Blog Σελίδα 3917

Πάτρα: Έκλεισε άρον άρον και με πολλά λάθη η υπόθεση της Ίριδας – Δεν πήγε καν Αστυνομία

Κενά και ασάφειες έρχονται να εντείνουν το μυστήριο γύρω από τον θάνατο της μικρότερης κόρης του ζεύγους Δασκαλάκη, της Ίριδας.  Έναν χρόνο μετά το θάνατο του παιδιού στην κούνια του σπιτιού του, αποκαλύπτονται οι αστοχίες που συσκότισαν την υπόθεση.

Κομβικό σημείο η αντίδραση του ΕΚΑΒ μετά την κλήση που δέχτηκε εκείνο το πρωινό της 21ης Μαρτίου του 2021.

Σύμφωνα με το Mega, το ασθενοφόρο φτάνει στο σπίτι κι εκεί, κατά παράβαση του πρωτοκόλλου, οι διασώστες δεν ειδοποιούν την αστυνομία. Παίρνουν το βρέφος που έχει ήδη ξεψυχήσει και το μεταφέρουν σε νοσοκομείο, με τους γιατρούς να διαπιστώνουν απλώς τον θάνατό του.
Πίσω από το ασθενοφόρο βρίσκονταν ο Μάνος Δασκαλάκης και η 33χρονη πλέον κατηγορούμενη μητέρα, ενώ στο σπίτι έμεινε η αδερφή της, που ήταν παρούσα στο διαμέρισμα όταν ξεψυχούσε η μικρότερη ανιψιά της.

Η σήμανση αν και θα έπρεπε να είχε πάει άμεσα στο διαμέρισμα, έκανε αυτοψία ένα και πλέον 24ωρο μετά τον θάνατο του βρέφους. Η έρευνα δεν έδωσε στοιχεία.

Στο επίκεντρο συζητήσεων και αναλύσεων βρέθηκε και το ματωμένο πανάκι του βρέφους. Εκείνο που αν και δόθηκε στην αστυνομία, στη συνέχεια ζητήθηκε πίσω από την 33χρονη, επειδή όπως είπε, το ήθελε ως ενθύμιο.

Η αστυνομία τότε αρκέστηκε κυρίως στην κατάθεση που πήρε από την αδερφή της 33χρονης. Το πόρισμα περί αγενεσίας φλεβόκομβου λίγο αργότερα έκλεισε την υπόθεση πρόωρα.

Στην κατάθεσή της, η αδερφή της μητέρας υποστήριξε ότι το βρέφος εντοπίστηκε νεκρό από την ίδια στις 11.30 το πρωί. Σε εκείνη την κατάθεση δεν ανέφερε πουθενά ότι η 33χρονη μπήκε στο δωμάτιο της μικρής στις 07.30 το πρωί.

Είπε ότι η Ίριδα κοιμόταν συνεχόμενα από τις 02.30 τη νύχτα και εντοπίστηκε νεκρή εννέα ώρες μετά, όταν η αδερφή της, της είπε να μπει στο δωμάτιο και να την ξυπνήσει.

Οι Αρχές έδειχναν να μην υποψιάζονται το παραμικρό και αυτό αποτυπωνόταν μέσα από τις κινήσεις τους. Στα λάθη του ΕΚΑΒ και της αστυνομίας, ήρθαν να προστεθούν αργότερα και οι αστοχίες της ιατροδικαστικής εξέτασης.

Μιλώντας στο MEGA, διασώστης του ΕΚΑΒ που βρέθηκε στο σημείο αποκαλύπτει: «Λένε ότι το βρέφος ήταν παγωμένο. Τι θα πει παγωμένο; Θα μπορούσαν να είχαν ακουμπήσει το μωρό στο κρύο πάτωμα. Μπορεί να το διαπιστώσει κανείς αυτό; Εκείνη την ώρα θα κάναμε ιατροδικαστικό έλεγχο ή θα προσπαθούσαμε να σώσουμε μια ζωή; Δεν υπάρχει πρωτόκολλο που να λέει κάνουμε ΚΑΡΠΑ μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις. Πάντα όταν βλέπουμε έναν άνθρωπο που δεν έχει αναπνοή και σφυγμό, αρχίζουμε ΚΑΡΠΑ».

Και συμπληρώνει: «Αν έχει αρχίσει η σήψη ή υπάρχει νεκρική ακαμψία, που σημαίνει ότι είναι 4 – 5 ώρες που έχει πεθάνει ο άνθρωπος, τότε δεν το κάνουμε. Αλλά δεν είχαμε τέτοια σημάδια στο παιδί. Έτσι, θεωρήσαμε σκόπιμο να το πάμε στο νοσοκομείο υπό συνεχή ΚΑΡΠΑ, για να έχει την καλύτερη δυνατή φροντίδα, πέρα από τις πρώτες βοήθειες που δίναμε εμείς. Την ώρα που αρχίσαμε την ΚΑΡΠΑ στο σπίτι, μας είπαν οι γονείς ότι έχουν χάσει ήδη ένα παιδί πριν από έναν χρόνο και αυτό είναι το δεύτερο. Είναι δυνατόν κάτω από τέτοια φόρτιση να μείνεις άπραγος;

Πήραμε το βρέφος και καθίσαμε λίγο μέσα στην κινητή μονάδα, γιατί το σπίτι ήταν γεμάτο κόσμο για να είναι προστατευμένο το περιβάλλον και μετά πήγαμε κατευθείαν στο Καραμανδάνειο. Ρώτησε κάποιος: ‘Γιατί δεν φεύγετε;’ και τους εξηγήσαμε ότι έπρεπε να κάνουμε κάποιες δράσεις αναζωογόνησης, να χορηγήσουμε φάρμακα. Όταν παραλάβαμε το βρέφος από το σπίτι, ενημερώσαμε το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ να ενημερώσει την αστυνομία, ότι έχουμε στην τάδε διεύθυνση αυτό το συμβάν, ένα βρέφος χωρίς αναπνοή και σφυγμό».

Έτσι, ο διασώστης που βρέθηκε στο σημείο ανατρέπει τα δεδομένα και λέει ότι η αστυνομία ειδοποιήθηκε από το ΕΚΑΒ.

Μάλιστα υπογραμμίζει πως: «Πιθανόν να είναι αιφνίδιος θάνατος. Αμέσως μόλις παραλάβαμε, ειδοποιήσαμε την αστυνομία. Το κέντρο, από ό,τι έμαθα μετά, ενημέρωσε την αστυνομία».

Για την υπόθεση στο ΕΚΑΒ της Πάτρας διεξάγεται ΕΔΕ.

Πάτρα: Έκκληση για μονογονεϊκή οικογένεια με άρρωστο παιδί 2 ετών

0

Έκκληση για την οικονομική ενίσχυσης μονογονεϊκής οικογένειας με άρρωστο παιδί 2 ετών απευθύνει το Φωτεινό Αστέρι.

Όπως επισημαίνεται και στην ανάρτηση του Συλλόγου “Μονογονεϊκή οικογένεια βιώνει τον δικό της γολγοθά, το παιδί (2 χρ.)

λαμβάνει συνεχόμενη φαρμακευτική αγωγή, η μητέρα αδυνατεί να πληρώσει την συμμετοχή, ενώ αναγκαίες είναι και πάνες νουμ. 7.

Προβλήματα πολλά για αυτή την οικογένεια. Η δική σας στήριξη πολύτιμη και ουσιαστική. Γιατί το να δίνεις δύναμη και ελπίδα εκεί όπου η απελπισία βασιλεύει, αποτελεί πολύτιμο δώρο για σένα!”

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ

τηλ. 6981044800 – 2611104324

Θεμιστοκλέους 116 και Βορείου Ηπείρου Πάτρα

Δευτέρα – Σάββατο 10.00-14.00 και Πέμπτη- Παρασκευή 17.30-20.30

Πάτρα: Έκαναν 3η Ανάσταση στους ναούς της Πάτρας – Χτύπησαν τα μεσάνυχτα οι καμπάνες

Ανάσταση τα μεσάνυχτα έκαναν πολλές εκκλησίες στην Πάτρα και μάλιστα, όπως πληροφορείται το dete.gr, πολλοί ναοί είχαν πιστούς μέσα. Η Ανάσταση έγινε σε όλες τους ναούς της πόλης στις 9, στο πλαίσιο των μέτρων για την αποτροπή μετάδοσης του κορωνοϊού και η οδηγία που είχε δοθεί στους ιερείς ήταν η Αναστάσιμη λειτουργία να ολοκληρωθεί στις 10.30 το βράδυ.

Ωστόσο, όπως μαθαίνει το dete.gr, ορισμένοι «αντάρτες» ιερείς «τράβηξαν» την ακολουθία μέχρι τα μεσάνυχτα και τότε έδωσαν το σήμα να ηχήσουν χαρμόσυνα οι καμπάνες, για τρίτη φορά μέσα σε μία ημέρα.

Πάτρα: Είχε πιθανότητα να ζήσει…1% και τον έσωσαν στο Ρίο

0

Ενα πολύ σοβαρό περιστατικό αντιμετωπίστηκε με επιτυχία στο νοσοκομείο του Ρίου με τη συνδρομή του πατρινού Αγγειοχειρούργου Κωνσταντίνου Νικολακόπουλου.

95χρονος εισήχθη στο νοσοκομείο, με ρήξη ανευρύσματος κοιλιακής αορτής. Οι πιθανότητες να βγει από το χειρουργείο ζωντανός ήταν της τάξεως του 1%.

Μετά την επέμβαση από εξιδικευμένη ομάδα ο ασθενής αναρρώνει στο θάλαμο του.

 

Η ανάρτηση της εθελόντριας του  ΠΓΝΠ Βιβής Βιβής Παξινού:

Πηγή: flamis.gr

Πάτρα: Εγκεφαλικά νεκρός ο 6χρονος Κώστας που έπεσε από το μπαλκόνι – Η απόφαση των γονιών συγκινεί

0

Η γενναία απόφαση των γονιών του μικρού αγοριού

Ο 6χρονος που έπεσε από μπαλκόνι στην Κρήνη το απόγευμα της Κυριακής έδωσε γενναία μάχη αλλά δεν τα κατάφερε και είναι εγκεφαλικά νεκρός. Ωστόσο οι γονείς του έλαβαν την επίσης γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανά του και να χαρίσουν ζωή σε άλλα παιδιά που δίνουν επίσης τον δικό τους αγώνα.

Όπως αναφέρει στο thebest.gr ο Διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων του ΠΓΝΠ Ανδρέας Ηλιάδης, έχουν ολοκληρωθεί τα τεστ εγκεφαλικου θανάτου και οι γονείς έχουν συναινέσει στο να γίνει δωρέα των οργάνων του. ‘Έχει ήδη ενημερωθεί ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων για να ακολουθηθεί η διαδικασία για την εύρεση των ληπτών.

«Δυστυχώς η μάχη για τον Κωνσταντίνο δεν κερδήθηκε. Έδωσε έναν πολύ αξιοπρεπή αγώνα στη ΜΕΘ αλλά η κρανιοεγκεφαλική κάκωση ήταν βαρύτατη, με αποτέλεσμα τον εγκεφαλικό θάνατο. Οι γονείς του πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα και να δοθούν σε άλλα παιδιά. Υποκλινόμαστε στην απόφασή τους αυτή», δηλώνει ο κ. Ηλιάδης.

Το παιδί μεταφέρθηκε την Κυριακή στη ΜΕΘ του ΠΓΝΠ και νοσηλεύται διασωληνωμένο.

Να θυμίσουμε ότι είναι η δεύτερη δωρεά οργάνων μέσα σε λίγες ημέρες παιδιού, που νοσηλεύτηκε στη ΜΕΘ Παίδων και στο οποίο επήλθε εγκεφαλικός θάνατος. Την προηγούμενη εβδομάδα οι γονείς του 2,5 ετών Γιώργου από το Αγρίνιο, έλαβαν την απόφαση να χαρίσουν τα όργανά του.

Πάτρα: Εγκεφαλικά νεκρός 2χρονος που κατάπιε φασόλι – Οι γονείς δώρισαν τα όργανά του

0

Το θαύμα δυστυχώς δεν έγινε και ο 2χρονος Γιώργος “‘εφυγε” από τη ζωή, δίνοντας γενναία μάχη στη ΜΕΘ της Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ρίου. Το παιδάκι σύμφωνα με το agrinionews.gr, το απόγευμα της Παρασκευής κατάπιε ένα φασόλι που του προκάλεσε απόφραξη στους αεραγωγούς και από εκεί ξεκίνησε ο Γολγοθάς του.

Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ

Στο Νοσοκομείο Αγρινίου οι γιατροί έδωσαν μάχη και πέτυχαν να το επαναφέρουν καρδιολογικά και στη συνέχεια μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό του Ρίου όπου νοσηλεύεται στη ΜΕΘ της Παιδιατρικής Κλινικής.

Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του newsit.gr το πρωί διαπιστώθηκε ότι ο άτυχος Γιώργος ήταν εγκεφαλικά νεκρός και οι γονείς του, μέσα στον ανείπωτο πόνο τους, πήραν την απόφαση να δωρίσουν ζωτικά του όργανα. Όπως ο Αντρέας Ηλιάδης, διευθυντής στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων στο Ρίο, το παιδί διαπιστώθηκε πως ήταν εγκεφαλικά νεκρό το πρωί και ειδοποιήθηκαν οι γονείς του.

ΔΩΡΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ

Οι γονείς παρά τον πόνο τους, πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους. Θέλησαν να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία για ζωή σε συνανθρώπους μας που τα χρειάζονται και μετουσιώνοντας τον πόνο τους σε αγάπη, αλληλεγγύη και παράδειγμα ανθρωπιάς.

Πηγή: ertnews.gr

Πάτρα: Δώρισε στο ΕΚΑΒ ασθενοφόρο αξίας 49.000 ευρώ στη μνήμη του παιδιού του

0

Ενας απλός πολίτης, ο Παναγιώτης Γραμματσούλιας, έκανε τον πόνο της απώλειας του παιδιού του αγάπη και προσφορά για άλλους ασθενείς. Αποφάσισε, με τη στήριξη και της συζύγου του, να δωρίσει ένα ασθενοφόρο που περιμένει σταθμευμένο στο ΕΚΑΒ της Πάτρας.

Η προσπάθεια του κου Γραμματσούλια αρχικά προσέκρουσε στη γραφειοκρατία εντούτοις με επιμονή και υπομονή κατόρθωσε να ξεπεράσει τα εμπόδια και το ασθενοφόρο να είναι πια πανέτοιμο να υπηρετήσει το σκοπό του. Ο συνδικαλιστής εργαζόμενος του ΕΚΑΒ της Πάτρας Γιάννης Θεοδωρόπουλος μίλησε σε τοπικό μέσο με τα καλύτερα λόγια για τον πατρινό, ο οποίος έκανε πράξη την υπόσχεση προς το ΕΚΑΒ.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Μάλιστα με βάση τον κο Θεοδωρόπουλο, ο κ. Γραμματσούλιας διέθεσε από τα μέτρια οικονομικά του, λεφτά για την αγορά του ασθενοφόρου. Το οποίο κατά τον ίδιο είναι από τα πλέον άρτια εξοπλισμένα οχήματα του διαθέσιμου στόλου του ΕΚΑΒ.

Ακούστε το ηχητικό:

Το ασθενοφόρο αναμένεται να βγει στον δρόμο την ερχόμενη Δευτέρα. Η συγκεκριμένη εξέλιξη έτυχε μιας μικρής γιορτής που διοργάνωσε η διευθύντρια του 3ου Παραρτήματος του ΕΚΑΒ Βασιλική Καφαντάρη μαζί με το προσωπικό, προκειμένου να εκφράσει τις ευχαριστίες της στο δωρητή.

767045ffa4a703813ea2815df0d1909d 5426dc368a44ab7d6ffd48069b0bc51f

Πηγή: thebest.gr

Πάτρα: Δύο αδέλφια προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν γιατί δεν είχαν να φάνε

0

Συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ αργά το βράδυ της Πέμπτης όταν στις Εργατικές Κατοικίες της Ταραμπούρα στην Πάτρα επί της οδού  Ευβοίας, δύο νεαρά άτομα, αδέλφια, ανέβηκαν στα κάγκελα της ταράτσας και απειλούσαν να πέσουν στο κενό.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες μετά από προσπάθειες του ψυχολόγου που έφτασε στο σημείο και των ανδρών της ΕΛ.ΑΣ. τα δύο αδέλφια πείστηκαν να κατέβουν από τα κάγκελα της ταράτσας και παρελήφθησαν από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, προκειμένου να μεταφερθούν στην Ψυχιατρική κλινική του Νοσοκομείου του Ρίου.

Ωστόσο ένα ανθρώπινο δράμα κρύβεται πίσω από την ενέργειά τους. Τα δύο αδέλφια ζουν 5 χρόνια χωρίς ρεύμα και νερό, κάτω από άθλιες συνθήκες. Οπως λένε στην γειτονιά ούτε ένα επίδομα για να φάνε δεν παίρνουν και τους φροντίζει η γειτονιά. Είναι χαρακτηριστικο πως έχουν ένα βαρέλι στο μπαλκόνι το οποίο γεμίζουν με νερό για να πλένονται κάποιες φορές. Κανείς πάντως δεν φανταζόταν την τροπή που θα έπαιρναν τα πράγματα.

f7e95a904d9c6e9ec4fc5d9ce9193de9 647209ba2e180c77bd17850e9142811e c2b9e2d3066e0554b5d4440f3b9d2bb3 37a7b3644cbd69c7aa69550b87eeb8cc

Πηγή: patrastimes.gr

Πάτρα: Δόθηκε η εντολή για εκταφή της 69χρονης σπιτονοικοκυράς της Ρούλας Πισπιρίγκου και του Μάνου Δασκαλάκη

0

Δόθηκε η εντολή για εκταφή της 69χρονης σπιτονοικοκυράς της Ρούλας Πισπιρίγκου και του Μάνου Δασκαλάκη. Ο θάνατός της βρίσκεται στο «μικροσκόπιο» της αστυνομίας μετά την καταγγελία ότι πουλήθηκε διαμέρισμά της με πληρεξούσιο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το flamis.gr, δόθηκε εντολή από την Εισαγγελία Πατρών για εκταφή της σορού της 69χρονης σπιτονοικοκυράς από το Α’ Νεκροταφείο Πατρών.

Η εντολή δόθηκε το πρωί της Δευτέρας και πλέον θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση μεταξύ του Δήμου Πατρέων, της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και του Μητροπολίτη Πατρών, ο οποίος θα δώσει εντολή στον αρμόδιο ιερέα για να γίνει η εκταφή παρουσία της ΕΛ.ΑΣ. και πιθανόν και ιατροδικαστή.

Δόθηκε η εντολή για εκταφή της 69χρονης σπιτονοικοκυράς της Ρούλας Πισπιρίγκου και του Μάνου Δασκαλάκη. Ο θάνατός της βρίσκεται στο «μικροσκόπιο» της αστυνομίας μετά την καταγγελία ότι πουλήθηκε διαμέρισμά της με πληρεξούσιο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το flamis.gr, δόθηκε εντολή από την Εισαγγελία Πατρών για εκταφή της σορού της 69χρονης σπιτονοικοκυράς από το Α’ Νεκροταφείο Πατρών.

Η εντολή δόθηκε το πρωί της Δευτέρας και πλέον θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση μεταξύ του Δήμου Πατρέων, της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και του Μητροπολίτη Πατρών, ο οποίος θα δώσει εντολή στον αρμόδιο ιερέα για να γίνει η εκταφή παρουσία της ΕΛ.ΑΣ. και πιθανόν και ιατροδικαστή.

«Θα περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα τα οποία θα βγούνε. Είμαστε πάρα πολλά ξαδέλφια. Θα μαζευτούμε για να κάνουμε μία συνεννόηση για να δούμε πώς θα κινηθούμε», πρόσθεσε ο Κωνσταντίνος Κούτρας, ξακαθαρίζοντας ότι «δεν είχε με κανένα συγγενή επαφή. Ήταν μοναχικό άτομο».

Σημειώνεται ότι μετά τον θάνατο των τριών παιδιών που διερευνάται από τις Αρχές πλέον έχει ξεκινήσει προκαταρκτική έρευνα για τον θάνατο της σπιτονοικοκυράς της 33χρονης κατηγορούμενης για την ανθρωποκτονία της Τζωρτζίνας.

Πάτρα: Διοικητής νοσοκομείου έκανε νυχτερινή έφοδο με τις πιτζάμες για να τσακώσει τους «κοπανατζήδες»

0

Τεράστιες διαστάσεις είχε πάρει στην Πάτρα πριν λίγες εβδομάδες, η «καταδρομική» αναπληρωτή διοικητή με τις πιτζάμες στο νοσοκομείο, για να «πιάσει επ’ αυτοφώρω» εργαζόμενους που απουσίαζαν από την εργασία τους στα εξωτερικά ιατρεία.

Ένα περιστατικό που έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις σε νοσοκομείο της Πάτρας, έφερε στην επιφάνεια η εφημερίδα «Πελοπόννησος».

Συγκεκριμένα, ο αναπληρωτής διοικητής του Νοσοκομείου «Αγιος Ανδρέας», έκανε έφοδο με τις πιτζάμες στο νοσηλευτικό ίδρυμα για να «πιάσει επ’ αυτοφώρω» εργαζόμενους που απουσίαζαν από την εργασία τους στα εξωτερικά ιατρεία.

Όπως δήλωσε ο συνδικαλιστής και μέλος της ΠΟΕΔΗΝ Κώστας Πετρόπουλος, πρόκειται για τον αναπληρωτή Διοικητή του Ιδρύματος ο οποίος «όχι μόνο παρουσιάζει «σπουδή» σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά λειτουργεί και καθ’ υπερβολήν»! Είναι βέβαιο ότι με κάποιο τρόπο, πιθανόν μέσα από τις κάμερες του νοσοκομείου τις οποίες έχει συνδέσει με το κινητό του τηλέφωνο, παρακολουθεί τις κινήσεις των εργαζομένων». Ο κ. Πετρόπουλος είπε πως κάτι τέτοιο είναι παράνομο και θα πρέπει να καταγγελθεί.

«Φαίνεται πως εκείνο το βράδυ παρατήρησε πως απουσίαζαν άτομα από τα εξωτερικά ιατρεία και αποφάσισε να κάνει το «ντου»! Ήταν δε τόσο βιαστικός που εμφανίστηκε στο νοσοκομείο με τις πιτζάμες, φορώντας ένα μπουφάν από πάνω. Ήταν ολοφάνερο πως είχε δει ότι απουσίαζαν άτομα και έσπευσε στο νοσοκομείο για να ελέγξει. Και φυσικά για να προλάβει μήπως και στο μεταξύ επέστρεφαν, δεν σπατάλησε χρόνο για να ντυθεί και μας ήρθες με πιτζάμες», ανέφερε στην «Πελοπόννησο» συνδικαλιστής.

Το θέμα έχει ήδη λάβει διαστάσεις στο νοσοκομείο, ενώ στους «διαδρόμους» εργαζόμενοι το αντιμετωπίζουν και «χιουμοριστικά» (λόγω της εμφάνισης με πιτζάμες).Άλλοι πάλι θεωρούν πολύ σοβαρό το γεγονός ένα στέλεχος της Διοίκησης να παρακολουθεί τις κινήσεις όλων εξ αποστάσεως.