Blog Σελίδα 3914

Πάτρα: Ζητήθηκε εκταφή για τη μικρή Τζωρτζίνα

0

Εξελίξεις στην υπόθεση από την Πάτρα, με τα τρία νεκρά αδέρφια που πέθαναν μέσα σε τρία χρόνια, χωρίς οι γιατροί να έχουν καταλήξει στα αίτια της τραγωδίας. Γιατί ζητήθηκε η εκταφή της σορού της Τζωρτζίνας…

Η οικογένεια Δασκαλάκη στην Πάτρα προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της, την ώρα που οι εξελίξεις για τους θανάτους των τριών παιδιών τους, διαδέχονται η μία την άλλη. Όλα δείχνουν πως μέσα στις επόμενες μέρες θα γίνει η εκταφή της σορού της μικρής Τζωρτζίνας, σε μια προσπάθεια να διαπιστωθούν τα αίτια του θανάτου της. Δεν αποκλείεται να ζητηθεί κάτι ανάλογο και για τα δύο μικρότερα αδέρφια της, που επίσης πέθαναν κάτω από συνθήκες που δεν έχουν αποσαφηνιστεί και τεκμηριωθεί ιατρικά.

Το πρώτο αγγελούδι έφυγε από τη ζωή το 2019, το δεύτερο το 2020 και το τρίτο, η μικρή Τζωρτζίνα, κέρδισε τη μεγάλη μάχη το 2021 και την έχασε λίγους μήνες μετά, το 2022. Η Τζωρτζίνα ήταν το πιο μεγάλο κορίτσι της οικογένειας Δασκαλάκη. Και ίσως ο θάνατός της, δώσει απαντήσεις στα «γιατί» και στα «πώς» των αιφνίδιων θανάτων.

Μετά την Εισαγγελική παρέμβαση για τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για την υπόθεση των θανάτων των τριών παιδιών σε διάστημα τριών ετών και την ανάληψη της υπόθεσης από το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής, έντονη ηταν φημολογία που είχε αναπτυχθεί τις τελευταίες ώρες, για το ενδεχόμενο εκταφής της 9χρονης Τζωρτζίνας.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του pelop.gr, φαίνεται πως σχετικό αίτημα διαβιβάστηκε με τις ίδιες πληροφορίες να αναφέρουν, ότι δεν αποκλείεται να ζητηθεί εκταφή και για τα αλλα δυο παιδιά, που πέθαναν τα προηγούμενα χρόνια.

Τα αναπάντητα ερωτήματα της ιατρικής κοινότητας συνόψισε η Άννα Μαστοράκου: «Για εμάς ο θάνατος των τριών παιδιών είναι ένα άλυτο μυστήριο, γιατί έχουμε τρεις διαφορετικές οντότητες, δηλαδή τρία διαφορετικά ιστορικά που φαίνεται να καταλήγουν περίπου με τον ίδιο τρόπο» είπε η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πάτρας, αναφερόμενη στην συγκλονιστική υπόθεση της οικογένειας από την Πάτρα. «Τα κορίτσια καταρρέουν μέσα σε λίγα λεπτά και πεθαίνουν χωρίς να υπάρχει μια εξήγηση που να αποτυπώνει ακριβώς ποιο είναι το αίτιο του θανάτου», πρόσθεσε.

Η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πάτρας επεσήμανε μάλιστα ότι έχουν πραγματοποιηθεί ειδικές αναλύσεις για να αποτυπωθεί αν υπάρχει γενετική αιτία που να δικαιολογεί τους θανάτους και δεν έχει διαπιστωθεί κάτι.

Συνοψίζοντας πάντως τι είναι μέχρι τώρα γνωστό για τις 3 αδελφές, στην πρώτη περίπτωση του 7μηνου κοριτσιού, υπάρχει κάποια επιστημονική εξήγηση, στον θάνατο του δεύτερου κοριτσιού έχει αποτυπωθεί ως αίτιο η ηπατική ανεπάρκεια και πνευμονικό οίδημα, ωστόσο πάλι αφήνονται ερωτηματικά για το πώς πέθανε το παιδί και στο τελευταίο παιδί δεν έχει βρεθεί αιτία θανάτου κατά την ιατροδικαστική εξέταση, οπότε δεν υπάρχει κάποιο εύρημα που να εξηγεί την κατάληξη.

Πάτρα: Ζητάει τεστ πατρότητας ο Μάνος Δασκαλάκης για Μαλένα και Ίριδα

0

Ραγδαίες αποκαλύψεις στην υπόθεση της Πάτρας καθώς ο Μάνος Δασκαλάκης αναμένεται να ζητήσει τεστ DNA για την Ίριδα και την Μαλένα ώστε να αποδειχθεί αν είναι δικά του παιδιά ή όχι.

Την πρόθεση του Μάνου Δασκαλάκη να ζητήσει τεστ DNA για να διαπιστωθεί αν είναι ο πατέρας της Μαλένας και της Ίριδας, αποκάλυψε ο τηλεοπτικός σταθμός STAR.

Η αποκάλυψη έγινε κατά τη διάρκεια συζήτησης για τον γονιδιακό έλεγχο που είχε ζητηθεί να γίνει μετά τους θανάτους των δύο παιδιών στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είχε ζητηθεί από πολύ νωρίς να γίνει γονιδιακός έλεγχος για τα γονίδια του αιφνίδιου θανάτου από τον διευθυντή της ΜΕΘ Παίδων του νοσοκομείου του Ρίου, Α. Ηλιάδη.

Οι γονείς είχαν δώσει την έγκρισή τους από τον Απρίλιο του 2021 να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος αυτός και μάλιστα ο κ. Ηλιάδης είχε μεσολαβήσει ώστε να βρεθεί τρόπος να γίνει δωρεάν, καθώς το ζευγάρι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα.

Παράλληλα, αποκαλύφθηκε πως ο Μάνος Δασκαλάκης θα ζητήσει τεστ πατρότητας για να διαπιστωθεί αν η Ίριδα η Μαλένα είναι παιδιά του.

Τέλος, τονίστηκε πως ο γονιδιακός αυτός έλεγχος δε θα έχει καμία αξία, καθώς, όπως είπε, ενδέχεται να αποδειχθεί ότι τα δύο παιδιά δεν είναι του Μάνου Δασκαλάκη.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: Έχασε τη μάχη με τη ζωή η 14χρονη Χριστίνα – Άρχισε η διαδικασία μεταμόσχευσης οργάνων

0

Υπέκυψε τελικά στα τραύματά της η 14χρονη Χριστίνα από την Πάτρα που τα ξημερώματα της Κυριακής 9 Ιουλίου έπεσε θύμα τροχαίου, όταν το μηχανάκι που οδηγούσε ο 16χρονος φίλος της συγκρούστηκε με ΙΧ, που οδηγούσε επιχειρηματίας εστίασης. Χαρίζει ζωή η 14χρονη Χριστίνα από την Πάτρα με τον θάνατό της - "Ευγνωμοσύνη για το μεγαλείο ψυχής των γονιών"

Το έφηβο κορίτσι παρέμεινε τρεις εβδομάδες στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου, όμως έχασε τη μάχη για τη ζωή και οι γονείς της πήραν την απόφαση να δωρίσουν τα όργανά της.

Στις 3 τα ξημερώματα της Κυριακής άρχισε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου η διαδικασία μεταμόσχευσης και μεταφοράς των οργάνων της 14χρονης. Στην Πάτρα έχουν φτάσει μεταμοσχευτικές ομάδες από την Αθήνα, την Αυστρία και την Ιταλία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του pelop.gr, θα δωρηθούν το ήπαρ, οι πνεύμονες, οι νεφροί αλλά και οι κερατοειδείς.

Μιλώντας στο pelop.gr ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ Γιάννης Καρβέλης σημείωσε χαρακτηριστικά: “Μεταφέρω προς τους γονείς τα συναισθήματα οδύνης αλλά και ευγνωμοσύνης όλων μας για το μεγαλείο της ψυχής τους. Η απόφασή τους να δωρηθούν τα όργανα του παιδιού τους χαρίζοντας ζωή σε συνανθρώπους μας, αποτελεί πράξη ύψιστου βαθμού ανθρώπινης αλληλεγγύης και αρωγής. Τους ευχαριστούμε για την πράξη τους και συμπαραστεκόμαστε στον θρήνο τους. Εύχομαι η απόφασή τους αυτή να απαλύνει κατά το εφικτό, τον πόνο για την απώλεια του παιδιού τους που επί 3 εβδομάδες πάλεψε με γενναιότητα στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρα”.

Μάλιστα, όπως μας είπε ο κ. Καρβέλης βρίσκεται στο νοσοκομείο από τα ξημερώματα ώστε να επιβλέπει την όλη διαδικασία.

Πάτρα: Έχασε 130 κıλά για να μnν πeθάνει – Έμεıνε μıσός χωρίς επέμβασn

0

Είδε τον θάνατο με τα μάτια του, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Ρίου πριν από ενάμιση χρόνο με ένδειξη οξυγόνου… 40! Ηταν ένα βήμα πριν τον θάνατο. Ζύγιζε 256 κιλά! Ο 48χρονος Αντώνης Ζηκόπουλος, από την Παραλία Πατρών, εξιστορεί στην «Πελοπόννησο» την ιστορία του. Σε μία προσπάθεια να πείσει και άλλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας πως… πρέπει να τα καταφέρουν. Στο Νοσοκομείο νοσηλεύθηκε για αρκετές ημέρες.

Ο Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβαση

Και όταν πήρε εξιτήριο, αποφάσισε να αλλάξει την ζωή του. Δεν έκανε καμία επέμβαση με «μπαλονάκι», δήλωνε αποφασισμένος να παλέψει για την ζωή του. Ο Αντώνης είναι μόνος στην ζωή, οι δικοί του έχουν «φύγει» ζει με επίδομα ΚΕΑ όμως δεν το έβαλε κάτω. Εψαξε, δέχθηκε συμβουλές από γιατρούς και διατροφολόγους και αποφάσισε να δράσει. Αρκετές φορές την ημέρα έπινε νερό με λεμόνι, το κορυφαίο λιποδιαλυτικό, άρχισε να τρώει αρκετό μαρούλι, εκμηδένισε την ποσότητα λιπαρών στο φαγητό του. Και παρά τα 256 κιλά που είχε… ξεκίνησε το περπάτημα! Στην αρχή όπως μας είπε…  με μεγάλη δυσκολία, αλλά όσο έχανε κιλά… η άσκηση γινόταν ευκολότερη. Στα μέσα της προσπάθειάς του και ενώ συνέχιζε την λιποδιάλυση, προσέθεσε και τζίντζερ στην διατροφή του. Είχε ήδη περιορίσει κάθε τι που θα του προσέφερε κιλά, συνήθισε τον οργανισμό του να τρέφεται λιτά και υγιεινά. Στην αρχή η δυσκολία του ήταν τεράστια, όσο όμως περνούσαν οι εβδομάδες, η αίσθηση της πείνας ή και της βουλιμίας για κάτι «λιπαρό» ή «γλυκό» μειωνόταν. Μέχρι που σχεδόν εκμηδενίστηκε. Σήμερα, ο Αντώνης Δηκόπουλος, παλιός έμπορος στις λαϊκές αγορές, ζυγίζει 125 κιλά. Και ο στόχος του δεν έχει ολοκληρωθεί. Συνεχίζει την διατροφή του ώστε να φθάσει τα 100 κιλά! «Αλλα 25 και τέλος» μας είπε. Στην διάρκεια της συζήτησής μας, τόνιζε συνεχώς πως «τα κατάφερε μόνος του». Με την θέλησή του, την επιμονή και την υπομονή του. Και είναι βέβαιο πως μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλους παχύσαρκους.

Ο Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβασηΟ Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβασηΟ Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβαση

Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΣΤΟ ΡΙΟ

Στην Πάτρα λειτουργεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο , από το 1993 η Μονάδα Κλινικής Σοβαρής Παχυσαρκίας. Η οποία δέχεται ασθενείς από όλη την Ελλάδα αφού η φήμη της για το επιστημονικό της έργο και την αποτελεσματικότητα της, έχει εξαπλωθεί σε όλη την επικράτεια. Η λίστα αναμονής είναι μεγάλη, γεγονός που αποδεικνύει και το πρόβλημα της παχυσαρκίας που αντιμετωπίζουν χιλιάδες άτομα. Την άνοιξη του 2023 περίμεναν να χειρουργηθούν πάνω από 200 παχύσαρκοι ασθενείς.

Το θέμα όμως δεν είναι η αναμονή. Θα πρέπει να τονιστεί πως οι συγκεκριμένες επεμβάσεις δεν πραγματοποιούνται για λόγους αισθητικής, δεν έχουν να κάνουν με λόγους αισθητικής, αλλά με λόγους υγείας αφού οι κλινικά παχύσαρκοι είναι ασθενείς που κατά μέσο όρο ζυγίζουν πάνω από 180 με 200 κιλά, έχοντας συνήθως δείκτη μάζας σώματος πάνω από 35%. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Κλινικής στο Νοσοκομείο Ρίου «Η Χειρουργική Παχυσαρκίας ή Βαριατρική Χειρουργική στοχεύει στην αποτελεσματική μείωση του βάρους σε ασθενείς με παχυσαρκία. Είναι γνωστό ότι η παχυσαρκία αποτελεί ασθένεια, καθώς σχετίζεται με πάρα πολλές παθολογίες. Μερικές από αυτές είναι η αρτηριακή υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης, διάφορες παθήσεις του καρδιαγγειακού όπως το έμφραγμα του μυοκαρδίου, η καρδιακή ανεπάρκεια, το εγκεφαλικό επεισόδιο, υπνική άπνοια, γαστροοισοφαγική παλινδρομική νόσο, πόνος στη μέση, διάφορες αρθροπάθειες, διαταραχές κατά την εγκυμοσύνη και διαταραχές του συναισθήματος όπως η κατάθλιψη. Όπως είναι κατανοητό, με την θεραπεία της παχυσαρκίας πολλά από τα παραπάνω περιορίζονται και είναι πιο εύκολη η διαχείριση και η θεραπεία τους»!

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Π.Ο.Υ.

Η νόσος έχει πλέον αποκτήσει διαστάσεις επιδημίας και η συχνότητα της ολοένα και αυξάνεται. Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, το 2022, περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως ήταν παχύσαρκοι. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Παχυσαρκίας εκτιμά ότι ο αριθμός αυτός σχεδόν θα διπλασιαστεί έως το 2035, φτάνοντας στα 1,9 δισεκατομμύρια, που σημαίνει ότι 1 στους 4 από εμάς θα είναι παχύσαρκος. Όσον αφορά στην παιδική παχυσαρκία, αυτή εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 100% από το 2020 έως το 2035.

Στην Ευρωπαϊκή Περιφέρεια του ΠΟΥ, το 2020, 192 εκατομμύρια ενήλικες ήταν παχύσαρκοι ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση έως το 2035. Στη χώρα μας σύμφωνα με τα δεδομένα του 2019 όπως αυτά ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, και αφορούν  άνδρες και γυναίκες ηλικίας 15 ετών και άνω, ένας στους δύο άνδρες και μία στις τρείς γυναίκες είναι υπέρβαροι, ενώ ένα στα έξι άτομα είναι παχύσαρκο. Όπως παγκοσμίως έτσι και στη χώρα μας, η συχνότητα της παχυσαρκίας εκτιμάται ότι θα αυξηθεί προοδευτικά με αποτέλεσμα το 2035, το 39% των ενηλίκων στην Ελλάδα να είναι  παχύσαρκοι.

Πηγή: flamis.gr

Πάτρα: Έφυγε νικημένος από τον κορωνοϊό ο π. Ιωάννης Δημητρόπουλος- Πρόσφατα είχε πεθάνει και ο πατέρας του

0

Νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του “Αγ. Ανδρέας”- Πριν από λίγες ημέρες έφυγε από τη ζωή και ο πατέρας του, επίσης ιερέας, π. Βασίλης Δημητρόπουλος

Κατέληξε ανήμερα των Χριστουγέννων ο πατήρ Ιωάννης Δημητρόπουλος μετά από μάχη που έδινε με τον κορωνοϊο, εδώ και αρκετές εβδομάδες. Ήταν διασωληνωμένος στο νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα, ενώ σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ήταν ανεμβολίαστος.

Αυτό είναι το δεύτερο χτύπημα στην οικογένεια, καθώς πριν από λίγες ημέρες έφυγε από τη ζωή και ο πατέρας του, επίσης ιερέας, π. Βασίλης Δημητρόπουλος, εφημέριος στον Ιερό Ναό Παναγίας Αλεξιώτισσας.

Σύμφωνα με πληροφορίες και άλλα μέλη της οικογενείας έχουν κολλήσει και κάποια νοσηλεύονται.

Πηγή: thebest.gr

Πάτρα: Ευρήματα – σοκ από την ιστοπαθολογική της Τζωρτζίνας – «Δεν βρέθηκαν δείγματα ασφυκτικού θανάτου»

0

Εξελίξεις φωτιά για το θρίλερ που έχει καθηλώσει το πανελλήνιο

Στα χέρια του ιατροδικαστή βρίσκονται από σήμερα, Πέμπτη, τα αποτελέσματα των ιστοπαθολογικών εξετάσεων στα όργανα της 9χρονης Τζωρτζίνας, που άφησε την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαϊα Κυριακού» στα τέλη Ιανουαρίου 2022.

Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά παιδί της οικογένειας Δασκαλάκη από την Πάτρα που απεβίωσε στο διάστημα από το 2019 μέχρι σήμερα, κάτω από συνθήκες που έχει αναλάβει να διαλευκάνει το τμήμα Δίωξης Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής.

Τα ευρήματα προκαλούν σοκ

Όπως λοιπόν αποκαλύπτει το MEGA από τις ιστοπαθολογικές εξετάσεις «δεν βρέθηκαν δείγματα ασφυκτικού θανάτου, αλλά ούτε και καρδιακό πρόβλημα, το οποίο θα εξηγεί μια ξαφνική ανακοπή».

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, πλέον ζητείται περαιτέρω έρευνα για φαρμακευτικές ουσίες που χορηγήθηκαν στο μικρό κορίτσι. Όπως αναφέρει ο Βασίλης Λαμπρόπουλος «το ενδιαφέρον στρέφεται στις ουσίες που έχει λάβει. Φαίνεται ότι οι ουσίες που έχει λάβει και έχουν προκαλέσει ορισμένες βλάβες στο ήπαρ και τον πνεύμονα είναι αυτές που έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο».

Παράλληλα, ζητείται να διερευνηθεί συγκριτικά και ο θάνατος της μικρής Μαλένας.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως από το ρεπορτάζ του αστυνομικού συντάκτη των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα» προκύπτει πως η Τζωρτζίνα λάμβανε διαφορετικές φαρμακευτικές ουσίες από την Μαλένα.

Πλέον «κλειδί» αναμένεται να αποτελέσουν οι τοξικολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα «δείξουν» τι μπορεί να προκάλεσε τα προβλήματα στην Τζωρτζίνα.

Στα ευρήματα αναφέρεται, ότι κάποιες από τις βλάβες που έχουν προκληθεί στο ήπαρ και τον πνεύμονα, να έχει προκληθεί από παράγοντα που προκαλεί λευχαιμία. «Θυμίζω ότι λευχαιμία έχει εντοπιστεί για το πρώτο κορίτσι, για τη Μαλένα» κατέληξε ο κ. Λαμπρόπουλος.

Όλη η αλήθεια για τη μεταφορά οργάνων της Ίριδας

Παράλληλα, το MEGA αποκαλύπτει πως ο πατέρας της Ίριδας, που έχασε τη ζωή της τον Μάρτιο του 2021, είχε ζητήσει να διεξαχθεί η ιατροδικαστική έκθεση για τον θάνατο του παιδιού στα Ιωάννινα.

Η εκπομπή Live News έδωσε στη δημοσιότητα έγγραφο, με το οποίο ο πατέρας των κοριτσιών μπόρεσε να παραλάβει τα όργανα από την ιατροδικαστική υπηρεσία Πατρών και να τα μεταφέρει στα Ιωάννινα.

Πάτρα: Έρχονται αποκαλύψεις για τα κίνητρα της Ρούλας Πισπιρίγκου; – Τι είπε ο Κουσουλός

0

Τα κίνητρα της Ρούλας Πισπιρίγκου από την Πάτρα που κατηγορείται ότι σκότωσε την 9χρονη κόρη της Τζωρτζίνα θα προσπαθήσει να αναδείξει μέσω της έρευνας ο δημοσιογράφος, Πέτρος Κουσουλός όπως δήλωσε στην κάμερα του OPEN.

«Τη δουλειά μου εγώ κάνω σε ό,τι αφορά σε αυτή την ιστορία και ελπίζω να χυθεί άπλετο φως στο τέλος της ημέρας γιατί μιλάμε για τους θανάτους τριών παιδιών», είπε ο Πέτρος Κουσουλός.

Ερωτηθείς γιατί ο Μάνος Δασκαλάκης εμπιστεύτηκε τον ίδιο για συνέντευξη σημείωσε: «Δεν μπορώ να ξέρω. Ρωτήστε τον ίδιο. Εγώ ξέρω ότι ήρθε στο γραφείο και έδωσε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη και νομίζω ότι από αυτή τη συνέντευξη προκύπτουν και κάποια συμπεράσματα τα οποία βοηθούν και τη δημοσιογραφική έρευνα αλλά και τη δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης».

Απαντώντας σε ερώτηση αν θα ήθελε να πάρει συνέντευξη και από τη Ρούλα Πισπιρίγκου σημείωσε: «Δε νομίζω ότι θα το ήθελε και η ίδια από ό,τι έχω καταλάβει από τις αντιδράσεις τόσο της ίδιας όσο και συγγενικών της προσώπων».

«Ουσιαστικά μέσω της έρευνας θα προσπαθήσουμε να ρίξουμε φως και να δούμε ποια είναι αυτά τα περιστατικά που συνδέουν τους τρεις θανάτους των παιδιών από την Πάτρα», σχολίασε σε σχέση με την εφημερίδα Μπαμ στο Ρεπορτάζ που θα κυκλοφορήσει.

Πάτρα: Έριξαν δάφνες στον δρόμο για να υποδεχτούν τον Κυριάκο Μητσοτάκη

0

Στο κέντρο της Πάτρας έδωσε ομιλία σήμερα Δευτέρα 19/6 ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την αρχή των επισκέψεων στην Πάτρα με την ομιλία του στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Ρήγα Φεραίου, αφού πρώτα περάσει από το εκλογικό κέντρο στην Αγίου Ανδρέου.

Στη συμβολή των δύο πεζοδρόμων, οι Αχαιοί θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν τον πρόεδρο, ο οποίος εκτιμάται ότι θα κρατήσει παρόμοια στάση πολιτικού ρεαλισμού, χωρίς «θα» και ανεδαφικές προεκλογικές κορώνες. Άλλωστε, στη Νέα Δημοκρατία γνωρίζουν ότι αυτή η τακτική μεταφράστηκε σε ένα σπουδαίο εκλογικό ποσοστό στις κάλπες του Μαΐου, όπου μεταξύ σχεδόν όλης της χώρας και η Αχαΐα έγινε «γαλάζια».

Μάλιστα, σύμφωνα με το pelop.gr, τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας τον υποδέχτηκαν ρίχνοντας δάφνες στον δρόμο.

Δείτε τις φωτογραφίες από το pelop.gr

pelopgr 2 2.jpg pelopgr 2 2.jpg pelopgr 3 2.jpg pelopgr 4 2.jpg pelopgr 9.jpg pelopgr 11.jpg pelopgr 12.jpg

Πάτρα: Έριξαν 1.000 εupώ πρόστιμο σε καρκινοπαθή καστανά

0

«Ηρθε ξαφνικά και με προσήγαγε ένα συνεργείο με 5 αστυνομικούς. Λες και ήμουν ο… Ρωχάμης»!

Οι μεροκαματιάρηδες της Πάτρας, βρέθηκαν στο στόχαστρο των οικονομικών ελέγχων. Το «έγκλημά» τους ήταν ότι πουλούσαν χωρίς άδεια, ο ένας… μπαλόνια και ο άλλος… κομφετί: «Ζήτησα άδεια από τον Δήμο για να πουλήσω κάποια αποκριάτικα είδη στην Ρήγα Φεραίου, αλλά δεν μου έδωσαν. Πήγα στον αντιδήμαρχο κ. Πλέσσα και μου είπε ότι πρέπει να πληρώσω 80 ευρώ παράβολο στον Δήμο και να πάω στην πλατεία Τριών Ναυάρχων. Δεν είχα λεφτά…».

Ο ίδιος εξιστορεί την περιπέτειά του: «Ηρθε ξαφνικά και με προσήγαγε ένα συνεργείο με 5 αστυνομικούς. Λες και ήμουν ο… Ρωχάμης! Με οδήγησαν στο 2ο Αστυνομικό Τμήμα, μου υπέβαλαν μήνυση και μου κατέσχεσαν τα πράγματα. Μετά από 3 ώρες με άφησαν ελεύθερο, μετά από εντολή εισαγγελέα. Αφού, προηγουμένως, μου έβαλαν 1.000 ευρώ πρόστιμο. Τους έλεγα «ρε παιδιά, πού να τα βρω να τα πληρώσω; Κάστανα πουλάω…» Τίποτα αυτοί. «Ετσι είναι ο νόμος» μου έλεγαν… Εντάξει, να είναι καλά οι άνθρωποι… Ομως είναι ντροπή για την κυβέρνηση, να κυνηγάει τους φουκαράδες και να αφήνει στο απυρόβλητο τους πλούσιους που φοροδιαφεύγουν. Τόσο ανάλγητη είναι;».

Ο Τάκης Δημακόπουλος υπήρξε ένας από τους πιο πετυχημένους τραγουδιστές της Πάτρας, έχοντας περάσει από τα πιο ιστορικά κέντρα και κοσμικές ταβέρνες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

Πάτρα

Ξεκίνησε νεαρός το 1976, από το θρυλικό κέντρο «Κρεμανταλά», όπου τραγουδούσε τις επιτυχίες τις εποχής, με ιδιαίτερη απήχηση. Η καλλικέλαδη φωνή του, η πληθωρική σκηνική παρουσία του και η διαδραστική επικοινωνία του με τον κόσμο, ήταν το εισιτήριο για την επιτυχία, που τον οδήγησε τα επόμενα χρόνια σε όλους τους δημοφιλείς χώρους ψυχαγωγίας και διασκέδασης της Πάτρας: «Χρυσό Βαρέλι», «Αυλόπορτα», «Lido», «Παριζιάνα» και πολλά άλλα.

Με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, το 2010, η νύχτα δέχθηκε ισχυρό πλήγμα, με αποτέλεσμα οι νύχτες εργασίας να μειώνονται δραματικά και τα πολλά κέντρα να κλείνουν. Κάπως έτσι, οδηγήθηκε σιγά – σιγά εκτός επαγγέλματος, και προκειμένου να βιοπορίζεται αναγκάστηκε να εργαστεί ως πλανόδιος πωλητής.

«Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις» σημειώνει ο ίδιος με θλίψη και προσθέτει: «Ανάγκα και θεοί πείθονται… Ηρθε κάποια στιγμή που η ζωή μου ανατράπηκε. Εκλεισαν πόρτες, μπήκαν νεότεροι στο επάγγελμα και μοιραία εμείς οι παλαιότεροι μπήκαμε στο περιθώριο από τους επιχειρηματίες. Η δουλειά δεν είναι ντροπή και έτσι αποφάσισα να βγω στο δρόμο».

Πάτρα

Πολλοί Πατρινοί που τον συναντάνε τον αναγνωρίζουν και του θυμίζουν ανεπανάληπτες νύχτες κεφιού, όταν ο ίδιος είχε το μουσικό πρόσταγμα: «Ερχεται ο κόσμος και μου μιλάει με συμπάθεια και αγάπη. Δεν το πιστεύει ότι κάνω τον καστανά. Με αγαπούν και με σέβονται… Κάτι είναι κι αυτό…».

Πλέον κατέφυγε στην Περιφέρεια, υποβάλλοντας ένσταση και προσδοκώντας να του μειωθεί το πρόστιμο.

Η ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων

Αρκετά με τη συκοφαντία, την εμπάθεια και τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας!

Για ακόμη μια φορά η εφημερίδα Πελοπόννησος, στο φύλλο της 11ης Μάρτη, επέλεξε συνειδητά να δημοσιεύσει «είδηση», για υπαίθριο πωλητή τις μέρες του Καρναβαλιού, χωρίς καμία διασταύρωσή της.

Ενημερώνουμε λοιπόν για την αποκατάσταση της αλήθειας ότι:

  • Ο Δήμος Πατρέων δεν χορήγησε καμία άδεια μικροπωλητών στο κέντρο κατά το τριήμερο της Αποκριάς για λόγους ασφάλειας από συνωστισμό σύμφωνα με τις οδηγίες Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και Αστυνομικής Διεύθυνσης.
  • Ο Δήμος Πατρέων χορήγησε άδειες, σε αδειούχους επαγγελματίες μικροπωλητές για αποκριάτικα είδη κ.λπ. σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία που τους διέπει και τον κανονισμό του Δήμου Πατρέων που έχει ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο για εμποροπανηγύρεις – εκδηλώσεις, επί του πεζοδρόμου της Τριών Ναυάρχων μετά από δημόσια ανακοίνωση που εκδόθηκε και αιτήσεις που υποβλήθηκαν από επαγγελματίες μικροπωλητές.
  • Ο υπ’ όψη συνδημότης μας πράγματι ζήτησε άδεια για προϊόντα έψησης (κάστανα) για το τελευταίο τριήμερο της Αποκριάς για την οδό Ρήγα Φεραίου.
  • Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Διονύσης Πλέσσας τον ενημέρωσε όπως και άλλους μικροπωλητές, ότι για τους λόγους που παραπάνω αναφέραμε δεν εκδίδουμε άδειες μικροπωλητών εντός του κέντρου.
  • Ο ίδιος γνώριζε τις άδειες που χορηγούμε στον πεζόδρομο της Τριών Ναυάρχων και απάντησε ότι δεν πρόκειται να πάει εκεί και θα πάει στο κέντρο.
  • Κανένα παράβολο δεν του ζητήθηκε από τον κ. Πλέσσα, ενώ άλλος μικροπωλητής χωρίς πάγκους (παρά μόνο stand με σφυρίχτρες και αποκριάτικα), όπως θεωρείται και ο κ. Δημακόπουλος, δέχτηκε να πάει στην Τριών Ναυάρχων, και η Αντιδημαρχία του χορήγησε άδεια ατελώς για λόγους κοινωνικής ευαισθησίας
  • Στον κ. Δημακόπουλο δε, όπως και σε όλους όσους ψήνουν και πωλούν κάστανα, ο Δήμος δεν έχει εισπράξει διαχρονικά το οποιοδήποτε τέλος, και εξ αυτού ο έλεγχος της Υπηρεσίας για παράνομες καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων δεν απευθύνεται στους ελάχιστους δημότες που για το μεροκάματο ψήνουν κάστανα, για τους ίδιους λόγους κοινωνικής ευαισθησίας.

Για όλα αυτά αρκούσε ένα τηλέφωνο στο γραφείο του αρμόδιου Αντιδημάρχου για διασταύρωση της «είδησης».

Ψιλά γράμματα οι αλήθειες όμως γι’ αυτούς που έχουν αναλάβει εργολαβικά, κατά παρέκκλιση κάθε δημοσιογραφικής δεοντολογίας, τη συκοφάντηση της Δημοτικής Αρχής και τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας.

Ο πατραϊκός λαός κρίνει τους πάντες, και την εφημερίδα και τη Δημοτική Αρχή και βγάζει συμπεράσματα…

Η θέση της «Π» για την ανακοίνωση του Δήμου

Το ρεπορταζ δεν αναφερόταν σε επιβολή προστιμου απο τον Δήμο Πατρέων αλλά εφοριακών και αστυνομικών, οπότε ουδεμία συκοφάντηση υπήρχε. Σε ο,τι αφορά την εκδοση άδειας μικροπωλητή, αυτό αφορούσε στο σύνολο των πλανόδιων και ουδεμία αναφορά γίνεται σε επιλεκτική  διαχείριση εις βάρος του καστανά.

Πηγή: pelop.gr

Πάτρα: Επιχειρηματίας «έδεσε» ρομά για να του ομολογήσει που είναι τα κλοπιμαία

0

Με αφορμή το γεγονός του περασμένου Σαββάτου, όταν συμμορία ρομά στα Προσφυγικά έστησαν «παγίδα» σε διανομέα φαγητού και απειλώντας τον επιχείρησαν να του αποσπάσουν τις παραγγελίες. Πρόκειται για άτομα της ίδιας «παρέας» που δύο φορές έχουν «χτυπήσει» καφετέρια που λειτουργεί στην περιοχή και μάλιστα την μία φορά ο ιδιοκτήτης αναγκάστηκε να πάρει το νόμο στα χέρια του. Στην κυριολεξία «έδεσε» έναν από τους δράστες προκειμένου να του ομολογήσει… που βρίσκονται τα κλοπιμαία! Το γεγονός έγινε μπροστά στα μάτια άλλων από την ίδια γειτονιά και χαρακτηρίστηκε τόσο «βίαιο» που έγινε καταγγελία στην Αστυνομία για να συλληφθεί… ο ιδιοκτήτης του καφέ! Τα περιστατικά στην συγκεκριμένη συνοικία είναι αλλεπάλληλα και κάποιοι ήδη μιλούν για «γκέτο»! Εστω και αν σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν βελτιωθεί οι συνθήκες διαβίωσής τους και τα οικονομικά τους βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση, υπάρχουν πολλές οικογένειες που ζουν από την «παρανομία»!

Παρόμοια κατάσταση και στην Εγλυκάδα λόγω της «γειτνίασης» με τον καταυλισμό των ρομά του Ριγανοκάμπου. Μόνο που εκεί πρωταγωνιστές είναι συνήθως ανήλικοι που «ασχολούνται» με μικροκλοπές αλλά και πορνεία. Προ ημερών οι κάτοικοι πραγματοποίησαν συγκέντρωση. Όπως ειπώθηκε οι γονείς των συγκεκριμένων ανηλίκων τα «καθοδηγούν» σε μικροκλοπές, γνωρίζοντας πως δεν θα έχουν καμία συνέπεια. Ακόμη και αν ληστέψουν κάποιον … και πάλι ελεύθερα θα αφεθούν. Όπως πρόσφατα όταν τράβηξαν χρυσό σταυρό από τον λαιμό μίας ηλικιωμένης γυναίκας. Η οποία βρέθηκε στο οδόστρωμα, τραυματίστηκε ελαφρά, ένα 10χρονο συνελήφθη και φυσικά… αφέθηκε ελεύθερο. «Εμείς κάνουμε ότι μπορούμε. Εχουμε όμως ελάχιστη δύναμη. Πάλι καλά που καταφέρνουμε και βρισκόμαστε πολύ γρήγορα στα περισσότερα συμβάντα και τουλάχιστον παραδίδουμε τα κλοπιμαία στα θύματα» καταλήγει ο κ. Τσίτσικας αναφερόμενος στην δράση των ανηλίκων ρομά.

Πηγή: flamis.gr