συγγενείς

Στον αντίποδα η γιαγιά των παιδιών κλεισμένη στο σπίτι και σηκώνει το δικό της Γολγοθά έχοντας εξαφανιστεί από προσώπου γης.

“Είναι σε άθλια κατάσταση και αυτή έπαιρνε μια ζωή ψυχοφάρμακα, δεν ήταν και ποτέ καλά η (μητέρα της) και αυτή την στιγμή είναι με τρεις φωτογραφίες και τρία καντήλια στο σπίτι και κλαίει, αυτό μας είπε ο αδελφός της” αποκαλύπτει η γειτόνισσα.

Στην ίδια άθλια κατάσταση βρίσκεται και ο θείος της που είναι συντετριμμένος από τις απανωτές απώλειες της οικογένειας.

“Εγώ τον θείο της που μένουμε σχετικά κοντά, ο άνθρωπος είναι κλεισμένος μέσα στο σπίτι, εξαφανισμένος, πρόσφατα τον είχα δει και σε μία κηδεία κολλητού του φίλου αδελφικού, ήταν σε άθλια κατάσταση, έχει γεράσει πριν την ώρα του. Δείχνει ότι όχι δεν το πιστεύει ο άνθρωπος, αλλά επειδή τα παιδιά αυτά τα έχει μεγαλώσει σαν δικά του παιδιά, ζούσαν όλοι μαζί” αναφέρει η γειτόνισσα.

Πάτρα: «Είναι το έγκλημα του αιώνα – Μέχρι την Τετάρτη θα έχουν τελειώσει όλα» – Νέο «χτύπημα» Κατερινόπουλου

0

«Είναι απίθανο να μην είναι εγκληματικές ενέργειες…»

Εξελίξεις μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα «βλέπει» ο ταξίαρχος ε.α., Θανάσης Κατερινόπουλος, για την υπόθεση «θρίλερ» με τα 3 νεκρά κορίτσια της οικογένειας Δασκαλάκη στην Πάτρα μέσα σε 3 χρόνια.

Όπως είπε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, μιλώντας στο Star: «Θέλω να πιστεύω ότι μες στη βδομάδα που έρχεται, μέχρι την Τετάρτη θα έχουν τελειώσει όλα… Θα έχουμε και συλλήψεις».

Ερωτηθείς ο κ. Κατερινόπουλος είπε πως «είναι το έγκλημα του αιώνα, που έχει συνταράξει την ελληνική κοινωνία και όχι μόνο και θα είναι απίθανο να μην είναι εγκληματικές ενέργειες…».

«Ευθύνη της Αστυνομίας είναι να φτάσει στον δράστη ή τους δράστες, από όπου και αν προέρχονται αυτοί, αλλά έχουν βρει τον στόχο ή τους στόχους…» συμπλήρωσε ο ταξίαρχος ε.α. της Ελληνικής Αστυνομίας.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: «Είναι πολύ δύσκολο να διαγνωσθεί, ειδικά σε μωράκι» λέει η γιατρός που επιτηρούσε την καρδιά της Ίριδας

0

«Απουσιάζει ο φλεβόκομβος, που είναι ένα μέρος της καρδιάς που ευθύνεται για τους καρδιακούς χτύπους» δήλωσε η γιατρός

Για τον θάνατο της μόλις 6 μηνών Ίριδας, του ενός εκ των τριών κοριτσιών που πέθαναν σε διάστημα λίγων χρόνων στην Πάτρα, μίλησε στο Star η παθολογοανατόμος, Αντιγόνη Μητσέλου, που είχε εξετάσει ενδελεχώς την καρδιά του παιδιού.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση η μικρή πέθανε από «αγενεσία φλεβοκόμβου».

«Απουσιάζει ο φλεβόκομβος, που είναι ένα μέρος της καρδιάς που ευθύνεται για τους καρδιακούς χτύπους» είπε η γιατρός, τονίζοντας ότι το μωρό το είχε εκ γενετής.

«Πρέπει να εξετάσουμε πολύ καλά την καρδιά, την έχουμε κάνει φύλλο και φτερό. Έχω χρησιμοποιήσει ειδικές χρώσεις για να δω αν μου ξέφυγε κάτι ή αν όντως έλειπε ο φλεβόκομβος από εκεί. Απουσιάζει ο φλεκόμβος. Είναι πολύ δύσκολο κλινικά να διαγνωστεί, ειδικά σε ένα μωράκι. Όταν έχουμε μια καρδιακή κάμψη οι πνεύμονες γεμίζουν με ένα πρωτεϊνούχο υγρό, το οποίο λέγεται οίδημα, είχαμε οίδημα πνευμόνων» πρόσθεσε.

«Εδώ έχουμε παθολογικό αίτιο στην καρδιά. Η απουσία φλεβόκομβου είναι πολύ σπάνιο, δεν το συναντάμε ποτέ. Δεν είναι απαραίτητο να είναι κληρονομικό. Από τα τρία παιδιά είναι το μόνο μωρό που έχω εξετάσει» εξήγησε.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: «Είναι πιθανό η Ρούλα να σκότωσε τη Μαλένα για να μην αποχωριστεί τον Μάνο» – Κόλαφος ο Βασίλης Λαμπρόπουλος

0

Μπορεί η Ρούλα Πισπιρίγκου να έχει προφυλακιστεί ήδη εδώ και τέταρτο 24ωρο στις φυλακές Κορυδαλλού για την δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας, ωστόσο μόλις τώρα άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι των θανάτων των άλλων δύο παιδιών, της Ίριδας και της Μαλένας.

Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», αποκάλυψε ακόμα μια νέα πληροφορία στον αέρα της εκπομπής «Live News».

Η αποκάλυψη του Βασίλη Λαμπρόπουλου για τον θάνατο της Μαλένας

Ανέφερε ότι υπάρχει το ενδεχόμενο η 33χρονη να σκότωσε την Μαλένα για να μην αποχωριστεί τον σύζυγό της, Μάνο Δασκαλάκη, όταν ζητήθηκε σε έναν από τους γονείς να μείνει μαζί με το παιδί στην Αθήνα για θεραπείες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Βασίλη Λαμπρόπουλου, όταν εισήχθη η Μαλένα στο νοσοκομείο οι γιατροί ενημέρωσαν την Ρούλα Πισπιρίγκου και τον Μάνο Δασκαλάκη ότι η λευχαιμία για την οποία νοσηλευόταν το κορίτσι ήταν ιάσιμη και αντιμετωπίσιμη, όμως στη συνέχεια η Μαλένα θα έπρεπε να παραμείνει σε ξενώνες φιλοξενίας, όπως της «Φλόγας» ή της «Ελπίδας», για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και θα έπρεπε ένας από τους γονείς της να τη συνοδεύσει.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ανακοίνωση των γιατρών προκάλεσε μεγάλο ζήτημα στο ζευγάρι, καθώς ο Μάνος Δασκαλάκης είχε ξεκαθαρίσει στην 33χρονη ότι δεν θα μπορούσε να μείνει στην Αθήνα για δύο χρόνια, δηλαδή όσο χρονικό διάστημα απαιτούνταν για τις θεραπείες της Μαλένας, και ότι θα γυρνούσε πίσω στην Πάτρα.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: «Είμαι βέβαιος ότι αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η μητέρα των παιδιών» λέει ο Πρώην διευθυντής της Ασφάλειας Πατρών

0

Πρώην διευθυντής της Ασφάλειας Πατρών υποδεικνύει ως αποκλειστική υπεύθυνη των θανάτων των κοριτσιών τη μητέρα τους

Για την υπόθεση θανάτων των τριών παιδιών στην Πάτρα μίλησε στο Mega, πρώην Διευθυντής Ασφαλείας Πατρών και Στρατηγός της ΕΛ.ΑΣ. εν αποστρατεία, κ. Χρήστος Ρουγκάλας.

Ο κ. Ρουγκάλας εξέφρασε την προσωπική του άποψη αναφορικά με την ιδιάζουσα υπόθεση που απασχολεί καιρό τώρα τις Αρχές.

«Είμαι βέβαιος ότι αποκλειστική υπεύθυνη είναι η μητέρα των παιδιών», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι πρέπει «να ανοίξουν τα στόματα στη γειτονιά της 33χρονης μητέρας, και να μιλήσει και το γραφείο τελετών που ανέλαβε τις κηδείες των κοριτσιών».

Όπως είπε ο πρώην διευθυντής της Ασφάλειας Πατρών δεν υπάρχουν παθολογικά αίτια για τους θανάτους των τριών κοριτσιών.

Στη συνέχεια, ο πρώην διευθυντής ανέφερε πως έγινε έρανος από τους ντελιβεράδες της Πάτρας για να μαζευτούν τα χρήματα της κηδείας των παιδιών, καθώς η 33χρονη μητέρα τους είχε ευχαριστήσει δημόσια με ανάρτηση.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι ανέφερε:

Πάτρα: «Έγινε θαύμα – Είναι μαχητής», λέει ο πατέρας του 6χρονου Φώτη που χτύπησε σε αγώνα κάρτ (

0

Για «θαύμα» έκανε λόγο ο πατέρας του 6χρονου Φώτη, που χτύπησε σε αγώνα κάρτ στην Πάτρα, και πλέον «ξύπνησε» και μπορεί να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία.

Αποσωληνωμένος, με μία απλή συσκευή οξυγόνου ο μικρός Φώτης νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας και πλέον το πρόγραμμα αποθεραπείας του 6χρονου συνεχίζεται με περαιτέρω εξετάσεις, φυσικοθεραπείες και ψυχολογική υποστήριξη.

Στην κάμερα μίλησε και ο πατέρας του παιδιού Θανάσης Κοσπέτας. Ευχαρίστησε τους γιατρούς και όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου και δήλωσε ότι αυτό που τον νοιάζει αυτή την στιγμή είναι η υγεία του παιδιού του.

«Έχουμε δρόμο ακόμη μπροστά μας αλλά το έχουμε ξεπεράσει», είπε ο ίδιος, ενώ ερωτηθείς για την πρώτη αντίδραση του μικρού Φώτη είπε: «Ανοίξαμε χεράκια, ματάκια. Θα πάρει καιρό αυτό πάμε βήμα – βήμα. Είναι μαχητής».

«Σήμερα είναι μία πολύ όμορφη μέρα. Ο μικρός Φώτης έχει τις αισθήσεις του και αντίληψη του περιβάλλοντος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ Γιάννης Καρβέλης.

Πάτρα: «Διέκοψα εγκυμοσύνη, θα ήταν ανώριμο να έφερνα στον κόσμο ένα παιδί μετά τα όσα έγιναν» λέει η μητέρα των νεκρών κοριτσιών

0

Η μητέρα των τριών αδικοχαμένων κοριτσιών από την Πάτρα, μίλησε στην Αγγελική Νικολούλη για την τραγωδία που χτύπησε το σπιτικό της.

«Έχω χάσει τον ύπνο μου. Προσπαθώ να ανταπεξέλθω. Δεν υπάρχει αυτό που ζω. Βλέπουν παντού τον δολοφόνο σαν την υπόθεση της Καρολάιν. Έχουμε υποβληθεί σε γονιδιακό έλεγχο εγώ, ο σύζυγός μου και τα παιδιά εν ζωή και αφότου κατέληξαν. Οι εξετάσεις έχουν σταλεί στο εξωτερικό και περιμένουμε τα αποτελέσματα. Εγώ πιστεύω στο σπάνιο γονίδιο γιατί και η μπέμπα είχε εκ γενετής ένα σπάνιο σύνδρομο. Θυμώνω γι’ αυτό που συνέβη στην οικογένειά μας, είναι μεγάλη αδικία».

Μίλησε ακόμα και για την εγκυμοσύνη της, που διέκοψε πρόσφατα μετά τις εξελίξεις.

«Θα ήταν ανωριμότητα και επικίνδυνο αν έφερνα στον κόσμο αυτό το παιδί μετά τα όσα έγιναν. Δεν είναι εύκολο, ούτε παιχνίδι».

Δείτε το βίντεο: