Blog Σελίδα 3921

Γυναικάρα στα 61 της: Η Δήμητρα Παπαδοπούλου πόζαρε ξαπλωμένη στην ξαπλώστρα και έκλεψε τα βλέμματα

Δήμητρα Παπαδοπούλου υποδέχεται το καλοκαίρι με μία φωτογραφία στην παραλία, που ανάρτησε στο instagram.

Έτοιμη για το καλοκαίρι η Δήμητρα Παπαδοπούλου

Ειδικότερα, η ηθοποιός και σεναριογράφος βρέθηκε σε μία παραλία και πόζαρε ξαπλωμένη στην ξαπλώστρα, με φόντο το ηλιοβασίλεμα.

Μάλιστα, ανάρτησε τη φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram και τη συνόδευσε με τη λεζάντα «Καλό Καλοκαίρι 🍉 με πολλές ξάπλες 👙».

Η φωτογραφία και η ανάρτηση της Δήμητρας Παπαδοπούλου

1 44

“Τρέχω να βγάλω κι εγώ!”: Η Δήμητρα Παπαδοπούλου δείχνει την παλιά & τη νέα της ταυτότητα & “γονατίζει” το ίντερνετ

Η αγαπημένη ηθοποιός, Δήμητρα Παπαδοπούλου χλευάζει την όλη κατάσταση που έχει προκληθεί με τις νέες ταυτότητες.

Οι νέες ταυτότητες έχουν απασχολήσει αναμφίβολα μεγάλο πλήθος των πολιτών. Κάποιοι είναι τρομοκρατημένοι μήπως τους παρακολουθεί η κυβέρνηση με τα «τσιπάκια» και κάποιοι άλλοι αντιμετωπίζουν το όλο ζήτημα με μεγάλες δόσεις χιούμορ. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκει και η αγαπημένη ηθοποιός του «Σ’ αγαπώ – Μ’ αγαπάς».

Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, το βράδυ της Δευτέρας (04.09) σπεύδει να σχολιάσει η Δήμητρα Παπαδοπούλου την έκδοση νέων ταυτοτήτων. Αναρτά δύο φωτογραφίες και σχολιάζει: «Με παλιά και νέα ταυτότητα».

Δείτε τις φωτογραφίες:

Οριστικό: Τότε ξεκινάει το νέο πρωτάθλημα της Super League

Οι αποφάσεις που πήρε το Δ.Σ της Super League.

Το Σαββατοκύριακο που θα ξεκινάει το πρωτάθλημα της αγωνιστικής σεζόν 2024/2025 γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η Super League. Όπως αναφέρει ο συνεταιρισμός στην ανακοίνωσή του, στο Διοικητικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι, αποφασίστηκε το νέο πρωτάθλημα να ξεκινήσει το διήμερο 17 και 18 Αυγούστου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Κατά τη σημερινή συνεδρίασή του, το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League έλαβε, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες αποφάσεις:

Ομόφωνα το Διοικητικό Συμβούλιο επικύρωσε τον τελικό βαθμολογικό πίνακα Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 1 Ανδρών αγωνιστικής περιόδου 2023-24.

Ομόφωνα εξουσιοδοτήθηκε ο πρόεδρος του Δ.Σ., όπως προβεί σε όλες τις δέουσες θεσμικές και νομικές ενέργειες (επικοινωνία με αρμόδιους φορείς), ώστε η έναρξη για το Πρωτάθλημα Stoiximan Super League αγων. περιόδου 2024-25, να πραγματοποιηθεί στις 17-18 Αυγούστου.

Ομόφωνα εγκρίθηκαν οι προτάσεις που συνέταξε η αρμόδια επιτροπή της Super League, για το νέο αθλητικό νόμο και για τους κανονισμούς της Ε.Π.Ο.

Ομόφωνα αποφασίστηκε να συνταχθεί Σχέδιο Κανονισμού Γηπέδων Super League 1.

Ομόφωνα εγκρίθηκε η δέσμευση χορηγικών παροχών υπέρ του Συνεταιρισμού, βάσει του άρθρου 8 παρ. 10 του Κ.Α.Π.

Ομόφωνα εγκρίθηκε ο ορισμός των μελών της Επιτροπής Συμβολαίων του Συνεταιρισμού.

Χαμός στις Κάννες – Καλεσμένη πήγε με φόρεμα τον Ιησού Χριστό στο κόκκινο χαλί 

Παγκόσμια πρεμιέρα έκανε στο 77ο Φεστιβάλ Καννών, το βράδυ της Τετάρτης (22.05.2024), το η γαλλική ταινία των Matthieu Delaporte και Alexandre de la Patellière «The Count Of Monte-Cristo». Ωστόσο υπήρχαν και τα… απρόοπτα.

Όλοι οι συντελεστές της ταινίας παρευρέθηκαν στην πρεμιέρα, ωστόσο, στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Καννών τις εντυπώσεις έκλεψε μία παρευρισκόμενη, όχι ηθοποιός, που φορούσε ένα φόρεμα με την εικόνα του Ιησού Χριστού.

Η καλεσμένη, κατά την άφιξή της στην πρεμιέρα της ταινίας «The Count of Monte-Cristo», έκανε αισθητή την παρουσία της, με το πρωτότυπο outfit που επέλεξε για την περίσταση, το οποίο αποτελείτο από ένα μαύρο φόρεμα και μία λευκή κάπα με πολύ μακριά ουρά, στην οποία αποτυπωνόταν το πρόσωπο του Ιησού Χριστού.

Στις εικόνες που κυκλοφόρησαν, άτομα της ασφάλειας του φεστιβάλ προσπάθησαν να κρύψουν την ουρά του φορέματός της, με εκείνη να αντιδρά.

Δείτε τις φωτογραφίες:

cannes scaled 1 cannesdress scaled 1 dress jesus christ scaled 1 le comte de monte cristo scaled 1

Η ταινία The Count Of Monte-Cristo» (Ο Κόμης του Μόντε Κρίστο)

Ο Pierre Niney αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα κινηματογραφική μεταφορά του «Κόμη του Μόντε Κρίστο» από τους Matthieu Delaporte και Alexandre De La Patellière.

Αυτή η τελευταία μεταφορά βασίζεται στο κλασικό μυθιστόρημα περιπέτειας του Alexandre Dumas. Η ταινία βγαίνει στις αίθουσες τον Ιούνιο.

Η ταινία αφηγείται την ιστορία του Edmond Dantes, ενός νεαρού άνδρα που συλλαμβάνεται άδικα την ημέρα του γάμου του, εξαιτίας μίας συνωμοσίας, για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε.

Μετά από 14 χρόνια στη φυλακή καταφέρνει να δραπετεύσει, παίρνει την ταυτότητα του Κόμη του Μόντε-Κρίστο και εκδικείται τους τρεις άντρες που τον πρόδωσαν.

Η Μενεγάκη βρήκε τη γυναίκα που ήθελε για τον γιό της σε συνεργάτιδα της: «Τι δουλευταρού, νύφη να σε είχα!»

Η Ελένη Μενεγάκη ενθουσιάστηκε με συνεργάτη της, η οποία παρουσίασε ένα θέμα για την Ακρόπολη και την προσβασιμότητα σε αυτή από άτομα με κινητικά προβλήματα, με αποτέλεσμα να αντιδράσει έντονα.

Ειδικότερα, η παρουσιάστρια του Mega σηκώθηκε από τη θέση της, τη φίλησε και αναφώνησε «πραγματικά δηλαδή, νύφη να σε είχα, θα σε έδινα εύκολα! Συγχαρητήρια!».

Επί του θέματος, η βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης ρώτησε «εμείς οι Έλληνες πόσες φορές έχουμε ανέβει στην Ακρόπολη» και η συνεργάτης της απάντησε «να σου πω γιατί μίλησε με έναν τουριστικό πράκτορα…» και τότε η παρουσιάστρια την διέκοψε, γιατί ενθουσιάστηκε που η δημοσιογράφος είχε την απάντηση.

Η Ελένη Μενεγάκη ενθουσιάστηκε με συνεργάτη της




Η παρουσιάστρια του Mega, από τον ενθουσιασμό της, σηκώθηκε από τη θέση της, την αγκάλιασε, τη φίλησε και της ευχήθηκε, για τη νέα σεζόν, «έλα να σε φιλήσω! Τι δουλευταρού! Πραγματικά την ευχή μου, με την ευχή μου στον επόμενο που θα πας. Πραγματικά δεν αφήνεις τίποτα, δεν σε πιάνω πουθενά που να μην είσαι ενημερωμένη. Πραγματικά δηλαδή, νύφη να σε είχα, θα σε έδινα εύκολα! Συγχαρητήρια!».

Ανήμερα της γιορτής της: Η Ελένη Μενεγάκη έβγαλε τη βέρα του γάμου της κι έκανε την αποκάλυψη στο Πανελλήνιο

Η Ελένη Μενεγάκη αφαίρεσε τη βέρα της κατά τη διάρκεια της εκπομπής και αποκάλυψε τι θεωρεί γρουσουζιά, ενώ μοιράστηκε και ένα μυστικό που εφαρμόζει κάθε χρόνο.

Αφορμή για τον σχολιασμό, στάθηκε η σόλο εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ και το γεγονός ότι ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε χωρίς τη βέρα του. Η Ελένη Μενεγάκη λοιπόν, σχολίασε: «Όταν φοράτε τη βέρα σας και πρήζετε το δάχτυλό σας, αλλάξτε χέρι…»!

Και συνέχισε αποκαλύπτοντας: «Εγώ πότε την πάω από τη μια μεριά και πότε από την άλλη. Κάποτε έλεγα γκαντεμιά και μετά είπα «Τι γκαντεμιά», γκαντεμιά είναι να τη βγάλω τελείως τη βέρα μου». Οπότε πότε από εδώ, πότε από εκεί (και την έβγαλε από το δεξί της χέρι και την πήγε στο αριστερό…) Ανά χρονιά αλλάζω χέρι! Ε, μα ναι… είναι κόλπο… Εξάλλου το χέρι δεν πρήζεται τόσο εύκολα, πρέπει να φοράς τη βέρα πολλά χρόνια στο ίδιο δάχτυλο…. με μια χρονιά δεν πρήζεται το χέρι»!

Να υπενθυμίσουμε ότι η γνωστή παρουσιάστρια, Ελένη Μενεγάκη, ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου με τον Μάκη Παντζόπουλο στις 18 Φεβρουαρίου 2015. Η ευτυχία τους ολοκληρώθηκε λίγους μήνες αργότερα με τη γέννηση της κόρης τους, Μαρίνας, που αποτελεί τον καρπό του έρωτά τους.

Παρακολουθήστε το σχετικό απόσπασμα:

Αuτά είναι το πιο επικίνδυνα ζώδια για εγκληματικές πράξεις σύμφωνα με το FBI

0

Το ζώδιο ενός ατόμου σχετίζεται άμεσα με το είδος του εγκλήματος που είναι πιθανό να διαπράξει.

Αναλύοντας στοιχεία του FBI σχετικά με το ζώδιο συλληφθέντων κατά συρροή δολοφόνων οι ειδικοί κατέληξαν στο ποια ζώδια είναι τα πιο επικίνδυνα από άποψη εγκληματικής συμπεριφοράς.

Τα ζώδια χωρίζονται σε 4 διαφορετικές κατηγορίες: Φωτιά, Νερό, Γη και Αέρας.

Τα Ζώδια της Φωτιάς είναι Τοξότης, Κριός και Λέων.

Από τα τρία, Τοξότης έχει τον μεγαλύτερο αριθμό εγκληματιών και είναι ο πιο δύσκολος να συλληφθεί, ο Κριός είναι συνήθως ο πιο βαριά οπλισμένος, αλλά στην πραγματικότητα ο πιο επικίνδυνος από τα ζώδια της φωτιάς είναι ο Λέων.

Τα Ζώδια του Αέρα είναι Ζυγός, Δίδυμοι και Υδροχόος

Οι Ζυγοί έχουν το πιο βεβαρυμένο ποινικό μητρώο σε σχέση με τα υπόλοιπα ζώδια του αέρα και είναι συνήθως οπλισμένοι και πολύ επικίνδυνοι. Από την άλλη οι Δίδυμοι εμπλέκονται συνήθως σε εγκλήματα απάτης, ενώ οι Υδροχόοι συνήθως διαπράττουν εγκλήματα με στόχο την εκδίκηση.

Τα Ζώδια της Γης είναι Αιγόκερως, Παρθένος και Ταύρος

Στην κατηγορία αυτή οι εγκληματίες συλλαμβάνονται σχεδόν κατά κανόνα. Ο Ταύρος ο πιο ευέξαπτος και γι’ αυτό επικίνδυνος, ο Παρθένος είναι επίσης συνήθως βαριά οπλισμένος, ενώ το ποινικό μητρώο ενός Αιγόκερου έχει λίγο απ’ όλα.

Τα Ζώδια του Νερού είναι Καρκίνος, Σκορπιός και Ιχθείς

Οι Καρκίνοι έχουν τη μεγαλύτερη πλειοψηφία εγκληματιών μεταξύ όλων των ζωδίων και είναι επίσης πολύ βίαιοι, ενώ ο Σκορπιός και οι Ιχθείς είναι επίσης αρκετά ευέξαπτοι.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του FBI, οι Καρκίνοι είναι οι πιο επικίνδυνοι εγκληματίες από όλα τα ζώδια, ενώ ακολουθούν οι Ταύροι στη δεύτερη θέση.

Τρίτοι πιο επικίνδυνοι έρχονται οι Τοξότες και τέταρτοι οι Κριοί, ενώ ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά Αιγόκερως , Παρθένος , Ζυγός , Ιχθείς , Σκορπιός , Λέων , Υδροχόος και οι Δίδυμοι τελευταίοι στη λίστα αφού τα εγκλήματα τους σπανίως συνδέονται με βία, αλλά κυρίως με απάτες και κομπίνες.

Οι Καρκίνοι είναι ως επί το πλείστον δολοφόνοι πάθους. Σκοτώνουν σχεδόν κατά κανόνα και αφήνουν κάποια διακριτικά σημάδια στο σώμα των θυμάτων τους για να υπογράψουν το έγκλημά τους.

Οι Ταύροι συνήθως εμπλέκονται σε ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και συνήθως ενεργούν μόνοι τους χωρίς συνεργούς.

Οι Τοξότες είναι απατεώνες και κλέφτες, ωστόσο σπάνια βλάπτουν το θύμα τους εκτός κι αν κινδυνεύει η δική τους ζωή.

Οι Κριοί συνήθως προσλαμβάνονται για να κάνουν εγκλήματα, ενώ οι Αιγόκεροι ως επί το πλείστον συμμετέχουν στο οργανωμένο έγκλημα.

Οι Σκορπιοί αναδείχθηκαν το πιο σαδιστικό και δολοφονικό ζώδιο, ενώ οι Παρθένοι είναι συνήθως διαρρήκτες ή χάκερ . Οι Ζυγοί είναι βουτηγμένοι στη διαφθορά, ενώ οι Ιχθείς εμπλέκονται ως επί το πλείστον σε εγκλήματα που σχετίζονται με ναρκωτικά .

Από την άλλη οι Δίδυμοι δεν είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι και συνδέονται συνήθως με οικονομικές απάτες και αναίμακτες κλοπές.

Αντίθετα οι Λέοντας συνήθως εμπλέκονται σε εγκληματικές δραστηριότητες για να αποκτήσουν φήμη και αναγνώριση κι έτσι δεν ασχολούνται με μικροαδικήματα. Τέλος οι Υδροχόοι είναι χάκερ και ειδικεύονται στην εξαπάτηση.

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Η Ελλάδα θα συνεχίσει τη στηρίζει την Ουκρανία»

Η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία διαβεβαίωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Μητσοτάκης σε Ζελένσκι: Η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία

Ο Έλληνας πρωθυπουργός είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Ουκρανίας, και κατά τη διάρκεια της συνομιλίας ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία.




Σε συνέχεια των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επαναβεβαίωσε την στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία της Ουκρανίας και στη σύγκληση Διακυβερνητικής Διάσκεψης ΕΕ – Ουκρανίας τον ερχόμενο Ιούνιο, η οποία και θα σηματοδοτήσει την επίσημη έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Ουκρανίας με την ΕΕ.

Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποδέχθηκε την επίσημη πρόσκληση που του απηύθυνε ο κ. Ζελένσκι να συμμετάσχει στην Διάσκεψη για την Ειρήνη στην Ουκρανία που θα πραγματοποιηθεί στις 15 και 16 Ιουνίου στην Ελβετία

Γιάννης Μπέζος: «Η γενιά του Πολυτεχνείου είναι αυτή που τα έκανε ρόιδο»

Στην εκπομπή της Αθηναΐδας Νέγκα ήταν καλεσμένος ο Γιάννης Μπέζος. Ο επιτυχημένος ηθοποιός κατά την διάρκεια της συνέντευξης μίλησε, μεταξύ άλλων και για την γενιά του Πολυτεχνείου.

«Νομίζω ότι παρά έχουμε ελευθερίες. Δηλαδή έχουμε τόσες πολλές που δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε. Δεν έχουμε την ελευθερία του να έχουμε το θάρρος να κάνουμε τις σωστές επιλογές μας και να αναλάβουμε την ευθύνη μας. Είναι ζήτημα εμπειρίας και παιδείας», εξήγησε αρχικά ο Γιάννης Μπέζος.

Στη συνέχεια ο επιτυχημένος καλλιτέχνης σημείωσε ότι: «Έχουμε την αίσθηση και ταυτίζουμε την ελευθερία με την ανυπακοή. Η ελευθερία είναι ένα πειθαρχημένο παιχνίδι. Δεν φταίει ο Έλληνας, του το έχουν επιτρέψει. Έχουμε γίνει πιο πειθαρχημένοι. Εγώ πιστεύω ότι η νέα γενιά που έρχεται τώρα, θα κάνει τη μεγάλη διαφορά σε 10-15 χρόνια».

Δείτε το βίντεο:



«Τα κάναμε ρόιδο και ησυχάσαμε»

Μιλώντας για τη γενιά του Πολυτεχνείου ανέφερε πως: «Η γενιά η δική μου που ονομάζουμε «γενιά του Πολυτεχνείου» είναι αυτή που τα έκανε ρόιδο. Ζήσαμε σε ειρηνική περίοδο, σε οικονομική άνθιση, στην τηλεοπτική έξαρση, στη μεγάλη ελευθερία, στις διακοπές, στο ξενύχτι. Τα κάναμε όλα πολύ πολύ, τα κάναμε ρόιδο και ησυχάσαμε! Και τώρα αντί να κάνουμε αυτοκριτική, λέμε ότι οι νέοι είναι καλομαθημένοι. Εμείς είμαστε καλομαθημένοι!».

«Οι νέοι δεν είναι καθόλου καλομαθημένοι, είναι πολύ προβληματισμένοι και θα πρέπει να ξεστραβωθούμε να δούμε τι θα κάνουμε! Και να αφήσουμε τα βαρύγδουπα και τα ψευτοσοσιαλιστικά, γιατί πρέπει κάποια στιγμή να δώσουμε λόγο.

Υπήρχαν άνθρωποι που δοκιμάστηκαν, που αγωνίστηκαν, αλλά ήταν λίγοι. Όντως οι άνθρωποι θέλησαν έναν καινούργιο κόσμο. Αγωνίστηκαν, φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν, δεν μπορούμε να τα αρνηθούμε όλα αυτά. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να βαπτιστούμε σε αυτό!», πρόσθεσε.

«Ήταν μια φρικτή περίοδος»

Ακόμα, ο Γιάννης Μπέζος είπε: «Πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Γιορτάζουμε την ελευθερία, χωρίς να γνωρίζουμε. Γιορτάζουμε το Πολυτεχνείο χωρίς να ξέρουμε τι ήταν η δικτατορία. Ζήσαμε την δικτατορία που ήταν μια φρικτή περίοδος. Όχι τόσο στα οικονομικά, όσο στην αισθητική και στην παιδεία».

«Θυμάμαι ένα κόσμο στείρο, ένα σχολείο δεσποτικό, το οποίο δεν αποκάλυπτε κάτι και μερικές εξαιρέσεις δασκάλων που έκαναν τη διαφορά. Τα 7 χρόνια αυτά ήταν καταλυτικά για να μας πάνε πίσω, σε μία περίοδο που η Ευρώπη ανθούσε! Και δεν έχουμε κάνει την αποτίμηση γιατί ήρθαν αυτοί οι άνθρωποι και επέβαλλαν συνθήκες στρατοπέδου σε μία χώρα; Τι τους γέννησε και τι τους επέτρεψε να το κάνουν;

Δεν κοιτάμε γιατί έγινε ώστε να μην το ξαναζήσουμε. Όλο αυτό συνέβη για την επιπολαιότητά μας, για τον λαϊκισμό και το ψώνιο των πολιτικών. Το πρώτο ψώνιο είναι της πολιτικής», κατέληξε.

Γιατί οι νέοι σύντροφοι μοιάζουν με τους πρώην;

Αρκετοί ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι τείνουν να επιλέγουν συντρόφους με προσωπικότητες παρόμοιες με τις δικές τους.

Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πρώην και οι νέοι σύντροφοι τείνουν να έχουν κοινά χαρακτηριστικά. Το παραπάνω επιβεβαιώνει και μία νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών.

Οι ερευνητές εξέτασαν μία γερμανική μελέτη για τις οικογένειες και τις ρομαντικές σχέσεις που άρχισαν το 2008 και συνεχίζουν να συλλέγουν νέα δεδομένα κάθε χρόνο. Η μελέτη αυτή ξεκίνησε με στοιχεία από πάνω από 12.000 συμμετέχοντες και προσπάθησε να εξετάσει επίσης τους συντρόφους τους.

Πιο συγκεκριμένα, κάθε χρόνο, οι αρχικοί συμμετέχοντες ανέφεραν αν είχαν ένα νέο σύντροφο, ο οποίος στη συνέχεια συμμετείχε στην έρευνα. Όλοι απαντούσαν σε ερωτήσεις σχετικά με την προσωπικότητά τους και πώς συμπεριφέρονταν στις σχέσεις, προσφέροντας στους ερευνητές δεδομένα για συνολικά 332 άτομα, τους συντρόφους τους και τουλάχιστον έναν πρώην.

Η μελέτη διαπίστωσε «ένα σημαντικό βαθμό ομοιότητας των συντρόφων, υποδηλώνοντας ότι μπορεί πράγματι να υπάρχει ένας μοναδικός τύπος ατόμου που προτιμάει κάθε άτομο». Τα ευρήματα δεν μπορούσαν να υποδείξουν την αιτία του φαινομένου, αλλά οι ερευνητές είχαν μερικές θεωρίες σχετικά με το ζήτημα.

Πιο συγκεκριμένα, επισημαίνουν ότι πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι τείνουμε να συναντάμε ανθρώπους που είναι σαν εμάς. Αυτό σημαίνει όλοι οι σύντροφοί μας παρελθόντες και παρόντες θα είναι παρόμοιοι μεταξύ τους επειδή όλοι τους είναι όμοιοι με εμάς.

Κώστας Αποστολάκης: «Είναι όλα ανάξια μπροστά στον Ιησού Χριστό»

0

Ο Κώστας Αποστολάκης έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο On Time.

Ο ηθοποιός μίλησε από καρδιάς για το θαύμα που βιώνει με την μεταστροφή προς τον Λόγο του Θεού ενώ αναφέρθηκε και στις κακές γλώσσες γύρω του.

Έχεις βιώσει αυτό που λέμε θαύμα; Σου έχει συμβεί κάτι τέτοιο;

Βεβαίως. Το θαύμα είναι αυτό που μου συμβαίνει. Έχω αλλάξει ριζικά. Και στον τρόπο σκέψης μου και στην ψυχολογία μου και στις ενέργειες μου καθημερινά. Αυτό είναι ένα θαύμα. Αυτό είναι η αναγέννηση. Πράττω, δρω, σκέφτομαι κι ενεργώ διαφορετικά από πριν. Αλλά αυτό δεν είναι δικό μου επίτευγμα. Γιατί ακούω φίλους μου που μου λένε – γιατί δεν γνωρίζουν – «μπράβο σου, τα κατάφερες». Αυτό είναι μεγάλη πλάνη. Τι κατάφερα; Εγώ βοήθεια ζήτησα από τον Ιησού Χριστό και μου την έδωσε. Κι επειδή στον Χριστό μας, στον Θεό μας, δεν έχουμε τη δύναμη να του δείξουμε τη βούληση μας, τη θέληση μας του καταθέτουμε κι έτσι ενεργεί. Θέλει να δει τη θέληση μας.

Δεν είναι πολύ δύσκολα όλα αυτά;

Όχι. Δύσκολο είναι να ζεις στο σκοτάδι. τα πράγματα τα κάνει ο άνθρωπος δύσκολα. Δεν είναι. Βλέπεις πολλούς ανθρώπους και εμάς τους ίδιους που, αν δεν έχουμε ένα πρόβλημα, δεν μπορούμε να ζήσουμε. Ψάχνουμε να βρούμε το πρόβλημα. Γιατί αυτό θέλει ο διαβολάκος, να μας απελπίσει.

img 65d1c208e2c7b

Είναι κάποιες συγκεκριμένες ώρες που προσεύχεσαι ή όταν νιώσει η ψυχή σου την ανάγκη;

Υπάρχουν προσευχές από την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία πολύ ωραίες – η παράκληση της Παναγίας είναι δυνατή προσευχή -, αλλά αν γονατίσεις οποιαδήποτε ώρα και μιλήσεις στον Ιησού Χριστό σαν να είναι ο φίλος σου, εκεί πιάνουν πάρα πολύ γρήγορα. Να του πεις «καλέ μου φίλε, ήρθα να σου μιλήσω σήμερα» και να το εννοείς.

Δεν φοβάσαι μέσα στον καλλιτεχνικό χώρο, όπου δείχνεις αυτή τη μεταστροφή προς το Λόγο του Θεού, μήπως χαρακτηριστείς γραφικός ή σου γυρίσουν την πλάτη κάποιοι;

Δεν φοβάμαι. Έχει γίνει αυτό, αλλά δεν με πειράζει. Δεν φοβάμαι καθόλου. Είναι όλα σκύβαλα μπροστά στον Ιησού Χριστό.

Ασταμάτητη η Μαρία Καρυστιανού: Έστειλε επιστολή στον Μητσοτάκη και ζητάει την παραίτηση του

«Οφείλετε να υποβάλετε την παραίτηση σας και να θέσετε τον εαυτό σας ενώπιον της τακτικής Δικαιοσύνης», τονίζει στον πρωθυπουργό η Μαρία Καρυστιανού

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με κοινοποίηση στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου απέστειλε η μητέρας της 19χρονης Μάρθης Ψαροπούλου, θύματος του δυστυχήματος Τεμπών Μαρία Καρυστιανού.

Στην επιστολή η Μαρία Καρυστιανού θέτει δύο ερωτήματα στον πρωθυπουργό καλώντας τον να απαντήσει δημόσια «ποιοι οι λόγοι της παρέμβασης σας στο έργο της Δικαιοσύνης πριν καν ξεκινήσει η διερεύνηση του τραγικού αυτού δυστυχήματος από τις αρμόδιες Αρχές» αλλά και «ποιων ακριβώς εγκληματικών πράξεων επιχειρήσατε την συγκάλυψη με την παραπάνω συντονισμένη επιχείρηση καθολικής αλλοίωσης των στοιχείων στο πεδίο».

«Η Δικαιοσύνη πράγματι οφείλει να κάνει το χρέος της και κάθε υπαίτιος να τεθεί στην κρίση της»

Σε περίπτωση που δεν απαντήσει η Μαρία Καρυστιανού καλεί τον πρωθυπουργό να παραιτηθεί. «Οφείλετε να υποβάλετε την παραίτηση σας και να θέσετε τον εαυτό σας ενώπιον της τακτικής Δικαιοσύνης», υπογραμμίζει.

Επίσης, κάνει λόγο για τις ενέργειες του τότε υφυπουργού Χρήστου Τριαντόπουλου, ο οποίος με δελτία τύπου τις ημέρες εκείνες είχε αναφερθεί σε επιχείρηση «αποκατάστασης του πεδίου».

Η Μαρία Καρυστιανού, ακόμη, σχολιάζει και τη θέση της Προέδρου της Δημοκρατίας στην υπόθεση των Τεμπών, για την οποία αναφέρει χαρακτηριστικά πως μέχρι στιγμής «η παρέμβασή της περιορίζεται και εξαντλείται σε τηλεοπτικές δηλώσεις» και την καλεί «να τιμήσει τον θεσμικό της ρόλο και να λάβει ουσιαστική θέση επί της υπόθεσης των Τεμπών».

Αναλυτικά η επιστολή της Μαρίας Καρυστιανού που δημοσιεύτηκε στο documentonews.gr:

«ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Της Μαρίας Καρυστιανού του Παναγιώτη, μητέρας της 19χρονης Μάρθης Ψαροπούλου, θύματος του δυστυχήματος Τεμπών.

Κοινοποίηση:

Προς την Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Αθήνα, 23.5.2024

κ. Μητσοτάκη,

Σε όλο και περισσότερους πολίτες γίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι, από τη στιγμή που συγκρούστηκαν η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία την 28.02.2023 στα Τέμπη, υπήρχαν και υπάρχουν οι προϋποθέσεις για μια επόμενη αναπότρεπτη σύγκρουση. Και η πρώτη ήταν αναπότρεπτη λόγω των εν γνώσει υπαιτίων και με πλήρη ανάληψη όλων των ενδεχόμενων τεράστιων κινδύνων βλάβης των ύψιστων αγαθών της ζωής και της υγείας πράξεων και παραλείψεων των υπευθύνων, κυβερνητικών και μη.

Επειδή λοιπόν μόνο ο δημόσιος λόγος εισφέρει ουσιαστικά στην αποκάλυψη της αλήθειας, σας καλώ να απαντήσετε σε δύο ερωτήματα, που στην πραγματικότητα απασχολούν αν όχι την ολότητα, την πλειοψηφία του ελληνικού λαού για το Κράτος, στο οποίο έχουν εμπιστευτεί τους ίδιους και τους αγαπημένους τους. Σας τα θέτω λοιπόν εγώ, διότι αυτό υπαγορεύει η συνείδηση μου, αλλά και η μνήμη του αδικοχαμένου παιδιού μου.

1ον) Ποιοι οι λόγοι της παρέμβασης σας στο έργο της Δικαιοσύνης πριν καν ξεκινήσει η διερεύνηση του τραγικού αυτού δυστυχήματος από τις αρμόδιες Αρχές, τη στιγμή που ο χώρος έπρεπε να παραμείνει αναλλοίωτος ως τόπος εγκλήματος;

Δια του Υφυπουργού σας κ. Τριαντόπουλου αλλοιώσατε πλήρως το πεδίο του εγκλήματος, επικαλούμενος το δήθεν δικαίωμα σας να το «αποκαταστήσετε», ενώ σε αυτό δολοφονήθηκαν τουλάχιστον 57 άνθρωποι.

Ότι το πράξατε είναι ομολογημένο από την ίδια την κυβέρνηση σας. Ειδικότερα, ομολογείται τόσο σε δύο τουλάχιστον δελτία Τύπου της Κυβέρνησης που εκδόθηκαν αμέσως μετά το έγκλημα, όσο και σε αλλεπάλληλες δηλώσεις του κ. Τριαντόπουλου στον Τύπο (ΣΚΑΙ, TRT, ραδιοφωνικός σταθμός ΒΕΡΑ), καθώς ο ίδιος αναφέρθηκε τότε ρητά σε επιχείρηση «αποκατάστασης του πεδίου» που εσείς του αναθέσατε και παρέμεινε επί πενθήμερο «στο σημείο» προκειμένου να την εκτελέσει, μαζί με πλήθος άλλων στελεχών της Κυβέρνησης σας.

Με αυτήν την ενέργεια σας επιδιώξατε την αλλοίωση του τόπου του εγκλήματος και πετύχατε την απώλεια κρίσιμων αποδεικτικών στοιχείων. Ουσιαστικά, επεμβήκατε και επιχειρήσατε ΠΡΟΤΟΥ οι εισαγγελικές και ανακριτικές αρχές απομονώσουν και διατηρήσουν τον τόπο αναλλοίωτο, ώστε να εξιχνιάσουν τις συνθήκες του δυστυχήματος.

Το σύνολο των αποδεικτικών στοιχείων υποβάλλω προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου με αίτημα την επίσπευση των απαραίτητων ενεργειών κατά καθήκον από την κ. Εισαγγελέα.

Είναι ξεκάθαρο πλέον, επίσης, ότι αυτό που εσείς και οι λοιποί συνεργοί σας αναφέρουν ως δήθεν «αποκατάσταση του πεδίου», για κάθε νοήμονα πολίτη αποτελεί άνευ προηγουμένου κατάχρηση της εξουσίας που σας ανατέθηκε, κατάχρηση που βέβαια δεν είναι τυχαία, αλλά έχει κίνητρα και σκοπούς που πρέπει από μέρους σας να γνωστοποιηθούν και άμεσα να ερευνηθούν.

Με αυτήν την ενέργεια σας εν γνώσει σας επιδιώξατε και επιτύχατε την αλλοίωση του τόπου του εγκλήματος και την εξαφάνιση κρίσιμων αποδεικτικών στοιχείων. Ουσιαστικά, επεμβήκατε και επιχειρήσατε ΠΡΟΤΟΥ οι εισαγγελικές και ανακριτικές αρχές επιληφθούν, απομονώσουν και διατηρήσουν τον τόπο αναλλοίωτο, ώστε να εξιχνιάσουν τις συνθήκες του δυστυχήματος και να διαγνώσουν τα αίτια αυτού.

Η αυθαίρετη παρέμβαση στον τόπο πέριξ του δυστυχήματος, που αυτονόητα είναι και τόπος εγκλήματος, επιβεβαιώνεται και από την με αρ. 43/2024 Διάταξη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, με την οποία κρίθηκε η Προσφυγή κατά της Διάταξης περί θέσης στο αρχείο της μήνυσης που στρεφόταν, μεταξύ άλλων, και σε βάρος του κ. Τριαντόπουλου.

Με την ως άνω με αρ. 43/2024 Διάταξη, η Εισαγγελέας Εφετών Λάρισας ανέθεσε αυτοπροσώπως σε Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών να διευκρινιστεί εντός 20 ημερών ποια συγκεκριμένα πρόσωπα παρευρίσκονταν τις πρώτες ημέρες και μέχρι και την επίστρωση του χώρου με πίσσα και χαλίκια στο τόπο του δυστυχήματος, και ποιος ή ποια πρόσωπα έδωσαν εντολή απομάκρυνσης των χωμάτων και των λοιπών υλικών που στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε ιδιόκτητο οικόπεδο χωρίς να τεθεί το υλικό αυτό στη διάθεση των δικαστικών αρχών…».

Αυτή ακριβώς η εκπεφρασμένη πλέον θέση της Δικαιοσύνης, κ. Μητσοτάκη, που τίθεται διά της με αρ. 43/2024 Διάταξης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, σε εσάς απευθύνεται, που είστε ο Αρχηγός της Κυβέρνησης και του Επιτελικού Κράτους και δώσατε απευθείας εντολή στον Υπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Τριαντόπουλο.

Το πρώτο ερώτημα μου οδηγεί εύλογα και αναπόδραστα στο δεύτερο ερώτημα, που σας θέτω ευθύς αμέσως:

2ον) Ποιων ακριβώς εγκληματικών πράξεων επιχειρήσατε την συγκάλυψη με την παραπάνω συντονισμένη επιχείρηση καθολικής αλλοίωσης των στοιχείων στο πεδίο, με το πρόσχημα της δήθεν «αποκατάστασης» και ποιων υπαιτίων προσώπων τη διαφυγή από τη δικαστική έρευνα υποθάλψατε, με τις εντολές που δώσατε στον Υφυπουργό σας και σε όσους άλλους εν γνώσει τους συμμετείχαν σε αυτήν την «οργάνωση», παρέβησαν τα καθήκοντα τους και υπέθαλψαν τους υπαιτίους;

Η απάντηση σας στο ερώτημα αυτό δεν υπαγορεύεται απλώς από την αυτονόητη ανάγκη μιας μητέρας να μάθει τί ακριβώς και γιατί έκαψε ζωντανό το παιδί της, όπως και ποιοι ευθύνονται για αυτό, αλλά αποτελεί πλέον απαίτηση όλων των Ελλήνων Πολιτών.

Το έχετε ομολογήσει πρόσφατα και εσείς ο ίδιος σε συνέντευξη σας «Κανείς δεν θα πιστέψει ή λίγοι θα πιστέψουν αυτό το οποίο θα πω εγώ. Θα πιστέψουν, όμως, τη Δικαιοσύνη…».

Επειδή πράγματι τελικά όλοι θα θέλαμε να εμπιστευτούμε την Δικαιοσύνη, σας καλώ δημόσια να βοηθήσετε το έργο της, απαντώντας στα δύο παραπάνω ερωτήματα και θέτοντας εαυτόν στη διάθεση της Δικαιοσύνης.

Εάν δεν το πράξετε, θα επιβεβαιώσετε για άλλη μία φορά πόσο υποτιμάτε τον ελληνικό λαό και μία μάνα, όπως πρόσφατα έπραξε και ο κ. Αγοραστός κάνοντας χρήση του δικαιώματος σιωπής ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής «Για την Διερεύνηση του Εγκλήματος των Τεμπών και όλων των Πτυχών του».

Και βέβαια, καθένας δικαιούται να μην αυτοενοχοποιείται δημόσια, δεν δικαιούται όμως να παραμένει Πρωθυπουργός, καταχρώμενος τελικά τη θέση εξουσίας του και μη ανταποκρινόμενος σε στοιχειώδεις υποχρεώσεις που υπαγορεύει αυτή.

Εάν δεν απαντήσετε, οφείλετε να υποβάλετε την παραίτηση σας και να θέσετε τον εαυτό σας ενώπιον της τακτικής Δικαιοσύνης, ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια.

Σας καλώ λοιπόν να ανταποκριθείτε άμεσα στα ανωτέρω αιτήματα μου και να πράξετε έστω και τελευταία στιγμή όπως υπαγορεύουν οι αρχές του Κράτους Δικαίου, που έχουν ανεπανόρθωτα πληγεί στη χώρα μας, όπως και τα αρμόδια όργανα της Ευρώπης έχουν πολλάκις κρίνει.

Παρακαλείται τέλος, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κ. Σακελλαροπούλου, να τιμήσει τον θεσμικό της ρόλο και να λάβει ουσιαστική θέση επί της υπόθεσης των Τεμπών. Διότι μέχρι στιγμής, η παρέμβασή της περιορίζεται και εξαντλείται σε τηλεοπτικές δηλώσεις, όπως «από την ημέρα εκείνη, όταν βλέπω γραμμές ή τρένο, πέρα από τον πόνο και την οργή, νιώθω και ντροπή ακόμη. Θέλω να πιστεύω ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της».

Η Δικαιοσύνη πράγματι οφείλει να κάνει το χρέος της και κάθε υπαίτιος να τεθεί στην κρίση της. Ακόμη και όσοι προστατεύονται από υπουργική και βουλευτική ασυλία. Πέραν δε της για πολλούς λόγους επιβεβλημένης άρσης αυτής της ασυλίας τους, οι ίδιοι πρέπει να την απεκδυθούν αυτοβούλως.

Αν ψάξουν μέσα τους, πέρα από μια μάνα και τους Έλληνες πολίτες που είναι μαζί μας με πάνω από 1.500.000 υπογραφές, τους το ζητάει και η ίδια η ψυχή τους.

Μαρία Καρυστιανού».