Οι εξελίξεις στην υπόθεση με τα 3 νεκρά παιδιά στην Πάτρα, τα 3 κοριτσάκια και αδερφάκια που έφυγαν μέσα σε 3 χρόνια έχει συγκλονίσει την πανελλήνια κοινή γνώμη και έχει προκαλέσει την παρέμβαση Αστυνομικών και Δικαστικών Αρχών.
Σημειώνεται, πως ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη έρευνες του τμήματος Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής για την υπόθεση των θανάτων των τριών κοριτσιών, της Τζωρτζίνας, της Μαλένας και της Ιριδας.
Μάλιστα, μετά την εισαγγελική παρέμβαση για τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για την υπόθεση των θανάτων, τις τελευταίες ώρες έχει αναπτυχθεί έντονη φημολογία πως θα γίνει εκταφή της Τζωρτζίνας για να διενεργηθούν περαιτέρω εξετάσεις.
Στο μεταξύ, στο φως της δημοσιότητας έρχονται πληροφορίες για τους γονείς της οικογένειας Δασκαλάκη.
Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», στο STAR, που επικαλέστηκε τις αποκαλύψεις του δημοσιογράφου στο «ΒΗΜΑ» και «ΤΑ ΝΕΑ» Βασίλη Λαμπρόπουλου, επιβεβαιώνεται πως η μητέρα των τριών κοριτσιών ήταν νοσηλεύτρια στο επάγγελμα και παρακολουθούσε σεμινάριο εγκληματολογίας.
Σύμφωνα με ανθρώπους του περιβάλλοντός της που μίλησαν στην εκπομπή Αλήθειες με τη Ζήνα, πρόκειται για μια γυναίκα πολύ προσηλωμένη στο επάγγελμά της.
Οι πρόσφατες γρατζουνιές στη μύτη της Μαλένας και το έκζεμα γύρω από το στόμα της Ίριδας – Οι γρίφοι και ένα επιπλέον στοιχείο στο επίκεντρο των ερευνών του Τμήματος Ανθρωποκτονιών.
Συνεχίζονται οι έρευνες για την υπόθεση των τριών παιδιών από την Πάτρα, που έχασαν τη ζωή τους μέσα σε τρία χρόνια, κάτω από αδιευκρίνιστες αιτίες.
Παράλληλα, παλαιά και νέα ερωτήματα βγαίνουν στο φως, όπως αυτά που αφορούν στις εκδορές και τις αμυχές που φέρεται να είχε η Μαλένα στη μύτη της – το πρώτο παιδί της οικογένειας που έφυγε από τη ζωή – και προκύπτουν από φωτογραφίες.
Στα ερωτήματα αυτά απάντησε η μητέρα των κοριτσιών, το μεσημέρι της Παρασκευής, στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» και στην Ζήνα Κουτσελίνη, μέσω μηνυμάτων, ύστερα από τις υπόνοιες ότι οι εκδορές είναι δύσκολο να προκλήθηκαν από τα χέρια ενός παιδιού.
Για την κοκκινίλα που φέρεται να είχε στο μάγουλο η Μαλένα και τις εκδορές είπε ότι τα είχε από μωρό και ότι οφείλονται σε ατοπική δερματίτιδα.
Παράλληλα, για τα χείλη της μικρούλας Ίριδας – του δεύτερου παιδιού που πέθανε, σε ηλικία 6 μηνών – που επίσης φαίνονταν σε φωτογραφία να έχουν εκδορές και αμυχές, η μητέρα ισχυρίστηκε ότι το είχε πάθει από την πιπίλα και από σάλια, ενώ όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «μας είχε δώσει κρέμα γι’ αυτό η παιδίατρος».
Στην εκπομπή ήταν καλεσμένος και ο δημοσιογράφος, Πέτρος Κουσουλός, ο οποίος είχε την εξής στιχομυθία με την Ζήνα Κουτσελίνη:
Κουσουλός: Ωραία, τρεις ημέρες πριν, λοιπόν, δεν είχε τις αμυχές η Μαλένα. Όπως μου έλεγαν ειδικοί επιστήμονες, οι οποίοι τις αξιολογούν (σ.σ. τις αμυχές), φαίνεται να είναι πρόσφατες, δεν είναι δηλαδή προγενέστερες.
Ζήνα: Όσο για την κοκκινίλα, στην οποία αναφέρθηκε ο Πέτρος Κουσουλός, λέει η μητέρα ότι η Μαλένα την είχε από μωρό – ατοπική δερματίτιδα και έπαιρνε ειδική αγωγή με σαμπουάν.
Κουσουλός: Δεν καταγράφηκε από την ιατροδικαστική έκθεση η κοκκινίλα.
Ζήνα: Για το σημάδι στα χείλη της Ίριδας, η μητέρα απαντά: το είχε από πιπίλα και σάλια και μάλιστα μας είχε δώσει κρέμα γι’ αυτό η παιδίατρός μας. Και έχω και βίντεο που το έχει (το σημάδι).
Η Ζήνα Κουτσελίνη δήλωσε, μάλιστα, για τη μητέρα: «Μου έστειλε ένα σημαντικό αντίγραφο – ένα ιατρικό έγγραφο – για το τι έχει διαπιστωθεί στην Ίριδα για το έκζεμα αυτό: (…) ενδεικτικής δερματίτιδας εξ επαφής ενζεματοειδούς αντιδράσεως. τα χείλη εμφανίζουν στοιχεία αποξήρανσης, επίσης διαπιστώθηκε μικρή λύση της συνέχειας του στοματικού βλεννογόνου άνευ έτερων χαρακτηριστικών. Κακώσεις εξωτερικώς στο σώμα δεν παρατηρήθηκαν».
Όπως αναφέρθηκε στη διάρκεια της εκπομπής, υπάρχει ένα κρίσιμο στοιχείο που εξετάζει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας, το οποίο είναι πάρα πολύ σοβαρό, προκειμένου να φτάσουν οι αστυνονμικές αρχές σε ένα συμπέρασμα.
Σημειώθηκε, μάλιστα, πως το στοιχείο αυτό μπορεί να είναι κάτι που έχει ήδη αναφερθεί σε δημοσιογραφικές συνομιλίες.
Eρευνα της αστυνομίας σε πάρκο αναψυχής στην περιοχή Σαγέικα Αχαΐας στην Πάτρα, όπου βρίσκονται σε καθεστώς αιχμαλωσίας δεκάδες άγρια και ήμερα ζώα, πραγματοποιήθηκε ύστερα απο καταγγελίες της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας. Ο έλεγχος αποκάλυψε σκελετούς ζώων, αλλά και ετοιμοθάνατα ζώα δεμένα πισθάγκωνα, βασανισμένα και αιχμάλωτα!
Χαρακτηριστική ειναι η ανακοίνωση που εξέδωσε η Ομοσπονδία:
«Σοκ και δέος επεκράτησε στην έφοδο της αστυνομίας στην επιχείρηση Ιπποκάμηλος στην Πάτρα, όπου ζουν υπό καθεστώς αιχμαλωσίας άγρια και ήμερα ζώα, λιοντάρια, τίγρεις, ελάφια και πολλά άλλα, η οποία πραγματοποιήθηκε μετά απο επιστολή που έστειλε η Ομοσπονδία με στοιχεία προς όλες τις αρμόδιες αρχές καταγγέλλοντας τα όσα συμβαίνουν εις βάρος των ζώων στους χώρους της επιχείρησης, επισκέψιμους και μη επισκέψιμους.
Οι αστυνομικοί βρέθηκαν μπροστά σε σκελετούς ζώων αλλά και μπρος στα μάτια τους πέθαιναν ζώα, τα οποία ήταν πισθάγκωνα δεμένα.
Ο ιδιόκτητης συνελήφθη τα δε μέχρι τώρα πρόστιμα που του επεβλήθησαν κατά πληροφορίες μας ανέρχονται σε 60.000 ευρώ.
Στόχος μας, πέρα απο την τιμωρία του, να κλείσει ο χώρος αυτός, όπου πολλά ζώα ζουν κάτω απο άθλιες συνθήκες και πεθαίνουν συνεχώς προφανώς απο έλλειψη φροντίδας, απο ασθένειες, απο μοναξιά και κατάθλιψη.
Η Ομοσπονδία τον τελευταίο καιρό δέχτηκε καταγγελίες για τον συγκεκριμένο χώρο και για τις συνθήκες διαμονής των ζώων, οι οποίες ήταν καιρό τώρα γνωστές στην περιοχή αλλά κανείς δεν προέβαινε στις απαιτουμενες ενέργειες.
Λυπούμαστε για ένα επιπλέον λόγο. Γιατί τον χώρο αυτό επισκέπτονταν όλα αυτά τα χρόνια και σχολεία αδυνατούμε δε να κατανοήσουμε, πως υπάρχουν δάσκαλοι που πραγματοποιούν “εκπαιδευτικές” εκδρομές δείχνοντας στα μικρά παιδιά τα υπερήφανα αυτά ζώα να ζουν τυραννισμένα μέσα στις άθλιες φυλακές τους.
Το υπουργείο Παιδείας στο οποίο και πάλι θα απευθυνθούμε θα πρέπει να απαγορεύσει επιτελούς τις “εκπαιδευτικές” αυτές εκδρομές όπου βασανισμένα αιχμάλωτα άγρια αλλά και ήμερα ζώα γίνονται θέαμα απολύτως αντιεκπαιδευτικό για τα παιδιά για να κερδίζει ο κάθε επιχειρηματίας.
Είναι ντροπή για το Υπουργείο Παιδείας να επιτρέπει να διαιωνίζονται τέτοιες καταστάσεις.
Δείτε στις φωτογραφίες τι συμβαίνει πίσω απο τα φώτα και τις βιτρίνες
Ένα τσαντάκι που περιείχε 7.000 ευρώ και μέσα ήταν η ταυτότητα και άλλα στοιχεία του κατόχου βρήκε στον δρόμο σήμερα το πρωί και το παρέδωσε ένας άνδρας από την Ακτή Δυμαίων στην Πάτρα.
Όπως μεταδίδει το flamis.gr, o κ. Δημήτρης Γραμματικόπουλος, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων δεν σκέφτηκε ούτε μία στιγμή να κρατήσει το ποσό αλλά αντίθετα κατάφερε και βρήκε τον κάτοχο, τον ειδοποίησε και του παρέδωσε το τσαντάκι.
Είπαν «όχι» στο εμβολιασμό για τον κορωνοϊό, με πικ νικ στην Ρήγα Φεραίου, περίπου 50 αντιεμβολιαστές της Πάτρας αφήνοντας άναυδους όσους περνούσαν απόψε από εκεί.
Όπως, είχαν προαναγγείλει, το απόγευμα της Τετάρτης, αφού πραγματοποίησαν προσυγκέντρωση στην πλατεία Γεωργίου, προχώρησαν σε μια… πρωτότυπη «καθιστική» διαμαρτυρία στον πιο πολυσύχναστο πεζόδρομο της πόλης στρώνοντας τραπεζομάντηλα και απλώνοντας φαγητά.
Σύμφωνα με το thebest.gr με αυτό τον τρόπο διαμαρτύρονται για τον διαχωρισμό των πολιτών και την εξαίρεσή τους από χώρους διασκέδασης.
Τα παιδιά της μένουν στα διπλανά σπίτια αλλά δεν την είχαν αναζητήσει
Μία 70χρονη γυναίκα βρέθηκε νεκρή μέσα στο διαμέρισμά της, στα Ζαρουχλέικα, αργά το βράδυ της Πέμπτης. Την άτυχη γυναίκα δεν είχε αναζητήσει κανείς επί δυο ημέρες και όπως όλα δείχνουν ήταν νεκρή.
Σε διπλανά διαμερίσματα, φέρεται να μένουν τα δύο παιδιά της, που όμως δεν την είχαν ψάξει. Την 70χρονη βρήκε το βράδυ της Πέμπτης, το ένα της παιδί, χτύπησε την πόρτα ωστόσο η γυναίκα, όπως ήταν φυσικό, δεν άνοιξε και χρησιμοποίησε τα δεύτερα κλειδιά. Μπαίνοντας την βρήκε νεκρή.
Στο σημείο κλήθηκε η αστυνομία αλλά και το ΕΚΑΒ
όπου και την παρέλαβε.
Aγοράκι ηλικίας 6ετών τριγύριζε μόνο του – Για την υπόθεση ειδοποιήθηκε και το Χαμόγελο του Παιδιού
Πάτρα: Τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, ένα 6χρονο αγοράκι βρέθηκε να τριγυρίζει μόνο του στους δρόμους της Πάτρας. Μέχρι και σήμερα, οι αρχές δεν έχουν καταφέρει να εντοπίσουν τους γονείς ή κάποιον από την οικογένεια του μικρού αγοριού.
Μόλις εντοπίστηκε το παιδί, άμεσα ειδοποιήθηκε η αστυνομία και οδηγήθηκε σε ασφαλές μέρος. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες το παιδί βρέθηκε μόνο του στην περιοχή της Αγίας Σοφίας στην Πάτρα.
Για την υπόθεση ειδοποιήθηκε το Χαμόγελο του Παιδιού που εξέδωσε σχετική ανακοίνωση για την αναζήτηση των γονιών του 6χρονου αγοριού:
«Δίνονται στη δημοσιότητα, στο πλαίσιο σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πατρών, φωτογραφίες ανήλικου αγοριού, ηλικίας έξι ετών περίπου, (αγνώστων λοιπών στοιχείων). Βρέθηκε ασυνόδευτο, σε καλή κατάσταση υγείας, στην περιοχή της Αγίας Σοφίας στην Πάτρα. Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, κρίνεται απολύτως αναγκαία, επειδή η πλήρης διερεύνηση της υπόθεσης, η διακρίβωση των στοιχείων ταυτότητας του ανήλικου, καθώς και των βιολογικών γονέων του και ο εντοπισμός αυτών ή άλλων πλησιέστερων συγγενών του, είναι άλλως αδύνατη ή ουσιωδώς δυσχερής.
Παρακαλείται όποιος πολίτης γνωρίζει οτιδήποτε να επικοινωνήσει στους αριθμούς κλήσης 2610695130 του Τμήματος Ασφαλείας Πατρών. Υπενθυμίζεται ότι εξασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας. Επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000. Λειτουργεί 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο από Το Χαμόγελο του Παιδιού. Η επικοινωνία θα είναι εμπιστευτική και ανώνυμη»
Μία φρικτή ιστορία σεξουαλικής κακοποίησης ανήλικου δικάστηκε χτες από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Πατρών. Όλα συνέβησαν στην Πάτρα το καλοκαίρι του 2015 ενώ ο 60χρονος – σήμερα- άνδρας καταδικάστηκε σε 13 χρόνια φυλάκιση (κατά συγχώνευση) για βιασμό, αποπλάνηση και ασέλγεια.
“Εξάντλησε τις του ορέξεις πάνω στο παιδί”
Όπως ανέφερε η εισαγγελέας πρόκειται για μία υπόθεση όπου ένας 55χρονος, τότε, άνδρας εκμεταλλεύτηκε την αδιαφορία μίας μητέρας για το 8χρονο αυτιστικό κοριτσάκι της προκειμένου να εξαντλήσει πάνω σε αυτό τις σeξουαλικές του ορέξεις του- όποιες και να ήταν αυτές.
Στην απολογία του, κατά την οποία ο 60χρονος αρνήθηκε τα πάντα ανέφερε ότι είχε καταλάβει από τη συμπεριφορά του παιδιού ότι «δεν ήταν καλά».
«Πίστευε ότι είχε βρει το κατάλληλο υλικό για να ενεργήσει όπως ήθελε, να προχωρήσεις σε ασελγείς πράξεις και εκμεταλλευτεί το παιδί» ανέφερε η εισαγγελέας.
Η κατάθεση της μητέρας
Στην κατάθεση της η μητέρα υποστήριξε ότι γνώριζε την οικογένεια του 60χρονου αλλά και τον ίδιο αναφέροντας ότι είχε φιλικές σχέσεις και με τον ίδιο αλλά και με την αδελφή του.
Σύμφωνα με την κατάθεση της άφησε στον 60χρονο τρεις φορές το παιδί προκειμένου να το προσέχει, όσο εκείνη θα εργαζόταν αφού δεν είχε κανέναν άλλο για να το αφήσει.
Ο πατέρας του παιδιού είναι ναυτικός ενώ η μητέρα της οχτάχρονης έχει μία μεγαλύτερη κόρη από τον προηγούμενο γάμο της η οποία αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα ναρκωτικά.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο σύζυγος της αλλά και πατέρας του παιδιού της δεν είχε συναντήσει ποτέ τον 60χρονο παρά τις στενές σχέσεις που είχε η ίδια με την οικογένεια του.
Σύμφωνα με όσα κατέθεσε η μητέρα το παιδί μίλησε πρώτα στον πατέρα για όσα είχαν συμβεί στο σπίτι του 60χρονου ενώ η μητέρα υποστήριξε ότι πριν μιλήσει το παιδί δεν είχε καταλάβει απολύτως τίποτα.
Η ανατριχιαστική κατάθεση του παιδιού
Το παιδί εξετάστηκε από ειδικούς μίλησε σε αυτούς όχι μόνο για όσα ανατριχιαστικά πράγματα έζησε στο σπίτι του 60χρονου αλλά και για όσα συνέβησαν στο σπίτι με τους γονείς της. Η 8χρονη ανέφερε πως την χτυπούσαν, ότι της φώναζαν και ότι η μητέρα της την έβριζε.
«Κανείς δεν ήθελε να με κρατήσει γιατί έκανα κερατιές» είναι μία από τις χαρακτηριστικές φράσεις της οχτάχρονης ενώ η μητέρα ανέφερε ότι όταν ήταν «ζωηρή» την χτυπούσε στα οπίσθια.
Το παιδί στην κατάθεση του, η οποία διαβάστηκε στο δικαστήριο, περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τις κινήσεις πάνω στο σώμα του αλλά στην ερώτηση εάν είδε γυμνό τον 60χρόνο απάντηση πως δεν θυμάται και ότι μάλλον τον είδε.
Σύμφωνα με όσα περιέγραψε το παιδί ο 55χρονος αλείφονταν με μερέντα και ο 55χρονος ζητούσε από την οχτάχρονη να τον πλύνει.
Η υπερασπιστική γραμμή
Σύμφωνα με την γραμμή της υπεράσπισης ο κατηγορούμενος διατηρούσε σεξουαλικές σχέσεις με την μητέρα της οχτάχρονης και όταν ο σύζυγός της το έμαθε αποφάσισε να βάλει το παιδί να πει αυτά τα ψέματα, μέσα από μία καθοδηγούμενη κατάθεση, προκειμένου ο 60χρονος να καταλήξει στη φυλακή.
“Καθοδηγούμενη η κατάθεση του παιδιού”
Στην απολογία του ο 60χρονος αρνήθηκε τις κατηγορίες και υποστήριξε ότι το παιδί επέμενε να μην κάνει μόνο του μπάνιο καθώς το κάνουν πάντα άλλοι. Ο ίδιος υποστήριξε ότι ξέπλυνε το παιδί γιατί χρειάστηκε μετά από το φαγητό και τίποτα παραπάνω.
Σχεδόν τρεις 2,5 ώρες κράτησε η αστυνομική έρευνα – παρουσία εισαγγελέα – στο σπίτι της Ρούλας Πισπιρίγκου στην Πάτρα. Νέες πληροφορίες από τα ευρήματα της Ασφάλειας.
Παρούσα από την οικογένεια στην έρευνα στο σπίτι της Ρούλας Πισπιρίγκου στην Πάτρα ήταν η αδερφή της, Δήμητρα. Όλα τα αντικείμενα που βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από το σπίτι, θα μεταφερθούν στα εγκληματολογικά εργαστήρια της Αθήνας.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του thebest.gr, στο σπίτι της οδού Μπιζανίου στην αχαϊκή πρωτεύουσα εντοπίστηκαν:
– 50 ηρεμιστικά χάπια
– 1 smart τηλεόραση
– συσκευές κινητών τηλεφώνων
– ένα laptop
– ένα tablet, αλλά και
– βιβλία και ζωγραφιές της άτυχης Τζωρτζίνας!
Στις ηλεκτρονικές συσκευές θα πραγματοποιηθεί εξονυχιστικός έλεγχος.
Την τελευταία του πνοή άφησε ένας 49χρονος, στην παραλία του Καστελοκάμπου, στην Πάτρα.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα tempo24, ο άνδρας, βρισκόταν μαζί με την οικογένειά του σε παραλιακό μαγαζί, όταν αισθάνθηκε αδιαθεσία και έχασε τις αισθήσεις του.
Στο σημείο έσπευσε ναυαγοσώστης προκειμένου να του παράσχει τις πρώτες βοήθειες, ενώ κλήθηκε ασθενοφόρο.
Ο 49χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.