Blog Σελίδα 3915

Πάτρα: Επικήρυξε με φωτογραφίες την παρέα που έφαγε θαλασσινά και έγινε καπνός χωρίς να πληρώσει

0

“Αυτοί οι ψευτόμαγκες ήρθαν, έφαγαν και δεν πλήρωσαν, όποιος μου δώσει πληροφορίες για αυτούς θα ανταμειφθεί αρκετά καλά” έγραψε ο αγανακτισμένος καταστηματάρχης

Στην επικήρυξη μιας παρέας 4 ατόμων, που κάθισε σε ψαροταβέρνα της Πάτρας έφαγε θαλασσινά, ήπιε κρασί αλλά σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να πληρώσει, προχώρησε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, δημοσιεύοντας φωτογραφίες (από τις κάμερες ασφαλείας) με τα πρόσωπά τους στο Facebook, ζητώντας πληροφορίες γι αυτούς… με αμοιβή.

“Αυτοί οι ψευτόμαγκες ήρθαν, έφαγαν και δεν πλήρωσαν, όποιος μου δώσει πληροφορίες για αυτούς θα ανταμειφθεί αρκετά καλά” έγραψε ο αγανακτισμένος καταστηματάρχης.

0aa16b2648e544e0b9616616ecac2e94

Όπως αναφέρει το politeianews.gr, το κόλπο που εφήρμοσαν απλό: Αφού έφαγαν, ήπιαν και κάπνισαν, ο ένας σηκώθηκε και πήγε στο εσωτερικό του καταστήματος και αφού διαπίστωσε ότι ο ιδιοκτήτης και οι υπάλληλοι ήταν απασχολημένοι έδωσε το σύνθημα στους άλλους και έγιναν “καπνός”.

Το περιστατικό συνέβη την Τετάρτη 19 Απριλίου και ήδη το βίντεο με τα πρόσωπα των νεαρών έχει γίνει viral. Άγνωστο παραμένει αν ο καταστηματάρχης κατάφερε να τους εντοπίσει.

863cbe16bcb5406a857ea04a818a011b

Η περίπτωση “Φαρίνα”

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, στο παρελθόν ότι η δικαιοσύνη στην Ελλάδα με βάση τον νόμο περί προσωπικών δεδομένων “προστατεύει” ενίοτε και τον κλέφτη. Πριν μερικά χρόνια ο ιδιοκτήτης της “Φαρίνας” Γιώργος Παπαδόπουλος είχε πέσει θύμα κλοπών από συγκεκριμένο άτομο.

Νεαρός υπάλληλος σε γειτονικό κέντρο διασκέδασης, του έκλεβε τα φορτηγάκια μεταφοράς προϊόντων αρτοποιίας και για να τον εκβιάσει και να πάρει χρήματα… τα πετούσε σε έναν γκρεμό στο Καστρίτσι. Όταν έγινε η κλοπή του τρίτου φορτηγού οι κάμερες κλειστού κυκλώματος τον κατέγραψαν.

Ο νεαρός καταδικάστηκε αμετάκλητα σε 14 μήνες φυλάκιση, αλλά ουδέποτε αποζημίωσε τον κ. Παπαδόπουλο για την ζημιά που του προκάλεσε καθώς δεν είχε χρήματα και δεν είχε τίποτε στο όνομά του. Όμως με την καθοδήγηση δικηγόρου, έκανε μήνυση και αγωγή στον κ. Παπαδόπουλο επειδή είχε δώσει το βίντεο με την κλοπή στο κανάλι “Super B” το οποίο το είχε μεταδώσει. Κρύβοντας φυσικά τα χαρακτηριστικά του προσώπου.

Στην δίκη που έγινε ο νεαρός καταδικασμένος ως κλέφτης, έφερε για μάρτυρα τον πατέρα του. Ο οποίος ισχυρίστηκε πως στο βίντεο αναγνώρισε τον γιο του τον οποίον προσέβαλαν με την δημόσια διαπόμπευσή του αφού τον έδειχναν να κλέβει το φορτηγάκι.

Το δικαστήριο καταδίκασε τον κ. Παπαδόπουλο σε φυλάκιση 8 μηνών. Και έχασε 3 φορτηγά και φυλακίστηκε.

Πάτρα: Επιδεινώθηκε η κατάσταση της 27χρονης που είχε κάνει το εμβόλιο της Johnson & Johnson

0

Δραματική επιδείνωση της υγείας της 27χρονης από την Κέρκυρα, που νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, μετά την επιπλοκή που εμφάνισε στην υγεία της, λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό της με το Johnson & Johnson.

Η νεαρή κοπέλα εμβολιάστηκε και σύμφωνα με το tempo24, λίγες ημέρες αργότερα εμφάνισε σοβαρά συμπτώματα αδυναμίας κίνησης, παράλυσης άκρων και κατάπτωσης.

Άμεσα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας, ενώ στη συνέχεια διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, καθώς η κατάστασή της κρίθηκε ιδιαιτέρως σοβαρή.

«Κατά 99% έχει μια επιπλοκή σαφώς σχετιζόμενη με το εμβόλιο», εξηγεί ο κ. Αργύρης Συμεωνίδης, Καθηγητής Αιματολογίας και Διευθυντής της Αιματολογικής Κλινικής στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.

Από την πρώτη στιγμή τόσο ο κ. Συμεωνίδης όσο και οι συνάδελφοί του έχουν σκύψει πάνω από τις εξετάσεις και τη θεραπεία της 27χρονης.

Όπως αναφέρει:

«Έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια εκτεταμμένη θρόμβωση κοιλιακών αγγείων, κάτι ιδιαίτερα σπάνιο τόσο στη χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι από την πρώτη στιγμή που η κοπέλα εμφάνισε τα συμπτώματα, είχε την ενδεδειγμένη περίθαλψη από τους συναδέλφους του Νοσοκομείου Κέρκυρας»

Οι θεράποντες ιατροί της είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί μέχρι στιγμής, περιμένοντας να δουν την ανταπόκριση του οργανισμού της νεαρής κοπέλας στη θεραπεία που λαμβάνει.

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Συμεωνίδης, «Από την ώρα που έφτασε στο νοσοκομείο και την κλινική μας, έχει σημάνει συναγερμός και όλο το προσωπικό του νοσοκομείου είναι από πάνω της».

Πάτρα: Επί πληρωμή η τουαλέτα σε εκκλησία – Έβαλαν περιστρεφόμενη μπάρα

0

Επί πληρωμή γίνεται πλέον η χρήση της τουαλέτας στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, καθώς τοποθετήθηκε περιστρεφόμενη μπάρα στην είσοδο, η οποία γυρνάει μόνο αν κάποιος ρίξει νόμισμα 50 λεπτών ώστε να χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις.

  • Όπως αναφέρει το pelop, η είσοδος της τουαλέτας βρίσκεται στο Πνευματικό Κέντρο και την Έκθεση Προϊόντων, εκεί όπου μετατρέπεται και σε καφέ, μετά από κάποιο μνημόσυνο ή κηδεία που τελείται στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα.

Πολλοί σχολίασαν αρνητικά το γεγονός ότι μπήκε περιστρεφόμενη μπάρα στην τουαλέτα του Αγίου Ανδρέα, με κάποιους να δηλώνουν ότι «εξευρωπαϊστήκαμε», επειδή αντίστοιχα σκηνικά συμβαίνουν σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, όπου οι δημόσιες τουαλέτες χρησιμοποιούνται μετά από κάποιο αντίτιμο.

«Λογικό να υπάρχει ένα ελάχιστο αντίτιμο για τη χρήση της τουαλέτας από το κοινό, αφού ο ναός διαθέτει καθαρίστρια για να “αστράφτει”, αφού είναι και ανοιχτή συνεχώς» δήλωσε ένας από τους ψάλτες του Ιερού Ναού του Αγίου Ανδρέα.

toualetes agios andreas.jpg

Πηγή: pelop.gr

Πάτρα: Επεισόδιο με τον Λάκη Γαβαλά – Του πήραν πινακίδες και δίπλωμα

0

Αξέχαστη θα του μείνει η επίσκεψη του στην Πάτρα, στον Λάκη Γαβαλά.

Ο γνωστός σχεδιαστής μόδας και μια από τις πιο εκκεντρικές προσωπικότητες της τηλεόρασης, μπορεί στην Πάτρα να συνάντησε φίλους και ανθρώπους που τον εκτιμούν και τον αγαπάνε (βλέπε Πάρη Λαλιώτη), όμως είχε και μία δυσάρεστη εμπειρία που θα την θυμάται για αρκετό καιρό.

Το σκηνικό έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας στο κέντρο της Πάτρας. Ο Λάκης Γαβαλάς ήταν επί της Κορίνθου κοντά στο ύψος της Πατρέως, όταν τον κύκλωσαν δύο αυτοκίνητα της ασφάλειας, από μπρος και πίσω, καθώς οδηγούσε.

Οι αστυνομικοί οδήγησαν τον γνωστό σχεδιαστή μόδας μέσα στο περιπολικό για άγνωστη αιτία παίρνοντας τις πινακίδες του ΙΧ του, με τον ίδιο να είναι σε έξαλλη κατάσταση και να τους φωνάζει «γιατί μου το κάνετε αυτό».

Μετά από λίγο πάντως οι αστυνομικοί τον άφησαν ελεύθερο.

757631 fedb721e9b 86d76e3c6b0c8779

757631 206b0ecdfb 84aeee6550692038

757631 1ffdd17246 bdcb5fcab2cd51c3

757631 85e7a8aa3f ba259b4ecce23485

757631 0198a15cd1 b196b73d83c55e61

757631 1570820931 9e1b9e5effbcb6e2

757631 5540308425 94d83267db318991

757631 c099caf4dc a9c7e867b51df673757631 4d73dd02fc 84824a68ae4f31e9

Πάτρα: Επεισοδιακή προσαγωγή του Λάκη Γαβαλά στο κέντρο της πόλης - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ   Πάτρα: Επεισοδιακή προσαγωγή του Λάκη Γαβαλά στο κέντρο της πόλης - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ   Πάτρα: Επεισοδιακή προσαγωγή του Λάκη Γαβαλά στο κέντρο της πόλης - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ   Πάτρα: Επεισοδιακή προσαγωγή του Λάκη Γαβαλά στο κέντρο της πόλης - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ   Πάτρα: Επεισοδιακή προσαγωγή του Λάκη Γαβαλά στο κέντρο της πόλης - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ   Πάτρα: Επεισοδιακή προσαγωγή του Λάκη Γαβαλά στο κέντρο της πόλης - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

Πάτρα: Επεισοδιακή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου – «Ρε άει φτυσ’ τα @@ σου ρε»

0

Επεισοδιακή ήταν η συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη του δημοτικού συμβουλίου της Πάτρας με ένταση και… ακατάλληλες φράσεις να ακούγονται από δημοτικούς συμβούλους. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης προκλήθηκε ένταση μεταξύ δύο δημοτικών συμβούλων με τον έναν να απαντά στον άλλον «Ρε άει φτυσ’ τα @@ σου ρε».

Σύμφωνα με την εφημερίδα Πελοπόννησος, το συμβούλιο συζητούσε πρόταση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης για συνομολόγηση του Δημοτικού Συμβουλίου προς παρέκταση αρμοδιότητας, ώστε να πραγματοποιηθούν ασφαλιστικά μέτρα, καθώς και λήψη προσωρινής διαταγής για παραμονή στην εργασία 218 εργαζομένων κοινωφελούς προγράμματος 2020-2021, έως ότου ορισθεί δικάσιμος στο Πρωτοδικείο Αθηνών ή Πειραιά.

Η απάντηση στο «ζήτω το μαύρο μέτωπο»

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα η πρόταση έγινε από παρατάξεις της αντιπολίτευσης και τελικά πέρασε με 24 θετικές ψήφους, ενώ η «Λαϊκή Συσπείρωση» ψήφισε την πρόταση του Δημάρχου. Η ένταση προκλήθηκε όταν ο δημοτικός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Δημήτρης Πελεκούδας φώναξε «ζήτω το μαύρο μέτωπο» επειδή οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης ζητούσαν να μην τεθεί προς ψήφιση η πρόταση Πελετίδη για το θέμα.

Τη στιγμή εκείνη ο Γιάννης Τσιμπούκης της «Ώρας Πατρών», άνοιξε το μικρόφωνό του και απάντησε με τη φράση: «Ρε άει φτυσ’ τα @@ σου ρε». Η αντίδραση της αντιπροέδρου του δημοτικού συμβουλίου Κατερίνας Σολωμού, ήταν άμεση λέγοντας «δεν ντρέπεστε, τι πράγματα είναι αυτά, απαράδεκτο».

Δείτε τη στιγμή της έντασης από το 02.36.46:

Πάτρα: Έπαθε ανακοπή και φωτογραφήθηκε με τον διασώστη του ΕΚΑΒ που τον «έφερε πίσω»

0

Πριν από μερικές ημέρες έπεσε αναίσθητος στον δρόμο ενώ περπατούσε στην Αρόη. Ο άνδρας είχε υποστεί ανακοπή και κλήθηκε το ΕΚΑΒ.

Άμεσα έφθασε στο σημείο ο διασώστης Τάκης Μικές ο οποίος έκανε τα πάντα προκειμένου να τον επαναφέρει.

Ο ;ανδρας διακομίστηκε από το σημείο με ασθενοφόρο έχοντας σφυγμό. Λίγες ημέρες μετά αναρρώνει στο Νοσοκομείο όπου σήμερα τον επισκέφθηκε ο Τάκης Μικές. Μέσα σε κλίμα συγκίνησης έγινε η συνάντηση και των δύο.

Μάλιστα ο Τάκης Μικές ανέφερε για το περιστατικό:

ΑΝΑΤΑΞΗ ΑΝΑΚΟΠΉΣ! Είναι αδιαμφισβήτητη η σημαντική βοήθεια ενός από τα καλύτερα πληρώματα της υπηρεσίας μας: Δημήτρης Διαμαντόπουλος και Γιώργος Καϊάφας,που συνέβαλαν καθοριστικά για την ολοκλήρωση της αλυσίδας επιβίωσης του ασθενούς.Επισης ευχαριστούμε θερμά την οικογένεια για τα καλά της λόγια,είναι η αναγνώριση της καθημερινής προσπάθειας μας να κάνουμε όσο μπορούμε καλύτερα το καθήκον μας.

88 7

Για το περιστατικό η οικογένεια ανέφερε:

» Οι καθημερινοί ήρωες-φύλακες άγγελοι μας είναι ανάμεσα μας»

Η οικογένεια μας ευχαριστεί θερμά τον κο Τάκη Μικέ, διασώστη του ΕΚΑΒ, που με την αστραπιαία και άμεση παρέμβαση του με τη μηχανή του ΕΚΑΒ, έδωσε τις πρώτες βοήθειες και έσωσε τον άνθρωπο μας Μ.Κ. , μετά από καρδιακό επεισόδιο που υπέστη την Τρίτη 24 Αυγούστου.

Ο διασώστης έδωσε την ευκαιρία στον άνθρωπό μας να παλέψει ξανά για τη ζωή του και αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση.

Επισης, ευχαριστούμε θερμά, και το ιατρικό προσωπικό του Ξενώνα Ψυχικής Υγείας, που βρίσκεται δίπλα στο σημείο όπου συνέβη το γεγονός και παρείχαν τις πρώτες βοηθειες μεχρι την παρέμβαση του ΕΚΑΒ.

Η αλληλεγγύη σώζει ζωές…

Οι πρώτες βοήθειες σώζουν ζωές.

Η επένδυση στην δημόσια υγεία και στον κατάλληλο εξοπλισμό είναι ζήτημα ζωής και θανάτου.

Μια από αυτές τις επενδύσεις όπως η μηχανή του ΕΚΑΒ, ήταν καθοριστική στην περιπέτεια μας.

Ευχόμαστε υγεία και δύναμη στο δύσκολο και αξιέπαινο έργο όλων των διασωστών του ΕΚΑΒ και του ιατρικού προσωπικού σε αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε.

Σας ευχαριστούμε!!!!

πηγή: tempo.24

Πάτρα: Εξαφάνıση 12χρονnς μαθήτριας – Οι γονείς της πήγαν να την πάρουν από το σχολείο, αλλά δεν είχε εμφανιστεί

0

Συναγερμός έχει σημαίνει στην Αστυνομία τις τελευταίες ώρες για την εξαφάνιση μιας 12χρονης μαθήτριας στην Πάτρα.

Όπως αναφέρει το tempo24.news, το κοριτσάκι έφυγε σήμερα το πρωί για να πάει στο σχολείο του, σε Δημοτικό της περιοχής Ανθούπολης. Ωστόσο όταν περίπου στις 4 το απόγευμα οι γονείς του πήγαν για να την παραλάβουν, πληροφορήθηκαν πως δεν είχε εμφανιστεί στην τάξη του.

Η εξαφάνιση καταγγέλθηκε άμεσα στην Αστυνομία και ξεκίνησαν έρευνες για τον εντοπισμό της μικρής σε πολλές περιοχές της Πάτρας αρχής γενομένης από σημεία κοντά στο σχολείο αλλά και σε άλλα σημεία του κέντρου χωρίς ωστόσο να έχει μέχρι τις 6.30 το απόγευμα εντοπιστεί.

Στην Ασφάλεια Πατρών έχει προσέλθει και καταθέτει ο ένας γονέας, προκειμένου να δοθούν στις Αρχές περισσότερες πληροφορίες για την υπόθεση.

Πάτρα: Εντός της εβδομάδας η εκταφή της σορού της σπιτονοικοκυράς – «Δεν πέθανε από σκλήρυνση κατά πλάκας»

“Απαγορεύουμε την είσοδο στο ζευγάρι και αναζητούμε τα σπαθιά που υπάρχουν μέσα στο σπίτι και άνηκαν στον πατέρα της Ευγενίας Κούτρα, που έχουν αξία περίπου 10.000 έκαστο”, ανέφερε ο δικηγόρος, Ανδρέας Θεοδωρόπουλος

Εντός των επόμενων ημερών θα γίνει η εκταφή της σορού της σπιτονοικοκυράς του ζεύγους Πισπιρίγκου – Δασκαλάκη, όπως είπε ο δικηγόρος, Ανδρέας Θεοδωρόπουλος.

Μιλώντας στο “MEGA Καλημέρα”, αναφέρθηκε στο εξώδικο που έστειλαν οι συγγενείς της Ευγενίας Κούτρα – Θεοδωροπούλο, το οποίο απαγορεύει την είσοδο στο οίκημα της εκλιπούσης.

Αφορά στην απαγόρευση εισόδου ατόμων που διέμεναν στο ακίνητο, για εμάς παρανόμως, διότι οι μόνοι νόμιμοι κληρονόμοι που έχουν το δικαίωμα να εισέλθουν στο ακίνητο είναι οι συγγενείς της αείμνηστης Κούτρα Ευγενίας. Απαγορεύουμε την είσοδο χωρίς τη δική μας παρουσία, για να πάρει τα πράγματά του το ζευγάρι και αναζητούμε τα σπαθιά που υπάρχουν μέσα και άνηκαν στον πατέρα της Ευγενίας Κούτρα, και έχουν αξία περίπου 10.000 έκαστο”, ανέφερε αρχικά.

“Απαγορεύεται η είσοδος σε όλο το ακίνητο, όχι μόνο στο σπίτι της σπιτονοικοκυράς. Έχω μιλήσει με τον εκπρόσωπο του Μάνου Δασκαλάκη και μου είπε ότι ο εντολέας του δεν έχει κάποια απαίτηση από αυτό το σπίτι γιατί έχει πάρει όλα του τα προσωπικά αντικείμενα”, ξεκαθάρισε.

“Οι άνθρωποι αυτοί είχαν προετοιμάσει το έδαφος ενώ τα ενοίκια δεν μας έχουν απαντήσει, γιατί δε τα πλήρωναν, καθώς υπήρχαν χρήματα για να αποπληρωθούν. Για το θέμα των λυρών, το είχε πει ένας ιδιωτικός ερευνητής δεν έχω ενημέρωση. Ο κ. Δασκαλάκης, δεν είδε, δεν άκουσε τίποτα ενώ παράλληλα έμενε στο σπίτι. Το σπίτι είναι σφραγισμένο από την αστυνομία και οι μόνοι που έχουν κλειδιά είναι η οικογένεια Δασκαλάκη”, επεσήμανε.

“Η εκταφή της σπιτονοικοκυράς θα γίνει μέσα στη βδομάδα. Έχουν αποδοθεί με λανθασμένο τρόπο από το ζεύγος Μάνου Δασκαλάκη και της Ρούλας Πισπιρίγκου τα αίτια θανάτου της Ευγενίας Κούτρα. Το ζευγάρι έλεγε ότι πέθανε από σκλήρυνση κατά πλάκας ενώ η γυναίκα ήταν παρατημένη και πέθανε από σήψη. Μέσα στη βδομάδα θα υπάρχουν νεότερα και για τις τραπεζικούς λογαριασμούς”, κατέληξε μιλώντας στο “MEGA Καλημέρα”.

Πάτρα: Εντοπίστηκε παιδί που κοιμόταν μόνο έξω από θέατρο – «Ζήτησε να τον τυλίξουμε ζεστά γιατί συνέχεια κρύωνε»

0

Έξω από το θέατρο “Απόλλων” εντοπίστηκε να κοιμάται τα ξημερώματα της Δευτέρας ένα παιδί στην Πάτρα.

Όπως αναφέρει το “Χαμόγελο του Παιδιού”, υπήρξε κλήση από πολίτη για ένα παιδί που κοιμόταν κάτω στο μάρμαρο έξω από το θέατρο, χωρίς να είναι κάποιος ενήλικος μαζί του. Το παιδί μεταφέρθηκε σε Αστυνομικό Τμήμα και από εκεί στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο. Του δόθηκαν ζεστά ρούχα, φαγητό και κουβέρτες.

Η χαρά του ήταν μεγάλη που φορούσε κάλτσες και ζήτησε να βγει φωτογραφία με αυτές καθώς ήταν πολλές οι φορές που κρύωνε. Ο πατέρας του φέρεται να είναι πλανόδιος μουσικός και η μητέρα βρίσκεται στη φυλακή. Μαζί με το παιδάκι βρίσκονται άνθρωποι του Χαμόγελου του Παιδιού.

ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΑ “ΑΖΗΤΗΤΑ” ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ – ΒΡΗΚΕ ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΔΑΝΕΙΟ

«Στις 5:30 τα ξημερώματα από την Πάτρα, λάβαμε κλήση από πολίτη ότι ένα παιδί κοιμόταν έξω από το θέατρο «ΑΠΟΛΛΩΝ» κάτω στο μάρμαρο και δεν ήταν κάποιος ενήλικος μαζί του.

Ενημερώσαμε άμεση δράση και το παιδί μεταφέρθηκε στο 2ο Αστυνομικό Τμήμα Πατρών. Ζητήθηκε η συνδρομή μας με όχημα και συνοδεία του Συλλόγου για τη μεταφορά του παιδιού προς το νοσοκομείο κατόπιν προφορικής εισαγγελικής εντολής.

Άμεσα έγινε η μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο. Εκεί έκανε μπάνιο, φόρεσε ζεστά ρούχα, έφαγε και ξάπλωσε.

Ο Φ…. έδειχνε πολύ χαρούμενος που του φορέσαμε κάλτσες (τόσο που ζήτησε να του βγάλουμε φωτογραφία ενώ φοράει κάλτσες), που έκανε μπάνιο με ζεστό νερό και ζήτησε να τον σκεπάσουμε με κουβέρτα και να τον τυλίξουμε ζεστά καθώς συνέχεια κρύωνε!

ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Από τη διερεύνηση στα αρχεία μας βρέθηκαν καταγγελίες, ενημέρωση σε εισαγγελία και κλήσεις σε άμεση δράση.

Από την Αστυνομία μας είπαν ότι η μητέρα του είναι στη φυλακή και ο πατέρας του που δεν τον έχει αναγνωρίσει, είναι πλανόδιος μουσικός συνήθως υπό την επήρεια αλκοόλ.

Υπάρχει μία θεία που και αυτή έχει απασχολήσει τις αρχές.Στο παιδί κοντά στο νοσοκομείο βρίσκονται άνθρωποι του Συλλόγου».

Πάτρα: Εντοπίστηκε αυτός που βοηθούσε την Ρούλα Πισπιρίγκου να σβήνει τα ηλεκτρονικά ίχνη

0

Εξελίξεις στο θρίλερ της Πάτρας καθώς εντοπίστηκε ο άνθρωπος που βοηθούσε την Ρούλα Πισπιρίγκου να σβήνει τα ηλεκτρονικά της ίχνη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο δημοσιογράφος της εφημερίδας “Πελοπόννησος” Γιώργος Αναστασόπουλος στην εκπομπή “Κοινωνία Ώρα Mega”, οι Αρχές εντόπισαν τον άνθρωπο στον οποίο η 33χρονη κατηγορούμενη για την δολοφονία της Τζωρτζίνας είχε καταφύγει αρκετές φορές και ζητούσε βοήθεια προκειμένου να σβήνει τα ίχνη της στο διαδίκτυο. Πρόκειται για επαγγελματία τεχνικό ηλεκτρονικών υπολογιστών.

“Εκείνο το οποίο έχει προκύψει και είναι άκρως ενδιαφέρον είναι ότι το τμήμα Ανθρωποκτονιών και οι τοπικές Αρχές έχουν εντοπίσει τον άνθρωπο που βοηθούσε τη Ρούλα Πισπιρίγκου να εξαφανίσει τα ηλεκτρονικά της ίχνη. Είναι Πατρινός, μεσήλικας, είναι τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών. Σε αυτόν είχε καταφύγει η Ρούλα Πισπιρίγκου αρκετές φορές», είπε από την πλευρά του ο δημοσιογράφος Γιώργος Αναστασόπουλος. “Ο άνθρωπος αυτός προφανώς και θα καταθέσει στις Αρχές” πρόσθεσε ο ίδιος.

Δείτε το βίντεο από την “Κοινωνία Ώρα MEGA”

Καταπέλτης ο ιατροδικαστής Αλεξάνδρου

Ο γνωστός ιατροδικαστής Παντελής Αλεξάνδρου βρέθηκε σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή TLife με την Τατιάνα Στεφανίδου προκειμένου να απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούν τον θάνατο των παιδιών στην Πάτρα, για το αν μπορεί να αλλάξει η ιατροδικαστική έκθεση ως προς την αιτία θανάτου από ιατροδικαστική υπηρεσία άλλης περιοχής και τι πιστεύει για τον ασφυκτικό θάνατο, δηλαδή για το αν το μωρό, η μικρή Ίριδα έφυγε από ασφυκτικό θάνατο με εξωτερικό αίτιο.

Οι απαντήσεις του κ. Αλεξάνδρου ήταν σαφέστατες και κατατοπιστικές ειδικά όσον αφορά της φωτογραφίες που αποκάλυψε η ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ και εξήγησε τι σημαίνουν όλα τα σημάδια, πότε έγιναν και συγκεκριμένα ότι έγιναν λίγα λεπτά πριν επέλθει ο θάνατος και πως θα ήταν αν είχαν γίνει ώρες πριν ή μετά τον θάνατο.

Ο ιατροδικαστής ήταν σαφέστατος και δεν άφησε περιθώρια για ιατροδικαστικές παρερμηνείες όπως συμβαίνει άλλωστε με το σύνολο των ιατροδικαστών που έχουν σχολιάσει τις φωτογραφίες αυτές.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα που συγκλονίζει: